رایحه ظهور

آغاز سفرهای انتخاباتی جلیلی از شهر قیام و حماسه

دومین همایش مردمی مقاومت رمز پیشرفت

 

» ابتدای نظرات (6)

 

با حضور دکتر جلیلی در قم برگزار می گردد:


حضور جلیلی، پناهیان و سلحشور در دومین همایش مردمی مقاومت رمز پیشرفت



اولین گردهمایی مردمی حامیان دکتر جلیلی در قم با نام "همایش مقاومت رمز پیشرفت" به همت ستاد حوزوی حیات طیبه در مسجد امام حسن عسگری(ع) قم برگزار می گردد. طبق هماهنگی های بعمل آمده در ابتدای این گردهمایی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و حاج مهدی سلحشور به سخنرانی و مدیحه سرائی خواهند پرداخت.
در این همایش که سه شنبه شب مورخ 92/3/7 همزمان با نماز مغرب و عشاء برپا می باشد دکتر سعید جلیلی برای دیدار با مردم ولایتمدار قم حضور خواهند یافت.

 



طبق هماهنگی های بعمل آمده در ابتدای این گردهمایی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و حاج مهدی سلحشور به سخنرانی و مدیحه سرائی خواهند پرداخت.

همچنین در این گردهمایی مردمی آیت الله رجبی قائم مقام موسسه امام خمینی(ره) و نیز جمعی دیگر از اساتید و فضلاء حوزه های علمیه قم حضور می نمایند.

لازم به ذکر است که دکتر جلیلی قبل از این همایش با حضور در موسسه امام خمینی(ره) با آیت الله مصباح یزدی دیدار و گفتگو خواهند نمود.

دیدگاه‌ها   

+1 #6 mohsen 1392-03-08 14:24
به استادش گفت که «این صفر شما برای من از یک[نمره] صد هم با ارزش‌تر است.


آیت‌الله علم‌الهدی در سال تحصیلی ۸۲-۸۳ که معاون آموزشی دانشگاه امام صادق‌علیه‌السلا م بوده اند، این خاطره را در جلسه‌ی نقد معاونت آموزشی دانشگاه، بیان فرمودند:

ما یک دانشجو در این‌جا [دانشگاه امام صادق‌علیه‌السلا م] داشتیم که در حال حاضر جزو نیروهای ارزشی نظام است به نام دکتر سعید جلیلی، ایشان در یکی از کلاس ها سر یک مساله‌ای با استاد همان کلاس درگیرشدند، و استاد با کمال بی‌رحمی به او صفر داد. ما هم با همه‌ی قوا بسیج شدیم تا مشکلش را حل کنیم، اما متأسفانه نتوانستیم. ایشان رسما به استادش گفت که «این صفر شما برای من از یک[نمره] صد هم با ارزش‌تر است. چون من در راه اسلام این صفر را گرفتم و آن‌قدری که من در این صفر گرفتن از شما، ادعای برتری و فضیلت می‌کنم در از دست‌دادن پای قطع‌شده‌ام در جبهه احساس فضیلت نمی‌ کنم.» اصلا این استاد خُرد شد. وضعیت به گونه‌ای شد که تا مدت‌ها دیگر نمی‌توانستند با دانشجو برخورد این‌گونه بکنند. البته ما هر کار کردیم نتوانستیم مشکلش را حل کنیم، چون از نظر قانونی نمی‌شد کاری کرد.
598
نقل قول کردن
+1 #5 مهدی 100000000000000 1392-03-08 01:05
آقای جلیلی خیلی آدم خوب و با شخصیت و مومنی هستند ولی به اعتقاد بنده برای ریاست جمهوری مناسب نیستد، ریاست جمهوری یک فردی لازم دارد که علاوه بر داشتن روحیه مقاومت باید از اقتصاد هم علم کافی داشته باشه، با حرف چیزی درست نمیشه.......... ... L-)
نقل قول کردن
-1 #4 عبدالرحمن 1392-03-07 21:52
آقای سیجانی دست از سر دکتر جلیلی بردارید
اگر با قصد تخریب دارید از سعید جلیلی حمایت میکنید ...
و اگر قصدتون خیره از مشائی اعلام برائت کنید
چه شد علامه مصباح باز هم عزیز شدند؟

عزیزان بیننده حواستون رو جمع کنید نسبت به این افراد
نقل قول کردن
+2 #3 علائم آخرالزمان 1392-03-07 17:50
نقل قول کردن
+7 #2 سبز 1392-03-07 12:19


درود بر این دو عمار امام خامنه ای
نقل قول کردن
+3 #1 سبز 1392-03-07 12:17
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد