رایحه ظهور

آخرین حکومت در عربستان پیش از ظهور امام مهدی(عج)/ قتل نفس زکیه و کشتار توسط خاندان بنی فلان

 
 قبل از ظهور و قیام امام مهدی علیه لسلام،منطقه حجاز و کشور عربستان، حکومت به صورت خانوادگی، اداره میشود.
 
» ابتدای نظرات (2571)
قبل از ظهور امام مهدی(عج)، حکومت در حجاز (عربستان) در اختیار چه کسانی است؟ روایات تصریح دارند که حکومت منطقه حجاز، کشور عربستان و حاکمان مکه و مدینه، قبل از ظهور و قیام امام مهدی علیه السلام، حکومتی مخالف اهل بیت و دشمن شیعه، می‌باشد. اما با ظهور و قیام علنی امام مهدی، حکومت بنی فلان، برای همیشه نابود خواهد شد.
 
البته در روایات اسلامی، از ورود لشکر سفیانی، به حجاز برای دسترسی به شیعیان و محل حضور امام مهدی(عج)، سخن به میان آمده است.
 
سفیانی پس از حمله به کوفه و تصرف آن، از حضور امام مهدی عليه‌السلام در مدینه مطلع می‌شود، از این‌رو، برای دستگیری آن حضرت سپاهی را به سمت مدینه گسیل می‌دارد. سپاه سفیانی برای دستگیری و کشتن حضرت، عده زیادی را دستگیر می‌کند و به قتل می‌رساند. امام علی عليه‌السلام در این باره فرموده‌اند:
 
... و یبعث بجیش إلی المدینۀ فیأخذون من قدروا علیه من آل محمد صلي‌الله‌عليه‌و‌آله و یقتل من بنی هاشم رجال و نساء فعند ذلک یهرب المهدی والمبیض من المدینۀ إلی مکۀ. (کورانی، معجم احادیث الامام المهدی، ج 3، ص 91)
... سفیانی، سپاهی را به شهر مدینه گسیل می‌دارد و آنها کسانی از خاندان پیامبر صلي‌الله‌عليه‌و‌آله را که بتوانند دستگیر می‌کنند و از بنی هاشم مردان و زنان فراوانی را می‌کشند. در این هنگام مهدی و مبیض به سمت مکه می‌گریزند.
 
اما امام مهدی عليه‌السلام بر طبق سنت حضرت موسی(ع) در هنگام هجرت از دست فرعون زمان (خائفا یترقب) و به صورت مخفیانه، به سمت مکه حرکت می‌کند. امام باقر عليه‌السلام در روایت معتبری فرموده‌اند:
 
... و یبعث السفیانی بعثاً إلی المدینۀ فینفر المهدی منها إلی مکۀ فیبلغ أمیر جیش السفیانی أنّ المهدی قد خرج الی مکۀ ... . (نعمانی، الغیبۀ، ص 392)
... و سفیانی سپاهی را به مدینه گسیل می‌دارد. حضرت مهدی عليه‌السلام از آن جا به سمت مکه می‌گریزد. به فرمانده سپاه سفیانی، گزارش می‌رسد که امام مهدی به سمت مکه رفته است ... .
 
روایت یاد شده به قرینه ذیل آن، از حوادث پیش از ظهور گزارش می‌دهد، و با صراحت، به اطلاع یافتن سفیانی از حضور امام مهدی عليه‌السلام در مدینه پیش از ظهور، و در نتیجه، به فعالیت‌های حداقل نیمه علنی امام مهدی عليه‌السلام قبل از قیام علنی خویش در ماه محرم، دلالت دارد. سفیانی، پس از آغاز شروع و تثبیت اقتدار خویش در منطقه شام و کشور سوریه و حمله به عراق، به منظور کنترل حجاز که محل شروع حرکت جهانی مهدی موعود عليه‌السلام است، درصدد تصرف حجاز برمی‌آید و سپاهی را به سوی عربستان گسیل می‌دارد.
 
و اما از مقاومت حاکمیت حجاز در برابر سپاه سفیانی سخنی به میان نیامده است. این مطلب می‌تواند به جهت اختلاف، کشمکش و درگیری خاندان بنی فلان بر سر قدرت باشد، هم‌چنان که می‌تواند حاصل توافق خاندان بنی فلان و لشکر سفیانی برای کشتار شیعیان و دستگیری امام مهدی علیه ‌السلام باشد.
 
روایات تصریح دارند که حکومت منطقه حجاز و کشور عربستان و حاکمان مکه و مدینه، قبل از ظهور امام مهدی علیه السلام، حکومتی مخالف اهل بیت و دشمن شیعه، می‌باشد. اما با ظهور و قیام علنی امام مهدی، حکومت بنی فلان، برای همیشه نابود خواهد شد.
 
روایت اول: در حدیثی از امام جعفر صادق علیه السلام، نقل شده است:
 
… یَا زُرَارَهُ لَا بُدَّ مِنْ قَتْلِ غُلَامٍ بِالْمَدِینَهِ قُلْتُ جُعِلْتُ فِدَاکَ أَ لَیْسَ یَقْتُلُهُ جَیْشُ السُّفْیَانِیِّ قَالَ لَا وَ لَکِنْ یَقْتُلُهُ جَیْشُ آلِ بَنِی فُلَانٍ یَجِی‏ءُ حَتَّى یَدْخُلَ الْمَدِینَهَ فَیَأْخُذُ الْغُلَامَ فَیَقْتُلُهُ فَإِذَا قَتَلَهُ بَغْیاً وَ عُدْوَاناً وَ ظُلْماً لَا یُمْهَلُونَ فَعِنْدَ ذَلِکَ تَوَقُّعُ الْفَرَجِ. (نعمانی، الغیبۀ، ص 166-167)
... ای زراره، گریزی نیست از اینکه غلام و جوان ای در مدینه، به شهادت برسد. عرض کردم، فدایتان شوم، آیا لشکر سفیانی اعزامی به حجاز او را خواهد کشت؟ فرمودند: خیر. بلکه نظامیان خاندان بنی فلان، اور ابه قتل خواهند رساند. انان، وارد مدینه خواهند شد و او را بدون اینکه جرمی مرتکب شده باشد، به شهادت می‌رسانند. در این موقع، منتظر فرج و ظهور امام مهدی باشید.
 
در این روایت، صراحتا، اشاره شده است که شهادت این غلام، توسط عوامل و نیروهای نظامی بنی فلان در کشور حجاز (عربستان) و در شهر مدینه، به شهادت می‌رسد. (قتل غلام بالمدینه) و نه لشکر سفیانی. بنابراین نشان می‌دهد که بنی فلان، تا آستانه ظهور در کشور حجاز (عربستان) حکومت می‌کنند. و این عبارت «یقتله جیش السفیانی»، قرینه بر این است، این روایات از روایات عصر ظهور، می‌باشد. زیرا در روایات معتبر و متعدد، در منابع شیعه و اهل سنت، به خروج قائم آل محمد و سفیانی در سال واحد، اشاره شده است. از جمله در روایتی از امام باقر علیه السلام نقل شده است:
السُّفْیَانِیُّ وَ الْقَائِمُ فِی سَنَهٍ وَاحِدَه. سفیانی و قائم هر دو در یک سال نمایان می‌شوند.
 
روایت دوم: همچنین در روایت دیگری، به موضوع حکومت بنی فلان در کشور عربستان، تصریح بیشتری شده است. در حدیثی از امام علی علیه السلام، چنین نقل شده است:
 
الا اخبرکم بآخر ملک بنی فلان؟ قلنا: بلی یا امیرالمؤمنین، قال قتل نفس حرام، فی یوم حرام، فی بلد حرام عن قوم من قریش و الذی حلق الحبه، و برأ النسمه ما لهم ملک بعده غیر خمس عشره لیله … .( نعمانی، الغیبۀ، ص 258)
آیا شما را از زمان به پایان رسیدن سلطنت خاندان بنی فلان خبر ندهم؟ گفتیم: آری ای امیر مؤمنان؛ حضرت فرمودند: هنگام کشته شدن شخصی بی‌گناه در روز حرام در ماه حرام از خاندان قریش. قسم به آن‌که دانه را شکافت و آدمی را آفرید، پس از آن، بیش از پانزده شب حکومتشان طول نخواهد کشید … .
 
در این روایت، به قتل نفس زکیه از نشانه‌های حتمی ظهور، توسط بنی فلان، در بلد حرام (مکه)، در ۲۵ ذی الحجه، ۱۵ روز قبل از ظهور و قیام علنی امام مهدی علیه السلام (در عاشورا ماه محرم) اشاره شده است. در این روایت، امام علی علیه السلام، صراحتا به پایان ملک بنی فلان و نابودی سلطنت خانوادگی بعد از به شهادت رساندن نفس زکیه در کشور حجاز (عربستان) و شهر مکه، اشاره دارد.
 
با دقت در این دو روایت، مشخص می‌شود که قبل از ظهور و قیام امام مهدی علیه السلام، منطقه حجاز وکشور عربستان، حکومت به صورت خانوادگی اداره می‌شود، زیرا در روایت، به «ملک بنی فلان»، تعبیر شده است. همچنین از شهادت نفس زکیه که از آخرین نشانه های حتمی ظهور است، توسط عوامل خاندان بنی فلان، چنین فهمیده می‌شود که متاسفانه این خاندان، تا آخرین روزهای منتهی به ظهور و قیام علنی امام مهدی علیه السلام، بر حجاز و کشور عربستان، حکومت دارند. اما بعد از شهادت نفس زکیه، دیگر ملک و فرمانروایی آنها، ادامه پیدا نخواهد کرد و بعد از ۱۵روز، قیام و ظهور امام مهدی علیه السلام، رخ خواهد داد و حکومت این خاندان، پایان داده می‌شود.
 
اختلاف در حکومت عربستان در آستانه ظهور
 
بعد از اینکه مشخص شد، خاندان بنی فلان، قبل از ظهور، بر عربستان حکومت می کنند. ذکر خواهیم کرد که مساله (اختلاف بین فلان) در روایات متعدد، تصریح شده است. از امام باقر علیه السلام، نقل شده است:
 
... وَ لَیسَ فَرَجُكُمْ إِلَّا فِی اخْتِلَافِ بَنِی فُلَانٍ ... وَ لَنْ یخْرُجَ الْقَائِمُ وَ لَا تَرَوْنَ مَا تُحِبُّونَ حَتَّى یخْتَلِفَ بَنُو فُلَانٍ فِیمَا بَینَهُمْ فَإِذَا كَانَ كَذَلِكَ طَمَعَ النَّاسُ فِیهِمْ وَ اخْتَلَفَتِ الْكَلِمَةُ وَ خَرَجَ السُّفْیانِی ‏... . (کلینی، الکافی، ج 8، ص 209)
... فرج شما جز با اختلاف بنی‌فلان محقق نمی‌شود ... و قائم قیام نمی‌کند و شما هم آنچه را عاشقش هستید نخواهید دید تا وقتی بنی فلان بر سر آنچه در بینشان است مبتلا به اختلاف و درگیری شوند مردم به (حکومت) آنها طمع کنند و وحدت از بین برود و سفیانی خروج کند ... .
 
حتی در روایتی، درباره اختلاف بنی فلان، تعبیر "محتوم" و حتمی به کار رفته است، که نشان از وقوع آن دارد. از امام صادق علیه السلام نقل شده است:
 
... خُرُوجُ السُّفْیانِی مِنَ الْمَحْتُومِ وَ النِّدَاءُ مِنَ الْمَحْتُومِ ... و اخْتِلَافُ بَنِی فُلَانٍ مِنَ الْمَحْتُومِ وَ قَتْلُ النَّفْسِ الزَّكِیةِ مِنَ الْمَحْتُوم‏ ... . (شیخ طوسی، الغیبۀ، ص 435)
... و خروج سفیانی، حتمی است، ندای آسمانی، حتمی است ... و اختلاف بنی فلان، حتمی است و قتل نفس زکیه، حتمی است ... .
 
زمان اختلاف در حکومت عربستان
 
و اما اینکه بین اختلاف خاندان بنی فلان در عربستان با ظهور امام مهدی علیه السلام، چقدر فاصله زمانی است، روایات در این موضوع، ساکت هستند. تنها در روایتی در کتاب کافی مرحوم کلینی، به اختلاف بنی فلان، قبل از خروج سفیانی، اشاره شده است.
 
لَا تَرَوْنَ مَا تُحِبُّونَ حَتَّى یخْتَلِفَ بَنُو فُلَانٍ فِیمَا بَینَهُمْ فَإِذَا اخْتَلَفُوا طَمِعَ النَّاسُ وَ تَفَرَّقَتِ الْكَلِمَةُ وَ خَرَجَ السُّفْیانِی. (کلینی، الکافی، ج 8، ص 209)
به آنچه که دوست دارید، نخواهید رسید مگر اینکه بین بین فلان اختلاف شود، پس هر گاه اختلاف شد و مردم در امر حکومت طمع کردند، و تشتت و اختلاف فراگیر شد، بعد از این امر خروج سفیانی رخ می دهد.
 
بنابراین، قبل از ظهور امام مهدی، حکومت در حجاز (عربستان) در اختیار چه کسانی است؟ روایات تصریح دارند که حکومت منطقه حجاز و کشور عربستان و حاکمان مکه و مدینه، قبل از ظهور امام مهدی علیه السلام، حکومتی مخالف اهل بیت و دشمن شیعه، می باشد. اما با ظهور و قیام علنی امام مهدی، حکومت بنی فلان، برای همیشه نابود خواهد شد. انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.
 
آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+6 #2571 رصد 1396-06-31 23:06
باعرض تسلیت فرارسیدن ماه عزای عالمیان


دوستان عزیز
مقاله ی جدید سایت منتشر شده

یرای درج نظر به لینک زیر مراجعه کنید

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1363-2017-09-21-13-01-05.html#comments

رصد
نقل قول کردن
+7 #2570 حسین 1396-06-31 22:38
نوای زیبا با صدای حاج مهدی رسولی

bayanbox.ir/download/6028372714855732688/monji-1.mp3

تا اخر گوش کنید
نقل قول کردن
+11 #2569 هعی 1396-06-31 19:48
چرا خدمات را حاضر نیستند به طور رایگان در اختیار عوام قرار دهند و بدون هیچ منت و چشم داشتی مگر زمین و منابع طبیعی متعلق به خداوند نیست پس چرا آزار واذیت خلق الله را عده ای خود خدا خوانده با مصادره و چنبره بر منابع و خدمات در دستور کارخود قرار داده اند و اینکه کلا باید پول از سطح جوامع برداشته شود و هر کسی بدون دریافت وجهی به سفارشات عمومی پاسخگو باشد و خود را خدمتگذار دیگری بداند و نیازهای او را برطرف نماید آن هم در جامعه ای که مبنای خدمات دهی آن پول شده که آنهم به طور عادلانه توزیع نمی شود و عده قابل توجهی هموطن از خدمات رفاهی و آموزشی و مسکن و تغذیه و سایر نیازهایشان با مشکلات عمده ای روبه رو هستند
نقل قول کردن
+9 #2568 رهگذر 1396-06-31 19:39
راجع خراسانی در روایات خیلی به عنوان شخصیت برجسته ای تاکید نشده است مثلا در مورد شخصیت یمانی داریم به او بپیوندید ولو سینه خیز روی برف رفتن که اگر هم فرض بر خروج از ایران باشد در خود کتاب عصر ظهور علامه کورانی به ضعف سیستم های اداری آن اشاره شده است و با مقایسه اوضاع انقلاب در این سال ها در می یابیم که چقدر ضعف های متعدد سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی علی رغم داعیه ام القرا بودن بر آن حکم فرما بوده است و آن امنیت و آسایشی که بر توده ها حاکم نبوده است در خیلی از امورات جاری زندگی چه در بعد تغذبه و طب اسلامی و سنتی که حتی جز مشی های سیاسی آن هم نیوده است و چه در ابعاد دگیر اقتصادی مثل نبود روجیه جهادی در بازار کار و سایر ضعف های اقتصادی چون سیستم ربوی و رشوه و اختلاس و اختلاط و ...

جه در ابعاد نظام آموزشی و فرهنگی و اخلاقی جامعه که آمار بالای تصادفات جاده ای و کشته و زخمی شدن شدن هموطنان بی گناه تا ضعف های ساختاری دیگر

در بعد فرهنگی و ارزشی هم که زیر بنا و اساس تشکیل این انقلاب به عنوان انقلاب پا برهنگام بوده است می بینیم که هر روز دچار انحطاز اخلاق و مبانی ارزشی هستیم در ابعاد مختلف و یا در بعد خدمات بهداشتی و درمانی و رفاهی چقدر تا شعارها فاصله هست

در بعد حاکم شدن مسئولانی دلسوز و حامی محرومان هم که جای هیچ بحثی باقی نمانده است این روزها و تنها یک میخ بر تابوت و پیکره آن کافی هست
نقل قول کردن
+7 #2567 بگذریم 1396-06-31 16:57
به نقل از مرصاد:
محرّم در راه است،تا دوباره معبری بزند تا خودِ خودِ خدا...

هنوز به کل یومٍ عاشورا ایمان نیاورده ای؟
دیروز شهید حججی امروز قتل عام مسلمانان روهینگیا...

zz:

همیشه این ها هر جا مسلمان مظلومی گیر بیاورند نسل کشی و قتل و عام راه می اندازند از دل اروپا در بوسنی و هرگوین گرفته تا فاجعه کشتار صبرا وشتیلا که این روزها سالگرد ابن هاست تا نسل کشی در منطقه با پیروی انقلاب اسلامی و الان هم در سوریه و عراق و یمن و نیچریه و میانمار چون خوی این ها حرام زادگی و وحشی گری و گرگ صفتی و درندگی هست و باید دربرابرشان به مجهزترین سلاح ها مجهز بود و الا غافلگبر می شوی ولی عده ای ساده لوح وبهتر بگویم عوام فریب در داخل می خواهند فریب مکر روباه را خورده و خود را خلع سلاح کنند تا بر شما بیازند و تارومارتان کنند
نقل قول کردن
+7 #2566 منتظر 1396-06-31 16:41
به نقل از صادق:
فرمانده کل ارتش: اینکه ما می‌گوییم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، معنی‌اش این نیست که حتما ۲۵ سال کامل عمر می کند/ايسنا

@AkhbareFori

این پاسخ رهبری را هنوز خیلی بد برداشت کرده اند و حتی تابلو شمار هم راه انداخته اند که حتما 25 سال آتی ولی رهبری این حمله را در پاسخ به نقل قول یک مقام صهیونیست گفتند که 25 سال در آن بود که دقیق آن جمله یادم نیست و اگر کسی می داند بگوید
نقل قول کردن
+7 #2565 شاید این جمعه بیاید 1396-06-31 15:13
به نقل از سعاح:
برای یکی از بستگانم یک مکاشفه خواب گونه رخ داده که در آن خودشو درمیان یک جای آوار شده می یابد۔ اونجا از کسی که قیافه اش مثل ایرانیها بوده و لباس سیاه بر تن داشته پرسیده اینجا کجاست؟ و او پاسخ داد: حیفا!

این محرم خیلی مهم هست! ان شاء الله

من هم در حالت خواب بود و یا مکاشفه هاتفی در گوشم نداد داد سال 96
نمی دانم در این سال فرار هست چه اتفاقاتی رخ دهد
نقل قول کردن
+4 #2564 خخخ 1396-06-31 15:07
به نقل از رایحه ظهور:
s8.picofile.com/file/8306858484/Untitled_4_jpg4.jpg

آقای روحانی یادش رفته که وقتی رهبر انقلاب باهشدار به دولتی ها از بدبینی به آمریکایی ها درمذاکرات سخن می گفت، او خودش، وقیحانه وعلنی میگفت: خوش بینی و بدبینی در سیاست خارجی معنا ندارد!

کانال رسائی

...............
وقاحت و پررویی برخی ها واقعا قابل سنجش نیست و همچنین حماقت طرفدارانشان ...

این حسنک کجایی مثل اینکه خیلی چیز می زند و توهمش بالاست هنوز هم دارد از برجام به نیکی یاد می کند و با پر رویی و وقاحت تمام می گوید که برجام نشان داد که با مذاکره می توان خیلی مشکلات را حل کرد اما هنوز نمی دانند فرق مذاکره با توافق ذلت بار و زیان بار در چیست ؟

برجامی که بند بندش همگی خسارت محض و در مذیقه و تنگنا قرار دادن مصالح آتی کشور هست و خود که عامل نیستند و می خواهند پاره اش کنند اما آفایان می گویند خوب هست

اگر همین فرمون جلو برود بعید نیست به زودی بگوید انا ربکم الاعلی

یا اینکه سلاح ها را زمین بگذارید و به آغوش جامعه باز گردید
نقل قول کردن
0 #2563 سرگشته 1396-06-31 08:15 نقل قول کردن
+8 #2562 مهرداد/بچه مثبت 1396-06-31 00:46

پناهیان شعار مرگ بر آمریکا ریشۀ قرآنی دارد؛ «وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ» یعنی مرگ بر کسانی که با دین مقابله میکنند.




شعار مرگ بر آمریکا ریشۀ قرآنی دارد؛ «وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ»

استاد علیرضا پناهیان:

متأسفانه کسانی هستند که خواسته یا ناخواسته در جهت یاری رساندن به دشمن، به زمزمه‌هایی برای ترک کلمۀ «مرگ بر آمریکا» شروع کرده‌اند. ریشۀ قرآنی صریح این شعار بسیار کوبنده و مؤثر که ناشی از قدرت ما است، آیه‌ای در سورۀ محمد(ص) است. در این آیه خداوند متعال می‌فرماید: «وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ وَ أَضَلَّ أَعْمالَهُم» (محمد/۸) یعنی کسانی که کافر شدند و با دین مقابله می‌کنند؛ مرگ بر آنان باد. دقیقاً معنای فارسی «فَتَعْساً لَهُمْ» این است: «مرگ بر آنان باد» و یعنی «نابود باشند». در اینجا «مرگ» حتی معنای ظاهری را نمی‌دهد، بلکه مرگ به معنای «نابودی» است. در آیۀ فوق، کلمۀ بعد از «فَتَعْساً لَهُمْ» این است: «وَ أَضَلَّ أَعْمالَهُم» یعنی مرگ بر آنان باد و آنان بی‌اثر باشند. همچنان که در آیۀ اول این سوره نیز می‌فرماید: «أَضَلَّ أَعْمالَهُم»

www.mehrnews.com/news/2959101

zz:
نقل قول کردن
+13 #2561 رایحه ظهور 1396-06-30 17:21
رهبر معظم انقلاب:
نخبگان آمریکا باید از داشتن چنین رئیس‌جمهوری احساس شرم کنند/ مذاکره اشکالی نداشت اما باید دقت لازم انجام می‌گرفت تا اینگونه نباشد که هر غلطی که طرف مقابل انجام بدهد، نقض برجام محسوب نشود اما هر اقدام ایران، نقض برجام محسوب شود/ هیچ‌کس نمی‌خواهد مردم را به زور به بهشت ببرد اما باید مسیر بهشت را باز کنیم

entekhab.ir/.../...
نقل قول کردن
-4 #2560 یاور احمدی نژاد 1396-06-30 13:01
به نقل از احمدرضا خشنودی:

قصدم این بود که همه این شهید استشهادی حزب الله را بشناسند با تشکر.
نقل قول کردن
0 #2559 سعاح 1396-06-30 12:07
واکنش وزیر امور خارجه کره شمالی به تهدید ترامپ مبنی بر کاملاً نابود کردن کره شمالی: یک سگ داشت در مورد رویای خود پارس میکرد۔

درگیری فیزیکی بین شون که منجر به جنگ جهانی سوم شود محتمل است۔
نقل قول کردن
0 #2558 احمدرضا خشنودی 1396-06-30 11:42
به نقل از یاور احمدی نژاد:
شهید احمد قصیر؟

؟.؟؟؟.
www.sahebzaman.org/shohada/shohada-zendeginameh/321-shahid-ahmad-ghasir.html
نقل قول کردن
-5 #2557 یاور احمدی نژاد 1396-06-30 10:04
شهید احمد قصیر؟
نقل قول کردن
-2 #2556 احمدرضا خشنودی 1396-06-30 09:30
به کدامین گناه سرکوب شدند
این بود آرمان های انقلاب ؟؟
خون ما خوردند این دجالیان
مهدی هادی دوران الغیاث
نقل قول کردن
+7 #2555 رایحه ظهور 1396-06-30 09:07
خرچنگ

گفت: نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل گفته است؛ من به 6 قاره سفر کرده‌ام و فقط به قطب جنوب نرفته‌ام و مطمئنم اگر به آنجا بروم پنگوئن‌های قطب جنوب هم هوادار سرسخت اسرائیل هستند!
گفتم: راست میگه! پنگوئن‌ها خیلی خرچنگ دوست دارند.
گفت: منظورت این است که پنگوئن‌ها با خرچنگ‌ها رفیق هستند؟!
گفتم: نه! دوست دارند خرچنگ‌ها را تکه‌پاره کنند و بخورند!
گفت: یعنی نتانیاهو معتقد است اگر به قطب جنوب برود پنگوئن‌ها او را تکه‌پاره می‌کنند و می‌خورند؟!
گفتم: نه! این چه حرفیه؟! نتانیاهو را باید
موش کور بخورد.
گفت: چرا؟!
گفتم: برای اینکه نبیند دارد چه لجن کثافتی را می‌خورد!
نقل قول کردن
+3 #2554 احمدرضا خشنودی 1396-06-30 07:45
دکتر جباری

حکومت، هر کارگری را که معترض است، بلافاصله سرکوب میکند. کارگران چندین ماه حقوق نگرفته اند، اما مسئولین نظام دریافت حقوق های نجومی را قانونی کرده اند. به حمدالله مملکت قانونمندی داریم. کارگران هم غلط میکنند که به خاطر چند ماه بی حقوقی، اعتراض میکنند و با اعتراضاتشان نظام را متزلزل میسازند. شعور هم چیز خوبی است. اینها نمیفهمند که با اعتراضاتشان، استکبار جهانی خوشحال میشود و سرآخر داعش به ایران حمله میکند. رعیت هیچ وقت قدر امنیت را نخواهد دانست. همش به فکر شکمشان هستند. در حالیکه اگر این رعیت بی سواد و عوام، شعور داشتند، میفمیدند، همه این امنیتی که اکنون داریم، به برکت وجود همین مدیران و حقوق بگیران نجومی است. حالا انقدر کولی بازی دربیاورید که ایران هم مانند عراق و سوریه بشود. خلایق هرچه لایق...
@jabbariakbar
نقل قول کردن
-2 #2553 احمدرضا خشنودی 1396-06-30 07:39
عبدالرضاسلطانی:
صداهایی که احتمالا به نیت جلوگیری از شیوع وحشت، تکذیب می شوند

یکی از دوستان با سواد و موجه اصفهانی ام که معلم هم هست به جدیت می گوید دیروز ظهر (سه شنبه) در اصفهان به مدت 10 دقیقه، صدایی که مدتی پیش گفته شد در آستارا و یزد شنیده شده را شنیده است. نه فقط خودش بلکه تمام اطرافیانش در مدرسه. مدرسه شان در منطقه ای از اصفهان واقع است که سر و صدای شهر کمتر است. ایشان می گوید در شهر هم صدا شنیده میشده اما به دلیل ازدحام شهر به گوشخراشی جایی که ایشان صدا را شنیده، نبوده است.
راستش تا قبل از این، کاملا به دیده شک به فیلمهایی که تا به حال پخش میشد می نگریستم اما شاهد اصفهانی من نه آدم ناسالمی است، نه خرافاتی است، نه غرض و مرضی دارد. به عکس سابق، از این به بعد دیگر به تمام تکذیبیه ها و گزارشهایی که در تکذیب این صدا منتشر می شوند با دیده تردید می نگرم و در حالت خوشبینانه علت تهیه و انتشار آنها را نیت خیر جلوگیری از شیوع وحشت در مردم ارزیابی می کنم.

@armanha_tk
نقل قول کردن
-9 #2552 احمدرضا خشنودی 1396-06-30 07:38
بازگشت صداهای مخوف از آسمان؛ اینبار اصفهان

توضیح: صدای اضافه روی تصویر احتمالا مربوط به محیط اطراف است، چیزی شبیه به صدای تلویزیون
نقل قول کردن
+1 #2551 b 1396-06-30 02:57
شب تاریک و بیم موجو گردابی چُنین حایل
گجادانند حال ما سبک باران ساحلها
نقل قول کردن
+4 #2550 مهرداد/بچه مثبت 1396-06-30 02:16
اصلاح طلبان چه چیزی را پس میخواهند اصلاح کنند؟




هاشمی وزیر بهداشت: بی‌عدالتی در نظام سلامت وجود دارد، ولی من برای اصلاح پیش‌قدم نمی‌شوم!

www.ghatreh.com/news/nn38481408
yon.ir/oPQ8F
ajums.ac.ir/.../...


آخوندی، وزیر راه: ارتقا ایمنی و اصلاح جاده‌ها خوب است اما پول نداریم!
www.598.ir/fa/news/430589
yon.ir/Qes0g

zz:
نقل قول کردن
+5 #2549 سعاح 1396-06-29 21:34
متن کامل سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال 1384
دکتر احمدی‌ نژاد: ظهور انسان کامل وعده نهایی همه ادیان الهی است و او جهان را در عدالت، آرامش و صلح کامل رهبری خواهد کرد



اینجانب به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران به شما اطمینان می‌دهم کشور عزیزم ایران تمام ظرفیت و توان خود را برای صلح و آرامش جهان، بر دو پایه عدالت و معنویت و دفاع از حقوق برابر انسان‌ها و ملت‌ها بکار خواهد گرفت و از طریق تعامل سازنده، به همکاری با جامعه جهانی برای مقابله با تهدید های پیش رو اقدام خواهد کرد.

www.dolatebahar.com/view-433160.html
نقل قول کردن
+9 #2548 سعاح 1396-06-29 21:28
از صفحه تویتری مجتهد:

میدل ایست آئی: قرارست محمد بن سلمان اسرائیل رو بعنوان یک دولت خواهر بپذیرد۔

نقل قول کردن
0 #2547 سعدالدین 1396-06-29 21:23
‏اللهم ان نعوذ بك من السلب بعد العطاء والشده بعد الرخاء
نقل قول کردن
+5 #2546 حاجی ! ..... 1396-06-29 21:21
روایتی که استقلال خواهی کردها پیش از ظهور اشاره می کند :

و تحرکت عساکر خراسان، و تبع شعیب بن صالح التمیمی من بطن الطالقان، و بویع لسید موسوی بخوزستان، و عقدت الرایه لقناه کردان و تغلبت العرب علی بلاد الارمن و السقلاب، و ادعن هرقل لبطارقه سفیان .

« سپاهیان خراسان به حرکت در می آیند، شعیب بن صالح تمیمی در طالقان به آنها می پیوندد، در خوزستان با یک سید موسوی بیعت می شود، پرچمی برای چماقداران کرد فراهم می شود، عربها بر سرزمین ارمنیها و سیکلوبها غلبه می کنند و هرقل (آسیای صغیر) در برابر فرماندهان سفیانی تسلیم می شود.»


پرچمی برای چماقداران کرد فراهم می شود : کنایه از این است که کردها اعلام استقلال و خودمختاری می کنند .
نقل قول کردن
+20 #2545 مرصاد 1396-06-29 19:09
هر که در دام گناه یا خطایی افتاده و به آن عادت کرده و از ترک آن عاجز است می تواند به مدت 4هفته پنجشنبه شبها یا جمعه صبح ها بصورت مستمر بر سر مزار یکی از اولیاء الهی برود و قرآن بخواند.

آیت الله بهجت رحمة الله
نقل قول کردن
+22 #2544 مرصاد 1396-06-29 18:57
آیت الله کشمیری:

در ایام فراغت مانند راه رفتن و نشستن،برای "نورانیت قلب و رفع حجب"،ذکر یونسیه مناسب است.(لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین)

zz:
نقل قول کردن
+21 #2543 مرصاد 1396-06-29 18:55
اَللّه نُورُ السَّمواتِ وَ الْاَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَوةِ/نور،34

نورالله،امام زمان عج است که مثل نور خداست.
برای رسیدن به ظهور امام زمان عج باید راه و مسیر آن دیده و شناخته شود.لازمه دیدن،نور است،نوری از جنس خود نادیده ها(حقایق عالم)

وحود مقدسش هم نور است برای دیدن باطن عالم هم خود،باطن عالم است.درک حضور نور امام زمان عج و اقتداء به ایشان در تمامی امورات زندگی بوسیله برقراری ادتباط قلبی یعنی تمسک به نوری از جنس خود نادیده ها امکان پذیر است.

اگر با نور امام زمان علیه السلام به امورات عالم ننگریم در واقع هم در دنیا نابیناییم هم در آخرت(وَ مَنْ کانَ فِی هَذهِ اَعْمَی فَهُوَ فِی الْاخِرَةِ اَعْمی اَضَلُّ ِسَبیلا...)اسراء،72


یکی از راههای کسب فیض از امام زمان عج،توبه است.توبه در صورتی که به اصلاح اعمال منتهی شور نوری برای انسان ایجاد میکند که در قیامت دیگران حسرتش را بخورند...توبه نوری در وجود انسان روشن می کند تا کمی با نورالله سنخیت پیدا کرده،حضور نورالله را درک کنیم و با او ارتباط قلبی برقرار کنیم،تا علاوه بر رسیدگی بنحو احسن به امور دنیوی،در جهت زمینه سازی ظهور ایشان یاری رسان باشیم انشاء الله...
نقل قول کردن
+5 #2542 حاجی ! ..... 1396-06-29 16:49
عوف سلمی کیست ؟
خولم ‌بن بشير نقل کرده که از حضرت سجاد (ع) پرسيدم که علائم ظهور مهدي عج را به من بشناسان. حضرت فرمودند: پيش از خروج او مردي مشهور به عوف سلمي در سرزمين جزيره خروج مي‌کند و منزلش تکريت و آن شهري است مابين بغداد و موصل و کشته شدنش در مسجد دمشق مي‌باشد بعد از او شعيب‌بن صالح از سمرقند خروج مي‌کند بعد از آن سفياني ملعون از وادي يابس خروج مي‌نمايد و از اولاد عتبه‌بن ابوسفيان است وقتي که امر سفياني ظاهر گرديد مهدي خود را پنهان مي‌کند و بعد از آن خروج مي‌نمايد ( غيبت طوسي ) 

به نظر حقیر منظور از عوف سلمی در این روایت همان اصهب مروانی است چون در روایات دیگر محل خروج اصهب همین سرزمین جزیره ذکر شده است .
عوف سلمی و شعیب صالح به احتمال زیاد اسم مستعار ند
نقل قول کردن
-1 #2541 محمود۱ 1396-06-29 16:29
متاسفانه اولین نسخه کتاب عصر ظهور را از دست داده ام
نقل قول کردن
+5 #2540 محمود۱ 1396-06-29 16:27
به نقل از احمدرضا خشنودی:
إنّا لله و إنّا إلیه راجعون
#الملک_لایبقی_مع_الظلم


سلام برادر عزیز جناب خشنودی
شما حسابی از این "پشیمانهای نهضت امام خمینی مایوس شده اید"
هرگاه همه کشور از رهبر گرفته تا بقیه از خودمان مایوس شویم ظهور انشاالله واقع می شود

دوستان آیا کسی اولین نسخه چاپی کتاب عصر ظهور را دارد؟
من اولین نسخه را جدود سال 1370 چندین بار خوانده ام
به نظرم در اولین نسخه چاپی در بخش مربوط به ایرانیان نوشته که نزدیک به زمان خروج سفیانی اوضاع ایران رو به پریشانی گذاشته و عده ای میخواهند پرچم زمینه سازان ظهور را به غرب تسلیم کنند
این موضوع موجب می شود که خراسانی ابتدا رغ دفع فتنه این گروه سپس به سرکوب نظامی این وابستگان غرب مشغول شود
این قضیه باعث تاخیر در حرکت خراسانی به مقابله با سفیانی که در زمان همین دوره می شود

ظاهرا آقای کورانی مجبور به حزف این بخش از کتاب شده است
متاسفانه اولین نسخه کتاب عصر ظهور را از دست داده ام
نقل قول کردن
-10 #2539 فرج 1396-06-29 15:49
چند روز دیگه دنیا کلا تغییر میکنه
نقل قول کردن
-3 #2538 محمود۱ 1396-06-29 14:47
سلام به برادران عزیز

پیش بینی مراکز هواشناسی از شکل گیری یگ مرکز گرباد عظیم در حوالی شمال کوبا تشمیل شده
ابن گرباد بعد از 5 روز به مجاورت ایالت های ویرجینیا - مریلند می رسد
اندازه آن 50 ذزصد بزرگتر از طوفان ایرما است !!! خیلی عظیم و بزرگ می شود.
احتمال ورود این طوفان بسیار بزرگ به داخل خاک امریکا 70 درصد است

در بدترین حالت این طوفان ایالت های ویرجینیا - مریلند - پنسیلوانیا - نیویورک - نیوجرسی - واشنگتن و دلاویر را در فم می کوبد

خبر دقیقتر میزان نفوذ این طوفانبسیار بسیار بزرگ به خاک امریکا تا 3 روز بعد تا 95 درصد معلوم می شود
نقل قول کردن
+15 #2537 بهرام 1396-06-29 13:10
سلام،
حدودا هفت هشت سال پیش بود که کتاب عصر ظهور علی کورانی رو خوندم ، بعدش حوادث منطقه در حال رخ دادن بود مثل بهار عربی و خیلی از اتفاقات دیگه ، به خودم گفتم شاید سر کاری باشه ،ولی هیچکس رو ما تو این کشور نداریم که یه سال آینده رو بتونه دقیق پیش بینی کنه پس من به روایات ایمان پیدا کردم وخیلی راجع ظهور تحقیق کردم مقالات و کتابهای مختلف تا اینکه فهمیدیم این اتفاق یقینا تو دوره ما اتفاق خواهد افتاد و چند تا خواب باعث شد یقینم بیشتر بشه ،دوستان بقول رهبرمون منتظر باید همیشه آماده باشه و ما هم همینه باید نگاه ما بیشتر به تقویت ایمان باشه تا نشانه های جزئی وغیر حتمی ظهور.
نقل قول کردن
+9 #2536 قدیمی 1396-06-29 12:51
به نقل از باشوخی:
از یک شیعه منتظر بعیده اینطور جواب دادنا...

او خدو انداخت بر روی علی...
حتی با کفار هم با احترام برخورد کنید
این سعدالدین نطفش حلاله که با ما می گرده و امیدی بش هست ورنه جای دیگر بود.
گاهگاهی ریپ می زنه ولی به بزرگواری بنگرید.

شما بزرگوارید ....
اما بنده اینطور فکر نمی کنم . در نهایت خوش بینی نسبت به این بنده خدا باید گفت یک بی شعور متوهم است . کسی که خودش را امام زمان معرفی می کند و منتظر شب اصلاح خود برای ظهور است و همچنین بر این مسئله تاکید هم دارد ، در نهایت وقاحت به سخره گرفته اعتقادات شیعه را و یا دیوانه ای متوهم است .
بنده تو کوچه پس کوچه های یکی از محله های اصفهان بزرگ شده ام . ادبیاتم کوچه بازاری است ... اگه قرار باشه به قول اصفهانی ها دمپسا ( درهم ) حساب کنید ، من هم یکی ! مثل همین سعد الدین به حساب بیارید !! حله ؟
نقل قول کردن
-20 #2535 سعدالدین 1396-06-29 12:44
اگر پنجشنبه و جمعه هم اتفاق ناگواری در کره رخ نده خواب و تفسیر من از او اشتباه بوده دعا میکنم جنگی رخ نده
نقل قول کردن
-11 #2534 احمدرضا خشنودی 1396-06-29 12:01
إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

آیا ایران #مستعمره ی فرانسه شده است ؟!



خبرگزاری فرانسه :

رئیس‌جمهور #فرانسه در دیدار با حسن روحانی ( در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل ) چشم‌انداز مذاکرات هسته‌ای جدید با ایران بعد از سال ۲۰۲۵ را مطرح کرد.
امانوئل مکرون به روحانی #هشدار داده است ؛ تهران می‌بایست تحریک #آمریکا از طریق فعالیت‌های منطقه‌ای اش را متوقف کند.


پارپاگاند #صداوسیما را باور نکنید ، واقعیت ماجرا را #مکرون تازه به دوران رسیده با تحقیر رئیس دولت #ایران گفت ، و معلوم شد که #برجام قسمت نخست سریال استعمار ایران است ، که تازه قسمت های اصلی آن بعد از #سال۲۰۲۵ آغاز می شود .

باج های واگذاری سرمایه نفت و گاز کشور به #توتال و بازار شرکت #پژوسیتروئن شدن ، و چک سفید دادن به غرب ، سرانجام منجر شده که #فرانسه تحت مدیریت #صهیونیست با لحن دولت مستعمراتی با #روحانی مثل #دولت تحت استعمارش سخن بگوید .

جناب #ولایتی نمی خواهد در صدا و سیما از اقدامات متقابل با تصمیمات آمریکا سخن بگوید ، مشاور عالی رهبری در امورخارجه که از ارتباط ایران با فرانسه ی پسا برجام ابراز خوشحالی می کند و قرارداد توتال را نشانه ی تحکیم این مناسبات می داند ، و سال ها پیش در دیدار با #سارکوزی مقدمات نوافق برجام را چید ، حال بگوید چگونه اکنون الیزه چنین نسبت به ایران گستاخ شده است ؟!

جنابان #لاریجانی و #صالحی ، و #روحانی و #ظریف و موسومان به #اصلاحطلبی و #اصولگرانمایان برجام چاق کن بگویند : این همه تقید نشان دادن نسبت به برجام و تهدید آمریکا به پایبندی #اروپا به این خفت نامه ، خروجی ای بدتر از این تهدید دولت رذل فرانسه داشته است ؟!

وقتی چشم بر ورود #فابیوس که ملت مظلو م ما را به ایدز آلوده کرده بود بستند ، و #ابتکارشان را برای عقد قرار داد با این وزیر صهیونیست مأمور کردند ، و رئیس دولت مستقیم به عقد قرار داد با شرکت های فرانسوی پس از زیارت مقبره ی #ناپلئون رفت ، و سایر حضرات دلال مدار مدعی سیاست ورزی دلشان برای قرار دادهای پر پورسانت غنج می زند ، تا مثلا پژوی بیست میلیونی را شصت میلیون به ملت مظلوم #ایران بفروشند ، جز مستعمره شدن چه عاقبتی برای کشور در انتظار است ؟!

یا این ملت #علمدار ندارد ؟!

یاد تذکر #دکتر_احمدی_نژا د به همین جماعت افتادم که در همان زمانی که مشاوران کشور ، آش برجام را در #مسقط می پختند ، ایشان تذکر داد که : با این ایران ضعیفی که ساخته اید به جز باج دادن و تسلیم هیچ چیزی در #مذاکرات عائدتان نمی شود ، ولی متبخترانه سر بالا نگهداشتند و دستور حذف و #ردصلاحیت آن مرد را دادند تا به این روز خفت بیافتیم .

و کار را به جایی رسانده اند که فقط در کشور #رهبری_عزیز صرفا به مخالفت زبان به اعتراض بلند می کند ، و در دفع این حقارت بین مسئولانی که از تخته پاره ی آمریکا به خاشاک اروپا پناه آورده اند تا غرق برجام نشوند ، اراده ای نمانده .

#برجامچای
#باید_روشن_شود
#الملک_لایبقی_مع_الظلم
نقل قول کردن
+11 #2533 سعاح 1396-06-29 11:56
نقل قول کردن
+9 #2532 احمدرضا خشنودی 1396-06-29 11:39
چه کسی مسئول این همه خفت به ایران و ایرانی است ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد