رایحه ظهور

راز جمله عجیب امام خامـنه ای در دیدار خانواده شهید سلیمانی ، طوفان جهانی در راه است ...

چند روز قبل نائب امام زمان(عج) در دیدار خانواده ی شهید سلیمانی در تاریخ( 10/10/1402) جملاتی فرمود که بسیار عجیب بود و واکنشهای مختلفی در محافل دوست و دشمن ایجاد کرد :


» ابتدای نظرات (6380)

نماز خواندیم، بعد من نشستم روی پلّه، یک صحبت گرم و گیرایی کردم؛ قبلاً هم فکرش را نکرده بودم؛ خدای متعال همین‌طور حرف میزد! در واقع زبان من بود، حرف خدا بود؛ خیلی جلسه‌ی عجیبی بود، خیلی تأثیراتی گذاشت…

علی رغم برخی برداشتهای نادرست که از این بیانات صورت گرفته است ، این احتمال می رود که معظم له با انگیزه و هدف قبلی با ذکر این خاطره و جملات رازآلود در نظر دارد حقایق مهمی را به جامعه و جبهه حق و باطل منتقل نماید.

حقایقی که از جملات معظم له برداشت می شود :

دوستان بدانند که ما و جهان در آستانه تحولات بسیار مهم و البته سخت منطقه ای و جهانی قرار داریم و  خود را برای آن آماده کنند.

جبهه حق و تمام کسانی که ما را قبول دارند بدانند و اعتماد کنند که ما با خداییم و خدا با ماست ما با خدا راز و نیاز می کنیم و حرف می زنیم و او به زبان ما حرف می زند و دستورات حساس و بی سابقه ای که در آینده صادر خواهد شد از طرف خدا و حجت خدا امام عصر(عج) است که برای در امان ماندن از خطرات و حوادث بزرگ آتی و پیروز شدن در تحولات و اتفاقات و جنگهای بزرگ پیش رو  صادر خواهد شد.

 دوستان به درستی این مواضع و فرمانها اعتماد داشته باشند و آن را سخن حجت خدا و خدا بدانند و رزمندگان و علی الخصوص سرداران و فرماندهان جبهه حق  دل قوی دارند و در اجرای این فرمانها لحظه ای تردید و درنگ نکنند.

جامعه بداند که در نهایت این راه و پایان این طوفان پیروزی و نجات با ما و جبهه حق خواهد بود.

دشمنان نیز با درک این موضوع و حقیقت مهم که ما با خداییم و خدا با ماست و مطابق پیش گوییهای عصر ظهور  شکستی بزرگ و تاریخی در انتظار آنان است از هم اکنون قدرت و اراده و امید خود را از دست بدهند و نتوانند آنچنان که باید و شاید از امکانات مادی و غیرمادی خود در جنگ بزرگ پیش رو بهره ببرند.

 

 به دنبال گستاخی و تجاوز بی سابقه ی دشمنان در هدف قرار دادن و قتل عام زائران بی دفاع  کرمان که البته در ادامه گستاخی های قبل در ترور شهید سید رضی و شهید العاروری بود و قطعا تداوم نیز خواهد داشت و در ادامه ، پیام قاطع نائب امام زمان(عج) پس از این حادثه تلخ که فرمودند :

 بسم الله الرّحمن الرّحیم

دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

 ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل وهمراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت میکنم. روح مطهر شهیدان انشاءالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها است. با مجروحان حادثه همدردی میکنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

 

نائب امام زمان(عج) در این پیام و با قید فوریت و قریب الوقوعی ، وعده مجازات دشمنان جنایتکار سندگل را در طی پاسخی سخت داده و این پاسخ سخت را با اذن و اجازه خداوند قهار جبار دانسته است :

أذن للذين يقاتلون بأنهم ظلموا وإن الله على نصرهم لقدير  - سوره حج آیه 39

و البته همانگونه که خداوند در انتهای آیه ای که اذن قتال و جهاد برای مومنین صادر کرده است وعده نصرت و یاری مومنین را داده و به طور حتم  در جهادی که نصرت و یاری خداوند متعال باشد شکستی در کار نخواهد بود و پیروزی و ظفر قطعی ست!

در آخر چنین برداشت می شود که طوفان الاقصی که با شجاعت رزمندگان جان برکف حماس و رشادت و دلاوری مردم فلسطین آغاز شد و بنیان به ظاهر محکم کاخ ستمگران صهیونی را لرزاند و فروپاشید و با دلاوری بی نظیر  ملت ، رزمندگان و رهبر بزرگ یمن ادامه یافت اینک در آستانه تبدیل به طوفانی جهانی است ، طوفانی که  ظالمان و مستکبران جهانی را در برخواهد گرفت و در انتها و پس از پایان ، از آنها و لشگر به ظاهر بزرگ و مجهزشان چیزی باقی نخواهد گذاشت.

بشریت در این وانفسا و بن بست آخرالزمان  که هیچ راه چاره ای ندارد به راه روشنی که توسط عصای موسوی نائب امام زمان(عج) و با شکافتن بن بستها و دریاهای قدرت و هیبت دشمنان کشیده خواهد شد روی آورده و نجات خواهند یافت در حالی که طوفان جهانی ، لشگریان کفر و ظلم را در برگرفته و غرق خواهد نمود.

و نائب امام زمان(عج) در آغاز این دوره ی سخت و طاقت فرسا با ذکر جملاتی همانند موسای پیامبر بیان می دارد که ان ربی معی سیهدین ، خداوند قطعا با ماست و ما را هدایت خواهد کرد ، دل قوی دارید و محکم باشید ، به آینده ی روشن خود و تاریخ بنگرید و با گامهای استوار و  دلی سرشار از ایمان و یقین بسوی حوادثی که مجد و عظمت اسلام و خفت و خواری و نابودی دشمنان را در پی خواهد داشت پیش روید.

بشارتهای مبارک بسیاری که توسط ائمه اطهار(ع) در طی روایات عصر ظهور برای این دوره ی سخت بیان شده است اگر به درستی به جامعه و بدنه جبهه حق و توده های مردمی رسانده شود قطعا  نیرو و امید عظیم و انرژی و قدرت زیادی ایجاد خواهد نمود که موجب خواهد شد پیروزی راحت تر و سریعتر بدست آمده و هزینه ها و تلفات کاهش یابد.

و در این میان اعتماد و فرمانبری از جبهه حق مخصوصا در بین خواص و فرماندهان و صبر توده های مردمی  بسیار ضروری و حیاتی ست که ان شاالله محقق خواهد شد.

 خدا با ماست ، او ما را هدایت خواهد کرد و در این طوفان عظیم حوادث و جنگهای پیش رو به ساحل آرامش و امن ظهور خواهد رساند ...

رایحه ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور کشانده است .... شهید آوینی

نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین

دیدگاه‌ها   

0 #6380 سعاح 1403-02-31 04:22
یک پهپاد Akinci ترکیه منبع گرما را برداشت و مختصات را در محل مشکوک سقوط با مقامات ایرانی به اشتراک گذاشت.

www.mediafire.com/file/w2xkw3gniwp9xiq/ftgr.mp4/file
نقل قول کردن
-1 #6379 سعاح 1403-02-31 04:14
به نقل از رایحه ظهور:

شما هم که هر اتفاق توی دنیا بیفته بالاخره یه جوری باید از توش تخریب و لجن پراکنی بر علیه رهبری دربیاری!!

مریضی دست خودت نیست

اللهم اشف کل مریض

آیا عجیب نیست دو تا بالگرد برگردد بدون اینکه اطلاعی از بالگرد رئیس جمهور داشته باشد یا در جستجوی آن کاوشی کرده باشد؟ در مورد رهبری که چیزی نمیگم چون از نظر شما لجن پراکنی خواهد بود۔ شاید این هم یک مریضی حاد امروزی است که آدم بجز خودش همه رو بیمار پندارد۔
نقل قول کردن
0 #6378 مسعود 1403-02-31 01:43
به نقل از خادم الرضاع:
چند وقت پیش یک دختربچه تو یک استان گم شد و همه مضطراانه به کمک پدر و مادرش رفتند و کودک پیدا شد ...
و اینبار حکمت الهی رئیس جمهور یک کشور یوف کرد و یک ملت ایران مضطر شدند و ۱۲ ساعت گذشته ....
اما بمیرم برای آقای آواره و یکه و تنها که هزاران سال است که کسی به دنبالش نیست و انگار ما عادت کردیم و سبک زندگی بدون امام برامون تثبیت شده ...
والله این اضطرابها برای او باشد ظهورش تسریع خواهد شد ...

والعاقبه للمتقین @};-


گم شده های این حادثه و با وجود مه و سرما و طوفان شدید فعلی منطقه سقوط بالگرد هم یاران راستین همان امام غریب و مظلوم بودند و هستند که این قدر فکر کردن به ابعاد منفی این حادثه تلخ، همه ما را نگران و مضطر کرده است!

باز هم امیدواریم فرجی برای این عزیزان ما حاصل شود.

zz:
zz:
zz:
نقل قول کردن
+2 #6377 خادم الرضاع 1403-02-31 01:19
چند وقت پیش یک دختربچه تو یک استان گم شد و همه مضطراانه به کمک پدر و مادرش رفتند و کودک پیدا شد ...
و اینبار حکمت الهی رئیس جمهور یک کشور یوف کرد و یک ملت ایران مضطر شدند و ۱۲ ساعت گذشته ....
اما بمیرم برای آقای آواره و یکه و تنها که هزاران سال است که کسی به دنبالش نیست و انگار ما عادت کردیم و سبک زندگی بدون امام برامون تثبیت شده ...
والله این اضطرابها برای او باشد ظهورش تسریع خواهد شد ...

والعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
-2 #6376 Mohammad.m 1403-02-30 23:10
آقا این چه بساطیه مد شده هر مساله و واقعه ای رخ میده زود میچسبه به دلار ؟ مگه دلار قیمتش تعیین نشده ۴۵ تومن ؟ فروش ارزی منابع ملی که دست دولته . ارز صادرات و.. هم بیخود کردند بدون نظارت حاکمیت به قیمت بالا بفروشن که زمینه دلالی هم فراهم شه؟ هر دلار که تجار درمیارن باید بدن دولت چهل و پنج تومن هرکی تقاضای قیمت بیشتر داشت از دولت بخره مابه التفاوتش برا مردم و بیماران خانه و خودرو و داروهای حیاتی بخرن. صادر کننده غلط میکنه مردم رو با کارگری به حمالی بگیره بعد بازی دلارش رو خودشون و سوداگرا بچاپن.
نقل قول کردن
+1 #6375 محسن 1403-02-30 22:42
والا ما هرچیپیام نوشتم نرسید

کاش همین طور با اضطرار دنبال امام زمان بودین
نقل قول کردن
-1 #6374 امیر 1403-02-30 22:28
به نقل از سعدالدین:
حدس من اینه که آقای رئیسی متاسفانه فوت کردن چون بر اساس رویاها غروب رئیس بلاد مهدی و سپس بعد طلوع مهدی
این تو رویاهای زیادی بود

خفه سعدولک نکنه منتظری صلوع کنی کاش افشاگر با موتور زیرت بگیره تا اصلاح نشی
نقل قول کردن
-2 #6373 شاعر مهدوی 1403-02-30 22:12
عجیب تر اینکه امیر عبداللهیان که وزیر امور خارجه هستند و دبیر کل حمایت از انتفاضه فلسطین در یک هلیکوپتر با آقای رئیسی بودند...
امیر عبداللهیان که بعد از حماسه هفتم اکتبر در منطقه بر علیه اسرائیل فعال بود اصلا چه لزومی داشت برای افتتاح یک سد به منطقه مرزی آذربایجان بروند و در یک بالگرد با رئیس جمهور باشند؟!
و معاون اول چرا همراه رئیس جمهور نبوده و همزمان رفتند مشهد برای بازدید از مناطق سیل زده؟!...
نقل قول کردن
0 #6372 مسعود 1403-02-30 21:59
آیت الله مظاهری سالم هستند و بعد از بیماری از بیمارستان مرخص شده اند و اخبار مبنی بر فوت ایشان صحت ندارد.
نقل قول کردن
+2 #6371 مسعود 1403-02-30 21:54
به نقل از رایحه ظهور:
بالگرد رئیس جمهور پیدا شد

دقایقی پیش تیم‌های عملیاتی اعزام شده به محل پس از ساعت ها جستجو به بالگرد سانحه دیده رئیس جمهور و هیات همراه رسیدند

خبر تکمیلی بزودی...


این خبر تکذیب شد.

احتمالاً محل و موقعیت فرود بالگرد مشخص شده که البته باید با توجه به تاریکی شب و مه آلودگی شدید منطقه ....باید دقیق در روی زمین اطلاعات حاصل بشه.

پناه به خدا می بریم برای نجات رئیس جمهور و همراهان!

فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
نقل قول کردن
+2 #6370 رایحه ظهور 1403-02-30 21:40
بالگرد رئیس جمهور پیدا شد

دقایقی پیش تیم‌های عملیاتی اعزام شده به محل پس از ساعت ها جستجو به بالگرد سانحه دیده رئیس جمهور و هیات همراه رسیدند

خبر تکمیلی بزودی...
نقل قول کردن
-5 #6369 سعدالدین 1403-02-30 21:22
به نقل از سعدالدین:
حدس میزنم اون خواب که اوایل دهه هشتاد دیدم و یکصد جنگنده اسرائیلی به ایران حمله کردن و یکیشون در آذربایجان سقوط کرد اون قسمت دومش جور دیگه بوده و در واقع اون حمله به سقوط همین هلی کوپتر رئیس جمهور در آذربایجان و بصورت غافلگیر کننده خواهد بود

اونجا اشتباها بجای بعد به نوشتم و اما موضوع دیگه که از احتمال اصلاح در نیمه خرداد

از الان تا اون موقع حدودا ۱۵ شب مونده و قتل نفس زکیه در روایات ..
نقل قول کردن
+8 #6368 رایحه ظهور 1403-02-30 21:16
به نقل از سعاح:
در مورد سانحه‌ بالگرد رئیسی خیلی چیزها عجیب است منجمله‌ بیانیه‌ ی رهبری۔ گویا سر خم مي سلامت شکند اگر سبويي!


شما هم که هر اتفاق توی دنیا بیفته بالاخره یه جوری باید از توش تخریب و لجن پراکنی بر علیه رهبری دربیاری!!

مریضی دست خودت نیست

اللهم اشف کل مریض
نقل قول کردن
+2 #6367 کامل یوسف بهتیمی 1403-02-30 21:13
به نقل از رایحه ظهور:
ایرنا: اهالی روستاهای اطراف محل حادثه می‌گویند صداهایی شنیده‌اند

براساس گزارش هایی که اهالی روستاهای اطراف محل بروز حادثه داده اند، هلیکوپتر حامل رییس جمهور و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شده است. ️اهالی این منطقه که در شمال ورزقان در استان آذربایجان شرقی قرار دارد به خبرنگار ایرنا گفته‌اند که ساعتی پیش صداهایی در این منطقه شنیده شده است.
...................
همه با هم برای سلامتی جناب آقای رئیسی و همراهان محترمشان دعا می کنیم / ان شاالله خداوند مهربان با اخبار خوش دل خانواده ی این عزیزان و دل ملت ایران را در این شب میلاد شاد کند ... ولی در نهایت همه راضی به رضای خدا هستیم

امام صادق (ع) هر کس .......
نقل قول کردن
+2 #6366 شاعر مهدوی 1403-02-30 21:08
به نقل از رایحه ظهور:
خبری نشدن از تیم همراه رئیس جمهور طی این چند ساعت ، شنیده شدن صدایی توسط اهالی منطقه ، خط دادن خطوط همراه در اون منطقه و دید پایین برای خلبان ؛ این موارد باعث میشه که خبرها موج منفی به خودش بگیره ؛ دعا می کنیم و ان شاءالله میگیم که خیر باشه

یا امام رضا(ع) عیدی ملت ایران رو سلامتی این عزیزان قرار بده


بعید نیست اسرائیل با جنگ الکترونیک توسط عمال خود در آذربایجان
باعث اختلال در سیستم هلیکوپتر رئیس جمهور شده باشند...
چون اگر فقط وضعیت آب و هوا باعث سانحه برای هلیکوپتر رئیسی شده باشد دو هلیکوپتر دیگر چطور سالم به مقصد رسیده اند و فقط هلیکوپتر حامل رئیس جمهور دچار سانحه شده؟...
نیشخند الهام علی اف ملعون در زمان ملاقات با رئیسی مشهود است و شیطنت وی را می‌رساند...
موضع گیری های شیاطین آمریکایی و اروپایی مثل همیشه نشان از دست داشتن آنها دارد...
پایین آوردن دلار در این چند روزه و دست مافیا هم ممکن است دست داشته باشند...والله اعلم
نقل قول کردن
0 #6365 Mohammad.m 1403-02-30 21:07
اقای رییسی جزو معدود افرادی هست که به اخلاصشون و صداقتشون یقین دارم و امیدوارم حادثه بخیر بگذره.
اما... قبل از ایام جشن امام رضا شهر مشهد طوفان عجیب شروع و سیل شدید و بعد شایعه ها که مگه امام رضا کرامات نداره و .. بعد هم ادامه وضعیت جوی حادثه برای اقای رییسی و خادم الرضا و بعد تلویزیون میگه بالگرد حامل ایشون بخاطر جو خراب فرود کرده پس چرا بقیه بالگردها اینطور نشده؟
بیاد داریم که امریکا گفته بود به ۵۲ نقطه فرهنگی ایران حمله می کنیم!
عدد ۵۲ برام عجیب بود که عدد سوره اول قران هست.
من دشمن اسلام رو فقط یک کله خراب مهاجم نمی بینم.
نقل قول کردن
-4 #6364 سعاح 1403-02-30 20:58
در مورد سانحه‌ بالگرد رئیسی خیلی چیزها عجیب است منجمله‌ بیانیه‌ ی رهبری۔ گویا سر خم مي سلامت شکند اگر سبويي!
نقل قول کردن
+4 #6363 رایحه ظهور 1403-02-30 20:54
امام خامنه ای: امیدواریم خداوند رئیس‌جمهور را به آغوش ملت برگرداند

امام خامنه‌ای امشب در دیدار جمعی از خانواده‌های سپاهیان پاسدار که به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) برگزار شد، با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند:

امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند.

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.
نقل قول کردن
+4 #6362 رایحه ظهور 1403-02-30 20:44
خبری نشدن از تیم همراه رئیس جمهور طی این چند ساعت ، شنیده شدن صدایی توسط اهالی منطقه ، خط دادن خطوط همراه در اون منطقه و دید پایین برای خلبان ؛ این موارد باعث میشه که خبرها موج منفی به خودش بگیره ؛ دعا می کنیم و ان شاءالله میگیم که خیر باشه

یا امام رضا(ع) عیدی ملت ایران رو سلامتی این عزیزان قرار بده
نقل قول کردن
-2 #6361 مسعود 1403-02-30 20:43
به نقل از رایحه ظهور:
حاج حسین یکتا:

نذر هشت صلوات به نیت عافیت و سلامت خادم امام هشتم آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همرانشان… همه با هم دست به دعا برداریم


اللهم صلّ علی محمد و آل محمّد و عجّل فرجهم؛ بعدد ما احاط به علمک.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
-2 #6360 رایحه ظهور 1403-02-30 20:42
یک مقام ایرانی به رویترز گفت:

ما هنوز امیدواریم، اما اطلاعاتی که از محل سقوط هواگرد می آید بسیار نگران کننده است.
نقل قول کردن
+3 #6359 مسعود 1403-02-30 20:40
به نقل از شب گرد:
انا لله و انا الیه راجعون
استاد شیخ علی کورانی محقق، پژوهشگر و نویسنده‌ی نامی حوزه‌ی مهدویت به رحمت خدا رفت.

استاد کورانی با تأسیس مرکز معجم فقهی، اولین برنامه‌ی رایانه‌ای جامع جهان اسلام را تولید کرد که ۳۰۰۰ جلد کتاب را دربرداشت و به ۴۷۰۰ جلد رسید.

از آثار مشهور وی می‌توان به کتاب ( دجال بصره در نقد فرقه انحرافی احمدالحسن بصری مدعی یمانی ) و کتاب تحلیلی ( عصر ظهور ) اشاره داشت.

روحش شاد و یادش همیشه گرامی.


الّلهُــمَّـ؏جــِّل‌لِوَلیِّــڪَ الفــَرَج

التـــــــــماس د؏ای فـــرج

اناللّه و انا الیه راجعون

خبرهای رسیده حاکی از این است که،
آیت الله مظاهری دارفانی را وداع گفت ./اصفهان فوری


خداوند روان پاکشون رو شاد و از رجعت کنندگان عصر ظهور قرار دهد.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+3 #6358 رایحه ظهور 1403-02-30 20:38
حاج حسین یکتا:

نذر هشت صلوات به نیت عافیت و سلامت خادم امام هشتم آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همرانشان… همه با هم دست به دعا برداریم
نقل قول کردن
+6 #6357 رایحه ظهور 1403-02-30 20:36
به نقل از شب گرد:
انا لله و انا الیه راجعون
استاد شیخ علی کورانی محقق، پژوهشگر و نویسنده‌ی نامی حوزه‌ی مهدویت به رحمت خدا رفت.

استاد کورانی با تأسیس مرکز معجم فقهی، اولین برنامه‌ی رایانه‌ای جامع جهان اسلام را تولید کرد که ۳۰۰۰ جلد کتاب را دربرداشت و به ۴۷۰۰ جلد رسید.

از آثار مشهور وی می‌توان به کتاب ( دجال بصره در نقد فرقه انحرافی احمدالحسن بصری مدعی یمانی ) و کتاب تحلیلی ( عصر ظهور ) اشاره داشت.

روحش شاد و یادش همیشه گرامی.


الّلهُــمَّـ؏جــِّل‌لِوَلیِّــڪَ الفــَرَج

التـــــــــماس د؏ای فـــرج

اناللّه و انا الیه راجعون

خبرهای رسیده حاکی از این است که،
آیت الله مظاهری دارفانی را وداع گفت ./اصفهان فوری


خداوند مهربان روح پاک و منتظرش را مشمول رحمت بی انتهای خویش کند



یادش بخیر چقدر منتظر و شیفته ی ظهور بود

تا جایی شیفته بود که زندگی و همه چیزش را در لبنان گذاشت و به ایران ، انقلاب مقدمه ساز ظهور مهاجرت کرد


ان شاالله از رجعت کنندگان رکاب مولا باشد

روحش شاد و یادش گرامی باد
نقل قول کردن
+3 #6356 رایحه ظهور 1403-02-30 20:32
ایرنا: اهالی روستاهای اطراف محل حادثه می‌گویند صداهایی شنیده‌اند

براساس گزارش هایی که اهالی روستاهای اطراف محل بروز حادثه داده اند، هلیکوپتر حامل رییس جمهور و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شده است. ️اهالی این منطقه که در شمال ورزقان در استان آذربایجان شرقی قرار دارد به خبرنگار ایرنا گفته‌اند که ساعتی پیش صداهایی در این منطقه شنیده شده است.
...................
همه با هم برای سلامتی جناب آقای رئیسی و همراهان محترمشان دعا می کنیم / ان شاالله خداوند مهربان با اخبار خوش دل خانواده ی این عزیزان و دل ملت ایران را در این شب میلاد شاد کند ... ولی در نهایت همه راضی به رضای خدا هستیم
نقل قول کردن
+3 #6355 مسعود 1403-02-30 19:46
به نقل از رایحه ظهور:

ممنون برادر عزیز
خدا به شما و خانواده ی محترم سلامتی و توفیق زیارت جمال ملکوتی حضرت حجت عج رو روزی کنه


بزرگوارین، سپاسگزارم.
ان شاء الله حال مادر محترمتون خوبه بشه.
نقل قول کردن
-1 #6354 مسعود 1403-02-30 19:44
از درگاه خداوند بزرگ عاجزانه خواستاریم که ان شاء الله اتفاق ناگواری نیفتاده باشد و رئیس جمهور محترم و انقلابی و پرتلاش و همراهان گرامی شان در سلامت باشند و این حادثه به خیر گذشته باشد.

«أَمّن يجيبُ المُضطَرَّ إِذا دَعاهُ و يكشِفُ السّوءَ و يجعَلُكُم خُلفاءَ الأَرضِ أَءِلهٌ مَع‌اللّهِ قَليلا مَا ‌تَذكّرون»

«أَمّن يجيبُ المُضطَرَّ إِذا دَعاهُ و يكشِفُ السّوءَ و يجعَلُكُم خُلفاءَ الأَرضِ أَءِلهٌ مَع‌اللّهِ قَليلا مَا ‌تَذكّرون»

«أَمّن يجيبُ المُضطَرَّ إِذا دَعاهُ و يكشِفُ السّوءَ و يجعَلُكُم خُلفاءَ الأَرضِ أَءِلهٌ مَع‌اللّهِ قَليلا مَا ‌تَذكّرون»

«أَمّن يجيبُ المُضطَرَّ إِذا دَعاهُ و يكشِفُ السّوءَ و يجعَلُكُم خُلفاءَ الأَرضِ أَءِلهٌ مَع‌اللّهِ قَليلا مَا ‌تَذكّرون»

«أَمّن يجيبُ المُضطَرَّ إِذا دَعاهُ و يكشِفُ السّوءَ و يجعَلُكُم خُلفاءَ الأَرضِ أَءِلهٌ مَع‌اللّهِ قَليلا مَا ‌تَذكّرون»
نقل قول کردن
+1 #6353 شب گرد 1403-02-30 19:43
انا لله و انا الیه راجعون
استاد شیخ علی کورانی محقق، پژوهشگر و نویسنده‌ی نامی حوزه‌ی مهدویت به رحمت خدا رفت.

استاد کورانی با تأسیس مرکز معجم فقهی، اولین برنامه‌ی رایانه‌ای جامع جهان اسلام را تولید کرد که ۳۰۰۰ جلد کتاب را دربرداشت و به ۴۷۰۰ جلد رسید.

از آثار مشهور وی می‌توان به کتاب ( دجال بصره در نقد فرقه انحرافی احمدالحسن بصری مدعی یمانی ) و کتاب تحلیلی ( عصر ظهور ) اشاره داشت.

روحش شاد و یادش همیشه گرامی.


الّلهُــمَّـ؏جــِّل‌لِوَلیِّــڪَ الفــَرَج

التـــــــــماس د؏ای فـــرج

اناللّه و انا الیه راجعون

خبرهای رسیده حاکی از این است که،
آیت الله مظاهری دارفانی را وداع گفت ./اصفهان فوری
نقل قول کردن
+6 #6352 سعاح 1403-02-30 19:23
به نقل از سهیل:
سعاح الان از این قضییه که پیش اومده خوشحالی یا ناراحت؟؟؟؟

آقای رئیسی بهرحال یک انسان هست چرا باید بخاطر سانحه احتمالی اش خوشحال باشم؟ این عملکرد انسانهاست که مورد بحث واقع می شود که آن نیز برطبق عقل و شعورشون باید باشد۔
نقل قول کردن
-3 #6351 سهیل 1403-02-30 18:38
به نقل از سعاح:
چقدر احتمال دارد بالگرد ابراهیم رئیسی بدست دشمن اغوا شده باشد؟

سعاح الان از این قضییه که پیش اومده خوشحالی یا ناراحت؟؟؟؟
نقل قول کردن
-6 #6350 سعدالدین 1403-02-30 18:19
حدس من اینه که آقای رئیسی متاسفانه فوت کردن چون بر اساس رویاها غروب رئیس بلاد مهدی و سپس بعد طلوع مهدی
این تو رویاهای زیادی بود
نقل قول کردن
+3 #6349 سعاح 1403-02-30 18:02
چقدر احتمال دارد بالگرد ابراهیم رئیسی بدست دشمن اغوا شده باشد؟
نقل قول کردن
-3 #6348 سعدالدین 1403-02-30 17:58
حدس میزنم اون خواب که اوایل دهه هشتاد دیدم و یکصد جنگنده اسرائیلی به ایران حمله کردن و یکیشون در آذربایجان سقوط کرد اون قسمت دومش جور دیگه بوده و در واقع اون حمله به سقوط همین هلی کوپتر رئیس جمهور در آذربایجان و بصورت غافلگیر کننده خواهد بود
نقل قول کردن
-2 #6347 مهدی 1403-02-30 16:44
به نقل از رایحه ظهور:
با سلام و درود به دوستان عزیز



مادر بنده از حدود 1 ماه پیش در آی سی یو بستری ست ، امروز حال او بسیار بد و بحرانی شده و اکنون در کماست ...

از همه ی دوستان عزیز التماس دعا و حمد شفا دارم

خیلی دوست داشته و دارم که مادرم ظهور و حکومت مولا امام زمان(عج) رو ببیند و در آن روزهای نورانی نفس بکشد

التماس دعا





انشالله که خدا به حق مظلوم عالم (عج) به ایشان شفا عنایت کنه و 1000 سال کنارت باشه و شما هم هر روز با نگاه کردنش با بوسیدنش با محبت کردن بهش با تو آغوش گرفتنش و در یک کلام عشق ورزیدن بی انتها بهشون زندگیتو پر از زیبایی کنی مادر یعنی صورت خود خدا روی زمین
الانم این سایت و آدما و مطالب و نظراتش رو بنداز کنار و کلا کنارش باش
نقل قول کردن
-4 #6346 سعدالدین 1403-02-30 14:52
همراستایی کواکب از نشونه های قبل ظهوره که ۱۳ خرداد شش تاشون در یک راستا دیده میشن ( دو تاشون با تلسکوپ )

گمونم اصلاح واقعا در نیمه خرداده و برابره با همون ۲۵ ذیقعده در روایات
پس اون شعر امام خمینی ازش دو منظور داشته ( شاید زمانی که اون رو سروده من حتی به دنیا نیومدم )

ظاهرا مهدی رو بر اساس رویاها تا ماه سپتامبر مردم میشناسنش

میشه همون اواخر شهریور و اوایل مهر
نقل قول کردن
+1 #6345 سعاح 1403-02-30 13:33
به نقل از رایحه ظهور:
یه لحظه احتمال بده این کلیپ رو یه برانداز یا یه منافق خارج نشین زده باشه

و بعدش ببین که چه بازی خوردی و شدی مترسک خیمه شب بازی شیاطین انس و جن

مگر شما ذره ای احتمال میدهی راست بوده باشد؟ نکنه شیطان کارهای زشت رو برای شما زینت داده باشد؟!
نقل قول کردن
+2 #6344 قلي 1403-02-30 13:00
به نقل از محب اهل البیت ع:
کسی که در زندان هست دزدی نمی کند دزد زمانی دزد است که شرایط دزدی فراهم باشد

شما می خواهید با زندانی کردن مردم آن ها را به بهشت ببرید
اما کسی اهل بهشت هست که در میان تمام مفاسد باشد ولی ذره ای به فساد آغشته نشود



سیجانی !واقعا ساده لوح هستید وقتی با تو هم کلام می شوم به کوتاه اندیشی تان بیشتر پی می برم

از قدوم مبارک شما محب ج ژوووووون مشهد یه روز خوش ندیده
نقل قول کردن
-5 #6343 Mohammad.m 1403-02-30 11:21
به نقل از م:
در مورد تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه. خوب مردم عادی که با اقتصاد جهانی کار نمی کنند کارمندان ودانش آموزان هم که دخالتی در داد ستد جهانی دخالتی ندارند نهایت یک درصد مردم ایران خوب به اونا اضافه کار بدید پنج شنبه معاملاتشونو انجام بدن

به نقل از م:
در مورد تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه. خوب مردم عادی که با اقتصاد جهانی کار نمی کنند کارمندان ودانش آموزان هم که دخالتی در داد ستد جهانی دخالتی ندارند نهایت یک درصد مردم ایران خوب به اونا اضافه کار بدید پنج شنبه معاملاتشونو انجام بدن

به نکته خوبی اشاره کردید . از مجلس و سیستم کپی دموکراسی غیر توحیدی و غیرولایی غیر اینهم درنمیاد کل دولت باید برای یک درصد جامعه که تمام داشته های مملکت رو می چلانند و به اسم تجارت خارجی بهترینها رو به شکم دشمنان اسلام می ریزند و همین مجلسها و دولتها برای مردم چه ترتیب داده اند؟ اقتصاد بی غیرتی و نوسانی و تورمی و ربا و سود و مستاجری و ذلت. تاریخ بعدها خواهد گفت که الان چه بر سر مملکت امد و چه کارهایی میتونستند بکنند و مثل سیب زمینی نظاره گر بودند.
حتی بدون منابع دینی هر انسان صاحب شرف و غیرتی اوضاع رو می دید میگفت اخه چرا باید ما در همه امور فقط بچسبیم به سنتهای گذشتگانمون و روند و ساختارهای غربی که جز تلاطم و فقر عایدی نداشته؟ ما چیزهایی رو که دشمن بعنوان بازی و ملعبه طراحی میکنه بعنوان روند و ساختار و علم! و روش با تمام وجود پذیرفتیم و اصلاحات ما فقط در حد نوک ناخنهای امور هست که تازه انهم در قالب تعطیلی شنبه و یارانه سوخت بنزین هواپیما و شکل و شمایل کنکور و.. و.. متجلی میگردد!
واقعا گاگول تر از ما در دنیا وجود نداره با تمام وجود میگم.
همیشه گفتم دولت و مجلس برای مردم کار نمی کنند که برای همون قشر اقلیت مرفه کار میکنند . سرمایه دارها ثروت کشور رو بلغور میکنند به اسم تجارت و صادرات عبادت است! میفرستند برا دشمنان ایران و خود مردم رو با حقوق چرقاز به حمالی می گیرند بعد دولتها با ژست پیروزمندانه امار صادرات و اشتغال و تجارت و تولید ناخالص و.. و..
مگر قران نگفت اولویت با قسط هست؟ بی شرفها؟ اقتصادی که مبنای اولش بهره و نصیب عادلانه مردم اساس نباشه و تمام موارد دیگه حول اون تابع نباشه چجوری عدالت رو محقق میکنه؟ با این مبانی اقتصادی اجرایی بی غیرتی؟ که اگر ی چیزی کم شد بازار حق داره گرون کنه؟ بعله اقتصاد تنها علم دقیقی هست که در علوم انسانی براش جایزه نوبل گذاشتند!!
نقل قول کردن
+2 #6342 رایحه ظهور 1403-02-30 11:05
به نقل از مسعود:

سلام برادر سیجانی

ان شاء الله خداوند به حق خانم فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، مادر محترم و گرامی تون رو شفا عنایت بفرماید و به زندگی برگرداند.

امیدوارم ایشون و همه ما از درک کنندگان رخداد بزرگ ظهور در مدت عمرمان باشیم و زیر سایه حکومت جهانی حضرت امام مهدی (سلام الله علیه و عج الله تعالی فرجه الشّریف) رستگار و عاقبت به خیر هر دو جهان بشویم.

«أَمّن يجيبُ المُضطَرَّ إِذا دَعاهُ و يكشِفُ السّوءَ و يجعَلُكُم خُلفاءَ الأَرضِ أَءِلهٌ مَع‌اللّهِ قَليلا مَا ‌تَذكّرون»
«أَمّن يجيبُ المُضطَرَّ إِذا دَعاهُ و يكشِفُ السّوءَ و يجعَلُكُم خُلفاءَ الأَرضِ أَءِلهٌ مَع‌اللّهِ قَليلا مَا ‌تَذكّرون»
«أَمّن يجيبُ المُضطَرَّ إِذا دَعاهُ و يكشِفُ السّوءَ و يجعَلُكُم خُلفاءَ الأَرضِ أَءِلهٌ مَع‌اللّهِ قَليلا مَا ‌تَذكّرون»


#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:


ممنون برادر عزیز
خدا به شما و خانواده ی محترم سلامتی و توفیق زیارت جمال ملکوتی حضرت حجت عج رو روزی کنه
نقل قول کردن
+4 #6341 رایحه ظهور 1403-02-30 11:05
به نقل از مرتضی:
برای شفاء حاجیه خانم همه با هم پنج بار آیه امن یجیب را می خوانیم و پنج صلوات


ممنون برادر عزیز
خدا به شما و خانواده ی محترم سلامتی و توفیق زیارت جمال ملکوتی حضرت حجت عج رو روزی کنه
نقل قول کردن
+5 #6340 رایحه ظهور 1403-02-30 10:42
به نقل از سعاح:
بدون شرح!

i.imgur.com/uJawzLX.mp4

یه لحظه احتمال بده این کلیپ رو یه برانداز یا یه منافق خارج نشین زده باشه

و بعدش ببین که چه بازی خوردی و شدی مترسک خیمه شب بازی شیاطین انس و جن
نقل قول کردن
+7 #6339 رایحه ظهور 1403-02-30 10:36
به نقل از محب اهل البیت ع:
کسی که در زندان هست دزدی نمی کند دزد زمانی دزد است که شرایط دزدی فراهم باشد

شما می خواهید با زندانی کردن مردم آن ها را به بهشت ببرید
اما کسی اهل بهشت هست که در میان تمام مفاسد باشد ولی ذره ای به فساد آغشته نشود



سیجانی !واقعا ساده لوح هستید وقتی با تو هم کلام می شوم به کوتاه اندیشی تان بیشتر پی می برم


دقیقا تفکر منحط و منحرف حجتیه رو بیان کردید :
برای تسریع در ظهور باید جهان را پر از ظلم و فحشا کرد!!!

اینطوریه پس شما چرا بهداشت رو رعایت می کنی بگو بدن و فرزندان من وقتی به اوج قدرت و توانایی خواهد رسید که هر روز با ویروسها و میکروبها درگیر باشه و هر روز به میکرب و ویروسی مبتلا بشه!!! پس اصلا بهداشت را رعایت نکنید و خودتون رو در مراکز آلوده قرار دهید!!!!

پس چرا این کار را نمی کنید؟؟؟!!!

تناقض و تفکر منحرف و منحط خودتون رو بصورت واضح مشاهده کنید!!!
نقل قول کردن
-8 #6338 محب اهل البیت ع 1403-02-30 08:58
به نقل از رایحه ظهور:
کبوتر با کبوتر باز با باز / کند همچنس با همجنس پرواز ...

کسی که در زندان هست دزدی نمی کند دزد زمانی دزد است که شرایط دزدی فراهم باشد

شما می خواهید با زندانی کردن مردم آن ها را به بهشت ببرید
اما کسی اهل بهشت هست که در میان تمام مفاسد باشد ولی ذره ای به فساد آغشته نشود



سیجانی !واقعا ساده لوح هستید وقتی با تو هم کلام می شوم به کوتاه اندیشی تان بیشتر پی می برم
نقل قول کردن
-3 #6337 مسعود 1403-02-30 08:26
سراب واهی و خیالی لغو تحریم ها در میز ننگین مذاکره بازی با استکبار غرب!

مذاکره برای لغو تحریم ها از دو جهت کاملاً باطل و بی سرانجام و حتی بسیار برای کشور و منافع ملی خسارت زا است:

- نشناختن خوی استکبار آمریکا
- فراموش کردن اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی

وقتی ما با التماس و گدایی به مذاکره بازی برویم و روبروی سران اروپا و آمریکا بنشینیم و درخواست لغو تحریم ها کنیم:

- اولاً ما این تحریم های ظالمانه و غیرانسانی را مشروعیت بخشیده و پذیرفته ایم!
- دوماً به سران غرب می گوییم برای برداشتن آنها بفرمایید از کجا برایتان هزینه بدهیم و خاطره شما را آسوده کنیم!

- سوماً مذاکره با انگلیس و فرانسه و آلمان و آمریکا به طور غیرمستقیم یعنی همان مذاکره با صهیونیست ها و دولت نتانیاهو و برآورده کردن خواسته های خون آشامان اسرائیل و تفاوتی در اصل موضوع ندارد!

- چهارم استکبار غرب را تشویق و ترغیب می کنیم که هر وقت دلشان خواست به هر بهانه ای این تحریم ها را برقرار کنند و ما را برای امتیاز دادن از جاهای مدنظرشان تحت فشار و زور استکباری خود بدانند.

علت برقراری تحریم ها، همان دلیل لغو نشدن آنها و سراب واهی بودن مذاکره بازی برای لغو آنها می باشد که همان ماهیت اسلامی، انقلابی، آرمانی و تمدنی جریان شیعه به مدیریت ایران اسلامی ما است.

استکبار غرب هر بار برای فریب دادن ایران و برجام بازی با منافع ملی و صنعت هسته ای کشور که متاسفانه گوشت قربانی روی میز مذاکره است یک طور صحنه طراحی می کند:

- روزگاری از مزدور دو تابعیتی خود؛ حسن روحانی در دولت منحوس اصطلاحات برای بستن و مهر و موم کردن صنعت هسته ای ایران استفاده می کند.

- روزگاری با استفاده از غفلت احمدی نژاد و مشایی بازی او با منافع ملی و سوء مدیریت خائنانه صالحی....موساد به راحتی عناصر اصلی هسته ای ایران را ترور می کند!

- روزگاری در دولت خبیث و ضد انقلابی و غرب پرست و لیبرال حسن روحانی ملعون، استکبار غرب با توجه به شخصیت کثیف و بی دین و لااُبالی دو زن باز وزارت خارجه یعنی ظریف و عراقچی مفلوک و خائن....خانم ها وندی شرمن صهیونیست و فدریکو موگرینی و هلگا اشمیتس مامور زدن مخ این دو نکبت خائن و فاسد می شوند و بلایی بر سر صنعت هسته ای کشور می آید که اوباما با افتخار می گوید بدون شلیک یک گلوله توانستیم با برجام صنعت هسته ای ایران را از کار بیندازیم!

- و متاسفانه الان هم افراد خبره و کاربلدی مثل آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و جوزف بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا، این پیر شیاد و با تجربه که مامور فریب دادن دیپلمات های عاشق برجام ما هستند که احتمال فریب خوردنشان بالاست!

تفکر و راهبرد جلیلی ها است که ضامن حفظ و حراست منافع ملی و اقتدار هسته ای کشور است نه رفتن دوباره در راه خائنانه روحانی و ظریف و عراقچی و هِرّه کِرّه کردن و مذاکره بازی با سران پلید استکبار غرب و به حرج گذاشتن ابلهانه و احمقانه توان هسته ای و بازدارندگی هسته ای کشور در روی میز ننگین مذاکره بازی با آمریکا سلطه گر و اروپای پلید!!

مسئولان دولت پاسخ دهند:

- چرا ایران به جای دفاع از حقوق مسلم هسته ای خود طبق پیمان جهانی npt و مقررات عادی آژانس برای همه کشور دوباره باید زیر بیرق ذلیلانه و خائنانه برجام منحوس و استعماری برود!؟

در وسط جنگ محور مقاومت با صهیونیست ها و همچنان اشغال بودن نوار غزه زیر چکمه سربازان صهیونیست و عربده کشی های مداوم سران خبیث صهیونیست علیه همه ارکان محور مقاومت از اول حمله طوفان الاقصی تا الان، مذاکره بازی با غرب نه با دلیل فریبنده لغو دروغین تحریم ها بلکه برای از بین بردن توان بازدارندگی هسته ای ایران معنایی جز بالا بردن دستان تسلیم در برابر استکبار غرب و خالی کردن پشت شیر بچه های محور مقاومت و خیانت به امنیت کشور نمی تواند داشته باشد!!!!!؟؟؟؟؟

رسالت مجلس دوازدهم یعنی دوره جدید برای حفظ حقوق هسته ای کشور بسیار سنگین و تاریخی است.

مشغول بودن نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس فعلی در یک سال اخیر به مسائل انتخاباتی که معضل بزرگ سال چهارم دوره های مجلس است و غفلت آنها از منافع ملی باعث پیشروی دوباره سران پلید غرب و اروپا و آمریکا و طمع مجدد برای فریب دادن دیپلمات های سطحی نگر ما شده است!

باید در مجلس جدید قانونی جامع تر و کلی تر از قانون راهبردی هسته ای مجلس فعلی تصویب و نهایی و اجرایی شود که اولاً برای همیشه صنعت هسته ای و اقتدار هسته ای و بازدارندگی هسته ای کشور از روی میز ننگین مذاکره بازی با آمریکا و اروپا به نمایندگی از طرف صهیونیست ها برداشته شود و ثانیا ملاک و محور حقوق هسته ای ما طبق مقررات عمومی آژانس برای همه کشور و پیمان جهانی npt باشد و نه ننگنامه استکباری و قرون وسطایی برجام منحوس و استقلال نابودکن و ضد معارف دین و قرآن کریم که میراث شوم دولت های کثیف روحانی و اوباما و مجلس ننگین و واداده علی لاریجانی است!

نیاز به تقویت روحیه ارزشی و انقلابی گری و حفاظت از منافع ملی در مجلس جدید و هیئت رئیسه آن با افراد صد در صد انقلابی و دلسوز منافع ملی مخصوصا با مشاهده مصوبه انحرافی و تاسف بار تعطیلی شنبه های قوم یهود در آخرین روزهای عمر مجلس فعلی کاملاً و عمیقاً احساس می گردد.

u:313

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+3 #6336 مسعود 1403-02-30 08:16
به نقل از رایحه ظهور:
با سلام و درود به دوستان عزیز



مادر بنده از حدود 1 ماه پیش در آی سی یو بستری ست ، امروز حال او بسیار بد و بحرانی شده و اکنون در کماست ...

از همه ی دوستان عزیز التماس دعا و حمد شفا دارم

خیلی دوست داشته و دارم که مادرم ظهور و حکومت مولا امام زمان(عج) رو ببیند و در آن روزهای نورانی نفس بکشد

التماس دعا


سلام برادر سیجانی

ان شاء الله خداوند به حق خانم فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، مادر محترم و گرامی تون رو شفا عنایت بفرماید و به زندگی برگرداند.

امیدوارم ایشون و همه ما از درک کنندگان رخداد بزرگ ظهور در مدت عمرمان باشیم و زیر سایه حکومت جهانی حضرت امام مهدی (سلام الله علیه و عج الله تعالی فرجه الشّریف) رستگار و عاقبت به خیر هر دو جهان بشویم.

«أَمّن يجيبُ المُضطَرَّ إِذا دَعاهُ و يكشِفُ السّوءَ و يجعَلُكُم خُلفاءَ الأَرضِ أَءِلهٌ مَع‌اللّهِ قَليلا مَا ‌تَذكّرون»
«أَمّن يجيبُ المُضطَرَّ إِذا دَعاهُ و يكشِفُ السّوءَ و يجعَلُكُم خُلفاءَ الأَرضِ أَءِلهٌ مَع‌اللّهِ قَليلا مَا ‌تَذكّرون»
«أَمّن يجيبُ المُضطَرَّ إِذا دَعاهُ و يكشِفُ السّوءَ و يجعَلُكُم خُلفاءَ الأَرضِ أَءِلهٌ مَع‌اللّهِ قَليلا مَا ‌تَذكّرون»


#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+5 #6335 کامل یوسف بهتیمی 1403-02-30 06:55
به نقل از مسعود:
نیاز به تقویت روحیه و رفتار انقلابی گری و حفاظت از منافع ملی در مجلس جدید و هیئت رئیسه آن مخصوصا با تصویب طرح انحرافی تعطیلی شنبه های قوم یهود برای ایران اسلامی!!؟؟ در آخرین روزهای عمر مجلس فعلی کاملاً احساس می گردد.


#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:

فیدلیتی
نقل قول کردن
+3 #6334 سعاح 1403-02-30 05:13
بدون شرح!

i.imgur.com/uJawzLX.mp4
نقل قول کردن
+1 #6333 مرتضی 1403-02-29 23:24
به نقل از رایحه ظهور:
با سلام و درود به دوستان عزیز



مادر بنده از حدود 1 ماه پیش در آی سی یو بستری ست ، امروز حال او بسیار بد و بحرانی شده و اکنون در کماست ...

از همه ی دوستان عزیز التماس دعا و حمد شفا دارم

خیلی دوست داشته و دارم که مادرم ظهور و حکومت مولا امام زمان(عج) رو ببیند و در آن روزهای نورانی نفس بکشد

التماس دعا

برای شفاء حاجیه خانم همه با هم پنج بار آیه امن یجیب را می خوانیم و پنج صلوات
نقل قول کردن
+20 #6332 رایحه ظهور 1403-02-29 23:11
با سلام و درود به دوستان عزیز



مادر بنده از حدود 1 ماه پیش در آی سی یو بستری ست ، امروز حال او بسیار بد و بحرانی شده و اکنون در کماست ...

از همه ی دوستان عزیز التماس دعا و حمد شفا دارم

خیلی دوست داشته و دارم که مادرم ظهور و حکومت مولا امام زمان(عج) رو ببیند و در آن روزهای نورانی نفس بکشد

التماس دعا
نقل قول کردن
+9 #6331 رایحه ظهور 1403-02-29 23:08
به نقل از محب اهل البیت ع:


خیلی خلاصه می گویم
آنتالیای ترکیه برای شیعه امن تر از هر جای ایران است


کبوتر با کبوتر باز با باز / کند همچنس با همجنس پرواز ...
نقل قول کردن
-2 #6330 م 1403-02-29 21:47
در مورد تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه. خوب مردم عادی که با اقتصاد جهانی کار نمی کنند کارمندان ودانش آموزان هم که دخالتی در داد ستد جهانی دخالتی ندارند نهایت یک درصد مردم ایران خوب به اونا اضافه کار بدید پنج شنبه معاملاتشونو انجام بدن
نقل قول کردن
+2 #6329 دلسوخته 1403-02-29 21:47
محی الدین وماادراک مامحی الدین.عالم عابدزاهد ناسک عالم بالله عارف بالله فنافی الله المجاهدفی سبیل الله ترجمان قرآن شیخ اکبر حضرت محی الدین عربی رضوان الله تعالی علیه کوه توحید، برترین انسان ها درمیان رعیت بعداز معصومین است. این اعجوبه دهر با آثار نورانی خود ازجمله فصوص و فتوحات تشنگان توحید را سیراب کرد شارح عرفان نظری وبعد از ایشان همه عارفان سر سفره این ابر مرد هستند و چیزی اضافه بر نظرات ناب ایشان را نتوانستند بر عرفان نظری ایشان بیافزایند.شیخ اکبر با عرفان نظری راه توحید ناب را بر تشنگان معرفت خدا گشودند.شاگردان با واسطه این مرد الهی در طول تاریخ علم مبارزه با طواغیت را بلند کردند ودر عصر ما حضرت امام خمینی که شاگرد مکتب این اعجوبه بود کاخ های غرب وشرق را به لرزه درآورد.صدای شکستن استخوان های پوسیده امپریالیسم وصهیونیسم همچون سوسیالیسم به گوش می رسد.شاگرد مکتب محی الدین زمینه ظهور قطب عالم امکان را فراهم کرد.اربعین را زنده کرد عتبات را آزاد کرد ،محور مقاومت را بنیان نهاد ومستضعفین جهان را امیدوار ساخت.همه اینها از برکات فصوص الحکم است.
کسانی که از اسلام فقط شکیات وحیض و نفاس و غسل جنابتش را یاد گرفته اند بهتر است به همین مسایل بپردازند.شما را چه به وحدت وجود.شوشتری ها ،
ملا حسینقلی ها ، ابن طاووس ها ،بحرالعلوم ها.طباطبایی ها .انصاری همدانی ها،بهجت ها، حدادها، سیدجمال گلپایگانی ها،ملکی تبریزی ها ،قاضی ها وخمینی ها ووووووو هر چه دارند از محی الدین دارند ومحی الدین هرچه دارد به برکت اهل بیت دارد.
نقل قول کردن
+7 #6328 عه 1403-02-29 19:50
نقشه بن‌سلمان برای «ترور و قتل» مقتدی صدر

مقتدی صدر، یکی از پیچیده‌ترین شخصیت‌های عراقی در عصر معاصر است که وجود او موجب آزمون و امتحانات گوناگونی شده است و در آینده نیز خواهد شد.

و اما نقشه‌ای که ولیعهد سعودی برای وی چیده است، تاکنون با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی ایران و محور مقاومت شیعی، ناکام مانده است.

در یکی از این نقشه‌های پیچیده، برنامه چنین بوده است:

مقتدی صدر، برای ادای مناسک حج و به صورت رسمی به عربستان دعوت می‌شود. در اثناء طواف بین رکن و مقام در کنار کعبه، به قتل می‌رسد. بله به قتل می‌رسد.

و در رسانه‌ها اعلام می‌شود که هویت «قاتل» مقتدی صدر، تابعیت ایرانی داشته است.

همزمان، در عراق نیز ترویج می‌شود مقتدی صدر، همان «نفس زکیه» است که در کنار کعبه به شهادت رسیده است.

غوغای در عراق می‌شود. همین الان هم در بین شیعیان مقتدی صدر را به دیده «قدیس» می‌نگرند تا چه رسد به اینکه واقعا در کنار کعبه به قتل برسد.

اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. مرحله دوم این نمایش در صورت موفقیت‌آمیز بودن فتنه قتل مقتدی صدر، به مرحله اجرا در می‌آید:

شخصی در کنار کعبه ادعای مهدویت می‌کند. توسط دستگاه اطلاعاتی سعودی، محاصره می‌شود.

اما به زعم خودشان، به منجی موعود، دست نمی‌یابند تا اینکه این شخص به اصطلاح منجی موعود در عراق خصوصا در کوفه و نجف برای پیروان انبوه مقتدی صدر، آشکار می‌شود.

تاکنون همه سناریوی مطابق احادیث شیعی، چیدمان شده است.

اما از این بعد، فتنه پیچیده‌تر خواهد شد: این شخص در مقام منجی، دستور می‌دهد که همه علماء و مراجع شیعی نجف‌اشرف باید به قتل برسند.

قبل از این، عراق با کشته شدن مقتدی، وارد فتنه عجیبی شده است.

جنگ درون شیعی آغاز می‌شود. از سوی دیگر، فرقه یمانی، صرخی، حزب بعث عراق و جریان تکفیری برای شعله‌ور کرن فتنه عراق، همگی وارد می‌شوند.

در این حین، که بیت شیعی به خطر افتاده، ایران مجبور به مداخله نظامی در عراق خواهد شد. از سوی دیگر آمریکا و محور سعودی نیز فرصت را مغتنم شمرده و به بهانه حمایت از اهل سنت، وارد عراق خواهند شد.

توجه محور شیعی به فلسطین به دست فراموشی سپرده شده و با کشته شدن مقتدی صدر و فتنه درون شیعی، محور مقاومت عراق برای همیشه از درون تضعیف خواهد شد.

نقشه‌ بن‌ سلمان، تاکنون عقیم مانده است اما خباثت سعودی‌ها با حمایت غربی‌ها برای فتنه، همچنان باقی است./کانال عصرظهور

(یا مهدی(عج)
پایان دنیا】
نقل قول کردن
+6 #6327 عه 1403-02-29 19:44
✅ ترور آلارم یهودی گفت:

اهالی غزه بالاخره شروع به عبور از مرز رفح به مصر کردند، جایی که فضاهای زیادی برای زندگی شاد وجود دارد.

به گزارش میدل ایست آی، اطلاعات نظامی مصر از قبایل بادیه نشین خواست تا به ارتش برای جلوگیری از هجوم گسترده آوارگان فلسطینی کمک کنند.

قطعا با هجوم آوارگان به مصر،خیلی ها تو مصر مخالفت میکنن و اگه دولت نتونه کاری کنه تظاهرات ها شروع میشه
و قطعا عده ای موافق پناه دادن به آوارگان هستند
و چه بخوان چه نخوان با هجوم فلسطینی ها به مصر تظاهرات میشه
باید منتظر بود

عزیزان فراموش نکنید که شورش مصر کلید حوادث ظهوره
برنامه های قبل تر بنده رو ببینید

جدید: رسانه‌های بزرگ مصری خواستار واکنش در برابر تهاجم اسرائیل به رفح هستند و علناً از مصر می‌خواهند از توافقنامه کمپ دیوید 1979 خارج شود که به عنوان پیمان صلح مصر و اسرائیل نیز شناخته می‌شود

مقامات مصری تهدید کرده اند که تلاش های میانجیگری خود در مذاکرات اسرائیل با حماس را متوقف خواهند کرد.

قاهره از عدم اطلاع قبلی اسرائیل در مورد تصرف گذرگاه مرزی رفح با مصر در هفته گذشته ناراضی است.

بوی حوادث مصری میاد
اگر مصر موی بینی بشه واسه اسرائیل قطعا کاری میکنن که تو مصر فتنه درست بشه و مردمش شورش کنن
این ترفند این جماعته،اگر مصر شورش بشه که دیگه اطلاع دارید...


خبرگزاري آريا_شبکه تبليغاتي روسي RT به نقل از سرهنگ بازنشسته ارتش اسرائيل، دکال، مي گويد ارتش مصر براي جنگ با اسرائيل آماده مي شود.

حوادث مصر حوادث مصر حوادث مصر

نگاهتون به مصر هم باشه

جدید: تصاویری از امروز نشان می دهد که سربازان مصری در حال هل دادن و ضرب و شتم یک پسر فلسطینی در گذرگاه رفح هستند.

احتمال داره مردم مصر برای همین کلیپ تظاهرات کنن
نقل قول کردن
+6 #6326 عه 1403-02-29 19:42
#تحلیل_کوتاه

ارتش مصر در روزهای اخیر تعداد زیادی یگان های زرهی و سامانه های پدافند هوایی را در سینا مستقر کرده است.
همچنین سیستم های تسلیحات سنگینی وجود دارند که بر اساس معاهده کمپ دیوید داشتن آنها برای مصر ممنوع شده اند.
با وجود همه جنایت ها، اسرائیل می‌گوید نگران این افزایش ناگهانی تجمع نیرو و ادوات ارتش مصر است.
تخمین زده می شود که مصر نیز به این دلیل که اسرائیل با حمله به کریدور فیلادلفیا، این توافق را نقض کرد، اقدامات متقابلی را انجام داده است .
چند روز پیش که یک عامل ارشد موساد در اسکندریه به قتل رسید و نکته جالب اینجا بود که مصر تقریباً هیچ تحقیقی در مورد این موضوع انجام نمی دهد .
از طرف دیگر در خود جامعه مصر از این ترور در اذعان عمومی یک تقدیر و تجدید باورنکردنی به وجود آمده است .
این اقدام ضد اسرائیلی باعث شده تا در روزهای اخیر تحرکاتی در ارتش و مردم مصر به وجود بیاید و سیسی به ویژه نسبت به افسران ضد آمریکایی بسیار محتاط شده است و نگران یک کودتای ضد آمریکایی در این کشور باشد
اگر ایالات متحده راه را برای روندی هموار نکند که به سیسی نقش یک قهرمان دروغین بدهد، این خطر زیاد است که منجر به این کودتا شود که در دراز مدت سیسی را سرنگون کند یا ساختارهای زيرزمين از ارتش در این کشور را براه بیاندازد ویا به طور مستقیم نظامیان مصری با نظامیان اسرائیلی ها در مرز فلسطین درگیر شوند

#فتنه_مصر #مصر

@IRAN_CITYOFSUN
نقل قول کردن
+7 #6325 بنده 1403-02-29 19:34
زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
دوستان فقطط برای خدا بزی اید
این زیست کووتاه ارزشش حتی درنگی را نددارد
صبرر کنید برشداید و زمانه ناسازگار
غیر از خدا مپرستید وغیر ائمه مقتدا مگییریید که دچار خسران شوید خداوند اهل البیت را از رجس وناپاکی مبرا کرده به این دلیل است که این بیت مقتداست.
انسانهای معمولی مقتدا نیستن در بهترین حالتش هماهنگ کننده و مدیرانیند برای رتق وفتق امور با مشاورت توده برای تسهیل حیات تاظهور واگر مموممن ومتقی باشند چه بهتر ولی مولی و مقتدا نیستن. ولیجه پرستی نکنید که سرتان به سنگ خورد در معیشت ریزبین باشید مباد ممشکوک شود نان دین نخورید که زقوم گردد
خیرخواه باشید در هرشرایط وزمان ومکانی عملا الگو باشید نه زبانی خلوت وجلوت ددر رویت پروردگار عالم است همیشه بهوش باشیم که لا یمکن الفرار از حاکمیت مطلق و بلامناازع الله
نقل قول کردن
+3 #6324 خیبر110 1403-02-29 19:31
به نقل از طلبه:
اگر خدا قبول کند، من هم می خواهم پیرو واقعی خمینی باشم. طرز تفکر شما را از اسلام اصیل اهل بیت علیهم السلام منحرف می دانم. اما با شما هم نمی شه بحث کرد چون خودتان اذعان دارید که فقط برای تمسخر اینجا تشریف آوردید.

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
وقتی یک دلقک با هدف اختلاف افکنی بین کاربران اینجا میاد ولی باعث میشه مسائل اتحادی بین کاربران بیشتر دیده و پررنگ تر بشن .
مثلا خودم به شخصه فکر نمیکردم بعد از خوندن نظر شما که با افتخار پیرو خمینی بودن رو به رخ این حجتیه ای بی سواد کشیدین اینقدر احساس کنم از نظر اعتقادی به شما نزدیک باشم!!!
نقل قول کردن
-9 #6323 وارسته 1403-02-29 19:17
به نقل از سعاح:
پس از انتقادهای شدید به مدریت بحران دوبی، حالا وقتش است که ثابت کنید از آنها بهتر هستید

این هنگامه خانم پرونده ای مشعشع دارد دقیقا معلووم نیست چیکارست دیرزمانی مدیر دبیرستان بود بعدها پروبالی بش داده شد زمان خاتمک دوره محمود گفتن زمین خاری می کند بعدها ندانستم در چه صرراطیست الانم افاضه کرده زیبارویست که ندانم نان زیبایی خورد یا که واقعا دین بر جانش رسوخ کرده کسی میشناسد طیفش را توضیحی دهد خداوندخیرش دهاد که اگاهمان کند نظر ناصواب نداده باشیم در مورد بنده ای.
نقل قول کردن
-4 #6322 بی طرف 1403-02-29 18:21
به نقل از سعاح:
پس از انتقادهای شدید به مدریت بحران دوبی، حالا وقتش است که ثابت کنید از آنها بهتر هستید

تو این مدتی که در این سایت کامنت میخونم کثیف تر از تو ندیدم سعاح یا هر کوفتی که هستی
نقل قول کردن
+3 #6321 اردشیر 1403-02-29 18:10
مرد صنعت هسته ای کشور آقای احمدی نژاد که در زمان ریاست جر
یاس
ت جمهوریش هزاران سانتریفیوژ را آماده بهرهبرداری کرد درود بر این مرد دوران نابودی دشمناش صلوات
نقل قول کردن
-2 #6320 دلسوخته 1403-02-29 18:10
به نقل از طلبه:
عقل را که تعطیل کنی، همین است. خود بر علیه خود حجت فراهم خواهی کرد.
جمله ای که نقل کرده اید خود برترین گواه بر پایبندی و دلسپردن امام به عرفان ابن عربی است.
از نظر عرفا، العلم هو الحجاب الاکبر. شرط رسیدن به آستان دوست این است که همه ی بار خود را بر آستان دوست بیندازید و همه ی داشته های خود را هیچ ببنید. و برای یک سالک، علم او آخرین دارایی اوست که باید آن را هم ترک کند و رها و آزاد به محبوب خود نایل آید. و امام آن را نه آخر عمر، که خیلی پیشتر از آن رها کرده بود. این جمله، برای امام حرف تازه ای نیست. خود جمله هم گواه این است که او هنوز عرفان ابن عربی را اوج فهم انسان از دین می دانست.
«چه رسد به غیر آنها که خود داستان غم انگیزی دارد..»
غیر انها، یعنی فقه و اصول و رجال و ...، همه راهزن است اگر به آنها مشغول باشی و به حقیقت الحقائق رجوع نکنی.
آن نامه را اگر خودتان کامل بخوانید، مشحون از شور و شوق عرفانی است.
البته حرف شما سوء ظن بنده به امثال شما را تایید می کند که شما امام خمینی را یک منحرف می دانید، که در آخر عمر توبه کرده و باید از خطا های اول عمر او اغماض کرد. راه رهبر فعلی را هم از بنیان گذار جمهوری اسلامی کاملا جدا می دانید و ایشان را همسو با خودتان می بینید.

میان عاشق و معشوقه رمزی است/چه داند آنکه اشتر می چراند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد