رایحه ظهور

دغدغه اصلی مردم دل شکسته ولایت بود

پاسخ به پرسشی پیرامون وقایع اخیر

 

» ابتدای نظرات (6)

 

#28 التماس دعای فرج ۱۳۹۱-۱۱-۲۳ ۲۳:۴۷ .
سلام آقای علی اصغر؛

حالا که به عنوان یک شاهد عینی در مراسم حضور داشتید لطفا ماوقع را بطور کامل شرح دهید.

1- گرایش سیاسی حاضرین چه بود؟ آیا احمدی نژادی بودند؟
2- جمعیت حاضر در مراسم چقدر بودند و چند درصد آنها به مخالفت پرداختند؟
3- آیا عکسهای منتشر شده واقعیت ماجرا را نشان میدهد؟
4- آیا حرکت مذکور سازماندهی شده بود؟

...................

با سلام و درود

بنده قبلاً هم عرض کرده ام ، هرچند آنچه در یکشنبه قم رخ داد ظاهر ناخوشایندی داشت و ابتداء به ساکن نمی توان از آن دفاع کرد اما باید پذیرفت که این حرکت ، اعتراضی قابل پیش بینی بود به یکشنبه سیاه مجلس ، روز تلخی که به جرات می توان آن را مصداق فرمایشات امام خامنه ای(مدظله) در جریحه دار کردن احساسات مردم و خیانت به کشور دانست.

خدا می داند که بنده در آن مراسم و در میان آن افراد هیچ گرایش مشخصی ندیدم ، یعنی از همه صنف و با هر تفکری بودند حتی از منتقدین و مخالفین احمدی نژاد.

نمی دانم رسانه ها چرا نمی خواهند بپذیرند که مردم به شدت از عملکرد برخی مسئولین مخصوصا پس از آنکه آقا اختلاف افکنی را مصداق خیانت دانست ، ناراضی و خشمگین بودند ، و به دنبال فرصتی بودند تا حرف خود را بزنند ، مردم احساس می کردند که دل آقا از وقایع مجلس شکسته است و این اعتراض را نه در حمایت از احمدی نژاد بلکه در راستای لبیک به فرمان رهبری و تادیب وحدت شکنها می دیدند.

 

کلیت ماجرا همانی هست که در سایتها منتشر شده است هرچند برخی مطالب کذب محض بوده و در راستای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی جامعه بود ، اخباری مانند حضور افراد کفن پوش در جمع اهانت کنندگان به لاریجانی  که انتشار عکسهای این جلسه نشان از دروغ بودن آن داشت یا  سازماندهی شدن افراد معترض ، یا تعداد 20 نفره بودن آنها ، یا دادن شعار " زنده با بهار " و .... اینها دروغ هایی بود که برای تحت تاثیر قرار دادن اصل خبر به سرعت توسط برخی رسانه ها منتشر و دامن زده شد و مبنای تحلیل و موضع گیری قرار گرفت ، در حالی که این گروه غوغاسالار، علی رغم فیلمبرداری از مراسم و دسترسی شان به فیلم ، دستش از ارائه هرگونه سندی خالی بود ، برای تحت الشاع قرار دادن دروغ های خود تصویری از حضور آرام اینجانب در مراسم را دستاویز جنجال جدید خود ساخت تا اذهان را از کشف دروغ های گذشته منحرف سازد ، ضمن اینکه عکسهای منتشر شده اوائل اعتراض را نشان می دهد در حالی که اعتراض به سرعت تمام صحن را فراگرفت.

اما برداشت بنده از جلسه :

بنده در چند جا به وضوح نوعی جوش و خروش درونی و باطنی را در مردم به عینه دیده ام ، یک بار در مراسم تشییع و تدفین منتظری که بنده همانند برخی از حزب اللهی ها برای مشاهده آنچه واقع خواهد شد در میان جمعیت تشییع کننده بودم و علی رغم ناراحتی و سخت بودن آنچه می دیدم تا آخر مجبور بودم که فقط نظاره گر باشم حتی زمانی که بدترین توهینها به مقدسات آن هم در صحن حرم حضرت معصومه(س) صورت گرفت و دختر و پسر، دست در دست هم پا می کوبیدند و فریاد می کشیدند و اهانت می کردند ... اما وقتی تشییع به پایان رسید ، اقیانوس جوانان بسیجی و حزب اللهی های داغدار از اهانت به مقدسات به خروش آمد و تا ساعتها و بلکه روزها ادامه داشت.

در روز یکشنبه قم نیز چنین حرکت خودجوش و فراگیری را شاهد بودم ، اعتراض از چند ده نفر شروع شد اما چون جمعیت هزاران نفری داخل صحن دیدند که عقده های فروخورده آنها فریاد زده می شود نه تنها اعتراضی نکردند ، بلکه همراهی کردند و اعتراض به سرعت تمام صحن را فراگرفت.

در هر حال از آنچه گذشت باید ناراحت بود اما نقل قولی از امام خامنه ای(مدظله) وجود دارد که پیرامون فتنه 88 می فرمایند :  بهترین چیز برای فرد مسموم قی کردن است ، هرچند ظاهر خوبی ندارد و در فتنه 88 علی رغم تمام هزینه ها و ناراحتی ها ، نظام از یک خطر بزرگتر نجات پیدا کرد

اینک نیز این برخورد مردمی باید مبنای تصمیم گیری تمام مسئولین و مایه عبرت آنان قرار گیرد تا بدانند که مردم به راحتی از کنار مسئولینی که برخلاف هشدار ولایت در حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه ، عمل می کنند و منویات معظم له را زیرپا می گذارند ، نخواهند گذشت...

اینک باید تمام مسئولین با عبرت از گذشته در لبیک به فرمایشات نائب امام زمان(عج) اختلافات گذشته را کنار نهاده و در صفوفی متحد در برابر توطئه های دشمنان که با نزدیک تر شدن به انتخابات بیشتر و شدیدتر خواهد شد ، بایستند.

دیدگاه‌ها   

-1 #6 shahab 1391-11-28 11:44
علی اصغر چرند نگو اینا همه مزدور های احمدی نژاد بودن که دل آقا مون امام خامنه ای رو به درد آوردن خدا احمدی نژاد رو لعنت کنه انشا الله
نقل قول کردن
+2 #5 شادی 1391-11-28 11:06
دفاع مظلومانه دکتر احمدی نژاد از مولایش امام خامنه ای:

* آن آقایی که از اول مقابل ما بود، 10 بار از طریق پسرش پیغام داد که ما با تو کاری نداریم، تو چرا خودت را سپر قرار دادی و نمی گذاری ما آن بالایی را بزنیم؟ گفتم ما یک تار موی آن بالایی را با هزارن مثل شما عوض نمی کنیم. من با اعتقاد آمده ام.

* خدمت آقا هم عرض کردم: "ما هیچ ادعایی نداریم و اگر شما اجازه بفرمایید این مدت زمان باقی مانده را انجام وظیفه کنیم، وگرنه می رویم می نشینیم خانه و خودم با مردم صحبت می کنم و اجازه نمی دهم یک نفر اقدامی بکند." خیلی راحت است، یک کیف وسایل من است، آن را بر می دارم و می روم و در دنیا اتفاقی نمی افتد. اینها فکر می کنند که خیلی مهم است که برسند به خیابان پاستور. خوب الان هم که سر کار هستید چه کار کردید؟ الان چه کاری برای نظام کردید و چه خدمتی انجام دادید؟

* من تنهای تنها هم بمانم این راه را خواهم رفت. این را بدانید، البته خدا را شکر تنهایی وجود ندارد. ولی مطمئن باشید اگر تک و تنها بمانم من یک کاغذ را که حق مملکت پایمال شود و ارزش ها زیر سوال برود امضا نخواهم کرد. چه تهمت ها به من زدند که اینها حجاب را قبول ندراند! دین را قبول ندارند! بهایی هستند! از یک طرف می گویند انجمن حجتیه اند و از طرف دیگر می گویند بهایی اند! هر چه می خواهند فحش می دهند.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #4 جلال 1391-11-24 23:45
بسم الله الرحمن الرحيم
فقط همين و بگم من تا چند هفته پيش با تمام شبهات اعتمادم و به احمدي نژاد از دست نداده بودم و در هر مجلسي ازش دفاع ميكردم ولي متاسفانه حرفا و رفتارهاي اخير احمدي نژاد بوي خوبي نمي ده اميدوارم كه اينا هم از ترفندهاي پيچيده مختارگونه باشه وگرنه نميدونم چجور با كسايي كه احمدي نژادو رد ميكردند و من دفاع ميكردم روبرو بشم
نقل قول کردن
-2 #3 وحيد 1391-11-24 23:03
به نقل از محمد شمس:
بهترین چیز برای فرد مسموم قی کردن است
مجري محترم فيلم مستند
آيا احمدي نژاد بايد بعضي اطرافيانشو قي كند ؟

امام خامنه اي : از امروز تا روز انتخابات هرکسی که اختلافات را به سطح مردم بکشاند خیانت کرده است
به قسمتهايي از متن توجه كنيد
عکسهای منتشر شده اوائل اعتراض را نشان می دهد
اعتراض از چند ده نفر شروع شد
آقاي سيجاني چرا كاري رو شروع كرديد كه ميدونستيد رهبر راضي به آن نيست ؟

با آنكه من هم ازافشاي حقيقت احمدي نژاد خوشم نيامد ولي اين اختلاف افكني نيست بلكه خيانت به امت و نظام و اسلام است كه بايد پدرشان را سوزاند
شاهد هستيم كه ساكتين فتنه طي سياست نرم خواستند جاي متهم وشاكي را درفتنه عوض كنند كه به فضل الهي دستشان رو شد
نقل قول کردن
+4 #2 قاسم 1391-11-24 19:54
یا مهدی
نقل قول کردن
+10 #1 اسپاد نیوز 1391-11-24 12:03 نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد