رایحه ظهور

بررسی چهار نظریه مختلف در باره شورش سفیانی در منطقه شام و کشور سوریه؛ آیا احتمال «بداء» در موضوع سفیانی وجود دارد؟

 بنا بر نظر مشهور و صحیح، در روایات و احادیث شیعه، سفیانی، به عنوان اولین علامت حتمی ظهور امام مهدی، از نسل بنی امیه و از فرزندان معاویه، ابوسفیان و هندجگرخوار در ماه رجب سال ظهور امام مهدی، از منطقه وادی یابس در منطقه شام، خروج خواهد کرد.
» ابتدای نظرات (1854)
سفیانی در ماه رجب خروج می‌کند و یمانی و خراسانی، نیز در این ماه قیام می‌کنند؛ بعد در ماه رمضان، ندای آسمانی شنیده می‌شود و در ماه ذی الحجۀ، قتل نفس زکیه اتفاق می‌افتد و در ماه محرم، همزمان با عاشورا، واقعه شریف قیام (خروج) امام مهدی علیه السلام رخ می‌دهد. بنابراین از نظر زمانی، سفیانی، اولین نشانه حتمی ظهور در ماه رجب خواهد بود.

نشانه‌های ظهور از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بخش‌های معارف مهدوی است. اختصاص بخش عمده‌ای از روایات مهدویت به این موضوع، بهترین گواه بر این مسئله است. این جذابیت از سویی باعث افزایش اقبال عمومی به این مسئله و در نتیجه اصل اندیشه مهدویت می‌شود، اما از سوی دیگر، افزون بر ایجاد زمینه مناسب برای ورود خرافات، طمع شیادان را برای جعل و تحریف روایات را، دو چندان می‌کند. از این‌رو، نظر به فقدان پژوهش‌های مستند در این زمینه، شایسته است با انجام تحقیقات مبتنی بر اصول و قواعد فهم حدیث و با جداسازی احادیث صحیح از ضعیف و مطالب مستند از غیرمستند، علاوه بر پالایش معارف مهدویت از خرافات، زمینه‌های سوءاستفاده از این موضوع نیز، از میان برداشته شود.

 در سلسله مقالات مباحث مهدویت، تلاش خواهد شد كه با اعتماد به روایات و احادیث اسلامی، تصویری کامل، منسجم و معقول از نشانه های حتمی ظهور و رخدادهای مرتبط، ارائه شود. کم‌ترین نتیجه این تلاش، این است که محققان خواهند توانست در خصوص مباحث مهدویت، مطالب مستند را از مطالب غیرمستند تمیز بدهند و در مقام قضاوت و تحلیل، از استناد به مطالب غیرمستند بپرهیزند.

 سفیانی، اولین نشانه حتمی ظهور

 در مقاله ششم، از سلسله مباحث مهدویت، به وجوب شناخت نشانه‌های حتمی ظهور، اشاره شد. در مقاله هفتم، به این پرسش پاسخ داده شد که آیا در نشانه های ظهور و بخصوص در نشانه های حتمی ظهور از جمله یمانی، سفیانی و ...، امکان بداء، تغییر و بلکه عدم وقوع، مطرح است یا نه؟ و در مقاله هشتم به اهمیت فراوان جایگاه شورش سفیانی به عنوان بزرگترین دشمن امام عصر و اولین نشانه حتمی ظهور، که به نوعی تمام علائم حتمی ظهور با این نشانه در ارتباط هستند، پرداخته شد. و به این نکته مهم، اشاره گردید که یکی از اساسی‌ترین اهداف قیام سفیانی، حمله به مناطق شیعه‌نشین و کشتار شیعیان و حمله به مراکز مقدسه شیعه در کشور عراق، است. تأثير این رخداد عظیم در کیان تشیع و تهدیدی که از ناحیه سفیانی متوجه شیعیان جهان می‌شود، بررسی ابعاد این ماجرا و آگاهی از زوایای مختلف آن را ضروری می‌نماید.

 بنابراین، اکنون به معرفی اولین نشانه حتمی ظهور، سفیانی و ابعاد گسترده این رخداد، خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است در مقالات گذشته، به معرفی نشانه حتمی دیگر ظهور، یعنی یمانی پرداخته شد.

 اقوال مختلف درباره شورش سفیانی در منطقه شام و کشور سوریه

 سفیانی در ماه رجب خروج می‌کند و یمانی و خراسانی هم در این ماه قیام می‌کنند؛ بعد در ماه رمضان، ندای آسمانی شنیده می‌شود و در ماه ذی الحجۀ، قتل نفس زکیه اتفاق می‌افتد و در ماه محرم واقعه شریف قیام (خروج) امام مهدی علیه السلام رخ می‌دهد. بنابراین از نظر زمانی، سفیانی، اولین نشانه حتمی ظهور در ماه رجب خواهد بود.

 بنا بر نظر مشهور و صحیح، در روایات و احادیث شیعه، سفیانی، به عنوان اولین علامت حتمی ظهور امام مهدی، از نسل بنی امیه و از فرزندان معاویه، ابوسفیان و هندجگرخوار در ماه رجب سال ظهور امام مهدی، از منطقه وادی یابس در منطقه شام، خروج خواهد کرد. منطقه شام که آبستن حوادث است و اختلافات شدیدی بین گروه ها و پرچم های مختلف، در حال وقوع است، بعد از زمین لرزه بزرگ و خسف منطقه حرستا یا جابیه، آماده خروج سفیانی میشود. سفیانی بعد از خروج، شش ماه می‌جنگد و نه ماه هم بر الکور الخمس در منطقه شام، حکومت خواهد کرد. سفیانی ابتدا در منطقه شام و دمشق، بر همه دشمنان داخلی اش، ابقع و اصهب، پیروز شده و تمام مردمان منطقه شام به غیر از شیعیان، به اطاعت و پیروی از او درخواهند آمد. او بعد از پیروزی بر اصهب و ابقع، و تثبیت موقعیت خویش در مرکز حکومت خویش، دمشق، آماده حمله به شیعیان و مراکز مهمی شیعی در عراق و حجاز، خواهد شد. لشکر سفیانی به عنوان بزرگترین دشمنان امام مهدی با حمله به عراق و حجاز، به قتل و کشتار خواهند پرداخت، و بعد از درگیری در بزرگترین جنگ آخرالزمان، نبرد قرقیسیا، به عنوان طرف پیروز این جنگ، وارد عراق خواهند شد. سفیانی به فتوحات برق آسا ادامه خواهد داد تا اینکه در منطقه بیداء، سپاه او، بنابر خبر غیبی پیامبر(ص) معجزه‌ای رخ می‌دهد و سپاه سفیانی بین مکه و مدینه، خسف خواهد شد. سفیانی به عنوان منجی دروغین امت اسلام، که از حمایت رومی‌ها برخوردار است، بعد از عقب‌نشینی از منطقه شام و دمشق، در نبرد قدس با امام مهدی، به قتل می‌رسد. امام مهدی با شکست سفیانی، در نبرد قدس، وارد بیت‌المقدس شده و فلسطین آزاد خواهد شد.

 تواتر روایات سفیانی

 روایات مربوط به سفیانی در منابع حدیثی شیعه و اهل سنت، بسیار فراوان است و به گفته محدثان شیعی، به حد تواتر[1] می باشد. آیۀ الله صافی گلپایگانی در کتاب ارزشمند منتخب الاثر، چنین می فرماید:

 و أما السفياني فهو رجل من آل أبي سفيان، ... يخرج- كما في بعض الروايات- بالشام، و يملك ثمانية أشهر أو أزيد من ذلك، و يقبل- كما في غيبة الشيخ- من بلاد الروم متنصّرا، في عنقه صليب، و قد جاء فيه و ما يصدر منه من الأفاعيل السيئة، و الأعمال الفظيعة، و سيرته الخبيثة، روايات كثيرة تجاوزت عن حدّ التواتر، و لعلّ ما ذكر منها نعيم بن حمّاد تزيد عن المائة، فراجع في ذلك. فتنه، و كتاب الملاحم لابن المنادي، و كتب الفتن من الصحاح و الجوامع لأهل السنّة، و ما ورد فيه في كتب مشايخ الشيعة و محدّثيهم، ... و لا تنكر الأمر الثابت الذي‏ أخبر به الرسول صلّى اللّه عليه و آله و سلّم بضعف أسناد بعض الأحاديث أو ضعف متونها، و خذ بما أخذ العلماء في باب حجّية الأحاديث من القواعد العقلائيّة و العرفيّة.[2]

 علاوه بر این، حتی احادیث خسف بیداء سپاه سفیانی در منطقه بیداء (بین مکه و مدینه)، نیز نزدیک به حد تواتر می باشد.[3]

 پس چگونه ممکن است خروج سفیانی در آخر الزمان، و در آستانه ظهور امام مهدی علیه السلام، محل تردید باشد اما بنا بر گفته محدثان شیعه و اهل سنت، سفیانی و خسف بیداء لشکر سفیانی در آخرالزمان و قبل از ظهور امام عصر، جزو احادیث متواتر اسلامی باشد؟. حتی اگر در خروج سفیانی قبل از ظهور، شک کنیم و اعلام کنیم سفیانی در طول تاریخ اسلام اتفاق افتاده، در این فرضیه، تناقض خواهد شد که چگونه سفیانی در گذشته رخ داده اما خسف بیداء و فرو رفتن لشکر سفیانی در منطقه بیداء بنابر تصریح روایات و متواترات اسلامی در منابع شیعه و اهل سنت، در آینده و در هنگام ظهور حضرت مهدی علیه السلام، رخ خواهد داد؟

 از این رو جای هیچ مناقشه‌ای در باره اصل وجود سفیانی در آینده و فرو رفتن لشکر اعزامی سفیانی به حجاز (خسف بیداء) به عنوان دو نشانه مهم و علامت حتمی ظهور، وجود ندارد.

 اقوال درباره سفیانی

 اما در مقابل نظر مشهور شیعه که معتقدند اصل وجود سفیانی و تفاصیل و جزئیات آن در روایات معتبری نقل شده است، گروه اندکی، بر اصل وجود روایات سفیانی صحه گذاشته و اما ذکر کرده اند که جزئیات و تفاصیل مربوط به سفیانی قابل اثبات نیست. بنابراین به دلیل اشکالات سندی احادیث سفیانی، آشفتگی و تعارض روایات با یکدیگر، شباهت با سفیانی های که در طول تاریخ به وقوع پیوسته و ربطی به آینده ندارد، و جعل بنی عباس و بنی امیه در موضوع سفیانی و جنگ قدرت حاکمان بنی‌عباس و بنی‌امیه بر سر خلافت اسلامی، قابل اثبات نیست و تنها اصل وجود سفیانی را می‌توان پذیرفت.

 همچنین، در مقابل نظریه سفیانی شخصی، برخی معتقد به سفیانی نوعی و سمبلیک (نمادین) هستند.

 همچنین گروه اندکی، معتقدند، احادیث سفیانی جعلی است و بنی‌امیه براي بازگشت آل‌ابي‌سفيان به قدرت و خلافت اسلامی، احادیث سفياني را جعل كردند. و از طرف دیگر بنی‌عباس، برای حق جلوه دادن و معرفی حکومت خویش به عنوان حکومت موعود، در اخبار و احادیث سفیانی و پرچم‌های سیاه و نسب امام مهدی، تصرف کرده و برخی روایات سفیانی را جعل کردند و خواستند ظهور سفیانی، را به عنوان نشانه حق بودن حکومت خویش، معرفی کنند.

 در مجموع، چهار نظریه در موضوع سفیانی، مطرح می باشد:

 1. قول مشهور شیعه که سفیانی به عنوان علامت حتمی ظهور امام مهدی علیه‌السلام، در حد تواتر می‌باشد. و جزئیات و تفاصیل سفیانی نیز در احادیث معتبر گزارش شده است.

 2. اصل وجود سفیانی متواتر معنوی است اما جزئیات و تفاصیل مربوط به آن قابل اثبات نیست.

 3. احادیث سفیانی جعلی است و اعتباری ندارد.

 4. سفیانی، به عنوان نماد جبهه باطل می باشد و نمادین و سمبلیک است. بنابراین سفیانی شخصی، معنایی ندارد و باید به سفیانی نوعی معتقد بود.

 در آینده، این چهار نظریه را نقد و بررسی و قول صحیح که همان نظر مشهور شیعه است را به تفصیل مطرح خواهیم کرد.

 حتمی بودن خروج سفیانی

 در روایات اسلامی به حتمی بودن خروج سفیانی اشاره شده است؛ اين مطلب در روايات متعدد و معتبری با تعابير مختلفي چون: «محتوم»، «لابدّ‌‌منه»، «حتم من الله»، «لابدّ ان یکون»، «لایکون قائم إلا بسفیانی»، «من قبل قیام القائم»، «خمس قبل قیام القائم» و «خمس علامات محتومات» و ... بيان شده است.

 امام سجاد عليه ‌السلام در حدیث معتبر فرموده­‌اند:

 ... إِنَ‏ أَمْرَ الْقَائِمِ‏ حَتْمٌ‏ مِنَ‏ اللَّهِ‏، وَ أَمْرُ السُّفْيَانِيِ‏ حَتْمٌ‏ مِنَ‏ اللَّهِ‏، وَ لَا يَكُونُ قَائِمٌ إِلَّا بِسُفْيَانِي‏.[4]

 ... قیام قائم از ناحیه خداوند قطعی است و خروج سفیانی نیز قطعی است. هرگز قیام قائم بدون سفیانی نخواهد بود.

 از جمله در روایتی از امام صادق علیه السلام نیز نقل شده است:

 السُّفْيَانِيُّ مِنَ الْمَحْتُومِ وَ خُرُوجُهُ فِي رَجَب‏.[5]

 سفیانی از علایم حتمی است و قیام او در ماه رجب خواهد بود.

 و در کتاب الغیبه نعمانی، از امام باقر عليه ‌السلام در تفسیر آیه ﴿ثم قضی اجلا و اجل مسمی عنده[6] نقل شده است:

 إِنَّهُمَا أَجَلَانِ: أَجَلٌ مَحْتُومٌ وَ أَجَلٌ مَوْقُوفٌ. قَالَ‏ لَهُ‏ حُمْرَانُ:‏ مَا الْمَحْتُومُ؟ قَالَ الَّذِي لَا يَكُونُ غَيْرُهُ. قَالَ: وَ مَا الْمَوْقُوفُ؟ قَالَ: هُوَ الَّذِي لِلَّهِ فِيهِ الْمَشِيَّةُ. قَالَ حُمْرَانُ: إِنِّي لَأَرْجُو أَنْ يَكُونَ أَجَلُ السُّفْيَانِيِّ مِنَ الْمَوْقُوفِ. فَقَالَ: أَبُو جَعْفَرٍ علیه السلام لَا وَ اللَّهِ إِنَّهُ مِنَ الْمَحْتُومِ.[7]

 آنها دو اجل‌اند: اجل محتوم و تغییرناپذير و اجل موقوف و مشروط. حمران پرسید: اجل محتوم چیست؟ فرمود: اجلی که جز آن نخواهد شد. حمران عرض کرد: اجل موقوف و مشروط چیست؟ فرمود: آنچه اراده خداوند در آن راه دارد و قابل تقدیم و تاخیر و برطرف شدن است. حمران عرض کرد: امیدوارم قیام سفیانی از علایم موقوف و مشروطي باشد که بدا در آن راه دارد! امام فرمودند: به خدا سوگند که چنین نیست، او از علایم حتمی است.

 در این روایت، امام باقر عليه‌السلام اجل مسمّی را به اجل محتوم تفسیر کرده‌­اند، و سپس سفیانی را جزو محتوم­ها دانسته‌اند.

 از تقابل میان علایم موقوف و حتمی که در این روایات آمده، برمي‌آيد که سفیانی از دایره علایم موقوف، خارج است. بنابراین، حمل این نشانه محتوم بر آنچه که احتمال بدا در آن راه دارد، به نوعی وارد کردن علائم محتوم به دایره علائم موقوف است كه بر خلاف ظاهر روایات سفیانی می باشد. بلکه نتیجه این سخن، به نوعی موجب لغو بودن تقسیم علائم ظهور به حتمی و غیر حتمی است.[8] در حالیکه نص روایات اسلامی، نشانه های ظهور را به دو دسته حتمی و موقوف (غیرحتمی) تقسیم کرده اند. و میتوان گفت در علائم حتمی ظهور، بداء راه ندارد اما علائم غیر حتمی، ممکن است مشمول حکم بداء شوند.

 امام صادق عليه ‌السلام نیز در این خصوص در روایت معتبر فرموده‌­اند:

 مِنَ الْأَمْرِ مَحْتُومٌ وَ مِنْهُ مَا لَيْسَ بِمَحْتُومٍ وَ مِنَ‏ الْمَحْتُومِ‏ خُرُوجُ‏ السُّفْيَانِيِ‏ فِي‏ رَجَبٍ‏.[9]

 برخی از امور محتوم و تغییر ناپذيرند و برخی‌شان غیر محتوم است. قیام سفیانی در ماه رجب، از علایم حتمی است.

 و نیز امام باقر علیه السلام در حدیث دیگری فرموده­‌اند:

 إِنَ‏ مِنَ‏ الْأُمُورِ أُمُوراً مَوْقُوفَةً وَ أُمُوراً مَحْتُومَةً وَ إِنَّ السُّفْيَانِيَّ مِنَ الْمَحْتُومِ الَّذِي لَا بُدَّ مِنْهُ.[10]

 برخی از امور موقوف و مشروط­‌اند و برخی محتوم و تغییر ناپذير، و سفیانی از علایم حتمی است که بی‌­تردید رخ خواهد داد.

 و در روایتی از امام صادق علیه السلام نقل شده است:

 مِنَ الْمَحْتُومِ الَّذِي لَا بُدَّ أَنْ يَكُونَ مِنْ قَبْلِ قِيَامِ الْقَائِمِ خُرُوجُ السُّفْيَانِيِّ وَ خَسْفٌ بِالْبَيْدَاءِ وَ قَتْلُ النَّفْسِ الزَّكِيَّةِ وَ الْمُنَادِي مِنَ السَّمَاء.[11]

 از حتمیاتی که پیش از قیام قائم خواهند بود: سفیانی، فرورفتن (لشکر سفیانی) در بیداء، قتل نفس زکیه، و ندای آسمانی است.

 در روايت معتبر، ابوحمزه ثمالي از امام صادق درباره جمله ای از امام باقر علیه‌السلام درباره سفیانی، پرسش می کند و با تأکید و تأیید امام صادق علیه‌السلام، در حتمی بودن خروج سفیانی، مواجه می‌شود.

 قُلْتُ لِأَبِي عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام إِنَّ أَبَا جَعْفَرٍ علیه السلام كَانَ‏ يَقُولُ‏ إِنَ‏ خُرُوجَ‏ السُّفْيَانِيِ‏ مِنَ الْأَمْرِ الْمَحْتُومِ قَالَ لِي نَعَم ‏... .[12]

 ابو حمزه ثمالی، نقل  می‌کند که به امام صادق علیه السلام عرض کردم که پدر شما، امام باقر(ع) پيوسته مي‌فرمود: قيام سفياني از امور حتمي است. امام صادق7 فرمودند: آري، همين‌طور است...

 نکته ای که در این روایت قابل توجه است عبارت "کان یقول" می باشد. یعنی "پیوسته می‌فرمود" و این نشانگر تأکید بر حتمی بودن خروج سفیانی در لسان ائمه می باشد.

 از طرفی در روایات، سفیانی در کنار نشانه های حتمی ظهور امام عصر، قرار گرفته و منحصر شده است. از جمله در روایتی از امام صادق علیه السلام نقل شده است:

 خَمْسٌ قَبْلَ قِيَامِ الْقَائِمِ: الْيَمَانِيُّ وَ السُّفْيَانِيُّ وَ الْمُنَادِي يُنَادِي مِنَ السَّمَاءِ وَ خَسْفٌ بِالْبَيْدَاءِ وَ قَتْلُ النَّفْسِ الزَّكِيَّة.[13]

 پیش از قیام قائم پنج نشانه است: سفیانی، سفیانی، نداء آسمانی، خسف بیداء، قتل نفس زکیه.

 نکته پایانی

 در عصر ظهور، منطقه شام در خاورمیانه، آبستن حوادث است و اختلافات شدیدی بین گروه ها و پرچم های مختلف، در حال وقوع است، بعد از زمین لرزه بزرگ و خسف منطقه حرستا یا جابیه در کشور سوریه، منطقه شام، آماده خروج سفیانی میشود. سفیانی بعد از خروج، شش ماه می جنگد و نه ماه هم بر الکور الخمس در منطقه شام، حکومت خواهد کرد. سفیانی ابتدا در منطقه شام و دمشق، بر همه دشمنان داخلی اش، ابقع و اصهب، پیروز شده و تمام مردمان منطقه شام به غیر از شیعیان، به اطاعت و پیروی از او درخواهند آمد. او بعد از پیروزی بر اصهب و ابقع، و تثبیت موقعیت خویش در مرکز حکومت خویش، دمشق، آماده حمله به شیعیان و مراکز مهمی شیعی در عراق و حجاز، خواهد شد.

یکی از اساسی‌ترین اهداف قیام سفیانی، حمله به مناطق شیعه‌نشین و کشتار شیعیان و حمله به مراکز مقدسه شیعه در کشور عراق، است. تأثير این رخداد عظیم در کیان تشیع و تهدیدی که از ناحیه سفیانی متوجه شیعیان جهان می‌شود، بررسی ابعاد این ماجرا و آگاهی از زوایای مختلف آن را ضروری می‌نماید.

-------------------------------------------

*مصطفی امیری - دانش آموخته حوزه علمیه قم

منبع: فرهنگ نیوز

-------------------------------------------

 پی نوشت‌ها:

[1] . نعمانی، الغیبۀ، ص 282. صافی گلپایگانی، منتخب الاثر، ج 3، ص 88.

[2] . صافی گلپایگانی، منتخب الاثر، ج 3، ص 88.

[3] . متقی هندی، البرهان فی علامات المهدی، ص 112.

[4] . حمیری، قرب الاسناد، ص374.

[5] . شیخ صدوق، کمال الدین، ج 2، ص 650.

[6] . سوره انعام، آيه2.

[7] . نعمانی، الغیبه، ص 301. مجلسی، بحارالانوار، ج 52، ص 249،

[8] . عاملی، دراسة علامات الظهور، ص 45.

[9] . نعمانی، الغیبۀ، ص 300.

[10] . نعمانی، الغیبۀ، ص 301.

[11] . نعمانی، الغیبه، ص264.

[12]. شیخ صدوق، كمال الدين، ج 2، ص652.

[13] . شیخ طوسی، الغیبه، ص436.

 .................

پ . ن : همانگونه که نویسنده عزیز بیان فرموده اند در نظریه شیعه خروج سفیانی در عصر ظهور قطعی و حتمی می باشد و بنا بر اکثریت روایات بدائی در آن نیست اما بنا بر قائده ی کلی تر  اراده و انتخاب انسانها ، که تمام تحولات حیات بشر مخصوصا در عصر ظهور وابسته به آن است ، شورش سفیانی که با توجه به عمق جنایاتش  شاید بتوان آنرا عذابی در عصر ظهور دانست ، می تواند شدت و ضعف داشته باشد بدین معنا که اگر پراکندگی و ضعف در جبهه حق که مقابل سفیانی است وجود داشته باشد ، خروج سفیانی در نهایت قدرت خود رخ خواهد داد و آنچه از جنایاتش پیش بینی شده واقع خواهد شد اما  در صورت وحدت و یکپارچگی ، بصیرت و اطاعت در جبهه حق  ، شدت خروج سفیانی با توجه به میزان آن کمتر خواهد شد تا جایی که در حالتی نادر ممکن است این خروج آنقدر ضعیف باشد که بتوان آن را عدم خروج یا بداء دانست حالتی که روایتی از امام جواد(ع) در منابع معتبر بدان اشاره  کرده است. امیدواریم که فتنه ها و سختی های عصر ظهور با بیداری و انتخاب صحیح انسانها کم گردد و نسل بشر با اثبات شایستگی های خود با هزینه ای کمتر از  هشدارها و پیش بینی ها وارد دوران طلائی حیات خویش گردد.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #1854 .............. 1395-02-04 15:35
به نقل از رایحه ظهور:
با سلام به دوستان عزیز

مطلب جدید سایت با عنوان :

تحولات شش ماهی پایانی منتهی به ظهور ، حوادث ماه رجب - بخش 1



منتشر شد

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1327-1.html


به نقل از رایحه ظهور:
با سلام به دوستان عزیز

مطلب جدید سایت با عنوان :

تحولات شش ماهی پایانی منتهی به ظهور ، حوادث ماه رجب - بخش 1



منتشر شد

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1327-1.html



به نقل از رایحه ظهور:
با سلام به دوستان عزیز

مطلب جدید سایت با عنوان :

تحولات شش ماهی پایانی منتهی به ظهور ، حوادث ماه رجب - بخش 1



منتشر شد

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1327-1.html


............... .........»»»... ............... .........»»»... ............... ............... ....»»»
نقل قول کردن
+1 #1853 بیت العباس 1395-02-04 14:09
به نقل از ؟!....:
با اجازه اساتید من خود شدیدا طرفدار حجابم ولی نه حجابی که هر بی سروپایی از ان استفاده کنه حجاب مخصوص مومنین وپرچم انهاست نه زنان دزد که انراوسیله دزدی فاحشه
جهت شناخته نشدن منافق جهت نفاقش من نظرم اینه با اجبار قداست وارزش حجاب از بین
میرود در ضمن خداوند آن را مختص مومنین قرار داده پس از خداوند جلو نزنیم.


«وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‏ جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنّ َ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ ... وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفینَ مِنْ زینَتِهِنَّ(نور _ 31)

و به زنان مؤمن بگو كه چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهاى خود را جز آن مقدار كه پیداست آشكار نكنند و مقنعه‏ هاى خود را تا گریبان فروگذارند و زینتهاى خود را آشكار نكنند، جز براى شوهر خود یا پدر خود یا ... و نیز چنان پاى بر زمین نزنند تا آن زینت كه پنهان كرده ‏اند دانسته شود.»

سلام
دوست من مگر غیر از این است که بر طبق آیه لااکراه فی الدین قبول کردیم که پذیرفتن دین اسلام بر غیر مسلمان با اجبار قابل قبول درگاه حضرت حق نیست،دایره ی حکومت دین را طبق اصول و فروعش و بایدها و نبایدهایش هم پذیرفتیم خب استناد و رجوع فرد مسلمان هم برای انجام احکام الهی به قرآن مجید را هم داریم، پس ما یا در دایره ی اسلام قرارداریم و یا خارج از آنیم،پس این حکومت باید یا بر طبق قوانین بیرون از حکومت دین تعریف شود و یا اگر حکومت دین را پذیرفت باید قوانین خدا بر آن حاکم باشد
مسلمانان هم معتقد به منجی هستند که اعتقاد دارند وقتی که ظهور می فرماید نه دین جدیدی می آورد نه کتاب جدید و فقط دین رسول الله را که از مسیر خود خارج شده طبق همان کتاب خدا که رسول الله(ص) ارائه کرد به صورت صحیح و بدون کم و کاست پیاده می کند
شما یک فرد مسلمان، آیا پذیرفتنی است، که ما بخشی از آیات الهی را با هزار بهانه و استدلال کنار بگذاریم و بخش آسان و قابل اجرای آن را در زندگی پیاده کنیم!!
مگر غیر از این است که ما مسلمانان تمام سعی خود را می کنیم تا بشویم انسان پاک و بدور از هر گونه کژی که در کلام خدا(قرآن) آمده است
مگر ما همه بندگان خدا نیستیم،پیامبری از جانب خدا آمد به همراه کتابش، ایشان خاتم النبیین(ص) یعنی آخرین پیامبر خدا بود و کتابش کامل ترین کتاب، طوری که بزرگترین معجزه ی پیامبرش بود، پس اگر ایمان آوردیم بهانه چیست؟

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا آمِنُوا ............... ..... ای کسانی که ایمان آوردید از ته دل ایمان بیاورید

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا آمِنُوا بِاللَّهِ وَ رَسُولِهِ وَ الْکِتابِ الَّذي نَزَّلَ عَلي‏ رَسُولِهِ وَ الْکِتابِ الَّذي أَنْزَلَ مِنْ قَبْلُ وَ مَنْ يَکْفُرْ بِاللَّهِ وَ مَلائِکَتِهِ وَ کُتُبِهِ وَ رُسُلِهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ فَقَدْ ضَلَّ ضَلالاً بَعيداً

ای کسانی که به خدا ایمان آورده اید ، به خدا و فرستاده او و کتابی که بر رسولش فرو فرستاده و کتابی که پیش از این نازل کرده به همه اینها ایمان بیاورید ، و ای کسانی که به زبان ایمان آورده اید ( از ته دل ) ایمان بیاورید ، و ای کسانی که ایمانتان محقق شده در حفظ آن استوار باشید. و هر که به خدا و فرشتگان و کتاب ها ( ی آسمانی ) و فرستادگان او و روز واپسین کفر ورزد حقّا که به گمراهی دور و درازی افتاده است.
نقل قول کردن
-2 #1852 ؟!.... 1395-02-04 13:12
به نقل از بیت العباس:
«وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‏ جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ ... وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفینَ مِنْ زینَتِهِنَّ(نور _ 31)
و به زنان مؤمن بگو كه چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهاى خود را جز آن مقدار كه پیداست آشكار نكنند و مقنعه‏ هاى خود را تا گریبان فروگذارند و زینتهاى خود را آشكار نكنند، جز براى شوهر خود یا پدر خود یا ... و نیز چنان پاى بر زمین نزنند تا آن زینت كه پنهان كرده ‏اند دانسته شود.»
سلام
ذکاوت شما ستودنیست،نکته را در نظر بنده پیدا کردید،ولی در پرداختن و تشریح آن ضعیف عمل کردید،ناراحتی بنده هم در مسئله ی حجاب و نظرات اساتید در این زمینه معطوف به نوع ایراد به این مسئله می باشد،گاهاً دیده می شود برای زدن مسئله ی به این مهمی از استدلال های نابجا و بعضاً مغرضانه استفاده می شود.
در انتها فرمودید:
فلسفه هرچه باشد؛ هدف، تسلیم حکم شدن است
بنده ام نظر شما را باز نشر میکنم ولی اینبار از نگاه دیگر:
فلسفه هرچه باشد؛ هدف، تسلیم حکم شدن است ولاغیر

با اجازه اساتید من خود شدیدا طرفدار حجابم ولی نه حجابی که هر بی سروپایی از ان استفاده کنه حجاب مخصوص مومنین وپرچم انهاست نه زنان دزد که انراوسیله دزدی فاحشه
جهت شناخته نشدن منافق جهت نفاقش من نظرم اینه با اجبار قداست وارزش حجاب از بین
میرود در ضمن خداوند آن را مختص مومنین قرار داده پس از خداوند جلو نزنیم.
نقل قول کردن
+6 #1851 پیروز 1395-02-04 12:22

-:as
*-msz
zz:
نقل قول کردن
+6 #1850 پیروز 1395-02-04 11:57
به نقل از ۴۱۷:
این جماعت دلواپس بی سواد فقط یه کار بلدن: هر کی حرف مخالف ما زد طرفدار اسراییل و یک عنصر خود فروخته غربزده است.

غافل از این که مدتهاست نظر مردم به نظر شخص دیگری نزدیک است ....

این برداشت غلط و توهین امیز شماست
بنده قصد توهین و اهانت به هیچ فردی را ندارم و انگ اسرائیلی بودن وعنصر خودفروخته بودن به هیچ کس نزدم برو یه بار دیگه کامنت رو بخون و برداشت رو اصلاح کن
خواستم بگم وقتی که دشمنان ما به دنبال افزایش جمعیت خودشون و کاهش جمعیت ما هستن آیا بهشون نباید مشکوک شد؟
جمعیت کشور ما داره به سوی کهنسالی میره آیا نباید نرخ باروری در کشور افزایش پبدا بکنه؟تا جلوش گرفته شه؟
نقل قول کردن
0 #1849 بیت العباس 1395-02-04 11:18
به نقل از بیت العباس:
به بهانه ی آزادی بیان

این چه وضعشه هی گیر میدین خانما باید حجاب بگیرند و هی به بدحجاب ها گیر میدین، هی میگین تو این مملکت حجاب اجباریه و همه خانم ها باید ازین قانون تبعیت کنن.

مگه خانما آدم نیستن؟ مگه دل ندارن؟ اصلا کی گفته کسی که بی حجابه دین و ایمون نداره؟ اصلا دلش می خواد حجاب نگیره به کسی چه ربطی داره؟ یعنی آدم اختیار خودشم نداره؟
عین آدم های قرون وسطی هی میگین باید آدم حجاب داشته باشه. اگه حجاب خوب بود اروپا که این همه پیشرفت کرده همه خانماشون باید باحجاب ترین آدم های دنیا می شدن.

حالا درسته که بیشترین تجاوز های جنسی و آزار و اذیت های خانم ها در اروپا بیشتر از همه نقاط دنیاست اما نمیشه همه اینارو ربط داد به حجاب داشتن یا نداشتن.
درسته که سومین تجارت پرسود در اروپا تجارت زنانه که درست مثل قرن 19 عین برده برای لذت های جنسی فروخته میشن اما دلیل نمیشه که ربط داد به حجاب داشتن یا نداشتن.
درسته که توی اروپا مغازه هایی ساخته شده برای فروش و یا تعویض اجاره کردن چند روزه زنان به منظور سوءاستفاده های جنسی اما دلیل نمیشه که ربط داد به حجاب داشتن یا نداشتن.
درسته که تو خیابوناشون، تو اداراتشون، تو دانشگاهاشون بخاطر نوع پوششون امنیت ندارن بهشون به چشم یه وسیله شهوت نگاه میکنن اما نمیشه که ربط داد به حجاب داشتن یا نداشتن.
درسته که مردهاشون بخاطر نوع پوشش زن ها و آزادی هایی که دارن چشم چرونن و کانون خانواده های اروپایی به گرمی خانواده های ایرانی نیست اما دلیل نمیشه که ربط داد به حجاب داشتن یا نداشتن.
مهم اینه که زن هاشون آزادی دارن و هرجوری که دلشون میخواد لباس می پوشن و به کسی هم ربط نداره.

اگر اینطور هست پس این را هم میگذاریم به پای بهانه آزادی بیان!!

به نقل از التماس دعای فرج:
سلام

من با ربط دادن حجاب به تحریک زیاد موافق نیستم، به نظرم زیاد اثربخش و حتی قانع کننده هم نیست. مثل این است یک نفر را قانع کنیم بخاطر رعایت بهداشت موسیقی گوش نکند، شراب و گوشت خارجی هم نخورد!

حتی فلسفه ی حجاب هم این باشد، هدف از باحجابی نباید این باشد!

از احکام هم هم این بر نمی آید.

مثلا فرد شرعا می تواند به تمام بدن خواهر رضاعی اش -که حتی قبلا از وجودش هم خبر نداشته- نگاه کند، ولی نگاه به ناخن پای یک زن معتاد کارتن خواب حرام قطعی است.


این احکام چطور با این روش تبلیغی ما قابل توجیه است؟ :-/


فلسفه هرچه باشد؛ هدف، تسلیم حکم شدن است ...

zz:

«وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‏ جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنّ َ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ ... وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفینَ مِنْ زینَتِهِنَّ(نور _ 31)
و به زنان مؤمن بگو كه چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهاى خود را جز آن مقدار كه پیداست آشكار نكنند و مقنعه‏ هاى خود را تا گریبان فروگذارند و زینتهاى خود را آشكار نكنند، جز براى شوهر خود یا پدر خود یا ... و نیز چنان پاى بر زمین نزنند تا آن زینت كه پنهان كرده ‏اند دانسته شود.»
سلام
ذکاوت شما ستودنیست،نکته را در نظر بنده پیدا کردید،ولی در پرداختن و تشریح آن ضعیف عمل کردید،ناراحتی بنده هم در مسئله ی حجاب و نظرات اساتید در این زمینه معطوف به نوع ایراد به این مسئله می باشد،گاهاً دیده می شود برای زدن مسئله ی به این مهمی از استدلال های نابجا و بعضاً مغرضانه استفاده می شود.
در انتها فرمودید:
فلسفه هرچه باشد؛ هدف، تسلیم حکم شدن است
بنده ام نظر شما را باز نشر میکنم ولی اینبار از نگاه دیگر:
فلسفه هرچه باشد؛ هدف، تسلیم حکم شدن است ولاغیر
نقل قول کردن
+5 #1848 رایحه ظهور 1395-02-04 10:54
با سلام به دوستان عزیز

مطلب جدید سایت با عنوان :

تحولات شش ماهی پایانی منتهی به ظهور ، حوادث ماه رجب - بخش 1



منتشر شد

u313.ir/2014-02-05-14-05-43/item/1327-1.html
نقل قول کردن
-9 #1847 ۴۱۷ 1395-02-04 10:51
به نقل از پیروز:
برید به آمار زاد و ولد تو اسرائیل مراجعه کنید
کنترل جمعیت برای مسلمونا افزایش جمعیت واسه صهیونیستا هان؟!


این جماعت دلواپس بی سواد فقط یه کار بلدن: هر کی حرف مخالف ما زد طرفدار اسراییل و یک عنصر خود فروخته غربزده است.

غافل از این که مدتهاست نظر مردم به نظر شخص دیگری نزدیک است ....
نقل قول کردن
-4 #1846 ۴۱۷ 1395-02-04 10:43
به نقل از یا زهرا:
این طرح منطقی و عقلانی است و به نظر من جای مخالفت نداره . فرزندآوری زیاد مایه بی عدالتی و ظلم و از بین رفتن آرامش است . که متاسفانه هنوز در کشورهای عقب افتاده و بی فکر شاهد آن هستیم . شما با فرزند آوری زیاد در حقیقت برای سرمایه داران کارگر درست می کنید .


این جماعت اگر عقل یا منطق داشتند طرفداری احمدی و مشایی نمی کردند.
نقل قول کردن
+4 #1845 پیروز 1395-02-04 10:42
به نقل از یا زهرا:
این طرح منطقی و عقلانی است و به نظر من جای مخالفت نداره . فرزندآوری زیاد مایه بی عدالتی و ظلم و از بین رفتن آرامش است . که متاسفانه هنوز در کشورهای عقب افتاده و بی فکر شاهد آن هستیم . شما با فرزند آوری زیاد در حقیقت برای سرمایه داران کارگر درست می کنید .


برید به آمار زاد و ولد تو اسرائیل مراجعه کنید
کنترل جمعیت برای مسلمونا افزایش جمعیت واسه صهیونیستا هان؟!
نقل قول کردن
+4 #1844 بیت العباس 1395-02-04 10:34
به نقل از بیت العباس:
و ستایش برای جهانیان است و بس


و ستایش برای خدای جهانیان است و بس
نقل قول کردن
+7 #1843 بیت العباس 1395-02-04 10:30
سلام علیکم جمیعاً

نادِ عَلیاً مَظهَرَالعَجائِ ب تَجِدهُ عَوَناً لَکَ فِی النَوّائِب لی اِلیَ اللهِ حاجَتی وَعَلَیهِ مُعَوَّلی کُلَّما اَمَرتَهُ وَرَمَیتَ مُنقَضی فی ظِللّ اللهِ وَ یُضِلل اللهُ لی اَدعُوکَ کُلَّ هَمٍ وَغَمًّ سَیَنجَلی بِعَظَمَتِکَ یا اللهُ بِنُبُوَّتِکَ یامُحَمَّدَ بِوَلایَتِکَ یاعَلِیُّ یاعَلِیُّ یاعَلِیُّ اَدرِکنی بِحقِّ لُطفِکَ الخَفیَّ اللهِ اَکبَرُاَنامِن شَرِّ اَعدائکَ بَریءٌ اللهُ صَمَدی مِن عِندِکَ مَدَی وَعَلَیکَ مُعتَمِدی بِحقِّ إِیاکَ نَعبُدُ وَ إَِیاکَ نَستَعینُ یااَبالغَیثِ اَغِثنی یااَبَاالَحَسَن َین اَدرِکنی یاسَیفَ اللهُ اَدرِکنی یابابَ اللهِ اَدرِکنی یاحُجَّهَ اللهِ اَدرِکنی یا وَلِیَّ اللهِ اَدرِکنی بِحَقَّ لُطفِکَ الخَفیَّ یا قَهّارُتَقَهَّر تَ بِالقَهرِوَالقَ هر ُفی قَهرِ قَهرکَ یاقَهارُ یاقاهِرَالعَدُو ّ یاواِلیَ الوَلِیَّ یا مَظهَرَ العَجائِبِ یامُرتَضی عَلِیُّ رَمَیتَ مِن بَغی عَلَیَّ بِسَهمِ اللهِ وَسَیفِ اللهِ القاتِلِ اُفَوَّضُ اَمری اِلیَ اللهِ اِنَّ اللهُ بَصَیرٌ بِالعَبادِوَاِل حُکُم اِلهٌ واحِدٌ لااِلهَ اِلاّ هُوَ الرَّحمنُ الرَّحیمُ اَدرِکنی یاغیاثَ المُستَغییَنِ یا دَلیلَ المُتَحیِّرِینَ یااَمانَ الخائِفینَ یامُعینَ المُتَوَکِلینَ یا رَاحِمَ المَساکینَ یا اِلهَ العالَمَینَ بِرَحمَتِکَ وَصَلَّی اللهُ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَالِهِ اَجمَعین وَ الحَمدُ اللهِ رَبِّ العالَمینَ.
بخوان علی را که مظهر صفات عجیبه است . تا یاری کننده تو باشد در سختی ها این بنده پیوسته به خدا نیازمند است . و من در امورم به او تکیه کرده ام و امور گذشته و اینده ام را به او وا می گذارم برای رفع هر ناراحتی تو را می خوانم . تا مشکل حل و مسائل روشن گردد قسم به بزرگیت ای خدا و به پیامبریت ای محمد و به ولایت تو ای علی ای علی ای علی مرا در یاب بحق لطف پنهانت . الله اکبر و من از شر دشمنانت بیزاری می جویم . خدای بی نیاز از سوی تو یاری می شم و بر تو اعتماد دارم به حق ایاک نعبد و ایاک نستعین . ای پدر کمک ای پدر حسنین مرا در یاب ای شمشیر خدا ای در خدا , ای حجت خدا ,ای ولی خدامرا در یاب . به حق لطف پنهانت ای غالب و غلبه کننده,ای دوست دوست خدا ای مظهر صفات عجیبه ای علی یقین دارم هرکه بخواهد ظلم نماید تو به شمشیر کشنده او را از پای در می اوری من تمام امورم را به تو واگذارمی کنم . بدرستی او بصیر بر بندگان است فرماید : خدای شما خدای واحد است و غیر از او خدایی نیست و بخشنده و مهربان . مرا در یاب ای فریاد رس فریاد خواهان ای راهنمای سر گردانان ای امان ده ترسندگان ای یاری دهنده پناه آورندگان ای رحم کننده بر فقرا ای خدا به رحمتت مرا در یاب و درود فرست بر محمد و ال او و ستایش برای جهانیان است و بس

اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
-1 #1842 احمدیان 1395-02-04 10:06
به نقل از یا زهرا:
این طرح منطقی و عقلانی است و به نظر من جای مخالفت نداره . فرزندآوری زیاد مایه بی عدالتی و ظلم و از بین رفتن آرامش است . که متاسفانه هنوز در کشورهای عقب افتاده و بی فکر شاهد آن هستیم . شما با فرزند آوری زیاد در حقیقت برای سرمایه داران کارگر درست می کنید .

معیار "زیاد" و "کم" بودن تعداد فرزند، توانایی جامعه و والدین در پرورش و حمایت از آنهاست. هر خانواده و جامعه باید بنا به وسع خود به تولید نسل بپردازد. (نباید فقط کمیت را در نظر داشت. زمانه تغییر کرده است. زندگی بشر پیچیده شده و برای اینکه یک کودک آماده زندگی در این دنیا شود نیاز به پرورش و آموزش و مهارت های زیادی دارد. مانند 300 سال پیش نیست که وقتی پسر 14 ساله بگذاند 2-3 حرفه ای بیاموزد و بعد هم وقتی 17 سالش شد یک کنیز برایش بخرد و یا زن بگیرد و تمام!)

وقتی سطح بهداشت پایین باشد، خانواده نمی توانند آنطور که می خواهد و با طیب خاطر برای تنظیم خانواده برنامه ریزی کنند، چون امکان بیمار، فلج، و حتی فوت فرزندان وجود دارد. چاره ندارند جز اینکه بیشتر از تعدادی که می خواهند بچه بیاورند.

نبود واکسیناسیون = افزایش جمعیت بیمار و فلج و ناتوان و مرگ و میر کودکان.

دیروز مثال زدم، ولی احساسات بعضی دوستان جریحه دار شد و پاک کردند.

جمعیت کره جنوبی تقریبا 50 میلیون نفر است.
جمعیت پاکستان تقریبا 200 میلیون نفر است.

وقتی این را می گویم، فکر می کند، می خواهم به او توهین کنم. در حالی که من پاکستان و مردمش را دوست دارم و در میانشان آشنایانی هم دارم. ولی اگر چشمت را بر روی مشکلات ببندی، آنها خود به خود از بین نمی روند. (وضع ایران هم خیلی بهتر نیست.)
نقل قول کردن
-2 #1841 یا زهرا 1395-02-04 09:36
به نقل از سعاح:
در راستای Agenda 21، اعتراف بیل گیتس [مالک مایکرو سافت] مبنی بر هدف کاهش جمیعت کشورهای در حال توسعه به یک چهارم بواسطه واکسیناسیون:

www.youtube.com/watch?v=8BobKXkrt8M

نوچه های نظام استکبار، بفرمایید توجیه، اهانت و مسخره گی همیشگی!


این طرح منطقی و عقلانی است و به نظر من جای مخالفت نداره . فرزندآوری زیاد مایه بی عدالتی و ظلم و از بین رفتن آرامش است . که متاسفانه هنوز در کشورهای عقب افتاده و بی فکر شاهد آن هستیم . شما با فرزند آوری زیاد در حقیقت برای سرمایه داران کارگر درست می کنید .
نقل قول کردن
+4 #1840 محمود1 1395-02-04 09:00
دکتر پیروز مجتهدزاده نوشت:
مسؤل سرافکندگی های طاقت فرسا در سیاست خارجی کیست
نشانی:
598.ir/.../...

خلاصه:
جنابان آقایان روحانی و ظریف این گونه به نظر می آید که شما ننگ شکست مفتضحانه کنفرانس سران اسلامی در استانبول را نشسته پذیرفته اید و فقط می کوشید با استفاده از تبلیغاتچی های تهی فکر جناحی خود با استفاده از امکانات دولتی فکر و توجه ملت را از این شکست ننگین منحرف سازید. خیر! این چاره امر نیست!

...الگوی خیانتکارانه در سیاست خارجی را کنار بگذارید و شهامت داشته باشید....
نقل قول کردن
-5 #1839 خادم امام زمان عج 1395-02-04 08:32
به نقل از همین جوری یهویی:
گفتین عرب و عجم آیا این خبر مرتبط با دیدار چند وقت پیش فائزه هاشمی با مقام یهودی هست و آیا آن دیدار هم در اسرائیل انجام شده بود
در ضمن خروج سفیانی مرتبط با ماه رجب است آنگاه چه ربطی به شعبان دارد
اگر مطمئنی یه من جواب بده ؟

سلام دوست عزیز
خیر. مربوط به این چیزی که فرمودید نیست.
طرح ریزی حادثه ایست که در آن تاریخ که خدمتتون گفتم رخ خواهد داد! در همین حد که :
قربانی گرفتن برای ابلیس است!!!!!
نقل قول کردن
+7 #1838 مهر 95 1395-02-04 06:53
به نقل از همین جوری یهویی:
من قبلا در مورد بیدا اینترنتی گشتم هیچ سایت مرجع شیعی و ویکی پدیایی در موردش توضیحی نداده بود و یا مثل وادی یابس که محل خروج سفیانی ذکر شده می خواهم بدانم بر چه اساسی یک عده امروزه منطقه درعا را همان وادی یابس می پندارند ؟

ممکنه مشخصا ابتدای خروج از خود درعا نباشه البته خروج از درعا هم خیلی بیربط نیست
شناسایی محل خروج نیاز به ترکیب چند حدیث و اسناد تاریخی و دقت در تحولات میدانی داره
که نیاز به یک متن بلند داره
اما بطور ساندویچی بگم که وادی یابس یک اسم خاصه و اینطور نیست هربیابانی را به این اسم بخوانند که از عربستان شروع و تا درعا و کمی انطرفتر از نظر طولی(عرضشو کاری ندارم) اطلاق میشه
در حدیث هست سفیانی از سمت دمشقه این بیابان خروج میکنه پس دیگه فکرتو نبر سمت و سوی دیگه وتواین امتداد دنبال محل خروج بگرد حالا یا درعا ویا کمی قبلتر در انسوی مرز سوریه و اردن , وحق نداری خیلی انورتر بری چرا که سفیانی از شام خروج میکنه و باز حق نداری خیلی بسمت دشق حرکت کنی چونکه از محدوده بیابون خارج میشی
توضیحات زیاد داره که متنو خیلی بلند میکنه و خیلی جاها در این مورد نوشته اند اما ریز نشده اند و همین عدم دقت در جزییات باعث میشه ادم کمی گیج بشه.
اسمم مهر چند بود بازم یادم رفت :D
نقل قول کردن
-3 #1837 رهگذرم دل نبند 1395-02-03 23:16
به نقل از کامی:
دوستان این فضای فکری که رسانه های داخلی ایجاد کردن بابت حوادث طبیعی که رخ میده بنظرتون عقلانی هست؟منظورم اینه که مثلا 30 سال پیش این زلزله ها نبوده و الان بیش از حد انتظار شده؟یا فقط بخاطر وجود رسانه اینا بازتاب داده میشه و نرخ این حوادث تغییری نکرده؟و ما احساس میکنیم این حوادث بیشتر شده...

کدوم حوادث نابودی بخشی از انسان ها با عذاب های الهی عادی و طییعی خواهد بود و یارای مقاله با آن عملا نیست حالا معصوم فرض کن گفته دو سوم بشر
خدایی نکرده هنگامه ظهور صاحب الزمان هست و قیامت صغری و پایان مهلت کفار و انتقام از مشرکان و منافقان
اگر این حجم انبوه کافران با عذاب الهی حذف نشوند که هرگز خود امام زمان هم توان مقابله با آنها را نخواهد داشت
نقل قول کردن
+14 #1836 ali110 1395-02-03 23:09
به نقل از ali110:
سال ۹۶ در راه است. نه چرخ زندگی مردم چرخید نه برجام به فرجام رسید. نه سران فتنه از حصر خارج شدند. از برکات حضور روحانی این بود که مردم بیش از پیش آمریکا را شناختند. فتنه گران هم ناامید شدند . از طرفی هم دیگر مطالبات اقتصادی مردم متوجه جریان انقلابی نیست و کسانی که نزدیک ۳۰ سال مدیریت اجرایی را در اختیار داشتند (مانند سران فتنه ٬ هاشمی و روحانی) باید پاسخگو باشند

انصافا روحانی هم فتنه گران رو خوب خر کرده چون می داند رفع حصری در کار نیست و اگر چیزی هم باشد دادگاه و اعدام است. اما دلم برای عوامی می سوزد که به امید شعار ۱۰۰ روزه رفع مشکل اقتصادی به او رای دادند.
نقل قول کردن
+2 #1835 خودم 1395-02-03 23:06
...........
جناب اقای عمار سلام...
خودم به شخصه حرفم اینه فار از هر گونه جناح بندی سیاسی.. بیایم به هم ایین مهر روزی و محبت رو ترویج بدیمم... شاید در این سایت هم مثل جاهای دیگه دوتا هم فکر و هم عقیده پیدا نشه ک کاملا طبیعیه و هر کی هم دوس داره هر جور بخاد ابراز عقیده کنه... ولی مهم اینه ک ضمن ابراز عقاید به هم عشق بورزیم...
خودم به مشا و سایر دوستان فارغ از هر طیف سیاسی و هر نوع نظری... از بزرگ و کوچک عشق می ورزم و دسوتتون دارم
همیشه سرفراز باشید..
نقل قول کردن
+12 #1834 ali110 1395-02-03 23:00
سال ۹۶ در راه است. نه چرخ زندگی مردم چرخید نه برجام به فرجام رسید. نه سران فتنه از حصر خارج شدند. از برکات حضور روحانی این بود که مردم بیش از پیش آمریکا را شناختند. فتنه گران هم ناامید شدند . از طرفی هم دیگر مطالبات اقتصادی مردم متوجه جریان انقلابی نیست و کسانی که نزدیک ۳۰ سال مدیریت اجرایی را در اختیار داشتند (مانند سران فتنه ٬ هاشمی و روحانی) باید پاسخگو باشند
نقل قول کردن
-1 #1833 صدای وجدان 1395-02-03 22:38
به نقل از رصد:
سلام به همه ی بزرگواران

کاربر علی -مهدی - ..........- 0000 و چند نام دیگر

توجه داشته باشید اگر در این سایت اجازه ی نشر نظرات بدون تایید وجود دارد به این دلیل است که اعتقاد داریم قبل از هرچیز باید اخلاقی مهدوی داشته باشیم .اینکه شما و یک کاربر دیگر مدام با تغییر نام باب توهین به برادران ایمانی در کشوری دیگر را باز کنید به هیچ وجه پذیرفته نیست. شما میتوانید با عقاید دیگران مخالف باشید واین مخالفت را درعین احترام اعلام کنید اما متاسفانه توهینهای مداوم شما به مسلمانان کشوری دیگر صرف اینکه هموطن شما نیستند از حد گذشته است.
بنابراین ضمن انتشار تصویر نظرات شما همراه با آی پیها و نامهای متفاوت شما برای اخرین بار تذکر داده میشود در صورتیکه به این توهینها ادامه دهید تمام ای پیهای مورد استفاده ی شما بسته خواهد شد.


رصد

پس چرا حالا میگی گذاشتی پدر صاحب بچه رو در آوردن
نقل قول کردن
+2 #1832 رهگذرم دل نبند 1395-02-03 22:38
در ضمن طبق کدام روایت می گویید فتنه آخر 7 سال به طول می انحامد در حالی که روایات صحبت از 4 فتنه کرده اند که فتنه چهارمی 18 سال طول می کشد

در مورد اون 7 سال هم میشه بهمن 96 که هیج ریطی هم به ماه رجب نداره

جنگ سوریه یا بحران سوریه به یک سری تظاهرات گسترده و در نهایت درگیری‌های نظامی در کشور سوریه گفته می‌شود که از ۲۶ ژانویه ۲۰۱۱ ( ۶ بهمن ۱۳۸۹ ) شروع شده‌است که تأثیرگرفته از تحولات سیاسی منطقه خاورمیانه موسوم به بهار عربی است.[۷۷][
fa.wikipedia.org/.../...
نقل قول کردن
-10 #1831 خودم 1395-02-03 22:31
به نقل از و نراه قریبا:
ولی ایهاهمش ولی اینها همش راسته
و نشات گرفته از نزدیکی نجم الثاقب به زمین هست
و حالا اون قصیه دوتا خورشید هم که توی آسمان آمد باید هم تاثیر دو خورشید زمین را گرم تر هم بکند

الان نظریه دگیری در مقابل نظریه کرویت زمین مطرح شده و اینکه زرمین تخته.. بفرض اگه نظریه زمین تخت اثبات بشه دیگه بحث طارق و نجم الثاقب و ...دیگه محلی از اعراب نداره...
نقل قول کردن
+5 #1830 رهگذرم دل نبند 1395-02-03 22:30
به نقل از نیما:
مانور مشترک اردن و آمریکا در اواخر اردیبهشت ( جالبیش اینکه همیشه در بهار ( رجب ) برگزار میشه.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش اردن در بیانیه‌ای از آغاز مانور مشترک بین اردن و‌امریکا موسوم به «الاسد المتأهب» (شیر در کمین) از تاریخ 15 الی 24 ماه می (26 اردیبهشت الی 4 خرداد) در اردن خبر داد. ( شیر در کمین !!! این اسم خیلی معنی داره ... هر سال همین اسم رو میذارند )

این برای ششمین سال پیاپی است که این مانور برگزار می‌شود. ( سال هفتم که 1396 میشه حمله میکنند ( فتنه شام هم هفت ساله میشه ) )

این مانور در سه بخش زمینی، دریایی و هوایی برگزار خواهد شد.

سال گذشته نیز این مانور با شرکت 18 کشور در اردن برگزار شد.


مطلبی که بسیار برام عجیبه این هست که چرا اینها هر ساله این رزمایش را با همین نام الاسد المتاهب درماه رجب بر گزار می کنند و آیا این به غیر از ایجاد یک جنگ روانی برای ما هست انگار خودشان هم دقیقا درمود ماه خروج سفیانی با خبرند و هر بار هم زور می زنند او را خروج بدهند

و الا همه برگزاری ها در ماه رجب نمی تواند امری عادی و غیر منتظره باشد

و حالا گفتید سال گذشته هم در همین ماه رجب بوده و در پست های همین سایت هم در قسمت نظراتش کاربری گقته بود این ها در ماه رجب سال 1390 هم رزمایشی داشتن
u313.ir/chat/item/735--19-.html
نقل قول کردن
+2 #1829 خودم 1395-02-03 22:27
به نقل از رصد:
سلام به همه ی بزرگواران

کاربر علی -مهدی - ..........- 0000 و چند نام دیگر

توجه داشته باشید اگر در این سایت اجازه ی نشر نظرات بدون تایید وجود دارد به این دلیل است که اعتقاد داریم قبل از هرچیز باید اخلاقی مهدوی داشته باشیم .اینکه شما و یک کاربر دیگر مدام با تغییر نام باب توهین به برادران ایمانی در کشوری دیگر را باز کنید به هیچ وجه پذیرفته نیست. شما میتوانید با عقاید دیگران مخالف باشید واین مخالفت را درعین احترام اعلام کنید اما متاسفانه توهینهای مداوم شما به مسلمانان کشوری دیگر صرف اینکه هموطن شما نیستند از حد گذشته است.
بنابراین ضمن انتشار تصویر نظرات شما همراه با آی پیها و نامهای متفاوت شما برای اخرین بار تذکر داده میشود در صورتیکه به این توهینها ادامه دهید تمام ای پیهای مورد استفاده ی شما بسته خواهد شد.


رصد

با این نظر موافقم ک براداری دینی نباید به هم توهین کنن.. و. گرنه چه فرقی بین ما و جبهه داعش هست... ظرفیت ها رو باید بالا ببریم...مسیر ظهور از خود سازی می گذره..
این ادقامات چندش اور در شان بچه های منتظر ظهور نیس...
خدا از سر تقصیرات ما بگذره... بیایید به هم مهر و محبت هدیه کنیم.. هر روز و هر ساعت...
نقل قول کردن
+3 #1828 همین جوری یهویی 1395-02-03 22:06
به نقل از مهر 95:
به گزارش گلستان بلاگ،وبلاگ «مهدویت» نوشت:

(بسم الله الرحمن الرحیم)
الان در سرزمین بیداء، ساختمان‌هایی بنا شده که یکی از آن ساختمان‌ها وزارت آموزش پرورش است و پادگان‌هایی در قسمت شمالی بیداء مستقر است و ساخته شده و امروز دیگر بیداء، جزء خود مدینه است. آیت الله نجم الدین مروجی طبسی، مدرس مرکز تخصصی مهدویت در برنامه “نشان صبح” به بررسی روایات مهدویت با موضوع بیدا و دابه الارض پرداخت.

وی در ارتباط با “خسف بیداء (فرو رفتن لشگر سفیانی در شهر مدینه) گفت: در اینجا باید ببینیم که بیداء کجاست؟ کتاب “معجم معالم الحجاز” همان روش “معجم البلدان” را در پیش گرفته ولی در چارچوب حجاز است، جلد دوم این کتاب در مورد بیدا می گوید: «این کتاب وضعیت فعلی بیداء را توضیح می‌دهد، زمینی که هیچ در آن نیست. از مسجد شجره به طرف جنوب که حرکت کنید؛ بیدا است، پس متصل به مدینه است. بیدا یعنی زمین خالی و صاف ولی بیداء امروز سرزمینی نیست که بی آب و علف باشد. الان در همان سرزمین بیدا ساختمان‌هایی بنا شده که یکی از آن ساختمان ها وزارت آموزش پرورش است.»
این استاد حوزه افزود: الان پادگان هایی در قسمت شمالی بیداء مستقر است و ساخته شده و امروز دیگر بیداء جز خود مدینه است، من تأکید داشتم حرف ایشان را بیاورم. زیرا جزء معاصرین است و از خود حجاز است.

من قبلا در مورد بیدا اینترنتی گشتم هیچ سایت مرجع شیعی و ویکی پدیایی در موردش توضیحی نداده بود و یا مثل وادی یابس که محل خروج سفیانی ذکر شده می خواهم بدانم بر چه اساسی یک عده امروزه منطقه درعا را همان وادی یابس می پندارند ؟
نقل قول کردن
-1 #1827 سیدعطاءالله فیروزی 1395-02-03 21:57
به نقل از احمد:
ناراحت نشید ولی به نظرم این هوای نفسیست که چنین فرضهایی رو داره
من به نظرم چنین کسی وجود خارجی نداره و بیشتر بهتر به خدا دل ببندید تا این نوع تفکرات ..من فکر نمیکنم جهان معطل باشه که مثلا فردی بیاد
به نظر من اصلا همچین شخصی وجود نداره و بیشتر مباحث دینی هم داستان سراییست خودم به نظرم باید دل به خدا بست تا این طور حرفها

زرت...
قبلا از این حرفها خندم میگرفت،
حالا دیگه اصلا واکنشی ندارم
چون آنچه که بر من باید روشن میشده روشن شده
فرضیه شما که به کل اشتباست
اما چون گفتی به خدا دل ببند حتی با همون منطق و فرضیه اشتباهت هم میشه به این نتیجه رسید که ظهور یک منجی برای خدا کاری نداره و ظهور این منجی میتونه حاصل دل بستن به همون خدا و نعمات همون خدا باشه
نقل قول کردن
+2 #1826 نجم الثاقب 1395-02-03 21:56
به نقل از خودم:
همه شون نیستن.... مثلا نمادی ای چینگ در این شکل که دایره نیمه سیاه و نیمه سفیده... نماد اینه ک زمین تخت هست و کروی نیس...
و جالبه تورات میگه زمین تخته و خورشید و کائنات به دور زمین میچرخند( قضیه زمین مرکزی) ولی قران نظرش بر کرویت زمین بیشتر صدق میکنه... در حالیکه علم امروز میگه زمین تخته و کروی نیس....
!!!!

مثلا اسمتو هم گذاشتی دانشمند
داری علنا مبگی قرآن در برابر تورات چرنده
نقل قول کردن
+5 #1825 رصد 1395-02-03 21:39
سلام به همه ی بزرگواران

کاربر علی -مهدی - ..........- 0000 و چند نام دیگر

توجه داشته باشید اگر در این سایت اجازه ی نشر نظرات بدون تایید وجود دارد به این دلیل است که اعتقاد داریم قبل از هرچیز باید اخلاقی مهدوی داشته باشیم .اینکه شما و یک کاربر دیگر مدام با تغییر نام باب توهین به برادران ایمانی در کشوری دیگر را باز کنید به هیچ وجه پذیرفته نیست. شما میتوانید با عقاید دیگران مخالف باشید واین مخالفت را درعین احترام اعلام کنید اما متاسفانه توهینهای مداوم شما به مسلمانان کشوری دیگر صرف اینکه هموطن شما نیستند از حد گذشته است.
بنابراین ضمن انتشار تصویر نظرات شما همراه با آی پیها و نامهای متفاوت شما برای اخرین بار تذکر داده میشود در صورتیکه به این توهینها ادامه دهید تمام ای پیهای مورد استفاده ی شما بسته خواهد شد.


رصد
نقل قول کردن
-2 #1824 هــــی 1395-02-03 21:31
به نقل از ..:
تو عقیم فکری هستی
همون 26 دی ماه و ملک سلمانی که مرده
همون آتشفشان تهران و .
تو خیالت راحت

یک سال وابه نقل از ..:
تو عقیم فکری هستی
همون 26 دی ماه و ملک سلمانی که مرده
همون آتشفشان تهران و .
تو خیالت راحت

فقط یک سوال اوضح
آن زمانی که این واکسن ها و اراجیف نبود پس چرا کودکان فلج نمی شدند اما چطوریه یهو کشف کردن باید این واکسن ها را برنی و الا فلجی

تاره هزار جوره هم واکسن و الا خدا می داند هر کدامن هم کام اثر سوء رو دارد

اگر بنا فقط به فلج بود خب باید یک واکسن هم کفاف می داد نه این هم کوفت و مرگ

یعنی یهو ابن همه جهش ژنتیکی رخ داد و بشر در این یک قرن اخیر این هم بیماری جدیدبرایش پیدا شد
نقل قول کردن
+2 #1823 مهدی 1395-02-03 21:27
به نقل از حتما نگاه کنید:
دوستان امشب سریال حضرت یوسف است
این قسمت سریال قشنگ ترین قسمت سریال است و در این قسمت زلیخا جوان میشه
اونایی که ندیدن حتما نگاه کنند و اونایی هم که مثل من چهارمین بار است که میبینند حتما نگاه کنند چون ارزش 1000 بار نگاه کردن رو هم داره
یوسف پیامبر امشب راس ساعت 22:00 شبکه آی فیلم




عشق یوسف و زلیخا از نوع عشق های ابدی هستند اینها اون دنیا هم کنار هم هستند البته این تشنگی و دلداگیها بسیار نایابه و در زمانه ما به یک رویا شبیه!
نقل قول کردن
-6 #1822 و نراه قریبا 1395-02-03 21:19
به نقل از حمید 0:
قبل از زمستان پارسال هم می گفتند پدیده ال نینو در ایران در راهه و زمستان وحشتناکی خواهیم داشت :))
کم گوشتون رو به این چرندیات بدید
تابستان امسال هم مثل تابستان های سال قبل خواهد بود

ولی ایهاهمشبه نقل از حمید 0:
قبل از زمستان پارسال هم می گفتند پدیده ال نینو در ایران در راهه و زمستان وحشتناکی خواهیم داشت :))
کم گوشتون رو به این چرندیات بدید
تابستان امسال هم مثل تابستان های سال قبل خواهد بود

ولی اینها همش راسته
و نشات گرفته از نزدیکی نجم الثاقب به زمین هست
و حالا اون قصیه دوتا خورشید هم که توی آسمان آمد باید هم تاثیر دو خورشید زمین را گرم تر هم بکند
نقل قول کردن
-5 #1821 علی 1395-02-03 21:13
به گزارش اسلام تایمز به نقل از گلوبال ريسرچ؛ بزرگترین تهدید زیست محیطی که انسان با آن روبروست دستکاری های ژنتیکی است. دانشمندان درسرتاسر جهان در حال تغییر ماهیت اصلی و خدادادی موجودات زنده اند . پشت درهای بسته ، دانشمندان در حال خلق موجودات و مخلوقات ترسناک وعجیب اند که مردم کمترین تصوری از آنها در ذهن ندارند و البته به نظر نمی رسد کمترین نگرانی نیز در مورد آنها وجود داشته باشد . اما واقعیت این است که دستکاری ژنتیکی می تواند نتایج جدی و خطرناکی به دنبال داشته باشد .

دانشمندان می گویند دارند غلات را مقاومتر می کنند . همچنین آنان را در برابر حشرات مقاومتر کرده و تولیدشان را زیاتر می کنند . دانشمندان می گویند آنها حیوانات را به موجوداتی مفیدتر برای انسان تبدیل می کنند . آنها معتقدند با این دستکاری ها کیفیت زندگی بشر را بهبود می بخشند. اما سوال اساسی اینجاست که اگر آنها اشتباه کنند چه؟ اگر غذاهای دستکاری شده برای انسان واقعاً بد باشند چه ؟ لازم به ذکر است که 70 درصد مواد غذایی فروخته شده در آمریکا دارای حداقل یک افزودنی اصلاح شده اند . الان برای برگشتن به عقب دیگر دیر است. ما با کله به جلو رفته ایم و در حال خلق موجودات ترسناک و عجیبی هستیم که از نتایج آن نیز بی خبریم. روزی می رسد که نسل های آینده به گذشته نگاه می کنندو فکر می کنند که ما چقدر احمق بودیم .


** غذاهای دستکاری شده ژنتیکی

به ما گفته شده است که غلات اصلاح ژنتیکی شده می تواند کل دنیا را تغذیه کند. هم اکنون در کل دنیا شاهد دروی این محصولات هستیم . ما شاهد تولید . غلات هستیم، اما درکنار آن شاهد بروز بیماری های جدید هم هستیم که همگی نتیجه دستکاری های ژنتیکی هستند.

"جرج دی ورسکی" در مقاله ای می گوید که چطور در چین، کرم های پنبه در برابر سموم موجود در گل پنبه اصلاح شده مقاوم شده اند. همزمان با نگرانی جهانی د رمورد شیوع این نوع کرم ، منبع اصلی آنها در چین شناخته شد. دانشمندان متوجه شده اند که این کرم بیشتر درون پنبه bt که اصلاح شده است رشد می کند.

در خود ایالات متحده نیز از این دست اتفاقات می افتد . NPR می نویسد : کرم های ریشه ذرت نیز در ذرت اصلاح شده مقاومتر شده اند . در شرق آیوا و قسمتی از مینه سوتا و نبراسکا ، ریشه ذرتهای اصلاح شده خورده و جویده می شوند . "آرون گاسمن" از دانشگاه ایالتی آیوا ، متوجه شد که ریشه این ذرتها مقاومت کمتری در برابر کرم دارند .

قرار نبود از این اتفاقها بیافتد ، اما انگار دارد می افتد...

ولی بالاخره یک چیز را فهیمدیم و آن این است که ذرت اصلاح شده خیلی هم ایمن نیست .

زنگ خطر را "دکتر مرکولا "از بیمارستان علوم پزشکی شربوک در شهر کبک کانادا به صدا درآورده است . این زنگ خطر یافتن سم درخون 93 درصد از زنان باردار مورد آزمانیش و درخون ناف 80 درصد از کودکان و در خون 67 درصد زنانی که باردار نبودند ...

تحقیقات نشان می دهد که بعضی از سموم در غذای بسیاری از مردم طبقه متوسط کانادا دیده می شود . چرا که غلات و غذاهای اصلاح ژنتیکی شده د رقسمت اعظم غذاها و اشامیدنی های این مردم دیده می شود . شاید این سموم از گوشت حیواناتی باشد که علوفه اصلاح شده مصرف کرده اند .

نتایج این تحقیقات نگرانی ها را نسبت به مصرف غلات و غذاهای دستکاری شده را افزایش می دهد . اگر این فرضیه ها درست باشد ، باید گفت سموم تعبیه شده در این غلات دستکاری شده ، همانطور که حشرات را از بین می برد ( اگر از بین ببرد) بدن ما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد . این سموم با از بین بردن امعاء و احشاء جانور آن را می کشد . با اینکه دانشمندان م یگویند این سموم روی دیواره های معده و مری پستانداران (از جمله انسان ) تاثیری ندارد ، اما تحقیقات نشان می دهد این سموم روی موشها و میمون ها تاثیر بدی می گذارد.

الا شما مطمئنید غذاهایی که مصرف می کنید سالم است ؟

** تبدیل حیوانات به غول و دیو

به نظر می رسد دانشمندان کلاً با حیوانات اصلاح ژنتیکی شده مشکلی ندارند و با آنها راحتند. اخیراً درچین ، دانشمندان 300 گاو را طوری دستکاری کرده اند که شیری تولید می کنند که کیفیتش در حد واندازه شیر انسان است.

فکر می کنید آنها چطور این کار را کرده اند ؟

آنها ژن انسان را به بدن این گاوها وارد کرده اند .

پس الان آن گاوها ، نیمی انسان ونیمی گاوند...

هنوز گیج نشده اید ؟ تا حالا باید گیج شده باشید ...

اگر می خواهید بیشتر گیج شوید به مثال های زیر نگاهی بیندازید :

- در ژاپن دانشمندان موشی درست کرده اند که مثل گنجشک جیک جیک می کند.

- یک شرکت در آمریکا ، ماهی آزادی تولید کرده که ضمن گوشتی بودن سه برابر ماهی آزاد معمولی است .

- در ژاپن دانشمندان اندام های موش خرما را در موش معمولی کارگذاشته و پرورش داده اند . حالا می خواهند با همین روش اندام های انسان را دربن خوک بازسازی کنند..

- دانشمندان توانسته اند بزهای عنکبوتی و گربه های فلورسنتی تولید کنند.

تازه این ها چیزهایی است که دانشمندان به زبان خودشان به ما گفته اند ، خدا می داند چه چیزهای دیگری ساخته اند و بروز نداده اند .

میتوانید در تخیلتان موجوداتی که دانشمندان در پشت درهای بسته ساخته اند تصور کنید ؟


** انسان دستکاری شده

باید با کمال تاسف اعلام کرد هم اکنون جنین انسان به طور مصنوعی ساخته می شود.

دانشمندان جنین هایی تولید کرده اند که والدین اشان 3 نفر است .

دیلی میل می نویسد: اولین انسان هایی که با اصلاح ژنتیکی درست شده اند پا به عرصه وجود گذاشته اند. 3 جنین دستکاری شده سالم که دومین تجربه انسان در تولید جنین اصلاح شده است باز باعث جنجال هایی تازه در مورد اخلاق و انسان شده است .

دو تن از این نوزادان دارای ژن هایی از 3 پدر و مادرند.

15 تن از نوزادان در طی سه سال گذشته در یک پروژه تحقیقاتی در انستیتو کشت پزشکی و علمی درسنت برناباس نیوجرسی به دنیا آمده اند.

اثر انگشت دو تن از این کودکان یک ساله این مرکز ، نشان می دهد که آنها دارای ژن هایی از سه نفرد. دو زن و یک مرد.

این کودکان با داشتن ژن های فوق العاده می توانند با تکثیر آنها در خزانه ژنتیکی خود آنها را به فرزندان خود نیز منتقل کنند.

ما کجا هستیم ؟ انسان چه می کند؟

آیا این کودکان روزی تکثیر هم می شوند ؟

اگر پاسخ مثبت باشد، خزانه ژنتیکی آنها در تعداد زیادی از انسان ها جلوه گر شده و باعث تولید جمعیت عظیمی از انسانها می شود . اتفاقی که تبعات آن غیرقابل پیش بینی و البته کنترل است.

اما دانشمندان آنقدر از بوجود آمدن چنین انسان هایی هیجان زده اند که هرگز از خود نمی پرسند چرا چنین کاری کرده اند؟ علت بوجود آوردن چنین انسان هایی چیست ؟

دانشمندان در سرتاسر دنیا، برای معالجه بعضی از بیماریها موجوداتی بوجود آورده اند که نیمی انسان و نیمی حیوان هستند . دیلی میل درگزارشی فاش کرد که در لابراتواری در انگلیس ، دانشمندان نطفه هیبریدی انسان – حیوان ساخته اند .

در این لابراتوارها ، دانشمندان 150 جنین انسان – حیوان ساخته اند.

بهانه ساخت این موجودات که در 13 سال گذشته انجام گرفته ، معالجه برخی از بیماری های انسان است .

افشای این موضوع یک روز پس از آن صورت گرفت که کمیته ای از دانشمندان نسبت به ایجاد سیاره میمونها باتولید چنین موجوداتی هشدار داده اند.

واقعاً چه کسی در جهان گفت که چنین تحقیقاتی برای انسان مفید است.

چنین دستکاری ها و آفرینش هایی در قلب ایالات متحده هم انجام می گیرد.

MSNBC خبر از تولید موجودی نیم انسان و نیم حیوان می دهد و می نویسد : در مزرعه ای در یکی از شهرهای آمریکا 50 گوسفند وجود دارند که دربدنشان جگر انسان ، قلب انسان و مغز انسان وجود دارد.

واقعاً این یعنی چه ؟ اصلاً نیم انسان نیم حیوان چه معنی دارد؟

آیا واقعاً دیگر چیزی وجود دارد که ما را از حیوانات متمایز کند؟

اگر هست پس چرا عده ای از این خط قرمز رد شده اند ؟

نکته تاسف آور این است که مردم جهان از این اتفاقات ناراحت نمی شوند.

MSNBC موارد دیگری از بلاهایی که دانشمندان دارند بر سر ژنتیک انسانی می آورند فاش کرده است:

- در دو سال گذشته دانشمندان خوکی توليد کرده اند که خون انسان در رگهایش جریان دارد.

- ساختن خرگوشی با DNA انسانی و تزریق سلول های بنیادی انسان به موش برای درمان موش افلیج

آیا علم حق دارد با DNA انسان چنین کاری کند ؟

آیا ما می توانیم مطمئن باشیم همه این آزمایش ها و تجربیات برای انسان خطر و یا نتیجه ناگواری نخواهد داشت ؟

در مینه سوتا ، دانشمندان در حال خلق موجودی با بدنی انسان – خوک هستند که بدین وسیله اندام های حیاتی انسان را کشت دهند .

اگر شما به یک اندام و یا عضو نیاز داشته باشید باید چک کنید این اندام از کجا آمده است . اگر حواستان جمع نباشد اندام یکی از همین خوکها و گوسفندها را به بدنتان پیوند زده اند و رفته است پی کارش.

یکی دیگر از اتفاقات نگران کننده دراین حوزه ، جنبش بسیار پیشرفته و علمی است که در آن در بدن انسان ، ریزتراشه ، نانوربات ، کامپیوتر و ریزپردازنده کار می گذارند .

دانشمندان معتقدند با این امکانات و فن آوری ها انسان قدرتمندتر و باهوش تر می شود . آنها می گویند با این کار مریضی ، از کارافتادگی ، معلولیت ، سالمندی و درنهایت مرگ حذف شدنی است.

آیا می توانید اسم این . بشرها را بشر بگذارید ؟ ما با این .انسان ها چه باید کنیم ؟ این یک سوال جدی است .

چه خوشتان بیاید و چه نیاید ، چه خدا را قبول داشته باشید و چه نداشته باشید ، خداوند این جهان را در کمال توازن و اعتدال آفریده است . توازنی در حد تفاوت "پرنده و زنبور" و "درخت و گل".

کارهایی که ما می کنیم این است: ما داریم تعادل و ثبات جهان خلقت را بر هم می زنیم. برهم زدنی که نتایج ناخوشایندی حتی برای خود ما دراین نسل خواهد داشت .

فکر نکنید می توانید حشره، گیاه ، حیوان و یا حتی انسان را تغییر دهید و آن وقت همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود.

باید از پرداخت بهایی گزاف برای چنین افتخارات !!! و فن آوریهایی ترسید...

www.islamtimes.org/fa/doc/news/177625/
نقل قول کردن
-2 #1820 هــــی 1395-02-03 21:12
به نقل از مهدی:
خوب ابله جان هزینه درمان مریض شدنتون بسیار بسیار بیشتر بود...
باید الان فلج شده بودی یا چند تا بیماری دیگه و تا میفهمیدی اون زمان با به فلاسک بی ارزش و چند قطره واکسن چه خدمتی به اقتصاد کشور شد
همه دنیا از امریکا گرفته تا هر کشوری چنین طرحههای انجام میشه اونم رایگان //
ولی افغانستان و پاکستان و.... جریانش جداست... نگاه به امار مرگ و میر نوزدان در افغاستان که 120 نفر به ازای هر 1000 کودک هستش بنداز و امریکا وکه 5 نفر و ژاپن که 2 نفر هستش....

باشه تو راست میگی
فقط من دوست دارم ببینم بعدا عقیم هستم
پدری از اینا در بیارم
نقل قول کردن
-4 #1819 سعاح 1395-02-03 21:08
به نقل از افشاگر:
سعاح ما خیلی اینجا به یوتوی,ب دسترسی نداریم
اگر امکانش هست مختصر توضیحی بده قضیه در مورد چی هست شاید از طریق سایتشان حایی خبر مهمی بود را بهشان اطلاع دهیم

اما اگر در مورد جاسوسی از طریق گوشی های موبایل و شبکه های اجتماعی هست اینها رو قبلا روشنگری داشته اند مثل مکان یابی و ...

لینکی که گذاشته بودم از یک سخنرانی بیش از دو ساعته دکتر دیوک پستا [Dr. Duke Pesta] هست که در آن ایشون نظام تحصیلی جدید آمریکا برای دانش آموزان رو نقد کرده است۔ این سیستم که هسته مشترک [Common Core] نام دارد یک جنجال عظیمی میان اساتید مدارس آمریکا بپا کرده است و صدها هزار اساتید و والدین می گویند که این سیستم برای کودن کردن [Dumbing Down] بچه های ما طراحی شده است۔

گرچه اصل کاری این پروژه دیوید کلمن [David Coleman]، یک یهودی الاصل هست اما بیل گیتس به این پروژه بیش از 6 میلیارد دلار مهیا نموده است۔

طراحان سیستم هسته مشترک اذعان دارند که باید در تعلیم علی الخصوص ریاضیات عدالت اجتماعی برقرار شود و از این لحاظ هر سوال نباید یک جواب مشخص داشته باشد بلکه پاسخی درست است که هم تیمی تون او را پذیرفته باشند۔ ناقدان این سیستم می گویند که هسته مشترک نه فقط شاگردان کودن ببار می آورد بلکه از ادبیات هم شعر و هنر و داستان تقریباً همه چیز رو خارج کرده داستانهای مبتذل رو جایگزینش کرده اند۔ والدین کودکان آمریکائی هم از این نحو آموزش سخت برآشفته شده اند و میخواهند هرچه زودتر سیستم قبلی برگردد۔

در ضمن کارنامه دیگری که مال بیل گیتس و همسرش هست همان واکسیناسیون فرزندان آسیا و آفریقا وغیره هست که جنجال عظیمی حتی در غرب بپا کرده است۔ علی الخصوص در لینک که گذاشته بودم در سخنرانی فنّی خود در مجمع TED، و در مصاحبه های دیگر بیل گیتس صراحتاً گفته است که واکسیناسیون در کاهش جمیعت کاربرد دارد و هدف ما باید رسیدن به یک چهارم جمیعت جهان باشد۔

اینها همش برنامه ای است که سازمان ملل متحد در سال 1992 میلای بعنوان Agenda 21 آورده بود۔ این هم برای خود یک داستان دارد اما باشد برای یک وقت دیگر۔

قصدم از گذاشتن چنین اخبار اینست که باید مراقب بود مبادا آقایون در راستای تعامل سازنده با جهان مشتری این نوع شیطنت برای کشور نشوند۔ مثل قضیه مونسانتو۔ در ضمن بیل گیتس بزرگ ترین سهام دار در مونسانتو می باشد۔
نقل قول کردن
+4 #1818 h........ 1395-02-03 21:00
به نقل از احمد:
ناراحت نشید ولی به نظرم این هوای نفسیست که چنین فرضهایی رو داره
من به نظرم چنین کسی وجود خارجی نداره و بیشتر بهتر به خدا دل ببندید تا این نوع تفکرات ..من فکر نمیکنم جهان معطل باشه که مثلا فردی بیاد
به نظر من اصلا همچین شخصی وجود نداره و بیشتر مباحث دینی هم داستان سراییست خودم به نظرم باید دل به خدا بست تا این طور حرفها

اهل سایت لطف کنید پاسخی به این اقا ندهید
بهرحال نظرشو گفته و رصد هم حاظره
در حد رفرنس هم ایرادی نداره اما بیشتر ازاون میشه به حاشیه رفتن سایتو جنجالهای همیشگی.
نقل قول کردن
+3 #1817 حتما نگاه کنید 1395-02-03 20:58
دوستان امشب سریال حضرت یوسف است
این قسمت سریال قشنگ ترین قسمت سریال است و در این قسمت زلیخا جوان میشه
اونایی که ندیدن حتما نگاه کنند و اونایی هم که مثل من چهارمین بار است که میبینند حتما نگاه کنند چون ارزش 1000 بار نگاه کردن رو هم داره
یوسف پیامبر امشب راس ساعت 22:00 شبکه آی فیلم


نقل قول کردن
-8 #1816 احمد 1395-02-03 20:50
به نقل از سیدعطاءالله فیروزی:
یا امام زمان(عج)...
جمعه دیگری هم غروب شد
دلتنگم دلخونم
خسته ام از همه عالم
یا پسر زهرای اطهر(س)
حداقل از داخل کوچه و محل ماهم عبور کن
یه سری به منزل و خانواده و خویشان و دوستان ماهم بزن
همینکه تو نظر کنی همه چی خوب و درست میشه . .
بیا دردوبلات تو سرم
بیا قربون چشمای نازنینت بشم
بیا ...
*-msz

ناراحت نشید ولی به نظرم این هوای نفسیست که چنین فرضهایی رو داره
من به نظرم چنین کسی وجود خارجی نداره و بیشتر بهتر به خدا دل ببندید تا این نوع تفکرات ..من فکر نمیکنم جهان معطل باشه که مثلا فردی بیاد
به نظر من اصلا همچین شخصی وجود نداره و بیشتر مباحث دینی هم داستان سراییست خودم به نظرم باید دل به خدا بست تا این طور حرفها
نقل قول کردن
+1 #1815 طلبه 1395-02-03 20:48
به نقل از سعاح:
در راستای Agenda 21، اعتراف بیل گیتس [مالک مایکرو سافت] مبنی بر هدف کاهش جمیعت کشورهای در حال توسعه به یک چهارم بواسطه واکسیناسیون:

www.youtube.com/watch?v=8BobKXkrt8M

نوچه های نظام استکبار، بفرمایید توجیه، اهانت و مسخره گی همیشگی!


فریاد زافرنگ و دلاویزی افرنگ
فریاد زشیرینی و پرویزی افرنگ
عالم همه ویرانه ز چنگیزی افرنگ
معمار حرم باز به تعمیر جهان خیز
از خواب گران خواب گران خواب گران خیز

کنایه های بعضی ها به پاکستان لیاقت پاسخ را ندارد. و الا می گفتم وضعیت آنهایی که برای زرق و برق غرب غش می کنند، اسف بار تر از آن کودکان است که بخاطر نبود بهداشت جان خود را از دست می دهند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد