رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

بشارت نزديك بودن نابودي اسرائيل و فتح قدس در كلام دكتر احمدي نژاد


شما دنبال خاورميانة جديد هستيد. ما هم هستيم. خاورميانة جديد حتماً شکل خواهد گرفت، اما به لطف خدا و ياري ملت‌ها در اين خاورميانة جديد اثري از حضور امريکايي‌ها و صهيونيست‌ها نخواهد بود. به لطف خدا قدس آزاد خواهد شد، صهيونيست‌ها خواهند رفت، سلطة امريکا بر جهان درهم خواهد شکست و روز روشن ملت‌ها در راه است. کمونيسم رفت، سرمايه داري هم مي‌رود، به فضل الهي و با اراده و انتخاب ملت‌ها حکومت صالحان به دست مصلح کل و عاشق واقعي انسان‌ها يعني امام عصر با همراهي حضرت عيسي، همة ملت‌ها و صالحان برپا خواهد شد و سعادت حقيقي بشر محقق مي‌گردد.

» ابتدای نظرات (1794)

 

روز روشن ملت‌ها در راه است

شما دنبال خاورميانة جديد هستيد. ما هم هستيم. خاورميانة جديد حتماً شکل خواهد گرفت، اما به لطف خدا و ياري ملت‌ها در اين خاورميانة جديد اثري از حضور امريکايي‌ها و صهيونيست‌ها نخواهد بود. دست از توهين به ملت ايران برداريد. ادبيات و رفتار خودتان را اصلاح کنيد، با ملت ايران دوستي کنيد. اين به نفع شماست. ملت ايران همة دشمنان و بدخواهان خودش را در تاريخ دفن کرده است. شما را هم که ضعيف‌ترين آنها هستيد، همين خواهد کرد و شما جز شرمندگي در برابر ملت ايران حاصلي نخواهيد داشت. به لطف خدا قدس آزاد خواهد شد، صهيونيست‌ها خواهند رفت، سلطة امريکا بر جهان درهم خواهد شکست و روز روشن ملت‌ها در راه است. کمونيسم رفت، سرمايه داري هم مي‌رود، به فضل الهي و با اراده و انتخاب ملت‌ها حکومت صالحان به دست مصلح کل و عاشق واقعي انسان‌ها يعني امام عصر - عليه السلام - با همراهي حضرت عيسي، همة ملت‌ها و صالحان برپا خواهد شد و سعادت حقيقي بشر محقق مي‌گردد.

http://president.ir/fa/43011

روز قدس، روز اعلام موجوديت انسان‌ها و اعلام زنده و آرماني بودن ملت‌ها و حركت به سوي قله‌هاي سعادت و روزي است كه بايد در آن آزادي حقيقي انسان را فرياد زد و يك جامعه انساني كامل سرشار از ارزش‌هاي الهي، زيبايي‌هاي روحي و معنوي و آزادي، عدالت و پاكي را به دنيا معرفي كرد.

http://president.ir/fa/40561

 

ملت‌ها براي دگرگوني اوضاع موجود در جهان بايد تصميم‌ گرفته، با يكديگر متحد شده و هدف نهايي آنان از بين رفتن رژيم صهيونيستي باشد رژيم صهيونيستي هم سمبل صهيونيزم حاكم بر جهان و هم ابزار گسترش سلطه مستكبران در منطقه و جهان است.
اين حق همه ملت‌هاست كه بدون استثنا و تبعيض از عدالت، احترام و آزادي برخوردار بوده و عزيز و با كرامت باشند هنگامي كه قرار باشد در منطقه خاورميانه چنين اتفاقي رخ دهد، اوضاع دگرگون مي‌شود و امروز شاهد آن هستيم كه دشمنان بشريت با همه وجود آمده‌اند تا مطالبات به حق ملتها را در مسيري بيندازند كه در نهايت از پيگيري آن نجات رژيم صهيونيستي حاصل شود.

president.ir/fa/40124

روز قدس روز وحدت همه انسان هاي عدالت طلب و آزادي خواهي است كه با ظلم و بي عدالتي مخالف بوده و فرياد آزادي انسان را سر مي دهند و اميدوارم روز قدس امسال نقطه آغازي در رهايي كامل سرزمين هاي فلسطين، بازگشت آوارگان و تشكيل دولت قدرتمند فلسطين و نيز آغازي براي محو ستم و بي عدالتي از جهان باشد.

تشكيل دولت مستقل فلسطيني زماني به نفع ملت هاي منطقه است كه قدم اول براي آزادي كل سرزمين فلسطين باشد رژيم صهيونيستي مانند مجموعه اي از سلول هاي سرطاني است كه اگر يكي از آنها در يك وجب از فلسطين باشد، تکثير شده و آسيب مي زند.

http://president.ir/fa/29564

دورۀ شما تمام شده و ملت‌ها بيدار شده‌اند

خطاب به صهيونيست‌ها: امروز همۀ دنيا فهميده‌اند و دست شما رو شده است. اساس موجوديت شما براي چپاول است. شما براي كشتن و ريشه كن كردن آمده‌ايد، اما دورۀ شما تمام شده و ملت‌ها بيدار شده‌اند. قدرت ايمان ملت‌ها سر باز كرده است. به نفع شماست كه به خانه‌هاي خودتان برگرديد. به هركجا كه بوديد، برگرديد. دست از جنايت برداريد. بيش از اين پروندۀ كثيف خودتان را سياه‌تر نكنيد.

خيال نكنيد با رسميت يافتن دولت فلسطيني موجوديت شما تثبيت مي‌شود. خير، اول راه است. شما در منطقۀ ما و نزد ملت‌هاي ما جايي نداريد، شما نخواهيد توانست حتي در يك وجب از سرزمين فلسطين به حيات ننگين خودتان ادامه بدهيد.

http://president.ir/fa/29804

قدس آزاد خواهد شد، صهيونيست‌ها از بين خواهند رفت و عدالت جهاني برپا مي‌شود.

در روز جهاني قدس ملت‌هاي عالم با خروشي حماسي به صحنه مي‌آيند و همراه با خداپرستان، از عدالت، پاكي، عشق و محبت حمايت كرده و در كنار مردم فلسطين براي نجات بشريت و قدس مي‌ايستند.

سخنرانی روز قدس – سال 89

http://president.ir/fa/23576

شما دنبال خاورميانة جديد هستيد. ما هم هستيم. خاورميانة جديد حتماً شکل خواهد گرفت، اما به لطف خدا و ياري ملت‌ها در اين خاورميانة جديد اثري از حضور امريکايي‌ها و صهيونيست‌ها نخواهد بود. دست از توهين به ملت ايران برداريد. ادبيات و رفتار خودتان را اصلاح کنيد، با ملت ايران دوستي کنيد. اين به نفع شماست. ملت ايران همة دشمنان و بدخواهان خودش را در تاريخ دفن کرده است. شما را هم که ضعيف‌ترين آنها هستيد، همين خواهد کرد و شما جز شرمندگي در برابر ملت ايران حاصلي نخواهيد داشت. به لطف خدا قدس آزاد خواهد شد، صهيونيست‌ها خواهند رفت، سلطة امريکا بر جهان درهم خواهد شکست و روز روشن ملت‌ها در راه است. کمونيسم رفت، سرمايه داري هم مي‌رود، به فضل الهي و با اراده و انتخاب ملت‌ها حکومت صالحان به دست مصلح کل و عاشق واقعي انسان‌ها يعني امام عصر - عليه السلام - با همراهي حضرت عيسي، همة ملت‌ها و صالحان برپا خواهد شد و سعادت حقيقي بشر محقق مي‌گردد.

 

صهيونيست ها راهي جز تسليم در برابر ملت ها و بازگشت به مرزهاي اوليه ندارند.

زماني صهيونيست ها براي شكستن مقاومت ملت ها به بنت جبيل هجوم آوردند اما امروز صهيونيست ها در حال سقوط و در مقابل، بنت جبيل زنده، سرافراز و ايستاده است و تا آخر در برابر دشمنان خواهد ايستاد.
صهيونيست ها رفتني هستند و مردم بنت جبيل طعم شكست تلخ را به آنها خواهند چشاند و گرد ياس و نااميدي را بر چهره دشمنان بشريت خواهند پاشيد.
صهيونيست ها راهي جز تسليم در برابر ملت ها و بازگشت به مرزهاي اوليه ندارند.

لبنان – بنت جبیل – مهر 89

قدس آزاد خواهد شد، صهيونيست‌ها از بين خواهند رفت و عدالت جهاني برپا مي‌شود

صهيونيست‌ها قدرتي ندارند و رژيم صهيونيستي در سراشيبي سقوط قرار دارد و با هيچ ترفندي هم نجات نخواهد يافت. اين جنايات جديد هم نه تنها آنها را نجات نخواهد داد بلكه سقوط اين رژيم را تسريع و جلو مي‌اندازد.

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز قدس- 89

آن‌ها(صهیونیستها) خود در سراشیبی سقوط قرار دارند و کارشان تمام است. این رژیم مثل یک هواپیمایی که موتور آن خاموش شده است دارد با سر بر روی زمین می‌خورد.

سفر به کاشان

ان‌شاءالله با امحاء صهيونيست‌ها تمام رسالت‌ انبياء الهي محقق خواهد شد و به فضل الهي آينده درخشان در انتظار ملت‌هاي آزاديخواه و ذلت و مشقت و سقوط در انتظار دشمنان ما است.

ريشه كن شدن اسرائيل با اولين اشتباه!

به فضل الهي صهيونيست ‌ها و اربابانشان به پايان راه رسيده‌اند و صهيونيست فلسفه وجودي خود را از دست داده است و از طرفي استکبار جهاني هم در بن بست کامل است آنان خيال مي‌کنند با تشنج آفريني و ماجراجويي مي‌توانند راهي براي نجات خود پيدا کنند اما باز هم اشتباه مي‌کنند امروز ملت‌هاي منطقه از آمادگي لازم برخوردار هستند که اگر رژيم صهيونيستي بخواهد اشتباهات گذشته خود را تکرار کند به طور کامل آن اين رژيم را ريشه‌کن کنند.

سفر به سوريه-ديدار با جمعي از علماي اديان الهي – اسفند 88

احمدي نژاد :

ساعات آخر اسرائيل نزديك است

http://pe.rian.ru/foreign/20100325/125622698.html

بدانيد رژيم جنايتكار و تروريست صهيونيستي كه شصت سال آدمكشي، غارت، تجاوز و جنايت را در پرونده خود دارد، به پايان راه خود رسيده است و به فضل الهي به زودي از صحنة جغرافيا محو خواهد شد.

سخنراني در ديدار با ميهمانان خارجي مراسم بزرگداشت ارتحال امام – خرداد 87

وعده الهي و پيروزي بزرگ نزديك است!

بايد به آنها گفت که اين هلال مقاومت به قرص کامل تبديل شده است و چشم آنها را کور خواهد کرد.
البته امکان ماجراجويي صهيونيست‌ها براي نجات خود وجود دارد، ملت ايران در کنار مقاومت منطقه قرار دارد و اگر صهيونيست‌ها خواستند خطاي خود را مجدداً تکرار کنند بايد به کلي ريشه‌کن شود. وعده الهي نابودي اين رژيم جنايتکار است و پيروزي بزرگ نزديک است.

ديداربا رهبران گروههاي فلسطيني – اسفند 88

هیمنه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی درغزه و لبنان شکست و حتی اگر هیچ اتفاقی هم نیفتد رژیم صهیونیستی در حال سقوط است.» امروز رژیم صهیونیستی تنها راه نجات خود را در جنگ جست‌و‌جو می‌کند، «آغاز هر جنگ از سوی این رژیم جعلی، پایان این رژیم را نزدیک‌تر خواهد کرد. احتمال پیروزی رژیم صهیونیستی در لبنان و در غزه نزدیک به صفر است. شروع یک جنگ جدید به معنای جنگ آخر است و رژیم صهیونیستی تمام خواهد شد.»

اجلاس بازنگری معاهده N.P.T-  اردیبهشت 89

احمدي‌نژاد: برای ریشه کن کردن رژيم صهيونيستي آمادگی داریم

«... امروز مسئلة فلسطين به مسئلة جامعة بشري و همة انسانها تبديل شده است. فلسطين فقط يك زخم بر سينة ستبر جوانان و زنان و مردان فلسطيني نيست، بلكه يك زخم بردل و جان و روح جامعة بشري است.
حوادث جاري در فلسطين و زورگوييها و جنايتهاي فاسدها و تروريستهاي قداره بند در فلسطين، دل همة ملتهاي عالم را جريحه¬دار كرده است. سابقه را به خوبي مي¬دانيد. آمدند با يك مقدمه سازي دروغين، و يك بازي تبليغاتي و يك طراحي سياسي به بهانة حوادثي در اروپا يك سرزمين را به زور سرنيزه اشغال كردند. هم ابرقدرت و استعمارگر گذشتة مضمحل شدة انگليس در آن نقش داشت و مقدمه سازي كرد و هم امريكاي به اصطلاح تازه نفس مديريت و فرماندهي كرد و متأسفانه بعضي از كشورهاي اروپايي نيز همراهي و حمايت كردند تا يك سرزمين غصب شود و يك دولت جعلي و جنايتكار بر مردم بومي مسلط شود. شصت سال جنايت و آدم كشي و تخريب حقوق بشر و كرامت انساني در سرزمين فلسطين جريان دارد. نه تنها مردم فلسطين متضرر شدند، بلكه ملتهاي مستقل هم براي بهره بردن از مناسبات سياسي و اقتصادي جهان ملزم و موظف به شناسايي و تأييد جنايات رژيم صهيونيستي شدند.
سخنان دردآلود رئيس¬جمهور يك كشور افريقايي را شنيديد كه به صراحت اعلام كرد «آمده¬اند در كشور ما، يعني كشور آن رئيس¬جمهور، جنگ داخلي و كشتار راه انداخته¬اند و شرط پايان دادن به اين كشتار را شناسايي رژيم جعلي صهيونيستي قرار دادند.»
بسياري از رؤساي جمهور براي خود من نقل كردند كه ما براي بهره¬گيري از منابع مالي يا فرصتهاي اقتصادي سازمانهاي جهاني و بعضي كشورهاي بزرگ جهان، هم توصيه و هم موظف و ملزم شديم كه رژيم جعلي صهيونيستي را به رسميت بشناسيم و با آنها رابطة سياسي و اقتصادي برقرار كنيم.
همة ملتها حتي ملتهاي اروپايي امروز متضررند.
شما ببينيد امروز در اروپا بسياري از كشورها فاقد استقلال سياسي¬اند و قادر نيستند خارج از ضوابط تنظيم شده توسط صهيونيسم جهاني در برابر مسائل جهان موضع¬گيري كنند. رسماً به ما اعلام مي¬كنند و مي¬گويند ما تحت فشاريم. صهيونيستها ما را تحت فشار قرار داده¬اند. بسياري از آنها بايد سالانه باج و خراج به رژيم صهيونيستي بپردازند و در بسياري از كشورها صهيونيستها با حداكثر فعاليت اقتصادي از پرداخت ماليات معاف¬¬اند؛ يعني يك شهروند اروپايي بايد زحمت بكشد و تلاش بكند، عمر خودش را براي تأمين نان و قوت خود و خانواده سپري بكند و به طور كامل تا پنس و فرانك و مارك آخر، مالياتش را بپردازد، اما
سرمايه¬داران بزرگ صهيونيستي در كشورهاي اروپايي فعاليت اقتصادي مي¬كنند، ماليات هم نمي¬پردازند بلكه دولتهاي اروپايي موظف¬اند علاوه بر حمايتهاي بي¬چون و چراي سياسي و اطاعت محض از چارچوبهاي سياسي ديكته شده توسط صهيونيسم جهاني، سالانه هزينه¬هاي سنگين اين رژيم فاسد را هم بپردازند.»

[مصاحبه با خبرنگاران داخلی و خارجی - سه‌شنبه 24 ارديبهشت 1387]

صهيونيستها عامل ايجاد تفرقه بين شيعه و سني

«... ما فكر مي¬كنيم اسلام يك حقيقت است. خدا، كتاب، قبله، و پيامبر ما يكي است. اين اختلافات القاي دشمنان است. ما با هم برادريم و بايد به دنبال منافع امت، اسلام و مصالح بشريت باشيم. جناح بندي و قبيله¬گرايي ممنوع است. شيعه و تمام شيعيان حتماً سني هستند چون[سنت پيامبر] براي همه است. بنابراين همه سني هستند. اگر حقيقتاً دنبال سنت پيامبر باشند. پيامبر اسلام در مقابل ظلم سكوت نمي¬كرد و ما هم امروز سكوت نمي¬كنيم. شما بدانيد ريشة ايجاد تفرقه به¬نام شيعه و سني دست صهيونيستهاست. اينها كه به پيامبر اسلام توهين مي¬كنند، مي¬خواهند مسيحيت را در مقابل اسلام قرار بدهند. آنها فاسد و صهيونيست¬اند. دورانشان تمام شده است، اگر خودشان نروند دست قدرت ملتها گوش آنها را خواهد گرفت و به زباله¬دان پرتاب خواهد كرد.»

[مصاحبه با خبرنگاران خارجي (سنگال) - پنج‌شنبه 23 اسفند 1386]

امروز ما شاهد آغاز يك روند تحولي در دنيا هستيم

«... شما همين منطقة ما را نگاه كنيد، به فلسطين نگاه كنيد، شصت سال است كه يك داستان غم¬انگيز ادامه دارد. موضوع خيلي روشن است، عده¬اي آمده¬اند و سرزمين ديگران را اشغال كرده¬اند. امروز صاحب خانه تروريست است و اشغالگران صلح طلب. زنها و بچه¬ها در خانه¬هاي خودشان كشته مي¬شوند، اما ساز و كارهاي موجود دنيا قادر به حل اين مشكل نيستند. شصت سال است كه داستان ادامه دارد. همين امروز ببينيد روزانه 50 نفر 100 نفر در خانه و شهر خودشان كشته مي¬شوند. اما ساز وكارهاي حاكم بر جهان حساسيتي نشان نمي¬دهند.
همه سكوت كرده¬اند، و كساني كه فرياد مي¬زنند، فريادشان به جايي نمي¬رسد. مثل اينكه ارزش خون و مال و جان فلسطينيها با بقيه متفاوت است. متجاوزان و اشغالگران به كسي پاسخگو نيستند.
به نظر ما ساز و كارهاي حاكم بر جهان به شدت ناكارآمدند. اگر قرار بود شوراي امنيت بتواند كاري بكند در اين شصت سال انجام مي¬داد. معلوم است كه شوراي امنيت به شدت ناكارآمد است. البته بعضيها تصور مي¬كنند مي¬توانند با اين ساز و كار دنيا را اداره كنند. اما به شدت اشتباه مي¬كنند. امروز جهان بشري يك محيط به هم پيوسته است. نمي¬شود در جايي ناامني را ترويج كرد و در جاي ديگري انتظار امنيت كامل را داشت. ظلم و ناامني گسترش پيدا خواهد كرد و دامن مسببان آن را خواهد گرفت.
البته خوشحالم به شما مطلبي را عرض كنم كه امروز ما شاهد آغاز يك روند تحولي در دنيا هستيم. ملتها آگاه شده¬اند. آن رفتارها را نمي¬پسندند و مقاومت مي¬كنند. در هر جاي دنيا كه مي¬رويم، ملتها از وضعيت موجود ناراضي¬اند و اين نارضايتي آرام آرام به يك موج گسترده تبديل مي¬شود. شما نگاه كنيد در هر كشوري كه انتخابات آزاد هست اگر كسي عليه وضع موجود شعار بدهد، ملتها به او رأي خواهند داد.»

[سخنراني در ديدار با سفرا و رؤساي نمايندگيهاي مقيم بغداد - يکشنبه 12 اسفند 1386]

«... من يادم است سال گذشته جايي گفتم هولوكاست واقعي در سرزمين فلسطين جريان دارد. امروز براي دنيا كاملاً روشن شده كه اين رژيم صهيونيستي يك برنامة سياسي طراحي شده است، نه يك رژيم جوشيده از متن واقعيتهاي منطقه. همه مقدمات، طراحيها و حمايتهايش حاكي از اين است كه يك برنامة سياسي است. مي¬خواهند يك پايگاهي بزنند كه بر ملتهاي منطقه مسلط بشوند.
الان مي¬بينيد كه ملت فلسطين مزاحم اين است. بيدار شده¬اند. آنها مي¬خواهند ملت فلسطين را از سر راه بردارند. البته خيال مي¬كنند كه مي¬توانند. يك آزمايش براي همه است. هم براي دولتهاي منطقه، هم براي دولتهاي غربي، هم براي شوراي امنيت، هم براي سازمان ملل و هم براي ملتها. خوشبختانه ملتها آزمايشها را خوب پس مي¬دهند و موفق¬اند.
دولتهاي منطقه بدانند، اينها دارد نوشته مي¬شود. رژيم صهيونيستي و حاميانش بدانند هر بچه و مردي كه مي¬افتد، اين ثبت مي¬شود و دارد براي عاملان يك پروندة قضايي درست مي¬شود. خيال مي¬كنند مي¬زنند و تمام. تمام شدني نيست. اين شروع است. بدانند دانه دانة اينها پاي ميز محاكمه مي¬آيند و تك تك اين پرونده¬ها بازگشايي مي¬شود.
خيال نكنند پنهان مي¬شود. الان با جزئياتش دارد ثبت مي¬شود. و من دارم به آنها مي¬گويم آن روزي كه اينها پاي محكمه بيايند دور نيست و ان شاءالله به زودي اتفاق خواهد افتاد. اينها خيال نكنند با ماجراجويي مي¬توانند شكست پارسال را جبران كنند. شما مي¬دانيد رژيم صهيونيستي با زور حاكم بود. در كشورهايي هم كه سازش كردند و اين دور و بر مي¬رويد مي¬گويند آقا زور دارد، بايد با او كنار بياييم.
سال گذشته اين فلسفه و افسانة شكست¬ناپذيري شكسته شد. آنها مي¬خواهند اين را جبران كنند. مقدمه¬اش حمله به غزه است. اصلش جاي ديگري است. ما مي¬دانيم خودشان هم مي¬دانند. بدانند هم این مقدمه و هم اصل طراحيشان با شكست مواجه خواهد شد و اين دفعه از ريشه كنده خواهند شد. خيال نكنند كه مي¬آيند و جلوي چشم ملتهاي دنيا همين طوري سرمست با پشتوانة قدرتهاي بزرگ مي¬زنند. كه قدرتهاي بزرگ به نظر من خودشان اينجا هستند. نگويند اين كسي است كه ما از آن حمايت مي¬كنيم. دروغ مي¬گويند. اصلاً اين ساخته و پرداخته و برنامة خودشان است. مي¬گويند صهيونيست و غير صهيونيست دروغ مي¬گويند. صهيونيست خود همين قدرتهاي بزرگ¬اند كه دارند اين بازي را در مي¬آورند.

[مصاحبه با برنامة گفتگوي ويژة خبري شبكه اول سيما - شنبه 11 اسفند 1386]

عمر صهیونیست و اشغالگران به پایان رسیده است

«... نصیحت آخرم دربارة فلسطین است. آن کسانی که امروز از صهیونیستهای جنایتکار حمایت می¬کنند، بدانند عمر صهیونیست و اشغالگران به پایان رسیده است. دوران خیمه¬شب¬بازی سیاه جبهة استکبار در برپایی این رژیم مجعول، متجاوز و اشغالگر به پایان رسیده است. تا امروز پرده¬های نمایش را دستان پلید قدرتمندان رقم زده است، اما من می¬خواهم به آنها بگویم پردة آخر نمایش را دست پرقدرت ملت مؤمن فلسطین و ملتهای منطقه به نفع ملت فلسطین و برای نابودی جنایتکاران رقم خواهد زد و ان¬شاءالله پیروزی از آنِ ملت فلسطین است.
بدانند، آن کسانی که سکوت و حمایت می¬کنند، در خون تک¬تک فرزندان فلسطین شریک¬اند و وقتی در آیندة نزدیک دادگاه ملت فلسطین و ملتهای انقلابی منطقه برپا شود، تک¬تک آنها در پیشگاه عدالت به محاکمه کشیده خواهند شد و مجازات می¬شوند.
من به آنها نصیحت می¬کنم که دست از موجود پلید صهیونیسم بردارید. او به آخر خط رسیده است. او فلسفة وجودی خودش را از دست داده است و دیر یا زود ساقط خواهد شد. زمستان خواهد رفت و روسیاهی به شما خواهد ماند و ملتهای منطقه و ملتهای عالم هیچ¬گاه این جنایات را از یاد نخواهند برد.»

[سخنراني در ديدار با مردم بوشهر - چهارشنبه 10 بهمن 1386]

از دست رفتن فلسفة وجودي رژيم صهيونيستي

«... ببينيد، رژيم صهيونيستي از همة امكانات دولت امريكا و برخي كشورهاي غربي هميشه استفاده كرده است. مگر اسلحه كم دارد كه حالا اسلحة جديد را به رخ ملتها مي¬كشد؟ من فكر مي¬كنم كه اين نوع حرفها وضعيت رژيم صهيونيستي را بهتر نخواهد كرد و آن را از سقوط حتمي نجات نخواهد داد. امروز اين رژيم جعلي فلسفه وجودي خودش را از دست داده است. اينها كي هستند؟ از كجا آمده¬اند؟ به چه دليل سرزمين فلسطين را اشغال كرده¬اند؟ اينها سؤالات جدي است كه برايش پاسخ ندارند. هيچ¬كدام از ملتهاي منطقه اين رژيم را نمي¬خواهند، همه آن را متجاوز، اشغالگر و جنايتكار مي¬شناسند. اين رژيم با تهديد مشروعيت پيدا نخواهد كرد. مثل اين مي¬ماند كه گروهي كه همة ملتها آن را جنايتكار
مي¬شناسند با چنگ و دندان نشان دادن و با خنجر و هفت تيركشي بخواهد چهرة خودش را در بين ملتها عوض بكند. اينها يك گروه تروريست، جنايتكار و ضد بشرند كه از همة تجهيزات نظامي برخوردارند، اما از آنجا كه فلسفه وجودي خود را از دست داده¬اند به سرعت مضمحل خواهند شد و با تهديد اين و آن هم نجات پيدا نخواهند كرد.
رژيم صهيونيستي كه در مناسبات قدرت منطقه جايگاهي ندارد. بزرگ¬تر از رژيم صهيونيستي هم جرئت تعدي به سرزمين ايران را ندارد. آنها مي¬دانند، هر نوع تعدي به سرزمين ايران با پاسخ كوبنده مواجه خواهد شد، اما ممكن است سؤال كنيد، پس چرا ايران را تهديد مي¬كنند؟ من فكر مي¬كنم اينها بيشتر كاربرد داخلي دارد. مي¬خواهند طرفداران و نيروي خودشان را از نظر روحي تقويت كنند كه بيشتر ملت فلسطين را به خاك و خون بكشند و الّا در رابطه با ايران به فضل الهي دست آنها كوتاه است.»

[مصاحبه با شبكة تلويزيوني الجزيره - پنج‌شنبه 27 دي 1386]

دو پيشنهاد براي حل مشكل فلسطين

«...ما دو پیشنهاد روشن مطرح کردیم که البته بعضی از آنها منصف هستند و پذیرفته¬اند و گفته¬اند که بله، این قضیه ربطی به مردم فلسطین ندارد. این موضوع در اروپا اتفاق افتاده اما شما گذشت کنید. ما می¬گوییم چطور گذشت کنیم؟ در اروپا اتفاق افتاد، ما پیشنهاد دادیم که در اروپا یک جایی به اینها بدهید. اینها ممکن است جواب بدهند و بعضی از آنها هم جواب دادند، گفتند ما کلی مقدمه چینی کردیم که این یهودیها را از اروپا بیرون کنیم. شما می¬گویید دوباره اینها را به اروپا برگردانید؛ می¬گوییم بسیار خوب، شما تحمل حضور این صهیونیستها را در منطقة خودتان ندارید اما می¬خواهید به ملتهای فلسطین تحمیل کنید. اما شما که سرزمین زیاد دارید. یک قطعه از سرزمین وسیع کانادا و آلاسکا را بدهید تا اینها بروند کشور درست کنند. سالی سی¬چهل میلیارد به آنها کمک
می¬کنید، خب بدهید تا در آنجا برای خودشان کشور درست کنند. خودتان را نجات بدهید.
پیشنهاد روشن¬تر ما هم این است که اجازه بدهید تا در فلسطین همه¬پرسی انجام بشود. آنهایی که اهل فلسطین و بومی آنجا هستند و فلسطینی الاصل هستند؛ چه مسلمان، چه یهودی و چه مسیحی بگذارید ملت انتخاب کنند.چرا می¬خواهید به آنها تحمیل کنید. هیچ کس دخالت و تحمیل نکند. چرا می¬خواهید به ملت فلسطین تحمیل کنید که قسمتی از وطنشان را در اشغال بیگانه بپسندند...»

[سخنراني در مراسم راهپيمايي روز قدس، قبل از خطبه هاي نماز جمعه - جمعه 13 مهر 1386]

موضع ايران در مورد رژيم صهيونيستي

«...صحبت ما درباره رژيم صهيونيستي كاملاً روشن است. ما اعتقاد داريم كه رژيم صهيونيستي رژيمي اشغالگر و غير قانوني است. راه حل ما هم راه¬حل كاملاً انساني و دموكراتيك است. ما پيشنهاد داديم كه ملت فلسطين حق داشته باشد سرنوشت خودش را تعيين كند و ما اجازه بدهيم كه ملت فلسطين در يك رفراندوم آزاد سرنوشت خودش را انتخاب كند.
شصت سال است كه در آن منطقه هر روز كشتار و مناقشه است و راه¬حلهايي كه تا امروز ارائه شده، هيچ كدام منجر به حل مسئله نشده است، بلكه مناقشه تشديد شده است. ما فكر مي¬كنيم بهترين راه عمل به منشور سازمان ملل متحد است؛ يعني حق تعيين سرنوشت را به خود مردم فلسطين بسپاريم؛ مردمي كه فلسطيني¬اند، چه يهودي، چه مسلمان و چه مسيحي؛ آزادانه انتخاب كنند، هرچه انتخاب كردند، همه احترام بگذارند. ديگران هم دخالت نكنند.
آن بحث محوري كه گفتيد، بسيار روشن است. من از شما سؤال مي¬كنم: الان اتحاد جماهير شوروي كجاست؟ چه شد؟ چه اتفاقي براي آن افتاد؟ محو شد؟ آيا با جنگ محو شد؟ نه، با انتخاب مردم محو شد. اجازه بدهيد ملت فلسطين خودش انتخاب كند.
من تعجب مي¬كنم چرا بعضي با انتخاب آزاد مردم فلسطين مخالف¬اند؟ مردم فلسطين هم يك مردم و يك ملت اند. اجازه بدهيم آنها انتخاب كنند، هر انتخابي كردند، همه به انتخاب ملت فلسطين احترام بگذاريم...»

[مصاحبه با رسانه ها در مقر سازمان ملل نيويورك - سه‌شنبه 3 مهر 1386]

شما كارتان تمام است. عدالت دارد مي آيد، پرچمدار عدالت دارد مي آيد

در جايي من گفتم اگر اينها فتنه جديدي برپا كنند، شمارش معكوس اضمحلال آنها آغاز خواهد شد. بلافاصله جمع شدند بايد بيانيه و قطعنامه بدهيم كه چرا كسي خبر از اضمحلال نظام استكبار مي¬دهد. من مي¬خواهم اينجا با صداي بلند اعلام كنم. اگر چشمان و گوشهاي شما بسته است، همه دنيا دارند مي¬بينند كه شما داريد غرق مي¬شويد. شما كارتان تمام است. عدالت دارد مي آيد، پرچمدار عدالت دارد مي¬آيد. مطالبه عدالت دارد مي¬آيد. هركس با اين رودخانه خروشان همراهي بكند، هم پيروز و هم پاينده و جاودانه است و هركس از اين رودخانه دور بيفتد نابود است.
من بايد به بعضي از كشورهاي منطقه هشدار بدهم، اين همه به ملت فلسطين خيانت كرديد كافي است، دنبال چه هستيد؟ دنبال رضايت اربابان قدرتمنديد؟ دنبال رضايت مفلوك استكباريد؟ دنبال رضايت خدا و ملتهاي مظلوم باشيد. اين شما را نگه مي¬دارد. اگر دنبال قدرت هم هستيد اين مسير براي شما بهتر است. شما خيال مي¬كنيد بنشينيد ملت فلسطين را به سران استكبار بفروشيد، آنها الان خودشان را نمي¬توانند نگه دارند، آنها خودشان روي هوا هستند. شما مي¬خواهيد به آنها متكي بشويد، چه چيزي را مي¬خواهيد حفظ كنيد؟ حيثيت ملتهاي خودتان را بر باد ندهيد و البته نخواهيد توانست.
آن دوراني كه فلسطين را اشغال كنيد، تقسيم كنيد و ملت فلسطين را تحت قيوميت خودتان قرار بدهيد، بعد يك مشت بي آبروي وحشي را از اين طرف و آن طرف دنيا جمع كنيد، مسلح كنيد و برجان و مال ملت فلسطين مسلط كنيد، دوران گذشته است. امروز ملتها بيدارند، ملتهاي منطقه بيدارند. بدانيد خيانتهاي شما را با مشتهاي گره كرده پاسخ خواهند داد. اجازه نخواهند داد خائنين بر كرسي خيانت دوام بياورند

[سخنراني در همايش قوة قضاييه و حقوق شهروندي - سه‌شنبه 5 تير 1386]

رژيم صهيونيستي در آستانة سقوط و توصيه اي به حاميان آن

…به لطف اين بيداري و به لطف خدا منحني حيات رژيم صهيونيستي معكوس شده است و در سراشيبي سقوط قرار گرفته است. اين يك وعده الهي است. اين يك خواست عمومي همه ملتهاي عالم است. البته وقتي من حرف دل ملتها را زدم كه اين رژيم محو خواهد شد، همان شبكه گسترده صهيونيستي حملات سنگيني را سازمان داد. همان طور كه يكي از دوستان به خوبي مطرح كردند كه با شعار آزادي، آزادي را سركوب مي كنند. با شعار حقوق بشر، حقوق بشر را پايمال مي كنند. همه ارزشهاي انساني دستاويز و وسيلة سلطة عده اي خاص بر ملتها شده است. اما مي خواهم بگويم همان طور كه اتحاد جماهير شوروي محو شد و امروز در عالم چيزي به نام اتحاد جماهير شوروي وجود ندارد، به زودي رژيم صهيونيستي هم محو خواهد شد و بشر آزاد خواهد شد.
نكتة ديگري كه مي خواهم بگويم به برخي از سياستمداران و حاكمان اروپايي و امريكاست. مي خواهم دلسوزانه به آنها بگويم، ما به حكم اعتقادات ديني و تعليمات پيامبران خواستار سعادت همة انسانها هستيم. ما حتي نمي توانيم براي يك نفر هم بدي و شر را طلب كنيم. ما بايد خيرخواه و دوستدار همه انسانها باشيم. حتي آنهايي كه دشمن ما هستند ما بايد خير آنها را بخواهيم و از آنها بخواهيم كه به راه صحيح برگردند. من به آنها مي گويم، اين روشي كه شما در پيش گرفته ايد، به طور يك جانبه و متعصبانه از رژيم جعلي صهيونيستي حمايت مي كنيد و همه جنايتهاي او را به پاي دفاع از خود مي نويسيد و دفاع ملت فلسطين و تلاش انديشمندان را در افشاي بسياري از واقعيتها در حكم تروريست و ضديت با آزادي مي انگاريد، اين به پايان خط رسيده است و در دنيا كاربردي ندارد. من دلسوزانه به شما يك پيشنهاد مي دهم. شما مي دانيد گفتند عده اي در جنگ جهاني كشته و مظلوم شده اند. براي جبران اين مظلوميت تلاش كردند براي آنها يك كشور تأسيس كنند، اما ديديم از همه دنيا افرادي را در آنجا جمع كردند. حتي كساني كه در جنگ جهاني دوم هيچ آسيبي نديده بودند آنجا صاحب حق حاكميت و حق رأي شدند، اما مردم بومي محل كه هزاران سال در آنجا زندگي مي كردند آواره شدند. من
مي خواهم به برخي از دولتهاي غربي كه متأسفانه و متعصبانه از اين جنايت بزرگ دفاع مي كنند بگويم، اگر روزي تأسيس اين حكومت منافع مادي و سياسي شما را تأمين مي كرد، بدانيد امروز هر روزي كه از عمر اين رژيم مي گذرد منافع و حيثيت شماست كه به خطر خواهد افتاد و ديگر اين رژيم براي شما منافعي را به دنبال نخواهد داشت و هر روز ضرر است كه پشت سر هم براي شما انباشته مي شود.
توصيه من به شما اين است، يك راه حل عاقلانه، عقلاني و عادلانه دارد. همان طور كه با تمهيد مقدمات و برنامه ريزي اهداف استعماري اين رژيم را تحميل كرديد، بياييد خودتان هم اين رژيم را جمع كنيد و ببريد. مطمئن باشيد اين به نفع صلح جهاني است. اگر اين كار را بكنيد مطمئن باشيد ملتهاي منطقه هم جنايات 60 ساله را فراموش خواهند كرد و
مي توانيد با همه ملتها در صلح و دوستي زندگي كنيد. اگر اين كار براي شما سخت است كه من احتمال زياد مي دهم كه سخت است چون بسياري از احزاب در دنياي غرب منابع مالي شان را از صهيونيستها مي گيرند، بنابراين نمي توانند عليه صهيونيستها اقدام كنند. اگر چنين چيزي براي شما امكان پذير نيست بياييد روشي را كه امروز همه پذيرفته اند، از روش دموكراسي استفاده بكنيد. اجازه بدهيد ملت فلسطين اعم از يهودي، مسيحي و مسلمان در يك همه پرسي آزاد نوع حكومت و سرنوشت خودشان را انتخاب بكنند. اين راهي بدون درگيري ، خشونت و صرف هزينه است. اين راهي انساني و برادرانه است. اجازه بدهيم ملت فلسطين خود سرنوشتش را تعيين بكند…

[سخنراني در ديدار با انديشمندان شركت كننده در همايش هولوكاست - پنج‌شنبه 16 آذر 1385]

دفاع از آرمان فلسطين

…دفاع از قدس، دفاع از همة ارزشها، شرافت و كرامت انساني است. آرمان فلسطين محدود به مردم فلسطين يا مسلمانان نيست. آرمان فلسطين امروز آرمان بشري و جهاني است. متعلق به همة ملتهاست، همة انسانها و همة كساني است كه فطرت بيدار، دل آگاه و ضمير حق طلب دارند. چرا كه امروز در فلسطين همة ارزشهاي انساني زير پاي صهيونيسها قرباني مي شود. همة شرافت و كرامت انساني به بازي گرفته شده است. امروز عدالت، آزادي، حق حيات، حق تعيين سرنوشت، حق زيستن در سرزمين، خانه آبا و اجدادي خود در سرزمين فلسطين به دست صهيونيستهاي غاصب لگد مال مي شود.
امروز همة ملتها خودشان را در آرمان و سرنوشت فلسطين شريك مي دانند. امروز در فلسطين همة انسانيت قرباني شده است. برخي از دولتها و حاكمان مستبد و سلطه جوي غربي فرياد آزاديخواهي، دموكراسي و حقوق بشر سر مي دهند. آنها مي گويند ليبراليسم مشي برتر و كامل ترين روش زندگي انسان است، اما همينها وقتي كه به فلسطين مي رسند، همة شعارها و ادعاهاي خودشان را فراموش مي كنند و همة ارزشهاي مورد ادعاي خودشان را زير پاي رژيم صهيونيستي قرباني مي كنند. سؤال اين است، چرا؟ چرا مسئلة فلسطين اين قدر اهميت دارد؟ چرا عده اي با همة توان و با هزينه كردن همة آبرو و حيثيت خود مي خواهند از اين رژيم جعلي حمايت بكنند؟…

[سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه روز قدس - جمعه 28 مهر 1385]

 

اضمحلال تدريجي رژيم صهيونيستي

…امروز دنيا عوض شده است. امروز همة ملتها بيدارند. تلاش براي تثبيت اين رژيم جعلي به لطف خدا به طور كامل شكست خورده است. شما مي دانيد حيات اين رژيم در ساية تهديد و قدرت نظامي و افسانة شكست ناپذيري بود. به لطف خدا اين افسانة دروغين امروز به همت جوانان مؤمن فلسطين و به لطف سرداران مؤمن و فداكار حزب الله فروريخته است و امروز صهيونيستها در خانة خودشان و در اقصي نقاط دنيا امنيت ندارند، امروز اين جمعيتي كه به زور فراهم شده اند، به دروغ گرد هم آمده اند، با سنجاق به هم گره خورده اند تا ظاهر يك ملت را نمايش بدهند، اينها امروز از هم گسسته اند. من با صداي بلند اعلام مي كنم، اين رژيم به لطف خدا فلسفة وجودي اش را از دست داده است. اگر قدرتهاي غربي و سران صهيونيسم يك روزهايي با عناصر جوان و خود باخته در برخي از كشورهاي منطقه مواجه بوده اند. امروز شرايط عوض شده است. امروز با اراده هاي پولادين ملتها و با خشم جوشان توده هاي صدها ميليوني انسانهاي پاك، مصمم و مؤمن مواجه اند. امروز شرايط عوض شده است، منطقه يكپارچه جوشش عليه صهيونيسم و عليه قدرتهاي حامي آن است. ديديم و ديديد حزب الله قهرمان در يك جنگ ناخواسته و تحميلي و در يك دفاع مقدس افسانة شكست ناپذيري را به پايين ريخت. امروز براي موجوديت اين رژيم چيزي باقي نمانده است. حتي در سرزمينهاي اشغالي شرايط به شدت شكننده است. ما به آنها گفتيم كه اگر قبول نداريد درها و دروازه ها را باز كنيد، اجازه بدهيد اين مهمانهاي ناخوانده به كشور و وطن خودشان برگردند و كشورهاي غربي حامي صهيونيسم هم اگر دلسوز اينها هستند، اين كمكهاي مالي را نقداً بدهند، اينها در وطن خودشان زندگي بكنند. اگر مي خواهيد به آنها مسكن، شغل و ثروت بدهيد، بدهيد در كشورهاي خودشان باشند. اجازه بدهيد درها باز بشود خواهيد ديد كه ميليونها نفر از اين چهار پنج ميليون به وطن خودشان برخواهند گشت…

[سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه روز قدس - جمعه 28 مهر 1385]

پيشنهاد به حاميان رژيم صهيونيستي براي حل بحران خاورميانه

…اما ما به حاميان اين رژيم نصيحت مي كنيم. به آنها پيشنهاد مي دهيم، مي گوييم اولاً دنبال جنايت جديد نگرديد. هر جنايتي كه امروز اتفاق مي افتد، هر جواني كه در فلسطين به خاك مي افتد، هر خانه اي كه ويران مي شود و هر تهاجم احتمالي به كشورهاي همسايه مستقيماً به حساب حاميان اين رژيم گذاشته خواهد شد و ملتها از آنها انتقام خواهند گرفت.
ما به آنها مي گوييم، باور كنيد اين رژيم رفتني است و ديگر سودي براي شما ندارد. اگر يك روزي هم سود داشت كه به نظر ما نداشت، امروز ديگر به خرج افتاده است. امروز جز ضرر براي شما ندارد. بدانيد اين ماشين جنگي فرسوده شده و بايد از رده خارج بشود. اگر با پيشرفته ترين سلاحها هم او را مجهز بكنيد، بدانيد اين رژيم رفتني است و اگر از او حمايت بكنيد، حاميان خودش را هم با خودش به باتلاق و قعر باتلاق خواهيد كشيد. بدانيد هر جنايتي خشم ملتها را عميق تر مي كند. هر جنايتي شما را در نظر ملتها منفورتر مي كند.

[سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه روز قدس - جمعه 28 مهر 1385]

منطقة خاورميانه و ملتهاي اسلامي به خاطر زورگوييها، اشغالگري، تجاوز، توهين و تحقير شما در حال انفجار هستند.

ما به آنها راه حل و پيشنهاد داريم. راه حل اول اين بود، گفتيم همان طوري كه خود شما آمديد با مقدمه چيني، دروغ، فريب و زور اين گروه ياغي را در فلسطين حاكم كرديد، خودتان هم جمع كنيد، ببريد، به نفعتان هم است. براي اينكه اين ديگر براي شما سود و فايده اي ندارد، به روغن سوزي افتاده و نمي تواند به شما سود برساند، فقط براي شما خرج دارد. ديگر نمي تواند به شما نفع برساند.
پيشنهاد دوم اين بود كه اگر برايتان سخت است، رودربايستي داريد با سران صهيونيسم كه در كشورهاي غربي خودشان دارند راحت زندگي و كيف مي كنند و يك مشت بدبخت را از اين طرف و آن طرف دنيا جمع كرده اند و در فلسطين و به خطر انداخته اند، با آنها رودربايستي داريد، بياييد يك رفراندوم و همه پرسي در فلسطين برگزاركنيد، مردم فلسطين آنهايي كه فلسطين هستند رأي بدهند و نوع حكومتشان را انتخاب بكنند. اين ديگر عين دموكراسي است. همان شعاري است كه شما مي دهيد. پنج ميليون مردم فلسطين را آواره از كشورشان بيرون كرده اند، براي اينكه يك مشت صهيونيست ياغي را بياورند آنجا حاكم كنند. چرا اين كار را كرديد؟ اما اگر اين تصميمات را نگيريد، من قبلاً هم گفته ام و الان هم مي گويم، منطقة خاورميانه و ملتهاي اسلامي به خاطر زورگوييها، اشغالگري، تجاوز، توهين و تحقير شما در حال انفجار هستند. اگر زودتر تصميم نگيريد، خشم ملتهاي منطقه به زودي فوران خواهد كرد و اگر فوران كند، آتشفشان خشم ملتها فقط به محدودة خاورميانه محدود نخواهد شد، سراغ شما خواهد آمد و پروندة 60 سال جنايات شما روي ميز ملتها خواهد بود...

[مصاحبه در جمع خبرنگاران خارجي (تاجيكستان) - چهارشنبه 4 مرداد 1385]

ممكن است به زودي خشم ملتهاي مسلمان به نقطة انفجار برسد

... كساني كه از رژيم صهيونيستي اين رژيم فاسد خونريز حمايت مي كنند، نمي توانند مدعي آزادي و دموكراسي و خير و صلاح ملتها باشند. من نمي دانم برخي از اين كشورهاي غربي حامي اين رژيم فاسد تا كي مي خواهند آبرو و حيثيت ملت خودشان را به پاي يك مشت صهيونيست فاسد بي آبرو قرباني كنند؟ تا كي مي خواهند از اين رژيم حمايت كنند؟ رژيمي كه در بن بست قرار گرفته است. در سراشيبي سقوط و اضمحلال قرار گرفته است. اگر قبول ندارند، بپذيرند در بين ملت فلسطين يك همه پرسي و انتخابات آزاد و برگزار بشود و اجازه بدهند ملت فلسطين در هر كجاي عالم كه هست، در داخل فلسطين يا آوارة ساير سرزمينها در يك انتخابات آزاد، شركت بكنند و سرنوشت خودشان را انتخاب بكنند.
امروز ثابت شده كه صهيونيستها فقط با مسلمانان و اسلام مخالف نيستند. آنها با همة بشريت مخالف اند. آنها سلطه بر همة جهان را مي خواهند. آنها حتي اين حكومتهاي غربي را هم قرباني خودشان خواهند كرد. من در تهران گفتم و اينجا هم مي گويم به بعضي از اين سران كشورهاي غربي مي گويم دست از حمايت از اين فاسدها برداريد، ببينيد خشم ملتهاي مسلمان در حال متراكم شدن است. ممكن است به زودي خشم ملتهاي مسلمان به نقطة انفجار برسد. اگر چنين روزي پيش بيايد، بدانند امواج اين انفجار در مرزهاي منطقة ما محدود نخواهد شد و حتماً گريبان قدرتهاي فاسد حامي اين رژيم جعلي را خواهد گرفت...

[سخنراني درديدار با مردم تبريز - سه‌شنبه 20 تير 1385]

توصيه ايي به حاميان رژيم صهيونيستي

... دولتهاي حامي اين رژيم بايد بدانند ادامه بقاي اين رژيم جز رنج و مصيبت براي مردم منطقه و البته گسترش نفرت نسبت به آن دولتها و افزايش هزينه هاي مالي و سياسي براي آنان كاركردي ندارد. يك روز با تمهيد مقدمات، اين رژيم فاسد را بر ملتهاي منطقه تحميل كردند؛ با شعار دست اندازي از نيل تا فرات و با شعار باز كردن راه براي چپاول ثروتهاي منطقه به دست قدرتهاي حامي اين رژيم؛ اما به لطف خدا و به لطف مقاومت ملت فلسطين و ايستادگي ملتهاي منطقه امروز اين رژيم جز يك تهديد بسيار پرهزينه براي حاميان خود چيز ديگري نيست.
به نظرم امروز اين رژيم به جاي ايجاد منافع براي دولتهاي حامي خود به يك موجود ضررزننده و خسارت آفرين تبديل شده است. هيچ دليل عقلايي براي ادامه حيات اين رژيم وجود ندارد. آنها همه گفته ها و مدعيات خودشان را هم زير پا گذاشته اند. ملاحظه مي كنيد كه رژيم مزبور نمي تواند يك دولت قانوني برخاسته از آراي مردم فلسطين را در كنار خود تحمل كند. چرا كه اساس اين رژيم بر تهديد، تجاوز جنگ و خونريزي و ايجاد مزاحمت براي ملتهاي منطقه استوار است. بنابراين، بر همه دولتهاي منطقه به ويژه دولتهاي اسلامي است كه رژيم صهيونيستي را در انزواي كامل قرار دهند و به حاميان رژيم صهيونيستي گوشزد كنند كه ادامه حيات اين رژيم و ادامه حمايت آنان از اين رژيم جز گسترش نفرت عمومي از آنان و مشاركت در جرم و جنايت اين رژيم حاصلي ندارد.
من به دولتهاي حامي اين رژيم اخطار مي كنم كه خشم ملتهاي منطقه از رفتار اين رژيم هر روز متراكم تر مي شود و دير نخواهد بود كه اين خشم متراكم به يك انفجار عظيم بينجامد. بدانند در چنان روزي امواج خشم امت اسلامي و ملتهاي منطقه به مرزهاي منطقه محدود نخواهد ماند. مسئوليت عواقب چنين حوادثي به عهده كساني است كه با ديدن جنايات اين رژيم و با شنيدن فريادهاي مظلوميت ملت فلسطين گوش و چشم خود را مي بندند و همچنان به حمايت كوركورانه و متعصبانه از اين رژيم ادامه مي دهند. من به آنان گوشزد مي كنم تا دير نشده است جلوي جنايات اين حكومت فاسد را بگيرند و راه را براي استقرار يك حكومت مردمي برخاسته از آراي ساكنان بومي و فلسطيني الاصل در سر تا سر سرزمين فلسطين باز كنند...

[سخنراني در اجلاس وزراي خارجة كشورهاي همسايه عراق - شنبه 17 تير 1385]

به نظر و اعتقاد ما اين رژيم به لطف الهى اين رژيم در سراشيبى سقوط قرار گرفته است

به نظر و اعتقاد ما اين رژيم به لطف الهى اين رژيم در سراشيبى سقوط قرار گرفته است، براى اينكه تمام مبانى موجوديتش را از دست داده است. اين را براى همين قضيه درست كرده بودند و الان جواب عكس داده، مى بينيد در فلسطين و دنياى اسلام چه اتفاقى افتاده است. خودشان اخيراً نظرسنجى كرده اند. بالاى 82 درصد كل ملتهاى اسلامى از موضع گيرى اخير جمهورى اسلامى راجع به اين رژيم به شدت حمايت مى كنند، خوشحال هستند و جشن گرفته اند. چقدر تظاهرات كرده اند؛ حالا خيلى در رسانه هاى ما منعكس نشد. حتى در مصر...

[سخنرانى در ديدار با منتخبين استان گلستان - سه‌شنبه 23 اسفند 1384]

سؤالات رئيس جمهور در مورد فلسطين و پيشنهادات براى حل مسئله فلسطين

...در كنفرانس اسلامى در مصاحبه رسانه اى، بنده به عنوان نماينده ملت بزرگ ايران دو سؤال مطرح كردم و علاقه مندم اين دو سؤال را در محضر شما مردم عزيز هم مطرح كنم.
سؤال مربوط به فلسطين بود. عرض كردم به صحنه فلسطين نگاه كنيد. روزانه مردم كشته مى شوند، كودكان و زنان زير سقفها مدفون مى شوند. خانه بر سر مردم بومى خراب مى شود. مزارع به آتش كشيده مى شوند. مردمى كه هزاران سال نسل اندر نسل در آن سرزمين زندگى كرده اند، آواره مى شوند. با اعلام قبلى شخصيتها و بزرگان و انسانهاى صالح هدف بمباران و موشكباران قرار مى گيرند. هواپيماها و چرخبالها هر روز مردم مظلوم را مورد هجوم قرار مى دهند. سؤال اين است.
سؤال اول: اين كسانى كه امروز در سرزمين فلسطين حاكم اند و به خودشان اجازه مى دهند هر كارى كه دلشان مى خواهد انجام بدهند، مردم بومى را آواره كنند، بكشند، زندانى و اسير بكنند، اينها از كجا آمده اند؟ اهل كجا هستند؟ پدرانشان اهل كجاست؟ پدرانِ پدرانشان اهل كجا هستند؟ تا هزار سال، دو هزار سال اينها اهل كجا بوده اند؟ چرا اينها اجازه اعمال حاكميت و حق تعيين سرنوشت دارند، اما ملتى كه صدها سال، هزاران سال در آن سرزمين زندگى كرده، حق تعيين سرنوشت ندارد؟ راه حل جمهورى اسلامى خيلى روشن است. ملت ايران مى گويد تنها راه حل ريشه اى مسئله فلسطين اين است كه همه فلسطينيها، آن كسانى كه فلسطينى الاصل هستند، در يك همه پرسى شركت بكنند و نظر خودشان را درباره نوع حكومت و آينده فلسطين اعلام بكنند.
سؤال دوم بنده اين بود: اگر شما راست مى گوييد كه در جنگ دوم جهانى شش ميليون يهودى را كشته ايد، اگر راست مى گوييد شش ميليون يهودى را در كوره هاى آدم سوزى سوزانده ايد كه على الظاهر راست مى گوييد و بر اين ادعاى خودتان اصرار داريد و هر كسى مخالفت مى كند، او را دستگير محكوم و زندان مى كنيد، حتى دانشمندانى را كه مخالفت مى كنند، محكوم، محدود، زندانى و مجازات مى كنيد، پس معلوم است كه شما در اين ادعاى خودتان جدى هستيد. سؤال ما اين است، اگر شما اين جنايت بزرگ را مرتكب شده ايد، چرا بايد ملت مظلوم فلسطين تاوان اين جنايت را پس بدهد؟ چرا به بهانه آن كشتار آمده ايد در قلب دنياى اسلام و در فلسطين عزيز با توپ و تانك و مسلسل و بمباران و جوّسازيهاى تبليغاتى و تحريمها و جنگهاى روانى مى خواهيد يك حكومت جعلى صهيونيستى را بر مردم آن ديار تحميل بكنيد. اگر شما جنايت كرده ايد، بايد خود شما جبران بكنيد.
پيشنهاد ما اين بود و هست. اگر شما جنايت كرده ايد، خوب است قطعه اى از خاك خودتان، اروپا، امريكا، كانادا و آلاسكا را در اختيار اينها قرار بدهيد تا اينها براى خودشان يك كشورى تشكيل بدهند. مطمئن باشيد اگر شما چنين كارى را انجام بدهيد، ملت ايران ديگر هيچ اعتراضى به شما نخواهد كرد. حتى يك تظاهرات هم در روز قدس به راه نخواهد انداخت و هيچ شعارى عليه شما و اين رژيم غاصب صهيونيستى نخواهد داد و ما حتماً از اين تصميم شما حمايت مى كنيم.
كسانى كه مدعى آزادى بيان، دموكراسى و حقوق بشر هستند، در مقابل اين منطق بسيار روشن و مستدل به جاى اينكه تواضع كنند و بپذيرند، شروع كردند به استفاده از امكانات و ابزارهايى كه در اختيارشان هست. اطلاعيه دادند كه آقا رئيس جمهور ايران خيلى حرفهاى زشتى زده است. معلوم است كه رئيس جمهور ايران نمى تواند در جهان متمدن امروزى يك انسان متمدن و تراز جامعه مدنى باشد. شروع كردند يكى يكى محكوم كردن، بدون اينكه به اصل موضوع بپردازند. امروز افسانه اى درست كرده اند به نام كشتار يهوديان و اين را از اصل خدا، دين و پيامبران هم بالاتر مى گيرند. اگر در كشورشان فردى خدا، پيامبران و دين را انكار كند، با او كارى ندارند، اما اگر كسى اين افسانه كشتار يهوديان را انكار بكند، همه بلندگوهاى صهيونيستى و دولتهاى خادم صهيونيست حنجره هاى خودشان را پاره مى كنند و تا آنجايى كه توان دارند، عليه آن صدا و ادعا مى كنند و فرياد مى كشند...

[سخنرانى در ديدار با مردم زاهدان - چهارشنبه 23 آذر 1384]

روز قدس، نماد وحدت، بيدارى و اراده امت اسلام

... ملت ما و مسلمانها به خوبى اهميت روز قدس را درك كرده اند و به لطف الهى با آگهى و هوشمندى پرچم روز قدس را برافراشته نگه داشته اند. روز قدس نماد وحدت، بيدارى و اراده امت اسلامى براى آزادى قدس، استقلال سرزمينهايى اسلامى، برچيدن بساط اشغالگرى و تسلط بيگانه بر سرزمينهاى اسلامى است. روز قدس روز عزم و اراده دنياى اسلام براى نجات فلسطين است. امروز فلسطين خط مقدم درگيرى دنياى اسلام با متجاوزين و بدخواهان است و ملت فلسطين به نمايندگى از دنياى اسلام مشغول صيانت از تماميت دنياى اسلام است. نجات فلسطين در واقع نجات دنياى اسلام است. فلسطين در طول تاريخ جايگاه مهمى در دنياى اسلام و در عرصه جهان داشته است. امروز كه در اشغال است، نجات او هم همه معادلات جهانى را به نفع دنياى اسلام عوض خواهد كرد. تظاهرات روز قدس در واقع يك نوع اعلام آمادگى، پشتيبانى و روحيه دادن به ملت فلسطين است كه در مبارزه بسيار مهم و سرنوشت ساز خودشان مقاوم تر، صبورتر و ان شاءالله هوشيارتر باشند...

[مصاحبه با واحد مركزى خبر - چهارشنبه 4 آبان 1384]

 

ممكن بودن دنياى بدون صهيونيسم و امريكا

خيليها در اين نبرد سنگين بين دنياى اسلام و جبهه كفر دائماً تخم يأس و نااميدى مى پراكنند. دائماً مى خواهند توى دل اسلام را خالى كنند [و مى گويند ]نمى شود، مگر مى شود؟ مگر دنياى بدون امريكا مى شود؟ مگر دنياى بدون صهيونيسم مى شود؟ شما به خوبى مى دانيد كه اين شعار و اين هدف، هدفى دست يافتنى و حتماً شدنى است. يك گام به عقب برگرديم. قبل از پيروزى انقلاب اسلامى در كشور ما يك حكومت بسيار خشن، ضد مردمى و وابسته و تا دندان مسلح حاكم بود. عناصر ساواك همه تحركات كشور را تحت نظر داشتند. وحشت عجيبى در كشور ما حاكم بود. وقتى امام عزيز آمد و گفت اين حكومت بايد برود، دنياى بدون حكومت وابسته؛ بسيارى از كسانى كه مدعى مبارزه، دانش سياسى و خيلى چيزهاى ديگر بودند، گفتند مگر مى شود؟ اين نشدنى است. آن روزى كه امام حركتش را آغاز كرد، همه قدرتهاى عالم بدون استثنا حامى آن حكومت فاسد بودند. حتى بعد از جمعه سياه 17 شهريور همه آمدند و مستقيماً از حكومت فاسد شاه حمايت كردند؛ قدرتهاى شرقى، غربى و منطقه اى. مى گفتند نمى شود، اما ملت ما ايستاد و بحمدالله 27 سال است كه ما داريم بدون حكومت وابسته به امريكا زندگى مى كنيم؛ شد. امام فرمودند سلطه شرق و غرب بر دنيا بايد از بين برود، باور نمى كردند. آدمهاى ضعيفى كه فقط دوروبر خودشان را مى بينند و دنياى محدود مادى و علايق شخصى خودشان را مى بينند نمى توانند باور كنند. كسى باور نمى كرد يك روز ما سقوط امپراتورى شرق را ببينيم. مى گفتند حكومت آهنين، اما ما در عمر كوتاه خودمان ديديم. آنچنان فرو ريخت كه اگر بخواهيد از آن سراغ بگيريد بايد به كتابخانه ها برويد. به كتابخانه كه مى رويد و به كتابدار مى گوييد، مى گويد بله ما مشتى كتاب آنجا داريم، در گونى گذاشته ايم و دارد خاك مى خورد، از آنها مى خواهيد؟ هيچ آثارى نيست.
امام فرمودند صدام بايد برود و فرمودند صدام به چنان ذلتى گرفتار خواهد شد كه نظير ندارد. امروز ما چه مى بينيم. اين آقايى كه ده سال پيش با چنان غرورى حرف مى زد كاَنه جاودانه است، امروز زنجير در دست و پا در كشور خودش، توسط كسانى كه با حمايت آنها جنايت مى كرد و دلخوش به حمايت آنها بود، دارد محاكمه مى شود و امام عزيز ما فرمودند كه اين رژيم اشغالگر قدس بايد از صفحه روزگار محو شود...

[سخنرانى در نشست جهان بدون صهيونيسم - چهارشنبه 4 آبان 1384]

سازش با رژيم اشغالگر قدس به منزله شكست

...مسئله فلسطين مسئله اى نيست كه ما بياييم و روى بخشى از سرزمين آن سازش كنيم. مگر جبهه اى مى تواند اجازه بدهد در قلبش نيروهاى دشمن حضور داشته باشند. اين به منزله شكست است. هركس موجوديت اين رژيم را به رسميت بشناسد در واقع پاى برگه تسليم و شكست دنياى اسلام را امضا كرده است. امام عزيز ما در مبارزه سنگين اسلام با دنياى استكبارى و كفر، نقطه مركزى و فرماندهى قرارگاه دشمن را هدف گرفتند و آن هم رژيم اشغالگر قدس است.
من ترديد ندارم موج جديدى كه در فلسطين عزيز به راه افتاده، موج بيدارى اى كه امروز در دنياى اسلام هست و موج معنويتى كه سرتاسر دنياى اسلام را فرا گرفته، به زودى زود اين لكه ننگ را از دامان دنياى اسلام پاك خواهد كرد و اين شدنى است؛ البته بايد مراقب فتنه ها باشيم. بيش از پنجاه سال است كه سران استكبارى تلاش مى كنند به موجوديت اين رژيم مجعول و تقلبى رسميت ببخشند. طراحيها و فتنه هاى گوناگون و فشارهاى سنگين به كشورهاى اسلامى [در كار است] براى اينكه اين [رژيم] را به رسميت بشناسند و آن را تثبيت كنند. در گام اول تثبيت كنند، اگر تثبيت شد، آن وقت گامهاى بعدى است...

[سخنرانى در نشست جهان بدون صهيونيسم - چهارشنبه 4 آبان 1384]

تنها راه حل مسئله فلسطين ايجاد حكومتى متعلق به ملت فلسطين

...امروز وحدت نظر، آرمان و جبهه و همراهى در فلسطين يك اصل قطعى و ضرورى براى ادامه پيروزى است. مسئله به هيچ وجه تمام نشده است. مسئله فلسطين زمانى پايان خواهد يافت كه در سرزمين مقدس فلسطين، در تمامى سرزمين فلسطين يك حكومت متعلق به ملت فلسطين سركار بيايد. آواره ها برگردند، انتخابات آزاد برپا بشود، به تشخيص ملت فلسطين از هر مذهب و گروهى كه هستند حكومت مردمى بر پا بشود و البته آن كسانى كه از سرزمينهاى دور و به طمع چپاول به اين سرزمين آمده اند، هيچ حقى براى تصميم گيرى درباره فلسطين ندارند.
من اميدوارم كه ملت فلسطين همان طور كه در بيش از ده سال اخير در مبارزات بسيار سنگين خود عليه اشغالگران نشان داده، همچنان آگاهى و هوشمندى خود را حفظ بكند. اين يك مقطع كوتاه است. اگر اين مقطع را با موفقيت پشت سر بگذاريم، ان شاءالله مسير محو رژيم اشغالگر قدس و برپايى حكومت ملى فلسطين يك مسير هموار و سرازيرى خواهد بود...

[سخنرانى در نشست جهان بدون صهيونيسم - چهارشنبه 4 آبان 1384]

ايران، خواهان استقرار حكومت مردمى در فلسطين

... ما خواهان استقرار حكومت مردمى در فلسطين هستيم. ما فكر مى كنيم راه حل مسئله فلسطين تضمين حقوق همه مردم بر پايه يك حكومت دموكراتيك است. ما فكر مى كنيم صلح پايدار بر اساس راه حلهايى است كه حقوق همه مردم را در نظر بگيرد. ما از هر پيشرفتى استقبال مى كنيم. از تخليه غزه حمايت مى كنيم. از تشكيل دولت مستقل فلسطين هم حمايت مى كنيم، ولى فكر مى كنيم كه ريشه مشكلات را بايد برطرف كرد. تا زمانى كه بيش از پنج ميليون نفر از يك ملت آواره هستند، اشغالگرى و تجاوزگرى ادامه دارد و تا موقعى كه جوانها دستگير مى شوند، خانه ها بر سر مردم خراب مى شود، خانه ها و مزارع در آتش مى سوزد و نگاه نژادپرستانه حاكم است، چطور شما انتظار داريد كه صلحى برقرار شود؟...

[مصاحبه با روزنامه نيوزويك - شنبه 26 شهريور 1384]

عدم تهديد ايران براي هيچ كس

... ما اساساً براي هيچ كس تهديد نيستيم. اصولاً بحث سلاح در ايران وجود ندارد. در برنامه هاي جمهوري اسلامي موضوع سلاح هسته اي وجود ندارد. ما براي هيچ كس تهديد نيستيم، حتي براي رژيم صهيونيستي كه يك دشمن قطعي براي ملتهاي منطقه و همه ملتهاي عالم است. راه حل ما انتخابات است. ما گفته ايم براي روشن شدن تكليف اين رژيم بايد همه پرسي انجام شود؛ همه پرسي آزاد و با شركت همه مردم فلسطين و مطمئن هستيم كه از اين طريق تكليف اين رژيم بدون هيچ مشكل و درگيري روشن خواهد شد. البته بار ديگر لازم است اعلام بكنم كه ملت ما هيچ گاه تسليم ظلم نشده و نخواهد شد...

[سخنراني در مراسم افتتاح پروژة آب سنگين اراك - شنبه 4 شهريور 1385]

حكومت غاصب در فلسطين اشغالى مهم ترين مانع پيش رو و دغدغه مشترك امت اسلامى است. رفع خردمندانه اين دغدغه راه را براى تجلى قدرت اسلام براى اداره سعادتمند جهان هموار مى سازد. نياز به يادآورى نيست كه هيچ راه منطقى و عقلايى براى شناسايى اين حكومت جعلى وجود ندارد. پذيرش يك حكومت غاصب، مأيوس كردن بشريت از دستيابى به صلح و آرامش پايدار و رسميت دادن به ظلم، استكبار و سلطه گرى است. تنها راه خردمندانه و منطبق بر موازين بين المللى بازگشت آوارگان فلسطينى، برگزارى رفراندوم با مشاركت همه افراد فلسطينى الاصل براى تعيين نوع حكومت در تمام سرزمين فلسطين و با پايتختى قدس شريف است. بايد گروهى از سوى سازمان كنفرانس اسلامى موضوع را به نمايندگى از امت اسلامى پيگيرى نمايند.

[سخنرانى در اجلاس سران كشورهاى اسلامى (عربستان) - چهارشنبه 16 آذر 1384]

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1794 آرام 1394-07-23 21:07
به نقل از داغون:
در ارتش سوريه، سرگردى به اسم عثمان بن عنبسه وجود دارد. در اثر ارتباطى كه داشتيم ـ چون ايشان رئيس مجلس أعلاى شيعيان لبنان بوده و نفوذ داشتند ـ تلفن او را پيدا كرده و با اين‏كه با هر كسى ملاقات نمى‏كند و اصولاً دسترسى به وى سخت و مشكل است در تماسى تلفنى با او قرار ملاقات گذاشتم. وقتى به ملاقاتش رفتم او را همانطور كه در روايات توصيف كرده‏اند، خيلى زشت و آبله‏رو يافتم، بطوريكه انسان نمى‏توانست به او نظر كند. از أصل و نسبش سؤال كردم. گفت: «اسم من عثمان فرزند عنبسه و از نسل أبوسفيان مى‏باشم و من همان سفيانى هستم!»
نكاتى درباره اوصاف سفيانى
و نيز در همان أيّامى كه در شهر مقدّس قم اشتغال به تحصيل داشته، مكاسب شيخ أنصارى را درس مى‏گرفتيم، هم‏مباحثه ما در درس مكاسب، از فضلاى عرب‏زبان بود. يك روز كه براى مباحثه آمد، گفت: من و بعضى از دوستان به قصد زيارت حضرت زينب كبرى سلام‌اللـه‏عليها عازم سوريه هستيم و قصد داريم در آنجا به ديدن سفيانى نيز برويم! از او پرسيدم: سفيانى الآن كجاست و چه كاره است؟ گفت: الآن در رتبه سرهنگى و از فرماندهان ارشد ارتش سوريه و معاون مصطفى طلاّس وزير جنگ سوريه است. گفت: اگر مايليد شما هم بياييد برويم. گفتم: الآن مشغول درس هستيم. إن‏شاءاللـه خداوند توفيق بدهد، زمان ظهور حضرت حجّة‏بن‏الحسن‏العسكرى أرواحنالتراب‏مقدمه‏الفداء را إدراك كنيم كه به بركت ظهور و قيام آن حضرت اين خبيث دستگير و كشته شده و به درك واصل مى‏شود.
fararu.com/files/fa/news/1391/4/20/16821_533.jpg
نمیدونید با چه بدبختیی عکس خوده نامردشو پیدا کردم با این اوصاف سمت چب تصویر سفیانیه

عینک زده درست مشخص نیست. باید توی اسامی فرماندهان سوری گشت دبد این کیه؟ این عکسو شما از کجا گیر آوردی؟
نقل قول کردن
-2 #1793 چت روم مهدوی و مذهبی 1392-08-08 20:25
بسم الله الرحمن الرحیم


سایت بشارت های ظهور در سایت خود فرم درخواست مناظره قرار داده است.از بزرگان سنی و سایر مذاهب جهان دعوت به مناظره می نماید.استاد شکرالله بزگداری در چت روم این سایت حضور دارد و آماده مناظره با برادران اهل سنت میباشد.
در ضمن در چت روم مذهبی حضور دارند و کلاس در اتاق ولایت تشکیل میدهند.
و...
لینک چت روم مهدوی و مذهبی = besh.ir/chat
لینک سایت = besh.ir
لینک فرم درخواست مناظره = besh.ir/?page_id=224

موفق باشید.به امید ظهور مهدی فاطمه عج



-:as
نقل قول کردن
0 #1792 یاران 57 1392-06-14 12:55
سلام دوستان عزیز

پایگاه اطلاع رسانی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار با مطالبی بسیار مهم بروز است.
نقل قول:
نقل قول:


_بازخوانی یک مقاله/ طلبه سیرجانی بر لبه تیغ تیز.../ این حرکت محکوم به پیروزی! است.

به نظر حقیر حرکت این طلبه یکی از موفق ترین حرکت های عدالتخواهانه در چند سال اخیر بوده و هست. این مدل تا همین الان هم به پیروزی های بزرگی دست یافته و اصلاً محکوم به پیروزی! است. به انگیزه پاسخ به یک سؤال مهم، تحلیلی از حرکت این طلبه غیور سیر از جان به دست خواهم داد.

_دانلود سخنرانی حاج علیرضا پناهیان/ پاسخ به یک سوال مهم که خیلی اوقات از مردم کوچه وبازار می شنویم:اگر آقا می دانند مشکلات را چرا حل نمی کن؟! - برخورد امام خامنه ای با مفاسد چگونه است ؟ - وظیفه ما چیست؟

یکی از سوالاتی که در ذهن بعضی از افراد وجود دارد، این است که با وجود حاکمیت ولی فقیه و نائب امام زمان(ارواحنا فداه) چرا همچنان باید شاهد برخی از مصادیق ظلم و فساد در جامعه باشیم؟

_مجموعه فیلم، کلیپ و مستند از نهضت عدالتخواهان ولایتمدار و طلاب عدالتخواه:بخش اول بخش دوم بخش سوم(جدید) بخش چهارم(جدید)

بسیاری از دوستان دغدغه این را داشتند که از این جریان عدالت طلبی ، فیلم و یا کلیپ زیادی در فضای رسانه ای کار نشده و کم تر مستند سازی به هر دلیل روی آن تمرکز کرده ، حال آنکه ظرفیت این حرکت عدالتخواهانه برای کارهایی همچون مستند سازی بسیار زیاد است ، به همین دلیل ما قصد داریم در حد توان خودمان فیلمها و کلیپ های مختلف درباره نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در طول 7 سال اخیر را به مرور در این سایت قرار دهیم. سعی ما بر این بوده است که در این چهار مجموعه فیلم؛ تاریخچه این حرکت، هدف و مبانی کار و سوالاتی که بعضا وجود دارد را تبیین نمائیم. انشاالله که مورد استفاده قرار گیرد.

_«یاوران نهضت عدالتخوان ولایتمدار در شبکه های اجتماعی»

از رسانه های مهم و بسیار موثر در تحولات و برنامه ریزی ها شبکه های مختلف اجتماعی است که استفاده از آن ها چه در ایران و چه سایر نقاط جهان در چند سال اخیر به طور قابل توجهی افزایش داشته است.
بدین جهت ما و سایر دوستانمان نیز سعی کردیم در برخی از این شبکه های اجتماعی حضور داشته باشیم.


و دست آخر هم کلیپی بسیار زیبا از حاج علیرضا پناهیان_جانا سخن از زبان ما می گویی! _ انقلابی متفاوت از بقیه...

همه این مطالب در:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+2 #1791 مجنون مهدی 1392-05-25 03:32
به نقل از entezar:
آقایانی که اصهب رو بر بشار اسد تطبیق میدهند سخت در اشتباهند!
این جریانات درگیر داخل سوریه هم سفیانی نیستند، میتوانند یاریگر سفیانی بعد از خروجش باشند، بشار اسد هم کشته نمیشود!
اگر در احادیث دقیق شوید در میبابید

بله واقعا اصهب بشاراسدنیست اصهب وابقع بعداز بشاراسدهستند وبشاراسدبعدمدت کمی از زلزله دمشق از دمشق فرارکرده وابقع به حکومت می رسدواصهب حتما از اخوان المسلمین است که از طرف مصر حمایت می شودپس ماباید منتظر زلزله سوریه باشیم . یکی از دلایلی که غربیان الآن از گروه های معارض درسوریه ناامید شده اند این است که دارند دراردن سفیانی را با نیروهای زیادی که دارندآموزش می دهندمجهزمی کنندفعلا کمک هایی به گروه های معارض می کنند اما تمام تمرکز آن ها برروی سفیانی ونیروهایی که دارند دراردن آموزش می دهند است
نقل قول کردن
-2 #1790 حم 1392-05-24 23:23
به نقل از جانباز از اصفهان:
/
آیا افرادی چون مهدی 110 شرمنده خواهند شد یا با کمال پرویی و بدونه شرمندگی باز در این سایت کامنت خواهند گذاشت


اطلاعیه دفتر دکتر احمدی نژاد درباره اظهارات برخی نمایندگان مجلس:

سال ها دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی علیه دولت در پوشش دین و انقلاب

*هیچ یک از اعضای دولت های نهم و دهم هیچگاه و در هیچ مقطعی با احدی از مرتبطین رسمی یا غیررسمی هیئت حاکمه آمریکا ارتباط و ملاقاتی نداشته‌اند... *انتظار می‌رود فعالان و صاحبنظران سیاسی با اجتناب از اظهارات و اقدامات خلاف اصول اخلاقی و انسانی از هتک حیثیت دیگران بپرهیزند و دستگاه قضایی نیز به وظیفه ذاتی در اینگونه موارد عمل کند.

نکات پرس/ دفتر دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق طی اطلاعیه ای ادعای برخی از نمایندگان درباره ارتباط اعضای دولت های نهم و دهم با هیئت حاکمه آمریکا را تکذیب کرد.

به گزارش نکات پرس به نقل از فارس در این اطلاعیه آمده است: اظهار‌نظر یکی از نمایندگان در نطق روز گذشته صحن علنی مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی امور خارجه پیرامون دکتر احمدی‌نژاد و همکارانش کاملا دروغ و از پایه و اساس کذب محض می‌باشد.

در ادامه این اطلاعیه با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای طی سالیان اخیر در پوشش دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب و بر اساس اخبار دروغ و شایعه‌سازی‌ها سعی در مخدوش کردن چهره دولت خدمتگزار و عدالت‌محور را داشتند تصریح شده است: خوشبختانه این سناریوی جعلی و تکراری آنها با هوشیاری و بصیرت ملت آگاه هیچ حاصلی در پی نداشته است.

به گزارش نکات پرس، در پایان این اطلاعیه با تاکید بر اینکه هیچ یک از اعضای دولت های نهم و دهم هیچگاه و در هیچ مقطعی با احدی از مرتبطین رسمی یا غیررسمی هیئت حاکمه آمریکا ارتباط و ملاقاتی نداشته‌اند آمده است: انتظار می‌رود فعالان و صاحبنظران سیاسی با اجتناب از اظهارات و اقدامات خلاف اصول اخلاقی و انسانی از هتک حیثیت دیگران بپرهیزند و دستگاه قضایی نیز به وظیفه ذاتی در اینگونه موارد عمل کند.

دفتر محمود احمدی‌نژاد

nocutpress.com/.../...

/

حالا چرا داغ میکنی جیگر؟؟ :D
اگر بلایی سرش نیاد، و صلاحیتش تأیید بشه، چهار سال دیگه شاید رقیب روحانی بشه...
آخ جووووون، چه شود
تا اون موقع ریلکس باش عزیزم :D
نقل قول کردن
+7 #1789 خرم‌دل 1392-05-24 21:58
با عرض تبریک به خاندان هاشمی و اعلام می‌دارد
بیژن نامدار زنگنه
با ۱۶۶ رای موافق
وزیر نفت شد. :((
نقل قول کردن
+2 #1788 u313.ir 1392-05-24 21:43
سلام به همه ی بزرگواران

دوستان عزیزی که هنوز در این لینک هستند توجه کنند مقاله جدید سایت منتشر شده!
اسباب کشی کنید مقاله بعدی! @};-
www.u313.ir/.../
نقل قول کردن
0 #1787 جانباز از اصفهان 1392-05-24 15:58
/
آیا افرادی چون مهدی 110 شرمنده خواهند شد یا با کمال پرویی و بدونه شرمندگی باز در این سایت کامنت خواهند گذاشت


اطلاعیه دفتر دکتر احمدی نژاد درباره اظهارات برخی نمایندگان مجلس:

سال ها دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی علیه دولت در پوشش دین و انقلاب

*هیچ یک از اعضای دولت های نهم و دهم هیچگاه و در هیچ مقطعی با احدی از مرتبطین رسمی یا غیررسمی هیئت حاکمه آمریکا ارتباط و ملاقاتی نداشته‌اند... *انتظار می‌رود فعالان و صاحبنظران سیاسی با اجتناب از اظهارات و اقدامات خلاف اصول اخلاقی و انسانی از هتک حیثیت دیگران بپرهیزند و دستگاه قضایی نیز به وظیفه ذاتی در اینگونه موارد عمل کند.

نکات پرس/ دفتر دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق طی اطلاعیه ای ادعای برخی از نمایندگان درباره ارتباط اعضای دولت های نهم و دهم با هیئت حاکمه آمریکا را تکذیب کرد.

به گزارش نکات پرس به نقل از فارس در این اطلاعیه آمده است: اظهار‌نظر یکی از نمایندگان در نطق روز گذشته صحن علنی مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی امور خارجه پیرامون دکتر احمدی‌نژاد و همکارانش کاملا دروغ و از پایه و اساس کذب محض می‌باشد.

در ادامه این اطلاعیه با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای طی سالیان اخیر در پوشش دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب و بر اساس اخبار دروغ و شایعه‌سازی‌ها سعی در مخدوش کردن چهره دولت خدمتگزار و عدالت‌محور را داشتند تصریح شده است: خوشبختانه این سناریوی جعلی و تکراری آنها با هوشیاری و بصیرت ملت آگاه هیچ حاصلی در پی نداشته است.

به گزارش نکات پرس، در پایان این اطلاعیه با تاکید بر اینکه هیچ یک از اعضای دولت های نهم و دهم هیچگاه و در هیچ مقطعی با احدی از مرتبطین رسمی یا غیررسمی هیئت حاکمه آمریکا ارتباط و ملاقاتی نداشته‌اند آمده است: انتظار می‌رود فعالان و صاحبنظران سیاسی با اجتناب از اظهارات و اقدامات خلاف اصول اخلاقی و انسانی از هتک حیثیت دیگران بپرهیزند و دستگاه قضایی نیز به وظیفه ذاتی در اینگونه موارد عمل کند.

دفتر محمود احمدی‌نژاد

nocutpress.com/.../...

/
نقل قول کردن
-1 #1786 جانباز از اصفهان 1392-05-24 15:52
به نقل از خرم‌دل:

این توصیفی که از احمدی‌نژاد کرده‌ای بیشتر به درد آدمی شیاد و قدرت‌طلب می‌خورد! نه احمدی‌نژاد پاک خدمتگزار
مگر معاویه است؟


بالاخره ما یه حرکت مثبت از شما دیدیم
نقل قول کردن
0 #1785 محمد 1392-05-24 15:27
-:as



چت روم مهدویت راه اندازی شد

www.besh.ir/chat
نقل قول کردن
+30 #1784 YaAli 1392-05-24 14:18

مصر هم مثل ایران حدود 76 میلیون جمعیت داره !

مصر هم مثل ایران از اقوام و مذاهب مختلف تشکیل شده !

مصر هم مثل ایران تاریخ غنی داره !

مصر هم مثل ایران اکثریت مردمش مسلمان هستند !

مصر هم مثل ایران کشور با قدمتی است !

ولی چطور شد که ایران توانست با کمترین خون ریزی بحران سال 88 رو جمع کنه ولی مصر با حداکثر خونریزی نمی تونه ... ؟!

اینجاست که خـدا را به خـاطـر نعمت ولايت فقيه سپاسگزاریم
نقل قول کردن
+2 #1783 ايراني 1392-05-24 14:05
به نقل از جانباز از اصفهان:


وقتی مهرداد با همه به قول خودش سیاهی که نسبت به احمد ی نژاد در روحش ذخیره کرده این را رد می کند آنوقت شما نمی خواهی به خود بیایی که دشمنی شما با احمدی نژاد بدتر از امثال مهرداد است مرگ بر امثال شمای بدتر از منافق و هر کس که چون شما باشد

با وجود اينكه توضيحات مهرداد درسته و اون عكس ها نشان دهنده رابطه دولت احمدي نژاد با هيئت حاكمه آمريكا نيست (به هيچ وجه ) ولي نيت مهرداد دفاع از احمدي نژاد نيست بلكه مي خواد افتخار ارتباط با امريكا دربست در انحصار دولت يازدهم بمونه و بس.
اما هتره بدونه كه بدون اذن رهبري هرگز آرزويش محقق نخواهد شد
نقل قول کردن
+4 #1782 سعاح 1392-05-24 13:33
به نقل از داغون:


بنظرم این عکس از سرتيپ داود عبدالله راجحه وزير دفاع، آصف شوكت رئيس دستگاه اطلاعاتي و حسن توركماني رئيس اتاق بحران باشد که سال گزشته بعد از یک حمله تروریستی جان خود را از دست داده بودند۔ اما بهتر است کمی بیشتر تحقیق کنیم۔
نقل قول کردن
-4 #1781 حسين 1392-05-24 12:20
.

شايد احمدي نژاد احساس وظيفه كرده بوده

.
نقل قول کردن
+5 #1780 خرم‌دل 1392-05-24 12:15
به نقل از حسين:
.

احمدي نژاد آدم زيركي است

در دوسال آخر برند خود را تخريب كرد تا كسي ديگر نتواند با اين برند

پيروز انتخابات شود و اين برند فقط مخصوص خودش باشد


او 4 سال ديگر برمي گردد

خرابي هاي دوسال آخر را به دوش هاشمي و قاليباف مي اندازد و ديگران


و در حالي كه مردم خاطره هاي خوش 6 سال اول را در ذهن دارند و درحالي كه دولت بي عرضه ي روحاني نتوانسته


رو دست دولت پركار احمدي نژاد را بياورد


در واقع اين 4 سال استراحت بين دونيمه ي احمدي نژاد است


اين 4 سال استراحت بين دونيمه ي احمدي نژاد است




اين 4 سال استراحت بين دونيمه ي احمدي نژاد است





اين 4 سال استراحت بين دونيمه ي احمدي نژاد است


احمدي نژاد واقعا آدم زيركي است

این توصیفی که از احمدی‌نژاد کرده‌ای بیشتر به درد آدمی شیاد و قدرت‌طلب می‌خورد! نه احمدی‌نژاد پاک خدمتگزار
مگر معاویه است؟
نقل قول کردن
+7 #1779 nima 1392-05-24 12:05
با وجود تنفری که از تو و امثال تو دارم ولی حرفت درست :D

به نقل از مهرداد:

با وجود تنفری که از دولت احمدی نژاد دارم باید بگم نه هرگز دولت احمدی ارتباطی با هیئت حاکمه آمریکا نداشته و این هوشنگ امیر احمدی یک دلال وطنپرسته که آرزوش ارتباط ایران و امریکاست
نقل قول کردن
-10 #1778 حسين 1392-05-24 12:03
.

احمدي نژاد آدم زيركي است

در دوسال آخر برند خود را تخريب كرد تا كسي ديگر نتواند با اين برند

پيروز انتخابات شود و اين برند فقط مخصوص خودش باشد


او 4 سال ديگر برمي گردد

خرابي هاي دوسال آخر را به دوش هاشمي و قاليباف مي اندازد و ديگران


و در حالي كه مردم خاطره هاي خوش 6 سال اول را در ذهن دارند و درحالي كه دولت بي عرضه ي روحاني نتوانسته


رو دست دولت پركار احمدي نژاد را بياورد


در واقع اين 4 سال استراحت بين دونيمه ي احمدي نژاد است


اين 4 سال استراحت بين دونيمه ي احمدي نژاد است




اين 4 سال استراحت بين دونيمه ي احمدي نژاد است





اين 4 سال استراحت بين دونيمه ي احمدي نژاد است


احمدي نژاد واقعا آدم زيركي است
نقل قول کردن
+5 #1777 قاسم نصراله 1392-05-24 11:31
به نقل از بچه هیاتی:

این چیه مثلا" که رو صفحه مونیتور من نمیاد ؟ L-) :-h
نقل قول کردن
+13 #1776 ... 1392-05-24 11:09


یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن
عالم ز دست رفت تو پا در رکاب کن

برای سلامتی آقای بزرگوارمان امام زمان(عج) صلوات

zz: [-O @};-
نقل قول کردن
+1 #1775 بچه هیاتی 1392-05-24 10:59


نقل قول کردن
+7 #1774 علی-جعفری 1392-05-24 10:46
غارت فروشگاه‌ها در برخی مناطق قاهره/حمله خمپاره‌ای به یک مرکز پلیس در اسیوط

www.tasnimnews.com/Home/Single/117810

در پي تحولات چهارشنبه خونين؛

اکوادور سفيرش در مصر را فراخواند


وزارت خارجه اکوادور در بيانيه اي اعلام کرد "مردم مصر محمد مرسي را بعنوان رئيس جمهور خود برگزيده بودند."

در ادامه بيانيه آمده است: "بدنبال کودتاي نظامي و سقوط مرسي در ژوئيه سال جاري، مردم در مقابل اين کودتا به پا خاستند."
yjc.ir/.../...
نقل قول کردن
+14 #1773 ... 1392-05-24 10:21
روزی امام صادق علیه السلام فرمود:

« به زودی شبهه‌ها شما را احاطه می‌کند و شما بدون پیشوای هدایت می‌مانید. از آن شبهات کسی نجات نمی یابد مگر کسی که دعا کند و دعای غریق را بخواند

عبدالله بن سنان سئوال کرد: دعای غریق چگونه است؟

امام فرمود:« یا اَللهُ یَا رَحْمَانُ یَا رَحِیمِ؛ یَا مُقَلِّبَ‌القُل ُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلی دِینِک »

ای تغییردهنده‌ی قلب‌ها، قلب مرا بر دین خودت تثبیت کن.

zz: [-O @};-
نقل قول کردن
+5 #1772 entezar 1392-05-24 10:21
آقایانی که اصهب رو بر بشار اسد تطبیق میدهند سخت در اشتباهند!
این جریانات درگیر داخل سوریه هم سفیانی نیستند، میتوانند یاریگر سفیانی بعد از خروجش باشند، بشار اسد هم کشته نمیشود!
اگر در احادیث دقیق شوید در میبابید
نقل قول کردن
+2 #1771 هشدار 1392-05-24 10:21
اين مجلس فقط يك نفرو كم داره اونم رضاخان چكمه پوش!!
برگشت دوباره کشور از تحجر به غارت.
نقل قول کردن
+15 #1770 بچه هیاتی 1392-05-24 10:14
نقل قول کردن
+14 #1769 بچه هیاتی 1392-05-24 10:10

مرد بهاری از ظهور بهار میگوید....

بعونک یا ربیع الانام

آنچه باید، برای آمدن آن حضرت مقدم فرض شود، شرایط وجود آن حضرت است. اینکه می¬گوییم «خدا می¬داند که چه وقت می¬آید و کس نمی¬داند» یا «اگر خدا بخواهد می¬آید» و… این معنایش این نیست که این آمدن اتفاقی، تصادفی و ناگهانی است. در روایت، «ناگهانی» هم داریم در روایت آمده: «دفعتاً». این ناگهانی به معنای اتفاقی نیست. ناگهانی به معنای آن است که کسی نمی¬تواند بگوید: اکنون، این ساعت، عصر جمعه، هشت صبح جمعه و… یعنی همه انتظار می¬کشند. کلمه «دفعتاً»، خیلی زیباست. به معنای این نیست که بدون اینکه جامعه انتظار او را بکشد، او می آید. خیر، این معنی را نمیدهد. دفعتاً، درست وقتی است که همه انتظار می-کشند، ولیکن نمی¬دانند که او چه وقت می¬آید. این انتظار وقتی طولانی می¬شود؛ و دوره ای میشود؛ تب انتظار جامعه را فرا می¬گیرد؛ شور در جامعه پدید می آید، شوق انتظار منتشر می شود و می درخشد.
«خدا می خواهد، می آید» معلوم است. اما؛ «اَبی الله ان یجری الامور باسبابها.» خداوند منطق آفرینش است. جریان امور و تدبیر در این است که به اسباب آن انجام شود.
شما می توانید اراده کنید،

مثلاً مدرسه و کلاسی دایر کنید و معلمی برایش در نظر بگیرید. بچه ها بر سر کلاس درس نشستهاند، معلم هم قرار است بیاید؛ در راه است. از چه زمانی؟ از آن زمان که خشت مدرسه را گذاشته اند، قرار بر آمدن معلم بوده است. اما کلاس میخواهد، میز و صندلی میخواهد، نیمکت میخواهد، و از همه مهمتر، دانش آموز میخواهد، کسی میخواهد....

نقل قول کردن
+11 #1768 جانباز از اصفهان 1392-05-24 09:42
به نقل از مهدی 110:

با سلام
در جواب شما عرض کنم این تکذیبیه مثل تمام تکذیبیه های دولت قبل واقعا تعجب بر انگیز است این صفحه را می گذارم مطالعه کنید حقایق جالبی دارد اما این عکس خالی از لطف نیست
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920308000174




وقتی مهرداد با همه به قول خودش سیاهی که نسبت به احمد ی نژاد در روحش ذخیره کرده این را رد می کند آنوقت شما نمی خواهی به خود بیایی که دشمنی شما با احمدی نژاد بدتر از امثال مهرداد است مرگ بر امثال شمای بدتر از منافق و هر کس که چون شما باشد
نقل قول کردن
+17 #1767 حسين 1392-05-24 09:34
نقل قول کردن
+15 #1766 جانباز از اصفهان 1392-05-24 09:29
به نقل از مهرداد:

ببین وقتی که هاشمی به نماز جمعه برگرده اونوقت این عزیز(سید) در آن نماز جمعه حاضر خواهد شد و آنوقت رکود حضور مردم در نماز جمعه در عرض 34 سال بعد انقلاب را به رخ دنیا خواهیم کشاند


هاشمی قابل تطهیر نیست
جمعیت زیادی که هم مد نظر شما است قابل تکیه و مانور نیست جمعیتی که عده ای از آنها در سال 88 شعار نه غزه نه لبنان سر داده است و پسر و دخترشات در کنار هم به نماز ایستاده و در ماه رمضان با بطری های آب در دست در نماز جمعه شرکت نموده و در سال 88 آن صحنه ها را شکل داده است نه اینکه قابل تکیه نیست بلکه مایه فرو رفتن خنجر از پشت بر پیکر جامعه اسلامی کشورمان خواهد شد
نقل قول کردن
+11 #1765 جانباز از اصفهان 1392-05-24 09:21
به نقل از عباس محمدی:

خوب حالا از شما میپرسم اینها به تمسخر کشیدن نظام و کلام رهبری و مردم ایران و تهدید به انتقام جویی از ... هست یا خیر ؟
حالا این کاربر شده دوست عزیز برخی فعالان امام زمانی و همه علما و بزرگان و مراجع تقلید و قوای قانونی و سپاه و بسیج و... و در یک جمله همه به جز احمدی نژادیها شدند دشمنی که مستحق بدترین اهانتهای شما هستند .

همین ساعتی قبل بود که یکی از همفکران شما مجلسیان را منافق خطاب کرد و.... مثنوی هفتاد من ... میشه بخواهم همه رو بگم .چرا از واقعیتها فرار میکنید ؟
حالا فکر میکنی با اهانت به من و نیت خوانی و توهین به من مشگل فکری شماها حل میشه ؟
همون حرفهایی که 8 سال به مخالفین دولت سابق میگفتید(سیاه نمایی نکنید - دروغ نگید - هوچی گری نکنید - مثبتها رو هم ببینید - به کلام رهبری عمل کنید و...) . الان صد برابر بیشترشو خودتون به دولتی که هنوز وزرای اون رای اعتماد هم نگرفتن . چه برسه به کارکردنشون . دارید وارد میکنید ولی میایید منو نصیحت میکنید ؟
برید ببینید با چه کسانی دوست و هم کلام شدید .
اگر نظر منو میخواهید بدونید . وبلاگم هست . بفرمایید :
abbas1341.niloblog.com/


آقای محمدی شما دوباره شروع کردید؟ باید حتما" من بیایم وسط میدان تا شما ...؟
نقل قول کردن
+8 #1764 علی-جعفری 1392-05-24 09:09
دموکراسی در آتش؛ تصاویری تکان‌دهنده از آنچه در مصر گذشت

ارتش مصر روز چهارشنبه چنان برخورد خشونت‌باری با حامیان رئیس‌جمهور قانونی این کشور داشت که جهان غرب را هم به اعتراض واداشت.

... farsnews.com/newstext.php?nn=13920523001513

وزیر کشور مصر: اجازه هیچ گونه تحصنی را در میادین مصر نمی‌دهیم

farsnews.com/newstext.php?nn=13920524000015

سازماندهي تحصن در خيابان رامسيس از سوی اخوان المسلمين

اخوان المسلمین قصد دارد تحصنی در کنار مسجد الفتح در خیابان رامسیس ترتیب دهد.

yjc.ir/.../...
نقل قول کردن
-5 #1763 هشدار 1392-05-24 08:32
فكر ميكنم اگر وضع به همين رويه پيش برود به احتمال بسيار تحريم سويفت كه جز تحريمهاي بسيار مهم بانكيست در سپتامبر در دادگاه اروپا لغو شه اميدوارم دولت جديد مانعي نزاره تا دلار به مدار 2000 برسد
نقل قول کردن
+10 #1762 منتظر عدالت 1392-05-24 08:12
به نقل از مهدی 110:

با سلام
در جواب شما عرض کنم این تکذیبیه مثل تمام تکذیبیه های دولت قبل واقعا تعجب بر انگیز است این صفحه را می گذارم مطالعه کنید حقایق جالبی دارد اما این عکس خالی از لطف نیست
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920308000174



آخه آدم به شما که اندازه یک بچه دبستانی فهم سیاسی ندارید چه بگه !!!هرکس با کسی عکس داشت پس او ..... پس آقا یا امام که با خیلی ها عکس دارند !!! امید وارم خدا شفای عاجل به تو مدعی دروغین ولایت مداری بدهد واین چشمان پر ز حسادت ودل پر از کینه ات به بهترین های خلق خدارا از این رذایل عدیده پاک کند آمین یا رب العالمین ، بچه جان این همه سوژه تو مجلس است می ترسی به آنها بپر دازی ولایت مداری خدشه بردارد !!!! بنده خدا احمدی نژاد ومشایی رفتند حالا یه کم اگر وقت کردی برو مطالعه کن ببین اینای که دارند می آیند اشکال مشکال دارند یانه احمدی نژاد بد بود انشا الله خدا توسط همین گروه حق احمدی نژاد ومشایی مظلوم را از شما بگیرد انتقام الهی می رسد بزودی انشا الله
نقل قول کردن
+9 #1761 منتظر عدالت 1392-05-24 07:59
به نقل از عباس محمدی:

خوب حالا از شما میپرسم اینها به تمسخر کشیدن نظام و کلام رهبری و مردم ایران و تهدید به انتقام جویی از ... هست یا خیر ؟
حالا این کاربر شده دوست عزیز برخی فعالان امام زمانی و همه علما و بزرگان و مراجع تقلید و قوای قانونی و سپاه و بسیج و... و در یک جمله همه به جز احمدی نژادیها شدند دشمنی که مستحق بدترین اهانتهای شما هستند .

همین ساعتی قبل بود که یکی از همفکران شما مجلسیان را منافق خطاب کرد و.... مثنوی هفتاد من ... میشه بخواهم همه رو بگم .چرا از واقعیتها فرار میکنید ؟
حالا فکر میکنی با اهانت به من و نیت خوانی و توهین به من مشگل فکری شماها حل میشه ؟
همون حرفهایی که 8 سال به مخالفین دولت سابق میگفتید(سیاه نمایی نکنید - دروغ نگید - هوچی گری نکنید - مثبتها رو هم ببینید - به کلام رهبری عمل کنید و...) . الان صد برابر بیشترشو خودتون به دولتی که هنوز وزرای اون رای اعتماد هم نگرفتن . چه برسه به کارکردنشون . دارید وارد میکنید ولی میایید منو نصیحت میکنید ؟
برید ببینید با چه کسانی دوست و هم کلام شدید .
اگر نظر منو میخواهید بدونید . وبلاگم هست . بفرمایید :
abbas1341.niloblog.com/

حالا دیدی راست گفتم چرا انجاهایی که مچت را گرفتم راجع به آقای احمدی نژاد نذاشتی دیدم بیشتر جاها از این کمین استفاده می کنی اگه راست می گی یک کم در کمین وزرای پیشنهادی حامی فتنه باش ببینیم چند مرده حلاجی !!!تو که همه اش کمینت را سر راه حامیان مشایی مظلومی که شما بی بصیرتان تکفیری باعث رد صلاحیتش شدید می گذاری !!! آقا جان یه عده فعلآ خادم مردم ویاور وفادارش را از صحنه کنار زدند تو هم هرچه سنگ به افتاب بزنی هیچ نه از نور آفتاب ونه از حرارتش کم نمی شود اما تو هم خسته می شوی و از نظر شخصیتی زیر سوال می روی فعلآ اینجا صیدی نیست همه آنچه باب دندان توست در مجلس موجود است زود برو برای شکار
نقل قول کردن
+9 #1760 59 1392-05-24 06:21
قربان مهدی دوستان....
خوشحالم که دوباره بحثهای مربوط به ظهور و مولا مهدی قوت گرفته :)



بیایید برای همدردی با امام زمان دعاکنیم:



خدایا به حق پنج تن آل عبا تخریب کنندگان قبور بقیع را لعن و عذاب کن...



خدایا دشمنان معصومین را لعنت فرما....
لعنت خدا بر دشمنان حضرت زهرا...
نقل قول کردن
+9 #1759 عبدالله 1392-05-24 05:12
به نقل از داغون:
سلام مطالبی را در کتاب نورمجرد تألیف عارف کامل آیة الله سید محمد صادق حسینی طهرانی درباره ظهور دیدم که بسیار عجیب بود
با در نظر گرفتن اینکه انسانهای کامل خطا نمیکنند و دروغ هم نمیگویند حق برایم کشف شد که ظهور آنقدر نزدیک است که قابل تصور نیست
از حضرت آیة الله بهجت هم فیلمی در دست است که ایشان میگویند من خدمت بزرگی رسیدم و پرسیدم من ظهور را درک میکنم ایشان فرمود: پیرمرد تر از شما که الآن زنده است درک میکند. بعد آیة الله بهجت با افسوس فرمودند او میداند وقت ما نشده است
متن کتاب نور مجرد:
ظهور و علائم آن
قريب‏الوقوع‏بودن ظهور حضرت ولىّ‏عصر عجّل‏الله‏فرجه‏الشّريف
يكى ديگر از نكاتى كه از فرمايشات حضرت علاّمه والد قدّس‏سرّه و برخى اساتيدشان به دست مى‏آيد اينستكه ظهور موفور السّرور حضرت بقيّة‌اللـه‏الأعظم أرواحنالتراب‏مقدمه‏الفداء قريب‏الوقوع است و منظور از اين قرب، قرب حقيقى است؛ يعنى در فجر صادق صبح ظهور به‏سرمى‏بريم و بايد سالكين إلى‌اللـه خود را براى اين امر بيش از پيش آماده نمايند.

________________________________________
ص 509
فرمايش حضرت آيه‏الله انصارى همدانى درباره سفيانى و ظهور حضرت
و همچنين حقير از مرحوم جدّ مادريمان حاج آقا معين شيرازى تغمّده‌اللـه برحمته و مرحوم آقاى بيات رحمة‌اللـه و نيز كسانى ديگر كه از محضر پر فيض مرحوم آية‌اللـه حاج شيخ محمّدجواد أنصارى همدانى قدّس‌اللـه‏نفسه‏الزّكيّه بهره‏مند شده‏اند، بدون واسطه شنيده‏ام كه روزى در محضر ايشان از ظهور امام زمان عليه‏السّلام پرسيدند، حضرت آقاى أنصارى اشاره كردند به فرزند مكرّمشان جناب حسن آقاى أنصارى أطالَ‏اللَـهُ‏بقاءَه و فرمودند: «اين حسن آقاى ما خدا به او عمر مى‏دهد و زمان ظهور امام عليه‏السّلام را إدراك ميكند!» و جناب ايشان الآن بيش از شصت سال عمر دارند.
و نيز درباره عثمان بن عنبسه يعنى همان سفيانى سؤال مى‏كنند و ايشان مى‏فرمايند: «سفيانى الآن هفده سال دارد
دوستان من هرکاری کردم کامل این متنو نتونستم اینجا بزنم تعداد کارا کترهای این وبسایت کمه یکی از کاربرا در این وبسایت زده mahdaviat.porsemani.ir/node/2898 جالبه اگه بخونید از دست ندیدش


شکر الله مساعیکم
نقل قول کردن
+8 #1758 روز رهایی 1392-05-24 04:03
وهابیون که کینه ی دیرینه ای به ارث برده بودند توان تحمل این چنین مقبره ای را نداشتند و دو بار آن را تخریب نمودند، بار اول در سال 1220هجری قمری اتفاق افتاد که این بار و پس از سقوط آنها به دست عثمانی ها این مقبره به بهترین شکل بازسازی شد ؛ اما بار دوم در هشتم شوال 1344 و پس از پایه گذاری رسمی دولت خود در سعودی رخ داد، این قوم وحشی به بارگاه مقدس ائمه اطهار (علیهم السلام) و یاوران راستین اسلام تعرض کردند و پس از ویرانی کامل آن، اشیاء گرانقیمتش را به یغما بردند.

این واقعه داغی ابدی بر دل پیروان اهل بیت علیهم السلام نهاد و پس از آن بقیع به تکه زمینی تبدیل شد که اثری از بارگاه و مقبره در آن به چشم نمی خورد. اما چرا وهابیت بقیع را تخریب کرد و چگونه این کینه تا به این حد رسید؟

استعمار انگلیس در آن زمان بر بیشتر کشورهای جهان سیطره داشت و همه را مستعمره خود ساخته بود ، استعمار پیر نمی توانست به صورت مستقیم این مهم را اجرا نماید به همین دلیل راه های مختلف از جمله اشاعه جهل و نادانی و مبارزه با آزاد اندیشی در میان ملت ها به ویژه میان ملت هایی با تمدن های اصیل را در پیش گرفت.

انگلیس X( به این دولت ها اینچنین القاء می کرد که پس از انقلاب بر علیه وضعیت حاکم به چشمه هایی از نور می رسند که انقلابیون را سیراب خواهد کرد، انگلیس این مهم را در سعودی به وسیله ی مهره ی فریب خورده اش "محمد بن عبدالوهاب" به اجرا درآورد و مذهب ضاله وهابیت را عینیت بخشید، و از اولین جنایات این مذهب ساختگی نابودی هر نشانه ای از تمدن اسلامی و در صدر همه ی آنها نابودی بقیع آنهم با داعیه ی توحید و مبارزه با شرک بود و اینکه رسالت پیامبران و امامان با مرگ آنها پایان پذیرفته است.

:(( -:as *-msz zz: -:as u:313
نقل قول کردن
+11 #1757 روز رهایی 1392-05-24 03:58
بقیع، رنج نامه نانوشته تاریخ شیعه

به گزارش«شیعه نیوز» بقیع در ابتدا زمینی پوشیده از درختان در مدینه بود، پس از اینکه رسول اکرم (صلی علیه و آله و سلم) پسرش ابراهیم را در آن به خاک سپرد، آنجا را به قبرستانی تبدیل کردند و علاوه بر چهار تن از ائمه و حضرت خدیجه ی کبری(سلام الله علیها) ، بسیاری از بزرگان اسلام در آن به خاک سپرده شدند .

این چنین شد که بقیع تبدیل به یکی از مهم ترین بقاع مبارکه مسلمانان شد و جایگاهی والا در تمدن اسلامی کسب کرد، در واقع قبرستان بقیع رمز مظلومیت اهل بیت (علیهم السلام) است پس عجیب نیست زمانیکه در برابر آن می ایستیم در تاریخ غرق می شویم و تمام مصائب اهل بیت (علیهم السلام)، جلوی چشمان انسان عبور می کند، انگار همین دیروز بوده که حق حضرت فاطمه (سلام الله علیها) را غصب کردند و انگارهمین دیروز بوده که امام حسن مجتبی (علیه السلام) مظلومانه مجبور به امضای توافق نامه ی صلح شد و انگار همین دیروز بوده که مصائب امام سجاد (علیه السلام) در کربلا رخ داده است و انگارهمین دیروز بوده که... :( . بقیع از همان سال های اول چون خاری در چشمان دشمنان اسلام بود زیر آن را به نوعی محل تجمع انقلابیون و مجاهدان می دانستند و زنگ خطری برای خود به حساب می آوردند.

:(( -:as *-msz zz: -:as u:313
نقل قول کردن
+6 #1756 مجنون مهدی 1392-05-24 03:39
به نقل از كاردان:

برادر عزيز در حديث هست كه شامات در آخرالزمان مانند مشك زده ميشود. يعني اينكه فتنه را از هر كجا كه ساكت ميكنند از جاي ديگر سر در ميآورد.يا اينكه در مشك كره آن يكبار اين طرف مشك است و دفعه بعد آنطرف مشك.
در هر دو صورت فوق اينگونه برداشت ميشود كه كنترل هر ناحيه از شامات مرتب دست به دست ميشود >:D

البته اخبار صداوسیمای ایران یک طرفه است وهمیشه پیروزی های اسد را اطلاع رسانی می کند طوری که بارها دررسانه ها من دیده ام که نوشته شده با وجود 2 سال درگیری در سوریه حتی یک وجب از خاک سوریه دردست تروریست ها نیست درحالی که به نظر می رسد 70 درصد ازسوریه دست تروریست ها و30 درصد دست بشاراسد است نمیدانم چرا صدا وسیما ازگفتن حقایق سوریه طفره می رود
نقل قول کردن
+5 #1755 داغون 1392-05-24 02:52
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (1794)