رایحه ظهور

بشارت می دهم فرزند برومند امیر المومنین (عج) به زودی خواهد آمد ...

» ابتدای نظرات (21)

 

در جمع صمیمی و پرشور مردم بابل؛
دکتر احمدی نژاد: بشارت می دهم فرزند برومند امیر المومنین (عج) به زودی خواهد آمد و بساط استکبار را برخواهد چید / شیطان می داند قرار است در منطقه اتفاق بزرگی رخ دهد/ شمارش معکوس نابودی آل سعود با حمله به یمن آغاز شد / ابراز احساسات مردم بابل با شعار "به عشق هرچی مرده، احمدی بر می گرده" + تصاویر و فایل صوتی
 
دولت بهار: سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد در شام میلاد مبارک مولی الموحدین، امیرالمومنین (ع) در بابل آغاز شد.
  

 

 

 

 

 

 

 

- ظرفیت محل سخنرانی دکتر احمدی نژاد بیش از یک ساعت مانده به آغاز مراسم تکمیل شده است.

- خیابان های اطراف محل سخنرانی دکتر احمدی نژاد مملو از جمعیت است.

- دکتر احمدی نژاد لحظاتی قبل (21:38) وارد محل سخنرانی شد.

- مردم با شعار به "عشق هرچی مرده، احمدی بر می گرده"، "صل علی محمد، یاور رهبر آمد" به ابراز احساسات شدید می پردازند.

- سخنرانی دکتر احمدی نژاد با تبریک میلاد امیرمومنان به امام عصر (عج)، رهبر عزیز انقلاب و ملت شریف ایران آغاز شد.

- رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: امام تجلی رافت و رحمت الهی ست و ذات خدا رحمت است. تجلی رحمت خدا در زمین امیر المومنین است. او مظهر مهر و رافت خداست. عزت امام متکی بر حقیقت امام است. کسی در طول تاریخ ضغفی از امامان ندیده و تماما عزت هستند.

- شیطان مشغول جوسازی علیه امام عصر (عج) است. قدرتی که با اسلحه بدست آید در برابر عظمت امام عصر (عج) هیچ است.

- تمام سخنان امام مملو از نصحیت و خیرخواهی است و حتی این خیر خواهی امام در جنگ دیده می شود. دشمنان به روی امام شمشیر کشیده اند اما امام که مظهر رحمت الهی است از آن ها می گذرد. امام تجلی بحشندگی خداست و همه وجودش هم برای آخرت و هم برای دنیای مردم منشأ خیر است. حجم آبادآنی که امام انجام داده است بی نظیر است. امام منشأ بخشندگی و خیر و تجلی اسم و صفت و کرامت خداست. امام تجلی عزت خداست و عزت امام ، عزتی ساختگی نیست و متکی بر حقیقت الهی امام است. 

کوچک ترین حرکت و سخنی از امام دیده  نشده است که نشانه ضعف و ذلت در آن باشد و هر چه است همه عزت است. بزرگ ترین دشمنان و گسترده تربن لشکرها و اقدامات نظامی در ذهن او هیچ است. شیطان می داند قرار است اتفاقی بزرگی در این منطقه بیفتد.

- شکست در نظر امام (ع) کوتاه آمدن از حق است. چطور می شود به مظهر نماز بگویند او نماز نمی خواند؟

- خیلی ها می گویند با پوشاندن حق انقلاب حفظ می شود. امکان ندارد حق را بپوشانیم و بتوانیم انقلاب را حفظ کنیم.

- از نظر امام (ع) ناحق را حتی برای یک ثانیه نمی توان پذیرفت. در حادثه کربلا همه بسیج شدند اما امام گفت هیهات من الذله.

- از نظر امام (ع) اگر نتوانیم حق را حفظ کنیم حکومت از عطسه بز بی ارزش تر است. عامل حفط دین و ارزش ها پافشاری بر حق، عدالت، حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم است.

- در نظر امام شکست کوتاه امدن از حق است و پیروزی پافشاری بر حق. مهم نیست چه اتفاقی می افتد. آقا آنچه دین را حفظ می کند پافشاری بر حق است. خیلی ها هستند شما می شناسید من هم می بینم می گویند اینجا را بگیر، آنجا را ول کن، انقلاب حفظ می شود! بابا انقلاب ذاتش حق است و حق با پافشاری بر حق حفظ می شود ولا غیر. امکان ندارد با پا فشاری بر ناحق و تظاهر به ناحق شما بتوانید حق را حمایت کنید، نشدنی است. اصلا جز با این منطق شما نمی توانید زندگی پیامبران و امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) را تصویر کنید. 

- آقا چه خبر است در کربلا؟ 72 نفر آمدند تکه و پاره شدند، زن و بچه، آن ها هم که دارند هلهله می کنند. چه کسی پیروز است؟ چه کسی شکست خورده؟ آن کس که ظاهر را می بینید می گوید این ها شکست خوردند وتکه تکه شدند. روی بدن هایشان هم اسب تازاندند! آن کس که عمق را می بیند می گوید و ما رایت الا جمیلا؛ حضرت زینب سلام الله علیها. کدام زیبایی است که حضرت زینب سلام الله علیها این طور به آن افتخار می کند و جلوی آن طاغوت می ایستد؟ زیبایی پافشاری بر حق. حق پیروز است، پیروزی در ذات حق است. پیروزی، ایستادگی بر حق است و شکست کوتاه آمدن از حق. مهم نیست چه بشود، کسی که از حق کوتاه آمد، آیا پیروز شده است؟ از حق کوتاه آمد همه دشمنانش را نابود کرد، آیا پیروز شده است؟! خیر.

- اگر می خواهی حق را یاری کنی، باید بدانی که با حق باید حق را یاری کرد. هدف امام (ع) حکومت کردن نیست. شما حکومت را بگیر داشته باش! طرف دید امام (ع) در حال نماز متصل کامل است، از پشت حمله برد! امام حکومت را برای حکومت نمی خواست. حکومت برای امام (ع) ابزار بود. ابزار احقاق حق و اجرای عدالت، دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم. فرمود اگر ما نتوانیم عدالت را اجرا کنیم افسار شتر حکومت را رها می کنیم، اگر نتوانیم حق را احقاق کنیم حکومت در نظر ما از عطسه بز بی ارزش تر است. چه ارزشی دارد، یا از کفشی که هیچ قیمتی ندارد بی ارزش تر است. حکومت را می خواهیم برای ایستادگی در برابر ظلم، برای پافشاری بر حق، برای عدالت. 

- عزیزان من برای فهمیدن حکمت عمل امام (ع)باید ارزش های وجودی امام (ع) را شناخت. باید ارزش های الهی و فرایند حاکم بر عالم هستی را شناخت. سکوت و پافشاری آن روز امام (ع)، امروز ثمر داده است، پافشاری امام حسین (ع) در عاشورا امروز ثمر می دهد و جریان حاکمیت حق را تضمین می کند، آن بزرگان ها لحظه ای نمی بینند.

- امام مظهر (ع) نهایت قدرت و اقتدار است، نهایت عزت، قدرت و شکست ناپذیری است، در عین حال نهایت رافت و مهربانی و تواضع است. امام (ع)یک موحد به تمام معناست و در عین حال مظهر توحید است. امام خدای نادیده را عبادت نکرده است و جز خدا هیچ چیز را عبادت نکرده است. جز خدا چیزی ندیده است و خدای ندیده را هم عبادت نکرده است. امام (ع) اول و آخر همه امور را می بیند، امام (ع) هیچ کاری و هیچ اقدامی برای غیر خدا نکرده است. از غیر خدا نه، ترسیده است و نه اطاعت کرده است. امام (ع) غرق در خداست و در عین حال مظهر بیان شیوای توحید است. دست امام (ع) دست خداست، زبان امام (ع) زبان خداست، چشم امام (ع) چشم خداست، گوش امام (ع) گوش خداست، امام (ع) هم رحمت تام است و هم خشم و تهدید و انتقام تام، هر دو با هم، هم در اوج مهربانی و بخشندگی است و هم در مقام احقاق حق مو را از ماست می کشد. هم در اوج عبودیت محض است و هم در اوج عزت و کبریایی. امام (ع) هم اوج اقتدار و قدرت است و هم اوج مهربانی.

- امام (ع) حقیقت توحید است، تجلی توحید است، راه شناخت خداست. شهریار چه زیبا می گوید به علی (ع) شناختم من به خدا قسم خدا را. راهش همین است. امام (ع) مظهر علم و حکمت و رحمت الهی است. هدیه بی نظیر خدا برای بشر در طول تاریخ است. امام (ع) مرز ندارد. دیدید بعضی ها وقتی یک مسیحی یا بودایی تعریفی از حضرت می کند، تعجب می کنند، این تعجب دارد؟  امام (ع) به همه فطرت ها آشنا است. برای همه آشناست. البته عده ای متاسفانه با مرزبندی غلط مشکل درست می کند. هر انسان فطری به هر اندازه ای که با حقیقت امام امیرالمومنین (ع) آشنا بشود عاشقش می شود. مسیحی و یهودی و بودایی و هندو ندارد، همه انسان ها فطرت الهی دارند. عظمت ها و صفات الهی امام (ع) آنقدر گسترده است که برخی گفتند خداست! که (ع) امام خودش با آن ها برخورد کرد.

- امام (ع) مظهر اتم اسماء الهی است، هر چه از خدا می خواهید بدانید باید در امام (ع) ببینید. خدا را که نمی شود دید، مظهرش را باید دید، هرچه از خدا می خواهید بشناسید نگاه کنید به امام (ع). عزیزان من ایمان، هستی هر کس است، ایمان ارزش هر انسان است، به قدر نزدیکی به امام (ع) ارزش داریم، چقدر سنخیت با امام (ع) پیدا کرده ای همانقدر بر مدار حق هستی، غیر از او چیزی وجود ندارد در عالم. البته عده ای قلیلی هم هستند که اگر همه دنیا را به آن ها بدهی بغض و کینه حق و امیرالمومنین (ع) از دل آن ها بیرون نمی رود. 

- عزیزان من. امروز جهان بیش از هر زمان نیازمند اندیشه روشن امیرالمومنین (ع) و حاکمانی عادل از جنس اوست. بدون حاکیت امام (ع) انطور که باید حق و عدالت حاکم نخواهد شد. باید امام (ع) را بشناسیم. شناختیم بعدش چه کنیم؟ باید یاری کنیم، حاکمیت عدالت و توحید بدون یاری توده های مردم ناممکن است. ما بالاتر از حضرت امیر (ع) نداریم. اصلاح نمی شود جامعه. حاکمیت توحید عدالت نیازمند یاری انسان ها و مطالبه انسان هاست.

- شیطان چند هزار سال برنامه ریزی کرده است و در نقطه مقابل مومنین و موحدین و صالحان هم تلاش کرده اند، خدای متعال هم یاری کرده است، نتیجه چه خواهد شد؟ می خواهم بشارت بدهم علی رغم  همه تنهایی ها و همه طراحی ها برای محو کردن ایمان به امام (عج) به لطف خدا امروز در سراسر جهان یک حرکت و اگاهی عظیم آغاز شده و جهان به سرعت به سوی توحید و عدالت حرکت می کند و همه پایه های شیطانیان در هم خواهد شکست. من سخنرای آن آقا را بعد از آن داستان گوش دادم. از موضع سلطنت بر جهان سخنرانی می کرد. من خنده ام گرفت. گفتم بیچاره در سرازیری می روی و ترمز بریده ای و گاز هم می دهی! بیچاره تر از تو پیدا نمی شود در عالم. به خدا تمام هیمنه آمریکا در حال فرو ریختن است. خیال می کنند 4 تا آدم ضعیف را این طرف و آن طرف دنیا دیده اند و صدا ها را خوابانده اند، دیگر حاکم شده اند تا ابد. این طور نیست. همه بنیان های 400 ساله شان فروریخته است و به فضل الهی فرزند برومند امیرالمومنین، امام صالحان (عج) به زودی زود خواهد آمد و بساط استکبار را بر خواهد چید.

- کارشان تمام است. تکیه شما به کجاست که با مردم اینطور صحبت می کنید؟ شما بزرگتر از زورگویان قبل از خودتان هستید؟ اینطور نیست، آن ها بزرگتر از شما بودند اما هیچ اثری از آن ها باقی نمانده است. البته من بنا ندارم صحبت کنم در این باره چون ممکن است برخی ها برداشت های دیگری کنند. اما بدانید تمام شده است کار این ها. حوادث دنیا سرعت گرفته است. نگاه کنید! همه منتظر یک خبر عجیب هستند. لحظه ای که آن کشور به کشور دیگر حمله کرد شمارش معکوس نابودی خودش آغاز شد.

- جهان به سمت همگرایی و  وحدت می رود، مرزها برداشته می شود، اندیشه ها و دل ها بایکدیگر یکی می شوند. یک اقلیت محض چند هزار نفری دارند دنیا را می چاپند، همه ثروت عالم را گرفته اند و به 7 میلیارد نفر ظلم می کنند، این یک همدلی می خواهد. یک حرکت می خواهد تا بساط این ها را از عالم جمع کنیم و بشریت نجات پیدا کند. چقدر انسان به دنیا می آید اما طعم انسانیت را نمی چشد و مثل غنچه ناشکفته از دنیا می رود؟ خوشبختانه این عده قلیل منفور هستند و در حال رفتن هستند و به فضل الهی به زودی نابود می شوند.

 
 


فايل ها الصاقي:

منبع

دیدگاه‌ها   

0 #21 عمار ولایت 1394-02-20 00:37
به نقل از مهر:
دوست من در جريان باشيد كه نظر بنده حذف شد كه معني آن اين است كه مديريت سايت تمايلي به ادامه بحث و روشن شدن قضيه ندارند بلكه مي خواهند در فضاي تك صدايي اين طور خيال كنند كه حرفشان بي رقيب است و كسي نمي تواند پاسخي براي آن بياورد به همين دليل در واقعيت و نه در فضاي مجازي امكان دارد از رفتار مردم شوكه شونددر هر حال صاحب خانه اين طور خواسته و نظرشان براي من محترم است و بحث را ادامه نمي دهم

ااتفاقا اون نظر شما رو دیدم .
گفته بودید راه حل من در مورد موضوع هسته ای چیه ؟

راه حل از نظر من تمکین در برابر قانون هست .
همونطور که قبلا گفتم اگر مجلس ایران هم اقدام متقابلی در برابر اقدام کنگره آمریکا بکنه و دولت رو ملزم کنه نتیجه مذاکرات را به تایید مجلس برسونه و یا ... ( یه پیشنهادی هم داده بودم که مهم نیست )

خوب این کار قانونی هست و همه گرایشهای سیاسی و مردم بتید در برابر قانون تمکین کنند .

نمی شه که مثل انتخابات سال ۸۸ وقتی نتیجه رای مردم به ضرر اصلاح طلبها بود ، اونها حاضر به پذیرش نشدند و اون فتنه بزرگ رو ایجاد کردن و همین پیشنهاد رفراندم اون موقع هم مطرح شد .

چون میخواستند حرف خودشون به کرسی بشینه . و در برابر رای مردم تمرد کردند .

اما حالا شما اومدی میگی رفراندوم کنیم تا نظر مردم رو بدونیم .
مگر شماها به نظر مردم ، وقتی مخالف نظر شما باشه تمکین می کنید ؟
سابقه شما اینو نشون نمی دهد .

پس بهترین گزینه اطاعت از رهبری و تمکین در برابر قانون است .
نقل قول کردن
+2 #20 عمار ولایت 1394-02-19 23:52
به نقل از مهر:
هموطن عزيز، شما در تمامي نظراتتان بجاي نقد مساله مطروحه (رفراندوم هسته اي) به نقد طراح سوال (من يا اصلاحطلبان وغيره) مي پردازيد . به عبارتي به جاي نقد (fact) به نقد (source) مي پردازيد. اين يك مغلطه اثبات شده به نام مغلطه حمله شخصي مي باشد.
به نقل از عمار ولایت:
اما اشکال رفراندم را پرسیدید .رفراندم برای حل معضلات و چالشهای واقعی و عمده نظام بوده و در اختیار ولی فقیه ، نه جناح های سیاسی ، که ‌هر روزی موضوعی را بزرگ کنند و نام ( بحران بزرگ ) هم روی اون بزارن و درخواست رفراندم کنند .این بحران بزرگ مربوط به جناح سیاسی شماست همه آینده سیاسی خود را در قمار مذاکرات شرط بندی کرده .می بینیم که شما بلا فاصله انتخابات زود هنگام مجلس رو هم پیش کشیدید . حالا اگر مجلس گرایش سیاسی شما را داشت ، باز هم حرفی از انتخابات زود هنگام مجلس می زدید ؟ .
به نقل از عمار ولایت:
شما که از غرب خط میگیرید و اونها رو دارای نظام های دموکرات قبول دارید . همین سوال رو از اونها بپرسید ، که چرا رفراندم مردمی برای نظام خودشون برگزار نمی کنند ؟ اون وقت پاسخ خودتون رو از هموهایی می گیرید که قبولشون دارید ...
به شما گفتم که پستهای قبلی را مطالعه کنید ، ولی متاسفانه باز هم روی کلمه ( مغلطه ) متمرکز شدید و حول محور این القا خودتون اصرا ر دارید .می بینید که پاسخ دادم . حالا شما مغلطه می کنید یا من ؟ مغلطه ( یازده بار سوال کردنتون در طی ۵ کامنت ) فراموش نشه .شما چرا از کلمه ( هموطن ) استفاده می کنید ؟ مگر در خارج از کشور ساکن هستید ؟ چون این ادبیات گفتاری بیشتر در بین ایرانیان خاج از کشور رایج هست .
نقل قول کردن
-2 #19 مهر 1394-02-19 23:50
به نقل از عمار ولایت:
پاسخ تشریحی داده شد و تبیین هم شد ، اما شما هدفت فقط سوال کردنه و .....یک بار دیگه برید تمام مکالمات رو بخونید ، شاید به پاسخ خای بنده هم رسیدید .ضمنا پاسخ های شما فقط تکذیب کردن واقعیاتی بود که در تمام کامنتها تون مشهوده . به نظر شما می شود حرفی رو که ضد انقلاب متواری از وطن می زند و در شبکه های ماهواره ای بی بی سی و... دائم روی اون نظریه ها بحث و گفتگوی کار شناسی میزارند ، کسی همون حرفها رو بزنه ، بعد وابستگی فکری خودش رو نفی کنه ؟ مشگل اصل پیشناد شماست که یکی از مهمترین نقشه های دشمن و ضد انقلاب بوده و مجری اون در داخل هم فتنه گران ۸۸ و اصلاحطلبان افراطی هستند . حالا شما چه چیزی رو تکذیب میکنید .مخاطب رو چی فرض کردید ؟
دوست من در جريان باشيد كه نظر بنده حذف شد كه معني آن اين است كه مديريت سايت تمايلي به ادامه بحث و روشن شدن قضيه ندارند بلكه مي خواهند در فضاي تك صدايي اين طور خيال كنند كه حرفشان بي رقيب است و كسي نمي تواند پاسخي براي آن بياورد به همين دليل در واقعيت و نه در فضاي مجازي امكان دارد از رفتار مردم شوكه شونددر هر حال صاحب خانه اين طور خواسته و نظرشان براي من محترم است و بحث را ادامه نمي دهم
نقل قول کردن
+1 #18 خراسانی 1394-02-19 22:57
به نقل از هما:
من وقتی صدای خالی سید ع را شنیدم در قالب دعاهایی که خوانده یا پیام صوتی داده برام معجزه بود و اگر قرار باشه برای تک تک افراد معجزه بیاره این که نشدنی است و یک فرض محال است , شما اگر در مورد همان کودکی که توسط سید ع زنده شد تحقیق کرده و به درستی آن یقین حاصل کنید حکم معجزه داره و برای ایمان کافی است مگر اینکه از کسانی باشید که معجزه را سحر نامیده یا به رویای صادقه اصغاث احلام می گویند , همچنانکه مراجع زیادی در پاسخ مردم که می گویند ما بر حقانیت سید احمد ع رویا دیدیم می گویند مگر شما پیامبر ص یا فلان ائمه را در بیداری دیدید که در خواب تشخیص دهید ایشان پیامبر ص یا یکی از ائمه هدی بوده است
اولا که شما نمی تونی خودت معجزه بسازی! اینکه فلان چیز برات معجزه بوده یا نبوده به خودت مربوطه و برای من آب و نون نمیشه!(معجزه نمیشه) دوما تحقیق در مورد فلان موضوع هم نشد دلیل! سوما من نگفتم برای ه کسی باید معجزه بیارند همونطور که دین همچین چیزی نگفته. حرف من عقلی و نقلی هست. از خودم چیزی در نمیارم که ... مثل بقیه معجزات، ایشون باید یه عده رو خبر کنه و معجزه کنه. آیا همچین چیزی بوده؟ خیر ... اگر بخوای ابتدا یه مطلب رو بپذیری و بعد دنبال دلیل بگردی، اونوقت احتمال گمراهی ژیاده. همونطور که از قرآن هم میشه اکثر جریان های و افکار انحرافی رو تایید کرد! از تناسخ تا جبر و ... بهترین راه و روش اینه که ابتدا دلایل و مدارک جمع کنیم و بعد بر اساس اونها و نه بر اساس پیشفرض ها قضاوت کنیم. در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.
نقل قول کردن
-2 #17 مهر 1394-02-19 22:56
به نقل از عمار ولایت:
پاسخ تشریحی داده شد و تبیین هم شد ، اما شما هدفت فقط سوال کردنه و .....یک بار دیگه برید تمام مکالمات رو بخونید ، شاید به پاسخ خای بنده هم رسیدید .ضمنا پاسخ های شما فقط تکذیب کردن واقعیاتی بود که در تمام کامنتها تون مشهوده . به نظر شما می شود حرفی رو که ضد انقلاب متواری از وطن می زند و در شبکه های ماهواره ای بی بی سی و... دائم روی اون نظریه ها بحث و گفتگوی کار شناسی میزارند ، کسی همون حرفها رو بزنه ، بعد وابستگی فکری خودش رو نفی کنه ؟ مشگل اصل پیشناد شماست که یکی از مهمترین نقشه های دشمن و ضد انقلاب بوده و مجری اون در داخل هم فتنه گران ۸۸ و اصلاحطلبان افراطی هستند . حالا شما چه چیزی رو تکذیب میکنید .مخاطب رو چی فرض کردید ؟
هموطن عزيز، شما در تمامي نظراتتان بجاي نقد مساله مطروحه (رفراندوم هسته اي) به نقد طراح سوال (من يا اصلاحطلبان وغيره) مي پردازيد . به عبارتي به جاي نقد (fact) به نقد (source) مي پردازيد. اين يك مغلطه اثبات شده به نام مغلطه حمله شخصي مي باشد. دوستاني كه نظرات را دنبال مي كنند مي توانند در گوگل مغلطه حمله شخصي را جستجو كنند و در مقام مقايسه با نظرات جنابعالي قرار دهندبراي بار آخر از شما خواهش مي كنم فكر كنيد روي يك تكه كاغذ كه در خيابان به طور اتفاقي پيدا كرده ايد نوشته شده "رفراندوم هسته اي" حال بدون داشتن پيش داوري درباره مطرح كننده آن به نقد عبارت بپردازيد
نقل قول کردن
-1 #16 هما 1394-02-19 22:54
به نقل از خراسانی:
پسر گلم، شما یا نمی دونی معجزه چیه و یا خودت و زدی به اون راه. خداوند اعجاز رو برای عدم گمراهی من و شما قرار داده.اینایی که شما ردیف می کنی معجزه نیست ... اگه مزدور نیستی و فریب خورده ای، حداقل برو اعجاز رو مطالعه کن. یکی از شرایط اعجاز (غیر از معجزات خاص) اینه که درخواست کننده میگه که چی میخواد، مثلا از حضرت محمد خواستند که درخت نصف بشه، بعد خواستند که نصف درخت بیاد جلو، بعد خواستند که نصف دیگه درخت هم بیاد جلو و و و (دقت کنید که معجزه اصلی پیامبر قرآن بوده ولی با این حال معجزات زیادی از حضرت محمد خواسته شده و انجام گرفته)
من وقتی صدای خالی سید ع را شنیدم در قالب دعاهایی که خوانده یا پیام صوتی داده برام معجزه بود و اگر قرار باشه برای تک تک افراد معجزه بیاره این که نشدنی است و یک فرض محال است , شما اگر در مورد همان کودکی که توسط سید ع زنده شد تحقیق کرده و به درستی آن یقین حاصل کنید حکم معجزه داره و برای ایمان کافی است مگر اینکه از کسانی باشید که معجزه را سحر نامیده یا به رویای صادقه اصغاث احلام می گویند , همچنانکه مراجع زیادی در پاسخ مردم که می گویند ما بر حقانیت سید احمد ع رویا دیدیم می گویند مگر شما پیامبر ص یا فلان ائمه را در بیداری دیدید که در خواب تشخیص دهید ایشان پیامبر ص یا یکی از ائمه هدی بوده است
نقل قول کردن
+2 #15 چت روم آنلاین مهدوی 1394-02-16 21:07
چت روم آنلاین مهدویت با امکان چت نوشتاری پر سرعت و زیبا
با مدیریت استاد متین بزرگوار
============
www.2030chat.ir
============
با کلاس های انلاین مهدوی
مسابقه
پرسش و پاسخ

*-msz
نقل قول کردن
+7 #14 م 1394-02-15 08:23
كسي كه خوي تك روي واستبداد داشته باشد نمي تواند ياور فرزند زهرا باشد .اين تذهبون
نقل قول کردن
+1 #13 syed 1394-02-14 21:36
aghaye ahmadi nejad karhaye khubi anjam dad va harf haye khubi ham dasht, vali chand eshtebahi dasht ke un eshtebahat ishun ro az ashabe khas budan tanazol dad
albate khodavand altavab ast
نقل قول کردن
+5 #12 رایحه ظهور 1394-02-14 09:41
برای سلامتی این کارگردان ارزشی دعا کنیم :



(جدیدترین تصویر سلحشور بعد از شیمی درمانی)

.........
ان شاالله خدا بهش سلامتی بده تا سریال موسی پیامبر رو هم بسازه ...
نقل قول کردن
+7 #11 رایحه ظهور 1394-02-14 09:32
فریاد مردم یمن و یمانی روز بروز گسترده تر می شود :



به خوبی می توان دست خدا را در پشت تحولات یمن مشاهده کرد...
نقل قول کردن
+2 #10 حاج مراد 1394-02-14 01:33
محمود 1 عزیز بنده هم اختقاد دارم به لطف خدا ظهور انشاالله نزدیک است و تقریبا تمام نشانه ها در شرف تکمیل است.ولی این جنابان از جمله احمدی شیفتگان قدرت واز ازناب دجالند و دلی پر از کینه و حسد دارند.8 سال تمام در چپاول ابروی فقط مخالفین خود و بیت النال از هیچ ح امی دریغ نکردند.این ادم به نزدی ان خود هم رحم نمی کرد چرا؟ چون مانع قدرت مطلقه وی میشدند.برادر عزیزم این ادم برای مان ن در قد ت از تمام حرامها استفاده کرد .بیت المال مردم را ف
نقل قول کردن
+1 #9 ناشناس 1394-02-13 16:17
ای مدعی امام از نائب الامام چقدر حرف شنوی داشتی ... از قدیم گفته اند دو صد گفته چون نیم کردار نیست ،
نقل قول کردن
+2 #8 ناشناس 1394-02-13 16:09
هر چند ظهور انشاء الله بسیار بسیار نزدیک است اما احمدی نژاد در قد و قواره این حرفها نیست گوش شیعه حرف ولی امر است ، دیگران همانطور که ثابت کردند صلاحیت ندارند .
نقل قول کردن
-11 #7 جعفر 1394-02-13 15:35
من یادمه محمود سال 84 هم این حرفا رو می زد الان 10 سال گذشته و خبری نیست. :|
نقل قول کردن
+16 #6 مجتبی 1394-02-13 13:18
خسته نباشی دکتر.... من هم بشارت میدهم که ...
به قول جناب پناهیان علائم ظهور ما را محاصره کرده اند. دکترجان مهم این است که در هنگام ظهور آدم کجای این قضیه قرار دارد؟ به قول خودت استکبار هم خبر دارد که ظهور نزدیک است. به امید ,قبت به خیری همه. انشا الله.
نقل قول کردن
-1 #5 محمود 1 1394-02-13 09:45
به نقل از حاج مراد:
اقایون که معتقد بودند ظهور خرداد 90 میباشد.و جناب احمدی هم همان شعیب ابن صالح است!!! .انشاالله که ظهور بسیار نزدیک است حال به تو سنه نه؟تو که به اندازه کافی از مبحث مهدویت سو استفاده کردی و کلی مومنین را اغفال کرده و بی دینشان کردی.حال مردم را انقدر احمق فرض کردی که از یه سوراخ دو بار گزیده شوند؟دیکتاتوری هات و فسادهای اطرافیانت و بد اخلاقی هات و خصوصا دروعهای رندانه ات و علالخصوص ولایت گریزی هات و قانون گریزیهات گ ش فلک را کر کرده و حامیانت از شنیدن نامت تا ابد شرمسارند.درود بر سنگ پای قزوین در مقابل شما.


احمدی نژاد هر چی بگه درسته
دشمنای احمدی نژاد دزد - دیکتاتور و .... بودند
نقل قول کردن
+1 #4 رایحه ظهور 1394-02-13 08:37
به نقل از حاج مراد:
اقایون که معتقد بودند ظهور خرداد 90 میباشد.و جناب احمدی هم همان شعیب ابن صالح است!!! .انشاالله که ظهور بسیار نزدیک است حال به تو سنه نه؟تو که به اندازه کافی از مبحث مهدویت سو استفاده کردی و کلی مومنین را اغفال کرده و بی دینشان کردی.حال مردم را انقدر احمق فرض کردی که از یه سوراخ دو بار گزیده شوند؟دیکتاتوری هات و فسادهای اطرافیانت و بد اخلاقی هات و خصوصا دروعهای رندانه ات و علالخصوص ولایت گریزی هات و قانون گریزیهات گ ش فلک را کر کرده و حامیانت از شنیدن نامت تا ابد شرمسارند.درود بر سنگ پای قزوین در مقابل شما.

تهمت ها و دروغ های شما را که می بینم فقط یاد مردم شام می افتم که با تعجب می گفتند مگر علی(ع) نماز هم می خواند ؟؟!!! علی در محراب چه می کرد!!!!!

حقیقت به زودی روشن خواهد شد ....
نقل قول کردن
+1 #3 حاج مراد 1394-02-13 01:39
اقایون که معتقد بودند ظهور خرداد 90 میباشد.و جناب احمدی هم همان شعیب ابن صالح است!!! .انشاالله که ظهور بسیار نزدیک است حال به تو سنه نه؟تو که به اندازه کافی از مبحث مهدویت سو استفاده کردی و کلی مومنین را اغفال کرده و بی دینشان کردی.حال مردم را انقدر احمق فرض کردی که از یه سوراخ دو بار گزیده شوند؟دیکتاتوری هات و فسادهای اطرافیانت و بد اخلاقی هات و خصوصا دروعهای رندانه ات و علالخصوص ولایت گریزی هات و قانون گریزیهات گ ش فلک را کر کرده و حامیانت از شنیدن نامت تا ابد شرمسارند.درود بر سنگ پای قزوین در مقابل شما.
نقل قول کردن
-1 #1 محمد 1394-02-12 20:18
ائمه ما و نیز اقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در همه زمان ها مظلوم بوده اند و همین الان هم مظلوم اندو اینقد ر مظلوم که متاسفانه برخی با صحبت کردن از آن می خواهند دوباره به قدرت برگردند همانطور که چندین سال پیش نیز با دستاویز قرار دادن امور مقدسی چون ائمه و امام زمان عجل االه تعال فرجه الشریف و تهمت زدن به این و آن و آی آی دزد دزد کردن اریکه قدرت را در دست گرفتند و صد ها میلیارد دلار از بیت المال را نیست و نابود کردند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد