رایحه ظهور

سینه‌های خود را برای شمشیرها آماده کرده‌ایم اما برای تسلیم هیهات منا الذلة

» افزودن نظر جدید
رئيس‌جمهور در جمع عزاداران فاطمی :
سينه‌ها و گلوي خود را براي شمشيرها و نيزه‌ها آماده كرده‌ايم اما براي تسليم در برابر زورگويي‌هاي دشمنان و فاسدان و دزدان، «هيهات منا الذله».

 

رييس جمهور با تاكيد بر اينكه ملت ايران مظلوميت فاطمي ،علوي وحسيني را به افتخار تمجيد قدرتهاي بزرگ نخواهد فروخت، گفت: سينه‌ها و گلوي خود را براي شمشيرها و نيزه‌ها آماده كرده‌ايم اما براي تسليم در برابر زورگويي‌هاي دشمنان و فاسدان و دزدان، «هيهات منا الذله».

 

Get the Flash Player to see this player.

 

براي دانلود فيلم به فرمت 3GPکليک کنيد.

به گزارش رجانیوز، دكترمحمود احمدي نژاد در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اجتماع چندين هزار نفري عزداران در ميدان ولي عصر (عج) در سخنان كوتاهي با تسليت شهادت دختر گرامي پيامبر اكرم (ص)، اظهار داشت: ملت ايران ملتي حسيني است و دنيا بايد بداند كه ما پيروان حضرت زهرا (س) و امام حسين (ع) و نوكران آن حضرت هستيم و اگر عده‌اي مدام شمشيرها وعدهاي نيزه‌هاي تيز كرده خود را فرود مي‌آورند و آن كسي كه نمي‌تواند، به جايش فحاشي مي‌كند،‌ بايد بداند ملت ايران پيرو حضرت زهرا(س) و امام حسين (ع) است.

 

دكتراحمدي نژاد خاطر نشان كرد: آ نها بدانند اگر خيال مي‌كنند صحنه امروز ايران به ظاهر مانند عاشورا خواهد شد، اشتباه مي‌ كنند؛ راه حسين (ع) در ايران ادامه دارد و تا نابودي همه مستكبران و وابستگان آنان و غارتگران و فاسدان همچنان ادامه پيدا خواهد كرد.

رييس جمهور تصريح كرد: اگر كساني تصور مي‌كنند، با فشارهاي خارجي، جنگ رواني و جنگ تبليغاتي، ملت ايران صحنه را به نفع استكبار خالي خواهد كرد، اشتباه مي‌كنند چرا كه ملت ايران پيرو حسين (ع) و فاطمه (س) است و تا محو همه جلوه‌هاي استكبار در وسط ميدان خواهد ايستاد.

وي با اشاره به مظلوميت حضرت زهرا(س) و امام علي (ع)گفت: اول مظلوم عالم زهرا است و مظلوم تر از او كسي نيست خيلي ها فكر مي‌كردند مگر مي‌شود جانشين پيامبر و دختر پيامبر مظلوم باشند اما آن بزرگان دراوج قدرت، اوج مظلوميت را تحمل مي كردند اما دلها بايد براي مظلوميت فرزند فاطمه(س)، حضرت ولي عصر (عج) بسوزد كه در اوج هياهوي دنياطلبان و در عصر ما مظلوم ترين مظلوم ها است.

دكتراحمدي نژاد خاطر نشان كرد: برخي‌ها به نام مسلماني از نام امام عصر (عج) وحشت دارند و در برابر بردن نام آن امام، تمسخر و توهين مي‌كنند اما دنيا بايد بداند اگر چه مظلوميت ارثيه حضرت زهرا (س) است اما ملت ايران مظلوميت فاطمي، علوي و حسيني را به افتخار تمجيد قدرتهاي بزرگ نخواهد فروخت.

رييس جمهور در اين مراسم همراه با عاشقان اهل بيت (ع) و عزاداران و سوگواران فاطمه زهرا (س) به عزاداري پرداخت.

آخرین ویرایش در

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد