رایحه ظهور

راز جمله عجیب امام خامـنه ای در دیدار خانواده شهید سلیمانی ، طوفان جهانی در راه است ...

چند روز قبل نائب امام زمان(عج) در دیدار خانواده ی شهید سلیمانی در تاریخ( 10/10/1402) جملاتی فرمود که بسیار عجیب بود و واکنشهای مختلفی در محافل دوست و دشمن ایجاد کرد :


» ابتدای نظرات (6141)

نماز خواندیم، بعد من نشستم روی پلّه، یک صحبت گرم و گیرایی کردم؛ قبلاً هم فکرش را نکرده بودم؛ خدای متعال همین‌طور حرف میزد! در واقع زبان من بود، حرف خدا بود؛ خیلی جلسه‌ی عجیبی بود، خیلی تأثیراتی گذاشت…

علی رغم برخی برداشتهای نادرست که از این بیانات صورت گرفته است ، این احتمال می رود که معظم له با انگیزه و هدف قبلی با ذکر این خاطره و جملات رازآلود در نظر دارد حقایق مهمی را به جامعه و جبهه حق و باطل منتقل نماید.

حقایقی که از جملات معظم له برداشت می شود :

دوستان بدانند که ما و جهان در آستانه تحولات بسیار مهم و البته سخت منطقه ای و جهانی قرار داریم و  خود را برای آن آماده کنند.

جبهه حق و تمام کسانی که ما را قبول دارند بدانند و اعتماد کنند که ما با خداییم و خدا با ماست ما با خدا راز و نیاز می کنیم و حرف می زنیم و او به زبان ما حرف می زند و دستورات حساس و بی سابقه ای که در آینده صادر خواهد شد از طرف خدا و حجت خدا امام عصر(عج) است که برای در امان ماندن از خطرات و حوادث بزرگ آتی و پیروز شدن در تحولات و اتفاقات و جنگهای بزرگ پیش رو  صادر خواهد شد.

 دوستان به درستی این مواضع و فرمانها اعتماد داشته باشند و آن را سخن حجت خدا و خدا بدانند و رزمندگان و علی الخصوص سرداران و فرماندهان جبهه حق  دل قوی دارند و در اجرای این فرمانها لحظه ای تردید و درنگ نکنند.

جامعه بداند که در نهایت این راه و پایان این طوفان پیروزی و نجات با ما و جبهه حق خواهد بود.

دشمنان نیز با درک این موضوع و حقیقت مهم که ما با خداییم و خدا با ماست و مطابق پیش گوییهای عصر ظهور  شکستی بزرگ و تاریخی در انتظار آنان است از هم اکنون قدرت و اراده و امید خود را از دست بدهند و نتوانند آنچنان که باید و شاید از امکانات مادی و غیرمادی خود در جنگ بزرگ پیش رو بهره ببرند.

 

 به دنبال گستاخی و تجاوز بی سابقه ی دشمنان در هدف قرار دادن و قتل عام زائران بی دفاع  کرمان که البته در ادامه گستاخی های قبل در ترور شهید سید رضی و شهید العاروری بود و قطعا تداوم نیز خواهد داشت و در ادامه ، پیام قاطع نائب امام زمان(عج) پس از این حادثه تلخ که فرمودند :

 بسم الله الرّحمن الرّحیم

دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

 ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل وهمراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت میکنم. روح مطهر شهیدان انشاءالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها است. با مجروحان حادثه همدردی میکنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

 

نائب امام زمان(عج) در این پیام و با قید فوریت و قریب الوقوعی ، وعده مجازات دشمنان جنایتکار سندگل را در طی پاسخی سخت داده و این پاسخ سخت را با اذن و اجازه خداوند قهار جبار دانسته است :

أذن للذين يقاتلون بأنهم ظلموا وإن الله على نصرهم لقدير  - سوره حج آیه 39

و البته همانگونه که خداوند در انتهای آیه ای که اذن قتال و جهاد برای مومنین صادر کرده است وعده نصرت و یاری مومنین را داده و به طور حتم  در جهادی که نصرت و یاری خداوند متعال باشد شکستی در کار نخواهد بود و پیروزی و ظفر قطعی ست!

در آخر چنین برداشت می شود که طوفان الاقصی که با شجاعت رزمندگان جان برکف حماس و رشادت و دلاوری مردم فلسطین آغاز شد و بنیان به ظاهر محکم کاخ ستمگران صهیونی را لرزاند و فروپاشید و با دلاوری بی نظیر  ملت ، رزمندگان و رهبر بزرگ یمن ادامه یافت اینک در آستانه تبدیل به طوفانی جهانی است ، طوفانی که  ظالمان و مستکبران جهانی را در برخواهد گرفت و در انتها و پس از پایان ، از آنها و لشگر به ظاهر بزرگ و مجهزشان چیزی باقی نخواهد گذاشت.

بشریت در این وانفسا و بن بست آخرالزمان  که هیچ راه چاره ای ندارد به راه روشنی که توسط عصای موسوی نائب امام زمان(عج) و با شکافتن بن بستها و دریاهای قدرت و هیبت دشمنان کشیده خواهد شد روی آورده و نجات خواهند یافت در حالی که طوفان جهانی ، لشگریان کفر و ظلم را در برگرفته و غرق خواهد نمود.

و نائب امام زمان(عج) در آغاز این دوره ی سخت و طاقت فرسا با ذکر جملاتی همانند موسای پیامبر بیان می دارد که ان ربی معی سیهدین ، خداوند قطعا با ماست و ما را هدایت خواهد کرد ، دل قوی دارید و محکم باشید ، به آینده ی روشن خود و تاریخ بنگرید و با گامهای استوار و  دلی سرشار از ایمان و یقین بسوی حوادثی که مجد و عظمت اسلام و خفت و خواری و نابودی دشمنان را در پی خواهد داشت پیش روید.

بشارتهای مبارک بسیاری که توسط ائمه اطهار(ع) در طی روایات عصر ظهور برای این دوره ی سخت بیان شده است اگر به درستی به جامعه و بدنه جبهه حق و توده های مردمی رسانده شود قطعا  نیرو و امید عظیم و انرژی و قدرت زیادی ایجاد خواهد نمود که موجب خواهد شد پیروزی راحت تر و سریعتر بدست آمده و هزینه ها و تلفات کاهش یابد.

و در این میان اعتماد و فرمانبری از جبهه حق مخصوصا در بین خواص و فرماندهان و صبر توده های مردمی  بسیار ضروری و حیاتی ست که ان شاالله محقق خواهد شد.

 خدا با ماست ، او ما را هدایت خواهد کرد و در این طوفان عظیم حوادث و جنگهای پیش رو به ساحل آرامش و امن ظهور خواهد رساند ...

رایحه ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور کشانده است .... شهید آوینی

نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین

دیدگاه‌ها   

-1 #6141 سعاح 1403-02-24 04:24
به نقل از پاینده محمود:
سعاح واقعا فیلمها و سریالها را نگا می کنی؟
بعد افسانه جومونگ زمان احمدی دیگه نه فیلم دیدم نه سریال

سلام
نه همشو و در مورد مست عشق هم کلی گفتم۔ چیزی بگم شاید دلتون باز بشه:

شکسپیر دنیا رو به تئاتر شبیه دانسته بود که در آن هر کسی به نوبت بازیگری کرده رخت می بندد۔ اما بنده این تعبیر رو می پسندم که دنیا جلوه گاه تجلیات حق اعم از صفات و افعال خداوند متعال است۔ ما آمده ایم برای ساخته شدن بر طبق اسماء و صفات و افعال الهی۔ پس چون بقول آقای احمدی نژاد تمام این بساط پهن شده است برای سلوک الی الله جای هیچ یاس و نگرانی نیست۔
نقل قول کردن
+6 #6140 خیبر110 1403-02-24 01:58
به نقل از محب اهل البیت ع:


خیبر گویا خیلی آتشت زده ام این از جلز و ولزی که می کنی هویداست

قبلا چندین بار گفته بودی سن و سال خیلی بالایی داری و ادم با تجربه ای هستی و حتی سال ۵۷ طرفدار امام خمینی و این نظام بودی و....

با فرض اینکه دروغ نمیگی عمیقا وقتی این لجبازی هات رو میبینم دلم برات میسوزه دقیقا رفتار ها و نظراتت مثل یک کودک هستش اصلا شبیه یک انسان جا افتاده و دنیا دیده رفتار نمیکنی .
سیر صعودی افزایش توهین هات بعد از هر بحث به فلسطینی ها و حتی کودکان معصوم فلسطینی نشون میده چقدر کودکانه و بدون منطق لجبازی میکنی !!! واقعا ادم ترحم برانگیزی هستی.
باشه تو پیروز میدان توهین و تمسخر شدی اگر سیجانی دستت رو باز میگذاشت چهار تا فحش ناموسی هم به فلسطینی ها اضافه میکردی!!!
جایزه ات هم این هستش که کاربران بیشتری به عقلت شک کردند :-h
نقل قول کردن
+6 #6139 yamahdi1313 1403-02-23 14:11
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة



سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
نقل قول کردن
-1 #6138 پاینده محمود 1403-02-23 13:59
به نقل از سعاح:
در باره برخی ناقدین فیلم مست عشق:

یک ضرب المثل اردو هست که میگه بندر کیا جانے ادرک کا سواد!

یعنی میمون چه داند طعم زنجبیل چیست!

سعاح واقعا فیلمها و سریالها را نگا می کنی؟
بعد اففسانه جومونگ زمان احمدی دیگه نه فیلم دیدم نه سریال
نقل قول کردن
-5 #6137 محب اهل البیت ع 1403-02-23 11:30
به نقل از خیبر110:
چون بحث با ادم احمق عقل رو کم میکنه !!!

گرچه محب الشیطان میتونه بابت اینکه خادم الرضا جوابش رو نداده با یک نام کاربری دیگه بیاد به خودش بابت این پیروزی غرور افرین تبریک بگه :D



خیبر گویا خیلی آتشت زده ام این از جلز و ولزی که می کنی هویداست
نقل قول کردن
-5 #6136 محب اهل البیت ع 1403-02-23 11:25
به نقل از مسعود:
محب جان
من به درستی و صحت راه معنوی و سعادتی که می روم باور و ایمان کامل دارم.

u:313

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:


اگر باور نراشتی با من در نمی افتادی
بت پرست ها هم به راه خود باور داشتند و با پیامبر صلی الله علیه و اله می جنگیدند
نقل قول کردن
+3 #6135 مسعود 1403-02-23 11:23
محمد جواد ظریف؛ وزیر امور خارجه روحانی و لاریجانی!!؟؟

مدتی بود که دانشگاه‌های آمریکا سیاسی نبودند و حتی جنبه محافظه‌کاری گرفته بودند. تحولات در غزه باعث شد که دانشگاه‌های آمریکا دوباره زنده شوند.

بله جناب ظریف!!؟؟
دیگر در دانشگاههای آمریکا و اروپا خائنینی مثل ظریف و صالحی و عراقچی و روحانی و ...تربیت نمی شوند که دربست مزدور و نوکر منافع آمریکا و اروپا و صهیونیست ها بشوند و با برجام و cft و پالرمو کشور خود را بازیچه منافع استکبار غرب کنند!

بله آقای ظریف!!؟؟
دیگر در دانشگاههای آمریکا، لیبرال خائنی مثل محمد جواد ظریف تربیت نخواهد شد که به قطعنامه هلوکاست سازمان ملل مطابق میل صهیونیست ها راُی بدهد و با افسر اطلاعاتی موساد دیدار کند و بعد از شهادت مرد میدان مبارزه با استکبار و تروریسم بیاید نامردانه از قاتلین آمریکایی او گدایی مذاکره بازی برای فروش منافع ملی کند!

هنوز هم ظریف مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی است و مستقیماً جرات موضع گیری صریح و آشکار علیه اربابان آمریکایی و صهیونیست خودش را ندارد و حتی اگر ظریف به ظاهر چنین حرف هایی هم بزند از او به خاطر بیش از ۴۰ سال خیانت به منافع ملی و نوکری برای آمریکا و صهیونیست ها هرگز قابل پذیرش نخواهد بود!

محمد جواد ظریف بهتر است به همان خوردن پول ها و سکه های بادآورده برجامی ادامه بدهد و زبان در کام فرو ببرد که عصر فعلی، عصر مقاومت و جهاد است و جز زباله دان تاریخ، جای دیگری برای خائنین به منافع ملی ایران اسلامی و نوکران آمریکا و اروپا و صهیونیست ها وجود نخواهد داشت!

برجام با تحمیل کنندگان خائن و فاسد آن به کشور در دولت و مجلس قبل، به زباله دان تاریخ رفته و برگشت پذیر نیست.

ظریف و روحانی و لاریجانی!!!؟؟؟ برای مستظهر کردن خودشان به حمایت استکبار غرب برای قدرت طلبی پست دنیوی و تحکیم جایگاه غربگرایان و اصلاح طلبان در قدرت و حفظ حضور نامشروع آمریکا در منطقه و کمک به موجودیت و بقای شیطانی صهیونیست ها و برای محرومیت ایران از غنی سازی صنعتی و تحقیقات پیشرفته هسته ای و بسیاری از استفاده های به روز انرژی هسته ای و از بین بردن بازدارندگی هسته ای کشور در مقابل گرگ های درنده ای مثل آمریکا و اسرائیل و انگلیس، برجام نجس و منحوس را به ایران اسلامی تحمیل کردند!

هرگز دولت و مجلس ما نباید دیگر حقوق مسلم هسته ای بین المللی کشورمان را طبق npt و نه برجام منحوس و شیطانی، در روی میز ننگین مذاکره بازی با سران خبیث اروپا و آمریکا تقدیم دشمنان اسلام و قرآن کنند!

ان شاء الله باید در مجلس جدید و با وحدت کامل همه نیروهای ارزشی و انقلابی، قانونی جامع تر و کامل تر از قانون راهبرد هسته ای مجلس فعلی به تصویب و تایید نهایی و اجرا برسد که مبنای حقوق هسته ای ایران باید npt و پادمان و قوانین جاری آژانس برای همه کشورها باشد و هرگز با هیچ محدودیت استکباری و شیطانی نباید مواجه گردد.

در کنار توان دفاعی و تهاجمی و موشکی و پهپادی و ....ایران عزیز در دنیای قانون جنگلی فعلی و در برابر شیاطینی مثل آمریکا و اسرائیل و انگلیس باید توان هسته ای و بازدارندگی هسته ای کشور ما حفظ و گسترش یابد و دشمنان را از فکر هر گونه تعرض و تجاوز به ایران برای همیشه تاریخ ناامید بگرداند.

لغو تحریم ها فقط با خنثی کردن اثرات آنها در داخل و قویتر کردن بنیان های اقتصاد داخلی امکانپذیر است و نسخه خائنانه، احمقانه و ابلهانه روحانی و ظریف و لاریجانی برای امتیاز دادن به استکبار غرب برای کاهش یا لغو تحریم ها که همان هم از روی کاغذ بیشتر نخواهد بود باید به همراه خود این لیبرال های خائن و فاسد به زباله دان تاریخ سپرده شود.

اصلاح طلبان و غربگرایان ایران، بهترین نوکران و مزدوران آمریکا و صهیونیست ها در جهان هستند و هرگز دیگر نباید کنترل مجلس و دولت و شوراها و شهرداری های ایران تا هنگامه ظهور - هر موقع که باشد - به دستان ناپاک و خیانتکار این مزدوران و دلقک های آمریکا و اروپا و صهیونیست ها داده شود.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
-5 #6134 محب اهل البیت ع 1403-02-23 11:21
به نقل از خیبر110:
,در حماقت و خریت بی انتهایی که داری همین بس که توهین و تمسخر کردن در بحث رو پیروزی قلمداد میکنی !!!
مردک نادان به فرض حتی با یک بت پرست هم بحث بکنی طبق آیه صریح قران خداوند خطاب به مسلمانان در سوره انعام میگه حق توهین و تمسخر بت های کافران رو ندارید!!!
اخه ادم احمق جدای از ایه قران منش کدوم اهل بیت این بوده که با توهین و تمسخر حق رو برای مردم به اثبات برسونن ؟؟؟
اگر میگم انگلی مثل تو حق نظر گذاشتن نداره دقیقا به دلیل این هستش که جز توهین و تمسخر هیچ استدلالی نداری اگر هم میبینی میگم بحث با تو فایده ای نداره چون حدیث داریم بحث با ادم احمق عقل رو کم میکنه‌ وگرنه همین شش ماه پیش یادت رفته توی بحث کردن اینقدر حقیر شده بودی شروع به تهدید کردی اگر باز هم با من کل کل بکنی کاری میکنم از سایت فرار کنی ولی بعدش خودت چند هفته فرار کردی؟؟ بحث با تو مثل بحث با کودک هستش که هیچ دستاوردی نداره!!

واقعا چی تو شبیه اهل بیت هستش که دم از منش اهل بیت میزنی ؟؟؟ تو به جز لوده گری و تمسخر چه استدلالی داری ؟ حتی جوابی برای اخرین دلیلی که برای لعن نکردن فلسطینی ها اوردم رو هم ندادی
فقط مثل یک کودک که هرچی براش دلیل منطقی میارن که فلان کار رو انجام نده لجبازی میکنی و بیشتر اون کار رو انجام میدی
حالا باز هم بیا مثل یک بچه لجباز و احمق به فلسطینی ها توهین بکن فقط خودت رو پیش بقیه خار و خفیف میکنی من فقط دلم به حال کاربرانی میسوزه که دنبال چهار تا مطلب مفید و بشارت انگیز توی سایت میگردن و با لجبازی ها کودکانه تو ناامید برمیگردن


بنی عباسی عمری پرست
خر کسی است که تورا عمری پرست کرده
خودت دقیقا می دانی که چه کسی تو را عمری پرست کرده
کاری کرده ام تمام هم و غم تان شده اثبات مظلومیت غزه ای های نفله و تفاله شده
خاک بر سر عقاید بنی عباسی تان که هم خلاف مکتب اهل البیت علیهم السلام است هم خلاف قوانین بین المللی


در پایان کار بنی عباس هیچ حامی در زمین و آسمان نخواهد داشت

حتی خودت بزودی به بنی عباسی بودن افکارت پی خواهی برد و توبه خواهی کرد .
ان شاءالله بزودی رفح از روث وجود عمریه پاک سازی می شود و مولا عجل الله فرجه نیز صهیونیست ها را از کفر و الحاد نجات خواهد داد


امید به نجات صهیونییت ها در روز ظهور بیشتر از عمریه است

اسرائیل را خدا برای حفظ تشیع بر فلسطین مسلط کرد و این از حکمت های خداست .
نقل قول کردن
+4 #6133 مسعود 1403-02-23 11:19
به نقل از محب اهل البیت ع:

مسعود من وقتی سن تو بودم راهی که تو حالا میری پیموده ام

وقتی خمینی مرد من دانشجو بودم و و شیفته خمینی بودم هنوز اشعاری که در مرگش سروده ام در دفترچه ام باقی مانده
چه شعرها برای فلسطین و کربلا بودن فلسطین که سرودم
چه دفاعیاتی که از انقلاب می کردم با مخالفین درگیر می شدم
من دوآتیشه تر از شما بودم
ولی بعد از مدتی که خباثت ها را دیدم از اسلام زده شدم تا رسیدم به چهل سالگی وقتی با اصرار خانواده وادار به زیارت امام رضا علیه السلام شدم در زیارت منقلب شدم و برای خودم هدایت طلبیدم به والله یکی دوماه نگذشته بود که به مسیری که الان هستم نایل شدم و هر لحظه بر اعتقاداتم افزوده شد

چند سالی بود که به خاطر مشکلاتی که داشتم موفق به زیارت نشده بودم در این زیارت برای دومین بار به صورت حضوری از مولایم تشکر کردم

هرکسی مسیر هدایت را خودش می پیماید من فقط برایتان آرزوی هدایت دارم
البته باز هم به شکستن بت هایتان ادامه خواهم داد
و علیه بنی عباس زمان و عمریه ملعون و نفله شدگان غزه خواهم نوشت تا بت هایتان بشکند


به مولا امام رضا علیه السلام در زیارت امروز به تو دعا کردم
اگر مولا طلبت کرد بدان در اینجا یادی از تو کرده ام

من وقتی می بینم بچه شیعه ها فریب سیاست بازان را می خورند خیلی اندوعگین می شوم

امروز بیش از هر چیز از مولایم خواستم که در مسیر اهل الببت علیهم السلام پایدارم کند
من آزاد شده مولا امام رضا علیه السلام هستم و او آقای من است

من به ولیجه ها پشیزی احترام قائل نیستم

جناب مسعود تو خیال می کنی در مسیر حقیقتی از این توهم خارج شو هدایت را خالصانه از اهل الببت علیهم السلام بخواه .

من همچنان تبر را بر بت هایتان خواهم کوبید
بت بزرگ آخرین بتی است که شکسته خواهد شد dza7k



محب جان
من به درستی و صحت راه معنوی و سعادتی که می روم باور و ایمان کامل دارم.

u:313

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
0 #6132 مسعود 1403-02-23 11:14
به نقل از سعاح:
در باره برخی ناقدین فیلم مست عشق:

یک ضرب المثل اردو هست که میگه بندر کیا جانے ادرک کا سواد!

یعنی میمون چه داند طعم زنجبیل چیست!


همینکه عنصر خائن و منافقی مثل تو، این فیلم رو تایید کنه برای اثبات انحرافات فیلم کافیه.....!!!
نقل قول کردن
-6 #6131 سعاح 1403-02-23 10:39
در باره برخی ناقدین فیلم مست عشق:

یک ضرب المثل اردو هست که میگه بندر کیا جانے ادرک کا سواد!

یعنی میمون چه داند طعم زنجبیل چیست!
نقل قول کردن
+1 #6130 عبوری از امریکا 1403-02-23 07:11
تو فعلا با این افکارت در صف نتانیاهو و بن سلمان و ملک عبدالله و اردوغان و مکرون و ... با یمنی و خراسانی و .... در نبردی عزیزم.

نمیدونم چقدر مغز انسان میتونه مغیوب یا پر از کینه باشه که بنی عباس را که خکومتی سنی با مرکزیت عراق و حجاز بود و شعارش دشمنی با سادات و اهل بیت بود و هرکس به اسم علی بود سر می برید را به تنها حکومت شیعی دنیا که توسط یک مجتهد سید که از قضا اسمش علی هم هست اداره میشه تطبیق بدهد. نمی گم سید علی ما معصوم هست و نمی گیم باید باهاش جتما هم فکز باشی، مینوتی بهش انتفاد و یا حتی دشمنی هم بکنی (اگر حجت شرعی داری) و لی تهمتی بزن که روز قیامت بتونی جوابش را بدی ،
فرضا حراسانی ایشون و هم فکران ایشون نیستند و مجاهدان یمنی هم یمانی نیستند. خراسانی و یمتی شما از زیر بوته بیرون خواهد اومد یا از تکفیری های ایغور و چچن. شما در ایرانید و یه حاطر جحاب معاصرت و گرفتاری های اقتصادی و دزدی چهارتا مسئول شیاد و فرصت طلب از درک فدرت سید علی عاحزید. ایشون داره از نظر برنامه ریزی استراتژیک، افزایش اغچاب آور قدرت نظامی و به چالش کشیدن نظم حاکم بر دنیا مقدمات ظهور را فراهم می کنه و دهها اتاق فکر غربی را از پیدا کردن راه مقابله با این شطرنج باز قهار عاجزند، اونهم با دشمنی دهها کشور قدرتمند و موسسات صهیونیستی ایلومیناتی و خاتواده های راکفلر و روچیلد و کل سیستم تبلیغاتی غرب، اونوقت خنده داره جهار تا کارشناس جز یا آخوند مثلا محتهد که چهار نا کناب شیخ انصاری را یلغور کردند و اکثرا نمی تونند زن و یجه خودشان و یا به نانوایی را درست اداره کنند به ایشون انتفاد می کنند.
بعد از دهها سال تاره سید علی را خواهید شناخت. نگو تو آمریکا نشستی و نفست از حای گرم بلند میشه و گرانیها را نمی بینی، باور کن وقتش بود اثبات می کردم این همه تحریم و دشمنی و کارشکنی داحلی علیه آلمان و فرانسه بود به هفته نمی کشیداز هم می پاشیدتد.

من به نقش پر رنگ سید علی دز ظهور یقین علمی دارم.


[quote به نقل از محب اهل البیت ع:
برای من کاربران اندک سایت رایحه ظهور مهمتر از هشتاد میلیون جمعیت دیگر است
اینجا چه صحیح العقیده باشند چه بنی عباسی همه منتظر هستند

در طول تاریخ انسان های نادان در اکثریت بوده اند
نقل قول کردن
+1 #6129 عبوری از امریکا 1403-02-23 06:39
ما یهودی ضهیونیست، مسیحی ضهیونیست و سنی ضهیونیست کم نداریم و تو هم شیعه صهیونیستی. آخه ای نا انسان چطوری تیکه تیکه شدن نوزاد را با این حرفها که ناصبی و .... توجیه می کنی. فلسطینی مظلوم ناصبی هست یا اربابان شکم پرست عربستانیت که از پشت با اسراییل بستند و امثال تو با اهل بیت اهل بیت کزدن در صف شقی ترین جنایتکارترین های ناریخ هستی. امام علی و خسن و صادق و رضایی که ما حوندنم و می شناسیم به همون ناصبیش فحاشش هم لطف می کرد، مهمان می کزد و دست نوازش یه سرش می کشید. اگر ولایت و محب اهل بیت بودن یعنی توجیه کشتار زن و بجه، من یکی ناصبی و بنی عباس و عمری و هرچی که تو میکی هستم.
به نقل از محب اهل البیت ع:
خدایا خودت شاهد باش که به خاطر ناصبی های نفله شده در غزه مور عناد منافقان قرار می گیرم

من که به ولایت مولایم امیراامومنین و چهارده معصوم علیهم السام و همه اصول و فروع تشیع اعتقاد کامل دارم و شهادت می دهم به خاطر فلسطینی های ناصبی مورد عناد لده ای به ظاهر شیعه واقع شده ام

خدایا خودت احکم الحاکمین هستی
خدایا اگر من با این اعتقادات شیعه نباشم پس شیعه چیست و کیست ؟
لعنت بر پایه گذاران فرقه بنی عباسی
نقل قول کردن
+4 #6128 خیبر110 1403-02-23 02:37
به نقل از اردشیر:
چرا جواب آقا محب را نمی دهی؟


چون بحث با ادم احمق عقل رو کم میکنه !!!

گرچه محب الشیطان میتونه بابت اینکه خادم الرضا جوابش رو نداده با یک نام کاربری دیگه بیاد به خودش بابت این پیروزی غرور افرین تبریک بگه :D
نقل قول کردن
+4 #6127 خیبر110 1403-02-23 02:20
به نقل از محب اهل البیت ع:


خیبر
تو را خدا با من حرف بزن

پسر خوب
کاش به اندازه ای که بر نفله های غزه تعصب داری نسبت به مذهبت تعصب داشتی

من با شما بحث نمی کنم بلکه وادار به واکنشتان می کنم
من بت شکن هستم
من چنان به بت هایتان توهین می کنم که چاره ای جز واکنش ندارید
تابحال با کسی بحث را آغاز نکرده ام
چنان عقاید باطل بنی عباسیتان را به چالش کشیده ام که ناچارید مداخله کنید
فقط چاره کارتان این است که به سیجانی بگویید مطالبم را درج نکند تا شما آسوده بشوید
شما به من تهمت مزدور صهیونییت بودن می زنید چون هیچ چیزی در من نیافته اید که خلاف مکتب تشیع باشد .
هر تهمتی می خواهید بزنید چیزی از من کاسته نمی شود
باز هم ویرانتان خواهم کرد خیلی ها را ویران کرده ام فقط آواری ازشان باقی مانده
لعنت بر عمرهای نفله شده غزه اعم از صغیر و کبزرش
آرزوی نابودی همه فلسطینی های سلفی و صهیونیست را دارم

,در حماقت و خریت بی انتهایی که داری همین بس که توهین و تمسخر کردن در بحث رو پیروزی قلمداد میکنی !!!
مردک نادان به فرض حتی با یک بت پرست هم بحث بکنی طبق آیه صریح قران خداوند خطاب به مسلمانان در سوره انعام میگه حق توهین و تمسخر بت های کافران رو ندارید!!!
اخه ادم احمق جدای از ایه قران منش کدوم اهل بیت این بوده که با توهین و تمسخر حق رو برای مردم به اثبات برسونن ؟؟؟
اگر میگم انگلی مثل تو حق نظر گذاشتن نداره دقیقا به دلیل این هستش که جز توهین و تمسخر هیچ استدلالی نداری اگر هم میبینی میگم بحث با تو فایده ای نداره چون حدیث داریم بحث با ادم احمق عقل رو کم میکنه‌ وگرنه همین شش ماه پیش یادت رفته توی بحث کردن اینقدر حقیر شده بودی شروع به تهدید کردی اگر باز هم با من کل کل بکنی کاری میکنم از سایت فرار کنی ولی بعدش خودت چند هفته فرار کردی؟؟ بحث با تو مثل بحث با کودک هستش که هیچ دستاوردی نداره!!

واقعا چی تو شبیه اهل بیت هستش که دم از منش اهل بیت میزنی ؟؟؟ تو به جز لوده گری و تمسخر چه استدلالی داری ؟ حتی جوابی برای اخرین دلیلی که برای لعن نکردن فلسطینی ها اوردم رو هم ندادی
فقط مثل یک کودک که هرچی براش دلیل منطقی میارن که فلان کار رو انجام نده لجبازی میکنی و بیشتر اون کار رو انجام میدی
حالا باز هم بیا مثل یک بچه لجباز و احمق به فلسطینی ها توهین بکن فقط خودت رو پیش بقیه خار و خفیف میکنی من فقط دلم به حال کاربرانی میسوزه که دنبال چهار تا مطلب مفید و بشارت انگیز توی سایت میگردن و با لجبازی ها کودکانه تو ناامید برمیگردن
نقل قول کردن
-2 #6126 فقط مهدی امیرالمومنی 1403-02-22 23:50
به نقل از منتظر الحجت:
کاملا با این نظر موافقم و طبق احادیث می بینم //من خود ضربه خورده از قیام قبل ظهورم و خامنه ای را در آخرت بازخواست می کنم در حکومتش با تورمهاش عمر و زندگی من تباه شد ومن تا مرگ مجبور به صبرم انشاالله این ظلم در اخرت جبران شود تنها دلخوشیم همینه/

از نظرات مقدار رضایت مومنین معلومه وای بحال دیگران
اینم بگم منابع ایران همیشگی نیست به ته میرسه مردم نخواهند بخشید و ضد دین خواهند شد
موقع بلند شدن پرچم امام لعن خواهند کرد گناهش مسببینش خواهند بود
نقل قول کردن
+1 #6125 فقط مهدی امیرالمومنی 1403-02-22 23:46
به نقل از محب اهل البیت ع:
برخلاف عقاید بنی عباسی مبنای شناخت حقیقت پزروی کامل از روایات اهل البیت علیهم السلام است
کسانی که از ائمه اطهار جلوتر می زنند مللون هستند
تا زمانی که قائم آل محمد (صلی الله علیه و اله )نشسته است کسی حق برپاخاستن ندارد

کسانی که علیه ظلم قیام می کنند مولا عجل الله فرجه را انکار کرده اند

تنها وظیفه مومنان در غیبت اصرار بر دعای فرج است باید آنقدر ضجه زد تا ظهور رخ دهد وگرنه طبق دستور روایات باید گلیم خانه هاشد


کسانی که قیام می کنند ملعونند و به هلاکت می افتند
وظیفه نجات بشریت بر عهده معصومین است نه غیر معصومین

ما همینکه گناه نکنیم و ظلمی نکنیم وفتنه ای برپا نکنیم کار بزرگی کرده ایم


وظیفه شیعه انتظار است

درود درود درود 4نفر نفهم از دیوار سفارت کشوری بالا رفتن یک ملت را دچار بلا کردن و خود هم پشیمان شدن یه عده دمش ول نمی کنند برفرض فردا امریکای شیطانی سقوط کرد کی جاشو می گیره شیطانی بزرگتر -ما هزینه میدیم که اززچاله به چاه بیفتیم چقد ماشیرینیم
نقل قول کردن
-11 #6124 محب اهل البیت ع 1403-02-22 21:53
به نقل از خیبر110:
هیچ علاقه ای به بحث با تو ندارم. قبلا زیاد بحث کردم و ادم بسیار بسیار لجباز و غیرمنطقی هستی . این جواب آخر رو هم برای دیگران مینویسم نه تو
از همون موقعی که گفتی فلسطینی ها بیشتر از صهیونیست ها مستحق مرگ هستند به این نتیجه رسیدم یا احمقی یا مزدور صهیونیست ها هستی

پشت تمام فتنه های کوچک و بزرگ جهان و تمام ظلم های جهان دست صهیونیست ها اشکار شده
مردک نادان واقعا نمیفهمی لعن های زیارت عاشورا برای کسانی هستش که به اهل بیت ظلم کردند و حقشون رو خوردند؟؟
اون فلسطینی چه ظلمی به اهل بیت کرده که به خاطر تحریف های تاریخ به دین پدرانش بوده و اعتقاد به عدل تمام صحابه داره و طبق اعتقادات تحریف امیز که از پدرانش به ارث برده فکر میکنه تمام صحابه عادل هستند؟
از من دور شو ملعون تو باعث ننگ اهل بیت هستی.



خیبر
تو را خدا با من حرف بزن

پسر خوب
کاش به اندازه ای که بر نفله های غزه تعصب داری نسبت به مذهبت تعصب داشتی

من با شما بحث نمی کنم بلکه وادار به واکنشتان می کنم
من بت شکن هستم
من چنان به بت هایتان توهین می کنم که چاره ای جز واکنش ندارید
تابحال با کسی بحث را آغاز نکرده ام
چنان عقاید باطل بنی عباسیتان را به چالش کشیده ام که ناچارید مداخله کنید
فقط چاره کارتان این است که به سیجانی بگویید مطالبم را درج نکند تا شما آسوده بشوید
شما به من تهمت مزدور صهیونییت بودن می زنید چون هیچ چیزی در من نیافته اید که خلاف مکتب تشیع باشد .
هر تهمتی می خواهید بزنید چیزی از من کاسته نمی شود
باز هم ویرانتان خواهم کرد خیلی ها را ویران کرده ام فقط آواری ازشان باقی مانده
لعنت بر عمرهای نفله شده غزه اعم از صغیر و کبزرش
آرزوی نابودی همه فلسطینی های سلفی و صهیونیست را دارم
نقل قول کردن
-2 #6123 منتظر الحجت 1403-02-22 19:49
به نقل از محب اهل البیت ع:
برخلاف عقاید بنی عباسی مبنای شناخت حقیقت پزروی کامل از روایات اهل البیت علیهم السلام است
کسانی که از ائمه اطهار جلوتر می زنند مللون هستند
تا زمانی که قائم آل محمد (صلی الله علیه و اله )نشسته است کسی حق برپاخاستن ندارد

کسانی که علیه ظلم قیام می کنند مولا عجل الله فرجه را انکار کرده اند

تنها وظیفه مومنان در غیبت اصرار بر دعای فرج است باید آنقدر ضجه زد تا ظهور رخ دهد وگرنه طبق دستور روایات باید گلیم خانه هاشد


کسانی که قیام می کنند ملعونند و به هلاکت می افتند
وظیفه نجات بشریت بر عهده معصومین است نه غیر معصومین

ما همینکه گناه نکنیم و ظلمی نکنیم وفتنه ای برپا نکنیم کار بزرگی کرده ایم


وظیفه شیعه انتظار است

محب شکایت مرا به امام رئوف برسان و از امام عزیز بخواه ناجیم شود و شفیعم گردد.
نقل قول کردن
-2 #6122 منتظر الحجت 1403-02-22 19:45
به نقل از محب اهل البیت ع:
برخلاف عقاید بنی عباسی مبنای شناخت حقیقت پزروی کامل از روایات اهل البیت علیهم السلام است
کسانی که از ائمه اطهار جلوتر می زنند مللون هستند
تا زمانی که قائم آل محمد (صلی الله علیه و اله )نشسته است کسی حق برپاخاستن ندارد

کسانی که علیه ظلم قیام می کنند مولا عجل الله فرجه را انکار کرده اند

تنها وظیفه مومنان در غیبت اصرار بر دعای فرج است باید آنقدر ضجه زد تا ظهور رخ دهد وگرنه طبق دستور روایات باید گلیم خانه هاشد


کسانی که قیام می کنند ملعونند و به هلاکت می افتند
وظیفه نجات بشریت بر عهده معصومین است نه غیر معصومین

ما همینکه گناه نکنیم و ظلمی نکنیم وفتنه ای برپا نکنیم کار بزرگی کرده ایم


وظیفه شیعه انتظار است

کاملا با این نظر موافقم و طبق احادیث می بینم //من خود ضربه خورده از قیام قبل ظهورم و خامنه ای را در آخرت بازخواست می کنم در حکومتش با تورمهاش عمر و زندگی من تباه شد ومن تا مرگ مجبور به صبرم انشاالله این ظلم در اخرت جبران شود تنها دلخوشیم همینه/
نقل قول کردن
+9 #6121 خیبر110 1403-02-22 19:44
به نقل از محب اهل البیت ع:



جناب خیبر
دلیل گمراهی من چیست ؟ که من نستحق لعن باشم

اگر اصول و فروع دین را بدانی ب بفرمایید نفرت من از عمریه کدامیک از اصول و فروع دین را خدشه دار می کند ؟
آیا عقاید من زرخلاف توحید و نبوت و معاد و امامت و عدالت است
مگر نمی دانی تبری از دشمنان اهل البیت علیهم السلام از فروع دین است

مگر نمی دانی که حب و بغض از لازمه های تشیع هست ؟
هل الدین الاالحب والبغض
آیا روایات ما الاخص زیارت عاشورا مشحون از بغض عمریه نیست
اگر من بغض عمریه دارم برخلاف مکتب اهل الببت علیهم السلام است ؟


به والله هرکس حتی همراه با حب اهل البیت حب عمر و ابوبکر داشته باشد ناصبی است کسی که قاتل ام الائمه را در کنار ائمه دوست داشته باشد ظلم بزرگی در حق اهل البیت کرده
مردم غزه کم نمک شیعه را خورده اند چطور است پولمان را می خورند ولی شیعه نمی شوند

اگر همین بلایی که سر غزه می آید بر سر شما می آمد همین عمری ها از شادی در پوست خود نمی گنجیدند


ساده لوحی شما بسیار تاسف انگیز است

شیعه اگر خود را نجات دهد شاهکار کرده لازم نیست سنگ عمریه را بر سینه بزند


هیچ علاقه ای به بحث با تو ندارم. قبلا زیاد بحث کردم و ادم بسیار بسیار لجباز و غیرمنطقی هستی . این جواب آخر رو هم برای دیگران مینویسم نه تو
از همون موقعی که گفتی فلسطینی ها بیشتر از صهیونیست ها مستحق مرگ هستند به این نتیجه رسیدم یا احمقی یا مزدور صهیونیست ها هستی

پشت تمام فتنه های کوچک و بزرگ جهان و تمام ظلم های جهان دست صهیونیست ها اشکار شده
مردک نادان واقعا نمیفهمی لعن های زیارت عاشورا برای کسانی هستش که به اهل بیت ظلم کردند و حقشون رو خوردند؟؟
اون فلسطینی چه ظلمی به اهل بیت کرده که به خاطر تحریف های تاریخ به دین پدرانش بوده و اعتقاد به عدل تمام صحابه داره و طبق اعتقادات تحریف امیز که از پدرانش به ارث برده فکر میکنه تمام صحابه عادل هستند؟
از من دور شو ملعون تو باعث ننگ اهل بیت هستی.
نقل قول کردن
+5 #6120 اردشیر 1403-02-22 18:49
به نقل از محب اهل البیت ع:
خادم الرضا
بگو ببینم
رئیسی کیم له پوخ یئمیش ؟

چرا جواب آقا محب را نمی دهی؟
نقل قول کردن
+2 #6119 مسعود 1403-02-22 16:57
چرا نباید فریب مخاطب پسندی و گرم کردن گیشه بلیط فروشی سینماها را با فیلم سینمایی "مست عشق" خورد!؟

ویژگی های فیلم مست عشق:

- محصول مشترک ایران و ترکیه!؟
- فیلم تاریخی در باره شمس و مولوی!؟
- در حاشیه قرار گرفتن موضوع فیلم به خاطر بازیگر زن جوان ترکیه ای فیلم (هانده ارچل)!!!؟؟؟
- تبلیغ فیلم و فروش آن با انتشار گسترده پست ها و تصاویر بازیگر زن ترکیه ای معروف آن در فضای مجازی و خصوصاً اینستاگرام (هانده ارچل) و موضوع خواستگاری واقعی یا شوخی او از یک بازیگر ایرانی این فیلم شاید صرفاً برای تبلیغ و پرفروش کردن فیلم!
- نامناسب بودن شیوه ساخت این فیلم با فرهنگ سینما و حجاب و عفاف در کشور
- پرفروش کردن این فیلم به هر قیمتی مثل تغییر حجاب بازیگران زن نسبت به زمان زندگی مولوی و شمس!

نکاتی در این فیلم که عامدانه به آنها دامن زده شده است:

- در ۶۰۰، ۷۰۰ سال پیش و زمان زندگی شمس و مولوی، زنان ایران و ترکیه حجاب کامل داشته اند و حجاب نیم بند بازیگران زن این فیلم به هیچ عنوان مربوط به خانواده های سنتی و مذهبی قدیم دو کشور مسلمان ایران و ترکیه نمی باشد و برای جلب مخاطب، حجاب اصیل و سنتی و اسلامی دو کشور رعایت نشده است.

۲- صرافاً ساخت فیلم برای کسب درآمد از سوی سرمایه گذاران ایرانی و ترکیه ای صورت گرفته است و افراد معروفی مثل مولوی و شمس برای این هدف قربانی اسم و قیافه بازیگران معروف ایرانی و ترک آن مثل شهاب حسینی و پارسا پیروزفر از ایران و خانم هانده ارچل از ترکیه قرار گرفته است!

- استفاده کاملاً بیجا و نابجا از خانم هانده ارچل در این فیلم و انتشار گسترده تصاویر کاملاً بی حجاب و برهنه او در فضای مجازی و همزمانی آنها با اکران فیلم مست عشق، حضور و بروز تهاجم فرهنگی و تشویق و ترغیب بی حجابی در کشور را تداعی می کند (نگارنده اعتقاد به عمدی بودن این موضوع از طرف کارگردان و عوامل ایرانی فیلم ندارد اما واقعیت های زمان اکران فیلم را باید در نظر گرفت)

- از هر ۱۰ نفری که به دیدن این فیلم می روند اگر بپرسید برای چه این کار را کرده اند مطمئن باشید که ۸ نفر به خاطر بازیگر زن ترکیه ای و تبلیغ گسترده حضور او در فضای مجازی و اینستاگرام برای این فیلم به دیدن آن رفته اند!

اگر به کارهای فاخر قبلی کارگردان توانای ایرانی آقای حسن فتحی مثل شب دهم، پهلوانان نمی میرند و مدار صفر درجه نگاهی بیندازیم می بینیم که در همه آن کارهای ایشان، بازیگران در خدمت موضوع و داستان بودند نه موضوع و داستان فیلم در خدمت بازیگران آن! اشتباهی که در فیلم مست عشق روی داده و همه عوامل فیلم و فیلم نامه و مولوی و شمس و خانواده های محترم آنها در خدمت پولسازی فیلم و مانور روی بازیگر زن جوان و معروف ترکیه ای (خانم هانده ارچل) قرار گرفته است که قطعاً ارزش فرهنگی و تاریخی فیلم را در حد زیادی تنزل داده است و حتماً حق مولوی و شمس درست و به نیکویی به جا آورده نشده است.

امید است آقای حسن فتحی در کارهای جدیدشان همان رویه موفق و کارهای فاخر و ارزشمندشان را پی بگیرند و فریب ظواهر و بازی بازیگران نامی و بی خاصیت را برای رساندن مفاهیم بلند فرهنگی و تاریخی نخورند.

شاید دستی در مافیای منبعث از هالیوود آمریکا و سینمای منحط غرب در سینمای ایران در کار باشد که بازیگران و عوامل فیلم ها و سریال های ارزشی را به منجلاب غرب و غربزدگی و کارهای ضد فرهنگی در قالب فرهنگ بکشاند که باید هوشیار بود و به هوش آمد و نهادهای مسئول فرهنگی کم کاری های خود را جبران کنند.

- اینکه می بینیم شهاب حسینی بعد از بازی خوبش در سریال شوق پرواز در نقش سرلشکر خلبان بابایی سر از سریال بی محتوی و پستی مثل شهرزاد شبکه خانگی در می آورد و در مست عشق با هاندی ارچل و ....و انتشار تصاویر بی حجاب نزدیکانش در فضای مجازی در کنار خودش و ....

- اینکه می بینیم یک بازیگر ارزشی مثل سید جواد هاشمی با دهها فیلم و سریال ارزشی و فرهنگی و اسلامی که خودش نمادی از شهدا و رزمندگان شده است در یک سریال مزخزف (صداتو) که تقلید آهنگ های لس آنجلسی و تمرین رقص و برقص در حضور زنان و دختران تماشاچی است مجری یا مهمان شده است.....!!

- باید در حوزه صدا و سیما و سینما حتما کارهای ایرانی و ارزشی و فرهنگی متناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی و شیعی و با رعایت و تشویق به سنت اسلامی حجاب و عفاف فاطمی زیاد و فراوان و متناسب همه اقشار و سنین ساخته شود.

- اینکه کنترل کاملاً دقیقی بر سینمای خانگی و شرکت های یاغی مثل فیلیمو باید اعمال گردد که کل تلاش رسانه ها و دستگاههای فرهنگی کشور را یکجا بر باد ندهند و فرهنگ غربی و قبل از انقلاب و هالیوودیسم سینمای آمریکا را در بین خانواده های ایرانی گسترش ندهند و نهادینه نکنند.

u:313
u:313
نقل قول کردن
-4 #6118 محب اهل البیت ع 1403-02-22 16:28
برخلاف عقاید بنی عباسی مبنای شناخت حقیقت پزروی کامل از روایات اهل البیت علیهم السلام است
کسانی که از ائمه اطهار جلوتر می زنند مللون هستند
تا زمانی که قائم آل محمد (صلی الله علیه و اله )نشسته است کسی حق برپاخاستن ندارد

کسانی که علیه ظلم قیام می کنند مولا عجل الله فرجه را انکار کرده اند

تنها وظیفه مومنان در غیبت اصرار بر دعای فرج است باید آنقدر ضجه زد تا ظهور رخ دهد وگرنه طبق دستور روایات باید گلیم خانه هاشد


کسانی که قیام می کنند ملعونند و به هلاکت می افتند
وظیفه نجات بشریت بر عهده معصومین است نه غیر معصومین

ما همینکه گناه نکنیم و ظلمی نکنیم وفتنه ای برپا نکنیم کار بزرگی کرده ایم


وظیفه شیعه انتظار است
نقل قول کردن
-6 #6117 محب اهل البیت ع 1403-02-22 16:14
به نقل از خیبر110:
ممنونم اقا مسعود من همه کسانی که روحیه ازادی خواهی و حمایت از مظلوم دارند رو در حرم دعا کردم
مبنای شناخت حق در آخرالزمان حمایت از مظلومین و دشمنی با مستکبران عالم هستش
مهم نیست شیعه باشی یا یهود وقتی ذات مستکبر داشته باشی مورد لعن خدا هستی و یک روز مقابل امام زمان هم شمشیر میکشی.




جناب خیبر
دلیل گمراهی من چیست ؟ که من نستحق لعن باشم

اگر اصول و فروع دین را بدانی ب بفرمایید نفرت من از عمریه کدامیک از اصول و فروع دین را خدشه دار می کند ؟
آیا عقاید من زرخلاف توحید و نبوت و معاد و امامت و عدالت است
مگر نمی دانی تبری از دشمنان اهل البیت علیهم السلام از فروع دین است

مگر نمی دانی که حب و بغض از لازمه های تشیع هست ؟
هل الدین الاالحب والبغض
آیا روایات ما الاخص زیارت عاشورا مشحون از بغض عمریه نیست
اگر من بغض عمریه دارم برخلاف مکتب اهل الببت علیهم السلام است ؟


به والله هرکس حتی همراه با حب اهل البیت حب عمر و ابوبکر داشته باشد ناصبی است کسی که قاتل ام الائمه را در کنار ائمه دوست داشته باشد ظلم بزرگی در حق اهل البیت کرده
مردم غزه کم نمک شیعه را خورده اند چطور است پولمان را می خورند ولی شیعه نمی شوند

اگر همین بلایی که سر غزه می آید بر سر شما می آمد همین عمری ها از شادی در پوست خود نمی گنجیدند


ساده لوحی شما بسیار تاسف انگیز است

شیعه اگر خود را نجات دهد شاهکار کرده لازم نیست سنگ عمریه را بر سینه بزند
نقل قول کردن
+2 #6116 محب اهل البیت ع 1403-02-22 15:39
به نقل از کاظم:
التماس دعا ما را هم یاد کن زیارت قبول

کاظم عزیز محتاج دعاییم
چشم حتما
اگر خدا قبول کند من خاک پای محبان اهل البیت علیهم السلام هستم

خدا همه کاربران این سایت را از زیارت معصومین علیهم السلام در این دنیا و از شفاعتشان در آخرت برخوردار کند


از لطف خدا پنجره اتاقم درست به سمت گنبد طلای مولایم امام رضاست
همین الان روبه گنبد طلا برایتان دعا کردم و حتما در تشرف شامگاهی برایتان دعا می کنم
ان شاالله بزودی خودتان مشرف بشوید و ما را هم دعا کنید .

االلهم عجل لولیک الفرج والعن لعدوهم
نقل قول کردن
-3 #6115 محب اهل البیت ع 1403-02-22 15:30
به نقل از مسعود:
محب زیارت تو هم قبول باشه و خداوند همه ما و به خصوص خود تو را هدایت کند!

محب قبلاً جواب این مغالطه تو را داده بودم:
باطل و خبیث و شیطانی باید کاملاً قلع و قمع و منهدم بشوند.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:


مسعود من وقتی سن تو بودم راهی که تو حالا میری پیموده ام

وقتی خمینی مرد من دانشجو بودم و و شیفته خمینی بودم هنوز اشعاری که در مرگش سروده ام در دفترچه ام باقی مانده
چه شعرها برای فلسطین و کربلا بودن فلسطین که سرودم
چه دفاعیاتی که از انقلاب می کردم با مخالفین درگیر می شدم
من دوآتیشه تر از شما بودم
ولی بعد از مدتی که خباثت ها را دیدم از اسلام زده شدم تا رسیدم به چهل سالگی وقتی با اصرار خانواده وادار به زیارت امام رضا علیه السلام شدم در زیارت منقلب شدم و برای خودم هدایت طلبیدم به والله یکی دوماه نگذشته بود که به مسیری که الان هستم نایل شدم و هر لحظه بر اعتقاداتم افزوده شد

چند سالی بود که به خاطر مشکلاتی که داشتم موفق به زیارت نشده بودم در این زیارت برای دومین بار به صورت حضوری از مولایم تشکر کردم

هرکسی مسیر هدایت را خودش می پیماید من فقط برایتان آرزوی هدایت دارم
البته باز هم به شکستن بت هایتان ادامه خواهم داد
و علیه بنی عباس زمان و عمریه ملعون و نفله شدگان غزه خواهم نوشت تا بت هایتان بشکند


به مولا امام رضا علیه السلام در زیارت امروز به تو دعا کردم
اگر مولا طلبت کرد بدان در اینجا یادی از تو کرده ام

من وقتی می بینم بچه شیعه ها فریب سیاست بازان را می خورند خیلی اندوعگین می شوم

امروز بیش از هر چیز از مولایم خواستم که در مسیر اهل الببت علیهم السلام پایدارم کند
من آزاد شده مولا امام رضا علیه السلام هستم و او آقای من است

من به ولیجه ها پشیزی احترام قائل نیستم

جناب مسعود تو خیال می کنی در مسیر حقیقتی از این توهم خارج شو هدایت را خالصانه از اهل الببت علیهم السلام بخواه .

من همچنان تبر را بر بت هایتان خواهم کوبید
بت بزرگ آخرین بتی است که شکسته خواهد شد dza7k
نقل قول کردن
+2 #6114 دلوین 1403-02-22 15:18
به نقل از هعی:
عربستان قصد داره تا پنج سال آینده نقش خودش رو در منطقه ارتقا بده و تا میتونه توریست جلب کنه
از ورزش هم شروع کرده و با آوردن بازیکنان مطرح جهانی نظرها رو به سمت خودش جلب کرده

اگر دامنه آتش به منطقه کشیده بشه عربستان بشدت متضرر میشه
از طرفی تمام ارتباطات اروپا با آفریقا و خاورمیانه کاملا قطع خواهد شد و جنوب و جنوب غربی آسیا که محل تردد انرژی دنیاست رو کاملا از دست میدن و ضربه مهلکی رو میخورند
از طرفی هم که شمال آسیا درگیر جنگ اوکراین و روسیه است
و این یعنی گندم هم به اروپا نخواهد رسید
اونوقت خپاهید دید اجماع جهانی بر علیه اسرائیل شکل خواهد گرفت

بازم میگم
یا دنیا پشت دست ما بازی میکنه یا مجبورش میکنیم که سیاستهای ما رو اجرا کنه

و اما یک نکته

با توجه به دستاوردهای ما در منطقه و زدن جایگاههای جاسوسی اینها در اربیل عراق و چند جای دیگه که قابل گفتن نیست
تقریبا تمام کانالهای اینها شناسایی شده

همونطور که محور مقاومت در منطقه داره استراتژی ما رو جلو میبره
سیستم امنیتی ما هم در یک سکوت کاملا استراتژیک تمام مراکز فساد رو شناسایی کرده و به زودی زیر ضربه میبره

متاسفانه جریان نفوذ به قدری در بدنه بانک مرکزی و اقتصاد ما لانه کرده که در یک سیاست کاملا اشتباه و احمقانه و البته از روی عمد داره طلاهایی که این مدت ما به وسیله فروش انرژی به ونزوئلا و .... جمع آوری کردیم رو تبدیل به سکه میکنه و میریزه

با توجه به دستاوردهای ما در منطقه و زدن جایگاههای جاسوسی اینها در اربیل عراق و چند جای دیگه که قابل گفتن نیست
تقریبا تمام کانالهای اینها شناسایی شده

همونطور که محور مقاومت در منطقه داره استراتژی ما رو جلو میبره
سیستم امنیتی ما هم در یک سکوت کاملا استراتژیک تمام مراکز فساد رو شناسایی کرده و به زودی زیر ضربه میبره

ی این تصمیم
قطعا شخصی که تصمیم گرفته طلا رو آب کنه بده دست مردم ،نفوذیه و قطعا عامل دشمنه

دنیا داره وارد مرحله سخت آخرالزمانی میشه اونوقت مسئول احمق ما داره خزانه رو از طلا خالی میکنه

اینها مثل یک موریانه دارن از داخل بما ضربه میزنن
اونوقت هر چقدر زور بزنی درست نمیشه
وقتی این همه زیر ساخت احیا شده و الان بهترین زمان برای تولید و ارز آوری و جمع کردن طلاست ، چرا باید طلا آب بشه و بشه سکه و بره تو دست مردم

سر نخ طلا رو بگیری به معدن میرسی
نقل قول کردن
-3 #6113 دلوین 1403-02-22 15:15
به نقل از سعدالدین:
قبلا نوشتم که متون باستانی ایران مکان بعثت سوشیانت رو درست گفتن و زمانش رو هم خردادروز گفتن یعنی یه روز در خرداد ، چهارم یا ...
و از اونجا که سفر من حین حمله نظاهمی به ایرانه پس بزودی جنگ میشه

جنگ شد وتمام شد وتو اندر خم یک کوچه ای ایسعد خواب موندی غافله رفته
نقل قول کردن
-1 #6112 افشاگر 1403-02-22 14:39
به نقل از هواخاتم:
درود بر برادر مخلص انقلابی یار مخلص حضرت افشاگر بزرگ لب کلام را رفتی از تورم دخترانشان ورقلمبیدن از نان حرام ثروتهای باد یا همان تورم اورده باید به بیت الله برگرده مجاری دزدیهایشان باید گره سه پیچ بخوره لعنت بر ززا و همه ایادی پان تی تی

تا بساط دلار و سلطه ان بر اقتصاد کشور ماجمع نشود اقتصاد ما سرومان پیدا نخواهد کرد و سایه تورم بر این اب و خاک مستدام خواهد بود چون که این نرخ دلار در کشور ما الان غیر واقعی هست یک مثال بزنم که همه می دانیم که اقتصاد ما مثلا از سوریه و عراق جنگ زده یا همین افغانستان و حتی امارات از هر لحاظ منابع و نیروی مستعد کار و علم و تکنولوژی به مراتب بیشتر هست و حال سوال که چرا ارزش پول ما به نسبت نرخ دلار که حساب می کنی از این کشورها به مراتب پائین تر هست و یا می شنوی که فلان ماشین معادل در یکی از همین کشورها مثلا نصف مبلغ در کشور ما هست و این جواب واضحی دارد و ان اینکه انها دارند نرخ دلار را با ما عادمانه گرانتر و غیر کارشناسی حساب می کند مثل این هست من جنس خود را به شما با یک قیمت مصوب و قانونی و یا حتی گرانتر بفروشم ولی همان را به دوست خودم ارزانتر و کاری که انها دارند در قالب تحریم های بی دلیل و ان هم به خاطر مسلمان و شیعه بودن کشور ما انجام می دهند و این مسئله تنها یک طرف ماجرا و ان هم از سوی دشمن خارجی هست و اما مقصر اصلی و سوی مهمتر این داستان همان دشمن داخلی و پدیده الدنگ های نفوذی در کشور هستند که دارند در برابر غرب و شرایط انها به راحتی سر خم می کنند و تن به هر خفتی می دهند و افراد و مافیایی که به خود سرویس ها وصل هستند و هر روز نرخ دلار را بی جهت جهت فشار بر مردم و حاکمیت بالا می برند و که تنها راه خلاصی از این وضع حذف دلار از تمام مبادلات اقتصادی و تعامل با ارزهای کشورهای دوست مثل چین و روسیه و تعریف و ایجاد یک واحد پول جدید و مشترک هست این طور خواهید دید که چطور همه چیز یک شبه مفت و ارزان خواهد شد چون گفتم که مثلا یکی کالایی را از چین یا روسیه وارد می کند هر چند ممکن هست ان کیفیت لازم را هم نداشته باشد اما قیمت نهایی ان برای مصرف کننده در حد نرخ دلار ازاد می بینی شده است و یا از انجا که دلار یک واحد پول بدون پشتوانه هست و غرب هر چه بخواهد جهت استعمار و استثمار دیگر کشورها ان را چاپ می کند از طرفی با این دلارپاشی ها و قرار دادن انها در اختیار اپوزیسون ها در هر کشوری دارند اهداف شوم خود را به پیش می برند که در همین جنبش فواحش و دیگر فتنه ها ما دیدیم چطور افرادی یک شبه ره صد ساله طی کردند و با این مفت خوری و پول های حرام که در واقع چون پول مار ا هم بی ارزش حساب کرده وقتی ان دلارها را هم به ریال حساب کردی می بینی که باعث افزایش تقاضای کاذب و ایجاد تورم در داخل کشور می شود پس ما اقتصاددان نداریم مشتی گاگول نهایت داریم اگر نگوییم نفوذی که صد البته هم هستند
نقل قول کردن
-4 #6111 سعدالدین 1403-02-22 14:23
به نقل از محب اهل البیت ع:
برکات لعن بر عمر و عمریه از برکات صلوات بیشتر است و من چندین بار تجربه کرده ام

زیارت عاشورا سرشار از لعن عمریه است و دلیل عظمت زیارت عاشورا همین نکته است .

مهمترین وظیفه شیعه بغض دشمنان اهل البیت علیهم السلام است

فقط چرت و پرت مینویسی خب بنویس بینم این برکاتی که از طلوات و لعن نصیبت شده چی بودن هاااااان ؟
نقل قول کردن
0 #6110 افشاگر 1403-02-22 14:22
به نقل از رایحه ظهور:
اکثریت قریب به اتفاق مردم جهان مستعصند به جز یکی دو درصد و شاید کمی بیشتر

جنبش 4 درصدی ها رو که یادتون نرفته!
الان 4 درصد مستکبر دارند به کل دنیا حکومت می کنند! که ان شاالله در هنگام ظهور به زیر کشیده خواهند شد.

به نقل از سعاح:


دکتر احمدی نژاد: چون خودشون رو اصل میدونن خودشون رو برتر از مردم میدونن فکر میکنن ثروت کشور مال پدرجدشونه [امسال ۱۴۸هزار میلیارد تومن از افزایش قیمتها گیر دولت میاد که ۳۰هزارتا رو میخواد بده به مردم؛خوب یک گزارش بده مردم بفهمن اون ۱۱۰هزارتای باقیمونده رو کجا بردی خرج کردی...]

[بقول آقای احمدی نژاد ما از شما منحرف نیستیم و درست در مقابل شما قرار داریم]

متاسفانه این ها حقیقت دارند و خیلی از بودجه های کشور به جای اینکه در مسیر پیشرفت و ابادانی خرج شوند به جیب افراد و باندها سرازیر می شوند و در مسیر فرهنگ تجمل و اشرافی گری و شاهد این حجم از بدعدالتی ها و تبعیض ها در سطح جامعه خود هستیم و گزارش کاری هم که انگار وجود ندارد در جایی متوقف یا هرز می رود و در جیب همان چهار درصدی ها ما با این همه ثروت بالقوه از نفت و گاز و معادن اما نباید شاهد این وضع شهرسازی و ابادانی کشور و در رنج و مشقت بودن مردم خود باشیم که به جای رفاه نسبی در تامین مایحتاج اولیه زندگی خود وامانده باشند و دچار این تورم های کاذب و خودساخته و من دراوردی باندها و مافیای فساد در جامعه باشیم
نقل قول کردن
-2 #6109 خیبر110 1403-02-22 12:52
به نقل از مسعود:


کاربر محترم خیبر 110
سلام و زیارتتون قبول باشه که حتماً هم همینطور است.

محب گمراه است و دشمنی با یاران واقعی حضرت و ریختن آب به آسیاب دشمنان شیعه، عاقبت شوم و نامشخصی رو برای او رقم خواهد زد!

زیاد نگران حرف های محب که از سر جهالت و نادانی می زند نباشید.

ایدکم الله تعالی

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:

ممنونم اقا مسعود من همه کسانی که روحیه ازادی خواهی و حمایت از مظلوم دارند رو در حرم دعا کردم
مبنای شناخت حق در آخرالزمان حمایت از مظلومین و دشمنی با مستکبران عالم هستش
مهم نیست شیعه باشی یا یهود وقتی ذات مستکبر داشته باشی مورد لعن خدا هستی و یک روز مقابل امام زمان هم شمشیر میکشی.
نقل قول کردن
+1 #6108 مسعود 1403-02-22 12:50
به نقل از محب اهل البیت ع:


مسعود کاش همه گمراهان مثل من بودتد
شما تنها دلیل برای گمراهی من را در مخالفت با حکومت بنی عباس ثانی که به زعم شما ادامه ولایت رسول الله است می دانید

ولایت غیر معصوم نه در اصول دین هست و نه در فروع دین
دشمنی من با مردم وهابی و عمری غزه به خاطر اهل البیت علیهم السلام است
بر اساس روایات من با همه اتباع عمر دشمنم تا زمانی که شیعه شوند
و آرزو دارم همه عمری ها شیعه شوند ولی برای همه کسانی که در فرقه عمری به درک واصل شده اند لعنت الهی را می طلبم

کدام عقیده من برخلاف مکتب حقه اهل البیت علیهم السلام است ؟

مگر ده ها روایت در نهی از قیام و خروج و حکومت غیر معصوم نداریم

مگر زیارت عاشورا مشحون از لعن اتباع عمر نیست ؟
من چه عقیده ای دارم که ریشه در روایات ندارد
مگر قبول نداشتن غیر معصوم کسی را گمراه می کند ؟

الان راهی حرم هستم در حرم برای هدایت تو نیز دعا می کنم حتما

خدا تورا از بنی عباسی بودن نجات دهد


محب زیارت تو هم قبول باشه و خداوند همه ما و به خصوص خود تو را هدایت کند!

محب قبلاً جواب این مغالطه تو را داده بودم:

امام زمان (علیه السلام) بعد از ظهور در نخستین اقدامشان، راه کج سقیفه نشینان را نابود کرده و خائنین و غصب کنندگان ولایت معصومین عزیزمان را به سزای اعمال ننگینشان خواهند رساند و شکی هم در آن نیست!

اما الان زمان پرداختن به برخی امور که متولی آن خود معصوم است نمی باشد.
بله همه ما زیارت عاشورا می خوانیم و خوب می دانیم مصداق لعن های آن چه کسانی بوده و هستند.

محب با یاران راستین حضرت حجت (سلام الله علیه) دشمنی نکن که این دشمنی تو را به گمراهی و ضلالت و دشمنی با خود حضرت خواهد کشاند!
هشدار!!؟؟

دنباله های بنی امیه در متن جوامع عربی هستند و کاملاً نابود نشده اند و سفیانی در صورت اینکه خروج شیطانی اش مستوجب بداء و تغییر نگردد از بین آنها بر خواهد خاست!

حکومت های حاکم بر کشورهای عربی منطقه و جریان های سلفی، وهابی، تکفیری در منطقه....دنباله ها و بازمانده های خاندان منحوس بنی عباس هستند!

در ایران ما شیعیان و اهل سنت را داریم که برادرانه با هم زندگی می کنند.

اما غربگرایان و اصلاح طلبان ایران در دشمنی با اهل بیت و شیعیان و حکومت اسلامی و ولایت فقیه در ایران و نیروهای مسلح ایران و ارکان محور مقاومت به هیچ عنوان دستکمی از اروپا و آمریکا و صهیونیست ها و وهابیت ندارند و هرگز دیگر به آنها نباید اجازه داده شود به هیچ مسئولیت و قوه و نهادی در ایران اسلامی، ام القرای شیعه و ظهور برسند.

جریان اصلاح طلب و غربگرای ایران، جریان وهابیت و سلفی - تکفیری کشورهای عربی و صهیونیست ها؛ سه مانع بزرگ منطقه ای بر سر راه به ثمر نشستن زمینه سازی ها برای ظهور امام مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) هستند و هر سه این جریانات باطل و خبیث و شیطانی باید کاملاً قلع و قمع و منهدم بشوند.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+1 #6107 مسعود 1403-02-22 12:25
[quote name="مسعود"]محمد جواد ظریف؛ وزیر امور خارجه سابق روحانی و لاریجانی!!؟؟

مدتی بود که دانشگاه‌های آمریکا سیاسی نبودند و حتی جنبه محافظه‌کاری گرفته بودند. تحولات در غزه باعث شد که دانشگاه‌های آمریکا دوباره زنده شوند.

بله جناب ظریف!!؟؟
دیگر در دانشگاههای آمریکا و اروپا خائنینی مثل ظریف و صالحی و عراقچی و روحانی و ...تربیت نمی شوند که دربست مزدور و نوکر منافع آمریکا و اروپا و صهیونیست ها بشوند و با برجام و cft و پالرمو کشور خود را بازیچه منافع استکبار غرب کنند!

بله آقای ظریف!!؟؟
دیگر در دانشگاههای آمریکا، لیبرال خائنی مثل محمد جواد ظریف تربیت نخواهد شد که به قطعنامه هلوکاست سازمان ملل مطابق میل صهیونیست ها راُی بدهد و با افسر اطلاعاتی موساد دیدار کند و بعد از شهادت مرد میدان مبارزه با استکبار و تروریسم بیاید نامردانه از قاتلین آمریکایی او گدایی مذاکره بازی برای فروش منافع ملی کند!

هنوز هم ظریف مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی است و مستقیماً جرات موضع گیری صریح و آشکار علیه اربابان آمریکایی و صهیونیست خودش را ندارد و حتی اگر ظریف به ظاهر چنین حرف هایی هم بزند از او به خاطر بیش از ۴۰ سال خیانت به منافع ملی و نوکری برای آمریکا و صهیونیست ها هرگز قابل پذیرش نخواهد بود!

محمد جواد ظریف بهتر است به خوردن پول ها و سکه های برجامی ادامه بدهد و زبان در کام فرو ببرد که عصر فعلی، عصر مقاومت و جهاد است و دیگر جز زباله دان تاریخ، جای بهتری برای خائنین به منافع ملی و نوکران آمریکا و اروپا و صهیونیست ها نخواهد بود!

برجام با تحمیل کنندگان خائن و فاسد آن به کشور در دولت و مجلس قبل، به زباله دان تاریخ رفته و برگشت پذیر نیست.

ظریف و روحانی و لاریجانی!!!؟؟؟ برای مستظهر کردن خودشان به حمایت استکبار غرب برای قدرت طلبی پست دنیوی و تحکیم جایگاه غربگرایان و اصلاح طلبان در قدرت و حفظ حضور نامشروع آمریکا در منطقه و کمک به موجودیت و بقای شیطانی صهیونیست ها و برای محرومیت ایران از غنی سازی صنعتی و تحقیقات پیشرفته هسته ای و بسیاری از استفاده های به روز انرژی هسته ای و از بین بردن بازدارندگی هسته ای کشور در مقابل گرگ های درنده ای مثل آمریکا و اسرائیل و انگلیس، برجام نجس و منحوس را به ایران اسلامی تحمیل کردند!

هرگز دولت و مجلس ما نباید دیگر حقوق مسلم هسته ای بین المللی کشورمان را طبق npt و نه برجام منحوس و شیطانی، در روی میز ننگین مذاکره بازی با سران خبیث اروپا و آمریکا تقدیم دشمنان اسلام و قرآن کنند!

ان شاء الله باید در مجلس جدید و با وحدت کامل همه نیروهای ارزشی و انقلابی، قانونی جامع تر و کامل تر از قانون راهبرد هسته ای مجلس فعلی به تصویب و تایید نهایی و اجرا برسد که مبنای حقوق هسته ای ایران باید npt و پادمان و قوانین جاری آژانس برای همه کشورها باشد و هرگز با هیچ محدودیت استکباری و شیطانی نباید مواجه گردد.

در کنار توان دفاعی و تهاجمی و موشکی و پهپادی و ....ایران عزیز در دنیای قانون جنگلی فعلی و در برابر شیاطینی مثل آمریکا و اسرائیل و انگلیس باید توان هسته ای و بازدارندگی هسته ای کشور ما حفظ و گسترش یابد و دشمنان را از فکر هر گونه تعرض و تجاوز به ایران برای همیشه تاریخ ناامید بگرداند.

لغو تحریم ها فقط با خنثی کردن اثرات آنها در داخل و قویتر کردن بنیان های اقتصاد داخلی امکانپذیر است و نسخه خائنانه، احمقانه و ابلهانه روحانی و ظریف و لاریجانی برای امتیاز دادن به استکبار غرب برای کاهش یا لغو تحریم ها که همان هم از روی کاغذ بیشتر نخواهد بود باید به همراه خود این لیبرال های خائن و فاسد به زباله دان تاریخ سپرده شود.

اصلاح طلبان و غربگرایان ایران، بهترین نوکران و مزدوران آمریکا و صهیونیست ها در جهان هستند و هرگز دیگر نباید کنترل مجلس و دولت و شوراها و شهرداری های ایران تا هنگامه ظهور - هر موقع که باشد - به دستان ناپاک و خیانتکار این مزدوران و دلقک های آمریکا و اروپا و صهیونیست ها داده شود.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
-4 #6106 محب اهل البیت ع 1403-02-22 10:47
به نقل از مسعود:
کاربر محترم خیبر 110
سلام و زیارتتون قبول باشه که حتماً هم همینطور است.

محب گمراه است و دشمنی با یاران واقعی حضرت و ریختن آب به آسیاب دشمنان شیعه، عاقبت شوم و نامشخصی رو برای او رقم خواهد زد!

زیاد نگران حرف های محب که از سر جهالت و نادانی می زند نباشید.

ایدکم الله تعالی

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:



مسعود کاش همه گمراهان مثل من بودتد
شما تنها دلیل برای گمراهی من را در مخالفت با حکومت بنی عباس ثانی که به زعم شما ادامه ولایت رسول الله است می دانید

ولایت غیر معصوم نه در اصول دین هست و نه در فروع دین
دشمنی من با مردم وهابی و عمری غزه به خاطر اهل البیت علیهم السلام است
بر اساس روایات من با همه اتباع عمر دشمنم تا زمانی که شیعه شوند
و آرزو دارم همه عمری ها شیعه شوند ولی برای همه کسانی که در فرقه عمری به درک واصل شده اند لعنت الهی را می طلبم

کدام عقیده من برخلاف مکتب حقه اهل البیت علیهم السلام است ؟

مگر ده ها روایت در نهی از قیام و خروج و حکومت غیر معصوم نداریم

مگر زیارت عاشورا مشحون از لعن اتباع عمر نیست ؟
من چه عقیده ای دارم که ریشه در روایات ندارد
مگر قبول نداشتن غیر معصوم کسی را گمراه می کند ؟

الان راهی حرم هستم در حرم برای هدایت تو نیز دعا می کنم حتما

خدا تورا از بنی عباسی بودن نجات دهد
نقل قول کردن
0 #6105 افشاگر... 1403-02-22 09:10
به نقل از سعدالدین:
قبلا نوشتم که متون باستانی ایران مکان بعثت سوشیانت رو درست گفتن و زمانش رو هم خردادروز گفتن یعنی یه روز در خرداد ، چهارم یا ...
و از اونجا که سفر من حین حمله نظاهمی به ایرانه پس بزودی جنگ میشه

به نقل از سعدالدین:
قبلا نوشتم که متون باستانی ایران مکان بعثت سوشیانت رو درست گفتن و زمانش رو هم خردادروز گفتن یعنی یه روز در خرداد ، چهارم یا ...
و از اونجا که سفر من حین حمله نظاهمی به ایرانه پس بزودی جنگ میشه

به نقل از خخخ:
آثار اخلاقیِ گرانیِ اجناس

عَنْ أَبِي عَبْدِاللَّهِ علیه السلام قَالَ: غَلَاءُ السِّعْرِ يُسِي‏ءُ الْخُلُقَ، وَ يُذْهِبُ الْأَمَانَةَ، وَ يُضْجِرُ الْمَرْءَ الْمُسْلِمَ.
(الكافي، ج‏5، ص164)

حضرت صادق علیه السلام فرمود:

گرانی قیمت‌ها اخلاق و رفتار مردم را بد می ‌کند، امانت‌داری را از بین می ‌برد و مردم مسلمان را به ستوه می ‌آورد.

خدایا شکرت که مسلمانیم

شب را به پایان می‌بریم با لعنت به سران اشرافیت

بدبختیش اینه ایران را می دوشند می برند برای بلاد کفر یکیم جلوشونه نمی گیره بابا این شیر تمام خواهد شد بگوش به هوش می ماند گگاوی استتخوانی بی جون
نقل قول کردن
-5 #6104 قوچعله 1403-02-22 09:03
[quote name="

هر سال بدنش زیر سوزن و جوهر پر از تتو و خالکوبی میشه هیچی نیست!
اما یکی برای سید الشهدا سینه زنی می کنه، میگن چرا به بدن ضرر می زنید !

دسته ها و جشن های هالووین و شیطان پرستی شده افتخارو دسته های سینه زنی محرم شده خار رفته تو چشمش !


اما اندر خم " لنگ پشه کوره ای " وا مانده اند...!!!!!
افرین تتل یاهمون تتلو ان جرثومه فساد و تباهی جهت عبرت تتلیتی ها باید به اشد مجازات برسه باید در اسید سولفوریک غلطانده بشه تا شکل ادمیزاد بگیر گور خر هفتاد رنگ بعد کلی بغ بغو قوقولی دختران روویایی ررا بغ بغ کرده اومده مظلوم نمایی یا اون نره خرهه یابو پویان مختاری باید ممحاکمه بشه است..
نقل قول کردن
-3 #6103 هواخاتم 1403-02-22 08:54
به نقل از افشاگر:
این بدحجابی ها و بی حجابی های زننده و شرم اور فکر نکنید که از دید افشاگر زمانه پنهان مانده است من شماها را خوب می شناسم که چه جک و جونورهایی هستید و سرتان در اخور کجا هست که به قصد عادی سازی بی حجابی و بی حیایی و بی عفتی در جامعه این کارها را می کنید و پولی هگفتی از سرویس ها می گیرید که صبح تا شب فقط در کوچه و خیابان و معابر قدم بزنید و این امر فاحشه گری را در جامعه جا بیندازید یک اشاره کنم همه تیم تان را به باد می دهم و یا می دهم جنازه یک یکتان را در خیابان ها جمع کنند و یک نسخه از فیلم یا قاب عکسش را هم برای اربابتان مسیخ می فرستم و به او پیشکش می کنم فکر نکنید در این کشور امام زمان عج که خون ها برای حفط همان یک تکه پارچه حیا و عفاف ریخته شده اجازه می دهیم هر غلطی که دلتان خواست بکنید و از مسیرهای غیر قانونی به دنبال زیاده خواهی و ایجاد تورم در جامعه باشید و ان را از مصادیق بارز براندازی قلمداد کرده و همه دودمانتان را بر باد می دهیم پس مثل ادم زندگی کنید و شرفتمدانه و به همان کم خود قانع باشید و سعی نکنید از راه های مبتذل و تن فروشی و هر چه دیگری یک شبه ره صد ساله را طی کنید و فضای معنوی و اقتصادی جامعه مسلمین را بر هم زنید و ان الدنگی که تنهایی راه می روی در خیایان یا با دوست بی حجاب مثل خودت و در جایی دیگر یک دوگانه حجاب و بی حجابی حال چه دو دوست یا مادر دختر را بازی می کنید تا این فرهنگ مبتذل را در سطح جامعه عادی سازی کنید فکر نکنید ما بی خبر از همه جاییم و نمی دانیم در این کشور چه می گذرد خلاصه کلام اینکه افشاگر زمانه چشم باز کند ان سر دنیا را می بیند گاگول ها پس خیلی خودتان را جدی نگیرید و طوری کشف و برملایتان می کنیم و در صورت لزوم حذف که خودتان هم نفهمید از کجا خورده و در شوک و حیرت فرو روید

درود بر برادر مخلص انقلابی یار مخلص حضرت افشاگر بزرگ لب کلام را رفتی ولی پیاده بی موتر نرو قارداش تصادفم کردی فدا سرت این دخترکان جنسیت زده رو زیر بگیر عین خیالت نیا خانواده های باد کرده از تورم دخترانشان ورقلمبیدن از نان حرام ثروتهای باد یا همان تورم اورده باید به بیت الله برگرده مجاری دزدیهایشان باید گره سه پیچ بخوره لعنت بر ززا و همه ایادی پان تی تی
نقل قول کردن
+1 #6102 مسعود 1403-02-22 08:10
به نقل از خیبر110:
نمیخواستم دیگه جوابت رو بدم چون ادم لجباز و نادونی هستی ولی بعد از نفرین ها و لعن هات در حرم امام رضا دیشب همون امام رضا یک دفعه و به طرز عجیبی قسمتم کرد که به زیارتش برم .
جالبه اصلا هیچ برنامه ای برای زیارت نداشتم و یک دفعه یک نفر ازم دعوت کرد من رو به مشهد ببره!!!
ظاهرا لعن هات در حرم باعث شد امام رضا به طرز عجیبی خودش من رو بطلبه!!!!
واقعا برای خودم عجیب بود چون دقیقا موقعی که اون بنده خدا من رو دعوت کرد یاد حرف های تو افتادم !!!
البته بماند که امشب که در حرم بودم چه اتفاقات جالب دیگه ای هم برای من افتاد ولی در کل با اتفاقاتی که برای من افتاد به یقین رسیدم مقابله با امثال تو وظیفه ای هستش که روی دوش من افتاده
تو با این سطح از روحیه استکبار و حماقت بی انتها باعث مظلومیت اهل بیت و شیعه هستی .
u:313
u:313
u:313
u:313



کاربر محترم خیبر 110
سلام و زیارتتون قبول باشه که حتماً هم همینطور است.

محب گمراه است و دشمنی با یاران واقعی حضرت و ریختن آب به آسیاب دشمنان شیعه، عاقبت شوم و نامشخصی رو برای او رقم خواهد زد!

زیاد نگران حرف های محب که از سر جهالت و نادانی می زند نباشید.

ایدکم الله تعالی

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+6 #6101 محب اهل البیت ع 1403-02-22 08:10
همین الان از پنجره منزل رو به حرم امام رئوف علیه السلام هستم
برای خودم و خانواده ام و همه کاربران این سایت زیارت کربلا و عتبات عالیات در عراق و حجاز را از امام غریب و مظلوم مسئلت می کنم .
نقل قول کردن
-1 #6100 محب اهل البیت ع 1403-02-22 08:02
برکتی که در شکستن بت ها وجود دارد در نرم خویی وجود ندارد

تا حضرت ابراهیم علیه السلام بت ها را نشکست مردم به حقیقت نرسیدند

بتی که الان وجود دارد مظلوم جلوه دادن عمریه ملحد است

جنایات اسرائیل و حماس در غزه به مثابه قطره ای است در مقابل اقیانوس جنایات یزید در کربلا
یزید قطره ای از گناهان عمر ملعون بود

اگر به این نکته پی نبرده اید معارف دینی خود را تکمیل کنید
نقل قول کردن
0 #6099 محب اهل البیت ع 1403-02-22 07:56
اگر خاطر کاربران باشد من و سرور عزیز و گرانقدرم جناب وحید تا مرحله مباهله با هم بحث کردیم اینک با جناب وحید همفکر هستیم
متاسفانه ایشان دیگر بسیار کم در کانال حاضر می شوند

مادر سیده و مومنه ای داشتم لعن عمر یادگار اوست خدا رحمتش کند
نقل قول کردن
+5 #6098 yamahdi1313 1403-02-22 07:55
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
یا زهراء سلام الله علیها



سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
نقل قول کردن
+5 #6097 yamahdi1313 1403-02-22 07:53
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
یا زهراء سلام الله علیها



سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
نقل قول کردن
+2 #6096 محب اهل البیت ع 1403-02-22 07:39
برکات لعن بر عمر و عمریه از برکات صلوات بیشتر است و من چندین بار تجربه کرده ام

زیارت عاشورا سرشار از لعن عمریه است و دلیل عظمت زیارت عاشورا همین نکته است .

مهمترین وظیفه شیعه بغض دشمنان اهل البیت علیهم السلام است
نقل قول کردن
+4 #6095 محب اهل البیت ع 1403-02-22 07:36
برای من کاربران اندک سایت رایحه ظهور مهمتر از هشتاد میلیون جمعیت دیگر است
اینجا چه صحیح العقیده باشند چه بنی عباسی همه منتظر هستند

امروز در کنار ضریح مقدس برای همه تان دعا خواهم کرد تا در روز ظهور در یک صف واحد در کنار مولایمان امام زمان عجل الله فرجه باشیم


خدا نصیب همه تان بکند بهشت همین جا است
درست است که نمی شناسمتان اما می دانم دنبال بارزش ترین الماس آفرینش هستید و خدا بی نصیبتان نخواهد گذاشت

برای عاقبت به خیر شدن من هم دعا کنید
نقل قول کردن
0 #6094 محب اهل البیت ع 1403-02-22 07:26
به نقل از خیبر110:
نمیخواستم دیگه جوابت رو بدم چون ادم لجباز و نادونی هستی ولی بعد از نفرین ها و لعن هات در حرم امام رضا دیشب همون امام رضا یک دفعه و به طرز عجیبی قسمتم کرد که به زیارتش برم .
جالبه اصلا هیچ برنامه ای برای زیارت نداشتم و یک دفعه یک نفر ازم دعوت کرد من رو به مشهد ببره!!!
ظاهرا لعن هات در حرم باعث شد امام رضا به طرز عجیبی خودش من رو بطلبه!!!!
واقعا برای خودم عجیب بود چون دقیقا موقعی که اون بنده خدا من رو دعوت کرد یاد حرف های تو افتادم !!!
البته بماند که امشب که در حرم بودم چه اتفاقات جالب دیگه ای هم برای من افتاد ولی در کل با اتفاقاتی که برای من افتاد به یقین رسیدم مقابله با امثال تو وظیفه ای هستش که روی دوش من افتاده
تو با این سطح از روحیه استکبار و حماقت بی انتها باعث مظلومیت اهل بیت و شیعه هستی .
u:313
u:313
u:313
u:313



خیبر بعد از اینکه نفرینت کردم دلم خنک شد
از امام رضا علیه السلام برایت هدایت خواستم

چون یادم آمد زمانی من هم سنگ بنی عباس را بر سینه می زدم
اگر کاربران قدیمی یادشان باشد چندین بار گفته ام من هدایت شده بدست امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام هستم


مطمئنم که حکمتی در کار هست چون از بی ادبی تو گلایه کردم هنوز این ماجرا تمام نشده است
تو مرا فقط به خاطر نفرتی که از عمریه و نفله شدگان سلفی عمری دارم مورد لعن قرار دادی و این برخلاف روایات معصومین علیخم السلام است

می دانی که هر کسی را امام رضا نعلیه السلام می طلبد و من هم طلب شده امام رضا علیه السلام هستم تو اگر مومن باشی به طلب شده امام رضا لعن نمی کنی

من منتظر شنیدن خبرهای های مسرت بخش دیگری از جانب شما هستم ممنون که خبر مسرت بخشی به من دادی

دوسه ماهی بود پول نداشتم و و آرزوی زیارت داشتم روزی که نا امید شدم خدا نعجزه وار پول زیارت را برایم رساند و یقین کردم طلب شده مولایم هستم .

من خاک پای زایرین مولایم علی ابن موسی الرضا هستم
بدان ماجرا تازه شروع شده خبرهای خوشی از طرف تو خواهد رسید
نقل قول کردن
+2 #6093 مسعود 1403-02-22 05:10
محمد جواد ظریف؛ وزیر امور خارجه سابق روحانی و لاریجانی!!؟؟

مدتی بود که دانشگاه‌های آمریکا سیاسی نبودند و حتی جنبه محافظه‌کاری گرفته بودند. تحولات در غزه باعث شد که دانشگاه‌های آمریکا دوباره زنده شوند.

بله جناب ظریف!!؟؟
دیگر در دانشگاههای آمریکا و اروپا خائنینی مثل ظریف و صالحی و عراقچی و روحانی و ...تربیت نمی شوند که دربست مزدور و نوکر منافع آمریکا و اروپا و صهیونیست ها بشوند و با برجام و cft و پالرمو کشور خود را بازیچه منافع استکبار غرب کنند!

بله آقای ظریف!!؟؟
دیگر در دانشگاههای آمریکا، لیبرال خائنی مثل محمد جواد ظریف تربیت نخواهد شد که به قطعنامه هلوکاست سازمان ملل مطابق میل صهیونیست ها راُی بدهد و با افسر اطلاعاتی موساد دیدار کند و بعد از شهادت مرد میدان مبارزه با استکبار و تروریسم بیاید نامردانه از قاتلین آمریکایی او گدایی مذاکره بازی برای فروش منافع ملی کند!

هنوز هم ظریف مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی است و مستقیماً جرات موضع گیری صریح و آشکار علیه اربابان آمریکایی و صهیونیست خودش را ندارد و حتی اگر ظریف به ظاهر چنین حرف هایی هم بزند از او به خاطر بیش از ۴۰ سال خیانت به منافع ملی و نوکری برای آمریکا و صهیونیست ها هرگز قابل پذیرش نخواهد بود!

محمد جواد ظریف بهتر است به خوردن پول ها و سکه های برجامی ادامه بدهد و زبان در کام فرو برد که عصر فعلی، عصر مقاومت و جهاد است و دیگر جز زباله دان تاریخ، جای بهتری برای خائنین به منافع ملی و نوکران آمریکا و اروپا و صهیونیست ها نخواهد بود!


#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+9 #6092 خیبر110 1403-02-22 02:53
به نقل از محب اهل البیت ع:
خیبر 110
الان در حرم هستم و علم الهدی داره بلغور می کنه


در این مکان مقدس از امام رضا می خواهم می خو اهم اگر قابل هدایت نیستی مشاعرت را از دست بدهی
امثال تو بری شیعه مضرتر از ناصبی ها است
لعنت بر عمریه و سلفیه و ناصبی های فلسطین و کسانی که ناصبی های غزه را مظلوم می شمارند و سنگشان را بر سینه می زنند

نمیخواستم دیگه جوابت رو بدم چون ادم لجباز و نادونی هستی ولی بعد از نفرین ها و لعن هات در حرم امام رضا دیشب همون امام رضا یک دفعه و به طرز عجیبی قسمتم کرد که به زیارتش برم .
جالبه اصلا هیچ برنامه ای برای زیارت نداشتم و یک دفعه یک نفر ازم دعوت کرد من رو به مشهد ببره!!!
ظاهرا لعن هات در حرم باعث شد امام رضا به طرز عجیبی خودش من رو بطلبه!!!!
واقعا برای خودم عجیب بود چون دقیقا موقعی که اون بنده خدا من رو دعوت کرد یاد حرف های تو افتادم !!!
البته بماند که امشب که در حرم بودم چه اتفاقات جالب دیگه ای هم برای من افتاد ولی در کل با اتفاقاتی که برای من افتاد به یقین رسیدم مقابله با امثال تو وظیفه ای هستش که روی دوش من افتاده
تو با این سطح از روحیه استکبار و حماقت بی انتها باعث مظلومیت اهل بیت و شیعه هستی .
u:313
u:313
u:313
u:313
نقل قول کردن
-4 #6091 اردشیر 1403-02-21 23:56
به نقل از خادم الرضاع:
حالا متوجه میشیم چرا شما نظام متهم میکنی که با عسرائیل به نقطه مشترک و همزیستی و تفاهم میرسه ...
مشکل شما اینکه اینطور مثل احمدی نژاد فکر میکنید بخاطر دوری از قرآن کریم و جدا سدن از مسیر ولایت و این ادبیات با ادبیات الهی در تناقض قرار میگیره و در ادبیات الهی مستضعفان که همان ولایت پذیران هستند که زمین را به ارث میبرند ولی در ادبیلت خودمحوی امثال احمدیرنژاد همگان به ارث میبرند ...
انی لاجد ریح یوسف @};-

منفی دونت پاره نشه اینقدر منفی می خوری از رو هم نمیره نمیره
نقل قول کردن
0 #6090 شاعر مهدوی 1403-02-21 23:43




سایه ات از سر مان کم‌ نشود
مثل تو‌ خوب یکی هم نشود

کی کجا مثل تو پیدا بشود
از تو جان دلزده یکدم نشود

تو یکی هستی و مثل تو که نیست
مثل تو در همه عالم نشود

با تو ما را نه تمنای کسی
نه‌ کسی بر تو مقدم نشود

نفسم بند نفسهای تو هست
یک نفس چشم‌ تو‌ پر نم نشود

غم‌ نبینی تو به یک لحظه و دم
چهره ات در هم و بر هم نشود

ای سراپا همه خوبی همه عشق
دل تو خسته ز ماتم نشود

دل دعا کرده به درگاه خدا
که تو را سینه پر از غم نشود

زنده باشی تو که تا وقت ظهور
پشت تو در دل شب خم نشود


#سایه_ات_از_سرمان_کم_نشود
نقل قول کردن
-6 #6089 میثم 1403-02-21 23:06
حضرت ایت اااه امام رضا علیه سلام
اگر کسی در مشرق به قتل برسد ودیگری مغرب باشد وبه ان قتل رضایت دهد شخص راضی در نزد خدا قاتل است
این یه قاعده کلی هست، نگفته که طرف به جهنم میرود. امام علی علیه السللام هم قاتل بود، منتها قاتل کفار و منافقین. ما هم به قتل های امام علی راضی هستیم.
نقل قول کردن
-8 #6088 محب اهل البیت ع 1403-02-21 22:51
به نقل از خادم الرضاع:
احمدی نژاد سنیین پوخ یمیش ...
هزینه دولت تو بودجه ۴۰ درصد افزایش داشته خوب کجا خرج کرده مگر تو گزارش میدادی ..
فقط هوچیگری و پوپولیست بازی تا دیروز خودش رئیس دولت بود همه چی محافظه کار و پنهان حالا شده برای ما شفافیت زا و اپوزسیون باز..
والعاقبه للمتقین @};-


خادم الرضا
بگو ببینم
رئیسی کیم له پوخ یئمیش ؟
نقل قول کردن
+2 #6087 افشاگر 1403-02-21 22:36
این بدحجابی ها و بی حجابی های زننده و شرم اور فکر نکنید که از دید افشاگر زمانه پنهان مانده است من شماها را خوب می شناسم که چه جک و جونورهایی هستید و سرتان در اخور کجا هست که به قصد عادی سازی بی حجابی و بی حیایی و بی عفتی در جامعه این کارها را می کنید و پولی هگفتی از سرویس ها می گیرید که صبح تا شب فقط در کوچه و خیابان و معابر قدم بزنید و این امر فاحشه گری را در جامعه جا بیندازید یک اشاره کنم همه تیم تان را به باد می دهم و یا می دهم جنازه یک یکتان را در خیابان ها جمع کنند و یک نسخه از فیلم یا قاب عکسش را هم برای اربابتان مسیخ می فرستم و به او پیشکش می کنم فکر نکنید در این کشور امام زمان عج که خون ها برای حفط همان یک تکه پارچه حیا و عفاف ریخته شده اجازه می دهیم هر غلطی که دلتان خواست بکنید و از مسیرهای غیر قانونی به دنبال زیاده خواهی و ایجاد تورم در جامعه باشید و ان را از مصادیق بارز براندازی قلمداد کرده و همه دودمانتان را بر باد می دهیم پس مثل ادم زندگی کنید و شرفتمدانه و به همان کم خود قانع باشید و سعی نکنید از راه های مبتذل و تن فروشی و هر چه دیگری یک شبه ره صد ساله را طی کنید و فضای معنوی و اقتصادی جامعه مسلمین را بر هم زنید و ان الدنگی که تنهایی راه می روی در خیایان یا با دوست بی حجاب مثل خودت و در جایی دیگر یک دوگانه حجاب و بی حجابی حال چه دو دوست یا مادر دختر را بازی می کنید تا این فرهنگ مبتذل را در سطح جامعه عادی سازی کنید فکر نکنید ما بی خبر از همه جاییم و نمی دانیم در این کشور چه می گذرد خلاصه کلام اینکه افشاگر زمانه چشم باز کند ان سر دنیا را می بیند گاگول ها پس خیلی خودتان را جدی نگیرید و طوری کشف و برملایتان می کنیم و در صورت لزوم حذف که خودتان هم نفهمید از کجا خورده و در شوک و حیرت فرو روید
نقل قول کردن
-2 #6086 شلغم باعورا 1403-02-21 22:23
به نقل از محب اهل البیت ع:
من حاضرم در مورد الحاد و ناصبی بودن مردم غزه با هر کسی مباهله کنم

و همین جا اعلام می کنم اگر چنانکه مردم غزه ناصبی و دشمن اهل البیت علیهم السلام نیستند خدا مرا به بدترین بلا ها دچار کند و اگر آنچه من راجع به مردم غزه می گویم صحیح است خدا عناد کنندگان با من را به بد ترین بلا یی که بر من آرزو می کنند دچار گرداند


خدایا تورا به خون به ناحق ریخته علی اصغر علیه السلام سوگند می دهم اگر من ناحق باشم مرا به بدترین بلا گرفتار کن و اگر نباشم عناد ورزانم را به بد ترین بلا گرفتار ساز آمین

من اماده ام بهل
نقل قول کردن
-7 #6085 سعدالدین 1403-02-21 21:33
قبلا نوشتم که متون باستانی ایران مکان بعثت سوشیانت رو درست گفتن و زمانش رو هم خردادروز گفتن یعنی یه روز در خرداد ، چهارم یا ...
و از اونجا که سفر من حین حمله نظاهمی به ایرانه پس بزودی جنگ میشه
نقل قول کردن
-13 #6084 خادم الرضاع 1403-02-21 21:32
به نقل از سعاح:


دکتر احمدی نژاد: چون خودشون رو اصل میدونن خودشون رو برتر از مردم میدونن فکر میکنن ثروت کشور مال پدرجدشونه [امسال ۱۴۸هزار میلیارد تومن از افزایش قیمتها گیر دولت میاد که ۳۰هزارتا رو میخواد بده به مردم؛خوب یک گزارش بده مردم بفهمن اون ۱۱۰هزارتای باقیمونده رو کجا بردی خرج کردی...]

[بقول آقای احمدی نژاد ما از شما منحرف نیستیم و درست در مقابل شما قرار داریم]

احمدی نژاد سنیین پوخ یمیش ...
هزینه دولت تو بودجه ۴۰ درصد افزایش داشته خوب کجا خرج کرده مگر تو گزارش میدادی ..
فقط هوچیگری و پوپولیست بازی تا دیروز خودش رئیس دولت بود همه چی محافظه کار و پنهان حالا شده برای ما شفافیت زا و اپوزسیون باز..
والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+6 #6083 ازیک سوراخ چندبار 1403-02-21 20:44
به نقل از افشاگر:
ملت اسکل هم همه نون به نرخ روز خور شدن و خودشونو با دلار ست میکن یه ارایشگاه رفتم قبل عید 70 تومن الان بعد عید بهم میگه 100 تومن اخه توی اسکل چهار کلاسه یه ارایشگاه زدی داری موی مردمو کوتاه میکنی دیگه چه به نرخ دلارت
اماکن هم که هیچی به هیچی دیگه توی این دولت

کاکو دولت خوددش باا چاپ پول بی پشتتوانه کلک میزنه مردمم دستشونه خواندن به پول حکومت اویزان نمی شن مدتی می شه کلک زد اعتماد بعدش می پره چرا طالبان حکومتش تورمم نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد