رایحه ظهور

نگاهی به پیام بشارت بخش امام خمینی(ره)

وعده ی خداوند تعالی نزدیک است من امیدوارم که ما شاهد این وعده باشیم

» ابتدای نظرات (16)

امام خمینی قدس سره در تاریخ 12 فروردین 1358 پس از تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی طی پیامی رادیو تلویزیونی فرمودند:
«خداوند تعالی وعده فرموده است که مستضعفین ارض را به امید و توفیق خودش، به مستکبرین غلبه دهد و آن ها را امام و پیشوا قرار دهد. وعده ی خداوند تعالی نزدیک است. من امیدوارم که ما شاهد این وعده باشیم و مستضعفین بر مستکبرین غلبه کنند چنان که تاکنون غلبه کردند... من از عموم ملت ایران تشکر می کنم که در این رفراندوم شرکت کردند و رأی قاطع خودشان را که باید گفت صددرصد پیروزی بوده است دادند و به جمهوری اسلامی هم رأی دادند... جمهوری اسلامی است که احکام مترقی او بر تمام احکامی که در سایر قشرها و سایر مکتب هاست تقدم دارد.»

رهبر کبیر انقلاب اسلامی قدس سره در قسمت دیگری از پیام خود فرمودند:
«صبح گاه 12 فروردین که روز نخستین حکومت الله است از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند روزی که کنگره های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه ی شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید.

منبع

..................

امیدواریم خداوند مهربان به لطف و فضل خود در تحقق وعده بزرگ خود که بسیاری از خوبان و بزرگان بی صبرانه در انتظار آن بودند ، تعجیل فرماید و چشمان گنهکار ما را هرچه زودتر به خورشید جمال یوسف زهرا(عج) روشن فرماید.

دیدگاه‌ها   

0 #16 علی 1392-02-21 18:13
دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری شد + عکس
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی لحظاتی پیش با حضور در وزارت کشور رسما برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.






این ها هم عکس هایی از دکتر جلیلی به همراه یک سری طراحی های گرافیکی برای دکتر سعید جلیلی:









عکس سعید جلیلی در دوران دانشجویی:
ببنید از اول تیپش تیپ حزب اللهی بوده


نقل قول کردن
0 #15 یاسر 1392-02-09 17:07
فوری و مهم:
«سيد حسن نصرالله وارد تهران شد»:

حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب الله لبنان، وارد تهران شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌وال مسلمين سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان، وارد پايتخت ايران اسلامي شد.

سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان، در اجلاس جهانی "علما و بیداری اسلامی" که در روزهاي ۹ و ۱۰ اردیبهشت، فردا (دوشنبه) و سه شنبه هفته جاری در تهران برگزار مي‌شود، به عنوان میهمان ویژه حضور دارد.



همچنين سيد حسن نصرالله در حاشيه اين اجلاس، ديدارهايي با برخي مقامات بلندپايه نظام و علماي حاضر در اجلاس خواهد داشت.

حضور علني نصرالله در اجلاس و مقابل چشم رسانه‌ها، پاسخي دندان‌شکن به رژيم صهيونيستي به شمار مي‌آيد چرا که تنها ساعاتي پس از آن انجام مي‌شود که "یونی یاهف" شهردار "حیفا" در سرزمین‌های اشغالی، در واکنش به اخبار نفوذ پهپادی جدید به حريم غصبي سرزمین‌های اشغالی، خواستار ترور دبیرکل حزب‌الله شده و اين اقدام را تنها راهکار توقف تهدیدات علیه اسرائیل دانسته بود.


بر اساس اين گزارش، وي همچنين روز نوزدهم ارديبهشت‌ماه جاري، سخنراني مهمي درباره تحولات لبنان، سوريه و منطقه ايراد خواهد کرد که بسياري از شبکه‌هاي تلويزيوني جهان از هم‌اکنون خود را براي پوشش زنده آن آماده کرده‌اند.
نقل قول کردن
+2 #14 علی 1392-01-31 17:57
برام جالب بود سایت طلبه سیرجانی-محسن شیرازی-عدالتخوا هی وارد مسائل انتخابات هم شده(البته این خبر از رجانیوز گرفته گویا):
دلایل خبرآنلاین برای پیروزی دکتر کامران باقری لنکرانی در انتخابات

در حالی که طی روزهای گذشته نتایج برخی نظرسنجی ها از رشد معنادار دکتر باقری لنکرانی در میان توده های مردم خبر می دهد، سایت خبرآنلاین نیز که مواضع سیاسی نزدیک به رییس مجلس دارد و از منتقدان همیشگی جبهه پایداری محسوب می شود، طی یادداشتی به بررسی دلایل پیروزی احتمالی جبهه پایداری در انتخابات پیش رو پرداخت و نوشت:



خدا بیامرزد جلال آل احمد را که از معدود روشنفکرانی ایرانی بود که رفت میان مردم و واقعیت جامعه ایرانی را با همه اجزایش-خوب و بد- دید.
...

اگر قبل تر از آن در حاشیه یک جلسه دولت به سخنان نماینده ولی فقیه در سپاه واکنش نشان داد وگفت کسی نمی تواند برای مردم تعیین کند که چه کسی انتخاب شود، این تلقی به چگونگی به قدرت رسیدن او ربط دارد.
....
حالا 2 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری همه انهایی که مدعی اند وارد کورس شده اند.نگاهی به نامزد های حاضر درعرصه انتخابات بکنید. همه آنها چهره هایی هستند که در سالهای گذشته سابقه ای دارند و موافقان و مخالفینی. معدل سنی این نامزد ها هم حدود 50 سال است.
...
کامران باقری لنکرانی به عنوان نامزد نهایی جبهه پایداری انتخاب شده و ظاهرا این انتخاب مقبول آیت الله مصباح یزدی هم بوده است. اگر اخباری که درباره ورود سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفته می شود هم درست باشد، باز هم جبهه پایداری یک برگ برنده است.

باقری لنکرانی کمی دیر وارد عرصه انتخابات شده و از رقبا اصولگرایش در تدارک کار انتخابات عقب است، این در ظاهر است ولی آنها که مختصات فضای انتخابات ایران را می شناسند، اتفاقا این شیوه را مناسب می دانند. سال 84 هم احمدی نژاد حتی تا دو هفته به موعد انتخابات چهره ای نبود که شانسی برای رئیس جمهور شدن داشته باشد، اما چه شد؟
....
اینکه چرا باید جبهه پایداری را -چه با لنکرانی و چه با حضور جلیلی-می توان شانس قوی برای موفقیت در انتخابات دانست به چند دلیل باز می گردد:

1: مرور اظهارات لنکرانی در جمع دانشجویان مشهدی و دفاع او از انحلال سازمان مدیریت- در حالی که تقریبا همه نامزدها از ضرورت احیاء دوباره آن سخن می گویند- یعنی اینکه او می خواهد متفاوت باشد و این فاکتور امری مهم در انتخاب شدن روسای جمهوری ایران در 16 سال اخیر است.

2: جوان بودن و خوشنامی لنکرانی و سابقه خوبی که مردم از دوران وزارت او در وزارت بهداشت دارند- نظر کارشناسان حوزه بهداشت درباره دوران کاری اش را فاکتور می گیریم- هم مزید بر علت است تا او بتواند با همه گروه های اجتماعی ارتباط خوبی برقرار کند. او با 47 سال سن جوانترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است.

3: لنکرانی در همان سخنرانی مشهد هم حاضر به انتقاد تند از دولت نشد چرا که در اصول با رئیس جمهور همراه است و منش سیاسی او را قبول دارد. بنابراین خیلی ها به چهره ای که منش رئیس جمهور فعلی را ادامه دهد، علاقمند هستند.

بقیه در:

نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+1 #13 محمد 1392-01-30 00:16
دیپلماسی تصویرها +عکس

سعید جلیلی را به عنوان دیپلماتی می‌شناسند که در مذاکرات از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و از حقوق ملت دفاع می‌کند. اما این نکته هم حائز اهمیت است که او به تنهایی در این مسیر از ابزار رسانه و تصویر چگونه بهره‌برداری می‌کند. از نمونه این استفاده‌ها بهره بردن از شهدا و تصاویر آنها در مصاحبه‌هایش می‎توان دید.

به گزارش تریبون مستضعفین، سعید جلیلی را به عنوان دیپلماتی می‌شناسند که در مذاکرات از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و از حقوق ملت دفاع می‌کند. اما این نکته هم حائز اهمیت است که او به تنهایی در این مسیر از ابزار رسانه و تصویر چگونه بهره‌برداری می‌کند. از نمونه این استفاده‌ها بهره بردن از شهدا و تصاویر اعتقادی در مصاحبه‌هایش می‎توان دید.

به عنوان مثال او هنگام مصاحبه با شبکه المیادین به گونه‌ای صحنه‌آرایی می‌کند که تصاویر چهار دیپلمات ربوده شده‌ی ایرانی در پشت تصویر نمایان باشد.



یا در مذاکرات استانبول، هنگام مصاحبه سعی می‌کند با قرار دادن پوستری از شهدای هسته‌ای، شعار ایران را که «سلاح اتمی برای هیچ‌کس؛ انرژی اتمی برای همه» را در معرض دید قرار دهد و منطق همراه با مظلومیت ایران را نشان دهد.


او هنگام سخنرانی در ژنو، تصویری از شهید دکتر شهریاری را در مقابل خود قرار می‌دهد تا مظلومیت کشور را نشان دهد و بگوید که با کدام پشتوانه به مذاکره آمده است.


دکتر جلیلی در مذاکرات استانبول، جمعی از کارکنان سفارت ایران را به کار گماشته است تا با تهیه یک بنر به گویی صحنه را مهیا کنند که هنگام مصاحبه مطبوعاتی تصاویر شهدای علمی و هسته‌ای و نیز نام خلیج فارس دیده شود.




همه چیز در یک جمله می‌توان جمع کرد: «مظهر قدرت ایران شهدا هستند؛ امام خمینی (ره)» و این دیپلمات انقلابی نشان داده است که این موضوع را در همه جا بهره می‌برد و مظلومیت و منطق ایران را به درستی تصویر می‌کند.
نقل قول کردن
0 #12 محمد 1392-01-29 22:31
احتمال كانديداتوري سعيد جليلي در انتخابات رياست جمهوري قوت گرفت.

در حالي كه طي ماه‌هاي گذشته موج دعوت نخبگان انقلابي از دكتر سعيد جليلي و دكتر كامران باقري لنكراني جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري پيش رو افزايش يافته است، شنيده‎هاي خبرنگار رجانيوز حاكي از افزايش احتمال حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي به اين عرصه حساس است.



به گزارش رجانيوز، در همين زمينه سعيد جليلي از برخي نخبگان دعوت كرده تا با تنظيم برنامه‎هاي مورد اشاره او براي اداره كشور، وي را در اين باره همراهي كنند.

جليلي هم چنين در گفتگو با برخي از چهره‎هاي انقلابي كه پيش از اين در جلسات خصوصي بر كانديداتوري وي پافشاري كرده‎اند، احتمال حضور خود را منتفي ندانسته است.


نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+1 #11 روزبه محمدی 1392-01-26 14:23
وبلاگ سلمان آنلاین - حامیان مهندس مشایی


مردی بهاری خواهد آمد...(5)

همه ایرانیان به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان

****

حجت الاسلام و المسلمین تسخیری:

مخالفان مشایی از عمق اندیشه های ایشان آگاهی ندارند

به باور من، بسیاری از کسانی که با مشایی مخالفت می‌کنند شاید از عمق اندیشه‌های ایشان آگاهی ندارند و به طور معمول از دریچه رسانه‌، آن هم نه رسانه موافق، بلکه رسانه مخالف صحبت‌های ایشان را شنیده‌اند. شک نکنید که مخالف، خیر مخالف خودش را نمی‌خواهد. بسیاری از ما به گونه‌ای تلاش می‌کنیم اندیشه خودمان را بر دیگران تحمیل و آن را غالب کنیم. «تحمیل الشخص بما لا یحتمل؛ اینها اندیشه‌هایی را بر این فرد تحمیل می‌کنند که خودش راضی به این سخنان نیست؛ برای مثال به یاد می‌آورم که با مطرح شدن موضوع خلیفه اللهی انسان از سوی مهندس مشایی، عده‌ای چنین تحلیل کردند که منظور کنار گذاشتن خدا و همان اومانیسم غربی است. به شخصیت بازگوکننده آن سخنان هم توجه شود و ببینیم آیا او چنین مسئله‌ای را باور دارد یا خیر؟





تردید نداشته باشید، کسانی که به دیگران تهمت می‌زنند و بحث انحراف را مطرح می‌کنند در آینده خود متهم به همین مسائل خواهند شد؛ یعنی همین تهمت‌ها به آنها زده خواهد شد، بدون اینکه قدرت دفاع داشته باشند.


www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+1 #10 روزبه محمدی 1392-01-26 12:56
السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده


مردی بهاری خواهد آمد...(4)

مهندس مشایی در کنار همرزم شهیدش


اسرائیل، زیر پای مهندس رحیم مشایی و شهید حسن شاطری


گزارش تصویری - افتتاح پارک ايران با حضور مهندس رحیم مشايي و شهيد حاج حسن شاطري - در مرز لبنان و اسرائیل












www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
0 #9 روزبه محمدی 1392-01-26 12:50
وبلاگ سلمان آنلاین - جبهه حامیان مهندس رحیم مشایی:


مردی بهاری خواهد آمد...(3)


همه ایرانیان، به عشق ایران، حامی اسفندیار ایرانیان











www.salmanonline313.blogfa.com
نقل قول کردن
+2 #8 مبشرات ظهور 1392-01-19 18:00


برداشت از سایت مبشرات ظهور: بانک جامعی از بشارت های ظهور امام زمان (ع) به آدرس

www.mobasherat.ir


خدا رحمت كند شهيد عراقی و يكي از شخصيتهای سياسی خوب امروز كه متأسفانه نمی توانم اسم ببرم. ميگويند وقتی امام در ابتداي نهضت اولين اعلاميه سياسي خود را داد (خوب ما در حد فهم خودمان درک ميكرديم), با شهيد عراقی رفتيم خدمت امام ، شهيد عراقی با همان خلوصي كه داشت گفت حاج آقا واقعاً خيلي خوب مي شد اگر اين چيزی كه شما ميگوييد اتفاق بيافتد و وضع مردم خوب می شود.

امام با بي اعتنايی فرمود بله وضع مردم هم انشاالله خوب می شود، ولی ما مأمور به انجام چنين كاری نيستيم .

آقای عراقی هم آدم سمج ، گفت آقا چی گفتيد ؟

امام فرمود ما براي مأموريت ديگری آمديم.

آقاي عراقي گفت براي چه مأموريتی آمده ايد؟

امام فرمود براي سه مأموريت :

اول سرنگون كردن حكومت پهلوی – دوم استقرار نظام جمهوری اسلامی – سوم ، دادن پرچم حكومت اسلامي به دست صاحب اصلی اش .

حوادث روزگار و فاصله زماني از حافظه ما برد، رفتيم داخل مبارزات و خيلي ها كشته شدند و انقلاب پيروز شد . شهيد عراقي هم با زبان روزه توسط سيد مهدي هاشمی به شهادت رسيد، ما به يكباره ديديم دو تا از وعده های امام محقق شد .

يك وقتي در جمع بعضي از مسئولين نظام از جمله حضرت آيت الله ری شهری گفتم شهيد عراقي و بنده شاهد چنين حرفي از امام بوديم . حالا دو مورد آن اتفاق افتاده ، سومين آن يعني چی ؟

بحث شد كه با دست امام ميرسد به دست صاحب اصلي ، يا شخص ديگری ؟

يكي از همان جمع كه حالا اسم نمی برم و شما می شناسيد و آدم بزرگواری است ، گفت من ميروم و از امام مي پرسم . بعد رفتند و اينقدر از امام اصرار كردند كه آقای عراقی همچنين چيزي از شما شنيده ، آيا درست است ؟

امام فرمودند بله درست است .

گفتند دو تا از آنها محقق شده سومي چی ؟

امام گفتند سومی هم خدا انشاءالله مي خواهد و ميشود .( خيلي امام پرهيز داشت)

اصرار كردم گفتم شما هستيد كه اين پرچم را به دست صاحبش مي دهيد ؟ يا شخص ديگر ؟ بعد از اصرار من ،

امام فرمودند : نه من نيستم . بعد از من كسي خواهد آمد كه پرچم را به دست صاحب اصلي اش خواهد داد .

حالا ما داريم اين مطلب را الان مي شنويم ، ولي اين آقاياني كه بعضي هايشان اين همه آتش مي سوزانند ، آن زمان داغ داغ تنوري اين مطالب را شنيده اند ، نمي دانند .
نقل قول کردن
+2 #7 علی 1392-01-19 12:15
سلام
چند روزی بود که به سایت طلبه سیرجانی-محسن شیرازی-عدالتخوا هی نرفته بودم.
توی این چند روز کولاک کرده:
مطلب اول:

«محسن شیرازی؛ سرباز مطیع ولایت»
خیلی اتفاقی دنبال مطلب خاصی هم نبودم ولی توی اینترنت سرچ کردم محسن شیرازی تو بخش امیج ها یک مطلب پیدا کردم که خیلی برای خودم جالب بود اونم عکس محسن شیرازی در دیدار جوانان قم با مقام معظم رهبری در شبستان حضرت امام خمینی (ره) قم در تاریخ 4/8/1389 بود که این طلبه بسیجی با چه عشق و علاقه ی خاصی در حال ابراز ارادت به امام خامنه ای است.



لینک این مطلب در این سایت:
نقل قول:
برایم جذاب شد ببنیم داستان چیست؟

در اینترنت سرچ کردم و چند تا سایت رو پیدا کردم از آنجا برایم جالب تر شد که منبع انتشار این عکس ها خود سایت حضرت آقا بود.

لینک این مطلب در سایت آقا:
نقل قول:
عکس ها:

farsi.khamenei. ir/ndata/news/1 0441/C/13890804 _0610441.jpg


نقل قول کردن
+2 #6 آرش 1392-01-17 15:09
نقل قول کردن
+11 #5 روز رهایی 1392-01-16 13:41
@};- @};- [-O @};- @};-

سالها می گذرد حادثه ها می اید

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

-:as *-msz zz: -:as
نقل قول کردن
+9 #4 بچه مثبت/مهرداد 1392-01-16 12:51
اهداف انقلاب به نقل شهید عراقی از امام راحل 1.سرنگونی حکومت پهلوی 2.ایجاد حکومت اسلامی 3. دادن پرچم دست صاحبش



وقتي امام در ابتداي نهضت اولين اعلاميه سياسي خود را داد ، (خوب ما در حد فهم خودمان درك ميكرديم ، نمي دانستيم روح خدا كجا را دارد ميزند) گفتيم خوب مردم ايران در فقر و بدبختي و استكبار اين طاغوت هستند و امام مي خواهد اين ايران را به آرامش و رفاه برساند .


گفت با شهيد عراقي بعد از اولين غرشي كه امام كرد ، رفتيم خدمت امام ، شهيد عراقي با همان خلوصي كه داشت گفت حاج آقا واقعاً خيلي خوب مي شد اگر اين چيزي كه شما ميگوييد اتفاق بيافتد . وضع مردم ايران خيلي خوب ميشود .

امام با بي اعتنايي فرمود بله وضع مردم هم خوب ميشود ، ولي ما مأمور به انجام چنين كاري نيستيم .

آقاي عراقي هم آدم سمج ، گفت آقا چي گفتيد ؟

امام فرمود ما براي مأموريت ديگري آمديم ، وضع مردم هم در حاشيه خوب ميشود .

آقاي عراقي گفت براي چه مأموريتي آمده ايد ؟

امام فرمود براي سه مأموريت :

اول سرنگون كردن حكومت پهلوي – دوم استقرار نظام جمهوري اسلامي – سوم ، دادن پرچم حكومت اسلامي به دست صاحب اصلي اش .

منبع:
mehrdadz.blogfa.com/post/233
نقل قول کردن
+7 #3 بچه مثبت/مهرداد 1392-01-16 12:49
وقتی در شب 21 بهمن سال 57 امام زمان (عج) دستور لغو حکومت نظامی را میدهند ...



آیت‌الله خزعلی: «ما روز 21 بهمن 1357 در منزل آیت‌الله طالقانی نشسته بودیم. به ایشان گفتند: «امام پیام داده که مردم در خانه‌های خود نمانند، بیرون بریزند و به حکومت نظامی اهمیت ندهند». آقای طالقانی گفت:
«امام مدت پانزده سال از ایران دور بوده‌اند و توجه ندارند که این دژخیمان رژیم چه بی‌رحم هستند. اگر مردم بیرون بریزند، همه را قتل عام می‌کنند؛ بنابراین صلاح در آن است که در منازل و خانه‌ها بنشینیم، ببینیم عاقبت کار چه می‌شود؟».
بعد مرحوم طالقانی با امام حدود نیم ساعت تلفنی گفتگو کرد تا شاید امام را قانع کند که مردم را از خانه‌هایشان بیرون نیاورند. ما حرف‌های آقای طالقانی را شنیدیم که سعی داشت امام را هرطور شده، از تصمیم خود مبنی بر بیرون آمدن مردم از خانه‌ها و اهمیت ندادن به حکومت نظامی، منصرف نماید.
تا اینکه آقای طالقانی گوشی را گذاشت و در گوشه‌ای زانوانش را بغل گرفت و ساکت ماند! حتی سرش را روی زانوانش تکیه داد و به فکر فرو رفت.
ما با خود گفتیم حتماً امام حرفی زده و مثلاً به ایشان گفته شما دخالت نکنید و ...؛ بنابراین آقای طالقانی ناراحت شده است. امّا چیزی نگفتیم تا اینکه ایشان یک دفعه سر از زانوانش برداشت و به حال طبیعی و عادی برگشت. سؤال کردیم: «آقا چه شده؟ آیا امام به شما پرخاش کردند یا حرفی گفتند که شما ناراحت شدید؟» آقای طالقانی گفت:
«نه، نه، اصلاً مسئله این نیست. من اصرار کردم که امام اعلامیه‌هایش را پس بگیرد و امام هرچه می‌گفت، من قانع نمی‌شدم، در آخر فرمود: «آقای طالقانی! اصرار نکن! احتمال بده که این دستور از طرف امام زمان (عج) است!» تا امام این جمله را گفت، من به خود لرزیدم و بی‌اختیار گوشی را گذاشتم و حالم دگرگون شد!».


منبع:
مرکز اسناد انقلاب اسلامی

www.irdc.ir/fa/content/11651/default.aspx
نقل قول کردن
+7 #2 بچه مثبت/مهرداد 1392-01-16 12:46
خاطره خواندنی از پیش‌بینی امام(ره) //ظهور و پرچم//



نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که از لحاظ تئوریک بر مبنای اذن امام عصر (عجل الله فرجه الشریف) بنا شده و از لحاظ عملی نیز همه شاهد عنایات ایشان در دفع بلاها از این نظام و کسب موفقیت ها بوده اند. موارد دیگری نیز وجود دارد که یقین انسان را به این مسئله بیشتر می کند؛ من جمله خاطره ای که آقای علی محمد بشارتی برای آقای ری شهری نقل کرده اند و ایشان در کتاب خاطراتشان درج نموده اند. آقای بشارتی گفته اند:

«در تابستان سال 1358 هنگامی که مسئول اطلاعات سپاه بودم، گزارشی داشتیم که آقای "کاظم" شریعتمداری در مشهد گفته است: من بالاخره علیه امام [خمینی] اعلام جنگ می کنم. خدمت امام رسیدم و ضمن ارائه گزارشی، خبر مذکور را هم گفتم. ایشان سرش پایین بود و گوش می داد، این جمله را که گفتم، سر بلند کرد و فرمود: این ها چه می گویند، پیروزی ما را خدا تضمین کرده است. ما موفق می شویم، در اینجا حکومت اسلامی تشکیل می دهیم و پرچم را به صاحب پرچم می سپاریم. پرسیدم: خودتان؟ امام سکوت کردند و جواب ندادند.»

منبع:

www.rajanews.com/detail.asp?id=55965

(خاطره ها،آیت الله ری شهری، چاپ مرکز اسناد انقلاب اسلامی، جلد اول، صفحه 242)
نقل قول کردن
+5 #1 محب المهدی 1392-01-15 11:11
انشاالله
*-msz
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد