رایحه ظهور

قطعات پازل - شماره 1. . . عربستان - قسمت اول

سرزمین حجاز در روایات مربوط به آخر الزمان، آبستن حوادث بسیار مهمی است. از مهمترین آنها میتوان به اختلافات داخلی در خاندان پادشاهی حجاز، درگیریهای نظامی در سرزمین حجاز،قتل نفس زکیه در مسجدالحرام،خسف یا فرو رفتن سپاهیان سفیانی در بیابان بیداء عربستان و مهمتر از همه، ظهور حضرت مهدی (عج) از شهر مکه، اشاره کرد. وقایع مربوط به اختلافات خاندان پادشاهی حجاز و مرگ آخرین پادشاه مقتدر این خاندان به نام عبدالله، نشانه ای است که در سالهای نزدیک به ظهور اتفاق می افتد و ...

» ابتدای نظرات (278)

بسم الله الرحمن الرحیم

بر اساس روایات مستدل و مستند معصومین (ع) سرزمین حجاز در روایات مربوط به آخر الزمان، آبستن حوادث بسیار مهمی است. از مهمترین این حوادث می توان به اختلافات داخلی در خاندان پادشاهی حجاز، درگیری های نظامی در سرزمین حجاز،قتل نفس زکیه در مسجدالحرام،خسف یا فرو رفتن سپاهیان سفیانی در بیابان بیداء عربستان و مهمتر از همه، ظهور حضرت مهدی (عجل الله) از شهر مکه، اشاره کرد.  وقایع مربوط به اختلافات خاندان پادشاهی حجاز و مرگ آخرین پادشاه مقتدر این خاندان به نام عبدالله، نشانه ای است که در سالهای نزدیک به ظهور اتفاق می افتد و نشانه مهمی برای نزدیکی زمان ظهورحضرت حجت (عجل الله) می باشد و میتوان آنرا به عنوان قطعه اول پازل ظهور انتخاب و معرفی کرد.

همانگونه که ذکر شد، در روایات مربوط به آخرالزمان، سخن از اختلاف در پادشاهی حجاز به میان آمده است. نکته  بسیار جالب و عجیبی که دیده می شود، این است که در عصر حاضر که اکثریت کشورها حکومت جمهوری را پذیرفته اند و حتی تعدادی از کشورهای عربی همچون عراق، سوریه، مصر، الجزایر و ... نیز صاحب حکومت جمهوری شده اند، کماکان کشور عربستان توسط حکومت پادشاهی اداره می شود و این نکته از نظر انطباق با روایات بسیار مهم و قابل توجه است ؛ چرا که در روایات درباره حکومت حجاز (عربستان) ذکر شده است که حکومت حجاز در عصر ظهور ، در دست خاندان "بنی فلان یا آل فلان" است.
از آنجا که در روایات سخن از یک خاندان شده است (آل فلان یا بنی فلان)، می توان دریافت که حکومت حجاز در عصر ظهور قاعدتاً باید پادشاهی باشد تا افراد مختلفی که همگی به یک خاندان تعلق دارند، در رأس حکومت قرار گیرند. مطمئناً احتمال اینکه در یک حکومت جمهوری، افراد متعددی از یک خاندان بتوانند رئیس جمهور شوند بسیار بعید است. توجه کنید که عرض کردم چند نفر، نه 2 نفر از یک خاندان ؛ چرا که گهگاه دیده شده است که یک پدر و یک پسر توانسته اند رئیس جمهور یک کشور شوند؛ مثل آمریکا که بوش پدر و بوش پسر به ریاست جمهوری رسیده اند، یا سوریه که حافظ اسد و بشار اسد رئیس جمهور گشته اند؛ اما در هر صورت تا به حال دیده نشده است که افراد متعددی از یک خاندان رئیس جمهور شوند.

همانگونه که ذکر شد، در تعدادی از روایات، سخن از بنی فلان یا آل فلان به میان آمده است. در زیر، یکی از این روایات را ملاحظه می فرمایید:
« از ابوبصیر نقل شده است که گفت:
خدمت امام صادق (ع) عرض کردم : ابو جعفر (امام باقر (ع)) می فرمود: قائم آل محمد (عج) 2 غیبت دارد که یکی طولانی تر از دیگری است. فرمود: آری. این امر تحقق نیابد مگر آنکه در خاندان فلان اختلاف به وجود آید و حلقه تنگ شود و سفیانی ظهور کند و بلا سخت گردد و مرگ و کشتار مردم را فرا گیرد و آنان به حرم خدا و پیامبرش پناهنده شوند. (١)


روایت دیگری نیز با مضمون مشابه از امام رضا(ع) نقل شده است:

« بزنطی از حضرت رضا (ع) روایت می کند که فرمود:  از  جمله  نشانه های  فرج، حادثه ای است که بین 2 حرم مکه و مدینه رخ دهد. پرسیدم آن حادثه چیست؟ فرمود: تعصب قبیله ای بین 2 حرم بوجود آید و فلانی از خاندان فلان، 15 رئیس قبیله را به قتل رساند. (٢)

در روایت های ذکر شده، ملاحظه فرمودید که از آخرین خاندان پادشاهی حجاز، با عنوان خاندان فلان یا آل فلان نامبرده شده است .
ذکر یک نکته بسیار مهم: بنا بر نظریات عالمان دین یکی از دلایلی که ائمه ی اطهار (ع) عبارت بنی فلان یا آل فلان را برای آخرین خاندان پادشاهی عربستان برگزیده اند و صریحاً به نام دقیق این خاندان اشاره نکرده اند، می تواند این مسئله باشد که ذکر نام صریح این خاندان، موجب می شده است تا خاندان های پادشاهی که در عربستان حکومت کرده اند، هیچ کدام نام ذکر شده در روایات را بر خود ننهند؛ چرا که هیچ خاندانی  قاعدتاً  دوست نمی دارد که نامش، همنام آخرین خاندان پادشاهی حجاز در روایت های ذکر شده از معصومین (ع) باشد. زیرا درصورت همنام بودن نام این خاندان ها با آخرین پادشاهی عربستان در روایات، موجب عکس العمل شیعیان اهل بیت (ع) می شده است .
در مورد آخرین خاندان پادشاهی حجاز، روایات ذکر شده از معصومین (ع)، تنها به ذکر عبارت بنی فلان اکتفا نکرده و مختصات دقیقتری از آخرین پادشاه مقتدر عربستان نیز ارایه کرده اند. به طوری که برخی از روایات، نام آخرین پادشاه عربستان را « عبدالله  » عنوان کرده اند. روایت زیر از آن جمله است :

« امام صادق (ع) فرمودند:
هر کس مرگ عبدالله را برای من تضمین کند، من ظهور قائم را برای او تضمین می کنم. سپس فرمود: وقتی عبدالله بمیرد، مردم برای حکومت با کسی توافق نکنند و این اختلاف و درگیری به خواست خدا تا ظهور صاحب الامر (عجل الله) ادامه یابد. حکومت های چند ساله پایان یافته و تبدیل به حکومت چند ماهه و چند روزه شود. راوی می گوید: سئوال کردم: آیا این ماجرا به طول می انجامد؟ فرمود: هرگــــــــــــز.
(٣)


همانگونه که ملاحظه فرمودید، روایت فوق از پادشاهی به نام عبدالله نام می برد که مرگ او در ایام نزدیک به ظهور اتفاق می افتد. نکته مهم اینکه اولین عبارت این روایت، حالت شرطی داشته و مرگ عبدالله را پیش زمینه  ظهور حضرت قائم (عجل الله) معرفی می کند: "  هر کس مرگ عبدالله را برای من تضمین کند، من ظهور قائم (عجل الله) را برای او تضمین می کنم ... "
همچنین ادامه  روایت بیان می دارد که بعد از مرگ عبدالله ، اختلافات زیادی بر سر به دست گیری قدرت پدید می آید و این مسئله تا ظهور حضرت قائم (عجل الله) ادامه می یابد
. با توجه به این مطالب، به وضوح می توان دریافت که عبدالله حاکم حجاز می باشد و مرگ او منجر به اختلافات داخلی در حکومت حجاز شده و ضعف و اختلافات داخلی در حکومت فاسد حجاز ، زمینه مساعدی برای ظهور حضرت مهدی (عجل الله) فراهم خواهد کرد ؛ در این میان به نظر میرسد یکی از ملزومات ظهور حضرت ، مهیا شدن شرایط شهر مکه است و با توجه به عداوت و دشمنی فرقه وهابیت که در حال حاضر اندیشه غالب در عربستان است و شدیدا از سوی آل سعود رواج یافته و حمایت می شود ظهور اتفاق نخواهد افتاد مگر در شرایطی که هرج و مرج بر سرزمین حجاز سایه افکنده باشد ؛ چرا که یقینا وجود یک حکومت مقتدر و منسجم ضد شیعه و ضد مهدی مانع بزرگی برای گرد هم آمدن یاران حضرت است و از آنجا که روایات شریف دلالت بر اوضاع نابسامان حجاز در هنگامه ظهور دارد می توان گفت که این نابسامانی جز در شرایط عدم وجود یک حکومت مرکزی مقتدر مهیا نخواهد شد.

در عصر حاضر که بنا به نظر بسیاری از علما و محققین، " عصر الظهور " می باشد، تعداد زیادی از نشانه های ظهور به صورت پی درپی محقق شده اند. با توجه به این مسئله، ضرورت دقت در وضعیت سیاسی و نظامی کشورهای منطقه و تطبیق احتمالی (نه قطعی) حوادث منطقه  خاورمیانه و جهان بر روایات مربوط به آخرالزمان، بیش از پیش آشکار می گردد. در این میان، وقایع کشور عربستان به دلیل اهمیت شهر مکه در مسئله ی ظهور حضرت مهدی (عجل الله) و تحرکات وهابیون در قرن اخیر، از اهمیت بسیاری برخوردار است.
نکته ی عجیب تر اینکه، حوادث سالهای اخیر عربستان و به حکومت رسیدن پادشاه جدید این کشور، لزوم توجه ویژه به روایات آخرالزمانی ییرامون وضعیت عربستان را دوچندان می نماید.
همانگونه که در روایات ذکر شده ملاحظه فرمودید، نام آخرین پادشاه مقتدر حجاز (عربستان)، عبدالله می باشد. عجیب اینکه از سال 2005 میلادی و پس از مرگ ملک فهد پادشاه سابق عربستان، حکومت عربستان به دست برادر ناتنی وی، ملک عبدالله بن عبدالعزیز افتاد. البته از سال 1996 میلادی و به دنبال سکته ی ملک فهد پادشاه سابق عربستان، حکومت عملاً به دست ولیعهد آن زمان این کشور، یعنی ملک عبدالله  افتاد؛ اما حکومت و سلطنت رسمی ملک عبدالله ، از سال 2005 میلادی آغاز گشت.
ملک عبدالله بن عبدالعزیز در سال 1924 میلادی به دنیا آمد. پدر او ملک عبدالعزیز بن عبدالرحمن آل سعود و مادرش فهده بنت عاصی نام داشتند.ملک عبدالله پنجمین پسر ملک عبدالعزیز بود که مطابق قانون اساسی عربستان پس از برادر ناتنی اش ملک فهد و در هنگامی که 81 سال از عمرش می گذشت، بر مسند پادشاهی عربستان تکیه داد. از سال 2005 تا کنون، ملک عبدالله پادشاه عربستان می باشد.

این مسئله که بعد از قرن ها، شخصی به اسم عبدالله حکومت و سلطنت را در حجاز بر عهده گرفته است، از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا همانگونه که ذکر گردید، آخرین پادشاه مقتدر حجاز قبل از ظهور حضرت مهدی (عجل الله) نیز عبدالله نام دارد. بنابراین احتمال دارد (توجه کنید که فقط احتمال دارد) ملک عبدالله فعلی، همان عبدالله ذکر شده در روایات باشد. البته همانگونه که گفته شد، این فقط یک احتمال است نه یک مسئله  100% قطعی ؛ چرا که ممکن است در سال های آینده، افراد دیگری با نام عبدالله بر مسند قدرت در عربستان تکیه زنند و به همین دلیل است که بنده در مطلب گذشته از همراهان و دوستان این وبلاگ درخواست کردم تا در بررسی مباحث مرتبط با مهدویت از دو فاکتور عقلانیت و معنویت بهره گیرند و هر یک خود به نتیجه ای شخصی برسند تا خدای ناکرده خواندن این مطالب باعث شبهه نشود و چه بسا کسانی هستند که با افراط در مصداق شناسی به توقیت (تعیین وقت برای ظهور حضرت حجت)رسیده اند که امریست نکوهش شده و غیر قابل قبول که در احادیث به کرٌات دیده می شود.

از جمله این روایات می توان به فرمایش معصوم (ع) استناد کرد که فرموده اند : «... واما ظهور الفرج فانه الی الله تعالی ذکره و کذب الوقاتون ; و اما ظهور فرج همانا در اختیار خداوند متعال است و وقتگذاران دروغ گفتند (۴) و همچنین رحمان بن کثیر نقل می کند که نزد امام صادق علیه السلام بودم که مهزم وارد شد . از آن حضرت پرسید: فدایت گردم، آیا مرا خبر نمی دهید از زمان این امری که انتظار آن را می کشیم؟ آن حضرت فرمود: «یا مهزم! کذب الوقاتون ای مهزم! وقتگذاران دروغ می گویند .» (۵) و همچنین از امام باقر (ع)با تاکید بیشتری ذکر شده است . آنگاه که فضیل بن یسار از زمان ظهور پرسید، امام پنجم در جواب او فرمود: «کذب الوقاتون، کذب الوقاتون، کذب الوقاتون .»بدون تردید مقصود از وقت تعیین کردن در اینجا، عبارت است از مشخص کردن دقیق سال و روز ظهور و گرنه تعدادی از روایات به صورت اجمال برخی محدوده های زمانی ظهور را مشخص کرده اند .

همانطور که عرض شد ممکن است ملک عبدالله  عربستان که از سال 2005 میلادی رسماً حکومت این کشور را بر عهده گرفته است، همان عبدالله حاکم حجاز ذکر شده در روایات باشد. البته علت بیان این انطباق , صرفاً نام عبدالله نیست؛ بلکه مسایل دیگری نیز وجود دارند که احتمال درست بودن این انطباق را تا حدی افزایش می دهند . یکی از مسایلی که تا حدی ملک عبدالله و خاندان پادشاهی آل سعود در عربستان را با مطالب ذکر شده در روایات پیرامون آخرین خاندان پادشاهی حجاز در آخرالزمان، تطبیق می دهد، شرایطی است که خاندان پادشاهی آل سعود در حال حاضر آن را تجربه می کند.

در روایات ذکر شده، ملاحظه فرمودید که از اختلافات و کشمکش در آخرین خاندان پادشاهی حجاز در زمان نزدیک به ظهور سخن به میان آمده است.  عجیب اینکه  خاندان پادشاهی آل سعود نیز کم کم می رود تا شرایط ذکر شده در روایات را تجربه کند و دچار اختلافات در رأس حکومت شود. گرچه ملک عبدالله به دلیل به دست گیری عملی قدرت از سال 1996 تاکنون، توانسته است حکومت عربستان را با اقتدار حفظ نماید، اما وضعیت خاندان آل سعود بسیار شکننده است و بنابر نظر اکثر کارشناسان مسایل سیاسی، در آینده ای نزدیک، خاندان آل سعود دچار بحران جدی در به دست گرفتن قدرت خواهد شد.
یکی از معضلات بزرگی که خاندان آل سعود در طی دهه های اخیر با آن روبرو بوده است، این است که مطابق قانون اساسی کشور عربستان، تنها پسران ملک عبدالعزیز، حق دارند پادشاهی عربستان را به دست گیرند
!!!!!! و بعد از مرگ یکی از پسران او، پسر دیگر عبدالعزیز باید پادشاهی عربستان را در دست گیرد با توجه به اینکه پسران عبدالعزیز همگی مسن هستند، احتمال اینکه در طی مدت کوتاهی یکی پس از دیگری فوت نمایند و تمام پسران عبدالعزیز از بین بروند، زیاد می باشد. (٧)
این مسئله حتی در مورد انتخاب ملک عبدالله نیز مشکلاتی ایجاد کرده بود که گرچه در نهایت حل شدند، اما این نگرانی را در بین مسئولان عربستان ایجاد کرد که پادشاه آینده نیز ممکن است به مشکل ملک عبدالله گرفتار شود.
جریان این مشکل از این قرار است که تمامی پسران عبدالعزیز که واجد شرایط پادشاهی می باشند، حداقل 70 سال سن دارند و فاصله سنی این پسران نیز از یکدیگر بسیار کم است. برای مثال ملک عبدالله  که بعد از برادرش فهد به حکومت عربستان رسید، بنا به قولی تنها چند ماه و بنا به قول دیگری 3 سال از فهد کوچکتر بود و فاصله سنی عبدالله با برادر کوچکترش شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز نیز بسیار کم می باشد. بنابراین این اختلافات سنی کم، خود از یک سو موجب اختلافات شدید بین ملک عبدالله و شاهزاده سلطان بر سر جانشینی ملک فهد شده بود، اما به هر حال به دلیل اینکه ملک عبدالله عملاً قدرت را از سال 1996 در دست داشت، مشکل چندانی در بحث جانشینی فهد، پیش نیامد . اما با توجه به اینکه ولیعهد کنونی عربستان یعنی شاهزاده سلطان نیز در حدود 85 سال سن دارد و وضعیت سلامتی اش نیز نامناسب است،احتمال اینکه در طی سالهای آینده فوت نماید، زیاد است.

بقیه پسران عبدالعزیز نیز همگی مسن هستند و به احتمال زیاد تعداد زیادی از آنان در عرض چند سال آینده فوت خواهند کرد. بنابراین به زودی باید شاهد انتقال قدرت از پسران ملک عبدالعزیز به نوادگان عبدالعزیز باشیم که این مسئله نیز خود به زودی بحران واقعی و منازعات و اختلافات داخلی شدیدی را در خاندان آل سعود پدید خواهد آورد.

این مسئله حتی از چشم خبرنگار روزنامه مشهور فیگارو نیز به دور نمانده و این روزنامه در روز چهارشنبه ٣ آگوست ٢٠٠۵ در مقاله ای با عنوان " عربستان: آبستن اختلافات داخلی آل سعود " به آن اشاره کرده است.(٨)

بدین ترتیب هیچ بعید نیست که پس از مرگ ملک عبدالله که در سنین کهولت و پیری به سر می برد، عربستان صحنه  کشمکش و درگیری خاندان آل سعود شود. این مسئله با روایات اسلامی که درباره ی آخرین خاندان پادشاهی حجاز قبل از ظهور حضرت مهدی (عجل الله) بیان شده اند، مطابقت زیادی دارد. چرا که در یکی از روایات آمده است:

وقتی عبدالله بمیرد، مردم برای حکومت با کسی توافق نکنند و این اختلاف و درگیری به خواست خدا تا ظهور صاحب الامر (عجل الله) ادامه یابد. حکومت های چند ساله پایان یافته و تبدیل به حکومت های چند ماهه و چند روزه شود. (٩)

بدین ترتیب همانگونه که ملاحظه فرمودید، به نظر می رسد که وضعیت خاندان پادشاهی آل سعود در عربستان، شباهت بسیار زیادی با آخرین خاندان پادشاهی حجاز در روایات مربوط به آخرالزمان دارد. گرچه این تطبیق قطعی و صد در صد نمی باشد، اما توجه به آن و پی ریزی مناسبات سیاسی و نظامی شیعیان با عربستان بر پایه ی آن، خالی از لطف نمی باشد. بدین صورت که با توجه به شباهات ذکر شده، شیعیان باید وضعیت داخلی خاندان پادشاهی عربستان را به دقت زیرنظر گیرند تا اختلافات و جنگهای داخلی عربستان در سالهای آینده، گریبانگیر آنها نشود. از سوی دیگر، با مشاهده ی اختلافات داخلی در خاندان پادشاهی عربستان، باید بیش از پیش احتمال نزدیکی ظهور حضرت مهدی (عجل الله) را داد و مطابق این احتمال، آمادگی ها را در جهت استقبال از آن حضرت و دوری از فتنه های آخرالزمان، افزایش داد.

باز هم لازم به ذکر است که واقعاً ممکن است ملک عبدالله پادشاه کنونی عربستان و خاندان آل سعود (خاندان پادشاهی عربستان)، آخرین پادشاه و آخرین خاندان پادشاهی حجاز نباشند و در آینده نیز پادشاهان دیگری در عربستان حکم برانند، اما به هر حال نمی توان شباهت ملک عبدالله و خاندان آل سعود را با روایت های ذکر شده در مورد آخرین خاندان پادشاهی حجاز، نادیده گرفت. بنابراین بهتر است که توجه ویژه ای به وضعیت عربستان سعودی در عصر حاضر داشته باشیم.

منابع و مآخذ

١  – بحارالانوار، ج 52، ص 157.
٢  – بحارالانوار، ج 52، ص 210.
– کتاب عصر ظهور، تألیف علی کورانی عاملی، ترجمه ی مهدی حقی، ناشر: شرکت چاپ و نشر امور بین الملل وابسته به انتشارات امیر کبیر، چاپ چهارم، 1385، صفحه  266.
٣  – بحارالانوار، ج 52، ص 210.

۴  – کتاب الغیبه، شیخ طوسی، مؤسسه معارف اسلامی، قم، ص 291 .

۵  – کتاب الغیبة، ص 426 و الکافی، ثقة الاسلام کلینی، دارالکتب الاسلامیة، تهران، 8 جلد، 1365 ه . ش، ج 1، ص 368 .

۶  – کتاب الکافی، ج 1، ص 368 .


٧  – http://en.wikipedia.org/wiki/Abdullah_of_Saudi_Arabia

٨  –  عربستان: آبستن اختلافات داخلی آل سعود

٩  – بحارالانوار، ج 52، ص 210.

ادامــــــــــه دارد . . .

پ ن١ : مجددا تقاضا دارم در نتیجه گیری از این مباحث رعایت انصاف و اعتدال را بفرمائید تا کوشش این حقیر و دیگر دوستانی که در جمع آوری این مطالب زحمت کشیده اند بیهوده نباشد.

پ ن٢ : در قسمت دوم این مقاله به دیگر مسایلی که احتمال صحت این انطباق را افزون میکند می پردازیم.

برگرفته از وبلاگ: http://farabin.tk/

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #278 نام آشنا 1389-04-31 00:52
سلام رهگذر عزیز میشه ایمیلتو به این ایمیل که میگم ارسال کنی؟ کارت دارم
:-/ @};-
نقل قول کردن
0 #277 سید 1389-04-07 19:54
بالاخره هاشمی قد علم کرد/مصوبات مهم هيئت موسس دانشگاه آزاد به رياست هاشمی

بالاخره هاشمی برای صیانت از بزرگترین نهاد علمی کشور قد علم کرد.

مدتهاست که سپاه و احمدی نژاد طمع این نهاد پولساز غیر دولتی را کرده اند و با توسل به شورای انقلاب فرهنگی سعی در تصاحب آن داشتند در حالی که دانشگاه آزاد از همان ابتدا نیز سهم مردم بود اتفاقات اخیر باعث شد تا روند قانونی وقف آن به نفع مردم تسریع شود. اما دولت قصد دارد تا ضمن کنترل آن درآمدهای حاصل از آن را در سپاه هزینه کند. این یعنی شهریه های دانشجویی ایرانیان در لبنان و عراق و فلسطین و … هزینه شود . اما خبرگزاری مهر امروز این خبر را منتشر کرد… سومين اجلاس هيئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با اجلاس سوم هيئت متوليان موقوفات دانشگاه آزاد اسلامی به رياست آيت الله هاشمی رفسنجانی و ساير اعضا در دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام تشکيل شد بر اساس اعلام هيئت موسس دانشگاه آزاد، در جلسه هفته گذشته هيئت موسس پس از بررسی اساسنامه دانشگاه آزاد، مقرر شد برای جلوگيری از ضرر و زيان به موقوفات دانشگاه، پيگيريهای قانونی برای رفع اشکالات اساسنامه در مورد وقف دانشگاه و در مورد امر غيردولتی بودن آن به عمل آيد…
نقل قول کردن
0 #276 امير 1389-03-16 21:34
آخه مرد مومن اونچه درباره طولاني شدن شبانه روز ميگي کاملا درسته و امکان پذير. اما خود همين دليلت نشون ميده تا ظهور و قيامت دست کم ميليون ها سال باقي مونده.قيامت 4 ميليارد سال بعد رخ ميده که خورشيد سوختش تمام ميشه و زمين و زمان و در خودش فرو ميبره. مگه باز بگي علت و معلول رو بيخيال بشيم و بگيم اين اتفاق يهو ميوفته . باشه قبول. شما که علم رو دور ميزنين با ايمانين و ما که دنبال علميم بي ايمان.

ديدار ما و شما به همون قيامت.
نقل قول کردن
0 #275 AVA 1389-03-07 02:01
من فیلم رو با لینک مستقیم برای دانلود توی وبلاگم آپلود کردم .لینکش هم پر سرعته و بهتر از این لینکهایی هست که گذاشتید . میتونید این لینک رو جایگزین کنید تا بهتر و راحتتر بشه دانلودش کرد. با تشکر
www.a-v-a.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #274 AVA 1389-03-07 01:47
من فیلم رو با لینک مستقیم آپلود کردم . میتونید از لینک مستقیم و پر سرعتش استفاده کنید که بهتر از لینک های غیرمستقیم و کم سرعت هست . میتونید از لینکا استفاده کنید...
www.a-v-a.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #273 ع.ع 1389-03-06 23:40
چرا برای ظهور وقت تعیین می کنید؟ بشارت دادن خوب است اما... میشه بفرمایید که ما در کجا برای ظهور وقت تعیین کردیم؟

اگر اینطوریه بفرمایید تا اصلاح کنیم
نقل قول کردن
0 #272 رهگذر 1389-03-05 04:26
میگم بیایید اینجا حرف بزنیم
مدیر سایت فیلتر کرد خودش خوابش گرفت ما را هم بیرون کرد .blogfa.com/cmt /images/4.gif">
نقل قول کردن
0 #271 رضا*سرباز امام زمان* 1389-03-04 15:55
با عضويت در كلاب فوتبال من به *اتحاد ظهور* بپيونديد.
براي اطلاعات بيشتر پيغام بگذاريد.يامهدي
myfc.ir/match/teams/profile/131168/%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1
نقل قول کردن
0 #270 راهی 1389-03-02 20:27
داریم کم کم جاموندنمون رو از کاروان مبشران جبران می کنیم .
کار خوبی کردین تجربتون رو بازتاب دادید. مستند زیبایی هم بود
موید باشیئ
نقل قول کردن
0 #269 سلام 1389-03-01 01:18
سلام
یه جایی را تو قم معرّفی کنید برای دریافت فایل تصویری
آخه حجمش خیلی بالاست.
لطفا جوابو به ایمیلم ارسال کنید
نقل قول کردن
0 #268 __ 1389-02-31 23:58
باسلامی چو بوی خوش یار
رهگذر جان دیروز این علی اصغر آقا صفحه نظرات رو بست و رفت قرار شد شما یه نام برای من انتخاب کنی من هم بر اساس همون نام اینجا کامنت خواهم گذاشت خوبه مگه نه
منتظر نامگذاری شما هستم
البته ان شا الله بعد از نامگذاری یه چند تا مورد از نزدیکی ظهور خواهم گفت که امیدوارم مفید باشد همچنین چند تا پیشنهاد نیز برای بهبود کار گروه مبشران ظهور خواهم داد
البته اینها بستگی به اسمی دارد که جناب رهگذر برای من انتخاب خواهند کرد

.blogfa.com/cmt /images/3.gif">
نقل قول کردن
0 #267 ققنوس 1389-02-31 17:44
میگم " . " (نقطه) ! اگه یه رمان بنویسی جدی رکورد فروش داستانای هری پاتر رو میزنی.جدی میگم.خیلی حماسی گفتی.ولی خیلی جالب بود.احتمالا دیشب خواب ندیدی یا غذای سنگین نخوردی؟ .blogfa.com/cmt /images/5.gif"> .blogfa.com/cmt /images/5.gif"> .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #266 . 1389-02-31 17:26
روز بعد : نيروهاي ائتلاف به طور کامل از منطقه به سمت كشورهاي مطبوع خود منتقل می شوند.

آتش بس از طرف ايران و امريكا پذیرفته می شود .

تلاويو سقوط کرد .

احمدي نژاد اعلام می کند : به انتقال اوارگان يهودي براي بازگشت به كشورهايشان كمك مي كنيم.

۲ سال بعد : ایالات متحده بر اثر فشار سیاسی و ناآرامی ها سقوط و بعد از یک کش و قوس سیاسی شدید به ۱۵ كشور مجزا تقسیم می شود.

سازمان ملل از ايران براي حضور دائم در شوراي امنيت سازمان ملل برای تامین امنیت منطقه خاور میانه دعوت کرده است.

بازسازي مناطق آسيب ديده شروع شده است .

وضعيت ايران آرام گزارش مي شود... با سلام و درود بر دوست عزیز
متن خوبی بود . البته در واقعیت نمی تواند اینگونه باشد ، جنگ ما با اسرائیل قطعی و حتمی است ، اما با آمریکا فعلا مشخص نیست شاید اسرائیل بتواند برای جنگ آمریکا را متقاعد کند و شاید نتواند ، ولی جنگ ما با اردن در عراق نیز حتمی است.
آن چیزی که در این متن جالب جایش خالی است محوریت این تحولات یعنی ظهور و امام زمان(عج) است ، یقین داشته باشید با شروع جنگ بزرگ نائب امام زمان(عج) با بشارتهای بزرگ ظهور دشمنان را وحشت زده و دوستان را سرمست خواهد کرد ، تحولات مکه و به لطف خدا نشانه های بزرگ ظهور رخ خواهد داد ، خروج مزدور بزرگ شیطان سفیانی ملعون که عبدالله دوم باشد تحولات را تحت تاثیر قرار خواهد داد. ولی کلیت آنچه گفتید قابل وقوع است و آن شکست های پی در پی استکبار و اسرائیل است به دنبال درگیریهای شدید هوایی و شاید دریایی.
نقل قول کردن
0 #265 . 1389-02-31 17:25
فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران اسراییل را به شليك ۸۰۰ فروند موشك زمین به زمین تهدید می کند. خروج سه ميليون يهودي از اسراييل آغاز شده است. حزب الله به جنوب تلاويو حمله میکند. رزمندگان به داخل شهر رسیده اند. گشت زني پي در پي جنگنده هاي ايران در حوالی سواحل خلیج فارس همچنان ادامه دارد. عمليات انتحاري ۳ خلبان ايران، انهدام ۲ ناو جنگي آمريكا را در پی داشته است. سخنگوی وزارت خارجه ایران ، ميانجي گري ژاپن توسط ايرانرا نمی پذیرد . اتحاديه اروپا اعلام بی طرفی کرده است .

روز ششم : با یک عملیات واکنش سریع توسط توپخانه سپاه پاسداران مقر فرماندهي نيروهاي ائتلاف در عراق توسط ۵ فروند موشك کوتاه برد زمین پایه به تلی از خاک تبدیل می شود.

ناارامي های مخالفان در امريكا شروع شده است. مقامات آمریکایی دچار بهت و حیرت شده اند. وزیر دفاع آمریکا اعلام می کند : هرگز به عواقب اینچنینی جنگ فکر نمی کردیم. ما شکست خورده ایم. کارشناسان سیاسی امریکا اعلام می کنند : ایرانی ها نظام قدرتمند امپریالیسم امریکا را از هم پاشیدند.

احمدي نژاد یک روز بعد اعلام می کند : يك هفته به نيروهاي مستقر در منطقه فرصت مي دهيم تمامي نيروها و تجهيزات خود را از منطقه خارج كنند. در غير اينصورت با شليك ۴۰۰ موشك آنها را از منطقه بدرقه خواهيم كرد.
نقل قول کردن
0 #264 . 1389-02-31 17:25
همزمان غرب کشور: پالایشگاه کرمانشاه بمباران شده است.دود غلیظی همه جا را فرا گرفته است خبر رسیده است که بمباران پایگاه هوایی نوژه( ۷۰درصد تخریب) داشته است . جنگنده های دشمن به سمت تهران تغییر مسیر می دهند. ۲۵ فروند جنگنده رهگیر نیروی هوایی ایران به سمت دشمن به پرواز در آمده اند. درگیری شروع می شود . ۱۱ جنگنده ایرانی منهدم می شود. ۵ جنگنده دشمن نیز ساقط می شوند. دشمن عقب نشینی کرده است.



احمدي نژاد در نطقی تلوزیونی اعلام می کند : تاوان جسارت به ملت ايران فتح اسراييل است. روز بعد حمله رزمندگان فلسطيني و حزب الله به شمال و جنوب مناطق اشغالي . تلاویو محاصره شده است.

شلیک ۴۱ فروند موشک زمین به زمین شهاب ۳ به سمت تلاویو در ساعت ۵:۴۰ دقیقه بعد از ظهر صورت می گیرد.. ۱۱ موشک از ۴۱ موشک شلیک شده شهاب ۳ به تلاویو اصابت می کند. نیروگاه اتمی آریل در یک لحظه با خاک یکسان می شود . ساختمان وزارت دفاع اسراییل تخریب شده است. اسکله خرمشهر ، مقر فرماندهی پایگاه دریاای بندر عباس ، به صورت کامل نابود شده است. ناو هواپیما بر وینست در اقدامی تلافی جویانه با ۳ موشک عاشورا به قعر آب فرو می رود . ۴ موشک امریکایی از ناو جنگی روزولت به سمت تاسیسات سد دز شلیک می شود. سد فرو می ریزد . آب همه جا را گرفته است.۶۰۰ نفر کشته شده اند . مرکز بورس امارات توسط یک فروند شهاب نابود میشود. نیروی هوایی ایران با ۲۱۰ جنگنده بمب افکن به سمت پایگاههای هوایی امریکا در منطقه به پرواز در می آیند. درگیری یک ناو جنگی ایران با رزمناو روزولت صورت می گیرد . ناو جنگی ايران منهدم می شود. ناو روزولت با شلیک يك موشك زیر سطحی به نام حوت از وسط به دو نیم شده و به زیر آب میرود . پايگاههاي هوايي آمريكا در منطقه بر اثر آتش سنگین بمباران جنگنده های ایرانی به مقدار ۹۰ درصد نابود شده است .در حین انجام این عملیات ۳۹ فروند از ۲۱۰ جنگنده ايران منهدم می شوند . جنگنده های ایران به آشیانه بر گشته اند..
نقل قول کردن
0 #263 . 1389-02-31 17:25
حمله قرار است ساعت ۶ صبح انجام گردد. نام عملیات (برای آزادی ) پیش بینی شده است . ساعت ۵:۵۵ دقیقه صبح : رییس جمهور امریکا فرمان حمله را به صورت مستقیم اعلام می کند . حمله شروع می شود... ابتدا ۷ فروند بمب افکن و ۳جنگنده اسکورت ازپایگاه هوایی ترکیه به سمت کرمانشاه ، ۶ فروندبمب افکن و ۳جنگنده اسکورت ازپایگاه هوایی عربستان و امارات به سمت نیروگاه اتمی بوشهر، ۵ فروند بمب افکن و ۳جنگنده اسکورت ازپایگاه هوایی پاکستان به سمت نطنز به پرواز در می آیند. همزمان ، تصادفا ۳ فروند اف ۱۴ تامکت نیروی هوایی ج ا ایران حوالی بندر عباس در حال گشت زنی هوایی هستند. اولین بمب افکن ها توسط تامکتها مشاهده می شود . بمب افکن ها از دریای سرزمینی می گذرند. گزارش حمله هوایی از تامکتها به پایگاه هوایی بوشهرمی رسد . خبر رسانی به فرماندهی نیروی هوایی انجام می شود . اعلام وضعیت قرمز به تمام پایگاههای هوایی کشور اعلام می گردد. در گیری تامکتها و بمب افکنها شروع می شود . در اثر درگیری یک تامکت منهدم می شود. ۲ جنگنده اسکورت بمب افکن ها منهدم می شود . بمب افکن ها تغییر مسیر می دهند. بمب افکن ها به نیروگاه بو شهر می رسند . نیروگاه بمباران می شود . ۸۰ درصد تخریب صورت گرفته است. آتش سنگین پدافند هوایی ایران در همه جا می پیچد. دو بمب افکن دیگر ساقط می شوند. ۱۸۰ موشک امریکایی به سمت تمام پایگاههای هوایی ایران شلیک می شود. ۷۰ درصد پایگاههاتخریب شده است. به علت جابه جایی جنگنده های ایرانی از یک ماه قبل جنگنده ها آسیب ندیده اند. ۱۱۰۰کشته بر جای مانده است.در شرق کشور جنگنده های دشمن تا ۳۰۰ کیلومتری نطنز نفوذ می کنند. دشمن به منطقه تحت پوشش سیستم موشکی هوشمند اس ۳۰۰ وارد شده است. ۱۲ موشک از پدافن ایران شلیک می شود. ۸ جنگنده در اثر آن منهدم می شود.. جنگنده هاعقب نشینی می کنند . میراژهای نیروی هوایی ارتش ایران جنگنده ها را دنبال می کنند. تنگه هرمز با انهدام اولین نفتکش منتسب به عربستان بسته شده و به کنترل نیروی دریایی ایران در می آید. نفت به بشکه ای ۲۰۰ دلار رسیده است.
نقل قول کردن
0 #262 . 1389-02-31 17:25
پیش بینی ساعت اول جنگ ایران و امریکا

پیش بینی یک ساعت اول درگیری و اتفاقات دو هفته اول و تبعات سیاسی آن در ۲ سال بعد از جنگ

یک هفته قبل از شروع حمله : وزیر خارجه امریکا به عربستان سفر می کند و موضوع دیدار : جهت هماهنگی نهایی و نیز ایجاد یک سیستم حمل و نقل سریع السیر زمینی برای انتقال نفت از خلیج فارس به دریای سرخ . هدف: جلوگیری از ایجاد بحران انرژی در اثر بسته شدن تنگه هرمز توسط ایران.

۵ روز قبل از جنگ : جابه جایی نامحسوس ۸۰ در صد از نیروهای مستقر در عراق و افغانستان به کشورهای ترکیه و پاکستان . هدف : کاهش حداکثری تلفات انسانی در اثر حملات موشکی ایران به نیروهای امریکایی.

۳ روز قبل از جنگ : جابه جایی جنگنده ها و بمب افکن های نیروی هوایی ایالات متحده از پایگاههای هوایی مستقر در منطقه به نقاط غیر قابل پیش بینی و کور با هدف : دور از دسترس بودن جنگنده ها از حملات نیروهای ایران. همزمان خروج ناو هواپیما بر " یو اس اس آیزنهاور" از سواحل بحرین به سمت سواحل سومالی با هدف دور از دسترس بودن و هدایت عملیات .
۱ روز قبل از جنگ : رییس جمهور آمریکا : ما هشدارهایمان را به ایران داده ایم و ما ایران هسته ای را هرگز نخواهیم پذیرفت.
برنامه ریزی حمله به صورت مرحله به مرحله انجام شده است. نیروها منتظر شنیدن فرمان مستقیم حمله توسط رییس جمهور آمریکا. همه چیز خوب به نظر می رسد. غافل از اینکه نیرو ی مخصوص اطلاعات و امنیت سپاه پاسداران ریز حرکات دشمن را از ماهها قبل زیر نظر داشته است.
نقل قول کردن
0 #261 رهگذر 1389-02-31 16:53
سلام و درود بر خواهر فاطمه س

حقیقتش لینک سخنرانی نیز از یک نفر ناشناس به دستم رسید و اول گوش دادم ببینم چیه و بعد منتشر کنم . توضیح اضافه ای از آن ندارم و سخنران را هم نمی شناسم ولی از اینکه در یک جمع عمومی است و مستند است یقین دارم مفاد آن صحیح است . قسمت اول هم نمی دانم دارد یا نه ولی بنده لینک دیگری را از این سخنرانی نیافتم. ان شاء الله اگر مطلبی جدید پیدا کردم باز هم اطلاع رسانی خواهم کرد.

التماس دعا
نقل قول کردن
0 #260 رهگذر 1389-02-31 16:45
www.alvadossadegh.com/fa/new-news/74-1388-12-05-17-45-54/2498-1389-02-29-20-30-00.html

پیامبر اسلام (ص) اصالتا یهودی بوده است!

از بزرگترین اهانت‏های محمد غزولی به رسول اکرم اسلام(ص)، تهمت یهودی الاصل بودن پیامبر(ص) و نیز برخی اهانت‏ها به آیات مختلف قرآن وتعدادی از یاران و صحابه پیامبر(ص) را می‏توان نام برد.
نقل قول کردن
0 #259 رهگذر 1389-02-31 16:42
شال سبزخاتمی بعدازمهمانی سورس

www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/2512-1389-02-30-19-35-41.html

.blogfa.com/cmt /images/12.gif" > .blogfa.com/cmt /images/12.gif" > .blogfa.com/cmt /images/12.gif" >
نقل قول کردن
0 #258 حبیبی 1389-02-31 16:20
اللهم عجل لولیک الفرج
جناب ناصر -ق ظا هرا" جنابعالی اهل قرچک ورامین هستی .بنده هم اهل شهر ورامین هستم. اگر امکان دارد همدیگر را ملاقات کنیم و فعالیتهایمان را با یکدیگر انجام دهیم.
نقل قول کردن
0 #257 خبرنگار بدون مرز 1389-02-31 15:52
تظاهرات گسترده مردم پاكستان عليه "فيس بوك "
هزاران تن از مردم پاكستان در واكنش به اقدام غيراخلاقي سايت‌هاي اينترنتي غربي و هتك حرمت ساحت مقدس پيامبر اسلام دست به تظاهرات گسترده زدند و خواستار توقف اين گونه رفتارهاي زشت در سراسر دنيا شدند.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902300433
توضیح:
بر اساس سنتهای الهی هنگامی که قومی پیامبر و رسول خدا را مورد تمسخر قرار دهند نزول عذاب بر آنها حتمی است. اروپا باید منتظر عذاب دردناک الهی در این هتک حرمت باشد. ان شاء الله عذاب کافران نزدیک است و موجب شادی دل مومنان خواهد شد.
یا حسرة علي العباد ما ياتيهم من رسول الا كانوا به يستهزؤن. الم يروا كم اهلكنا قبلهم من القرون انهم اليهم لا يرجعون. سوره یس 31-32
نقل قول کردن
0 #256 خبرنگار بدون مرز 1389-02-31 15:51
آيت‌الله مصباح‌يزدي:پيرو ي از ولي فقيه توطئه‌هاي دشمن را خنثي مي‌كند‌

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902310135

***
رژيم صهيونيستي نقاط مختلف نوار غزه را موشك‌‌باران كرد

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902310108
***
كيسينجر: تلاش اوباما براي تحميل تحريم عليه ايران بي‌نتيجه است

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902310069
***
دنيس بلر امروز استعفا مي‌دهد .blogfa.com/cmt /images/4.gif">

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902310160
توضیح : اگر خواستند بیان سربازان گمنان امام زمان (عج) براشون دوره تقویتی بزارند
***
در پي تصميم تل آويو براي‌ تبعيد نمايندگان قدس:
زنگ خطر در پارلمان فلسطين به صدا درآمد

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902310147
***
قدرت گيري مجدد طالبان در مناطق مختلف افغانستان

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902300222

توضیح: این بازی کثیف آمریکایی- اسرائیلی تا تجزیه افغانستان و پاکستان تمام نخواهد شد. .blogfa.com/cmt /images/13.gif" > ده سال از این جنگ ویرانگر گذشته ایا وقت ان نرسیده جامعه جهانی از امریکا و مزدوران ناتو بخواهد گزارش عملکرد خود را پس از قتل دهها هزار نفر مردم بیگناه و مسلمان افغانستان ارائه دهند؟ ایا قصد دارند پاکستان و سپس ایران را هم همینطور تخریب کنند؟؟
****
مركل نسبت به فروپاشي اتحاديه اروپا هشدار داد.صدراعظم آلمان روز گذشته نسبت به فروپاشي اتحاديه اروپا به دنبال بحران مالي در اين منطقه هشدار داد.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902300234

توضیح: زنگهای فروپاشی قدرتهای استعماری پس از چند دهه تسلط بر خاورمیانه به صدا در امده است. آیا اینها دلیل بر نزدیکی پیروزی جبهه حق و ظهور منجی نیست؟
***
نقل قول کردن
0 #255 مجيد شيرازي 1389-02-31 15:36
گاهي وقتا خودتون رو جاي ما مردم عادي قرار بديد دوستان مني كه تا حالا يه كتاب درباره آخرالزمان و نشانه هاي ظهور نخوندم و تا حالا اسم سيد خراساني به گوشم نرسيده تازه اصلا نميدونم آقا متولد مشهد هست چطور تو اون شلوغي و شور و هيجان با ديدن يك عده بسيجي با سربند -اگه بخونم- سيد خراساني نزديكي ظهور رو متوجه بشم مگه من دكتراي نشانه شناسي دارم كه تا بگي ف بگم فرحزاد اصلا به من چه بايد برم دنبال بچم بگردم تو شلوغي گم شده صدبار بهش گفتم دستمو ول نكن...!!!!


اگه طبق نظر بعضي از دوستان جزواتي بين مردم پخش بشه قطعا مفيدتره ولي اين سربندها كه من موافق نظر داداش اصغر هستم نه تنها لازمه بلكه بسيار كمه و تاثير و نمود چنداني هم نداره كه دوستان عواقب و مزاياش رو اينقدر بحث كنند به خدا روز قيامت شما خواص بايد جوابگو باشين نسبت به اين همه كم كاري. براي ظهور آقا بايد قيد جان و مال و آبرو رو بزنين در طول تاريخ خيلي ها حاضر بودند از جان و مالشون در راه امام زمانشون بگذرند ولي كمتر كسي حاضر بود از آبروش بگذره:
قرآن كريم ميفرمايد:" بعضيها از مردم ميترسند همان طور كه از خدا ميترسند بلكه بيشتر" "تمام عزت براي خداست، تنها خداست كه عزيز ميگرداند يا ذليل"
نقل قول کردن
0 #254 مجيد شيرازي 1389-02-31 15:34
با سلام خدمت دوستان
مثل اينكه بحث خيلي داغ سربندهاي سيد خراساني بين دوستان دو دستگي ايجاد كرده من ميخوام نظر خودم رو به عنوان يك عوام الناس بيان كنم -البته همه نظرات من از نگاه يك فرد عادي جامعه است- دوستان خواص عزيز:
من عوام اگه يك عده رو در روز 14 خرداد با سربند "يا سيد خراساني" ببينم اصلا متوجه هيچ موضوعي نميشم تعداد عوام الناسي كه ميدونند آقا اهل خراسانند خيلي خيلي كمند اگه اين افراد اين سربندها رو ببينند فكر ميكنند منظور شما رهبري هست ولي اكثر قريب به اتفاق اصلا حتي نشانه هاي ظهور رو نميشناسند احتمال اينكه كسي متوجه هدف اين كار يعني سيد خراساني نشانه ظهور بودن آقا رو متوجه بشند بسيار كمه حال شما در نظر بگيريد كه يك عده ي چند صد نفري يا بيشتر در مقابل چند ميليون نفر كه براي سالروز رحلت امام خميني(ره) ميان چقدر احتمال ديده شدن دارند و اگه ديده بشند اين سربند هاي كوچك چقدر ديده ميشه بعضي وقتا ما عوام الناس فكر ميكنيم برخي خواص انگار از يك كره يا دنياي ديگر اومدند!!! برادران من با طرح سربندها موافقم ولي دوستان اين كار خيلي كمه_ خييييييييييلي خيييييييييييييل ي كمه- اين كار مثل اينه كه با يك بطري آبليمو بخواهيد يك درياچه شربت آبليمو درست كنيد .
نقل قول کردن
0 #253 رهگذر 1389-02-31 13:57
www.jahannews.com/vdcfxtdyyw6dyxa.igiw.html


عکس:ستاره داود در بی‌بی‌سی‌فارسی !!!

خدا را شکر دلایل یکی بعد از دیگری داره نشون میده وابستگی سران فتنه به کجاست!!!
نقل قول کردن
0 #252 دانشجوی بیدار 1389-02-31 13:21
امروز حاج آقای دیگری در مورد مهدویت چیزهایی گفت:
حضرت یعقوب دو صبر داشت و ما نیز دو صبر داریم یک صبر مربوط به قبل از انقلاب بود و یک صبر مربوط به بعد از انقلاب است که باید همراه عمل و قیام باشد
یعقوب به پسرانش گفت بروید و از بنیامین و برادرش نشانی بیابید.ما باید بنیامین را بشناسیم تا بتوانیم یوسف واقعی را تشخیص دهیم.الان در میان مجتهدین چه کسی دنبال ترساندن دشمنان و آماده کردن شرایط است غیر از رهبر انقلاب
----------
در مورد سید خراسانی از ایشان پرسیدم: گفت احتمال دارد رهبر باشد ولی نباید بگوییم زیرا جانشان به خطر می افتد و دشمنان ایشان را از بین می برند
نقل قول کردن
0 #251 عبدالرحمن 1389-02-31 08:57
روز جمعتون بخیر باشه

فایل زیر رو گوش بدید
خیلی کوتاهه ولی از گوش ندادنش بهتره!!
netiran.info/uploads_group/1000/49/11513.mp3
لینک آینه
www.mediafire.com/?hm1jr2zxjwx
حجم:1.3مگ

منبع:http://mobarezclip.com/post-1613.aspx
نقل قول کردن
0 #250 فاطمه س 1389-02-31 06:30
آقای رهگذر ممنون از گذاشتن سخنرانی یکی از مأمورین وزارت ،خیلی عالی بود
فقط یه سوال ظاهراً این قسمت دومشه .قسمت اولش رو دارید؟ اگر دارید و یا گیر اورید میشه خبر بدید
موفق و مؤید باشید
نقل قول کردن
0 #249 خبرنگار ظهور 1389-02-31 05:55
احمدی نژاد(شعیب): تا آخر خط ایستادگی خواهیم کرد
انقلاب اسلامی مقدمه شکوفایی حیات طیبه اسلامی است.


کامل در:
www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=99674
نقل قول کردن
0 #248 خبرنگار بدون مرز 1389-02-31 05:45
الجزيره: مردم منطقه، تحريم جديد ايران را توجيه‌ناپذير مي‌دانند
جديدترين نظرسنجي شبكه خبري الجزيره قطر اعلام كرد كه بيشتر مردم منطقه با توجه به صدور بيانيه هسته‌اي تهران معتقدند، توجيهي براي تحريم جديد ايران در شوراي امنيت سازمان ملل وجود ندارد.
به گزارش فارس، پايگاه خبري الجزيره قطر در جديدترين نظرسنجي به نقل از كاربران خود اعلام كرد كه تحريم جديد ايران به دليل برنامه هسته‌اي آن، اكنون هيچ توجيهي ندارد.
الجزيره در اين نظرسنجي از كاربران خود پرسيد كه "آيا با وجودي كه ايران با تبادل سوخت موافقت كرده است، توجيهي براي تحريم جديد ايران باقي‌ مي‌ماند؟ " كه قريب‌به اتفاق كاربران پاسخ منفي دادند.
بنابراين گزارش، بيش از 82 درصد شركت كنندگان در اين نظرسنجي اعلام كردند كه تحريم جديد ايران توجيهي ندارد و در مقابل 17 درصد خلاف گروه اول، نظر دادند.
روز دوشنبه گذشته ايران، تركيه و برزيل در توافقي اعلام كردند كه تهران با ميانجيگيري تركيه، و در صورت اعلام آمادگي گروه وين (آمريكا، فرانسه و روسيه) حاصر است بخشي از اورانيوم غني‌شده خود را مبادله كند.
بسياري از تحليلگران جهاني اعلام كردند كه اين اقدام ايران، نوعي امتحان و راستي‌آزمايي دشوار براي كشورهاي غرب به شمار مي‌رود كه از حدود 9 ماه پيش خواستار اين اقدام از جانب ايران بودند.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902300052
نقل قول کردن
0 #247 خبرنگار بدون مرز 1389-02-31 05:43
جنگ عليه تروريسم 40 هزار پاكستاني را قرباني كرده است
"عمران خان " رئيس نهضت انصاف پاكستان در جمع شهروندان "كامون كي " در ايالت پنجاب اعلام كرد كه شمار كشته‌ شدگان پاكستاني در جنگ عليه تروريسم به 40 هزار نفر رسيده است.
"عمران خان " رئيس نهضت انصاف پاكستان در جمع شهروندان "كامون كي "در حومه لاهور در ايالت پنجاب با صراحت اعلام كرد كه شمار كشته‌هاي پاكستاني در جنگ عليه تروريسم به 40 هزار نفر رسيده است.
وي استراتژي دولت درباره جنگ عليه تروريسم را شديداً مورد انتقاد قرار داد و گفت: خسارات ساليانه پاكستان در جنگ عليه تروريسم معادل 45 ميليارد روپيه رسيده در حالي كه آمريكا فقط 1.5ميليارد روپيه ساليانه به پاكستان كمك مي‌كند.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902291581
*************
تحلیل:
هدف امریکا و اسرائیل از به خاک و خون کشیدن سرزمینهای اسلامی و کشتار وحشیانه مسلمانان چیست؟
امریکا نمی خواهد کشوری قدرتمند و با ثبات در منطقه رقیب اسرائیل باشد.و به هز بهانه ای قصد دارد یکی یکی کشورهای اسلامی را تفکیک و باایجاد جنگ داخلی و به جان هم انداختن اقوام و طوایف نیروها و سرمایه های کشورهای اسلام یرا از بین ببرد
مرگ بر امریکا ! مرگ بر اسرائیل!
نقل قول کردن
0 #246 رهگذر 1389-02-31 05:18
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902300151

با هشدار به آغاز جنگي "تمام عيار "؛
كره‌شمالي: ادعاها درباره غرق‌شدن ناوجنگي كره‌جنوبي "ساختگي " است
*********

به نظر میرسه در شرق هم قراره جنگ هسته ای بشه . خدا بخیر کنه .
نقل قول کردن
0 #245 رهگذر 1389-02-31 05:11
سلام و درود بر _ عزیز

کجایی برادر؟
این ای کیو باز دوباره سر و کله اش پیدا شده !
خوبه ما فقط یک مخالف داریم و می شناسیمش ولی اصرار داره هی لباس عوض کنه بگه ما بیشماریم !!!
معلومه از سبزی ها ست
نقل قول کردن
0 #244 رهگذر 1389-02-31 05:09
بنده خدا ای بدون IQ

انتقاد داریم تا انتقاد . تو یک حرف درست حسابی بلد نیستی بزنی! به من میگی برو روان شناس!
روان شناس تو باید بری که با همه جنگ داری! از نظر جنابعالی همه اینجا مشکل روانی دارند چون با شما مخالفند !
فکر کنم با ظهور عقل شما یکی کامل نخواهد شد خیلی امیدوار نباش !
نقل قول کردن
0 #243 __ 1389-02-31 05:08
تا آقای رهگذر برای من اسم انتخاب نکنه __ اسم من هست هر اسمی انتخاب بکنی اگه توهین به مقدسات نشه قبول می کنم خوبه فقط بگو کی اینجا هستی .blogfa.com/cmt /images/5.gif">
نقل قول کردن
0 #242 نکته سنج 1389-02-31 05:05
بسمه تعالی
سلام دوستان ،
می خواستم در مورد این آقاهم بدونین :

علی اکبر موسوی خوئینی ها کیست؟؟؟!!!

javad158.blogfa.com/post-85.aspx

اگه مطلب بی ربط با بحث بود منو ببخشید فقط جهت اطلاع بود .
نقل قول کردن
0 #241 سرباز سید خراسانی 1389-02-31 04:56
با سلام خدمت آقا علي اصغر، جناب خادم الامام(عج) و ساير دوستان

ما نبايد بحث سربندها رو اينقدر حساس كنيم، این موضوع فقط پیشنهادی از یکی از دوستان بوده که بعد از بررسی میشه درباره ی اجراش تصمیم گرفت و حتی فعلا این سربندها تهیه نشدن.
حتی در صورتی که این پیشنهاد اجرا بشه اولین بار نیست که بحث سیدخراسانی بودن آقا در مراسم های مهم مطرح میشه. برای مثال 19 دی ماه، در دیدار مردم قم با آقا، همه یک صدا در حضور آقا اون شعر زیبا رو خوندن که یک تیکه ش این بود: *عمریه که حسینیه ی دل با مدد آقا جمارانی شده، آهوی دل مردم قم دلداده ی یار خراسانی شده* و بارها هم در تلویزیون پخش شد(دوستان اگه بخوان فایل صوتیش رو برای دانلود میذارم). به نظر من این کارها بازتاب خیلی گسترده ای نداره که دشمنان بخوان سو استفاده کنن و این طرح ها و کارها باعث میشه این موضوع به مرور زمان برای عموم مردم جا بیفته و از آمادگی لازم برای مطرح کردن بحث های مهمتر برخوردار بشن.
و در کل بنده با این پیشنهاد موافقم
اللهم عجل لولیک الفرج .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #240 رهگذر 1389-02-31 04:53
IQ

ایکاش به جای هرزه زبانی می تونستی دو کلمه مثل ادم بیایی حرف درست و حسابی بزنی! حسادت و بخل شما نسبت به اقای نراقی و رهگذر نشان از قلب تیره و عقل ناقصتان میده!
کمی خودسازی کنید ! نه برای ظهور ! برای اخرت خودتان
نقل قول کردن
0 #239 رهگذر 1389-02-31 04:46
با تشکر از جناب خادم الامام (عج)

این کسی که داره دوباره شیرین کاری در میاره فکر نمی کنه با اسم جدید هم خودشو با دشمنی های قدیم و کینه هاش لو میده ؟؟؟
خب اسم قبلی ات را بکار ببر ادم چند شخصیتی هزار اسم!!!

مثلا اگر بگی من .... هستم شناسنامه ات باطل میشه ؟ از چی میترسی؟IQ

حیف IQ . میگن ادمها از هر چی که فاقد ان هستند و رنج میبرن سعی دارن اسمش را برای خودشان انتخاب کنند!!! .blogfa.com/cmt /images/4.gif">
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد