رایحه ظهور

من انقلابی ام! جمله ای تاریخی که بزودی محقق خواهد شد!

با حماقت دشمنان انقلاب بزرگ امام خامنه ای  بزودی آغاز خواهد شد

 

» ابتدای نظرات (27)

 

در دهه فجر گذشته و در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش ، ولی امر مسلمین(مدظله) در تببین مسئله مذاکره با آمریکا و در رویارویی با این شیطان بزرگ جمله ای بسیار مهم فرمودند که بعنوان مهمترین جمله معظم له در سال 91 انتخاب شد ، جمله ای که می تواند حقایق مهمی در خود داشته باشد و خبر از تحولات بزرگی دهد که بسیاری از دلایل و نشانه ها بر قریب الوقوع بودن آن دلالت دارد :

در متون اسلامی و در روایات آخرالزمانی عصر ظهور ، روایات متعددی وجود دارد که خبر از وقوع انقلابهای متعدد به نفع جبهه حق و باطل می دهد در این میان می توان گفت مهمترین انقلابی که به نفع جبهه حق روی خواهد داد ، انقلابی است که تقریباً همزمان با ظهور(6 ماه قبل از ظهور) از مشرق زمین به رهبری سیدخراسانی واقع خواهد شد ، هرچند آغاز این انقلاب از مشرق زمین است اما امتداد آن به سرعت به عراق و سوریه کشیده شده و با قرار گرفتن امام عصر(عج) در راس این انقلاب ، به سرعت و در عرض چند ماه تمام خاورمیانه و سرزمینهای اسلامی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب را درخواهد نوردید.

از سویی دیگر همزمان با این انقلاب و حرکت الهی ، شورش و حرکت دیگری در شام به سرکردگی سفیانی آغاز خواهد گردید که بعد از جولان اولیه و پیروزی های زودگذر ، توسط نیروی انقلابی سیدخراسانی درهم خواهد شکست.

حال به توجه به حقایق پیش بینی شده فوق ، آیا جمله معروف امام خامنه ای(مدظله) " من انقلابی ام " را نمی توان در آن راستای کلی تاریخی دید و تفسیر کرد؟

و ان شاالله بزودی زود گذشت زمان نشان خواهد داد که چگونه این جمله تاریخی محقق خواهد گردید و انقلاب بزرگ سیدخراسانی نه تنها منطقه که جهان را در خواهد نوردید

همانگونه که معظم له در ابتدای سال جدید و در محضر شاه خراسان شمه ای از روحیه ی افسانه ای و شجاع خود را به رخ دشمنان کشید و بطور بی سابقه و صریحی تهدید کرد که در صورت حماقت دشمنان صهیونیستی شهرهای تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

و همانگونه که معظم له از سالها قبل تنها دلبستگی شان در این دنیای خاکی ، را  " یاران انقلابی " خود بیان فرموده اند :

هرچند امین دلبسته دنیا نیم اما      دلبسته یاران خراسانی خویشم

انقلاب امام خمینی(ره) در چند دهه قبل دشمنان را وحشت زده کرد و آنها را به موضع انفعال کشاند اما انقلاب امام خامنه ای(مدظله) به لطف حق تمام طومار استکبار و جهانخواران را درهم خواهد پیچید و جهان را به حجت حق(عج) تحویل خواهد داد.

انقلاب بزرگ امام خامنه ای(مدظله) در راه است ، و نشانه های قریب الوقوع بودن آن را می توان از هم اینک در وحشت دشمنان و تهدیدهایشان مشاهده کرد ، تهدیدهایی که اگر به حماقت تبدیل شود جمله تاریخی " من انقلابی ام " را تفسیر خواهد نمود.

نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین

دیدگاه‌ها   

0 #27 محمد 1392-03-01 13:21
سلام
ستاد ویدئویی مردمی دکتر سعید جلیلی
www.resanehha.com/drjalily
نقل قول کردن
-1 #26 سید 1392-03-01 00:49
یه دونه به نعل میزنی یه دونه به تخته
نقل قول کردن
-1 #25 حسن.س. 1392-02-30 23:03
الحمدالله رب العالمین...

روز آخر انتخابات که ثبت نام نمودی و دلم آرام گرفت...

می خواستم که اهداف دکتر احمدی نژاد ادامه یابد اما بدون حواشی این دو سال....



وقتی آیت الله مصباح از دکتر لنکرانی حمایت نمود با تمام احترام قبلی عمیق برای ایشان، ناراحت شدم....خیلی دعا نمودیم که درست شود..الحمدالله که امروز دکتر لنکرانی رفتند....



این چند سال به دکتر احمدی نژاد خیلی ظلم شده است
...مهندس مشایی هم مرد روشن و متفکری است..خیلی هم پشت سر ایشان حرف های نادرست گفته شد...اما می دانم اگر مشایی رئیس جمهور شود آب بردن لانه ی مورچه های خیابان هم به گردن احمدی نژاد می افتند و همین اوضاع این دو سال آخر تشدید می شود...



اما دکتر سعید جلیلی عزیز...شما همه ی مزیت های دیگر را دارید...ان شاء الله تا آخر سرافراز بمانید و همیشه خداوند با شما باشد...



اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
0 #24 راز 1392-02-26 00:26
نقل قول کردن
-8 #23 هادی 1392-02-21 21:33
من دیپلمات نیستم. من دیکتاتورم.
امام خامنه ای
نقل قول کردن
+1 #22 علی 1392-02-21 18:21
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
-1 #21 روزبه محمدی 1392-02-10 12:37
وبلاگ سلمان آنلاین:

مردی بهاری خواهد آمد....(13)



سخنان مهندس مشایی را می توان گام نخست وی جهت حضور جدی تر در انتخابات ریاست جمهوری 92 دانست.


ناگفته های بسیار مهم مهندس اسفندیار رحیم مشایی:

احمدی نژاد استاد من است و من شاگرد ایشان. ایشان برادر من است و من برادر کوچکتر ایشان هستم. ایشان بزرگ من است و به من درس‌های فراوانی داده، من خیلی چیزها را از ایشان یاد گرفتم. ایشان را خیلی دوست دارم ،چون ایشان یک شخصیت برجسته است و مصداق بارز عینی یک مومن انقلابی، عزیز و شریف که از حقوق مردم نمی‌گذرد، بر سر حقوق مردم معامله نمی‌کند و در واقع جیب ندارد، فامیل و غیرفامیل برایش معنایی ندارد، اگر چنین چیزهایی برای او مهم بود آدم‌های نزدیکتر از من هم به او وجود داشتند، ولی الان به او نزدیک نیستند. اگر اهل فامیل‌ و رفیق‌بازی بود اکنون خیلی از آدم‌ها بودند که از من به او نزدیک‌تر و جلوتر بودند. مبنا فامیلی نبود، ما قبل از این‌که فامیل نیز بشویم رابطه‌مان اینگونه بود و بعد فامیل شدیم. مهم‌ترین درسی که از احمدی‌نژاد گرفتم این بود که من در واقع دین حقیقی واقعی و یک ولایت برخواسته از متن اسلام و حقیقت روشن توحید را من از احمدی‌نژاد دیدم.



سوال: منظور شما از این‌که همه بیایند چیست؟

جواب: همه جریاناتی که نظام را قبول دارند، در چارچوب نظام هستند.

سوال: آیا منظور شما اصلاح‌طلبان نیز هست؟

جواب: فرقی نمی‌کند، من اصلا محدودیتی قائل نیستم. هر کسی و هر جریانی که نظام جمهوری اسلامی را قبول دارد باید حضور داشته باشد تا انتخابات پرشور شود. چون در واقع با حضور خود به مردم احترام می‌گذارد، چون ممکن است یک بخشی از مردم آنها را بخواهند، پس باید اجازه داد آنها حضور داشته باشند و مردم باانگیزه باشند. این مهم است که رییس‌جمهور چقدر رای داشته باشد، ولی قبل از آن کل آرا مهم است، چون دنیا نگاه می‌کند که چقدر از مردم مشارکت کردند و آیا مردم از انتخابات استقبال کردند یا نه و تعداد آرای رییس‌جمهور منتخب در مرحله بعد اهمیت پیدا می‌کند، البته این نیز مساله مهمی است؛ چراکه وقتی رییس‌جمهور محترم دارای رای بالایی باشد، حرف او در جامعه ملی و بین المللی اثرگذارتر خواهد بود.


«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»

«همه ایرانیان به عشق ایران حامی اسفندیار ایرانیان»


salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #20 یاسر 1392-02-09 17:04
فوری و مهم:
«سيد حسن نصرالله وارد تهران شد»:

حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب الله لبنان، وارد تهران شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌وال مسلمين سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان، وارد پايتخت ايران اسلامي شد.

سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان، در اجلاس جهانی "علما و بیداری اسلامی" که در روزهاي ۹ و ۱۰ اردیبهشت، فردا (دوشنبه) و سه شنبه هفته جاری در تهران برگزار مي‌شود، به عنوان میهمان ویژه حضور دارد.



همچنين سيد حسن نصرالله در حاشيه اين اجلاس، ديدارهايي با برخي مقامات بلندپايه نظام و علماي حاضر در اجلاس خواهد داشت.

حضور علني نصرالله در اجلاس و مقابل چشم رسانه‌ها، پاسخي دندان‌شکن به رژيم صهيونيستي به شمار مي‌آيد چرا که تنها ساعاتي پس از آن انجام مي‌شود که "یونی یاهف" شهردار "حیفا" در سرزمین‌های اشغالی، در واکنش به اخبار نفوذ پهپادی جدید به حريم غصبي سرزمین‌های اشغالی، خواستار ترور دبیرکل حزب‌الله شده و اين اقدام را تنها راهکار توقف تهدیدات علیه اسرائیل دانسته بود.


بر اساس اين گزارش، وي همچنين روز نوزدهم ارديبهشت‌ماه جاري، سخنراني مهمي درباره تحولات لبنان، سوريه و منطقه ايراد خواهد کرد که بسياري از شبکه‌هاي تلويزيوني جهان از هم‌اکنون خود را براي پوشش زنده آن آماده کرده‌اند.
نقل قول کردن
0 #19 دانیال منصورنژاد 1392-02-02 14:59
منظورم از این خاطره
داستان شهید اندرز گو که در پایین ذکر شده
نقل قول کردن
0 #18 دانیال منصورنژاد 1392-02-02 14:56
با سلام
بشارت خیلی خوبه
اما این خاطره یعنی تعیین وقت
و این گناه بزرگیه که سایت شما داره به شهید نسبت میده
تو رو خدا با این کارتون مردمو دلسرد نکنین
مگه کذب الوقاتون رو قبول ندارین
واقعیاتو بگین
تو سایتتون نوشته بودین امام گفته حکومت بعد من بدست
فردی میرسه که پرچمو میده به امام عصر روحی فداک اما
از تحقیقات فراوان فهمیدم این روایت صحت نداره و......
اگه با این پیش بینیاتون فعلا ظهوری درکار نباشه و مثلا
من جوان دلسرد ودلزده بشم میخواین جوابه امام زمانو چی
بدین.
به امیدظهورمهدی زهرا
نقل قول کردن
-1 #17 محمد حسین 1392-02-01 18:31
به نقل از بی تاب ظهور:

بند اول رو به برادرمون "مهدی 110" پاسخ دادم
فکر میکنم با یک جستار ساده به راحتی این گفتار شما قابل نقض هست... هرچند بیان این مدعا توسط شما بسیار غیر قابل هست... چرا که علنا مخالفت فتنه گران علی الخصوص علاوه بر شخص رهبری با همین دو نفری بوده که ذکر کردید... رهبری انقلاب در همین شهریور سال گذشته گفتمان انقلابی دولت در دور دهم رو بهتر و رو به رشد تر از دولت نهم دونستند... اونوقت شما مخالفت ها رو در راستای حمایت از رهبری میدونید!
در مورد بیداری انسانی چون بسیار در این زمینه صحبت شده و متاسفانه مرغ شما برادران یک پا داره، فقط به یک جمله بسنده میکنم و از اطاله کلام خودداری...! و اون اینکه اگر انسان رو خلیفة الله بدونید و طبق تعالیم به " من عرف نفسه فقط عرف ربه " معتقد باشید، پاسخ به این سوال واضح تر از واضح هست...
در مورد بند سه، پاسخ رو با تفکر در همین عباراتی که به کار بردید میتونید پیدا کنید؛ فقط این نکته رو عرض کنم؛ هر چیزی که یک اصلاح طلب آزاد اندیش میگه(مثلا زیباکلام که بنده از خیلی ها بیشتر قبولش دارم، با همه انتقاداتی که میتونم بهش داشته باشم) ( در مورد هر کسی ) نمیتونه اشتباه باشه و همچنین حربه جاهلانه ای برای زیر سوال بردن یک تفکر هستش؛
قید بدون فاصله همه شائبه های ذهنی شما نشان از اینه که در پی پاسخ نبوده و نیستید! سوالهایی که در قبل هم پاسخ داده شده و باز هم...!
بنده بر عکس شما از روز اولی که با دکتر آشنا شدم تا به امروز کوچکترین تغییری در او مشاهده نکردم؛ و فقط و فقط او رو مصمم تر از گذشته بر عقیده و آرمانش دیدم...

1-ابتدا به دکتر بود ولی بعد هجمه ها به سمت رهبری رفت و مخالفت با اصل نظام شد.ولی این وسط هیچکس با مشایی کاری نداشت.گیرم که با مشایی هم بودن چرا پشت سر رهبری کلامی به نام فتنه در نیومد.
2-بیداری انسانی؟
شما از پاپ مسیحی تری آقای احمدی نژاد؟
رهبری که شما ادعا میکنید پشت سرش دارین حرکت میکنید داره میگه بیداری اسلامی اونوقت دکتر و مشایی دارن میگن بیداری انسانی و یکبار حتی برای دلخوشی امثال شما نگفتند بی داری اسلامی دلیلش چیه؟جز تغییر؟
جالبه همه علمای اسلام تاکید به بیداری اسلامی دارن بجز عالم رامسری که دکتر پیروشه.
البته امکان داره شما بگین این دو نفر بیش از رهبری می فهمند که در این صورت ولایتمداری شما زیر سواله.
3-این اصلاح طلب آزاد اندیش همون کسیه که رضاخان رو قبول داره.اونوقت آزاد اندیشه؟کسی که میگه دین فقط برای اخرت است نه تشکیل حکومت دنیایی آزاد اندیشه؟
عجب!!!!! میگن فکر شما به اصلاح طلبا نزدیک شده پس الکی نیست.
ببین برادر من روی این موارد فکر کن.روی تک تکشون:
ا موضع گیری های اصلاح طلبان به سود دکتر و حمایت چندباره خاتمی از دکتر و دوستی جدید ایشان با سید حسن و پیغامها و پسغامها برای هاشمی و ماجرای خانه نشینی 11 روزه و ماجرای مجلس و خلاف قانون و شرع و حقوق اساسی مردم و برگزاری جشن نوروز و به استقبال نفرستادن فردی برای رییس جمهور توسط رهبری که همیشه میفرستاد تا قبل ماجرای مجلس و موضع گیری های پناهیان و عباسی و مهدی کوچک زاده و حسینیان و رسایی و سعید قاسمی و نرفتن به مراسمات عزاداری رهبری طی یکسال گذشته و ...........

باور کن نتیجه ایی جز دیدن تغییر دکتر توش نیست.
من میگم شما فکر کن دربازه این کامنت.همین.
موفق باشید برادر
نقل قول کردن
0 #16 نامی 1392-02-01 13:47
نقل قول:
با حماقت دشمنان انقلاب بزرگ امام خامنه ای بزودی آغاز خواهد شد
آقا انقلابیه یعنی آقا به انقلاب 57 پایبنده نه اینکه میخواد یه بار دیگه انقلاب کنه!! !!! !!!! !!!!!
نقل قول کردن
+2 #15 علی 1392-01-31 17:55
برام جالب بود سایت طلبه سیرجانی-محسن شیرازی-عدالتخوا هی وارد مسائل انتخابات هم شده(البته این خبر از رجانیوز گرفته گویا):
دلایل خبرآنلاین برای پیروزی دکتر کامران باقری لنکرانی در انتخابات

در حالی که طی روزهای گذشته نتایج برخی نظرسنجی ها از رشد معنادار دکتر باقری لنکرانی در میان توده های مردم خبر می دهد، سایت خبرآنلاین نیز که مواضع سیاسی نزدیک به رییس مجلس دارد و از منتقدان همیشگی جبهه پایداری محسوب می شود، طی یادداشتی به بررسی دلایل پیروزی احتمالی جبهه پایداری در انتخابات پیش رو پرداخت و نوشت:



خدا بیامرزد جلال آل احمد را که از معدود روشنفکرانی ایرانی بود که رفت میان مردم و واقعیت جامعه ایرانی را با همه اجزایش-خوب و بد- دید.
...

اگر قبل تر از آن در حاشیه یک جلسه دولت به سخنان نماینده ولی فقیه در سپاه واکنش نشان داد وگفت کسی نمی تواند برای مردم تعیین کند که چه کسی انتخاب شود، این تلقی به چگونگی به قدرت رسیدن او ربط دارد.
....
حالا 2 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری همه انهایی که مدعی اند وارد کورس شده اند.نگاهی به نامزد های حاضر درعرصه انتخابات بکنید. همه آنها چهره هایی هستند که در سالهای گذشته سابقه ای دارند و موافقان و مخالفینی. معدل سنی این نامزد ها هم حدود 50 سال است.
...
کامران باقری لنکرانی به عنوان نامزد نهایی جبهه پایداری انتخاب شده و ظاهرا این انتخاب مقبول آیت الله مصباح یزدی هم بوده است. اگر اخباری که درباره ورود سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفته می شود هم درست باشد، باز هم جبهه پایداری یک برگ برنده است.

باقری لنکرانی کمی دیر وارد عرصه انتخابات شده و از رقبا اصولگرایش در تدارک کار انتخابات عقب است، این در ظاهر است ولی آنها که مختصات فضای انتخابات ایران را می شناسند، اتفاقا این شیوه را مناسب می دانند. سال 84 هم احمدی نژاد حتی تا دو هفته به موعد انتخابات چهره ای نبود که شانسی برای رئیس جمهور شدن داشته باشد، اما چه شد؟
....
اینکه چرا باید جبهه پایداری را -چه با لنکرانی و چه با حضور جلیلی-می توان شانس قوی برای موفقیت در انتخابات دانست به چند دلیل باز می گردد:

1: مرور اظهارات لنکرانی در جمع دانشجویان مشهدی و دفاع او از انحلال سازمان مدیریت- در حالی که تقریبا همه نامزدها از ضرورت احیاء دوباره آن سخن می گویند- یعنی اینکه او می خواهد متفاوت باشد و این فاکتور امری مهم در انتخاب شدن روسای جمهوری ایران در 16 سال اخیر است.

2: جوان بودن و خوشنامی لنکرانی و سابقه خوبی که مردم از دوران وزارت او در وزارت بهداشت دارند- نظر کارشناسان حوزه بهداشت درباره دوران کاری اش را فاکتور می گیریم- هم مزید بر علت است تا او بتواند با همه گروه های اجتماعی ارتباط خوبی برقرار کند. او با 47 سال سن جوانترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است.

3: لنکرانی در همان سخنرانی مشهد هم حاضر به انتقاد تند از دولت نشد چرا که در اصول با رئیس جمهور همراه است و منش سیاسی او را قبول دارد. بنابراین خیلی ها به چهره ای که منش رئیس جمهور فعلی را ادامه دهد، علاقمند هستند.

بقیه در:

نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
0 #14 محسن صادقپور 1392-01-31 01:19
حالامشخص ولایتمداری شماکشک است یاما!
ماولایتمداریمان راثابت کردیم ووقتی آقافرمودکاردکتر غلط بوددرمجلس ماهم بعدازسخنان آقاهمینجاگفتیم کاردکترغلط بود
اماشمابه ماجواب بده که خطرناکترین جریان درطول تاریخ اسلام چگونه میتواندشعارهای انقلاب رازنده کند!!!
علامه بصیرت!!! شماولایتمداریش مشکل داردمابه من ومن افتادیم!
جواب دهیدلطفا
راستی جناب جلیلی هم که بازاکانی منافق ریختندروهم دیگه!
جناب هلوهم که نظرشون درموردهاشمی اینه:
آقای هاشمی در حال حاضر مشاور مقام معظم رهبری و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند که این افتخاری برای ایشان محسوب می شود.بنابراین اگر آقای هاشمی به لوازم جایگاه خود توجه داشته باشند و این نقش را بهتر از گذشته دنبال کنند به نظر می آید برای کشور و شخص ایشان برکت بیشتری خواهد داشت!
www.mashreghnews.ir/fa/news/205603
نقل قول کردن
+1 #13 محمد 1392-01-30 00:14
دیپلماسی تصویرها +عکس

سعید جلیلی را به عنوان دیپلماتی می‌شناسند که در مذاکرات از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و از حقوق ملت دفاع می‌کند. اما این نکته هم حائز اهمیت است که او به تنهایی در این مسیر از ابزار رسانه و تصویر چگونه بهره‌برداری می‌کند. از نمونه این استفاده‌ها بهره بردن از شهدا و تصاویر آنها در مصاحبه‌هایش می‎توان دید.

به گزارش تریبون مستضعفین، سعید جلیلی را به عنوان دیپلماتی می‌شناسند که در مذاکرات از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و از حقوق ملت دفاع می‌کند. اما این نکته هم حائز اهمیت است که او به تنهایی در این مسیر از ابزار رسانه و تصویر چگونه بهره‌برداری می‌کند. از نمونه این استفاده‌ها بهره بردن از شهدا و تصاویر اعتقادی در مصاحبه‌هایش می‎توان دید.

به عنوان مثال او هنگام مصاحبه با شبکه المیادین به گونه‌ای صحنه‌آرایی می‌کند که تصاویر چهار دیپلمات ربوده شده‌ی ایرانی در پشت تصویر نمایان باشد.



یا در مذاکرات استانبول، هنگام مصاحبه سعی می‌کند با قرار دادن پوستری از شهدای هسته‌ای، شعار ایران را که «سلاح اتمی برای هیچ‌کس؛ انرژی اتمی برای همه» را در معرض دید قرار دهد و منطق همراه با مظلومیت ایران را نشان دهد.


او هنگام سخنرانی در ژنو، تصویری از شهید دکتر شهریاری را در مقابل خود قرار می‌دهد تا مظلومیت کشور را نشان دهد و بگوید که با کدام پشتوانه به مذاکره آمده است.


دکتر جلیلی در مذاکرات استانبول، جمعی از کارکنان سفارت ایران را به کار گماشته است تا با تهیه یک بنر به گویی صحنه را مهیا کنند که هنگام مصاحبه مطبوعاتی تصاویر شهدای علمی و هسته‌ای و نیز نام خلیج فارس دیده شود.




همه چیز در یک جمله می‌توان جمع کرد: «مظهر قدرت ایران شهدا هستند؛ امام خمینی (ره)» و این دیپلمات انقلابی نشان داده است که این موضوع را در همه جا بهره می‌برد و مظلومیت و منطق ایران را به درستی تصویر می‌کند.
نقل قول کردن
+1 #12 محمد 1392-01-29 22:24
احتمال كانديداتوري سعيد جليلي در انتخابات رياست جمهوري قوت گرفت.

در حالي كه طي ماه‌هاي گذشته موج دعوت نخبگان انقلابي از دكتر سعيد جليلي و دكتر كامران باقري لنكراني جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري پيش رو افزايش يافته است، شنيده‎هاي خبرنگار رجانيوز حاكي از افزايش احتمال حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي به اين عرصه حساس است.



به گزارش رجانيوز، در همين زمينه سعيد جليلي از برخي نخبگان دعوت كرده تا با تنظيم برنامه‎هاي مورد اشاره او براي اداره كشور، وي را در اين باره همراهي كنند.

جليلي هم چنين در گفتگو با برخي از چهره‎هاي انقلابي كه پيش از اين در جلسات خصوصي بر كانديداتوري وي پافشاري كرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفي ندانسته است.


نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+3 #11 شاهین زمانی 1392-01-27 10:11
انشالله به فضل الهی ظهور محقق خواهد شد. به شرط داشتن بصیرت در مواجهه با انحرافات موجود انقلابی ها
نقل قول کردن
+3 #10 خادمی 1392-01-27 09:43
دوستان چیزی که ما از آن غافلیم و یا نسبت به آن بی توجه و بی تفاوتیم به تاثیر دعا و نقش خود در امر فرج هستیم.
مومنین نزد خدا عزتمند و آبرومند هستند و خداوند روی آنها را کنار نمی زند به همین علت بر دعا تاکید شده است
چه خوب است از این سرمایه در جهت فرج امام عصر(عج) استفاده نماییم.متاسفانه از این پتانسیل بی بهره ایم و غافل
به قول حضرت ایت الله بهجت، اکثر کسانی که در بیداری مکاشفه وخواب و... حضرت را دیده اند مولا سفارش کرده اند که برای فرج دعا کنیم. آیت الله بهجت گفته اند: امام عصر(عج) در خصوص همه چیز اجازه دعا کردن را دارند جز در مورد ظهور که اجازه ندارن(فعلا) به همین دلیل از مومنین بسیار توقع دعا را دارند.

یادمان باشد دعا از سر سوز و گداز و اضطرار باشد نه عادت و لقلقه زبان مثلا سر نماز سر سری بگیم خدا ظهور امام (عج) را برسان نه
در ذهنمان دنیای بدون امام معصوم(ع) ظلم و کشتار و جنایت کشتار وسیع شیعیان عراق پاکستان وضع فجیع خانواده های قربانی ها را در ذهنمان مجسم کنیم. اونوقت هم سوز می آید و هم اشک در بدنبال آن استجابت درست چیزی که آقا ولی عصر (عج) توقع دارند.
خدایی بیایید از همین امروز تصمییم بگیریم بعداز نمازهای یومیه با سوز و گداز دعا کنیم وقتی حال دعا دست داد خدا را به مصائب زینب(س) و پهلوی شکسته زهرا(س) (( درست چیزی که امام (عج) فرمودند خدا را به آن قسم بدید مخصوصا زینب(س) ))قسم بدیم. امان از دل آقا وقتی نام زینب(س) برده می شود. الآن که دارم این سطور را می نویسم بصورت غیر ارادی مطلب می آید.
شرایط ظهور مهیا است با دعا نگذاریم بداء بیافتد. حتی اگه یک نفر با سوز و گداز دعا کند موثر است. همانطور که در اخر وقت حضرت مضطر می شوند(کاستی ما را جبران می کنند) پرده کعبه را می گیرند. نمی دانم خدا را به چه قسم می دهند فکر کنم به پهلوی شکسته مادرشان و یا سر بریده جد مظلومشان حسین (ع)قسم میدن اونوقت اجازه با ایشان داده میشه
نقل قول
نقل قول کردن
-2 #9 روزبه محمدی 1392-01-26 14:21
وبلاگ سلمان آنلاین - حامیان مهندس مشایی


مردی بهاری خواهد آمد...(5)

همه ایرانیان به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان

****

حجت الاسلام و المسلمین تسخیری:

مخالفان مشایی از عمق اندیشه های ایشان آگاهی ندارند

به باور من، بسیاری از کسانی که با مشایی مخالفت می‌کنند شاید از عمق اندیشه‌های ایشان آگاهی ندارند و به طور معمول از دریچه رسانه‌، آن هم نه رسانه موافق، بلکه رسانه مخالف صحبت‌های ایشان را شنیده‌اند. شک نکنید که مخالف، خیر مخالف خودش را نمی‌خواهد. بسیاری از ما به گونه‌ای تلاش می‌کنیم اندیشه خودمان را بر دیگران تحمیل و آن را غالب کنیم. «تحمیل الشخص بما لا یحتمل؛ اینها اندیشه‌هایی را بر این فرد تحمیل می‌کنند که خودش راضی به این سخنان نیست؛ برای مثال به یاد می‌آورم که با مطرح شدن موضوع خلیفه اللهی انسان از سوی مهندس مشایی، عده‌ای چنین تحلیل کردند که منظور کنار گذاشتن خدا و همان اومانیسم غربی است. به شخصیت بازگوکننده آن سخنان هم توجه شود و ببینیم آیا او چنین مسئله‌ای را باور دارد یا خیر؟





تردید نداشته باشید، کسانی که به دیگران تهمت می‌زنند و بحث انحراف را مطرح می‌کنند در آینده خود متهم به همین مسائل خواهند شد؛ یعنی همین تهمت‌ها به آنها زده خواهد شد، بدون اینکه قدرت دفاع داشته باشند.


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
-1 #8 روزبه محمدی 1392-01-26 12:55
السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده


مردی بهاری خواهد آمد...(4)

مهندس مشایی در کنار همرزم شهیدش


اسرائیل، زیر پای مهندس رحیم مشایی و شهید حسن شاطری


گزارش تصویری - افتتاح پارک ايران با حضور مهندس رحیم مشايي و شهيد حاج حسن شاطري - در مرز لبنان و اسرائیل












www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #7 روزبه محمدی 1392-01-26 12:48
وبلاگ سلمان آنلاین - جبهه حامیان مهندس رحیم مشایی:


مردی بهاری خواهد آمد...(3)


همه ایرانیان، به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان











www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+4 #6 سید 1392-01-26 10:31
ایشالا امام زمان زودتر ظهور میکنه و حق این مسئولین بیلیاقت رو میزاره کف دستشون
نقل قول کردن
-9 #5 homayoon 1392-01-25 15:05
tebghe ayat ghoran va sonat elahi,mahdi dar beyn mardom ast va dar bazar rah miravad mesle hameye mardom..mahdi kasi ast ke tebgh farmayesh emam ali dar akhare zaman be donya miayad va hedayat ra bar dast migirad,inke migam mahdi alan 1440 saleshe ye doroghe ke axare mardom bavar kardan..
نقل قول کردن
+12 #4 هادی 1392-01-24 23:58
سلام
انشاءالله همین رویه رو به پیشرفت در کشور حتی بعد از انتخابات باقی بماند و من رو هم تو ثبت نام برای شرکت تو این نبرد قبول کنند zz:
نقل قول کردن
+12 #3 علی-جعفری 1392-01-24 19:04
پیشگویی عجیب شهید اندرزگو در مورد امام خامنه ای و انتظار ظهور

...چند ماه قبل از شهادتش در خانه نشسته بودیم. سید علی یک ذغال گداخته را از روی قلیان برداشت و کف دستش گرفت. من شگفت زده پرسیدم سید دستت نمی سوزد؟ سید لبخندی زد و گفت:

«این که هیچ، بدن من به آتش جهنم هم حرام است. بعد سید علی گفت بزودی پهلوی می رود و انقلاب پیروز خواهد شد. دو سال بعد از پیروزی شخصی رئیس جمهور خواهد شد که نامش «سید علی» است.

از آنروز به بعد منتظر ظهور حضرت ولی عصر عج باشید.» بعد گفت دینداری در آن دوران مثل نگه داشتن این ذغال گداخته در دست است. همسر شهید گفت من پرسیدم:

سیدعلی! منظورتان این است که خودتان رئیس جمهور می شوید؟ سید پاسخ داد خیر، من آنروز نیستم.

بعد ذغال را آرام برگرداند و روی قلیان گذاشت... همسر شهید گفت: دست از سیدعلی نکشید.
www.chekhabar.info/1391/10/11/post-650

فیلم:خاطره همسرشهید اندرزگو از پیشگویی درباره رهبر معظم انقلاب



www.chekhabar.info/1391/10/16/post-683

zz:
نقل قول کردن
+16 #2 علی 1392-01-24 16:34
اندکی صبر
سحر نزدیک است
نقل قول کردن
+13 #1 عبد 1392-01-24 15:31
*-msz
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد