رایحه ظهور

امام خامنه ای : شکست اسرائیل در نسل کنونی

مقام معظم رهبری(مدظله) در بیانات گهربار خود در خطبه های نماز عید فطر امسال(87) بشارت بزرگی به جهان اسلام دادند و آن این بود که قدس قبله اول مسلمین در نسل کنونی آزاد خواهد شد . ما در روایات و احادیث داریم قدس در آخرالزمان و بدست امام زمان(عج) از شر قوم یهود آزاد خواهد شد و خود آقا در بیت المقدس  نماز شکر را برپا خواهد نمود که داریم حضرت عیسی(ع) هم در این نماز جزو اقتداکنندگان است.

 

 

» افزودن نظر جدید

 

 

مقام معظم رهبری(مدظله) در بیانات گهربار خود در خطبه های نماز عید فطر امسال(87) بشارت بزرگی به جهان اسلام دادند و آن این بود که قدس قبله اول مسلمین در نسل کنونی آزاد خواهد شد .

هرچند این به تنهایی بشارت روحبخشی برای جهان اسلام است  که سالهاست از این زخم جانکاه و قدیمی در رنج و عذاب است ولی این تمام مطلب نیست که ما در روایات و احادیث داریم قدس در آخرالزمان و بدست امام زمان(عج) از شر قوم یهود آزاد خواهد شد و خود آقا در بیت المقدس  نماز شکر را برپا خواهد نمود که داریم حضرت عیسی(ع) هم در این نماز جزو اقتداکنندگان است.

 پس بروشنی درمی یابیم که آقا تنها بشارت فتح و آزادی قدس را نداد که در این عید بزرگ ،  بزرگترین مژده عالم را به جهانیان و مخصوصاً مسلمانان و میهمانان سفره الهی داد و آن :

طلوع آخرین خورشید هدایت بود در آینده نزدیک

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد