رایحه ظهور

نامه 30 تشکل دانشجویی به آیت الله لاریجانی

قدم قابل تقدیر دانشجویان در دفاع از عدالتخواهی
» ابتدای نظرات (5)
نامه سرگشاده بیش از ۳۰ دفتر جامعه اسلامی دانشجویان به آیت‌الله لاریجانی:
حکم شش ماه حبس برای فائزه هاشمی و سه سال و شش ماه برای طلبه عدالت‌خواه ناعادلانه است

خبرگزاری فارس: بیش از سی دفتر جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه به حکم صادره برای طلبه سیرجانی اعتراض کرده و گفتند: «حکم شش ماه حبس برای فائزه هاشمی و سه سال و شش ماه برای طلبه عدالت‌خواه ناعادلانه است».

خبرگزاری فارس: حکم شش ماه حبس برای فائزه هاشمی و سه سال و شش ماه برای طلبه عدالت‌خواه ناعادلانه است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بیش از سی دفتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌‌ای به آیت الله آملی لاریجانی نسبت به حکم صادره برای طلبه سیرجانی اعتراض کردند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند تبریز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم سبزوار، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خمینی شهر، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم و   جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم طی نامه‌ای سرگشاده خواستار بررسی مجدد این حکم شدند.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

سلام علیکم

"روحانیت متعهد، به خون سرمایه داران زالو صفت تشنه است و هرگز با آنان سر آشتى نداشته و نخواهد داشت."

( صحیفه امام، ج‏21، ص: 277)

مدتی قبل خبر دستگیری و محبوس شدن حجت‌الاسلام علیرضا جهانشاهی (طلبه سیرجانی ) منتشر شد و قلب عدالت خواهان و مومنین را بدرد آورد. حکم سه سال و نیم حبس برای چند مطالبه عدالت طلبانه، بازتاب این واقعیت بود که هنوز هم متاسفانه لابی‌ها و منابع قدرت و ثروت در بدنه کارگزاران نظام و قوه قضائیه جا خوش کرده است.

بی تردید حضرت عالی هم مانند همگان بر ناعادلانه بودن حکم مزبور صحه می‌گذارید و با مقایسه حکم شش ماه حبس برای فائزه هاشمی و سه سال و شش ماه برای طلبه عدالت خواه این موضوع را بیشتر شبیه لطیفه می‌دانید که اگر جز این باشد واویلاست.

اگر چنانچه انتقاد از مفسدین اقتصادی و عدم رسیدگی لازم به این پرونده‌ها حکم چندین سال حبس دارد و اقدام علیه امنیت ملی محسوب می‌شود و فریاد عدالت طلبانه جوانان حزب اللهی گوش حضرات را به درد می‌آورد، لطفا به معدود قاضیانی که این گونه احکام را صادر می‌کنند اطلاع دهید که نویسندگان و امضاء کنندگان این نامه و این طلبه عدالت خواه آمادگی خود را جهت محکومیت به حکم اعدام اعلام می‌دارد تا این که دیگر صدای عدالت طلبانه‌ای به گوش نرسد.

به نظر ساختاری به غلط در قوه قضائیه رواج یافته است که هرگونه انتقاد به حوزه تحت مسئولیت حضرتعالی را به معنی عناد با نظام می‌پندارند و مسئولین و قضات احکام یکسان (که البته طبق اختیارات قانونی ایشان می‌باشد صادر می‌نمایند) البته به درستی می‌دانیم و می‌دانید که اختیارات قانونی که به قضات داده می‌شود بایستی در راستای صدور حکم با محوریت اسلام باشد و نه برای مقاصد دیگر! لذا توصیه می‌شود که انتقادات امام امت را در مورد فساد اقتصادی بار دیگر مطالعه نمایید که فرمودند:" اگر چه مسئولان از مقابله با فساد اقتصادی استقبال کردند اما اگر به این توصیه‌ها (فرمان 8 ماده‌ای) عمل می‌شد، هیچگاه دچار چنین حوادثی همچون فساد بانکی اخیر نمی‌شدیم" البته با این روندی که در قوه قضائیه در حال پیگیری می‌باشد صدور حکم مشابه برای معظم له دور از انتظار نمی‌باشد.

ریاست محترم قوه قضائیه، آیا می‌توانید ناراحتی و عصبانیت امت حزب الله از در بند بودن عدالت خواهان و آزادی و عیش و نوش فتنه گران و آقازادگان را درک کنید؟ آیا دوباره باید منتظر باشیم که جهت آزادی عدالت طلبان امام امت هزینه شود و ایشان مانند گذشته شخصا وارد قضیه شوند؟ آیا درخواست‌های عدالت طلبانه باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود یا این گونه احکام مضحک و ناعادلانه؟ آیا خطاب" شکرالله مساعیکم" به این طلبه عدالت خواه توسط امام امت، نشان آشکار به حق بودن وی و تصدیق مفاسد موجود نیست؟ تا کی باید آقازادگان و فتنه گران خونشان رنگین‌تر باشد و ما رنگمان خونین‌تر؟

ما دانشجویان جامعه اسلامی دانشجویان اعلام می‌داریم که راه این طلبه بزرگوار بی رهرو باقی نخواهد ماند و از این پس معدود قضات اینچنینی می‌بایست احکام مشابه بسیاری را برای دانشجویان انقلابی و فرزندان امام روح الله کنار بگذارند، همچنین از حضرت عالی درخواست داریم در اسرع وقت با ورود به این پرونده موجبات آزادی ایشان را فراهم آورید.

منبع : فارس

...................

پ . ن : به نوبه خود از این عمل عدالتخواهانه تشکل دانشجویی جامعه اسلامی تشکر می کنیم و امیدواریم با بازنگری ریاست محترم قوه قضائیه در حکم غیرقابل انتظار طلبه سیرجانی مطالبه به حق جامعه و جوانان عدالتخواه در آزادی طلبه سیرجانی محقق گردد.

دیدگاه‌ها   

0 #5 حسین نوری 1392-01-14 00:41
بنده به عنوان سرباز انقلابی رهبر در حال نوشتن شکایتی از آیت الله لاریجانی هستم و به زودی این شکایت را از مسیر قانونی پیگیری خواهم کرد. بنده حقیر، نه از آیت الله لاریجانی می ترسم نه از زندان اوین و نه زندان کهریزک! من فقط از خدا می ترسم. من دبستانی امام خمینی (ره) هستم و سرباز انقلابی رهبر. امام من امام حسین(ع) است که به خاطر امر به معروف ونهی از منکر شهید شد و در این راه در دو حالت پیروز هستم اگر شهید شوم پیروز هستم اگر ان شاء الله طلبه سیرجانی هم را به کمک شما عاشقان امام حسین(ع) و رهبر عزیزم امام خامنه ای(مدظله العالی) آزاد کنم باز هم پیروز هستم.ای علما دین و ای مراجع تقلید که دم از اسلام می زنید و دم از امام حسین(ع) می زنید چرا برای دفاع از آمر به معرف وناهی از منکر بپا نمی خیزید!شما می خواهید اینگونه به امام زمان کمک کنید! با شما هستم آیت الله مکارم شیرازی، سبحانی، جوادی آملی،مصباح یزدی، حسن زاده آملی، ر ی شهری،سید احمد خاتمی، جنتی، موحدی کرمانی،و همه روحانیون به غیر از مقام معظم رهبری امام خامنه ای!
نقل قول کردن
+2 #4 javad 711 1391-11-10 23:05
خدا ریشه ظلم و ظالم رو بکنه واقعا انسان دلش به درد میاد :((

چی بگم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
+3 #3 عدالتخواه 1391-11-08 23:32
آقای لاریجانی اینجا جمهوری اسلامیست یعنی حامی همه عدالتخواهان حتی خارج از مرزها. چه میشود که اینگونه تصمیماتی در قوره قضائیه گرفته میشود؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیا برخی روابط جای ضوابط را گرفته؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/b
جایی که یک مشت بازی خورده غرب مثل موسوی و کروبی یک مملکت را به هم می ریزند و آب از آب تکان نمیخورد و اما یک روحانی که نگاه به چهرش میکنی مظلومیت می باره بجرم عدالتخواهی باید زندان شود.
بخدا قسم اگر عدالت ما اینگونه باشد قلدرها و صاحبان ثروت و قدرت بر مردم حاکم میشوند و دست عنایت اللهی از این نظام برداشته میشود.
به کدامین گناه محاکمه میشوند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به کدامین گناه محاکمه میشوند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به کدامین گناه محاکمه میشوند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
درود بر همه روحانیون متعهد که همیشه حرف دل ملت را زدند.
نقل قول کردن
+4 #2 طلیه سیرجانی 1391-11-08 14:54
نقل قول کردن
+9 #1 آرش 1391-11-07 21:20

خدایا امضای مرا هم پای این نامه بزن تا روزی که مولایم آمد جلوی او شرمنده نباشم [-O @};-
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد