رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

پیش بینی نابودی اسرائیل در تورات ، آرماگدون ، آخرین حربه صهیون برای نجات

هركس كتاب مقدس یهودیان و شرح‏هاى آن را با دقت و تأمل مطالعه كرده باشد، متوجه خواهد شد كه در اين آثار به نبرد خونينى در آينده اشاره رفته است كه‏ در سرزمين فلسطين، بين يهود و مسلمانان رخ خواهد داد.

 

» ابتدای نظرات (311)

 

فرجام اسرائيل در عهد قدیم (تورات)

بقای اسرائیل، نتیجه ائتلاف شوم صلیب، سلفی و صهیون

هركس كتاب مقدس یهودیان و شرح‏هاى آن را با دقت و تأمل مطالعه كرده باشد، متوجه خواهد شد كه در اين آثار به نبرد خونينى در آينده اشاره رفته است كه‏ در سرزمين فلسطين، بين يهود و مسلمانان رخ خواهد داد. شارحان كتاب مقدس، دولت مسلمانان را در اين نبرد، «آشورى» نام نهاده ‏اند.

شارحان کتاب مقدس از اين مبارزه چنين ياد كرده‏اند:

در آن‏جا، دو نيروى درگير رقيب بر سر رهبرى جهان وجود خواهد داشت: دولت‏هاى غرب اروپا و دولت آشورى.[1]

در خصوص هويت دولت آشورى گفته‏اند: «فرات مرز طبيعى بين يهود و آشورى است».[2] و نيز: «سرزمين آشورى، فارس و ايران است.»[3]

شارحان كتاب مقدس از شروع حركت لشكر آشورى از ايران سخن‏ مى‏گويند: «خيل انبوه و فراوانى از فارس خارج مى‏شوند.»[4]

و سپس از هدف اين لشكر آشوری سخن به ميان مى‏آورند و مى‏گويند: «دست خداست كه به وسيله آشورى فرود خواهدآمد».[5] «و در آخر الزمان دشمن اسرائيل خواهد بود».[6] «و خداوند او را براى امتى با همت مى‏فرستد و اين امت، ملت او محسوب مى‏شود».[7]

آن‏گاه شارحان، به معرفى نيروهاى غربى مى‏پردازند كه با يهود، عليه آشورى كه با سپاهيان خود از ايران به سمت فلسطين لشكركشى مى‏كند، ائتلاف مى‏نمايند:

يهوديان از ترس آشورى با پيشواى رومى پيمانى مى‏بندند.[8] و لشكريان آشورى به دشمن بزرگ غرب تبديل مى‏شوند.[9]

مفسران تورات معتقدند كه: فلسطين، محور درگيرى در جنگ‏هاى بين‏ نيروهاى آشورى و يهود است؛ ايرنسايد در تفسير دانيال مى‏گويد:

از يك‏طرف ائتلافى غربى به‏وجود خواهد آمد و از طرف ديگر ائتلافى شرقى و فلسطين موضوع اختلاف خواهد بود.[10]

شارحان و مفسرات تورات، این مسائل زا بازگو کرده اند. اگر در کتب مقئس هودیان عبارت " جنگ آرماگدون" را سرچ کنید. به اطلاعاتی از نقشه شوم آنها برای بشریت پی خواهید برد.

البته خداوند مکر اینها را به خودشان بازخواهد گرداند. ان شاء الله.

شارحان و مفسرات تورات، این مسائل زا بازگو کرده اند. اگر در کتب مقئس هودیان عبارت " جنگ آرماگدون" را سرچ کنید. به اطلاعاتی از نقشه شوم آنها برای بشریت پی خواهید برد. البته خداوند مکر اینها را به خودشان بازخواهد گرداند. ان شاء الله.

همچنین واژه " صهیونیسم مسیحی" و نیز " بنیادگرایان انجیلی" را در مقالات علمی جستجو کنید، برخی مسائل روشن خواهد شد. اینها معتقدند، یهود، برگزیده خداوند است. باید در اورشلیم حکومت تشکیل بدهند. مسجد الاقصی حتما باید تخریب شود و به جای آن معبد سلیمان (حتما تصاویر این معبد را دیده اید) باید در قدس برپا شود. بعد جنگ نهایی بین خیر و شر حتما باید رخ بدهد. آنگاه مسیح خواهد آمد و حکومت هزارساله تشکیل خواهد داد. "موسسه هزاره شناسی در آمریکا"، تا دلتان بخواهد تشکیل شده است.

فقط میخواهیم بگوئیم اینها میدانند، نابود خواهند شد و حتی خود اعتراف دارند. اما با این حال، مثل (فرعون) که میدانست، طفلی متولد خواهد شد(حضرت موسی) و طومار فرعون را خواهد پیچید. با این حال که، دستور دادند تمام نوزادان را به قتل برسانند. اما اراده الهی، بر این تعلق گرفت که حضرت موسی در دامان همسر صالح فرعون، رشد کند و حکومت فرعون را متلاشی کند.

البته ما نباید در مسیر و نقشه از قبل تعریف شده این بیشعوران عالم بشریت، قرار بگیریم. مواظب باشید.

میخواهند به ما بقبولانند که این مسیر را باید طی کنید. خیر، اینگونه نباید باشد. انسان منتظر، نباید در مسیر از پیش برنامه ریزی شده، لشکر ظلم قرار گیرد.

خوب به فرض ما در این تقشه و مسیر ظالمان قرار نگرفتیم، اما شاید باز آنها همین نقشه ها و برنامه ها را اجرایی کردند، تکلیف چیست؟ وظیفه ما مقابله با طرح های شوم آنها است. درست مثل آنچه میخواهند در سوریه انجام دهند اما ایران تاکنون اجازه نداده است.

مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین.

و اما

درمیدان بازی ائتلاف صلیب ،سلفی و صهیون برای جنگ آرماگدون وارد نشوید.

شرق اسلامی شرائط ویژه ای را پشت سر می گذارد. شکی نیست که بازیگردان اصلی انچه که در این منطقه می گذرد مسلمانان ساکن درآن نیستند .
سربراوردن ناگهانی داعش، پس از دگردیسی طالبان به القاعده وازالقاعده به داعش، ازیکسو( که به ناگهان منطقه وسیعی از شامات تا عراق را دربر گرفت) وهجمه وحشیانه به غزه، در سایه جام جهانی فوتبال ازدیگرسو،هماهنگی دوجریان سلفی تکفیری نو خاسته درلباس داعش وصهیونیسم را برملا می سازد.
شکی دراین نیست که” داعش" با سرمایه گذاری بزرگ غرب ویهود وبه منظور اجرای پروژه ای بزرگ درمنطقه شکل گرفت.
اعلام خلافت شام وعراق داعش، چنانکه درسایه حمایت غرب وصهیونیست ها محقق شود برای همیشه دیوارمحافظی به گرد رژیم اشغالگرقدس خواهد کشید
این امر چنانچه با پروژه خاورمیانه بزرگ غرب ،که هم اکنون مراحل اجراییش را در کردستان عراق پشت سر می گذارد همراه شود ،همه توان را از شرق اسلامی برای اتحاد مقدس در برابرتجاوزات صهیونیست ها می گیرد.
چراغ سبز داعش به کردستان عراق وایجاد امنیت ویژه برای انان ، پرده دیگری از همسویی داعش واسراییل را کنار می زند .ضمن انکه، دم خروس اتفاق برخی سازشکاران کردستان عراق ویهودیان را برملا می سازد.
هیچ پرسیده اید چگونه است که درست در همین شرایط بحرانی عراق بخش بزرگی از سرمایه های یهودیان و توان کارشناسی اسراییل به سمت کردستان سرازیرشده وبه سرعت طی توافقات ومعاهدات اشکار ونهان انجام شده بر حجم مبادلات اقتصادی وسیاسی اسراییل وکردستان افزوده شده است ؟
مگرجزاینست که بهترین نفت منطقه ، بهترین ودست به نقدترین خریدار، یعنی رژیم اشغالگرراپیدا کرده است ؟
.جداسازی وابادانی سریع کردستان عراق نه تنها بخشی ازپروژه خاورمیانه بزرگراعملیاتی می کند ،در گام بعدی با شعله ورساختن طمع کرد های سوریه وایران بخش تکمیلی ان عملیاتی خواهد شد .بگذریم!
سخن معطوف کشف دلیل همزمانی هجمه داعش (واعلام خلافت شام وعراق) با هجمه به غزه است .
بی شک یورش بی سابقه به غزه، دل همه مسلمانان را به درد می اورد ودیر یا زود بر اتش خفته غیرت جهان اسلام علیه اسراییل می دمد.این واقعه به معنی شعله ورشدن اتش جنگ" آرماگدون "است .
درادبیات مسیحیان بنیادگرا (برخاسته از متون محِرف توراتی) تکلیف نهایی بشرودستیابی به حکومت جهانی بنی اسراییلی در جنگ آرمگدون وپس ازرویارویی دو جبهه یهود وحامیانش از یکسو وجهان اسلام وهم پیمانانشان از دیگر سو معلوم می شود .
درواقع اشرار یهود تنها راه خلاصی خود ازدست مسلمانان ودستیابی به حکومت جهانی را در واقعه آرمگدون جستجو می کنند .
حال ،چنانچه ازمیانه یورش داعش (که خود دست پرورده غرب و صهونیسم است )وهجمه به غزه ،این رویارویی مطلوب یهود اتفاق بیفتد، غرب وصهیونیست ها مجال می یابند تا برای همیشه ضمن ریشه کن کردن دودمان مسلمانان مستضعف ،آخرین بخش از پروژه دولت جهانی یهودی را عملیلتی کنند.
دراین میان اقوامی که واجد کمترین پیوستگی  با اشراریهود هستند وبااتکا به  باور مهدوی واخرالزمانی واجد بیشترین آمادگی برای مقابله با استکبار وصهیونیسم هستند ،نشانه تیر بلای ائتلاف صلیب وسلفی وصهیون واقع می شوند.
سوریه ،عراق،لبنان وایران مصادیق این گروه مقدس اند.
ضمن انکه  گروه ائتلافی نا مقدس(صلیبی،سلفی وصهیون) امید می ورزد که مستضعفان مومن  را با تحمیل فشار واداربه عکس العمل ودرنتیجه ورود به جنگ آرمگدون مورد نظر یهود کند.

(به عبارت ساده: مومنان اهل سنت ( غزه) و ... تصفیه حسابشان با اسرائیل و مومنان شیعه (سوریه، لبنان ، عراق و ایران) موجود در هلال شیعی با خون آشام های داعش. به همین سادگی)
دراین شرایط :
1- باید هوشیار بود ودرمیدان دشمن بازی نکرد.
2-درتمام تحلیل های جعلی بنیادگرایان انجیلی (درغرب وبویژه درآمریکا) روسیه را به عنوان هم پیمان با اعراب مسلمان درواقعه آرماگدون معرفی می کنند . مبادا که ناخواسته برای آن تحلیل جعلی مصداق واقعی فراهم شود.!
3-.ضرورتا می بایست از بروز عکس العمل مطالعه نشده ومیدانی شدید دربرابر انچه درغزه می گدرد خود داری کرد.
4-ازانجا که مستضعفان در اضطرار شدید واقع شده اند ،می بایست دراین ایام وشبها برای فرج امام زما ن علیه السلام دعا کرد، به امید انکه از میان همین وقایع فرج برسد وشراشرار برای همیشه از سرمسلمانان ومستضعفان کوتاه شود.ان شا الله

.......

 [1]. تفسير حزقيال ازفكرى، ص 231 و تفسير دانيال حنا، ص 193.

[2]. تفسير حزفيال از فكرى، ص 336.

[3]. تفسير زكريّا از فكرى، ص 226.

[4]. تفسير زكريّا از فكرى، ص 108.

[5]. تفسير اشعيا از حنا، ص 123.

[6]. تفسير دانيال ايرنسايد، ص 95.

[7]. تفسير اشعيا ازحنا، ص 123.

[8]. تفسير دانيال از حنا، ص 191 و تفسير حزقيال از فكرى، ص 341.

[9]. تفسير دانيال ازحنا، ص 261.

[10]. تفسير دانيال از آيرنسايد، ص 133، تفاسير عهد قديم را از كتاب عقيدة المسيح الدجال فى الاديان نوشته نويسنده مصرى، سعيد ايوب ص 200- 210، بيان كرديم.

.........

- این مقاله توسط یکی از دوستان طلبه از قم در ایام جنگ اخیر غزه ارسال گردیده است که با مقداری تاخیر منتشر گردید.

- انتساب نام آشوری بر مسلمانان در نبرد آخرالزمان بیشتر بخاطر تطابق جغرافیایی سرزمینهای آن دو  می باشد و نمی توان میان جرکت عدالتخواهانه مسلمانان در عصر ظهور برای مبارزه با ظلم دولت یهود با آشوریهای چندهزار سال قبل نسبی برقرار کرد.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #311 طریق القدس 1393-08-11 00:09
پیاده روی در مشهد مقدس از میدان بیت المقدس تا میدان بسیج / از طوس به قدس کاروان می رانیم…
گزارش تصویری از ادامه پیاده روی در مشهد مقدس در ماه محرم الحرام از میدان بیت المقدس (فلکه آب) تا میدان بسیج (فلکه برق) و بازگشت به حرم امام رضا (علیه السلام)

یادآوری : علاقه مندان به حضور در کاروان "الی بیت المقدس" می توانند با ارسال عبارت "القدس لنا" همراه با نام و نام خانوادگی خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴۱۸ و یا از طریق پست الکترونیکی (ایمیل) و یا به وسیله تماس با شماره های ۰۹۱۹۱۴۸۹۲۹۶ و ۰۹۱۹۱۵۸۸۷۴۴ و ۰۹۱۲۷۴۶۸۳۳۰ اعلام حضور و کسب اطلاع کنند.


دوستانی که در شبکه های اجتماعی موبایلی همچون واتس اپ حضور دارند با ارسال نام و نام خانوادگی خود به واتس اپ شماره ۰۹۱۲۷۴۶۸۳۳۰ در شبکه خبری واتس اپ این سایت عضو شوند ، ضمنا صفحه ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام yazahra1418 می باشد.


ادامه اخبار در سایت یاران خراسانی:
yaran57.com








نقل قول کردن
+1 #310 سایت تبلیغات 1393-07-24 10:24
روایتی از پیامبر :

مرگ او توسط حکومت عربستان 40 روز مخفی می شود

امام محمد باقر(ع):
علت مرگ او (عبدالله) این است که با یکی از خواجگان (غلامان) خود ازدواج می کند و بعد غلام دست به قتل او می زند و مرگ او را چهل روز مخفی می کند ... و بدینوسیله فرمانروایی آن ها منقرض می گردد.

امام صادق(ع):
موقعی که مردم در سرزمین عرفات در حال وقوف می باشند سواری برشتری سبک سیر به آنجا وارد می شود و مرگ خلیفه را خبر می دهد و با مرگ او فرج آل محمد(ص) و گشایش کار تمام مردم فرا می رسد

یکی دیگر از پیش بینی های قابل توجه روایات در مورد عبدالله حاکم عربستان این است که پس از مرگ وی بنا به دلایل مختلف خبر مرگ وی 40 روز مخفی مانده و بعد از آن منتشر می شود
اخبار ضد و نقیضی که از وضعیت ملک عبدالله منتشر می شود نشان می دهد که حکومت عربستان در حال پنهان کردن مسئله ای بسیار مهم از افکار عمومی خود و جهان است ، قابل توجه است که این مسئله دقیقا در مسئله مرگ پادشاه قبلی یعنی ملک فهد نیز رخ داد و تا لحظات آخر مرگ وی حکومت عربستان حال عمومی وی را رضایت بخش اعلام می کرد تا اینکه مجبور به اعلام واقعیت شد.

اختفای وخیم بودن حال و مرگ سران عربستان مسبوق به سابقه است!

اخبار مشکوک ، قابل تامل و گاه ضد و نقیض در مورد وضعیت پادشاه عربستان و تحرکات مشکوکی که در منطقه آغاز شده است نشان می دهد که به احتمال قریب به یقین حکومت عربستان در حال حاضر در حال مخفی کردن خبر مرگ ملک عبدالله است.

امام صادق(ع) به من فرمود:
با انگشت دستت بشمار: هلاک شدنی فلانی، خروج سفیانی، قتل نفس زکیه و ... تا آنکه فرمود تمامی فرج و گشایش هنگام به هلاکت رسیدن فلانی است
نقل قول کردن
-2 #309 جدىد 1393-07-01 20:32
به نقل از ...:
من نه طرفدار هاشمي هستم و نه هيچ شخصيت سياسي ديگه.

فقط خواستم بگم خوشم مياد هاشمي 30 و اندي ساله كه داره تو اين مملكت حكومت ميكنه و هيچ قدرتي هم تا الان نتونسته و ظاهرا هم تميتونه بر سيطره امپراطوري هاشمي در اين مملكت خدشه يي وارد كنه. كساني اومدند و ادعاهايي كردند و تهمت هايي زدند اما عاقبت همچنان هاشمي بر مسند بوده و آنان به زير.

فقط اندکى صبر zz:
نقل قول کردن
0 #308 ... 1393-07-01 15:38
به نقل از ایمان:
کامنت بنده در سایت انتخاب که مطمئنم نمایش داده نمی شه:
چرا این همه سر و صدا! حرف احمدی نژاد بنده خدا کاملا درسته! آخه از متن مردم بیچاره یه احمدی نژاد رسید به قدرت اما دید ای بابا! دزد کل این مملکت را فرا گرفته. به قول خودش هر جه پا می گذاشت دم یکی بود! حتی امثال بابک زنجانی که از دوره آقایون یه مافیای اقتصادی که نه مافیای فساد اقتصادی شده بود نفوذ داده شد در قراردادهای نفتی! (البته چون جونیور دیگه نمی تونست مستقیما وارد قراردادها بشه) از طرفی هم عزت مردم هم با اون سیاست خارجی خم شدن تا انگشت پا جلوی سییاستمدارهای خارجی و پلمب شدن سایتهای هسته ای بر باد رفته بود و مجبور بود به خواست عامه مردم و نظام با تمام فحاشی های یک طیف بی ادب و دشمنی های آمریکا و هم پیمانانش این پلمب را بشکنه حتی اگر مجبور بشیم زیر بار تحریمهای بیشتر بریم.
آخر دید با 8 سال دوندگی تمام وقت این مملکت دیگه درست بشو نیست الا این که صاحب ما و مولای صاحب الزمان بیاد. امروز اگر صحبت از بهار می کنه بهار 96 نیست. نگران نباشید. این کشور تا ظهور حضرت (ع) از دست هاشمی در بیاد دست هاشمی می افته. دوباره از دست هاشمی در بیاد باز هم دست هاشمی می افته.
من نه طرفدار هاشمي هستم و نه هيچ شخصيت سياسي ديگه.

فقط خواستم بگم خوشم مياد هاشمي 30 و اندي ساله كه داره تو اين مملكت حكومت ميكنه و هيچ قدرتي هم تا الان نتونسته و ظاهرا هم تميتونه بر سيطره امپراطوري هاشمي در اين مملكت خدشه يي وارد كنه. كساني اومدند و ادعاهايي كردند و تهمت هايي زدند اما عاقبت همچنان هاشمي بر مسند بوده و آنان به زير.
نقل قول کردن
-7 #307 رایحه ظهور 1393-07-01 10:52
مقاله جدید در سایت منتشر شد



u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1212-8.html
نقل قول کردن
-10 #306 ایمان 1393-07-01 09:38
به نقل از ملازم:
به نظرات کاربران این خبر مهم توجه کنید /////////
entekhab.ir/.../...


کامنت بنده در سایت انتخاب که مطمئنم نمایش داده نمی شه:
چرا این همه سر و صدا! حرف احمدی نژاد بنده خدا کاملا درسته! آخه از متن مردم بیچاره یه احمدی نژاد رسید به قدرت اما دید ای بابا! دزد کل این مملکت را فرا گرفته. به قول خودش هر جه پا می گذاشت دم یکی بود! حتی امثال بابک زنجانی که از دوره آقایون یه مافیای اقتصادی که نه مافیای فساد اقتصادی شده بود نفوذ داده شد در قراردادهای نفتی! (البته چون جونیور دیگه نمی تونست مستقیما وارد قراردادها بشه) از طرفی هم عزت مردم هم با اون سیاست خارجی خم شدن تا انگشت پا جلوی سییاستمدارهای خارجی و پلمب شدن سایتهای هسته ای بر باد رفته بود و مجبور بود به خواست عامه مردم و نظام با تمام فحاشی های یک طیف بی ادب و دشمنی های آمریکا و هم پیمانانش این پلمب را بشکنه حتی اگر مجبور بشیم زیر بار تحریمهای بیشتر بریم.
آخر دید با 8 سال دوندگی تمام وقت این مملکت دیگه درست بشو نیست الا این که صاحب ما و مولای صاحب الزمان بیاد. امروز اگر صحبت از بهار می کنه بهار 96 نیست. نگران نباشید. این کشور تا ظهور حضرت (ع) از دست هاشمی در بیاد دست هاشمی می افته. دوباره از دست هاشمی در بیاد باز هم دست هاشمی می افته.
نقل قول کردن
-3 #305 سعاح 1393-07-01 09:10
سوال اینجاست:

آہا آمریکا از این فرصتی که خودش بوجود آورده است کمال بهره وری کرده سعی نخواهد کرد که این جنگ رو تا نابودی بشار اسد بلکه کل مقاومت در منطقه ادامه دهد؟

تا کی امکان دارد نظام مقتدر انقلاب اسلامی در این مورد فقط بی تفاوت بماند و تماشا کند؟!

بنده طی روزهای آینده بجز تحولات مهم و بزرگ چیز دیگری نمی بینم۔

@};- اندکی صبر سحر نزدیک است @};-
نقل قول کردن
-3 #304 سعاح 1393-07-01 08:51
حمله هوای آمریکا بر مناطق سوریه

فاکس گزارش داده است که آمریکا با متحدانش علیه استقرارهای داعش بمباران کرده است۔
نقل قول کردن
+6 #303 مژگان 1393-07-01 08:40
آغاز حملات هوایی و موشکی آمریکا و کشورهای عربی به سوریه

یکم مقام بلند پایه پنتاگون اعلام کرد در این حملات مقر فرماندهی نیروهای داعش در شرق سوریه جزء اهداف عملیاتی بوده است. گفته می شود جنگنده های برخی کشورهای عربی در این حملات مشارکت داشته اند.کشورهای بحرین، عربستان، قطر، اردن و امارات در این عملیات مشارکت دارند.
www.shahrekhabar.com/analysis/1411448400670907
نقل قول کردن
+7 #302 نام شما 1393-07-01 08:16
از علاقه رهبر انقلاب به آیت الله مصباح می توان فهمید که وجود ایشان برای اصولگرایان یک فرصت است/ حکایت امروز ایشان، حکایت دیروز شهید مطهری است

rajanews.com/detail.asp?id=204886
نقل قول کردن
+2 #301 نام شما 1393-07-01 08:15
زیباکلام: متاسفانه برنامه غنی‌سازی ایران کاملا در اختیار آمریکایی‌ها قرار گرفته است/ رسایی: روحانی چون عاقل است، با اوباما دیدار نمی‌کند

rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=204981
نقل قول کردن
-4 #300 سعاح 1393-07-01 07:57
نظر مقام معظم رهبری درباره تعطیلی درس اسفار علامه طباطبایی(ره)

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910405001277

[یادآوری برای کسانی که هاضمه شون ضعیفه و میخواهند کل معارف رو یکی لقمه کرده به دهان شون بگذارد و همه رو برای آنها طبقه بندی کند: آن سفید است و این سیاه!۔ همش میخواهند از عقل استاد محترم شون، حاج آقا استفاده کنند تا مال خودشون آک بند بماند، نو نو! عذر میخواهم دلم پرست از ... بگذریم]


راستی آیا جوش و خروش مردمی یمن رو توانسته اند بار دیگر بکل بخوابونند؟! بنده نرسیدم سخنرانی آقای حوثی رو بشنوم۔ کسی خبری در این باره نداره؟
نقل قول کردن
-3 #299 سعاح 1393-07-01 07:33
برخی نکات گلچین شده از این مقاله:

@};- حضرت فاطمه سلام الله علیها نزد پیامبر نه فقط اکرم النساء، بلکه اکرم الناس بود۔
@};- زن و مرد در اصل انسانیت باهم برابرند که انسانیت حقیقی جامع و مشترک میان مرد و زن است و ذکورت و اُنوثت امر عارضی است۔
@};- منزلت زن نسبت به مرد، درست مانند منزلت طبیعت است نسبت به امر الهی۔
@};- کسی که مرتبه طبیعت را بشناسد مرتبه زن را میشناسد و کسی که مرتبه الهی را میشناسد مرتبه مرد را میشناسد۔
@};- زن مظهر و مجلای اتم و اکمل حق متعال و رمز هر محبوب و مطلوبی است۔
نقل قول کردن
-7 #298 سعاح 1393-07-01 07:17
مقام زن در عرفان ابن عربی در حدود شریعت از دکتر محسن جهانگیری [چهره ماندگار در رشته فلسفه]

دانلود:
ensani.ir/.../...

از کسانی که اهل تفکرند و طریق سالکان الی الله رو دوست میدارند تقاضا میکنم حتماً کامل بخونند۔ خوندن این شانزده صفحه میتواند یک انقلاب در زندگی مشترک تون ایجاد نماید۔
نقل قول کردن
+1 #297 سعاح 1393-07-01 05:27
آمریکا شیطان بزرگ هست : امام خمینی رضوان الله علیه

آمریکا در راس استکبار جهانی قرار دارد : امام خامنه ای حفظه الله

اگر اراده شما در مقابل استکبار جهانی شل نشده است؛
اگر نمی خواهی با بهانه خطر "بزرگ" داعش تسلیم سیاست شوم آمریکا بشوید؛
اگر برای حفظ ارزشهای انقلاب و اسلام تا آخرین نفس محکم ایستاده اید؛
اگر حاضر نیستید بخاطر یک ویزا یا بورس تحصیلی در غرب خون شهداء رو بفروشید؛
اگر با کل نظام سلطه و نظام ابلیسی استکبار جهانی هراس ندارید؛
اگر در راستای پیامبران و صالحان و بخاطر تعجیل در فرج منتظر مضطر هستید ...

بگویید یاعلی مدد و استوار بمانید!
نقل قول کردن
-5 #296 سعاح 1393-07-01 05:16
استکبار جهانی این بار نیز با درایت و بصیرت علوی امام خامنه ای حفظه الله شکست خواهد خورد، انشاء الله

مقام معظم رهبری همیشه بر این سیاست تاکید میفرموده اند که مسایل منطقه ای باید با کمک کشورهای منطقه حل و فصل شوند و هیچ کس نباید از بیرون در این قضایا دخالتی داشته باشد۔ بر محور همین فرمایشات رهبری، استکبار جهانی بازی جدیدی رو طراحی کرده است که بگوید بفرمایید این داعش و این هم حل منطقه ای مسئله یعنی ائتلاف کشورهای هم جوار برای مقابله با این معضل۔ باهم همکاری بکنید تا مثلاً خودتون راه حل رو پیدا کرده باشید۔

در حالیکه همه میدانند خود این مسئله ایجاد آمریکا و نوچه هایش در منطقه هست و این ادعا که ائتلاف مدنظر مداخلت بیجای آمریکا در منطقه نیست مضحک هست۔ اما آنها بدنبال هموار کردن افکار عمومی بسوی اهداف شوم خود میباشند و میتوانند خیلی ها رو به این سو آماده کنند۔ بخصوص اگر مسئولان دولت فعلی هم همه تلاش شون در همین راستا باشد۔

یعنی فتنه ای بزرگی رو بخیال خویش طراحی نموده هم فکران داخلی خود رو فعال کرده اند۔ منتظریم این توطئه با سخنان گهربار امام خامنه ای حفظه الله بزودی خنثی شود۔
نقل قول کردن
-4 #295 سعاح 1393-07-01 04:54
به نقل از ملازم:
شبیه سازان ظهور نشانه ای دیگر رقم زدند...........
...

یک تذکر برادرانه:

این نوع برخورد شما با تحولات میتواند برای انتظار فرج ضرر رسان باشد۔ ما نمی توانیم با قاطعیت بگوییم که اینها دارند شبیه سازی می کنند و بخشی از تحولاتی نیستند که قرار هست منجر به ظهور شود۔

اگر ما روایت رو در نظر بگیریم که نشانی هایش شباهت عجیبی با داعش دارند گمان مان درباره این گروه سفاک بسوی شبیه سازی نخواهد رفت۔ در ضمن این روزها هر کسی میتواند بنام کسی دیگر یک ادعایی بکند۔

شاید دشمنی بعضی ها با گفتمان احمدی نژاد الزاماً با مخالفت نزدیکی فرج شده است۔
نقل قول کردن
-5 #294 ملازم 1393-07-01 00:42
شبیه سازان ظهور نشانه ای دیگر رقم زدند...........

«دجال» به داعش پیوست؟!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گروهک تروریستی - تکفیری داعش با انتشار تصویری از نوزادی یک چشم در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد که این نوزاد «المسیح الدجال» (مسیح دروغین) است.

به گزارش «ابنا»، پایگاه خبری اینترنشنال بیزنس تایمز (IBtimes) با انتشار این خبر اعلام کرد: داعش با سوءاستفاده از این تصویر، از آن به‌عنوان ابزاری برای جذب افراطی‌های مسلمان بهره می‌برد.

گروهک تروریستی داعش اعلام کرده که این نوزاد یک چشم در اسرائیل به دنیا آمده و مدعی شده که تولد این نوزاد نوید آخرالزمان و پایان جهان را می‌دهد.

داعش همچنین مدعی شده است که این نوزاد یک چشم اکنون در اختیار آنان است.

گفتنی است در سال 2006 در هندوستان و در سال 2008 در بولیوی دو کودک یک چشم به دنیا آمدند که پس از تحقیقات مشخص شد این دو کودک دچار یک نقص ژنتیکی به نام سایکلوپیا (Cyclopia) بوده‌اند و در اثر استفاده از داروهای ضدسرطانی، یک چشم متولد شدند.
نقل قول کردن
-2 #293 سلام 1393-06-31 23:56
دجال به داعش پیوست
www.598.ir/fa/news/253512
نقل قول کردن
+12 #292 پارسا 1393-06-31 23:31
کاترین(گفت و شنود روزنامه کیهان)

گفت: یک روزنامه آمریکایی نوشته؛ با تهدید نمی‌توان ایران را به قبول پیشنهادهای 5+1 وادار کرد.
گفتم: حرف حساب زده، خب! دیگه چی؟!

گفت: نوشته که ایران طی سه دهه گذشته از چالش‌های فراوانی با موفقیت بیرون آمده بنابراین از چالش هسته‌ای با آمریکا و کشورهای اروپایی هم، نگرانی ندارد.
گفتم: ایول!

گفت: نوشته مسئولان ایرانی افراد باهوشی هستند و نمی‌توان درباره قدرت 5+1 برای آنها بزرگ‌نمایی کرد.

گفتم: حسابی زده توی خال! یارو می‌گفت این خانمی که با آقای ظریف مذاکره می‌کنه، 45 یا فوقش 55 کیلو وزن داره اما برای اینکه ماهارو بترسونن بهش میگن کاترین‌هشت‌تون! !
نقل قول کردن
+6 #291 مژگان 1393-06-31 23:12
جمال بن عمر: دستگاه نظامی یمن فروپاشیده است

فرستاده سازمان ملل در یمن در مصاحبه‎ای تلویزیونی گفت دستگاه نظامی یمن فروپاشیده است.
"جمال بن عمر" فرستاده سازمان ملل در یمن در مصاحبه‎ای تلویزیونی گفت: دستگاه نظامی یمن فروپاشیده و ناامنی در بسیاری از مناطق این کشور دیده می‎شود.
نقل قول کردن
-12 #290 ارباب حلقه ها 1393-06-31 23:04
به نقل از علی جعفری:
شاید خروجش نزدیک باشه
الله اعلم

:-$
نقل قول کردن
+10 #289 التماس دعای فرج 1393-06-31 22:46
حجه الاسلام تقوی ضمن مغرضانه خواندن تخریب ها علیه شخصیت علامه مصباح:

از علاقه رهبر انقلاب به آیت الله مصباح می توان فهمید که وجود ایشان برای اصولگرایان یک فرصت است/ حکایت امروز ایشان، حکایت دیروز شهید مطهری است
rajanews.com/detail.asp?id=204886



_____________________________________________________________________

ناگفته‌های محمدرضا زائری از انحلال خانه روزنامه نگاران:
ارزشمندترین یادگار دوران زندان صحیفه سجادیه اهدایی رهبر انقلاب بود

تنها کسی که در آن دوان مایه دلگرمی و آرامش من بود شخص ایشان بودند. این موضوع را تا به حال جایی مطرح نکرده‌ام اما ایشان زمانی که در زندان بودم برای من یک جلد صحیفه سجادیه فرستادند و با آن پیغامی دادند که فلان ادعیه این صحیفه را بخوان. تنها دلخوشی من همین بود.
mehrnews.com/detail/News/2374614

با اینکه طرفدار آدمهای متحجّرنما هستم ولی همیشه حس خوبی نسبت به آقای زائری داشتم...

____________________________________

از وقتی کاربر خراسانی نیست هنوز هیچ کامنتی ندیدم که بار منطقی اش هم وزن نظرات او باشد.

حیف... :(

u:313
نقل قول کردن
+10 #288 التماس دعای فرج 1393-06-31 22:24
فعالیت انصارحزب‌الله به دلیل کم‌کاری مسئولان است

یک نماینده زن مجلس نهم معتقد است که فعالیت‌های گشت ارشاد انصار حزب الله برای مقابله با بدحجابی به دلیل کم کاری مسئولان صورت گرفته است و مردم مجبور شده‌اند که خود وارد عرصه شوند.
www.yalasarat.com/vdciupa3.t1ap52bcct.html

___________________________________________________________________________


از صفحه غلامرضا روزبهانی:

دلم برای خط کشی کنار دفتر مشق با خودکار مشکی و قرمز، برای پاک‌کن های جوهری و تراش های فلزی، برای گونیا و نقاله و پرگار و جامدادی ...

دلم برای تخته پاک‌کن و گچ های رنگی کنار تخته ،برای اولین زنگ مدرسه، برای واکسن اول دبستان ، برای سر صف ایستادن ها ، برای قرآن های اول صبح و خواندن سرود ایران اول هفته ...

دلم برای مبصر شدن، برای خوبها و بدها ، دلم برای ضربدر و ستاره ...
دلم برای ترس از سوال معلم، کارت صد آفرین ، بیست داخل دفتر با خودکار قرمز و جا کتابی زیر میزها، جا نگذاشتن کتاب و دفتر...

دلم برای لیوان‌های آبی که فلوت داشت ...

دلم برای زنگ تفریح، برای عمو زنجیر باف بازی کردن ها، برای لی‌لی کردن ...
دلم برای دعا کردن برای نیامدن معلم، برای اردو رفتن ، برای تمرین های حل نکرده و اضطراب آن ...

دلم برای روزنامه دیواری درست کردن برای تزئین کلاس ، برای دوستی هایی که قد عرض حیاط مدرسه بود، برای خنده های معلم و عصبانیتش برای کارنامه ، نمره انضباط، برای مهر قبول خرداد ...

دلم برای خودم، دلم برای دغدغه و آرزو هایم، دلم برای صمیمیت سیال کودکی ام تنگ شده ...

نمی دانم کدام روز در پشت کدام حصار بلند، کودکی ام را جا گذاشتم کسی آن سوی حصار نیست کودکی ام را دوباره به طرفم پرتاب کند؟




وقتی به کلاس اول فکر میکنم یادم میفته که عمر چقدر زود میگذره...؛ تا چشم بهم بزنیم می بینیم 200 - 300 سال از اون روز گذشته؛ به همین سرعت! :(

zz:
نقل قول کردن
+6 #287 ملازم 1393-06-31 20:17
به نظرات کاربران این خبر مهم توجه کنید /////////
entekhab.ir/.../...
نقل قول کردن
+15 #286 علی جعفری 1393-06-31 20:15
به نقل از یا لثارات الحسین ع:

پادشاه اردن که به آمریکا سفر کرده است، تأکید کرد، ضرورت دارد ایالات متحده و کشورهای دیگر در سریع‌ترین زمان ممکن به منظور مهار گروه تروریستی داعش، در سوریه مداخله کنند.......)))این آدم مشکوک درحال آماده کردن مقدمات برای رهبری جریان ضد شیعی درمنطقه است ...

شاید خروجش نزدیک باشه
الله اعلم
نقل قول کردن
-3 #285 سعاح 1393-06-31 19:59
به نقل از محسن صادقپور:
نظر متفاوت شهید بهشتی درباره دست دادن با زن خارجی

72sq.com/.../...

برادر عزیز استنباط بنده از حرف شهید بهشتی رفتاریست که از آقای احمدی نژاد شاهدش بوده ایم۔ باید با احترام حدود الهی بهشان احترام گذاشت۔ بخاطر این احترام دکتر عزیزمون گاهی در یک عمل انجام شده و مشکل ساز گرفتار میشدند، مثل دوران تسلیت به مادر چاویز۔
نقل قول کردن
+28 #284 پارسا 1393-06-31 19:47
عکس رهبر انقلاب در دست انقلابیون یمن

نقل قول کردن
-10 #283 محسن صادقپور 1393-06-31 19:42
نظر متفاوت شهید بهشتی درباره دست دادن با زن خارجی

72sq.com/.../...
نقل قول کردن
-17 #282 محسن صادقپور 1393-06-31 19:41
ماجرای استدعای 150 هزار دلاری مصباح از هاشمی+ تصاویردرآمریکا

dolatebahar.com/.../...
نقل قول کردن
+3 #281 صالح ۴۴ 1393-06-31 19:24
قابل تصور نیست که غرب و اعراب دنباله روی آنها از اهداف خود برای نابودی محور مقاومت که هزینه سنگینی برای آن صرف کرده‌اند، منصرف شده‌اند. آنان پس از ناکامی‌های زیاد اینک روش کار خود را تغییر می‌دهند، از یک سو بدون توجه به دولت عراق سعی در تمرکز در شمال عراق و راندن هزاران داعشی از عراق به سوریه برای متمرکز کردن توان عملیاتی بر روی دمشق دارند و از دیگر سو تعداد نیروی بسیار زیادی شامل دهها یا شاید صدها هزار نیرو در جنوب سوریه در اردن عراق و عربستان را در حال آماده سازی هستند.
سوای این موارد باید توجه ویژه ای به این موضوع داشت که تمرکز اعتلاف صلیبی - عربی بر محدوده جفرافیایی شمال عراق مشکوک بوده و نباید باعث شود تا از دیگر مناطق خاورمیانه علی الخصوص مناطقی که از کویت و عربستان تا اردن امتداد دارد، غافل شد.
ممکن است در این مناطق که از گستردگی زیادو جمعیت کمی برخوردارند در اعماق بیابانهای وسیع، که پنهان شدن از چشمهای کنجکاور آسان است آماده سازی های خطرناکی برای عملیات آتی از سمت جنوب سوریه و رانده شده های داعش و دیگر سلفی ها نیز از سمت شمال و شرق بر علیه دمشق انجام شود. بنابر اطلاعاتی موثق تجهیزات نظامی بسیار زیاد و همچنین نیرو از بندر احمدی کویت به سمت عربستان و اردن در حال تخلیه و ارسال است. استقرار نیروهای عربستان در مرز با عراق که در پی تهدیدهای داعش انجام شد پوششی برای ارسال تجهیزات جدید است.
نقل قول کردن
+14 #280 شاداب 1393-06-31 17:04
غرب اشتباه می‌کند رهبر در ایران پدر امت است
عیادت طیف‌ گسترده و متنوع نخبگان مذهبی، علمی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان خشم محافل رسانه‌ای ضدانقلاب را برانگیخت.گویانی وز دراین‌باره می‌نویسد: در ماجرای بستری شدن ]آیت‌الله[ خامنه‌ای چند نکته اتفاق افتاد اول اینکه با وجود اعلام کوچک بودن عمل جراحی، از همه طبقات از سیاسیون گرفته تا روحانیون و اهالی سینما و ادبیات و بازیگران به عیادت رفتند. بسیاری از تحلیل‌گران تعجب کردند چون رسم نیست حاکمان بیماری خود را علنی کنند اما او این کار را کرد. از نگاه غربی‌ها حاکم باید قوی باشد و مغرور با نگاهی نافذ و قدی برافراشته. پس وقتی مریض می‌شوند از دیدها پنهان می‌شوند. موی رنگ می‌کنند تا جوان نشان داده شوند. این نوع نگاه به قدرت از فرهنگ و تاریخ غرب برمی‌خیزد. اینان متاسفانه یادشان رفته که در شرق و در ایران اوضاع فرق می‌کند. در ایران پدر پیرموی و ریش سپید که وزنه دینی هم هست و مرجعی است و ولایت دارد عزیزتر است.

گویانیوز افزود: در خانواده‌های ایرانی پدر و پدربزرگ عزیزند و صاحب حرمت. این پیرها می‌شوند پدر. مانند خمینی می‌شوند پدر امت. و بعد در وصیت‌نامه‌هاشان از قول «پدر پیر» سخن می‌گویند.سایت ضدانقلابی با عصبانیت نوشت: اینقدر این ماجرا اثر کرد که بسیاری از جوانان اصلاح‌طلب دم از دعا برای سلامتی او زدند. فراموشکاری تاریخی است دیگر! گاهی هم عمدی می‌شود!گویانیوز سپس می‌نویسد: اصلاح‌طلب بودن دلیلی برای بیعت نیست اما رفتند... مجید مجیدی که زمانی حالش خوب نبود و به ]آیت‌الله‌[ سیدعلی نامه نوشت و امروز حالش خوب شده و با امیرخانی و دیگران به ملاقات می‌رود و حرفهای]آیت‌الله ‌[ خامنه‌ای را در باب فروغ می‌شنود.گویانیو ز ادامه داد: و اسف‌بارتر رئیس کمیته صیانت از آرا در ستاد موسوی یعنی شیخ[!] علی‌اکبر محتشمی‌پور که به عیادت رفت. هاشمی و روحانی و خیلی‌های دیگر هم ایضا.

این سایت ضدانقلابی در مطلب دیگری به قلم یکی از نوچه‌های مشترک حزب مشارکت و نهضت آزادی در دفتر تحکیم که بعدها از کشور گریخت و از آمریکا پناهندگی گرفت، نوشت: اکثریت چهره‌های روحانی به عیادت رهبری رفتند و حتی مجمع روحانیون نیز نامه نوشت و فقط صانعی و فرزندان منتظری و اسد‌ا... بیات و عبدا... نوری بودند که نرفتند. بدین ترتیب روحانیت نمره مردودی گرفتند(!) این ماجرا نفوذ رهبری در میان روحانیت و حوزه‌های علمیه را نشان می‌دهد.رادیو فردا در‌باره نامه خاتمی به رهبرمعظم انقلاب، معتقد است: رهبری ماجرای سال 88 را فراموش نمی‌کند. مجموعه اظهارنظرهای مهم‌ترین تریبون‌های معرف و مبلغ مواضع رهبر جمهوری اسلامی (از دبیر شورای نگهبان گرفته تا کیهان و امام جمعه‌های پایتخت) در ماه‌های گذشته، دال بر لزوم «عفوطلبی» و «درخواست گذشت»و «خواهش بخشایش» از «نظام»
نقل قول کردن
+94 #279 میلادخاتونی 1393-06-31 16:52
توروخدا برای تعجیل در فرج آقا صلواتی بفرستید و به این نظر. مثبت بدید

d:w:us d:w:us d:w:us
d:w:us d:w:us d:w:us
d:w:us d:w:us d:w:us
نقل قول کردن
+3 #278 مهدی 1393-06-31 15:34
«بیسیم‌چی» حامد زمانی را بشنوید

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930631001295

zz:
نقل قول کردن
-2 #277 سعاح 1393-06-31 15:02
بیانات برخی مسئولان در باره مقابله با داعش بسیار قابل تامل هست۔ آیا اظهار شک و تردید در نیت آمریکا در باره مبارزه با تروریسم نشان دادن یک جور نرمی و ملائمت بسوی آمریکای جهانخوار نیست؟ آمریکا که خودش شیطان بزرگ و موجد و مخترع تروریسم جهانی علی الخصوص داعش و القاعده و النصره و ... هست آیا روا است که صحبت های ما او را در حاشیه امن قرار دهد؛ طوری که ما فقط در نیت کدخدا شک و تردید داریم وگرنه اگر او جدی باشد با وی همراهی و همکاری هم خواهیم کرد؟!

یادمون باشد: یکی از بزرگ ترین و مهم ترین ملاک خط امام اینست که آمریکا شیطان بزرگ است!
نقل قول کردن
-11 #276 سعاح 1393-06-31 14:44
روحانی: ایران به کشورهای منطقه در مبارزه با تروریسم کمک می کند۔

آیا بنده درست متوجه منظور آقای رئیس جمهور شده ام؟:

تروریسم = داعش
کشورهای منطقه = عربستان سعودی، اردن، قطر، کویت، ترکیه، عراق ...
مبارزه با تروریسم = ائتلاف کشورهای منطقه با سرکردگی مخترعان غربی تروریسم

یادتون هست که سید حسن نصرالله در باره امکان عوض شدن جایگاه ناجی و دشمن هشدار داده بودند۔
نقل قول کردن
+17 #275 یا لثارات الحسین ع 1393-06-31 14:25

پادشاه اردن که به آمریکا سفر کرده است، تأکید کرد، ضرورت دارد ایالات متحده و کشورهای دیگر در سریع‌ترین زمان ممکن به منظور مهار گروه تروریستی داعش، در سوریه مداخله کنند.......)))ا ین آدم مشکوک درحال آماده کردن مقدمات برای رهبری جریان ضد شیعی درمنطقه است تا به قول خود هلال شیعی را ازبین ببرد هیچ فردی به اندازه این مرتیکه درمنطقه مورد اطمینان برای آمریکا نیست خام وجوان وبسیارمغرور وشیفته قدرت ازهرنظر آماده برای اجرای سیاست های صهیونیستی آمریکایی. شاید به زودی رهبری نه مبارزه با داعش بلکه به قول خودش مهارکردن ودرسیطره یهودقراردادن این گروهگ نجس به این فرد سپرده شود وبا دسیسه وزیرکی وطبق نقشه یهود این گروههای افراطی را رهبری وبا نامی جدید به جنگ شیعیان بیاید.مسائل درحال روشن شدن است
نقل قول کردن
+14 #274 مژگان 1393-06-31 13:03
"عبدالملک الحوثی" امشب سخنرانی می‌کند/ انقلابیون حوثی سلاح‌ها از مقر منطقه ششم نظامی در صنعا خارج کردند

انقلابیون حوثی اقدام به خارج ساختن سلاح از مقر منطقه ششم نظامی در صنعا کردند.

پایگاه خبری یمن پرس، این پایگاه در خبری فوری به نقل از خبرنگار الجزیره اعلام کرد:

حوثی‌ها اقدام به خارج ساختن سلاح از مقر منطقه ششم نظامی در صنعا کردند.

در همین حال دفتر اطلاع‌رسانی "عبدالملک الحوثی" رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که وی قرار است ساعت 21 امشب به وقت محلی یمن سخنرانی کند.

قرار است وی به سوالات متعدد موجود در عرصه داخلی یمن و جدیدترین تحولات مربوط به آن در این سخنرانی پاسخ دهد.
نقل قول کردن
+11 #273 مژگان 1393-06-31 12:55
داعش: اوباما قاطر صهیونیست‌هاست!

تروریست‌های داعش طی یک فیلم ویدئویی که اخیرا منتشر کرده‌اند، باراک اوباما را "قاطر صهیونیست‌ها" خوانده‌اند.

دیلی میل: تروریست‌های داعش طی یک فیلم ویدئویی که اخیرا منتشر کرده‌اند، باراک اوباما را "قاطر صهیونیست‌ها" خوانده‌اند.

عناصر این گروه تروریستی با انتقاد شدید از اظهارات اخیر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا در رابطه با حمله به مواضع داعش در سوریه، اوباما را قاطر صهیونیست‌ها خواندند و جان کری را نیز با صفتی بسیار توهین‌آمیز خطاب کردند.

"ابو محمد العدنانی" سخنگوی داعش که در جلوی دوربین حاضر شده است، از حامیان این گروه در تمام کشورهای جهان می‌خواهد دشمنان داعش را بکشند.
نقل قول کردن
+11 #272 رایحه ظهور 1393-06-31 12:51
طرح "بندر بن سلطان" براي کودتا در عربستان فاش شد



بعد از تکرار تلاش های شاهزاده «بندر بن سلطان» و عموزادگان پادشاه فعلي سعودي برای کودتای نظامی، اکنون اين پرسش مطرح مي شود که چه کسی جانشین پادشاه فعلی خواهد شد؟!
به گزارش شيعه آنلاين، «موسسه عدالت و توسعه حقوق بشر» نسبت به تلاش های کودتاگرانه در عربستان به رهبری شاهزاده «بندر بن سلطان بن عبدالعزيز آل سعود» دبير شوراي امنيت ملي اين کشور با همکاري فرماندهان ارتش هشدار داد.

گزارش های «موسسه عدالت و توسعه حقوق بشر» تاکید کرد که اقدام "ملک عبدالله بن عبدالعزیز" پادشاه سعودي برای تغيير ولیعهد که چند ماه پيش انجام شد، به اختلافات واقعی بر سر این پست در خاندان حاکم در عربستان دامن زد.

در ادامه گزارش اين موسسه آمده: بعد از تکرار تلاش های شاهزاده «بندر بن سلطان» و عموزادگان پادشاه فعلي سعودي برای کودتای نظامی، اکنون اين پرسش مطرح مي شود که چه کسی جانشین پادشاه فعلی خواهد شد؟! موضوعی که منجر به انتخاب شاهزاده «مقرن بن عبدالعزیز» به عنوان ولیعهد بعد از درگذشت دو ولی عهد قبلی شد.

در همين راستا «زیدان قنانی» مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومي «موسسه عدالت و توسعه حقوق بشر» طي اظهاراتي در اين باره گفت: اختلافات در خاندان حاکم سعودي، شروع به نابود کردن سیستم پادشاهی آل سعود کرده و این موضوع به سال هاي بعد از بازداشت شاهزاده «خالد بن سلطان» و وزیر کشور پیشین «احمد بن عبدالعزیز» و «محمد بن فهد» و تبعید تعدادی از شاهزادگان مخالف به خارج از کشور و بالاخره کنار زدن «سلطان بن عبدالعزیز» از پست های عالی مدیریتی برمی گردد.

وي در ادامه افزود: گزارش های موسسه معطوف بر این است که «بندر بن سلطان» رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی و امنيتي عربستان سعودي، هدایتگر حرکت های مخفیانه در داخل اين کشور است و با کمک کشورهای اروپایی در صدد انتقال قدرت به برادران تنی خود بعد از درگذشت ملک «عبدالله بن عبدالعزیز» است.
shia-online.ir/article.asp?id=36692&cat=1
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (311)