رایحه ظهور

سایت خبری - تحلیلی «یاران خراسانی» آغاز به‌ کار کرد

دلبسته یاران خراسانی خویشم
» ابتدای نظرات (2)
به ‌همت جمعی از جوانان عدالتخواه
سایت خبری - تحلیلی «یاران خراسانی» آغاز به‌ کار کرد

پایگاه اطلاع‌رسانی «نهضت عدالتخواهان ولایت‌مدار» به ‌همت جمعی از جوانان حزب‌اللهی و با عنوان «یاران خراسانی» آغاز به‌ کار کرد.

خبرگزاری فارس: سایت خبری - تحلیلی «یاران خراسانی» آغاز به‌ کار کرد

به‌گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی «نهضت عدالتخواهان ولایت‌مدار»، به‌همت جمعی از جوانان حزب‌اللهی و با عنوان «یاران خراسانی» آغاز به‌کار کرد.

هدف از راه‌اندازی این سایت، «پیگیری مطالبات و منویات مقام معظم رهبری در عرصه مبارزه با فساد، تبعیض و فاصله طبقاتی» و «گسترش و تعمیق فرهنگ عدالت‌طلبی در کشور» عنوان شده است.

مسئولان سایت «یاران خراسانی» در خصوص فعالیت خود اعلام کرده‌اند: "مهم‌ترین مطالبه ولی امر مسلمین در طول 22 سال گذشته که متأسفانه بیش از همه مطالبات‌ ایشان مظلوم واقع شده و تاکنون بر زمین مانده، «تامین عدالت» بوده است".

آنها تصریح کردند: "مطالبه واقعی و عملی عدالت از مسئولان و احیای فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر و تحقق نظارت مردمی بر عملکرد مسئولان که خواسته همیشگی مقام عظمای ولایت بوده و هست، از اصلی ترین اهداف این سایت است".

سایت «یاران خراسانی» که با آدرس اینترنتی www.yaran57.com و www.yaran57.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد، منعکس کننده اخبار عدالتخواهان در سراسر کشور خواهد بود.

گردانندگان این سایت، پیش از این اخبار و گزارش های خود را در قالب وبلاگی با عنوان «قیام یاران ولایت» منتشر می کردند.

دیدگاه‌ها   

+5 #2 یاران 1392-09-13 16:13
سخنان مهم آیت الله قائم مقامی در دیدار با عدالتخواهان ولایتمدار و طلبه سیرجانی + فیلم و عکس

باید این نهضت عدالتخواهی فراگیر شود؛ استمرار این حرکت و استقامت شما موجب اصلاحات اساسی در نظام می شود.

-برای یک انسان حزب اللهی اصل ملاک این است که ببیند رفتار او، مورد رضایت ولی فقیه زمان قرار دارد یا ندارد، مکانیزم این که متوجه شویم چیزی مرضی آقا هست یا نیست، دائما سوال و پرسش و استفتاء و این ها نیست. در مکتب شیعه عقل اصالت دارد، انسان خودش باید بفهمد. / حرکت عدالتخواهان به ویژه برادرمان حاج آقای جهانشاهی تاکنون بر مبنای ضوابط و قانون و منویات ولایت بوده است و تخطی و تعدی در این جهت وجود نداشته است. استمرار این حرکت قطعا و یقینا موجب بهتر شدن امور می شود.


نقل قول:
نقل قول:
دیدگاه آیت الله قائم مقامی در رابطه با نزدیکی ظهور: ما الان دیگر در بین الطلوعین ظهور امام زمان(عج) نیستیم؛ بلکه در آغاز طلوع آفتابیم…
نقل قول کردن
+7 #1 همین خبر در جام نیوز 1392-09-10 18:26
همین خبر در جام نیوز:
یاران خراسانی قیام کردند+ عکس
نقل قول:
پایگاه اطلاع‌رسانی «نهضت عدالت خواهان ولایت‌مدار» به ‌همت جمعی از جوانان حزب‌اللهی و با عنوان «یاران خراسانی» آغاز به‌ کار کرد.


به‌ گزارش سرویس دینی جام نیوز به نقل از فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی «نهضت عدالت خواهان ولایت‌مدار»، به‌همت جمعی از جوانان حزب‌اللهی و با عنوان «یاران خراسانی» آغاز به‌کار کرد.

هدف از راه‌اندازی این سایت، «پیگیری مطالبات و منویات مقام معظم رهبری در عرصه مبارزه با فساد، تبعیض و فاصله طبقاتی» و «گسترش و تعمیق فرهنگ عدالت‌طلبی در کشور» عنوان شده است.


مسئولان سایت «یاران خراسانی» در خصوص فعالیت خود اعلام کرده‌اند: "مهم‌ترین مطالبه ولی امر مسلمین در طول 22 سال گذشته که متأسفانه بیش از همه مطالبات‌ ایشان مظلوم واقع شده و تاکنون بر زمین مانده، «تامین عدالت» بوده است".


آنها تصریح کردند: "مطالبه واقعی و عملی عدالت از مسئولان و احیای فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر و تحقق نظارت مردمی بر عملکرد مسئولان که خواسته همیشگی مقام عظمای ولایت بوده و هست، از اصلی ترین اهداف این سایت است".

سایت «یاران خراسانی» که با آدرس اینترنتی www.yaran57.com و www.yaran57.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد، منعکس کننده اخبار عدالت خواهان در سراسر کشور خواهد بود.

گردانندگان این سایت، پیش از این اخبار و گزارش های خود را در قالب وبلاگی با عنوان «قیام یاران ولایت» منتشر می کردند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد