رایحه ظهور

بررسي شباهتهاي پنهان در دو دانشجوي انقلابي دانشگاه علم و صنعت

سردار عالى‏مقام، جاويد نشان، آقاى حاج احمد متوسليان كه من از نزديك اين مرد برجسته را ميشناختم و كار او، روحيه‏ى او و تلاش او را ديده‏ام و او يكى از برجستگان دفاع مقدس بود .... اينها از افتخارات بزرگ و از متخرجين اين دانشگاهند. امروز هم كه بحمداللَّه رئيس جمهور انقلابى(دكتر احمدي نژاد) ، متعهد، كارآمد، فعال و شجاع هم جزو دانشجويان اين دانشگاه و هم جزو اساتيد اين دانشگاه بوده  است

24/9/87 – دانشگاه علم و صنعت- مقام معظم رهبری

» ابتدای نظرات (109)

  

 

بررسي شباهتهاي پنهان در دو دانشجوي انقلابي دانشگاه علم و صنعت

سردار عالى‏مقام، جاويد نشان، آقاى حاج احمد متوسليان كه من از نزديك اين مرد برجسته را ميشناختم و كار او، روحيه‏ى او و تلاش او را ديده‏ام و او يكى از برجستگان دفاع مقدس بود .... اينها از افتخارات بزرگ و از متخرجين اين دانشگاهند. امروز هم كه بحمداللَّه رئيس جمهور انقلابى(دكتر احمدي نژاد) ، متعهد، كارآمد، فعال و شجاع هم جزو دانشجويان اين دانشگاه و هم جزو اساتيد اين دانشگاه بوده  است.24/9/87 – دانشگاه علم و صنعت- مقام معظم رهبری 

ذكر همزمان و تمجيد حاج احمد متوسلیان و دکتر احمدی نژاد از سوی مقام معظم رهبری ما را بر آن داشت تا در سالگرد ربوده شدن این سردار بزرگ اسلام توسط مزدوران  صهیونیستی به زوایای پنهان شباهت شخصيتي و عملكردي اين دو  شخصيت برجسته بپردازيم...

 ابتدا نگاهي گذرا به  شخصیت حاج احمد متوسلیان  می اندازيم علی الخصوص آن بخش از سلوک سیاسی و مبارزاتی ایشان که شباهت  زیادی با رییس جمهورمان دارد :

صراحت و شجاعت حاج احمد  و اتهام منافق بودن!

فرمانده سپاه مریوان، منافق است!

آن زمان که بنی صدر برای اختلاف میان نیروهای سپاه و ارتش در غرب تلاش میکرد و ناکامی ها و سختی ها بر پاسداران زیاد شده بود ، مواضع صریح حاج احمد در افشاي چهره اين انسان مزدور  و مکاتباتش با فرمانده خود بروجردی با جملاتی آتشین در اعتراض به خیانت ها و کار شکنی های بنی صدر به شایعه پراکنی ها و تهمت هاي زيادي بر علیه اش انجامید تا جایی که او را منافق خواندند! طرفداران بنی‌صدر برای مشوش ساختن سیمای احمد متوسلیان دست به کار شدند. از جمله شایعاتی که لیبرال‌ها علیه او سر زبان‌ها انداختند، این بود که فرمانده سپاه مریوان، منافق است.منافق بودن حاج احمد  حتي به گوش امام هم رسيده بود !

احمد! شما را می گویند منافق هستی؟!

"ما را بردند خدمت امام. دیگر نفهمیدم م چه شد... بغض گلویم را گرفته بود. خدایا! مگر  می شد باور کرد؟! مرا به خدمت امام آورده‌اند!... بعد دیدم امام فرمود:احمد! شما را می گویند منافق هستی؟! گفتم: بله، همین حرف‌ها را می زنند !... دیگر نتوانستم چیزی بگویم. بعد، امام فرمود: برگرد، همان جا که بودی، محکم بایست!... وقتی احمد به  اینجای حکایت رسید، با ذوق و شوق گفت: حالا دیگر غمی ندارم، تأیید از حضرت امام گرفتم!» 

 

 

اما روح بي قرار حاجي بي باك تر از آن بود كه به خاطر تند باد تهمتها و تخريبها از حركت بازايستد و  تسليم گردد.

اقدامات شجاعانه دکتر احمدي نژاد با وجود پيش بيني باران تهمتها و اعتراض ها

در برخي شرايط رهبران و مسئولان جامعه اسلامي با احاطه اي كه بر امور كشور دارند در مي يابند كه فتنه گران در حال برنامه ريزي چه فتنه اي هستند. و مي خواهند چه آتشي به پا كنند فلذاست كه ممكن است براي مهار اين فتنه ها تصميماتي اتخاذ كنند كه علي الظاهر عجيب است و قبول آن در نگاه اول براي عامه مردم سخت مي باشد.به طور مثال در صدر اسلام وقتي امام حسن(ع) با ديد الهي خويش هدف دشمنان از نابودي اسلام را دريافت براي مقابله با آن مجبور به صلح شد ، ولي قبول صلح با معاويه براي عده اي كه شرايط را درك نمي كردند ، سخت بود و بارها براي نشان دادن اعتراض خود ، امام حسن(ع) را با عباراتي جانگداز مانند " مذل المومنين " خطاب مي كردند.

در زماني كه امام راحل(ره) در اوائل انقلاب دريافتند كه دشمنان در نظر دارند با طرح اختلاف شيعه و سني در بين مسلمانان به اهداف شوم خود برسند ، مسئله اتحاد شيعه و سني را مطرح نمودند كه با اعتراض گسترده برخي از طيف هاي افراطي شيعي روبرو شد ، اينك نيز امام خامنه اي(مدظله) كه دقيقا همان دستهاي خبيث را براي اختلاف افكني و ايجاد جنگ شيعه سني در اين شرايط حساس در كار مي بينند ، پرچم اتحاد شيعه و سني را برافراشته اند كه اين عمل و شعار با مخالفت و اعتراض گروه هايي از شيعيان بي بصيرت رو برو شده است و متاسفانه بعضاً به خاطر بي بصيرتي الفاظ نادرستي را در مورد مناديان وحدت بكار مي برند.

در مورد دكتر احمدي نژاد نيز همچنين : ايشان بعنوان يكي از مسئولان رده اول كشور اطلاعات دست اولي از تحركات منافقين و كفار دارد و از طرفي بايد براي خنثي كردن آن نيز اقدام نمايد .

به طور مثال در تيرماه 88 كه جريان بسيار خطرناك شاه سلطان حسين ها يا همان منافقين در نظر داشتند كه با خطبه هاشمي فتنه اي عميق را تدارك ببينند و  با سلسله اقدامات گسترده اي توسط عوامل پيدا و پنهان خود ، انتخابات 88 را به ابطال بكشانند ، احمدي نژاد در اقدامي شجاعانه انتخابي عجيب كرد. 

او بر خلاف انتظار هواداران خود مشايي را به سمت بالايي انتخاب نمود ، اين اقدام در واقع يك بازي بيشتر نبود ، يك بازي براي توجه دادن ذهن جامعه و نخبگان به خود و مصون ماندن از فتنه منافقين! و در واقع عقيم گذاردن طرح هاي خطرناك زورگويان زياده خواه داخلي! نتيجه اين اقدامات از قبل مشخص بود ، تخريب چهره دكتر و كاهش محبوبيت در بين هواداران و برخي تهمتهاي عجيب مانند منافق بودن و ….

ولي مردان بزرگ به خاطر ترس از تهمت و تخريب از ياري حق و انجام تكليف دست نمي كشند.             

تشخیص و بصیرت اعجاب برانگیز و اقدام قاطعانه

در اوائل انقلاب كه بني صدر به طور مرموزي به رياست جمهوري رسيد بسياري از انقلابيون حقيقت او را نمي شناختند و از او دفاع مي كردند اما اين بصيرت حاج احمد به خوبي به كنه قضيه راه یافته بود .                           

 روزی که بنی‌صدر کردستان آمد، قرار شد یک سر هم به مریوان بیاید. پیشاپیش آقای موسوی گرمارودی مشاور فرهنگی بنی‌صدر آمد به سپاه مریوان که خبر دهد بنی‌صدر دارد، می آید، آماده شوید. احمد متوسلیان با صلابت و قاطعیت به او گفت: آقای گرماروی به او بگویید اگر هلی کوپترش بالای مریوان پیدا شود، من خود پشت دوشکا می ایستم و هلی کوپترش را می‌زنم. ما از این جمله احمد از جا پریدیم. با خود گفتیم مگر دیوانه شده که راجع به رئیس‌جمهور 11 میلیونی فرمانده کل قوا و رئیس شورای انقلاب این‌گونه سخن می گوید؟ بعد که علت را از او پرسیدیم، اینگونه پاسخ داد: "برادر! مسئولی که عدالت ندارد، ولایت هم ندارد!"  

در آن ایام در دل سپاه پاسداران هم صف بندی هایی وجود داشت از بهشتیان و بنی صدریان و آن زمان که عده ای عکس بهشتی را پاره می کردند وی اینگونه با صلابت مقابل نفاق ایستاد آن هم نفاقی که اکثریت آن را درک نکرده و تشخیص نداده بودند و این همه  بصیرت می طلبید و شجاعت و جسارت که به خوبی در حاج احمد جمع شده بود .

بصيرت و تشخيص عميق در دكتر احمدي نژاد

يكي از خصوصيات برجسته دكترداحمدي نژاد داشتن بصيرتي عميق و نافذ است ، از زماني كه در سال 81 با تشكيل گروه " آبادگران ايران اسلامي " به تببين و مطرح كردن نيازهاي اصلي جامعه پرداخت و توانست اعتماد جامعه را كسب كند ، تشخيص صحيح معضلات شهرداري تهران  و بر نامه ريزي براي حل آنها با وجود تمام كارشكني ها ، تا به دست گرفت شعار "عدالت" و "مبارزه با مفاسد اقتصادي" و "نهضت خدمت رساني" در سال 84 ، در حالي كه كانديداهاي ديگر اكثراً بر روي جذابيتهاي فرهنگ غربي تاكيد داشتند كه ظاهرا بر طبق خواست اجتماع بود ، اما دكتر با بصيرتي عميق و مثال زدني نياز اصلي جامعه را تشخيص داد و با طرح آن توانست اعتماد جامعه را كسب كند ، موارد بسياري از بصيرت عالي دكتر وجود دارد ، از  بر روي دست گرفتن مسئله هولوكاست  به عنوان نقطه ضعف بزرگ جهانخواران تا اتخاذ سياست خارجه اي فعال و  تهاجمي كه بارها مورد تقدير امام خامنه اي قرار گرفت است  ، نشان از تشخيص دقيق و بصيرت عميق دكتر احمدي نژاد دارد ، جلوه هاي بسياري از اين بصيرت در زندگي شخصي و اجتماعي دكتر به چشم مي خورد كه در اين مطلب مجال پرداختن به آنها نيست.

متهم به خودرایی و خودکامگی

حاج احمد متوسلیان فردی سخت کوش و فعال بود و دارای بصیرتی نافذ و تشخیصی عالی بود كه بارها به خاطر عمل به تشخیص ، به خودرایی و خودسری متهم شد.چه آن زمان که در عملیاتی خودجوش بعد از عزل بنی صدر و کری خواندن هایش برای رزمندگان  به فتح و پیروزی درجبهه های شمال غربی مریوان دست یازیدند و چه در عدم تبعیت هایش از بنی صدر با این جمله که " مسئولی که عدالت ندارد ولایت هم ندارد "  و چه در فتح پیروزمندانه اش در دزلی و پیروزی بر توطئه های گروهک های ضد انقلاب و سرپیچیدن از دستورات بنی صدر  .                                    

آری حاج احمد متوسليان نيز از تهمت هاي "منافق" و "خود راي بودن"،‌ مصون نبود اما با تمام اين مسائل اگر تمام عالم هم دگرگون مي شد و او  تشخيص مي داد که بايد به مريوان برود، مي رفت و نقش خود را در صحنه کردستان ايفا مي کرد. و چه خوب هم ایفا کرد .

كه اين اتهام حتي در مناظره تلويزيوني موسوي نيز بار ديگر بعنوان " نيروهاي خودسر" كه به لبنان رفتند ، تكرار شد.

آیا عمل به تشخیص خود رایی است ؟ آیا ما نسبت به قدرت تشخیص و بصیرتمان مسئول نیستیم ؟  آیا باید در برابر اشتباه دیگران سکوت کرد؟یا تن به اشتباه دیگران داد ؟  

او را به شتاب زدگی و بی تجربگی در امور نظامی و به کشتن دادن جوانان هم متهم کردند .. . غافل از توفیق های او در جبهه ها ی غرب و جنوب و شناختش نسبت به دشمن و نقاط آسیب پذیر پنهانش در جبهه ها.

وقتي احمد نژاد نيز آماج تهمتهاي خودرايي و ديكتاتور منشي قرار مي گيرد!

يكي ديگر از موارد تخريبي بر عليه رئيس جمهور محبوب ، تهمت خودرايي و خودكامه بودن است كه بارها از طرف مخالفان به ديكتاتوري كردن متهم شده است.

حتي بسياري از دوستان نيز دكتر را كم و بيش واجد اين صفت مي دانند اما  نكته مهم اينجاست كه صلابت و استحكام و پافشاري بر سخن و حرف درست بعد از مشورت با آگاهان با ديكتاتوري و خودارايي كور و مذموم متفاوت است. بررسي رويه دكتر نشان مي دهد كه ايشان قبل از انجام كار با متخصصين مربوطه مشورتهاي لازم را دارد ولي بعد از آن و در هنگام  اجرا ، در صورت وقوع هر رخدادي تا آخر قاطعانه مي ايستد. یکی از شئون یک مدیریت قوی و نافذ ، بررسی کامل و مشورت  همه جانبه ،  هوشمندی در تشخیص شرایط و در نظر گرفتن همه پارامترها ، پیداکردن نزدیک ترین راه وصول به هدف و در نهایت تصمیم گیری سریع و قاطع است. این ویژگی های مدیریتی قوی در دکتر سبب می شود از او مدیری توانمند و در برخی موارد به اعتراف حتی مخالفان و دشمنان او ، مدیری اعجاب انگیز بوجود آید . اما عده ای همین سرعت و دقت و هشیاری دکتر را در تصمیم گیری و مدیریت ، دیکتاتوری می نامند ! زیرا از درک عمق و قدرت و صلابت و سرعت تصمیم گیری او جا می مانند!

از تهمت های ديگري كه دكتر همچون حاج احمد از آن بي بهره نماند ، تهمت ناپختگي  و بي تجربگي است ، تا جايي كه عده اي رداي سياست رو بر پيكر او گشاد مي ديدند.  علت این است که دکتر نیز مانند حاج احمد به سبب هوشمندی و ایمان قوی در سنی بسیار کمتر از همردیفان سیاسی خود بوده است به قدرت تشخیص و تصمیم گیری رسیده است و همین ویژگی سبب می شود حسادت ها برانگیخته شود و سیل تهمت ها روانه .                              

سخت کوش و خستگی ناپذیر

حماسه ماندگاري كه شهداي ما در كردستان خلق كردند فقط و فقط با سخت كوشي و زحمات طاقت فرساي شبانه روزي قابل تحقق بود و در اين ميان برجستگاني چون حاج احمد  از پيش روان بوده اند.

براي انجام دادن کارهاي سنگر توي مريوان، اولين نفر اسم خودش را مي‌نوشت.هرکجا بود،هرقدر هم کار داشت،وقتي نوبتش مي‌رسيد،خودش را مي رساند مريوان.

دكتر احمدي نژاد ، مردي كه خستگي نمي شناسد! 

 انجام فعالیت 20 ساعت در شبانه روز، استفاده از ایام تعطیل برای سفرهای کاری و دیدار با مردم، حضور در مجامع عمومی توسط  دکتر احمدی نژاد، تنها گوشه ای از تلاش ها و فعالیت های رییس دولت های نهم و دهم است که این فعالیت ها به طور معمول بیش از دو برابر فعالیت های یک رئیس‌جمهور به طور عادی است.دکتر احمدی نژاد از نظر قدرت بدنی و فکری ویژگی های منحصر به فردی دارد .حجم فعالیت و کار و جلسات و سخنرانی ها و دیدارها و  سرعت حل مسائل و همین طورحافظه قوی و سریع دکتر در اوج فشار کار-به اعتراف دوست و دشمن - اگر نگوییم بی همتا - او  را به یکی از بی نظیرترین رئیس جمهورهای جهان را تبدیل کرده است.این خستگی ناپذیری و کارشبانه روزی تا بدانجا پیش رفت که در اوائل دولت نهم رهبر بزرگوار ایشان را به داشتن استراحت حداقلی امر کردند و لقب "رئیس جمهورخستگی ناپذیر" را همراه با تحسین برای ایشان به کار بردند .
در این میان عده ای به دلیل برخی حسادت ها، خدمات، دستاوردها و اقدامات رییس جمهور در طول این سال ها را زیر سوال برده و تلاش کردند اقدامات خوب دولت را به نحوی دیگر جلوه دهند،درحالی که رییس جمهور تنها با کار و تلاش و روحیه خستگی ناپذیر خود به آنان بی صدا و در میدان عمل، پاسخ می دهد.                                       

مبارزه با جريان نفاق و ضد انقلاب

مبارزه بي امان حاج احمد با جريان نفاق رسوخ كرده در دولت از سويي و ضد انقلاب مهاجم به كردستان از سويي ديگر ، او را  به يكي از قهرمانان افسانه اي تبديل كرد ، صلابت و هيبت حاج احمد هنوز كه هنوز است زبانزد خاص و عام است و يادآوري اش لرزه بر اندام ضد انقلاب مي اندازد.

دکتر احمدي نژاد سد راه  و رسواكننده جريان نفاق

جريان نفاق براي بلعيدن كشور و بر باد دادن منافع ملی و مصادره آن به نفع باند و گروه خود در سال 84 خيز بلندي برداشته بود كه با سيلي محكم ملت به پرچمداري دكتر سيلي محكمي خورد و از اين رو كينه احمدي نژاد را عميقا به دل گرفت.در سال 88 نيز اين مسئله به صورت شديدتري تكرار شد. 

 

از اصلی ترین اهداف رییس جمهور مقابله با جریانات منافقانه در کشور است و اتفاقا حاصل تلاشهای بی وقفه او در رو کردن دست مافیای اقتصادی و شکستن حاکمیت احزاب ، شناخت مردم از این جریان و طرد آنها بود . اگر مقاومت دکتر مقابل زیاده خواهی های جریانات پشت صحنه نظام نبود ، اگر گفتمان انقلاب به مسیر اصلی خود بازنمی گشت و صحیفه امام از عزلت بیرون نمی آمد امروز انقلاب اسلامی به اینجا نرسیده بود که اینگونه مقابل منافقین و ضد انقلابها با بصیرت و قدرت قد علم کند .

 اگر دکتر به فکر قطع کردن دستهایی نبود که آرام و خاموش در حال سست کردن  ریشه ی انقلاب و برباد دادن منافع ملی بودند -آگاهانه یا ناآگاهانه - این همه دشمن نداشت و مورد تهمت و بی افترا نبود .

مردم داري  و خدمت به آنها

آنان كه از قضاياي كردستان خبر دارند به خوبي مي دانند كه يكي از وجوه برجسته حضور سپاه و بسيج  در آن زمان خدمت رساني به مردم منطقه بود كه شامل موارد عمراني ، بهداشتي و فرهنگي و .. مي شد.

اين خدمات به طور مستقيم زير نظر بزرگاني چون حاج احمد انجام ميشد و گاه با تحمل مشقت ها و ايثارگريهاي بسياري همراه بود مثلا باز كردن راه بچه مدرسه اي ها در زمستان توسط نيروهاي بسيجي آن هم در برفهاي چند متري آن مناطق ، گاه مواردي عيني اين خدمات را برجسته تر مي كرد مثلا خواندن اين خاطره خالي از لطف نيست.

در يكي از سفرها كه همراه با حاج احمد به طور ناشناس در كردستان سفر مي كرديم نزديك غروبي بود از جايي خلوت مي گذشتيم كه ديديم دو منافق رذل قصد دارند دو بانوي كرد را كه در حال آوردن هيزم هستند هتك حرمت كنند و صداي اين بانوان براي كمك برخواست ، حاج احمد بي درنگ وارد عمل شد و  آن دو ملعون را به درك واصل كرد و سپس  با بزرگواري هيزم آن بانوان كرد را به مقصد رساند. فردا خبر اين واقعه در آن منطقه پيچيد و شور و ولوله خاصي ايجاد نمود  و محبوبيت حاج احمد در بين مردم بسيار افزايش يافت .

دکتر احمدي نژاد  اسطوره خدمت رساني

"خادمي شما مردم براي من بر پادشاهي عالم برتري دارد." دکتر احمدی نژاد

صبغه مردم داري و خدمت رساني دكتر احمدي نژاد آن قدر پر رنگ است كه حتي دشمنانش هم به آن اذعان دارند هرچند دشمنانش اين خدمات را به نيت فريب مي دانند ، اما نمي توانند آن را انكار كنند.

حضور در بين محرومين و مستضعفين و در روستاهاي محروم و دورافتاده ، احمدي نژاد را بعنوان خدومترین و مردمي ترين رئيس جمهور جهان زبانزدخاص و عام کرده است.

دشمني با اسرائيل و آرزوی فتح قدس

شباهت ديگر  اين دو بزرگوار در دشمني عميق آنها با اسرائيل به عنوان جرثومه فساد است. حاج احمد از ابتدا آرزو مي كند كه توسط شقي ترين افراد يعني صهيونيستها شهيد شود و حضور در جبهه لبنان و شور و شوق زياد براي جهاد با صهيونيستها نيز منبعث از  همين انگيزه بود. ايشان آن قدر براي نبرد با اسرائيل غاصب مشتاق بود كه بلافاصله بعد از حمله اسرائيل و نظر مساعد امام نيروهاي زبده سپاه را انتخاب كرد. و از طريق سوريه به مرزهاي اسرائيل رسيد. ساعتها با فرماندهان سوري و فرماندهان سپاه براي چگونگي حمله به اسرائيل نقشه كشيد و آماده ميشد كه در نبردي سنگين با صهيونيستهاي  اشغالگر وارد كرد كه دست تقدير آينده اي ديگر را براي او  رقم زد اما صلابت و همت او او براي نابودي اسرائيل و عشق سوزان او به آزادسازي قدس همراه با خاطره جاويدش در دلها ماند. 

 

 

دكتر احمدي نژاد  از ابتداي آغاز حركتش يكي از اهداف مهم خود را مبارزه با اسرائيل قرار داد و نزديك بودن نابودي اسرائيل و فتح قدس در كمتر سخنراني اوست كه به چشم نخورد. سخن معروف او در سال 88 هنوز نقل محافل مشتاق ظهور است كه در تقاضاي خبرنگاري براي تعيين مكان قرار بعدي در چند سال بعد فرمود: " قرار بعدي را در قدس مي گذاريم"

 سهم بزرگی دکتر در به راه انداختن جریان ضد هولوکاست و ضد صهیونیست در کل جهان قابل انکار نیست. زیر سوال بردن هولوکاست و موج بزرگی که ازین پرسش دکتر در همان سال 84 در رسانه های جهان برپا شد آغاز فروپاشی نظام فکری هولوکاست محور در کل جهان شد و برای به راه انداختن این موج روشنگری به شدت مورد هجوم رسانه ای فتنه گران یعنی هاشمی و وابستگانش قرار گرفت. اما همچنان قوی و مستحکم در مصاحبه های مکرر با شبکه های خارجی تمام دنیا و با طرح سوالات وجدان محور به مبارزه افکارعمومی ادامه داد و تا جایی که ترکیه را نیز به این صف منتقدان صهیونیست وارد کرد .اکنون این موج روشنگری افکار عمومی روز به روز قوی تر می شود و بنیان نظام فکری جنایتکاران را در هم می شکند .همین سهم زيادي که دکتر احمدی نژاد در شکستن شاخ غول رسانه ای اغوای صهیونیست ها دارد سبب  تهديد چند باره دكتر به ترور از سوي سازمانهاي جاسوسي اسرائيل شده است . 

و این خود نشان از موفقیت دکتر احمدی نژاد در پیشبرد استراتژی تسخیر افکار عمومی و راهنمایی ملت ها به مبارزه با ظلم اسرائیل دارد. دشمني شديد با اين رژيم خبيث و طرح مسئله هولوكاست و  متحد كردن قلوب مسلمانان و توجه دادن مردم جهان به جنایت های اشغالگران قدس در مصاحبه های مکرر با شبکه های خبری دنیا  و استراتژی  متحد کردن سران کشورهای مسلمان و غیر مسلمان بر عليه صهيونيستهاي غاصب ، کارهای بزرگی ست که در عرصه جهاد الهی دکتر چون ستاره ی راهنما می درخشد.

عشق به ولايت

عشق به ولايت در زندگي افتخارآميز اكثر شهدا برجستگي خاصي داشت و مخصوصا سرداران بزرگي چون حاج احمد تمام حركت جهادي خود را بر طبق آن تعريف كرده بودند ، شور و شوق وصف ناپذيري كه حاج احمد در ديدار با حضرت امام از خود نشان مي داد به خوبي نشان دهنده عمق عشق و محبتش به ولايت فقيه بود.

ميزان عشق به ولايت در جبهه هاي نبرد و در ميان رزمندگان و سرداران را مي توان زماني درك كرد كه با فرمان حضرت امام(ره) ميزان مقاومت براي حفظ منطقه اي يا قدرت تهاجم براي تصرف منطقه اي ديگر 100 برابر ميشد

عشق دكتر به ولايت به نقل از وزراء

 "به خاطر ارادت قلبی و خاصی که دکتر به آقا (مدظله) دارد، بهترین زمانی که کارکنان دفتر می خواهند حرفی یا خطای کاری را که مرتکب شده اند، به دکتر منتقل کنند، زمانی است که ایشان از پیش آقا برمی گردند. دکتر هر هفته یک روز خاص را با آقا دیدار خصوصی دارد. وقتی جلسه شان تمام می شود و دکتر به نهاد برمی گردد، آنقدر شاد، پرانرژی و بانشاط است که کارمندان مطمئن هستند خطایشان را می بخشد." –  ازکتاب فرزند ملت .

 

 

احياي دلدادگی و دلسپردگی و به تبع آن خاكساري مسئولين  در برابر ولايت و دست بوسي دکتراحمدی نژاد در مراسم تنفيذ كه سالها بود به فراموشي سپرده شده بود و  همچين اعلام صریح و بی پروای عشق و محبت عمیق خود به رهبر بزرگوار با توصیف رابطه پدر و فرزندي به رابطه ولايت با خود ، از طرف دكتر نشان مي دهد كه دكتر در برابر ولايت هيچ شاني جز اطاعت و تبعيت ناشی از محبت الهی قائل نيست و برخي مسائل مبهم مانند قضيه مشايي به اعتقاد ما جز يك بازي دردناك براي به شكست كشاندن نقشه هاي شيطاني منافقين و كفار نبوده است و برای اهل ولایت به زودي پرده از اين اسرار كنار خواهد رفت . برای دانستن عمق دلبستگی دکتر احمدی نژاد به ولایت به این جمله بسیارقابل تامل از ایشان بسنده می کنیم :" زندگی در پناه ولایت فقیه تمرین زندگی در سایه ی معصوم است." و این به آن معناست که دکتر با تمرین این محبت و ولایت پذیری خود را برای دوران طلایی حکومت امام زمان عج اماده می کند.

تعهد و احساس مسئولیت

پرسيد«کجا بودي تا حالا؟» گفتم«داشتم غذا مي‌خوردم.» دست انداخت يقه‌ام را گرفت و با خودش برد.
يک پسر هفده ـ هجده ساله روي تخت دراز کشيده بود.مارا که ديد،ترسيد.دست و پايش را جمع کرد.
ـ اينا چيه روي دستاي اين؟
يقه‌ام هنوز دستش بود.نفسم بالا نمي‌آمد.گفتم«…خون.»
رو کرد به آن پسر،پرسيد«از کي اين جايي؟»
ـ يک هفته‌س.
ديگه داشت داد مي‌زد.
ـ گفته‌اي دستاتو بشورن؟
ـ گفتم،ولي کسي گوش نداد. يقه‌ام را از لاي دستش کشيدم بيرون،دررفتم. من را ديد،دوباره شروع کرد به دادوفرياد.
با التماس گفتم«حاجي،به خدا من فقط دو ساعته از مرخصي اومده‌م.»
ـ نه خير،يک ساعت و نيمه که اومدي،اما به جاي اين که بياي به مجروحا سربزني،رفتي به کيف خودت برسي.
سرم پايين بود که صداي گريه‌اش را شنيدم.
ـ تو هيچ مي‌دوني اون بچه دست ما امانته؟… مي‌دوني مادرش اونو با چه زحمتي بزرگ کرده؟

 مسئوليت پذيري مثال زدني دكتر احمدي نژاد

"در زمان تصدی شهرداری یک بار از راننده اش خواست یک بیل بخرد و بگذارد داخل ماشین. راننده با تصور اینکه دکتر مزاح کرده، قضیه را فراموش کرد. چند روز بعد دکتر از راننده پرسید بیل را خریده یا نه. راننده بیل را تهیه کرده و پشت ماشین گذاشت، اما هنوز نمی دانسته بیل به چه کار دکتر می آید تا اینکه همان شب در گشت شبانه در سطح شهر، متوجه گرفتگی جوی آبی شدند. دکتر از راننده خواست ماشین را نگه دارد. بعد پیاده شد و با آن بیل راه آب جوی را باز کرد. از آن به بعد این کار بارها و بارها تکرار شد. " از کتاب فرزند ملت. 

 شهدا آینه های شناخت و بصیرت و رشد در زمان خود بودند و بسیاری از جنبه های بزرگی آنان ناشناخته مانده است زیرا اطلاعات کمی در دست ماست و کسانی همنشین آنها بودند که خود شهید شدند و خبر کمی از انها به ما رسیده است و آن را که خبر شد خبرش باز نیامد .اما امروز  نمایی از شهدای بزرگوار مان را در عملکرد و مرام دکتر احمدی نژاد می یابیم که این ستارگان روی به سوی خورشید واحدی دارند  .

 سادگی در زندگی ، عبور از غرور و خود بینی ، اخلاص . ایمان . ایثار و از جان گذشتگی مثال زدنی ، تواضع و فروتنی در برابر مومنان ، عزت و غیرت و شجاعت در برابر ظالمان و منافقان ، قدرت بصیرت ، درک نافذ ، تصمیم گیری قاطع ، برخوددار بودن از امداد الهی هنگام مواجه با موانع بخش کوچکی از دریای صفات مردان الهیست و هرکدام شباهتی با یکی از شهدا دارد .

 و در نهایت محبوب بودن شهدا پیش مردمی که وجودخود را وقف خدمت به آنان کرده بودند و مانند شمعی بر گرد وجود انان می سوختند که این خصلت نیز نیز به طرز درخشانی در دکتر احمدی نژاد مصداق پیدا کرده است .  همه سرداران بزرگ عرصه شهادت محبوب مردم بودند و این علتی جز تلاش برای جلب رضایت حضرت معشوق ندارد .آنها که برای خدا می کوشند و خداوند نیز آنها را محبوب می کندکه فرمود ":ان الذین امنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا " 

 

 آری شهدا آینه درخشان عمل صالح و ایمان و تلاش برای جلب رضایت خداوند سبحان بودند و دکتر احمدی نژاد با یک جمله که در آغاز قیام خود در سال 84 بر زبان آورد نتیجه ی درخشان تمام  این داستانها و  خاطرات را بیان کرد.

زمانی که از دکتر یک توصیه  برای آغاز کار تبلیغات انتخاباتی خواستند دکتر فقط یک جمله گفت : من کان لله کان الله له

 

داستان من و معشوق مرا پایان نیست

آنچه آغاز ندارد ....نپذیرد انجام 

 

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #109 محمد علي 1389-05-12 11:32
به نقل از محمد مهدی:
به نقل از ناشناس:

بررسی کامل عکس بالا
.
.
.
.

ببخشيد شما هم اگه رييس جمهور بودي و عكاسان لحظه به لحظه دور و برت ازت عكس ميگرفتند ميتوانستي هم سخنراني كني و هم براي عكس ‍ژست بگيري؟برادرم اينا لحظه هايي است اتفاقي كه از دست خارجه اما نشانگر تعصبات و شخصيت و راه طرف مقابل نيست
اللهم عجل لويك الفرج @};-
نقل قول کردن
0 #108 محمد علي 1389-05-12 11:27
به نقل از سحریار:
تا وقتی شهید نشده اند کسی این بزرگان رو نمی شناسه و وقتی از میان ما رفتند تازه همایش می گیرند ....چرا تا هستند قدرشان را نمی شناسیم؟؟؟؟

چون اينان عده اي روشن فكرند كه فكر ميكنند نابغه اند و مرماني اند مرده پرست
نقل قول کردن
0 #107 تقی 1389-04-29 14:14
تحمدی نژاد = احمدی نژاد
نقل قول کردن
0 #106 تقی 1389-04-29 14:11
به نقل از nazifi:
سلام به دوستان
بنده از کساني هستم که به آقاي دکتر در هر دو دوره راي دادم و در دولت ايشون خيلي کمک کردم و ميکنم.
اما يک نکته براي من مبهم است و آن اينکه چرا دکتر در مساله مشايي با حضرت آقا مقابله کردند.!!!
اين مساله براي ما خيلي سنگين تمام شد. بعضي وقتها فکر مي کنم ولايتي که دکتر از آن صحبت ميکند مقام معظم رهبري يست و کس ديگري است. لطفا يک نفر به اين شبهه جواب بده. ممنونم.


این موضوع یعنی انتصاب رحیم مشایی تکنیکی بوده از طرف شعیب بن صالح (دکتر تحمدی نژاد) برای منحرف کردن ذهن منافقان. کمی بصیرت داشته باشید دوست عزیز.
نقل قول کردن
0 #105 محمد مهدی 1389-04-24 08:03
جناب nazifi توی سایت بگردید جواب داده شده
نقل قول کردن
0 #104 nazifi 1389-04-23 18:18
سلام به دوستان
بنده از کساني هستم که به آقاي دکتر در هر دو دوره راي دادم و در دولت ايشون خيلي کمک کردم و ميکنم.
اما يک نکته براي من مبهم است و آن اينکه چرا دکتر در مساله مشايي با حضرت آقا مقابله کردند.!!!
اين مساله براي ما خيلي سنگين تمام شد. بعضي وقتها فکر مي کنم ولايتي که دکتر از آن صحبت ميکند مقام معظم رهبري يست و کس ديگري است. لطفا يک نفر به اين شبهه جواب بده. ممنونم.
نقل قول کردن
0 #103 جویای حقیقت 1389-04-21 19:54
مقایسه تون زیاد منطقی به نظر نمیاد.ولی فقیه دستور میدهند که شخصی رو از معاون اولی بردارید،آقای احمدی نژاد بعد از یک هفته و بعد از اخراج وزیرانی که به این تاخیر و عدم پیروی از ولایت فقیه اعتراض کردند،شخص را از معاون اولی برمدارد و به سمتی دیگر نصب میکند...قبول کنیم آقای احمدی نژاد حسن هایی دارند،و عیب هایی نیز دارند از جمله خودرایی و لجاجت.
نقل قول کردن
0 #102 یه رهگذر همیشگی 1389-04-18 20:41
از یک نفر شنیدم که علامه مجلسی در یک کتابی گفتن که حکومت سلسله ی صفوی به حکومت حضرت مهدی ختم می شود. به نظر شما این سخنا مثل این گفته ی علامه نیستن؟
نقل قول کردن
+1 #101 سرباز صفر 1389-04-18 00:21
@};- just for Ahmadinejad
نقل قول کردن
+1 #100 محمد مهدی 1389-04-17 05:58
به نقل از ناشناس:

بررسی کامل عکس بالا
.
.
.
.
نقل قول کردن
0 #99 blue 1389-04-16 22:44
با سلام
اگر در خبر ها خونده باشید فیدل کاسترو کمنیست در آخرین مقاله خود ، طبق روال 7 مقاله قبلی خودش در مورد جنگ آمریکا با ایران نوشته است.
جناب رهگذر به نظر من این یک چیز عادی نیست اگر تونستید یک مقاله تحلیلی از 8 مقاله فیدل کاسترو بنویسید.
-----------------------------------------
خبرگزاري فارس: به اعتقاد رهبر انقلاب كوبا، رئيس‌جمهور ايران و رهبران مذهبي اين كشور كه از انقلاب اسلامي آيت‌الله روح‌الله خميني الهام گرفته‌اند در مقابل تهاجم آمريكا خواهند ايستاد.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8904161487
نقل قول کردن
0 #98 ناشناس 1389-04-16 22:35
طرفداری سفيانی از متال

نقل قول کردن
0 #97 پارسا 1389-04-16 22:10
امارات انکار کرد
معاون وزیر امور خارجه امارات در واکنش به مصاحبه سفیر این کشور با روزنامه واشنگتن تایمز و اظهارات تامل برانگیز وی مبنی بر لزوم استفاده از گزینه نظامی علیه ایران، مدعی شد: واشنگتن تایمز در انعکاس اظهارات سفیر امارات بی دقتی کرده است.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری امارات، "طارق الهیدان" معاون وزیر امور خارجه امارات ساعاتی پیش به طور رسمی سخنان "یوسف العتیبه" سفیر امارات در واشنگتن را تکذیب کرد.

در مصاحبه امروز روزنامه واشنگتن تایمز با العتیبه، سفیر جوان امارات در سخنانی تامل برانگیز و در خوش خدمتی به آمریکا و صهیونیستها از ماجراجویی علیه ایران حمایت کرده بود.

وی در سخنانی تامل برانگیز مدعی شده بود: این موضوع یک ارزیابی سود و زیان است؛ قطعا حمله به ایران پیامدهای اقتصادی خواهد داشت اما حقیقت آن است که ما نمی توانیم در کنار یک ایران هسته ای زندگی کنیم. در واقع سودهای ناشی از بمباران سایت های هسته ای ایران بر زیان های زودگذر آن ارجحیت دارد.

معاون وزیر امور خارجه امارات با غیر دقیق دانستن مصاحبه منتشر شده از سفیر این کشور در روزنامه واشنگتن تایمز، گفت : مخالف هر گونه گزینه نظامی علیه ایران هستیم.

الهیدان تصریح کرد: سخنان العتیبه در بحث و گفتگوهای عمومی مطرح شده و جنبه غیر رسمی داشته است.

وی با تاکید بر تغییر ناپذیر بودن موضع امارات در قبال موضوع هسته ای ایران اظهار داشت: امارات به حاکمیت کشورها احترام می گذارد و به هیچ وجه در امور داخلی آنها دخالت نمی کند.

معاون وزیر امور خارجه امارات در ادامه افزود: امارات کاملا مخالف استفاده از گزینه نظامی در حل موضوع هسته ای ایران است و خواستار بهره گیری از روش های دیپلماتیک با پایبندی به موازین بین المللی وشفاف در این مسئله است.

وی در عین حال بر ضرورت باقی ماندن منطقه [خلیج فارس] خالی از تسلیحات هسته ای تاکید کرد.
نقل قول کردن
0 #96 blue 1389-04-16 21:57
گذران سه دهه و هم اکنون جنگ نور و ظلمات

www.antidajjal.blogfa.com/post-20.aspx
نقل قول کردن
0 #95 ناشناس 1389-04-16 21:55
اقدام هوشمندانه شعيب بن صالح در طرفداری از متال براي توجه دادن ذهن جامعه و نخبگان به خود و مصون ماندن از فتنه منافقين


amirkey.persiangig.com/keyvan48/image/ahmadi%20nejad/ahmagh%20(49).jpg
نقل قول کردن
0 #94 عاشق امام 1389-04-16 21:44
آقای علی اصغر
برادر عزیز دیگ چرا کامنتهای مارو حذف کردی
در باره نشت نفت خلیج مکزیک و احتمال جنگ علیه ایران
عزت زیاد
نقل قول کردن
+1 #93 ناشناس 1389-04-16 20:01
دوستان یه عکس توپ از سيد خراسانی و سفيانی
رودر روی هم ;)

نقل قول کردن
0 #92 محمد مهدی 1389-04-16 19:39
دوستان من فكر مي كنم جواب اين ناشناس ها و . و اسم هاي جعلي را بديم بد نيست خيال كردند خيلي مثلا" باهوش و آگاه هستند در حاي كه من به تنهايي هم توان جواب دادن به چنين شبه افكني هاي پچه گانه اي را دارم =))
نقل قول کردن
0 #91 محمد مهدی 1389-04-16 19:33
علي اصغر و دوستان در اين مقاله فيدل كاسترو چنين نوشته :

  • امروز وضع فرق كرده است. من در مقالات گذشته ستون تأملات خود توضيح دادم كه "محمود احمدي‌نژاد " فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در غرب ايران بود، كه صدمات و بار عمده آن جنگ را تحمل كرد. (ايشان در واقع يكي از فرماندهان رسته مهندسي سپاه بوده است -م)



آيا كسي اطلاعات دقيق و تكميلي دارد ؟؟؟
نقل قول کردن
-3 #90 . 1389-04-16 19:32
به نقل از محمد:
نقل قول:
چرا احدی نزاد را این همه بزرگ می کنید در حالی که مظلوم واقعی امام خامنه ای است ؟

چون آقای هاشمی و موسوی و خاتمی و شیخ بیسواد، رقبای دکتر هستند ، نه رقیب امام خامنه ای .

.
دوستان توجه داشته باشید که هیچگاه سران فتنه رو بعنوان دشمنان امام خامنه ای به تصویر نکشید چراکه با اینکار ناخواسته کمکی در جهت بزرگ دیده شدن اونها کرده ایم .
اتفاقا اول هم مشکل مردم (شما بگید فتنه) فقط با آقای احمدی نژاد بود منتها بعضیها نسنجیده پریدن وسط و حرف از موضع نزدیک و دور و نقص بدن و این چیزا زدن مردم رو مجبور کردن به گفتن مرگ بر دیکتاتور
نقل قول کردن
+2 #89 بنده خدا 1389-04-16 18:43
دعای فرج را بخوانید!
امام زمان (ارواحنا فداه) به یکی از دوستان خود که از حضرت پرسیده بود: آقا جان! قربانتان بشوم چرا با اینکه ما این همه دعای فرج را می خوانیم شما نمی آیید، فرمودند: شما که دعای فرج را نمی خوانید! شما دعای سلامتی من را می خوانید (یعنی دعای اللهم کن لولیک ... ) شما باید دعای الهی عظم البلاء را زیاد بخوانید.
« پس همه باهم این دعا را حداقل روزی یک بار برای فرج مولایمان با حالت تضرع بخوانیم »

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
اِلـهی عَظُمَ الْبَلاءُ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ، وَانْکَشَفَ الْغِطاءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ، وَضاقَتِ الاَْرْضُ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ، واَنْتَ الْمُسْتَعانُ، وَاِلَیْکَ الْمُشْتَکی، وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ والرَّخاءِ، اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد، اُولِی الاَْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ، وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَریباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ، یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ، وَانْصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ، یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی، السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَل، یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ، بِحَقِّ مُحَمَّد وَآلِهِ الطّاهِرینَ
نقل قول کردن
+1 #88 پارسا 1389-04-16 18:41
در هشتمین مقاله پشت سرهم فیدل کاسترو درباره ایران و آمریکا مطرح شد: پیش بینی وقوع جنگ اتمی بین ایران و آمریکا بعد از جام جهانی فوتبال 2010
به اعتقاد رهبر انقلاب كوبا، رئيس‌جمهور ايران و رهبران مذهبي اين كشور كه از انقلاب اسلامي آيت‌الله روح‌الله خميني الهام گرفته‌اند در مقابل تهاجم آمريكا خواهند ايستاد.

براي ما، كشورهاي فقير جهان، كه هيچ مسووليتي در مقابل اين افتضاح عظيم امپرياليستي نداريم، و در اين نيم‌كره در جنوب ايالات متحده آمريكا واقع هستيم، و ديگر كشورهائي كه در غرب، مركز و جنوب آفريقا واقع هستند، ‌و ديگر كشورهائي كه مي‌توانند بدون اينكه صدمه‌اي ببينند از جنگ هسته‌اي در بقيه نقاط اين كره در امان بمانند - باري اين كشورها هيچ چاره‌اي ندارند جز آنكه با عواقب فاجعه‌بار اين جنگ اتمي كه در فاصله كوتاهي در خواهد گرفت مقابله كنند.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8904161487
نقل قول کردن
-2 #87 علی 1389-04-16 18:36
با سلام
تبریک
آقاتون ایندفعه گفت نظر هاشمی به من نزدیک تر است!!!!!!!!!
نقل قول کردن
+3 #86 علي اصغر 1389-04-16 18:10
به نقل از Omid:
شما جوجه حزب‌الهي‌ها خجالت نمي‌كشيد؟!
فكر ميكنيئ مردم خرند؟!
فكر مي‌كنيد ما حافظه نداريم؟!
فهم و درك نداريم؟!
تا همين چند سال پيش اگه كسي از هاشمي و حتي سياست‌هاي اقتصاديش انتقاد مي‌كرد شما بسيجي‌ها خشتك مباركش رو سر چوب مي‌كردين
كه چي؟ به مسولان نظام توهين مي‌كني؟ (نگيد مه كه نمونه دارم هزارتا)
قضيه دادگاه ميكونوس رو يادتون رفته كه براي حمايت از همين آقاي رفسنجاني و البته "آقا"تون يك هفته تو كل كشور تظاهرات ميليوني (سانديسي)راه انداختين؟
حداقل بابت پاچه‌خواري‌هاتون واسه ايشون يه ........... مردونه در برابر ملت بگين بعد پاچه احمدي‌نژاد رو بخوارونيد.

جناب برادر با سلام و درود
همين الان هم تك و توك پيدا ميشن افرادي كه از اون بيچاره حمايت كنند.
اما بدون همه اونهايي كه بقول شما اون وقت حامي ايشون بودند الان ساكتند و بيشتر از احمدي نژاد انتقاد مي كنند هرچند جرات ندارند كه از هاشمي دفاع كنند.
اما حاميان الان دكتر بيشتر افرادي هستند كه اون وقت يا ساكت بودند در دفاع از هاشمي يا منتقد و يا از نسل جوون كه اون موقع چندان در مسائل سياسي نبودند.
خود بنده يادم نمياد از اول عمرم تا حالا يه كلمه در دفاع از اين فرد حرفي زده باشم.
اما الان در دفاع از دكتر حاضرم ساعتها و روزها و ماهها صحبت كنم.
ميان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمين تا آسمون بي @};-
نقل قول کردن
+1 #85 مبشر گمنام 1389-04-16 18:08
امارات خواستار حمله آمریکا به ایران شد

نماینده امارات متحده عربی در سازمان ملل گفت منافع دراز مدت بمباران تاسیسات هسته ای ایران بر هزینه های کوتاه مدت آن می چربد.

به گزارش سرویس بین الملل "جهان" ، "یوسف الاطیبا" در اظهاراتی غیر عادی و بر خلاف منافع امارات متحده عربی بطور رسمی خواستار حمله نظامی به ایران شد.

وی در اظهاراتی سخیفانه گفت : ما حجم وسیعی از معاملات با ایران داریم که بالغ بر 12 میلیارد دلار است ومی دانیم حمله به ایران تبعاتی برای ما خواهد داشت و نیز می دانیم در صورت این حمله در داخل کشور با شورش ها و اعتراضات مردمی مواجه خواهیم شد که نسبت به حمله یک کشور خارجی به همسایه مسلمانمان اعتراض خواهند کرد اما این اتفاق باید رخ دهد و مهم نیست چه می شود زیرا منافع این حمله بر ضررات کوتاه مدت آن می چربد.

وی گفت : اگر از من بپرسید آیا حاضری با ایران هسته ای زندگی کنی خواهم گفت "نه" و حاضرم هزینه های امنیت امارات را بپذیرم..

کامل/ www.jahannews.com/vdcftmdycw6d01a.igiw.html
نقل قول کردن
+2 #84 سيد 1389-04-16 18:02
به نقل از مصطفی:
سلام.
دیروز یه اتفاق جالب برام افتاد. ترک موتور داشتم سمت فرودگاه مهرآباد میرفتم. همینطور که ماشین ها رو نگاه میکردم توجهم به یک پژو 405 که کنار ما بود جلب شد وقتی صندلی عقب ماشین رو نگاه کردم دیدم یه نفر داره دست تکون میده اولش اصلا باورم نشد. خود اقای احمدی نژاد بود که خیلی ساده تو 405 داشت میرفت فرودگاه. هیچکس باورش نمیشد که رییس جمهور اینطوری بین مردم رفت و امد کنه. ناخوداگاه یاد رییس جمهور های قبلی افتادم که وقتی میخواستن برن فرودگاه خیابانهای اطراف رو میبستند و کلی مردم باید منتظر میموندند تا با ماشین های ضد گلوله و هیئتهای همراه رد بشن.
خدا نگهدار رییس جمهورمون باشه.

خوش به حالتون كه توفيق زيارتشون رو داشتيد.
اين همون صف مردمي بودن هست كه در جناب شعيب هست.
نقل قول کردن
0 #83 علي اصغر 1389-04-16 17:55
به نقل از محمود:
سلام
از شما خواهش می کنم در این سایت مثل وبلاگی که داشتی سایتها و وبلاگهای دوستان را هم اضافه کن مثلا وبلاگهای در جستجوی حقیقت-تاریخ و آینده-آخرالزمان و ظهور مهدی موعود و... تا ما از مطالب آن وبلاگها هم بهره مند شویم.
یک اشکالی که در این سایت است این است که ما می خواهیم نظر را به صورت خصوصی برای شما ارسال کنیم تا دیگران از آن اطلاع نیابند اما متاسفانه در این سایت مثل وبلاگ نظر خصوصی وجود ندارد لطفا این مشکل را هم حل کنید تا نظرمان را به صورت خصوصی برای شما ارسال کنیم.
با تشکر

با سلام و درود بر محمود عزيز
ما لينك دوستان را در اين سايت هم داريم
فقط به علت اينكه جا كم داريم همه لينكها رو در قسمت " بوستان دوستان " در منوي بالاي صفحه قرار داديم.

متاسفانه فعلا مشكل ارسال پيام خصوصي رو حل نكرديم انشاالله با دعاي دوستان اين مشكل هم حل بشه @};-
نقل قول کردن
0 #82 حسین 1389-04-16 17:46
دیگه چه خبرا
نقل قول کردن
0 #81 حسین 1389-04-16 17:40
احمد توکلی اشعس زمانه است
نقل قول کردن
0 #80 حسین 1389-04-16 17:38
آیا حاج احمد هنوز زنده است
نقل قول کردن
+1 #79 محمود 1389-04-16 17:04
سلام
از شما خواهش می کنم در این سایت مثل وبلاگی که داشتی سایتها و وبلاگهای دوستان را هم اضافه کن مثلا وبلاگهای در جستجوی حقیقت-تاریخ و آینده-آخرالزمان و ظهور مهدی موعود و... تا ما از مطالب آن وبلاگها هم بهره مند شویم.
یک اشکالی که در این سایت است این است که ما می خواهیم نظر را به صورت خصوصی برای شما ارسال کنیم تا دیگران از آن اطلاع نیابند اما متاسفانه در این سایت مثل وبلاگ نظر خصوصی وجود ندارد لطفا این مشکل را هم حل کنید تا نظرمان را به صورت خصوصی برای شما ارسال کنیم.
با تشکر
نقل قول کردن
-1 #78 مبشر گمنام 1389-04-16 16:48
نظرسنجی

احمد توكلي: "رئیس‌جمهور حتی از شرکت در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز خودداری می‌کند که همه این عوامل موجب تضعیف قانون و قوه مقننه خواهد شد و رسم گردن‌کشی در مقابل قانون را نیز به دیگران می‌آموزد" .......... آیا با این جمله موافقید؟

بلی
خیر

ببینید که سایت "خبر آنلاین"(لاریجاس بی) چه متن توهین آمیزی را در تیتر اصلی سایت خود گذاشته است!
همه طایفه زر اندوزان و سران هزار مافیای قدرت و نابخردان زورگو جمع جمعند! هدفشان هم فقط دکتر است. اما نمی دانند و عمرا تا آخر هم نمی فهمند که "شعیب" اراده ای دارد که کوهها را هم می شکافد، اینها که یک مشت...
نقل قول کردن
+1 #77 dost 1389-04-16 16:30
انطباق 30 صفت سفياني بر عبدالله دوم +عکس
alayemezohoor.parsiblog.com/1549960.htm
نقل قول کردن
+2 #76 مصطفی 1389-04-16 16:12
سلام.
دیروز یه اتفاق جالب برام افتاد. ترک موتور داشتم سمت فرودگاه مهرآباد میرفتم. همینطور که ماشین ها رو نگاه میکردم توجهم به یک پژو 405 که کنار ما بود جلب شد وقتی صندلی عقب ماشین رو نگاه کردم دیدم یه نفر داره دست تکون میده اولش اصلا باورم نشد. خود اقای احمدی نژاد بود که خیلی ساده تو 405 داشت میرفت فرودگاه. هیچکس باورش نمیشد که رییس جمهور اینطوری بین مردم رفت و امد کنه. ناخوداگاه یاد رییس جمهور های قبلی افتادم که وقتی میخواستن برن فرودگاه خیابانهای اطراف رو میبستند و کلی مردم باید منتظر میموندند تا با ماشین های ضد گلوله و هیئتهای همراه رد بشن.
خدا نگهدار رییس جمهورمون باشه.
نقل قول کردن
0 #75 مبشر گمنام 1389-04-16 16:10
روایت احمد متوسلیان از کردستان 1358
www.rajanews.com/detail.asp?id=54543
نقل قول کردن
+1 #74 مبشر گمنام 1389-04-16 15:54
با اشاره به كشتي‌هاي امدادرسان به غزه
اشكنازي: اسرائيل با ابزار پيدا و پنهان با كشتي‌هاي لبناني مقابله مي‌كند

به گزارش فارس به نقل پايگاه خبري شبكه تلويزيوني المنار لبنان، "گابي اشكنازي " امروز در جلسه كميسيون روابط خارجي و امنيت پارلمان رژيم صهيونيستي تاكيد كرد كه اين رژيم با كشتي‌هاي امدادرسان به غزه مقابله مي‌كند.
رئيس ستاد مشترك ارتش رژيم صهيونيستي با بيان اينكه كشتي‌هاي لبناني براي حركت به سوي غزه با مشكلاتي روبه‌رو هستند، اعلام كرد كه به هر حال اين كشتي‌ها كم‌كم مشكلات خود را حل خواهند كرد.
وي در ادامه مدعي شد كه مسئوليت هر اتفاقي براي كشتي‌هاي لبناني امدادرسان به غزه، بر عهده دولت لبنان خواهد بود حتي اگر اين كشتي‌ها ابتدا به قبرس سپس بروند، سپس به غزه بيايند.
قرار است دو كشتي لبناني به نام‌هاي "مريم " و "جوليا " براي شكستن محاصره غزه به ساحل لبنان اعزام شوند ولي تاكنون براي حركت به مشكلات و موانعي روبه‌رو شده‌اند.
نقل قول کردن
+1 #73 مبشر گمنام 1389-04-16 15:52
به نقل از Omid:
شما جوجه حزب‌الهي‌ها خجالت نمي‌كشيد؟!
فكر ميكنيئ مردم خرند؟!
فكر مي‌كنيد ما حافظه نداريم؟!
فهم و درك نداريم؟!
تا همين چند سال پيش اگه كسي از هاشمي و حتي سياست‌هاي اقتصاديش انتقاد مي‌كرد شما بسيجي‌ها خشتك مباركش رو سر چوب مي‌كردين
كه چي؟ به مسولان نظام توهين مي‌كني؟ (نگيد مه كه نمونه دارم هزارتا)
قضيه دادگاه ميكونوس رو يادتون رفته كه براي حمايت از همين آقاي رفسنجاني و البته "آقا"تون يك هفته تو كل كشور تظاهرات ميليوني (سانديسي)راه انداختين؟
حداقل بابت پاچه‌خواري‌هاتون واسه ايشون يه "گه خورديم" مردونه در برابر ملت بگين بعد پاچه احمدي‌نژاد رو بخوارونيد.


ادب سبز به ز دولت اوست!
یادش بخیر، بعضی ها چه چقدر جمله های قشنگی می گفتند.. یادش بخیر..
آخه شما گفتی "حافظه"؛ فکر کردم یک ذره یادآوری برای شما بد نباشد.
نقل قول کردن
0 #72 Omid 1389-04-16 15:24
شما جوجه حزب‌الهي‌ها خجالت نمي‌كشيد؟!
فكر ميكنيئ مردم خرند؟!
فكر مي‌كنيد ما حافظه نداريم؟!
فهم و درك نداريم؟!
تا همين چند سال پيش اگه كسي از هاشمي و حتي سياست‌هاي اقتصاديش انتقاد مي‌كرد شما بسيجي‌ها خشتك مباركش رو سر چوب مي‌كردين
كه چي؟ به مسولان نظام توهين مي‌كني؟ (نگيد مه كه نمونه دارم هزارتا)
قضيه دادگاه ميكونوس رو يادتون رفته كه براي حمايت از همين آقاي رفسنجاني و البته "آقا"تون يك هفته تو كل كشور تظاهرات ميليوني (سانديسي)راه انداختين؟
حداقل بابت پاچه‌خواري‌هاتو ن واسه ايشون يه "گه خورديم" مردونه در برابر ملت بگين بعد پاچه احمدي‌نژاد رو بخوارونيد.
نقل قول کردن
0 #71 علي اصغر 1389-04-16 14:51
به نقل از عبدالعظیم:
سلام خدمت دوستان مبشر به خصوص علی اصغر عزیز
من همون طرفدار سرسخت رهبری هستم.
بعد از یه کنکور سخت تازه یکم حالم بهتر شده
در ضمن افتتاح این سایت جدید رو هم به شما تبریک میگم.


@};-
سلام بر دوست عزيز
خداقوت
انشاالله كه نتيجه خوبي بگيريد
ما هم به شما تبريك مي گيم
انشاالله من بعد بيشتر همراهي كنيد و وقت بگذاريد. @};-
نقل قول کردن
0 #70 علي اصغر 1389-04-16 14:50
به نقل از منتظران صبح ظهور:
با سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
برادر علی اصغر ایا لینک من فعال شده
اخه هر چی ثبت نام میکنیم دوباره میگوید ثبت نام کنیم اطلاع دهید
منتظران صبح ظهور

با سلام و درود بر دوست عزيز
مدير فني سايت در مسافرت هستند
آمدند انشاالله يادآوري كنيد پيگيري كنند.
يا علي @};-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد