رایحه ظهور

ارتباط شب قدر و ظهور امام زمان (عج) ، صیحه آسمانی در شب قدر

از تو مى خواهم بر محمد و اهل بیتش درود فرستى و اجازه فرج و ظهور کسى را بدهى که با ظهور او گشایشى در کار اولیاى تو و برگزیدگان از خلقت ظاهر مى شود و به وسیله او ظالمان را نابود و هلاک مى سازى...

 

» ابتدای نظرات (849)

دعا براى وجود مبارک امام زمان (علیه السلام) و فرج آن حضرت، یکى از اعمال شبهای قدر است. در روایتى که »سیّد بن طاووس» از حمّاد بن عثمان نقل کرده مى خوانیم:

در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به محضر امام صادق(ع) شرفیاب شدم، امام(ع) از من پرسید که آیا غسل کرده اى؟ گفتم: آرى، امام(ع) حصیرى طلبید و مرا نیز به کنارش فراخواند. آن حضرت مشغول نماز شد و من نیز نزدیک آن حضرت نماز مى خواندم. وقتى که از نمازها فارغ شدیم، آن حضرت دعا کرد و من آمین گفتم، و این کار ادامه داشت تا صبح طلوع کرد. امام(ع اذان و اقامه گفتند و برخى از خدمتکاران را فراخواند و نماز صبح را به امامت آن حضرت بجا آوردیم.

امام صادق(ع) بعد از نماز، به تسبیح و تقدیس پروردگار پرداخت و بر پیامبر(ص) درود فرستاد و براى مؤمنان دعا کرد؛ آنگاه به سجده رفت و ساعتى در سجده بود، و در آن مدّت جز صداى نَفَس حضرت چیزى را نمى شنیدم، سپس دعایى خواند از جمله در دعایش عرض کرد:

وَ أسْألُکَ بِجَمیعِ ما سَأَلْتُکَ وَ ما لَمْ أَسْأَلْکَ مِنْ عَظیمِ جَلالِکَ، ما لَوْ عَلِمْتُهُ لَسَأَلْتُکَ بِهِ، أَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّد وَ أَهْلِ بَیْتِهِ، وَ أَنْ تَأْذَنَ لِفَرَجِ مَنْ بِفَرَجِهِ فَرَجُ أَوْلِیائِکَ وَ أَصْفِیائِکَ مِنْ خَلْقِکَ، وَ بِهِ تُبیدُ الظّالِمینَ وَتُهْلِکُهُمْ، عَجِّلْ ذلِکَ یا رَبَّ الْعالَمینَ.

از تو تقاضا مى کنم به جمیع آنچه که تو را با آن خواندم و آنچه را نخواندم، از عظیم جلال تو که اگر مى دانستم تو را با آن خواندم. از تو مى خواهم بر محمد و اهل بیتش درود فرستى و اجازه فرج و ظهور کسى را بدهى که با ظهور او گشایشى در کار اولیاى تو و برگزیدگان از خلقت ظاهر مى شود و به وسیله او ظالمان را نابود و هلاک مى سازى. اى پروردگار عالمیان، در ظهورش تعجیل فرما.

پس از آن که امام(ع) سر از سجده برداشت، عرض کردم: جانم به فدایت! شما براى فرج کسى دعا کردید که با فرج او گشایشى در کار دوستان و اولیاى الهى حاصل خواهد شد; مگر آن کس شما نیستید؟

امام(ع) فرمود: نه! او قائم آل محمّد است!

آنگاه امام صادق(ع) نشانه هاى ظهورش را بیان کرد و در ادامه فرمود:

«شب و روز، منتظر ظهور مولایت باش! زیرا خداوند هر روز در شأن و کارى است، و انجام کارى او را از کار دیگر باز نمى دارد.»

 حصول شب قدر / ظهور مطلع الفجر

هر کس که در مسیر منجی عالم بشریت قرار گیرد می تواند حقایق شب قدر را دریافت نماید و در زمرۀ یاران آن امام همام ،ایشان را در طلوع فجر همراهی نماید.

شب قدر در قرآن کریم و نیز در روایات اسلامی از اهمیت بی نظیری در سرنوشت انسانها برخوردار می باشد،لذا همۀ بندگان باید با شناخت کامل از عظمت این ماه و شب قدر و اجتناب از اتلاف عمر ارزشمندخود، در صدد استفاده بهینه از این شب عظیم برآیند،در روایات متعدد در زمینه ضرورت درک شب قدر مطالب فراوانی نقل گردیده است و هم چنین لزوم برنامه ریزی برای بیداری طول شب به عنوان مقدمه ای اساسی برای درک شب قدر مد نظر اولیای الهی بوده است لذا سزاوار است با تبیین درست از عظمت این شب عزیز در راستای بهره گیری هر چه بهتر از حقیقت شب قدر اقدام نمائیم.

 دریافت حقایق عالم برای ظهور مطلع الفجر

 همه بندگان باید با درک این شب عظیم در مسیر دریافت انوار حقیقت تلاش نمایند،باید اذعان نمود شب قدر از رتبه ای بی نظیر برای دریافت انوارمختلف  از حقیقت الهی برخوردار می باشد،انواری که در هزار ماه امکان دریافت و عمل به آن وجود ندارد،لذا درک اجمالی شب قدر بایدبا ظهور مطلع الفجر یعنی ظهور امام زمان(عج) به تفصیل تبدیل گردد ،شب قدر شبی است که حقایق به صورت اجمال بر بندگان نازل می شود مانند قران که در شب قدر به صورت اجمال نازل گردید لیکن  اجمال نزول قرآن در عرض بیست وسه سال به تفصیل درآمد.

 کل زندگی  انسانها مانند شب قدر می باشد و بر خلاف قیامت که روز است و در قرآن با لفظ«يومُ‌القيامة»اشاره گردید و لی دنیا در قران کریم با جملۀ «وَ الَّيْلِ إذَا عَسْعَس»[1] سوگند به شبی که ناپايدار و «عَسْعَس» است، دائماً مي‌رود،ذکر گردیده است.لذا می می توان شب قدر را به دنیا تشبیه نمود که باید همۀ سعی و تلاش بندگان این باشد با درک حقایق اجمالی این شب به توحید و خداپرستی برسند و این رویکرد توحید محور در انتهای حیات بشری به فجری منتهی خواهد گردید که دارای تفصیل کامل می باشد که همان ظهور امام زمان (عج)خواهد بود و جهان بشری با این تفصیل مبارک  سعادتمند خواهند گردید که این سعادتمندی بهشت را برای انسانها به همراه خواهد داشت.

 دلبستگی به دنیا مانع حقیقی عدم درک شب قدر

 دلبستگی و تعلقات به دنیا یکی از مهم ترین و جدی ترین مانع برای درک شب قدر می باشد،به راستی چرا بسیاری از افراد با شب زنده داری و بیداری در شب قدر ،اما از عاقبت مطلوب در حیات دنیوی و اخروی برخوردار نمی گردند؟چرا بسیاری از مدعیان دین داری با رعایت آداب ظاهری این شب عظیم باز هم از درک شب قدر عاجزند و نتیجه مطلوب را دریافت نمی کنند؟

 در پاسخ باید گفت، دلبستگی و تعلقات دنیائی دل آن ها را فریفته است لذا در روز قیامت که آنها را در دادگاه عدل الهی حاضر می سازند با ظلمت زندگی در دنیا به قیامت وارد می شوند،چون از افرادی هستند که به خاطر استیلای دنیا بر آنان نتوانستند در شب قدر از نزول ملائکه و روح برای خود بهره مند گردند لذا در مسیر وصول به توحید دچارتزلزل گردیدند زیرا در قلب خود و در اعمال خود به توحید ،نظری نداشتند تا حقایق عالم غیب بر آنها تجلی پیدا کند.

 لذا بایدبا بهره گیری از قرآن و اهل بیت(ع)و نیز نزدیکی با انسان کامل یعنی حضرت حجت(عج)بتوانیم دریافت حقایق شب قدر را برای خود آسان سازیم زیرا حضرت بقیه الله(عج)بر خلاف انساهای مادی تحث تأثیر دنیا نیستند لذا آمادۀ تجلی انوار ملائکه و روح می باشند و همچنان خود را در حالت پاکی و عصمت نگه می دارند لذا «حَتّيمَطْلَعِالْفَجْرِ» تا وقتی که فجر طلوع کند ، حقیقت هر چیزی ظاهر می گرددو این نکته  اشاره به ضرورت اقتداء به انسان کامل یعنی امام زمان(عج)می باشد،لذا هر کس که در مسیر منجی عالم بشریت قرار گیرد می تواند حقایق شب قدر را دریافت نماید و در زمرۀ یاران آن امام همام ،ایشان را در طلوع فجر همراهی نماید.

شب قدر ، شب پیوند با امام زمان(عج)

  ماه رمضان ماه نزول رحمت است و تحول اساسی و مهم در این ماه نزول قرآن کریم رخ داده است، در این ماه رحمت و برکت، قرآن کریم نازل شد و شب قدر در این ماه واقع شده است. به خاطر همین خداوند متعال در قرآن کریم به این شب مباهات نموده و آن را برتر از هزار ماه دانسته است که در سوره قدر به این امر اشاره شده و به نوعی این سوره در شأن و منزلت این شب عزیز نازل شده است.

 اگر ماه مبارک رمضان را ماه قرآن می‌دانیم خصوصیات و ویژگی‌هایی در این امر است که ما را به ولایت و امامت پیوند می‌زند. "شهر رمضان الذی انزل فیه القران" یعنی رمضان از یکسو شهر قرآن است و از سوی دیگر شهر ولایت و امامت. پیامبر اکرم (ص) تأکید فرموده‌اند که "من برای پس از خودم میان شما دو یادگار گرانبها می‌گذارم که یکی قرآن و دیگری عترت و عصمت اهل بیت(ع) است. این دو هرگز از هم جدا نخواهند شد تا این که در حوض کوثر بر من وارد شوند."

 اگر این ماه، ماه قرآن است باید همتا و شریک آن را نیز که اهلبیت (ع) هستند، مد نظر قرار دهیم. قرآن و امام هر دو برای هدایت هستند. در قرآن کریم این نکته به این صورت مطرح می‌شود که خداوند می‌فرماید: "کل شئ أحصیناه فی إمام مبین ..." یعنی همه چیز را در وجود امام مبین و رهبر آشکار و بیان کننده قرار داده‌ایم که برای هدایت بشر آمده‌اند.

 در شرایط و زمانه حاضر مصداق امامت وجود مقدس امام زمان (عج) است. لذا اگر ما در ماه مبارک رمضان به قرائت آیات الهی می‌پردازیم باید از سوی دیگر به یاد و نام امام هم توجه کنیم. تولای امام و پذیرش ولایت او شرط درک قرآن کریم است. خداوند در آیه‌ای از قرآن می‌فرماید "وما یعلم تأویله إلا الله والراسخون فی العلم". خداوند در این آیه درک کامل قرآن کریم را مختص راسخان در علم که اهل بیت (ع) هستند، می‌داند. پس ما باید این مطلب را در ماه مبارک رمضان و به ‌ویژه در شب قدر که شب نزول قرآن است مورد توجه قرار دهیم.

نکته بعدی که باید در مورد امامت و شب قدر بدانیم این است که امام باقر (ع) به ما آموخته که " ای گروه شیعیان، شما برای اثبات امام خودتان به سوره قدر تمسک بجویید". این روایت نکته بسیار کلیدی در بردارد و آن این است که اگر شب قدر شب نزول قران است باید بدانیم این قرآن بر انسان پاک که وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) می‌باشد عرضه‌ شده است. خداوند متعال در شب قدر از نزول فرشتگان یاد کرده است به ویژه فرشته بزرگ روح که در این شب با خود تقدیر امور بشری را که حاوی سلام و محتوای خیر و برکت و تقدیرات اعمال است، می‌آورند. خداوند در سوره دخان نیز به این امر اشاره می‌کند"إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِی لَیْلَةٍ مُّبَارَکَةٍ إِنَّا کُنَّا مُنذِرِینَ. فِیهَا یُفْرَقُ کُلُّ أَمْرٍ حَکِیمٍ". قرآن کریم را در شب مبارکی نازل کرده‌ایم و ما درصدد آگاهی دادن انسان‌ها بوده‌ایم و در شب قدر امور حکیمانه تفکیک و ابلاغ می‌شود.

امام باقر(ع) به ما می‌آموزد که اگر این فرشتگان در شب قدر نازل می‌شوند و حاوی پیام هستند، باید پرسید این پیام‌ها به چه کسی ابلاغ می‌شود؟ آیا هر شخص و موجودی صلاحیت و لیاقت نزول و فرود فرشتگان را دارد. یقینا فرشتگان پاک هستند و بر مکان پاک نازل می‌شوند و این امر دلالت بر این می‌کند که در شب قدر امام زمان(عج) حتما حضور دارد و یقینا فرشتگان بر وجود ایشان وارد می‌شوند و امور را عرضه می‌دارند.

اگر شب قدر شب احیا و زنده‌داری است، باید بدانیم که دریافت تقدیر و اعمال ما توسط امام زمان (عج) صورت می‌گیرد. پس ما باید رابطه خود را با امام عصر برجسته و همسو کنیم. نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که ما شرمنده امام شویم. تقدیر ما باید به گونه‌ای رقم بخورد که ما همواره به یاد امام باشیم و هرگز از امام زمان خود جدا نیفتیم.

در مورد امام زمان (عج) و شب قدر نیز نکات دیگری وجود دارد. یکی از این نکات آن است که ما در روایات پنج نشانه برجسته برای ظهور داریم که یکی از آنها این نکته است که در طبق روایات شب 23 ماه مبارک رمضان صیحه و ندایی از آسمان از سوی جبرئیل امین وارد می‌شود و ایشان ظهور و قیام مولا امام زمان(عج) را اعلام می‌کند. در قرآن کریم این آیه را داریم که خداوند می‌فرماید: " یَوْمَ یَسْمَعُونَ الصَّیْحَةَ بِالْحَقِّ ذَلِکَ یَوْمُ الْخُرُوج" در روایات این آیه به قیام امام زمان (عج) تاویل شده است. پس ما باید شب قدر را شب پیوند با امام زمان (عج) بدانیم و شایسته است که در این شب عهد و پیمان خود را با امام‌مان محکم کنیم. در قسمتی از دعای عهد می‌خوانیم که "خدایا ما را از اعوان و انصار و یاوران امام قرار بده و کسانی که در اعمال خیر سبقت بگیریم و در انتقال اوامر امام پیشرو باشیم".

ما در حال حاضر سه وظیفه برعهده داریم. یکی این که باید شب قدر را پاس بداریم و همدیگر را دعوت کنیم به احیاء در این شب عزیز. در روایات اهل بیت آمده است که "خدا کسی را که یاد و امر ما را زنده بدارد او را مورد رحمت قرار می‌دهیم". ما باید در این شب به گونه‌ای عمل کنیم که عهد و پیمان خود را در تمام طول سال با امام زمان زنده نگه داریم. اعتبار حکومت ما به نام امام زمان است و احیای امر امام وظیفه همگانی ما است و باید به این امر اهمیت بدهیم.

دومین وظیفه ما ترویج الگوی حکومت امام است. در واقع ما باید در زندگی اجتماعی، سیاسی و فردی خود به امام تأسی بجوییم و جامعه مهدوی را تا جایی که می‌توانیم در زمان غیبت ترویج دهیم.

سومین وظیفه ما زمینه‌سازی عام ظهور است به این معنا که ما تلاش کنیم یاد و نام امام زمان را در دنیا زنده کنیم و آن حضرت را نه تنها به مسلمان بلکه به تمام جهانیان بشناسانیم. ما باید درشب قدر عهد و پیمانی با امام ببندیم و فراموش نکنیم که یقینا امام ناظر بر اعمال ما است. در روایات داریم که امام فرموده است‌" ما از امورات شما باخبریم" طبعا این عهد و پیمان ما در شب قدر می‌تواند بهترین عهد و پیمان باشد.

منابع : خبرگزاری دانشجویان ، قائم آنلاین

 .............

پ . ن :

حوادث‌ ماه‌ رمضان‌ سال ظهور و صیحه آسمانی در شب قدر

 

 

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+5 #849 مسعود 1394-04-22 00:03
سلام امسالخیلی از نسانه ها وجود داشت و میتونست بوجود بیاد فکر کنم اکثر مردم نخواستند واز ته دل دعا نکردند که امام بیاند وای بر ما که نخواستیم و فقط شعار دادیم
نقل قول کردن
0 #848 مسعود 1394-04-22 00:03
سلام امسالخیلی از نسانه ها وجود داشت و میتونست بوجود بیاد فکر کنم اکثر مردم نخواستند واز ته دل دعا نکردند که امام بیاند وای بر ما که نخواستیم و فقط شعار دادیم
نقل قول کردن
-3 #847 حسنا 1394-04-20 20:57
واقعا موندم چی بگم!!!حالا از 23رسید 24,
؟؟؟؟؟مثلا با این حرفا میخاین چی رو ثابت کنید؟همه چی رو ب مسخره گرفتید
نقل قول کردن
-3 #846 مبشرظهور 1394-04-19 20:44
ایت الله طبسی متخصص مهدویت : صیحه اسمانی در روز 24 رمضان رخ میدهد نه روز 23 رمضان
نقل قول کردن
+2 #845 محمدی 1394-04-19 13:20
ازخدا بترسیدواینقدربا ایمان مردم باتوقیت هرروزه خود بازی نکنی وخودراتافته جدابافته ندونین ایکاش بجای این حرفا همون وقت خود را به تزکیه نفس ودوری ازگناهان میگذاشتیم این هم مرضی ولی عصرمیباشد وهم زمینه ساز ظهور
نقل قول کردن
+1 #844 رحیمی 1394-04-19 12:52
به نقل از ِmmm:
خدا قوت @};-

همان طور که اکثرعلما فرموده اند بهتراست بجای توقیت وصرف سخن گفتن درمورد ظهور باخودسازی خودراهمیشه آماده نگه داریم
نقل قول کردن
+1 #843 ,علیزاده 1394-04-19 12:45
به نقل از hamid:
چرا فقط آقای پناهیان درباره ظهور علنی حرف میزنه. چند سال پیش هم همینطور صحبت میکرد ولی نشد... ایشالا بشه ولی این آقا بدجور با ایمان جوونا داره بازی میکنه...

من هم باعقیده شما درموردسخنان پناهیان هم عقیده هستم مگراین همه علما عظام جیزی نمیدونن وفقط اخبار ظهور وایشون مطلع هستن باتمام ارادت به ایشون این کارآقای پناهیان واقعا ایمان مردم وتضعیف میکنه
نقل قول کردن
0 #842 خادملو 1394-04-19 12:00
جزئیات شفای یک بیمار سرطان بدخیم H.D در شب 21 ماه مبارک رمضان در بارگاه امام رضا ( ع )



edalatgolestan.ir/.../...
نقل قول کردن
+11 #841 نصیری 1394-04-19 04:13
سلام طاعات و عباداتتان قبول انشاءالله ما هر چه در چنته داشتیم در مورد اتفاق مبارک ندای آسمانی حضرت حجت انجام دادیم باشد که مقبول افتد و اتفاق مبارک صورت گیرد مع هذا اگر باز هم تقدیر باری تعالی بر غیر اینصورت باشد باز هم همگی با عزم راسخ و با ایمانی قوی توام با عشق و شور و امید مهدویت در انتظار آن یگانه منجی بشریت به انتظار مینشینیم و بدور از دسیسه ها و حیله های شیاطین انس و جن با همدلی و مهربانی و خلوص نیت این راه منتظر بودن را ادامه میدهیم تا انشاالله به سرانجام مقصودمان برسیم فقط از خدا بخواهیم که ای خدای مهربانیها امر ظهور را در دوران و عصر ما قرار بده و قلب آقا امام زمان را از ما راضی و خشنود گردان آمین یا رب العالمین. یاران منتظر با ایمان قوی و قویتر از قبل ثابت قدم باشید و سستی به خود راه ندید و شیطان را اجازه ندهید بر دل پرتالالو امام زمانیتان غلبه کند همگی یکدل بگیم یا علی
نقل قول کردن
+4 #840 مهرداد/بچه مثبت 1394-04-19 04:12
امام خامنه ای: فلسطین کلید رمز آلود *-:) گشوده شدن درهای فرج [-O به روی امت اسلامی است.



امام خامنه ای1385/1/25:
قضیه فلسطین کلید رمز الود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است و همه دنیای اسلام باید مسئله فلسطین را مسئله خود بدانند تا در سایه تحقق وعده های الهی – فلسطین به ملت فلسطین برگردد.

ملت‌های مسلمان از سلطه‌ی دویست ساله‌ی بیگانگان و استعمارگران به ستوه آمده و از فقر و ذلت و عقب‌ماندگی تحمیلی خسته شده‌اند.
ما حق داریم و می‌توانیم تحقیر و تکبر دولت‌های سلطه‌گر را به خودشان برگردانیم؛ این احساس صادق ملت‌های ما و نسل کنونی دنیای اسلام از شرق آسیا تا قلب آفریقاست و این، میدانِ جهادی پیچیده و متنوع و دشوار و بلندمدت است، و اگر فلسطین را پرچم این جهاد بنامیم، سخنی به گزاف نگفته‌ایم. امروز همه‌ی دنیای اسلام باید قضیه‌ی فلسطین را قضیه‌ی خود بداند؛ این، کلید رمزآلودی است که درهای فرج را به روی امت اسلامی می‌گشاید. فلسطین باید به ملت فلسطین برگردد.

لینک منبع:
farsi.khamenei.ir/news-content?id=1371
نقل قول کردن
+4 #839 کربلائی 1394-04-18 23:20
خبر گزاری بی بی سی فارسی هم این خبر را درج کرده است .
سعود الفیصل، وزیر امور خارجه سابق عربستان‬ درگذشت. او چند ماه پیش از سمت خود کنار رفته بود.
نقل قول کردن
+8 #838 کربلائی 1394-04-18 23:17
خبر فوری...خبر فوری...
سعود فیصل وزیر خارجه ی سابق عربستان گورش رو از این دنیا گم کرد.

anaj.ir/.../...
نقل قول کردن
0 #837 ِmmm 1394-04-18 23:04
به نقل از علی اصغر:
سلام و درود

مطلب جدید سایت با عنوان :

یادداشت مهم استاد پناهیان در آستانۀ آخرین و مهمترین شب قدر



منتشر شد.

www.u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1289-2015-07-09-14-25-08.html

خدا قوت @};-
نقل قول کردن
0 #836 خادملو 1394-04-18 22:32
محسن برنایون، پسر رییس ستاد انتخابات سران فتنه در مخفیگاه اشرار کشته شد


edalatgolestan.ir/.../...
نقل قول کردن
0 #835 خادملو 1394-04-18 22:27
نقش سران اصلاحات در حوادث 18تیر


edalatgolestan.ir/.../...
نقل قول کردن
+1 #834 خادملو 1394-04-18 22:25
چه ارتباطی بین انتخاب رهبری در سال 68 و حوادث 18 تیر در سال 78 و فتنه 88 وجود دارد؟+دانلود فیلم



edalatgolestan.ir/.../...
نقل قول کردن
0 #833 خادملو 1394-04-18 22:22
روحانی 78، روحانی 88، روحانی 94! / کدام روحانی مطلوب اصلاح طلبان است؟



edalatgolestan.ir/.../...
نقل قول کردن
0 #832 خادملو 1394-04-18 22:19
ناگفته های زاکانی از قائله 18 تیر 78



edalatgolestan.ir/.../...
نقل قول کردن
-2 #831 یاسین 1394-04-18 22:14
عکس/ شمشیری در آسمان شب ۲۱ رمضان


edalatgolestan.ir/.../...
نقل قول کردن
+2 #830 یا مهدی 1394-04-18 20:24
به نقل از مرگ بر منافق{صادق}:

یادداشت حجت الاسلام پناهیان در آستانۀ آخرین و مهمترین شب قدر
خواهش حجت الاسلام پناهیان: شب23ام را به دعا برای فرج اختصاص دهیم و حاجت شخصی نداشته باشیم/کسی به کسی التماس دعا نگوید
[-O *-msz
کاش مومنین در شب بیست و سوم الهی العفوها را به نیت زمینه‌سازی برای ظهور بگویند. و ابراز شرمندگی‌ها را به‌خاطر فراهم نکردن مقدمات ظهور بگویند. شب بیست سوم با موضوع فرج بسیار تناسب دارد، چون سحر شب بیست و سوم آن سالی که بنا باشد حضرت ظهور بفرمایند، منادی صدا خواهد کرد و قریب الوقوع بودن ظهور را اعلام خواهد کرد. انگار پروردگار عالم به گریه‌ها و تضرع‌ها نگاه می‌کنند، بعد تصمیم ظهور را اعلام میفرمایند.
bayanmanavi.ir/post/2354


من که برای تمای CONTACT هام فرستادمش. البته توی واتس آپ
نقل قول کردن
-1 #829 amir313 1394-04-18 19:39
به نقل از حسنی:
پس صیحه آسمانی 23 رمضان چیه؟؟؟؟؟؟

عزیزم 23 رمضان ندای اسمانی داریم ولی صیهه ماله نیمه رمضان است که نشانه حتمی نیست که شامل یک صدای محیب است که 70000 از حال میروند و 70000 میمیرند
نقل قول کردن
-3 #828 hamid 1394-04-18 19:37
به نقل از تشنگان ظهور:
خبرفوری ...خبر فوری...
یادداشت حجت الاسلام پناهیان در آستانۀ آخرین و مهمترین شب قدر
خواهش حجت الاسلام پناهیان: شب۲۳ام را به دعا برای فرج اختصاص دهیم و حاجت شخصی نداشته باشیم/کسی به کسی التماس دعا نگوید

یادداشت حجت الاسلام پناهیان در آستانۀ آخرین و مهمترین شب قدر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیایید شب بیست و سوم را به دعا برای فرج اختصاص دهیم. یک دانه حاجت شخصی نداشته باشیم. اگر برای فرج دعا کنیم حاجات شخصی ما را نیز برآورده خواهند کرد.

شب بیست و سوم برای غریب مدینه، امام زمان(ع) دعا کنیم. چنگ بزنیم به زمین و آسمان: خدا بس است دیگر.

شب بیست و سوم کسی به کسی التماس دعای شخصی نگوید.

شب بیست و سوم وقتی از خانه خارج می‌شویم، به نیت دعا برای فرج خارج بشویم؛ خیلی موثر است.

بگذارید آقا امام زمان -ارواحنا فداه- که همه جا حضور دارند و عنایتشان هست، ببینند همۀ مجالس متوجه حضرت هستند، به‌خدا از مؤمنین تشکر خواهند کرد. یک شب را تا به صبح به دعا و تضرع برای نزدیک شدن ظهور اختصاص دهیم.

کاش مومنین در شب بیست و سوم الهی العفوها را به نیت زمینه‌سازی برای ظهور بگویند. و ابراز شرمندگی‌ها را به‌خاطر فراهم نکردن مقدمات ظهور بگویند. شب بیست سوم با موضوع فرج بسیار تناسب دارد، چون سحر شب بیست و سوم آن سالی که بنا باشد حضرت ظهور بفرمایند، منادی صدا خواهد و قریب الوقوع بودن ظهور را اعلام خواهد کرد. انگار پروردگار عالم به گریه‌ها و تضرع‌ها نگاه می‌کنند، بعد تصمیم ظهور را اعلام میفرمایند.

شب بیست سوم مهمترین شب قدر است. آن را به مهمترین حاجت بشریت اختصاص دهیم. اگر برای نجات مظلومان عالم دعا نکنیم خودمان هم دچار بلا خواهیم شد. شب بیست و سوم چشم تمام مظلومان و ستم دیدگان عالم به دعای شماست. اگر همه یکپارچه و متضرعانه فریاد بزنند، در عالم تغییرات شگرفی را شاهد خواهیم بود.

علیرضا پناهیان-۲۲ رمضان المبارک
به خاطر امام زمان نشر بدهید
فردا از چندین جهت اهمیت دارد:۱-روز ۲۳ رمضان که در روایات آمده روزه ندای آسمانی انا بقیه الله وروز ظهور در این روز است که امسال درشب جمعه باهم در یک زمان واقع شده
۲-روز نتیجه نهایی مذاکرت
۳-روز قدس و تظاهرات گسترده مردمی علیه شیطان بزرگ آمریکا
لطفا به سخنران ها ومداحان و مردم ومسئولین خبر بدید که امشب همه چیز فقط وفقط امام زمان باشد فقط امام زمان را بخواهیم
التماس دعای فرج
منبع مطلب:http://bayanmanavi.ir/post/2354

چرا فقط آقای پناهیان درباره ظهور علنی حرف میزنه. چند سال پیش هم همینطور صحبت میکرد ولی نشد... ایشالا بشه ولی این آقا بدجور با ایمان جوونا داره بازی میکنه...
نقل قول کردن
+5 #827 ایرانی 1394-04-18 19:35
به نقل از احمد123:
اللَّهُمَّ فُكَّ كُلَّ أَسِيرٍ 

مخصوصا زنان و دختران هم کیش ما که در دستان اشرار ، به نام دین ، اسیرند ، ناموس ما که خرید و فروش می شوند و .... و هیچ امیدی برای نجات ندارند جز دعای ما
انشاالله با ظهور مولا و نابودی دشمنان مولا
نقل قول کردن
+6 #826 علی اصغر 1394-04-18 19:23
سلام و درود

مطلب جدید سایت با عنوان :

یادداشت مهم استاد پناهیان در آستانۀ آخرین و مهمترین شب قدر



منتشر شد.

www.u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1289-2015-07-09-14-25-08.html
نقل قول کردن
+9 #825 یا مهدی 1394-04-18 19:17
با سلام

دوستان امشب من فقط میخوام برای ظهور امام زمان دعا کنم. بعد از هر فراز دعای جوشن کبیر هم فقط میگم عجل لولیک الفرج.

دوستان چه امشب ندای آسمانی باشد و چه نباشد فقط برای مولامون دعا کنید. در واقع این
دعا خلاصه تمامی دعاهای دیگر است اگر بدانید.
آل سعود یمن را شخم زده، سوریه به خرابه ای تبدیل شده. ناموس شیعه را به بردگی برده اند و میفروشند، عراق را نصفه اشغال کرده اند، دیگه چه باید بشود تا ما بیدار شویم.-

اینجا هم امید مردم را کردند کدخدا و تنها راه را به سوی او نشان میدهند. دوستان دعا کنید. دعا کنید برای ظهور منتقم خون تمامی مظلومان جهان از یمن و میانمار و عراق و بقیه جاها.

دوستان میخواهند نتیجه مذاکره را امروز فردا اعلام کنند. میخواهند بعد معنوی به مذاکرات و نتیجه آن بدهند. خواهش میکنم از تمامی دوستان که امشب فقط و فقط برای ظهور مولا دعا کنند که جز این راه دیگری برای ما باقی نمانده.
نقل قول کردن
-5 #824 زین العابدین 1394-04-18 19:16
امام مهدی آمده است و منتظر شما دوستان است....
نقل قول کردن
+4 #823 منتظری از راه دور 1394-04-18 18:56
به نقل از علی اصغر:
سلام به همه دوستان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

خاطره ای یادم آمد از بحث صیحه آسمانی که بازگفتنش خالی از فایده نیست ، سال 81 بود که همانند امسال شب 23 رمضان مصادف با جمعه بود ، و بشارتها و شور و اشتیاق ظهور موجب شده بود بسیاری از مشتاقان ظهور ، منتظر ندای آسمانی در صبح جمعه باشیم البته بدون وجود علامات دیگر و فقط و فقط بخاطر شور و اشتیاق ظهور و مصادف شدن شب جمعه با 23 رمضان. آن صبح جمعه گذشت و نه تنها کسی از ظهور ناامید نشد که با بروز نشانه های جدید امید نزدیکی ظهور روز به روز بیشتر و بیشتر شد.

اما امسال واقعا با 13 سال قبل تفاوت بسیاری دارد ، تحولات شام نزدیک به 5 سال است که شروع شده و شام واقعا ( همانند پشگویی روایات)به خرابه ای تبدیل شده ، اوضاع مصر ، اوضاع عراق ، اوضاع عربستان و مرگ عبدالله و درگیریها بر سر حکومت و از همه مهمتر آغاز تحولات عجیب و بزرگ یمن و مقاومت شگفت انگیز این مردم خدایی و قدرت و صلابت جبهه حق و ایران اسلامی و هزاران هزار جنایت دلخراش که همانند پیشگویی روایات است ، نشان می دهد که اگر امسال و تا ساعاتی دیگر ما منتظر وقوع صیحه آسمانی باشیم ، انتظار نابجایی نیست و اکثر مقدمات و نشانه های ظهور فراهم است.

و البته اگر فردا صیحه آسمانی هم واقع نشود ، ما ذره ای ناامید نخواهیم شد ، نه از ظهور در امسال و نه از بسیار بسیار نزدیک بودن ظهور.

ظهور بسیار بسیار نزدیک است و بزودی زود جهانیان با چهره ای حیرت زده با سیمای ملکوتی آخرین حجت حق آشنا خواهند شد و بسیاری مشتاقانه بسوی منجی عالم بشریت خواهند شتافت و البته برای کسانی که در برابر حق مطلق بایستند فرجامی جز نابودی قابل تصور نیست.

در آخرین شب قدر امسال از خداوند مهربان بخواهیم و بسیار دعا کنیم تا با اصلاح ما شیعیان اجازه ظهور حجت خود را صادر فرماید.

نصرمن الله و فتخ قریب و بشرالمومنین @};-

سلام علیکم
انشالله. این از نشانه های مومن است که که در سختی و مصاپب و ناامیدی به خدا پناه ببرد و از نماز و صبر استعانت بجوید. آفرین
نقل قول کردن
+6 #822 احمد123 1394-04-18 18:50
امروز منتظر یک تلفن از یک شخص بودم خیلی انتظار کشیدم تا زنگ بزنه. یهو بخودم اومدم گفتم خاک بر سرم کاش یک مقدار که انتظار اون تلفونو داشتم انتظار امام عج رو میکشیدم.
فقط فهمیدم لق لق زبونم بوده انتظار برای امام.
نقل قول کردن
+21 #821 علی اصغر 1394-04-18 18:49
سلام به همه دوستان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

خاطره ای یادم آمد از بحث صیحه آسمانی که بازگفتنش خالی از فایده نیست ، سال 81 بود که همانند امسال شب 23 رمضان مصادف با جمعه بود ، و بشارتها و شور و اشتیاق ظهور موجب شده بود بسیاری از مشتاقان ظهور ، منتظر ندای آسمانی در صبح جمعه باشیم البته بدون وجود علامات دیگر و فقط و فقط بخاطر شور و اشتیاق ظهور و مصادف شدن شب جمعه با 23 رمضان. آن صبح جمعه گذشت و نه تنها کسی از ظهور ناامید نشد که با بروز نشانه های جدید امید نزدیکی ظهور روز به روز بیشتر و بیشتر شد.

اما امسال واقعا با 13 سال قبل تفاوت بسیاری دارد ، تحولات شام نزدیک به 5 سال است که شروع شده و شام واقعا ( همانند پشگویی روایات)به خرابه ای تبدیل شده ، اوضاع مصر ، اوضاع عراق ، اوضاع عربستان و مرگ عبدالله و درگیریها بر سر حکومت و از همه مهمتر آغاز تحولات عجیب و بزرگ یمن و مقاومت شگفت انگیز این مردم خدایی و قدرت و صلابت جبهه حق و ایران اسلامی و هزاران هزار جنایت دلخراش که همانند پیشگویی روایات است ، نشان می دهد که اگر امسال و تا ساعاتی دیگر ما منتظر وقوع صیحه آسمانی باشیم ، انتظار نابجایی نیست و اکثر مقدمات و نشانه های ظهور فراهم است.

و البته اگر فردا صیحه آسمانی هم واقع نشود ، ما ذره ای ناامید نخواهیم شد ، نه از ظهور در امسال و نه از بسیار بسیار نزدیک بودن ظهور.

ظهور بسیار بسیار نزدیک است و بزودی زود جهانیان با چهره ای حیرت زده با سیمای ملکوتی آخرین حجت حق آشنا خواهند شد و بسیاری مشتاقانه بسوی منجی عالم بشریت خواهند شتافت و البته برای کسانی که در برابر حق مطلق بایستند فرجامی جز نابودی قابل تصور نیست.

در آخرین شب قدر امسال از خداوند مهربان بخواهیم و بسیار دعا کنیم تا با اصلاح ما شیعیان اجازه ظهور حجت خود را صادر فرماید.

نصرمن الله و فتخ قریب و بشرالمومنین @};-
نقل قول کردن
+1 #820 حمید 1394-04-18 18:48
.
نقل قول کردن
+8 #819 منتظری از راه دور 1394-04-18 18:43
به نقل از نصیری:
سلام بر همه منتظران ودل تپیدگان ظهور مخصوصا اوناییو که برای امشب دلشون سرشار از شور و عشق و امید هست بنده حقیر خیلی کم پیام میارم همیشه به سایت سر میزنم و از پیامهایی دوستان مستفیض میشوم دوستان و یاران گرامی چه امشب ندایی باشد انشاالله چه نباشد هر دو در طول اراده خداوند تبارک و تعالی هست پس اگر صلاح باشد اتفاق خواهد افتاد ولی اگر صلاحی نباشد اتفاق نمی افتد پس ایمانتان را به خدا محکمتر کنید بدانید که در این میان شیطان رجیم بیکار ننشسته و خدای نکرده انسان مومن را با ایمانش فریب می دهد .توصیه حقیر سرتاپا گناه اینه که از خودمان شروع کنیم و اونایی که تو این سایت از همدیگه دلخور هستن از ته دل همدیگرو حلال بکنند که این عمل هم مورد رضای امام زمانمان هست هم مورد رضای خدا بعد همگی یک دل و یک صدا و بی ریا و بدون داشتن کینه ای از همدیگر در جهت تعجیل ظهور مرادمان آقا امام زمان دعا کنیم که این دعای دسته جمعی بدون کینه واقعا اثر دارد . عرض پایانی حقیر اینه از تبریز کسی تو این سایت هست اگه هست لطفا معرفی کنید تا حداقل امشبو با هم باشیم و باهم دعای فرج بخوانیم اللهم عجل لویک الفرج بحق علی

سلام علیکم
خداوند شما را حفظ کند. آفرین.
نقل قول کردن
+3 #818 ابوالفضل 1394-04-18 18:42
سلام خداقبول کنه دمتون گرم شب بیست وسوم هم دارین این برنامه رو چطورمیشه ماهم مشارکت کنیم
نقل قول کردن
+10 #817 نصیری 1394-04-18 18:41
سلام بر همه منتظران ودل تپیدگان ظهور مخصوصا اوناییو که برای امشب دلشون سرشار از شور و عشق و امید هست بنده حقیر خیلی کم پیام میارم همیشه به سایت سر میزنم و از پیامهایی دوستان مستفیض میشوم دوستان و یاران گرامی چه امشب ندایی باشد انشاالله چه نباشد هر دو در طول اراده خداوند تبارک و تعالی هست پس اگر صلاح باشد اتفاق خواهد افتاد ولی اگر صلاحی نباشد اتفاق نمی افتد پس ایمانتان را به خدا محکمتر کنید بدانید که در این میان شیطان رجیم بیکار ننشسته و خدای نکرده انسان مومن را با ایمانش فریب می دهد .توصیه حقیر سرتاپا گناه اینه که از خودمان شروع کنیم و اونایی که تو این سایت از همدیگه دلخور هستن از ته دل همدیگرو حلال بکنند که این عمل هم مورد رضای امام زمانمان هست هم مورد رضای خدا بعد همگی یک دل و یک صدا و بی ریا و بدون داشتن کینه ای از همدیگر در جهت تعجیل ظهور مرادمان آقا امام زمان دعا کنیم که این دعای دسته جمعی بدون کینه واقعا اثر دارد . عرض پایانی حقیر اینه از تبریز کسی تو این سایت هست اگه هست لطفا معرفی کنید تا حداقل امشبو با هم باشیم و باهم دعای فرج بخوانیم اللهم عجل لویک الفرج بحق علی
نقل قول کردن
+4 #816 احمد123 1394-04-18 18:39
اللَّهُمَّ فُكَّ كُلَّ أَسِيرٍ 
نقل قول کردن
+5 #815 منتظری از راه دور 1394-04-18 18:33
مطلب دوم در رابطه با امر مقدس ظهور می باشد. شما را به تدبر در آیات قرآن توصیه می کنم هرچیزی که بشر نیاز دارد در آن است به والله. اینهمه داستان انبیا گذشته را خداوند کریم نفرموده به عنوان داستان و قصه نعوذ بالله. القصه در آیاتی راجع به ظهور منجی حضرت مسیح (ع) می فرماید قوم ایشان قبل از ظهور بسیار انتظار فرج می کشیدند تا جائیکه شب و روز صبح و شام در انتظار بودند چراکه انبیاشان بشارت ظهور داده بودند. هرلحظه منتظر واقعه ای، لذا مادر حضرت مریم (س) باردار بودند همه تصور مینمودند که آن منجی از رحم ایشان خواهد آمد و ایشان منجی است. داستانها می گفتند آرزوها می نمودند روز موعود فرا رسید و آنها نتظار منجی پسر می کشیدند اما دختر بود بله! دختر حساب و کتاب خداوند با حساب کتاب بشر فرق می کند که این امتحان و ابتلایی از جانب خداوند برای آنها مقدر شد تا غربال شود مومن واقعی و آن کسی که تنها هیجان می خواهد. انشالله دوستان با دقت بیشتر و عمیقتر مطالب را بخوانند و سریع با خواندن مطلب بنده را ناسزا ندهند که توبه کنید، شما مایوس می کنید و غیره شما هم می دانید حقیر هم و خداوند هم شاهد است هدف دلسرد کردن منتظران نیست از همه شما منتظرتر حقیر هستم. خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرماید و نور ایمان و یقین را در دلهایمان روشن فرماید و چشمانمان ما را با جمال مبارک ولیش روشن نماید و از فتنه هایی که ممکن است پیش رو باشد نجات بخشد. پر حرفی حقیر را بر من ببخشید.
التماس دعا
نقل قول کردن
+3 #814 منتظری از راه دور 1394-04-18 18:30
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
امیدوارم طاعات و عبادات همه شما عزیزان مورد قبول درگاه خداوند سبحان واقع شده باشد. دو نکته راجع به دوستان و کامنتها عرض می نمایم. اول و مهم اینکه برخی دوستان متاسفانه آنچنان خو د را به روایات درگیر نموده اند که هدف اصلی قیام و ظهور حضرت را فراموش کرده اند، که همانا اصلاح دین جدش و گسترش عدل الهی است. آقا عدل معنای بسیار عمیقی دارد آنهم اگر خداوند بخواهد با عدل الهی با من و شما برخورد نماید. نقطه مقابل عدل ظلم است! همه ظلم را به معنی عام می شناسند اما ظلم شعبه های بسیاری دارد. ظلم به نفس، ظلم به دیگری به هر وسیله ای خواه با زور باشد که معنای عامش را متبادر می کند گاه با حرف، و سخن و فحش و ناسزا و یا با ترک عملی واجب! دقت بفرائید این آخری هم ظلم است. جائیکه حضرت یونس عملی واجب را که خداوند مکلف نموده بود ترک کرد و قوم خویش را رها ساخت از شدت غضب ،دچار آن مکافات شد و نجات خویش را تنها در اعتراف به گناه خویش یافت. جائیکه فرمود یا لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین! دقت بفرمائید نفرمود من الخاسرین یا من الطاغین یا م الغافیلن و ... فرمود من الظالمین. بله این هم شاخه ای از ظلم است. حال دوستانی که به راحتی در این فضای مقدس توهین می کنند یا با درشتی حرف می زنند همدیگر را محکوم می کنند ولو با یک جمله آیا مصداق ظلم را دارا نمی باشد! حال از آن طرف دعا می کنیم حضرت ظهور بفرمایند! یعنی عدالت الهی! چه کسی توان جبران مافات را خواهد داشت!! والله بسیار سخت است. زندگی حضرت داوود (ع) را مطالعه بفرمایئد جائیکه قومش خواستند حکمرانی کند به عدالت. امتنا فرمودند، گفتند من می توانم شما تحملش را ندارید. بعد از کلی اصرار قبول کردند و به عدل و علم لدنی و باطنی حکم صادر فرمودند چه شد بعد از دو سه روز مردم مخالفش شدند چون مردم اصلاح نشده بودند همه مشکل داشتند برادر من قیه عدالت و ظلم آنم عدل الهی شوخی بردار نیست!.حال قضیه اینگونه است قدری عمیق باشیم و سعی در اصلاح امور، اخلاق خود باشیم. به والله قسم با زبان روزه قسم می خورم آقا خیلی سخت است حساب کتاب. همین جمله ای که می نویسیم بازخواست میکنند تک تک جملات مان را . به خدا و به همین شب قدر قسم سخت است. شما فرض بفرمائید برای یک جمله ای در یک سایتی نوشته اید 6 ماه شما را اسیر کنند تا برید و پاکش، عذر خواهی نمائید ... حالا اثراتش که همه می خوانند پخش می کنند به کنار اینها عامل هایی هست که اینهمه می گوییم امام زمان کسی به حرفمان گوش نمی دهد ... انشالله این شب قدر سببی بشود حداقا سالی یک اخلاق مذموم را ترک نمائیم سعه صدر داشته باشیم و از خشم و غضب متهم کردن دیگران و بیهوده گویی ، ناسزا گفتن، غرور آقا غرور و جهل ... نجات پیدا کنیم. خدا رحمت کند آقا میرزا جوا ملکی تبریزی (رض) آن عارف کامل بله کامل خیلی حرف است اینجا می فرماید تمام گناهان بشر حاصل دو گناه است یکی غرور یکی جهل آقا اینها این حرفها را برای خودشان نگفته اند برای حقیر امثالی نظیر حقیر روسیاه گفته اند ...
نقل قول کردن
-2 #813 ِQQQ 1394-04-18 18:30
ابلیس از همین الان شروع کرده
دوستان لطفا به کامنت aجواب ندهید
نقل قول کردن
+6 #812 مرگ بر منافق{صادق} 1394-04-18 18:29

یادداشت حجت الاسلام پناهیان در آستانۀ آخرین و مهمترین شب قدر
خواهش حجت الاسلام پناهیان: شب23ام را به دعا برای فرج اختصاص دهیم و حاجت شخصی نداشته باشیم/کسی به کسی التماس دعا نگوید
[-O *-msz
کاش مومنین در شب بیست و سوم الهی العفوها را به نیت زمینه‌سازی برای ظهور بگویند. و ابراز شرمندگی‌ها را به‌خاطر فراهم نکردن مقدمات ظهور بگویند. شب بیست سوم با موضوع فرج بسیار تناسب دارد، چون سحر شب بیست و سوم آن سالی که بنا باشد حضرت ظهور بفرمایند، منادی صدا خواهد کرد و قریب الوقوع بودن ظهور را اعلام خواهد کرد. انگار پروردگار عالم به گریه‌ها و تضرع‌ها نگاه می‌کنند، بعد تصمیم ظهور را اعلام میفرمایند.
bayanmanavi.ir/post/2354
نقل قول کردن
+5 #811 تشنگان ظهور 1394-04-18 18:24
سلام از مدیر محترم رایحه ظهور خواهشمندم این اطلاعیه مهم را فوری تیتر اصلی سایت قرار بدن وهمه دوستان با هر چه سریعتر این مطلب را گسترش بدید هرچی میتونید نشر بدید تا قبل رفتن به مساجد واحیا فقط نشر بدید این اطلاعیه رو
نقل قول کردن
+11 #810 تشنگان ظهور 1394-04-18 18:17
خبرفوری ...خبر فوری...
یادداشت حجت الاسلام پناهیان در آستانۀ آخرین و مهمترین شب قدر
خواهش حجت الاسلام پناهیان: شب۲۳ام را به دعا برای فرج اختصاص دهیم و حاجت شخصی نداشته باشیم/کسی به کسی التماس دعا نگوید

یادداشت حجت الاسلام پناهیان در آستانۀ آخرین و مهمترین شب قدر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیایید شب بیست و سوم را به دعا برای فرج اختصاص دهیم. یک دانه حاجت شخصی نداشته باشیم. اگر برای فرج دعا کنیم حاجات شخصی ما را نیز برآورده خواهند کرد.

شب بیست و سوم برای غریب مدینه، امام زمان(ع) دعا کنیم. چنگ بزنیم به زمین و آسمان: خدا بس است دیگر.

شب بیست و سوم کسی به کسی التماس دعای شخصی نگوید.

شب بیست و سوم وقتی از خانه خارج می‌شویم، به نیت دعا برای فرج خارج بشویم؛ خیلی موثر است.

بگذارید آقا امام زمان -ارواحنا فداه- که همه جا حضور دارند و عنایتشان هست، ببینند همۀ مجالس متوجه حضرت هستند، به‌خدا از مؤمنین تشکر خواهند کرد. یک شب را تا به صبح به دعا و تضرع برای نزدیک شدن ظهور اختصاص دهیم.

کاش مومنین در شب بیست و سوم الهی العفوها را به نیت زمینه‌سازی برای ظهور بگویند. و ابراز شرمندگی‌ها را به‌خاطر فراهم نکردن مقدمات ظهور بگویند. شب بیست سوم با موضوع فرج بسیار تناسب دارد، چون سحر شب بیست و سوم آن سالی که بنا باشد حضرت ظهور بفرمایند، منادی صدا خواهد و قریب الوقوع بودن ظهور را اعلام خواهد کرد. انگار پروردگار عالم به گریه‌ها و تضرع‌ها نگاه می‌کنند، بعد تصمیم ظهور را اعلام میفرمایند.

شب بیست سوم مهمترین شب قدر است. آن را به مهمترین حاجت بشریت اختصاص دهیم. اگر برای نجات مظلومان عالم دعا نکنیم خودمان هم دچار بلا خواهیم شد. شب بیست و سوم چشم تمام مظلومان و ستم دیدگان عالم به دعای شماست. اگر همه یکپارچه و متضرعانه فریاد بزنند، در عالم تغییرات شگرفی را شاهد خواهیم بود.

علیرضا پناهیان-۲۲ رمضان المبارک
به خاطر امام زمان نشر بدهید
فردا از چندین جهت اهمیت دارد:۱-روز ۲۳ رمضان که در روایات آمده روزه ندای آسمانی انا بقیه الله وروز ظهور در این روز است که امسال درشب جمعه باهم در یک زمان واقع شده
۲-روز نتیجه نهایی مذاکرت
۳-روز قدس و تظاهرات گسترده مردمی علیه شیطان بزرگ آمریکا
لطفا به سخنران ها ومداحان و مردم ومسئولین خبر بدید که امشب همه چیز فقط وفقط امام زمان باشد فقط امام زمان را بخواهیم
التماس دعای فرج
منبع مطلب:http://bay anmanavi.ir/pos t/2354
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد