رایحه ظهور

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 63

بررسي بخشي از تحولات ظهور در بيان يك حديث مهم

در خوزستان با يك سيد موسوي بيعت مي شود!

روايت زير يكي از روايات پرمحتوي عصر ظهور است  كه از حضرت رسول(ص) نقل شده است :

رسول اکرم (ص)مي فرمايند: سپاهیان خراسان به حرکت در می‌آیند شعیب ‌بن صالح تمیمی در طالقان به آنان می‌پیوند ، در خوزستان با یک سید موسوی بیعت مي شود، پرچمی برای چماقداران کرد فراهم می‌گردد، عرب‌ها بر سرزمین ارمنی‌ها و سیکلوبها غلبه می‌کند و هِرقَل (آسیای صغیر) در برابر فرماندهان سفیانی تسلیم می‌شود.     

الزام الناصب ص 213 ، بشاره الاسلام ص 73 و .....

» ابتدای نظرات (204)

 

نكات مهمي در اين حديث وجود دارد : چرا شعيب بن صالح در طالقان به لشگر سيد خراساني ملحق مي شود؟ سيد موسوي كه در خوزستان با او بيعت مي شود ، كيست ؟ منظور از فراهم شدن پرچم براي چماقداران كرد چيست؟ آسياي صغير كجاست؟ سيكلوبها چه كساني هستند و آيا اين وقايع مي تواند ارتباطي با هم داشته باشد؟

شعیب ‌بن صالح تمیمی در طالقان به آنان می‌پیوند!

اما در مورد اين مسئله كه چرا روايات شريف بيان مي دارند كه شعيب در طالقان به لشگر خراسان ملحق مي شود در حالي كه شعيب فرمانده سپاه سيد خراساني است و روايات محل خروج او را از تهران(ري) مي دانند!

نام بردن از طالقان به چه معناست؟ آيا منظور مي تواند همان منطقه تهران و ري باشد در اينصورت چرا كلمه طالقان به كار رفته است و مستقيما همان ري به كار نرفته است ؟

 آنچه مشخص است حركت لشگر سيد خراساني به سمت عراق در عصر كنوني به علت وجود ماهواره هاي جاسوسي و راههاي گوناگون مطلع شدن دشمن بايد بصورت كاملاً پيچيده و مخفيانه و دور از نگاه دشمن صورت گيرد ، همچنين به طريق اولي براي حفاظت از حملات موشكي و هوايي ، پيوستن رهبران حركت به سپاه  بايد كاملاً مخفي و دور از نگاه دشمن باشد.

اين روايت شريف ، پيوستن شعيب به اين سپاه را از طالقان مي داند  و همچنين روايت ديگري داريم كه بيان مي كند سيد خراساني در ابتدا با ضعف (شايد به علت حملات دشمن ) به كوهي پناه مي برد و سپس بعد از مدتي با شكوه فراوان از آن پايين مي آيد ، (شايد بعد از فرود از كوه با شكوهي فراوان در ميان لشگريان خود قرار مي گيرد كه كامل سليمان مولف روزگار رهايي (ص 1041) اعتقاد دارد اين كوهها ، كوههاي طالقان است ) ، ظاهرا روايات شريف پيوستن شعيب و سيد خراساني به لشگر ايران  كه به سمت عراق عازم است  را  در منطقه طالقان مي دانند.

البته در اين مسئله جاي بحث وجود دارد كه آيا منظور از طالقان همين طالقان امروزي است و يا منظور مناطق اطراف نيز مي باشد كه شامل تهران نيز مي شود.

البته اين احتمال كه منظور از طالقان ، طالقان و مناطق حومه كه شامل تهران و قم نيز مي شود ، باشد ، بيشتر است ، زيرا روايات شريف بخش مهمي از ياران امام زمان(عج) را از اين منطقه مي دانند(http://www.barikan.ir/advent.aspx)( كه اگر طالقان را بخواهيم مختص در شهر يا منطقه كوچك طالقان كنيم به نتيجه درستي نمي رسيم در حالي كه اگر مناطق حومه كه شامل تهران و قم و شهرهاي اطراف مي شود را نيز در نظر بگيريم اين حديث كاملا صحيح به نظر مي رسد.

رسول الله(ص) (در وصف سيد خراساني) : چهره اش چون دينار گرد و گلگون ، دندانهايش چون شانه منظم و براق ، شمشيرش چون شعله هاي آتش برنده و خانمانسوز است ، با خواري(ضعف) به كوه پناه مي برد و با شكوه فراوان از آن سرازير ميشود "  

غيبت نعماني ص 130 ، الزام الناصب ص 55 و ...

آيا اين احتمال وجود دارد كه در هنگام خروج ، سيد خراساني براي در امان ماندن از حملات هوايي شديد دشمن  به صورت مخفي به كوهي پناهنده شود؟ در اين مورد نمي توان دقيقا اظهار نظري كرد ولي روايتي كه گذشت اين موضوع را بيان مي دارد كه سيد خراساني با ضعف به كوهي پناه مي برد و با شكوه فراوان از آن پايين مي آيدد. آنچه مسلم است خروج سيد خراساني در فضايي آرام نخواهد بود و فضاي متشنج و درگيري شديدي رخ خواهد داد ، كه در آن به اعتقاد علامه كوراني نويسند كتاب ارزشمند عصر ظهور ، ممكن است گروههايي از معارضان و آشوبگران ايراني همدست با دشمنان خارجي نيز وجود داشته باشند كه البته ممكن است اين تحركات و فشار نظامي به صورت همزمان و هماهنگ از داخل و خارج آغاز گردد.

براي آغاز درگيري ايران و دشمنان نمي توان زمان دقيقي را تعيين كرد اما بدون شك و به اذعان اكثر كارشناسان و پيش بيني روايات اين رويارويي بزودي رخ خواهد داد ، آنچه روشن است اين است كه دشمن با توجه به اطلاع از قدرت بالاي نيروي زميني ايران به هيچ وجه قادر به حمله زميني نيست و مي كوشد تا اين ضعف خود را با حملات موشكي و هوايي و دريايي جبران كند. هرچند ايران فرصت چنداني به دشمن براي حماقت نخواهد داد.

آنچه به دست مي آيد اين است كه  ممكن است در ابتداي حركت سپاه ايران به سمت عراق به خاطر تحركات نظامي دشمن و البته مخفي ماندن حركت سپاه مخصوصاً رهبران آن از ديد جاسوسان دشمن و شايد معارضان و آشوبگران داخلي، پيوستن سيد خراساني و شعيب در خفا و در ميانه راه باشد چون حركت شفاف و واضح در روز روشن مي تواند حملات موشكي و هوايي خطرناكي را در پي داشته باشد.

رواياتي داريم كه بيان مي دارند نيروهاي ايراني قبل از ورود به عراق در منطقه كوه سفيد نزديك اهواز  مستقر خواهند شد.

تجمّع انبوه مردم ايران در جنوب اين کشور، در منطقه « کوه سفيد» نزديک شهر اهواز و تحت رهبري سيد خراساني است. و امام زمان (عج) بعد از آزاد سازي کشور حجاز متوجه اين منطقه شده و با ياران خراساني و لشکريان او ملاقات مي نمايد و در همان جا بين اين نيروها به رهبري آن حضرت و بين نيروهاي سفياني جنگ سختي در ميگيرد.
احتمال دارد که اين نبرد و روياروئي با نيروي دريائي رومياني باشد که از سفياني حمايت مي کنند.            

عصر ظهور – ايرانيان و آغاز زمينه سازي براي ظهور – ص 269

منطقه كوه سفيد اهواز ، بنا بر برخي روايات اين مكان محل استقرار نيروهاي سيد خراساني خواهد بود.

به احتمال قوي نيروي دريايي دشمنان در حوادث قبل و هنگام ظهور نقشي مهم را  بازي خواهند كرد!

البته در مورد حديث فوق كه بيان مي دارد سيد خراساني با ضعف و ذلت به كوهي پناه مي برد و سپس با عزت و شكوه از آن پايين مي آيد ، تعبيري هم مي تواند وجود داشت باشد و آن هم اين است كه ما باطن و حقيقت قضيه را در نظر بگيريم . مراد از پناه بردن به كوه  با ضعف مي تواند نماد تنهايي و غربت باشد بدين صورت كه سيد خراساني در ابتدا بواسطه عدم فرمانبرداي ياران خود غريب و تنها و ضعيف است (همان گونه كه به اذعان مخالفان تا سال 84 رهبري عزيز اينگونه بود چه در 8 سال هاشمي و چه 8 سال خاتمي كه فائزه رفسنجاني هم در يك صحبتي به اين موضوع اشاره دارد كه ايشان تا قبل از آمده احمدي نژاد رهبر نبود و قدرت رهبري نداشت و بعد از آمدن احمدي نژاد بود كه قدرت و تسلط پيدا كرد) ، اما همانگونه كه عرض شد با آمدن دكتر احمدي نژاد ، شعيب قهرمان ، سيد خراساني هم از غربت درآمد و اين همان پايين امدن از كوه تنهايي و غربت با عزت و شكوه است.

 

 در خوزستان با يك سيد موسوي بيعت مي شود!

سئوال دوم اين است كه اين سيد موسوي مورد اشاره روايت چه كسي مي تواند باشد؟

آنچه روشن است اين است كه او مانند سيد خراساني و شعيب فرد آنچنان برجسته و مهمي نيست و حركت و جريان خاصي را رهبري نمي كند، و در روايات شريف حركت و عمل مهمي از او گزارش نشده است ، تنها روايتي كه از او در دست است همان روايت فوق الذكر است كه بيان مي دارد در منطقه خوزستان با اين سيد موسوي بيعت مي شود ، با توجه به اينكه ما يقين داريم كه در آستانه ظهور قرار داريم و اكثريت قريب به اتفاق شخصيتهاي عصر ظهور ، حي و حاضر هستند ، فلذا اين سيد موسوي مورد اشاره نيز در عصر حاضر بايد در منطقه خوزستان وجود داشته باشد ، زيرا بيعت مردمي اكثراً در چنين فضايي و شرايطي مي باشد ، از طرف ديگر به احتمال قريب به يقين اين سيد موسوي از طرفداران سيد خراساني و يا نماينده اوست زيرا حركت او حركتي بر خلاف حركت سيد خراساني نيست و درگيري از او با سپاه سيد خراساني گزارش نشده است ، در حالي كه برخي روايتها از حضور نيروهاي سيد خراساني در كوه سفيد اهواز خبر مي دهند كه ممكن است همين افراد بيعت كننده با سيد موسوي باشند كه همان ياران سيد خراساني شمرده شده اند و يا حركت سپاه سيد خراساني از مسير كوه سفيد اهواز به سمت عراق انجام پذيرد.

با دقت در روايت فوق روشن مي شود كه اين سيد موسوي بايد عالم ديني سرشناس و برجسته اي باشد و اين بيعت نيز مي تواند علاوه بر بيعت با خود سيد موسوي بيعتي با فرد ديگري مانند سيد خراساني باشد كه سيد موسوي به نمايندگي از او از مردم بيعت مي گيرد همچنانكه عدم درگيري او به سپاه سيد خراساني و همچنين حضور سپاه سيد خراساني در كوه سفيد اهواز مويد همين مطلب است.

اما اين سيد موسوي چه كسي مي تواند باشد؟

 با جستجويي مختصر درمي يابيم كه اين احتمال كه اين سيد موسوي همان نماينده سيد خراساني در منطقه خوزستان باشد بسيار قوي است ، يعني آيت الله سيد محمد علي موسوي جزايري نماينده مقام معظم رهبري در استان خوزستان و امام جمعه اهواز

در واقع بيعت با سيد موسوي جزايري كه نماينده سيد خراساني است  در حكم بيعت با سيد خراساني مي باشد و اين مطلب در ارتباط  كامل با ابتداي حديث است كه حركت لشگريان سيد خراساني را بيان مي دارد

بيعت مجدد منتظران ظهور ، رهروان شهدا در شلمچه با سيد خراساني

لازم به ذكر است كه آيت الله موسوي جزايري يكي از افراد برجسته و آگاه خوزستان مي باشد كه علي الخصوص در فتنه 88 به همراه حجت الاسلام و المسلمين حاجتي امام جمعه موقت اهواز نقش فعالي در روشن كردن اذهان مردمي ايفا نمودند و مواضعي عالي در طول فتنه 88 داشتند. 

 هرچند از آيت الله موسوي جزائري سخنراني خاصي در باب بشارت ظهور در دست نيست اما امام جمعه ديگر اهواز ، حجت الاسلام حاجتي از افراد مطرح و پيشتاز در امر بشارت ظهور است و به همين دليل  بخشي از مومنين و مردم خوزستان و اهواز به خوبي با مقوله نزديكي ظهور آشنايي دارند.

مواضع روشنگرانه آيت الله موسوي جزايري در فتنه 88 و هدايت دلهاي مومنين بسوي سيد خراساني و همچنين بشارتهاي صريح حجت الاسلام حاجتي امام جمعه اهواز ، دلهاي مومنين زيادي از مردم اهواز و خوزستان را مشتاق ظهور نموده است كه البته با آغاز نشانه هاي بزرگ و آغاز تحولات ظهور ، و حركت سپاه سيد خراساني ، دلهاي اين مومنين را براي بيعت هرچه سريعتر با نماينده سيد خراساني مشتاق مي نمايد. البته دراين ميان زبان عرب مردم خوزستان و دسترسي آسانتر به منابع حديثي ظهور و همچنين تحمل سالها درد و مشقت و سختي جنگ و بعد از آن در اشتياق دلهاي پاك مردم اين خطه ، تاثير بسزايي دارد تا جايي كه بيعت مردم اين منطقه به طور جداگانه توسط احاديث شريف مورد اشاره قرار گرفته است.

آيت الله موسوي جزايري نمايند ولي فقيه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز همراه با سيد خراساني در جبهه هاي جنوب (شلمچه- بهار 89)

قابل ذكر است ولي امر مسلمين همزمان با هشدار نزديك بودن فتنه هاي بزرگ بعد از 8 سال ، در مناطق جنگي حضور يافتند تا اين حضورشان تاكيدي دوباره باشد بر نزديكي فتنه ها و لزوم آمادگي دلسوزان انقلاب براي مقابله

پرچمي براي كردها فراهم خواهد شد

قسمت ديگر حديث در مورد " فراهم شدن پرچمي براي كردها " نيز با اوضاع و احوال فعلي منطقه كاملاً تطابق دارد ، به روشني مي بينيم كه دستهاي استكبار و صهيونيستم بصورت آشكار و پنهان از مدتها پيش و بطور مشخص از زمان اشغال عراق در حال آماده كردن كردستان و كردهاي عراق و تركيه براي ايفاي نقش دلخواه در حوادث عصر ظهور است ، همان مفهوم مورد اشاره در حديث يعني فراهم شدن پرچمي برا ي كردها (توسط ديگران )

پرچم كردستان عراق

به احتمال قوي منظور حديث از فراهم شدن پرچمي براي كردها اين پررچم نباشد ، شايد منظور همان ايده تشكيل كشور كردستان باشد كه توسط استكبار در ميان كردها ترويج مي شود تا كردهاي ايران و عراق و تركيه با اين ايده و هدف براي خودمختاري خود بكوشند و  بدين ترتيب كشورهاي ايران ، عراق و تركيه در منطقه ملتهب و ناآرام شوند كه اين مسئله كمك زيادي به اجراي طرح هاي استكباري در خاورميانه دارد ، علاوه بر آنكه استكبار ميكوشد همانگونه كه ايران حزب الله را در كنار اسرائيل بعنوان خطري بزرگ ايجاد كرده است ، چنين خطري را در مرزهاي ايران براي ايران ايجاد كند.

 

نفوذ شديد اسرائيل و آمريكا در كردستان عراق 

شركتهاي دولتي و خصوصي صهيونيستي و امريكايي بصورت عميقي در منطقه كردستان عراق رخنه كرده اند و از تهيه امكانات نظامي تا آموزش نيروها را در اين منطقه انجام مي دهند.

عرب‌ها بر سرزمین ارمنی‌ها و سیکلوبها غلبه می‌کنند

و اما فراز ديگر حديث كه بيان مي دارد كه عرب‌ها بر سرزمین ارمنی‌ها و سیکلوبها غلبه می‌کنند ، شايد اشاره به تحولات عصر ظهور دارد ، آنجا كه اعراب و مسلمانان مناطق آسياي ميانه و اروپا را فتح خواهند نمود (به اعتقاد برخي از محققين سرزمين سيكلوبها همان مناطق اروپايي مي باشد)

سيكلوب يا صقلوب به صقالبه شمال و جنوب گفته مي شود  ، صقالبه شمال شامل روسها و پولوني ها(لهستان) مي باشد و صقالبه جنوب شامل يوگسلاوي و بلغارستان است ، به بردگاني كه به خدمت سربازي اجير مي شدند صقالبه مي گفتند.

روزگار رهايي / كامل سليمان / ص 1064

 

 و هِرقَل (آسیای صغیر) در برابر فرماندهان سفیانی تسلیم می‌شود

و اما فراز آخر حديث كه بيان مي دارد آسياي صغير(آسياي صغير به مناطق آسيايي تركيه اطلاق مي گردد)

 

در برابر فرماندهان سفياني تسليم مي شود ، مي تواند به شكست ارتش تركيه از لشگر سفياني كه همان عبدالله دوم باشد منطبق گردد چيزي كه در احاديث ديگر هم مورد اشاره قرار گرفته است.

رواياتي اين درگيري را در منطقه قرقيسيا مي دانند و رواياتي ديگر از اين درگيري بنام جنگ عبدالله با عبدالله نام مي برند.

روایتی جالب و جنگ عبدالله با عبدالله!

در میان روایات سفیانی دو روایت داریم که بیان می کنند در قرقیسا که نبرد سختی بین سفیانی و دشمنانش رخ می دهد ، عبدالله با عبدالله می جنگد!

امام صادق(ع) :

سپاه سفیانی در مسیر خود به عراق وارد " قرقیسیا " می شود و در آنجا میان " عبدالله " و "عبدالله" جنگ در می گیرد و پس از آن از طرفین صدهزار نفر کشته میشوند....

غیبت شیخ طوسی - ص ۲۷۹ ، الملاحم و الفتن ص ۲۹

 " ... عبدالله شتابان وارد قرقیسیا شده با سپاه سفیانی وارد جنگ می شود ... "

بحار ج ۵۲ ص ۲۰۸ ، بشاره الاسلام ص ۱۷۷

با روشن شدن نام سفیانی که عبدالله دوم است ، این معما تا حدی حل می شود اما عبدالله دیگر کیست  که با عبدالله سفیانی می جنگد؟ روایات ظهور بیان می کنند که یکی از اصلی ترین طرفهای درگیری در قرقیسیا نیروهای ترک هستند و علت نبرد قرقیسیا نیز آشکار شدن گنجی بزرگ در نزدیکی مرزهای عراق ، سوریه و ترکیه می باشد که ممکن است این گنج معدن طلا یا اورانیوم و یا ذخایر نفتی باشد ، در هر حال نیروهای ترکیه با ادعای تسلط بر این ذخایر وارد این جنگ شده و به سختی با نیروهای سفیانی درگیر می شوند ، هرچند سفیانی که از حمایت یهود و غرب نیز بهره می برد در این جنگ پیروز می شود.

پس با شگفتی تمام می بینیم که عبدالله دومی که با عبدالله سفیانی درگیر می شود و فرمانده و حاکم نیروهای ترک می باشد ، به احتمال قریب به یقین همان رئیس جمهور ترکیه یعنی عبدالله گل است.

که این حدیث از طرفی سفیانی بودن عبدالله را تقویت می کند و از طرفی دیگر نزدیک بودن خروج او را به اثبات می رساند.

جالب است که محل قرقیسیا در شمال شرقی سوریه بین مرزهای عراق ، سوریه و ترکیه قرار دارد و به گفته محققین دارای معادن مختلف است.

...

انطبقاق بخش هاي مختلف اين حديث مهم  بر تحولات امروز منطقه نشان مي دهد كه ما تا چه اندازه به واقعه شريف ظهور نزديك شده ايم ، امر مقدسي كه با اين شرايط بايد به طور بسيار جدي تري بر روي آن حساب كنيم و  اين واقعيت بسيار نزديك و مهم را در برنامه زندگي شخصي و اجتماعي خود  مورد توجه قرار دهيم.

.................................................................................................................

در آستانه نيمه شعبان قرار داريم و تلاش داريم به لطف خدا تا نيمه شعبان مقاله شعيب بن صالح را ارائه دهيم.

دو ركعت نماز براي سلامتي و تعجيل در فرج امام زمان(عج)

هر روز بين نماز مغرب و عشا

عزيزان همانونه بصورت گذرا كه قبلا عرض كرده بوديم يكي از بهترين كارهايي كه مي توان در جهت نزديك كردن ظهور انجام داد قرائت قرآن و خواندن نماز است ، لذا ما به عزيزان مخصوصا عزيزان گروه مبشران ظهور پيشنهاد مي كنيم براي حصول اين هدف به بهترين وجهي دو ركعت نماز ما بين نماز مغرب و عشاي هر روزي به نيت سلامتي و تعجيل در فرج  امام زمان(عج) خوانده شود.

دو ركعت نماز براي سلامتي و تعجيل در فرج امام زمان(عج)

هر پنجشنبه ساعت 19

گروهي از دوستان عزيز هم برنامه اي ديگر در اين راستا دارند كه به اطلاع عزيزان مي رسد

>>>مرابخوانید تا اجابت کنم شما را<<<(غافر آیه60)

بقیه الله خیر است برای شما اگر مؤمن باشید (هود آیه 86)

امام حسن عسگری علیه السلام می فرمایند:

در غیبت فرزندم مهدی (ع) فقط کسانی از هلاکت نجات پیدا می کنند
 که برامامت اوثابت قدم مانده وخداوند توفیق دعا برفرج به آنان عطا نماید(کمال الدین 384/1)

..............................................................................................................

امام صادق علی السلام می فرماید:
وقتی عذاب و سختی بر بنی اسراییل طولانی شد چهل روز به در گاه خدا گریه و ناله کردند،خداوند متعال به موسی (ع)و هارون(ع)وحی فرمود که آنان را از دست فرعون نجات دهند و این در حالی بود که از چهارصدسال غیبت موسی(ع)صدو هفتاد سال باقی مانده بود و خداوند به  واسطه دعای بنی اسراییل از آن صدو هفتاد سال صرف نظر کرد.آنگاه امام صاق(ع)می فرمایند اگر شما شیعیان چنین تضرع و زاری کنیدو فرج ما را بخواهید،خداوند فرج ما را می رساند ولی اگر دست روی دست بگذارید(بی تفاوت بمانید)وقتی کار به نهایت رسید فرج فرا می رسد(بحار الانوار 52/52)

..................................................................................................................

خداوند احوال هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه خودش بخواهد(رعد آیه11)
و با توجه به پیام امام زمان (ع) که می فرماید:
واکثروالدعا بتعجیل الفرج فان ذلک فرجکم    (احتجاج469/2)
برای فرج بسیار دعا کنید که فرج شما در آن است.

اولین قدم ما این باشد که با دعای دسته جمعی در شبهای جمعه که درهای رحمت الهی برای استجابت دعا باز می باشد. راس ساعت 19 دو رکعت نماز حاجت(مانند نماز صبح)بخوانیم و فرج آن امام مظلوم را از خداوند متعال خواستار شویم ودر این امر استقامت داشته و دیگران را تشویق کنیم.

وعده ما شبهای جمعه راس ساعت 19

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق سایت emameasr.orgدر میان بگذارید.

 

                      

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #204 بچه مثبت/مهرداد 1392-03-26 00:18
فدای نگاهت برم , حزب الله که نمرده ؛ غصه نخور ؛تو بمان, که ماندنت ؛ ماندن ماست ...




به نام خدای مهدی عج

فدای نگاهت برم ؛ حزب الله که نمرده ؛ غصه نخور ؛ پسر فاطمه ...

بعد از این رویداد شگفت آور ؛ امت حزب الله وارد فاز جدیدی شد.

کاری ندارم ؛ که چگونه به اینجا رسیدیم ؛ چرا که این داستان سر دراز دارد. (ابته خدا کند که امتحان الهی را ناموفق نگذرانده باشیم)

بعد از نثار کردن خون شهیدانی چون احمدی روشن ، شهریاری ؛ علی محمدی و رضایی نژاد و ...

که فدای پیشرفت و توسعه در تحریم ها شدند ؛ ما با شرایطی روبرو هستیبم ؛ که چیزی میطلبد به نام صبوری ...

صبور باشیم ؛ یکوقت اگر موسوی یا کروبی را در تلوزیون دیدید که پستی گرفتند و برای ما صحبت میکنند طاقت بیاوریم

صبور باشیم یکوقت حسن روحانی در شب نیمه شعبان از امام زمان عج صحبت کرد و از موانع ظهور چیزی گفت؛ چیزی نگوییم ...

طاقت بیاوریم ؛ اگر عوامل فتنه و فرزندان آقا زاده به پست و مقام های قبلی و جدید رسیدند ؛ نارحت نشویم ...

تاب بیاوریم ؛ اگر صدا و سیمایمان فرهنگش با فرهنگ !!! تر شد ، نگران نشویم و از آن تعجب نکنیم.

اگر به هر بچه بسیجی در خیابان توهین شد ؛ به جرم اینکه دوران شما تمام شده و کسی توجه نکرد ؛ ناراحت نشویم

نارحت نشویم از اینکه هر از چند گاهی خبری امد که با فلان کشور مستکبر هم بستیم ؛ خوب نارحت نشویم ...

و...

اینها همه مهم نیست ؛ چرا که ما باید ناراحت این شویم ؛ که آقا جان شما نارحت نشوید.

غم و غصه هایت همه بخورد به سرمان ؛ تو غم اینها که گفتم را نخور ؛
چرا که بهترین غمخوار مهدی فاطمه هستی ، تو بمان ؛ که ماندنت ماندن ماست ...

هیمن را بدان که بیش از چهار میلیون نفر شش دانگ فدایی داری ؛ فدایی هایی که اراده دارند ؛ کوه هارا از زمین بکنند ؛ ولی به ادب تو سکوت خواهند کرد تا هر وقت تو امر کنی ...


السلام علیک یا امام خامنه ای

السلام علیک یا مهدی عج

-:as
*-msz
zz:
نقل قول کردن
+1 #203 مهدی نصرتی 1390-01-05 12:49
سلام نوشته ها خوب بود ولی....
کسانی که به نزدیکی ظهور شک دارند سخنرانی آیت الله ناصری از قول مرحوم آیت الله بهجت رو دانلود کنند
نقل قول کردن
+1 #202 عمار بيروزى 1389-08-24 20:13
پیام امام مهدی (عج) از انمه نوشته شده به رئیس طائفه شيخ المفيد (قد سره) جزئیات فرج شيعيان منتظران:
(( و يغلب على العراق طوائف عن الإسلام مرّاق يضيق بسوء فعالهم على أهله الأرزاق ثمّ تتفرّج الغمّة من بعده، ببوار "زوال" طاغوت من الأشرار يسرّ بهلاكه المتّقون الأخيار )). انتهى

امام عج می گوید "عراق توسط حکومت نیروی ضربتی است به دور از اسلام _از جمله حزب بعث_ به عنوان مثال ، باد معیشت مردم
سپس مسلمانان جشن می گیرند و آسیب پذیر به وفات از ستمگر از عراق " .


حديث منسوب لرسول الله (( إذا قتل الخليفة بالعراق رجل طويل القامة، كث اللحية، أسود الشعر، براق الثنايا ، فويل لأهل العراق من أتباعه المرّاق .. ثم يخرج المهدى منا اهل البيت )) .

المصدر: عقد الدرر ص75
بشارت اسلام ص 46
يوم خلاص ص 555

توضیح دهید که به بحث در مورد رسول خدا "

اگر "خليفه" رئيس جمهور در عراق می میرد
ریش بلند ، خيلى طولانی ، سفید دندان
وای بر مردم عراق
جنایات از پیروان خود و پس از آن مهدی است.





طاغيه عراق مقبور
نقل قول کردن
+3 #201 امین 1389-08-15 14:45
با سلام:
می خواهم بگم کاری را که مردم کوفه کردن حرف های بی مورد وبی حیایی هار ا که مردم کوفه بر علی روا داشتند نگذارید دوباره تاریخ تکرار بشه اخه مگه نادانیم که خوب را از بد تشخیص ند هیم اقایم حضرت مولایم (( سید علی)) را تنها مگذارید بگذارید دشمن هرچه می خواهد بگوید
بقول یکی از دوستان سید علی غریب است وخدا صدای غریبان را بهتر شنوا ست
اقایم مولایم و تاج سر تمام ایرانیان از شما می خواهم تا برای ظهور حجت حی دعا کنید باشد که ولیعصر پای بر چشمانمان نهند
دشمن تنها امریکا اسرائیل و... نیست
بلکه جوانی و یا ایرانی که اب بر اسیاب دشمن با حرف های نابجا بریزد دشمن است
حال هرکه می خواهد باشد...
نقل قول کردن
-2 #200 گمنام 1389-07-29 21:57
/:) خوشم اومدازمطالبتون پرمحتوا بودولی خواهشا پیازداغشوزیادنک نید.اقاغریبه خوب نیست که اینجوری بهش توهین بشه یعنی چی که اقا خواری وذلت کشیده قربونش برم همیشه سختی ورنج مردموبه جون خریده تاماراحت باشیم خجالت بکشین :-$
نقل قول کردن
-5 #199 انتقاد 1389-07-17 01:53
به نقل از مبشر گمنام:
گلایه سید یمانی از برخی علمای قم و نجف

دبیرکل حزب الله لبنان از عدم ارسال پیام تسلیت به مناسبت رحلت علامه فضل الله از سوی برخی علمای قم و نجف گلایه کرد.
به گزارش مشرق سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با گلایه از عدم ارسال پیام تسلیت از سوی برخی علمای ایران و عراق به مناسبت درگذشت علامه سید محمد حسین فضل‌الله گفت: «برخی تندروی‌ها در عراق، ایران و لبنان نسبت به این عالم بزرگ، در نهایت به زیان شیعیان است.»

کامل/// www.jahannews.com/vdcgqn9q7ak9xx4.rpra.html

l
ميدانستيد علامه فضل الله از مخالفين ولايت فقيه درقانون اساسي ايران بوده واكثرعلمايي كه پيغام ندادندموافق ولايت فقيه بودندپس سيديماني از ولايت فقيهي ها گله داشته.!
نقل قول کردن
+2 #198 رنجر 1389-06-30 23:05
مقام اخروی شعیب از آینده گان و گذشتگان بیشتر است
نقل قول کردن
-1 #197 عباس 1389-05-09 13:45
پیشنهاد میدم قبل از هرچیز به روانپزشک مراجعه نمایید.میتواند مفید باشد.در روایت داریم هیچ کس از زمان ظهور اطلاع ندارد وهر کسی در مورد زمان ظهور چیزی بیان کرد مبنی بر پیشبینی زمان ظهور یا تفسیر علایم آن کذاب است.(نقل به مضمون)
نقل قول کردن
-1 #196 mohammad 1389-05-06 19:28
کسی که این تخیلات رو میگه(دکتر عزیرتون) میتونه شعیب باشه:

*امارات اگر پیشرفت کند، انگار ما پیشرفت کرده‌ایم.*

اگر مصر امادگی داشته باشد، تا پایان وقت اداری امروز، روابط را (پس از سی سال قطع رابطه) برقرار می کنیم

میانگین سن دانشمندان هسته ای ما، 17 سال است.

یک دختر 15 ساله توانسته است در زیرزمین خانه شان، اورانیوم را غنی کند

بدرفتاری با ایرانیان در فرودگاهها دروغ است، با من و هیئت همراهم در همه جا خوشرفتاری می کنند


بر خلاف نظر بقیه، من معتقدم زنان گیلانی در کنار کار و تلاش روزانه، حریم عفاف و ناموس خود را هم حفظ می‌کنند

در سفر عربستان، برادر عزیزم ملک عبدا..، مرا در صندلی کنار خودش نشاند

*هرگز نمی گذارند که اوباما رئیس جمهور آمریکا شود
نقل قول کردن
+1 #195 محمد مهدی 1389-05-06 18:28
اگر با شمشیر نمی شه به جنگ هواپیما رفت با هواپیما هم نمی شه به جنگ افراد رفت با مطرح کردن ادعا هم نمی شود چیزی را ثابت کرد :))
نقل قول کردن
0 #194 alisalehi 1389-05-06 17:49
چی شد چرا حرف منو حذف کردید؟جوابی ندارید؟؟ یه سوال در دوران ریاست جمهوری شعیب صالح آیا تجاوز و کشتن معترضین
اشکالی نداره؟؟ و آیا امام زمان این کار هارو تایید میکنه یا نه؟؟ نگید تهمته که اسنادش به وفور قابل دسترسی
نقل قول کردن
-2 #193 alisalehi 1389-05-06 17:17
رسول الله(ص) (در وصف سيد خراساني) : چهره اش چون دينار گرد و گلگون ، دندانهايش چون شانه منظم و براق ،""" شمشيرش چون شعله هاي آتش برنده و خانمانسوز است """، با خواري(ضعف) به كوه پناه مي برد و با شكوه فراوان از آن سرازير ميشود "

غيبت نعماني ص 130 ، الزام الناصب ص 55 و ..

واقعا شما حالتون خوبه؟؟یا مردمو احمق فرض کردید؟خودتون میگید :"""" آنچه مشخص است حركت لشگر سيد خراساني به سمت عراق در عصر كنوني به علت وجود ماهواره هاي جاسوسي و راههاي گوناگون مطلع شدن دشمن بايد بصورت كاملاً پيچيده و مخفيانه و دور از نگاه دشمن صورت گيرد ، همچنين به طريق اولي براي حفاظت از حملات موشكي و هوايي ، پيوستن رهبران حركت به سپاه بايد كاملاً مخفي و دور از نگاه دشمن باشد.""""
آخه با شمشیر مگه میشه به جنگ این همه هواپیما و کشتی و بمب اتم رفت؟؟؟یه کم عقلتونو به کار ببندبد !!! راستی کسی که این همه دروغ گفته میتونه شعیب باشه؟؟؟هاله نور و فیلمشو دیدید؟و هینطور تکذیب آقای دکترتون؟یه دروغ گو و کسی که دستش به خون مردم بیگناه آلودس نمیتونه نماینده امام زمان باشه!!!اگر به حرفتون ایمان دارید حرفای منو درج کنید و جواب منو بدید اگه میتونید و جوابی دارید!! لعن ا... قوم الظالمین
نقل قول کردن
+1 #192 نام آشنا 1389-05-02 03:56
امید منتظر :
ببخشید جسارت میکنم اما حالت صحبت کردنت خیلی تنده سعی کن اصلاحش کنی هم قطار @};-
نقل قول کردن
+1 #191 نام آشنا 1389-05-02 03:54
ببخشید بالا اشتباه تایپی بود منظورم تونستیم بود
الله لا یخلف المیعاد
نقل قول کردن
0 #190 نام آشنا 1389-05-02 03:49
با سلام و خطاب به امید منتظر ظهور :
پس شما هم اهل مشهدی هم شهری هستیم.من محمد علی هستم حتما به من زنگ بزن کارت دارم شاید در آیندهه نتونستیم فعالیتهامونو با هم ادامه بدیم :> اینم شماره منه09158141066
در پناه حق [-O
نقل قول کردن
0 #189 امین 1389-04-31 22:45
شعیب بن صالح
شعیب بن صالح بعد از شخصی به نام سید خراسانی ظاهر می شود که در احادیث وی را به عنوان یک رزمنده رشید یاد میکنند و مصداق یاران امام عصر که همچون شیر و آهن محکم و آهنی هستند در حدیثی از امام علی (ع) و پیامبر(ص) در باره ی این فرد نوشته شده که باز بنابر دیگر احادیث وی از یاران امام عصر(عج) است.از جمله اینکه وی طلایه دار حضرت (عج) است . وی فرمانده کل قوای نظامی حضرت(عج) است . وی زیر لوای حضرت مهدی(عج) است و...
در رابطه با اسم شعیب بن صالح حکایت های چندینی را می توان فرض کرد.
1- اسم فرد بر وزن شعیب است
2- سیره زندگی و یا چهره ی فرد متشابه حضرت شعیب(ع) است
>>> حضرت شعیب(ع) از پیامبران خدا بود که بنابر محبت و دوستی زیادی که از خدا داشت و از گریه های زیاد چشمهایش 4 دفعه کور گشت . ممکن است شعیب بن صالح تشابه اخلاقی بر این پیامبر داشته باشد و گریه زیاد کند
3-و ...
نقل قول کردن
+1 #188 امین 1389-04-31 22:30
در حقیقت در احادیث وارد شده خواه مستقیم و غیر مستقیم این مفهوم کاملا رویت است که شعیب بن صالح در زمان بعد از ظهور هم در حیات است . به گونه ای که وی را حتی طلایه دار حضرت امام عصر(عج) معرفی کرده اند و در جایی دیگر وی را فرمانده حضرت(عج).
در حقیقت برای پی بردن به ویژگی های شعیب بن صالح باید به ویژگی های یاران امام عصر (عج) پی برد و آنها را یاد کرد.
امام علی(ع) می فرماید که یاران امام عصر اشخاصی هستند که نه افراد از کذشتگان و نه از آیندگان بر مقام اخروی آنها پیشه میگیرند
--------
شخصیت شعیب بن صالح رو به طور تقریبی می توان حساب کرد.
در حقیقت کافی است که سیره و اخلاق بزرگانمان را یاد کنیم از جمله عارف دولابی . نخودکی و...
و شعیب بن صالح باید حداقل در ردیف این نوع افراد باشد و گفتار و ابهت معنوی قوی ای داشته باشد
نقل قول کردن
+1 #187 ادیب آبراموویچ ب. 1389-04-30 12:35
سلام
کردها اهل سنت هستند، چچنی ها و دیگر مسلمانان روسیه بزرگ اهل سنت هستند، اکثر فلسطینی ها سنی مذهب هستند و تقریبا تمام ترک ها (غیر از آذری ها) سنی هستند. با توجه به اینکه در اهل سنت هم اعتقاد به منجی آخرالزمان (در روایات اهل سنت با نام مبارک محمد و ابولقاسم) وجود دارد، لطفا بفرمایید آیا ما کاملا از صف یاران حضرت خارجیم؟ (با توجه به اشاره به مسئله ی کردها در این مقاله)، نظر کلی در مورد این مردمان چیست؟ ممنون می شوم راهنمایی کنید.
با تشکر، الف. آبراموویچ ب.
نقل قول کردن
+2 #186 mohsen _sh 1389-04-28 14:16
سلام
اگر دكتر احمدي نژاد شعيب باشد طبق روايت 72 ماه بايد 1 سال تا فرج مونده باشه در حالي كه هنوز 4 ميليارد آدم نمردن و شعله در مشرق ديده نشده و 3 سال قحطيقبل از ظهور نيومده
نقل قول کردن
0 #185 محمد 1389-04-28 02:02
اینکه در مورد سید خراسانی گفته شده:" با خواري(ضعف) به كوه پناه مي برد و با شكوه فراوان از آن سرازير ميشود"
جالبه بدونید آقا قبل از انقلاب بخاطر اینکه تحت تعقیب نیروهای رژیم شاه بود به کوههای اخلمد در مشهد پناه برد و یک ماه در آنجا مخفی شد و با شرایط سختی دست و پنجه نرم کرد. اما بعدا از این وضعیت خلاصی یافت و در شکل گیری انقلاب نقش مهمی ایفا کرد.
نقل قول کردن
-1 #184 امید منتظر ظهور 1389-04-26 18:39
بی صبرانه منتظر مقاله شعیب هستیم
کسانی که مخالفند مجبور نیستن مقاله رو بخونن
ولی ما دوست داریم
بعضیا هم از شعیب بن صالح انتظار معصومیت دارند

درود بر احمدی نژاد شعیب بن صالح موعود

یکی اینجا ادعا کرده بود سردار صفوی شعیب بن صالحه
من می خواستم یه سوال از این دوست حقیرمون داشته باشم
واژه شعیب یعنی مردمی...به نظر شما سردار صفوی کجاش مردمیه؟
نقل قول کردن
+2 #183 محمد مهدی 1389-04-26 17:41
دوستان می توانند با کلیک روی علامت مثبت و نوشتن god مشکل را رفع کنند اگر یک صد دویست نفر ارسال کنند درست می شود (شاید)
نقل قول کردن
+2 #182 مبشر گمنام 1389-04-26 16:58
◄ الله ِ گوگل!

داشتم از مترجم گوگل استفاده می کردم که نکته تاسف انگیزی رو دیدم، گوگل الله رو اسرائیل ترجمه می کنه

هرچند ئیل در زبان عبری به معنی خداست، اما الله که نیست!

منبع: biataberavim.blogfa.com/post-239.aspx
(وبلاگ "بیا تا برویم" - محمدرضا باقری)
-------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------
دوستان توجه کنید. برای امتحان به گوگل وارد شدم. در قسمت سمت چپ مکان تایپ، روی ابزارهای زبان کلید کردم. نوشتم "الله" و کلیک روی ترجمه و کاوش... واقعا باورم نمی شود!!!... همه نتایج جستجو تا چند صفحه بعدی فقط همین است: "اسرائیل"

ببینید این فراماسونها تا کجا پیش رفته اند...
نقل قول کردن
0 #181 مبشر گمنام 1389-04-26 16:34
فوري:
شهادت 16 تن از شیعیان مظلوم

کاروان مسافرین شیعیان پاراچنار که از این شهر عازم پیشاور پاکستان بودند ، مورد حمله وهابیون تروریست قرار گرفتند که در این حادثه دلخراش ، شانزده تن از پیروان اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ از پاراچنار گروهی از شیعیان پاراچنار که در قالب دو مینی بوس عازم پیشاور پاکستان بودند ،صبح امروز ـ 26 تیر ـ در منطقه "کرم ایجنسی" و در نزدیکی روستای وهابی نشین " اوچات" مورد حمله گروهک تروریستی طالبان قرار گرفتند که در این حادثه تروریستی متاسفانه شانزده تن از پیروان اهل بیت به شهادت رسیده و چهارتن از از آنان نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، کاروان شیعیان پاراچنار متشکل از چندین دستگاه مینی بوس در حال حرکت به پیشاور بوده اند که تروریست های وهابی با حمله دو دستگاه مینی بوس از این کاروان مرتکب این جنایت شدند.

گزارش های دریافتی حاکیست که شش تن از شیعیان در همان لحظات اولیه و ده تن از آنان نیز در راه انتقال به بیمارستان به شهادت رسیده اند.در میان شهدا هشت زن و یک کودک نیز مشاهده می شود.

کشتار شیعیان پاکستان درسکوت خبری رسانه های منطقه و جهان و در حالی اتفاق می افتد که متاسفانه دولت پاکستان نیز اقدام موثری در جلوگبری از قتل عام شیعیان مظلوم این کشور انجام نمی دهد.

از سوی دیگر کشورهای غربی که ادعای حقوق بشرشان گوش فلک را کر کرده است و نیز سازمان های مدعی حقوق بشر اینک باید به طور صریح و روشن به این سوال ساده پاسخ دهند که آیا شیعیان پاکستان را جزء ابنای بشر می دانند و یا نه؟ اگر نمی دانتد صریحا اعلام کنند و اگر برای آنان حقی از حقوق ابتدایی حیات و زندگی قائل هستند، پس بگویند که چرا در مقابل جنایت های ترورسیتی پی در پی وهابیون و طالبان زبان به کام گرفته اند؟!

گفتنی است قرار است شيعيان پاكستان در اعتراض به استمرار اقدامات تروریستی گروهک‏های منحله تروریستی و انفعال مطلق دولت این کشور، 10 مرداد امسال (برابر با 1 آگوست 2010) در شهر اسلام آباد گرد هم ‏آیند.
نقل قول کردن
0 #180 مبشر گمنام 1389-04-26 16:27
تسلیت سید یمانی به مردم ایران

سید حسن نصرالله شهادت شماری از شهروندان ایرانی را تسلیت گفت.

به گزارش العالم دبیرکل حزب الله لبنان عصر امروز در سخنانی که به صورت زنده از شبکه خبری العالم پخش شد شهادت شماری از شهروندان بی گناه ایران در حملات تروریستی شهر زاهدان را تسلیت گفت.

"سید حسن نصرالله" در ابتدای سخنان خود به مناسبت روز جانبازان مقاومت در مجتمع شهدا در ناحیه جنوبی بیروت (ضاحیه) گفت: من شهادت شماری از شهروندان ایرانی در حملات تروریستی را به حضرت امام خامنه ای و مسئولان و مردم عزیز و مظلوم ایران تسلیت عرض می کنم و همدردی عمیق خود را در این باره ابراز می دارم.

وی افزود: این حملات تروریستی را دست‌های گمراه و تروریستی سازمان جاسوسی آمریکا و استکبار انجام دادند.
نقل قول کردن
0 #179 مبشر گمنام 1389-04-26 16:20
تشكيلات خودگردان: هدف از طرح "ليبرمن " تقسيم فلسطين است

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري رسمي فلسطين "وفا "، "نبيل ابوردينه " سخنگوي رياست تشكيلات خودگردان فلسطين امروز در اظهاراتي گفت كه هدف از طرح "آويگدور ليبرمن " تقسيم وطن فلسطيني و چشم‌پوشي از قدس است كه ما به شدت با آن مخالف هستيم زيرا اين طرح در تضاد با توافقنامه‌هاي امضا شده و قانون بين‌المللي است.
وي افزود: اين طرح ليبرمن قديمي و بازگشت به طرح دولت موقت است كه ما پيش از اين نيز با آن مخالفت كرديم و در حال حاضر نيز به نمايندگي از ملت فلسطين اين طرح را رد مي‌كنيم.
ابوردينه همچنين با اشاره به اينكه طرح ليبرمن فرصت تشكيل دولت مستقل فلسطيني به پايتختي قدس را از بين مي‌برد، به طرف‌هاي فلسطيني و بين‌المللي نسبت به هرگونه تعامل با اين طرح هشدار داد.
وي اظهار داشت: اين طرح مخالف با خواسته‌هاي ملت فلسطين مبني بر وحدت، آزادي و استقلال است و هيچ يك از اين خواسته‌ها را برآورده نمي‌كند.
از سوي ديگر "مصطفي البرغوثي " دبيركل طرح ابتكار ملي فلسطين نيز اين طرح ليبرمن را خطرناك توصيف كرد و هدف از آنرا تقويت جدايي غزه از كرانه باختري دانست.
وي گفت كه هدف از اين طرح نابودي استقلال ملي و حق تعيين سرنوشت ملت فلسطين است.
روزنامه صهيونيستي "يديعوت آحارونوت " ديروز فاش كرد كه ليبرمن طرحي را آماده كرده است كه هدف از آن رفع مسئوليت اسرائيل از نوار غزه به طور كامل و تبديل آن به يك منطقه مستقل و جداگانه است.
نقل قول کردن
0 #178 مبشر گمنام 1389-04-26 16:19
هزاران مصري به فراخوان اخوان‌المسلمين پاسخ مثبت دادند
به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري "العالم "، پس از گذشت ده روز از آغاز فراخواني كه توسط "محمد بديع "، رهبر اخوان المسليمن مصر منتشر شد، بيش از 54 هزار نفر اين درخواست‌هاي هفتگانه را امضا كردند كه حاكي از موفق بودن اين فراخوان است.
پايگاه الكترونيكي "الاخوان اون لاين " درباره درخواست‌هاي هفتگانه نوشت: پايان حالت فوق العاده، نظارت كامل دادگستري مصر بر روند برگزاري انتخابات، نظارت سازمان‌هاي غيردولتي محلي و بين المللي بر روند انتخابات، ايجاد فرصت‌هاي برابر براي همه كانديداها در رسانه‌هاي گروهي بويژه در انتخابات رياست جمهوري، شركت كردن مصري‌هاي مقيم خارج در انتخابات از طريق سفارت‌ها و كنسولگري‌ها، تضمين حق كانديدا شدن در انتخابات بدون تعيين شروط سخت و محدود شدن حق كانديدا شدن به دو دوره و همچنين راي دادن از طريق شماره ملي و اصلاح مواد 76، 77 و 88 قانون اساسي در اسرع وقت، اين درخواست‌ها را تشكيل مي دهد.
اخوان المسلمين ماه گذشته تاكيد كرده بود كه تلاش مي كند در حمايت از "محمد البرادعي "، رئيس سابق سازمان انرژي اتمي، يك ميليون امضا جمع آوري كند.
البرادعي (68 ساله) از زمان بازگشت خود به مصر در ماه فوريه گذشته، فراخواني را براي جمع آوري امضا داده و تاكنون 72 هزار امضا جمع آوري كرده است.
"عصام عريان "، عضو مجلس مشورتي اخوان المسلمين گفت: فراخوان اخوان المسلمين جمع آوري امضاها را فعال مي كند.... فراخوان البرادعي در ماه مارس گذشته شروع شد و در ابتدا بسيار خوب پيش مي‌رفت، اما طي دو ماه گذشته كند شده است.
كارشناسان معتقدند كه جمع آوري اين امضاها به تغيير فوري قانون اساسي منجر نخواهد شد، اما ممكن است موجب شود كه جامعه بين المللي كه در حال حاضر نظام مصر را نظامي آزاد و منصف مي‌بيند، بيشتر درباره آن تحقيق كنند. اخون المسلمين 5 كرسي را در پارلمان مصر در اختيار دارد.
نقل قول کردن
0 #177 مبشر گمنام 1389-04-26 16:18
تظاهرات گسترده مردمي در اعتراض به شكنجه نيروهاي امنيتي مصر
به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري "الجزيرة "، اولين كنفرانس انجمن ملي تغيير در استان اسكندريه مصر، به يك تظاهرات گسترده در اعتراض به شكنجه تبديل شد.
هدف اصلي برگزاري اين كنفرانس درخواست براي انجام اصلاحات سياسي و برگزاري انتخابات پارلماني و رياست‌ جمهوري شفاف و آزاد اعلام شده بود.
بر اساس اين گزارش، پس از اداي نماز جمعه ديروز در استان اسكندريه، هزاران نفر از مردم مصر با گرايش‌هاي سياسي مختلف و نيز فعالان سياسي از مراكز حقوقي متعدد در مقابل مسجد "ابراهيم " تجمع كردند و اعتراض خود به تجاوزهاي نيروهاي پليس مصر و نيروهاي امنيتي را نشان دادند.
بر اساس اين گزارش، تظاهرات‌كنندگان با سر دادن شعارهاي مختلف، اعتراض خود را به اقدامات نيروهاي امنيتي مصر اعلام كردند و خواستار توقف اين تجاوزات شدند.
شركت‌كنندگان در اين تظاهرات قرار است، جمعه آتي نيز يك تجمع اعتراضي برگزار كنند و در جلسات محاكمه قاتلين "خالد سعيد " جوان مصري كه اخيرا تحت شكنجه نيروي پليس مصر، جان خود را از دست داد، شركت كنند.
نقل قول کردن
0 #176 مبشر گمنام 1389-04-26 16:16
ترور دوباره شهید مغنیه در جنگ جدید

رسانه های خبری لبنان از ترور مجدد شهید عماد مغنیه، فرمانده ارشد نظامی حزب الله لبنان خبر می دهند.
به گزارش خبرنگار بین الملل مشرق، طبق برنامه ریزی های موساد و دستگاه های جاسوسی غربی، این بار، عماد مغنیه بصورت فیزیکی ترور نمی شود بلکه شخصیت او که اکنون به اسطوره ای دست نایافتنی در میان جوانان جهان اسلام تبدیل شده است، هدف ترور قرار خواهد گرفت.
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان دیروز در لابلای سخنان خود، به این موضوع اشاره ای ضمنی کرد.
وی در سخنانی که دیروز خود به مناسبت روز جانباز در مجتمع شهداء در ناحیه جنوبی بیروت (ضاحیه) ایراد کرد و بطور زنده از شبکه خبری المنار پخش شد، با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها دل به دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان بسته‌اند، گفت: «اسرائیل می‌داند که هرگونه تنش داخلی، صرف نظر از اینکه چه کسی مسؤول آن است به نفع آنهاست و اکنون اسرائیلی‌هایی که در برابر مقاومت در لبنان می‌ایستند، دل به طرح اسرائیلی دیگری به نام دادگاه بین المللی دوخته‌اند.»

کامل///
mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=448
نقل قول کردن
0 #175 مبشر گمنام 1389-04-26 16:13
نگراني صهيونيست ها از سرطان مبارک
روزنامه 'يديعيوت آحارنوت' چاپ رژيم صهيونيستي نوشت: مقامات اسرائيلي به دقت اخبار مربوط به بيماري سرطان مبارک را پيگيري مي کنند و نگران وخيم تر شده وضع جسماني رئيس جمهور مصر هستند!
به گزارش مشرق، تابناک نوشت: اين روزنامه ضمن اظهار تاسف از تاخير مجدد در ديدار مبارک و نتانياهو نوشت: پيام هاي رسيده از قاهره نگران کننده است!

شايان ذکر است شبيه اين سناريو در روزهاي آخر زندگي ياسر عرفات نيز از سوي اسرائيل طراحي شد و صهيونيست ها همواره از وخامت اوضاع ياسر عرفات اظهار نگراني مي کردند و بعدها مشخص شد که آنها نگران ياسر عرفات نبودند بلکه نگران عمل کردن موثر سم خورانده شده به ابوعمار بودند!
نقل قول کردن
+2 #174 مبشر گمنام 1389-04-26 15:59
گلایه سید یمانی از برخی علمای قم و نجف

دبیرکل حزب الله لبنان از عدم ارسال پیام تسلیت به مناسبت رحلت علامه فضل الله از سوی برخی علمای قم و نجف گلایه کرد.
به گزارش مشرق سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با گلایه از عدم ارسال پیام تسلیت از سوی برخی علمای ایران و عراق به مناسبت درگذشت علامه سید محمد حسین فضل‌الله گفت: «برخی تندروی‌ها در عراق، ایران و لبنان نسبت به این عالم بزرگ، در نهایت به زیان شیعیان است.»

، یکی از اعضای هیئت ایرانی که برای شرکت در مراسم تشیع پیکر علامه فضل الله به لبنان سفر کرده بود در جلسه ای با اشاره به دیدار هیئت ایرانی با برخی مقامات لبنانی از جمله دبیرکل حزب الله گفت: نصرالله در این دیدار از عدم ارسال پیام تسلیت از سوی روحانیون ایران و عراق گلایه کرد.

وی افزود: نصرالله در این دیدار تصریح کرد که با توجه به تعداد زیاد مقلدان علامه فضل الله، عدم ارسال پیام تسلیت و نیز برخی تندروی‌ها در عراق، ایران و حتی لبنان نسبت به این عالم بزرگ، در نهایت به زیان شیعیان است.

درگذشت علامه فضل‌الله با بازتاب مختلفی در رسانه های بیگانه و حتی مخالف داخلی مواجه شده و در این میان برخی رسانه‌های ضد انقلاب کوشیدند با طرح برخی مطالب، وی را چهره‌ای مخالف نظام و مقام معظم رهبری نشان دهند.
کامل/// www.jahannews.com/vdcgqn9q7ak9xx4.rpra.html
نقل قول کردن
+3 #173 دلاوری 1389-04-26 15:55
با سلام ینده به یک نظر در مورد شما رسیدم که شما بجز حرف خودتان حرف کسی را قبول ندارید یک چیز ی در مورد آقای احمدی نژاد بگویم البته بنده به ایشان رای دادم و هنوز هم ایشان را صالح و مورد اعتماد می دانم ، ولی این به آن معنا نیست که ایشان هیچ اشتباهی نداشته باشد و یا ما در سدد توجیح اشتباه ایشان باشیم / امروز بعضی ها جایگاه رهبری را با کسان دیگر اشتباه می گیرند مثل رای قاطع مردم به احمدی نژاد مردم قبول دارند ایشان را ایشان فقط یک رئیس جمهور است نه اضافه ولی رهبری یک فقیه جامع الشر ایط و عارف کامل و واصل الی الله است هر حکمی که ایشان می دهد مثل این است که امام زمان می فرماید ولی دیگران نه مردم در فتنه ها رفتند در مقابل فتنه گران ایستادند و شهید شده به خاطر رهبری بود نه کس دیگر شما هم دقت کنید هر کس را در جایگاه خود ببینید
نقل قول کردن
+1 #172 مبشر گمنام 1389-04-26 15:50
به نقل از محمد مهدی:
با تشکر از همه دوستان

علی اصغر عزیز اگر امکان دارد یک بخش با عنوان "در باره ما" کنار بوستان دوستان ایجاد کنید تا اهداف روش و دلایل مصداقیابی و عدم قطعیت و مواردی از این دست در آن نوشته شود تا تازه واردان را برای رفع برخی از سوالات ارجاع دهیم @};-


جناب آقای علی اصغر و مسئولین محترم فنی

به نظرم یک اهتمام ویژه ای روی صحبت دوستمان داشته باشید. الان شما به هر سایتی که وارد شوید، قسمت "درباره ما" را حتما دارد و حتی در سایتهای خبری هم دیده ام!
آن وقت فرض کنید یک نفر آدم معمولی که برای اولین بار است با چنین حرفهایی برخورد کرده است، در مواجهه اولیه با این سایت(اینجا واقعا یک سایت نیست، یک "اندیشه" است) چه فکرهایی که نمی کند. هزار تا سوال و فکر و ...
خواهشا یک فکر جدی برای این قضیه بفرمائید.
با تشکر
نقل قول کردن
-3 #171 قوامی 1389-04-26 15:49
با سلام ببینید شما را نمی دانم چه مقامی دارید از نظر علمی اگر ایت الله باشید که و اجازه روایت داشته باشید از بزرگان و مراجع که هیچ =D> والا شما که نمی توانید در مورد احادیث نظر بدهید اصلا شایسته نیست که شما در مورد روایات نظر بدهید ،
ببینید من یک مثال بزنم همه اش که قیاس کردن نیست که ، ما یک قرآن داریم هم اهل سنت و تشیع به آن مراجعه می کنند هر کدام یک برداشتی می کنند مثلا در مورد زیارت یا امامت در قران ایات فراوانی داریم که البته خیلی هم ظاهرا قابل اثبات نیست ولی علومی در دست هست که می توان به ان رسید ، من نمی دانم انسان هیچ موقع در مورد چیزی که تخصص ندارد به این محکمی صحبت نمی کند
نقل قول کردن
0 #170 عاشق امام 1389-04-26 15:36
به نقل از پوریا:
شرکت "بريتيش پتروليوم" پس از سه ماه تلاش براي جلوگيري از تداوم نشت نفت از يک حلقه چاه آسيب ديده اين شرکت در خليج مکزيک که بحراني زيست محيطي را ايجاد کرده است، روز پنجشنبه از توقف موقت جريان ورود نفت به خليج خبر داد.

مطمئن باشید تا آمریکا قول حمله به ایران رو به صهیونیستها نده این نفت از جریان نمی افته
نقل قول کردن
+4 #169 مهدی سامنی 1389-04-26 15:35
سلام



پاسخ مثبت آمريكا به درخواست گروهك منافقين
دادگاه تجديدنظر فدرال آمريكا هم‌زمان با انفجار تروريستي زاهدان در ايران، به درخواست گروهك تروريستي منافقين درباره خارج كردن نام اين گروهك از ليست گروه‌هاي تروريستي پاسخ مثبت داد.

www.gerdab.ir/fa/pages/?cid=1384

.
نقل قول کردن
+4 #168 حسام 1389-04-26 15:20
به نقل از سيدم:
باسلام خدمت آقاي علي اصغر و ديگر دوستان
يه پيشنهاد يا اعتراض دارم و اون اينه كه اقاي رصد يا آقايان رصديون اين چه كاري شما ميكنيد كه هركي نظري مخالف با نظر شما ميدن فوري ميگيد شما از فلان جا هستيد يا از فلان جا هستيد يا دوتا كامنت گذاشتيد يا ....
اين كارتون فقط يه معني ميده اونم اينه كه طاقت نظر مخالف و نداريد و شايد هم سواد جواب دادن نداريد در هر صورت كارتون خيلي مزخرفه
اقاي علي اصغرجان خودتون يه برنامه اي براي اين قضيه بچنيد كه لااق ادم جرات داشته باشه سوال بپرسه چون اينجوري كه بوش مياد يهو ديدي رصدا پشت در اتاق ادم باشن (البته اين شوخي بودكه بدونيد كار اين اقايون خيلي زشت و مزخرفه)
باتشكر


جناب سیدم!
متاسفانه نقدتون تخریبی بود !
شخصا" با روش جناب رصد کاملا" موافقم.
اینجا هر کس با هر نظری تا وقتی که توهین نکرده محترمه.
اما گاهی برخی وارد بازی می شن و برای بیشتر جلوه دادن مخالفت خودشون با چند نام نظر های تخریبی می ذارن!
اینجا جای این بازی ها نیست.
موفق باشید...
نقل قول کردن
+4 #167 نراقی. 1389-04-26 15:09
دوستان آیت الله بهجت فرموده بود : منتظر وقایع یمن باشید و امروز یه خبری از یمن بدستم رسید که دعا میکنیم به حق خون شهدای زاهدان ، این خبر سرمنشا تحولات در یمن برای ظهور بشه

در پي اوضاع امنيتي شكننده صنعاء؛
يمن دست به دامان عربستان شد

خبرگزاري فارس: وزير آموزش عالي يمن با هشدار به عربستان سعودي نسبت به خطر اوضاع امنيتي در اين كشور تاكيد كرد كه در صورت فروپاشي امنيت در يمن، عربستان هرگز در امان نخواهد بود.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه "القدس العربي "، "صالح باصرة " در اظهاراتي گفت كه همسايگان ما در عربستان بايد بدانند كه اگر اتفاقي در يمن رخ دهد به آنها نيز منتقل شده و آنها را نيز آزار خواهد داد و ما نمي‌خواهيم اذيتي به آنها برسد.
وي افزود: افزايش بيكاري در يمن مشكلات حضور تشكيلات القاعده و خطرات آن و نيز درگيري در جنوب يمن و صعده در نزديكي مرزهاي عربستان را افزايش مي‌دهد.
اين وزير يمني اظهار داشت: كمكي كه ما از سعودي‌ها انتظار داريم حل مشكلان يمن نيست [انتظار ما] اين است كه با پذيرش توليدات كشاورزي ما، بكارگيري كارگران يمني، ساخت بيمارستان‌ها، اعزام پزشكان، ساخت مدارس و دانشگاه به ما كمك كنند.
وي همچنين تاكيد كرد كه اين كمك‌هاي عربستان به يمن موقتي است و يمن بزودي از اين مشكل رهايي پيدا خواهد كرد.
news.parseek.com/Url/?id=4038778
نقل قول کردن
+2 #166 لیله 1389-04-26 14:36
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

سلام
اعیاد عظیم شعبانیه مبارک! @};-
إن شاءالله که همگی به یمن نگاه خاص مولامون ارواحنا فداه از مواهب عظیم این ماه بهره مند بشیم درجهت آمادگی هرچه بیشتر برای امر ظهورشون... [-O

بابت مقاله دستتون درد نکنه ، مقاله خوبی بود و استفاده کردم، اگه لطف کنید هم برای این مقاله و هم مقالات آتی، متن عربی احادیث را هم در مقاله استفاده کنید ممنون میشم چون همه به سرعت امکان دسترسی به منابع رو ندارند!

و دیگه اینکه قبلا یه حدیث با همین مضمون از امیرالمؤمنین علیه السلام دیده بودم که پیداش کردم، و فکر میکنم یه جاهایی با این حدیث تفاوت داره، البته چون متن عربی رو نذاشتین نمی دونم تفاوت در ترجمه و برداشت هست یا واقعا الفاظ تفاوت دارن(مثلا اینجاگفته شده که شعیب بن صالح از طالقان پیروی شود)، هرچند که در مورد بیعت در خوزستان کلا لفظش با این حدیث فرق داره!!

.
.
منتظرعیدی خوب شما در نیمه شعبان هستم @};-
و دعا میکنم [-O صاحبمان ارواحنا فداه یه عیدی فوق نورانی به " نویسنده و خوانندگان " مقاله سردار سپاهشون عنایت کنند!

اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+2 #165 شروین 1389-04-26 14:11
بیشتر قرائنی که در نام افراد و محلها آورده اید به صحت نزدیکتر است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد