رایحه ظهور

عصر روح الله و ظهور صغری

شهدا به پرچمداری امام روح الله زنگ آغاز تاریخ و عصر جدید را به صدا درآوردند، عصر تجلی دوباره خداوند بر کره زمین و «شکوفایی روزافزون تمنیات و گرایشهای توحیدی انسان معاصر ، عصر عروج معنوی بشر بعد از هبوطش در چنبره و چنگال تمدن مادی الحادی». آنچنانکه در بیان برخی بزرگان معاصر در تحلیل این دوران آمده ، تحولات شگرف و عظیم همه جانبه جهانی گواهی می دهد با پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی برپایه گفتمان انتظار و مهدویت، دوران غیبت کبری امام زمان به سر آمده و ما در دوران ظهور صغری قرار گرفته ایم و به تصریح امام راحل«انقلاب اسلامی نقطه شروع انقلاب جهانی حضرت بقیه الله گردیده است»  و به تعبیر امام خامنه ای«ما به زمانِ ظهور امام زمان -ارواحنافداه- این محبوب حقیقی انسان ها نزدیک شده ایم»

» ابتدای نظرات (246)

۱- خوشا بحال شهدا…آنانکه تا آخرین نفس همراه و هم نوا با حضرت روح الله در راه زمینه سازی حکومت جهانی مهدی آل محمد (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هرآنچه داشتند در طبق اخلاص نهاده و دعوت حق را لبیک گفته و با امضای مولایشان حضرت ولی عصر به فیض عظیم شهادت و حیات طیبه الهی نائل آمدند.( یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَجِیبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُم لِمَا یُحْیِیکُمْ) سوره انفال آیه ۲۴

۲- شهدا به پرچمداری امام روح الله زنگ آغاز تاریخ و عصر جدید را به صدا درآوردند، عصر تجلی دوباره خداوند بر کره زمین و «شکوفایی روزافزون تمنیات و گرایشهای توحیدی انسان معاصر ، عصر عروج معنوی بشر بعد از حبوطش در چنبره و چنگال تمدن مادی الحادی»

در این عصر، شهدا این یاران همیشه زنده ولایت و انقلاب برای بشریت ، بشارت رهایی از اسارت آموزه های کفرآمیز و تخدیرکننده مدرنیته را به ارمغان آوردند.

۳- آنچنانکه در بیان برخی بزرگان معاصر در تحلیل این دوران آمده ، تحولات شگرف و عظیم همه جانبه جهانی گواهی می دهد با پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی برپایه گفتمان انتظار و مهدویت، دوران غیبت کبری امام زمان به سر آمده و ما در دوران ظهور صغری قرار گرفته ایم و به تصریح امام راحل«انقلاب اسلامی نقطه شروع انقلاب جهانی حضرت بقیه الله گردیده است»(صحیفه نور/جلد۲۱ ص ۱۰۸)  و به تعبیر امام خامنه ای«ما به زمانِ ظهور امام زمان -ارواحنافداه- این محبوب حقیقی انسان ها نزدیک شده ایم»(بیانات در جمع بسیجیان/تهران/نیمه شعبان ۱۳۸۷ه ش)

آری بی تردید با انقلاب عظیم انفسی امام خمینی و رهبری امام گونه سید حسینی امام خامنه ای عصر جدیدی آغاز گردیده و فصل نوینی از حیات معنوی بشر رقم خورده است و خزان معنوی بشر رو به پایان است .

فتوحات عظیم جبهه پیروان اهل البیت عصمت و طهارت (ع) در اقصی نقاط جهان و ظهور منجی موعود در کانون توجهات بین المللی (بویژه ملل تشنه عدالت و معنویت) و…، برخی از علائم و دلایل متقن آغاز ظهور صغری حضرت می باشند، و نکته مهم اینجاست که بی تردید بخشی از این علائم و بشارتها و ادله اشراقی را باید درمیان قصه پر رمز و راز شهیدانمان جستجو نمود.

۴- و اما شهیدان…

آنان که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را به تعبیر امام راحل در “حساس ترین نقطه تاریخ” (صحیفه نور/ج۶/ص۲۴۴ ) آبیاری نمودند ؛  سَر برآمورده وبا مولای خود اهل سر شدند. بحق لشگریان امام زمان بودند و چه زیبا امام شهیدان در بیان حقیقتشان فرمود: «شما بسیجیان لشگریان امام زمان هستید»

و در رثای  “من ینتظر” آنها سیدشهیدان اهل قلم چنین نوشت: بسیجی ها دلباخته حقند و ما دلباخته بسیجیها هستیم، آنها سربازان امام زمان و پیوستگان به او هستند و اگر تو در جستجوی موعود خویش هستی او را در میان سربازانش بجوی! (گنجینه آسمانی/ص۸۷)

به همین جهت با تاملی عمیق در چند و چون زندگی نورانی شهیدانمان ……. و بازخوانی وصیتنامه ها و پیام های الهی آنان که در زمان اوج اتصال خویش به حضرت دوست به رشته تحریر درآورده بودند می توان به بخشی از ماهیت شناسی و چرایی و چگونگی واقعیت ظهور صغری حضرت بقیه الله و فرجام شناسی انقلاب اسلامی دست پیدا نمود !

۵- نوزده/  اردیبهشت/۱۳۶۱…خوزستان… شهرستان هزارشهید مسجدسلیمان…

خبر شهادت یکی دیگر از سربازان مخلص حضرت روح الله بار دیگر فضای شهر را عطر آگین و معنوی نمود. حسن عزیزالهی به شهادت رسیده بود. حسن که واقعا عزیز “الله” بود و اهل مراقبه و محاسبه، هم حسن سیرت داشت و هم نورانیت و حسن صورت.

او یکی از اعضای حلقه معنوی بود که هم اهل انس بالله و هم انیس یکدیگر بودند و “ملک محمد اسدی” در راس آنان قرار داشت.ملک محمد محور حزب الله شهرستان نیز بود، برخی به سختی باور می کردند او که جوانی ۱۷-۱۸ ساله بود آنچنان مقتدرانه در مقابل گروهکهای ضدانقلاب قد علم کرده باشد.

شهید ملک محمد اسدی

البته ملک محمد نیز خود از سنخ ملائک الله بود و به مقاماتی نائل گردیده بود.در هر رکعت نماز(در سوره حمد) ۱۳ بار با حال خاصی از سوز سینه و از صمیم جان  “ایاک نعبد و ایاک نستعین” را تکرار می کرد.  چه تکرار کردنی…!

او قبل از حسن به فیض عظیم شهادت نائل آمد و ره صدساله را یکشبه طی نمود!

پس از شهادت او، حسن سر از پا نمی شناخت، عشق به لقاءالله در وجودش دوچندان شده بود. تا آنکه هنگام نبردی سخت سر رسید (زمانیکه مرد از نامرد شناخته می شود!)

حسن در لبیک به مراد و مقدایش ولی فقیه،حضرت امام خمینی(قدس سره) مردانه پای در عملیات آزاد سازی خرمشهر نهاد و در میعادگاه عاشقان مهدی (عج) در شلمچه بر سر معامله ای پرسود با معبود خود به توافق رسید و جان خویش را به او اهداء نمود و خریداربهشت جاویدان گردید(ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنة) سوره توبه/آیه ۱۱۱

۶- اردیبهشت /۱۳۶۱… در آن روز از فصل بهار انقلاب الهی امام خمینی، پیکر حسن را از مسجدجامع به سمت گلزار شهدای فتح الفتوح را تشییع نمودیم،

یاران ، دوستان و بستگان او همه آمده بودند…

… درمیان راه یکباره صدای نازنین “علیرضا معرف” جمعیت را دعوت به توقف نمود(علیرضا معرف همان جوان مخلص ولایی وجانباز خستگی ناپذیری که ۴ سال بعد بهمراه برادر طلبه و همه اعضای خانواده اش در شب شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در اثر اصابت موشک” اسکاد بی” به خانه شان، همگی  یکجا دعوت حق را لبیک گفته و به شهادت رسیدند)

نفر سمت راست: شهید علیرضا معرف

علیرضا اشاره نمود تا جمعیت دقایقی تابوت حسن را بر زمین بگذارند و فریاد برآورد :

«دیگر کاسه صبرم لبریز شده و اکنون دیگر باید “راز حسن” ، که تا کنون اجازه افشایش را نداشتم بازگو کنم.

علیرضا با صدایی بغض آلود ادامه داد:

حسن چند روز قبل از عزیمت به جبهه به من گفت:«من(شهید حسن عزیزالهی) که در شوق وصال به محبوب و خالقم ونیل به مقام عظمای شهادت بی تاب شده بودم به مولایم حضرت ولیعصر(ع) توسل نمودم و به شدت اشک ریختم واستقاثه کردم.تا آنکه در مکاشفه جمال دلربای حضرتش را زیارت کردم که خطاب به من فرمود:حسن! درخواستت اجابت شد ، تو به فیض شهادت(به زودی) در جبهه نائل خواهی شد در اثر ترکش خمپاره!

شهیدی که خبر شهادتش را  از امام زمان (علیه السلام) گرفت

جمعیتی که غرق در استماع سخنان با حس و حال علیرضا بودند، اشک می ریختند و اکنون معرفت بیشتری پیدا نموده بودند که شهیدی از خیل لشکریان امام زمان(ع) که شهادتش به امضای مولایش رسیده بود را تشییع می کنند.

علیرضا معرف ادامه داد:

دوستان و یاران شهید…! شاهد باشید که مولا(عج) در وعده اش با حسن صادق بود و این پیکر پاک حسن است که با ترکش خمپاره به شهادت رسیده است!

او گفت: اکنون ما با حسن پیمان می بندیم که در ادامه راهش بر سر عهد و پیمانمان در دفاع جانانه از امام و ولایت فقیه و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون ثابت قدم بمانیم…

عجب روزی بود…عجب روزگاری بود… یاد باد آن روزگاران یاد باد!

خدا می داند جای همه شما آن روز خالی بود…اما امروز… سنگر شهیدان خالی مباد!

باید مراقب باشیم دراین  دوره نورانی که دوران  تجلی و قدرتنمایی امام زمان و ظهور صغرایش  می باشد سنگر دفاع از ولایت را تا وصول به ظهور کبرایش خالی نگذاریم.

… رهسپاریم با ولایت تا شهادت…انشااله.

منبع : سایت حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی (لینک)


پی نوشت :

سلام و درود برهمه عزیزان

هرچند این هفته ، شهادت استاد مخلص و بسیجی استاد شهریاری ، داغ بر دلهایمان نشاند ، اما  شهادت مظلومانه ی او ، باردیگر پرده از چهره کریه تصویب کنندگان قطعنامه های تحریم برعلیه ملت ایران برداشته شد .این درندگان به ظاهرمتمدنی که قطعنامه هایشان را تروریست ها اجرامی کنند . ما به یاد آوردیم زمانی را که خاتمی و سیاستمدارانش درسعد آباد تحقیر دانشمندان هسته ای را پذیرفتند و متعهد به افشای اسامی آنان به سرویس های جاسوسی موساد شدند! وامروز می بینیم که نام این دانشمندان در اين قطعنامه‌ها ذكر شده است و اين كار در حقيقت علامت دادن به آدم‌كش‌هاي صهيونيست بود. اما ملتی که تا امروز 200 هزار شهیدتقدیم آرمان های الهی و نورانی خود کرده است حاشا که با این شهادت ها میدان را خالی کند . خدا را شکرمی کنیم که  با پایمردی ملت ایران سد آن تحریم هاو تحقیرها شکست و یقین داریم این تلاش مذبوحانه دشمن برای حذف نیروهای ارزشی درحوزه علم نیز راه به جایی نخواهد برد چرا که  وعده خداوند تخلف ناپذیر است . از خون این شهید علم و اخلاق ، هزاران دانشجوی بیدار به پاخواهد خواست .سنگر او  خالی نخواهد نماند . سلاح علم او را جوانانی دیگر به دوش خواهند گرفت و با جهاد علمی و ایمانی خود ، راه  را برای قدمهای آن یار نازنین ، مهیا خواهند کرد . همان دلاورانی  از فارس که اگرعلم درثریا باشد به آن دست خواهند آورد . جوانانی از جنس سلمان فارسی که زمینه سازان ظهور و یاران امام زمان عج برای تشکیل دولت جهانی حضرتش خواهند بود . زمان اجرای عدالت و مجازات ظالمان و جنایتکاران بین المللی نزدیک است. انشالله

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #246 به یاد الله 1393-11-14 11:01
مشکل بشر اینجاست!
کدوم اثر وجودی شما موانع ظهور رو برطرف کرده؟ شغل شما؛ حجاب شما؛ اعتبار شما؛ حیای شما؛ پول شما؛ تخصص شما یا سواد شما؟؟ لطفا در اینجا نظر بدهید
imamzaman255.blogfa.com/
چه مدت در روز دغدغه امام زمان دارید؟؟
کلیپ های فوق العاده در خصوص مسئله ظهور
imamzaman255.blogfa.com/
لینک
imamzaman255.blogfa.com/
نقل قول کردن
0 #245 قاسم نصراله 1390-04-11 10:58
به نقل از ناشناس:
به مناسبت زنجیر پاره کردن حامیان دیکتاتور زمان شعار ما یک کلام:
اگه بیام به میدون
خسته میشی میپیچی
بسیجی بسیجی
تو شلوارت نسیچی

پیونشت: کلمه آخر شعار ترکیب نفی یک فعل ترکی است


معلومه بد جوري داغ ديدي
نقل قول کردن
+2 #244 دو کلمه حرف حساب!!!! 1390-01-05 12:53
20 سال پیش سید حسن ابطحی به نقل از استادش حاج ملاآقاجان فرضیه ظهور صغری را مطرح کرد اما به کذاب بودن و منحرف بودن و مدعی بودن متهم شد و در نهایت هم به خاطر برنامه آقایان برای ایجاد جامعه تک صدایی در بحث امام زمان (ع)، با وقیحانه ترین شکل ممکن و با اتهامات کذایی که هیچگاه اثبات نشد، شبانه به منزلش ریختند و به زندانش انداختند و مالش را تصرف نمودند و آبرویش را بردند. حالا همان فرضیه با به به و چه چه آقایان روبرو شده است!! به قول قدیمیها: خدا جای حق نشسته است! و: عاقبت آه مظلوم دامان ظالم را می گیرد!
نقل قول کردن
-1 #242 mahdy2021 1389-09-16 01:12
به نقل از مجتبی:
سلام به همه

به نقل از mahdy2021:


اما ظاهرا فتنه جدید نشانه هایی داره از خودش نشون میده.مدال گرفتن زن در مسابقات ورزشی عزت نیست ، ذلت است

انشا الله که من اشتباه کرده باشم

:-? ذلته؟!!!
آیا خبر داری که همون زن مدال ورزشی گرفته، بعد به رهبر تقدیم کرد، و رهبر آن را پذیرفت

عزیزان مثلا کد دادم که برید ببینید داره خبرایی میشه.اومدید پست منو منفی بارون کردید :D
نقل قول کردن
0 #241 جعفري مذهب 1389-09-15 23:10
با سلام

خدمت دوست و برادر گرامي علي اصغر جان

قرار بود امشب پست جديد با بشارتهاي عالي منتشر شود برادرجان خسته ايم شب اول محرمي كه نميخواي بدقول بشي
ضمنا خوابمون گرفته ولي قول داديد. ما هم توسايت مونديم اگه خبري نيست بريم نماز صبحمون قضا نشه.

اجرتون با امام حسين ع
نقل قول کردن
0 #240 jaber 1389-09-15 22:58
اگر واقعه عاشورا با مقدماتی تلخ و کارشکنی های یاران یزید به وقوع پیوست، قیام قائم هم با خروج سفیانی ها و دجال ها که موانع اجرای احکام الهی هستند، به منصه ظهور می رسد و عاشورای حسینی نمونه بزرگی برای قیام بزرگ مهدی موعود (عج) است.
پاره ای از روایات، عاشورا را روز ظهور حضرت مهدی (ع) ذکر کرده اند. پس انتظار، انتظار قیام عاشوراست و یاران مهدی (ع) همه عاشورایی اند. کسانی می توانند در رکاب مهدی (ع) باشند و امام حق را یاری رسانند که در مکتب عاشورا آبدیده شده و معیار جنگ و صلح را آموخته باشند که حسین (ع)، خود معیار سلم، حرب، تولا و تبرا است.

خود حضرت مهدی (ع) نیز در زنده نگه داشتن یاد عاشورا می کوشد. گواه آن، داستان علامه بحرالعلوم است که با آن کهولت سن و موقعیت علمی و اجتماعی، در صف سینه زنان امام حسین (ع) با وضعیتی خاص ظاهر می شود و وقتی از او می پرسند چرا چنین عزاداری می کنید، می فرماید: با رسیدن به دسته سوگواران چشمم به محبوب دلها، امام عصر (ع) افتاد، دیدم آن حضرت با سر و پای برهنه در میان انبوه عزاداری در سوگ پدرش حسین (ع) با چشمانی اشکبار به سر و سینه می زند؛ برای همین، قرار از کفم رفت و چنین به سوگواری پرداختم.

این دو امام بزرگوار، ارتباط بسیار نزدیکی با هم دارند که به برخی از آنها اشاره می کنیم: مهدی (ع) فرزند حسین (ع) و خونخواه اوست. نخستین کلامش، یا حسین (ع) است. شعار او، فریاد خوانخواهی حسین (ع) است. در القاب ثارالله، وطرالموطور و طرید الشدید هر دو شریکند
نقل قول کردن
0 #239 jaber 1389-09-15 22:57
با فضیلت ترین اعمال شب ولادت حضرت مهدی (ع)، زیارت امام حسین (ع) است. امام حسین (ع) از مکه به کوفه رفت و حضرت مهدی (ع) از مکه به کوفه می رود و مقر حکومت خود را در کوفه قرار می دهد و امام حسین (ع) در عصر ظهور حضرت مهدی (ع) نخستین کسی است که رجعت می کند.

هر دو امام در هدف مشترکند. امام باقر (ع) می فرماید: هنگامی که قائم قیام کند، هر آینه باطل از بین می رود و هدف امام حسین (ع) نیز در زیارت اربعین آمده است: خون خود را تقدیم تو کرد تا انسان ها را از نادانی و گمراهی رهایی بخشد.

زمانه آن دو در انحراف فکری، فساد اجتماعی، رواج بی دینی و بدعت در سطح جهانی، مشابه یکدیگر است. یاران هر دو از معرفت، محبت و اطاعت نسبت به امام خود برخوردارند. هر دو سازش ناپذیرند.

امام حسین (ع) در رد درخواست بیعت با یزید می گوید: "مثلی لا یبایع مثله". حضرت مهدی نیز با هیچ کس سر سازش ندارد، امام باقر و امام صادق (ع) می فرمایند: لیس شانه الا السیف؛ او فقط شمشیر را می شناسد و یقتل اعداءالله حتی یرضی الله؛ دشمنان خدا را می کشد تا خدا راضی شود.


در پاره ای از روایات، از عاشورا به روز ظهور حضرت مهدی (ع) تعبیر شده است. امام باقر (ع) می فرمایند: حضرت قائم روز شنبه که روز عاشورا است، قیام می کند، روزی که امام حسین (ع) شهید شد.


امام باقر(ع) در حدیثی دیگر می فرمایند: آیا می دانید که این روز (عاشورا) همان روزی است که خداوند توبه آدم و حوا را پذیرفت، روزی است که خداوند دریا را برای بنی اسراییل شکافت و فرعون و پیروانش را غرق کرد و موسی (ع) بر فرعون پیروز شد. روزی است که ابراهیم (ع) متولد شد. روزی است که خداوند توبه قوم یونس (ع) را پذیرفت، روز تولد حضرت عیسی (ع) و روزی است که حضرت قائم (ع) در آن روز قیام می کند
نقل قول کردن
0 #238 دلداده 1389-09-15 22:55
السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

سلام خدا بر حسین ... چگونه ارادتم را برایت بازگو کنم ....بانگاهی یا دلی گریان

السلام علیک یا ثارالله و ابن ثاره و الوتر الموتور

سلام ای تنهای تنها ..... ای معنای وجود هستی...... ای ابروی عشق و محبت

دل را نشست ازغبار مظلومیتت غمی .... که تا منتقمت نیایت سوختنم آرزوست

ان یرزقنی طلب ثاریکم مع امام هدی ظاهر ناطق بالحق منکم

مرا بپذیر یا سربندی به سرخی خون پاکت .....یا انا منتقم الحسین ... ای که خونت ابروی عالم است

بپذیرم که منتظرم برای دیدار و بیعت .... به لبیکی استوار.....که ارزویش مرا نفس نفس زنان میکشاند

به عهدی که تا منتظرم هر لحظه میبندم.....به پیمانی که برای پسرت از دل گرفته ام

هستم تا نباشد نفسم.....سردیاش د تنم .....برای مولایم باشد تمام روح و تنم

لعن الله امه دفعتکم عن مقامکم و ازالتکم عن مراتبکم والتی رتبکم الله فیها و لعن الله امه قتلتکم

چگونه بخوانم لعن .... که گریه قائمت کم کند..... چگونه بگویم که باشدش توان جبران غمهایت

لعنم را به بازوانم خواهم داد......به شمشیر دلم که صیقلش برای یارت هر لحظه مهیاست

به فریاد قائمت لبیک گویان خواهم رفت......که آرزوی پدرانم اجابتی باشد..... به بودن در کربلایت ای حسین

عاشورایی که این بار فریاد داد خواهیت ...... از پس زمان و تاریخ گذر خواهد کرد....... که بیعت با قائمت شهید این گفته هاست

لعن الله الممهدین لهم بالتمکین من قتالکم

در انتظارت بعد عاشورا را منتظرم...... زمان اوج غصه ها را منتظرم...... امید از توست که امید عالمی مولا

بیا ... بیا که دیگر دلها به امدنت منتظرند.......س لام بر قائم آل محمد...
نقل قول کردن
0 #237 jaber 1389-09-15 22:47
سیرت و رفتار صحابة دو انقلاب؛ عاشورا و عصر ظهور
عاشورا، عظیم‌ترین، حماسی‌ترین و ناب‌ترین انقلاب تاریخ اسلام است و انقلاب عصر ظهور، کامل‌ترین و آخرین انقلاب تاریخ انسان.
انقلاب دوم ـ عصر ظهور ـ تداوم انقلاب عاشورا است؛ انقلابی ستم‌ ستیز، عدالت‌خواه، آزادی‌بخش، انقلابی برای نشر معروف، زدودن لایه‌های جاهلیت و معرفی اسلام در هیئتی نو، شفاف و شسته از غبارهای تحریف و انحراف و فریب.امام‌باقر( علیه السلام) در توصیف قیام موعود گفته‌اند: «مهدی هر آن‌چه را پیش از او بوده فرو می‌ریزد، آن‌گونه که رسول‌خدا امور جاهلیت را در هم ریخت، و اسلامی تازه را آغاز خواهد کرد.»اگر انقلاب موعود، پیوند، هم‌سانی و یگانگی با انقلاب کربلا می‌یابد و چشمه‌سار زلال این خیزش از آن سرزمین عطش‌زده سیراب می‌شود، بی‌تردید شباهتی میان همة عناصر این دو انقلاب می‌توان یافت. در دعای ندبه، مهدی موعود «طالب» خون کربلا معرفی می‌شود و در زیارت‌نامه‌ها آرزوی همة مشتاقان بی‌تاب عصر ظهور آن است که در رکاب مهدی، به طلب «ثار» حسین(علیه السلام) برخیزند و انتقام مظلوم کربلا را از بیدادگران بازگیرند.در حدیث معراج، خداوند پس از بیان شهادت امام‌حسین(علیه السلام) به پیامبر(صلی الله علیه و آله) فرمود: «آن‌گاه از نسل او [امام‌حسین] مردی را برمی‌انگیزم که انتقام خون او بازستاند. زمین را از عدالت و قسط سرشار سازد. ترس و رعب (در قلب ستمگران) هم‌پای او پیش رود و آن‌گونه بیدادگران را بکشد که برخی در او شک و تردید کنند.مطالعه و اندیشه در ویژگی‌های مشترک این دو نهضت و یافتن وجوه و ابعاد هم‌گون این دو رویداد بزرگ، محور و موضوع این نوشتار نیست. آن‌چه در این مقال و مجال درپی آنیم یافتن و تبیین ویژگی‌های مشترک یاران این دو حادثة ژرف و شگرف است تا همة ما که شوق همراهی آن عزیز پنهان را داریم و بی‌تاب هم‌گامی در رکاب او هستیم، بدانیم که باکدام فضیلت‌ها و عظمت‌ها می‌توان همراه او شد و هم‌افق صحابة بزرگوار او گردید
نقل قول کردن
0 #236 jaber 1389-09-15 22:44
رمز پایداری و پویایی شیعه را در طول تاریخ بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت شکل گرفته در نهضت کربلا و اعتقاد به مهدی موعود (عج) به عنوان امام زنده و پایدار از تبار معصومان (ع) عنوان کرد. امام زمان (عج) استمراربخش سلسله امامت و آگاه بر احوال شیعیان است: اشاره به مباحث مهدویت و آگاه ساختن مردم از ویژگی های امام زمان (عج) به عنوان استمراربخش نهضت کربلا و منتقم خون امام حسین (ع) لازم و ضروری است.ویژگی های اصحاب ابا عبدالله الحسین (ع) : در روایتی از امام صادق (ع) یاران امام مهدی (عج) توصیف شده اند. ایشان می فرماید: "آنان مردانی فولادین اند و قلب هایشان چون پاره های آهن است، وجودشان را یقین پر کرده و شکی در آنها راه ندارد، روانی سخت تر از صخره ها. اگر به کوه ها روی آورند، آنها را از جای بر می کنند، آنان چون عقاب هایی تیز پروازند.یکی از وقایع مسلم پس از ظهور مهدی (عج) رجعت است: پس از ظهور صاحب الزمان (عج) اولین کسی که به دنیا رجعت می کند، امام حسین (ع) است. ایشان همراه با امام زمان (عج) برای گسترش عدالت قیام می کند.
امام حسین (ع) در توصیف اصحاب خویش می فرماید: "هیچ اصحابی را شایسته تر و هیچ اهل بیتی را نیکوتر از اهل بیت خود نمی دانم". یاران امام حسین (ع) ایمانی مستحکم و قدرت بسیاری داشتند. یاران مهدی موعود (عج) باید هم سنگ و هم پایه یاران امام حسین (ع) باشند و کسی می تواند ادعا کند که از منتظران و یاران واقعی آن حضرت است که خود را با سنگ محک یاران امام حسین (ع) سنجیده باشد.امام باقر (ع) در پاسخ به عده ای که می پرسند چرا به امام مهدی (عج) قائم گفته می شود، می فرماید: در آن ساعتی که جدم امام حسین (ع) را به قتل رساندند، فرشتگان به خداوند گفتند: از کسانی که فرزند برگزیده تو را کشته در می گذری، خداوند با اشاره به یکی از فرزندان خود که در حال قیام بود، فرمود: به دست این فرزندم انتقام می گیرم.
نقل قول کردن
0 #235 دوستدار حسین 1389-09-15 22:43
آنكس كه گنجى ندارد اى كه آزمايشت نيكو است اى بزرگ مايه اميد اى عزت بخش ناتوانان اى نجات بخش

الْغَرْقى يا مُنْجِىَ الْهَلْكى يا مُنْعِمُ يا مُجْمِلُ يا مُفْضِلُ يا مُحْسِنُ

غريقان اى خلاص كننده هالكان اى نعمت بخش اى زيباپرور اى فزون بخش اى نيكوده

اَنْتَ الَّذى سَجَدَ لَكَ سَوادُ اللَّيْلِ وَنُورُ النَّهارِ وَضَوْءُ الْقَمَرِ وَشُعاعُ

تويى كه سجده كرد (و به كمال خضوع درآمد) برايت سياهى شب و روشنى روز و تابش ماه و شعاع

الشَّمْسِ وَدَوِىُّ الْمآءِ وَحَفيفُ الشَّجَرِ يا اَللّهُ لا شَريكَ لَكَ اَللّهُمَّ

خورشيد و صداى ريزش آب و بهم خوردن درخت اى خدايى كه شريك ندارى خدايا

اجْعَلْنا خَيْراً مِمّا يَظُنُّونَ وَاغْفِرْ لَنا ما لا يَعْلَمُونَ وَلا تُؤ اخِذْنا بِما

قرارمان ده بهتر از آنچه مردم گمان كنند و بيامرز از ما آنچه را كه نمى دانند و مگير ما را بدانچه

يَقُولُونَ حَسْبِىَ اللّهُ لا اِلهَ اِلاّ هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ

گويند بس است مرا خدا معبودى جز او نيست بر او توكل كنم و او است پروردگار عرش

الْعَظيمِ امَنّا بِهِ كُلُّ مِنْ عِنْدِ رَبِّنا وَما يَذَّكَّرُ اِلاّ اُولُوا الاْلْبابِ رَبَّنا

عظيم ايمان داريم به او و هرچه هست از نزد پروردگار ما است و اندرز نگيرند جز خردمندان پروردگارا

لاتُزِغْ قُلُوبَنا بَعْدَ اِذْ هَدَيْتَنا وَهَبْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً اِنَّكَ اَنْتَ الْوَهّابُ

منحرف مساز دلهاى ما را پس از آنكه هدايتمان كردى و ببخش به ما از پيش خود رحمتى كه براستى تويى بخشايشگر


شيخ طوسى فرموده كه مستحب است روزه دهه اوّل محرم ولكن روز عاشورا امساك نمايد از طعام و شَراب تا بعد از عصر آن وقت بقدر كمى تربت تناول نمايد و سيّد روايت كرده فضيلت روزه تمام ماه را و آنكه روزه او نگه ميدارد صائم آن را از هر گناهى .

روز سوّم روزى است كه حضرت يوسف عليه السلام از زندان بيرون شده هركه آن روز را روزه دارد آسان فرمايد حق تعالى بر او كارهاى مشكل را و برطرف كند از او اندوه را و در روايت نبوى صَلَّى اللَّهِ عَلِيهِ وَاله است كه دعايش مستجاب شود
نقل قول کردن
0 #234 امید 1389-09-15 22:42
با سلا م
خدمت کلیه دوستان خصوصا علی اصغر عزیز
برادر علی اصغر خدا قوت کم پیدایی برادر
قرار بود امروز مقاله جدید در مورد عبدالله وبشارتهای دیگری روی سایت بیاد
نقل قول کردن
0 #233 دوستدار حسین 1389-09-15 22:41
دوم : از حضرت امام رضا عليه السلام منقولست كه حضرت رسول صَلَّى اللَّهِ عَلِيهِ وَ اله روز اوّل محرم دو ركعت نماز مى كرد و چون فارغ مى شد دستها را بلند مى كرد و اين دعا را سه دفعه مى خواند:

اَللّهُمَّ اَنْتَ الاِْلهُ الْقَديمُ وَهذِهِ سَنَةٌ

خدايا تويى معبود ازلى و اين سال

جَديدَةُ فَاَسْئَلُكَ فيهَاالْعِصْمَة َ مِنَالشَّيْطانِ وَالْقُوَّةَ عَلى هذِهِ النَّفْسِ

تازه است از تو خواهم در اين سال نگهداريم را از شيطان و نيروى بر اين نفس
دوم : از حضرت امام رضا عليه السلام منقولست كه حضرت رسول صَلَّى اللَّهِ عَلِيهِ وَ اله روز اوّل محرم دو ركعت نماز مى كرد و چون فارغ مى شد دستها را بلند مى كرد و اين دعا را سه دفعه مى خواند:

اَللّهُمَّ اَنْتَ الاِْلهُ الْقَديمُ وَهذِهِ سَنَةٌ

خدايا تويى معبود ازلى و اين سال

جَديدَةُ فَاَسْئَلُكَ فيهَاالْعِصْمَة َ مِنَالشَّيْطانِ وَالْقُوَّةَ عَلى هذِهِ النَّفْسِ

تازه است از تو خواهم در اين سال نگهداريم را از شيطان و نيروى بر اين نفس
الاْمّارَةِ بِالسّوَّءِ وَالاِْشْتِغالَ بِما يُقَرِّبُنى اِلَيْكَ [ياكَريمُ] يا ذَاالْجَلالِ

كه پيوسته به گناه فرمان مى دهد و سرگرمى بدانچه مرا به تو نزديك كند اى صاحب جلالت

وَالاِْكْرامِ يا عِمادَ مَنْ لا عِمادَ لَهُ يا ذَخيرَةَ مَنْ لا ذَخيرَةَ لَهُ يا حِرْزَ

و بزرگوارى اى تكيه گاه كسى كه تكيه گاهى ندارد اى ذخيره آنكس كه ذخيره ندارد اى پناهگاه

مَنْ لا حِرْزَ لَهُ يا غِياثَ مَنْ لا غِياثَ لَهُ يا سَنَدَ مَنْ لا سَنَدَ لَهُ يا كَنْزَ

آنكس كه پناهگاهى ندارد اى فريادرس آنكس كه فريادرسى ندارد اى پشتيبان آنكس كه پشتيبانى ندارد اى گنج

مَنْ لا كَنْزَ لَهُ يا حَسَنَ الْبَلاَّءِ ي ا عَظيمَ الرَّج اَّءِ ي ا عِزَّ الضُّعَف آءِ ي ا مُنْقِذَ
نقل قول کردن
+3 #232 عبدالله 1389-09-15 22:35
به نقل از ناشناس:
به مناسبت زنجیر پاره کردن حامیان دیکتاتور زمان شعار ما یک کلام:
اگه بیام به میدون
خسته میشی میپیچی
بسیجی بسیجی
تو شلوارت نسیچی

پیونشت: کلمه آخر شعار ترکیب نفی یک فعل ترکی است


عزیزم
وقتی میای به میدون مواظب باش النگوهات نشکنه =)) =)) =))
نقل قول کردن
0 #231 امید 1389-09-15 22:33
باسلام

اعمال شب اول ماه محرم

سید در اقبال برای شب اول محرم چند نماز ذکر نموده:

اول: 100رکعت در هر رکعت حمد و توحید بخواند

دوم: 2 رکعت در رکعت اول حمد و سوره انعام ورکعت دوم حمد ویس بخواند

سوم: 2رکعت در هر رکعت حمد و11 قل هو الله
وحضرت رسول ص فرمود هر که در این شب این 2 رکعت نماز را بخواندو صبحش را که اول سال است روزه بگیردمثل کسی باشد که تمام سال را بخیر مداومت نموده و ان سال محفوظ ماند واگر بمیرد شهید به بهشت میرود وروزه یک روز ان 30 برابر است

از همه دوستان التماس دعا دارم
نقل قول کردن
0 #230 دوستدار حسین 1389-09-15 22:33
اعمال ماه محرّم
بدانكه اين ماه ، ماه حُزن اهل بيت عليهم السلام و شيعيان ايشان است و از حضرت امام رضاعليه السلام روايت است كه چون ماه محرّم داخل مى شد پدرم را كسى خندان نمى ديد و اندوه و حُزن پيوسته بر او غالب مى شد تا روز دهم چون روز عاشورا مى شد آن روز، روز مصيبت و حزن و گريه او بود و مى فرمود امروز روزى است كه حسين عليه السلام شهيد شده است .



اعمال شب و روز اول محرم

شب اوّل سيّد در اقبال براى اين شب چند نماز ذكر فرموده :

اوّل : صد ركعت در هر ركعت حمد و توحيد بخواند .

دوّم : دو ركعت در ركعت اوّل حمد و انعام و در دوّم حمد و يَّس .

سوّم : دو ركعت در هر ركعت حمد و يازده قُل هُوَاللّهُ اَحَدٌ در روايت است از حضرت رسول صَلَّى اللَّهِ عَلِيهِ وَاله كه هر كه در اين شب اين دو ركعت نماز را بجا آورد و صبحش را كه اوّل سال است روزه بدارد مثل كسى است كه تمام سال را مُداومت به خير كرده و در آن سال محفوظ باشد و اگر بميرد به بهشت برود .

و نيز سيّد براى هلال اين ماه دعاء مَبْسُوطى ذكر فرموده و اگر ممكن شود احيا بدارد اين شب را به دعا و نماز و خواندن قرآن روز اوّل .

بدانكه اوّل محرم اوّل سال است و در آن دو عمل وارد است :

اوّل : روزه است و در روايت رَيّان بن شبيب از حضرت امام رضاعليه السلام مرويست كه هر كه در اين روز روزه بدارد و خدا را بخواند خداوند دعاى او را مستجاب كند چنانكه دعاى زكريّا را مستجاب نمود
نقل قول کردن
0 #229 عبدالله 1389-09-15 22:32
در مورد حدیث امام صادق(ع): هرکس مرگ عبدالله را برای من ((تضمین کند)) من هم ظهور را برایش تضمین می کنم.............


دوستان با مباحثی که در عربستان و واشنگتن و ..... می گذرد باید منتظر بود تا مباحث مربوط به جانشینی در این جلسات حل و فصل شود. لکن موضوع دیگری نیز مطرح است و آن ضیق وقت می باشد.

گذر زمان و عدم بهبودی عبدالله علاوه بر اینکه شبهات را بیشتر می کند سبب بالا گرفتن اختلافات و رقابتها خواهد شد.
نقل قول کردن
0 #228 بنده خدا 1389-09-15 21:25
به نقل از abcd:
به نقل از mahdy2021:
در مورد فتنه بعدی خیلی هشدار داده میشه.اما هر چه تا الان می گشتیم چیزی پیدا نمی کردیم که ظرفیت لازم رو برای فتنه شدن داشته باشه.
فتنه های سیاسی - دانشجویی - اقتصادی - دولتی هر 4 تا با توجه به دلایل محکمی رد شدن

اما ظاهرا فتنه جدید نشانه هایی داره از خودش نشون میده.مدال گرفتن زن در مسابقات ورزشی عزت نیست ، ذلت است
احتمالا فتنه جدید مذهبی و دینی خواهد بود که طبق برآوردها پتانسیل بی نظیری داره

انشا الله که من اشتباه کرده باشم

یعنی چی ذلته؟؟؟!!

جناب abcd منظور اين دوستمون هم اين نيست كه ذلته دقت كني منظورش رو متوجه ميشي ايشون هم نظر شما رو دارند وازين نوع ابراز نظر كساني كه دنبال بهانه اند ميترسند
نقل قول کردن
-11 #227 ناشناس 1389-09-15 20:57
به مناسبت زنجیر پاره کردن حامیان دیکتاتور زمان شعار ما یک کلام:
اگه بیام به میدون
خسته میشی میپیچی
بسیجی بسیجی
تو شلوارت نسیچی

پیونشت: کلمه آخر شعار ترکیب نفی یک فعل ترکی است
نقل قول کردن
+3 #226 آشنا 1389-09-15 20:56
پرسیدم از هلال چرا قامتت خم است
گفتا خموش که ماه محرم است
گفتم که چیست ماه محرم به ناله گفت
ماه عزای سید اولاد آدم است

ضمن عرض تسلیت به همه برادران و خواهران کربلایی به مناسبت حلول ماه محرم؛پیشنهاد میکنم مدیر محترم سایت قالب وبلاگ را متناسب با ایام عزا تغییر دهند...
نقل قول کردن
+3 #224 متین 1389-09-15 20:41
بشارتی از حافظ
امروز فالی از دیوان حافظ باز کردم با نیت این که آیا عیدالله مرده یا نه واگه زنده است خوب میشه یا اینکه سقط میشه.
این شعر اومد:

دم حافظ گرم
التماس دعا
نقل قول کردن
+6 #223 طرفدار محمود کبیر 1389-09-15 20:03
عشق است سید خراسانی و لشکرش

نقل قول کردن
+2 #222 مجتبی 1389-09-15 19:47
سلام به همه

به نقل از mahdy2021:


اما ظاهرا فتنه جدید نشانه هایی داره از خودش نشون میده.مدال گرفتن زن در مسابقات ورزشی عزت نیست ، ذلت است

انشا الله که من اشتباه کرده باشم

:-? ذلته؟!!!
آیا خبر داری که همون زن مدال ورزشی گرفته، بعد به رهبر تقدیم کرد، و رهبر آن را پذیرفت
نقل قول کردن
+4 #221 abcd 1389-09-15 19:37
به نقل از mahdy2021:
در مورد فتنه بعدی خیلی هشدار داده میشه.اما هر چه تا الان می گشتیم چیزی پیدا نمی کردیم که ظرفیت لازم رو برای فتنه شدن داشته باشه.
فتنه های سیاسی - دانشجویی - اقتصادی - دولتی هر 4 تا با توجه به دلایل محکمی رد شدن

اما ظاهرا فتنه جدید نشانه هایی داره از خودش نشون میده.مدال گرفتن زن در مسابقات ورزشی عزت نیست ، ذلت است
احتمالا فتنه جدید مذهبی و دینی خواهد بود که طبق برآوردها پتانسیل بی نظیری داره

انشا الله که من اشتباه کرده باشم

یعنی چی ذلته؟؟؟!!
نقل قول کردن
+4 #220 محمد حسین 1389-09-15 19:31
به نقل از مزدور:
بشارت مزدوری:
به زودی اجنه بر شما انسانهای پست حکمرانی خواهند کرد.و شما را به یوغ اسارت خودشون خواهند کشید.و به زودی ارباب بزرگ شیطان کبیر در قدس حکومت جهانی خود را گسترش خواهد داد. تلاش بیهوده نکنید. نوع بشر محکوم به فناست( چه خوبش و چه بدش)!!!!!! و این شما انسانها خواهید بود که بر شیطان سجده خواهید کرد!!!!!!! ;)

مزدور شیطان پرست اولا چه قدر پول گرفتی بیای این حرف ها رو بزنی یا اینکه سرت کلاه گذاشتن و مفتی براشون کار میکنی اگر مفتی کار میکنی لااقل برو یه پولی بگیر که چیزی بهت بماسه
ثانیا میخواستم بهت بگم که تو که ادعای شیطان پرستی میکنی(ارباب بزرگ شیطان کبیر) تو شیطان پرست نیستی بلکه نفس پرستید.تو امثال تو برای کارهایی شهوانی و هوا پرستانه ای که انجام می دهید میخواهید اسم بگزارید =شیطان پرستی .
ببین فکر کن راهت اشتباست یه نگاه به فطرتت کن ببین این کارات با فطرتت جور میان؟!!!
نقل قول کردن
-15 #219 mahdy2021 1389-09-15 19:23
در مورد فتنه بعدی خیلی هشدار داده میشه.اما هر چه تا الان می گشتیم چیزی پیدا نمی کردیم که ظرفیت لازم رو برای فتنه شدن داشته باشه.
فتنه های سیاسی - دانشجویی - اقتصادی - دولتی هر 4 تا با توجه به دلایل محکمی رد شدن

اما ظاهرا فتنه جدید نشانه هایی داره از خودش نشون میده.مدال گرفتن زن در مسابقات ورزشی عزت نیست ، ذلت است
احتمالا فتنه جدید مذهبی و دینی خواهد بود که طبق برآوردها پتانسیل بی نظیری داره

انشا الله که من اشتباه کرده باشم
نقل قول کردن
+4 #218 حبیب 1389-09-15 18:31
محرم بر عاشورایان تسلیت.
نقل قول کردن
+8 #217 بشارت 1389-09-15 18:16
ادعای شرم‌آور یمن علیه ایران
دولت یمن با وجود اثبات جاسوسی گسترده آمریکا در این کشور، ایران را در این زمینه متهم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رادیو سوا، یکی از اسناد افشا شده توسط ویکی‌لیکس فاش کرد که دولت یمن در سال 2007 در حالی که از سقوط یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکایی در سواحل خود اطلاع داشت، سعی کرد تا این هواپیما را یک هواپیمای ایرانی معرفی کند.
بر اساس اسنادی که از سفارت آمریکا در صنعا منتشر شده است، دولت یمن در 27 مارس سال 2007 در سواحل خود در منطقه حضرموت در جنوب شرقی این کشور به بقایای یک هواپیمای جاسوسی آمریکا دست یافت.
بعد از اینکه این کشور به دولت آمریکا در مورد جاسوسی کاخ سفید در یمن اعتراض کرد، این بهانه را دریافت کرد که هواپیمای مذکور به دنبال گشت شناسایی عادی در اطراف یک کشتی وابسته به نیروی دریایی این کشور در خارج از آب‌های یمن بوده است.
البته بر اساس این سند، یمن از توجیه آمریکا در این زمینه قانع نشد، اما وعده داد که این موضوع را به مشکلی میان دو کشور تبدیل نخواهد کرد.
دولت یمن به جای آن دو روز بعد در اقدامی بی شرمانه به صورت رسمی ادعا کرد که یک هواپیمای جاسوسی ایرانی در آب‌های حضرموت به دست ارتش یمن ساقط شده است.
صالح می‌توانست از این اتفاق به عنوان اهرم فشاری علیه آمریکا استفاده کند، اما سعی کرد تا با دروغ مسؤولیت آن را بر عهده ایران بیندازد. وی مدعی بود که با تخریب چهره ایران از این حادثه استفاده بیشتری می‌کند.
نقل قول کردن
+8 #216 بشارت 1389-09-15 18:13
" روز رستاخیز" 25 روز دیگر به پایان می رسد
فیلمبرداری پروژه عظیم "روز رستاخیز" به کارگردانی احمدرضا درویش ، 25 روز دیگر به پایان می رسد.

کوروش زارعی بازیگر نقش محمد بن اشعث در فیلم " روز رستاخیز" به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران گفت: بازی من پس از 10 ماه کار مداوم در این فیلم به پایان رسید و فیلمبرداری کل پروژه نیز 25 روز دیگر به پایان می رسد.وی درباره سند تاریخی شخصیت "محمد بن اشعث" گفت: زمانی که یزید حکومت کوفه را به عبیدالله بن زیاد محول می کند محمد بن اشعث به همراه شمر به عنوان مشاوران عبیدالله به کوفه می آیند و در نهایت در حادثه کربلا به عنوان ناظر بر کار عمربن سعد، کاروان کوفیان را همراهی می کنند.

وی افزود: در این فیلم چهره حضرت عباس ( ع)، حضرت علی اکبر(ع) و حضرت قاسم(ع) به طور کامل به تصویر کشیده شده و این سه بزرگوار از شخصیت های محوری قصه هستند.
وی تصریح کرد: فیلم به سبک تمام دیجیتال با نماهای عظیم و هالیوودی فیلمبرداری شده و ساختارش با مجموعه " مختارنامه " متفاوت است.

زارعی که از کارگردان های مطرح نمایش های مذهبی در ایران است و خود در این مجموعه نیز حضور داشته است با تحسین عملکرد میرباقری گفت: نگاه میرباقری بسیار شرقی و مردمی است و این سریال به لحاظ دکوپاژ ، کارگردانی و متن بسیار شاخص و ارزشمند است، چنانکه روز به روز بر تماشاگران آن افزوده می شود.

زارعی در ایام محرم "مسافران کوفه" را در برج آزادی به روی صحنه می برد.

"روز رستاخیز" عظیم ترین پروژه تاریخ سینمای ایران است که پیش تولید آن چهار سال به طول انجامیده و فیلمبرداری آن نیز به مدت یک سال زمان برده است. این فیلم سینمایی به روایت کامل واقعه عاشورا می پردازد.نکته قابل توجه کمک های میلیون دلاری عرب نشینان حاشیه خلیج فارس و منابع مالی دیگر است که در برخی موارد موجب شده تغییرات وسیعی در فیلم نامه ایجاد شود. بطور مثال یکی از امیرنشینان امارات برای اهدای کمک مالی شرط حضور حضرت علی اصغر (سلام الله) در متن داستان را به عنوان پیش شرط بیان نموده است. cinemapress.ir/NSite/FullStory/News/?Id=13157
نقل قول کردن
+6 #215 منتظرالمهدی عج 1389-09-15 18:01
]بسم رب المهدی المنتظر
سلام خدا بر گنجهای طالقان ملت ایران
مقایسه تطبیقی جنگ نرم با جنگ سخت

مقایسه تطبیقی جنگ نرم با جنگ سخت

alayemezohoor.parsiblog.com/1825458.htm
نقل قول کردن
+5 #214 منتظرالمهدی عج 1389-09-15 17:56
]بسم رب المهدی المنتظر
سلام خدا بر گنجهای طالقان ملت ایران
مقایسه تطبیقی جنگ نرم با جنگ سخت

مقایسه تطبیقی جنگ نرم با جنگ سخت

alayemezohoor.parsiblog.com/1825458.htm[/url
نقل قول کردن
+5 #213 راهی 1389-09-15 17:37



به سينه هركه تمناي كربلا دارد!!

هميشه در دل خود روضه اي به پادارد!!

كسي كه عشق تو دارد دگرچه كم دارد!!

بدون عشق تو عالم كجا بها دارد!!


السلام علیک یا ابا عبدالله
کدام شعر و کدام و قافیه، بند این دل شکسته مان میشود ؟ آقا توخود برای ظهورت دعا نما .....

و من قتل مظلوما فقد جعلنا لولیه سلطانا نصیرا .... :((

التماس دعا @};-
نقل قول کردن
+9 #212 مبشر گمنام 1389-09-15 17:25
آخ آخ ببخشید!

تیتر لینک قبلی اصلاح می شود:

مرگ، "ملك عبدالله " را از حضور در اجلاس شوراي همكاري بازداشت.

ان شاء الله
نقل قول کردن
+3 #211 مبشر گمنام 1389-09-15 17:22
بيماري "ملك عبدالله " را از حضور در اجلاس شوراي همكاري بازداشت

خبرگزاري فارس: اجلاس سران شوراي همكاري خليج فارس در حالي امروز در ابوظبي برگزار مي‌شود كه پادشاه عربستان به دليل وخامت حالش در اين نشست حضور ندارد و جانشين خود را روانه اين اجلاس كرده است...


www.farsnews.com/newstext.php?nn=8909151330
نقل قول کردن
+5 #210 مهدی سامنی 1389-09-15 17:18
سلام
--------
دانشجوی امام خامنه ای(مدظله العالی) طلایه دار بصیرت و روشنگری




بسم الله الرحمن الرحیم


در آستانه 16 آذر ماه روز دانشجو بر آن شدیم تا با امام امت تجدید پیمانی دوباره کنیم تا بازهم به زر پرستان دنیا پرستی که دین و وطنشان را به وعده های دروغین میفروشند نشان دهیم که ما به امام خامنه ای تعصب حیدری داریم،غیرتی از جنس عباس(ع) .

ما دانشجویان پیرو خط رهبری نمی گذاریم که غبار فتنه ها رهبر و مقتدای خود را از ما دلسرد نماید.
ما در فتنه ها چراغی هادی و فروزانی چون امام خامنه ای داریم که مانع از گمراهی ما در جامعه ای غبار آلود میشود ما رهبری یگانه در جهان داریم و حاضریم عمرمان را برای لحظه ای از زندگی اش فدا کنیم البته جان ناقابل ما را چه ارزشی که فدای رهبری چون امام خامنه ای نایب حضرت ولی عصر(روحی فداه)شود.
ما تمام سعی خود را برای برادران مسلمانمان در پاکستان میکنیم تا قطره اشکی از چشمان مولایمان جاری نشود.
رهبر ما تمام وجودش را وقف دین ومیهن خود نموده است .دانشجوی امام خامنه ای (مدظله العالی) طلایه دار بصیرت و روشنگری است او همچون زین الدین و باقری ها پشتیبان ولایت فقیه است و نمی گذارد تا به مملکتش آسیبی برسد او در صف اول جهاد است البته امروز از نوع علمی آن.
ما دانشجویان پیرو حزب الله برای مولایمان به منزله عماری برای علی(ع) هستیم و ان شاالله منتظریم تا امام خامنه ای این انقلاب را بدستان مبارک حضرت حجت(عج) تقدیم نماید.


حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای *** با خنده ی خود به درد ما خاتمه ای

زیبا تر از این نام ندیدم به جهان *** سید علی الحسینی الخامنه ای


والسلام علی عباد الله الصالحین

vavp.blogfa.com/post-177.aspx
نقل قول کردن
+2 #209 احمد سبحان 1389-09-15 17:18
وتو.ای آنکه در سال شصت و یکم هجری هنوز در ذخایر تقدیر نهفته بوده ای و اکنون، در این دوران جاهلیت ثانی و عصر توبه بشریت، پای به سیاره زمین نهاده ای،
نومید مشو،
که تو را نیز عاشورایی است
و کربلایی که تشنه خون توست
و به کهف حصین لازمان و لا مکان ولایت ملحق شوی
و فراتر از زمان و مکان، خود را به قافله ی سال شصت و یکم هجری برسانی
و انتظار می کشد
تا تو زنجیر خاک از پای اراده ات بگشایی
و از خود و دلبستگی ها یش هجرت کنی
و در رکاب امام عشق به شهادت رسی...

شهید آوینی
نقل قول کردن
+2 #208 مبشر گمنام 1389-09-15 17:18
ازدواج مرد استرالیایی با سگش + عکس

www.jahannews.com/vdcjhaevyuqexvz.fsfu.html


جدا که دوره آخرالزمان شده...
نقل قول کردن
+5 #207 احمد سبحان 1389-09-15 17:16
مقام معظم رهبری:
مختار قیام کرد. کار بزرگی هم کرد. اما چه سود؟
آنچه نباید می شد، شد...
هیچ کس به خاطر غفلت ستایش نمی شود!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد