رایحه ظهور

مقاله بسیار مهم استاد خادم الامام و شناخت دشمنان امام زمان (3)

 

 

« ملک عبدالله » شاه اردن، برادرش شاهزاده حمزه را از ولیعهدی خلع نموده و « شاهزاده حسین » فزرندش را به ولیعهدی برگزید تا بدین ترتیب شاه آینده ی اردن نیز نژاد دورگه ی اردنی - انگلیسی داشته باشد!!!در واقع با این کار به احتمال زیاد، نژاد دورگه ی اردنی - انگلیسی در شاهان آینده حفظ شده و کماکان حافظ منافع فراماسونری جهانی در منطقه خواهند بود! البته همین امر نیز ممکن است در صورتی که شاه فعلی اردن سفیانی نباشد، تضمین کننده ی خروج سفیانی از بین شاهان آینده ی اردن باشد.

 

» ابتدای نظرات (309)

 

قسمت سوم و آخر


                                             شاه اردن از زاويه ای دیگر (ضمیمه).

 


                                                

همان که در مقدمه ی مقاله ی « شاه اردن از زاویه ای دیگر » ذکر شد، مقاله ی مذکور حدود 2 سال پیش توسط مولف به اتمام رسید. در طی این دو سال و بعد از  اتمام مقاله ی اصلی، اطلاعات تکمیلی به دست مولف مقاله رسید که بخش های مهمی از آن ها در این مقاله خدمت خوانندگان محترم وبسایت « وعده ی صادق » ارایه می گردد:

1 - همانگونه که حدس زده می شد و در مقاله ی اصلی نیز حدود 2 سال پیش ذکر گردید، « ملک عبدالله » شاه اردن، برادرش شاهزاده حمزه را از ولیعهدی خلع نموده و « شاهزاده حسین » فزرندش را به ولیعهدی برگزید تا بدین ترتیب شاه آینده ی اردن نیز نژاد دورگه ی اردنی - انگلیسی داشته باشد!!!(1)

                                                       

                                                                          شاهزاده حسین ولیعهد جدید اردن.


در واقع با این کار به احتمال زیاد، نژاد دورگه ی اردنی - انگلیسی در شاهان آینده حفظ شده و کماکان حافظ منافع فراماسونری جهانی در منطقه خواهند بود! البته همین امر نیز ممکن است در صورتی که شاه فعلی اردن سفیانی نباشد، تضمین کننده ی خروج سفیانی از بین شاهان آینده ی اردن باشد.

2 - با توجه به اخباری که در وبسایت « فرماندهی مرکزی ایالات متحده ی آمریکا » ذکر شده است، دریاسالار ویلیام. جی. فالون فرمانده وقت  نیروی  دریایی  ایالات متحده ی آمریکا در برابر کمیته ی خدمات مسلح سنا سخنان عجیبی ارایه کرد که حکایت از نقشه های شوم آمریکا و متحدانش برای تسلط  بر  خاورمیانه،  به واسطه ی رهبری اردن در منطقه دارد.  بخشی  از  این  سخنان  خدمتتان  ارایه می گردد:(2)
« سلطنت هاشمی در اردن کلید و متحدی با ارزش در جنگ بر علیه افراطیون خشن باقی مانده و به طور چشمگیری به ثبات در منطقه کمک می کند. به دلیل تهدیدات فعالیت های تروریستی داخلی، تلاش های ضد تروریستی بسیاری را رهبری کرده است ........ اردن یک رهبر منطقه ای برای امنیت و آموزش ضد ترور و میزبان اصلی ابتکارات برای توسعه توانایی های امنیتی است ....... موقعیت استراتژیک اردن، دید نوسازی و ایجاد امنیت پیشرفته، به این کشور نقش منطقه ای می دهد و باعث افزایش وسعت نفوذ آن می گردد. برنامه های نظامی ما و کمک های اقتصادی، برای ادامه نوسازی اردن و رهبری در منطقه برای این کشور حیاتی است. »(3)


                             

سخنان دریاسالار ویلیام. جی. فالون فرمانده وقت نیروی دریایی ایالات متحده ی آمریکا در برابر کمیته ی خدمات مسلح سنا پیرامون نقش اردن در رهبری آینده ی منطقه!

همانگونه که ملاحظه فرمودید، سخنان فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده ی آمریکا درباره ی اردن نشان می دهد که آمریکا در نقشه های شوم خود برای منطقه ی خاورمیانه و آینده ی طرح خاورمیانه ی جدید، نقش کلیدی برای اردن در نظر گرفته است و تلاش دارد تا این کشور را به عنوان رهبر منطقه معرفی کند. این مسئله زنگ خطر را برای مردم عزیز و مسئولان محترم کشورمان به صدا در می آورد؛ زیرا ممکن است در جهت اجرای طرح خاورمیانه ی جدید، اردن بخواهد به کشورهای مخالف آمریکا در منطقه اعم از سوریه، دولت شیعی عراق و ایران حمله کند و با توسعه ی دامنه ی مرزهای خود، چهره ی منطقه ی خاورمیانه را تغییر دهد.

این مسئله نیز ممکن است شباهت « ملک عبدالله دوم » اردن را با سفیانی روایات نشان دهد. چرا که سفیانی نیز مطابق روایات به تعداد زیادی از کشورهای منطقه حمله کرده و تلاش می کند تا چهره ی منطقه را به نفع خود تغییر دهد.

2 - در حدود 2 سال قبل، « یائیز ناوه » فرمانده ستاد مرکزی ارتش اسراییل سخنانی مبنی بر این که احتمالاً « ملک عبدالله » آخرین پادشاه اردن می باشد ایراد کرد که این سخنان، واکنش های مختلفی را  در  عالم  سیاست  برانگیخت.  این  سخنان « یائیز ناوه » که در جمع حدود 50 دیپلمات خارجی و خبرنگار و در یک مرکز مطالعاتی ایراد شد، موجب حیرت کارشناسان عرصه ی سیاست گشت. مطابق این خبر، سیاستمداران اردنی در ظاهر به این مسئله واکنش نشان دادند که متعاقب آن وزیر خارجه ی رژیم شیطانی اسراییل، با همتای اردنی خود تماس گرفت و این مسئله را فیصله داد.(4)

                                           

سخنان فرمانده ارتش اسراییل مبنی بر این که « ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن، آخرین پادشاه این کشور (و احتمالاً اولین پادشاه امپراطوری جدید خاورمیانه) می باشد!

 

گرچه تعداد زیادی از کارشناسان که تحولات  منطقه  را  به  صورت  سطحی  ارزیابی می کنند، خبر مذکور را به منزله ی تهدید اردن از سوی اسراییل قلمداد کردند، اما توجه دقیق به تاریخ کشورهای منطقه و دقت در تحرکات قبلی کشورهای فاسد خاورمیانه، نشان می دهد که منظور فرمانده ستاد مرکزی ارتش اسراییل  از  این  که  « ملک عبدالله » آخرین پادشاه اردن می باشد، این است که به احتمال زیاد در آینده، کشوری به نام « اردن » اصلاً وجود خارجی نخواهد داشت که « ملک عبدالله » بخواهد پادشاه اردن باشد! بلکه احتمالاً در نقشه های شوم فراماسونری جهانی برای منطقه، تعداد زیادی از کشورهای منطقه تحت سلطه ی « ملک عبدالله » قرار خواهند گرفت و « ملک عبدالله » آخرین پادشاه اردن و اولین پادشاه این امپراطوری جدید خواهد بود!    

در واقع چه کسی است که نداند سرسپرده ترین و مزدورترین سیاستمدار منطقه ی خاور میانه« عبدالله دوم » پادشاه اردن است؟ این امکان ندارد که بعد از تلاش های فراوان 50 ساله ی انگلیس و استعمارگران متحد وی در منطقه ی خاورمیانه برای تولد و سپس به حکومت رسیدن یک پادشاه دو رگه ی انگلیسی - اردنی در منطقه و تربیت وی به سبک غربی، و در نهایت تثبیت موروثی شدن پادشاهی در نسل انگلیسی - اردنی خاندان پادشاهی اردن از طریق ولیعهدی « شاهزاده حسین » پسر ملک عبدالله دوم، کشورهای استعمارگر غربی و یاور همیشگی اسراییل بخواهند حاصل تلاش های 50 ساله ی خود را بر باد دهند و پادشاه اردن را برکنار کنند. به عبارت دیگر، از دید استعمارگران اگر قرار باشد کشوری در منطقه ویران یا اشغال شود، اولویت با سوریه، ایران و سایر هسته های مقاومت در منطقه می باشد، نه اینکه اردن از میان برود. البته ثبات طولانی مدت کشور اردن و عدم وقوع انقلاب های داخلی نیز موید حمایت های همیشگی غرب از حاکمان این کشور می باشد.

از سوی دیگر همانگونه که در سطور فوق نیز اشاره کردیم، دریاسالار ویلیام. جی. فالون فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده ی آمریکا در خاورمیانه نیز در سخنرانی خود طی سال های اخیر، اردن را به عنوان رهبر آینده ی منطقه ی خاورمیانه معرفی کرده است. بنابراین کشورهای غربی خواب های زیادی برای قدرت گرفتن کشور سرسپرده ی خود در منطقه یعنی اردن دیده اند و بالطبع سخنان فرمانده ستاد مرکزی اسراییل را باید به گونه ای بررسی و تحلیل کرد که با برنامه ی مذکور مطابقت داشته باشد.

با توجه به مطالب فوق، در می یابیم که  منظور  رییس  ستاد  مرکزی  ارتش  اسراییل « یائیز ناوه » از این که احتمالاً « ملک عبدالله اردن » آخرین پادشاه اردن است، این مسئله می باشد که به احتمال زیاد مطابق نقشه هاي فراماسونري جهاني، شخص « ملک عبدالله اردن » آخرین پادشاه اردن و اولین پادشاه امپراطوری جدید در خاورمیانه خواهد بود و از این به بعد به جای کشور کوچک اردن، شاهد امپراطوری بزرگی به پادشاهی « ملک عبدالله دوم » پادشاه فعلی اردن در كنار  و زير سايه ي امپراطوري بزرگ و جهاني بني اسراييل به مركزيت اورشليم خواهیم بود و اين سرسپرده ي بزرگ فراماسونري جهاني، مزد خود را به واسطه ي افزايش قلمرو، از فراماسونري جهاني خواهد گرفت!

 


3 - حرکت عجیب و در نوع خود جالب توجه تلویزیون اردن بعد از پیروزی 1 بر صفر تیم ملی فوتبال این کشور در مقابل تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیای سال 2011 میلادی، نشان از کینه، عقده و حسد شدید پادشاه اردن و دولت این کشور نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارد. در این حرکت عجیب، بعد از این که تیم ملی فوتبال اردن، توپ را وارد دروازه ی ایران کرد، فریادهای الله اکبر گوینده ی تلویزیون اردن بالا رفت و بلافاصله بعد از بازی نیز تصاویری از مانور موشکی ایران! در شبکه ی اول تلویزیون اردن نشان داده شد و در طی آن این پرسش مطرح شد که آیا ایران تنها به منظور دفاع از مقاصد صلح آمیز هسته ای  به  رزمایش  موشکی دست می زند؟!!(5)


                        

عقده گشایی اردنی ها پس از پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور بر تیم ملی فوتبال ایران، حکایت از کینه و حسد عمیق مسئولان این کشور نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارد.


                           

عقده گشایی اردنی ها پس از پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور بر تیم ملی فوتبال ایران، حکایت از کینه و حسد عمیق مسئولان این کشور نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارد.


این حرکت عجیب تلویزیون اردن، نشان دهنده ی عمق کینه و حسد پادشاه و مسئولان این کشور نسبت به شیعیان و به خصوص شیعیان ایران می باشد؛ به نحوی که این کینه تا بدانجا عمیق می باشد که حتی آن ها پیروزی به دست آمده در زمینه ی فوتبال را نیز به عنوان دستاویزی برای ابراز نفرت خود  از  ایران  قرار داده اند!!! این امر نیز یکی دیگر از مسایلی است که شباهت « ملک عبدالله » دوم پادشاه اردن را با سفیانی روایات بیش از پیش تقویت می کند. زیرا سفیانی روایات نیز کینه ی عمیقی نسبت به شعیان خراسان (یا همان شیعیان ایران) دارد.

 

4 - در سال اخیر، یکی از مسئولان سابق اردن، طی سخنانی اهانت آمیز، به رهبر معظم انقلاب توهین کرد. متعاقب فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در جمع کارگزاران اجرایی و فرهنگی حج سال 1388 مبنی بر ضرورت حفظ وحدت اسلامی در مراسم حج و پرهیز مقامات سعودی از اهانت به شیعیان و مقدسات آنان در طی انجام این مراسم سیاسی - عبادی،  « صالح قلاب » وزیر سابق اطلاع رسانی اردن، سخنان توهین آمیزی را نسبت به مقام معظم رهبری ایراد کرد. وی گفت: اظهارات اخير رهبر ايران، نشان دهنده ی نقشه و توطئه ی اين كشور براي برهم زدن حج امسال است. اين اظهارات فتنه انگيز است! وي در ادامه ادعا كرد: اطلاعاتي در دست داريم كه نشان مي دهد ايران قصد دارد با ارسال نيروهاي بسيج و سپاه پاسداران به حج، مراسم امسال را بر هم بريزد و آن را به مكاني براي دادن شعار عليه استكبار جهاني تبديل كند. ايرانيان قصد دارند در حج امسال مشكل ايجاد كنند! وزير سابق اطلاع رساني اردن كه گويا از توهين مأموران وهابي عربستان سعودي به شيعيان خبر ندارد، طي تحليل احمقانه ی خود گفت: در حاليكه هنوز زمان حج امسال فرا نرسيده، رهبر ايران در سخنراني اخير خود پيش‌بيني كرد كه عربستان امسال به حجاج ايراني و ديگر شيعيان اهانت كند. اين پيش‌بيني نشان از نقشه براي يك توطئه دارد!(6)

این سخنان اهانت آمیز و سایر سخنان اهانت آمیز سران کشور اردن نسبت به مقام معظم رهبری و سایر مسئولان کشورمان، نشان دهنده ی کینه ی شدید مسئولان اردنی نسبت به مسئولان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

5 - در طی تشدید نبرد بین نیروهای مقاوم الحوثی در یمن و نیروهای دولتی این کشور، شاه اردن تعدادی از کماندوهای کارآزموده ی خود را به مناطق شمالی یمن اعزام کرد تا بدین وسیله کماندوهای اردنی در کنار ارتش عربستان سعودی و نیروهای دولتی یمن، علیه حوثی ها وارد جنگ شوند.(7)

با توجه به بعد مسافت بین اردن و شمال یمن، اعزام نیروهای کماندوی ویژه ی اردنی به یمن، حکایت از دسیسه های پادشاه اردن و نقشه های شوم وی برای استیلا بر منطقه ی خاورمیانه دارد. در واقع به نظر می رسد که پادشاه اردن، قیام شیعیان الحوثی یمن را به مثابه قیام یمانی موعود تصور کرده و تلاش نموده تا بدین وسیله، مانع قدرت گرفتن یمانی شود؛ وگرنه به دردسر انداختن اردن و وارد کردن این کشور به درگیری های یمن، دلیل دیگری نمی توانست داشته باشد. البته راقم این سطور، شیعیان الحوثی را لزوماً همان یمانی موعود نمی داند، اما معتقد است تعداد زیادی از کشورهای منطقه با تصور این که قیام الحوثی ها همان قیام یمانی موعود است، به معرکه وارد شده اند و کشور اردن نیز به صورت خاص با اعزام کماندوهای کارکشته ی خود به شمال یمن، در صدد نابود کردن حوثی ها برآمده است.

 

6 - نگارنده ی این مقاله در حین مطالعه ی تاریخ انقلاب اسلامی، به یک نکته ی جالب برخورده است. آن نکته این است که در زمان حضور حضرت امام خمینی (ره) در نوفل لوشاتو و در آستانه ی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، « ملک حسین » پادشاه اردن به فرودگاه پاریس آمده و تقاضای ملاقات با امام خمینی (ره) را داشته است. خبر به امام خمینی (ره) رسیده و نزدیکان امام (ره) این مطلب را به ایشان اعلام نمودند، اما امام (ره) این درخواست شاه سابق اردن را رد کرده و شاه اردن مجبور شد تا دست از پا درازتر به کشورش برگردد!(8)

             

نپذیرفتن « ملک حسین » شاه سابق اردن از سوی امام خمینی (ره).


 

این مطلب که حضرت امام خمینی (ره) علیرغم پذیرفتن افرادی همچون بنی صدر، یاسر عرفات و ... و دادن فرصت هایی به آنان، از پذیرفتن « شاه حسین » پادشاه اردن خودداری می کنند، نشان می دهد که امام (ره) خباثت عمیقی را در وجود « ملک حسین »  پادشاه  اردن  می دیده اند،  تا  آن جا   که   وی   را  حتی   لایق   دیدار نمی دانسته اند. البته بینش عمیق و الهی امام خمینی (ره) موقعی آشکار شد که 2 سال بعد « صدام حسین » دیکتاتور عراق و « ملک حسین » شاه فاسد اردن دست در دست هم اولین گلوله ی توپ جنگ تحمیلی 8 ساله را به سمت ایران شلیک کردند!(9)

این امر نشان می دهد که امام خمینی (ره) در وجود « ملک حسین » اردن خباثتی وصف ناشدنی می دیده اند؛ تا جایی که حتی دیدار با وی نیز بر ایشان گران می آمد. حال خوانندگان عزیز در نظر بگیرند که فرزند این موجود خبیث که از مادری انگلیسی نیز به دنیا آمده است تا چه حد می تواند خطرناک و جنایتکار باشد و احیاناً جنایاتی بزرگ در آینده ی نزدیک انجام دهد.


7 - نکته ی جالبی که در مورد « ملک عبدالله » وجود دارد، این است که مادر وی زنی انگلیسی و مسیحی بوده است و از این حیث نیز شباهت عجیبی با « یزید بن معاویه » دارد. با این اوصاف، همانگونه که معاویه با زنی نصرانی از قبیله ی « بنی کلب » ازدواج کرد و از این ازدواج « یزید » به دنیا آمد،(10) « ملک حسین » شاه اردن نیز با دختری نصرانی و انگلیسی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج « ملک عبدالله » بوده است.(11)

با توجه به شباهت حاصله، و در صورت انطباق « ملک عبدالله » با سفیانی روایات، ممکن است سخن روایات درباره ی اینکه « داییان سفیانی »  یا  همان  « بنی کلب » در هنگام خروج سفیانی، او را یاری می کنند، اشاره به همراهی ارتش انگلیس با پادشاه اردن نیز داشته باشند. در واقع علاوه بر قبایل « دروزی » ساکن اردن، سوریه، لبنان و اسراییل که همان قبایل « بنی کلب » سابق هستند،(12) نیروهای ارتش انگلیس نیز در صورت خروج « ملک عبدالله » ممکن است به کمک وی شتافته و او  را  همراهی  کنند  که  در  صورت  وقوع  این  حوادث،  هم  کمک « دروزی ها » و هم یاری « انگلیسی ها » به « ملک عبدالله » اردن، بر سخن روایات پیرامون حمایت « بنی کلب » یا « داییان سفیانی » از سفیانی ملعون منطبق خواهد بود. چرا که هم « دروزی ها » و هم « انگلیسی ها » « داییان سفیانی » خواهند بود!

در واقع « دروزی ها » یا « بنی کلب » سابق به واسطه ی اینکه مادر « یزید » یا همان جد احتمالی « ملک عبدالله » از این طایفه بود و انگلیسی ها نیز به دلیل این که مادر خود شخص « ملک عبدالله » از این کشور بوده است، هر دو به عنوان « داییان سفیانی » تلقی می شوند و چه بسا در صورت خروج و تهاجم وی به کشورهای منطقه، از وی حمایت نمایند.

نکته ی جالب این که همانگونه که در قسمت اول این مقاله ذکر کردیم، « ملک عبدالله » علاوه بر پادشاهی اردن، مقام سرهنگی و فرماندهی سواره نظام سلطنتی انگلستان را نیز بر عهده دارد(13)  و در صورت ورود اردن به یک جنگ منطقه ای، هیچ بعید نیست که نیروهای انگلیسی منطقه نیز به کمک این فرمانده سواره نظام سلطنتی انگلستان بشتابند!

بنابراین توجه به مسئله ی حمایت احتمالی انگلستان از « ملک عبدالله » در صورت حمله ی وی به سایر کشورها، چه از نظر روایی و چه از نظر استراتژیک حائز اهمیت خواهد بود.

 

 

8 - در حین مطالعه در اینترنت، به تصاویر جالبی برخوردیم که دیدن آن برای خوانندگان محترم وبسایت نیز ممکن است خالی از لطف نباشد. این تصاویر، ملک عبدالله را در حین انجام تمرین های نظامی در ارتش انگلستان نشان می دهد:

                                        

« ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن در حین تمرین نظامی در کشور انگلستان.


                                           

« ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن در حین تمرین نظامی در کشور انگلستان.

  

با ملاحظه ی تصاویر بالا می توان به عمق سرسپردگی رهبران عرب منطقه ی خاورمیانه پی برد!

 

 

9 - همانگونه که در قسمت قبلی مقاله ذکر شد، مطابق فرمایش روایات، سفیانی صلیب بر گردن از سمت روم می آید:(14)


در کتاب « غیبت شیخ طوسی » از بشر بن غالب به صورت مرسل روایت شده که گفت:(15)
« سفیانی در حالی که نصرانی شده، صلیب بر گردن، از سرزمین روم می آید. او رئیس گروه است. »

در قسمت قبلی مقاله ذکر کردیم که به احتمال زیاد، منظور از « صلیب بر گردن » بودن، داشتن تعلیمات غربی است.(16) اما مطالبی در اینترنت به دست مولف این مقاله رسیده که بسیار تعجب برانگیز بوده و ممکن است « صلیب بر گردن » بودن سفیانی را نیز به صورت ظاهری تأیید کند.

در تصاویر زیر، خوانندگان محترم وبسایت می توانند « ملک فهد » ملعون، شاه سابق عربستان سعودی را که خود را ملقب به خادم الحرمین الشریفین! نموده بود، در حالی که صلیب ماسونی بر گردن انداخته است، ملاحظه فرمایند:(17)

                                        

صلیب ماسونی بر گردن « ملک فهد » ملقب به خادم الحرمین الشریفین!

 


صلیب ماسونی بر گردن « ملک فهد » ملقب به خادم الحرمین الشریفین!

فیلم ملک فهد به همراه صلیب (کلیک کنید )


با توجه به این که « ملک فهد » صلیب ماسونی بر گردن انداخته است، هیچ بعید نیست که « ملک عبدالله » اردن نیز در صورت حمله به سایر کشورها، صلیب ماسونی بر گردن بیاویزد که در صورت بروز این امر، شباهت وی به سفیانی روایات بیش از پیش خواهد بود. جالب این که پدر « ملک عبدالله » یعنی « ملک حسین »  و  جد  وی یعنی « شریف حسین » هر دو عضو گروه ماسونی « Order of the Bath » بودند(18) و این گروه ماسونی نیز صلیب مخصوصی دارد که تصویر  آن در زیر آمده است:(19)

 

 

 

صلیب ماسونی گروه (Order of the Bath) که پدر « ملک عبدالله » یعنی « ملک حسین » و جد او یعنی « شریف حسین » عضو آن بودند.

 


با توجه به مطالب گفته شده، گرچه شواهد موجود در اینترنت برای اطمینان از عضویت « ملک عبدالله » اردن در گروه های ماسونی کافی نیستند، اما با توجه به سابقه ی حضور اکثر اعضای خاندان پادشاهی اردن در گروه های ماسونی و نیز زندگی طویل المدت « ملک عبدالله » در کشورهای غربی، هیچ بعید نیست که وی نیز عضو این گروه ها باشد و  در صورت حمله به  سایر  کشورها،  صلیب  ماسونی « Order of the Bath » را بر گردن خود بیاویزد! در صورت بروز این مسئله، وی بیش از پیش با سفیانی روایات شباهت خواهد یافت.

 

10 - در مقاله ی اصلی که خدمت خوانندگان محترم وبسایت ارایه گردید، ذکر شد که پرچم ارتش اردن، پرچم « سرخ رنگ » می باشد و این یکی دیگر از نکاتی است که « ملک عبدالله » اردن را با سفیانی مطابقت می دهد. در پی جستجوهای بیشتر، دریافتیم که علاوه بر پرچم سرخ رنگ « ارتش » این کشور، پرچم « ستاد کل نیروهای مسلح » این کشور که علاوه بر « ارتش » شامل نیروهای دریایی، هوایی، نیروهای ویژه و دفاع شهری می باشد نیز سرخ رنگ است:(20)

                                                               

پرچم سرخ رنگ ارتش اردن.

                                   

                           

پرچم سرخ رنگ ستاد مشترک نیروهای مسلح اردن.

                                               

پرچم سرخ رنگ ارتش اردن.


همچنین فیلم تبلیغاتی زیر، ضمن  نشان دادن  گوشه ای  از  امکانات  و  آمادگی های نظامی روز افزون ارتش  اردن،  رنگ « سرخ » پرچم ارتش این کشور را  نیز  به  تصویر می کشد:
محل درج لینک فیلم

                                                  

فیلم با کیفیت 3GP
فیلم با کیفیت بالا

 

 
بدین ترتیب همانگونه که ملاحظه فرمودید، پرچم سرخ رنگ ارتش اردن نیز یکی دیگر از عواملی است که « ملک عبدالله » شاه اردن را به سفیانی روایات شبیه تر می نماید.

 

11 - در چند ماه اخیر، تعدادی از خوانندگان وبسایت که تا حدی به ارتباط بین « ملک عبدالله » پادشاه اردن و سفیانی مشکوک شده بودند، به نکته ای اشاره کرده اند که پرداختن به آن چندان صحیح نمی باشد و نگارنده ی این مقاله نیز گرچه از آن با خبر است، اما به دلیل عدم اطمینان از صحت آن، صلاح نمی داند که به آن پرداخته شود.

در واقع مسئله ی مذکور از این قرار است که نحوه ی تولد « ملک عبدالله » اردن از دید برخی محققین مشکوک می باشد. در واقع علاوه بر این که نقش استعمارگران غربی و به خصوص دولت ماسونی انگلیس در تولد « ملک عبدالله دوم » شاه دو رگه ی اردنی - انگلیسی به وضوح مشاهده می گردد، بلکه سن بارداری مادرش در زمان تولد وی نیز بیش از پیش عجیب می نماید. بدین ترتیب که مطابق مطالب ذکر شده در منابع رسمی، پدر « ملک عبدالله دوم » یعنی « ملک حسین » و مادر وی خانم «آنتونیت آوریل گاردنر » که دختر یک افسر انگلیسی بود، در سال 1962 میلادی و متعاقب بازدید « ملک حسین » پادشاه اردن از لوکیشن فیلم « لورنس عربستان » با یکدیگر آشنا شدند که این آشنایی در فاصله ی کمی منجر به ازدواج آن ها گشت.(21)

اما نکته ی جالبی که وجود دارد این است که ازدواج « ملک حسین » پادشاه اردن با خانم « آنتونیت آوریل گاردنر » در تاریخ 25 ماه می 1961 میلادی به وقوع پیوست،(22) اما فرزند آن ها « ملک عبداالله » در تاریخ 30 ژانویه ی 1962 میلادی به دنیا آمد.(23) حال اگر فاصله ی بین ازدواج « ملک حسین » و « آنتونیت آوریل گاردنر » را با زمان تولد « ملک عبدالله » یعنی 30 ژانویه ی سال 1962 میلادی در نظر بگیریم، خواهیم دید که این فاصله حدود 245 روز و یا 8 ماه می باشد. این مسئله کمی عجیب به نظر می رسد! زیرا این امر تنها در سه حالت زیر ممکن است اتفاق بیفتد:

1 - « ملک عبدالله » به صورت نارس یا 8 ماهه به دنیا آمده است: در این حالت امکان داشت که وی نارس یا ضعیف بوده باشد. هر چند که تعداد زیادی از کودکان موجود در این سن نیز کاملاً طبیعی هستند.

2 - ....................!!! خودتان احتمالاً احتمال دوم را حدس زده اید! در این حالت ممکن است « ملک عبدالله » قبل از ازدواج پدر و مادرش در بطن مادرش جای گرفته باشد؟!!!  اگر این مسئله صحیح باشد، نحوه ی تولد  وی  نیز  شبیه  تولد « یزید » ملعون است. چرا که پدر یزید یعنی « معاویه » و مادر وی که از قبیله ی سابقاً نصرانی « بنی کلب » بود، قبل از ازدواج با هم ارتباط داشته و این رابطه ی ناصحیح آنان منجر به طفل نامشروع جنایتکار و فاسدی به نام « یزید » شد.(24) البته برخی از منابع اینترنتی دیگر نیز درباره ی « ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن نظری مشابه نظر گفته شده دارند. برای مثال ویکیپدیای فارسی نیز قبلاً این مسئله را ذکر کرده بود، هر چند در حال حاضر آن را حذف کرده است.

3 - احتمال دارد که در مدت کوتاهی قبل از ازدواج،  صیغه ی  عقد  بین « ملک حسین » و « آنتونیت آوریل گاردنر » جاری شده باشد. هر چند که به دلیل مسیحی بودن « آنتونیت آوریل گاردنر » حداقل در آن زمان، این امر کمی بعید به نظر می رسد.

با توجه به احتمالات متعددی که در این رابطه وجود دارد، نمی توان چندان بر آن تأکید کرد و به صحت آن اطمینان داشت. بنابراین از عزیزان درخواست می نماییم که از این به بعد چندان پیرامون این مطلب سخنی بر زبان نیاورند.

 

12 - در ابتدای پادشاهی « ملک عبدالله » پادشاه اردن، وی از ایران به عنوان تنها منبع بی ثباتی در منطقه نام برد که این مسئله با واکنش مناسب مسئولان ایرانی مواجه شد و مسئولان کشور عزیزمان در پاسخ به این اظهارات (و در اشاره به رابطه نزدیک ملک حسین و محمدرضا شاه پهلوی) اعلام کردند که شاه و دوستانش به صحنه سیاست بازگشته‌اند.(25)

این اظهارات « ملک عبدالله » در ابتدای رسیدن به پادشاهی، نشان می دهد که عقده و کینه ی خاندان پادشاهی اردن تا چه حد نسبت ایرانیان زیاد می باشد.


همانگونه که در سطور فوق ملاحظه فرمودید، از زمان تألیف مقاله ی اصلی « شاه اردن از زاویه ای دیگر »، وقایع متعددی به وقوع پیوسته اند که بیش از پیش شباهت شاه اردن را با سفیانی روایات نشان می دهند. اما همانگونه که ذکر شد، این شباهت ها قطعی نیستند و نباید آن ها را بی محابا پذیرفت و برای ظهور وقت تعیین کرد. چرا که هنوز مشخص نیست که واقعاً تحلیل های انجام شده درست باشند و واقعاً « ملک عبدالله » اردن همان سفیانی باشد. در صورتی که وی سفیانی باشد، با توجه به میانسال بودن وی نیز معلوم نیست که او چه زمانی خروج می کند. بنابراین از خوانندگان محترم وبسایت درخواست می نماییم که از هر گونه افراط و تفریط در این زمینه بپرهیزند. چرا که ممکن است این مسأله تبعات سنگینی داشته باشد. هدف از این مقاله، بیش از آن که معرفی سفیانی باشد، هشدار به مسئولان و مردم عزیز ایران اسلامی و سایر شیعیان جهان می باشد تا این عزیزان نگاه استراتژیک خود را نسبت به کشورهای منطقه تقویت کنند و در این راه از روایات آخرالزمانی موجود در کتب شیعی بهره جویند و بدین ترتیب مانع از بروز خسارات بیشتر در زمان خروج سفیانی ملعون گردند.

 

در پایان از خداوند متعال خواستاریم تا به مسلمانان سلامت، عافیت، صبر، انتظار و بصیرت عطا فرمایند.

 

به امید ظهور منجی موعود، مهدی صاحب الزمان (عج).

کاری از: خادم الامام (عج)

 

برای دانلود منابع کلیک کنید. 

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #309 پدرام 1393-08-23 14:52
سلام بر نویسنده این مقاله / خیلی دوست دارم شما را ببینم / تحقیقات زیادی دارم که میتونیم راجع بهش صحبت کنیم
نقل قول کردن
+1 #308 زهره 1391-09-29 09:43
باسالم
بسیار ممنونم از مقالهی خوبتان ولی بنده به تازگی خوانده ام که مادر عبدالله دوم یهودی بوده است ایا این واقعیت دارد
نقل قول کردن
0 #307 داروغه 1389-02-02 21:57
دفاعیات حسین شریعتمداری از شکایت شیرین عبادی و افشای برخی مطالب از شبکه 4 .... قسمت اول امشب ساعت 9:15 قسمت دوم فردا ساعت 18:15
نقل قول کردن
0 #306 re 1389-02-02 21:33
»»منتظر مقاله من باشيد««
»»الساعه فرج««
««حضرت مهدي (ع):اين شيعيان به اندازه آب خوردن من را نمي خواهند اگر مي خواستند دعا مي كردند تا خدا فرج بدهد»»
««به اشك چشم حضرت زهرا الساعه فرج»» با سلام و درود بر دوست عزیز
ما در صحبت قبلی هم این تناقض بسیار بسیار بزرگ را به شما عرض کردیم ولی ظاهراً ....

برادر من فرج " الساعه " که به تعبیر شما ظهور در " یک ثانیه بعد " یا "همین الان" می باشد در تناقض کامل و آشکار و همه فهم با عبارت دوم شما که :
««حضرت مهدي (ع):اين شيعيان به اندازه آب خوردن من را نمي خواهند اگر مي خواستند دعا مي كردند تا خدا فرج بدهد»»
می باشد.
اگر شیعیان به قول شما امام زمان خود را به اندازه حتی یک لیوان آب هم نمی خواهند پس چگونه ممکن است در یک ثانیه دیگر ظهور رخ دهد؟! لابد حضرت که از انسانها و شیعیان مایوس شده اند می خواهند با لشگر جن با فرشتگان و یا ارواح قیام کنند.
آیا این در تناقض آشکار با فلسفه غیبت که رشد و آمادگی انسانها و شیعیان باشد ، نیست؟!
شما چگونه به این تنافض آشکار و همه فهم جواب می گویید؟! آیا اصلاً جوابی دارد؟
در حالی که ما اعتقاد داریم زمانی شیعه اینگونه بود ، یعنی در زمان عصر پهلوی ملعون و شاهان قبل بسیار ضعیف و اصلا به فکر ظهور نبود ، اما با وقوع انقلاب اسلامی و دفاع جانانه شیعیان ایران از اسلام و نائب امام زمان(عج) و تقدیم 300 هزار شهید در راه اسلام و امام زمان(عج) آیا باز هم ملت ما امام زمان(عج) را به اندازه آب خوردنی دوست ندارد؟؟!!!
متاسفانه دیدگاه شما ، ناشی از خوش بینی افراطی و بدبینی افراطی می باشد و با واقعیات اصلا و ابدا همخوانی ندارد ، ظهور بسیار بسیار نزدیک است و به زودی حقایق آشکار خواهد شد. موفق باشید.
نقل قول کردن
+2 #305 avec 1389-02-02 21:28
با سلام خدمت آقای علی اصغر
اگر قابل دانستید می توانید کمی در مورد مرگ عبدالله پادشاه عربستان هم توضیح دهید. آیا ممکن است او نمیرد؟! ایا پیشبینی مرگ او طبق روایات در ماه ذی الحجه است یا در ماه دیگری؟
با تشکرفراوان. با سلام و درود بر دوست عزیز
ببنید بفرموده محققین و علمای بزرگ نشانه های غیرحتیمه به راحتی قابلیت تغییر و حتی حذف دارند ، به شرطی که شرایط لازم مهیا شود. حتی نشانه های حتیمه با وجود حتمی بودن رخ داد ، باز جنبه هایی مانند کیفیت و زمان ، قابلیت تغییر دارند.
در مورد مرگ عبدالله که از علائم غیرحتیمه است هرچند رخ دادن این نشانه زمینه را برای ظهور بسیار مناسب خواهد کرد ولی در عین حال در شرایط می تواند اصلا رخ ندهد ، تغییرات تا این حد ممک است ، یعنی اگر آمادگی برای ظهور با فراهم شدن شرایط و زمینه ها سریعتر روی دهد این حالت نیز ممک است.
زمانی که اصل کشته شدن عبدالله توسط همت شیعیان قابل حذف شدن باشد شما یقین بدانید مواردی مانند زمان کشته شدن و کیفیت آن که خود به خود مشخص است ، حتی ممکن است که عبدالله ملعون چند ماه قبل از ظهور کشته شود یا همزمان با ظهور .
آمادگی و همت شیعیان و یاران امام زمان(عج) می تواند تغییرات شگرفی در وقایع ظهور ایجاد کند و حتی بدون رخ دادن بسیاری از نشانه های غیرحتیمه ظهور فرارسد و یا بفرموده آیت الله العظمی بهجت (ره) حتی علائم حتیمه نیز می توانند بسیار نزدیک به ظهور (مثلا یکی دو ماه یا یکی دو هفته مانده به ظهور!!) رخ دهند.
همت شیعیان می تواند تغییراتی به این بزرگی ایجاد کند.
نقل قول کردن
0 #304 سحر 1389-02-02 21:20
در روایات داریم که کمی قبل از ظهور یک شرور به هلاکت میرسد به نام بغوجی
از نظر ن که ریگی همون بغوجی موعوده با سلام و درود
حدیثتون رو با منبعش ذکر کنید.
نقل قول کردن
0 #303 محقق الظهور 1389-02-02 21:16
راستی برادر بهلول این خیر یه کم قدیمیه و مربوط به 9 دی 1387 هست
یک پیشنهاد هم داشتم و اون اینه که کمی بیشتر به مسائل عراق هم بپردازید همونطور که میدونید اوضاع عراق در روایات بسیار تاکید شده ای کاش دقیقا موضوع رو می فرمودید تا بنده توضیح کافی و وافی به حضورتان ارائه دهم.
نقل قول کردن
0 #302 محقق الظهور 1389-02-02 21:10
از نظر من یمانی موعود نمیتونه حسن نصر الله باشه بلکه احتمالا از اعضای اثنی عشری انصار الله هست
راستی برادر یک عملی از شما هست که خیلی مشکوکه متاسفانه و اون اینه که معتقدید فتنه داخلی کاملا نابود شده و ما نباید اصلا کاری با مسائل داخلی داشته باشیم درسته که سبزکها شکستهای سختی خوردند ولی هنوز کاملا نابود نشددند و ضمنا طبق فرموده آقا همیشه باید دشمن رو از اونی که هست قویتر دانست
پس درست نیست که کاملا بیخیال داخل بشیم با سلام و درود بر دوست عزیز
دوست داریم انشاالله مقاله چند ده صفحه ای یمانی بودن سید حسن نصرالله هرچه زودتر چاپ منتشر شود ، تا یقینها بیشتر گردد.
انشاالله خود بنده هم در نظر دارم که مقاله مستند در این مورد منتشر کنم.

اما در مورد فتنه : متاسفانه اکثر قریب به اتفاق سیاسیون ما آنچنان محکم به این مرده جریان نفاق چسبیدند و اهمیت می دهند که گویی که از صحنه تحولات بسیار خطرناک خاورمیانه خبر ندارند ، جریان نفاق الان نفس های آخر خود را می کشد هرچند بقول شما نباید در این لحظات نیز از این موجود خطرناک غافل بود.
اعتقاد دارم در عین حال که نباید از باقیمانده و تحرکات جریان نفا غافل بود ، باید با گرفتن اشارات ولی امر مسلمین که فرمودند توطئه بزرگ و پیچیده ای حول محور فلسطین در حال شکل گیری است ، باید اکثریت توان سیاسیون و فعالان ما مصروف وقایع خاورمیانه و تحرکات بسیار خطرناک دشمنان گردد. چیزی که متاسفانه اکنون برعکس است یعنی اکثریت توجهات به وقایع داخلی است و از شکل گیری فتنه بزرگ منطقه ای غافلیم کافی است تنها شما نگاهی به شمارش معکوس و تحولات جاری بیندازید تا چهره کلی فتنه مورد اشاره آقا برایتان آشکار گردد.
سید حسن نصرالله جهان اسلام را به انتفاضه سوم فراخواند.
تهدید متقابل اردن و اسرائیل و آغاز جنگ زرگری طبق پیش بینی و تحلیل
مانورهای همزمان ایران و اردن و .... و دهها مورد دیگر.
امروز باید خیلی هوشیار باشیم.
نقل قول کردن
0 #301 بهلول 1389-02-02 20:43
نصرالله جهان اسلام را به انتفاضه سوم در فلسطين فرا خواند

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8710091944
نقل قول کردن
0 #300 امیری 1389-02-02 20:38
سلام
درتفسیر خبر اقای خبرنگار بدون مرز عزیز میتوان اینطور نظر داد که جنگ زرگری اردن با اسراییل اغاز شده است جالب است بدانید که هم اردن وهم مصر شلیک موشک از خاک خود را انکار نموده اند
نقل قول کردن
0 #299 منتظر montazer.b313@gmail.com 1389-02-02 20:30
قابل توجه دوستان مبشر ساكن تهران:
سخنراني استاد پناهيان در جلسات هفتگي هيئت محبين اهل بيت(ع)

موضوع: مفهوم انقلابي بودن

زمان: چهارشنبه ها 6 بعد از ظهر

آدرس: خ طالقاني بعد از تقاطع شريعتي خ خواجه نصيرالدين طوسي كوچه شهيد مفيدي پلاك2

متن كامل سخنراني استاد در اين جلسات در اين آدرس ميتونيد ببينيد: honaradabiat.bl ogfa.com
نقل قول کردن
0 #298 خبرنگار بدون مرز 1389-02-02 19:56
اسرائیل ادعا کرد: سقوط دو موشک در بندر ایلات از جانب اردن !!!!

www.paltoday.com/arabic/Tools.php?act=PrintPage&id=77798
سقوط صاروخين على إيلات.. وإسرائيل تزعم إطلاقهما من عمان أو سيناء.. ومصر والأردن ينفيان

.blogfa.com/cmt /images/12.gif" > .blogfa.com/cmt /images/12.gif" > .blogfa.com/cmt /images/12.gif" >
نقل قول کردن
0 #297 رهگذر 1389-02-02 19:47
سلام

کس به این خبر توجه کرده بود؟

مانور 313 فروندي انواع قايق‌هاي تندرو سپاه بر پهنه آب‌هاي خليج فارس

خبرگزاري فارس: 313 فروند از انواع شناورهاي تندرو نيروي دريايي سپاه پاسداران در اولين مرحله از رزمايش بزرگ پيامبر اعظم 5 در پهنه آب‌هاي خليج فارس به انجام مانور پرداختند.

چرا 313 وچرا این مانور؟ چرا مانورهای قبل نه؟ چه رازی است که همه ان را درک کرده اند و حس کردید مولا امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف چطور عشقش را به دل همه ملت انداخته ؟ از مردم عادی تا ردههای بالا تا خبرگزاریها تا وبلاگها ....؟
باز هم کسی هست که بتواند ادعا کند ظهور نزدیک نیست؟؟؟

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902020049

.blogfa.com/cmt /images/11.gif" > اللهم عجل لولیک الفرج .blogfa.com/cmt /images/11.gif" >
.blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/11.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
3 1 3

التماس دعا
یا علی
نقل قول کردن
0 #296 لحظه شمار غیبت 1389-02-02 19:29
blogers.ir/cod/special-weblogs/lahze-qaibat/?وبلاگهای-مهدویت-و-امام-زمان


لینک کد لحظه شمار غیبت برای وبلاگهای مهدویت
نقل قول کردن
0 #295 خبرنگار بدون مرز 1389-02-02 19:29
سلام دوستان

حکومت اردن به شدت جلوی کوچ دادن فلسطینیان به اردن را می گیرد

www.paltoday.com/arabic/Tools.php?act=PrintPage&id=77778
الحكومة الأردنية ستمنع تهجير أي فلسطيني إلى المملكة
*************
رژیم صهیونیستی برای تخریب مسجدی درجنوب فلسطین اماده شده است

www.paltoday.com/arabic/Tools.php?act=PrintPage&id=77774
قوات الاحتلال تستعد لهدم مسجد في رهط اليوم
*************************
معلم خارجی در اردن هر روز صبح ستاره داود اسرائیلی را روی تخته سیاه رسمی میکند . این معلم همچنین اعتقادات مسلمان را در کلاس درس مورد تمسخر قرار می دهد
www.factjo.com/fullnews.aspx?id=15953
معلمة أجنبية بمدرسة خاصة في عمان الغربية ترسم نجمة داوود على سبورة الطلبة
*************

همزمان با مانور ایران صورت گرفت :مانور نظامی اردن در مرزهای شمالی با حضور شاه اردن!!!
www.alrai.com/pages.php?news_id=331250
القائد الأعلى يتابع تمريناً لوحدات المنطقة العسكرية الشمالية

****************
گزارش تصویری از شروع خطرناکترین مرحله یهودی سازی مسجد الاقصی با هدف ساخت معبد هیکل در اکتبر سال جاری
www.factjo.com/fullNews.aspx?id=15984
مؤسسة الأقصى: الاحتلال بدأ بمشروع لتحويل جنوب المسجد الأقصى لمسار توراتي مرتبط بالهيكل المزعوم.. تقرير مصور
**************
هشدار در باره پرژه خطرناک قطارهای زیرزمینی (مترو) در زیر مسجد الاقصی

www.factjo.com/fullNews.aspx?id=15980
المجلس التشريعي يحذر من خطورة مشروع شبكة القطارات الصهيونية أسفل الأقصى
**************
قذافی در شرم الشیخ برای دیدار با مبارک و شار اسد هرگز به مصر نمی رود !
www.paltoday.com/arabic/News-77766.html
نقل قول کردن
0 #294 خبر فوری 1389-02-02 19:13
فرمانده القاعده در کرکوک دستگیر شد

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902020449
نقل قول کردن
0 #293 خبرنگار بدون مرز 1389-02-02 18:29
"حزب الله با ولي فقيه ارتباط دارد نه ايران"

شيخ"نعيم قاسم" معاون دبيرکل حزب الله درگفتگوي تفصيلي با دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي در بیروت، آخرين مواضع تشکل متبوعش درخصوص اتهام وابستگي حزب الله به ايران، خلع سلاح حزب الله، موضع حزب الله درصورت جنگ اسرائيل عليه ايران، انتخابات اخير ايران و شعار"نه غزه، نه لبنان" را تشريح کرد.

اختلافات اخير رژيم صهيونيستي و امريکا، نشست ماه پيش سران عرب در ليبي، تغيير موضع سياسي سمير جعجع، علت توقف عمليات حزب الله و حماس عليه اسرائيل، اتهام نقش حزب الله در درگيري هاي پس از انتخابات در ايران، گفتگوهاي ملي، ورود جاسوس هاي اسرائيلي به لبنان با گذرنامه هاي اروپايي و نشست سران مقاومت در دمشق از ديگر موضوعاتي بود که در اين گفتگوي تفصيلي مطرح شد.

وي درباره رابطه حزب الله با ايران گفت: ارتباط حزب الله با ايران در مورد ولي فقيه است که مرجع تقليد و مرجع ديني ما است که علاوه بر مرجع ديني، تعيين کننده جهت کلي سياست هايي است که بايد امت از آن پيروي کند و اين ارتباط مربوط به اعتقادات است و عمل به تکليف شرعي است.
××××××××
معاون دبيرکل حزب الله افزود: ما امور خود را خود اداره مي کنيم و هيچ کس در جزئيات امور ما دخالت نمي کند اما ايران يک دولت اسلامي است و ديديم که تجربه اي روشن و منحصر به فرد و متمايز سياسي دارد. ما اين تجربه را دوست داشته و از آن حمايت کرده و با ايران به عنوان يک کشور اسلامي تعامل مي کنيم ولي هيچ پيوند ارگانيک و يا نظارتي و تشکيلاتي بين ما و دولتي مانند ايران نيست تا جاي نگراني بماند. ارتباط ما با ولي فقيه است .
وي افزود: آنظور که برخي تصور مي کنند اين ارتباط به مفهوم از دست دادن خصوصيات خود نيست، همچنانکه همکاري و روابط مشابهي بين حزب الله و کشورها مانند سوريه يا سودان و ترکيه وجود دارد. همه اين ها بسته به شرايط کشور دارد.
××××××××

کامل در:

www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=94681
نقل قول کردن
0 #292 حسین مهدیزاده نراقی 1389-02-02 18:24
در مورد سوال مدیر محترم وبلاگ یه نکته دیگه به ذهنم رسید
به نظرم ظهور امام زمان عجل الله.... و خروج سفیانی را باید به ترتیب باید به خارج شدن امام حسین علیه السلام از مدینه به سمت حج و بعد کربلا و خروج یزید بن معاویه بر علیه ایشون تطبیق بدیم تا جواب سوالتون یه کم روشن بشه

همه میدونیم که امام حسین علیه السلام زمانی که از مدینه داشتن خارج میشدن و کسی به ندای یاری ایشون لبیک نگفت ،امام خطاب به مدینه و اهلش فرمود:به یاری معصوم نیامدید ؛من با مرگ سرخ (شهادت )خدا را ملاقات میکنم و شما به مرگ زرد
بعدها سال 63 (دوسال بعد عاشورا)یزید سه روز مدینه را به لشکریانش حلال کرد و لشکریان او هر کاری خواستند کردند(از تجاوز به نوامیس تا قتل و غارت و ...)یعنی این نتیجه قهری ،لبیک نگفتن به فرزند پیامبر بود
دیدیم که عدم یاری امام باعث شد تا خود افراد بدبخت شده و هم دنیا را از دست بدهند و هم آخرت را

حالا در مورد امام زمان عجل الله هم همین نکته به نظر من صدق میکنه
یعنی ما اگه به وظیفه مون (وظیفه ما:پاکدامنی و زمینه سازی ظهور با تقویت حس نزدیک بودن ظهور در مردم هست)را درست انجام بدیم به سرنوشت مردم مدینه دچار نمیشیم و اگه دست رو دست بذاریم و گناه کنیم و منتظر واقعی ظهور نباشیم احتمال ضربه دیدن از فتنه های اخرالزمان(مثل سفیانی و ...) هست
منتها با این تفاوت که در این فتنه ما اگه فرزند رسول خدا و نایب بر حق او را یاری نکنیم ،خودمون کشته(هلاک)میشیم و این بار دیگر سر امام معصوم بر بالای نی نخواهد رفت(چون خدا در وعده هایش تخلف نمیکند)
به عبارت دیگه ما هرچی بیشتر تلاش کنیم در جهت پاکدامنی و زمینه سازی ظهور ؛خودمون را واکسینه کردیم و از هلاکت خودمون و افراد زیادی میتونیم جلوگیری کنیم و ریزش ها را به حداقل ممکن برسونیم
و اگه این کار را هم نکنیم به وعده خداوند ضرری نزده ایم،ضررشو خودمون میبینم(با هلاک شدن در فتنه های آخرالزمان) با سلام و درود بر حسین عزیز
نکته جالبی رو فرمودید
البته حرف ما بیشتر جنبه اجتماعی داشت تا فردی ولی خب همین بحث فردی هم قابل تعمیم به اجتماعه.
بیتشر منظور ما تغییر دادن وقایع ظهور به نفع جریان حق است.
نقل قول کردن
0 #291 صفری 1389-02-02 18:22
بسمه تعالي
باسلام-هفته نامه يالثارات الحسين
حجت السلام مرادي به ذكر خاطره اي از مرحوم شادروان آيت الله مجتهدي تهراني در مورد زلزله بم نقل مي كندكه((آقاي مجتهدي دريكي ازسخنراني هايش ميگفت كه وقوع زلزله بم به دليل فراواني گناهان برخي ازمردم آن جا بوده است حتي مي فرمود اگر درهمان شب زلزله بم، يك عالم بزرگ ديني همچون شادروان آيت الله بهجت درآنجا تشريف مي داشتند قطعا" زلزله اي دربم رخ نمي داد ))
نقل قول کردن
0 #290 حسین مهدیزاده نراقی 1389-02-02 18:09
در مورد سوالت یه نظر دادم علی جان
نخوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوباره کپی اش میکنم
نظر بعدی را ببین
نقل قول کردن
0 #289 حسین مهدیزاده نراقی 1389-02-02 18:02
جناب عبد الرحمن از روزهای اول که مقاله ها را علی اصغر میذاشت شما خیلی نمیپسندیدی
عبدالرحمن عزیز کلیپ فتنه شدیدتر از دجال و غربالهای شیعیان در آخرالزمان از استاد پناهیان را ببینید خوبه
در مورد اون مرد فیلیپینی البته من با شما موافقم
اما علی اصغر اصلا به حرفهای اون استناد نکرده
یادتون باشه تو نظرات هرکس هرچی میخواد مینویسه بدون توهین
آزادی بیان هم یعنی همین
در مورد مرد فیلیپینی من باهاش موافق نیستم چون ممکنه باز هم این ادعا از سوی فراماسونری باشه تا بخواد یه عده ای را ناامید کنن
شدت وقایع و سرعت اون خیلی زیاد شده و اینها ممکنه برای اینکه بخوان یه عده ای را ناامید کنن از این نوع ادعاها بکنن.ممکنه!!!!
مخصوصا اینکه توی ادعاهاش دوبار از عدد 13 نام برده(13 روز و 13 هفته ) و اینطور که من قبلا خوندم عدد 13 برای فراماسوونها عدد مقدسی هست!!!!!!!!!!
به هر حال به نظر من باید مواظب بود
چون اینها که حدیث نیست که ما راحت اونو قبول کنیم
نقل قول کردن
0 #288 ضد تخریب! 1389-02-02 17:46
جناب عبدالرحمن میشه بفرمائید یکی از این شایعه های بی سرو ته رو ؟!

اگه منظورتون پیشگویی اون مرد فیلیپینی باشه ، که این مسئله رو موعود در صفحه اصلیش لینک داده

بیچاره علی اصغر که لینک هم نداده!!

در ضمن قسمت نظرات هم آزاده ، اسمش قسمت نظرات ، مطلب رو که موعود لینک داده ، اگه یکی بیاد در قسمت نظرات ایجاد بذاره اینجا میشه محل شایعات؟!

پس اونطوری تمام دهها سایت معتبری که این رو لینک دادند که از نظر شما 10 برابر شایعه پرداز میشن.

انصاف هم خوب چیزیه!

mouood.org/content/view/10401/2
نقل قول کردن
0 #287 عبدالرحمن 1389-02-02 17:30
متأسفانه اینجا شده محل شایعه های بی سر و ته
دیدن .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >امام زمان(عج) .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > و یاری ایشان هم که شده وسیله ای برای سرگرمی بعضی ها
منطقی تر باشید.
نقل قول کردن
0 #286 خبرنگار بدون مرز 1389-02-02 17:20
هشدار تهديد‌‌ آميز آمريكا عليه سوريه

خبرگزاري فارس: با وجود جعلي بودن ادعا‌ي رژيم صهيونيستي عليه سوريه؛ يك مقام مسئول بلندپايه آمريكا به دمشق هشدار داد در صورت صحت اطلاعات انتقال موشك‌هاي اسكاد به حزب‌الله لبنان، همه گزينه‌ها روي ميز واشنگتن خواهد بود.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه فرانسوي "لوموند "، "جفري فلتمن " روز گذشته در كميته امور خارجي مجلس نمايندگان آمريكا مدعي شد: «چنانچه اطلاعات مربوط به انتقال موشك‌هاي اسكاد از سوي سوريه به حزب‌الله لبنان درست بوده و صحت داشته باشد، در آن صورت تمامي گزينه‌ها براي آمريكا روي ميز خواهد بود.»
وي افزود: «اين مسئله موضوع بسيار بسيار مهم نگراني ماست. چنانچه صحت و درستي اطلاعات موجود اثبات شود، ما تمامي ابزارهاي موجود براي تغيير رويكرد و نگرش سوريه به اين اقدام آشوبگرانه و تحريك‌آميز را بررسي خواهيم كرد. »
اين مقام بلندپايه آمريكايي در ادامه تصريح كرد: «آمريكا در گذشته نشان داده است كه ما توانايي اقدام كردن را داريم. من فكر مي‌كنم كه تمامي گزينه‌ها در اين خصوص روي ميز خواهد بود.»
بنابر اعلام وزارت خارجه آمريكا، اين كشور مدعي است كه سوريه موشك‌هايي از نوع اسكاد را در اختيار حزب‌الله قرار داده است و هم‌اكنون در حال بررسي صحت اين مسئله مي‌باشد و اين در حالي است كه وزارت خارجه سوريه با صدور بيانيه‌اي اين اتهامات را رد كرده و اين گونه اظهارات را بهانه‌اي جهت آمادگي براي تجاوز احتمالي دانست.
نقل قول کردن
0 #285 خبرنگار بدون مرز 1389-02-02 17:18
فوری///

اردن: جلوي اسرائيل در اخراج فلسطينيان را مي‌گيريم

خبرگزاري فارس: وزير مشاور در امور اطلاع‌رساني با محكوم كردن تصميم رژيم صهيونيستي در اخراج ده‌ها هزار فلسطيني از كرانه باختري اعلام كرد كه امان از تمامي گزينه‌هاي سياسي و ديپلماتيك براي مقابله با اين طرح استفاده مي‌كند.
به گزارش فارس به نقل از شبكه تلويزيوني "الجزيره "، "نبيل الشريف " گفت كه اين تصميم اسرائيل غيرقانوني است زيرا از يك رژيم اشغالگر صادر شده كه از لحاظ قانوني حق قانونگذاري در منطقه اشغالي را ندارد.
وي افزود: بر اساس حقوق بين‌المللي و حقوق بشر تمامي قوانين صادره از سوي رژيم اسرائيل در كرانه باختري از جمله قدس شرقي باطل و غيرقابل اجراست.
وي همچنين گفت كه دولت اردن هفته گذشته سفير اسرائيل در امان را فراخواند و نامه اعتراض‌آميز خود در اين باره و همچنين درخواست لغو اين طرح را به وي ارائه كرد اما اين رژيم تاكنون پاسخي به اين نامه نداده است.
وي در ادامه تصريح كرد كه دولت اردن از طريق سفارت اين كشور در تل‌آويو مراقب تمامي اقدامات رژيم اسرائيل براي اجراي اين طرح است و هرگز اجازه نخواهد داد كه به هر شكلي و يا تحت هر عنواني اين رژيم دست به كوچ اجباري حتي يك فلسطيني ساكن كرانه باختري اشغالي از جمله قدس شرقي به اردن بزند كه هدف از اين اقدامات نيز تغيير واقعيت جغرافيائي در كرانه باختري بويژه در قدس شرقي است.
نقل قول کردن
0 #284 حسین مهدیزاده نراقی 1389-02-02 17:17
نظرات اخیر من همه به نقل از:
www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=39776
اگه خواستی بذار تو شمارش معکوس وبلاگ
نقل قول کردن
0 #283 حسین مهدیزاده نراقی 1389-02-02 17:16
در سال‌های اخیر و با افزوده شدن تعدادی از ناوهای جنگی که عمدتا متعلق به کشورهای آمریکا و انگلیس هستند، رسانه‌های غربی تلاش کردند تا با فضاسازی رسانه‌ای اعلام کنند که دیگر دوران تسلط ایران بر این منطقه حیاتی گذشته و این نظامیان آمریکایی هستند که مدیریت تنگه هرمز و خلیج فارس را بر عهده دارند.

البته این ادعای تبلیغاتی خیلی زود رنگ باخت و با اقدام نیروهای مرزی ایران در دستگیری یک قایق نظامی متعلق به نیروی دریایی انگلستان، افکار عمومی جهان متوجه شد که حتی حضور گسترده نیروهای خارجی در منطقه هم نتوانسته خللی در اقتدار امنیتی ایران در منطقه وارد کنند.

اکنون بهتر می‌توان به اهمیت رزمایش دریایی سپاه در منطقه استراتژیک و ژئوپلوتیک "تنگه هرمز" که از امروز و به مدت 3 روز برگزار خواهد شد، پی برد.
نقل قول کردن
0 #282 حسین مهدیزاده نراقی 1389-02-02 17:15
سپاه و ارتش؛ نماد تسلط جمهوری اسلامی ایران بر تنگه هرمز

بنابر اعتراف مقامات آمریکایی، کنترل کامل تنگه هرمز به عنوان مهم‌ترین شاهراه انتقال انرژی در جهان، در توان نظامی و تسلیحاتی ایران است. حضور مقتدرانه و آگاهانه نیروهای مسلح در خلیج فارس و دریای عمان برای تامین امنیت منطقه همواره یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران بوده است.
نقل قول کردن
0 #281 حسین مهدیزاده نراقی 1389-02-02 17:14
تهدید امنیتی علیه ایران، تهدید ۴۶ درصد انرژی دنیاست

وجود ناامنی در تنگه هرمز می‌تواند اقتصاد جهان را مختل نماید و بر اساس اظهارات کارشناسان بین‌المللی، تامین امنیت این آبراه استراتژیک بیش از همه در اختیار "جمهوری اسلامی ایران" است.
به خطر افتادن امنیت انرژی در ایران به معنای به خطر افتادن انرژی در کل منطقه است و در شرایط تحریم و بحرانی فقط بحث صدور ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه نفت ایران دیگر مطرح نیست؛ بلکه موضوع جریان ۴۶ درصد انرژی جهان از این منطقه مطرح است.
تاکنون امنیت این منطقه را ایران حفظ کرده است و برخی نگرانی ها درباره امنیت انرژی از هنگامی آغاز شد که نخستین ناوهای آمریکا در ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ میلادی وارد این منطقه شدند.
نقل قول کردن
0 #280 حسین مهدیزاده نراقی 1389-02-02 17:13
قتدار نظامی ایران در تنگه هرمز؛ جدی‌ترین مانع ایالات متحده آمریکا

چند ماه قبل، دو اقتصاددان برجسته آمریکایی با حضور در میزگرد "شبکه ای. بی. سی" هشدار دادند که در صورت اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و حمله نظامی آمریکا، ایران می‌تواند با بستن تنگه هرمز اقتصاد دنیا را دچار رکود سازد.
"استفان لانگ" یکی از این اقتصاددانان هشدار داده که احتمال هر گونه شوک نفتی از طریق قطع صادرات نفت، «فاجعه اقتصادی» ایجاد خواهد کرد. دیوید ویس اقتصاددان ارشد موسسه استاندارد پورز نیز از بروز شوک نفتی در صورت تشدید تنش‌ها خبر داده است.
وی درباره تنش مربوط به برنامه هسته‌ای ایران نیز گفته است: اگر ایران نفت خود را از بازار جهانی کنار بکشد و تنگه هرمز را به روی نفت‌کش‌ها ببندد، بازار با ۲۰ میلیون بشکه کمبود نفت مواجه خواهد شد که به رسیدن بهای نفت به ۲۵۰ دلار منجر خواهد شد که این شرایط شکی در بروز رکود در اقتصاد جهان نخواهد داشت.
نقل قول کردن
0 #279 حسین مهدیزاده نراقی 1389-02-02 17:12
یاوران سید خراسانی منتظر حماقت آمریکا هستند:

تنگه هرمز آبراهی است که دریای عمان را به خلیج فارس پیوند می‌دهد.

در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد صادرات و واردات ایران از طریق تنگه هرمز صورت می‌گیرد. همچنین روزانه از ۱۵ میلیون بشکه نفت صادراتی کشورهای حوزه خلیج فارس حدود ۱۴ میلیون بشکه آن از تنگه هرمز و مابقی از طریق یک خط لوله در عربستان به دریای سرخ می‌رسد. البته هر روز نیز ده‌ها نفتکش غول‌پیکر از این تنگه عبور می‌کنند. همچنین علاوه بر نفت، فرآورده‌های نفتی و کالاهای بسیاری نیز از این تنگه خود را به مقصد می رسانند.

اهمیت تنگه هرمز در منطقه به نحوی است که حتی وزارت انرژی آمریکا نیز چند ماه قبل تنگه هرمز را «مهم‌ترین نقطه عبور نفت در جهان» دانست. شاید به همین خاطر است که وزیر انرژی آمریکا در یکی از جلسه‌های کنگره این کشور مطرح کرده که تا سال ۲۰۲۰ میلادی، آمریکا باید ۶۳ درصد انرژی خود را از خلیج فارس تامین کند
نقل قول کردن
0 #278 امین 1389-02-02 17:11
سلام
mouood.org/content/view/10401/2
دوستان شاید شما هم پیشگویی این مرد فلیپینی رو در رسانه ها دیده باشید
راست یا دروغش با صبر کردن معلوم می شه
اما چیز که مهمه اینه که ما در هر شرایطی به وظیفه خودمون عمل کنیم
.blogfa.com/cmt /images/20.gif" >یا علی
نقل قول کردن
0 #277 خبر داغ 1389-02-02 17:01
اردن:جلوی اسراییل در اخراج فلسطینیان را میگیریم!!!

www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902020152
نقل قول کردن
0 #276 خبرنگار حقیقت یاب 1389-02-02 16:19
رایزنی های مشکوک میان اردن ! ، اسرائیل! و لیبی!

آیا مقدمات جنگ در حال فراهم شدن است؟!

www.fardanews.com/fa/pages/?cid=108608
نقل قول کردن
0 #275 علی 1389-02-02 15:47
جنگ جهانی سوم تا 10 روز دیگر؟!!!
mouood.org/content/view/10401/2/ با سلام و درود بر علی عزیز

هرچند پیشگوئیها در اکثر موارد قابل اتکا نیستند

اما ایشون هم ماه می رو تعیین کرده برای شروع جنگها که از 10 روز دیگه شروع میشه و تا 40 روز آینده که تقریبا اواخرش میشه آستانه رجب!

باید منتظر ماند و دید که آیا با توطئه و برنامه ریزی دشمنان جنگهای بزرگ ظهور بهار امسال رخ خواهد داد؟!

فعلا که بسیار فعال شدند و به شدت در حال رایزنی هستند.

انشاالله بزودی کلید نابودی خویش رو فشار خواهند داد.
نقل قول کردن
0 #274 احسان ح 1389-02-02 14:44
با سلام،
آتشفشان دیگری بنام کاتلا که 10 بار قویتر از این قبلی بود داره آماده فوران میشه!!!
www.huffingtonpost.com/2010/04/21/katla-volcano-threat-of-n_n_545784.html

یا علی مدد.
نقل قول کردن
0 #272 علی اصغر در جواب کاکو شیرازی 1389-02-02 13:47
با سلام و درود بر کاکو شیرازی عزیز
1- مصادیق مختلفی برای ابقع و اصهب مورد احتمال است ، که البته هیچ کدام هم قوی و مستند نیستند و تنها در حد احتمال هستند.
عزت الدوری معاون صدام که الان در سوریه است و ظاهرا طرفدارانی هم دارد.
مسعود بارزانی از رهبران کردستان عراق که از لحاظ جغرافیایی هم به محل درگیری قرقیسیا بسیار نزدیک می باشند.
و البته احتمال چهره های ناشناخته نیز وجود دارد.
2- در مورد احمدی نژاد و شعیب بودنش : ما در روایتی نداریم که شعیب حتما یک منصب بسیار بالائی دارد و سپس از طرف سید خراسانی به فرماندهی سپاهش برگزیده می شود. حتی اگر این 3 سال هم بگذرد و ظهور رخ ندهد ، احمدی نژاد در جایگاهی دیگر نیز می تواند توسط ولی امر مسلمین به این جایگاه منصوب شود.
هرچند اعتقاد دارم که ظهور بسیار بسیار نزدیک است.
امیدواریم کار به آنجاها نکشد.
در مورد یمانی : یکی از کارهای یمانی بعد از خروج ، تحریم فروش سلاح است ، خب این عبارت نشان می دهد که یمانی در جایگاه فتوا و حکم است و از قبل در میان مردم جایگاه اینگونه دارد و زمینه پذیرش تحریم فروش سلاح در مردم به خاطر جایگاه یمانی وجود دارد یعنی یمانی فردی ناشناخته نیست.
ما اعتقاد داریم که یمانی سید حسن نصرالله است ، که دارای اصالت یمنی می باشد و در یمن بسیار محبوب می باشد و حتی زیدی ها او را به عنوان امام صد و یکم خود قبول دارند ، و هیچ شخصیتی در میان شیعیان یمن به محبوبیت نصرالله نیست.
آیا این احتمال وجود ندارد که با توجه به ولایت و اطلاعتی که سید حسن در یمن دارد بتواند بطور غیر مستقیم از راه دور انقلاب یمن را هدایت کند و آن را به سرانجام برساند؟! در هر حال این مسئله که یمانی فردی نظامی در ارتش یمن باشد بسیار ضعیف است زیرا اولا دشمنی خاصی بین شیعیان یمن و نظامیان وجود دارد و ثانیا این فرد چگونه می تواند وجهه دینی و مردمی و الهی پیدا کند تا در روز قیام مردم از او اطلاعت کنند؟!
مومنین تا فردی را سالهای سال در تقوی و دیانت و سیاست وکیاست امتحان نکرده باشند حاضر نیستند که او را بعنوان رهبر و پیشوای خود قبول کنند و ولایتش را بپذیرند و در راهش از جان خود مایه بگذارند.
التماس دعا کاکو شیرازی عزیز .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #271 مجید 1389-02-02 13:29
سلام پیامبر اعظم می فرماین در یکی از جمعه های ماه رمضان انهنگام که صدای فرو رفتن چیزی داخل یکدیگر رو شنیدید در هاوپنجره های خانه خود رو ببندید به سجده برید وذکر یاسبحویاقدوس بگوید تا ازنجات یافتگان باشید در پی این نشانه قوت یک سال رو برای خانوادهتان تهیه کنید...به نظر میرسه که با فعالیت اتشفشان ایسلند واتشفشان دیگری که نزدیک اون قرارداره خشکسالی کشورهای اروپای ودر درجات خفیفتری کل جهان رو تهدید میکنه ودر روایتی از امام صادق که میفرماین سه سال خشک سالی دراخرالزمان به سراغ مردم خواهد امداوج فتنه دجال دراین سه سال خواهد بود مردم برای غذا به او روی خواهند اورد حتی کسانی که به او ایمان ندارند واز ماهیت او اگاهند بعد ازان منتظر فتنه بزرگ سفیانی باشید .منبع کتاب طلوع افتاب مهدی
نقل قول کردن
0 #270 خبرنگارمرزدار 1389-02-02 11:27
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902011137
خسارت 1،7 ميليارد دلاري شركت‌هاي هواپيمايي از آتشفشان ايسلند
خبرگزاري فارس: در پي فوران آتشفشان در ايسلند، شركت‌هاي هواپيمايي بالغ بر 1،7 ميليارد دلار خسارت ديده‌اند.


یادمون باشه این شرکت های هوایی همونهایی هستند که در جریان لشکر کشی آمریکا و اروپا به عراق و افغانستان سودهای چند میلیاردی داشتن از محل انتقال آدم و تجهیزات نظامی!!!!

ببین خدا چه راحت کارهاشو پیش می بره . حالا هی بگید چطوری امام دنیا رو می گیره!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد