رایحه ظهور

پاسخی به یک سئوال پیرامون صحبتهای اخیر استاد پناهیان

هیهات که بچه بسیجی میدان را خالی کند

 

» ابتدای نظرات (13)

0 #292 جانباز از اصفهان ۱۳۹۱-۱۱-۲۵ ۰۶:۵۵

 

آقای سیجانی و دیگر دوستان آیا حجت الاسلام پناهیان این سخنان را گفته است:

سخنان صریح پناهیان در روز گذشته اردوی جهاد اکبر دانشگاههای سراسر کشور:
خدایا شاهد باش که ما به هر کسی دلبسته باشیم در عرض یک هزارم ثانیه حاضریم دل از او بکنیم به خاطر اینکه او دل از ولایت کنده است. این امتحانی هست که من به شما می گویم یکی از پیش رفته ترین امتحان ها است ....
rajanews.com/detail.asp?id=150316

...............................

با سلام به برادر عزیز و سایر دوستان گرامی

بنده شیفته احمدی نژادم اما او را معصوم نمی دانم همچنانکه اشتباهاتی داشته است علی رغم خدمات بسیار بزرگ و ارزنده اش

بنده دوستدار استاد پناهیانم اما ایشان هم معصوم نبوده و خالی از اشتباه و خطا نیست

فقط نائب امام زمان(عج) است که تا مرزهای عصمت پیش رفته و موید به تاییدات الهی ست.

پس عزیزان صرف اشتباه یک نفر و صرف موضع و یا سخن نادرست یک عزیز ، سریعاً موضع نگیریم و به هم نریزیم.

قبلا هم عرض کرده ام مالک اشتر ، این چهره تابناک صدر اسلام با همه عظمت اشتباهات متعدد و گاه مهمی داشت...

ضمن اینکه هر سخنی که بزرگی و عزیزی فرمود و به مذاق ما خوش نیامد و یا با ملاکهای ما نادرست بود ، الزاماً اشتباه نیست ، عالم سیاست عالم بسیار پیچیده ایست و مستلزم اتخاذ مواضع مبهم و گاه عجیب ، اسلام دین تقیه و تدبیر است ، و بزرگان ما مکلف به رعایت مصالحی هستند که شاید فعلاً برای ما مشخص نباشد ، ما رعایت مصالح  و اولویتها را در تاریخ اسلام و ائمه مصعومین(ع) به کرات سراغ داریم تا جایی که حتی پیروان بسیار نزدیک نیز به شک می افتادند و یا با عدم درک مصالح به راهی می رفتند که صحیح نبود ، نمونه های روشن این تدابیر و مواضع پیچیده و رعایت مصلحتها را می توان در زندگی امیرالمومنین(ع) ، امام حسین(ع) ، امام سجاد(ع) ، امام صادق(ع) ، امام رضا(ع) و ... به وضوح مشاهد کرد ، از صبر علوی گرفته تا صلح حسنی و ...

بهترین کار در این گردنه ها ، صبر و اعتماد است تا گذشت زمان حقایق را آشکار سازد ، ان شاالله بزودی پشت پرده های این مواضع متناقض روشن خواهد شد تا ما بدانیم که برخی از این بزرگواران از احمدی نژاد گرفته تا استاد پناهیان و برخی عزیزان دیگر ، چگونه با وجود اینکه یک هدف واحد داشتند و کاملا متفق القول و هم نظر بودند ، اما با زیرکی و سیاست و پیچیدگی توانستند دشمن داخل و خارج را گیج و سردرگم کرده و ان شاالله آخرین فرصتهای فتنه انگیزی و جنگ افروزی را از آنان بگیرند و دشمن وحشت زده ای که که نابودی خویش را به عینه مشاهده می کند و آماده است تا در صورت نابودی خود جهانی را به آتش بکشد ، آنچنان با امید کاذب مشغول و آسوده خاطر شود تا قبل از آنکه فرصت دیوانگی پیدا کند ، در باتلاق نابودی فرو رود.

..................

وقتی به تدریج دروغگویان رسوا می شوند!

پس از اعتراض مردمی صورت گرفته به سخنرانی آقای لاریجانی در قم ، برخی از خبرگزاریها و رسانه های معلوم الحال کوشیدند تا با انتساب این حرکت به گروه 10 الی 20 نفره حامیان تندرو احمدی نژاد ، این حرکت مردمی که در اعتراض به وحدت شکنی مسئولین و عدم توجه به فرامین ولایت صورت گرفته بود  را به یک رقابت سیاسی بی ارزش تنزل داده و جو رسانه ای بر علیه رقیب سیاسی خود ایجاد نمایند ، در این راستا ابتدا تصاویری گزینشی از ابتدای مراسم توسط این رسانه ها منتشر شد(هرچند در این تصاویر نیز علی رغم خواست منتشرکنندگان میزان مردمی بودن حرکت روشن است)

در ادامه و با توجه به اینکه دهها نفر از افراد حاضر در جلسه از مراسم مذکور فیلمبرداری کرده بودند ، به تدریج و پس از چند روز کلیپهای جلسه مذکور در فضای اینترنت منتشر شد ، اما این بار مسئولان رسانه های مذکور که خود را در آستانه رسوایی دیده و آشکار شدن دروغ های خود را با انتشار کلیپها قطعی می دانستند در اقدامی پیش دستانه و فرار به جلو اقدام به انتشار کلیپی مزورانه و دستکاری شده از جلسه مذکور کردند به این ترتیب که با بریدن بخش های کناری فیلم در نظر داشتند تا جمعیت مذکور را محدود به چند ده نفر نشان دهند ، هرچند باز هم در این کلیپ منتشر شده علی رغم خواست این افراد ، فراگیر بودن اعتراض مردمی مشخص می شود.

تابناک

اما انتشار کلیپهای دیگری از جلسه مذکور به خوبی حقایق را روشن می سازد ، این کلیپها علاوه بر روشن کردن حقیقت آنچه در یکشنبه قم رخ داد ، پشت پرده  رسانه های جاعل و منحرف کننده خبر را نیز روشن کرد ، رسانه هایی که تلاش دارند تا ذهن مخاطب را بر طبق دروغ ها و فریب های خود بسازند و می پندارند که خورشید برای همیشه در پشت ابر باقی خواهد ماند.

http://inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=134860&Rate=0

hamedvares.persiangig.com/video/Larijani-qom.mp4

..............

حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند.

پس از وقایع اخیر و بارش دوباره برچسبها و رگبار تهمتها ، دوست نداشتم تا بخشی از غم هایی که در دل بود را با دوستان در میان بگذارم  و ای کاش تا دلی دریایی داشتم به جای این برکه کوچک تا قابل گنجهای بسیاری می شد از رازهای پنهان یار اما افسوس از کوچکی و کم صبری ، از دوستانی که اظهار لطف کردند تشکر می کنم ، اما این راهیست که با غربت و مظلومیت آمیخته است ، رهروان راستین این راه مبارک الگوهایی هستند که علی رغم تمام مشکلات و سختیها تا اخر مردانه ایستادند :

زمان بازرگان به من برچسب چریک فدایی زدند!
و زمان بنی صدر برچسب منافق!
هر قدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم
برچسب بارانمان کردند.
حالا روزی ده برچسب دشت می کنیم ،
اما عزیزان من دلسرد نباشید
حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند.


ما(خودم را عرض می کنم) گنهکاران روسیاه کجا و ستارگان نورانی عالم ملکوت کجا ، دوستان دعا کنید تا دل از خاک برکنیم و افلاکی شویم

دیدگاه‌ها   

+1 #13 کربلایی مهدی 1391-12-19 01:31
دكتر احمدي نژاد با تاكيد بر ضرورت شناخت و معرفي افرادي همچون چاوز به بشريت و نسل هاي آينده گفت:شخصيت هايي مانند چاوز روح اميد ،‌ اعتماد به نفس، پايداري و شجاعت را در بين ملت ها دميده اند و با وجود اينكه به ظاهر از بين بشريت رفته اند اما انديشه آنها همواره باقي خواهد ماند و معتقدم امروز تمام ملت هاي آمريكاي لاتين عزادار هستند چرا كه با چشمان خود عشق توده هاي مردم نسبت به چاوز را ديده‌ام.
نقل قول کردن
0 #12 هوشنگ 1391-12-16 11:45
اووووووف کف کردم بدون خوندن سریع نمایش میدییییییین اگه فحش نوشته بودم بد میشد که
نقل قول کردن
+1 #11 عمار 313 1391-12-16 11:44
لطفا زور بیخود نزنید که فلانی خوب ست یا بد ببینییییییییییی ییییییییید ولایت فقیه چی گفتن زور بیخود نزنیم آفا گفتن همین حرفهایی که به مردم میزنم ظاهرش حجته تاویل و تفسیر نکنین پس اگر آقا گفتن فلان حرکت خلافه به بر قبامون بر نخوره رسما اقا گفتن این کار حرامه آن کار زیاده روی بود
پس یاعلی آقا آقای بیخود راه نندازیم به عمل کار براید
یاعلی
نقل قول کردن
+1 #10 مسعود 1391-11-30 23:38
فقط نائب امام زمان(عج) است که تا مرزهای عصمت پیش رفته و موید به تاییدات الهی ست..
موید به تاییدات الهی است درست. چون رهبر شیعه حتما مطابق قاعده لطف موید به هدایت امام زمان است. اما آیا شما خود معصوم هستید که خودرا ملاک می دانید بگویید آقا به مرز عصمت رسیده است یا نه؟ شاید نه. شاید هم بله. اما قضاوت در این خصوص از ما ساخته نیست.
نقل قول کردن
0 #9 شادی 1391-11-28 11:07
دفاع مظلومانه دکتر احمدی نژاد از مولایش امام خامنه ای:

* آن آقایی که از اول مقابل ما بود، 10 بار از طریق پسرش پیغام داد که ما با تو کاری نداریم، تو چرا خودت را سپر قرار دادی و نمی گذاری ما آن بالایی را بزنیم؟ گفتم ما یک تار موی آن بالایی را با هزارن مثل شما عوض نمی کنیم. من با اعتقاد آمده ام.

* خدمت آقا هم عرض کردم: "ما هیچ ادعایی نداریم و اگر شما اجازه بفرمایید این مدت زمان باقی مانده را انجام وظیفه کنیم، وگرنه می رویم می نشینیم خانه و خودم با مردم صحبت می کنم و اجازه نمی دهم یک نفر اقدامی بکند." خیلی راحت است، یک کیف وسایل من است، آن را بر می دارم و می روم و در دنیا اتفاقی نمی افتد. اینها فکر می کنند که خیلی مهم است که برسند به خیابان پاستور. خوب الان هم که سر کار هستید چه کار کردید؟ الان چه کاری برای نظام کردید و چه خدمتی انجام دادید؟

* من تنهای تنها هم بمانم این راه را خواهم رفت. این را بدانید، البته خدا را شکر تنهایی وجود ندارد. ولی مطمئن باشید اگر تک و تنها بمانم من یک کاغذ را که حق مملکت پایمال شود و ارزش ها زیر سوال برود امضا نخواهم کرد. چه تهمت ها به من زدند که اینها حجاب را قبول ندراند! دین را قبول ندارند! بهایی هستند! از یک طرف می گویند انجمن حجتیه اند و از طرف دیگر می گویند بهایی اند! هر چه می خواهند فحش می دهند.

salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+3 #8 ,علي 1391-11-25 23:35
34سال انقلاب/,سال غربال/سال شديدترين فتنه ها
نقل قول کردن
-5 #7 باقر 1391-11-25 19:41
چرا بیخودی توجیه میکنید؟ چه ده نفر چه ده هزار نفر. کار ، غلط بود اشتباه بود، خطا بود، گناه بود. زشت و شنیع بود. اگر به کثرت اخلالگران می نازید بهتر است بدانید قرآن کریم بارها از اکثریت افراد باطل سخن رانده است:

«اكثرهم لايعقلون» (مائده 103)
«اكثرهم لايعلمون» (انعام37)
«اكثرهم الفاسقون» (آل عمران 110)
«اكثرهم لايومنون» (بقره 100)
نقل قول کردن
+3 #6 قاسم 1391-11-25 17:36
فقط شهدا
نقل قول کردن
+7 #5 سید بلوچ 1391-11-25 15:09
علی اصغر دلگیر نشو ولی راه گل آلود است و سخت ولی یاد غواص ها ورزمندگان زمان جنگ و سرباز ان آقا روح الله باش که هیچ گاه دلگیر نشدند و میدان را خالی نکردند...ما اصلا مجید سوزوکی های آقا سید علی ولی مهم این است راهی که فکر می کنیم درست است را بریم. انشا الله آخرش خیر است و بهار نزدیک است دو سه روزی دیگر نمانده تا بهار ......
صداقت را ما خوب می فهمیم.... و همچنین بغض خطوط را....
حاج گرینوفها زیاد هستند و زیاد
"السلام‌عیلک یا ربیع‌الانام."
نقل قول کردن
+5 #4 سحر 1391-11-25 15:06
ممنون بسیار سخنان به حق و دلنشین بود
نقل قول کردن
+7 #3 قاسم یوسفی 1391-11-25 11:42
آمین
مطلب خیلی خوبی بود خدا قوت برادر سیجانی ممنون
نقل قول کردن
+8 #2 محسن صادقپور 1391-11-25 11:31
سلام به علی اصغرعزیز
درودبرتفکرتان
من هم نظرم همینست که نبایددراشخاص متوقف شویم
آیت الله مصباح
استادپناهیان
حاج سعیدقاسمی
احمدی نژادهم شخص است ولی دیگرشخص نیست
چون به دریای بیکران ولایت متصل است
واعتقاددارم که همه عشق امام خامنه ای است
واشتباهاتش رااگرزاویه داشتن باولایت باشدقبول ندارم
چون احمدی نژادذوب درولایت است که همه زندگی وآبروی خودش رادرراه ولایت خرج کردکه این آقایون به گردپای اوهم نمیرسند
شایدمتهم به تندروی شوم ولی اعتقادم صددرصداست
من به این روایت میرسم که کسانی راکه فکرش رانمیکنیدغربال میشوند!
نقل قول کردن
+18 #1 سید خراسانی 1391-11-25 10:53
اللهم عجل لولیک الفرج
حی علی سید علی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد