رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

دشمنان در دو راهی تردید و وحشت! تحقق نشانه های بزرگ و شور و اشتیاق در جبهه حق

 تردید و تزلزل عجیبی در جبهه باطل در جریان است ، نوعی سردرگمی بی پایان ، از یک سو پیشروی مداوم جبهه حق و از دست رفتن فرصت ها و از سوی دیگر وحشت از اجرای سناریوی آخر ، راه چاره ای برای جهانخواران جز تن دادن به آخرین توطئه باقی نمانده است ، هرچند این می تواند یک خودکشی تمام عیار و دوئلی واقعی برای آنها باشد ، پناه بردن به نقشه ای لو رفته و اجرای توطئه ای که همه از آن اطلاع یافته اند ...

» ابتدای نظرات (1742)

منطقه آبستن حوادثی بس شگفت است ، جبهه حق و باطل خود را برای نبرد نهایی آماده کرده اند ، می توان گفت در بخشهایی از خاورمیانه عملاً نبرد آخرالزمانی خیر و شر در جریان بوده و به تدریج در حال گسترش است. دشمنان که از سالها پیش و با آغاز انقلاب جهانی خمینی کبیر و گسترش روزافزون آن ، چنین روزهایی را پیش بینی می کردند به تکاپو افتاده اند تا با شکست نقشه های پیشین و خنثی شدن توطئه های در حال اجرای کنونی ، دست به دامن آخرین امید و راه چاره شوند ، اما در این میان وحشتی سنگین بر سر آنها سایه افکنده و آنها را بر دو راهی شک و تردید نگاه داشته است. آخرین نقشه ی آنها لو رفته است! آن هم نه اکنون که از قرنها قبل ! هرچند طی سالیان گذشته این نقشه با جزئیات و نام احتمالی مجریان برجسته ی آن به طور گسترده در میان ملتهای منطقه مخصوصا در ایران اسلامی برملا شده است.

4 سال پیش در چنین روزهایی بود که خبری بزرگ در ایران اسلامی دهان به دهان می گشت : " ظهور بسیار نزدیک است " این نام فیلم مستندی بود که سی دی آن به سرعت در سراسر کشور بصورت مشتاقانه و غیرقابل باور منتشر شده و تکثیر می گشت ، علاوه بر خبر مقدس بسیار نزدیک بودن ظهور که برای شیعیان منتظر ایرانی فوق العاده جذاب و تکان دهنده بود ، همزمانی انتشار این فیلم مستند با انقلابهای بی نظیر منطقه ای که تحقق سریع یکی از پیش بینی های روائی فیلم مذکور بود نیز عاملی بر انتشار حیرت آور آن بود.

مردم با رصد تحولات منطقه بدنبال صحت خبر نزدیکی ظهور

هرچند بعد از گذشت چندماه این موج نورانی با اتهاماتی دورغین فروکش کرد ، اما "خبر بزرگ" فیلم مستند کار خودش را کرده بود ، توده های مردمی که تا آن موقع ظهور را امری مبهم ، دور از دسترس و در حد آرزویی دست نایافتنی می دیدند و بیشتر در رویاها به دنبال آن می گشتند به ناگاه به خود آمده و با ادعاهایی مستند در فیلم و تحولاتی فوق العاده و بی نظیر در کشورهای پیرامون ، ظهور را ملموس و دست یافتنی دیدند و بسیاری ترجیح دادند به جای توجه به سیل تهمتها و تخریب ها بر علیه فیلم مذکور ، با رصد تحولات منطقه ، درستی آن "خبر بزرگ" را عملاً بررسی نمایند.

همه ی چشم ها به تحولات وحشتناک عراق و سوریه

اما در بعد دیگر ماجرا که هدف اصلی این مقاله است ، توطئه خطرناکی توسط این فیلم مستند ، پیش بینی و هشدار داده شده بود ، شورش اشرار در شام که به تدریج به سمت عراق ، ایران و عربستان گسترش می یافت ، شورشی که روایات عصر ظهور از آن با نام خروج سفیانی نام برده و به مسلمانان عصر ظهور هشدارهای لازم پیرامون آن را داده بودند ، اما پیش بینی این فیلم مستند از آن جهت قابل توجه می نمود که از مزدوری نام می برد که نشانه های بیان شده در روایات تا حدود زیادی در او یافت می شد.

بازتاب خبر تولید و انتشار این فیلم مستند در شبکه های ماهواره ای و برخی سایتهای مهم جهانی از یک سو ، دانلود و انتشار آن در کشورهای منطقه که شیعیانش مشتاقانه بحث ظهور را رصد می کردند و ... موجب شد تا نام این مزدور با نگاهی آخرالزمانی بر سر زبانها افتد و تحرکاتش به طور جدی زیر رصد افراد و رسانه ها قرار گیرد.

و امروز از آن روزها 4 سال پر فراز و نشیب بیشتر نمی گذرد ، کشور سوریه که در آن ایام آرام و بی سرو صدا می نمود ، اینک با تحمل چهار سال شورش و فتنه ی سخت عملاً به ویرانه ای تبدیل شده ، البته ویرانه ای که با همت و اراده و بصیرت جبهه حق و مسلمانان منطقه اینک همانند دژی محکم در برابر شورشیان شام مقاومت کرده و تمام نقشه های 4 ساله ی آنها را نقش بر آب نموده است ، تا راه چاره ای برای جهانخواران جز تن دادن به آخرین توطئه باقی نمانده باشد هرچند این می تواند یک خودکشی تمام عیار و دوئلی واقعی برای آنها باشد ، پناه بردن به نقشه ای که لو رفته و اجرای توطئه ای که همه از آن اطلاع یافته اند با اصول اولیه تهاجم که استفاده از اصل غافل گیری می باشد در تضاد بوده و از ابتدا اراده مجریان و صحنه گردانان را متزلزل می گرداند ، تزلزلی که اولین ضربه برای شکست آنها را نواخته و عملا افق عدم موفقیت را برای آنها ترسیم می کند.

بن بست جبهه باطل ، جبهه حق در یک قدم تحقق وعده الهی

اما نکته مهم اینجاست که اینک عملاً هیچ راه چاره ای برای جبهه باطل باقی نمانده است ، صلابت و تسلیم ناپذیری ایران اسلامی که عملاً در حال تسلط بر بخش قابل توجهی از خاورمیانه است ، اوضاع شکننده عربستان که رایحه انقلاب و قیام از یکسو و اختلاف و درگیری حاکمان آن از سوی دیگر بخوبی بمشام می رسد ، تداوم انقلاب و مقاومت جانانه شیعیان بحرین ، قدرت گرفتن معجزه آسای شیعیان یمن ، مقاومت غیرقابل انتظار در عراق و سوریه ، اوضاع آشفته و ملتهب مصر که مردمش چهره کریه مزدوران جدید را به خوبی شناخته اند ، فلسطینی که دارد تماما غزه می شود ، حزب اللهی که مترصد بهانه است تا نبرد آخرالزمانی خود بر علیه صهیونیستها را آغاز نماید و بطور خلاصه آمادگی کامل محور مقاومت ، عملاً دشمنان را به بن بستی نابودکننده کشانده است.

آنان تنها یک راه پیش رو دارند ، راهی که پرتگاه آن را به چشم می بینند و خبرش را مدتها قبل شنیده اند ، تمام فریب ها و توطئه های بدلی برای گریز از آغاز این نبرد ، با هوشمندی رهبری جبهه حق خنثی شده و اگر دیر بجنبند حتی توطئه ی آخر آنها نیز اساسا فرصت وقوع و اندک شانش موفقیت خود را از دست خواهد داد.

اما در جبهه حق اوضاع کاملاً فرق می کند ، درست است که در حکومت مقدمه ساز ظهور اندک تزلزلی بواسطه قدرت یافتن جریانات دنیاطلب رخ داده است ، اما استواری و عظمت رهبری و بدنه ی ملت مومن مانع فرو ریختن مرکزیت محور مقاومت شده و با تحقق بشارتها و نشانه ها از یکسو و تضعیف جریان سازشکار از سوی دیگر ، اوضاع به تدریج به نقطه آرمانی نزدیک تر می گردد .

حال در نظر بگیرید در این فضا پیش بینی روایات عصر ظهور محقق گردد و دشمنان به ناچار به سوی اجرایی کردن آخرین حربه خود پیش روند و مزدور خود را به حرکت درآورند ، مطمئناً توده های مشتاق مردمی و جوانان عاشق ظهور در جهان تشیع که در چندساله گذشته در حال رصد تحولات منطقه علی الخصوص وقایع شام بوده اند و تحقق پیش بینی روایات را با چشم خود می بینند وارد میدان خواهند شد و تحت رهبری واحد با نیرویی صدچندان برای رویارویی با حرکت دشمنان قیام خواهند کرد.

از این روست که اینک تردید و تزلزل عجیبی در جبهه باطل در جریان است ، نوعی سردرگمی بی پایان ، از یک سو پیشروی مداوم جبهه حق و از دست رفتن فرصت ها و از سوی دیگر وحشت از اجرای سناریوی آخر ، امیدواریم که این تردید آنقدر ادامه داشته باشد که عملاً فرصت اجرای توطئه ی آخر نیز از دست برود و بشریت همانند انقلاب اسلامی ایران با هزینه ای کمتر از آنچه پیش بینی شده وارد عصر طلائی خویش گردد. ان شاالله

بشارت ظهور ، انرژی گذر از فتنه های آخرالزمانی، اصلاح گر فرد و جامعه

سخن آخر اینکه با نزدیک تر شدن به ظهور ، یقیناً فتنه ها در بعد داخلی و خارجی شدیدتر خواهد شد ، در کوران مشکلات ، جامعه حتی اگر احتمال دهد که این فتنه ها ، شدائد آستانه ی ظهور است ، امیدوارتر و با انرژی و انگیزه ی بیشتری به پیش خواهد رفت ، پس آنچه اینک ضروری بنظر می رسد گسترش بشارت بخشی با رویکرد پرهیز از هرگونه توقیت و تطبیق قطعی است.

خودسازی ، ولایتمداری ، تلاش برای اتحاد و انسجام بیشتر در جبهه خودی ، انجام وظایف اجتماعی ، انقلابی و تلاش برای آگاهی بخشی به جامعه پیرامون تحولات داخل و منطقه در عین تکلیف بودن مقدمه ساز ظهور و نزدیک کننده آن است.

امیدواریم همچنانکه انقلاب اسلامی ملت ایران با رهبر الهی و بصیرت و همت خود مردم ، با کمترین هزینه به پیروزی بزرگ خود رسید ، و دشمنان فرصت توطئه و کشتار نیافتند ، انقلاب اسلامی ملتهای منطقه نیز با همت و بصیرت توده های مردمی فرصت جولان را از دشمنان بگیرد و هرچه زودتر و با کمترین هزینه به پیروزی بزرگ و تاریخی خود برسد تا با تحقق آن و با فاصله ای بسیار نزدیک ، انقلاب جهانی اسلام کاروان بشریت را از منجلاب نابودی نجات داده و به قله های عزت و سعادت برساند.

 .........................

- امروز روز 22 بهمن بود ، به نوبه خود از مجاهدت عظیم ملت ایران در خلق حماسه ای دیگر قدردانی می نماییم ، امید است که اجر این جهاد عظیم ظهور اتصال هرچه سریعتر انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهان مستضعفان جهان باشد.

- امروز در سالروز 22 بهمن ، مردم انقلابی قم نیز همچون مردم سایر شهرهای ایران قهرمان ایران خوش درخشیدند ، اما نکته ی جالبی که ذکر آن را برای دوستان خالی از لطف ندیدم ، این بود که در بین دو نماز ظهر و عصر در حرم مطهر که معمولا یک روحانی به ذکر احکام و مسائل دینی می پردازد ، امروز با کمال تعجب دیدم که با ذکر چند آیه و روایت به نزدیک بودن ظهور اشاره نمود! ایشان در ابتدا آیه : يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ مَن يَرْتَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَلاَ يَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ ذَلِكَ فَضْلُ اللّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاء وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ  را که برخی روایات آن را پیرامون یاران امام عصر(عج) می داند ، تلاوت کرد و مصداق آن را مردم انقلابی ایران اسلامی دانست ، وی در ادامه این روایت را از رسول اکرم(ص) ذکر فرمود : يخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَيوَطِّئونَ لِلمَهدي سُلطانَه ؛ مردمي از شرق قيام ميكنند و زمينه را براي حركت جهاني مهدي فراهم ميسازند.» و مصداق آن را انقلاب اسلامی ایران دانست ، ایشان در آخر این حدیث زیبا را از امام کاظم(ع) ذکر فرمودند :
 رجلٌ مِن قم يدعو الناس الي الحقِّ، يجتمع معه قومٌ كُزبُر‌الحديد لا تزلهم‌الرياحُ‌ العواصف و لا يملّون مِنَ‌الحرب و لا يجبُنون و علي الله يتوكلون والعاقبه للمُتَّقينَ؛
مردي از قم، مردم را به سوي حق دعوت مي‌كند. جماعتي همانند پاره‌هاي آهن گرد او جمع مي‌شوند كه طوفان‌هاي سهمگين آنان را به‌لرزه درنمي‌آورد، از جنگ نمي‌هراسند و ترسي به دل راه نمي‌دهند، بر خدا توكل دارند و سرانجام، پيروزي با پارسايان است.

 و مصداق این روایت شریف را نیز  حضرت امام و مردم انقلابی کشورمان دانستند و اظهار امیدواری کردند که انقلاب اسلامی ما هرچه ظهور به ظهور امام زمان(عج) منتهی گردد.الحمدلله که به رغم برخی مخالفتها با گفتمان نزدیکی ظهور ، اینگونه بشارت و نزدیک دیدن ظهور گسترش یافته و عمومی شده است.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #1742 امید- راد 1394-05-22 10:25
باسمه تعالی

خدایا کی میشه که دست روحانی و درو دسته اش رو بشه.
دولت اعتدال دنباله دولت اصلاحات است.
روحانی با زیرکی تمام دارد سعی می کند که کار ناتمام اصلاحات را تمام کند. ولی یقین دارم که به لطف خدا دور دوم رای نیاورد
نقل قول کردن
-22 #1741 ع- ل 1393-12-24 17:19
همش الکیه
سرکار گذاشتین ماروچهارساله هی میگین نزدیکه نزدیکه
کجا نزدیک.بود
بنظر من بهترین کار اینه طرف بزنه این سایتو ببنده
ملت برن دنبال کارشون
امید الکی دادن بدتر از امید ندادنه
بنظر من هزار سال قبل پیامبر هم میگفت ظهور نزدیکه
کجا نزذیک.بود
بله نزدیک نسبت به عمر کره زمین که میلیونها ساله
بله ده هزار سال هم نزدیکه دربزابر میلیونها سال
پس بیخیال شید
خداحافظ
نقل قول کردن
+17 #1740 دوست 1393-12-20 22:27
چگونه احمدی نژاد می خواهد شعیب باشد در برابر امر خراسانی قهر می کند مگر شعیب فرمانده لشکر خراسانی نیست پس چطور در برابر امر خراسانی ایستادگی می کند آن هم در شرایط عادی و غیر جنگی. حال اگر این آقا شعیب باشد زمان جنگ می خواهد چکار کند!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! احمدی شعیب نیست.
نقل قول کردن
+2 #1739 جمشید 1393-12-16 17:58
به نقل از بهین:
روحانی میگه دولت معجزه کرده در بحث اقتصادی
رفسنجانی میگه اوضاع خیلی خرابه دولت دستش خالیه
از طرفی اصرار زیاد برای توافق با غرب
بالاخره کدومشو باور کنیم ؟
نکنه ملت سر کارن

از دولت راستگویان بیش از این توقع نمی رود اما بدانید واگاه باشید که اینها بخاطر این وعده های خود را عملی نکردند که هنوز 100 روز نشده شما بگذارید صد روز بشود بعد ببینید چه میکنند نکته نمی دانم چرا اینها در جلسه دولت که تشکیل می شود هماهنگ نمی کنند که هر کدام یک چیزی را می گویند یکی می گوید صفر یکی می گوید شانزده در صد جهان گیری ویکی همین امروز گفت امیدوارم که در سال اینده به 14 در صد برسیم توخود حل کن این معما را میگن دروغ گو کم حافظه است نه این طور دیگه باید لااقل یک سالی بگدرد که مردم فراموش کنند که چه گفتیم نه اینطور ستم بی خیالمن به ای خنگی متوجه شدم خراب کردین زرشک هماهنگ کنید جانم هماهنگ کنید عزیزم هماهنگ کنید نفسم!!!!!!!؟؟؟؟ ؟؟؟
نقل قول کردن
0 #1738 عبدالله 1393-12-15 20:31
سلام دوستان بعد از جستجوی فراوان فایل کتاب "نظریه ولایت فقیه" آیت الله مصباح را پیدا کرد. البته نکته جالب توجه اینکه فایل کتاب فوق به تنهایی در فضای مجازی نیست بلکه به صورت پکیجی از 22 کتاب آیت الله مصباح در یک برنامه zip شده در اینترنت موجوده که منو یاد بعضی بقالی های قدیم انداخت که شیر رو همراه با کره و پنیر به مردم میدادند!!! به هر حال در نوع خودش خلاقیت جالبیه!

islammovie.ir/files/uploads/filez/1362131777.2585-ay-mesbah-22.zip

یک مقاله پی دی اف نیز از آیت الله جوادی آملی تقدیم میکنم که مرتبط با موضوع و بسیار کاربردی است.

leader-khamenei.persiangig.com/.../...
نقل قول کردن
0 #1737 عبدالله 1393-12-15 20:18
islammovie.ir/f iles/uploads/fi lez/1362131777. 2585-ay-mesbah- 22.zip
نقل قول کردن
0 #1736 عبدالله 1393-12-15 20:16
سلام دوستان بعد از جستجوی فراوان فایل کتاب "نظریه ولایت فقیه" آیت الله مصباح را پیدا کرد. البته نکته جالب توجه اینکه فایل کتاب فوق به تنهایی در فضای مجازی نیست بلکه به صورت پکیجی از 22 کتاب آیت الله مصباح در یک برنامه zip شده در اینترنت موجوده که منو یاد بعضی بقالی های قدیم انداخت که شیر رو همراه با کره و پنیر به مردم میدادند!!! به هر حال در نوع خودش خلاقیت جالبیه!
islammovie.ir/files/uploads/filez/1362131777.2585-ay-mesbah-22.zip

یک مقاله پی دی اف نیز از آیت الله جوادی آملی تقدیم میکنم که مرتبط با موضوع و بسیار کاربردی است.

leader-khamenei.persiangig.com/.../...
نقل قول کردن
0 #1735 امیر 1393-12-15 17:39
سلام به ما هم یه سری بزنید Baghiiatollaah3 13 مرسی
نقل قول کردن
+3 #1734 مهدویت چت 1393-12-06 21:39
سلام بزرگواران

مهدویت چت | چت روم امام زمان ارواحنافداه راه اندازی شد

www.2030chat.ir

@};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+11 #1733 هادی72 1393-12-05 21:40
بچه ها انقد نگید شآید امسال ظهور نباشه
دعاها مثبت و منفی شما همه موثره
شرایط پیچیده اکنون جهان نباید به نفع استکبار جهانی تموم بشه
در شش ماه ظهور ما انقلاب یمن شکست نمی خوره. جمهوری اسلامی مقتدره

اصهب و ابقع و داعش آخرین گزینه غرب و پیروز شام نیستند
از مرگ شاه عربستان باید سود جست
انقلاب ما و انقلاب ظهور به سکانداری امام زمان و نیابت رهبر معظم انقلاب زیباییست
خدا کنه یمن بباسته.
خدا خودش کمک کنه
نقل قول کردن
+1 #1732 خودم 1393-12-05 21:36
به نقل از حسن1:
بااین که تحولات منطقه باسرعت چشمگیری به سمت ظهوردر حرکته درمقابلش صبرما هم با سرعت خیلی بیشتری در حال تموم شدنه

داش حسن گلم سلام
مگه ما تا حالا صبرم داشتیم؟؟ :)) ترمز بریده ها که صبر هالیشون نیست :))
نقل قول کردن
+6 #1731 حسن1 1393-12-05 18:10
بااین که تحولات منطقه باسرعت چشمگیری به سمت ظهوردر حرکته درمقابلش صبرما هم با سرعت خیلی بیشتری در حال تموم شدنه
نقل قول کردن
0 #1730 توجه 1393-12-05 16:42
............... ..........توجــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــــــه ............... ............... ...


به نقل از رایحه ظهور:
با سلام به همه دوستان

مقاله جدید سایت با عنوان :

سلسله سخنرانی های استاد پناهیان با موضوع نزدیکی ظهور + فایل صوتی



u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1256-2015-02-24-09-43-26.html

منتشر شد

نصرمن الله و فتخ قریب و بشرالمومنین @};-
نقل قول کردن
+22 #1729 هادی72 1393-12-05 16:33
اشکال شما اینه فک کردید یا احمدی نژاد بهترینه یا روحانی
هیچ کدوم ایده آل نیستن
اونایی که میگن تورم پایین اومده. کاهش تورم در صورت عدم رکود پسندیده هست

دولت کمتر قدمی برا تورم برداشته. تورمی که خودش پایین بیاد معنیش رکوده
بیشتر از این نمیشه توضیح داد
من هر جا از خلاقیت و اقتصاد مقاومتی و معنای نوید بخش اون گفتم تو دهنم زدن

اقتصاد مقاومتی ینی تکنولوژی در مرز دانش. ینی اقتدار
ینی اپل که از نظر مالی کشور سی و خورده ای جهانه


دوستان آدم بزرگی بودید میفهمیدید آدم های بزرگ هم زیاد متفاوت نیستن
روحانی کار خاصی واسه اقتصاد مقاومتی نکرده

واسه من مهم نیست اصلاح طلبه اصول گراست سرهنگه طرفدار هاشمیه؟ طرفدار احمدی ه؟

من ازش مطالبه دارم. حرف رهبر رو کجا عملی کرده؟
اصلا کیا تو این مملکت عرضه این کار رو دارن؟
بی تعارف و غرض می گم من در روحانی این عرضه رو نمی‌بینم

از دست نظرات شماااااا
نقل قول کردن
-1 #1728 شاداب 1393-12-05 16:32
نیویورک تایمز نوشت: ایران و آمریکا توافق کردند و برنامه هسته ای ایران ۱۰ سال متوقف می شود.
به گزارش افکارنیوز، نیویورک‌تایمز نوشت: نتیجه نهایی مذاکرات ژنو، طرحی ۱۰ ساله برای تعلیق کردن برنامه هسته‌ای ایران است.

این روزنامه آمریکایی مدعی شد؛ آمریکا و ایران به یک برنامه ۱۰ ساله برای جلوگیری از دستیابی ایران به مواد لازم برای ساخت بمب اتمی دست یافتند.

بر اساس این گزارش، در سال نهایی این برنامه ۱۰ ساله، ایران توانایی برای گسترش برخی از ظرفیت‌های هسته‌ای را در اختیار خواهد داشت.
www.afkarnews.ir/vdciryap5t1a3q2.cbct.html?k=shrk1
نقل قول کردن
0 #1727 كاوه... 1393-12-05 14:30
به نقل از milad:
.........................جناب مهردادیان......................
..
...........................................توروخدا همه بخونن...................................
.
شما چند روز پیش سوالی ازت پرسیدم......
گفتم روحانی که میگه تورم اومده پایین.....پس باید قیمت ها هم بیاد پایین.....درسته....
.
شما در جواب گفتید باید ((تورم صفر بشه)) که قیمت ها پایین بیاد..............
.دیروز روحانی گفت تورم شده صفر..............
حالا مرد و مردانه بگو....اینم تورم صفر..... . .چرا دیگه قیمت ها پایین نمیاد؟؟؟
این سوالو جواب بده...............البته مطمئنم که جواب سر بالا میدی...........


اين خيلي خوبه كه شما نسبت به اتفاقات و رويدادهاي مملكتت واكنش نشون ميدي ؛ ايشالله كه اين جوش و خروشي هم كه داري با نيت و در جهت اعتلاي كشور و مردمت باشه. البته مطالعات سياسي و اقتصادي خيلي بهمون كمك ميكنه كه تحليل درستي در سنجش حقايق داشته باشيم. حقايقي كه در ميان انبوه باطل مهجور مانده.
و نكته آخر اينكه وقتي ميگن تورم در فلان ماه صفر بوده معنيش كاهش قيمتها نيست. بلكه معنيش عدم افزايش قيمتهاست.
البته من در مورد اينكه واقعا نرخ تورم در بهمن ماه چقدر بوده هيچ قضاوتي ندارم و طرفدار هيچ جناح خاصي هم نيستم.
موفق باشيد.
نقل قول کردن
+4 #1726 رایحه ظهور 1393-12-05 13:54
با سلام به همه دوستان

مقاله جدید سایت با عنوان :

سلسله سخنرانی های استاد پناهیان با موضوع نزدیکی ظهور + فایل صوتی



u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1256-2015-02-24-09-43-26.html

منتشر شد

نصرمن الله و فتخ قریب و بشرالمومنین @};-
نقل قول کردن
+2 #1725 مهرداد فرعی 1393-12-05 13:51
به نقل از مهرداد فرعی:
واقعا چند سالته؟ خیلی برای من جای سواله آخه!
چون اگر تحصیلات مقدماتی هم داشته باشی مثلا تا کلاس پنجم دبستان حداقل باید مفهوم درصد بفهمی دیگه!
وقتی میگن تورم بهمن صفر درصد یعنی قیمت سبد اقتصادی خانوار که تورم براساس اون تعیین میشه از اول تا اخر بهمن ثابت بوده.
وقتی میگن سبد یعنی ممکنه نان قیمتش بالا رفته باشه ولی گوشت پایین اومده باشه و همدیگرو خنثی کنن در مجموع (این مثال بود نیای الان بگی نه سر کوچه ما هم گوشت رفته بالا هم نان د رهمین یک ماه)
نمی دونم به نظرم یک مقدار در دانش ریاضی و در کل اطلاعات عمومیت تجدید نظر کن
در اسلام بسیار به دانش اندوزی سفارش شده بعید می دونم امام زمان یار بی سواد لازم داشته باشه باز خودت می دونی


سبد کالایی تورم در ضمن 1300 قلم کالا درونش هست یعنی به این سادگی نیست بیای بگی نه این رفته بالا اون اومده پایین
سهم خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها 28.49 درصد، دخانیان 5.52 درصد، پوشاک و کفش 6.22 درصد، مسکن، آب، برق، گاز و سایر سوخت‌ها 28.60 درصد، اثاث، اوازم و خدمات مورد استفاده در خانه 6.26 درصد، بهداشت و درمان 5.54 درصد، حمل و نقل 11.97 درصد، ارتباطات 1.63 درصد، تفریح و امور فرهنگی 3.80 درصد، تحصیل 2.07 درصد، رستوران‌ و هتل 1.72 درصد و کالاها و خدمات متفرقه 3.18 درصد است.
مثلا خود بهداشت ودرمان با توجه به اجرای نظام جامع سلامت افت هزینه محسوس داشته در عوض نان و اقلام خوراکی بالا رفته پس امکان داره همدیگرو خنثی کنند
نقل قول کردن
+2 #1724 مهرداد فرعی 1393-12-05 13:44
به نقل از milad:
.........................جناب مهردادیان......................
..
...........................................توروخدا همه بخونن...................................
.
شما چند روز پیش سوالی ازت پرسیدم......
گفتم روحانی که میگه تورم اومده پایین.....پس باید قیمت ها هم بیاد پایین.....درسته....
.
شما در جواب گفتید باید ((تورم صفر بشه)) که قیمت ها پایین بیاد..............
.دیروز روحانی گفت تورم شده صفر..............
حالا مرد و مردانه بگو....اینم تورم صفر..... . .چرا دیگه قیمت ها پایین نمیاد؟؟؟
این سوالو جواب بده...............البته مطمئنم که جواب سر بالا میدی...........

واقعا چند سالته؟ خیلی برای من جای سواله آخه!
چون اگر تحصیلات مقدماتی هم داشته باشی مثلا تا کلاس پنجم دبستان حداقل باید مفهوم درصد بفهمی دیگه!
وقتی میگن تورم بهمن صفر درصد یعنی قیمت سبد اقتصادی خانوار که تورم براساس اون تعیین میشه از اول تا اخر بهمن ثابت بوده.
وقتی میگن سبد یعنی ممکنه نان قیمتش بالا رفته باشه ولی گوشت پایین اومده باشه و همدیگرو خنثی کنن در مجموع (این مثال بود نیای الان بگی نه سر کوچه ما هم گوشت رفته بالا هم نان د رهمین یک ماه)
نمی دونم به نظرم یک مقدار در دانش ریاضی و در کل اطلاعات عمومیت تجدید نظر کن
در اسلام بسیار به دانش اندوزی سفارش شده بعید می دونم امام زمان یار بی سواد لازم داشته باشه باز خودت می دونی
نقل قول کردن
+2 #1723 جنوبی 1393-12-05 13:37
به نقل از سعاح:
با عرض معذرت باید عرض کنم که شما دارید آب رو در هاون می کوبید چون ایشان چندین بار اذعان داشته است که شاید خودش منجی بشریت باشد۔

اگه نگم این سعدالدین وهابیه این دیگه یقینا میگم که مخش چن تختش کمه
نقل قول کردن
+6 #1722 بهین 1393-12-05 13:35
به نقل از رایحه ظهور:
آقای روحانی دیروز نرخ تورم بهمن ماه را صفر ! اعلام کرد!



به نظر شما نمره مردم به عملکرد اقتصادی دولت چندخواهد بود؟!

روحانی میگه دولت معجزه کرده در بحث اقتصادی
رفسنجانی میگه اوضاع خیلی خرابه دولت دستش خالیه
از طرفی اصرار زیاد برای توافق با غرب
بالاخره کدومشو باور کنیم ؟
نکنه ملت سر کارن
نقل قول کردن
+6 #1721 سعاح 1393-12-05 13:34
به نقل از milad:
موج جدید حمله رسانه های اصلاح طلب با اعتقادات از جمله امام حسین غریب......
.
روزنامه اعتماد: امام حسین (ع) اسطوره ای رنگ باخته است و برای نسل امروز اهمیتی ندارد.

...

اگر عبور کردن از خطوط قرمز اعتقادات بخشی از فتنه آخرالزمانی باشد باید گفت چه فتنه میمونی که خیلی راحت دارد منافقان رو رسوا می کند۔

خدایا، همه منافقان رو رسوا و نابودشان گردان۔
نقل قول کردن
+3 #1720 anahita 1393-12-05 13:26
به نقل از سعدالدين1:
از انجا که بیش از 99 درصد پیامبران بنی اسراییلی در ایران به نیا امده و زندگی کردن مهدی هم از نسل اونه و در این سرزمین مقدس و 30 سال قبل پایان هزاره میترایی متولد شده که زمان پایان هزاره رو نمیدونم اما الان بصورت شخصی گمنام در میان مردم زندگی میکنه مهدی ابدا از نسل پیامبر اسلام نیست

سلام، هووم! پیامبر اکرم از نسل حضرت ابرهیمه پس طبیعی که آقا امام زمان هم به نحوی از نسل پیامبران یهود باشه، ولی‌ اینکه ایشون تو ایران عزیزمون به دنیا اومده و از نسل حضرت محمد (ص) نیست رو از کجا در آوردی؟ حرفی‌ بزن که مدرک براش داشته باشی‌، نزن تو توهّمات سنّی -سلفی- یهودی
نقل قول کردن
+6 #1719 سعاح 1393-12-05 13:20
به نقل از milad:
...........
چند باره بهت میگم اسم مهدی را با پیشوند حضرت...امام....آقا بنویس جناب......

با عرض معذرت باید عرض کنم که شما دارید آب رو در هاون می کوبید چون ایشان چندین بار اذعان داشته است که شاید خودش منجی بشریت باشد۔
نقل قول کردن
+12 #1718 milad 1393-12-05 13:12
موج جدید حمله رسانه های اصلاح طلب با اعتقادات از جمله امام حسین غریب......
.
روزنامه اعتماد: امام حسین (ع) اسطوره ای رنگ باخته است و برای نسل امروز اهمیتی ندارد.

ilamebidar.ir/news/12903
.............
این دار و دسته روحانی و هاشمی و خانمی و اصلاح طلبان تو این کمتر از 2سال .هر کاری دارن میکنن...............
از توهین به آرمان امام حسین(ع)....تا کنسرت زنانه....تا بدبخت کردن انرژی هسته ای...تا کنایه زدن به رهبرو امام خمینی و انقلاب...تا دروغ خاطره حذف شعار مرگ بر آمریکا.....تا راه دادن به هر اجنبی به داخل کشور .......تا مکالمه با اوباما......تا گرانی بی اندازه....تا تهمت به دولت قبل........
حالا هم زیر پا گذاشتن آرمان امام حسین(ع)..........
.آی روزنامه اعتماد و گردانندگانت و حامیان اصلاح طلبت به حق لب تشنه امام حسین و به حق سیاهی رفتن چشمان امام حسین از تشنگی....به حق فاطمه زهرا حق این گستاخی هارو خدا ازتون بگیره..........
بگید آمین...........
نقل قول کردن
+7 #1717 یا مهدی 1393-12-05 13:09
به نقل از رایحه ظهور:
آقای روحانی دیروز نرخ تورم بهمن ماه را صفر ! اعلام کرد!



به نظر شما نمره مردم به عملکرد اقتصادی دولت چندخواهد بود؟!


عجب تیتیر معنی داری؟!

دولت روحانی
صفر صفر zero zero 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
نقل قول کردن
+8 #1716 منتظرالمهدی 1393-12-05 13:05
به نقل از milad:
...............
یعنی چی واضح حرف بزنن..............
.
منظورم اینه حضرتی....امامی...آقایی قبل اسم مهدی بگو.............کار به حرفات ندارم...........فقط احترام بذار واسه اسم آقا........کرد با غیرت

واضحش اینه که بنده خدا توهم زده. می خواد بگه خودش امام زمانه و چون اهل خضوع و خشوعه نمی خواد برای خودش آقا و حضرت و غیره به کار ببره . متوجه شدی یا واضح تر بگم؟!
نقل قول کردن
+10 #1715 milad 1393-12-05 12:45
خانم ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست امروز گفت.
.
دولت تلاش خود را برای رفع حصر انجام میدهد......
.
آخه بیسواد تو فکری به حال آلودگی هوای تهران . گردوخاک اهواز و ایلام و کرمانشاه و.....بکن...........
.
تورو چه به این حرفا...................
.
تا وقتی سید علی خامنه ای تو این مملکت هست رفع حصری نخواهد بود...............
.
رفع حصر بکنن با ملت عاشق امام حسین(ع) طرفند............
.
این مردم آتش زدن پرچم غریب کربلا در روز عزایش.......آتش زدن مسجد......هتک حرحمت به امام راحل(ره)....... ......توهین به رهبری.......داد ن شعار استقلال آزادی جمهوری ایرانی و.............. ....یادشون نرفته...........
.
رفع حصر............ خنده داره........... . :D :D :D :>
.
خداحافظ کروبی....خاتمی. ...موسوی....... :-h :-h :-h
تا طرفدارای سران فتنه ب س و ز ن............
نقل قول کردن
-4 #1714 سعاح 1393-12-05 12:38
به نقل از بهین:
آقای هاشمی شما چرا پشت خیانت پسرت وایسادی؟
خائنی که سه سال به انگلیس فرار کرد.
این فرار به جلو ها نشانه چیست؟
ما خائن ها را فراموش نمیکنیم.

صادقانه می خواهم بپرسم آیا آیت الله مصباح یزدی هنوز در راه اندازی پروژه جریان معدوم و موهوم انحرافی از آقای هاشمی خودشون رو سهیم یا رقیب میدانند یا اوضاع برایشون روشن شده است؟
نقل قول کردن
+5 #1713 milad 1393-12-05 12:30
............... ..........جناب مهردادیان......................
..
...........................................توروخدا همه بخونن...................................
.
شما چند روز پیش سوالی ازت پرسیدم......
گفتم روحانی که میگه تورم اومده پایین.....پس باید قیمت ها هم بیاد پایین.....درسته....
.
شما در جواب گفتید باید ((تورم صفر بشه)) که قیمت ها پایین بیاد..............
.دیروز روحانی گفت تورم شده صفر..............
حالا مرد و مردانه بگو....اینم تورم صفر..... . .چرا دیگه قیمت ها پایین نمیاد؟؟؟
این سوالو جواب بده............ ...البته مطمئنم که جواب سر بالا میدی...........
نقل قول کردن
+8 #1712 milad 1393-12-05 12:23
............... ............... .............جن اب مهردادیان......................
.
هاشمی که خودش رد صلاحیت شد دیگه حرف هم نباید بزنه...........
.
هاشمی اگه حرفاش حجت بود که تو صداوسیما یه بار پخش میشد.........
.الان بیشتر از 5 ساله من فقط یه بار تو صداوسیما دیدمش.......تمو م شد دیگه
.
........................درود بر احمدی........................
........................به زودی برمیگرده....... ...............
نقل قول کردن
+8 #1711 milad 1393-12-05 12:20
[quote name="مهردادیان"]آیت الله هاشمی:
حالا که [احمدی نژاد] رسوا شده، می‌گویید فلان کس باعث انحرافش شده، اصل انحراف خود اوست / امروز روز گلایه از روحانی نیست، روز همراهی با اوست / مردم غریبانه پای روحانی ایستاده اند

هاشمی برای حذف همیشگی احمدی نژاد و دار دسته اش استراتژی حمله را آغاز کرد

الله اکبر الله اکبر الله اکبر
...
...........................................................
این که خودش رد صلاحیت شد دیگه حرف هم نباید بزنه...........
.
هاشمی اگه حرفاش حجت بود که تو صداوسیما یه بار پخش میشد.........
.الان بیشتر از 5 ساله من فقط یه بار تو صداوسیما دیدمش.......تمو م شد دیگه
نقل قول کردن
+5 #1710 م 1393-12-05 12:01
اشعار در رثای حضرت زینب (سلام الله علیها)
خدا به هیبت یک زن فرود می آید

و نسل سینه زنان به وجود می آید

و زن اگر که توئی ما کداممان مردیم ؟!!!

اگر تو روح زنی زن پرست میگردیم

دوباره طرح تو در ذهن من مجسم شد

برایم آیه ی توحیدی ات مسلم شد

در آسمان عدم دو سه قطره از اشکت

به خاک پست نبودن چکید و آدم شد

شب تولد تو گریه بر حسینم چیست؟!

گمان کنم که از امشب ، شب محرم شد

تو ظهر فاجعه یک لحظه چشم خود بستی

زمین برای اهالی چونان جهنم شد

غروب کرب و بلا عشق شد پراکنده

و بعد با زدن نبض تو منظم شد

تو گریه دار ترین شعر شاعران غمی

تو عمق آخر دریای بی کران غمی

تو هر چقدر غمی باز شکل لبخندی

و با شکوه تر از قله دماوندی

تو از غزل بوجود آمدی ترانه شدی

تو اوج مرثیه بودی و جاودانه شدی

تو فاطمه ، تو علی ، تو پیمبری بانو

تو مجتبی ، تو حسینی تو محـــشری بانو

تو انتشار شمیم نجیب شب بوها

سحر که شد تو اذان معطری بانو

برای اهل صفا آن دو رکعت جسمی

که از هزار رکعت با صفا تری بانو

بیا و آخر این شعر را خودت بنویس

برای اینکه خودت حرف آخری بانو

هادی جانفدا
نقل قول کردن
+14 #1709 بهین 1393-12-05 11:56
به نقل از مهردادیان:
آیت الله هاشمی:
حالا که [احمدی نژاد] رسوا شده، می‌گویید فلان کس باعث انحرافش شده، اصل انحراف خود اوست / امروز روز گلایه از روحانی نیست، روز همراهی با اوست / مردم غریبانه پای روحانی ایستاده اند

هاشمی برای حذف همیشگی احمدی نژاد و دار دسته اش استراتژی حمله را آغاز کرد

الله اکبر الله اکبر الله اکبر


وی اتاقی را در انتهای سالن به میهمانان نشان می‌دهد و می گوید: همین جا، به آقایان گفتم که چرا تمام کارهای این دولت (احمدی نژاد) را تأیید می‌کنید؟ فردا جواب مردم و خدا را چه می‌دهید؟ بعد هم به آقایی که در خبرگان بود، گفتم: حالا که رسوا شده، می‌گویی فلان کس باعث انحرافش شده. اصل انحراف خود اوست. اگر اشتباه کردی، صادقانه به مردم بگو اشتباه کردم. نه اینکه پشت فلان کس قایم شوید و بگویید انحراف کار او بوده. مردم این حرف ها را باور نمی‌کنند.




خداوند تورا برای همیشه برای ایران نگهدارد
هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو مرگ بر دشمن خونخوار تو

آقای هاشمی شما چرا پشت خیانت پسرت وایسادی؟
خائنی که سه سال به انگلیس فرار کرد.
این فرار به جلو ها نشانه چیست؟
ما خائن ها را فراموش نمیکنیم.
نقل قول کردن
+19 #1708 رایحه ظهور 1393-12-05 11:55
آقای روحانی دیروز نرخ تورم بهمن ماه را صفر ! اعلام کرد!



به نظر شما نمره مردم به عملکرد اقتصادی دولت چندخواهد بود؟!
نقل قول کردن
+11 #1707 رایحه ظهور 1393-12-05 11:14
ای کاش برخی از این مسئولان از خدا بی خبر اندکی وجدان داشتند تا به جای سیاست بازی اندکی به درد این محرومان برسد

خانواده ای که فقط با پول یارانه و صدقه ی مردم زندگی می کند
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931201000790
نقل قول کردن
0 #1706 التماس دعای فرج 1393-12-05 11:10
به نقل از سعاح:
.....
...

.........

سلام


(این عکس رو باید مهرداد میذاشت، ولی من گذاشتم که بگم قبل از تحلیل و نتیجه گیری، واقعیت رو باید لحاظ کرد.)

zz:
_________________________________________

تحریف سخنرانی احمدی نژاد در تبریز (آرمانشهر)
نوشته شده در ۴ اسفند ۱۳۹۳ توسط فرهاد
armanha.tk/?p=11420#comments

اینو خودم قبول ندارم، ولی کامنت اول نویسنده رو قبول دارم.

zz:
نقل قول کردن
+9 #1705 رایحه ظهور 1393-12-05 10:46
عراق 2 هواپیمای انگلیسی حامل کمک‌های تسلیحاتی برای داعش را سرنگون کرد
نیروهای امنیتی عراق دو هواپیمای انگلیسی حامل سلاح برای تروریست‌های داعش را در استان «الانبار» سرنگون کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس، «حاکم الزاملی» رئیس کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق، خبر داد :«نیروهای امنیتی عراق دو هواپیمای انگلیسی حامل سلاح برای تروریست‌های داعش را در استان انبار سرنگون کرده‌اند.» وی افزود: «استان الانبار فضای باز وسیعی دارد و مردم منطقه گزارش می‌دهند که هر روز هواپیماهای آمریکایی و انگلیسی برای داعش سلاح ارسال می‌کنند.»بنابر گفته این نماینده کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق تصاویر این دو هواپیمای انگلیسی در اختیار مقامات عراقی است. تاکنون بارها مقامات عراقی و شاهدان عینی از کمک هواپیماهای ناشناس به داعش خبر داده‌اند. اخیرا نیز تصاویری از هواپیماهای آمریکایی که در حال پرتاب محموله‌های سلاح برای داعش بودند منتشر شد.
نقل قول کردن
-2 #1704 سعدالدين1 1393-12-05 10:36
یه سوال قوم ثمود خودشون در کوهها زندکی میکردن یا مانند زرتشتیها میان صخره های سنگی گور دخمه حفر میکردن
نقل قول کردن
-8 #1703 مهردادیان 1393-12-05 10:16
به نقل از قاسم نصراله:
قابل توجه مهردادیان

واکنش مجلس به خروج چمدان های ارزی بانک مرکزی از کشور

در ماه های اخیر مقادیر قابل توجهی ارز بانک مرکزی در چند محموله چمدانی از مبادی رسمی و با تائید بانک مرکزی از کشور خارج شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از باشگاه خبرنگاران جوان، نادران نماینده تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات امروز عصر (دوشنبه) در تذکر شفاهی خود در صحن علنی خطاب به رئیس جمهور گفت: چند وقت قبل یک گزارشی دریافت کردیم که نشان می‌داد ظرف ماه‌های اخیر مقادیر قابل توجهی از ارزهای بانک مرکزی طی چند محموله چمدانی اسکناس ارزی که عمدتاً درهم بودند از مبادی رسمی و با تأیید بانک مرکزی از کشور خارج شده است.

وی افزود: یکی از این محموله‌ها با دستور دادستان تهران در فرودگاه توقیف و عودت داده شد و منجر به تشکیل پرونده قضایی شده است وگفته می‌شود این ارزها همان ارزهای آزاد شده از محل توافق ژنو است.

به نظرم دارند جریمه پرونده کرسنت و یواشکی میدند . گند کاری ها کم کم داره بزرگ و بزرگتر میشه .

اینهم مثل همون رانت 650 میلیونی و برداشت 4.1 میلیاردی دولت، فرافکنی اصولگرایانه برای مقابله با وام و اختلاس 6500 هزار میلیاردی اخیر هست ...

کدام چمدان ....
خوب واردکننده و صادر کننده پول ورود خروج میکنه از کشور .........
خروج ارز از کشور به دولت چه ربطی داره ؟؟؟؟

آگاه باشید که اینها برای فرافکنی جریان شکست خورده انتخابات هست

آن رانت 650 میلیونی به کجا رسید ...یعنی آیا رانتی بود ؟؟؟یا بازی رسانه ای دوقلوی توکلی - نادران بود ؟؟؟!!!!


برداشت 4.1 میلیاردی دولت از صندوق قانونی بود یا غیر قانونی

اینها همش دور کردن افکار عمومی فساد اخیر 6500 میلیاردی هست هان از خواب غفلت بیدار شوید...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (1742)