رایحه ظهور

راز جمله عجیب امام خامـنه ای در دیدار خانواده شهید سلیمانی ، طوفان جهانی در راه است ...

چند روز قبل نائب امام زمان(عج) در دیدار خانواده ی شهید سلیمانی در تاریخ( 10/10/1402) جملاتی فرمود که بسیار عجیب بود و واکنشهای مختلفی در محافل دوست و دشمن ایجاد کرد :


» ابتدای نظرات (5922)

نماز خواندیم، بعد من نشستم روی پلّه، یک صحبت گرم و گیرایی کردم؛ قبلاً هم فکرش را نکرده بودم؛ خدای متعال همین‌طور حرف میزد! در واقع زبان من بود، حرف خدا بود؛ خیلی جلسه‌ی عجیبی بود، خیلی تأثیراتی گذاشت…

علی رغم برخی برداشتهای نادرست که از این بیانات صورت گرفته است ، این احتمال می رود که معظم له با انگیزه و هدف قبلی با ذکر این خاطره و جملات رازآلود در نظر دارد حقایق مهمی را به جامعه و جبهه حق و باطل منتقل نماید.

حقایقی که از جملات معظم له برداشت می شود :

دوستان بدانند که ما و جهان در آستانه تحولات بسیار مهم و البته سخت منطقه ای و جهانی قرار داریم و  خود را برای آن آماده کنند.

جبهه حق و تمام کسانی که ما را قبول دارند بدانند و اعتماد کنند که ما با خداییم و خدا با ماست ما با خدا راز و نیاز می کنیم و حرف می زنیم و او به زبان ما حرف می زند و دستورات حساس و بی سابقه ای که در آینده صادر خواهد شد از طرف خدا و حجت خدا امام عصر(عج) است که برای در امان ماندن از خطرات و حوادث بزرگ آتی و پیروز شدن در تحولات و اتفاقات و جنگهای بزرگ پیش رو  صادر خواهد شد.

 دوستان به درستی این مواضع و فرمانها اعتماد داشته باشند و آن را سخن حجت خدا و خدا بدانند و رزمندگان و علی الخصوص سرداران و فرماندهان جبهه حق  دل قوی دارند و در اجرای این فرمانها لحظه ای تردید و درنگ نکنند.

جامعه بداند که در نهایت این راه و پایان این طوفان پیروزی و نجات با ما و جبهه حق خواهد بود.

دشمنان نیز با درک این موضوع و حقیقت مهم که ما با خداییم و خدا با ماست و مطابق پیش گوییهای عصر ظهور  شکستی بزرگ و تاریخی در انتظار آنان است از هم اکنون قدرت و اراده و امید خود را از دست بدهند و نتوانند آنچنان که باید و شاید از امکانات مادی و غیرمادی خود در جنگ بزرگ پیش رو بهره ببرند.

 

 به دنبال گستاخی و تجاوز بی سابقه ی دشمنان در هدف قرار دادن و قتل عام زائران بی دفاع  کرمان که البته در ادامه گستاخی های قبل در ترور شهید سید رضی و شهید العاروری بود و قطعا تداوم نیز خواهد داشت و در ادامه ، پیام قاطع نائب امام زمان(عج) پس از این حادثه تلخ که فرمودند :

 بسم الله الرّحمن الرّحیم

دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

 ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل وهمراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت میکنم. روح مطهر شهیدان انشاءالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها است. با مجروحان حادثه همدردی میکنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

 

نائب امام زمان(عج) در این پیام و با قید فوریت و قریب الوقوعی ، وعده مجازات دشمنان جنایتکار سندگل را در طی پاسخی سخت داده و این پاسخ سخت را با اذن و اجازه خداوند قهار جبار دانسته است :

أذن للذين يقاتلون بأنهم ظلموا وإن الله على نصرهم لقدير  - سوره حج آیه 39

و البته همانگونه که خداوند در انتهای آیه ای که اذن قتال و جهاد برای مومنین صادر کرده است وعده نصرت و یاری مومنین را داده و به طور حتم  در جهادی که نصرت و یاری خداوند متعال باشد شکستی در کار نخواهد بود و پیروزی و ظفر قطعی ست!

در آخر چنین برداشت می شود که طوفان الاقصی که با شجاعت رزمندگان جان برکف حماس و رشادت و دلاوری مردم فلسطین آغاز شد و بنیان به ظاهر محکم کاخ ستمگران صهیونی را لرزاند و فروپاشید و با دلاوری بی نظیر  ملت ، رزمندگان و رهبر بزرگ یمن ادامه یافت اینک در آستانه تبدیل به طوفانی جهانی است ، طوفانی که  ظالمان و مستکبران جهانی را در برخواهد گرفت و در انتها و پس از پایان ، از آنها و لشگر به ظاهر بزرگ و مجهزشان چیزی باقی نخواهد گذاشت.

بشریت در این وانفسا و بن بست آخرالزمان  که هیچ راه چاره ای ندارد به راه روشنی که توسط عصای موسوی نائب امام زمان(عج) و با شکافتن بن بستها و دریاهای قدرت و هیبت دشمنان کشیده خواهد شد روی آورده و نجات خواهند یافت در حالی که طوفان جهانی ، لشگریان کفر و ظلم را در برگرفته و غرق خواهد نمود.

و نائب امام زمان(عج) در آغاز این دوره ی سخت و طاقت فرسا با ذکر جملاتی همانند موسای پیامبر بیان می دارد که ان ربی معی سیهدین ، خداوند قطعا با ماست و ما را هدایت خواهد کرد ، دل قوی دارید و محکم باشید ، به آینده ی روشن خود و تاریخ بنگرید و با گامهای استوار و  دلی سرشار از ایمان و یقین بسوی حوادثی که مجد و عظمت اسلام و خفت و خواری و نابودی دشمنان را در پی خواهد داشت پیش روید.

بشارتهای مبارک بسیاری که توسط ائمه اطهار(ع) در طی روایات عصر ظهور برای این دوره ی سخت بیان شده است اگر به درستی به جامعه و بدنه جبهه حق و توده های مردمی رسانده شود قطعا  نیرو و امید عظیم و انرژی و قدرت زیادی ایجاد خواهد نمود که موجب خواهد شد پیروزی راحت تر و سریعتر بدست آمده و هزینه ها و تلفات کاهش یابد.

و در این میان اعتماد و فرمانبری از جبهه حق مخصوصا در بین خواص و فرماندهان و صبر توده های مردمی  بسیار ضروری و حیاتی ست که ان شاالله محقق خواهد شد.

 خدا با ماست ، او ما را هدایت خواهد کرد و در این طوفان عظیم حوادث و جنگهای پیش رو به ساحل آرامش و امن ظهور خواهد رساند ...

رایحه ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور کشانده است .... شهید آوینی

نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین

دیدگاه‌ها   

0 #5922 عه 1403-02-16 12:41
به نقل از فرهنگ انتظار:
چرا شدیدا به تقیه در ح بنی عباس امرشده چون دران حق وباطل ممزوج شدن وشرایط جوریست که سکوت بهترین کار است/حکومت فعلی عربستان باطل مطلق است خود هم اذعان دارد و ظاهرسازی نمی کند پس نمی تونه بنی عباس باشه

این ممزوج شده حق و باطل در بنی عباس دقیقا کجا امده در حالی که بنی عباس دشمن اله بیته
نقل قول کردن
0 #5921 خودم 1403-02-16 12:01
به نقل از سعدالدین:
این اطلاعات در خصوص اون کوه رو یه بار دیگه جناب معصومی تبار تو قسمت نظرات این سایت نوشت پس نتیجه میگیرم تو همون آقای معصومی تبار هستی

من معصومی نیستم و نمیشناسم
نقل قول کردن
0 #5920 خودم 1403-02-16 12:00
به نقل از سعدالدین:
دریاچه چیچست و کیانسه
ظاهرا مکان زرتشت در منطقه ای بوده که این دو وجود داشتن

دریاچه کیانسه یا کیان نسایا در واقع سراب گیان نهاونده و چیچست همون دریاچه نزدیک معبد آناهیتا بوده که الان خشک شده
در متون باستانی نوشته شده که آب دریاچه ابتدا شیرینه و سپس کم میشه و شور میشه و نهایتا خشک میشه و اما در اخرالزمان اون دریاچه دوباره احیا میشه
یعنی ایران در آینده وارد یه دوره طولانی مرطوب میشه تا دوباره دریاچه های خشکش احیا بشن
یکیشم همین چیچست

بافت خاک این ناحیه شوره زار نیست و امکان یافتن اب شور محال است دریاچه نبوده باطلاق بوده
نقل قول کردن
+2 #5919 رایحه ظهور 1403-02-16 11:26
به نقل از شاعر مهدوی:




تو داری معجزه در کف تهمتن!
عصا را پیش ساحرها بیفکن!

تویی مرد خدا حقا که حقی
که با باطل نباشی قدر ارزن

زبان قاصر شد از وصف وجودت
زبان باشد ز اعجاز تو الکن!

گرفته نام تو کل جهان را
بلند آوازه ای در کوی و برزن

تویی فرمانده این جبهه حق
بزن بر خیل شب بر قلب دشمن

سپاه قدس تو آماده رزم
تویی آماده و پوشیده جوشن

خراسانی تو آنی که توانی
که باشد عزم تو از جنس آهن


#تو_راست_معجزه_در_کف_ز_ساحران_مهراس
#عصا_بیفکن_و_از_بیم_اژدها_مگریز


احسنت بسیار عالی @};-

بنده که در شعر ذوقی نداشتم ولی با شعر شما این ذره ذوقم به جوشش اومد :

شعیبت منتظر بر یاری تو
به پا خیر و تو سردارت صدا زن

به همراه شعیب و لشگر خود
تو بانگ فتح قدس و غزه را زن

به راهت منتظر چشمان غزه
به پا خیز و بزن پرچم تهمتن

بود خیل مجاهد در رکابت
هزاران منتظر از مرد و از زن

تو هارونی به کف اعجاز داری
و نسل سامری از ریشه برکن

بود این بانگ یاری تو اینک
از ایران و اروپا و واشینگتَن(با فتحه بخوانید!!!)(دوس تان اگر کلمه ی بهتری پیدا کردن بزارن)

بشارت بر همه قرب ظهورش
و فتح قدس و جشن کوی و برزن

به امید لحظات نورانی ظهور ، که بسیار بسیار نزدیک است
نقل قول کردن
0 #5918 سعدالدین 1403-02-16 10:35
به نقل از سعدالدین:
اینکه دریاچه چیچست دریاچه ارومیه باشه من بهش شک دارم
اونو بخاطر اینکه گفته شده در آذربایجانه خیال میکنن چبچست همینه

اما اسامی تعداد زیادی از مناطق ایران قدیم آذربایجان یا خراسان یا سیستان و .. بوده
ضمنا من به نبوت محمد اعتقادی ندارم چون دلیلی واسه پذیرفتن اون نیست

دریاچه چیچست و کیانسه
ظاهرا مکان زرتشت در منطقه ای بوده که این دو وجود داشتن

دریاچه کیانسه یا کیان نسایا در واقع سراب گیان نهاونده و چیچست همون دریاچه نزدیک معبد آناهیتا بوده که الان خشک شده
در متون باستانی نوشته شده که آب دریاچه ابتدا شیرینه و سپس کم میشه و شور میشه و نهایتا خشک میشه و اما در اخرالزمان اون دریاچه دوباره احیا میشه
یعنی ایران در آینده وارد یه دوره طولانی مرطوب میشه تا دوباره دریاچه های خشکش احیا بشن
یکیشم همین چیچست
نقل قول کردن
-1 #5917 سعدالدین 1403-02-16 10:26
به نقل از خودم:
خانکرمز غلطه در زمان رضاشاه گروهی که مامور مکتوب کردن نامها ومکانهای جغرافیایی کشور ومخصوصا غرب کشور شده بودن زنجانی بودن وخواسته(تحت تاثیر اندیشه های اتاتورکیسم) یا ناخواسته عدم تسلط ودرک فارسی میانه منطقه اسم های مکانها را ترکی ثبت کردن خور گومز اسم محلی یا همان فارسی میانه کوه است که مکتوبش کردن خانگرمز مثلا رودخانه قراسا را کردن قره سو کوه قیزیله سرو را کردن قزل ارسلان کوه آلان باغ را کردن آلما بلاغ و...حکایتیست عجیب
خورگمز گنبدش مثل ستغ خورشید است و در ابتدای تابستان خورشید از این کوه بر معبد طلوع می کنه روستاهای دامنش با اسامی اوستا همخوانی داره مثل هوش زوری الان شده سوری قلقل ابدالو ورد آورد کندر و...تاریخیست عجیب بین معبد وکوه که هیچ کس کنکاشی در آن نکرده

این اطلاعات در خصوص اون کوه رو یه بار دیگه جناب معصومی تبار تو قسمت نظرات این سایت نوشت پس نتیجه میگیرم تو همون آقای معصومی تبار هستی
نقل قول کردن
-1 #5916 سعاح 1403-02-16 10:16
نقل قول کردن
0 #5915 یاوران مهدی موعود 1403-02-16 08:05
به نقل از امیرعلی:
دو شب پیش خواب دیدم دارم پرواز میکنم!!!
دو دستم رو 180 درجه به طرفین باز کردم و مثل پرنده ها بال زدم و پرواز کردم! راحت و سبک روی هوا بودم انگار جاذبه ای وجود نداشت!

مرگم نزدیکه!

با سلام
برادر عزیزم امیر علی ان شاءالله که خوابت خیره منم در ابتدای جوانی از این خوابها زیاد میدیدم که از زمین بلند میشم و با اراده خودم به سمت آسمان پرواز میکنم و جالب اینکه من از این قبیل خوابها اون زمان متواتر میدیدم ولی الان از اون زمان نزدیک به بیست سال میگذره اولا نگران نباش دوما صدقه بده و در آخر خوابت رو خوب تعبیر کن شاید تعبیر خوابت این باشه که روحت صیقل پیدا کرده و چون از امام خامنه ای جانانه دفاع میکنی روحت خدایی شده.والسلام
شاید قسمت نباشه ظهور رو درک کنم. البته در اون دنیا نظاره ور خواهم بود و تمام ارواح نظاره گر تمام وقایع هستی هستند.

ان شاالله همه عزیزان منتظر به ظهور برسن و دوران طلایی بعد ظهور رو درک کنن و افتخار غلامی در سایه سار حکومت عدل علی و اولاد علی باشند،
اگه به ظهور نرسیدم از طرف من سلام منو به اربابم امام زمان روحی له
الفدا [quote name="امیرعلی"]دو شب پیش خواب دیدم دارم پرواز
میکنم!!!
دو دستم رو 180 درجه به طرفین باز کردم و مثل پرنده ها بال زدم و پرواز کردم! راحت و سبک روی هوا بودم انگار جاذبه ای وجود نداشت!

مرگم نزدیکه!
شاید قسمت نباشه ظهور رو درک کنم. البته در
اون دنیا نظاره ور خاهم بود و تمام ارواح نظاره گر تمام وقایع هستی هستند.

ان شاالله همه عزیزان منتظر به ظهور برسن و دوران طلایی بعد ظهور رو درک کنن و افتخار غلامی در سایه سار حکومت عدل علی و اولاد علی باشند،

اگه به ظهور نرسیدم از طرف من سلام منو به اربابم امام زمان روحی له الفدا برسانید...


با سلام
برادر عزیزم امیرعلی جان ان شاءالله که خوابت خیره و تعبیر خوبی داره منم در ابتدای جوانی زیاد از این خوابها میدیم، در خواب میدیدم که با اراده خودم از زمین بلند میشم و به آسمان میرم و این خوابها رو هم متواتر میدیدم الان از اون زمان بیست سال میگذره اولا خوابتو تعبیر خوب کن دوما صدقه بده و در آخر شاید تعبیر خوابت این باشه که چون از امام خامنه ای س جانانه دفاع میکنی روحت خدایی شده و چنین خوابی رو دیدی.یا علی
نقل قول کردن
+3 #5914 yamahdi1313 1403-02-16 05:45
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة



سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
نقل قول کردن
+2 #5913 شاعر مهدوی 1403-02-16 04:48




تو داری معجزه در کف تهمتن!
عصا را پیش ساحرها بیفکن!

تویی مرد خدا حقا که حقی
که با باطل نباشی قدر ارزن

زبان قاصر شد از وصف وجودت
زبان باشد ز اعجاز تو الکن!

گرفته نام تو کل جهان را
بلند آوازه ای در کوی و برزن

تویی فرمانده این جبهه حق
بزن بر خیل شب بر قلب دشمن

سپاه قدس تو آماده رزم
تویی آماده و پوشیده جوشن

خراسانی تو آنی که توانی
که باشد عزم تو از جنس آهن


#تو_راست_معجزه_در_کف_ز_ساحران_مهراس
#عصا_بیفکن_و_از_بیم_اژدها_مگریز
نقل قول کردن
-1 #5912 فرهنگ انتظار 1403-02-16 00:13
به نقل از عه:
اینکه ائمه ع مثلا از عبارت بنی فلان و یا مجهول در مورد برخی شخصیت های ظهور صحبت کرده اند در اصل به خاطر این بوده که دستاویز عده ای شیاد و سودجو قرار نگیرد و الا در مورد بنی فلان یا بنی عباس ثانی جغرافیای ان در روایات کاملا مشخص و مربوط به همان محدوده مکه و مدینه هست و سرزمین حجاز روایاتش کاملا مشخص هست و مثلا می توانسته اند از واژه ال سعود استفاده کنند اما اشاره به بنی فلان یا خاندان فلان نشان از وجود یک سلسله روابط پادشاهی دارد که حال با توجه به وجود عربستان فعلی و پادشاهی بر اساس اصل و نسب خانوادگی انها و در نظر گرفتن سایر روایات به خوبی مشخص می شود که بنی فلان یا بنی عباس ثانی چه کسانی هستند و حال که در ایران ما یک چنین چیزی نداریم که یک سلسله خانوادگی برای طولانی مدت حاکم بوده باشند و سایر موارد و دلایلی که در پست های قبلی به ان اشاره شد و حال عده ای که مدام نشخوار می کنند ما بنی عباس دوم هستیم مشتی نشخوار کننده جیره بگیری بیش نیستند حتی کانال هم می زنند و از روایات مایه می گذارند و پولی گرفته از سرویس ها و بلوفی می زنند برای خود و مخاطبانشان

چرا شدیدا به تقیه در ح بنی عباس امرشده چون دران حق وباطل ممزوج شدن وشرایط جوریست که سکوت بهترین کار است/حکومت فعلی عربستان باطل مطلق است خود هم اذعان دارد و ظاهرسازی نمی کند پس نمی تونه بنی عباس باشه
نقل قول کردن
0 #5911 فرهنگ انتظار 1403-02-16 00:08
به نقل از افشاگر:
این دیگه چه وضع مملکت داریه تا کی باید شاهد این حجم از تورم های بی حساب و کتاب و افسار گسیخته باشیم و بی شک شاهد یکی از گاگول ترین دولت ها هستیم که هیچ دانش و تسلطی بر اداره امور مملکت ندارد و نه در حوزه مشاغل نه مسکن و همه چیز در هم بر همه قیمت ها از ده سال پیش با توجه به نرخ دلار هر ساله بالاتر رفته و تا به امروز که بیش از ده برابر قمیت هر کالایی شده است در حالی که هیچ توجیهی برای این حجم از تورم وجود ندارد بر فرض کالایی تولید داخل بوده اما باز می بینی قیمت گذاری ان بر اساس نرخ دلار ازاد و رشد ان بوده است یا کالایی بنجل از چین وارد شده اما باز به همان نرخ دلار ازاد حساب شده و هیچ برنامه ای هم برای جایگزینی ارزی به جای دلار نبوده ایم مثل یوان که ارزش ان به مراتب کمتر از دلار هست در حالی که همان وارد کننده هم ارز دولتی می گیرد اما کالایش در نهایت به نرخ ارز ازاد برای مردم محاسبه می شود و مشخص نیست تا کی باید شاهد این تورم های خود ساخته و به عبارتی دزدی ار جیب مردم و حرام خواری عده کمی وارداتچی رانت خوار باشیم و مافیایی که در هر عرصه ای وارد شده و پایش را تا خرخره روی گلوی ملت گذاشته از بازار دلار و سکه تا خودرو و هر عرصه دیگری و دولتی که نمی خواهد یا نمی تواند ان ها را حذف کند و اجازه نفس کشیدن به بازار بدهد و بی شک در دوره بعدی با حجم بالایی از فشارهای بر جای مانده بر کسب و کار و زندگی مردم این دولت باید امور خود را به دولت بعدی تجویل و شاهد اولین دولت 4 ساله باشیم

این که ربا حرام است بخاطر اینه که حد اندازه پولی را تغییر میده و ثبات یکا یا واحد اندازه گیری را تغییر میده متاسفانه ننه مراجع ونه مسولین درپیتی ما به این مسایل احاطه دارند وباری به هر جهتند قسم می خورم اموال با تورم وتغییر پایه پولی حرام شده ودو حدیث در این مورد داریم که در اخرالزمان حلال حرام مخلوط میشه وحتی اگر بخوای نان حلال دراری نمی شه//ومتاسفانه از یک جهت وخوشبختانه از جهتی دیگر این دو حدیث به امروز جامعه ایران شیعی می خوره
متاسفانش میشه حرام شدن اموال وکسب وخوشبختانش میشه ـآخرالزمانیم!
نقل قول کردن
+1 #5910 خودم 1403-02-15 23:55
به نقل از سعدالدین:
اینکه دریاچه چیچست دریاچه ارومیه باشه من بهش شک دارم
اونو بخاطر اینکه گفته شده در آذربایجانه خیال میکنن چبچست همینه

اما اسامی تعداد زیادی از مناطق ایران قدیم آذربایجان یا خراسان یا سیستان و .. بوده
ضمنا من به نبوت محمد اعتقادی ندارم چون دلیلی واسه پذیرفتن اون نیست

به نقل از سعدالدین:
اینکه دریاچه چیچست دریاچه ارومیه باشه من بهش شک دارم
اونو بخاطر اینکه گفته شده در آذربایجانه خیال میکنن چبچست همینه

اما اسامی تعداد زیادی از مناطق ایران قدیم آذربایجان یا خراسان یا سیستان و .. بوده
ضمنا من به نبوت محمد اعتقادی ندارم چون دلیلی واسه پذیرفتن اون نیست

بعد حمله اعراب به ایران چنان گسست فرهنگی بین مردمان ایجاد شد وهمچنین مغولان واسکندر که رشته تاریخ وامور از هم گسست وانتقال فرهنگ وتاریخ از قبل به بعد نشد واین حکایت زمیین است تثبیتت در آن جای ندارد
واما بعد نبی اکرم اگر فردی معمولی بود فرهنگی منحط را نمی توانستت به درخشش برساند و مرردمان را شیفته گرداند. در کدام ففرهنگ برتری به تقوا داده شده برتری ای که تمام انسانها توان ابتیای ان را دارند کور کر لال علیل ضعیف قوی اگه بری بحرش خیلی چیزا دستگیرت میشه کرامت انسانی در اهل بیت معنا میابد دیگران شوبازی کردن کپی کردن از ادیان ابراهیمی
نقل قول کردن
+1 #5909 خودم 1403-02-15 23:41
به نقل از سعدالدین:
ضمنا از اين اسمی که انتخاب کردی مشخصه همون کابر خودم هستی و منظورت اینه که کوه خدای خورشید خان گرمز بوده که البته بعید هم نیست هر چند وقتی تو معبد آناهیتا هستی معمولا آفتاب از سمت اون کوه طلوع نمیکنه بلکه از جای دیگه طلوع میکنه ( کوههای گودین ) و کوه خدای خورشید باید جایی بوده باشه که طلوع آفتاب رو از اونجا ببینن

خانکرمز غلطه در زمان رضاشاه گروهی که مامور مکتوب کردن نامها ومکانهای جغرافیایی کشور ومخصوصا غرب کشور شده بودن زنجانی بودن وخواسته(تحت تاثیر اندیشه های اتاتورکیسم) یا ناخواسته عدم تسلط ودرک فارسی میانه منطقه اسم های مکانها را ترکی ثبت کردن خور گومز اسم محلی یا همان فارسی میانه کوه است که مکتوبش کردن خانگرمز مثلا رودخانه قراسا را کردن قره سو کوه قیزیله سرو را کردن قزل ارسلان کوه آلان باغ را کردن آلما بلاغ و...حکایتیست عجیب
خورگمز گنبدش مثل ستغ خورشید است و در ابتدای تابستان خورشید از این کوه بر معبد طلوع می کنه روستاهای دامنش با اسامی اوستا همخوانی داره مثل هوش زوری الان شده سوری قلقل ابدالو ورد آورد کندر و...تاریخیست عجیب بین معبد وکوه که هیچ کس کنکاشی در آن نکرده
نقل قول کردن
+1 #5908 روانشناس 1403-02-15 23:20
به نقل از امیرعلی:
دو شب پیش خواب دیدم دارم پرواز میکنم!!!
دو دستم رو 180 درجه به طرفین باز کردم و مثل پرنده ها بال زدم و پرواز کردم! راحت و سبک روی هوا بودم انگار جاذبه ای وجود نداشت!

مرگم نزدیکه!
شاید قسمت نباشه ظهور رو درک کنم. البته در اون دنیا نظاره ور خواهم بود و تمام ارواح نظاره گر تمام وقایع هستی هستند.

ان شاالله همه عزیزان منتظر به ظهور برسن و دوران طلایی بعد ظهور رو درک کنن و افتخار غلامی در سایه سار حکومت عدل علی و اولاد علی باشند،
اگه به ظهور نرسیدم از طرف من سلام منو به اربابم امام زمان روحی له الفدا برسانید...

ذهنی مشوش وپر اضطراب داری درگیری با اطرافتت ارامش نداری من کودکی ونوجوانی از این خوابها میدیدم-امید مشکلاتت برطرف شه دشمنانت کمتر مکان وشرایطت را عوض کن از درگیری ها دور شو درست می شه
نقل قول کردن
+1 #5907 محمد 1403-02-15 23:10
به نقل از میثم:
ببین روایات، وقایع مربوط به زمان ظهور را چون زیاد است، به تفصیل بیان نمی کنند، لکن با یه اشاراتی به ما مطالب را رسانده اند. ما خود باید تفصیلات را ازین روایات استنتاج کنیم.که البته لزوما درست نیست و ممکن است به واقعیت نپیوندد.

اما بحث یمن و عربستان، ما در روایات دو شخصیت از یمن داریم، یکی قحطانی و دیگری منصور یمانی. عده ای بر اتحاد این دو شخص نظر دارند، ولی پاره ای روایات خلاف موید خلاف این نظر است، ولی به احتمال زیاد یک نفر هستند. چند روایت، خبر از جنگ بین یمانی یا قحطانی با سفیانی می دهد. به عنوان مثال:

اذا ظَهَرَ السُّفیانیُّ علی الابقعِ والمنصورِ الیمانیِّ، خَرَجَ الترکُ والرومُ فظهر علیهم السفیانیُّ».
این روایت نشان از جنگ بین سفیانی و یمانی دارد، چون محدوده جنگ های سفیانی سوریه و عراق است، پس لابد یمانی اول از عربستان گذشته که توانسته به آنجا برسد. طی حدیثی در الفتن داریم:

< ... يظهر بخراسان قوم يدعون إلى المهدي ثم يبعث السفياني إلى المدينة فيأخذ قوما من آل محمد حتى يرد بهم الكوفة ثم يخرج المهدي ومنصور من الكوفة هاربين ويبعث السفياني في طلبهما فإذا بلغ المهدي ومنصور مكة نزل جيش السفياني البيداء فيخسف بهم ثم يخرج المهدي حتى يمر بالمدينة ...>
یعنی منصور در مکه و مدینه همراه حضرت است. از طرفی برخی روایات از کتب شیعه و سنی،'محل خروج حضرت را کرعه یمن می دانند.

بنا بر این، از روایات من چنین برداشت می کنم، خروج اولیه حضرت از یمن و احتمالا همراه یمانی و اعلام جهانی ظهور در مکه است. حال اگر در این زمان امثال ال سعود بر مکه و مدینه حاکم باشند، فرصت هیچ حرکتی به حضرت نمی دهند. و اما جیش بنی فلان که وارد مدینه می شوند و نفس زکیه را به قتل می رساند. این مطلب نشان می دهد که بنی فلان از قبل در مدینه حضور نداشته اند و بر آن منطقه حاکم نبوده اند و با شنیدن دعوت حضرت دست به چنین تروری می زنند.



ممنون خیلی کامل بود
نقل قول کردن
-10 #5906 امیرعلی 1403-02-15 22:50
دو شب پیش خواب دیدم دارم پرواز میکنم!!!
دو دستم رو 180 درجه به طرفین باز کردم و مثل پرنده ها بال زدم و پرواز کردم! راحت و سبک روی هوا بودم انگار جاذبه ای وجود نداشت!

مرگم نزدیکه!
شاید قسمت نباشه ظهور رو درک کنم. البته در اون دنیا نظاره ور خواهم بود و تمام ارواح نظاره گر تمام وقایع هستی هستند.

ان شاالله همه عزیزان منتظر به ظهور برسن و دوران طلایی بعد ظهور رو درک کنن و افتخار غلامی در سایه سار حکومت عدل علی و اولاد علی باشند،
اگه به ظهور نرسیدم از طرف من سلام منو به اربابم امام زمان روحی له الفدا برسانید...
نقل قول کردن
-2 #5905 امیرعلی 1403-02-15 22:44
به نقل از سعدالدین:
در مورد سوم خرداد رویایی دیدی چون با خردادروز باستانی فاصله یک روزه داره یا شاید هم خود اون روزه


1403/3/3
سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر است، و امسال استثنایی ترین سال قرن و هزاره سوم است که تکرار عدد سه پشت سر هم را داریم.
عدد 3 عدد مقدس و یکی از سه اعداد طلایی (3،6،9) هستش که جهان هستی بر مبنای آنها پایه ریزی شده.

333
نقل قول کردن
+8 #5904 امیرعلی 1403-02-15 22:39
آیت‌الله حائری شیرازی (ره) در پاسخ به گروهی از خبرنگاران غربی درباره آینده انقلاب اسلامی:

به جز هرزه ها هیچکس زیر چترتان و پرچمتان نخواهد ماند و ما تمام پاکان جهان را، از چنگ شما بیرون می‌آوریم. ما با شما عالَم را قسمت می‌کنیم. پاکان عالم را از شما خواهیم گرفت و شما هرزه‌های ما را از ما خواهید گرفت؛ هرزه های ما برای شما و پاکان عالَم برای ما."

اگر در عمق اروپا و آمریکا یا حتی در درون اسرائیل، پاکی هست، بالاخره از صفوف شما خارج خواهد شد و به ما خواهد پیوست و اگر در درون خانه های ما، ناپاکی وجود داشته باشد، بالاخره از بین ما خارج خواهد شد و به شما خواهد پیوست. این قرار ما با شما.»

قبل ظهور غربال خواهیم شد تا اینکه دو جبهه فقط باقی بماند حق و باطل،
حد وسط نخواهیم داشت.
نقل قول کردن
-1 #5903 میثم 1403-02-15 21:53
به نقل از محمد:
اقا میثم ایا حدیثی هست که بگوید یمنی ها تا قلب مکه و مدینه را فتح میکنند

در این صورت باید منتظر قدرت گرفتن ایران در عربستان شد

ایا این حدیث وجود دارد

ببین روایات، وقایع مربوط به زمان ظهور را چون زیاد است، به تفصیل بیان نمی کنند، لکن با یه اشاراتی به ما مطالب را رسانده اند. ما خود باید تفصیلات را ازین روایات استنتاج کنیم.که البته لزوما درست نیست و ممکن است به واقعیت نپیوندد.

اما بحث یمن و عربستان، ما در روایات دو شخصیت از یمن داریم، یکی قحطانی و دیگری منصور یمانی. عده ای بر اتحاد این دو شخص نظر دارند، ولی پاره ای روایات خلاف موید خلاف این نظر است، ولی به احتمال زیاد یک نفر هستند. چند روایت، خبر از جنگ بین یمانی یا قحطانی با سفیانی می دهد. به عنوان مثال:

اذا ظَهَرَ السُّفیانیُّ علی الابقعِ والمنصورِ الیمانیِّ، خَرَجَ الترکُ والرومُ فظهر علیهم السفیانیُّ».
این روایت نشان از جنگ بین سفیانی و یمانی دارد، چون محدوده جنگ های سفیانی سوریه و عراق است، پس لابد یمانی اول از عربستان گذشته که توانسته به آنجا برسد. طی حدیثی در الفتن داریم:

< ... يظهر بخراسان قوم يدعون إلى المهدي ثم يبعث السفياني إلى المدينة فيأخذ قوما من آل محمد حتى يرد بهم الكوفة ثم يخرج المهدي ومنصور من الكوفة هاربين ويبعث السفياني في طلبهما فإذا بلغ المهدي ومنصور مكة نزل جيش السفياني البيداء فيخسف بهم ثم يخرج المهدي حتى يمر بالمدينة ...>
یعنی منصور در مکه و مدینه همراه حضرت است. از طرفی برخی روایات از کتب شیعه و سنی،'محل خروج حضرت را کرعه یمن می دانند.

بنا بر این، از روایات من چنین برداشت می کنم، خروج اولیه حضرت از یمن و احتمالا همراه یمانی و اعلام جهانی ظهور در مکه است. حال اگر در این زمان امثال ال سعود بر مکه و مدینه حاکم باشند، فرصت هیچ حرکتی به حضرت نمی دهند. و اما جیش بنی فلان که وارد مدینه می شوند و نفس زکیه را به قتل می رساند. این مطلب نشان می دهد که بنی فلان از قبل در مدینه حضور نداشته اند و بر آن منطقه حاکم نبوده اند و با شنیدن دعوت حضرت دست به چنین تروری می زنند.
نقل قول کردن
-1 #5902 سعدالدین 1403-02-15 21:25
به نقل از خور گومز:
وادی تو اظهرالشمس است آذربایجان غربی خاستگاه زردشت شاید نزدیک زندان سلیمان
سعد برادرانه می گم اشتب می کنی تو در حد اصلاحات نیستی عمرت را داری به فنا میدی در موهومات
از خدا ورسول جلو نزن اهل بیت چراغ هدایتند چون خداوند چنین خواسته ورجس وناپاکی را از آنها زدوده هیچ مستمسکی مجوی که بی راهه است به در خانه علی بیا دست بشوی از ولیجکان -ای یک دله صد دله دل یک دله کن-وقت تنگست بجنب
در توبه باز باز است و چراغ منیر از خانه های اهل البیت تلع لوء می کند چشم بر موهومات ببند دیدگانت باز خواهند شد.

ضمنا از اين اسمی که انتخاب کردی مشخصه همون کابر خودم هستی و منظورت اینه که کوه خدای خورشید خان گرمز بوده که البته بعید هم نیست هر چند وقتی تو معبد آناهیتا هستی معمولا آفتاب از سمت اون کوه طلوع نمیکنه بلکه از جای دیگه طلوع میکنه ( کوههای گودین ) و کوه خدای خورشید باید جایی بوده باشه که طلوع آفتاب رو از اونجا ببینن
نقل قول کردن
-2 #5901 سعدالدین 1403-02-15 21:20
به نقل از خور گومز:
وادی تو اظهرالشمس است آذربایجان غربی خاستگاه زردشت شاید نزدیک زندان سلیمان
سعد برادرانه می گم اشتب می کنی تو در حد اصلاحات نیستی عمرت را داری به فنا میدی در موهومات
از خدا ورسول جلو نزن اهل بیت چراغ هدایتند چون خداوند چنین خواسته ورجس وناپاکی را از آنها زدوده هیچ مستمسکی مجوی که بی راهه است به در خانه علی بیا دست بشوی از ولیجکان -ای یک دله صد دله دل یک دله کن-وقت تنگست بجنب
در توبه باز باز است و چراغ منیر از خانه های اهل البیت تلع لوء می کند چشم بر موهومات ببند دیدگانت باز خواهند شد.

اینکه دریاچه چیچست دریاچه ارومیه باشه من بهش شک دارم
اونو بخاطر اینکه گفته شده در آذربایجانه خیال میکنن چبچست همینه

اما اسامی تعداد زیادی از مناطق ایران قدیم آذربایجان یا خراسان یا سیستان و .. بوده
ضمنا من به نبوت محمد اعتقادی ندارم چون دلیلی واسه پذیرفتن اون نیست
نقل قول کردن
-3 #5900 میثم 1403-02-15 20:21
به نقل از عه:
معلومه مطالعه زیادی در باب احادیث و علائم ظهور نداشته ای و فقط به دنبال بهانه ای در هر سایت و حتی وبلاگ ساده مهدوی هم بروی احادیث ان اورده شده است یه جستجو ساده بزن گوگل نقش ایرانیان قبل ظهور ده ها حدیث و حتی ایه خواهی یافت من چون فکر نکنی فقط کپی کننده و مثل برخی نشخوار کننده سخن دیگران هستم از محفوظات خودم چند مورد بهت بگم که مردی از قم قیام می کند که همنام یکی از پیامبران هست مردمی دور او جمع می شوند افرادی که دل هایشان پاره های اهن هست و طوفان حوادث نمی تواند انها را تکان دهد و دل هایشان را سست کند یا در مورد ان ایه قران که اعراب از دین روی می گردانند و خداوند گروه دیگری را جایگرین انها می کند و سلمان نشسته بود و پیامبر ص دست به پاهای او زد و گفت او و قومش هستند و روایات دیگری که مشخصات این انقلاب و حتی شخصیت های انها را بیان کرده مثل قیام در ماه مجرم و اشاره به کشته های انها و دادن پرچم به دست صاحب ان حالا من با زبان ساده بهت گفتم خودت برو روایات و ایاتشو پیدا کن

خب فک کردم شاید یه حدیثی داری، که من تا حالا ندیدم. احادیثی که گفتی تقریبا هر کسی که یه مطالعه اجمالی در باب ظهور داشته باشه، بلد هست. ولی اینکه اینها را به انقلاب اسلامی ربط دادی، به این راحتی، نشون میده، در فقه الحدیث خیلی عمیق نیستی.
حدیث قیام مردی از اهل قم، اگر ما اهل قم بودن را به معنای ظاهری آن بگیریم که حضرت امام اهل خمین هستند. اگر روایت میخاست محل قیام را مشخص کند میگفت< من القم> یا< بالقم >. پس اهل قم بودن یک معنای خاصی دارد. توجهت را به این روایت جلب می کنم:

از گروهى از اهل شهر رى نقل شده كه: خدمت امام صادق عليه السلام رسيدند و گفتند ما از اهل رى هستيم. فرمود: مرحبا به برادران ما از اهل قم! آنها گفتند ما اهل رى هستيم. امام عليه السلام همان جمله را تكرار كرد. آنها چند بار آن جمله را تكرار كردند، امام عليه السلام همان جمله اوّل را پاسخ داد.

اما بحث قوم سلمان، میدانی که ائمه فرمودند< السلمان منا اهل البیت>. پس قوم سلمان کیا هستند؟ باز هم توجهت را به روایتی دیگر جلب می کنم:
پیامبر (صلی الله علیه و آله)- هیچ‌کدام از شیعیان ما خارج نمی‌شود مگر اینکه خداوند به‌جای او بهتری را به ما عنایت می‌کند زیرا در این آیه می‌فرماید: وَ إِنْ تَتَوَلَّوْا یَسْتَبْدِلْ قَوْماً غَیْرَکُمْ ثُمَّ لا یَکُونُوا أَمْثالَکُمْ».

البته من منکر این نیستم، ممکنه این روایات مرتبط با انقلاب اسلامی باشه، ولی به این راحتی نمی شود ربط داد.

در رابطه با بحث بنی عباس بودن عربستان، دوس داشتم با هم مباحثه ای داشته باشیم، که با توجه به سطح درکتون از احادیث منصرف شدم.
نقل قول کردن
+3 #5899 افشاگر 1403-02-15 20:00
این دیگه چه وضع مملکت داریه تا کی باید شاهد این حجم از تورم های بی حساب و کتاب و افسار گسیخته باشیم و بی شک شاهد یکی از گاگول ترین دولت ها هستیم که هیچ دانش و تسلطی بر اداره امور مملکت ندارد و نه در حوزه مشاغل نه مسکن و همه چیز در هم بر همه قیمت ها از ده سال پیش با توجه به نرخ دلار هر ساله بالاتر رفته و تا به امروز که بیش از ده برابر قمیت هر کالایی شده است در حالی که هیچ توجیهی برای این حجم از تورم وجود ندارد بر فرض کالایی تولید داخل بوده اما باز می بینی قیمت گذاری ان بر اساس نرخ دلار ازاد و رشد ان بوده است یا کالایی بنجل از چین وارد شده اما باز به همان نرخ دلار ازاد حساب شده و هیچ برنامه ای هم برای جایگزینی ارزی به جای دلار نبوده ایم مثل یوان که ارزش ان به مراتب کمتر از دلار هست در حالی که همان وارد کننده هم ارز دولتی می گیرد اما کالایش در نهایت به نرخ ارز ازاد برای مردم محاسبه می شود و مشخص نیست تا کی باید شاهد این تورم های خود ساخته و به عبارتی دزدی ار جیب مردم و حرام خواری عده کمی وارداتچی رانت خوار باشیم و مافیایی که در هر عرصه ای وارد شده و پایش را تا خرخره روی گلوی ملت گذاشته از بازار دلار و سکه تا خودرو و هر عرصه دیگری و دولتی که نمی خواهد یا نمی تواند ان ها را حذف کند و اجازه نفس کشیدن به بازار بدهد و بی شک در دوره بعدی با حجم بالایی از فشارهای بر جای مانده بر کسب و کار و زندگی مردم این دولت باید امور خود را به دولت بعدی تجویل و شاهد اولین دولت 4 ساله باشیم
نقل قول کردن
+2 #5898 خادم الرضا ع 1403-02-15 19:16
به نقل از عه:
اینکه ائمه ع مثلا از عبارت بنی فلان و یا مجهول در مورد برخی شخصیت های ظهور صحبت کرده اند در اصل به خاطر این بوده که دستاویز عده ای شیاد و سودجو قرار نگیرد و الا در مورد بنی فلان یا بنی عباس ثانی جغرافیای ان در روایات کاملا مشخص و مربوط به همان محدوده مکه و مدینه هست و سرزمین حجاز روایاتش کاملا مشخص هست و مثلا می توانسته اند از واژه ال سعود استفاده کنند اما اشاره به بنی فلان یا خاندان فلان نشان از وجود یک سلسله روابط پادشاهی دارد که حال با توجه به وجود عربستان فعلی و پادشاهی بر اساس اصل و نسب خانوادگی انها و در نظر گرفتن سایر روایات به خوبی مشخص می شود که بنی فلان یا بنی عباس ثانی چه کسانی هستند و حال که در ایران ما یک چنین چیزی نداریم که یک سلسله خانوادگی برای طولانی مدت حاکم بوده باشند و سایر موارد و دلایلی که در پست های قبلی به ان اشاره شد و حال عده ای که مدام نشخوار می کنند ما بنی عباس دوم هستیم مشتی نشخوار کننده جیره بگیری بیش نیستند حتی کانال هم می زنند و از روایات مایه می گذارند و پولی گرفته از سرویس ها و بلوفی می زنند برای خود و مخاطبانشان

درود بر شما @};-
نقل قول کردن
-1 #5897 یاوران مهدی موعود 1403-02-15 18:34
به نقل از خادم الرضاع:
چرت و پرت نگو کنتور که نمیندازه ..
خود رهبری شدیدا مخالف مطرح شدن مجتبی تو خبرگان بودند و در ضمن کار تموم و به رهبر بعدی نمیرسه ان شا الله ولی اعظم بالای سر ما خواهد آمد ...
در ضمن ابنبار مثل سابق نیست در جریان نیکا کسی دیگه جرات نتق نداره هر کی به میدان بیاد روسش میکشن ...دیگه مدارا تعطیل شد این عملیات وعده صادق پیام داخلیش همین بود که گفتم ..
انی لاجد ریح یوسف @};-

با سلام
بنظرم کار به رهبر بعدی میرسه منتها امام خامنه ای تا آخر کار ظهور خواهد بود و گمانم این است رهبر بعدی هیچ کدام از این آقایان نیست و و شاید موجب شگفتی شود
نقل قول کردن
+9 #5896 عه 1403-02-15 16:39
اینکه ائمه ع مثلا از عبارت بنی فلان و یا مجهول در مورد برخی شخصیت های ظهور صحبت کرده اند در اصل به خاطر این بوده که دستاویز عده ای شیاد و سودجو قرار نگیرد و الا در مورد بنی فلان یا بنی عباس ثانی جغرافیای ان در روایات کاملا مشخص و مربوط به همان محدوده مکه و مدینه هست و سرزمین حجاز روایاتش کاملا مشخص هست و مثلا می توانسته اند از واژه ال سعود استفاده کنند اما اشاره به بنی فلان یا خاندان فلان نشان از وجود یک سلسله روابط پادشاهی دارد که حال با توجه به وجود عربستان فعلی و پادشاهی بر اساس اصل و نسب خانوادگی انها و در نظر گرفتن سایر روایات به خوبی مشخص می شود که بنی فلان یا بنی عباس ثانی چه کسانی هستند و حال که در ایران ما یک چنین چیزی نداریم که یک سلسله خانوادگی برای طولانی مدت حاکم بوده باشند و سایر موارد و دلایلی که در پست های قبلی به ان اشاره شد و حال عده ای که مدام نشخوار می کنند ما بنی عباس دوم هستیم مشتی نشخوار کننده جیره بگیری بیش نیستند حتی کانال هم می زنند و از روایات مایه می گذارند و پولی گرفته از سرویس ها و بلوفی می زنند برای خود و مخاطبانشان
نقل قول کردن
+5 #5895 عه 1403-02-15 16:26
به نقل از رهگذر عبوری:
✅ ۲/ سرلشکر رشید:

اکنون وحشت فرماندهان آنها این است که اگر دوباره اینبار ۱۰ هزار نفر از حماس، ۱۰ هزار نفر از حزب‌الله و ۲ هزار نفر از جوانان کرانه غربی(که همگی فقط یک سوم قوایشان است) حمله غافلگیرانه همزمان بر علیه ما انجام دادند، تمام می‌شویم.

در خرداد ۱۴۰۲ و در جلسه با فرماندهان ارتش و سپاه در قرارگاه مرکزی خاتم به فرمانده اطلاعات قرارگاه گفتم محدوده عملیات بیت‌المقدس ما(۶ هزار کیلومتر) را با نقشه فلسطین اشغالی تطبیق بده که نتیجه این شد که این نقشه از جنوب لبنان تا اسدود که ۸۰ درصد مراکز جمعیتی و اقتصادی و حکومتی رژیم در این محدوده است تطبیق یافت و بقیه هم بیابان‌هاست.

این محاسبه ما در قرارگاه خاتم همان حرفی بود که سرلشکر موسوی گفت اگر ارتش و سپاه با هم یک عملیات در مقیاس بیت‌المقدس یا فتح‌المبین و با همان تعداد نیرو انجام دهند، اسرائیل تمام می‌شود.

@Muhallell

بله به خودی خود قدرتی ندارند اما تا زمانی که غرب پشتیبان انهاست جفتک پرانی کرده و خواهند کرد و بعد در نهایت هم سفیانی را سپر بلای خود خواهند کرد و حال واقعا ماهیت سفیانی و شخص ان چه باشد گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد هر چند خیلی طول نکشد
نقل قول کردن
+7 #5894 مسعود 1403-02-15 16:08
توانمندی هسته ای و حقوق هسته ای بین المللی ما باید بر اساس npt و مثل همه کشورها حفظ و بدون هیچ محدویت استکباری و شیطانی گسترش یابند و سایه شوم و استقلال نابود کن برجام منحوس و کثیف تا ابد باید از سر ایران اسلامی برداشته شود.

توانمندی هسته ای کشور باید برای همیشه از روی میز ننگین مذاکره بازی با سران پلید استکبار غرب خارج شود.

تهدیدات هسته ای و واقعی اسرائیل علیه ارکان محور مقاومت بعد از جنگ اخیر به هیچ عنوان قابل فراموش کردن و نادیده گرفتن نیست و نخواهد بود!

وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا
و خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّطی قرار نداده است.


#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+5 #5893 مسعود 1403-02-15 16:00
تکرار کامنت به جهت اهمیّت موضوع:

رافائل گروسی؛ مزدور کاخ سفید و سرجاسوس کثیف صهیونیست ها در آژانس بین المللی انرژی اتمی دوباره برای جاسوسی و فشار و حاشیه سازی علیه ایران مجدّداً در راه سفر به تهران......!!؟؟

مسئولان شش دانگ حواسشان به رافائل گروسی؛ این سگ هار نتانیاهو باشد.

ایران برای هر دلاری که حق عضویت به آژانس می دهد حتماً باید در مقابل خدمات علمی و فنی دریافت کند!

مبنای حقوق هسته ای ایران باید بر اساس NPT و پادمان و قوانین عادی آژانس مثل همه اعضای دیگر آن باشد.

برجام منحوس و ننگین مثل تحمیل کنندگان خائن و فاسد آن به ایران (روحانی، ظریف و لاریجانی) باید برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده شود.

آمریکا و اسرائیل و انگلیس؛ سه محور مهم شرارت جهانی هستند و زبانی جز زور هم نمی فهمند و پارس سگ هاری مثل رافائل گروسی مزدور و خائن نباید ارزش و اعتباری داشته باشد.

توانمندی هسته ای و بازدارندگی هسته ای ایران با قدرت تا هنگام ظهور و محو همه شیاطین و اشرار عالم باید برای همیشه حفظ و تقویت بشود.

وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا
و خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّطی قرار نداده است.

باید قانونی جامع تر و کاملتر از قانون راهبردی هسته ای در مجلس بعدی تصویب و نهایی و اجرایی شود که محور حفظ حقوق هسته ای ایران NPT باشد و تحت هیچ شرایطی دیگر این حق مسلم بین المللی ایران اسلامی روی میز ننگین و خفت بار مذاکره بازی با سران پلید استکبار غرب به نمایندگی از صهیونیست ها قرار نگیرد.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+3 #5892 مسعود 1403-02-15 15:51
به نقل از 313:
اقا دوست دارد ....ولی سپاه دوست دارد ....
....


دوست محترم
از خودتان مهملات و خزعبلات نبافید!
مشخص است شما هم تحت تاثیر سخنان بیجا و نابجای جریان انحرافی و افکار مردود آنها هستی!
حتما" توبه کنید و این چرندیات را دیگر تکرار نکنید.

سپاه ولایی ترین ارگان کشور است و جریان انحرافی به خاطر انحراف و حتی تقابل با ولایت، سخنان و برداشت های کودکانه به زبان جاری می کنند که قطعاً فاقد ارزش و اعتبار می باشد.

رهبری معظم انقلاب، خودشان مهمترین فرد قانونمند در کشور هستند. شما نباید اینقدر ساده فریب بخورید و دروغ و چرندیات بر زبان خود جاری کنید!

مجلس خبرگان در بزنگاههای تاریخی از گذشته تا به حال و آینده به وظایف خطیر انقلابی و اسلامی و مهدوی خود عمل کرده و می کند و سخنان بی پایه و اساس وسواسان و خناسان هم در آن اثر ندارد.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+7 #5891 خادم الرضاع 1403-02-15 15:38
به نقل از 313:
اقا دوست دارد حجه الاسلام مجتبی خامنه ای رهبر شود ولی سپاه دوست دارد اقای رییسی رهبر شود

متاسفانه سپاه تصمیم گرفته با تضعیف جایگاه ولایت اقای رییسی را رهبر کند

ان از رو شدن صدیقی بعد فاطمه ( ستایش) شمخانی بعد برادرزاده شمخانی حالا هم نیکا شاکرمی

چرت و پرت نگو کنتور که نمیندازه ..
خود رهبری شدیدا مخالف مطرح شدن مجتبی تو خبرگان بودند و در ضمن کار تموم و به رهبر بعدی نمیرسه ان شا الله ولی اعظم بالای سر ما خواهد آمد ...
در ضمن ابنبار مثل سابق نیست در جریان نیکا کسی دیگه جرات نتق نداره هر کی به میدان بیاد روسش میکشن ...دیگه مدارا تعطیل شد این عملیات وعده صادق پیام داخلیش همین بود که گفتم ..
انی لاجد ریح یوسف @};-
نقل قول کردن
-1 #5890 خور گومز 1403-02-15 14:55
به نقل از سعدالدین:
هوم واقعی چیز دیگس
در موردش فعلا نمیتونم چیزی بنویسم چون مکان وادی لو میره

وادی تو اظهرالشمس است آذربایجان غربی خاستگاه زردشت شاید نزدیک زندان سلیمان
سعد برادرانه می گم اشتب می کنی تو در حد اصلاحات نیستی عمرت را داری به فنا میدی در موهومات
از خدا ورسول جلو نزن اهل بیت چراغ هدایتند چون خداوند چنین خواسته ورجس وناپاکی را از آنها زدوده هیچ مستمسکی مجوی که بی راهه است به در خانه علی بیا دست بشوی از ولیجکان -ای یک دله صد دله دل یک دله کن-وقت تنگست بجنب
در توبه باز باز است و چراغ منیر از خانه های اهل البیت تلع لوء می کند چشم بر موهومات ببند دیدگانت باز خواهند شد.
نقل قول کردن
-3 #5889 محب اهل البیت ع 1403-02-15 13:22
به نقل از شاعر مهدوی:




فاش می‌گویم و این گفته ز ایمان من است
که مرا خامنه‌ای مثل یکی جان به تن است

افتخار  همه  میهن  پاینده  ما
رهبر مقتدر کشور و مرز کهن است

قلب فرماندهی سوریه و شام و بلاد
روح لبنان و فلسطین و عراق و یمن است

دشمن هرچه که مستکبر عالم همه اوست
رهبر جبهه حق او خود خیبرشکن است

سید ناب خراسانی ما سید علی
مایه عزت ما نور چراغ وطن است

به یقین معتقدم هر چه که گوید بشود
مرد حق وصل خدا دلبر شیرین سخن است

پرچم جبهه حق بوده بدستان علی
که چه پر قدرت و با هیبت و دشمن فکن است


#امام_خامنه_ای_مد_ظله



ماشا الله
آفرین بر ابوالقاسم عنصری ثانی

پسنده است با زهد عنار و بوذر
کند مدح محمود مر عنصری را
نقل قول کردن
0 #5888 .................... 1403-02-15 11:17
زرنگها هم اموال را میفرستن اونور اب با نفاق تا موعدش کاسه داغتر از اش می شن
نقل قول کردن
0 #5887 .................... 1403-02-15 11:14
افرادی که زندگی لاکچری دارند وخانواده قروفری ودرد دردمندان فقیر را حس نمی کنند ودر دستگاه های حاکمیت هستن در بهترین حالت جاسوس نباشند خنثی هستن
کسی که توان تاثیر بر خانواده خود نداارد یک جایش سست است
نقل قول کردن
-10 #5886 313 1403-02-15 09:53
اقا دوست دارد حجه الاسلام مجتبی خامنه ای رهبر شود ولی سپاه دوست دارد اقای رییسی رهبر شود

متاسفانه سپاه تصمیم گرفته با تضعیف جایگاه ولایت اقای رییسی را رهبر کند

ان از رو شدن صدیقی بعد فاطمه ( ستایش) شمخانی بعد برادرزاده شمخانی حالا هم نیکا شاکرمی
نقل قول کردن
+10 #5885 مسعود 1403-02-15 09:08
شهادت جانسوز و مظلومانه رئیس مذهب و مکتب مقدّس تشیّع، ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (صلوات الله و سلامه علیه) را به فرزند عزیزش، امام مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقشان، مقام عظمای ولایت؛ امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) و همه مسلمانان، شیعیان و آزادگان جهان تسلیّت و تعزیّت عرض می نمائیم.

شعر زیبای "ژولیده نیشابوری" شاعر و مدیحه سرای اهل بیت (علیهم السلام) برای شهادت امام صادق (علیه السلام):

بنال ای دل که در نای زمان فریاد را کشتند
بهین آموزگار مکتب ارشاد را کشتند

اساتید جهان باید به سوک علم بنشینند
که در دانشگه هستی بزرگ استاد را کشتند


به جرم پاسداری از حریم عترت وقرآن
رئیس مذهب والگوی عدل و داد را کشتند

بجای اشک وخون دل، ببار ای آسمان زین غم
که نور دیدگان سید امجاد را کشتند

دریغ و درد کز بیداد منصور ستمگر
به جرم یاری دین، مظهر امداد را کشتند

به جنّت مادرش زهرا، پریشان کرده گیسو را
که بهر حفظ قرآن، شافع میعاد را کشتند

من ژولیده می گویم ز نسل ساقی کوثر
امام جانشین و پنجمین اولاد را کشتند.

سلام و صلوات و درود بی پایان خداوند به روح پرفتوح امام صادق (صلوات الله و سلامه علیه)

لعنت ابدی خداوند بر همه دشمنان اهل بیت (علیهم السّلام) از سقیفه نشینان بنی ساعده تا آل ابوسفیان و آل زیاد و آل مروان و بنی امیه و بنی عباس و منصور دوانیقی ملعون و ادامه دهندگان‌ راه کثیف آنها تا قیامت.


#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
-3 #5884 سعدالدین 1403-02-15 08:05
به نقل از خودم:
کوه خدای خورشید اسمش چیه توکه کنگاوری ای

اطلاعات من از اونجا زیاد هم نیست اما معبد خدای خورشید همون معبد آناهیتا هست که در محله گچکن بوده
ولی منظور از کوه خاص در اونجا رو نمیدونم چون معبد روی یه تپه بنا شده و اون قدیما بیشتر اون دشت زیر آب و این معبد رو بخاطر شکر گذاری از آب شیرین اون دریاچه ساختن
نقل قول کردن
+5 #5883 رهگذر عبوری 1403-02-15 00:11
افشاگری سرباز سابق رژیم صهیونیستی درباره جنایات این رژیم

سرباز سابق ارتش صهیونیستی تاکید کرد: سربازان عمدا زنان و کودکان را در غزه هدف قرار می‌دهند؛ زیرا قواعد جنگ در ارتش صهیونیستی اجازه می دهد زنان، کودکان و سالمندان را هدف قرار دهیم.

«اونیر جفاریاهو» گفت: «اسرائیلی ها از بااخلاق ترین ارتش در جهان صحبت می کنند، اما این واقعیت بدیهی را نادیده می گیرند که امکان ندارد یک اشغالگر با اخلاق باشی»

وی با اشاره به اینکه ارتش صهیونیستی عامل قتل امدادگران، پزشکان و خبرنگاران در غزه است، جنگ علیه غزه را یک انتقام‌جویی خواند که باعث فرسایش توانمندی ارتش صهیونیستی شده است.

جفاریاهو با انتقاد از حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه گفت که اگر حمایت بایدن نبود این جنگ حتی یک ثانیه هم ادامه نمی یافت.

Alalam
d:w:us
نقل قول کردن
-2 #5882 محمد 1403-02-14 23:34
به نقل از میثم:
شیصبانی اگر دمشق را در هم میکوبد، پس نمی تواند صدام باشد.
نکته ای هست، تمام کسانی که در چند سال منتهی به ظهور( تاکید میکنم چند ساله یعنی حداکثر پایین پنج شش سال) به عنوان نشانه ظهور( سفیانی، خراسانی، یمانی، حسنی، ابقع، اصهب، شیصبانی، شعیب و ...) از آنها از آن ها نام برده شده، هیچکدام دارای حکومت نیستند و همگی قیام کننده هستند. تنها حکومتی که اختلاف آن جز نشانه های حتمی ظهور است، حکومت بنی عباس است. پس، هیچگاه امثال صدام نمی تواند یک نشانه ظهور باشد.
من هیچ حدیثی را نتوانستم به عنوان تایید انقلاب اسلامی مرتبط کنم، اگر شمامشاهده کرده اید، حدیث را بنویسید و ارتباطشو بیان کنید. بسیار خوشحال میشوم چنین حدیثی بیابم.



اقا میثم ایا حدیثی هست که بگوید یمنی ها تا قلب مکه و مدینه را فتح میکنند

در این صورت باید منتظر قدرت گرفتن ایران در عربستان شد

ایا این حدیث وجود دارد
نقل قول کردن
+3 #5881 عه 1403-02-14 23:10
به نقل از میثم:
من بحثم رو بنی عباس بودن انقلاب اسلامی نیست، شما فقط یک روایت معتبر از کتب قدیمی که وقایع انقلاب اسلامی تشریح میکنه، با ذکر منبع بیاور. خدا می‌داند من بیشتر از همه خوشحال میشوم.

معلومه مطالعه زیادی در باب احادیث و علائم ظهور نداشته ای و فقط به دنبال بهانه ای در هر سایت و حتی وبلاگ ساده مهدوی هم بروی احادیث ان اورده شده است یه جستجو ساده بزن گوگل نقش ایرانیان قبل ظهور ده ها حدیث و حتی ایه خواهی یافت من چون فکر نکنی فقط کپی کننده و مثل برخی نشخوار کننده سخن دیگران هستم از محفوظات خودم چند مورد بهت بگم که مردی از قم قیام می کند که همنام یکی از پیامبران هست مردمی دور او جمع می شوند افرادی که دل هایشان پاره های اهن هست و طوفان حوادث نمی تواند انها را تکان دهد و دل هایشان را سست کند یا در مورد ان ایه قران که اعراب از دین روی می گردانند و خداوند گروه دیگری را جایگرین انها می کند و سلمان نشسته بود و پیامبر ص دست به پاهای او زد و گفت او و قومش هستند و روایات دیگری که مشخصات این انقلاب و حتی شخصیت های انها را بیان کرده مثل قیام در ماه مجرم و اشاره به کشته های انها و دادن پرچم به دست صاحب ان حالا من با زبان ساده بهت گفتم خودت برو روایات و ایاتشو پیدا کن
نقل قول کردن
+7 #5880 شاعر مهدوی 1403-02-14 22:57
به نقل از شاعر مهدوی:




فاش می‌گویم و این گفته ز ایمان من است
که مرا خامنه‌ای مثل یکی جان به تن است

افتخار  همه  میهن  پاینده  ما
رهبر مقتدر کشور و مرز کهن است

قلب فرماندهی سوریه و شام و بلاد
روح لبنان و فلسطین و عراق و یمن است

دشمن هرچه که مستکبر عالم همه اوست
رهبر جبهه حق او خود خیبرشکن است

سید ناب خراسانی ما سید علی
مایه عزت ما نور چراغ وطن است

به یقین معتقدم هر چه که گوید بشود
مرد حق وصل خدا دلبر شیرین سخن است

پرچم جبهه حق بوده بدستان علی
که چه پر قدرت و با هیبت و دشمن فکن است


#امام_خامنه_ای_مد_ظله




امام خامنه ای مدظله حتی اگر سید خراسانی روایات نباشند ( که ان شاالله هستند) باز هم سید خراسانی ما هستند !
چون هم سید هستند و هم خراسانی....
پس با خیال راحت به ایشان می‌گوییم سید خراسانی و توقیت هم نکرده ایم...
نقل قول کردن
-2 #5879 خودم 1403-02-14 22:37
به نقل از سعدالدین:
[quالان ساکن استان اصفهان ولی پدرم اصالتا کنگاوریه
کوه خدای خورشید اسمش چیه توکه کنگاوری ای
نقل قول کردن
+6 #5878 شاعر مهدوی 1403-02-14 22:22




فاش می‌گویم و این گفته ز ایمان من است
که مرا خامنه‌ای مثل یکی جان به تن است

افتخار  همه  میهن  پاینده  ما
رهبر مقتدر کشور و مرز کهن است

قلب فرماندهی سوریه و شام و بلاد
روح لبنان و فلسطین و عراق و یمن است

دشمن هرچه که مستکبر عالم همه اوست
رهبر جبهه حق او خود خیبرشکن است

سید ناب خراسانی ما سید علی
مایه عزت ما نور چراغ وطن است

به یقین معتقدم هر چه که گوید بشود
مرد حق وصل خدا دلبر شیرین سخن است

پرچم جبهه حق بوده بدستان علی
که چه پر قدرت و با هیبت و دشمن فکن است


#امام_خامنه_ای_مد_ظله
نقل قول کردن
+9 #5877 رهگذر عبوری 1403-02-14 21:52
✅ ۲/ سرلشکر رشید:

اکنون وحشت فرماندهان آنها این است که اگر دوباره اینبار ۱۰ هزار نفر از حماس، ۱۰ هزار نفر از حزب‌الله و ۲ هزار نفر از جوانان کرانه غربی(که همگی فقط یک سوم قوایشان است) حمله غافلگیرانه همزمان بر علیه ما انجام دادند، تمام می‌شویم.

در خرداد ۱۴۰۲ و در جلسه با فرماندهان ارتش و سپاه در قرارگاه مرکزی خاتم به فرمانده اطلاعات قرارگاه گفتم محدوده عملیات بیت‌المقدس ما(۶ هزار کیلومتر) را با نقشه فلسطین اشغالی تطبیق بده که نتیجه این شد که این نقشه از جنوب لبنان تا اسدود که ۸۰ درصد مراکز جمعیتی و اقتصادی و حکومتی رژیم در این محدوده است تطبیق یافت و بقیه هم بیابان‌هاست.

این محاسبه ما در قرارگاه خاتم همان حرفی بود که سرلشکر موسوی گفت اگر ارتش و سپاه با هم یک عملیات در مقیاس بیت‌المقدس یا فتح‌المبین و با همان تعداد نیرو انجام دهند، اسرائیل تمام می‌شود.

@Muhallell
نقل قول کردن
+7 #5876 رهگذر عبوری 1403-02-14 21:51
دعای دست نوشته جناب سید حسن نصرالله

یک دعا از طریق یکی از شاگردان مرحوم آیت‌الله قاضی به دست جناب حاج سید حسن نصرالله می‌رسد که به اذعان ایشان بسیار مجرب است. گفته بود وقتی آمدم ایران، دعا را به آیت‌الله‌العظمی بهجت نشان دادم. ایشان نیز فرموده بودند که بله! این دعا از استادمان آیت‌الله قاضی رسیده است …

دعای دست‌نوشته سیدحسن نصرالله این‌چنین است!

یَا مَن إِذَا تَضَایَقَتِ الأُمُورُ
فَتَحَ لَهَا بَاباً لَم‌تَذهَب إِلَیهِ الأَوهَامُ
صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد
وَ افتَح لِأُمُورِيَ المُتَضَایَقَةِ
بَابَاً لَم‌یَذهَب إِلَیهِ وَهمٌ
یَا أَرحَمَ الرَّاحِمِینَ

و در انتهای آن، توسلی به امام زمان علیه‌السلام نوشته شده؛

یَا بَقِیَّةَ‌ اللهِ أَغِثنَا
یَا بَقِیَّةَ‌ اللهِ أَدرِکنَا

@SHAMAT94
به نقل از کانال : توحید تشیع
نقل قول کردن
+4 #5875 عه 1403-02-14 21:34
وقتی عده ای بنایشان بر نفهمیدن هست کاری از دست هیچ کس ساخته نیست


«بنی عباس قبل ظهور» و داعی حمایت از اهل‌بیت؟

اگر چنین است، چگونه بر حکومت آل‌سعود در عربستان صدق می‌کند؟ درحالیکه هیچ ابراز محبتی به اهل‌بیت ندارند.

سپس مخالفین امام خمینی، نتیجه می‌گیرند، که مقصود از بنی‌عباس آخرالزمان، حکومت ایران است.

پاسخ این است: در کدام حدیث، ذکر شده بنی‌عباس قبل ظهور باید محب اهل‌بیت و داعی به آل‌رسول باشد؟

و ذکر نام بنی عباس صرفا از باب توجه دادن به این است که دشمن تشیع هستند چه «بنی عباس تاریخ» و چه «بنی عباس قبل ظهور» هر دو در این صفت مشترک هستند.

تازه اگر فرض را بر این بگیریم که احادیث این باب، در واقع بنی فلان بوده و توسط واقفیه به بنی‌عباس تغییر، تصحیف و جعل شده است که داستان فرق می‌کند.

احادیث این باب، چند نسخه‌ای است: بنی‌عباس، بنی‌فلان، ولد فلان، ولد عباس که با هم سر حکومت اختلاف می‌کنند و به فروپاشی می‌رسد.

هرگاه «بنی عباس در احادیث مهدوی» ذکر شده، اصلا اسمی از مناطق ایران نام برده نشده است.

جالب اینجاست برای عربستان، هم بنی‌فلان ذکر شده و هم بنی‌عباس.

بعد آقایان، نقد را رها کردند و چسبیدند به نسیه.

در مقابل، در برخی احادیث، وقتی از بنی‌فلان و بنی‌عباس سخن می‌آید، مدینه و مکه هم ذکر می‌شود. بعد تعجب است که چگونه به ایران ربط می‌دهند؟ مگر مکه و مدینه از شهرهای ایران است؟؟؟

✅ عناوین مرتبط:

اختلاف «بنی‌عباس» قبل ظهور، در ایران؟:
t.me/asrzohur110/625

«گرانی و مشکلات اقتصادی» در اواخر حکومت بنی‌عباس؟
t.me/asrzohur110/626

«تضعیف و زوال» حکومت عربستان، شرط ظهور / بنی عباس در عربستان، حکومت می‌کنند:
t.me/asrzohur110/624

➖➖➖➖➖➖➖➖
@ASRZOHUR110
نقل قول کردن
-2 #5874 سعدالدین 1403-02-14 21:24
به نقل از p:
سعد هوم را می شناسی امروزه به هوم افدرین می گن

هوم واقعی چیز دیگس
در موردش فعلا نمیتونم چیزی بنویسم چون مکان وادی لو میره
نقل قول کردن
-5 #5873 میثم 1403-02-14 21:23
به نقل از عه:
انگار تازه واردی بارها احادیث مربوط به این انقلاب و تشابهات ان حتی با شخص محمد رضا پهلوی بیان شده که از ایران فرار و در غربت کشته می شود روایات دقیق هستند و معصوم ع عواقب ادم ها را حتی بیان کرده و بنی عباس در محدوده عربستان هست یا همان بنی فلان و هر قیام کننده ای می تواند حکومت داشته باشد یا نداشته باشد در مورد حوادث فلسطین و محاصره انها از سوی روم و یهود هم جالب که این روزها را می بینیم که کودکان فلسطینی یک مشت استخوان شده در اثر نرسیدن مواد غذایی روایات هم می گویند که به زودی درهم و دیناری به شام نرسد و از جانب روم تحریم می شوند و جالب تر که گفته شده نرسد یعنی قبل ان می رسیده و مردم فلسطین و غزه همواره تحت کمک نهادهای بین المللی بوده جهت گذاران امور خود پیش از این حوادث
آیا نفس زکیه توسط عوامل «نفوذی ایران» در مکه، به شهادت می‌رسد؟

البته تعبیر «آل بنی فلان» برای قتل شخصیت شیعی در مدینه و تعبیر «بنی‌فلان» برای قتل نفس زکیه در مکه به کار برده شده که در نسخه های دیگر بنی عباس نیز ذکر شده است.

و در هر دو صورت، ارتباطی با ایران ندارد بلکه به حکومت عربستان قبل ظهور اشاره دارد که پانزده روز بعد شهادت نفس زکیه، حکومت شان متلاشی می‌شود و ظهور و قیام امام رخ می‌دهد.
➖➖➖➖➖➖➖➖
@ASRZOHUR110

من بحثم رو بنی عباس بودن انقلاب اسلامی نیست، شما فقط یک روایت معتبر از کتب قدیمی که وقایع انقلاب اسلامی تشریح میکنه، با ذکر منبع بیاور. خدا می‌داند من بیشتر از همه خوشحال میشوم.
نقل قول کردن
+5 #5872 عه 1403-02-14 21:22
دست مریزاد .. جناب امیری عالی جواب دادید افرادی چون الف.رستمی و دیگران شب روز دنبال این هستن که بگن حکومت شیعی ایران همون بنی عباس هست و در مورد نفس زکیه هم به نوعی دنبال این هستن که بگن از خارج عربستان کسی میاد نفس زکیه را میکشه و میخوان بگن کار حکومت ایرانه

#جواب
سلام.
چنین افرادی توهم محض دارند
زیرا نمیشود با پیش فرض حرف بزند. باید استناد به روایات باشد‌
در کدام حدیث ذکر شده، افرادی از ایران به مکه می‌روند و نفس زکیه را به شهادت می‌رسانند؟ مدعیان این حدیث را بیاورند، کافی است.

عناوین مرتبط:

اختلاف «بنی‌عباس» قبل ظهور، در ایران؟:
t.me/asrzohur110/625

«گرانی و مشکلات اقتصادی» در اواخر حکومت بنی‌عباس؟
t.me/asrzohur110/626

«تضعیف و زوال» حکومت عربستان، شرط ظهور / بنی عباس در عربستان، حکومت می‌کنند:
t.me/asrzohur110/624

سلام مخالفین امام خمینی بر «بنی‌عباس در مکه و مدینه»

چنین القا می‌کنند حکومت ایران، بنی عباس قبل ظهور است. بعد دنبال شواهدی می‌گردند.

اما با یک تناقض مهم مواجه می‌شوند؛ چطور؟

می‌بینند حکومت بنی فلان -که در برخی احادیث دیگر، به جای آن، بنی عباس و ولد عباس هم ذکر شده که سر حکومت اختلاف می‌کنند-، نفس زکیه را به شهادت می‌رساند.

و قبل‌ترش هم یه شخصیت شیعی دیگه در مدینه که شاید همان ال نمر بود توسط حکومت آل بنی فلان به شهادت می‌رسد. تعبیر را ببینید: آل فلان. چطور اهل بیت، کُد دادند.

به هر حال، می‌گویند: چه بد شد. زیرا ذکر شده نفس زکیه در مکه به شهادت می‌رسد و یه شخصیت شیعی هم در مدینه. بعد با خودشان نجوا می‌کنند ما که به مردم گفته بودیم: بنی عباس در ایران است. اما اینجا عربستان شد، حالا چه کار کنیم؟

خوب، می‌آیند یه توهم عجیب بیان می‌کنند: از ایران، عوامل نفوذی وارد مکه می‌شوند و نفس زکیه را به شهادت می‌رسانند‌‌. ساقی را ببینید.

در کدام حدیث ذکر شده، افرادی از ایران به مکه می‌روند و نفس زکیه را به شهادت می‌رسانند؟ مدعیان چنین حدیثی را بیاورند، کافی است.

فایل صوتی:
t.me/Monji_EmamMahdi/25434

عناوین مرتبط:
t.me/Monji_EmamMahdi/25433

➖➖➖➖➖➖➖➖
@ASRZOHUR110
نقل قول کردن
+11 #5871 رایحه ظهور 1403-02-14 21:16
الیجا مگنیر تحلیلگر نظامی بلژیکی :

به نظر می رسد ایران مشتاق دیدن نتیجه موشک‌های سطح به سطح هایپرسونیک جدید خود علیه یک هدف واقعی در دریای مدیترانه است.

پ.ن : انصارالله ساعتی پیش اعلام کرد که کشتی‌های مرتبط با اسرائیل را در دریای مدیترانه هدف قرار می‌دهد، و با موشک‌های هایپرسونیک تجهیز شده است.

...................
حسابش رو بکن انصارالله هایپرسونیک داشته باشه باید تمام ناوهای شیطان بزرگ و شیطانکهای کوچولو از منطقه فرار کنن!!

درود بر سیدخراسانی و یارانش که اینگونه دستان سیدیمانی و یارانش را پر کرده و لشگرشان را تجهیز نموده تا لشگر شیاطین را در هم بشکنند!
نقل قول کردن
+2 #5870 عه 1403-02-14 21:13
به نقل از میثم:
شیصبانی اگر دمشق را در هم میکوبد، پس نمی تواند صدام باشد.
نکته ای هست، تمام کسانی که در چند سال منتهی به ظهور( تاکید میکنم چند ساله یعنی حداکثر پایین پنج شش سال) به عنوان نشانه ظهور( سفیانی، خراسانی، یمانی، حسنی، ابقع، اصهب، شیصبانی، شعیب و ...) از آنها از آن ها نام برده شده، هیچکدام دارای حکومت نیستند و همگی قیام کننده هستند. تنها حکومتی که اختلاف آن جز نشانه های حتمی ظهور است، حکومت بنی عباس است. پس، هیچگاه امثال صدام نمی تواند یک نشانه ظهور باشد.
من هیچ حدیثی را نتوانستم به عنوان تایید انقلاب اسلامی مرتبط کنم، اگر شمامشاهده کرده اید، حدیث را بنویسید و ارتباطشو بیان کنید. بسیار خوشحال میشوم چنین حدیثی بیابم.

انگار تازه واردی بارها احادیث مربوط به این انقلاب و تشابهات ان حتی با شخص محمد رضا پهلوی بیان شده که از ایران فرار و در غربت کشته می شود روایات دقیق هستند و معصوم ع عواقب ادم ها را حتی بیان کرده و بنی عباس در محدوده عربستان هست یا همان بنی فلان و هر قیام کننده ای می تواند حکومت داشته باشد یا نداشته باشد در مورد حوادث فلسطین و محاصره انها از سوی روم و یهود هم جالب که این روزها را می بینیم که کودکان فلسطینی یک مشت استخوان شده در اثر نرسیدن مواد غذایی روایات هم می گویند که به زودی درهم و دیناری به شام نرسد و از جانب روم تحریم می شوند و جالب تر که گفته شده نرسد یعنی قبل ان می رسیده و مردم فلسطین و غزه همواره تحت کمک نهادهای بین المللی بوده جهت گذاران امور خود پیش از این حوادث
آیا نفس زکیه توسط عوامل «نفوذی ایران» در مکه، به شهادت می‌رسد؟

البته تعبیر «آل بنی فلان» برای قتل شخصیت شیعی در مدینه و تعبیر «بنی‌فلان» برای قتل نفس زکیه در مکه به کار برده شده که در نسخه های دیگر بنی عباس نیز ذکر شده است.

و در هر دو صورت، ارتباطی با ایران ندارد بلکه به حکومت عربستان قبل ظهور اشاره دارد که پانزده روز بعد شهادت نفس زکیه، حکومت شان متلاشی می‌شود و ظهور و قیام امام رخ می‌دهد.
➖➖➖➖➖➖➖➖
@ASRZOHUR110
نقل قول کردن
+10 #5869 رایحه ظهور 1403-02-14 21:07
مکرون:

ما به سوی یک جنگ جهانی می شتابیم، اگر پوتین را حالا شکست ندهیم سربازان آمریکایی و اروپایی زیادی به جای او می میرند‌‌.

................
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین

هرچند شخصا اصلا دوست ندارم که جنگ جهانی آغاز بشه که قطعا در طی اون انسانهای زیادی خواهند مرد ولی جهالت و حرض و طمع انسانها متاسفانه این جنگ ویرانگر رو شروع خواهد کرد
نقل قول کردن
+5 #5868 رهگذر عبوری 1403-02-14 21:03
رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه؛ از فریادهای مردم اسرائیل در کنست تا کابوس سربازان ارتش پوشالی رژیم اشغالگر در شب‌ها!

مادر «شیلاو گولان»، سرباز ارتش اسرائیل:
اوضاعمان خوب نیست؛ پسرم شب‌ها نمی‌خوابد و اگر هم بخوابد مدام کابوس می‌بیند! خواب می‌بیند که یک نیروی حماس مدام در چشم او خیره شده و به سمت او می‌آید و او را می‌کشد!
او شب‌ها فریاد می‌زند و محکم به دیوار مشت می‌زند!

تاجر و شهرک‌نشین سرزمین‌های اشغالی:
اسرائیل در لبه پرتگاه قرار دارد؛ آیا ما دیوانه‌ایم که دیگر در اینجا بمانیم؟!
ما هنوز در شوک هستیم؛ احساس می‌کنیم در یکی از فیلم‌های نتفلیکس هستیم؛ بعضی از دوستانم خودکشی کردند چرا که دیگر نتوانستند این شرایط را تحمل کنند!
t.me/afsaran_ir/106792
نقل قول کردن
-10 #5867 مرصاد 1403-02-14 19:46
به نقل از محب اهل البیت ع:
حتما روایات را خوانده اید که پیش از ظهور مروانی (حزب بعث )و شیصبانی بر عراق چیره خواهند شد

زیاد به موشک پرانی های این گروهک ها دلخوش نباشید همین اعمال آن ها باعث خواهد شد که امریکا عراق را به دشمنان شیعه واگذار کند

کسی خوشحال می شود که از پیشگویی های اهل البیت علیهم السلام بی خبر باشد
بشار نابود خواهد شد
عراق به دست دشمنان شیعه خواهد افتاد
یمن ویران عواهد شد
آتش آزربایجان بنی عباس را تار و مار خواهد کرد
مصر ویران خواهد شد
قرقیسیا اتقاق خواهد افتاد


خوشحال از این هستم که اتفاقات مطابق روایات در حال رخ دادن است

ظهور حالا حالا ها نیست این اتفاقات ادامه جنگ2جهانیست که صلحی ابتر برقرار شد
نقل قول کردن
-3 #5866 p 1403-02-14 19:42
به نقل از سعدالدین:
گفته شده که زرتشت هم قبل از بعثتش کنار رود دائیتی از روییدنی استفاده میکرد که احتمالا بعدا ازش هوم بسازه
از طرفی بهاربد رو زمان بعثتش میدونن و برخی منابع تولدش رو در خردادروز

اما اگه آب و هوای ایران نسبت به زمان اون و حال تغیر چندانی نکرده باشه در بهاربد یا نیمه اردیبهشت بعید میدونم اون روییدنی و یا گل در اون جای خاص وجود داشته باشه و شاید اواوایل خرداد زمان اون کاره
به هر حال اونی که ازش هوم میساختن اواخر اردیبهشت و خرداد ماه در اون مکان وجود داره

سعد هوم را می شناسی امروزه به هوم افدرین می گن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد