رایحه ظهور

الی بیت المقدس !

آیا برای تخریب مسجد الاقصی پروژه گرگ دروغگو توسط اسرائیل درحال اجرا شدن است؟ مسجد الاقصی در یک قدمی تخریب! آیا التهابات کنونی فروکش خواهد کرد یا با حماقت اسرائیل آتش جنگی بزرگ شعله ور خواهد شد؟! آیا اسرائیل می تواند جنگی هسته ای را بر منطقه تحمیل کند؟!فلسطین اشغالی در تاب و تب است ، جنگ و گریز مدافعان غیور مسجدالاقصی با دشمن صهیونیستی کم و بیش آغاز شده است ، اما جهان اسلام را سکوتی عمیق فرا گرفته است! حتی ایران اسلامی که در حمایت از مظلومین فلسطین و قدس شریف شهره است! علت چه می تواند باشد ؟ چرا با وجود جری تر شدن اسرائیل و برداشتن گامهایی جدید و جدی چون افتتاح معبد " خراب " ، دوش به دوش مسجد الاقصی ، واکنش خاصی را از سوی مسلمانان شاهد نیستیم؟

 

» افزودن نظر جدید

 

آیا برای تخریب مسجد الاقصی

پروژه گرگ دروغگو

توسط اسرائیل درحال اجرا شدن است؟

 

مسجد الاقصی در یک قدمی تخریب!

 

آیا التهابات کنونی فروکش خواهد کرد یا با حماقت

 اسرائیل آتش جنگی بزرگ شعله ور خواهد شد؟! 

 

آیا اسرائیل می تواند جنگی هسته ای را بر منطقه تحمیل کند؟!

 

فلسطین اشغالی در تاب و تب است ، جنگ و گریز مدافعان غیور مسجدالاقصی با دشمن صهیونیستی کم و بیش آغاز شده است ، اما جهان اسلام را سکوتی عمیق فرا گرفته است! حتی ایران اسلامی که در حمایت از مظلومین فلسطین و قدس شریف شهره است!

علت چه می تواند باشد ؟ چرا با وجود جری تر شدن اسرائیل و برداشتن گامهایی جدید و جدی چون افتتاح معبد " خراب " ، دوش به دوش مسجد الاقصی ، واکنش خاصی را از سوی مسلمانان شاهد نیستیم؟

  

فکر می کنم علت در یک چیز باشد و آن اطمینان خاطر ملتهای مسلمان باشد که اسرائیل چنین حماقتی را مرتکب نخواهد شد ، شاید در حالتی خوشبینانه بتوان نام این مسئله را روزمرگی گذاشت که آنقدر این مسئله برای ما تکرار شده است که دیگر با اطیمنان خاطر و به خاطر عدم وقوع آن نسبت به احتمال وقوع آن غیرحساس شده ایم.

پروژه گرگ دروغگو!

نشان دادن مکرر چنگ و دندان و حمله نکردن و حمله کردن به طرف مقابل در فرصتی مناسب در زمانی که نسبت به چنگ و دندانها حساسیت از بین رفته است را می توان پروژه گرگ دروغگو نامید. 

حالتی را می توان در نظر گرفت که دشمن گرگ صفت اسرائیلی طبق نقشه ای از پیش طراحی شده آن قدر گارد حمله گرفته و عقب نشسته  و دروغ گفته  تا حساسیت قضیه را از بین ببرد و  سپس در یک فرصت مناسب که دیگر نگاهبانان قدس شریف ، امت اسلامی از عدم کمین و حمله این گرگ درنده آسوده خاطرند ، بتواند به هدف پلید خود نائل آید.

(جماعت " نادی جبل الهیکل یهودی " امروز  سه شنبه در صفحه اینترنتی خود تصویر دو قطه سنگ بزرگ را قرار داده و ادعا نموده است که اینها سنگ بنای هیکل سوم است که بزودی در محل مسجد الاقصی ساخته خواهد شد)

در هر حال این بار ظاهر قضیه نشان می دهد که مسئله جدیست و منتظران دروغین مسیح ظاهراً برای بازگشت منجی شان! تصمیم آخر را گرفته اند ، ظهور دشمنانی قدرتمند چون حزب الله و حماس و ابرقدرت شدن ایران و رهسپاری گام به گام اسرائیل بسوی  پرتگاه نابودی ، برای آنها هیچ راه چاره ای باقی نگذاشته است جز اینکه به بهانه  فراهم سازی مقدمات نزول منجی ، مردم اسرائیل را برای جنگی بزرگ و گسترده آماده سازند ، افتتاح کنیسه "خراب" که در اعتقاد یهودیان بعنوان مقدمه لازم برای  تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد موهوم سلیمان تلقی می شود ، اشغال اماکن مقدس اسلامی دیگر و فراهم نمودن لوازم بعد از تخریب مسجدالاقصی مانند سنگهای معبد و ... همه و همه از جدی بودن صهیونیستها برای اجرای پرده آخر ، حکایت دارد ؟

آیا التهابات کنونی فروکش خواهد کرد یا با حماقت اسرائیل آتش جنگی بزرگ و تاریخی در خاورمیانه  شعله ور خواهد شد؟! 

اعتقاد دارم که این التهابات دیگر فروکش نخواهد کرد ، جبهه حق و باطل امروز به نقطه ای از تقابل رسیده اند که یکی باید بماند و لاجرم دیگری از بین خواهد رفت ، زیرا هیچ یک حاضر به کوتاه آمدن و تسلیم نیست ، که تسلیم برابر نابودیست! فقط یک راه می ماند و آن نبردی همه جانبه! نبردی که بنا به فرموده روایات اکثر کشورهای خاورمیانه در آن شرکت خواهند داشت ، و اینک نشانه ها و زمینه های نزدیک بودن آن لحظات بزرگ آشکار شده است ، که در این میان نقش رژیم منحوس اسرائیل بسیار بارز و مهم است. و روایات شریف در هنگام ظهور از تشکیل سپاهی از کشورهای مسلمان خبر می دهند که برای فتح قدس پیش می رود و امروز با احتمال آغاز حماقت بزرگ رژیم اشغالگر در تخریب مسجدالاقصی زمینه تشکیل این سپاه رهایی بخش بیش از پیش فراهم شده است.

ناگفته پیداست که اگر جنایت گرگان صهیون در تخریب قبله اول مسلمین رخ دهد ، امواج خروشان ملتهای مسلمان از هر گوشه ی جهان اسلام ، سر برخواهد آورد  و طوفان خشم ملتهای مسلمان  بسوی اسرائیل سرازیر خواهد شد و مسلمین با سلاح و بی سلاح برای انتقام رهسپار قدس شریف می شوند

با این وجود  صهیونیستها با چه جرات و قدرتی ،  رویای آغاز این بازی خطرناک را در سر می پرورانند؟ در حالی که دولت آمریکا به عنوان حامی اصلی آنها نشان داده است که بعلت خطرناک ،  پرهزینه و کم سود و البته پایین بودن درصد امید پیروزی ، خواستار آغاز جنگ بزرک با جبهه حق در خاورمیانه نیست ، اسرائیل با چه پشتوانه ای می خواهد این نبرد بزرگ و فراگیر را آغاز کند؟

آیا اسرائیل می تواند جنایتی هسته ای را رقم بزند؟!

احتمالاً جلادان مسجدالاقصی انتظار دارند که در صورت برخواستن امواج مردمی ، حکام مردوز عرب آنها را فروبنشانند که البته یقین بداند که سد حکام عرب پوسیده تر از آن است که بتوانند جلوی سیل خروشان مردمی را بگیرد!

بعید نیست که  سردمداران ابله صهیونسیت در نظر داشته باشند که حتی اگر این امواج خروشان سرکوب نشد با ایجاد وحشت ضربه هسته ای کوچک و در صورت لزوم تکرار جنایت شیطان بزرگ در هیروشیما و ناکازاکی با جنایت هسته ای بزرگ ،  بر اوضاع مسلط شده ، مسلمانان را سرجای خود نشانده و چون آمریکای پایان جنگ جهانی دوم با ایجاد وحشتی بزرگ ، بر دشمن غلبه کنند !

                         

(شاید جلادان خون آشام صهیون به پشتوانه قدرت هسته ای خود جرات آغاز جنگ را داشته باشند ولی بنا بر روایات شریف دشمن اسرائیلی بدون آنکه فرصت خلق هیچ گونه حماقت بزرگی را داشته باشد ، نابود خواهد شد)

  اما جنایتکاران صهیون بدانند که در یک مسئله اشتباه می کنند و آن اینکه غافلند که جزء به جزء نبرد آخرالزمان توسط امامان معصوم(ع) از قرنها پیش برملا شده است و برطبق فرموده آن اسطوره های صداقت و حکمت ، دشمن یهودی بدون آنکه بتواند جنایتی بزرگ بیافریند ، به راحتی از هم فروخواهد پاشید ، پس بزرگان جبهه حق از ایران قهرمان تا حزب الله و حماس و سایر ملتها ، بدون آنکه بخاطر ایجاد جنایت هسته ای ، واهمه ای از خود نشان دهند با قدرت و اطمینان ، جبهه های نبرد برای فتح قدس را شکل خواهند داد و توده های برانگیخته مردمی را  برای ریشه کنی دشمن جنایتکار، بسیج خواهند نمود!

 در یک کلمه اگر اسرائیل حماقت تخریب مسجدالاقصی را مرتکب شود ، گور خود را کنده است بدون آنکه فرصت و اجازه خلق حماقتی هسته ای را داشته باشد.

و شاید  جهانخواران در نظر دارند تا  با اجرای طرح  خاورمیانه بزرگ که سالهاست مقدمات آن را با پروراندان همه جانبه عنصری خودفروخته(1) ، فراهم نموده اند ، به اهداف خود نائل شوند. که البته خود نیز می دانند که فرجام آن جز شکست و اضمحلال نخواهد بود لذاست که جرات  آغاز این طرح را ندارند.

( رژیم غاصب اسرائیل آخرین لحظات حیات ننگین خود را سپری می کند)

در هر حال صهیونیستها چه بخواهند و چه نخواهند دیگر هیچ راه گریزی ندارند ، حیات ننگین آنها رو به پایان است و البته خود قبل از هر کسی این حقیقت را دریافته اند ، اسرائیل فرصت و اجازه استفاده از سلاح هسته ای را نخواهد یافت ، سران دست نشانده عرب به راحتی توسط توده های مردمی به زیر کشیده خواهند شد ، سپاه رهایی بخش قدس شریف  شکل خواهد گرفت ، مزدور پرورش یافته شیطان بعد از آغاز جنایاتش و پیروزیهای خیره کننده و سریع ، به همان سرعت ، در هم شکسته شده و عقب خواهد نشست تا در سرزمین غم های بزرگ نابود گردد ، اینها خبرهاییست که از قرنها پیش امامان معصوم(ع) برای این روزهای سخت بشارت داده اند.

" خورشید "  با شکوه تمام از مشرق به سمت مغرب به حرکت در خواهد آمد ، اما این بار ستارگان در حالی که او را احاطه کرده اند ، به زیبایی قابل روئیتند و "ماه شب چهارده"  که عمریست در ظلمات شب هدایتگر منتظران صبح بوده است.

دوره حیات خفاشان به سرآمده است  و هیچ چیزی نمی تواند خورشید را از طلوع بازدارد ، و اگر خفاشان اینگونه در اضطرابند برای این است که اولین اشعه های خورشید قبل از هرچیز  چشم های سیاه آنان را می آزارد.

یاران صبح را شوقی مستانه فراگرفته است ، خیال دیدن خورشید شیرین است آن قدر که پروانه ها را بی پروای سوختن به آتش بکشاند ، اما این بار این نور عشق پروانه هاست  که جهان آینده را رقم خواهد زد.

صبح در راه است و برای ظلمت هیچ چیزی جز نابودی متصور نیست!

نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین

.......................................................

(۱) عنصر مذکور که از سالها پیش  توسط استکبار به شدت و با کمک آخرین امکانات نظامی تجهیز شده ، پادشاه اردن است که طرح شرارت و جنایات او در روایات بعنوان خروج سفیانی ذکر گردیده است ، انشاالله در آینده نزدیک با اسناد و مدارک پرده از چهره خبیث این فرد کنار می زنیم و تطابق شگفت انگیزش را با سفیانی مورد اشاره روایات شریف مشخص می کنیم. 

هر سال صهیونیستهای خرافاتی دو ماه مارس و آوریل را برای اجرای نقشه شیطانی خود در تخریب مسجد الاقصی به خود فرصت می دهند ، پس تا نیمه های اردیبهشت فرصت دارند تا به این وعده شیطانی خود عمل نمایند. ممکن است این جنایت آنها در اواخر این فرصت باشد.

 بعید نیست در صورت ملتهب شدن اوضاع پیام نوروزی آقا متاثر از این وقایع باشد و شاید نامگذاری سال پیش رو!

بنا بر روایات شریف :

پرچم های سیاهی از خراسان خروج خواهد کرد که هیچ چیز نمی تواند از پیشروی آنها جلوگیری کند تا اینکه در بیت المقدس فرود آیند.

علی اصغر  ۲۵/۱۲/۸۸

آخرین ویرایش در

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد