رایحه ظهور

راز جمله عجیب امام خامـنه ای در دیدار خانواده شهید سلیمانی ، طوفان جهانی در راه است ...

چند روز قبل نائب امام زمان(عج) در دیدار خانواده ی شهید سلیمانی در تاریخ( 10/10/1402) جملاتی فرمود که بسیار عجیب بود و واکنشهای مختلفی در محافل دوست و دشمن ایجاد کرد :


» ابتدای نظرات (5825)

نماز خواندیم، بعد من نشستم روی پلّه، یک صحبت گرم و گیرایی کردم؛ قبلاً هم فکرش را نکرده بودم؛ خدای متعال همین‌طور حرف میزد! در واقع زبان من بود، حرف خدا بود؛ خیلی جلسه‌ی عجیبی بود، خیلی تأثیراتی گذاشت…

علی رغم برخی برداشتهای نادرست که از این بیانات صورت گرفته است ، این احتمال می رود که معظم له با انگیزه و هدف قبلی با ذکر این خاطره و جملات رازآلود در نظر دارد حقایق مهمی را به جامعه و جبهه حق و باطل منتقل نماید.

حقایقی که از جملات معظم له برداشت می شود :

دوستان بدانند که ما و جهان در آستانه تحولات بسیار مهم و البته سخت منطقه ای و جهانی قرار داریم و  خود را برای آن آماده کنند.

جبهه حق و تمام کسانی که ما را قبول دارند بدانند و اعتماد کنند که ما با خداییم و خدا با ماست ما با خدا راز و نیاز می کنیم و حرف می زنیم و او به زبان ما حرف می زند و دستورات حساس و بی سابقه ای که در آینده صادر خواهد شد از طرف خدا و حجت خدا امام عصر(عج) است که برای در امان ماندن از خطرات و حوادث بزرگ آتی و پیروز شدن در تحولات و اتفاقات و جنگهای بزرگ پیش رو  صادر خواهد شد.

 دوستان به درستی این مواضع و فرمانها اعتماد داشته باشند و آن را سخن حجت خدا و خدا بدانند و رزمندگان و علی الخصوص سرداران و فرماندهان جبهه حق  دل قوی دارند و در اجرای این فرمانها لحظه ای تردید و درنگ نکنند.

جامعه بداند که در نهایت این راه و پایان این طوفان پیروزی و نجات با ما و جبهه حق خواهد بود.

دشمنان نیز با درک این موضوع و حقیقت مهم که ما با خداییم و خدا با ماست و مطابق پیش گوییهای عصر ظهور  شکستی بزرگ و تاریخی در انتظار آنان است از هم اکنون قدرت و اراده و امید خود را از دست بدهند و نتوانند آنچنان که باید و شاید از امکانات مادی و غیرمادی خود در جنگ بزرگ پیش رو بهره ببرند.

 

 به دنبال گستاخی و تجاوز بی سابقه ی دشمنان در هدف قرار دادن و قتل عام زائران بی دفاع  کرمان که البته در ادامه گستاخی های قبل در ترور شهید سید رضی و شهید العاروری بود و قطعا تداوم نیز خواهد داشت و در ادامه ، پیام قاطع نائب امام زمان(عج) پس از این حادثه تلخ که فرمودند :

 بسم الله الرّحمن الرّحیم

دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

 ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل وهمراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت میکنم. روح مطهر شهیدان انشاءالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها است. با مجروحان حادثه همدردی میکنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

 

نائب امام زمان(عج) در این پیام و با قید فوریت و قریب الوقوعی ، وعده مجازات دشمنان جنایتکار سندگل را در طی پاسخی سخت داده و این پاسخ سخت را با اذن و اجازه خداوند قهار جبار دانسته است :

أذن للذين يقاتلون بأنهم ظلموا وإن الله على نصرهم لقدير  - سوره حج آیه 39

و البته همانگونه که خداوند در انتهای آیه ای که اذن قتال و جهاد برای مومنین صادر کرده است وعده نصرت و یاری مومنین را داده و به طور حتم  در جهادی که نصرت و یاری خداوند متعال باشد شکستی در کار نخواهد بود و پیروزی و ظفر قطعی ست!

در آخر چنین برداشت می شود که طوفان الاقصی که با شجاعت رزمندگان جان برکف حماس و رشادت و دلاوری مردم فلسطین آغاز شد و بنیان به ظاهر محکم کاخ ستمگران صهیونی را لرزاند و فروپاشید و با دلاوری بی نظیر  ملت ، رزمندگان و رهبر بزرگ یمن ادامه یافت اینک در آستانه تبدیل به طوفانی جهانی است ، طوفانی که  ظالمان و مستکبران جهانی را در برخواهد گرفت و در انتها و پس از پایان ، از آنها و لشگر به ظاهر بزرگ و مجهزشان چیزی باقی نخواهد گذاشت.

بشریت در این وانفسا و بن بست آخرالزمان  که هیچ راه چاره ای ندارد به راه روشنی که توسط عصای موسوی نائب امام زمان(عج) و با شکافتن بن بستها و دریاهای قدرت و هیبت دشمنان کشیده خواهد شد روی آورده و نجات خواهند یافت در حالی که طوفان جهانی ، لشگریان کفر و ظلم را در برگرفته و غرق خواهد نمود.

و نائب امام زمان(عج) در آغاز این دوره ی سخت و طاقت فرسا با ذکر جملاتی همانند موسای پیامبر بیان می دارد که ان ربی معی سیهدین ، خداوند قطعا با ماست و ما را هدایت خواهد کرد ، دل قوی دارید و محکم باشید ، به آینده ی روشن خود و تاریخ بنگرید و با گامهای استوار و  دلی سرشار از ایمان و یقین بسوی حوادثی که مجد و عظمت اسلام و خفت و خواری و نابودی دشمنان را در پی خواهد داشت پیش روید.

بشارتهای مبارک بسیاری که توسط ائمه اطهار(ع) در طی روایات عصر ظهور برای این دوره ی سخت بیان شده است اگر به درستی به جامعه و بدنه جبهه حق و توده های مردمی رسانده شود قطعا  نیرو و امید عظیم و انرژی و قدرت زیادی ایجاد خواهد نمود که موجب خواهد شد پیروزی راحت تر و سریعتر بدست آمده و هزینه ها و تلفات کاهش یابد.

و در این میان اعتماد و فرمانبری از جبهه حق مخصوصا در بین خواص و فرماندهان و صبر توده های مردمی  بسیار ضروری و حیاتی ست که ان شاالله محقق خواهد شد.

 خدا با ماست ، او ما را هدایت خواهد کرد و در این طوفان عظیم حوادث و جنگهای پیش رو به ساحل آرامش و امن ظهور خواهد رساند ...

رایحه ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور کشانده است .... شهید آوینی

نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین

دیدگاه‌ها   

-1 #5825 محمد 1403-02-13 13:38
و اختلافی در یمن بر سر حکومت وجود دارد

شما کجا و سفیانی کجا!!!! پیش از ان شیصبانی با 80 هزار نفر از کوفان برمیشورد و دمشق را در هم میکوبد( رابطه بین اصعب مروانی و شیصبانی هنوز مشخص نشده)

پرچم های زرد از مغرب ابتدا وارد مصر و سپس وارد شام میشود که این نشانه سفیانی است

مردم مصر بر علیه حاکمشان بلند میشوند در نتیجه رومیان وارد مصر میشوند که ان ها را سرکوب کنند سپس مغربی ها وارد مصر میشوند بین رومیان و مغربی ها درگیری میشود و مصر مانند سرگین شتر...........

رود نیل در مصر خشک میشود و مردم مصر را به صورت تپه ای رها میکند مردم مصر از جنگ و خونریزی نمیریزند بلکه از خشک شدن رود نیل میگریزند

اختلاف دو گروه از عجم و خونریزی فراوان میان ها تا انکه سید زیبا رو ..........

اتشی از اذربایجان

پیش از خروج سفیانی فتنه قتل و اشوب رومیان را در برمیگیرد ( هرج الروم )

یاران مهدی در میان مردمند برای انحضرت تبلیغ میکنند و زمینه ظهور حضرت..........
نقل قول کردن
0 #5824 خلاقم 1403-02-13 13:17
ساخت زیردریایی رادار گریز بسیار ساده تر از هوا پیماست براحتی میشه بزرگترین ناو امریکا را بایک زیردریایی رادار گریز نابود کرد کارهای سخت راه حل های ساده دارند گاهی پهباد ارزش ذاتی هلیکوبتر در جنگها را از بین برده وهمچنین موشک ههای ضدتانک
نقل قول کردن
-1 #5823 میثم 1403-02-13 13:02
به نقل از محب اهل البیت ع:
مروانی ها به حزب بعث و شباهت دارند
بعد از فروپاشی عراق با شیصبانی متحد خواهند شد (وحدت شیعیان منافق با عمریه )

ما در روایات چهار قیام از عراق داریم:
۱.مروانی
۱. اصهب
۲. شیصبانی
۳. عوف سلمی
به احتمال زیاد مروانی و اصهب یک شخصیت هستند و به قول دوستمون جناب محب احتمالا از حزب بعث باشند. بنده به شخصه ابراهیم عزت الدوری محتمل ترین گزینه برای اصهب میدانم، چه اینکه اصهب به معنای سرخ و سفید است که خیلی به قیافه ظاهری الدوری میخوره.
اما شیصبانی در ظاهر باید تناسبی با بنی عباس داشته باشد. اما این به معنای این نیست که حتما از موافقان حکومت بنی عباس باشد.احتمالا با سران بنی به اختلاف خورده و خودش مدعی خلافت در بنی عباس است. شخصی مانند مقتدی صدر می تواند گزینه مناسبی برای این مورد باشد.
اما عوف سلمی، به نظر شخصیتی مستقل از شیصبانی یا اصهب ندارد و بیشتر به همان اصهب یا مروانی شباهت دارد که منطقه خیزش آن از تکریت است.
ولی من نه تنها روایتی مبنی بر اتحاد بنی عباس با مروانی ندیدم، بلکه روایتی در جنگ بین این دو هم ملاحظه کرده ام.
نقل قول کردن
-1 #5822 مثلا افشاگور 1403-02-13 12:34
به نقل از محب اهل البیت ع:
جناب حروف مقطعه
کار نشنتاسی که تو سنگش را به سینه می زنی مثل من و تو یک انسان است و نظر شخصی حود را گفته
بحث بر محور شناخته یا ناشناخته بودن شعیب صالح بود که شما وارد گود شدید
فرض بگیریم روایت خاملا اصله در مورد شعیب نیست شما بفرمایید جناب سیجانی بر چه اساسی مدعی هستند که شعیب شخصیت شناخته شده در دوران ظهور خواهد بود ؟

در حالی که اکثر محققان طبق روایات شعیب را خاملا اصله می شناسند

این اقاهه که با موتور زد افغانی بدبخت است که کج فهمه ولش کن ارزش بحث نداره
نقل قول کردن
0 #5821 .......... 1403-02-13 11:53
به نقل از سعاح:
بگذارید ویترین های دربار هرچی خواستند در باره شون بگویند اما بنده حال کردم، گوش کنید:

www.youtube.com/watch?v=A78Qak8qBfA

ددوستان من این مردک را گوش کردم درست می گه چرا جوابش نمی دین اگه دروغ می گه
بعد سهم ما کجاست اقا من قبل سن 18 رفتم جنگ اونم نزدیک 2سال سهم من کو چرا خونه و زندگی من ندارم این چی می گه
نقل قول کردن
+3 #5820 رایحه ظهور 1403-02-13 10:50
خیزش دانشگاه های آمریکا و غرب
تحقق وعده های خمینی کبیر❗️

♦️به راستی در هزاره اخیر هیچ رهبری چون امام خمینی قدس سره از "تحولات آینده" و ترسیم دقیق چهره "جهان فردا"، سخن به میان نیاورد؛
چرا که به تعبیر دقیق امام خامنه ای:
امام(ره) انسانی بسیار عاقل، دوراندیش، حکیم، آدم‌شناس، تیزبین، حلیم، متین و "آینده‌نگر" بود؛
1⃣ امام از ابتدای نهضت، به اهداف "جهانی" می اندیشید،
مرحوم حاج اسماعیل دولابی ره در خاطره ای نقل می نمود:
اوائل سال ۴۱ شمسی (بیش از نیم قرن قبل) از تهران به همراه چند نفر به قم مدرسه فیضیه رفتیم،
در مدرس مدرسه فیضیه محضر امام رسیدیم، ایشان فرمودند :...این حرکتی که ما آغاز نموده ایم در قم نمیگنجد چه بسا در "ایران هم نگنجد"!!
2⃣ بی شک امام یک رهبر الهی فرا مکان و "فرا زمان" بود که یک "ماموریت الهی" و "رسالت زمینه سازی نهضتی جهانی" را عهده دار شدند و بارها به صراحت به "تبیین ابعاد"و اهداف" این ماموریت پرداختند:
■"معنی صدور انقلاب" ما این است که همۀ "ملتها بیدار بشوند" و همۀ دولتها "بیدار" بشوند و خودشان را...از این "تحت سلطه" بودنی که هستند..."نجات" بدهند، ( صحیفه امام، ج 13، ص 281 )
3⃣ امام از "لزوم بیداری" ملتها که ترس از صهیونیستهای "اشغالگر قدس" را از بین میبرد سخن گفتند:
■ هر جا (بیداری و تحول الهی که در ایران پیدا شد) پیدا بشود "مسأله حل است"، دیگر "آن وقت نترسید" که:
چهار تا فاسد بیایند مسجد الاقصیٰ را بگیرند آن وقت دیگر ترس نکنید، "حل است مسأله"!! ( همان، ج 13، ص 90ـ91 )
4⃣ امام خمینی با تصریح به ورود جهان به "دوره تحولات شگرف، "بشارت" دادند که:
■ آمال ستمگران و جهانخوران رو به "افول" نهاده و دست ظلم پیشگان جهنمی...در"آستا نه قطع شدن" است، (همان، ج ۱۹/ ص ۴۷۶)
5⃣ به نظر نگارنده:
امام "پیشاپیش" از پیدایش "امواج عظیم" اعتراضی محرومان بر علیه "نظام سلطه" در فضای سیاسی جهان معاصر، که اکنون بخشی از آن نمایان گردیده، خبر دادند:
■"با خواست خداوند متعال با "موج عظیم" "پرخواشگران" مستضعف میرود تا بنیان تجاوز بر حقوق بشر را از جا بر کند...
گوی وعده خداوند نزدیک است...
( همان، ج ۱۹/ ص۴۷۶ )؛
6⃣ امام با بینش عمیق الهی و اشراقی خود به تبیین "شرایط امروز" جهان بالاخص "آمریکا" پرداختند:
■«مظلوم‌ها دیگر نمی‌توانند تحت ظلم ابرقدرت‌ها باشند. الان "در آمریکا" هم خود ملت آمریکا "قبول ندارد" این کارهایی را که دارد رئیس شان می‌کند،
الان مردم آمریکا هم "عاصی" شده‌اند از دست اینها! دنیا اصلاً به عصیان کشیده شده است.» (همان؛ ج 18؛ ص 323)؛
■ «در خود آمریکا هم "ملت آمریکا" کم‌کم "بیدار می‌شوند" و خواهد شناخت این ابرقدرت‌هایی که تحمیل می‌کنند خودشان را بر ملت‌ها » (همان؛ ج 11؛ ص 357)؛
7⃣ و اکنون آرمان امام خمینی قدس سره و فرمایش امام خامنه ای مبنی بر "فلسطین از بحر تا نهر" فریاد رسای این روزهای دهها هزار دانشجوی آمریکایی گردیده است!!
۸۰۰۰ تظاهرات مردمی در بیش از ۸۵۰ شهر آمریکا (بنا بر گزارش الجزیره) در روزهای گذشته صحنه های بی سابقه ای را رقم زده است؛
8⃣خیزش دانشجویی و ضد صهیونیستی کم نظیر در بیش از ۸۰ دانشگاه آمریکا، در نیویورک، جرجیا، ویرجینیا مونتانا، اوهویو، کالیفرنیا، لس آنجلس، بوستون، آستین تگزاس، و... (به ویژه دانشگاه های ممتاز و تحت نفوذ سنتی صهیونیست ها و یا دانشگاه‌های شمال آمریکا مثل مینه سوتا، که سابقه کنش های سیاسی کمتر داشته اند) تا سیدنی و ملبورن در استرالیا و دانشگاه ساپینزا در رم ایتالیا و دانشگاه لیدز در انگلیس و سوربن پاریس در فرانسه و مک گیل در مونترال کانادا و...، سران سلطه و غرب وحشی را "شوکه" و جریان "غرب زده داخلی" را "غافلگیر" و متحیر و پریشان! نموده؛
9⃣ بی تردید این پدیده بخشی از "بیداری انفسی" و تحقق "عصیان" عمومی است که امام راحل وعده آن را داده بود!! و این تند باد نشانه طوفان است! و تحقق وعده الهی نزدیک.... ان شاالله

وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَن َّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَ ّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَىٰ لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَ ّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ۚ (نور/۵۵)

میر احمدرضا حاجتی
نقل قول کردن
+4 #5819 رایحه ظهور 1403-02-13 10:42


حوادث آخرالزمان و نزدیک ظهور خیلی عجیبن!...

ممکن یه زن بی‌حجاب در آمریکا در جبهه حق قرار بگیره اما یه زن چادری در کشور شیعه در جبهه باطل باشه.
نقل قول کردن
-3 #5818 محب اهل البیت ع 1403-02-13 08:58
به نقل از رایحه ظهور:
کفتارهای اصلاح طلب را بهتر بشناسیم:




کافی بود در یکی از دانشگاههای ایران اتفاقی به اندازه ی یک صدم اتفاقی که الان در دانشگاههای غرب می افته رخ بده ، تا این کفتارها با دهای گشاد و لب و دندان خونی هار شوند و به جون انقلاب و اسلام و کشور بیفتند!


الحق راست می گویی جناب علامه البر و البحر


اگر تیر برق به چشم ایران برود آن را نمی بیند ولی اگر ریزه کاهی در چشم دیگران بنشیند در بوق و کرنا می کند .

این لست آنچه مردم از رسانه های میلی جمهوری بنی عباسی فهمیده اند
نقل قول کردن
-4 #5817 محب اهل البیت ع 1403-02-13 08:52
حوثی ها که به اذعان جناب سیجانی پشه هستند حتی اگر شیعه اثنی عشری باشند به خاطر عدم رعایت اصل تقیه چنان چه کشته شوند خونشان به هدر رفته و هیچ ارج و قربی د پیشگاه خدا ندارند

این پشه ها که به خیال خود با نمرود زمان می جنگند فقط با دست خود خود را به هلاکت می افکنند

شیعه با تاسی به روایات هرگز قیام بالسیف نمی کند
قیام شیعه با تاسی بر معصومین علیهم السلام فقط تبلیغی است
نقل قول کردن
0 #5816 محب اهل البیت ع 1403-02-13 08:45
جهاد شیعه در دوران غیبت تبلیغ مکتب اهل البیت علیهم السلام در میان خویشاوندان و نزدیکان و مناظره با دشمنان اهل البیت علیهم السلام است بطوری که هیچ آسیبی به شیعه نرسد و جان و مال و ناموسش در خطر نباشد

کسانی با انقلاب کردن و تشکیل حکومت شیعی باعث تحریک دشمنان شیعه شده اند مسئول ریخته شدن خون شیعیان هستند نه کسانی که با رعایت اصول تبلیغ و مناظره علیه مکتب عمریه در صدد گسترش مکتب حقه اهل البیت علیهم السلام هستند

در دوران غیبت مدارا و تقیه از اصول اولیه تشیع است
قیام علیه ظلم فقط در حیطه مسئولیت معصومین علیهم السلام است
نقل قول کردن
-1 #5815 محب اهل البیت ع 1403-02-13 08:36
پیشوایان معصوم علیهم‌السّلام از بنی عباس به «بنی شیصبان» تعبیر می‌کردند. علامه مجلسی در وجه نام‌گذاری بنی عباس به بنی شیصبان، می گوید: شیصبان اسم شیطان است و به این سبب که بنی عباس شریک شیطان شده‌اند، به آنان بنی شیصبان گفته می‌شود.آن بزرگواران، دشمن خود را به طور کنایه با این کلمه نام برده‌اند.
نقل قول کردن
+1 #5814 محب اهل البیت ع 1403-02-13 06:18
به نقل از ....................:
آیا مشخصات حکومت ترکیه به مروانی می خوره یا حکومت برزانیا

مروانی ها به حزب بعث و شباهت دارند
بعد از فروپاشی عراق با شیصبانی متحد خواهند شد (وحدت شیعیان منافق با عمریه )
نقل قول کردن
0 #5813 محب اهل البیت ع 1403-02-13 05:52
به نقل از عه:
نیازی به تفهیم نیست خودم برات لینک دادم همونجا کارشناس گفته بود که اولا اون حدیث قوی نیست و در ثانی جوابتو دادم که اون در مورد یک فردی بی رحم و خشن هست و جایی ممدوح نشده و ان عبد هم قرینه دیگری که نشان دهد شخص مثبتی هست ندارد و در ترجمه تنها گفته شده بنده خدمتگزار فرمانبردار و با این تفاسیر که یاران ان فرد هم افرادی با موهای بلند و پرچم های سیاه هستد در فرهنگ کشور ما و مردم اطراف حتی چنین افراد با ان پوشش و ظاهر وجود ندارند و تنها در داعشی ها و تکفیری ها ما ان مدل موها و پرچم و نشان ها را یافتیم و دیگر اینکه در اینجا اشاره به محوریت ان شخص و یارانش دارد در حالی که شعیب ابن صالح خود فرمانده خراسانی هست و توسط او گماشته می شود و به تنهایی نمی تواند وجه و اعتباری داشته باشد و مورد شناخت و اعتماد مردم باشد و با این تفاسیر و همه تلاش هایتان بدتان نمی اید یک شعیب ابن صالح قلابی از داعشی ها هم که شده بیرون بیاورید و مشخص نیست چگونه خلق شده اید که این همه گمراه و قصی القلب هستید در مواجهه با حق و محور حق


جناب حروف مقطعه
کار نشنتاسی که تو سنگش را به سینه می زنی مثل من و تو یک انسان است و نظر شخصی حود را گفته
بحث بر محور شناخته یا ناشناخته بودن شعیب صالح بود که شما وارد گود شدید
فرض بگیریم روایت خاملا اصله در مورد شعیب نیست شما بفرمایید جناب سیجانی بر چه اساسی مدعی هستند که شعیب شخصیت شناخته شده در دوران ظهور خواهد بود ؟

در حالی که اکثر محققان طبق روایات شعیب را خاملا اصله می شناسند
نقل قول کردن
-4 #5812 سعاح 1403-02-13 05:31
بگذارید ویترین های دربار هرچی خواستند در باره شون بگویند اما بنده حال کردم، گوش کنید:

www.youtube.com/watch?v=A78Qak8qBfA
نقل قول کردن
-4 #5811 سعاح 1403-02-13 04:19
پیش بند کاهن اعظم ماسونی در لوگوی گوگل:
نقل قول کردن
-4 #5810 سعاح 1403-02-13 04:19
«فیلیپ موریس»، سیگار معروف اسرائیلی در ایران/ واردات ۳۲ میلیون دلار سیگار آمریکایی به کشور۔
نقل قول کردن
+4 #5809 رهگذر عبوری 1403-02-12 23:56
این رادار باند ایکس آمریکاست

گرانترین رادار دنیا

قیمت 500 میلیون دلار

به اندازه 83 تانک مرکاوا قیمت دارد


باارزش ترین و دقیق ترین سیستم راداری ساخته شده در دنیا

این رادار آنقدر دقیق است که میتواند در فاصله سه هزار کیلومتری ریز پرنده های بسیار کوچک را در ابعاد پنج سانتیمتر شناسایی کند

محل دقیق پرتاب موشک را از فصله 5000 کیلومتری به محض پرتاب مشخص میکند

یکی از علتهایی که ایران موشکها را از لانچر متحرک پرتاب کرد وجود این رادار بود

حالا بعد این همه تعریف ایرانی ها توانسته اند این غول راداری را در شب عملیات وعده ی صادق در صحرای نگب و در نزدیکی پایگاه نواتیم نابود کنند

نابودی این رادار آنقدر درد داشته است که آمریکایی ها را در شوک فرو برد

اول قدرت اطلاعتی شناسایی این رادار که کاملا استتار بوده توسط قدرت اطلاعاتی ایران

دوم قدرت جنگال ایران

سوم کور کردن چشمی که رهبر تمام چشمها در شب عملیات وعده ی صادق بود

البته این بخش کوچکی از اتفاقات عملیات وعده ی صادق بود

لطفا منتشر کنید تا همگان بدانند بچه های ما چه شاهکاری کرده اند
نقل قول کردن
0 #5808 پپششمککیانن 1403-02-12 22:50
به نقل از رایحه ظهور:
به نظرت پشه قوی تر بود یا نمرود ؟

ولی خدا اراده کند پشه ای قوی ترین ها رو به زیر می کشد!

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ....


و خدا اراده کرده هیبت استکبار و نوچه هاش رو با مردمی پا برهنه نابود کند و مقدهه ظهور حجتش را فراهم سازد.

به نقل از رایحه ظهور:
به نظرت پشه قوی تر بود یا نمرود ؟

ولی خدا اراده کند پشه ای قوی ترین ها رو به زیر می کشد!

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ....


و خدا اراده کرده هیبت استکبار و نوچه هاش رو با مردمی پا برهنه نابود کند و مقدهه ظهور حجتش را فراهم سازد.

اصغر مستضعف در ایه کیست؟
نقل قول کردن
-2 #5807 سعدالدین 1403-02-12 22:49
به نقل از رایحه ظهور:
نماهنگ بسیارر زیبای نامه‌ای برای تو (Letter for you)

دانلود:
uupload.ir/view/video_2024-05-01_22-03-49_ahse.mp4/

نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا
مناسب انتشار در روزهای خیزش جریان دانشجویی در آمریکا و اروپا

.....................
این نامه چند سال قبل منتشر شد اما

وقتی کار که برای خدا باشه اینطور در حساس ترین لحظات تاریخی اثر خودش رو می زاره!

هزار نفر یکی تو اروپا و آمریکا
هم وقت خودش رو به شنیدن سخنان رهبر ایران در حد ده دقیقه هم اختصاص نمیده همچنان که ماها واسه شنیدن سخنان رهبران دینی اونها وقت اختصاص نمیدیم
نقل قول کردن
+4 #5806 رهگذر عبوری 1403-02-12 22:36
این هم پاسخی دندان شکن به سایبری های سایت که نشان داه هیچ تغییر رویه ای نخواهند داشت

بیشترین شهدای فلسطین چه نام دارند؟

نام امیرالمومنین(ع) و امام حسن(ع) در صدر نام شهدای فلسطینی.
نقل قول کردن
-2 #5805 محب اهل البیت ع 1403-02-12 22:27
به نقل از رایحه ظهور:
به نظرت پشه قوی تر بود یا نمرود ؟

ولی خدا اراده کند پشه ای قوی ترین ها رو به زیر می کشد!

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ....


و خدا اراده کرده هیبت استکبار و نوچه هاش رو با مردمی پا برهنه نابود کند و مقدهه ظهور حجتش را فراهم سازد.




از لینکه پذیرفته ای حوثی ها پشه هستند جای شکر وجود دارد


سیجانی
خداوند خودش ماموران خود را برای غلبه بر مستکبران انتخاب می کند
پشه را خداوند مامور نابودی نمرود کرد
پشه به خودی خود کاره ای نبود
گویا بنی عباس ادعای خدایی هم دارد خودش بچای خدا تصمیم می گیرد

حوثی ها فعلا نوچه های بنی عباس هستند و بنی عباس طبق روایات بزرگترین مستکبر در آخرالزمان است .
اگر روایات ظهور را خوانده باشید همه سیزده گروه معاند که با مولا علیه السلام می جنگند از بین مسلمانان هستند از جمله بنی عباس
و خدا اراده کرده مستضعفین (یعنی اهل البیت علیهم السلام )را بر زمین مسلط سازد

توهمات شما بنی عباسی ها پایانی ندارد
نقل قول کردن
+1 #5804 میثم 1403-02-12 22:23
به نقل از عه:
با سلام
همه شخصیت های ظهور به نام و شکل مستعار و رمز آلود اورده شده اند و نه اصلی که این هم خود از حکمت های الهی هست برای حفظ جان و یا فاش نشدن زمان دقیق ظهور مثل یمانی خراسانی سفیانی شعیب این صالح یا حتی خاندان بنی فلان که به صورت مجهول اورده شده است اما اگر بخواهم در مورد فردی به نام شعیب ابن صالح هم مطالبی خدمت دوستان این سایت عرض کنم این هست که اولا جز علائم حتمی ظهور نیست مثل یمانی و سفیانی و تنها به عنوان فرمانده اصلی سپاه خراسانی از ان یاده شده که در نبرد اصطخر و یا فتح بیت المقدس نقش مهم و بسزایی را ایفا می کند هر چند خود خراسانی هم از علائم حتمی طهور بر شمرده نشده هر چند قبلا هم اشاراتی داشتم که این دسته بندی ما از علائم به حتمی و غیر حتمی هم درست نیست و هر ان چه را که معصومین در قالب روایات و پیشگویی حوادث اینده اورده اند کم و بیش قابل تحقق خواهند بود و اگر هم معصوم از واژه محتوم استفاده کرده بیشتر به خاطر تاکید بر قوی بودن ان حادثه دارد و لاغیر ای حال در مورد شخصیتی به نام شعیب این صالح هم روایاتی که هست قابل تامل هست و باید قوی از ضعیف انها شناسایی شوند و با اوردن روایات درهم نمی توان به یک برداشت و نتیجه قطعی دست یافت و برخی به استناد به نام شعیب و ریشه شعب ان را به فردی مردمی و معروف نسبت داده اند که بر خلاف سایر شخصیت ها یک پسوند ابن صالح هم برای نام ان اورده شده هست که همین هم باز رمز گونه بیان شده است اما در برخی روایات هم من قرینه هایی دیده ام که ممکن هست دلالت بر گمنام بودن هم داشته باشد اما نه مثل ان عبارت خامله اصله که در مورد یک شخصیت ظالم و ستمکاری هست و نه ممدوحی مثل شعیب ابن صالح

آفرین از بحث و استدلالت لذت میبرم، نه مثل بعضی ها که از کلیشه های فکر خودشون بیرون نمیان.
نقل قول کردن
0 #5803 محمد 1403-02-12 21:49
به نقل از مسعود:
قبلاً گفتیم این رفیق از راه به در شده خاتمی و روحانی باید از مجمع تشخیص مصلحت بیرون انداخته بشه، کرسی مجمع باید توسط برادران انقلابی، ولایی و مردمی از نیروهای عزیز مسلح پر بشه نه با این مرفه بی درد!

قطعاً اینها نظام‌رو در چشم مردم بدبین می کنند.




اقا مسعود به نظرم حواست نیست خیلی داری تند میری

هر کی ازش فساد اقتصادی رو شد سریع بایکوتش نکن

همین شمخانی شاید ۱۰ یا ۱۵ ساله در کنار اقا است
نقل قول کردن
+6 #5802 رایحه ظهور 1403-02-12 21:21
نماهنگ بسیارر زیبای نامه‌ای برای تو (Letter for you)

دانلود:
uupload.ir/view/video_2024-05-01_22-03-49_ahse.mp4/

نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا
مناسب انتشار در روزهای خیزش جریان دانشجویی در آمریکا و اروپا

.....................
این نامه چند سال قبل منتشر شد اما

وقتی کار که برای خدا باشه اینطور در حساس ترین لحظات تاریخی اثر خودش رو می زاره!
نقل قول کردن
+5 #5801 افشاگر 1403-02-12 20:50
به نقل از ....................:
یه ذره از افشاگر یا همون پشمکیان تعریف کردیم دوباره مهملاتش را آغازید.

تو اسکل کی باشی که خودتو با من مقایسه میکنی ادم بی سروته
نقل قول کردن
-1 #5800 خخخ 1403-02-12 20:48
به نقل از عیار:
امام علی علیه سلام میگه اگر حاکمانتان وضع مالی وزندگیشان از فقرای جامعه بهتر بود بدانید سرتون کلاه گذاشتن دست اندرکاران مدعی نظام اسلامی اموالشون را رو کنند وضعیتشان مشخصه چی کردن تا بعد! وچرا پول که سند اعتبار هر حکومتیست باید در کشور ما بی اعتبارش کنند کیا از تورم نفع می برند؟

مشخصه کیا همان ها که وارداتچی هستند و با ایجاد تورم های مصنوعی فقط و فقط به دنبال خالی کردن جیب ملت و نفع خودشان هستند همیشه با ایجاد فقر و فلاکت مردم و تبعیض و فاصله طبقاتی و هر کی برای خودش قیمت گذاری می کند دو سه برابر کشورهای اطراف ان هم جنس بنجل را به مردم قالب می کنند و ولی مطلقه هم سر در زیر برف و گویا در عوالم هپروت و خودشان از جیب ملتشان می دزدند و اسم کشورشان را هم گذاشته اند عسلامی
نقل قول کردن
-2 #5799 عه 1403-02-12 20:20
به نقل از محب اهل البیت ع:
این روایت را بخوان اگر قانع نشدی بگو توضیح بدهم

مرحوم علامه ى مجلسى (رضوان الله علیه) در کتاب (بحار الانوار) از (غیبت نعمانى) از حضرت امیر المؤمنین علیه السلام درباره ى برخى از علائم ظهور که در ضمن آن به پاره اى از ویژگیهاى ارتش وسپاه خراسانى اشاره شده، حدیثى را بدین صورت نقل کرده است:

امیر المؤمنین علیه السلام فرمود: ناچار باید آسیائى بگردش درآید، وهمین که کاملا بگردش افتاد وپا برجا شد خداوند بنده ى خدمتگذار فرمانبردارى را که در راه خدا بسیار سخت گیر وگمنام است برمى انگیزاند که پیروزى با اوست.

یارانش کسانى هستند که موى بلند دارند وصاحب ریش وسبیل هستند، لباسهایشان سیاه، وصاحبان پرچمهاى سیاهند، واى بحال کسى که با آنها به دشمنى برخیزد که بى ملاحظه آنان را مى کشند.

به خداى بزرگ سوگند که گوئى من هم اکنون آنها را مى نگرم وکارهاى آنها وآنچه را که بدکاران وعربهاى ستمگر وجفاجو از دست آنان مى بینند در پیش چشم من است. خداوند آنان را بدون اینکه برایشان رحمى آورند بر آنان مسلط مى سازد، ودر شهرهاى ساحلى وبیابانى، ایشان را به جزاى آنچه که کرده اند بى محابا مى کشند واز دم شمشیر مى گذرانند وآنان را به کیفر اعمالشان مى رسانند (وما ربک بظلام للعبید) وپروردگار تو به بندگانش ستم روا نمى دارد

نیازی به تفهیم نیست خودم برات لینک دادم همونجا کارشناس گفته بود که اولا اون حدیث قوی نیست و در ثانی جوابتو دادم که اون در مورد یک فردی بی رحم و خشن هست و جایی ممدوح نشده و ان عبد هم قرینه دیگری که نشان دهد شخص مثبتی هست ندارد و در ترجمه تنها گفته شده بنده خدمتگزار فرمانبردار و با این تفاسیر که یاران ان فرد هم افرادی با موهای بلند و پرچم های سیاه هستد در فرهنگ کشور ما و مردم اطراف حتی چنین افراد با ان پوشش و ظاهر وجود ندارند و تنها در داعشی ها و تکفیری ها ما ان مدل موها و پرچم و نشان ها را یافتیم و دیگر اینکه در اینجا اشاره به محوریت ان شخص و یارانش دارد در حالی که شعیب ابن صالح خود فرمانده خراسانی هست و توسط او گماشته می شود و به تنهایی نمی تواند وجه و اعتباری داشته باشد و مورد شناخت و اعتماد مردم باشد و با این تفاسیر و همه تلاش هایتان بدتان نمی اید یک شعیب ابن صالح قلابی از داعشی ها هم که شده بیرون بیاورید و مشخص نیست چگونه خلق شده اید که این همه گمراه و قصی القلب هستید در مواجهه با حق و محور حق
نقل قول کردن
+3 #5798 عه 1403-02-12 18:44
به نقل از رایحه ظهور:
جناب پروفسور باسواد! گمنام بودن اصل و نسب با شناخته شدن و معروفیت یکسان هستش؟؟؟!!!

ممکنه کسی در میان مردم به دلایل مختلف سیاسی ، ورزشی ، اقتصادی و .... معروف و شناخته شده باشه ولی از اصل و نسب او چندان اطلاعی در دست نباشه

مثلا اصل و نسب سیدخراسانی به اهل بیت(ع) برمی گرده یا سیدیمانی نیز همینطورر و اصل و نسب سفیانی به بنی امیه و ابوسفیان ولی در مورد اصل و نسب شعیب چیزی بیان نشده الا اینکه گفته شده از بنی تمیم است ... و الان هم اطلاعات زیادی از بنی تمیم در دست نیست.

پس جنابب دکتر معروفیت و مقبولیت با اصل و نسب دو چیز متفاوت هستند!

با سلام
همه شخصیت های ظهور به نام و شکل مستعار و رمز آلود اورده شده اند و نه اصلی که این هم خود از حکمت های الهی هست برای حفظ جان و یا فاش نشدن زمان دقیق ظهور مثل یمانی خراسانی سفیانی شعیب این صالح یا حتی خاندان بنی فلان که به صورت مجهول اورده شده است اما اگر بخواهم در مورد فردی به نام شعیب ابن صالح هم مطالبی خدمت دوستان این سایت عرض کنم این هست که اولا جز علائم حتمی ظهور نیست مثل یمانی و سفیانی و تنها به عنوان فرمانده اصلی سپاه خراسانی از ان یاده شده که در نبرد اصطخر و یا فتح بیت المقدس نقش مهم و بسزایی را ایفا می کند هر چند خود خراسانی هم از علائم حتمی طهور بر شمرده نشده هر چند قبلا هم اشاراتی داشتم که این دسته بندی ما از علائم به حتمی و غیر حتمی هم درست نیست و هر ان چه را که معصومین در قالب روایات و پیشگویی حوادث اینده اورده اند کم و بیش قابل تحقق خواهند بود و اگر هم معصوم از واژه محتوم استفاده کرده بیشتر به خاطر تاکید بر قوی بودن ان حادثه دارد و لاغیر ای حال در مورد شخصیتی به نام شعیب این صالح هم روایاتی که هست قابل تامل هست و باید قوی از ضعیف انها شناسایی شوند و با اوردن روایات درهم نمی توان به یک برداشت و نتیجه قطعی دست یافت و برخی به استناد به نام شعیب و ریشه شعب ان را به فردی مردمی و معروف نسبت داده اند که بر خلاف سایر شخصیت ها یک پسوند ابن صالح هم برای نام ان اورده شده هست که همین هم باز رمز گونه بیان شده است اما در برخی روایات هم من قرینه هایی دیده ام که ممکن هست دلالت بر گمنام بودن هم داشته باشد اما نه مثل ان عبارت خامله اصله که در مورد یک شخصیت ظالم و ستمکاری هست و نه ممدوحی مثل شعیب ابن صالح
نقل قول کردن
+8 #5797 رایحه ظهور 1403-02-12 18:34
به نقل از محب اهل البیت ع:


جناب علامه
به نظرتان حوثی ها قدرتمند هستند یا امریکا ؟


به نظرت پشه قوی تر بود یا نمرود ؟

ولی خدا اراده کند پشه ای قوی ترین ها رو به زیر می کشد!

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ....


و خدا اراده کرده هیبت استکبار و نوچه هاش رو با مردمی پا برهنه نابود کند و مقدهه ظهور حجتش را فراهم سازد.
نقل قول کردن
+2 #5796 شاعر مهدوی 1403-02-12 17:33




آب و آیینه بیارید فرج نزدیک است
گل امّید بکارید فرج نزدیک است

نا امیدی ز چه تقدیر خدا در راه است
بانگ مستانه بر آرید فرج نزدیک است

یاس و سر خوردگی از چیست بپاخیز و بیا
نا امیدی بگذارید فرج نزدیک است

داده بر خلق بشارت که سفر کرده رسد
همه کس را خبر آرید فرج نزدیک است

بگذرد دوره هجران و غم و درد جهان
مهلتی بیش ندارید فرج نزدیک است

گشته آغاز فرایند ظهور رخ دوست
رفته معکوس شمارید فرج نزدیک است

دیگر الآن نه زمان بهر نشستن باشد
دل به جاده بسپارید فرج نزدیک است


#ظهور_نزدیک_است _ان_شاء_الله
نقل قول کردن
-7 #5795 .................... 1403-02-12 15:25
یه ذره از افشاگر یا همون پشمکیان تعریف کردیم دوباره مهملاتش را آغازید.
نقل قول کردن
-1 #5794 محب اهل البیت ع 1403-02-12 14:12
به نقل از عه:
این روایات و عباراتی که شما می گویید اصلا در مورد شعیب ابن صالح نیست و در مورد یک شخص ظالمی با طرفدارانی قصی القلب هست که

banooyeshia.kowsarblog.ir/.../

www.malawy.ir/persian/book/409/240/


این روایت را بخوان اگر قانع نشدی بگو توضیح بدهم

مرحوم علامه ى مجلسى (رضوان الله علیه) در کتاب (بحار الانوار) از (غیبت نعمانى) از حضرت امیر المؤمنین علیه السلام درباره ى برخى از علائم ظهور که در ضمن آن به پاره اى از ویژگیهاى ارتش وسپاه خراسانى اشاره شده، حدیثى را بدین صورت نقل کرده است:

(وقال علیه السلام، ولابد من رحى تطحن، فاذا قامت على قطبها وثبتت على ساقها، بعث الله علیها عبدا عسفا، خاملا أصله، یکون النصر معه، أصحابه الطویلة شعورهم، أصحاب السبال، سود ثیابهم أصحاب رایات سود، ویل لمن ناواهم، یقتلونهم هرجا.

والله لکأنى أنظر الیهم والى أفعالهم، وما یلقى الفجار منهم، والأعراب الجفاة، یسلطهم الله علیهم بلا رحمة، فیقتلونهم هرجا على مدینتهم بشاطئ الفرات، البریة والبحریة، جزاء بما عملوا وما ربک بظلام للعبید).

امیر المؤمنین علیه السلام فرمود: ناچار باید آسیائى بگردش درآید، وهمین که کاملا بگردش افتاد وپا برجا شد خداوند بنده ى خدمتگذار فرمانبردارى را که در راه خدا بسیار سخت گیر وگمنام است برمى انگیزاند که پیروزى با اوست.

یارانش کسانى هستند که موى بلند دارند وصاحب ریش وسبیل هستند، لباسهایشان سیاه، وصاحبان پرچمهاى سیاهند، واى بحال کسى که با آنها به دشمنى برخیزد که بى ملاحظه آنان را مى کشند.

به خداى بزرگ سوگند که گوئى من هم اکنون آنها را مى نگرم وکارهاى آنها وآنچه را که بدکاران وعربهاى ستمگر وجفاجو از دست آنان مى بینند در پیش چشم من است. خداوند آنان را بدون اینکه برایشان رحمى آورند بر آنان مسلط مى سازد، ودر شهرهاى ساحلى وبیابانى، ایشان را به جزاى آنچه که کرده اند بى محابا مى کشند واز دم شمشیر مى گذرانند وآنان را به کیفر اعمالشان مى رسانند (وما ربک بظلام للعبید) وپروردگار تو به بندگانش ستم روا نمى دارد
نقل قول کردن
-6 #5793 محب اهل البیت ع 1403-02-12 13:12
به نقل از رایحه ظهور:
رسانه‌های عبری طی گزارشی اذعان کردند، شب گذشته حوثی‌ها کشتی‌های سنتکام که در دریای سرخ مستقر هستند را هدف قرار داده‌اند.

فرماندهی مرکزی آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که حوثی‌ها چندین موشک بالستیک ضدکشتی و چند پهپاد را به سمت کشتی‌های آمریکایی شلیک کرده‌اند و تنها از رهگیری پهپادها خبر داده بودند.

از میزان تلفات و یا خسارات در بین نیروهای ارتش آمریکا اطلاعی در دست نیست.



جناب علامه
به نظرتان حوثی ها قدرتمند هستند یا امریکا ؟
نقل قول کردن
-2 #5792 عه 1403-02-12 12:41
به نقل از متین:
روایات خلاف نظر شما را دارند:
لا بد من رحى تطحن فإذا قامت على قطبها وثبتت على ساقها بعث الله عليها عبدا عنيفا خاملا اصله ...
یعنی بنده سختگیری که رگ و ریشه او شناخته شده نیست و گمنام است. بعد هم محبوبیت مردمی ملاک نیست، بلکه ثابت قدم بودن در اجرای احکام الهی شرط است. سر همین مورد، بسیاری از امام علی علیه السلام کینه به دل داشتن.

به نقل از محب اهل البیت ع:
جناب علامه بی سواد علی اصغر کمیجانی
دقیقا روایات در موردشعیب بر خلاف عقید توست

روایاتی در ناشناخته بودن یاران امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) وجود دارد.
روایت در مورد شعیب صالح از عبارت "خاملا اصله " استفاده می کتد یعنی کسی که اصل و نسبش ناشناخته است.
معلوم است که شعیب در میان مردم ناشناخته است .و مردم اورا نمی شناسند و اصل و نسبش را نمی دانند
امیر المؤمنین علیه السلام فرمود: ناچار باید آسیائى بگردش درآید، وهمین که کاملا بگردش افتاد وپا برجا شد خداوند بنده ى خدمتگذار فرمانبردارى را که در راه خدا بسیار سخت گیر وگمنام است برمى انگیزاند که پیروزى با اوست

این روایات و عباراتی که شما می گویید اصلا در مورد شعیب ابن صالح نیست و در مورد یک شخص ظالمی با طرفدارانی قصی القلب هست که در محدوده شامات و عراق بر مردمشان حاکم و انها را در بستر فرات و در بیابان ها می کشند که بیشتر منطبق بر داعش هست و جالب در روایتش هم اشاره به طرفداران او می کند که افرادی با موهای بلند و پرچم های سیاه هستند که هیچ مهری ندارند و هر که مقابلشان بایستند را می کشند و بیشتر هم مصدق اللهم اشغل الظالمین بالظالمین هست که حتی طرفداران احمق الحسن هم از همین عبارت مجهول النسب خودشان را به یمانی ربط داده اند که اصلا ان روایت مربوط به یمانی هم نیست و این عبارت خاملا اصله به معنی فردی بی اصل و نسب و بی هویت یا با هویت مجهول و ناشناخته هست و نه گمنام که می تواند حتی به معنی فردی زنازاده و بی رگ و ریشه هم اطلاق گردد و مشخص نیست تا کی باید احادیث دینی بازیچه دروغگویان و شیادان و دجالان و بوالهوسان و خناسان روزگار برای پیشبرد مطامع دنیایی خود قرار گیرد

banooyeshia.kowsarblog.ir/.../

www.malawy.ir/persian/book/409/240/
نقل قول کردن
-2 #5791 محب اهل البیت ع 1403-02-12 12:36
به نقل از رایحه ظهور:
جناب پروفسور باسواد! گمنام بودن اصل و نسب با شناخته شدن و معروفیت یکسان هستش؟؟؟!!!

ممکنه کسی در میان مردم به دلایل مختلف سیاسی ، ورزشی ، اقتصادی و .... معروف و شناخته شده باشه ولی از اصل و نسب او چندان اطلاعی در دست نباشه

مثلا اصل و نسب سیدخراسانی به اهل بیت(ع) برمی گرده یا سیدیمانی نیز همینطورر و اصل و نسب سفیانی به بنی امیه و ابوسفیان ولی در مورد اصل و نسب شعیب چیزی بیان نشده الا اینکه گفته شده از بنی تمیم است ... و الان هم اطلاعات زیادی از بنی تمیم در دست نیست.

پس جنابب دکتر معروفیت و مقبولیت با اصل و نسب دو چیز متفاوت هستند!




عجب استدلالی

جناب علامه الدهر بیسواد
ماست مالی را معنا کردی
نقل قول کردن
+6 #5790 رایحه ظهور 1403-02-12 11:54
رسانه‌های عبری طی گزارشی اذعان کردند، شب گذشته حوثی‌ها کشتی‌های سنتکام که در دریای سرخ مستقر هستند را هدف قرار داده‌اند.

فرماندهی مرکزی آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که حوثی‌ها چندین موشک بالستیک ضدکشتی و چند پهپاد را به سمت کشتی‌های آمریکایی شلیک کرده‌اند و تنها از رهگیری پهپادها خبر داده بودند.

از میزان تلفات و یا خسارات در بین نیروهای ارتش آمریکا اطلاعی در دست نیست.
نقل قول کردن
-3 #5789 Mohammad.m 1403-02-12 11:32
به نقل از رایحه ظهور:

اگر می تونستن با در گوش آقای خامنه ای خوندن نظراتش رو عوض کنند که 300 تا پهپاد و بالستیک و کروز به لونه ی شیطان شلیک نمی شد! این همه شب و روز به چین و روسیه و .... التماس نمی کردن که تو رو خدا به ایران بگید ترمز انصارالله رو بکشه آبروی ما رو تو جهان برد!!! :))

داداش بقول مولانا :
گفت شخصی خوب ورد آورده‌ای / لیک سوراخ دعا گم کرده‌ای

سیجانی جان یعنی باور کنم تو هم خیلی ساده ای ؟ چرا متوجه نمیشی اصل مطلب رو ؟ اقا مگه اقای خامنه ای طرحها و اهداف دفاعی رو ساخته و طراحی کرده؟ اصلا سپاه ججوری موفق شده؟ یک خط و مشی کلی رو از رهبر گرفتند و پیاده کردند بدور از انتخابات لیبرالی. رهبر هک بلد بود؟ رهبر هایپرسونیک بلد بود؟ رهبر سیستم کنترلی بلد بود؟ حالا تو اصلاح اقتصادی اجتماعی هم همینه. مگه قراره همه چیو رهبر جزییات بلد باشه؟ دعوا اینجاست که اون کسایی که الان باید در گوش رهبر مسایل فوق مهم قران و.. رو بگند دهها ساله نیستند جاش کیا هستن؟ همونها که توضیح دادم . همونهاکه با مهارت تمام رهبر رو اقناعش میکنند واگذاری ۸۰ درصدی اموال دولت به چه شکلی؟ به شکلی که هیچ خیر عمومی درنیاد و فقط پولا تخس شه. برنامه هفتم توسعه امروز هم حکایت همون واگذاری اموال دولت ۱۵ سال پیش هست. حالا حرفهای منو بعدا شیرفهم میشین.
الان در دفاعی میان جمع بندی نظرات رو به رهبر میدن کمکش میکنند اشکالی نداره در اقتصاد و اجتماع هم همینه اما اینجا خبری از تحول قران نیست. ای دنیا ای ملت من از شما می پرسم ایا برای شیطان در کنترل دنیا نقطه ای مهم تر از در گوش خامنه ای وجود داره؟
شرک یعنی برای تک تک ایات قران که در همه امور کلید تحول هستند شریک بیاریم. سیاست انتخابات لیبرالی. سلامت شیمیایی، اقتصاد بی غیرتی و ربوی ، هوای الوده، شهر غیر عالی، اصلا مرز کفر و ایمان علی هست.یعنی اگر برای تحقق عالی ترین در هر مساله ای بنای فکر و عمل رو نذاشتی کفر به علویت هست.
خامنه ای خودش میگه ببخشید خودش میگه سررشته ندارم بعد نمیذارن حرفهای ما بگوشش برسه. اقایون شب شعر و جوک میرسن خدمت رهبر ولی ما که مهمترین حرفهای انقلاب رو میزنیم غریبه هستیم.
متاسفانه این درد جهل و تکبر عمومی هست و شیطان عجیب عمیق رو افکارمون مسلط شده جوری که اسلام منهای کلیشه های فعلی رو غیر ممکن می دونیم و این همون گیرهاست که میگن گفته میشه مهدی عج گویا دین جدید اورده و هفتاد هزار عالم جلوش وای میسن.
ماهرچی میگیم شما شیطان پرده کشیده جلو چشمت فکر میکنی ما میخواهیم رهبر رو بکوبیم یا انقلاب رو بکوبیم. حرف حق اخرزمانی تیزه برنده هست.
شما میخای همین سیستم خاله بازی رو سی سال دیگه بری جلو و فقط با موشک نعشه باشی و نبرد اتر زمانی رو فقط در جنگهای ژئوملتیک و ادمهای عصبانی خلاصه کنی نمیشه.
نقل قول کردن
-2 #5788 رایحه ظهور 1403-02-12 10:17
به نقل از محب اهل البیت ع:

جناب علامه بی سواد علی اصغر کمیجانی
دقیقا روایات در موردشعیب بر خلاف عقید توست

روایاتی در ناشناخته بودن یاران امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) وجود دارد.
روایت در مورد شعیب صالح از عبارت "خاملا اصله " استفاده می کتد یعنی کسی که اصل و نسبش ناشناخته است.
معلوم است که شعیب در میان مردم ناشناخته است .و مردم اورا نمی شناسند و اصل و نسبش را نمی دانند
امیر المؤمنین علیه السلام فرمود: ناچار باید آسیائى بگردش درآید، وهمین که کاملا بگردش افتاد وپا برجا شد خداوند بنده ى خدمتگذار فرمانبردارى را که در راه خدا بسیار سخت گیر وگمنام است برمى انگیزاند که پیروزى با اوست


جناب پروفسور باسواد! گمنام بودن اصل و نسب با شناخته شدن و معروفیت یکسان هستش؟؟؟!!!

ممکنه کسی در میان مردم به دلایل مختلف سیاسی ، ورزشی ، اقتصادی و .... معروف و شناخته شده باشه ولی از اصل و نسب او چندان اطلاعی در دست نباشه

مثلا اصل و نسب سیدخراسانی به اهل بیت(ع) برمی گرده یا سیدیمانی نیز همینطورر و اصل و نسب سفیانی به بنی امیه و ابوسفیان ولی در مورد اصل و نسب شعیب چیزی بیان نشده الا اینکه گفته شده از بنی تمیم است ... و الان هم اطلاعات زیادی از بنی تمیم در دست نیست.

پس جنابب دکتر معروفیت و مقبولیت با اصل و نسب دو چیز متفاوت هستند!
نقل قول کردن
0 #5787 رایحه ظهور 1403-02-12 10:11
به نقل از Mohammad.m:
دوستان اگه دنبال بزرگترین شیاطین ایران میگردین اونها همون کسایی هستند که با مهارت تمام تو گوش خامنه ای میخونند و ذهنش رو برای برنامه های کلان کنترل میکنند. اونها حکم موشکهای بالستیک دارند بعد از اینکه ذهن رهبر کنترل شد بسمت مبانی لیبرالی اقتصاد و سیاست ( البته با مهارت تمام تا کاملا منطقی جلوه بده) بعد پیاده نظامهای شیطان در مجلس و دولت و نهادها و رسانه میرن جلو. تشتکتون نپره با مدرک میگم بهتون. واگذاری ۸۰ درصد اموال دولت باسم خصوصی سازی و کوچک کردن دولت یادتونه؟ الان شعار تولید رو می بینید ؟ تولید که الان اکثرش توسط باندها و سرمایها دارها کنترله چجوری ده میلیارد نیاز فوری جوان رو تامین میکنه؟ الان شعار برنامه هفتم توسعه رو می بینید؟ وضع مملکت رو هم می بینید؟ یعنی واقعا برنامه هفتم توسعه کون فیل عالم رو پاره کرده و تمام تحولات قران رو لحاظ کرده و کاملا دقیق و عالی میره جلو؟ اقایون!!! تک تک ایات قران برای یک تحول و نکته مهم اومدند که اتفاقا مهمترین کاربردشون همین الان و برای قبل ظهوره! نه تفسیرهای خاله بازی و ابکی. چرا هیچکی نمیاد در گوش اقای خامنه ای بگه و یا بذارن ما بگیم که برترین ساختار سیاسی کشور ساختار دستگاه ولایت از ولی امر تا مساجد هست نه سیستم کپی لیبرال انتخاباتی غربی با جاشنی اخوندیسم. چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه اقا قران رسما در حوزه وزن و قیمت دعوت به چالش و قیام میکنه. چرا هیچکی مشاوره نمیده قران صراحتا میگه تجارت شما براس رضایت و تراضی نیست؟ چرا هیچکی نمیگه اون ربایی که خدا همه رو خطاب داده و فراتر از سود بانکی هست که همه رو خطاب داده چیه و باید اصلاح بشه؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه اقا چرا وزرای بهداشت یک هزار تومنی برای اثار علمی میوه ها و محصولات طبیعی قران تحقیق علمی نمی کنند؟ چرا هیچکی نمیگه اسلام که مبناش عمل بر اساس عالی ترین هاست ،عالی ترین طرح برای قیمت ها و ساختار شهرها و الودگی و حمل و نقل و.. و.. چیه ؟ چرا هیچکی به رهبر مشاوره نمیده اقا جوانها در محله ها نا امیدن جلو چشمشون بافت فرسوده رو مفتخورها میخورن اینها رو دولت بسازه سودش رو خونه رایگان بده به جوانها؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا قیمت منابع انرژی هزاران برابر بالاتر از اینهاست و هر متر گاز باندازه چهارلیتر بنزین امریکا ۲۵ دلار می ارزه و خودمون رو قیمت بذاریم و بدون فروش تامین اعتبار کنیم برای رهن و مسکن بی خانه ها و بیماران و مشکلات فوری مردم؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا از نوسان قیمت بجز دشمن و سوداگر کی سود برده؟ چرا هیچکی نمیگه اساس اقتصاد عرضه و تقاضا بی غیرتی قیمتی نسبت به تلاش و اموال کل مردم هست؟ چرا همیشه نخبگان و جوانان دیدار رهبری طوری گلچین میشن که فقد داد و قال و هیچ راهکار نافذ تحولی کلان ندارند؟
و چرا و چرا و ... و چرا؟
لابد باید بشینیم چرت بزنیم تا موعد انتخابات بعدی فرابرسه و باز سیرک مسخره لیبرال دموکراسی و ادمها و افکار دوزاری با چاشنی تکبر و جهل و بی اعتنایی به قران شروع بشه.
بله عزیزان رهبر ما همه تخم مرغهاشو گذاشته تو سبد دور و بریهاش و انقلابی ها هم همه تخم مرغهاشونو گذاشتند تو سبد رهبری و انتخابات لیبرال دموکراسی.
شاید یک معنای اخلاص یعنی میزان خلوص امور بر اساس قرآن.


اگر می تونستن با در گوش آقای خامنه ای خوندن نظراتش رو عوض کنند که 300 تا پهپاد و بالستیک و کروز به لونه ی شیطان شلیک نمی شد! این همه شب و روز به چین و روسیه و .... التماس نمی کردن که تو رو خدا به ایران بگید ترمز انصارالله رو بکشه آبروی ما رو تو جهان برد!!! :))

داداش بقول مولانا :
گفت شخصی خوب ورد آورده‌ای / لیک سوراخ دعا گم کرده‌ای
نقل قول کردن
-3 #5786 سعاح 1403-02-12 09:02
در تجلیل از فرزندانشون گفته می شود که از فعالیت اقتصادی منع شده بودند۔ خدمات اجتماعی و تبلیغ دین چطور؟
نقل قول کردن
-2 #5785 سعاح 1403-02-12 08:58
به نقل از رایحه ظهور:

...
که بارزترین آنها فرزندان آقاست که در در طول دهها سال در سخت ترین شرایط و در کنار خزینه ی عظیم بیت المال پاک دستی خودشون رو حفظ کردن ، چرا در مورد اونها سکوت می کنی و لال می شید!!!!!؟؟؟؟

فرزندان آقا بخاطر جایگاه مرموز شان از شفافیت و خدمات اجتماعی بدور بوده و هستند و مردم از آنها شناخت کافی ندارند۔ پس یا درپرده همه کاره اند یا هیچ کاره و چنین مرام شخصیت شان رو زیر سوال میبرد۔ ازاشون قدیس نسازید۔ علاوه برآن شایعاتی مخصوصاً مجتبیٰ خامنه ای کم نیست که البته کار دشمن است، اما چرا؟
نقل قول کردن
-4 #5784 .................... 1403-02-12 08:39
آیا مشخصات حکومت ترکیه به مروانی می خوره یا حکومت برزانیا
نقل قول کردن
+2 #5783 انتظار 1403-02-12 05:48
به نقل از Mohammad.m:
دکرده و تمام تحولات قران رو لحاظ کرده و کاملا دمیکنه. چرا هیچکی مشاوره نمیده قران صراحتا میگه تجارت شما براس رضایت و تراضی نیست؟ چرا هیچکی نمیگه اون ربایی که خدا همه رو خطاب داده و فراتر از سود بانکی هست که همه رو خطاب داده چیه و باید اصلاح بشه؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه اقا چرا وزرای بهداشت یک هزار تومنی برای اثار علمی میوه ها و محصولات طبیعی قران تحقیق علمی نمی کنند؟ چرا هیچکی نمیگه اسلام که مبناش عمل بر اساس عالی ترین هاست ،عالی ترین طرح برای قیمت ها و ساختار شهرها و الودگی و حمل و نقل و.. و.. چیه ؟ چرا هیچکی به رهبر مشاوره نمیده اقا جوانها در محله ها نا امیدن جلو چشمشون بافت فرسوده رو مفتخورها میخورن اینها رو دولت بسازه سودش رو خونه رایگان بده به جوانها؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا قیمت منابع انرژی هزاران برابر بالاتر از اینهاست و هر متر گاز باندازه چهارلیتر بنزین امریکا ۲۵ دلار می ارزه و خودمون رو قیمت بذاریم و بدون فروش تامین اعتبار کنیم برای رهن و مسکن بی خانه ها و بیماران و مشکلات فوری مردم؟ چرا هیچکی بهیق علمی نمی کنند؟ چرا هیچکی نمیگه اسلام که مبناش عمل بر اساس عالی ترین هاست ،عالی ترین طرح برای قیمت ها و ساختار شهرها و الودگی و حمل و نقل و.. و.. چیه ؟ چرا هیچکی به رهبر مشاوره نمیده اقا جوانها در محله ها نا امیدن جلو چشمشون بافت فرسوده رو مفتخورها میخورن اینها رو دولت بسازه سودش رو خونه رایگان بده به جوانها؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا قیمت منابع انرژی هزاران برابر بالاتر از اینهاست و هر متر گاز باندازه چهارلیتر بنزین امریکا ۲۵ دلار می ارزه و خودمون رو قیمت بذاریم و بدون فروش تامین اعتبار کنیم برای رهن و مسکن بی خانه ها و بیماران و مشکلات فوری مردم؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا از نوسان قیمت بجز دشمن و سوداگر کی سود برده؟ چرا هیچکی نمیگه اساس اقتصاد عرضه و تقاضا بی غیرتی قیمتی نسبت به تلاش و اموال کل مردم هست؟ چرا همیشه نخبگان و جوانان دیدار رهبری طوری گلچین میشن که فقد داد و قال و هیچ راهکار نافذ تحولی کلان ندارند؟
و چرا و چرا و ... و چرا؟
لابد باید بشینیم چرت بزنیم تا موعد انتخابات بعدی فرابرسه و باز سیرک مسخره لیبرال دموکراسی و ادمها و افکار دوزاری با چاشنی تکبر و جهل و بی اعتنایی به قران شروع بشه.
بله عزیزان رهبر ما همه تخم مرغهاشو گذاشته تو سبد دور و بریهاش و انقلابی ها هم همه تخم مرغهاشونو گذاشتند تو سبد رهبری و انتخابات لیبرال دموکراسی.
شاید یک معنای اخلاص یعنی میزان خلوص امور بر اساس قرآن.

به من هم انقلابی می گفتن توسبدم ففر است و درد عین قاطبه مردم ضعیف
امروز به من ساده وعقب مانده میگن ودیگه انقلابی نیستم وهیچکیو قبول ندارم من منتظرم حتی اراجیف توام قبول نداارم
نقل قول کردن
+2 #5782 آزادی 1403-02-12 05:40
به نقل از رایحه ظهور:
به آقای محب و همفکران که این انقلاب رو فلان و بهمان می دونند پیشنهاد می شود برای حفظ دین خودشون و زندگی خوب و بر اساس اسلام و قواعد شیعه و .... تشریف ببرن آذربایجان زیر نظر الهام علیف یا در بحرین زیر بیرق آل خلیفه یا عربستان زیر سلطه ی وهابیت یا افغانستان زیر سلطه طالبان یا هند زیر نظر هندوها و .... با رضایت و آرامش زندگی کنند

مطمئ باشید در اونجا طوری که دلتون می خود می تونید زندگی کنید! با آزادی کامل در عقاید و مراسم و ...!!!

به نقل از رایحه ظهور:
به آقای محب و همفکران که این انقلاب رو فلان و بهمان می دونند پیشنهاد می شود برای حفظ دین خودشون و زندگی خوب و بر اساس اسلام و قواعد شیعه و .... تشریف ببرن آذربایجان زیر نظر الهام علیف یا در بحرین زیر بیرق آل خلیفه یا عربستان زیر سلطه ی وهابیت یا افغانستان زیر سلطه طالبان یا هند زیر نظر هندوها و .... با رضایت و آرامش زندگی کنند

مطمئ باشید در اونجا طوری که دلتون می خود می تونید زندگی کنید! با آزادی کامل در عقاید و مراسم و ...!!!

چرا اونجا که آغا زاده ها و مسولین تابععیتتشون را دارند را نمی گی راهنمایی شون می کنی کشورای دوست و بررادر می خوای سرزمین دوستان و برادران را هم مغشوش کنی ای ضد انقلاب
نقل قول کردن
+5 #5781 عیار 1403-02-12 05:25
به نقل از Mohammad.m:
دوستان اگه دنبال بزرگترین شیاطین ایران میگردین اونها همون کسایی هستند که با مهارت تمام تو گوش خامنه ای میخونند و ذهنش رو برای برنامه های کلان کنترل میکنند. اونها حکم موشکهای بالستیک دارند بعد از اینکه ذهن رهبر کنترل شد بسمت مبانی لیبرالی اقتصاد و سیاست ( البته با مهارت تمام تا کاملا منطقی جلوه بده) بعد پیاده نظامهای شیطان در مجلس و دولت و نهادها و رسانه میرن جلو. تشتکتون نپره با مدرک میگم بهتون. واگذاری ۸۰ درصد اموال دولت باسم خصوصی سازی و کوچک کردن دولت یادتونه؟ الان شعار تولید رو می بینید ؟برابر بالاتر از اینهاست و هر متر گاز باندازه چهارلیتر بنزین امریکا ۲۵ دلار می ارزه و خودمون رو قیمت بذاریم و بدون فروش تامین اعتبار کنیم برای رهن و مسکن بی خانه ها و بیماران و مشکلات فوری مردم؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا از نوسان قیمت بجز دشمن و سوداگر کی سود برده؟ چرا هیچکی نمیگه اساس اقتصاد عرضه و تقاضا بی غیرتی قیمتی نسبت به تلاش و اموال کل مردم هست؟ چرا همیشه نخبگان و جوانان دیدار رهبری طوری گلچین میشن که فقد داد و قال و هیچ راهکار نافذ تحولی کلان ندارند؟
و چرا و چرا و ... و چرا؟
لابد باید بشینیم چرت بزنیم تا موعد انتخابات بعدی فرابرسه و باز سیرک مسخره لیبرال دموکراسی و ادمها و افکار دوزاری با چاشنی تکبر و جهل و بی اعتنایی به قران شروع بشه.
بله عزیزان رهبر ما همه تخم مرغهاشو گذاشته تو سبد دور و بریهاش و انقلابی ها هم همه تخم مرغهاشونو گذاشتند تو سبد رهبری و انتخابات لیبرال دموکراسی.
شاید یک معنای اخلاص یعنی میزان خلوص امور بر اساس قرآن.

امام علی علیه سلام میگه اگر حاکمانتان وضع مالی وزندگیشان از فقرای جامعه بهتر بود بدانید سرتون کلاه گذاشتن دست اندرکاران مدعی نظام اسلامی اموالشون را رو کنند وضعیتشان مشخصه چی کردن تا بعد! وچرا پول که سند اعتبار هر حکومتیست باید در کشور ما بی اعتبارش کنند کیا از تورم نفع می برند؟
نقل قول کردن
-2 #5780 سعاح 1403-02-12 02:35
به نقل از طلبه:

این حرفها مصداق بارز قیاس است که در مکتب اهل بیت مردود و مذموم است زیرا نتیجه اش هرگز قابل اطمینان نیست. هیچ دلیلی نداریم که فهم شما از علت تصمیم پیامبر به ازدواج با فلان و فلان، و یا دادن مناصب و مقام به فلان و فلان، درست بوده باشد. یادتان باشد، اولین کسی که قیاس نمود ابلیس بود.
ضمنا، آنها در زمان حیات پیامبر هیچ جرمی که قابل مجازات از نظر شرعی باشد انجام نداده بودند. و چه بسا خدمات زیادی ارائه کرده بودند. درحالیکه اطرافیان رهبری جرایم و فساد آشکار انجام می دهند ولی بواسطه انتصابشان به بیت و خود رهبری مصونیت کامل دارند.

گل گفتید۔ نمی دانم چرا خیلی از افکار و رفتار ما "شیعیان" با دیگران هم خوانی دارد گرچه ادعای حب اهلبیت علیهم السلام رو داریم۔ ظلم مضاعف اینست که اصرار داریم کاملاً بر سیره معصومین علیهم السلام داریم قدم برمیداریم۔

حتماً شیطان حقایق رو در دل برخی ها وارونه جلوه داده است و میدهد۔
نقل قول کردن
-2 #5779 سعاح 1403-02-12 02:30
به نقل از خادم الرضاع:
یک موضوع مبنایی و اعتقادی وجود داره که ریشه همه اختلافات بعضی دوستان در این سایت است که در خیلی جاها هم تصری میکنه و اون دلیل حجت و علت اینکه ما را در آخر زمان توجه به این امر کرده اند از این باب است ...
آقایان که رهبری را زیر سوال میبرید شما چون از نور ایمان بی بهرهدهستید متاسفانه باید بگم نمیتوانی درک کنی که او با نور خودش داره جامعه و مومنین هدایت میکنه و یک ارتباط قلبی و ایمانی که قابل احساس وجود داره لذا از این فهم عاجزید و او و ارتباطش با مومنین از جنس رابطه قانونی یا سلسلهومراتبی تو سیستم اداری میبینید لذا بحث و جدل با این افراد کار بی خودی است و تا ریشه هایشان درست چیده نشود و تا حجت برای امورات خود نداسته باشند بی فایده و عبث خواهد بود ‌...
والعاقبه للمتقین ...انی لاجد ریح یوسف @};-

رهبری نه سلیبرتی هست و نه قدیس و امر بر پیروانش مشتبه شده است چون اگر ایشان توانسته بود اثبات کند عبد عاجز خداوند و خادم مردم هست اوامرش بروی سر و چشم مان جا داشت۔
نقل قول کردن
+4 #5778 خادم الرضاع 1403-02-12 00:39
یک موضوع مبنایی و اعتقادی وجود داره که ریشه همه اختلافات بعضی دوستان در این سایت است که در خیلی جاها هم تصری میکنه و اون دلیل حجت و علت اینکه ما را در آخر زمان توجه به این امر کرده اند از این باب است ...
آقایان که رهبری را زیر سوال میبرید شما چون از نور ایمان بی بهرهدهستید متاسفانه باید بگم نمیتوانی درک کنی که او با نور خودش داره جامعه و مومنین هدایت میکنه و یک ارتباط قلبی و ایمانی که قابل احساس وجود داره لذا از این فهم عاجزید و او و ارتباطش با مومنین از جنس رابطه قانونی یا سلسلهومراتبی تو سیستم اداری میبینید لذا بحث و جدل با این افراد کار بی خودی است و تا ریشه هایشان درست چیده نشود و تا حجت برای امورات خود نداسته باشند بی فایده و عبث خواهد بود ‌...
والعاقبه للمتقین ...انی لاجد ریح یوسف @};-
نقل قول کردن
+6 #5777 محب اهل البیت ع 1403-02-11 23:11
به نقل از رایحه ظهور:
سلام و درود

هرکسی هست باید در این ایام عصر ظهور که ظهور قریب الوقوع است ان شاالله حداقل باید این دو خصوصیت داشته باشد:


1- باید در سطح عموم جامعه شناخته شده بود و معروفیت کامل داشته باشد ، یک شخص گمنام به هیچ وجه نمی تواند به سرعت اقبال مردمی را به دست آورد

2- باید محبوبیت زیادی در بین مردم داشته باشد که هنگام که حرکت خود را آغاز کرد حمایت کامل مردمی را با خود به همراه داشته و افکار عمومی را با خود همراه سازد.


جناب علامه بی سواد علی اصغر کمیجانی
دقیقا روایات در موردشعیب بر خلاف عقید توست

روایاتی در ناشناخته بودن یاران امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) وجود دارد.
روایت در مورد شعیب صالح از عبارت "خاملا اصله " استفاده می کتد یعنی کسی که اصل و نسبش ناشناخته است.
معلوم است که شعیب در میان مردم ناشناخته است .و مردم اورا نمی شناسند و اصل و نسبش را نمی دانند
امیر المؤمنین علیه السلام فرمود: ناچار باید آسیائى بگردش درآید، وهمین که کاملا بگردش افتاد وپا برجا شد خداوند بنده ى خدمتگذار فرمانبردارى را که در راه خدا بسیار سخت گیر وگمنام است برمى انگیزاند که پیروزى با اوست
نقل قول کردن
+4 #5776 طلبه 1403-02-11 22:18
به نقل از رایحه ظهور:
به همان دلیلی که پیامبر اسلام(ص) با برخی افراد مانند عایشه و حفضه ازدواج در واقع سیاسی کردند تا از فتنه و ضرر پدران و قبیله ی آنها نسبت به اسلام بکاهند ، همانطور هم رهبری برخی افراد مستعد فساد و ضرر را مناصب صوری می دهند و در کنارشان نگه می دارند تا بتوانند آنها را کنترل کرده و از ضررشان بکاهند.

بقول ضرب المثل معروفی که میگه :
دوستت را نزدیک خود نگه دار و دشمنت را نزدیک تر!

البته از شما که حقایق صریح رو نمی فهمی یا عامدانه انکار می کنی ، انتظار نیست این مسئله رو قبول کنی ، وگرنه در کنار چند مورد مشکل دار اینطوری ، صدها و هزاران انسان پاک و پاک دست در کنار رهبری هستند که بارزترین آنها فرزندان آقاست که در در طول دهها سال در سخت ترین شرایط و در کنار خزینه ی عظیم بیت المال پاک دستی خودشون رو حفظ کردن ، چرا در مورد اونها سکوت می کنی و لال می شید!!!!!؟؟؟؟

به نقل از رایحه ظهور:
به همان دلیلی که پیامبر اسلام(ص) با برخی افراد مانند عایشه و حفضه ازدواج در واقع سیاسی کردند تا از فتنه و ضرر پدران و قبیله ی آنها نسبت به اسلام بکاهند ، همانطور هم رهبری برخی افراد مستعد فساد و ضرر را مناصب صوری می دهند و در کنارشان نگه می دارند تا بتوانند آنها را کنترل کرده و از ضررشان بکاهند.
،،،


این حرفها مصداق بارز قیاس است که در مکتب اهل بیت مردود و مذموم است زیرا نتیجه اش هرگز قابل اطمینان نیست. هیچ دلیلی نداریم که فهم شما از علت تصمیم پیامبر به ازدواج با فلان و فلان، و یا دادن مناصب و مقام به فلان و فلان، درست بوده باشد. یادتان باشد، اولین کسی که قیاس نمود ابلیس بود.
ضمنا، آنها در زمان حیات پیامبر هیچ جرمی که قابل مجازات از نظر شرعی باشد انجام نداده بودند. و چه بسا خدمات زیادی ارائه کرده بودند. درحالیکه اطرافیان رهبری جرایم و فساد آشکار انجام می دهند ولی بواسطه انتصابشان به بیت و خود رهبری مصونیت کامل دارند.
نقل قول کردن
-2 #5775 متین 1403-02-11 22:03
به نقل از رایحه ظهور:
سلام و درود

هرکسی هست باید در این ایام عصر ظهور که ظهور قریب الوقوع است ان شاالله حداقل باید این دو خصوصیت داشته باشد:


1- باید در سطح عموم جامعه شناخته شده بود و معروفیت کامل داشته باشد ، یک شخص گمنام به هیچ وجه نمی تواند به سرعت اقبال مردمی را به دست آورد

2- باید محبوبیت زیادی در بین مردم داشته باشد که هنگام که حرکت خود را آغاز کرد حمایت کامل مردمی را با خود به همراه داشته و افکار عمومی را با خود همراه سازد.

روایات خلاف نظر شما را دارند:
لا بد من رحى تطحن فإذا قامت على قطبها وثبتت على ساقها بعث الله عليها عبدا عنيفا خاملا اصله ...
یعنی بنده سختگیری که رگ و ریشه او شناخته شده نیست و گمنام است. بعد هم محبوبیت مردمی ملاک نیست، بلکه ثابت قدم بودن در اجرای احکام الهی شرط است. سر همین مورد، بسیاری از امام علی علیه السلام کینه به دل داشتن.
نقل قول کردن
-5 #5774 Mohammad.m 1403-02-11 21:13
دوستان اگه دنبال بزرگترین شیاطین ایران میگردین اونها همون کسایی هستند که با مهارت تمام تو گوش خامنه ای میخونند و ذهنش رو برای برنامه های کلان کنترل میکنند. اونها حکم موشکهای بالستیک دارند بعد از اینکه ذهن رهبر کنترل شد بسمت مبانی لیبرالی اقتصاد و سیاست ( البته با مهارت تمام تا کاملا منطقی جلوه بده) بعد پیاده نظامهای شیطان در مجلس و دولت و نهادها و رسانه میرن جلو. تشتکتون نپره با مدرک میگم بهتون. واگذاری ۸۰ درصد اموال دولت باسم خصوصی سازی و کوچک کردن دولت یادتونه؟ الان شعار تولید رو می بینید ؟ تولید که الان اکثرش توسط باندها و سرمایها دارها کنترله چجوری ده میلیارد نیاز فوری جوان رو تامین میکنه؟ الان شعار برنامه هفتم توسعه رو می بینید؟ وضع مملکت رو هم می بینید؟ یعنی واقعا برنامه هفتم توسعه کون فیل عالم رو پاره کرده و تمام تحولات قران رو لحاظ کرده و کاملا دقیق و عالی میره جلو؟ اقایون!!! تک تک ایات قران برای یک تحول و نکته مهم اومدند که اتفاقا مهمترین کاربردشون همین الان و برای قبل ظهوره! نه تفسیرهای خاله بازی و ابکی. چرا هیچکی نمیاد در گوش اقای خامنه ای بگه و یا بذارن ما بگیم که برترین ساختار سیاسی کشور ساختار دستگاه ولایت از ولی امر تا مساجد هست نه سیستم کپی لیبرال انتخاباتی غربی با جاشنی اخوندیسم. چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه اقا قران رسما در حوزه وزن و قیمت دعوت به چالش و قیام میکنه. چرا هیچکی مشاوره نمیده قران صراحتا میگه تجارت شما براس رضایت و تراضی نیست؟ چرا هیچکی نمیگه اون ربایی که خدا همه رو خطاب داده و فراتر از سود بانکی هست که همه رو خطاب داده چیه و باید اصلاح بشه؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه اقا چرا وزرای بهداشت یک هزار تومنی برای اثار علمی میوه ها و محصولات طبیعی قران تحقیق علمی نمی کنند؟ چرا هیچکی نمیگه اسلام که مبناش عمل بر اساس عالی ترین هاست ،عالی ترین طرح برای قیمت ها و ساختار شهرها و الودگی و حمل و نقل و.. و.. چیه ؟ چرا هیچکی به رهبر مشاوره نمیده اقا جوانها در محله ها نا امیدن جلو چشمشون بافت فرسوده رو مفتخورها میخورن اینها رو دولت بسازه سودش رو خونه رایگان بده به جوانها؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا قیمت منابع انرژی هزاران برابر بالاتر از اینهاست و هر متر گاز باندازه چهارلیتر بنزین امریکا ۲۵ دلار می ارزه و خودمون رو قیمت بذاریم و بدون فروش تامین اعتبار کنیم برای رهن و مسکن بی خانه ها و بیماران و مشکلات فوری مردم؟ چرا هیچکی به خامنه ای نمیگه بابا از نوسان قیمت بجز دشمن و سوداگر کی سود برده؟ چرا هیچکی نمیگه اساس اقتصاد عرضه و تقاضا بی غیرتی قیمتی نسبت به تلاش و اموال کل مردم هست؟ چرا همیشه نخبگان و جوانان دیدار رهبری طوری گلچین میشن که فقد داد و قال و هیچ راهکار نافذ تحولی کلان ندارند؟
و چرا و چرا و ... و چرا؟
لابد باید بشینیم چرت بزنیم تا موعد انتخابات بعدی فرابرسه و باز سیرک مسخره لیبرال دموکراسی و ادمها و افکار دوزاری با چاشنی تکبر و جهل و بی اعتنایی به قران شروع بشه.
بله عزیزان رهبر ما همه تخم مرغهاشو گذاشته تو سبد دور و بریهاش و انقلابی ها هم همه تخم مرغهاشونو گذاشتند تو سبد رهبری و انتخابات لیبرال دموکراسی.
شاید یک معنای اخلاص یعنی میزان خلوص امور بر اساس قرآن.
نقل قول کردن
+3 #5773 مسعود 1403-02-11 20:59
گروسی؛ سرجاسوس کثیف صهیونیست ها در آژانس بین المللی انرژی اتمی برای جاسوسی هفته آینده در راه سفر به تهران......!!؟؟

مسئولان شش دانگ حواسشان به این رافائل گروسی؛ سگ هار نتانیاهو باشد.

ایران برای هر دلاری که حق عضویت به آژانس می دهد حتماً باید در مقابل خدمات علمی و فنی دریافت کند!

مبنای حقوق هسته ای ایران باید بر اساس NPT و پادمان و قوانین عادی آژانس مثل همه اعضای آن باشد.

برجام منحوس و ننگین مثل تحمیل کنندگان خائن و فاسد آن به ایران (روحانی، ظریف و لاریجانی) باید برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده شود.

آمریکا و اسرائیل و انگلیس؛ سه محور مهم شرارت جهانی هستند و زبانی جز زور هم نمی فهمند و پارس سگ هاری مثل رافائل گروسی مزدور و خائن نباید ارزش و اعتباری داشته باشد.

توانمندی کامل هسته ای و بازدارندگی هسته ای ایران با قدرت کامل تا هنگام ظهور و محو همه شیاطین و اشرار عالم باید برای همیشه و بدون هیچ محدودیت استکباری حفظ و تقویت همه جانبه بشود.

وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا
و خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّطی قرار نداده است.

باید قانونی جامع تر و کامل تر از قانون راهبردی هسته ای مجلس فعلی در این مجلس یا مجلس بعدی تصویب و نهایی و اجرایی شود که محور حفظ حقوق هسته ای ایران NPT باشد و تحت هیچ شرایطی دیگر این حق مسلم بین المللی ایران اسلامی روی میز ننگین مذاکره بازی با استکبار غرب قرار نگیرد.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+8 #5772 رایحه ظهور 1403-02-11 20:26
"آلفرد گراناس"سفیر آلمان در پاکستان درحال سخنرانی در کنفرانس حقوق مدنی لاهور است که این فریاد را میشنود: شما در مورد حقوق شهروندان صحبت می‌کنید در حالی که کشور شما با کسانی که خواهان حقوق فلسطینی‌ها هستند برخورد وحشیانه‌ای دارد

............................
اشتباه نکنید اون کسی که در پاکستان اینطور شجاعانه بر علیه این قاتل آلمانی همدست اسرائیلی ها فریاد زده سعاح نبوده

سعاح فقط بلده کل فضای مجازی رو گشت بزنه تا هر راست و دروغی بر علیه انقلاب و رهبر منتشر شده رو با ذوق و شوق منتشر کنه!
.
نقل قول کردن
+1 #5771 سعاح 1403-02-11 19:14
نقل قول کردن
-4 #5770 عه 1403-02-11 18:37
به نقل از ههه:
این خبرا فقط از توی عطاری بقالی سعد میاد بیرون حتی مجتهد هم چیزی نگفته خیلی وقته

مجتهد شاید همون خاشقچی بود که کشتنش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد