رایحه ظهور

امام خامنه ای (مدظله) و عبرت از تاریخ + دانلود فیلم عبرت تاریخ

تاریخ ، داستان سرگذشت اقوام پیشین است ، داستانی عبرت آموز که حرفهای زیادی برای گفتن دارد ، مطالعه احوال پیشینیان و عبرت گرفتن از سرنوشت آنها مورد تاکید فراوان قرآن مجید و روایات شریف می باشد ، مطالعه و عبرتی که می تواند بسیار سودمند بوده و از تکرار اشتباهاتی مهم و هزینه های سنگین جلوگیری کند ، ولی امر مسلمین بارها بر بحث عبرت گرفتن از تاریخ تاکید کرده و در بیانات متعددی بدان پرداخته اند ، این مقاله پرمحتوا  ، بخشی از بیانات ولی امر مسلمین پیرامون موضوع مهم عبرت گیری از تاریخ است که به همت دوستان تهیه شده است ، عزیزان را به مطالعه و مداقه در آن دعوت می کنم.

 

» ابتدای نظرات (874)
« ... فَاعتَبِرُوا یا أوُلِی الأبصار »

امام علي(عليه السلام) :
ما أكثَرَ العِبَرَ وَ أقَلَّ الاِعتِبارَ ؛
چه بسيارند عبرت‏ها ، و چه اندك است عبرت گرفتن

غرر الحكم و درر الكلم، حديث9542

« قرآن به ما میگوید که شما نگاه کنید از گذشته تاریخ درس بگیرید. قرآن صادق مصدق ما را به عبرت گرفتن از تاریخ دعوت میکند. عبرت گرفتن از تاریخ یعنی همین نگرانی که من الآن عرض کردم، چون در تاریخ چیزی هست که اگر بخواهیم از او عبرت بگیریم باید ما دغدغه داشته باشیم، باید دغدغه داشته باشیم این دغدغه مربوط به آینده است. » (بیانات امام خامنه ای در دیدار با فرماندهان لشکر27 محمد رسول الله ص 20/3/1375 )

ایام ماه محرم و صفر فرصت خوبی است که ضمن استفاده از مجالس ذکر و یاد حضرت ابا عبدالله (سلام الله علیه) با مرور درسها و عبرتهای بزرگترین واقعه تاریخ ، برای طی طریق سعادت توشه هایی برداریم و در تنگنای زمانه با کمک آن عبور کنیم . نکته ای که در این نوشته مورد توجه قرار می دهم تفاوت درس و عبرت است که متأسفانه در بیشتر نوشته ها و بیانات به آن با دیده یکسان نگریسته می شود .

تفاوت درس با عبرت در این است که در درس آموزی ما نقطه های افتخار آفرین عاشورا را محور و الگو قرار می دهیم و آنها را سرمشق زندگی پاکیزه خدا پسند معرفی میکنیم . مانند : فداکاری ، گذشت ، قیام برای خدا ، ولایت پذیری ، پاسداری از ارزشها ، محبت و عشق به حضرت حق و . . . ، اما در عبرت آموزی تنها به اوجها نگاه نمی کنیم بلکه حضیضها را هم می بینیم ؛ در این بحث عوامل زمینه ساز این حادثه ، شیوه ها و روشهای دشمن ، راز و رمز پیروزی و شکست در این امتحان بزرگ مورد بحث قرار میگیرد .

عبرت از ریشه عبور است . عبرت از تاریخ یعنی از حال به گذشته رفتن وگذشته را دقیق بررسی کردن و آن را فرارو قراردادن . « عبرت آموزی » یعنی به تاریخ به عنوان یک جریان نگریستن نه جرقه .

« عبرت آموزی » یعنی به تاریخ به عنوان کلاس درس نگاه کردن نه سرگرمی و افسانه . « عبرت آموزی » یعنی حوادث تلخ و شیرین گذشته را آئینه آینده قرار دادن .

تاریخ را دو نوع میشود خواند . یک نوع مثل قصه بخوانیم که ببینیم قبلاً چه اتفاقی افتاده ، به قصد آفرین و نفرین گفتن به کسانی ؛ که این خوب است اما اصلاً کافی نیست . این نوع استفاده از تاریخ برای ما که می خواهیم اقتدا به اهل بیت (علیهم السلام) کنیم بدلیل این که مفهوم امام و امت در آن تحقق پیدا نمیکند اصلاً کافی نیست .

نوع دوم ، خواندن تاریخ و سیره پیامبر(صلی الله علیه و آله) و ائمه (علیهم السلام) به قصد عبرت است . . قرآن هر جا اشاره ای به سرگذشت امم صالح وفاسد گذشته کرده است با کلمه « فاعتبروا » به این نوع بررسی تاریخ سفارش کرده است . ائمه (علیهم السلام) هم ما را به این نوع بازخوانی تاریخ توصیه کرده اند . این نوع استفاده از تاریخ فقط قصه خوانی نیست بلکه خواندن به قصد اعتبار و عبرت گرفتن است .

عبرت گرفتن یعنی چه ؟یعنی جوهر تاریخ را بشناسیم و موارد مشابه را در دوران خود بیابیم و از سوراخی که کسانی در دوره ای گزیده شده اند ، مواظب باشیم ما گزیده نشویم . در چاله هایی که کسانی قبلاً افتاده اند ، ما نیفتیم .عبرت گرفتن از تاریخ یعنی مواجهه صحیح و تجربه اندوزانه با تاریخ . عبرت گرفتن یعنی اینکه بفهمیم چه کسانی در گذشته چه کردند و چرا ؟ و چه نکردند و چرا ؟ و اینکه ما باید چه کار بکنیم و چه نباید بکنیم و چرا ؟

عبرت گرفتن از تاریخ شبیه سازی نیست . شبیه سازی این است که بگردیم در تاریخ و یک شبیهی برایش درست کنیم . این غیر از عبرت است . شبیه سازی تحریف تاریخ است . شبیه سازی یعنی فقط مثلاً : در تاریخ گشتن و شباهتهای اتفاقی بین اسم ، زمان و مکان و ... پیدا کردن ؛ که هیچ پیام محتوایی ندارد ، بلکه فقط شباهت ظاهری است و بعد از آن نتیجه گرفتن و داوری کردن راجع به امروز یا آن روز . این شبیه سازی است که البته کار درستی نیست و تحریف تاریخ است و نتیجه نادرست گرفتن از تاریخ است که متأسفانه از این دست کارها کرده اند .

عبرت گرفتن از تاریخ شبیه یابی است نه شبیه سازی .!

یعنی تاریخ خواندن نه فقط به قصد آفرین و نفرین گفتن به کسانی ، بلکه خواندن تاریخ برای اینکه بداند چه باید بکند . و آن وقت باید خط و ربط های گذشته را با زمان حال شناخت آن زمان است که می توان در فتنه و شبهه درست موضع گرفت و بازی نخورد .

پس فایده و ثمر عبرت از تاریخ و شبیه یابی در احوال پیشینیان ، این است که در فتنه ها و شبهه ها فریب نخورد . یعنی برای مصون بودن از فتنه ها و در امان بودن از حملات دشمن آگاهی از تاریخ و عبرت گرفتن از آن جزء لوازم حتمی و لازم است .

 عاشورا  عبرتهایی فراتر از درس دارد . نگاهی به بیانات امام خامنه ای در خصوص این موضوع می نماییم .آقا در جایی فرمودند :

« . . . کم بودن ایمان در عمل بعدی ما اثر میگذارد . مثلاً وقتی میدان جهاد و امتحان پیش می آید کمبود ایمان ما خودش را نشان میدهد . ما که با یک ایمان وافر در جایی توانسته ایم جستی بزنیم ، حرکتی بکنیم و کار بزرگی انجام دهیم ، وقتی در مقابل همان کار قرار میگیریم ، دست و پایمان می لرزد . درست مثل اینکه کسی در جوانی میتوانسته از جوی دو متری بپرد . اما الآن وقتی به همان جوی میرسد ، نمیتواند . اثر منفی عمل روی ایمان و ایمان روی عمل نتیجه اش این می شود که پنجاه سال بعد از هجرت پیغمبر و چهل سال بعد از وفات آن حضرت ، نوه او که عزیز ترین انسان پیغمبر است . یعنی امام حسین ( علیه السلام) در مقابل حکومت جانشین پیغمبر قرار میگیرد و با آن وضع فجیع به شهادت میرسد .من یک وقت گفتم اینها عبرت های تاریخ است فراتر از درس است . ( بیانات امام خامنه ای در خطبه های نماز جمعه تهران 20/8/1383 )

حضرت امام خامنه ای در باره خصوصیات درس و عبرت میفرمایند : « در مباحث مربوط به عاشورا ، سه بحث عمده وجود دارد :

یکی بحث علل و انگیزه های قیام امام حسین علیه السلام است ، که چرا امام حسین قیام کرد ؛ یعنی تحلیل دینی و علمی و سیاسی این قیام.  . . .

بحث دوم ، بحث درسهای عاشوراست که یک بحث زنده و جاودانه و همیشگی است و مخصوص زمان معینی نیست . درس عاشورا ،درس فداکاری و دینداری و شجاعت و مواسات . درس قیام لله و درس محبت و عشق است . یکی از درسهای عاشورا ، همین انقلاب کبــیری است که شما ملت ایران پشت سر حسین زمان و فرزند ابی عبدالله علیه السلام انجام دادید.  . . .

بحث سوم ، درباره ی عبرتهای عاشوراست که چند سال قبل ما این مسأله را مطرح کردیم که عاشورا غیر از درسها ، عبرتهایی هم دارد . بحث عبرتهای عاشورا مخصوص زمانی است که اسلام حاکمیت داشته باشد . حداقل این است که بگوییم عمده این بحث ، مخصوص به این زمان است ؛ یعنی زمان ما و کشور ما ، که عبرت بگیریم . »

بعد حضرت آقا در توضیح بحث عبرت فرمودند : « ما قضیه را اینگونه طرح کردیم که چطور شد جامعه اسلامی به محوریت پیامبر عظیم الشأن ، آن عشق مردم به او ، آن ایمان عمیق مردم به او ، آن جامعه سر تا پا حماسه و شور دینی و آن احکامی که بعداً  مقداری درباره آن عرض خواهم کرد ، همین جامعه ساخته و پرداخته ، همان مردم ، حتی بعضی همان کسانی که دوره های نزدیک به پیامبر را دیده بودند ، بعد از پنجاه سال کارشان به آنجا رسید که جمع شدند ، فرزند همین پیامبر را با فجیعترین وضعی کشتند ؟! انحراف ، عقبگرد ، برگشتن به پشت سر ، از این بیشتر پیدا میشود ؟! »   ( بیانات امام خامنه ای در خطبه های نماز جمعه تهران 18/2/1377 )

و در جایی دیگر امام امت درباره عاشورا و درسها و عبرتهای آن میفرمایند : « این حادثه باقی است . این حادثه عظیم ، یعنی حادثه عاشورا، از دو جهت قابل تأمل و تدبر است . . .

جهت اول ، درسهای عاشوراست . عاشورا پیامها و درسهایی دارد . عاشورا درس میدهد که برای حفظ دین، باید فداکاری کرد . درس میدهد که در راه قرآن ، از همه چیز باید گذشت . درس میدهد که در میدان نبرد حق و باطل ، کوچک و بزرگ ، زن و مرد، پیر و جوان ، شریف و وضیع و امام و رعیت با هم در یک صف قرار میگیرند . درس میدهد که جبهه دشمن با تمام تواناییهای ظاهری ، بسیار آسیب پذیر است . . . .

جهت دوم از آن دو جهتی که عرض کردم ، عبرتهای عاشوراست . غیر از درس ، عشورا یک صحنه عبرت است . انسان باید به این صحنه نگاه کند ، تا عبرت بگیرد . یعنی چه ، عبرت بگیرد ؟یعنی خود را با آن وضعیت مقایسه کند و بفهمد در چه حال و در چه وضعیتی است ؛ چه چیزی او را تهدید میکند ؛ چه چیزی برای او لازم است ؟ این را میگویند عبرت .

شما اگر از جاده ای عبور کردید و اتومبیلی را دیدید که واژگون شده یا تصادف کرده و آسیب دیده ؛ مچاله شده و سرنشینانش نابود شده اند ، می ایستید و نگاه می کنید ، برای اینکه عبرت بگیرید . معلوم شود که چطور سرعتی ، چطور حرکتی و چگونه رانندگی ای ، به این وضعیت منتهی میشود . این هم نوع دیگری از درس است ؛ اما درس از راه عبرت گیری است . . .  ( بیانات امام خامنه ای در دیدار فرماندهان گردانهای عاشورا ی نیروی مقاومت بسیج سراسر کشور در سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام 22/4/1371 )

در این زمان که اسلام حاکم است و زمان به تعبیر امام امت مخصوص عبرت از تاریخ است و خصوصاً زمانی است که اوج هجمه ها و تخریب ها علیه دولت اسلامی از سوی دشمنان و بد خواهان می شود ، و متأسفانه از سوی عده ای بی اطلاع هم این تخریبها و تهمتها ترویج و تکرار میشود ؛ باری دیگر به تماشای مستند « عبرت تاریخ » می نشینیم .

در باره جناب مختار و قیام او برای خونخواهی امام حسین (علیه السلام) قضاوتهای گوناگونی شده که در تناقض با یکدیگرند. بعضی او را خودسر و برخی هم به او به عنوان فردی که به جای اقتدا به امام سجاد (علیه السلام) به محمد حنفیه اقتدا کرده متهم میکنند . یعنی او را مطیع جریان اصلی امامت نمیشناسند .حضرت امام خامنه ای در باره چگونگی بررسی سیره افراد کلید راهنمایی دارند که میفرمایند :

« سیره ی هر کسی به معنای واقعی کلمه ، آن گاه روشن میشود که ما جهت گیری کلی آن شخص را بدانیم و سپس به حوادث جزئی زندگی او بپردازیم . اگر آن جهت گیری کلی دانسته شد ، آن حوادث جزئی هم معنی پیدا می کند ؛ اما اگر چناچه آن جهت گیری کلی دانسته نشد یا غلط دانسته شد ، آن حوادث جزئی هم بی معنی یا دارای معنی نادرستی خواهد شد ، و این مخصوص امام سجاد یا سایر امامان نیست بلکه این اصل در موذد زندگی همه صدق میکند .  » ( مجله پاسدار اسلام ش 6 )

با این بیان نظر حضرت امام خامنه ای در مورد جناب مختار چنین است :

« اگر ائمه (ع) از جمله امام سجاد (علیه السلام) در آن شرایط می خواستند به حرکات آشکار و قهر آمیزی دست بزنند ، یقیناً ریشه شیعه کَنده میشد و هیچ زمینه ای برای رشد مکتب اهل بیت و دستگاه ولایت و امامت در دوران بعد باقی نمی ماند ، بلکه همه از بین میرفت و نابود میشد . لذا می بینیم در قضیه مختار اعلام هماهنگی نمیکنند ، گرچه در بعضی روایات آمده است که ارتباطاتی پنهانی با مختار داشتند ، ولی هیچ شکی نیست که آشکارا با او هیچ روابطی نداشته اند و حتی در بعضی روایات دیده میشود که امام سجاد نسبت به مختار بد گویی میکنند ، و این طبیعی به نظر میرسد که این یک عمل تقیّه آمیزی باشد که رابطه ای بین آنها احساس نشود .

البته اگر مختار پیروز می شد حکومت را به دست اهل بیت می داد ، امّا درصورت شکست اگر بین امام سجاد (ع) و او رابطه ی مشخص و واضحی وجود میداشت یقیناً نقمت آن ، دامن امام سجاد (ع) و شیعیان مدینه را هم میگرفت و رشته ی تشیع قطع می شد . لذا امام سجاد هیچ گونه رابطه آشکاری با مختار برقرار نمی کنند . » ( مجله پاسدار اسلام ش 9 )

پس به نظر معظم له بی شک مختار با اذن پنهانی امام قیام فرموده و ولائی بوده و قصدش هم پس از پیروزی تسلیم حکومت به امام بوده است . پس می بایست اهل زمان مختار با او همراه می شدند . در قضایای قیام جناب مختار می بینیم که زمان شروع قیام هم ، ایشان از همه بزرگان شیعه آنروز کوفه برای شرکت در این قیام دعوت نمودند . امّا بزرگان و معاریف کوفه که از جمله محدثان و قرّاء و  فقهاء مثل سلیمان صرد خزاعی و . . . به خیال این که مختار در سودای حکومت است از دعوت او سر پیچی کردند ، و قیامی را خود سامان دادند که سر انجام آن به شکست انجامید و همه کسانی که همراه او رفتند کشته و هلاک شدند . و امروز جز نامی کلی به عنوان قیام توابین چیزی از آنها باقی نمانده است .

پس در این زمان هم باید بسیار مراقب بود حرف اول و آخر را رهبر قیام میزند . گوش کردن به حرف دیگری به این عنوان که او فقیه و عالم و ریش سفید و علامه است همان فتنه و آزمایشی است که گرفتارانش را به مسلخ خون میبرد و در بستر تاریخ به فراموشی میسپارد .

و دشمنان و بد خواهان بدانند ؛ ما اهل این زمان -  فرزندان امام خمینی (ره) و سربازان و شاگردان امام خامنه ای و منتظران فرزند فاطمه (س) و علی (ع) ، حضرت حجت بن الحسن (ارواحنا فداه)  - نخواهیم گذاشت فرزندانمان در تاریخ بخوانند : « سید علی تنها ماند !!»

حتی اگر دشمن از سرهایمان کوه ها بسازد .

والسلام علیکم و علی عباد الله الصالحین

اقل الطلاب مهدی کیانی نسب

.....................

نگاهی دوباره به مستند " عبرت تاریخ "

 

بعد از انتشار فیلم مستد " عبرت تاریخ " در ماه مبارک رمضان گذشته ، که البته با تخریب های گسترده ای( در سطح صدا و سیما و برخی روزنامه ها و سایتهای مطرح) قبل! و بعد از انتشار فیلم همراه بود و باز همان تهمت تکراری انتساب به جریان انحرافی و مشابهت سازی که حتی در متن فیلم مذکور به صراحت چندین بار رد شده است ، و با وجود عدم انتشار این مستند به صورت سی دی در جامعه ، الحمدلله (به کمک دوستان تخریب چی!) اقبال قابل توجهی به فیلم عبرت تاریخ در فضای نت و غیر نت شد و بعد از گذشت ماهها ، هنوز که هنوز است بعلت جذابیت موضوع(تشابه اتهامات جناب مختار و دکتر احمدی نژاد) بعنوان فیلمی جذاب در جامعه مطرح است ، با توجه به مقاله ی برادر عزیزمان حجت الاسلام کیانی نسب پیرامون عبرت از تاریخ و پرس و جوی برخی کاربران پیرامون چگونگی تهیه فیلم عبرت تاریخ ، مناسب دیدیدم که بار دیگر فیلم مذکور را برای دانلود در پست اول سایت قرار دهیم. این فیلم مستند علی رغم تهمت تعجب آور مخالفان مبنی بر مشابهت سازی میان جناب مختار و دکتر احمدی نژاد ، ضمن مردود دانستن چند باره این موضوع بی پایه ، به بررسی شباهت عجیب 10 اتهام بزرگ جناب مختار و دکتراحمدی نژاد بصورت مستند می پردازد و شباهت بسیار عجیب این اتهامات را نشان می دهد ، گویی نحوه برخورد با افراد برجسته و تاریخی جبهه حق ، دستورالعملی مشخص دارد که در مقاطع مختلف تاریخی تکرار می شود.

البته همچنانکه در آخر فیلم بیان می شود ، متفاوت بودن شرایط جبهه حق و باطل در عصر حاضر و صدر اسلام ، این توقع و امیدواری را بوجود می آورد که با بصیرت مثال زدنی مردم و رهبری الهی ولی امر مسلمین ، مرحله آخر تخریب ها و اتهامات در مورد مختار که به شهادت این بزرگمرد شیعی انجامید در عصر حاضر تکرار نگردد و با مجاهدت و بصیرت ، که بفرموده ولی امر مسلمین الحمدلله در میان توده های مردمی موج می زند ، جبهه حق با پیروزی از این مرحله عبور کرده و به عاشورای وعده داده شده که در آن تاریخ ورق خواهد خورد ، هرچه زودتر برسد.

دانلود فيلم مستند " عبرت تاريخ " :

( زمان فيلم  37 دقيقه مي باشد)

لينك بخش اول ( كيفيت عالي) :

http://www.mediafire.com/?57xa7wk2rks7e7l

(بخش اول لينك جديد ( كيفيت عالي)  ) :

http://www.4shared.com/folder/5eBjZ-zR/_online.html

لينك بخش دوم ( كيفيت عالي) :

http://www.mediafire.com/?9cbayhl842dycii

( لينك با كيفيت متوسط هم بزودي ارائه خواهد شد)

لینک قسمت اول برای موبایل:

http://www.mediafire.com/?rf0o11559vesr1e

لینک قسمت دوم برای موبایل:

http://www.mediafire.com/?qq5px3wzcnhqca5

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #874 مهدوی 1391-01-11 13:04
تطبیق شخصیت‌ها از آسیب‌های جدی بحث مهدویت است

حجت‌الاسلام جعفری گفت: همچنانکه توقیت و تعجیل، نادرست است، تطبیق نیز ناصواب است. به این توضیح که عده‌ای با خواندن یا شنیدن چند روایت در علایم ظهور، آن‌ها را بر افراد یا حوادثی تطبیق می‌دهند. البته خود تطبیق روایات بر حوادث، آفت و آسیب نیست، بلکه آفت، مطالب و ادعاهایی است که افرادی به صرف خواندن یک یا دو روایت و بدون بررسی آیات و روایات و مطالب تاریخی و قدرت تشخیص صحیح و سقیم روایات مطرح می‌کنند، یعنی بدون داشتن تخصص به اظهار نظر می‌پردازند.

پژوهشگر مسائل مهدویت گفت: این تذکر لازم است که در روایات، تشخیص مولفه‌ها و علایم سپاه حق و باطل به عهده‌ی علمای راستین گذاشته شده است؛ همان‌ها که در عصر غیبت کبرا به عنوان «نواب عام» عهده‌دار این امور گشته‌اند.

پیامدهای تطبیق چیست؟

وی درباره پیامدهای آسیب تطبیق گفت: ناامیدی و یأس در اثر عدم اتفاق ظهور از پیامدهای تطبیق است. همچنین به دلیل عدم تحقق تطبیق‌های مطرح شده، باعث بی‌اعتقادی افراد و مردم نسبت به اصل ظهور می‌شود و افراد در اصل ظهور و روایات به شک و تردید می‌افتند.

خاستگاه‌های تطبیق چیست؟

حجت‌الاسلام جعفری گفت: از جمله خاستگاه‌های تطبیق عبارت است از: توهم‌زدگی، هوا و هوس و مشکل مطرح‌سازی خود (نوعی بیماری روحی و روانی)، دخالت افراد غیر متخصص در مطالب کاملاً فنی و تخصصی، عدم روشن‌گری کافی توسط علما، عدم تبیین علایم حتمی و غیر حتمی، عدم طرح مسأله «بداء» و مسایل مرتبط با علایم ظهور، نداشتن عکس‌العمل مناسب در مقابل مدعیان! و دشمنی پنهان و مرموز!

راه درمان آسیب تطبیق چیست؟

وی گفت: به چند طریق می‌شود آسیب تطبیق را درمان کرد: تبیین و روشن‌گری، تکذیب و مبارزه با انحرافات و کار کارشناسی در مورد علایم و ویژگی‌ها از سوی علما و دانشمندان.



www.farsnews.ir/newstext.php?nn=13910110000532
نقل قول کردن
+2 #873 هادي 1390-11-06 14:22
به نقل از ارش:

من که طرفدار هیچ حزب یا گروهی نیستم این اقایی که باهاش چت می کردم منظورش انقلاب های عربی بود.پس راسته می گن خیلی ها از این جنبش می ترسن.کلش به همین جنبش نسبت دادی.نه باید قبول کنیم خیلی اونجا ازادی بیان و... بیشتره و ایران هیچ وقت نمیتونه اون طوری بشه.همون طور که گفتم برادرم سوئد درس می خونه.میگه یک شبکه تلویزیونی که چند نفر به تبلیغ اسلام می پردازن و ازادی کامل دارن شما می تونین همچنین شبکه های ازاد رو در ایران پیدا کنید؟؟؟؟؟؟؟؟

يك جوري از آزادي در غرب حرف مزني وفكر ميكني از همه چيز خبر داري دوست عزيز در غرب آزادي كامل ولنگاري هست و آ زادي بيان به هيچ وجه وجود نداره (كافيه اظهار نظر در مورد هولوكاست در يك روز نامه بشه )اصلا كسي جرات داره . ويكي ازفاميل بنده كه مدت 36 ساله ساكن نيويورك ومنطقه منهتن ميباشه چندسال قبل ايران بود ودرمورد فقر وبيخانمان ها در اونجا زياد تعريف كردند وقرار شد از اون مناطق براي بنده فيلم بگيره وگفت در خود نيويورك جاهايي هستش كه زندگي در پايين شهري مثل شيراز (مقايسه چون متولد وخانه در شيراز داره)خيلي بهتر از اونجاست .وچند روز پيش تلفني با ايشون تماس گرفتم ومن در مورد اوضاع اونجا از او پرسيدم گفتند حرف سياسي نزن ودر مورد قول فيلم هم گفتند حرفش نزن وفقط حرف عوض ميكرد كه حالتون چطوره واز فلاني چه خبر .....بنده بهش گفتم ما هيچ مشكلي نداريم هرچه دل تنگت ميخواد بگو فقط توهين به رهبر نكن كه خيلي حساسم وبا توجه به ارادتم نسبت به دكتر بازهم هرچه دوستداري دكتر هم بينصيب نزار تا بهت ثابت بشه كه تو ايران لااقل آزادي هر هرفي بزني وبنده با تلفن همراه اول تماس گرفته بودم .(اللهم عجل لوليك الفرج )
نقل قول کردن
+6 #872 رصد 1390-11-06 13:32
به نقل از عبدالرحمن:
به نظر میرسه که آی پی بنده مسدود شده البته امیدوارم فقط یک گمان باشه به هر حال


سلام بر شما

ای پی شما مسدود نیست.

رصد @};-
نقل قول کردن
+4 #871 عبدالرحمن 1390-11-06 12:55
به نظر میرسه که آی پی بنده مسدود شده البته امیدوارم فقط یک گمان باشه به هر حال

به نقل از صبح قريب=منافق:

شدي مثل خروس جنگي به هر حرفي ميپري ؟
تكليف ما حمايت از شيعيان است حال اين دشمن ومخالف هر اسمي داشته باشه .اهل سنت در عداوت ودشمني باشيعه از يهود هم بدترند گرچه من معتقدم ريشه صهيونيزم بايد خشكيده شود


خدا تو و همفکرانت را لعنت کند که اینطور دل امام زمان @};- را خون میکنید
شیعه وسنی حاصل کارهای شیطانی نظام سلطه است
اسلام و کفر همین و بس
نبردی که سفیانی لعنت الله علیه راه میاندازد برای همین کارهای شماست
بعبارت دیگر اگر سفیانی لعنت الله طرفدارانی پیدا میکند علتش اینست که نان خوانین وهابیت و حجتیه را میخورد.
همین شماها فردا روبروی امام زمان @};- می ایستید.
باعث تأسف است که کسی به این شخص اعتراض نکرد
________________________________________

به نقل از سرباز:

منظورتون از این عددا چیه؟


بیشتر بخوانید
جنگ اعداد
w3.blogsky.com/1390/11/03/post-78/


به نقل از مزدور:

باغیرت، مذهبی‌، گلشیفته رو ولش کن، مریمو زهره رو بچسب که دارن از روی فقر خود فروشی می‌کنن!! با غیرت جلوی دزدی و گرونیه و نه بسامنی این دولت مغول رو بگیر تا زنان خود فروشی نکنان برای سیر کردن شکم بچه هاشون. اون موقعه که اختلاس می‌شه چرا کفن نمیپوشید؟؟ چرا رگه غیرتتون بیرون نمی‌زنه؟

مسلمان با آبرو است.
اون افراد هم ذاتاً این طور هستند و البته حکومت نباید بگذارد که کسی متوجه فقر شود.
نقل قول کردن
+10 #870 u313.ir 1390-11-06 12:03
سلام به همه ی دوستان عزیز
پست جدید منشر شد
اسباب کشی کنید پست جدید! @};-
دعا برای فرج امام عصر عج یادتون نره [-O

حوادث عظیم2012 ، از پیش بینی صادقانه تا توطئه ی پیش دستانه
www.u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=891:2012&catid=77:1389-04-03-20-24-30
@};-
نقل قول کردن
+9 #869 علی جعفری 1390-11-06 12:03
مواضع قطر و عربستان موید دست داشتن آنها در توطئه ضد سوری است
روزنامه لبنانی البناء در شمارگان امروز خود بیان داشت مواضع برخی از کشورها در قبال گزارش ناظران عرب در سوریه نشانگر این است که این کشورها در توطئه ضد سوری نقش مستقیم دارند.
نور الدین جمال، نویسنده مقاله ای تحت نفرت در کینه در روزنامه البناء بیان داشت... www.islamtimes.org/vdcd9s0fxyt0sf6.2a2y.html

مطالب مرتبط با فوق:

راز ناامني در سوريه؛ توطئه سعودي‌ها، قطري‌ها، آمريكا و اسرائيل
www.islamtimes.org/vdcgun93.ak9yz4prra.html

عربستان و قطر نیروهای القاعده و سلفی منطقه را علیه سوریه بسیج کرده‌اند
www.islamtimes.org/vdcirvazut1arv2.cbct.html

گزارش ناظران سوریه وزرای خارجه «عربستان و قطر» را برآشفت
www.islamtimes.org/vdcb55b88rhbfsp.uiur.html

بازداشت بیش از 70 عربستانی، کویتی و عناصر امنیتی قطری در سوریه
www.islamtimes.org/vdcaaon6o49nuy1.k5k4.html

انتقاد ولعیهد قطر از مداخله سعودی‌ها در بحرین
www.islamtimes.org/vdciv3ay.t1auw2bcct.html
نقل قول کردن
+9 #868 سید مرتضی 1390-11-06 12:00
درب خیبر روی بازوان امام/ هدایت های رهبری موقعیت “کربلا” را به شرایط “بدر و خیبر” تغییر داد

منبع:http://www.rahapress.com/
نقل قول کردن
+9 #867 علی جعفری 1390-11-06 11:38
چرا تجمع مقابل منزل افروغ لغو شد؟

عماد افروغ درباره شایعه اجتماع اعتراض آمیز در مقابل منزلش، گفت: این مسئله صحت داشته و قرار بود این مسئله اتفاق بيافتد.

این استاد دانشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، افزود: قرار بود اجتماع اعتراض آمیزی در مقابل منزل من صورت بگیرد که با ایجاد تمهیدات ویژه و دخالت نیروهای ذی ربط این مسئله اتفاق نیافتاد.
www.tabnak.ir/fa/news/222217/چرا-تجمع-مقابل-منزل-افروغ-لغو-شد
نقل قول کردن
+9 #866 آخرین اخبار 1390-11-06 11:35
اعلام آمادگی مجلس ایران برای بررسی فوری طرح 'قطع صادرات نفت به اروپا'
قتل یک کشیش سوری توسط افراد مسلح برای ایجاد درگیری مذهبی
فرار وکیل مدافع حسنی مبارک از بیم خشم مردم مصر
بیکاری و خودسوزی جوانان بمب ساعتی در مغرب
القاعده سرانجام در سوریه اعلام موجودیت کرد
داوداوغلو: مرز ایران و ترکیه، مرز صلح باقی می ماند
بان کی‌مون: تنگه هرمز اهمیت بسیاری برای تجارت جهانی دارد
وزیر خارجه ترکیه: در امور داخلی کشورها مثل سوریه و لیبی دخالت نکردیم
سرکوب شدید تظاهرات مردمی بحرین توسط آل‌خلیفه/شهادت یک شهروند بحرینی دیگر
اقدامات آمریکا در خلیج فارس باعث تقابل چین و روسیه با آمریکا می‌شود
ایران در جنگ‌های اخیر خود بدون شلیک یک گلوله پیروز شده است / متحدین غرب در منطقه از هراس به خود می‌لرزند
هند: همچنان به واردات نفت از ایران ادامه می‌دهیم / به هیچ عنوان از تحریم‌های غرب پیروی نمی‌کنیم
اردوغان به جای زبان‌درازی مقابل سوریه به فکر قبرس باشد
ترور رهبران انقلاب عواقب وخیمی برای آل‌خلیفه درپی دارد/دفاع مقدس را آغاز خواهیم کرد
اخوان‌ المسلمون به هیچ‌ وجه با اسرائیل مذاکره نمی‌کند
شهادت عضو ائتلاف جنبش جوانان 14 فوریه بحرین/شهادت دو شهروند بحرینی دیگر در اثر استنشاق گاز سمی
در سالروز انقلاب مصر؛ شعارهای ضد صهیونیستی در التحریر/ عرصه بر نظامیان تنگ تر شد
در گفتگو با العربیه؛ خط و نشان داود اوغلو برای سوریه/ تشدید تحریم ایران را ضروری نمی دانیم
مجلس فروش نفت به اروپا را ممنوع می‌کند/ هشدار صریح ایران به اروپا
اعتراض‌های مردمی علیه تشکیلات خودگردان به خیابانهای رام‌الله رسید
نقل قول کردن
+8 #865 http://www.askdin.co 1390-11-06 11:31
به نقل از www.askdin.co:
این طرح تکمیل شد با مدد مولا صاحب الزمان عج :

سومین طرح جهانی دعا و التجا برای تعجیل در فرج امام زمان عج از اربعین تا فاطمیه




برنامه اصلی نهضت جهانی دعای فرج :

بعد از هر نماز ( صبح ، ظهر ، عصر ، مغرب ، عشاء ) : 14 مرتبه ذکر شریف اللهم عجل لولیک الفرج


برنامه اصلی نهضت جهانی دعای فرج :

بعد از هر نماز ( صبح ، ظهر ، عصر ، مغرب ، عشاء ) : 14 مرتبه ذکر شریف اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
+7 #864 http://www.askdin.co 1390-11-06 11:27
با عرض سلام خدمت جناب اقای علی اصغر عزیز و دیگر دوستان و مدیران و زحمت کشان و مبشران این سایت لطف این طرح را در سایت رایحه ی ظهور هم ایجاد کنید
ان شاء الله با متوجه کردن دیگران به این امر مهم ظهور و دعا برای ان ان هم دعای همگانی که امر خود اهل بیت است برای ظهور گامی در راه تعجیل در فرج امام زمان عج و نجات مردم جهان از دست ظلم و فقر و استکبار و جنگ و فتنه و اشوب و ... برداریم
اجرک بقیه الله
نقل قول کردن
+10 #863 http://www.askdin.co 1390-11-06 11:23
این طرح تکمیل شد با مدد مولا صاحب الزمان عج :
www.askdin.com/thread16140-3.html

مدیران محترم لطفا این پست را در پست اول همین تایپیک هم ویرایش و قرار دهید
منبع : elteja.com/.../91-arbaeen-ta-fatemiyeh#comments

سومین طرح جهانی دعا و التجا برای تعجیل در فرج امام زمان عج از اربعین تا فاطمیه



بسم الله الرحمن الرحیم
در راستای عمل به فرمان مولا صاحب الزمان سلام الله علیه به زیاد دعا کردن برای تعجیل فرج (1) و اتحاد و یک دلی شیعیان بر این امر (2) و تاکید امام صادق علیه السلام بر دعای دست جمعی شیعیان (3)



و در پی استقبال عاشقان و محبین مولا صاحب الزمان از دو طرح ضجه ی جهانی برای تعجیل فرج (از اول ذی الحجه تا عاشورا و از عاشورا تا اربعین)، از خداوند متعال تمنا داریم، توفیق اجرای سومین برنامه ی دعای همگانی را به مدد مولای عزیزمان ، از اربعین حسینی تا ایام فاطمیه به ما عنایت فرماید

برنامه اصلی نهضت جهانی دعای فرج :

بعد از هر نماز ( صبح ، ظهر ، عصر ، مغرب ، عشاء ) : 14 مرتبه ذکر شریف اللهم عجل لولیک الفرج

برنامه فرعی :

زمان برنامه فرعی : هر شب ساعت 22:30
ریز برنامه :
1 - ذکر شریف صلوات با عجل فرجهم، 100 مرتبه
2 - دعای اللهم کن لولیک ... 5 مرتبه
3 - ذکر شریف اللهم عجل لولیک الفرج، 40 مرتبه

توضیحات :
-/// از هر تاریخی می توان به این جمع پیوست (از همین امروز و همین الان شروع کنیم)

-//// برنامه اصلی بسیار با اهمیت است زیرا بهترین زمان برای استجابت دعا بعد از هر نماز می باشد بنابر این ان شاء الله حتما به برنامه اصلی عمل خواهیم کرد و اما برنامه ی فرعی را هر کس به دلخواه خویش و هر زمان و تاریخی که توانایی انجام ان را داشت انجام دهد .
نقل قول کردن
+14 #862 علی جعفری 1390-11-06 11:22
امشب رأس ساعت 19:30 از شبکه سه

از ساعت 19:15صورت می‌گیرد

حضور خانواده شهید احمدی‌روشن در برنامه امشب "دیروز، امروز، فردا"

پدر، مادر و همسر شهید مصطفی احمدی‌روشن از شهدای عرصه جهاد علمی این هفته میهمان برنامه "دیروز، امروز، فردا"هستند.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901106000143


نقل قول کردن
+11 #861 علی جعفری 1390-11-06 11:14
القاعده سرانجام در سوریه اعلام موجودیت کرد

بعد از چندین ماه رد حضور القاعده در سوریه از جانب اعراب و تاکید چند باره سران سوریه مبنی بر حضور خرابکارانه گروهک تروریستی القاعده در این کشور، یک جماعت با انتشار پیامی، در سوریه اعلام حضور کرد.



در روزها و چند ماه اخیر در خصوص سوریه، حرف و حدیث از حضور گروهک تروریستی القاعده در سوریه شدت گرفته بود.

اخیرا یک وزیر لبنانی هشدار داده بود که القاعده در لبنان در نزدیکی مرزهای سوریه فعال است و به کار قاچاق سلاح به سوریه و تغذیه گروه‌های مسلح سوریه مشغول است.

سرانجام گروهی که خود را «جبهه یاری اهل شام» نامید، در تصاویری ضبط شده که روزنامه الاخبار لبنان به آن دست یافت، حضور خود را برگرفته از القاعده و حاضر در سوریه اعلام کرد.

پیش از این سران سوریه در پی چند انفجار تروریستی در دمشق اعلام کرده بودند که عناصر گروهک القاعده در این انفجارها دست دارند.

این نوار ویدئویی که 16 و 47 ثانیه است، محتوی سخنان فردی است که خود را الفاتح ابومحمد الجولانی می‌نامند و خود را مسئول کل جبهه یاری می‌خواند و در این سخنان افراد مسلح حاضر در سوریه را به پیوستن به این جبهه فرامی‌خواند.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901106000141
نقل قول کردن
+10 #860 منتظر 1390-11-06 10:49
سرود حضرت مهدی علیه السلام که توسط حزب الله ترکیه تهیه شده . حزب الله ترکیه اکثرشان به ظاهر سنی هستند!
حتما! گوش دهید تا باور کنید ان شاءالله ظهور نزدیک است :
askehuseyn.com/videos.php?id=20
نقل قول کردن
+11 #859 سيد موسى 1390-11-06 10:34
به نقل از حسنى:

قصدتاییدجوامع غربی راندارم ولی برادرمن اونا آمارمیدن ولی جامعه مادرهیچ موردی آماردرستی ندارد.

شما فكر مى كنى اونا آمار درست ميدن؟
اما اونقدر وضع خرابه كه حتى با آمار غلط هم نمى تونن شدت فساد اخلاقى را مخفى كنن!
نقل قول کردن
+14 #858 سيد حسن 1390-11-06 10:03
اوباما بهتر است بداند همه گزينه هاي ما هم روي ميز است.
ما مرد ِ نبرديم و ز دشمن نهراسيم
چون چوب و چُماقيم و از آهن نهراسيم
ما فلسفه ي خلقت ِ ايثار و گذشتيم
دلبسته ي مرگيم و ز مُردن نهراسيم
خنجر بزنيم از سر ِ غيرت به عدوّان
از پونز ِ سوزنده و سوزن نهراسيم
گر موشك و خمپاره ببارد ز سماوات
از خوردن خونابه ي اين تن نهراسيم
از آتش ِ سرخيم و فروزنده و مغرور
با شعله ي صد خرقه و خرمن نهراسيم
همراه (رسول) اين سخنش را همه گوييد
صد تكه شويم از تب ِ ميهن نهراسيم


[quote name="مبارز منتظر"]اوباما در کنگره ایران را به حمله نظامی تهدید کرد + فیلم و زیرنویس
نقل قول کردن
+10 #857 amperator 1390-11-06 10:02
با سلام به علي اصغر اقا و دوستان

دوستان تقاضا دارم اگر كسي كتاب شيخ جعفر مجتهدي(درمحضر لاهوتيان) رو داره واسه دانلود بزاريد

با تشكر
يا صاحب الزمان @};- @};- @};-
نقل قول کردن
+11 #856 قاسم نصراله 1390-11-06 08:03
حاج شیخ جعفر مجتهدی در تاریخ ششم ماه مبارك رمضان 1416 هـ . ق مطابق با 6/11/1374 هـ . ش هنگام ظهر روز جمعه دار فانی را وداع گفت

آقای مجتهدی می‌فرمودند:

زمانی كه در بیابانها ساكن بودم، هنگام توسل كلمه شریفه (یاحسین) را با انگشت روی خاك می‌نوشتم و آنقدر می‌گریستم تا اینكه كلمه یا حسین كه بر روی خاك نوشته بودم تبدیل به گل می‌شد و محو می‌گشت، مجدداً آن نام مقدس را روی گلها می‌نوشتم و به حدی گریه می‌كردم كه بی‌تاب گشته و از هوش می‌رفتم. ایشان فرمودند: یك روز عاشورا كه در بیابان بودم بسیار منقلب گشتم در این هنگام خطاب به آسمان كرده و گفتم؛ آسمان خجالت نكشیدی ناظر كشته شدن حضرت اباعبدالله (علیه‌السلام) بودی؟! سپس خطاب به زمین نموده و گفتم؛ ای زمین خجالت نكشیدی كه حسین فاطمه (علیهما السلام) را بر روی تو سر بریدند؟! و متصل یك خطاب به آسمان و یك خطاب به زمین می‌كردم كه ناگهان ندایی آمد. جعفر از اینجا دور شو. وقتی از آن مكان فاصله گرفتم، آسمان درهم ریخت و صاعقه‌ای آتشبار به قطعه زمینی كه به آن خطاب می‌نمودم اصابت كرد و آنجا را شكافت.


آقای مجتهدی پس از حدود چهار سال اقامت در جوار حضرت ثامن الحجج (علیه‌السلام) در تاریخ ششم ماه مبارك رمضان 1416 هـ . ق مطابق با 6/11/1374 هـ . ش هنگام ظهر روز جمعه دار فانی را وداع و روح ملكوتیشان عروج می‌نماید. روز شهادت حضرت موسی بن جعفر (علیه‌السلام) و آقا به همین مناسبت در منزلی كه به سر می‌بردند، مجلس سوگواری بر قرار می‌نمایند و در حین مراسم به شدت تمام گریه می‌كنند، این حالت تا بعد از اتمام مراسم ادامه می‌یابد. به طوری كه حالشان به حدی دگرگون می‌شود كه ایشان را به بیمارستان صاحب الزمان (علیه‌السلام) می‌برند و بعد از چند روز به بیمارستان امام رضا (علیه‌السلام) منتقل كرده و در اتاق (آی، سی، یو) بستری می‌كنند.

jafarmojtahedi.blogfa.com
نقل قول کردن
-22 #855 حسنی 1390-11-06 07:43
به نقل از خادم الرضا:

واقعاٌ مضحك .... عوض اينكه وزير بي لياقت بيايد و درباره قيمت دلار ( كه اينو كسي نه اس ام اس زد )و ارز صحبت كنه توپ رو انداخته تو دامن يك خبر گزاري ...
با فرافكني و فرار از پاسخ نمي توان ملت را سر كار گذاشت ... يك روز خبرگزاري نقش داشته روزهاي قبل شما چكار مي كرديد ...
براي بنده و خيلي از دوستان محرز شده كه جريان انحرافي بعد از موضع حضرت آقا مبني بر موقعيت بدر و خيبر بودن خواستند مثل كارهاي قبليشون به آقا فشار بيارند تا از حرف ونظر اونها كه ما تو موقعيت شعب ابي طالب هستيم را به كرسي بنشونند ...
زهي خيال باطل ):)
رها كردن كشور چند روز ممتد و عدم پاسخگويي دولت و... قيمت سرسام آور دلار رو چي ميگيد كه داره اقتصاد و توليد داخل كه مواد خامش از خارج وارد مي شه را به نابودي مي كشونه ...
واقعاٌ خجالت داره ... اميدوارم مجلسيهاي ما اگر ذره اي غيرت تو وجودشون باشه اين آدم به استيضاح بكشنش و انشاء الله نوبت معاون اول و x y هم مي رسه ...
راستي آقاياني كه ادعا داشتند اين فشارها و گروني ها مقدمات ظهور حالا چي شد سكه كه اومده پايين يعني ظهور به عقب افتاد :D ... اينقدر با روايات بازي نكنيد به اين مي گن سوء استفاده X(
والعاقبه للمتقين @};-

من باخادم الرضاهم عقیده ام
نقل قول کردن
-9 #854 حسنی 1390-11-06 07:38
به نقل از سید موسی:


نخیر برادر عزیز، یه نگاه به قبل از انقلاب بنداز... اون موقع که زور بالا سر مردم نبود، پس چه دلیلی داشت که اونقدر فساد تو ایران بیداد می کرد؟
اگه الان هم آزادی به اون شکل داده بشه (مدل ترکیه) باز به همون اندازه و شاید صدها برابر بدتر جامعه تو فساد غرق میشه.

بنابراین علت فشار و زور نیست. علت اصلی عقب موندگی ما از لحاظ تکنولوژی و علمه که باعث شده نسل جوان ما کشورهای غربی رو بعنوان الگوی پیشرفت و غایت آرزوهاشون تصور کنن و با توجه به حجم تبلیغات دشمن و فریب خوردن جوونای ما تصور می کنن اونچه که اونها در تبلیغاتشون به ما عرضه می کنن همون چیزیه که خودشون هم استفاده می کنن، در حالیکه در واقع اونطور نیست.

جوونای ما گول ظواهر عرضه شده رو میخورن در حالیکه باطن جامعه اونها متفاوته.

ضمنا عدم یا کمی استفاده جوونها از مواد آرایشی دلیلی بر عدم فساد تو غرب نیست.
اونجا اونقدر فضا بازه که اصلا نیازی به جلب توجه نیست که بخوان خودشون رو بزک کنن، در سنین پایین دخترا و پسرا با هم روابط نامشروع دارن و این روابط اونجا کاملا متعارفه و مواردی که جزو جرم حساب میشه موارد تجاوز و یا رابطه در سنین پایینتر از سن قانونیه نه رابطه های با رضایت طرفین در سن قانونی!!!

واقعا فساد اونجا بیداد می کنه، برید آمار خودشون رو مطالعه کنید.

قصدتاییدجوامع غربی راندارم ولی برادرمن اونا آمارمیدن ولی جامعه مادرهیچ موردی آماردرستی ندارد.
نقل قول کردن
+12 #853 سعاح 1390-11-06 06:31
آمریکا 15000 نیرو را برای نبرد احتمالی با ایران بہ کویت اعزام کرد:
rt.com/usa/news/us-troops-kuwait-iran-741/
نقل قول کردن
+6 #852 سعاح 1390-11-06 06:23
سلام
برادر عزیز رصد:این صفحہ با یک ویروس یا ویروس مانند URL آلودہ است۔لطفا لینکی بعنوان باراکاوباما دات آیی آر رو چک کردہ پاکسازی نمایید۔ ممنون
نقل قول کردن
-13 #851 حسین 1390-11-06 05:18
به نقل از ...:
.

وقتی که فارس به دست و پا زدن می افتد


پس از اینکه حسینی وزیر اقتصاد ، از پشت پرده افزایش قیمت طلاو ارز گفت و از ارسال پیامک توسط یک خبرگزاری رسمی سخن گفت ، گویا ضمیر مرجع خود را پیدا کرد . خبرگزاری فارس با قلمی لرزان و انفعالی اقدام به انتشار خبری در پاسخ به این اقدام شجاعانه دولت و وزیر اقتصادکرد


دکتر شمس الدین حسینی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی امروز در گفتگو با اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی، علت التهاب در بازار ارز و سکه در روز تعطیل یکشنبه(۲۸ صفر) را ارسال پیامک گسترده یک خبرگزاری اعلام کرده و گفت: این اقدام با فضاسازی رسانه‌ای همراه بوده و نرخ دروغینی برای قیمت ارز در روزهای تعطیل تعیین شده است. وی با طرح این پرسش که وقتی بیشتر از نیاز کشور، ارز داریم چه دلیلی دارد که در روزی که معامله ارزی صورت نمی گیرد، نرخ کاذب اعلام شود؟ وی همچنین تاکید کرد: دولت حق هرگونه پیگرد قضایی را برای خود محفوظ می داند.
........

فعلا دولت مجرمای اختلاس 3000 ملیاردی را تحویل بده :))
نقل قول کردن
0 #850 .... 1390-11-06 02:36
به نقل از طائر قدس:


البته یادی کنید از هم کیشان این پلیس در آن روز که به موسسه ایران حمله ور شدند و اسپری و باتوم و شوک الکتریکی و . . .

=================


www.youtube.com/watch?v=rIccco4PRRk
نقل قول کردن
+15 #849 گل نرگس 1390-11-06 01:53
به قول فرموده ي امام راحل: آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكندبه نقل از مبارز منتظر:
اوباما در کنگره ایران را به حمله نظامی تهدید کرد + فیلم و زیرنویس

خبرگزاری فارس: "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی سالانه خود در کنگره با بیان اینکه در موضوع هسته‌ای ایران همه گزینه‌ها روی میز قرار دارد بار دیگر ایران را تلویحا به حمله نظامی تهدید کرد.
www.farsnews.com/media.php?nn=13901105000876
نقل قول کردن
+14 #848 علی جعفری 1390-11-06 01:40
به نقل از بی تاب ظهور:
قذافی از جهنم تا جهنم؛
زوایای پنهان زندگی دیکتاتور صهیونیست + تصاویر
مادر قذافی از یهودیان ساکن لیبی بوده و از آنجا که در آیین یهودیت و برخلاف آیین اسلام و مسیحیت نسب فرزند از مادر و نه پدر گرفته می‌شود، بنابراین در یهودی بودن قذافی تردید نیست، ولی درباره پدر وی اختلافاتی وجود دارد، عده‌ای او را فرزند یک خلبان فرانسوی یهودی می‌دانند.




مشرق- "معمر محمد عبدالسلام ابو منیار القذافی" در سال 1942 ميلادي در قبیله "قذاذفه" یکی از قبایل فقیر و نسبتاً کوچک جنوب لیبی و در یکی از روستاهای آن به نام "جهنم" از پدر و مادری بیانگرد و چوپان به دنیا آمد اگرچه اسنادي درباره يهودي بودن مادر وي وجود دارد و با توجه به اينکه يهوديت از طريق مادر انتقال مي يابد، مي توان معمر را يهودي دانست. درباره پدر واقعي وي اطلاعي در دست نيست و گفته مي شود "محمد عبدالسلام" تنها سرپرستي معمر را به عهده گرفته و معمر در اصل، فرزند يکي از چوپانان روستاي خود بوده که به مادر يهودي او علاقه داشته است

www.mashreghnews.ir/fa/news/93082

جالب و عبرت آموز بود.
امثال قذافی ، مانند شاه ایران ، مبارک ، صدام حسین ،بن علی و علی عبدالله صالح زیادند.
زر و زور بدادشان نرسید و با خفت از دنیا رفته و یا خواهند رفت.
قذافی آن شاه شاهان آفریقا کجاست؟
کجا دفن است؟
آیا اسمی از او هست؟ یادش چطور؟
سعديا مرد نكونام نميرد هرگز
مرده آنست كه نامش به نكويي نبرند
نقل قول کردن
+9 #847 مبارز منتظر 1390-11-06 01:34
اوباما در کنگره ایران را به حمله نظامی تهدید کرد + فیلم و زیرنویس

خبرگزاری فارس: "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی سالانه خود در کنگره با بیان اینکه در موضوع هسته‌ای ایران همه گزینه‌ها روی میز قرار دارد بار دیگر ایران را تلویحا به حمله نظامی تهدید کرد.
www.farsnews.com/media.php?nn=13901105000876
نقل قول کردن
+13 #846 سید موسی 1390-11-06 01:29
به نقل از ارش:

برادرم سوئد زندگی می کنه.تو ایران دخترا با ارایشی میان بیرون که دخترای اروپایی این جور ارایشو بیشتر تو مجالس استفاده می کنن. یعنی اینجا داره بدتر از اروپا میشه.اینم نتیجه زور.دخترای بی فرهنگ جامعه ما عقده ای شدن.


نخیر برادر عزیز، یه نگاه به قبل از انقلاب بنداز... اون موقع که زور بالا سر مردم نبود، پس چه دلیلی داشت که اونقدر فساد تو ایران بیداد می کرد؟
اگه الان هم آزادی به اون شکل داده بشه (مدل ترکیه) باز به همون اندازه و شاید صدها برابر بدتر جامعه تو فساد غرق میشه.

بنابراین علت فشار و زور نیست. علت اصلی عقب موندگی ما از لحاظ تکنولوژی و علمه که باعث شده نسل جوان ما کشورهای غربی رو بعنوان الگوی پیشرفت و غایت آرزوهاشون تصور کنن و با توجه به حجم تبلیغات دشمن و فریب خوردن جوونای ما تصور می کنن اونچه که اونها در تبلیغاتشون به ما عرضه می کنن همون چیزیه که خودشون هم استفاده می کنن، در حالیکه در واقع اونطور نیست.

جوونای ما گول ظواهر عرضه شده رو میخورن در حالیکه باطن جامعه اونها متفاوته.

ضمنا عدم یا کمی استفاده جوونها از مواد آرایشی دلیلی بر عدم فساد تو غرب نیست.
اونجا اونقدر فضا بازه که اصلا نیازی به جلب توجه نیست که بخوان خودشون رو بزک کنن، در سنین پایین دخترا و پسرا با هم روابط نامشروع دارن و این روابط اونجا کاملا متعارفه و مواردی که جزو جرم حساب میشه موارد تجاوز و یا رابطه در سنین پایینتر از سن قانونیه نه رابطه های با رضایت طرفین در سن قانونی!!!

واقعا فساد اونجا بیداد می کنه، برید آمار خودشون رو مطالعه کنید.
نقل قول کردن
+11 #845 علی جعفری 1390-11-06 01:19
فوری !

انگلیس و ایتالیا نیز وارد بازی تروریستی شناسایی دانشمندان ایرانی شدند

به گزارش رویداد؛اخیراً نامه هایی از کشورهای انگلیس و ایتالیا در رابطه با برگزاری دوره های آموزشی و کنفرانس های علمی فیزیک برای مراکز علمی و دانشگاهی جهت حضور فارغ التحصیلان رشته فیزیک در دوره های ذکر شده ارسال شده است.

احتمال می رود این اقدام در پی خواست سازمان های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل با هدف شناسایی برای اقدامات تروریستی صورت گرفته باشد. ظاهراً آژانس بین المللی انرژی هسته ای اهداف و وظایف خویش را در تامین اطلاعات سازمان های جاسوسی خلاصه نموده است.

گفتنی است پیش ازین نیز برخی از اطلاعات مربوط به دانشمندان در پوشش فعالیت های علمی و تحقیقاتی جمع اوری و در اختیار سازمان های تروریستی صهیونیستها قرار داده شده بود.
www.roydadonline.com/NSite/FullStory/News/?Serv=0&Id=2122
نقل قول کردن
+11 #844 علی جعفری 1390-11-06 01:14
چهار زمین لرزه شهرهای مختلف استان بوشهر را لرزاند

چهار زمین لرزه درعصر و چهارشنبه شب شهرهای بنك، دلوار و اهرم استان بوشهر را لرزاند.

به گزارش ایرنا، دو زمین لرزه به بزرگی 7/3 و 5/3 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) به تریتب در ساعت 23 و 38 دقیقه و هشت ثانیه و21 و 29 دقیقه و 44 ثانیه چهارشنبه شب شهر بنك در جنوب استان بوشهر را تكان داد.

همچنین زمین لرزه ای به بزرگی 6/3 درساعت 19 و 48 دقیقه و 28 ثانیه روز چهارشنبه حوالی بندر دلوار در استان بوشهر به وقوع پیوست.

شهر اهرم مركز شهرستان تنگستان نیز براثر زمین لرزه ای به بزرگی 6/2 در ساعت 18 و 16 ثانیه لرزید.
www.irna.ir/.../اجتماعي
نقل قول کردن
0 #843 ارش 1390-11-06 01:10
به نقل از سید موسی:


پس روی چه حسابی میگین رسانه های اونها آزادن؟
این آزادی در واقع چیزی نیست جز ابزاری در دست نظام سلطه برای کوبیدن دین.

آزادی کانه پتکی است که برای کوبیدن دین استفاده می کنن، در حالیکه مسلمان باید آزادیش را در چارچوب حدود الهی تنظیم کنه.

آیا به بهانه آزادی اجازه داریم نص صریح قرآن رو با عقل ناقصمون نقد بکنیم؟
قرآنی که هفتاد بطن داره و بغیر از معصومین کسی از حقایق قرآن مطلع نیست.
اون وقت یک مشت افراد معلوم الحال میشینن احکامی مثل قصاص رو به چالش می کشن و وقتی هم کسی به اینکار اعتراض می کنه به او انگ مبارزه با آزادی بیان میدن.

واقعا ننگ بر این نوع آزادی...

برادرم سوئد زندگی می کنه.تو ایران دخترا با ارایشی میان بیرون که دخترای اروپایی این جور ارایشو بیشتر تو مجالس استفاده می کنن. یعنی اینجا داره بدتر از اروپا میشه.اینم نتیجه زور.دخترای بی فرهنگ جامعه ما عقده ای شدن.
نقل قول کردن
-1 #842 طائر قدس 1390-11-06 01:09
با دیدن این تصویر یادی کنید از هم کیشان ! این پلیس در ایران ! آنان که به موسسه فرهنگی " ایران " یورش بردند و از باتوم و شوک الکتریکی و اسپری فلفل و . . .
نقل قول کردن
+10 #841 علی جعفری 1390-11-06 00:55
معارضان داخلی سوریه:

دخالت نظامی خط قرمز است و بشدت مخالفیم

جریان‌های معارض داخلی سوریه با رد پیشنهاد قطر برای اعزام نظامیان عرب به سوریه اعلام کردند که تحت هیچ شرایطی حاضر به پذیرش دخالت نظامی بیگانگان نیستند.
www.islamtimes.org/vdca6en6m49new1.k5k4.html

این حرف معارضان داخلی سوریه درست است چون دنبال براندازی حکومت بشار اسد نیستند ولی معارضان خارجی مثل قطر،عربستان،انگ لیس،فرانسه،آمری کا و یا اردن ، دنبال سرنگونی حکومت فعلی سوریه هستند.

حالا این تحلیل یک کارشناس آلمانی بنام آقای "یورگن تودن هوفر" را بخوانید که خیلی جالبه.

ایشان گفته است:

آمریکا درپی ایجاد"خاورمیانه بدون مخالف"



این تحلیلگر آلمانی با تاکید بر اینکه بشار اسد هنوز محبوب اکثر سوریها است گزارش غربیها درباره تحولات سوریه را دور از واقعیت ارزیابی کرد و اظهار داشت که آمریکا در تلاش است تا خاورمیانه ای بدون مخالف برای خود ایجاد کند.
www.islamtimes.org/vdcivrazvt1ap32.cbct.html

خلاصه بیوگرافی دکتر "یورگن تودن هوفر" ... www.magiran.com/npview.asp?ID=1636998
نقل قول کردن
+11 #840 طائر قدس 1390-11-06 00:50
به نقل از بچه مثبت/مهرداد:



سلام و ممنون

جعفری جان ببین میتونی فیلمی از این رویداد بدست بیاری ممنونت میشم.

والله اگه شعار همه انقلاب ها به اینجا برسه ( یا مهدی یا ؛ یا منجی) ؛ دیگه ظهور حتمیه ...

و قفل این پروژه در دستان ما مسلمانان و آزادگان سایر کشور هاست ...



البته یادی کنید از هم کیشان این پلیس در آن روز که به موسسه ایران حمله ور شدند و اسپری و باتوم و شوک الکتریکی و . . .
نقل قول کردن
-11 #839 خادم الرضا 1390-11-06 00:43
به نقل از جوینده حق:


ای خدا این بنده صفر و یک رو به راه راست هدایت بفرما. ما آخرش نفهمیدیم که این جناب خادم ... کدوم سمتی میره! میترسم آخرش توی تاریکی راه رو گم کنه بیفته توی یه چاهی چیزی، بنده خدا تلف بشه! به خدا حیفه این همه استعداد رنگ عوض کنی هدر بره!

=)) =)) =))

چشمو و گوشتون را بستيد سرتو ن را هم كرديد زير برف ...
واقعاٌ دارم يقين مي كنم كه چيزهايي كه بعضي ها از سحر و جادوي آقاي X گفتند حقيقت ;; )
و اينقدر كارساز بوده كه نه تنها يك نفر بلكه هركي موريد اون يك نفر هم هست را چشماشو بسته ... :-O
پيدا كنيد پرتغال فروشو :))
نقل قول کردن
+10 #838 علی جعفری 1390-11-06 00:36
تحلیلگر آسیاتایمز:

هدف از تحریم‌ها تغییر نظام سیاسی ایران و تسلط بر منافع نفت این کشور است

[کور خوندند داداش ، فعلاً که رگ خوابشون دست ماست.تنگه هرمز و نفت که ما داریم پیشاپیش تحریمشون می کنیم ;)]

په‌په اسکوبار (Pepe Escobar) تحلیلگر آسیاتایمز تاکید کرد که هدف اصلی از تحریم‌های اقتصادی ایران، سرنگونی نظام اسلامی حاکم بر ایران و تسلط غرب بر مناع نفتی این کشور است.



به گزارش اسلام تایمز ه نقل از روزنامه "آسیاتایمز"؛در گزارشی به قلم "په‌په اسکوبار" نویسنده برزیلی‌الاصل که پیش‌تر معامله کثیف خاندان آل‌سعود و رژیم آمریکا بر سر حمله به لیبی و ورود نظامیان سعودی به بحرین را فاش کرده بود، به بررسی تحریم اخیر اتحادیه اروپا علیه کشورمان پرداخت.

بنابراین گزارش، اسکوبار تصریح کرد:
"کسی نیست که بر روی حماقت سیاست‌مداران اتحادیه اروپا شرط‌بندی کرده و ضرر کرده باشد!" =)) :)) :D

این تحلیلگر برزیلی با "جنگ اقتصادی" دانستن اقدام اتحادیه اروپا در اعلام تحریم نفتی بر ضد ایران تغییر نظام سیاسی ایران را اصلی‌ترین انگیزه تحریم‌های ضدایرانی اتحادیه اروپا دانست. :-?

اسکوبار با اشاره به اینکه کشورهای آسیایی، اروپا و ایالات متحده را به خاطر تحریم یکی از منابع نفتی خود سرزنش می‌کنند، ابراز داشت که تحریکات اتحادیه اروپا و آمریکا می‌تواند سرانجام به بسته شدن تنگه هرمز بینجامد.

اتحادیه اروپا با به کارگیری سیاست ... www.islamtimes.org/vdchzxnzi23nxvd.tft2.html
نقل قول کردن
+12 #837 ... 1390-11-06 00:34
به نقل از خادم الرضا:

واقعاٌ مضحك .... عوض اينكه وزير بي لياقت بيايد و درباره قيمت دلار ( كه اينو كسي نه اس ام اس زد )و ارز صحبت كنه توپ رو انداخته تو دامن يك خبر گزاري ...
با فرافكني و فرار از پاسخ نمي توان ملت را سر كار گذاشت ... يك روز خبرگزاري نقش داشته روزهاي قبل شما چكار مي كرديد ...
براي بنده و خيلي از دوستان محرز شده كه جريان انحرافي بعد از موضع حضرت آقا مبني بر موقعيت بدر و خيبر بودن خواستند مثل كارهاي قبليشون به آقا فشار بيارند تا از حرف ونظر اونها كه ما تو موقعيت شعب ابي طالب هستيم را به كرسي بنشونند ...
زهي خيال باطل ):)
رها كردن كشور چند روز ممتد و عدم پاسخگويي دولت و... قيمت سرسام آور دلار رو چي ميگيد كه داره اقتصاد و توليد داخل كه مواد خامش از خارج وارد مي شه را به نابودي مي كشونه ...
واقعاٌ خجالت داره ... اميدوارم مجلسيهاي ما اگر ذره اي غيرت تو وجودشون باشه اين آدم به استيضاح بكشنش و انشاء الله نوبت معاون اول و x y هم مي رسه ...
راستي آقاياني كه ادعا داشتند اين فشارها و گروني ها مقدمات ظهور حالا چي شد سكه كه اومده پايين يعني ظهور به عقب افتاد :D ... اينقدر با روايات بازي نكنيد به اين مي گن سوء استفاده X(
والعاقبه للمتقين @};-

.
شما دنبال حقی یا دنبال لجاجت های خودت؟! تردید نکن عاقبت از آن متقین می باشد نه لجاجت کنندگان و ...
نقل قول کردن
+7 #836 سید موسی 1390-11-06 00:29
به نقل از ارش:

من گفتم دنبال این شبکه ها میرم.به خدا قسم تو خونه ی ما ماهواره وجود نداره.


پس روی چه حسابی میگین رسانه های اونها آزادن؟
این آزادی در واقع چیزی نیست جز ابزاری در دست نظام سلطه برای کوبیدن دین.

آزادی کانه پتکی است که برای کوبیدن دین استفاده می کنن، در حالیکه مسلمان باید آزادیش را در چارچوب حدود الهی تنظیم کنه.

آیا به بهانه آزادی اجازه داریم نص صریح قرآن رو با عقل ناقصمون نقد بکنیم؟
قرآنی که هفتاد بطن داره و بغیر از معصومین کسی از حقایق قرآن مطلع نیست.
اون وقت یک مشت افراد معلوم الحال میشینن احکامی مثل قصاص رو به چالش می کشن و وقتی هم کسی به اینکار اعتراض می کنه به او انگ مبارزه با آزادی بیان میدن.

واقعا ننگ بر این نوع آزادی...
نقل قول کردن
+10 #835 جوینده حق 1390-11-06 00:27
به نقل از خادم الرضا:

واقعاٌ مضحك .... عوض اينكه وزير بي لياقت بيايد و درباره قيمت دلار ( كه اينو كسي نه اس ام اس زد )و ارز صحبت كنه توپ رو انداخته تو دامن يك خبر گزاري ...
با فرافكني و فرار از پاسخ نمي توان ملت را سر كار گذاشت ... يك روز خبرگزاري نقش داشته روزهاي قبل شما چكار مي كرديد ...
براي بنده و خيلي از دوستان محرز شده كه جريان انحرافي بعد از موضع حضرت آقا مبني بر موقعيت بدر و خيبر بودن خواستند مثل كارهاي قبليشون به آقا فشار بيارند تا از حرف ونظر اونها كه ما تو موقعيت شعب ابي طالب هستيم را به كرسي بنشونند ...
زهي خيال باطل ):)
رها كردن كشور چند روز ممتد و عدم پاسخگويي دولت و... قيمت سرسام آور دلار رو چي ميگيد كه داره اقتصاد و توليد داخل كه مواد خامش از خارج وارد مي شه را به نابودي مي كشونه ...
واقعاٌ خجالت داره ... اميدوارم مجلسيهاي ما اگر ذره اي غيرت تو وجودشون باشه اين آدم به استيضاح بكشنش و انشاء الله نوبت معاون اول و x y هم مي رسه ...
راستي آقاياني كه ادعا داشتند اين فشارها و گروني ها مقدمات ظهور حالا چي شد سكه كه اومده پايين يعني ظهور به عقب افتاد :D ... اينقدر با روايات بازي نكنيد به اين مي گن سوء استفاده X(
والعاقبه للمتقين @};-


ای خدا این بنده صفر و یک رو به راه راست هدایت بفرما. ما آخرش نفهمیدیم که این جناب خادم ... کدوم سمتی میره! میترسم آخرش توی تاریکی راه رو گم کنه بیفته توی یه چاهی چیزی، بنده خدا تلف بشه! به خدا حیفه این همه استعداد رنگ عوض کنی هدر بره!

=)) =)) =))
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد