رایحه ظهور

دانلود فایل صوتی اهانت مادر سید حسن به امام خامنه ای در 12 خرداد 89


آیا امام خمینی نفرمود: آقای خامنه ای مثل خورشید روشنی می دهد؟

 ادعا کرده اید که اگر امام خمینی زنده بود این فتنه ها اتفاق نمیفتاد!!!!

سر قضیه قطعنامه وقتی امام قطعنامه را پذیرفتند ، آقای هاشمی به امام پیشنهاد دادند شما چون گفتید :جنگ جنگ تا پیروزی، اگر الان قطعنامه را بپذیرید شاید برای شما شکست باشد و مناسب نباشد، من میگم به عهده من بگذارید و بعدا من را توبیخ کنید!!!!!!!!!!

این ایثار آقای رفسنجانی بسیار قابل تقدیره که حاضر شد خودش را فدا کند!

 

 

» ابتدای نظرات (180)

 

اثبات ولایت خامنه ای در قطرات اشک قنوت نماز شب مادر شهید شیرودی است؛ “اللهم احفظ قائدنا سید علی خامنه ای”. اسم شب نماز شب ماست خامنه ای. ذکر هر شب ماست خامنه ای. علی زمانه ماست خامنه ای. حسین دوران است خامنه ای. سید و سالار است خامنه ای. خار در چشم اغیار است خامنه ای. مهربان با یار است خامنه ای. دلبر و دلدار است خامنه ای. حضرت ماه است خامنه ای. نائب بقیه الله است خامنه ای. عباس نگهدار است خامنه ای. مدح خامنه ای ثنای سید علی شاد کردن دل مادرش زهراست. فرزند فاطمه است خامنه ای. سید و آقاست خامنه ای. مثل ماه زیباست خامنه ای. حافظ آرای ماست خامنه ای. فرزند شهیدی می گفت؛ بابای ماست خامنه ای. پیرزنی در جنوب شهر می گفت؛ با ماست خامنه ای. جوانی در شمال شهر می گفت؛ چه صبور است خامنه ای. دشمن می گفت؛ اعصاب ما را خرد کرده خامنه ای. پدر شهید سعید شاهدی می گفت؛ اینها باختند، برد کرده خامنه ای. برادر شهید همت می گفت؛ “سلم لمن سالمکم خامنه ای”. مادر همت خواب “محمد ابراهیم” را دیده که می گوید؛ “حرب لمن حاربکم خامنه ای”. هر چه دشمن بیشتر به من فحش بدهد تو را زیبا تر مدح می کنم خامنه ای. این را پدرم به من یاد داد خامنه ای. تو نبودی، دل تنگی غروب آدینه می کشت ما را خامنه ای.

 

 

 

 

دوستان لینکها را سایت قبلی که آپلود کرده بودم حذف کرد!!!!!!!!!!!!!دوباره توی یه سایت خارجی آپلود کردم که دست اکبر شاه بهش نرسه!!!

حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند

برای دانلود روی فایلهای آبی رنگ کلیک کنید


ادعا کرده اید که اگر امام خمینی زنده بود این فتنه ها اتفاق نمیفتاد!!!!

ادعا کرده اید که جد حضرت امام خمینی از سادات هندوستان بوده اند!!!!!

در مورد تمجیدهای امام خمینی از امام خامنه ای گفته اید: ملاک حال فعلی افراد است

 

 

...........

دانلود فایل های صوتی کم حجم سخنان ایشان
 

همایش افکار و اندیشه های امام خمینی!!!!!!!!!!!

 12 خرداد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق

تالار دانشکده فنی

برخی از صحبتهای فاطمه طباطبایی(عروس امام خمینی و مادر سیدحسن خمینی)

نکته: برای دانلود هر فایل حدود 30 ثانیه مکث نمایید

ضمنا فایلها بسیار کم حجم و با کیفیت عالی می باشد حتما دانلود کنید

برای دانلود هر فایل روی نقاط آبی رنگ کلیک کنید

لطفا در پخش این سخنان در فضای سایبر و گوشی های تلفن همراه کوتاهی ننمایید


 

1-ایثار آقای هاشمی در تحمیل قطعنامه به امام خمینی!!!!!!!!!

سر قضیه قطعنامه وقتی امام قطعنامه را پذیرفتند ، آقای هاشمی به امام پیشنهاد دادند شما چون گفتید :جنگ جنگ تا پیروزی، اگر الان قطعنامه را بپذیرید شاید برای شما شکست باشد و مناسب نباشد، من میگم به عهده من بگذارید و بعدا من را توبیخ کنید!!!!!!!!!!

این ایثار آقای رفسنجانی بسیار قابل تقدیره که حاضر شد خودش را فدا کند!!!!!!!!!!!

 

هاشمی در تحمیل قطعنامه به امام ایثار کرد.دانلود کنید

جوابیه مجمع فداییان ولایت شهر نراق

پس چرا حضرت امام خمینی از قطعنامه به جام زهر تعبیر کردند؟؟؟؟؟؟؟

جام زهر را که میدونید بعضی ائمه به زور سرکشیدند

حتما تاریخ را خوندید و مثلا میدونید که به امام رضا علیه السلام چگونه با اجبار جام زهر دادند؟

در ثانی مگر شوهر شما مرحوم سید احمد خمینی نگفتند که: امام خمینی بعد از عملیات مرصاد(بعد از پذیرفتن قطعنامه) وقتی حضور مردم را در جبهه ها دیدند ، فرمودند اگر میدانستم که اینقدر مردم هنوز در جبهه ها حضور دارند، جام زهر را نمی نوشیدم

خانم دکتر!!خواهشا برای تطهیر چهره هاشمی، تاریخ انقلاب که مکتوب هست را تحریف نکنید


2-آیا امام خمینی نفرمود: آقای خامنه ای مثل خورشید روشنی می دهد؟

 

 

 

 

من به عنوان یک دانشجو از شما پرسیدم(به صورت کتبی )

نظرتان را در مورد این جمله امام که در صحیفه نور امام خمینی آمده است بیان کنید:آقای خامنه ای در بین متعهدان به اسلام و مبانی اسلامی ، نعمتی است که چون خورشید روشنی می دهد، من آقای خامنه ای را بزرگ کرده ام ، اوکسی است که آوای دعوت او به صلاح و سداد در گوش مسلمین جهان طنین انداز است؛ متعهد و مبارز و در خط مستقیم اسلام و عالم به دین و سیاست است

جواب شما را در این کلیپ می بینیم:

امام از بعضی افراد زبانی و یا ... تعریف کردند، طبیعی هست که خوب هستند دیگه، اگه این را قبول داریم باید این را در مورد همه افراد بپذیریم!!

امام در مورد خیلی ها گفتن که بزرگ کردم!!!!!!!!!!!(منظور ایشون هاشمی رفسنجانی است!!!)

اما ((نومن ببعض و نکفر ببعض ))نباشیم، بعضی ها را بگوییم حال فعلی افراد ملاک است، بعضی را بگوییم امام گفته اند که بزرگشون کردم!!!

خوب اگر در مورد همه قبول میکنیم این را ، این حرف امام خوب است؛ اما  اگه حرف امام را بخواهیم قبو.ل نکنیم ، در مورد بعضی ها ( منظور امام خامنه ای) هم قبول نکنیم

ما بعضی ها را که امام ازشون دفاع کردند(منظور هاشمی رفسنجانی) رد میکنیم، بعضی ها که دوسشون داریم (منظور رهبری) تایید میکنیم!!

به نظرم باید دقت کنیم که این حرف در کجا و چه شرایطی گفته شده است!!!

اقدام انقلابی دانشجویان و طنین انداز شدن شعار حزب فقط حزب علی رهبر فقط سیدعلی.دانلود کنید

جوابیه مجمع فداییان ولایت شهر نراق:

اولا که شما چگونه است که در مورد این سوال ، کامل عین سوال را نخواندید؟

ثانیا امام خمینی کجا از کس دیگری جز امام خامنه ای به ((خورشید))تعبیر کردند؟؟

ثالثا شما چرا از جواب دادن به این سوال واضح و اینکه این صحبت امام خمینی را قبول دارید یا نه ، طفره رفته و حتی به جای گفتن نظر صریح خودتان، این سوال را هم به هدفی تبدیل میکنید برای دفاع از هاشمی رفسنجانی؟؟؟؟؟؟؟

بله امام خمینی در مورد هاشمی فرمودند:هاشمی زنده است چون نهضت زنده است ؛ اما این جمله امام بیشتر از اینکه تعریف و تمجید از هاشمی باشد، تعریف از نظام است چرا که حضرت امام خمینی ادامه حیات هاشمی را مدیون ادامه حیات نظام دانسته است  و نه بالعکس!

رابعا : شما هنوز معنای ولایت را نفهمبده اید که ولی امر مسلمین را با شخص دیگری مقایسه میکنید

امام صادق علیه السلام فرمود: اولین کسی که قیاس کرد و گمراه شد شیطان بود

خانم طباطبایی شما با چه میزان و معیاری ، نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را با هاشمی رفسنجانی مقایسه می کنید؟؟؟

در ادامه سخن یکی از حضار از شما پرسیده بود : چرا تلویزیون تمام ابعاد وجودی امام خمینی را نشان نمی دهد ، چرا بعد مردمسالاری !!!!!امام خمینی به تصویر کشیده نمی شود؟

شما هم جواب دادید که به نظر من هم تلویزیون تمام ابعاد وجودی امام خمینی را نشان نمی دهد!!!!!در اینجا چند دانشجوی سبز به منظور تضعیف رهبری و نه چیز دیگر شروع به دادن شعار((حزب فقط حزب الله ، رهبر فقط روح الله)) می نمایند که با شجاعت نیروهای حزب اللهی در سالن ، شعار به این شعار تبدیل میگردد:

((حزب فقط حزب علی ، رهبر فقط سیدعلی)) تبدیل میگردد

این کلیپ عالی را از دست ندهید

نکته جالب اینجاست که جمعیت بچه های حزب اللهی یک دهم بچه های جنبش سبزی است که با تعطیل شدن کلاسهای استادانی مثل ا.م-م.م و حضور همه جانبه تمام معاونت های دانشگاه آزاد نراق و حمایت همه جانبه از بچه های اغتشاشگر در این مراسم حضور دارند.

حال ببینید که جمعیت30 تا 40 نفره بچه های بسیجی ، چگونه یک جمعیت 300 نفره جنبش سبز لجنی را به خفت و خواری میکشاند(این کلیپ را از دست ندهید)

3- فرمودید: اگر امام خمینی زنده بود این فتنه ها اتفاق نمیفتاد؟؟؟!!

ادامه دادید : زمانی ، مردم تبریز برای شکایت علیه امام خمینی و قیام بر ضد ایشان خواستند به قم بیایند، اما امام فرمود : هیچکس به اینها کاری نداشته باشد و بگذارید عکس من را هم پاره کنند؛ بعد مردم قم به این دستور امام عمل کردند و از خانه ها بیرون نیامدند و برای همین غائله ؛ همان شب ختم به خیر شد و اضافه کردید الان چرا اینطوری نیست و مخالف را تحمل نمیکنیم!!!!!!!!!!!

فتنه ها بخاطر عدم تدبیر اقای خامنه ای بود!!!!

جوابیه مجمع فداییان ولایت شهر نراق:

خانم طباطبایی باز هم قیاس کردید اما باز هم جواب هست برای حرفتان:

اولا که قیام مردم تبریز بخاطر حمایت از شریعتمداری بود و نه قیام علیه انقلاب

دقت می فرمایید که قیام علیه حکومت اسلامی ، مطابق فتوای خود حضرت امام خمینی ، محاربه محسوب می شود و قطعا خوانده اید از سخنان خود حضرت امام را که چه افرادی را محارب اعلام کردند!!!!!!!!

ثانیا اگر منظورتان این است که الان هم باید بگذاریم تا بیایند در پایگاه بسیج و 300 اسلحه و 9000 فشنگ ذخیره شده در آن اسلحه خانه را ببرند و تهران را فتح کنند و سپس حکومت اسلامی را ساقط کنند و ما هم بنشینیم نگاه کنیم، زهی خیال باطل

حضرت امام خمینی(ره) می فرمایند:

خداوند همه ما را از این قیدهای شیطانی رها فرماید تا بتوانیم این امانت الهی جمهوری اسلامی را به سرمنزل مقصود برسانیم و به صاحب امانت، حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف، رد نماییم:صحیفه نور جلد 18، ص 472

خانم طباطبایی دیدید که حضرت امام نسبت به حفظ جمهوری اسلامی چه نظری داشتند؟؟؟

4-مخالف حضور نظامیان در سیاست هستم!!

فرمودید: امام بارها فرمودند که مخالف دخالت نظامیان در سیاست هستند،من امروز به هیچ عنوان دخالت نظامیان در سیاست را نمی پسندم!!!!!!!!!(سوت و کف حضار جنبش سبزی)

من مخالف حضور نظامیان در سیاست هستم.دانلود کنید

جوابیه مجمع فداییان ولایت شهر نراق:

خانم طباطبایی؛ منظور امام وارد نشدن در گروههای سیاسی است و الا همیشه امام تاکید داشتند که سیاست ما عین دیانت ماست و هرکس باید خط فکری سیاسی خود را مشخص کند

5-جمهوری اسلامی یا جمهوری ایرانی!!!!!!!!!!!!

 

 

 

بعد شعار بچه های بسیج و  برای اینکه تریبون از دستتان خارج نشود ، بچه ها را به وحدت دعوت کردید و فرمودید: نظام جمهوری!!!!ما این پتانسیل را دارد که افراد آن در کنار یکدیگر باهم زندگی کنند

جوابیه مجمع فداییان ولایت شهر نراق:

چگونه است که شما شعار همیشگی امام مبنب بر((جمهوری اسلامی، نه یک کلمه زیاد نه یک کلمه کم)) را به شعار ((جمهوری))تغییر داده اید؟

آیا شما هم ، به مانند افراد محارب جنبش سبز ، شعار ((جمهوری ایرانی )) را سر می دهید؟؟؟؟

جمهوری اسلامی یا جمهوری ایرانی.دانلود کنید


 6-دادگاههای حوادث بعد انتخابات مورد تایید من و مورد تایید امام خمینی نیست!!!!!!!!!!

از شما درباره دادگاههای متهمان حوادث و اغتشاشات بعد از انتخابات سوال شد

شما ابتدا جواب دادید که در مقامی نیستید که به این سوال جواب دهید اما بلافاصله ادامه دادید : اما انتظار من از این دادگاهها برآورده نشد!!!!!!!!!

در مورد قسمت اول جوابتان با شما موافقم، شما به هیچ عنوان صلاحیت اظهار نظر در این مورد را ندارید ؛ اما اینکه انتظارات شما از دادگاهها چه بوده است ، مسئله ای است که خود شما باید به آن جواب دهید!!!

دادگاههای بعد انتخابات مورد تایید امام خمینی نبود!!!

7-به صورت غیر مستقیم: عکس از یک فرد (منظور رهبری معظم) چرا اینقدر از بیت المال چاپ می شود!!!!!!!؟؟

 

از شما پرسیدند منظور شما از آزادی بیان چیست ؟

در ضمن جواب به این سوال به بیان خاطره ای از امام پرداختید و گفتید که امام خمینی از رسانه ها و روزنامه ها انتقاد کردند که چرا اینقدر عکس مرا چاپ میکنید؟؟

اولا اینکه خود حضرت امام خمینی فرمودند: هر نقلی از قول من می گردد فقط در صورتی مورد تایید است که از صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش شود.....

فرمودید رسانه نباید دروغ بگوید و وقتی دروغ بگوید رسانه داخلی، مردم به رسانه های خارجی روی می آورند

فرمودید: هیچ کس در برابر قانون فرا قانونی نیست و همه باید تابع قانون باشند؟؟؟؟؟؟

جوابیه مجمع فداییان ولایت شهر نراق:

در مورد چاپ عکس و هزینه از بیت المال ، به نظرم شما بهتره نگران اون 800 میلیاردی (به گفته خود مهدی هاشمی)باشید که از پول دانشگاه آزاد و بیت المال در تبلیغات سبزهای لجنی حرام شد!!!!!!!

 درمورد صحبتتان مبنی بر رعایت قانون!!!!!!!!شما که دم از قانون می زنید آیا ادعای تقلب بدون هیچ سند و مدرکی را جرم نمی دانید؟

آیا هتک حرمت روز عاشورا را جرم نمی دانید؟

آیا اهانت به حضرت امام خمینی مطابق قانون جرم نیست؟

آیا حمله به پایگاه نظامی جرم نیست؟

و ......

به نظر می آید که شما قصد دارید جای متهم و شاکی را عوض نمایید!!!!!!!!!!

چاپ عکس از یک فرد اشتباه است!!!دانلود کنید

8-ادعا کرده اید که جد حضرت امام خمینی از سادات هندوستان بوده اند!!!!!

جوابیه مجمع فداییان ولایت شهر نراق:

در این مورد، چون سررشته ای نداریم ، امر را به متخصصان این موضوع می سپاریم اما آنچنان که ما به یاد داریم همین هندی خواندن امام در روزنامه اطلاعات سال 56 منجر به خروش و خشم مردم ایران شده و پایه گذار انقلاب اسلامی گردید!!!

آیا امام خمینی هندی بود؟؟؟؟

9-فرمودید مردمی بودن نظام ما رمز پیروزی ما بود!!

 

فرمودید: خود افراد حق دارند که در جمع مردم زمامدارشان را استیضاح کنند  و ادامه دادید که ما اگر احساس کنیم که این چنین مسئولینی داریم چقدر ارتباط ما با آنها بیشتر می شود و .....

جوابیه مجمع فداییان ولایت شهر نراق:

  اولا این که فرمودید رمز پیروزی ما بود )) به چه معناست؟ آیا به این معناست که امروز ما شکست خورده ایم؟؟؟؟؟

24 میلیون آرا آیا نشان از مردمی بودن ندارد

 

 

بیعت میلیونی مردم با ولی امرشان در 9 دی 88 آیا نشان از دموکراسی و مردمسالاری دینی نیست؟

 

ثانیا آیا تاکنون مردمی تر از دولت نهم و دهم داشته ایم؟

کدام دولت به تمام شهرهای کشور در 60 سفر استانی به همراه تمام وزرایش شرکت کرد؟

 

 

 

 

آیا جز این است که در دولتهای آقایان هاشمی و خاتمی کسی نه جرات انتقاد داشت و نه جرات دیدار حضوری با این افراد؟

منظور شما از ((مردم)) احتمالا مردم بالاشهر تهران است و گرنه اینگونه سخن پراکنی نمی کردید!!!!

مسئولین مردمی نیستند امروز!!!!!!!!!!!

10-منظورتان از متحجر احمق چه کسانی است؟

فرمودید: امروز عده ای با ژست مقدس مآبی و بدون اینکه فرد را بشناسد، چنان تیشه به ریشه دین و انقلاب می زنند که گویی وظیفه ای غیر از این ندارند!!!

و فرمودید امام می فرماید: خطر تحجرگرایان مقدس نمایان احمق در حوزه های علمیه کم نیست!!!!!!!

از سوت و کف رجاله های حاضر در جلسه و بقیه مواضع شما به خوبی روشن بود که منظورتان از اینکه((فرد را نمی شناسند ، اما به او تعصب دارند ))چیست ؟

 متحجران احمق در حوزه های علمیه تیشه به ریشه نظام می زنند؟دانلود کنید

جوابیه مجمع فداییان ولایت شهر نراق:

همین متن حسین قدیانی برای شما کافی است:

 

 

دانلود فایل صوتی اهانت مادر سید حسن به امام خامنه ای در 12 خرداد 89

دوستان لینکها را سایت قبلی که آپلود کرده بودم حذف کرد!!!!!!!!!!!!!دوباره توی یه سایت خارجی آپلود کردم که دست اکبر شاه بهش نرسه!!!

حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند

برای دانلود روی فایلهای آبی رنگ کلیک کنید

 

ادعا کرده اید که اگر امام خمینی زنده بود این فتنه ها اتفاق نمیفتاد!!!!

ادعا کرده اید که جد حضرت امام خمینی از سادات هندوستان بوده اند!!!!!

در مورد تمجیدهای امام خمینی از امام خامنه ای گفته اید: ملاک حال فعلی افراد است

 

 

دانلود فایل صوتی اهانت مادر سید حسن به امام خامنه ای در 12 خرداد 89

 

 

به نظر من جرم سیدعلی ، فقط یک چیز است ؛ نگهبانی از آرای ملت!!!!!!

 و در پایان هم توجه شما را به این سخن امام خمینی (ره) جلب می نماییم:

شما اگر گمان بكنید كه در تمام دنیا، (در بین) رئیس‏جمهورها و سلاطین و امثال این‏ها، (مى‏توانید) یك نفر را مثل آقاى خامنه‏اى پیدا بكنید كه متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار و بناى قلبى‏اش بر این باشد كه به این ملت خدمت كند، پیدا نمى‏كنید. من ایشان را سال‏هاى طولانى مى‏شناسم و در آن زمانى كه اول نهضت بود، ایشان براى رساندن پیام‏ها، به اطراف تشریف مى‏بردند و بعد از (آن) كه این انقلاب به اوج خودش رسید، ایشان همه جا حاضر واقعه بود تا آخر و حالا هم هست. (او) یك نعمتى (است كه) خدا به ما داده (است)

صحیفه نور جلد 17 صفحه 170

 

در پایان مجمع فداییان ولایت شهر نراق به همراه امام جمعه محترم این شهر (که دیروز  در نماز عبادی سیاسی جمعه ؛ صریحا تاکید کردند که شهر نراق جای این اشتباهات استراتژیک نیست)

این جا شهر عالمان بزرگی چون ملا احمد و ملامهدی نراقی است

ملا احمد نراقی اولین نظریه پرداز تئوری ولایت مطلقه فقیه به شکل امروزی در کتاب عوائد الایام است

به نهاد رهبری در دانشگاهها و شخص حجه الاسلام محمدیان ریاست محترم نهاد، و همچنین کلیه نهادهای انتظامی و نظامی اخطار مینماییم اگر وضع این دانشگاه چه از نظر اخلاقی و چه از نظر فرهنگی درست نگردد، این دانشگاه توسط بچه های حزب الله شهر نراق ، به گورستان تاریخ خواهد رفت

به ریاست دانشگاه ومعاونان و حراست این دانشگاه اخطار می نماییم که زود است که خدا این دانشگاه را آزاد نماید

 

طعنه و خنده به اشعار و شعارم بزنید

تیر غم بر دل دیوانه و زارم بزنید

در حفاظت زامیرم حضرت خامنه ای

می شوم میثم تمار به دادم بزنید

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-1 #180 مهدی 1390-01-19 14:28
دم اونی که مملکت رو اینجور به هم ریخته گرم
نقل قول کردن
-3 #179 عشق 1389-12-02 22:07
یا حسین میرحسین
نقل قول کردن
0 #178 mamuuuuuuuuuuuuuuuti 1389-08-16 23:00
damet garm
نقل قول کردن
0 #177 mamooti 1389-08-16 22:58
ای خاااااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااککککک کککککک :-*
نقل قول کردن
+1 #176 سجاد و عزیز 1389-05-02 22:48
امام همه چیز را بیان کردن و رفتن به جز جمله اسراییل غده سرطانی در جهان است.که ای کاش امریکا هم بداند این غده در بالا ترین نقطه امریکا قرار دارد که اول اسراییل امریکا را از پا در می اورد
قابل توجه امریکایها که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
نقل قول کردن
0 #175 حسین 1389-04-30 13:17
سلام
من نوشته های بالا رو خوندم هم گفته های خانم طباطبایی و هم جوابیه مجمع فداییان ولایت شهر نراق رو واقعا و بدون هیچ قصد و قرضی میگم گفته های خانم طباطبایی با عقل و منطق و شعور آدمی بیشتر سازگاره تا جوابهای اون گروه من اشتباهاتی رو در هر دو گروه می بینم و هیچ گروهی رو کامل نمیدونم ولی توی این صحبتها حق رو به خانم طباطبایی میدم
به امید ظهورش
صلوات
نقل قول کردن
+1 #174 ehsankt2 1389-04-19 09:20
***********
متشکرم از اطلاعات خوبتون
اینو همه بروبچ بدونن که اگه سید حسن و مادرش به حرف پسرخلف امام خمینی یعنی سید احمد آقا میکردند، که ایشان تبعیت از سید علی را توصیه موکد کردند. هیچوقت این پسر و مادر گمراه نمی شدند.
و برای اینکه درس بگیریم اگه به تاریخ پیامبر اکرم نگاه کنیم همین موضوع رو می بینیم که: وقتی عایشه داشت به جنگ حضرت علی ع می رفت، همسر بزرگوار پیامبر ص جناب ام سلمه به عایشه گفت: چرا کاری را میکنی که پیامبر ص تو را منع کرده؟؟؟!!
مگر پیامبر ص نفرمودند: ای زنان من در خانه بنشینید و تبرج و خودنمایی نکنید و این علی ع جانشین بعد من است و علی مع الحق و الحق مع العلی.....
که البته این حرفا به گوشه عایشه ها تاثیر نخواهد داشت!!!!!
چرا که قرآن می فرماید: ما بر قلبها وگوشهای آنان مهر زدیم.
نقل قول کردن
0 #173 محمد 1389-04-17 18:58
سلام خسته نباشید یک سوال خیلی ذهنم رامشغول کرده است واون اینه که چرا ایت اله بهجت کمترازیک ماه جلوی انتخابات 88 فوت میکنند این چه سری دارد من به یک نتیجه رسیدم تاحالااگراین نظام حفظ شده بخاطر امثال این مردان خدایی میباشد وبارفتن انها که عامل دوام وحفظ این انقلاب هستند چهره واقعی افراد مشخص میشود وافراددرمقابل ازمایشها جواب میدهند ویاران واقعی ازریاکاران جدامیشوند خداو امام زمان دارند افراد خودراانتخاب میکنند پس تلاش کنیم دراین مرحله حساس خط نخوریم این نظرمن است وحاضرم درموردش بحث کنم شماهم نظرتان رابنویسید دوباره سوال میکنم چرا ایت اله بهجت فوت میکند واین اتفاقات ناگوار میفتد
نقل قول کردن
+3 #172 سرباز سید خراسانی 1389-04-09 22:47
ختم قرآن براي سلامتي سيد خراساني

مصادف با 24 تيرماه روز ميلادشان که مصادف شده است با سوم شعبان ميلاد سومين اختر تابناک ولايت امام حسين عليه السلام

ya30n.blogfa.com/post-248.aspx
نقل قول کردن
+1 #171 نقى 1389-03-17 17:03
بنده مقالات سفيانى و فراماسونرى و فيلم مستندو چند مقاله خانم مومنى را در قالب سى دى به 40
نفر از دوستان و همكاران كه در سمت هاى مديريت،مشاور،و دبير در مدارس و ادارات آموزش پرورش و نيز برادران نظامى شاغل در سپاه و بيت رهبرى و نيروى هوايى و... بودند توزيع نمودم كه با استقبال آنان مواجه شد.
نقل قول کردن
0 #168 حجت 1389-03-17 16:57
سلام دوست من

ما در خدمتتون هستيم

هر كاري از دست ما بر بياد هستيم خدمتتون واسه بشارت ظهور آقا

از ايميلتون و دعوت به همكار ممنونم .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #167 رضا*سرباز امام زمان* 1389-03-17 16:57
myfc.ir/.../%D9%85%DA%A9%D8%AA%D8%A8%20%D8%A7%D9%84%D8%AD%DB%8C%D8%AF%D8%B1(%D8%B9)http://myfc.ir/match/teams/profile/227181/%D8%B9%D8%B4%D9%82%20%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%B8%DB%8C%D9%85http://myfc.ir/match/teams/profile/205371/%D9%81%DB%8C%D9%81%D8%A7%20%202008

......................
ای بابا آقا رضا
چرا انقدر نظر تکراری میذاری برادر #:-S
نقل قول کردن
0 #166 حجت 1389-03-17 16:57
سلام دوست من

ما در خدمتتون هستيم

هر كاري از دست ما بر بياد هستيم خدمتتون واسه بشارت ظهور آقا

از ايميلتون و دعوت به همكار ممنونم .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
+1 #164 . 1389-03-17 16:47
طعنه و خنده به اشعار و شعارم بزنید

تیر غم بر دل دیوانه و زارم بزنید

در حفاظت زامیرم حضرت خامنه ای
می شوم میثم تمار به دادم بزنی
نقل قول کردن
0 #163 نقى 1389-03-17 16:41
اتفاقا 2 سال است كه با برنامه opera mini كار ميكنم ولى اين قابليتى كه شما فرموديد در قسمت نظرات كار نميكند فقط همان راه حلى كه قبلا گفتم (در قسمت وبسايت قرار دادن لينك دوستان ميباشد) مشكل امثال بنده را حل ميكند. در پناه حق
نقل قول کردن
0 #162 نقى 1389-03-17 16:41
اتفاقا 2 سال است كه با برنامه opera mini كار ميكنم ولى اين قابليتى كه شما فرموديد در قسمت نظرات كار نميكند فقط همان راه حلى كه قبلا گفتم (در قسمت وبسايت قرار دادن لينك دوستان ميباشد) مشكل امثال بنده را حل ميكند. در پناه حق
نقل قول کردن
0 #161 نقى 1389-03-17 16:41
اتفاقا 2 سال است كه با برنامه opera mini كار ميكنم ولى اين قابليتى كه شما فرموديد در قسمت نظرات كار نميكند فقط همان راه حلى كه قبلا گفتم (در قسمت وبسايت قرار دادن لينك دوستان ميباشد) مشكل امثال بنده را حل ميكند. در پناه حق
نقل قول کردن
0 #160 ابوذر 1389-03-17 16:38
تحلیل من این است که سفیانی وقتی خروج میکند که اعراب نیاز به یک واسطه برای جنگ با رژیم صیهونیستی دارد یعنی همان طور که برای ظهور امام زمان پیش شرط و زمینه لازم است برای خروج سفیانی هم همین طور است شاید کشتی از اعراب برای امداد به غزه برود و بعد جنگ صهیون با اعراب صورت گیرد و از انجا بزرگترین فتنه در کره زمین که فتنه سفیانی است روی دهد و یا شاید در اینده اعراب برای خاتمه دادن به این وضع موجود به شکل تظاهری متحد شوند و از انجا سفیانی که عرب است پیش دستی کند و به شخصیت محبوب عرب و برخی مسلمانان تبدیل شود و از انجا حرکات خود را شروع کند از این رو که بسیاری از مسمانان را فریب خواهد داد از ان به بزرگترین فتنه یاد شده است
نقل قول کردن
0 #159 ابوذر 1389-03-17 16:38
تحلیل من این است که سفیانی وقتی خروج میکند که اعراب نیاز به یک واسطه برای جنگ با رژیم صیهونیستی دارد یعنی همان طور که برای ظهور امام زمان پیش شرط و زمینه لازم است برای خروج سفیانی هم همین طور است شاید کشتی از اعراب برای امداد به غزه برود و بعد جنگ صهیون با اعراب صورت گیرد و از انجا بزرگترین فتنه در کره زمین که فتنه سفیانی است روی دهد و یا شاید در اینده اعراب برای خاتمه دادن به این وضع موجود به شکل تظاهری متحد شوند و از انجا سفیانی که عرب است پیش دستی کند و به شخصیت محبوب عرب و برخی مسلمانان تبدیل شود و از انجا حرکات خود را شروع کند از این رو که بسیاری از مسمانان را فریب خواهد داد از ان به بزرگترین فتنه یاد شده است
نقل قول کردن
0 #158 ابوذر 1389-03-17 16:38
تحلیل من این است که سفیانی وقتی خروج میکند که اعراب نیاز به یک واسطه برای جنگ با رژیم صیهونیستی دارد یعنی همان طور که برای ظهور امام زمان پیش شرط و زمینه لازم است برای خروج سفیانی هم همین طور است شاید کشتی از اعراب برای امداد به غزه برود و بعد جنگ صهیون با اعراب صورت گیرد و از انجا بزرگترین فتنه در کره زمین که فتنه سفیانی است روی دهد و یا شاید در اینده اعراب برای خاتمه دادن به این وضع موجود به شکل تظاهری متحد شوند و از انجا سفیانی که عرب است پیش دستی کند و به شخصیت محبوب عرب و برخی مسلمانان تبدیل شود و از انجا حرکات خود را شروع کند از این رو که بسیاری از مسمانان را فریب خواهد داد از ان به بزرگترین فتنه یاد شده است
نقل قول کردن
0 #157 313 1389-03-17 16:20
الهم العجل لولیک الفرج .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/18.gif" >
نقل قول کردن
0 #156 313 1389-03-17 16:20
الهم العجل لولیک الفرج .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/18.gif" >
نقل قول کردن
0 #155 313 1389-03-17 16:20
الهم العجل لولیک الفرج .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/18.gif" >
نقل قول کردن
0 #154 خطاب به نقی 1389-03-17 15:56
سلام برادر نقی
یک نرم افزار موبایل هست که هنگام دیدن صفحات وب هر آدرس سایتی تایپ شده باش رو میتونه بره توش (مشکلتو حل میکنه)

operamini mod
برنامش جاوا هستش
نقل قول کردن
0 #153 نقى 1389-03-17 15:56
قم- خبرنگار كيهان:
آيت الله حسين نوري همداني با اشاره به موضوع فتنه ها در آخر الزمان در منابع حديثي گفت: يكي از مسائلي كه بايد به طور جدي به آن پرداخته شود، موضوع فتنه هاي پيش از ظهور است تا مردم بتوانند حق را از باطل تشخيص دهند.
اين مرجع تقليد در ديدار با جمعي از مسئولان ششمين همايش بين المللي دكترين مهدويت و برخي از پژوهشگران و نويسندگان مهدوي كشور گفت: همين جنبش پانزدهم خرداد كه يكي از محرك هاي اصلي انقلاب مقدس اسلامي بود، مرهون مسأله مهدويت است.
وي گفت: اين نظام الهي نظامي است كه ارتباط بسيار دقيقي با مهدويت دارد
وي گفت: فتنه اي كه در سال 88 رخ داد يكي از فتنه ها بود كه هنوز هم رگه هايي از آن ادامه دارد و شما بايد مردم را در مورد فتنه هاي پيش از ظهور آگاه سازيد تا آنها بتوانند حق را از باطل تشخيص دهند و دچار ضلال و گمراهي نشوند.
نقل قول کردن
0 #152 خطاب به نقی 1389-03-17 15:56
سلام برادر نقی
یک نرم افزار موبایل هست که هنگام دیدن صفحات وب هر آدرس سایتی تایپ شده باش رو میتونه بره توش (مشکلتو حل میکنه)

operamini mod
برنامش جاوا هستش
نقل قول کردن
0 #151 نقى 1389-03-17 15:56
قم- خبرنگار كيهان:
آيت الله حسين نوري همداني با اشاره به موضوع فتنه ها در آخر الزمان در منابع حديثي گفت: يكي از مسائلي كه بايد به طور جدي به آن پرداخته شود، موضوع فتنه هاي پيش از ظهور است تا مردم بتوانند حق را از باطل تشخيص دهند.
اين مرجع تقليد در ديدار با جمعي از مسئولان ششمين همايش بين المللي دكترين مهدويت و برخي از پژوهشگران و نويسندگان مهدوي كشور گفت: همين جنبش پانزدهم خرداد كه يكي از محرك هاي اصلي انقلاب مقدس اسلامي بود، مرهون مسأله مهدويت است.
وي گفت: اين نظام الهي نظامي است كه ارتباط بسيار دقيقي با مهدويت دارد
وي گفت: فتنه اي كه در سال 88 رخ داد يكي از فتنه ها بود كه هنوز هم رگه هايي از آن ادامه دارد و شما بايد مردم را در مورد فتنه هاي پيش از ظهور آگاه سازيد تا آنها بتوانند حق را از باطل تشخيص دهند و دچار ضلال و گمراهي نشوند.
نقل قول کردن
0 #150 خطاب به نقی 1389-03-17 15:56
سلام برادر نقی
یک نرم افزار موبایل هست که هنگام دیدن صفحات وب هر آدرس سایتی تایپ شده باش رو میتونه بره توش (مشکلتو حل میکنه)

operamini mod
برنامش جاوا هستش
نقل قول کردن
0 #149 نقى 1389-03-17 15:56
قم- خبرنگار كيهان:
آيت الله حسين نوري همداني با اشاره به موضوع فتنه ها در آخر الزمان در منابع حديثي گفت: يكي از مسائلي كه بايد به طور جدي به آن پرداخته شود، موضوع فتنه هاي پيش از ظهور است تا مردم بتوانند حق را از باطل تشخيص دهند.
اين مرجع تقليد در ديدار با جمعي از مسئولان ششمين همايش بين المللي دكترين مهدويت و برخي از پژوهشگران و نويسندگان مهدوي كشور گفت: همين جنبش پانزدهم خرداد كه يكي از محرك هاي اصلي انقلاب مقدس اسلامي بود، مرهون مسأله مهدويت است.
وي گفت: اين نظام الهي نظامي است كه ارتباط بسيار دقيقي با مهدويت دارد
وي گفت: فتنه اي كه در سال 88 رخ داد يكي از فتنه ها بود كه هنوز هم رگه هايي از آن ادامه دارد و شما بايد مردم را در مورد فتنه هاي پيش از ظهور آگاه سازيد تا آنها بتوانند حق را از باطل تشخيص دهند و دچار ضلال و گمراهي نشوند.
نقل قول کردن
0 #148 z 1389-03-17 15:35
این نادان ها چقدر ابله اند

اون وبلاگی که یکی از دوستان معرفی کرد برای گزارش به گرداب تا فیلتر بشه رو نگاه کنید 2 تا عکس گذاشته ادعا میکنه که عکس اولی اصلیه و دومی دست کاری شده . روی دومی نوشته لبیک یا خامنه ای و اون یکی که میگه اصله سبزه .
براش ثابت کردم که خودت یا دیگران عکس رو سبز کردن . این پیام من تو وبلاگش بود.

"شما یک دورغ گوی بزرگ هستید اون عکسی که وبلاگ بلاگ اسپات گذاشتید رو یکم بهتر نگاه کنید یه کم فکر کنید و به عکس بیشتر توجه کنید متوجه میشوید که عکس پایینی اصل است و بالایی دست کاری شده. برای اثبات : به اون فردی که لباس سفید پوشیده نگاه کنید بعد عکس بالایی رو نگاه کنید میبینید که پرچم مقدس جمهوری اسلامی هنوز در روی آن هست حد اقل اگر میخواید سبزش کنید درست سبز کنید . دلیل دوم همان پسر را که داشتید سبز میکردید یادتان رفته گوشه لباس اون رو که سفسد مونده سبز کنید . دوست من که فکر کنم 40 سال دارید . به راه بیایید قبل از این که دیر شود ."

حالا ببینیم جواب طرف چیه .
آدرس وبلاگش : dajjaall.blogspot.com/
نقل قول کردن
0 #147 z 1389-03-17 15:35
این نادان ها چقدر ابله اند

اون وبلاگی که یکی از دوستان معرفی کرد برای گزارش به گرداب تا فیلتر بشه رو نگاه کنید 2 تا عکس گذاشته ادعا میکنه که عکس اولی اصلیه و دومی دست کاری شده . روی دومی نوشته لبیک یا خامنه ای و اون یکی که میگه اصله سبزه .
براش ثابت کردم که خودت یا دیگران عکس رو سبز کردن . این پیام من تو وبلاگش بود.

"شما یک دورغ گوی بزرگ هستید اون عکسی که وبلاگ بلاگ اسپات گذاشتید رو یکم بهتر نگاه کنید یه کم فکر کنید و به عکس بیشتر توجه کنید متوجه میشوید که عکس پایینی اصل است و بالایی دست کاری شده. برای اثبات : به اون فردی که لباس سفید پوشیده نگاه کنید بعد عکس بالایی رو نگاه کنید میبینید که پرچم مقدس جمهوری اسلامی هنوز در روی آن هست حد اقل اگر میخواید سبزش کنید درست سبز کنید . دلیل دوم همان پسر را که داشتید سبز میکردید یادتان رفته گوشه لباس اون رو که سفسد مونده سبز کنید . دوست من که فکر کنم 40 سال دارید . به راه بیایید قبل از این که دیر شود ."

حالا ببینیم جواب طرف چیه .
آدرس وبلاگش : dajjaall.blogspot.com/
نقل قول کردن
0 #146 z 1389-03-17 15:35
این نادان ها چقدر ابله اند

اون وبلاگی که یکی از دوستان معرفی کرد برای گزارش به گرداب تا فیلتر بشه رو نگاه کنید 2 تا عکس گذاشته ادعا میکنه که عکس اولی اصلیه و دومی دست کاری شده . روی دومی نوشته لبیک یا خامنه ای و اون یکی که میگه اصله سبزه .
براش ثابت کردم که خودت یا دیگران عکس رو سبز کردن . این پیام من تو وبلاگش بود.

"شما یک دورغ گوی بزرگ هستید اون عکسی که وبلاگ بلاگ اسپات گذاشتید رو یکم بهتر نگاه کنید یه کم فکر کنید و به عکس بیشتر توجه کنید متوجه میشوید که عکس پایینی اصل است و بالایی دست کاری شده. برای اثبات : به اون فردی که لباس سفید پوشیده نگاه کنید بعد عکس بالایی رو نگاه کنید میبینید که پرچم مقدس جمهوری اسلامی هنوز در روی آن هست حد اقل اگر میخواید سبزش کنید درست سبز کنید . دلیل دوم همان پسر را که داشتید سبز میکردید یادتان رفته گوشه لباس اون رو که سفسد مونده سبز کنید . دوست من که فکر کنم 40 سال دارید . به راه بیایید قبل از این که دیر شود ."

حالا ببینیم جواب طرف چیه .
آدرس وبلاگش : dajjaall.blogspot.com/
نقل قول کردن
0 #145 مهدی سامنی 1389-03-17 15:26
سلام
آقای پوریای عزیز در مورد چشم آویز ها من فکر میکنم شما درست میگید تسلط آنان بر تقریبا تمام نقاط و ادوات تجاری جهانی که البته با هدف انجام میشود این احتمال تقریبا قطعی را میدهد که این چشم آویز ها هم کار همون تشکل فراملی یا امپراتوری مخفی فراماسون باشد .

این عکس رو نگاه کنید . ورژن جدید Google earth یکی از قسمت های این برنامه که قبلا فقط دایره بود الان به شکل چشم درآمده آن هم در مرکز تصویر :

vavp.webng.com/google-earth-vavp.jpg
.
نقل قول کردن
0 #144 مهدی سامنی 1389-03-17 15:26
سلام
آقای پوریای عزیز در مورد چشم آویز ها من فکر میکنم شما درست میگید تسلط آنان بر تقریبا تمام نقاط و ادوات تجاری جهانی که البته با هدف انجام میشود این احتمال تقریبا قطعی را میدهد که این چشم آویز ها هم کار همون تشکل فراملی یا امپراتوری مخفی فراماسون باشد .

این عکس رو نگاه کنید . ورژن جدید Google earth یکی از قسمت های این برنامه که قبلا فقط دایره بود الان به شکل چشم درآمده آن هم در مرکز تصویر :

vavp.webng.com/google-earth-vavp.jpg
.
نقل قول کردن
0 #143 مهدی سامنی 1389-03-17 15:26
سلام
آقای پوریای عزیز در مورد چشم آویز ها من فکر میکنم شما درست میگید تسلط آنان بر تقریبا تمام نقاط و ادوات تجاری جهانی که البته با هدف انجام میشود این احتمال تقریبا قطعی را میدهد که این چشم آویز ها هم کار همون تشکل فراملی یا امپراتوری مخفی فراماسون باشد .

این عکس رو نگاه کنید . ورژن جدید Google earth یکی از قسمت های این برنامه که قبلا فقط دایره بود الان به شکل چشم درآمده آن هم در مرکز تصویر :

vavp.webng.com/google-earth-vavp.jpg
.
نقل قول کردن
0 #142 ابوذر 1389-03-17 15:25
سید بودن یه نوع ضریب است
خوب باشی خوبیت چند برابر است
بد باشی هم همینطور
به آیاتی که در مورد زنان پیامبر است نگاه کنید.
همچنین یه جوابی هم به علی آقای مطهری
ما اصرار به شبیه سازی نداریم ولی شبیه یابی چرا؟
شعار دادن فی نفسه بد نیست(توهین و فحش رو نمیگم)
همه چیز با معیار حق باید سنجید. معیار چیه؟ولایت
ما نخواستیم و نمی خواهیم کسانی که عکس حرف امام عمل می کنند از امام حرف بزنند.
این جرمه...
نقل قول کردن
0 #141 ابوذر 1389-03-17 15:25
سید بودن یه نوع ضریب است
خوب باشی خوبیت چند برابر است
بد باشی هم همینطور
به آیاتی که در مورد زنان پیامبر است نگاه کنید.
همچنین یه جوابی هم به علی آقای مطهری
ما اصرار به شبیه سازی نداریم ولی شبیه یابی چرا؟
شعار دادن فی نفسه بد نیست(توهین و فحش رو نمیگم)
همه چیز با معیار حق باید سنجید. معیار چیه؟ولایت
ما نخواستیم و نمی خواهیم کسانی که عکس حرف امام عمل می کنند از امام حرف بزنند.
این جرمه...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد