رایحه ظهور

برداشت شما از نام اين گروهك چيست؟

خيز بلند حق و باطل براي تسلط بر خاورميانه

» ابتدای نظرات (6)

بيش از دوسال است كه تحولات بزرگ سرزمين شام شروع شده و با وقايعي تلخ در جريان است ، در جاي جاي اين تحولات مي توان ردپاي نشانه هاي آخرالزماني را مشاهده كرد ، از تفكرات پوچي كه به خورد سربازان متوهم و بي جيره مواجب سلفي در تاسيس خلافت اسلامي و ورود به بهشت و پذيرايي توسط حورالعين داده اند تا نامگذاري گردانهاي تروريستها با نام جنايتكاران صدر اسلام تا آشكار شدن ديدگاه آرماگدوني در تفكرات غربي حامي تروريستها و تا تطبيق تحولات بر روايات عصر ظهور.

اما آنچه موجب شد اين نوشته مختصر نگاشته شود ، تامل در نامگذاري گروهك تروريستي بود كه در خبر ذيل ديده مي شود :

http://www.shia-online.ir/article.asp?id=30036&cat=1

همچنانكه ملاحظه مي شود نام "دولت اسلامي عراق و شام" در خود معناي مهمي دارد و آن اين است كه اين گروهكها آشكارا بيان مي كنند كه به خيال خام خود بعد از تمام كردن كار بشار اسد و سوريه ، هنوز به هدف خود نرسيده اند و بايد به همراه تروريستهاي ديگر به عراق كوچ كرده و آنجا را نيز آزاد نمايند تا دولت اسلامي عراق  و شام تشكيل شود ، البته اگر تا آن موقع نام گروهك خود را به دولت اسلامي عراق  و شام و ايران و عربستان و .... تغيير نداده باشند!

و اين دقيقاً همان چيزي است كه در روايات عصر ظهور پيش بيني مي شود ، شورش اشرار در قلب سرزمين شام آغاز مي گردد و سپس به سمت عراق گسترش پيدا كرده و در نظر دارد حتي به ايران و عربستان هم نفوذ كند.

از اين روست كه اين روزها شاهديم كه پروژه ناامن سازي و تضعيف دولت مركزي عراق با قدرت هرچه تمام تر دنبال مي شود ، در واقع تروريستها و رهبران آنها در نظر دارند كه عراق را آنچنان آشفته و بحراني كنند كه بعد از تسلط بر سوريه به سرعت بر عراق نيز مسلط گردند.

در اين تصوير افرادي از چچن، مصر، افغانستان، عربستان سعودي، آفريقا، ترکيه، ليبي و غيره ديده مي شوند/ اين عکس مربوط به بعد از ورود تروريست ها به فرودگاه نظامي "منگ" در شهر حلب و در دست گرفتن آن توسط آنها، مربوط مي شود

از سويي ديگر شاهديم كه فريبكاري ذكر شده در روايات براي سفياني و جريانش به خوبي در تحولات جاري ديده مي شود ، مسلمانان بسياري در اقصي نقاط جهان و از كشورهاي مختلف مسلمان ، اين روزها جنگ در سوريه را يك جهاد مقدس مي دانند و جاناً و مالاً براي آن هزينه مي دهند كه اين مسئله را مي توان بر فريبكاري ذكر شده بر سفياني و گروهش در روايات منطبق دانست ، هرچند ممكن است اوج اين فريب و رياكاري و بدل زدن در چندماه منتهي به خروج سفياني و بعد از ظهور كند.

در آخر آرزو مي كنيم كه خط مقاومت بتواند هرچه بيشتر در سوريه دوام بياورد كه گذشت زمان به نفع جبهه حق و ضرر جبهه باطل است. هرچند خيز بلند جبهه حق و باطل براي تسلط بر خاورميانه آغاز شده است اما همه مي دانند فروپاشي برج شيطاني وهابيت بسيار نزديك است ، شيرازه نيروهاي اهريمني خاورميانه بزودي زود متلاشي خواهد شد وبا اين تحول مهم ، تمام پتانسيل جهان اسلام براي آزادسازي قبله اول مسلمانان رها خواهد گرديد.

دیدگاه‌ها   

0 #6 یاران 57 1392-06-14 12:53
سلام دوستان عزیز

پایگاه اطلاع رسانی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار با مطالبی بسیار مهم بروز است.
نقل قول:
نقل قول:


_بازخوانی یک مقاله/ طلبه سیرجانی بر لبه تیغ تیز.../ این حرکت محکوم به پیروزی! است.

به نظر حقیر حرکت این طلبه یکی از موفق ترین حرکت های عدالتخواهانه در چند سال اخیر بوده و هست. این مدل تا همین الان هم به پیروزی های بزرگی دست یافته و اصلاً محکوم به پیروزی! است. به انگیزه پاسخ به یک سؤال مهم، تحلیلی از حرکت این طلبه غیور سیر از جان به دست خواهم داد.

_دانلود سخنرانی حاج علیرضا پناهیان/ پاسخ به یک سوال مهم که خیلی اوقات از مردم کوچه وبازار می شنویم:اگر آقا می دانند مشکلات را چرا حل نمی کن؟! - برخورد امام خامنه ای با مفاسد چگونه است ؟ - وظیفه ما چیست؟

یکی از سوالاتی که در ذهن بعضی از افراد وجود دارد، این است که با وجود حاکمیت ولی فقیه و نائب امام زمان(ارواحنا فداه) چرا همچنان باید شاهد برخی از مصادیق ظلم و فساد در جامعه باشیم؟

_مجموعه فیلم، کلیپ و مستند از نهضت عدالتخواهان ولایتمدار و طلاب عدالتخواه:بخش اول بخش دوم بخش سوم(جدید) بخش چهارم(جدید)

بسیاری از دوستان دغدغه این را داشتند که از این جریان عدالت طلبی ، فیلم و یا کلیپ زیادی در فضای رسانه ای کار نشده و کم تر مستند سازی به هر دلیل روی آن تمرکز کرده ، حال آنکه ظرفیت این حرکت عدالتخواهانه برای کارهایی همچون مستند سازی بسیار زیاد است ، به همین دلیل ما قصد داریم در حد توان خودمان فیلمها و کلیپ های مختلف درباره نهضت عدالتخواهان ولایتمدار در طول 7 سال اخیر را به مرور در این سایت قرار دهیم. سعی ما بر این بوده است که در این چهار مجموعه فیلم؛ تاریخچه این حرکت، هدف و مبانی کار و سوالاتی که بعضا وجود دارد را تبیین نمائیم. انشاالله که مورد استفاده قرار گیرد.

_«یاوران نهضت عدالتخوان ولایتمدار در شبکه های اجتماعی»

از رسانه های مهم و بسیار موثر در تحولات و برنامه ریزی ها شبکه های مختلف اجتماعی است که استفاده از آن ها چه در ایران و چه سایر نقاط جهان در چند سال اخیر به طور قابل توجهی افزایش داشته است.
بدین جهت ما و سایر دوستانمان نیز سعی کردیم در برخی از این شبکه های اجتماعی حضور داشته باشیم.


و دست آخر هم کلیپی بسیار زیبا از حاج علیرضا پناهیان_جانا سخن از زبان ما می گویی! _ انقلابی متفاوت از بقیه...

همه این مطالب در:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول:
نقل قول کردن
+1 #5 قاسم 1392-06-13 14:20
به نام خدا
روزي پيامبر گرامي اسلام (ص) فرمودند:
خدايا منطقه شام ويمن را براي ما مبارك گردان
صحابه پرسيدند : منطقه نجد را چطور ؟ حضرت سخن اول خود را تكرار كردند و صحابه نيز دوباره منطقه نجد (محل ظهور فرقه وهابيت) پرسيدند ، پيامبر اكرم فرمودند : در نجد زلزله ها و فتنه ها به وقوع خواهد پيوست و شاخ شيطان از انجا طلوع خواهد كرد.
منبع: صحيح بخاري جلد 8 صفحه 95 حديث 7094
نقل قول کردن
+1 #4 mohsen 1392-06-12 11:12
این عکس نمونه بارز ابقع میباشد.
نقل قول کردن
+3 #3 کانون مهدیه آبسرد 1392-05-30 00:44

نرم افزار شهدای صابرین ارسال رایگان برای علاقه مندان
www.dmv-mahdiyeh.ir/shownews.php?idnews=139468
نقل قول کردن
+4 #2 یابن زهرا العجل 1392-05-27 22:28
فقط میشه گفت یه مشت کله پوک و تندرو که امده درسته خودشو بندازه توجهنمه الی بئس المصیر،جایی که تاابدالعمردرعذا ب الهی ماندگارندوهیچ راه برگشت یاگریزی ندارد.
نقل قول کردن
+8 #1 rsd 1392-05-25 23:31
mashreghnews.ir/.../...

تروریست‌های چچنی چگونه سر از سوریه درآوردند



zz:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد