رایحه ظهور

مرگ ملک عبدالله نشانه ای از بسیار نزدیک بودن ظهور

مرگ ملک عبدالله پادشاه فعلی عربستان ؛  یکی از نشانه های بسیار نزدیک بودن ظهور ؛ اطلاعات آمریکا : عبدالله بدون شک بزودی از بین خواهد رفت ؛ يكي از نشانه هاي روشني كه در رويايات براي نزديك بودن ظهور توسط ائمه اطهار نقل شده است ، مرگ حاكم حجاز كه عبدالله نام دارد ، مي باشد كه بعد از او  تا ظهور حكومت عربستان  فرمانرواي مشخصي نخواهد داشت و حاكمان چند روز و چند هفته يك بار عوض خواهند شد.

» افزودن نظر جدید

مرگ ملک عبدالله پادشاه فعلی عربستان

 

 

 یکی از نشانه های بسیار نزدیک بودن ظهور

اطلاعات آمریکا : عبدالله بدون شک بزودی از بین خواهد رفت

يكي از نشانه هاي روشني كه در رويايات براي نزديك بودن ظهور توسط ائمه اطهار نقل شده است ، مرگ حاكم حجاز كه عبدالله نام دارد ، مي باشد كه بعد از او  تا ظهور حكومت عربستان  فرمانرواي مشخصي نخواهد داشت و حاكمان چند روز و چند هفته يك بار عوض خواهند شد.

امام صادق در اين زمينه مي فرمايد : هرکس براي من مرگ عبدالله را تضمين کند من ظهور قائم را براي او تضمين مي کنم … همچنين از آن حضرت روايت شده است که : زمانيکه مردم در سرزمين عربستان در حال وقوف مي باشند سواري با شتر سبک سير به آنجا وارد مي شود و مرگ خليفه را خبر مي دهد و با مرگ او فرج آل محمد و گشايش کار تمام مردم فرا مي رسد .

آنگاه كه مرگ عبد الله فرا رسد، مردم در جانشينى او نسبت به هيچكس به توافق نمى رسند و اين جريان تا ظهور حضرت صاحب الامر همچنان ادامه مى يابد، عمر سلطنت هاى چندين ساله بسر آمده ، نوبت پادشاهى چند ماهه و چندين روزه فرا مى رسد. ابوبصير مى گويد: پرسيدم : آيا اين وضع به طول مى انجامد؟ فرمود: هرگز.و اين درگيرى بعد از كشته شدن اين پادشاه (عبدالله ) منجر به كشمكش بين قبيله هاى حجاز مى شود. ( بحار 52 ص 210 و 240 )

 

در تاريخ 6/11/ 87 يكي از دستگاههاي اطلاعاتي آمريكا براي تبيين هرچه بهتر اوضاع عربستان جهت تنظيم روابط آينده امريكا و عربستان به رئيس جمهور جديد اوباما داد كه بسيار عجيب و قابل تامل است. كه در آن مرگ زود هنگام (چند ماهه) ملك عبدالله را پيش بيني كرده و نزاع قدرت شديد را در بين شاهزادگان سعودي غير قابل اجتناب مي داند و ذكر مي كند كه در مدت كوتاهي 5 پادشاه در عربستان عوض خواهد شد قابل ذكر است كه آمريكا به علت نفوذ و تسلط شديد بر عربستان بر بسياري از اسرار محرمانه حكومت آنجا دسترسي دارد. متن اين خبر در رجانيوز:

 پنج پادشاه در ۵ سال آینده در عربستان

"موسسه پژوهشی واشنگتن" یک روز پس از ورود "باراک اوباما" رئیس جمهور جدید آمریکا به کاخ سفید گزارشی در اختیار وی قرار داد که در آن نسبت چگونگی تعامل با دولت عربستان سعودی هشدار داده است.

به گزارش شیعه آنلاین، این موسسه پژوهشی که به داشتن خط و مشی و اندیشه‌های راست در آمریکا شهرت دارد، در ادامه گزارش خود نوشت: پیش بینی می‌شود که نظام عربستان سعودی طی 5 سال آینده شاهد تغییر و تحولات بسیار گسترده‌ای باشد به طوریکه 5 پادشاه به ترتیب در طول این مدت بر این کشور حکومت خواهند کرد.

این گزارش که توسط "سیمون هاندرسون" نویسنده کتاب "خلافت در عربستان پس از ملک فهد" نوشته شده است در ادامه می‌افزاید: بدون شک پادشاه فعلی تا چند ماه دیگر تغییر خواهد کرد. در صورت مرگ ولیعهد فعلی که از بیماری سرطان رنج می‌برد و یا مرگ پادشاه فعلی که دیگر از ادامه حکومت ناتوان است، چندین سناریو پیش روی این کشور است.

این گزارش همچنین می‌افزاید: در صورتیکه دولت "اوباما" روش برخورد و تعامل خود با عربستان را تغییر ندهد، در این مورد با مشکل روبرو خواهد شد زیرا پادشاه بعدی شاهزادگانی جدید و جوان‌تر هستند.

گفتنی است کارشناسان مسائل سیاسی و بین المللی از مدت‌ها قبل پیش بینی کرده‌اند که به محض مرگ پادشاه فعلی عربستان، نبرد قدرت بر سر جانشینی وی میان شاهزادگان خاندان آل سعود آغاز خواهد شد.

این کارشناسان در ادامه می‌افزایند: شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز آل سعود، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت این کشور و شاهزاده بندر بن سلطان آل سعود، فرزند ولیعهد فعلی که سفیر سابق کشورش در آمریکا بود و رابطه بسیار خوبی با سران و دولتمردان آمریکا دارد، دو رقیب اصلی برای تصاحب پست جانشینی در این کشور هستند.

تهدید ملک عبدالله سعودی به مرگ

 از سوی گروه القاعده

به گزارش شیعه نیوز به نقل از خبرگزاری ابنا ، ابو یحیی اللیبی از رهبران شناخته‌شده القاعده در اظهاراتی که روز گذشته از یک نوار ویدیویی ضبط شده در اینترنت منتشر شد «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان را "طاغوت جزیرة العرب" نامید.  وی در این نوار ویدیویی با هشدار به پادشاه عربستان نسبت به ترور وی، از برگزاری "کنفرانس گفتگوی ادیان" که چندی پیش از سوی عربستان در اسپانیا برگزار شد،انتقاد کرده وآن را در راستای تحقق اهداف یهودیان و مسیحیان برای سلطه پذیری در جهان توصیف کرد.  اللیبی تلاش برای تقریب بین شیعه و سنی و ایجاد روابط ملک عبدالله با بندیکت شانزدهم پاپ واتیکان را محکوم کرد.  وی،همچنین ریاض را به شستشوی مغزی مسلمانان متهم کرد وتصریح کرد: «آل سعود با اقدامات خود زمینه اشغال سرزمینهای اسلامی را برای صلیبیها فراهم آوردند».  اللیبی که گفته می‌‌شود از رهبران بلندپایه سازمان القاعده است چندی پیش نیز با حضور در یک نوار ویدئویی که توسط شبکه "العربیة" پخش شد، تروریست‌های القاعده را به تمرین سخت و تلاش به دستیابی به فناوری هسته‌‌ای و همچنین ادامه مبارزه برای حمله به کاخ سفید دعوت کرده بود.  وی، در آن نوار ویدئویی گفته بود: «خداوند تا زمانی که سقف کاخ سفید فرو نریزد، راضی نمی‌‌شود».  گفتنی است ابو یحیی الیبی که در سال 1964 میلادی در لیبی متولد شده است از انگلستان پناهندگی سیاسی دارد! گمانه‌زنی‌ها حاکی است که وی در حال حاضر در افغانستان باشد. واشنگتن او را به دست داشتن در انفجار دو سفارت آمریکا در کنیا و تانزانیا در سال 1998 میلادی متهم می کند. کسی که اطلاعاتی در مورد وی ارائه دهد که به بازداشت وی کمک کند از آمریکا پنج ملیون دلار پاداش خواهد گرفت  .

اللهم اشغل الظالمین بالظالمین

شايان ذكر است   كارشناسان مسائل سياسي عربستان پيش بيني كرده بودند كه تعدادي از مقامات ارشد اين كشور از جمله پادشاه، وليعهد و چند مقام ديگر طي يكي دو سال آينده تغيير خواهند كرد و پيش بيني مي‌شود كه جدال سنگيني ميان شاهزادگان براي دستيابي به كرسي قدرت صورت گيرد 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد