رایحه ظهور

امام خامنه ای: روشن كردن افكار عمومي و آگاهي بخشي نياز امروز جامعه است.

 
رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار جمع زيادي از مردم استان بوشهر: روشن كردن افكار عمومي و آگاهي بخشي نياز امروز جامعه است. خبرگزاري فارس: حضرت آيت الله خامنه‌اي تأكيد كردند: روشن كردن افكار عمومي و آگاهي بخشي، امروز يكي از نيازهاي اصلي دنياي اسلام و جامعه است زيرا دشمنان براي مقابله با اسلام، با ابزارهاي دين و اخلاق وارد شده اند.

 
» ابتدای نظرات (254)
 
  

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، در خجسته سالروز ميلاد حضرت علي عليه السلام، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امروز در ديدار جمع زيادي از مردم استان بوشهر، شخصيت اميرالمومنين علي بن ابيطالب (ع) را يك شخصيت استثنايي و قله عظمت علمي، معنوي، اخلاقي، انساني و الهي خواندند و تأكيد كردند: مهمترين درس از زندگي آن شخصيت بي نظيرِ تاريخ بشر، براي امروز دنياي اسلام و جامعه، بصيرت بخشي، روشن كردن فضا، و عمق دادن به ايمان و انديشه كساني است كه نيازمند بصيرت هستند.


رهبر انقلاب اسلامي ضمن تبريك سيزدهم رجب سالروز ميلاد مولي الموحدين حضرت علي عليه السلام، اين روز را عيد بزرگي دانستند و با اشاره به عظمت شخصيت حضرت علي (ع)افزودند: مهمترين عيدي در اين روز بزرگ، درس گرفتن از راه و روش، رفتار و گفتار آن حضرت است.

حضرت آيت الله خامنه اي زندگي حضرت علي (ع) را سراسر جهاد، صبر براي خدا، معرفت، بصيرت، و حركت در راه رضاي الهي برشمردند و خاطرنشان كردند: اين شخصيت بي نظير كه از دوران كودكي در كنار پيامبر اسلام (ص) رشد و نمو كردند و تربيت يافتند، در مقاطع مختلف حيات شريف خود براي اقامه حق و حفظ اسلام تلاش و پيامبر اسلام (ص)، آن حضرت را ميزان حق معرفي كردند.

ايشان برترين خصلت حضرت علي عليه السلام را بصيرت بخشي به افراد نيازمند بصيرت دانستند و تأكيد كردند: روشن كردن افكار عمومي و آگاهي بخشي، امروز يكي از نيازهاي اصلي دنياي اسلام و جامعه است زيرا دشمنان براي مقابله با اسلام، با ابزارهاي دين و اخلاق وارد شده اند كه بايد كاملاً هوشيار بود.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: آنجايي كه مي خواهند افكار عمومي مردم غيرمسلمان را فريب دهند، نام حقوق بشر و دموكراسي را مي آورند و آنجايي كه با افكار عمومي مسلمانان مواجه هستند، نام اسلام و قرآن را مي آورند در حاليكه هيچ اعتقادي به اسلام، قرآن و حقوق بشر ندارند.
حضرت آيت الله خامنه اي با يادآوري نمونه تاريخي از فتنه جنگ صفين در دوران حضرت علي عليه السلام و بر سر نيزه كردن قرآن براي فريب افكار عمومي و فشار به آن حضرت، افزودند: اميرالمومنين علي عليه السلام در آن دوران فتنه به ياران خود نهيب مي زدند كه اين راه حق و صادقانه اي را كه در پيش گرفته ايد، رها نكنيد و مبادا سخنان فتنه گران در دلهاي شما سستي بوجود آورد.
ايشان با اشاره به غبار آلودگي فضا در دوران فتنه تأكيد كردند: اين شرايط غبار آلود، گاهي بگونه اي است كه برخي نخبگان نيز دچار خطا و اشتباه مي شوند، بنابراين در دوران فتنه، شاخص لازم است و شاخص هم همان حق و بينه اي است كه حضرت علي (ع)، مردم را به آن ارجاع مي دادند و ما نيز امروز نيازمند آن هستيم.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: شاخص و راه روشني كه اميرالمومنين عليه السلام، معرفي مي كنند، اداره جامعه اسلامي با دستورات اسلام، برخورد قاطعانه با دشمنان متعرض، مرزبندي شفاف و روشن با دشمنان، و هوشياري در مقابل فريب دشمنان است.
حضرت آيت الله خامنه اي با تأكيد بر اينكه ملت ايران به بركت انقلاب اسلامي هوشيار است و بسياري از مشكلات كشور هم با بصيرت مردم حل شده است، خاطرنشان كردند: در موارد متعددي، توده مردم، حقايق را از برخي خواص و نخبگان بهتر متوجه مي شوند زيرا تعلقات آنان كمتر است و اين، از نعمت هاي بزرگ است.
ايشان افزودند: ملت ايران در راه حركت به سمت آرمانهاي والاي اسلامي ثَبات قدم خود را نشان داده است و اين ثَبات قدم را نيز به توفيق الهي حفظ خواهد كرد.
رهبر انقلاب اسلامي پيشرفتها و موفقيت هاي بزرگ ملت ايران و مسجل شدن شعارهاي اصلي انقلاب اسلامي را مرهون توانايي ها و بصيرت مردم دانستند و تأكيد كردند: امروز ملت ايران بويژه جوانان اهل بصيرت هستند و آينده متعلق به اين ملت است.
حضرت آيت الله خامنه اي خاطرنشان كردند: بايد ايستادگي و ثَبات قدم، همبستگي ملي و تمسك به شعارهاي اسلام و قرآن و سيره اهل بيت را روز به روز بيشتر كرد.
ايشان تأكيد كردند: به لطف خداوند، جوانان ايران، آن روز را خواهند ديد كه دشمنان زورگوي بين المللي، احساس كنند ديگر توانايي زورگويي به ملت ايران را ندارند.
رهبر انقلاب اسلامي همچنين با توصيه به قرائت بيش از پيش نهج البلاغه و تدبر در بيانات حضرت علي (ع) و حكمتهاي نهفته در آن خاطرنشان كردند: نهج البلاغه فقط متعلق به شيعه نيست بلكه علماي بزرگ اهل سنت نيز درخصوص اين بيانات و كلمات، تعابيري دارند كه انسان، شگفت زده مي شود و حتي بسياري از متفكران و انديشمندان غيرمسلمان نيز با مطالعه نهج البلاغه، از عظمت آن بهت زده شده اند.
حضرت آيت الله خامنه اي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تاريخ افتخارآميز بوشهر و نقش آفريني علماي فرزانه و صاحب نام و چهره هاي مبارز اين منطقه افزودند: نام سردار مؤمن و شجاع، شهيد رئيس علي دلواري از نام هايي است كه هميشه دلهاي انسانهاي مؤمن را در سراسر كشور به خود جلب كرده است.
ايشان با يادآوري مظلوميت و تنهايي شهيد رئيس علي دلواري در مقابله با قدرت استعماري انگليس خاطرنشان كردند: البته شرايط كنوني با آن دوران بسيار متفاوت است و امروز در سراسر كشور جوانهاي مؤمن، فداكار و بسيجي بيشماري در عرصه نبرد نظامي، فرهنگي، و سياسي حضور دارند، و يقيناً جوانان بوشهري نيز بخشي از اين خيل عظيم هستند.
رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: آن روزگاري كه قدرتهاي استعماري، آزادانه ملتها را تهديد و تحقير مي كردند، سپري شده است و اكنون ملت ايران در دنيا به عنوان ملتي مقتدر شناخته شده است.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به رسوايي روزافزون قدرتهاي استكباري و در رأس آنها آمريكا و آشكار شدن نتيجه ايستادگي ملتها و ظهور قدرتهاي ملي افزودند: اقتدار واقعي، حق ملت ايران است و هيچ قدرتي هم نمي تواند اين ملت را از راهي كه در پيش گرفته است، منصرف كند.
در ابتداي اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين صفايي بوشهري نماينده ولي فقيه و امام جمعه بوشهر ضمن تبريك سالروز ميلاد حضرت علي عليه السلام با اشاره به نقش علماي برجسته و مبارزان بوشهر در مقابله با استعمارگران متجاوز گفت: مردم بوشهر همچون هميشه كه در خط اول مبارزه با دشمنان و متجاوزان بوده اند، اكنون نيز با بصيرت و عشق به ولايت آماده جانفشاني در راه انقلاب اسلامي هستند.
وي همچنين با اشاره به موقعيت حساس و ويژه استان بوشهر در سواحل خليج فارس و زمينه هاي ممتاز كشاورزي، شيلات و صنعت انرژي آن، افزود: با برنامه ريزي كه در چارچوب سند چشم انداز براي استان بوشهر شده است، اميد مي رود با استفاده از ظرفيت هاي اين منطقه، بوشهر به استاني پيشرفته، ديني و الگو در جغرافياي ملي و فراملي تبديل شود.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #254 ali 1389-05-30 01:19
agha harki in sito sakhte vaghean damesh garm allli neveshte dastesh dard nakone.
az haminja daste hameyebasijia ro miboooosam man khodam basiijiam .chakeretoonam
=D> =D> =D> =D> =D>
=D>
=D>
=D>
=D>
نقل قول کردن
-1 #253 علی 1389-05-19 02:01
خدا به دادمون برسه با شما بسیجیا. کم کم میگید بابا اون خدایی که همه ازش حرف میزنن همین علی یه دستیه خودمونه. از این به بعد به جای این که به طرف کعبه سجده کنید به طرف بیت رهبری سجده کنید هم نزدیک تره هم خدای واقعی اونجاس.
نقل قول کردن
-1 #252 سعید 1389-05-19 01:58
واقعن سایت مزخرفی داری. از کی تا حالا میمون دروغ گو میشه یار امام زمان یا یه روباه مکار میشه سید خراسانی؟ خوب حق داری تو زمانی که هیچ کسی دیگه واسه اغاتون تره هم خرد نمیکنه باید این قدر بالا ببرینش فقط مواضب باش یه دفه نیفته اون یکی دستش هم قلم بشه!!!! =))
نقل قول کردن
0 #251 عاشق سید خراسانی 1389-04-15 09:34
فدای نرگس مستت هزار لاله ی شیدا
فدای دست درستت هزار دیده ی پرخون

رهبرم
بزرگوار
ای کوه صبر و استقامت و ایمان
تا رساندن پرچم به دست حضرت صاحب الزمان
لحظه ای از پای نخواهیم نشست :x
نقل قول کردن
0 #250 . 1389-04-14 20:08
این جمله آخر یعنی بلا نسبت ما در کشورداری ... زدیم گره ای که با دست باز می شد و دادیم دست آقا وحید و دار و دسته بعد یک سال سر آش رشته خوردن مردم تو 13 بدر هم باید پاسبون بذاریم. هیچ معنی دیگه ای هم نداره.
نقل قول کردن
0 #249 رامین احمدی 1389-04-14 11:01
نویدها و مبشرات در فرمایشات حضرت آقا حفظه الله
9-ما از نظر سياسي دوران استثنايي را ميگذرانيم،ما دوران حرکت از يک گذرگاه دشوار را داريم ميگذرانيم،البته ملت ما از اين گذرگاه خواهد گذشت و به نقطه امن و امان و سلامت خواهد رسيد.اما الان در حال يک حرکت عظيميم.89/4/13
نقل قول کردن
0 #248 رامین احمدی 1389-04-14 10:59
9-ما از نظر سياسي دوران استثنايي را ميگذرانيم،ما دوران حرکت از يک گذرگاه دشوار را داريم ميگذرانيم،البته ملت ما از اين گذرگاه خواهد گذشت و به نقطه امن و امان و سلامت خواهد رسيد.اما الان در حال يک حرکت عظيميم.89/4/13
نقل قول کردن
0 #247 . 1389-04-12 00:55
اگر رعيت بر تو به ستمگرى گمان برد، عذر خود را به آشكارا با آنان در ميانه نه و با اين كار از بدگمانيشان بكاه، كه چون چنين كنى ، خود را به عدالت پروده ‏اى و با رعيت مدارا نموده‏اى. عذرى كه مى‏آورى سبب مى‏شود كه تو به مقصود خود رسى و آنان نيز به حق راه يابند .
نقل قول کردن
0 #246 رامین احمدی 1389-04-08 10:48
نویدها و مبشرات در فرمایشات حضرت آقا
5-شرايط کنوني در عرصه بين المللي و تحولات در حال وقوع،و بويژه منطقه خاورميانه،نشان يک تحول و تغييرات بزرگ در منطقه و سطح دنياست.89/3/18

6-ما امروز در يک برهه حساس به سر ميبريم،برداشت خود من اينست که مراکز استکباري جهاني در مقابله با حرکت اسلامي(ايران)آخ رين تلاشهاي خودشان را ميکنند،در بسياري از عرصه ها،تلاشها و تدابيرشان به بن بست خورده و کار از دستشان در رفته است و کمر بندي که به دور مسائل جهان کشيده بودند پاره شده و از دستشان در رفته است.89/4/2

7- انشاءالله جوانهاي ما آن روزي را خوهند ديد که دشمنان گردن کلفت زورگوي بين المللي و جهاني احساس کنند که ديگر به ملت ايران نميتوان زور گفت،خداوند به ملت عزيزمان و مسئولين دلسوز و خدمتگزارمان کمک کند تا با تلاش مخلصانه ي خود،اين هدف را هرچه نزديکتر کنند و با اعمال خود انشاءالله زمان آن را هرچه زودتر فراهم بياورند.89/4/5
نقل قول کردن
0 #245 رامین احمدی 1389-04-08 10:46
نویدها و مبشرات در فرمایشات حضرت آقا:

1-من با اطمینان کامل میگویم که تحقق کامل وعده الهی برای تمدن نوین اسلامی در راه است(پیام حج1387)

2-قرائن فراوان نشان میدهد که دست قدرت الهی پشتیبان این ملت است و خداوند با فضل و عنایت خود و دعای مستجاب حضرت ولی عصر عج این ملت را به هدفهای بلند خوهد رسانید و دشمن را در مقابل این ملت بزرگ ذلیل و خاکسار خواهد کرد.88/11/6

3-پیام نظام اسلامی همان ارزشها،انسانیت و نجات ملتها از چنگ قدرتهای سلطه طلب است و ملتهای جهان اکنون تشنه چنین پیامی هستند.89/3/3

4-امروز جهان اسلام بلکه سرتاسر جهان شاهد تحولات بزرگی است که خبر میدهد از تغییر معادلات جهانی.89/3/14
نقل قول کردن
0 #244 خانم شاكري 1389-04-08 10:26
سلام از اين همه تلاشتون ممنون . خدا قوت دهدو اگه بشه از طريق تلويزيون اگاهي دهيد و فيلم هايي با فرهنگ مملكت ما ساخته بشه ممنون مي شيم در اين مورد هم تلا كنيد
نقل قول کردن
0 #243 سحر 1389-04-07 19:27
@};- @};- گل امد این جا

خوش امد
نقل قول کردن
0 #242 سارا مومنی 1389-04-07 18:11
سلام
سایت جدید مبارک باشه
موفق و موید باشید

به امید ظهور آقا امام عصر (عج)

:-)
نقل قول کردن
0 #241 رهگذر 1389-04-07 18:05
سلام

نقل قول:
حال شما
  • به
    به
    چه خوب
نقل قول کردن
0 #240 رهگذر 1389-04-07 18:05
سلام من اومدم
نقل قول کردن
0 #239 رهگذر 1389-04-07 18:03
سلام
نقل قول کردن
0 #238 سلام 1389-04-07 17:37
سلام
سیستم نظراتتون مبارکه
خوبترشده
نقل قول کردن
0 #236 حسام 1389-04-06 17:01
آقا تبریک. هر روز بهتر از دیروز....
انشالله خدا پشت و پناهتون باشه.
نقل قول کردن
0 #235 چریک 1389-04-06 06:13
سلام داداش علی اصغر.خواهشا بلاگ من یادت نره لینک کنی.

پیامکهای دوران ظهور
Www.Szohoor.mihanblog.com

آمار بازدیدشم بد نیست
نقل قول کردن
0 #234 مجید شیرازی 1389-04-05 21:55
با سلام مجدد خدمت همه دوستان

یه بارم ما اول شدیم اشتباهی جای اول تایپ کردم تول از بس هول بودم کسی زودتر نیاد رو دستم بلند بشه!!!!

تبریک ویژه به جناب داروغه عزیز انشاءالله خوشیخت و سعادتمند باشید عزیز

این آقای حسن هم مثل کاکای خودم درست بشو نیست من با کاکام یه ساله بحث میکنیم ولی بیفایده بوده نه نظر من عوض شده نه نظر اون این حسن آقا که جای خود داره

از نظر من شایسته ترین لقب برای رهبر عزیزم «امام خامنه ای» هست و بس. وقتی پیشنماز مساجد امام هستند پیشوای مسلمین جهان حتما امام خامنه ای هست .

راستی اون مقاله قبلی چی شد داشتیم توش نظر میدادیم؟
""فتنه‌هاي بزرگتري در راه است"
u313.com/.../



خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما!
نقل قول کردن
0 #233 مجید شیرازی 1389-04-05 21:19
با سلام خدمت همه دوستان
تول

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما!
نقل قول کردن
0 #232 سید ایمان خطاب به بلو 1389-03-30 06:45
به ایمیل اولیت نگاه کن جواب بده
نقل قول کردن
0 #231 رهگذر 1389-03-30 06:41
avec جان سلام

هر جنگی که اسرائیل انجام داده امریکا مستقیم دخالت داشته با ارسال نیرو و اسلحه و پشتیبانی لجستیک . ولی چیدن مهره ها تو خلیج تنها برای کنترل ایران است نه حمله به ایران
حمله به غزه مد نظر هست برای قطع نهایی ریشه مقاومت در غزه و فلسطین .
اگر دقت کرده باشید دو روز گذشته مرزهای لبنان هم اماده باش شده.
احتمالا نقشه این بار طبق انچه روی خروجی های خبری هست ، حمله به غزه و جنوب لبنان است برای بازگرداندن امنیت اسرائیل از مرزهای جنوب و شمال و اخراج مابقی فلسطینیان از قدس و یهودی سازی کامل قدس قبل از ساخت هیکل و تقسیم مسجد الاقصی .blogfa.com/cmt /images/11.gif" > زیرا اگر مقاومت سرکوب بشه این کارها در سرزمینهای اشغالی راحت انجام میشه.
برای امریکا و اسرائیل مهمه که هیچ کشتیی به اسم کمک به غزه و مقاومت وارد ابهای ساحلی غزه نشه و مصر و اردن هم موافقت کردنپادشاه عربستان این هفته از شش کشور عربی منطقه دیدن می کنه و احتمالا موافقت انها را برای ضربه نهایی به غزه جلب میکنه .
خدا خودش رحم کنه به مردم مظلوم و در بند غزه.
امروز چند تا عکس از جوانهای غزه و کودکان انها دیدم . .blogfa.com/cmt /images/11.gif" > .blogfa.com/cmt /images/11.gif" > خیلی تکان دهنده و رقت بار بود. خیلی...
نقل قول کردن
0 #230 پوریا 1389-03-30 06:40
یک نکته جالب:
امریکا از نظر هاست و میزبانی سایت ، بسیار قوی و معتبر است. در حین رصد سایت نیروی دریایی امریکا به نکته عجیبی بر خوردم. هاست سایت نیروی دریایی امریکا در انگلستان است !
اینجاست که سخن بزرگان به ذهن متبادر می شود:
در امریکا هیچ نیست هرچه هست در اروپاست !
نقل قول کردن
0 #229 avec 1389-03-30 06:33
سلام بر رهگذر
یعنی خود آمریکا هم وارد جنگ میشه!
نقل قول کردن
0 #228 رهگذر 1389-03-30 06:28
احتمالا حمله وسیع به غزه و لبنان .blogfa.com/cmt /images/11.gif" > و احتمال زیاد غزه .blogfa.com/cmt /images/11.gif" > .blogfa.com/cmt /images/11.gif" > چون خیلی برای امریکا و اسرائیل هزینه برداشته
نقل قول کردن
0 #227 avec 1389-03-30 06:24
در رخ او نظر از آینه پاک انداز.

با کریمان کارها دشوار نیست.

آقاجان تورو به جدت قسم بیا و عنایتی به ما بکن.
نقل قول کردن
0 #226 مرشد 1389-03-30 06:21
سلام بر آقای امیری
خط کتاب خیلی ریز یه مقدارکی ناخوانا است ولی سعی خودم رو می کنم یا عکس بزرگتری از صفحات کتاب در وبلاگم میذارم!
یاعلی
نقل قول کردن
0 #225 عاشق خراسانی 1389-03-30 06:17
رهگذر
منظورت چیه؟

میتونه ربط به سفیانی داشته باشه؟
نقل قول کردن
0 #224 ....... 1389-03-30 06:16
امام خامنه ای : خواب برگشتن آمریکا به این مملکت یک خواب پریشان و غیر قابل تعبیر است


.blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" > .blogfa.com/cmt /images/20.gif" >
نقل قول کردن
0 #223 نکته سنج 1389-03-30 06:13
سلام دوستان گرامی .
پیش بینی احتمالی قصد غرب از لشکرکشی به خلیج فارس :
1- حمله به ایران(ضعیف است ولی بعید نیست )
2- چراغ سبز به فتنه گران برای آغاز جنگ جمل .
3- خارج کردن اسرائیل از بحران جدی امنیتی وسیاسی .
4- حمله به پاکستان .
5- جلوگیری از ظهور و سرکوب کردن آن (البته به خیال خود )
6- منحرف کردن افکار عمومی و حمله به لبنان ،سوریه یا غزه
و.........

............... ............... ............... ............... ....................... ............... ............... ............... ....................... ............... ............... ............... .................................... ............. ولی ما میدانیم که :........................................
............... ............... ............... ............... ............................................1- ......اسلام پیروز است ............... ............... ............... ............... ...........
2- ............... ..............آ مریکا هیچ غلتی نمی تواند بکند ..............................
3- ............... ............... ............... ............... ........ سحر نزدیک است .......
............... ............... ............... ............... ............................................

ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم
نقل قول کردن
0 #222 امیری 1389-03-30 06:09
سلام
لینک خبر قبلیم
www.khabaronline.ir/news-69694.aspx
نقل قول کردن
0 #221 جواد 1389-03-30 06:09
سلام

پس رمز مرموزیت چند روزه قم حل شد

خدا کنه جرات کنن حمله کنن

وای چه حالی میده اگه حمله کنند

اونقت بهانه میاد دسته ما و اسرائیل رو هپلی هپو میکنیم

ای کاش یه ذره جرات داشتن بی وجدانا
نقل قول کردن
0 #220 blue 1389-03-30 06:08
عاشق خراسانی بیا تا ببینی که چرا آمریکا نمی تونه حمله کنه

antidajjal.blogfa.com/post-16.aspx
نقل قول کردن
0 #219 رهگذر 1389-03-30 06:08
سلام به هم دوستان
شب همگی بخیر
من الان اومدم میشه یکی بگه اینجا چه خبر بوده؟ نفوذی کیه؟
جناب امیری عزیز دست شما درد نکنه بااین خیر اتفاقا امروز این خبر را عربی بود میخوندم . از بین اردنی ها 55 درصد موافق حمله به ایران هستند.
نیجریه 77 درصد .
صف کشی نیروهای امریکایی در خلیج فارس برای حمله به ایران نیست . خبرهای دیگری در راه است.
روزهای اینده بیشتر مشخص می شود...
نقل قول کردن
0 #218 مرشد 1389-03-30 06:04
بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهم عجّل لولیک الفرج
سلام به همه ی منتظران آقا
من داشتم یه کتاب قدیمی مربوط به حدود 200 سال قبل رو می خوندم که متوجه یه حدیث از امام باقر (ع) درباره ی سپاه سید خراسانی شدم. این حدیث حقانیت و احتمال شعیب بن صالح بودن آقای احمدی نژاد رو بیش تر می کنه. در یک قسمت ازحدیث اشاره شده بود که شعار افراد سپاه سید خراسانی احمد احمد است.إن شاء الله اگه تونستم صفحه ی کتاب رو اسکن کنم چند روز دیگر و شاید زودتر آدرس اینترنتی عکس حدیث رو برای شما میگذارم!
به امید ظهور آقا امام زمان(عج)
یا علی
نقل قول کردن
0 #217 امیری 1389-03-30 06:04
سلام
نتایج جالب یک نظرسنجی در باره راه‌حل مناقشه هسته‌ای ایران از طریق نظامی
سیاست > دیپلماسی - خبرگزاری فرانسه نتیجه یک نظرسنجی که از سوی یک موسسه امریکایی انجام شده است را منتشر کرد.
بر اساس این نظرسنجی که از سوی مرکز تحقیقاتی پیو در چند کشور جهان صورت گرفته است، از مردم سوال شده است آیا برای حل مناقشه هسته ای ایران،با حمله نظامی به ایران موافقند؟
نظرات موافق با حمله علیه ایران را در زیر می خوانید:
امریکا ۶۶ درصد
فرانسه ۵۹ درصد
آلمان ۵۱ درصد
اسپانیا50 درصد
انگلیس48 درصد
مصر ۵۵ درصد
اردن ۵۳ درصد
لبنان ۴۴ درصد
ترکیه ۲۹ درصد
پاکستان 10 درصد
چین ۳۵ درصد
ژاپن ۳۴ درصد
نقل قول کردن
0 #216 امین رضا 1389-03-30 06:02
به احتمال زیاد هدف ایران نیست. می خوان مطمئن بشن که ایران در درگیری های اطراف اسرائیل (ماجراجویی های سفیانی؟) دخالت نمی کنه.
نقل قول کردن
+1 #215 مرشد 1389-03-30 06:01
سلام بر عاشق خراسانی
بله که راس می گم
سندش تا دو سه روز دیگه تو وبلاگم هستش إن شاء الله
یاعلی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد