رایحه ظهور

بسم الله الرحمن الرحیم ، صدای گامهای ظهور می آید ... حرکت لشگر رعب با شعار انتقام ...

{jcomments on}اینک فریاد « انتقام ، انتقام» سراسر جهان اسلام را فرا گرفته و رعب و وحشت آن از کاخ های سعودی تا پناهگاههای اسرائیلی و تا کاخ سفید نفوذ کرده است ،  همان رعبی که وعده داده شده ی روایات است و شناسه ی  لشگریان و یاران موعود ...

» ابتدای نظرات (3776)

 

در  سحرگاه جمعه انفجاری عظیم  در منطقه رخ داد ، انفجاری که همگان را در بهت و حیرت فرو برد و نفس ها را در سینه حبس کرد ، مرحه ای تازه در تاریخ منطقه و جهان آغاز شد  ، با حماقت دشمنان ، اتحاد و یکپارچگی همراه با حس انتقام و نبرد در سراسر جبهه مقاومت جاری شد.

بدون شک  تاریخ دیگر به عقب بازنخواهد گشت و رویارویی  حق و باطل در نزدیک ترین زمان ممکن روی خواهد داد ، دوست و دشمن برای تحقق انتقام سخت وعده داده  شده لحظه شماری می کنند ، التماسها  و واسطه های دشمنان سودی نخواهد داشت و پس لرزه های ضربه قاطع بر وجود نحس شیطان بزرگ را می توان بخوبی در فروپاشی بنیانهای فرسوده آل سعود و صهیون به نظاره نشست.

سردار سلیمانی ذخیره ای الهی بود برای این روزهای تاریخی کره زمین ، خون پاک این بنده ی مخلص خدا  ، موجب شد تا  قوم زمینه ساز و امت اسلام از گردنه سخت پیچ تاریخی به سلامت بگذرد و با سرعت به وعده حتمی خدا در پیروزی نهایی و آغاز  نهضت جهانی اسلام نزدیک و نزدیک تر شوند.

به یقین پس از این دشمنان و مزدورانشان شبانه روز باید در خوف و وحشت باشند تا صاعقه انتقام سخت خون خواهان سردار بزرگ مقاومت کجا و چگونه بر سرشان فرود آید و بنیانشان را  بر باد دهد.

خون پاک این سردار دلاور اینک در رگهای میلیونها عاشق جاری شده و آنها را  برای قیام جهانی اسلام که بسیار نزدیک است مهیا می سازد.

اینک فریاد « انتقام ، انتقام» سراسر جهان اسلام را فرا گرفته و رعب و وحشت آن از کاخ های سعودی تا پناهگاههای اسرائیلی و تا کاخ سفید نفوذ کرده است ،  همان رعبی که وعده داده شده ی روایات است و شناسه ی  لشگریان و یاران موعود ...

سردار سلیمانی نوری بود که ظلمت تاریکی ها را شکافت و ما را به صبح رساند...

غریو شادی مستضعفان در روز ظهور را از هم اینک می توان در فریادهای انتقام خون خواهانش شنید...

 

انتقامی  سخت توسط  خونخواهان بین  المللی سردار سلیمانی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان بویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس را تبریک و تسلیت گفتند و با تأکید بر اینکه انتقام سختی در انتظار جنایتکاران حادثه دیشب خواهد بود، خاطرنشان کردند: خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت،‌همه دلبستگان مقاومت خونخواه شهید سلیمانی هستند و ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ تر خواهد کرد.

متن پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران!

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیةالله ارواحنا فداه و به روح مطهر خود او تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض میکنم. او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند. شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه‌ی دوستان -و نیز همه‌ی دشمنان- بدانند خط جهاد و مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است. فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ جهان اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت و اینجانب سه روز عزای عمومی در کشور اعلام میکنم و به همسر گرامی و فرزندان عزیز و دیگر بستگان ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم.

سیّدعلی خامنه‌ا

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+4 #3776 مهرداد/بچه مثبت 1398-11-24 00:20

سردار شهید همدانی: رهبری فرمودند کاری کنید در سوریه از هر دو طرف کمتر کشته شود.



سردار شهید حسین همدانی:
حضرت آقا از ما خواستند در سوریه از هر دو طرف کشته کم شود. سوال ما این بود که حالا طرفداران نظام سوریه و ملت سوریه بله ولی طرف مقابل دیگر چرا؟! ایشان گفتند اینها جوانان مسلمان هستند و دشمن اینها را فریب داده است. اینها با تفسیر غلط قرآن مردم را به عنوان مشرک می‌کشند اینها فریب خوردند. باید دید کارگردان کیست.
بدانید این تکفیری‌ها این سلفی‌ها، فریب‌خورده هستند دشمن ما نیستند؛ آرمان ما کشتن اینها نیست؛‌ دشمن و شیطان بزرگ آمریکا است، او دارد اینها را مدیریت می‌کند، او(آمریکا) از محمدرضا شاه دفاع می‌کرد که این همه شهید را روی دست ملت ایران گذاشت. بعد از پیروزی انقلاب ده‌ها واقعه و اقدام علیه انقلاب و مردم را مدیریت کردند. از کردستان و خلق عرب، خلق مسلمان و گروهک‌های مختلف منافقین.
منبع:
www.rajanews.com/news/225459
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940729000585

zz:
نقل قول کردن
+1 #3775 منتظر 1398-11-23 21:24
به نقل از خبر ویژه:

گاهی فکر می کردم خروج نیروهای ایرانی از سوریه اندکی پیش از #خروج_سفیانی که تو روایات آمده است
و علامه کورانی هم بر آن مهر تأیید می زند
از سبب نابودی پایگاهها و شهادت نیروهای ایرانی فاطمیون زینبیون و حیدریون حزب الله و... باشد اما الان به عینه می بینیم که اردوغان می خواهد وارد جنگ تمام عیار البته نه فرسایشی با ارتش سوریه و جبهه مقاومت شود
پس
#بزودی احتمال این موارد جود دارد
#بازگشت_ایرانیان و جبهه مقاومت از سوریه البته نه همه زیرا مدافعان حریم (حرم حضرت زینب س ) تا حملاتی از جانب سفیانی به حرم صورت بگیرد
#نبرد_ترکیه_سوریه به صورت مستقیم و رودرو که وارد فاز جدیدی می شود
#ورود_ترکان_جزیره (جزیره قسمتی از استانهای شمالی و چند استان اطراف رود فرات) می باشد
#قتل_حاکم_شام یعنی بشار اسد توسط سفیانی
#آشکار شدن #گنج_فرات
#نبرد_ترکان_سفیانی بر سر #گنج_فرات
#شکست_ترکان_از_سفیانی و چنان قافیه را می بازند که به سر جای اولشان باز می گردند
تحلیل
@naserolmahdi

البته تحقق این امر محتمل تر هست چرا که بر خلاف اسرئیل و امریکا به عنوان دشمن دیرینه و خونی کشور یک درگیری جدید با ترکیه به عنوان مهمانی ناخوانده و بازیگری پیچیده در اوضاع منظقه خیلی دور از ذهن و منطق به نظر می رسد و اوضاع را برای ایران سخت و غیر قابل باور و پیش بینی می کند و ایران مجبور به عقب نشینی خواهد بود و دیگر نخواهد توانست در برابر ترکیه بر خلاف اسرائیل و امریکا که زد و خورد قبلی و اهدافی ارمانی هم داشته یک جبهه جدید و خسارت بار باز کند تا اینکه فعلا کنار بکشد تا انها خود در قرقیسیا درگیر و ترکیه از میان برداشته شود و بعد ار حمله شان به عراق دوباره ایران وارد میدان عمل و پشتیبانی شود هر چند این بار جدی تر و قوی تر هر چند بهای همه این ها می تواند سقوط رژیم اسد باشد و ترکیه هم بازیگری که کار را صرفا برای محور مقاومت خراب و دنبال منافع خودش باشد و نه ان ارمان های الکی فتح قدس که در سر اردوغان هست و ابایی هم از رویارویی با ایران در صورت حمایت های بیشتر از اسد نداشته باشد چون که او هم سودای نفت و گاز سوریه در سردارد و بر سر همین هم با امریکا و اسرائیل به مشکل خواهد خورد
نقل قول کردن
0 #3774 رایحه ظهور 1398-11-23 17:37
سلام به دوستان عزیز

مقاله جدید سایت منتشر شد
نقل قول کردن
0 #3773 روزگرد 1398-11-23 17:23
چرا روحانی سکولار است؟

نظریه پردازان غربی با جهان بینی مادی و نگاه سکولارِ غیردینی، "غرائز سرکوب شده افراد جامعه" "افزایش انتظارات مردم" "تضادهای موجود در جامعه" را از جمله دلایل وقوع انقلاب‌ها می‌دانند. آقای روحانی نیز با استفاده از همین آبشخور فکری، وقوع انقلاب اسلامی در ایران را از این بستر سکولار و جهان بینی مادی تحلیل و طی سخنانی در ۲۲ بهمن اظهار داشت : "اگر پهلوی به یک انتخابات سالم و آزاد تن می‌داد، انقلاب نمی‌شد."

برای شناخت دقیق انقلاب اسلامی و دلایل شکل‌گیری آن، بهترین راه رجوع به اندیشه‌ی امام خمینی (ره) است. امام راحل عظیم الشان با تمایز و تفاوت قائل شدن بین انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها می‌فرمایند : "فرق است ما بین انقلاب اسلامی ایران با انقلابهای دنیا، انقلابهای دنیا بی استثناء برای ایمان نیست برای خدا نیست. انقلاب ایران برای خداست و از اول هم برای خدا بوده است. الله اکبر بوده است و تا آخر هم همین است." (صحیفه امام ج ۱۶ ص ۹۱) امام بزرگوار در جایی دیگر می‌فرمایند : "بنابراین شک نباید کرد که انقلاب اسلامی ایران از همه انقلابها جدا است؛ هم در پیدایش و هم‏ در کیفیت‏ مبارزه و هم در انگیزه انقلاب و قیام." (همان ج ۲۱ ص۴۰۲)

امام خمینی (ره) درباره علل وقوع انقلاب اسلامی می‌فرمایند : "تردید نیست‏ که‏ این‏ یک تحفه الهی و هدیه غیبی بوده که از جانب خداوند منان بر این ملت مظلوم غارتزده عنایت شده است." (همان ج ۲۱ ص ۴۰۲) ایشان همچنین می‌فرمایند : "انقلاب اسلامی تحفه ای است که خدای تبارک و تعالی از عالم بالا برای ملت ما هدیه فرستاد. " (همان ج ۶ ص ۲۳۰) با این شرایط، اظهار نظر آقای روحانی درباره علل وقوع انقلاب اسلامی از یک سو نمایانگر فاصله وی با اندیشه‌های نورانی حضرت امام (ره) است و از سوی دیگر موید نگاه سکولار و غیر دینی ایشان خواهد بود. #پرزیدنت با تحریف انقلاب اسلامی، در صدد تغییر هویت انقلاب اسلامی است.
#پرزیدنت
#تحریف_انقلاب
#رضا_سراج
@tahlile_siasi
نقل قول کردن
+2 #3772 بشارت 1398-11-23 17:20
داود بن سرحان از امام صادق(علیهالسلام ) روایت کرده است:
پیش از آن سالی که صدای آسمانی برمیخیزد، در ماه رجب
نشانه ای است. گفتم: آن نشانه چیست؟ فرمود: چهره ای که در ماه طلوع میکند و دستی که آشکار میشود


شیعه و رجعت
uupload.ir/files/docy_photo_2020-02-11_08-16-39.jpg
در روایات باور به رجعت، در میان اعتقادات شیعه از جایگاه والایی برخوردار است؛ تا جایی که منکرِ آن را از دایره‌ی تشیع بیرون دانسته اند.

امام باقر میفرمایند: «ایام الله سه روز است: قیام قائم، رجعت و قیامت.» (١)

امام صادق نیز، یکی از شرایط ایمان را اعتقاد به رجعت دانسته و میفرمایند: «هر کس به هفت چیز اقرار کند، مؤمن است... که یکی از آنها ایمان به رجعت است.» (٢)

١- الخصال شیخ صدوق ج١ ص١٠٨؛ ٢- وسائل الشیعه ج٢۴ ص١٣٢
#رجعت ٣


امام حسین ع :
همزمان با قیام قائم من اولین رجعت کننده هستم
uupload.ir/files/st7k_photo_2020-02-12_12-55-57.jpg
توجه : ظهور، با قیام فرق میکند


منتظران ظهور هرگز نااُمید نباشید
بارها گفته ایم اگر چیزی با محاسبات شما جور در نیامد آن را دلیل بر تاخیر روند ظهور امام مهدی عج ندانید، مثلا شما دیده اید که بارها به سال 2019 یا 1394 تاکید شده بود و رموز قرآن و سخنان ما و غیره به آن اشاره داشت، اما با مشاهده اینکه طبق تقویم سال 2019 تمام شد و اتفاق خاصی نیفتاد، دلسرد و نا امید شدید. شما نمیدانید که ما تا چه حد موظف به سکوت هستیم، فقط در همین حد بگوییم درباره این امور و دیگر امور نگران نباشید شاید قضیه چیزیست که خبر ندارید

ما مژده میدهیم که همه چیز تمام است و فراماسونها بیشتر از شما ازین قضیه مطلع هستند هیچ سکوتی فریبتان ندهد ما منتظر خبرهای فوری هستیم که جزو روند ظهور آشکار و ناگهانی امام مهدی عج است، صبر جزو ویژگیهای حتمی یک منتظر واقعیست و شما در این آزمونها سنجیده میشوید
خادم گمنام، 21 بهمن 98
نقل قول کردن
+4 #3771 بشارت 1398-11-23 17:17
رویدادهای کوچکتر خبر از رویدادهایی بزرگتر می‌دهند!
همان گونه که پیشتر نیز بارها گفته‌ایم، در این سالهای آخرالزّمانی هر گاه در بخشهایی از کرۀ زمین در زمانهای خاصّی شاهد افزایش بارندگی و سیل و توفان و زلزله و ملخ بودید، این هشداری است از سوی خالق هستی به مردمان که بهوش و آماده باشید، در آینده ای نزدیک، به‌ویژه زمانی نزدیک به ظهور، در آن مناطق و یا در مکانهای مجاور یا دور شاهد همان رویدادها در اندازه‌ای بزرگتر یا گسترده تر خاهید بود!!!


آماده بارش بارانهای سیل‌آسا و وزش بادهای تند باشید!
با توجّه به پیشبینی بارش بارانهای سیل‌آسا و وزش بادهای تند در آخرالزّمان، به‌ویژه از جمادی دوم تا دهۀ نخست ماه رجب پیش از ظهور امام مهدی(علیه‌السّل ام)، به همگان یادآور می شویم، جایگاههایی دور از آبراهه‌ها و سیل‌گذرها را برای زندگی خِیش برگزینید، و پیِ خانه‌هایتان را بلند و استوار بگیرید، و دیوارها و سقفهای منازل و شیروانیها را در برابر باد و باران عایق‌بندی و استوار کنید، و جویها و آبراهه‌های پیرامون زیستگاههایتان را پیش از رویدادهای یادشده پاکسازی و لایروبی کنید و از زیستن در کنار سدها و رودها و دریاها و زمینهایی که سست می‌باشند و احتمال ریزش و فرونشست دارند، بپرهیزید تا آسیبها به کمترین اندازه برسند. نیز مدارک و اسناد و نوشته‌های ارزشمندتان را در پاکتهای پلاستیکی و ضدّآب بسته‌بندی کنید و در جاهایی مناسب بگذارید، تا هنگام بروز بارندگی و سیل آسیب نبینند. همچنین موادّ غذایی و خُراکی را در ظرفهایی مناسب و جاهایی دور از رسیدن رطوبت و آب بگذارید.

گفتنی است، باران چهل روزه یا چهل روز باران از نشانه‌های شگفتی است که پیش از ظهور روی می‌دهد، و اشاره به آن در این گفتار دلیل بر آن نیست که امسال حتماً سال پیش از ظهور است، و خداوند داناتر است!
(این هشدار را به دیگران هم برسانید)
برگرفته از: جهان در آستانۀ ظهور
نقل قول کردن
+2 #3770 خبــــــــــــر فوری 1398-11-23 17:07
باران سیل‌آسای سیدنی رکورد ۳۰ ساله را شکست

شهر سیدنی در استرالیا با یکی از شدیدترین باران‌های ۳۰ سال اخیر خود روبرو بوده که موجب به راه افتادن سیل و اختلال در سفرها در این شهر شده است.

مرکز هواشناسی ایالتی نیو ساوت ولز گفته است که میزان بارش باران در این منطقه بیش از ۳۹ سانتیمتر در چهار روز گذشته بوده و نسبت به سیلاب‌های خطرناک هشدار داده است.

در اثر این بارندگی‌ها بیش از ۱۰۰ هزار خانه بدون برق مانده‌اند.

البته این باران دو آتش سوزی بزرگ را که در ایالت نیو ساوت ولز در جریان بود را نیز خاموش کرده است.

هشدارهای متعددی در مناطق ساحلی ایالت نیو ساوت ولز داده شده و در شهر سیدنی حداقل ۲۰۰ نفر توسط نیروهای امدادی در روزهای آخر هفته نجات داده شده‌اند.

دوشنبه صبح حرکت قطارها و قایق‌های مسافربری هم در سیدنی با اختلال مواجه شد و یکی از ایستگاههای مهم قطار به زیر آب رفت.
بی بی سی پرشین
نقل قول کردن
+1 #3769 منتظر 1398-11-23 16:56
به نقل از انسان:
پس اگر اینها باشه سفیانی اردوغان نیست، چون اردوغان حداکثر به مناطقی در سوریه حمله می‌کنه و نمیتونه به جای دیگه حمله کنه. ضمنا اردوغان ادعای مخالفت با اسراییل داره و سفارتش رو به بیت المقدس نمیبره.

مگه قرار بوده اردوغان سفیانی باشه
بعد اونا همون ترکان هستند که توی قرقیسیا با سفیانی یا همون امریکا درگیر میشن و روسیه هم فکر کنم به خاطر سوریه پاش باز بشه و با ترکیه و امریکا هم اونجا درگیر بشه و امریکا و غرب پیروز بشن به فرض سفیانی بودنشان و ترکیه و کردها و بقیه طبق روایات تارومار بشن ولی بعد از خروج سفیانی قرقیسیا هست نه قبلش وقتی مناطق 5 گانه مسلط شد در راهش به عراق قرقیسیا هست ولی الان اگه ترکیه به سوریه حمله بزنه از اون ور هم احتمال دخالت اسرائیل و امریکا هست و خطری جدی برای بقای اسد جتی چون خیالشون راحت شده بر فرض دیگه سلیمانی هم نیست ولی باز قبل همه این ها زلزله شام هم هست که اونم قبل خروج سفیانیه
نقل قول کردن
+2 #3768 خخخ 1398-11-23 16:48
به نقل از رایحه ظهور:
فتنه گری وطن فروشان وارد فاز تازه ای شد:

معاون حقوقی رئیس جمهور:‌
پیش نویس لایحه همه پرسی در مورد نظارت استصوابی تهیه شد
این لایحه چارچوب نظارت استصوابی را مشخص می کند و چون باید در قالب همه پرسی در آید، کوتاه و روشن و به صورت آری و خیر است بنابراین طولانی نیست.

entekhab.ir/.../...

اینم از عواقب ورود زنان در عرصه سیاست خخخ
نقل قول کردن
0 #3767 خبــــــــــــر فوری 1398-11-23 16:44
۷ کشته در اروپا براثر طوفان "سیارا "
بر اثر طوفان " سیارا " در غرب اروپا تاکنون ۷ نفر کشته شدند.
این طوفان با عبور از کشورهای بلژیک، آلمان و انگلیس هم اکنون به شمال فرانسه رسیده ودر بیش از ۳۰ ناحیه این کشور هشدار نارنجی اعلام شده است.
وقوع طوفان "سیارا" در این کشورها، باعث لغو صدها پرواز شد و در فعالیت خطوط ریلی ، حرکت کشتی ها و اتومبیل ها، مشکلات جدی بوجود آمده و منجر به تعطیلی مدارس و بنادر شده/خبرگزاری فرانسه


از وحشتی که مسافران در طی پنجمین تلاش برای فرود هواپیما در طوفان سیارا تجربه کردند ، احساس کنید
هواپیما هرگز در آمستردام نشسته بود - او دوباره به مادرید بازگشت.
uupload.ir/view/68d_video_2020-02-12_16-39-27.mp4/


این طوفان اخیر که به اسکاتلند هم رسیده، باعث شد این آبشار برعکس بشه و احتمالا قورباغه‌های اطرافش ابوعطا بخونند. :)
uupload.ir/view/9iuw_12utxlno-pusg21g.mp4/
نقل قول کردن
+4 #3766 بشارت 1398-11-23 16:38
شروع عجایب آب و هوایی به زودی

موج بارشی و سرمای شدیدی که در طبق اعلام کارشناسان هواشناسی طی 50-60 سال اخیر بی سابقه است وارد کشور خواهد شد. و این امر تحقق سخنان ماست که در بهمن سال 97 در فایل صوتی مدیر کانال شنیده اید. این سرما و بارندگی مربوط به نشانه های ظهور امام مهدی عج، و بسیار شدیدتر از تصور کارشناسان هواشناسی خواهد بود زیرا خبرها در راه است که مردم از آن غافلند.

از امام هادی(ع) پرسیدند: چه وقت آنان (مردم قم) منتظر فرج خواهند بود حضرت فرمود:
هنگامی که آب روی زمین را فراگیرد

امام سجّاد(ع) فرمودند:
هر گاه نجف را سیل و باران پرکرد. .. منتظر ظهور قائم منتظَر ما باشید
بحارالأنوار ج18، ص 311

توجه شود 40 روز بارندگی شدید خواهد شد

عبد الکریم خثعمی گوید که امام صادق (ع) فرمود:
وقتی قیام (قائم عج) نزدیک شد،ماه جمادی آخر و ده روز از رجب برای مردم باران می‌بارد که مانند آن را ندیده‌اند پس خداوند با آن باران گوشت‌های مؤمنان و بدن‌های آن‌ها را در قبرهایشان می‌رویاند! و گویا می‌بینم آن‌ها ازسوی «جهینة» (سرازیر) می‌شوند درحالی‌که خاک سرهایشان را میتکانند
بحار الأنوار:۸۴/۵۳ باب الرّجعة ح ۸۶

امام صادق علیه السلام:
در سالی سرد و پر از زلزله که شرق و غرب زمین در اختلاف باشند منتظر فرج باشید!
یوم‌الخلاص‌، ص‌543
بیان‌ الائمه‌(ع‌) ج‌2، ص‌431
نقل قول کردن
+6 #3765 رایحه ظهور 1398-11-23 16:37
فتنه گری وطن فروشان وارد فاز تازه ای شد:

معاون حقوقی رئیس جمهور:‌
پیش نویس لایحه همه پرسی در مورد نظارت استصوابی تهیه شد
این لایحه چارچوب نظارت استصوابی را مشخص می کند و چون باید در قالب همه پرسی در آید، کوتاه و روشن و به صورت آری و خیر است بنابراین طولانی نیست.

entekhab.ir/.../...
نقل قول کردن
+5 #3764 بشارت 1398-11-23 16:32
گفتنی است، طبق روایات اسلامی، پیش از خروج سفیانی در ماه رجب در دمشق، نیروهای بربر از شمال غربی افریقا ابتدا وارد مصر شده و سپس به اردن میآیند و به منطقۀ لَجّون در شمال غربی این کشور میرسند و از آنجا به سوی دمشق در سوریه پیش می تازند.

نیز شایستۀ یادآوری است، مراد از «اسبهای غیر عربی خاکستری» در این گونه احادیث، خودروهای نظامی امروزی است که در کشورهای غیر عربی ساخته و برای عملیّات در خاورمیانه، خصوصاً کشورهای عربی، به کار گرفته میشوند. از آنجا که منطقۀ خاورمیانه بیشتر بیابانی و خاکی است، برای استتار خودروهای نظامی، از رنگهای متمایل به رنگ خاک، مانند خاکستری، استفاده می شود همانند تویوتاهایی که ژاپن به داعش میداد.

در روایتی از امام علی(علیهالسلام) ، به وقوع چند حادثۀ عجیب در ماههای جمادی الاُولی تا رجب، اشاره شده است:

هر گاه دو نیزه (دو گروه قدرتمند) در شام درگیر شوند، یکی از نشانه های الهی

آشکار میگردد. گفته شد: ای امیر مؤمنان، آن نشانه چیست؟ فرمود: لرزشی

است در شام که در آن بیش از سد هزار نفر نابود میشوند و خداوند آن را

رحمتی برای مؤمنان و عذابی برای کافران قرار میدهد. پس هر گاه چنین شود،

نگاه کنید به صاحبان اسبهای غیر عربی خاکستری [گوش] بریده و پرچمهای زرد

که از مغرب روی میآورند تا آنکه در شام فرود آیند؛ و این، هنگام ترس بزرگتر

و مرگ سرخ (جنگ جهانی) خواهد بود. پس هر گاه چنین شود، نگاه کنید به

فرورفتن آبادیای از دمشق که به آن «حَرَستا» میگویند. پس هر گاه چنین شود،

پسر زنِ جگرخواره (سفیانی) از درّ‌ۀ خشک خارج خواهد شد تا آنکه بر منبر دمشق

قرار گیرد. پس هرگاه چنین شود، منتظر خروج مهدی(علیه­السلا م) باشید(5).

به نظر می رسد، در این حدیث، مراد از درگیری دو نیزه در شام، بروز جنگ میان دو گروه اصهب شامی و ابقع مصری باشد، و مقصود از «پرچمهای زرد»، پرچم نیروهای اهل مغرب یا بربر است.

از جمله حوادث مهمّی که در ماه رجب سال پیش از ظهور منجی رخ می دهد، قیام سه تن از زمینه سازان ظهور امام مهدی(علیه السلام) است. در این ماه دو قیام حق خواهد بود که یکی، قیام حسینی خراسانی در خراسان و دیگری، قیام حسینی یمانی در صنعا میباشد. قیام باطلی نیز وجود دارد و آن، قیام سفیانی شامی در دمشق است.

امام صادق(علیهالسلام ) فرمود:

... از امور حتمی، خروج سفیانی در ماه رجب است(6).

امام باقر(علیهالسلام ) نیز می فرماید:

خروج سفیانی، یمانی و خراسانی در یک سال،

یک ماه و یک روز خواهد بود...(7).

از دیگر حوادث شگفتی که در ماه رجب سال پیش از ظهور روی می دهد، آشکارشدن چهرۀ انسانی در ماه و کف دستی در آسمان است.
نقل قول کردن
+6 #3763 بشارت 1398-11-23 16:29
به نقل از خبرویژه:
وضعیت آخرالزمانی گردنه حیران در شب گذشته در پی بارش سنگین برف !
uupload.ir/view/vpgc_video_2020-02-12_08-13-47.mp4/
طرف میگه عمرم همچین چیزی ندیدم

الله اکبر
روایت هم همینو میگه حدفاصل جمادی تا رجب بارانی بباره که مردم همانندشو ندبده باشند
uupload.ir/view/ot3_video_2020-02-12_16-23-36.mp4/

چهل روز بارندگی عجیب و زنده شدن مومنان
اعتقاد بسیار عمیق به ظهور امام مهدی عج و تسلط کامل بر احادیث شیعه در فیلم اویل 6
این کلیپ، برش قسمتی از کلیپی میباشد که دو هفته قبل در کانال ارسال شد


حوادث ماههای جمادی الاُولی تا رجب در اخرالزمان
بر اساس روایات اسلامی، در سال پیش از قیام امام مهدی(علیه­السلا م)، طیّ سه ماه جمادی الاُولی، جمادی الثانیه و رجب، حوادث شگفت آوری در جهان رخ میدهند که مهمترین آنها جنگ جهانی سوم و قیام زمینه سازان ظهور میباشد.

بنا بر آنچه در بخشی از توقیع (نامه) امام مهدی(علیهالسلام ) به شیخ مفید آمده است، در سال پیش از قیام، از ماه جمادی الاُولی حوادث آخرالزمان شتاب بیشتری به خود میگیرند:

... هر گاه ماه جمادی الاُولی از این سال شما (سال پیش از قیام) فرا رسید، از آنچه در آن رخ میدهد، عبرت بگیرید و به خاطر آنچه در پیِ آن خواهد بود، از خواب غفلتِ خود بیدار شوید. به زودی برای شما از آسمان نشانهای روشن آشکار میشود

و همانند آن نیز در زمین خواهد بود...(1).

پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله) فرمود:
... سپس شگفتی و سراسر شگفتی بین ماه جمادی تا رجب. سپس شتر ماده پالان شدهای بهتر خواهد بود از آبادی بزرگی که درآمد آن سد هزار [دینار] است(2).

این حدیث به ارزش و اهمیّت داشتن وسایل نقلیّه در دورۀ آخرالزمان، برای رفتن به مناطق امن، اشاره دارد.

بی تردید، مراد از «شتر ماده» در این گونه روایات، وسایل نقلیّۀ امروزی است که سرنشینان خود را داخل شکمهاشان حمل می­کنند.

امام علی(علیهالسلام) میفرماید:

ای شگفتا و سراسر شگفتی بین ماههای جمادی و رجب،

از فراهم آمدن پراکنده ها و دروشدن روییدنیها و صداهایی پس از صداها(3).

از این روایت چنین بر میآید که مراد از شگفتی بین ماههای جمادی تا رجب، وقوع جنگهایی بزرگ، خصوصاً جنگ جهانی است که با گردآوری نیروها و دروشدن آنها و صدای پیاپیِ شلّیک و انفجار توپها، بمبها و موشکها همراهاند.

کعب الأحبار گفته است:

... و شگفتی سراسر شگفتی بین ماه جمادی و رجب.

گفته شد: آن شگفتی چیست؟ گفت: شورش اهل مغرب است، در حالی که بر اسبهای غیر عربی خاکستری سوارند

و با کمک شمشیرهاشان اسیر می­گیرند تا آنکه به لَجّون برسند،

و خروج سفیانی است...(4).
نقل قول کردن
+6 #3762 کلام 1398-11-23 16:04
یک جنگ تمام عیار در مرز ترکیه ، عراق و سوریه در حال شکل گیریست آیا این همان جنگ قرقیسیا خواهد بود؟اگر همان است نقش ایران در این بین چه خواهد بود؟
نقل قول کردن
-2 #3761 خخخ 1398-11-23 14:53
به نقل از خبرویژه:
مرگ زن مشکوک به کرونا در تهران تکذیب شد

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت:
خبر مرگ یک زن میانسال در بیمارستان پایتخت در اثر ویروس کرونا درست نیست، زیرا هیچ علائمی از ویروس کرونا در کشور دیده نشده است.

تمام افرادی که از کشور چین به ایران آمده اند هم در سلامت کامل به سر می برند. به قاطعیت می توان گفت تاکنون ویروس کرونا در ایران وارد نشده است.

وارد نشده عجب اون دو نفر قرنطینه هفته قبل پس چی بودن که خونواده هاشون هم اجازه ملافات نداشتن
بعد این همه چینی چرا اجازه دادن وارد ایران بشن به عنوان گردشگر که گفتن از همونا هم گرفتن راننده تاکسی و راهنمای گردشگر
عجب دروغ های شاخ داری میگن تا لابد مردم رعایت نکنن کامل پخش بشه
نقل قول کردن
+3 #3760 انسان 1398-11-23 14:40
به نقل از هعی:
uupload.ir/files/7jmy_photo_۲۰۲۰-۰۲-۰۹_۲۱-۴۸-۴۰.jpg
جمع بندی
مراحل عملیات #سفیانی طبق روایات :

۱) طبق روایات سپاهیان سفیانی در منطقه حضور دارند.
۲) ترک ها و یا نیروهای تحت امر ترکیه کنترل برخی مناطق سوریه را بر دست می گیرند.
۳) زمین لرزه ی مهیبی در دمشق به وقوع می پیوندد که بشارت مومنان و سرشکستگی ظالمان می شود.
که بنابر روایات در اثر زلزله طلا یا جواهر ( نفت ) از دل زمین می جوشد و مورد وسوسه ی ظالمان به خصوص لشکر سفیانی می شود.
۴) نبرد سهمگین و مهلکی بین طرفین در مورد آن گنج پدید می آید. و کشتار بیشماری بین آن ها می شود که خود این جنگ موجب تقویت سپاه اسلام می گردد. از معجزات قبل از ظهور طبق سوره مبارکه احزاب ( قرقیسیا)
t.me/Sofyanii/3232
۵) حمله سفیانی به سوریه در ماه رجب در روز جمعه است
۶) سفیانی پایتخت خود را (سفارت) به رمله فلسطین ( اورشلیم ) منتقل می کند
۷) شروع حمله از دره خشک ( درعا ) و کشتار در سوریه و تصرف مناطق سوریه ( دمشق ، حلب ، حمص ) و اردن و فلسطین ( کُوَر خمس )
۸) در عراق بین احزاب نسبت به خروج متجاوزان اختلاف می افتد.
۹) سفیانی از این فرصت استفاده کرده و مجددا جهت سرکوب به عراق حمله می کند تا باصطلاح نیرو های انقلابی و شیعه را سرکوب کند.
۱۰) در حین جنگ با ترکان بر سر غنائم ؛ حکومت حجاز ابراز خطر از کودتا و ضعف می کند و از لشکر سفیانی کمک می گیرد .(درخواست کمک حکومت حجاز از سفیانی به جهت جلوگیری از فروپاشی حکومتشان )
۱۱) حرکت سفیانی به سمت حجاز
۱۲) در زمین فرو رفتنِ سپاه سفیانی ، در خاک حجاز ( معجزه خسف بیداء )
۹)...
#بشارت
#جنبش‌سفیانی
#خروج‌سفیانی
#جنگ_احزاب


پس اگر اینها باشه سفیانی اردوغان نیست، چون اردوغان حداکثر به مناطقی در سوریه حمله می‌کنه و نمیتونه به جای دیگه حمله کنه. ضمنا اردوغان ادعای مخالفت با اسراییل داره و سفارتش رو به بیت المقدس نمیبره.
نقل قول کردن
+4 #3759 رایحه ظهور 1398-11-23 13:29
موازنه‌های نظامی اخراج آمریکا؛
آیا عراقی‌ها توان اخراج نیروهای آمریکا از کشورشان را دارند؟ / روزی که ۱۴۰ هزار نظامی آمریکایی، عراق را ترک کردند



در سال۲۰۱۱ بر خلاف شرایط کنونی، از گروه‌های سیاسی مخالف موجودیت آمریکا در عراق مانند الحشد الشعبی خبری نبود، همچنین نیروهای نظامی آمریکا در آن سال تقریبا ۱۵ برابر تعداد نیروها در شرایط فعلی بود.

mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن
-14 #3758 سعدالدین 1398-11-23 13:00
نظرات سعاح رو دیگه نمی بینم !
نقل قول کردن
-15 #3757 سعدالدین 1398-11-23 12:41
به نقل از رررررررر:
کی از توی وهابی نظر خواست
نخود هر اش نشو وهابی
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد واله وآخرتابع له علی ذالک

منتظر نبودم کسی از من نظر بخواد ، خودم تمایل داشتم بنویسم و این کار رو کردم،حالا میخوایی چیکار کنی خخخخخخخ
نقل قول کردن
+5 #3756 * 1398-11-23 12:30
ظهر روز دوشنبه (بیست و یکم بهمن ماه) ارتش ترکیه در ادامه ماجراجویی ها در استان ادلب، برای دومین بار مواضع نیروهای ارتش سوریه را با شلیک چندین خمپاره در شهر تازه آزاد شده «سراقب» و شهرک «النیرب» هدف قرار داد.

همزمان با حملات خمپاره ای، نیروهای ارتش سوریه نیز با شجاعت واکنش قاطع نشان دادند و مواضع نیروهای اشغالگر ارتش ترکیه را در فرودگاه «تفتناز» در حومه جنوب شرق شهر ادلب هدف قرار دادند و ۵ تن از نظامیان ترکیه را کشته و شماری دیگر را زخمی کردند.
به گفته یک منبع میدانی، دولت ترکیه تصور نمی کرد که ارتش سوریه به مانند مرتبه قبل (حمله به نظامیان ترکیه در شهرک ترنبه) به حملات خمپاره ای واکنش شدید نشان دهد اما باز هم محاسباتش اشتباه بود و غافلگیر شد.
وی تصریح کرد: با آغاز حملات خمپاره ای ارتش ترکیه، گروهک های تروریستی نیز در حومه شهرک «سرمین» و جنوب فرودگاه «تفتناز» برای حمله و اشغال دوباره شهر «سراقب» و شهرک «نیرب» آماده بودند اما پاسخ قدرتمند نیروهای ارتش سوریه وضعیت را تغییر داد و عملیات گسترده تروریست ها را در روز دوشنبه متوقف کرد.
ارتش ترکیه در یک هفته گذشته حدود ۱هزار و ۵۰۰ تانک، نفربر، خودروی زرهی و ... را وارد مناطق تحت اشغال گروهک های تروریستی در استان ادلب سوریه کرده و تعدادی قابل توجهی از این تجهیزات را به تروریست ها تحویل داده است.
به گزارش مشرق، در حال حاضر، روند تحولات میدانی نشان می دهد دولت ترکیه در تلاش است پیشروی نیروهای ارتش سوریه را حداقل در استان ادلب به هر طریقی متوقف کند و روحیه از دست رفته گروهک های تروریستی را با تجهیز کردن آنان به سلاح های سنگین و نیمه سنگین احیا کند و به نظر می رسد آنکارا دریافته است که درگیری مستقیم با دمشق نتیجه ای را برایش در میدان نبرد به دنبال ندارد.
نقل قول کردن
+4 #3755 خبرویژه 1398-11-23 12:25
به نقل از روزگرد:
مرگ یک زن مشکوک به کرونا در تهران‌

همزمان با مرگ زنی میانسال در یکی از بیمارستان‌های پایتخت که مشکوک به بیماری کرونا بود، تحقیقات در این‌باره آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جنایی روزنامه ایران، ساعت ۱۱:۳۰ دوشنبه ۲۱ بهمن، مسئولان یکی از بیمارستان‌های پایتخت در تماس با ۱۱۰ از مرگ مشکوک زنی ۶۳ ساله خبر دادند. با اعلام این خبر تحقیقات از سوی مأموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد آغاز شد. بر اساس بررسی‌های اولیه و طبق اظهارات کادر درمانی این بیمارستان احتمال می‌رود که این زن مبتلا به بیماری کرونا بوده و بر اثر همین بیماری جان باخته است. بدین ترتیب با انتقال جسد وی به پزشکی قانونی تحقیقات با دستور بازپرس آغاز شد.‌

مرگ زن مشکوک به کرونا در تهران تکذیب شد

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت:
خبر مرگ یک زن میانسال در بیمارستان پایتخت در اثر ویروس کرونا درست نیست، زیرا هیچ علائمی از ویروس کرونا در کشور دیده نشده است.

تمام افرادی که از کشور چین به ایران آمده اند هم در سلامت کامل به سر می برند. به قاطعیت می توان گفت تاکنون ویروس کرونا در ایران وارد نشده است.
نقل قول کردن
+3 #3754 * 1398-11-23 12:21
ادعای نتانیاهو: غافلگیری بزرگی برای حماس تدارک دیده‌ایم
به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی کانال ۲۰ تلویزیون این رژیم مدعی شده است این رژیم بزرگترین غافلگیری دوران حیات حماس را برای این جنبش تدارک دیده است.

او افزود: نحوه غافلگیری‌ها متفاوت خواهد بود به ویژه اگر حماس به مسئله راکت‌پراکنی و متوقف کردن ارسال بالن‌های آتش‌زا بی‌توجه بماند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: امور بسیاری در جهان عرب در جریان است که نمی‌توان آن را منتشر کرد، ولی به قول او از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

پیش از این «یائیر لاپید»، عضو کنست رژیم صهیونیستی، در ائتلاف آبی-سفید اذعان کرد که این رژیم بازدارندگی خود در برابر جنبش حماس در غزه را از دست داده است.
نقل قول کردن
+3 #3753 خبرویژه 1398-11-23 12:21
به نقل از خبرویژه:
وضعیت آخرالزمانی گردنه حیران در شب گذشته در پی بارش سنگین برف !
uupload.ir/view/vpgc_video_2020-02-12_08-13-47.mp4/
طرف میگه عمرم همچین چیزی ندیدم

uupload.ir/view/59qy_حیران.mp4/
نقل قول کردن
+4 #3752 خبردار 1398-11-23 12:19
:- روزنامه‌نگار مشهور، از آزار جنسی توسط ترامپ نوشته. ایشون مشاور مد هم بوده و ترامپ ازش خواسته بوده در خرید یک هدیه برای یک دختر بهش راهنمایی بده. ایشون گفته که ترامپ اونجا تو اتاق پرو بهش تجاوز کرده.
خبرآنلاین :خانم ایی ، هم اکنون شانزدهمین زنی است که ترامپ را به آزار و اذیت جنسی متهم می کند.
خانم کارول شرح داده است که چطور در اواخر سال۱۹۹۵ یا اوایل ۱۹۹۶ با ترامپ در یک فروشگاه در منهتن مواجه شده و نهایتا ترامپ به او در اتاق پرو تجاوز کرده است.کاخ سفید ادعاهای خانم کارول را رد کرده است.


:- اردوغان: فردا تصمیم خود را درباره ادلب اعلام می‌کنیم
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه:
سوریه باید تاوان سنگینی برای آنچه در حق سربازان ما مرتکب شد، پرداخت کند.
فردا گام‌هایی را که درباره ادلب برمی‌داریم، اعلام خواهیم کرد/ باشگاه خبرنگاران جوان
عصر ایران


:- بحرین بابت «معامله قرن» از آمریکا تشکر کرد!
uupload.ir/files/uhjg_photo_2020-02-01_11-13-43.jpg
وزارت خارجه بحرین ضمن اعلام حمایت از طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن»، مدعی شد که موضع ثابتی نسبت به مسئله فلسطین دارد.


:- رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس:
هر گونه توافق، معامله یا طرحی را که از حق ثابت ملت فلسطین چشم‌پوشی کند، رد می‌کنیم
حضور سفرای عمان، بحرین و امارات عربی متحده در مراسم اعلام معامله قرن مایه تأسف است.
موضع کشورهای عربی باید در حمایت از موضع ملت فلسطین باشد و مواضع تاریخی را نقض نکند.


:- پژو 2008 که قرار بود با قیمت 80 میلیون تومان به بازار وارد شود! در حال حاضر ، به قیمت 420 میلیون تومان به فروش می‌رسد!
علی برکت‌الله!


‏:- جا دارد خیر مقدم ویژه ای داشته باشیم به سفیر شاشو ارجمند انگلیس خبیث! که طی هفته جاری با پر رویی تمام پس از دوهفته تجدید قوا و دوره خباثت ویژه و در میان هوشیاری! وزارت خارجه خودمون و بعد از تعویض مای بی بیشون به ایران برگشتند که در راهپیمایی یوم الله 22بهمن و چهلم سردار سلیمانی، حضوری فعالانه داشته باشند!؟
‎#انگلیس_خبیث


:- سخنگوی سپاه: کار آمریکایی‌ها در منطقه تمام است/‌ دیگر جرأت ‌تهاجم علیه ما را ندارند / ‌آنها در نظر نظامیان دنیا خوار ‌شدند
سردار رمضان شریف:
در حمله موشکی به عین‌الاسد مهم شکسته شدن ابهت و پرستیژ تو خالی آمریکایی‌ها بود، آنها در نظر نظامیان دنیا خوار و خفیف شدند.
آنچه حاج قاسم را به این جایگاه رسانده مردم داری و ولایت مداری است
حاج قاسم سلیمانی سرباز پاکباخته اسلام و ملت ایران بود
دست آمریکایی‌ها از هر زمان دیگری برای مقابله با ملت بزرگ ایران خالی تر است
نقل قول کردن
-7 #3751 سعدالدین 1398-11-23 11:58
به نقل از د:
سالی سرد و پر از زلزله

این نشانه نیز تحقق یافت

زلزله های بزرگتر در راهند

یعنی وارد عصر یخبندان جدید میشیم و احتمالا از بهار سال آینده شروع میشه و ایران وارد دوران معتدل ومرطوب و سرد ومرطوب میشه
نقل قول کردن
-4 #3750 سعدالدین 1398-11-23 11:54
به نقل از *:
نسَب سفیانی

تازگی دیدم که در یکی از کتاب‌های عامه نوشته است: «نسب سفیانی به‌واسطه یزید و معاویه، به ابی‌سفیان نمی‌رسد؛ بلکه به‌واسطه یکی از برادران معاویه، به ابی‌سفیان می‌رسد».١ همچنین در آن کتاب آمده است: «وقتی سفیانی می‌آید، هرکس که نام او محمد، علی، حسن، حسین، زینب، ام‌کلثوم است و نیز تعداد زیاد از زن‌های حامله را می‌کشد».
در محضر بهجت، ج۱، ص ۱۸۶

١.
درباره نسب سفیانی، ر.ک: الغیبة، طوسی، ص‌۴۴۴؛ خرائج، ج۳، ص‌۱۱۵۵؛ بحارالانوار، ج۵۲، ص‌۲۱۳؛ معجم احادیث الامام المهدی(عج)، ج۲، ص‌۸۸ و ۵۰۵؛ کنزالعمال، ج۱۱، ص‌۲۸۲.

نسبش به عثمان بن عنبسه بن صخر (ابوسفیان)
میرسه ظاهرا اما اون روایات ممکنه تحریف شده باشن
ولی نظر من اینه که بزرگترین دشمن امام مهدی در منطقه اردوغانه
نقل قول کردن
+5 #3749 بی نام 1398-11-23 11:49
سلام به دوستان
کسی از دوستان اون فایل آیت الله قرهی که میگه چهارده در چهارده باید هر لحظه منتظر اومدن امام زمان عج بود رو داره اینجا بذاره
تشکر
نقل قول کردن
+5 #3748 هی روزگار 1398-11-23 11:38
#پرسش_پاسخ_مهدو ی

اگر ما با امام زمان صحبت کنیم ایشان متوجه میشوند یا خیر⁉️

#پـاسخ
طبق روایات فراوانی ثابت است که امامان بر کلیه امور مردمان خصوصا شیعیانشان واقف و اگاه هستند.

در روایتی امده است که رمیله یکی از صحابه حضرت امیر می گوید:
« تب شدیدی در زمان امیر المومنین داشتم روز جمعه ارامش بیشتری در خود دیدم با خود گفتم بهترین کار این است که روی خودم مقداری اب بریزم و پشت سر امیر المومنین نماز بخوانم این کار را کردم و بجانب مسجد رفتم همین که مولی امیر المومنین روی منبر رفت باز تب برگشت.

وقتی خطبه را تمام کردند و بجانب خانه رفت من نیز با ایشان رفتم امام به من فرمود:
«رمیله دیدم در خود پیچیده بودی؟ گفتم آری جریان را به ایشان گفتم

امام علی فرمود:
« رمیله هر مومنی که مریض می شود ما نیز بوسیله او مریض می شویم و مریضیش شدت نمی باید مگر اینکه ما نیز از اندوه او محزون می شویم و دعایی نمی کند مگر اینکه ما امین می گوییم و ساکت نمی شود مگر اینکه ما برایش دعا می کنیم.

گفتم یا امیر المومنین این برای کسی است که با شما در خانه باشد اما انها که در اطراف زمین هستند چگونه است؟

امام پاسخ داد:
« رمیله در شرق و غرب و غیر ان مومنی از نظر ما پنهان نیست»۱

لذا بنا براین حدیث و روایات دیگر، امام از احوال همه ی مردم با خبر هستند و هیچ خبری از اوضاع و احوال مردم بر ایشان پوشیده نیست.

۰۱بحار الانوار ج26 ص140.

@Ghadamitazohor
نقل قول کردن
+4 #3747 روزگرد 1398-11-23 11:35
(axnegar.fahares.com/axnegar/xL7Ay6jR1q1Zxf/3144607.jpg) بچه ها این حسام الدین آشناست!
حسام الدین اگه خوب بشناسید کل دولت و خوب شناختید!

حسام الدین مسئول اداره اطلاعات قم بوده و داماد آقای دری نجف آبادی و معاونت ویژه وزارت اطلاعات زمان خاتمی بوده!

حسام الدین یه آدم امنیتی تمام عیار
هست ولی تو دولتی که داعیه سرهنگ نبودن و حقوق دان بودن داره مشاور فرهنگی و رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری هست!

حسام الدین عضو هسته مرکزی ستاد انتخاباتی حسن روحانی و طراح رنگ بنفش و تصویر کلید و طراح مناظرات روحانی و جمله معروف من سرهنگ نیستم، حقوقدانم هست!

بچه ها حسام الدین ملبس به لباس روحانیت بوده ولی دیگه مثل محمود صادقی خجالت میکشه لباس پیغمبر و بپوشه و در جواب این سوال که چرا دیگه لباس روحانیت بر تن نمیکنه میگه :
کاری که من میکنم ربطی به این لباس نداره!
آخه راست هم میگه،
حسام الدین مغز متفکر عملیات تخریب و جنگ روانی دولت هست!
و به عنوان یک استراتژیست در جایی که باید افق های دوردست رو برای کشور ترسیم کنه مسئول فریب افکار عمومی و منحرف کردن آنها از خیانت های هم کیشانش هست!
حسام الدین استاد جنگ روانی هست!
این بامبول هایی که هر از چندگاهی میبینیم به خاطرش مملکت و به هم میریزند، مثل لغو سخنرانی و کنسرت و خیلی چیزهای دیگه از جیب ایشون بیرون میاد!

ایشون دشمن انقلابیون هستند و پروژه بازداشت استاد عباسی به بهانه توهین به ارتش با تقطیع سخنرانی شش سال پیش شاهکار حسام الدین بود!
بچه ها حسام الدین به عنوان یک آدم امنیتی و کسی که از بیت المال مسلمین حقوق میگیره تا حافظ و پاسبان کیان نظام و انقلاب باشه، هر روز نظام و تهدید میکنه و خط و نشان میکشه!
تا جایی که تیتر یک سایت سازمان منافقین شد!
بچه ها مثل حسام الدین نمک به حرام نباشید!
به خاطر قدرت و ثروت خون شهدا رو پایمال نکنید!
بچه ها آقا خیلی تنهاست، خیلی!
@ansoyesiasat
کانال تخصصی سیاسی
telegram.me/joinchat/BU-QAj5NqlyG9qsIbL1Q9A
تا ظلم هست مبارزه هست، و تا مبارزه هست ما هستیم.
telegram.me/ansoyesiasat
نقل قول کردن
+3 #3746 * 1398-11-23 11:33
مرحوم حاجی نوری نقل می‌کند: سفیانی را نزد حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌ فرجه‌الشریف می‌آورند، درحالی‌که عمامه‌اش را دور گردنش پیچیده‌اند، به حضرت می‌گوید: یابن رسول الله! مرا نکش. بنابر این نقل، اطرافیان می‌گویند: کسی که این همه اولاد رسول‌الله صلی‌الله‌علیه‌و آله‌وسلم را کشته او را آزاد می‌کنید؟! درهرحال، آن‌قدر به حضرت فشار می‌آورند تا اینکه می‌فرماید: «شَأْنَکمْ؛ کار خودتان را بکنید»؛ خودتان می‌دانید، اختیار با خودتان، هر کار می‌خواهید بکنید. و بدین ترتیب، گویا حضرت اجازه می‌دهند که او را بکشند و سرانجام او را می‌کشند.
در محضر بهجت، ج۲، ص۸۴
به نقل از *:
نسَب سفیانی

تازگی دیدم که در یکی از کتاب‌های عامه نوشته است: «نسب سفیانی به‌واسطه یزید و معاویه، به ابی‌سفیان نمی‌رسد؛ بلکه به‌واسطه یکی از برادران معاویه، به ابی‌سفیان می‌رسد».١ همچنین در آن کتاب آمده است: «وقتی سفیانی می‌آید، هرکس که نام او محمد، علی، حسن، حسین، زینب، ام‌کلثوم است و نیز تعداد زیاد از زن‌های حامله را می‌کشد».
در محضر بهجت، ج۱، ص ۱۸۶

١.
درباره نسب سفیانی، ر.ک: الغیبة، طوسی، ص‌۴۴۴؛ خرائج، ج۳، ص‌۱۱۵۵؛ بحارالانوار، ج۵۲، ص‌۲۱۳؛ معجم احادیث الامام المهدی(عج)، ج۲، ص‌۸۸ و ۵۰۵؛ کنزالعمال، ج۱۱، ص‌۲۸۲.
نقل قول کردن
+3 #3745 روزگرد 1398-11-23 11:30
بسم الله القاصم اجبارین
ترمیهم بحجاره من سجیل سوره فیل)
چهارم اردیبهشت صحرای طبس جهنم دنیایی متجاوزین آمریکا در پی حرکت لشکر الاهی شنهای طبس بود.
عملیات پنجه عقاب بانیروی راهبردی دلتای آمریکا پس از ماهها مطالعه وبررسی همه جانبه جهت آزاد سازی گروگانهای لانه جاسوسی شیطان بزرگ وبمباران جماران ومراکز حساس نظام در حالیکه همه خواب بودند، با اعجاز خدا پنجه ای به روی نحس شیطان کشید که هنوز آثار خراشش باقی است وبلکه برای همیشه باقی خواهد بود.
وقتی لشکر ابرهه برای تخریب کعبه با سپاه گرانقدر فیل آمدند چشم فرمانده که به عبدالمطلب (ع )افتاد تحت تاثیر معنویت ایشان قرار گرفت وگفت هرچه بخواهی انجام میدهم.
ایشان فرمود شترهایم را پس دهید! ابرهه گفت انتظار داشتم بگوئید به کعبه حمله نکنم .
ایشان فرمود:(انا رب الابل وللبیت رب)
من پروردگار شترانم وخانه پروردگار خودش را دارد.
کبر وغرور ابرهه ودستور حمله او مواجه شد با ظهور ابر تاریکی از پرندگان سجیل به منقار وپنجه، ونابودی فیل سوارانیکه
(فجعلهم کعصف ماکول
مانند علفهای خورده شده وخورد شده)
جیمی کارتر ابرهه جنایتکار وقت آمریکا که در معادلاتش از خدا وامدادهای غیبی غافل بود، در پنجه عقابش پنجه ای از شنهای طبس خورد که برای همیشه میسوزد .
لذا ذات اقدس حق میفرماید:(ولاتخ افوا ولا تحزنوا وانتم الاعلون ان کنتم مومنیین)
خوف وحزن در قاموس اهل ایمان نیست وبلکه آنها برترند بشرط اینکه مومن باشند وبه وعده های الاهی ایمان داشته باشند.
#علی_اصغر_لطفی
T.me/ansoyesias at
نقل قول کردن
+1 #3744 خبرویژه 1398-11-23 11:16
وضعیت آخرالزمانی گردنه حیران در شب گذشته در پی بارش سنگین برف !
uupload.ir/view/vpgc_video_2020-02-12_08-13-47.mp4/
طرف میگه عمرم همچین چیزی ندیدم


بارش برف در مزردشت تنکابن؛ خداوند به کشاورزان مرکّبات نچیده رحم فرماید!
uupload.ir/files/500_photo_2020-02-11_23-22-03.jpg


بارش برف در صبح امروز ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ - رودخانه دجله و فرات ، بغداد-عراق
uupload.ir/files/3961_photo_2020-02-11_23-24-13.jpg
گفته می‌شود بارش برف در این منطقه طی ۱۰۶ سال گذشته بی‌سابقه می‌باشد.
آینه جنوب


بارش بی‌سابقه برف در نجف و کربلا!
uupload.ir/files/3h1b_photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۱_۲۰-۰۳-۳۳.jpg
uupload.ir/view/n24e_video_2020-02-12_11-01-02.mp4/
همزمان با موج بارش‌ها در ایران، بارش برف در کربلا، بین‌الحرمین را نیز سفیدپوش و زائران و مجاوران حرم سیدالشهدا (علیه السلام) و حضرت عباس (علیه السلام) را غافلگیر کرد.


فیلم و عکس / خلخال زیر برف دفن شد !
uupload.ir/files/dz5r_photo_2020-02-11_22-50-25.jpg
رکنا


خبری بهت آور:
uupload.ir/files/47l9_photo_2020-02-11_23-20-40.jpg


عکس هوایی جالب از #دریاچه_اورمیه که همه اطراف آن با برف پوشیده شده است
uupload.ir/files/3m0_photo_2020-02-12_10-59-38.jpg


تو روستای رشته رود از توابع رودبار گیلان کوه و بهمن اومده چند تا خونه زیر بهمن موندن
اورژانس کشور/فوت 3 نفر بر اثر بارش برف و ریزش بهمن در گیلان
احتمال مفقودی 5 نفر دیگر نیز وجود دارد.


سرما در کردستان رکورد 30 ساله را شکست!!!
هواشناسی استان کردستان:
شب گذشته شهرستان بانه با منفی 17 درجه و شهر زرینه با منفی 26 درجه رکورد هوای سرد در 30 سال گذشته بی‌سابقه بوده و امشب نیز این وضعیت بیشتر ادامه دارد.


در اتفاقی عجیب طوفان گلوریا در کاتالونیای اسپانیا، کف دریا را به خیابانهای شهر آورد!
uupload.ir/view/57mf_img_1749.mp4/
+فکرشو بکن یه طوفانی اینجوری تو یکی ازشهرهای ساحلی ایران شهر رو پراز زباله میکنه


فائو هشدار داد: حمله ملخ ها از ایران به هند و پاکستان
uupload.ir/files/jxgs_photo_2020-02-11_23-24-34.jpg
سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد با اشاره به زاد و ولد زودهنگام ملخ ها در جنوب ایران به خاطر هوای گرم تر و بارندگی های خوب نسبت به هجوم ملخ ها از ایران به مناطق مرزی هند و پاکستان هشدار داد همین طور به چندین کشور افریقایی نیر ملخ ها یورش برده


جاری شدن سیل در جنوب نیوزیلند؛ صدها نفر منازل و مزارع خود را برای در امان ماندن از سیل ترک کرده‌اند
نقل قول کردن
+2 #3743 * 1398-11-23 10:20
نسَب سفیانی

تازگی دیدم که در یکی از کتاب‌های عامه نوشته است: «نسب سفیانی به‌واسطه یزید و معاویه، به ابی‌سفیان نمی‌رسد؛ بلکه به‌واسطه یکی از برادران معاویه، به ابی‌سفیان می‌رسد».١ همچنین در آن کتاب آمده است: «وقتی سفیانی می‌آید، هرکس که نام او محمد، علی، حسن، حسین، زینب، ام‌کلثوم است و نیز تعداد زیاد از زن‌های حامله را می‌کشد».
در محضر بهجت، ج۱، ص ۱۸۶

١.
درباره نسب سفیانی، ر.ک: الغیبة، طوسی، ص‌۴۴۴؛ خرائج، ج۳، ص‌۱۱۵۵؛ بحارالانوار، ج۵۲، ص‌۲۱۳؛ معجم احادیث الامام المهدی(عج)، ج۲، ص‌۸۸ و ۵۰۵؛ کنزالعمال، ج۱۱، ص‌۲۸۲.
نقل قول کردن
+4 #3742 روزگرد 1398-11-23 09:30
| انتشار برای نخستین بار |

جزئیات جدید و مهم از ابعاد انتقام موشکی سپاه در «عین الاسد»

خبر ها حاکی از آن است که بعد از عملیات موشکی شهید سلیمانی در پایگاه «عین الاسد»، حدود ساعت ۳:۳۰ به سفیر سوئیس در ایران اطلاع داده شده و اعلام شده که اگر آمریکا واکنش نشان دهد ایران حملاتش را ادامه می‌دهد، سفیر سوئیس ساعت ۵ صبح اطلاع داده که من پیام شما را منتقل کردم و همان بود که دیدید. آمریکایی ها جلسه ویژه برگزار کردند و پاسخی هم ندادند.

یکی از فرماندهان نظامی نیروهای تروریست آمریکایی اظهار داشته است که تعداد قابل توجهی از سربازان آمریکایی در پناهگاه‌های بتونی «عین الاسد» زنده به گور شده‌اند و ما نتوانسته‌ایم جنازه‌های آنها را خارج کنیم.

همچنین این مقام آمریکایی اظهار داشته قدرت انفجار موشک‌ها به حدی زیاد بوده است که پناهگاه نظامیان آمریکایی در پادگان «عین الاسد» را از زمین بلند کرده و بر زمین کوبیده است.

آمریکایی‌ها پس از عملیات موشکی ایران، به مقامات ایرانی پیام داده‌اند که به متحدان خود در عراق، لبنان، سوریه و... بگویید دیگر آنها پاسخی ندهند که ایران پاسخ داده است ما نمی‌توانیم به آنها بگوییم اقدامی نکنند.

پس از انجام موفقیت آمیز این عملیات مسئولین نظامی روسیه، با مقامات ایرانی تماس گرفته و سوال کرده‌اند که شما از چه موشکی استفاده کردید که با این دقت بالا انجام شده است.

حمله موشکی ایران در پاسخ به عملیات تروریستی آمریکایی ها در حالی صورت گرفته که برآوردها نشان می‌دهد، بودجه نظامی آمریکا ۶۴۳ میلیارد دلار، بودجه نظامی چین ۱۰۰ میلیارد دلار و بودجه نظامی جمهوری اسلامی ۱۶ میلیارد دلار است.

همه این موارد در حالیست که آمریکایی‌ها در ابتدا هرگونه تلفات و زخمی‌ شدن نظامیانشان را در پایگاه «عین الاسد» تکذیب کرده بودند.

مقامات پنتاگون با انتشار قطره‌چکانی اخبار تلفات خود از ۱۱، ۱۴، ۳۴، ۵۰، ۶۴ و اکنون به ۱۰۹ نظامی آسیب‌دیده اذعان کرده‌اند. هر چند برآوردها از میزان تلفات در عین الاسد بیش از آمار منتشر شده می باشد.
نقل قول کردن
-1 #3741 روزگرد 1398-11-23 09:23
مرگ یک زن مشکوک به کرونا در تهران‌

همزمان با مرگ زنی میانسال در یکی از بیمارستان‌های پایتخت که مشکوک به بیماری کرونا بود، تحقیقات در این‌باره آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جنایی روزنامه ایران، ساعت ۱۱:۳۰ دوشنبه ۲۱ بهمن، مسئولان یکی از بیمارستان‌های پایتخت در تماس با ۱۱۰ از مرگ مشکوک زنی ۶۳ ساله خبر دادند. با اعلام این خبر تحقیقات از سوی مأموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد آغاز شد. بر اساس بررسی‌های اولیه و طبق اظهارات کادر درمانی این بیمارستان احتمال می‌رود که این زن مبتلا به بیماری کرونا بوده و بر اثر همین بیماری جان باخته است. بدین ترتیب با انتقال جسد وی به پزشکی قانونی تحقیقات با دستور بازپرس آغاز شد.‌
نقل قول کردن
+11 #3740 س 1398-11-23 08:56
اگر اسرائیل 2022به دست امام زمان نابود بشه
باید رجب امسال سفیانی خروج کنه

اسرائیل سه سال بعد را هم نخواهد دید
و قبل از اسرائیل همه حاکمان خاورمیانه سقوط خواهند کرد
نقل قول کردن
+10 #3739 د 1398-11-23 08:46
سالی سرد و پر از زلزله

این نشانه نیز تحقق یافت

زلزله های بزرگتر در راهند
نقل قول کردن
+2 #3738 milad 1398-11-23 03:31
به نقل از شب گرد:
اقدام شهاب حسینی باعث آشنایی مخاطبان فیگارو با امام زمان مان

وقتی خبری دیدم که روزنامه ی فیگارو به تقدیم جایزه ی کن توسط شهاب حسینی به امام زمان عجل الله فرجه الشریف پرداخته، کنجکاو شدم ببینم فیگارو چه تیتری زده و چه توضیحی به مخاطبان خود داده تا متوجه شوند نخل طلا دقیقا به چه کسی تقدیم شده است. ابتدا سراغ عبارتی رفتم که فیگارو در تیتر داخل گیومه قرار داده و کلمه ی امام در آن مشهود است. معنای عبارت این بود: امام غایب و معنای کل تیتر اینکه شهاب حسینی جایزه ی کن خود را به امام غایب اختصاص داد.

در متن خبر هم توضیحات جالب توجه و البته صادقانه ای در فیگارو به چشم می خورد. فیگارو نوشته که شهاب حسینی جایزه ی خودش را به امام دوازدهم شیعیان که یازده قرن پیش ناپدید شده و شیعیان معتقد هستند برای نجات جهان بازمی گردد، اختصاص داده است. فیگارو سپس از قول شهاب حسینی می نویسد که چون جایزه را در شب تولد حضرت مهدی گرفته ام، به او تقدیم می کنم.

در ادامه، فیگارو توضیح می دهد که طبق اعتقاد مسلمانان شیعه که اکثریت نود درصدی مردم ایران را تشکیل می دهد، امام دوازدهم جانشین محمد (صلی الله علیه و آله)هست که سال هشتصد و شصت و نه میلادی درگذشته و معتقدند او برای نجات جهان برمی گردد و صلح و عدالت را به ارمغان می آورد.
فیگارو توضیح می دهد میلیون ها ایرانی ها سالانه به زیارت مسجد معروف جمکران می روند که امام غایب آنجا دیده شده است.

ترجمه ی من کامل نیست؛ و نقص هایی دارد. به هر روی خدا به شهاب حسینی خیر بدهد که باعث این اتفاق شد. توصیحات فیگارو هم خوب است و فکر می کنم مخاطب می فهمد که برنده ی نخل طلای بهترین بازیگر مرد این جشنواره ی فرانسوی جایزه ی خود را به چه کسی داده است. و می فهمد شیعیان منتظر مردی هستند که نجات جهان در دست اوست...
plus.google.com/112409080833906163048/posts/UL8WR5X6S6K

علیرضا پورمسعود

احتمالا ترجمه رو یا شما اشتباه نوشتی یا اون اشتباه جمله به زبان خودشون‌گفته
آخه توی متن نوشته شده در سال فلان در گذشته،،،یعنی حضرت مهدی عج درگذشته؟پس اشتباهی یا از ترجمه شما یا از اصل حرف اونها هست.
نقل قول کردن
+5 #3737 علیرضا 1398-11-23 00:26
خدایا خالقا پروردگارا
امان از اینهمه صبر و مدارا

که خون بی کسان در شیشه کردند
نمانده طاقتی دیگر که ما را

که مظلومان عالم در عذابند
که مکر دشمنان گردیده کارا

شده ظلم و ستم بسیار و بی حد
گناه و کافری شد آشکارا

سر مستضعفان گردد شکسته
ز دست ظالمان با سنگ خارا

عدالت شد دگر کالای نایاب
نداران را نگه در جیب دارا

چه حد بر زخم ما افزوده گردد
که آری منجی ما را دوا را

بنوشان بر لبان تشنه آبی
رسان بر کام ما آبی گوارا

نمایان کن فروغ روی جانان
زمین روشن از آن روی دل آرا

رسان آن یوسف زهرای اطهر
جهان با نور روی او بیارا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد