رایحه ظهور

درخشان ترین ستاره دنباله دار تاریخ در راه زمین/ آیا نشانه ای دیگر در حال وقوع است؟

در طی هفته های گذشته اخباری از نزدیک شدن ستاره ای دنبال دار به زمین منتشر شد که برخی آن را درخشان ترین ستاره دنباله دار تاریخ می دانند ، دنباله داری که در اواخر سال میلادی جاری اوج فعالیت خود را خواهد داشت ، صرف نظر از اینکه این خبر تا چه اندازه واقعیت دارد که ظاهراً منابع معتبری آن را تایید کرده اند ، بر آن شدیم تا نگاهی داشته باشیم به روایاتی که از ظهور ستاره دنباله داری در آستانه ظهور بعنوان یکی از نشانه ها خبر می دهند ، روایات متعددی که مسلمانان عصر ظهور را به رصد این نشانه آسمانی فرا می خوانند .

 

» ابتدای نظرات (1476)

وَعَلامَاتٍ وَ بِالنَّجْمِ هُمْ يَهْتَدُونَ

سوره نحل/16


درخشانترین ستاره دنباله دار تاریخ در راه زمین

یک ستاره دنباله دار تازه کشف شده درحالی که به بیرون از ابر اورت زبانه می کشد به نظر می رسد مسیری را در پیش گرفته تا یکی از چشم نوازترین رویدادهای آسمانی در تاریخ ما رقم بخورد و به زمین نزدیک شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، گذر ستاره دنباره دار که C/2012 S1 یا (ISON ) نام گرفته از آن جهت ویژه است که ستاره شناسان پیش بینی می کنند که این ستاره دنباله دار در نزدیکترین نقطه خود با خورشید از 1.8 میلیون کیلومتری خورشید عبور می کند. این نزدیکی به خورشید موجب می شود که مقدار قابل توجهی از یخ این ستاره دنباله دار آب شود، گاز و غبار آزاد شده و به دنباله چشم نواز این ستاره بیافزاید.

پس از حلقه زدن به دور خورشید و شکل گیری دنباله، این ستاره دنباره دار از فاصله نسبتا نزدیکی به زمین عبور می کند، البته این فاصله آنقدرها هم نزدیک نیست که نگرانی ایجاد کند اما فاصله آن به قدری نزدیک است که می تواند یک منظره تماشایی رقم بزند.

رصدگران آسمان در نیم کره شمالی بهترین چشم انداز را برای مشاهده این ستاره دنباره دار دارند. رشد انفجاری این ستاره های دنباله دار درهفته های نزدیک به کریسمس 2013 صورت می گیرد و این ستاره دنباله دار به روشنی قرص کامل ماه می شود.

البته ستاره های دنباله دار همواره عادت دارند که برخلاف انتظارات عمل کنند، در نتیجه ممکن است این ستاره هنگام رسیدن به نزدیک ترین نقطه خود به خورشید کاملا از بین برود و یا اینکه دنباله آن چندان رشد نکند.

اما این احتمالات اشتیاق ستاره شناسان را برای مشاهده آن از بین نخواهد برد، در حال حاضر نیز عده ای از فعالان این عرصه این رویداد را یک بار در تاریخ یک تمدن نامگذاری کرده اند.

جان ای. بورتل کارشناس ستاره های دنباله دارد ستاره دنباله دار ISON را با ستاره دنباله دار بزرگ سال 1680 مقایسه کرده است که براساس توصیفات معاصر موجبات هراس شدید مردم نیویورک را فراهم کرده بود.

دانشمندان اعتقاد دارند که با توجه به مدار این دنباله‌دار، منشاء احتمالی‌اش باید ابر اورت باشد.

بر اساس نظریه یان اورت ستاره‌شناس هلندی، ابر اورت نام مکانی است که خیلی از ستاره‌ های دنباله‌دار از آن سرچشمه می‌گیرند.

یان اورت در سال 1950 اعلام کرد به این علت که ستاره‌های دنباله‌دار از تمام جهات می‌آیند، پس باید از مکانی که دور منظومه شمسی را فراگرفته است سرچشمه گرفته باشند. نظریه اورت مورد قبول عده زیادی از ستاره‌شناسان قرار گرفت و پس از آن، این مکان ابر اورت نام گذاری شد.

دانشمندان ابر اورت را دربردارنده حدود ده تریلیون جرم فضایی برآورد می‌  کنند.


ستارگان دنباله دار

ستارگان دنباله دار اجرامی آسمانی می باشند که دارای شکل منحصر به فرد و اندزاه هایی بزرگ گهگاه ظاهر می شوند. ستاره دنباله دار که با چشم غیر مسلح چون ماه بی حرکت به نظر می آید، در واقع با سرعت صدها کیلومتر در ثانیه حرکت می کند، سرعت دقیق آن را می توان از تغییر مکان آن نسبت به ستارگان ثابت تعیین کرد.

تعداد ستاره های دنباله دار تا 10 عدد احتمال می رود. ولی تاکنون حدود هفتصد(700) ستاره دنباله دار شناخته شده و هر ساله نیز چند عدد ستاره دنباله دار جدید کشف و رصد می گردد.

حدود 260 عدد آنها در مدارهای بسته و کشیده دور می زنند و بسیاری از آنها چندین بار به جانب زمین باز گشته و مشاهده شده اند، و تعداد 370 عدد از آنها دارای مداری هذلولی یا سهمی هستند که پس از یک بار نزدیک شدن به زمین و مشاهده آنها دیگر دیده نخواهند شد. در حدود 45 ستاره دنباله دار در جهت سیاره ها حرکت می کنند(از مغرب به مشرق) و نقطه حضیض مداری آنها نزدیک به مدار سیاره مشتری و عضوی از خانواده مشتری هستند. مدار این ستاره ها بیضی است و اغلب آنها به سمت صورت فلکی غول (هرکول) که همه منظومه شمسی با سرعتی معادل 20 کیلومتر در ثانیه به طرف آن درحرکت است، پیش می روند.

ساختمان ستاره های دنباله دار

ستاره های دنباله دار از ذرات شهابی همراه با هسته جامد بزرگ تشکیل شده اند، و همه آنها به وسیله جرمی از گاز کما (Coma) احاطه شده که از مولکولها و اتمهای آزاد شده از ناحیه هسته تشکیل یافته و از عناصری همچون دو اتم سبک نظیر OH (هیدروکسیل)، ک. و ورم (K, Wurm) ، پی، سوینگز (P, Sings) و گروهی از مولکولهای مادر نظیر متان (C H4) را بربر دارند.

در زمین بعضی از این عناصر به شکل گاز آمونیاک یا مایع آب وجود دارند اما «سوینگز»و «ورم » خاطرنشان ساخته اند که این عناصر در ستاره های دنباله دار به شکل جامد وجود دارند، همچون یخ معمولی در مورد آب و یخ آمونیاک، و یخ متان و غیره که در درون آنها ماده های شهابی تشکیل یافته اند از آهن، کلسیم، منیزیم، نیکل، آلومینیم، سدیم و...

یخ های سطحی ستاره های دنباله دار با بازگشت متوالی و عبور از نزدیک خورشید به تدریج ذوب می شوند و در زیر آنها لایه های یخ جامدی باقی خواهند بود که به خوبی از تاثیر اشعه خورشیدی محافظت می شوند.

درجه حرارت این ستاره ها بستگی به فاصله آنها از خورشید دارد.

ستاره های دنباله دار مشهور

1 - مهشورترین ستاره های دنباله دار متناوب ستاره «هالی » (HALLEY,S,CMET) است این ستاره به وسیله «ادموند هالی »(1656 - 1742) عضو رصدخانه سلطنتی انگلستان پیش بینی شد. دکتر هالی در واقع یکی از همکاران جوان اسحاق نیوتن بود، وی برای اولین مرتبه اظهار داشت که ستاره های دنباله دار دیده شده در سالهای 1531م و1607 و 1682م بازگشت متفاوتی از یک ستاره دنباله دار می باشند که هر76 سال یک بار به دور خورشید گردش می کند، محاسبات دکتر هالی نشان داد که دنباله دار مزبور مجددا در سال 1758 در آسمان پدیدار خواهد شد، جرم مزبور که به افتخار وی دنباله دار «هالی » نام گرفته بود، نخستین بار در شب کریسمس سال 1758 دیده شد، هالی تنها دنباله داری است که با چشم غیر مسلح دیده می شود.

تاریخچه ظهور این دنباله دار به 240 سال پیش از میلاد و به گمانی 467 سال قبل از میلاد حضرت مسیح(ع) بر می گردد اما بازگشت های 83 پیش از میلاد و همچنین 11 قبل از میلاد در تاریخ ثبت است و بازگشت های بعدی نیز مرتبا به ثبت رسیده است.

از آنجایی که دنباله دار هالی تحت تاثیر نیروی گرانشی سیارات برجیس و کیوان(مشتری و زحل) قرار دارد لذا دوره گردش آن دقیقا ثابت نیست و بین 74 تا 78 سال به درازا می کشد، از این رو بازگشت مجدد آن به سال 2 - 2061م با درخشندگی خوبی خواهد بود.

ظهور ستاره دنباله دار در آستانه ظهور در آینه روایات

در برخى از روایات طلوع ستاره ‏هاى دنباله دار از علایم ظهور به حساب رفته است چنان‏که امیرالمؤمنین(ع) می ‏فرماید: «و طلوع الکواکب المذنبة واقتران النجوم‏».

کفایة‏الموحدین، اسماعیل عقیلى، مقاله 4، بیان برخى از علائم ظهور، منتهى الآمال محدث قمى، فصل‏7 - در بعضى از علامات ظهوره، بحار، ج‏52، ص 195.

و بدا لکم النجم ذوالذنب من قبل المشرق و لاح لکم القمر المنیر فاذا کان ذلک فراجعوا التوبة‏

براى شما ستاره دنباله‏ دارى از جانب مشرق آشکار و ماهتاب پرفروغى ظاهر می شود در این هنگام به توبه باز گردید

و در برخى از علامات، ظهور ستاره دنباله ‏دار را در نزدیک جدى به نگارش آورده ‏اند.

بحار، ج‏51، ص‏123 - روضه کافى، ج‏8، ص‏63.

از علائم نزدیکی ظهور :... طلوع ستاره درخشان در سمت مشرق که همچون ماه می‌درخشد سپس دو جانب آن خم گردد که نزدیک شود که آن دو جانب به همدیگر متّصل شوند. پدید آمدن سرخی در آسمان که در فضا پراکنده گردد.

(علامه حلی:نگاهی بر زندگی دوازده امام. ترجمهٔ محمد محمدی اشتهاردی)

هر گاه ستاره ای سرخ را دیدی که آن را نمی شناسی و در مسیرحرکت ستارگان قرار ندارد و در آسمان از جایی به جایی دیگر می رود و مانند ستون است، در حالی که ستون نیست، پس بی گمان،چنین چیزی نشانۀ جنگ، بلاها، کشته شدن بزرگان، زیادی شرور و اندوه­ها و آشوب در میان مردم است

الاختصاص، ص 162

نابودی بنی عبّاس هنگام آشکارشدن ستاره ­ای در دل آسمان و صدای شدید فروافتادن چیزی از آسمان و شکافته­ شدنی است. همۀ اینها در ماه رمضان خواهد بود. سرخی میان پنجم تا بیستم رمضان است و صدای شدید فروافتادن چیزی از آسمان در نیمه تا بیستم ماه می باشد و شکافته­ شدن از بیستم تا بیست و چهارم خواهد بود. و ستاره­ای دیده می­شود که مانند ماه نورافشانی می کند و سپس چونان مار در هم می پیچد تا جایی که نزدیک است دو سر آن به هم برسند. و دو لرزش در شبِ پدیدآمدنِ دو فرورفتن خواهد بود، و ستاره ای که شهابی به وسیلۀ او پرتاب می شود و از آسمان فرو می افتد؛ با آن صدایی شدید است تا آنکه در مشرق می افتد و مردم از آن دچار بلایی سخت می شوند. (الفتن، ج ۱، ص۲۳۰، جزء ۳، ح ۶۴۳، مکتبة التوحید، قاهره، چاپ اوّل، ۱۴۱۲ هـ. ق. )

مهدی(ع) بعد از غیبتی طولانی ، همزمان با طلوع ستاره ا ی سرخ و ویرانی ری و خسف زوراء ظهور می کند

بشارة السلام ص 189 ، الزام الناصب ص 188  ، بحارالانوار ج 52 ص 226

یکی دیگر از نشانه ها طلوع ستاره دنباله دار است

ملاحم و الفتن ص 111

ستاره ای از مشرق طلوع می کند که دنباله درخشانی دارد

الحاوی للفتاوی ج 2 ص 161 ، المهدی ص 186

هر گاه عبّاسی به خراسان رسد، گیسوی سختی ‏آور در مشرق طلوع می‏کند. نخستین بار که طلوع کرد، برای نابودی قوم نوح بود، هنگامی که خدا غرقشان کرد. در زمان ابراهیم (ع) آن گاه که او را در آتش افکندند و زمانی که خداوند فرعون وهمراهانش را نابود ساخت و هنگامی که یحیی پسر زکریّا کشته شد، طلوع کرد. پس هر گاه آن را دیدید، از شرّ فتنه‏ ها به خدا پناه برید. طلوع این ستاره پس از گرفتن خورشید و ماه خواهد بود. سپس [بنی‏ عبّاس]درنگ نمی‏کنند (دوام نمی آورند) [جز زمانی کوتاه]، تا آنکه اَبْقَع در مصر آشکار شود.

( الفتن، ص 148)

طلوع ستاره دنباله دار ملت عرب را به وحشت می اندازد ، و آن ستاره ای است که در طرف مشرق ظاهر می شود و همانند ماه می درخشد ، سپس دنباله اش برمی گردد و نزدیک می شود که دو سرش به یکدیگر برسد آنگاه سرخی در آسمان پدید می آید و جهان را از کران تا کران فرا می گیرد.

بحارالانوار ص 189 ، ملاحم و الفتن ص 34 ، المحجة البیضاء ج 4 ص 343 ، بشارة السلام ص 25 و ...

هنگامی که پل در آنجا(بغداد) زده شد و ستاره دنباله دار از طرف مشرق طلوع کرد ، در کنار آن پل مردم گروه گروه کشته می شوند.

المحجة البیضاء ج 4 ص 343 ، الملاحم و الفتن ص 162 ، بشارة الاسلام ص 60

برای ظهور 10 علامت است :

1- کشودن زاویه های کوچه های کوفه ( توسعه معابر و باز کردن کوچه های بن بست)

2- تعطیل شدن مساجد

3- خسف(زیرآور ماندن) و قذف(بمباران) در خراسان

4- بسته شدن راه حج

5- طلوع ستاره دنباله دار

6- تراکم ستارگان

7- فتنه و فساد

8- سرگردانی و سردرگمی

9- کشت و کشتار

10 – غارت و چپاول

از هر نشانه تا نشانه ی دیگر شگفتیهاست ، چون نشانه ها تحقق یافت ، قائم ما قیام می کند ، خوشا به حال اهل ولایت ماکه در راه ما کشته می شوند و به سبب ما کنار زده می شوند ، آنها گنجهای خداوند تبارک و تعالی در روی زمین هستند ، آنها در روز قیامت از " فزع اکبر" در امان هستند و برای آنها باکی نیست

بشارة السلام ص 58 و 275 ، الزام الناصب ص 27 ، الامام المهدی ص 221 و ...

اگر آنچه در دست آنهاست از دستشان برود ، دوران امتحان فرا رسد و پرده ها کنار رود ، و وعده الهی نزدیک شود و ستاره (دنباله دار) از مشرق زمین طلوع کند و ماه تابان چون قرص قمر در شب بدر ظاهر شود.

بشارة السلام ص 63 ، روزگار رهایی ص 909

ابن مسعود می گوید:

در ماه صفر نشانه ای خواهد بود  و ستاره ای دنباله دار آشکار می گردد .

الفتن ، ص 148 ،جزء 3، ذیل ح 609

در اینکه آیا ستاره دنباله دار درخشانی که در طی ماههای آتی در زمین مشاهده خواهد شد همان ستاره دنباله دار موعود روایات است نمی توان بصورت قطعی اظهار نظر کرد ، اما با توجه به نزدیک بودن ظهور از یک سو و وعده آشکار شدن ستاره دنباله دار در آستانه ظهور در روایات متعدد ، می توان در انتظار تحقق این نشانه روایی بود.

.....

http://www.mehrnews.com/FA/newsdetail.aspx?NewsID=1714538

http://www.google.com

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

-16 #1476 محمد 1395-02-26 16:19
چرا دارید دروغ میگید اینا هیچ کدوم اتفاق نمیفته

اینا همش از نظر علمی اشتباه هست مردم رو نترسونید
نقل قول کردن
-13 #1475 مهرانا 1394-04-24 22:14
آقا چرت نگین زمین قرار نیست نابود شه چرت و پرت تو ذهن جوونا نندازین تمام فکر و ذکرشان نابود کردن زمینه یکی دختر من تمام روز دختر به این گنده گی میاد تو تخت من میگه میترسم آخه الکی نگین ۲۰۱۱ زمین قرار بود نابود شه ۲۰۱۲ و۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ و الانم ۲۰۱۵???? چرند نگین
نقل قول کردن
+12 #1474 امیرعلی 1392-08-25 14:13
امير المومنين علي عليه السلام فرمود:
آگاه باشيد که براي‏خروج مهدي عليه السلام علامتهایی خواهد بود: و اولین آن طلوع ستاره دم دار که از مجاري، نزديک خواهد شد و بعد از آن فتنه و آشوبهائي بپا ميشود.وقتيکه آن ستاره را ديديد از شر فتنه ها بخدا پناه ببريد …….
نقل قول کردن
+2 #1473 lhjh 1392-01-30 18:31
ای بابا...کمی هم درباره دنباله دار صحبت کنید....اینا که همش حرفای سیاسی بود...اصلا روحیه علمی بین دوستان نیست...
نقل قول کردن
-3 #1472 محمد 1391-10-11 19:12
با سلام اگر این سایت مربوط به شناخت امام مهدی عج واخر ازمان است این صحبت های سیاسی دیگه چیه که میزارید
اگه میشه مدیر سایت یه بیو گرافی ازخودش بزاره ما بدونم کی وچکاره است
نقل قول کردن
+4 #1471 محمد رضا 1391-09-20 11:06
تاریخ رویت cs/2012 s1 یک سال بعد از زمانی که شما فرمودید.

On closest approach, the comet will pass about 0.072 AU (10,800,000 km; 6,700,000 mi) from Mars on 1 October 2013, and it will pass about 0.42 AU (63,000,000 km; 39,000,000 mi) from Earth on 26 December 2013.

ssd.jpl.nasa.gov/sbdb.cgi?sstr=2012S1;cad=1#cad
نقل قول کردن
-1 #1470 bidar 1391-09-12 19:58
☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼



yaghzan.ir

- سنگ تمام رئیس جمهور برای یک نفر
- مصاحبه اختصاصی «حسین قدیانی» با «دیگو آرماندو مارادونا»
- می گویند کشورهای اسلامی، عقب افتاده و فقیر و دارای بالاترین آمار جرم و جنایت اند!
- پیرو دستور اخیر رهبری به مجلس، برخی شبهه می‌کنند.
- و ...

☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼
نقل قول کردن
0 #1469 bidar 1391-09-12 19:54
☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼



نقل قول:
yaghzan.ir


- سنگ تمام رئیس جمهور برای یک نفر
- مصاحبه اختصاصی «حسین قدیانی» با «دیگو آرماندو مارادونا»
- می گویند کشورهای اسلامی، عقب افتاده و فقیر و دارای بالاترین آمار جرم و جنایت اند!
- پیرو دستور اخیر رهبری به مجلس، برخی شبهه می‌کنند.
- و ...

☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼
نقل قول کردن
-1 #1468 خداجو 1391-09-10 15:18
سلام و علیکم.

حقایقی درباره "نیبیرو –Nibiru "
و
“21 دسامبر 2012”

venustransit.persianblog.ir/
نقل قول کردن
+4 #1467 مهسا 1391-09-07 23:26
اللهم عجل لولیک الفرج
www.aksooneh.ir
نقل قول کردن
+4 #1466 روح الله 1391-09-06 10:27
بسم الله الرحمن الرحیم

(یک اربعین توجه، یک اربعین تضرع، یک اربعین توسل)

قال جعفر بن محمد(علیه السلام):

فلما طال علی بنی اسراییل العذاب ،ضجوا وبکوا اربعین صباحا، ...

امام صادق (علیه السلام) فرمودند:وقتی عذابها بر بنی اسراییل طولانی شد، چهل روز ضجه و زاری کردند، پس پروردگار متعال به موسی وهارون وحی فرستاد که:(آنها را از دست فرعون رهایی میبخشد.)وصد وهفتاد سال از عذاب چهارصد ساله آنها را تخفیف داد.

همین طور هستید شما شیعیان، که اگر این کار را بکنید(گریه،ناله و زاری در درگاه حضرت حق) خداوند متعال فرج ما را میرساند.

واما اگر این کار را نکنید، امر غیبت تا آخرین مدت خود به طول خواهد انجامید!

بدانیم که امام زمان منتظر یاران خودش است کسانی که از این زمانه جان به لب شده باشند و تصمیم برای تغییر آنرا طبق وعده الهی ثانیه شماری کنند

عصر طلایی ظهور بسیار نزدیک است اگر بخواهیم!

یا در دالان تاریک غیبت میمانیم یا با اراده خود عصر نورانی ظهور را رقم میزنیم

انتخاب با شماست

اینرا بدانیم اگر ما این کار را نکنیم خداوند قوم دیگری را جانشین ما خواهد کرد و به دست آنان این واقعه شریف رقم خواهد خورد

(((اللهم عجل لولیک الفرج)))

چهل روز به نیت فرج قریب الوقوع حضرت مهدی(عج) اعمال صالح مداوم انجام دهیم

زیارت عاشورا، دعای عهد، قرائت قرآن مجید، صدقه دادن ، ترک گناه وهر عمل خیر مورد رضای پروردگارعالم برای تعجیل فرج

* بحارالانوار جلد52 صفحه 131،تفسیر عیاشی جلد2 صفحه 154

www.tavooos.blogfa.com التماس دعا
اطلاع رسانی کنید
نقل قول کردن
+4 #1465 YaAli 1391-08-18 06:07




نقل قول کردن
+3 #1464 123456 1391-08-09 16:29
به نقل از خادم الرضا:
واکنش شدید مقام معظم رهبری نسبت به اوضاع اقتصادی (13 سال پيش )در دیدار با نمایندگان مجلس


ایشان فرموند :
« معیشت که نیست دین هم نیست » ، ایشان در حالیکه بسیار غصه دار بودن نسبت به شرمندگی پدر یک خانواده در ناتوانی اش برای تامین امرار معاش زندگی فرمودن :‌ « کدام نقض کرامت انسانى بالاتر از این که انسانى، رئیس عائله‏‌اى، پدر خانواده‏ اى، در جامعه‏ اى که در آن همه ‏چیز هم هست، نتواند اوّلویات زندگى فرزندان خودش را تأمین کند؟! کدام تحقیر از این بالاتر است؟! »
« یک وقت در جامعه گوشت و میوه نیست، من و شما هم نمى‏ خوریم؛ یک وقت در جامعه امکانات رفاهى نیست، من و شما هم استفاده نمى‏ کنیم؛ یکمعلمان و روستاییان و مردم مناطق محروم و دور و مناطق جنوب هستند، نتوانند نان و پنیر بچه‏ هایشان را فراهم کنند، کدام شکستن شخصیّت و شرف انسانى از این بالاتر است؟! شما مى‏ خواهید جواب چه کسى را بدهید؟ شما مى‏ خواهید دل چه کسى را خوش کنید؟ شما مى‏ خواهید چه کسى از شما راضى باشد؟»

بله، مسأله معيشت قطعاً در اولويّت اوّل است. معيشت كه نبود، دين هم نيست؛ اخلاق هم نيست؛ حفظ عصمت و عفت هم نيست؛ اميد هم نيست. كسى را كه به موقعيتى دست پيدا كرده، به خاطر اين كه براى رفع نابسامانى و فقر، تلاش و مجاهدت كند و شب و روزِ خودش را صرف نمايد، ملامت نخواهند كرد. اولويّتها را پيدا كنيد. مسائل اساسى جامعه اينهاست.

عزيزان من! شما بدانيد كه دشمن شما، دشمن اين انقلاب، دشمن اين نظام، بُرنده‌ترين حربه‌اى كه در اختيار خواهد داشت، فقر و گرفتارى اقتصادى مردم است. روى اين مسأله بايد فكر كرد.
والعاقبه للمتقين @};-


به نقل از خادم الرضا:
واکنش شدید مقام معظم رهبری نسبت به اوضاع اقتصادی (13 سال پيش )در دیدار با نمایندگان مجلس



والعاقبه للمتقين @};-


احسنت به این کامنت
متاسفانه بعضی ها فقط تا جایی امام خامنه ای رو قبول دارن که در راستای منافعشون باشه.

متاسفم برای چنین افرادی
نقل قول کردن
+8 #1463 جانباز از اصفهان 1391-08-09 12:42
به نقل از التماس دعا:

مختصرا عرض میکنم که: چون شما اهل احتیاط نیستید و نظرات شما دلالت بر آن دارد که بر درستی مواضع خود یقین صد در صد دارید، حال آنکه در مباحث اجتماعی و سیاسی رسیدن به چنین یقینی محال است و همیشه احتمال خطا وجود دارد.

مخاطب با دیدن چنین یقینی، پی به درستی نظر شما نمیبرد؛ بلکه این نکته به ذهنش متبادر می شود که چنین یقینی از سر علم نیست، از سر نا آشنایی با پیچیدگیهایی هست که حتی در ریاضیاتِ دقیق! هم محاسبه گر را به اشتباه می اندازد، چه برسد به سیاست!

این افراط، از لحاظ روانی ناخودآگاه مخاطب را به مقاومت وا میدارد و چه بسا این مقاومت در برابر حرف حقی صورت بگیرد که شما بیان میکنید.

گذشته از این در فرهنگ دینی ما لعن و نفرین، جز برای عده ای معدود از دشمنان اهل بیت(ع) بکار نمیرود و برای سایر دشمنان (منظور دوستان نادان)، بجای لعن، از خداوند طلب هدایت میشود، حال آنکه رفتار شما بگونه ای است که گویا رقبای سیاسی خود را در این سایت، شیطان اکبر فرض کرده و طالب نابودی آنها میشوید.

شما هم که در مورد من صدرصد نظر داده اید و احتیاط نکرده اید!!
نقل قول کردن
-6 #1462 التماس دعا 1391-08-08 23:17
به نقل از جانباز از اصفهان:


توضیح مختصری بدهید که چرا جانباز از اصفهان را افراطی و مصداق بد دفاع کردن می دانید تقوای الهی ایجاب می نماید توضیح بدهید.

به نقل از جانباز از اصفهان:


توضیح مختصری بدهید که چرا جانباز از اصفهان را افراطی و مصداق بد دفاع کردن می دانید تقوای الهی ایجاب می نماید توضیح بدهید.

مختصرا عرض میکنم که: چون شما اهل احتیاط نیستید و نظرات شما دلالت بر آن دارد که بر درستی مواضع خود یقین صد در صد دارید، حال آنکه در مباحث اجتماعی و سیاسی رسیدن به چنین یقینی محال است و همیشه احتمال خطا وجود دارد.

مخاطب با دیدن چنین یقینی، پی به درستی نظر شما نمیبرد؛ بلکه این نکته به ذهنش متبادر می شود که چنین یقینی از سر علم نیست، از سر نا آشنایی با پیچیدگیهایی هست که حتی در ریاضیاتِ دقیق! هم محاسبه گر را به اشتباه می اندازد، چه برسد به سیاست!

این افراط، از لحاظ روانی ناخودآگاه مخاطب را به مقاومت وا میدارد و چه بسا این مقاومت در برابر حرف حقی صورت بگیرد که شما بیان میکنید.

گذشته از این در فرهنگ دینی ما لعن و نفرین، جز برای عده ای معدود از دشمنان اهل بیت(ع) بکار نمیرود و برای سایر دشمنان (منظور دوستان نادان)، بجای لعن، از خداوند طلب هدایت میشود، حال آنکه رفتار شما بگونه ای است که گویا رقبای سیاسی خود را در این سایت، شیطان اکبر فرض کرده و طالب نابودی آنها میشوید.
نقل قول کردن
+6 #1461 سید موسی 1391-08-08 22:39
سلام علیکم @};- @};- @};-



بدون شرح!!!
نقل قول کردن
-11 #1460 خادم الرضا 1391-08-08 22:35
آخرين منطق عباس محمدي و جانباز از اصفهان ( كه به نظر مي آيد همزمان هردو مي آيند و هر دو مي روند و ادبياتشون هم يكي هست ... قابل توجه رصد ;) ) ...
بر شما از همان هاشمي دفاع كن !!!!
آدمها وقتي حرفي براي گفتن ندارند و يا كم مي آورند از ديگران هزينه مي كنند ...
والعاقبه للمتقين @};-
نقل قول کردن
+5 #1459 u313.ir 1391-08-08 22:32
سلام به همه ی عزیزان

بحثهای بی نتیجه رو رها کنید
بشتابیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
مقاله جدید منتشر شد
پیش بینی بزرگ امام خامنه ای(مدظله) : تشکیل تمدن باشکوه اسلامی در زمان شما خواهد بود!
u313.ir/.../
zz: *- -:as
@};-
نقل قول کردن
+3 #1458 جانباز از اصفهان 1391-08-08 22:31
به نقل از التماس دعا:

با اینکه نظرات "جانباز از اصفهان" را افراطی و مصداق «بد دفاع کردن!» میدانم،


توضیح مختصری بدهید که چرا جانباز از اصفهان را افراطی و مصداق بد دفاع کردن می دانید تقوای الهی ایجاب می نماید توضیح بدهید.
نقل قول کردن
+7 #1457 جانباز از اصفهان 1391-08-08 22:22
به نقل از خادم الرضا:

عقل مي گويد تبعيت از عالم با بصيرت را براي راهنمايي انتخاب كن و خصوصاٌ عالمي كه كارنامه درخشان دارد و ولايت در انحراف او حرفي تا بحال نزده ولي هواي نفس مي گويد كساني را انتخاب كن كه چندين بار حضرت آقا تو دهانشان زد و اراجيفشان را در گلو خفه كرد و در هرجايي پاي آنها را ديد به سرعت وارد عمل شد و اجازه نداد دست منحرفان مسير انقلاب را تحت الشعاع خود قرار دهد نمونه مثالي نمي زنم كه خودتان فكر مي كنم اگر ذيق نداشته باشيد متوجه مي شويد فقط ضمن يادآوري جريان مردم اسرائيل و مصلحي را يادآوري مي كنم ...
والعاقبه للمتقين @};-

.
شما نمی خواهد اززعلامه مصباح دفاع کنید شما از همان هاشمی که دفاع می کنید کافی است
نقل قول کردن
+9 #1456 /. 1391-08-08 22:19
به نقل از عباس محمدی:


چرا سوال رو جواب ندادی ؟؟؟؟؟؟
سوال این بود . (((چرا از طرف رهبر معظم انقلاب حرف زدی)
پاسخش سخت بود ؟

چه ربطی به اون کامنت داشت ؟

البته جواب کامنت مورد نظر رو هم دادم . (شما دنبال پاسخ نیستید .فقط ماموریت رو انجام میدید )

با اینکه همه میدونن . بازم میگم . منافق کسی که حرفهای گزینشی ازامام خامنه ای رو انتخاب میکنه تا به مقصود پلید خودش برسه و در مورد سخنان دیگرایشون سکوت میکنه .

.
این خادم به خاطر سوء استفاده از نام ولایت آن دنیا شدیدا" مورد مؤاخده قرار می گیرد

به ایشان باید گفت شما نوکر هاشمی هستید و آنقدر قلب ایشان دچار کدری شده است که پیام 9 دی را که مرگ بر تلحه و زبیر ها بود را درک نکرده است و همچنان دنبال رأس تلحه و زیبر های ایران در حال حرکت می باشد و آن رأس را حق می بیند ولی آنقدر بر بدبختی این شخص افزوده شده است که شخصی که به نام زنده کننده شعار های انقلاب مطرح شده است را مورد هجمه مداوم خود قرار می دهد آنوقت هاشمی که شرایط را در مسیر فراموشی شعار های انقلاب قرار داد را به عنوان منجی انقلاب می بیند خاک عالم بر چنین فهم و درکی باد اُف باد بر چنین افراد حقیقتا" انسان متعجب اینهمه بدبختی یک نفر می شود که اینقدر کور شده است که در ردیف کوری کسانی که ایستادند و سر امام حسین را جدا نمودند قرار گرفته اند چه کسانی سر امام حسین را از تن جدا نمودند آیا کفار بودند ؟؟

آیا وقتی امام خامنه ای می فرمایند مواظب باشید فضیلت ها را به مدبح نبرند آیا منظورش غرب گرا ها بوده است که اینکار را می کنند یا کسانی می توانند این عمل را انجام دهند که در لباس کاملا" خودی باشند این خادم را رها کنید خودتان را درگیر با چنین شخصی نکنید این تیپ افراد یک روزی در یک آشوبی به سزای این کج اندیشی خود خواهند رسید و مسیری را طی می نمایند که باعث نابودی دنیا و آخرتشان گردد.
.
نقل قول کردن
-6 #1455 خادم الرضا 1391-08-08 22:16
به نقل از جانباز از اصفهان:

وای برشما میثم که عقلت را تعطیل کرده ای ملاک وضع فعلی افراد است

عقل مي گويد تبعيت از عالم با بصيرت را براي راهنمايي انتخاب كن و خصوصاٌ عالمي كه كارنامه درخشان دارد و ولايت در انحراف او حرفي تا بحال نزده ولي هواي نفس مي گويد كساني را انتخاب كن كه چندين بار حضرت آقا تو دهانشان زد و اراجيفشان را در گلو خفه كرد و در هرجايي پاي آنها را ديد به سرعت وارد عمل شد و اجازه نداد دست منحرفان مسير انقلاب را تحت الشعاع خود قرار دهد نمونه مثالي نمي زنم كه خودتان فكر مي كنم اگر ذيق نداشته باشيد متوجه مي شويد فقط ضمن يادآوري جريان مردم اسرائيل و مصلحي را يادآوري مي كنم ...
والعاقبه للمتقين @};-
نقل قول کردن
-7 #1454 خادم الرضا 1391-08-08 22:10
به نقل از عباس محمدی:


چرا سوال رو جواب ندادی ؟؟؟؟؟؟
سوال این بود . (((چرا از طرف رهبر معظم انقلاب حرف زدی)
پاسخش سخت بود ؟

چه ربطی به اون کامنت داشت ؟

البته جواب کامنت مورد نظر رو هم دادم . (شما دنبال پاسخ نیستید .فقط ماموریت رو انجام میدید )

با اینکه همه میدونن . بازم میگم . منافق کسی که حرفهای گزینشی ازامام خامنه ای رو انتخاب میکنه تا به مقصود پلید خودش برسه و در مورد سخنان دیگرایشون سکوت میکنه .

من گفتم كه " مطمئن باش حضرت آقا شديداٌ از اين موضوع نگران هستند " و منظورم هم وضعيت اقتصادي قشر آسيب پذير جامعه ...
شما براي ما اثبات كن كه ايشان از اين موضوع معيشتي مردم خوشحال و يا حداقل بي تفاوت هستند و هيچ نگراني ندارند تا مشخص بشه منافق چه كساني هستند !!!
اگر معني نفاق را نمي دوني بدون منافق كسي كه ظاهرش بهتر از درونش هست ...
در ظاهر حرف از ولايت مي زني ولي در باطن اعتقادي نداري و كجاها اينو نشان مي دهد ... در حوادث تاريخي همچون سقيفه تا به امروز كه حكم رهبرت 11 روز روي زمين ماند...
والعاقبه للمتقين @};-
نقل قول کردن
0 #1453 جانباز از اصفهان 1391-08-08 22:00
به نقل از سيدميثم:

به شما توصيه ميكنم صحبتهاي آقا در مورد علامه مصباح رو مطالعه بفرماييد قرار نيست هروقت حرفي با نظرات شما سازگار نبود بگيد اشتباهه آقاي مصباح از عوامل اصلي افشاي ماهيت اصلاح طلبان و گرايش مردم به سمت جريان اصولگراييه مخالفين ايشون يك هزارم ايشون هم در هدايت مردم به سمت اصولگرايي و ولايت فقيه نقشي نداشته اند كه امروز ايشون را دچار اشتباه ميدانند امثال ايشون چراغ هدايت مردم در فتنه هاي آخرالزمانند نميشه تا ديروز كه ايشان از دولت حمايت مي كرد عده اي طرفدارشون بودن وحالا كه با يك عده از دولتيها كه مخالفت ميكنه دشمنشون بشوند.
آروم آروم داريد نشانه هاي سر سپردگي رئيس جمهور به اون بنده خدا (آقاي م) ونشانه هاي درستي صحبت علامه رو ميبينيد در پايان اينرا هم بدانيد كه علامه مصباح شاگرد برجسته وممتاز آيت الله بهجت بوده اند و فقط براي نمونه بدونيد كه علامه عارف حسن زاده آملي (حفظه الله) در مورد ايشان فرموده اند:المصباح ما مصباح اصلها ثابت و فرعها في السماء

وای برشما میثم که عقلت را تعطیل کرده ای ملاک وضع فعلی افراد است
نقل قول کردن
+5 #1452 علی جعفری 1391-08-08 21:59
گزارش خبری از نسل کشی مسلمانان میانمار



chekhabar.info/1391/08/08/post-224
نقل قول کردن
+7 #1451 عباس محمدی 1391-08-08 21:54
به نقل از خادم الرضا:



فكر نمي كنم كه دغدغه حضرت آقا عوض شده باشد و يا معتقد باشيد كشور در وضعيت اقتصادي در حال گل و بلبل هست و اين موضوعاتي كه آقا 13 سال پيش ( با تورم 11 درصد ) بيان فرمودند امروز ( با تورم 50 درصد )به مراتب كمتر از آن زمان نيست !!!
};-


چرا سوال رو جواب ندادی ؟؟؟؟؟؟
سوال این بود . (((چرا از طرف رهبر معظم انقلاب حرف زدی)
پاسخش سخت بود ؟

چه ربطی به اون کامنت داشت ؟

البته جواب کامنت مورد نظر رو هم دادم

با اینکه همه میدونن . بازم میگم . .... کسی که حرفهای گزینشی ازامام خامنه ای رو انتخاب میکنه تا به مقصود پلید خودش برسه و در مورد سخنان دیگرایشون سکوت میکنه .
نقل قول کردن
+6 #1450 عباس محمدی 1391-08-08 21:40
به نقل از خادم الرضا:
واکنش شدید مقام معظم رهبری نسبت به اوضاع اقتصادی (13 سال پيش )در دیدار با نمایندگان مجلس


ایشان فرموند :
« معیشت که نیست دین هم نیست » };-



این مطالب در دوران سیاه خاتمی جونتون ایراد شده . همون خاتمی که دوست و یار گرمابه و گلستان جناب هاشمی بوده و هستند .


: upload.tehran98.com/

انگار امام خامنه ای پیش بینی چنین سو استفاده ای را میکردند که این جملات را هم فرمودند :
((((یک وقت در جامعه گوشت و میوه نیست، من و شما هم نمى‏ خوریم؛ یک وقت در جامعه امکانات رفاهى نیست، من و شما هم استفاده نمى‏ کنیم؛ یک وقت ایام عید که مى‏ شود، فرزندان من و شما هم لباس نو بر تن نمى‏ کنند. در این حالت کسى احساس سرشکستگى نمى‏ کند – البلیة اذا عمت طابت – اما وقتى همه چیز هست، وقتى کسانى در جامعه با استفاده از فرصتهاى نامشروع توانسته‏ اند براى خودشان آلاف و الوف و زندگی‌هاى تجمّلى فراهم کنند،))))
یعنی اگر تحریمهای خارجی و توطعه ایادی داخلی بود .......

مدعیان دروغین ولایتمداری خوبه به جای کنکاش در تاریخهای بسیار دور و نقل قول بیاناتی که شان نزولشان خطاب به دوستان خودشان است . بروند و انبوه سخنان امام خامنه ای را در تایید فعالیتهای مثبت دولت نهم و دهم و فرمایشات ایشان در مورد بازگرداندن انقلاب به ریل اصلی و هدفمندی یارانه ها و هجم توطعه های داخلی و خارجی و ..... ببینند .

: upload.tehran98.com/
نقل قول کردن
-10 #1449 خادم الرضا 1391-08-08 21:10
واکنش شدید مقام معظم رهبری نسبت به اوضاع اقتصادی (13 سال پيش )در دیدار با نمایندگان مجلس


ایشان فرموند :
« معیشت که نیست دین هم نیست » ، ایشان در حالیکه بسیار غصه دار بودن نسبت به شرمندگی پدر یک خانواده در ناتوانی اش برای تامین امرار معاش زندگی فرمودن :‌ « کدام نقض کرامت انسانى بالاتر از این که انسانى، رئیس عائله‏‌اى، پدر خانواده‏ اى، در جامعه‏ اى که در آن همه ‏چیز هم هست، نتواند اوّلویات زندگى فرزندان خودش را تأمین کند؟! کدام تحقیر از این بالاتر است؟! »
« یک وقت در جامعه گوشت و میوه نیست، من و شما هم نمى‏ خوریم؛ یک وقت در جامعه امکانات رفاهى نیست، من و شما هم استفاده نمى‏ کنیم؛ یک وقت ایام عید که مى‏ شود، فرزندان من و شما هم لباس نو بر تن نمى‏ کنند. در این حالت کسى احساس سرشکستگى نمى‏ کند – البلیة اذا عمت طابت – اما وقتى همه چیز هست، وقتى کسانى در جامعه با استفاده از فرصتهاى نامشروع توانسته‏ اند براى خودشان آلاف و الوف و زندگی‌هاى تجمّلى فراهم کنند، وقتى طبقاتى در جامعه هستند که برایشان پول خرج کردن هیچ اهمیتى ندارد، جمع کثیرى از مردم که در بین آنها رزمندگان و عناصر نظامى و کارمندان دولت و معلمان و روستاییان و مردم مناطق محروم و دور و مناطق جنوب هستند، نتوانند نان و پنیر بچه‏ هایشان را فراهم کنند، کدام شکستن شخصیّت و شرف انسانى از این بالاتر است؟! شما مى‏ خواهید جواب چه کسى را بدهید؟ شما مى‏ خواهید دل چه کسى را خوش کنید؟ شما مى‏ خواهید چه کسى از شما راضى باشد؟»

بله، مسأله معيشت قطعاً در اولويّت اوّل است. معيشت كه نبود، دين هم نيست؛ اخلاق هم نيست؛ حفظ عصمت و عفت هم نيست؛ اميد هم نيست. كسى را كه به موقعيتى دست پيدا كرده، به خاطر اين كه براى رفع نابسامانى و فقر، تلاش و مجاهدت كند و شب و روزِ خودش را صرف نمايد، ملامت نخواهند كرد. اولويّتها را پيدا كنيد. مسائل اساسى جامعه اينهاست.

عزيزان من! شما بدانيد كه دشمن شما، دشمن اين انقلاب، دشمن اين نظام، بُرنده‌ترين حربه‌اى كه در اختيار خواهد داشت، فقر و گرفتارى اقتصادى مردم است. روى اين مسأله بايد فكر كرد.
والعاقبه للمتقين @};-
نقل قول کردن
-6 #1448 عابدینی 1391-08-08 20:50
با سلام - اسم این ارائه آمار را خیالبافی بگذاریم بهتر است تا بگیم آمار سازی - مشایی و این حرفا؟
در ضمن ایشان در قد و قواره کاندیدا شدن هم نیست .
آقای احمدی نژاد هم با این وضعیتی که درست کرده و میکند به نظر میرسد ملتمسانه دنبال عدم صلاحیت خودش هست تا حرفی برای گفتن داشته باشد و گرنه با این جو نفرت عمومی که با سوء مدیریت و عدم تمکین از دستورات رهبری میکند بنا به تدبیر رهبر اگر هم تا آخر دوره ریاست جمهوری دوام بیاورد بعد از آن دیگر حرفی برای گفتن نخواهد داشت.
ایکاش ایشان قدر حمایتهای ارزشمند و بی دریغ رهبر را میدانستند و اینگونه استخوان لای زخم نمیشدند.
نقل قول کردن
-6 #1447 خادم الرضا 1391-08-08 20:36
به نقل از منتظرالمهدی ایران:
بازم سلام.من گفتم احمدی نژاد بعد از ریاست جمهوری معاون اقا بشن نه جای ایشون.افتاد؟دومن من نمیگم احمدی نژاد شعیبه.سومن در موردگرانی ها شماها میگید مقصر دولت.مگه اختیارات دولت چقدره؟؟؟وقتی ادمایی هستن که هم قدرت دارن هم ثروت که نمی خوام اسمشونو بیارم و با تمام روسای پخش مواد غذایی دستشون توی یه کاسس.حالا به عنوان رییس جمهور می خوای جی کار کنی؟اقای خادم الرضا تا حالا چند بار حقو زیر پا گذاشتی؟تا حالا چند بار چشاتو روی نا محرم توی خیابون بستی و....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی میگی بنده خدا .

بنده نيز قبول دارم همه ما دچار اشتباه و حتي مرتكب گناه هم شده باشيم ولي هيچگاه ادعاي نكرده ايم ....
تا ديروز ما هم وقتي صداي دكتر رو تو سازمان ملل مي شنيديم كه دعاي فرج مي خواند و از ولايت تكويني امام در مجامع مي گفت قلبمان آرام و قرار نداشت ولي بعد از اينكه 11 روز حكم آقا روي زمين ماند و ايشان هر كاري را بنام امام زمان معرفي كرد ( توجه كنيد ماجراي يارانه ها هم بنام ايشان زدند و عدم اجراي صحيح اين فاجعه تورمي را در كشور دامن زده شد ) و عملاٌ خود را بي واسطه به امام مرتبط نمودند براي خيلي ها جاي سوال پيش آمد منجمله سردار بصيرت آيت الله مصباح كه با بينش تيزبينانه خود چيزي را ديدند كه ما امروز و شايد در آينده خواهيم ديد .. آنجا بود كه فهميديم دم از انسان كامل زدن يعني چه و دنبال مهدويت نوعي بودن يعني چه !!!!
اگر من نمي توانم عدالت را اجرا كنم هيچ وقت نمي آيم از حضرت هزينه كنم و احمدي نژاد هم نشان و تصديق اين كلمه مولا اميرمومنان كرد كه عدالت در مرحله حرف وسيع و پهناور است و در مرحله عمل تنگ و باريك و همچنين عدالت با علي ع دفن شد و تا مولا مهدي عج نيايد برپا نخواهد شد و...

در ضمن كشوري كه مثلاٌ داراي 80 درصد ارز كشور بدستش مي باشد چطور از عهده عده اي بر نمي آيد و امثال جمشيد بسم الله :D كه يك دلال سر چهار راه هست بر نمي آيند ...
و فشار اقتصادي لجام گسيخته دارد كمر ملت را در مي آورد و مطمئن باش حضرت آقا شديداٌ از اين موضوع نگران هستند ...
والعاقبه للمتقين @};-
نقل قول کردن
+2 #1446 سعدالدین 1391-08-08 20:36
به نقل از محمود:


اين سيد سليمان يك كذاب قالتاق حقه باز و احتمالا بهايي يا يهودي است لطفا نگذاريد از او در اين سايت تبليغ شود

وبلاگ ايشون رو خوندم نظرات ابكي زياد داره اما اين وصله هاي شما بهش نمي چسبه يهودي!
نقل قول کردن
+5 #1445 خودم 1391-08-08 20:26
به نقل از علی جعفری:
حمله توپخانه ای ترکیه به خاک سوریه

chekhabar.info/1391/08/08/post-220

تنش میخاره، ولی فعلن تا همین حده تا تاینکه قدرتهای بزرگ در پشت پرده سر سوریه چه معامله ای کنن ):)
نقل قول کردن
+8 #1444 سيدميثم 1391-08-08 20:17
به نقل از ....:

خدا کند آیت الله مصباح قبل از اینکه اتفاقی براشون بیفد همسو با ولایت اعلام کنند آنچه در مورد فرماسون و بزرگ ترین خطر برای اسلام و ارتباط با رمالان و سحر شدن احمدی نژاد و اینکه اینان روزی ادعای امام زمانی می کنند ، تا الان گفته ام را اشتباه اعلام می نمایم تا دیگر آن مداح بی بصیرت دلیلی برای هجمه به دکتر و اطرافیانش نداشته باشد تا اینگونه عده وسیعی با تکیه بر سخنان مصباح اینطور وقیحانه انگ جریان موهومی انحرافی را مطرح نکنند.

ولیطبق شواهد باید بگویم افسوس...

به شما توصيه ميكنم صحبتهاي آقا در مورد علامه مصباح رو مطالعه بفرماييد قرار نيست هروقت حرفي با نظرات شما سازگار نبود بگيد اشتباهه آقاي مصباح از عوامل اصلي افشاي ماهيت اصلاح طلبان و گرايش مردم به سمت جريان اصولگراييه مخالفين ايشون يك هزارم ايشون هم در هدايت مردم به سمت اصولگرايي و ولايت فقيه نقشي نداشته اند كه امروز ايشون را دچار اشتباه ميدانند امثال ايشون چراغ هدايت مردم در فتنه هاي آخرالزمانند نميشه تا ديروز كه ايشان از دولت حمايت مي كرد عده اي طرفدارشون بودن وحالا كه با يك عده از دولتيها كه مخالفت ميكنه دشمنشون بشوند.
آروم آروم داريد نشانه هاي سر سپردگي رئيس جمهور به اون بنده خدا (آقاي م) ونشانه هاي درستي صحبت علامه رو ميبينيد در پايان اينرا هم بدانيد كه علامه مصباح شاگرد برجسته وممتاز آيت الله بهجت بوده اند و فقط براي نمونه بدونيد كه علامه عارف حسن زاده آملي (حفظه الله) در مورد ايشان فرموده اند:المصباح ما مصباح اصلها ثابت و فرعها في السماء
نقل قول کردن
+13 #1443 علی جعفری 1391-08-08 20:00
ای منادی الا یا اهل العالم

یا زهرا !

نمی دانم امروز خبرهای تصویری از مسلمانان میانمار دیدید یا نه.

دور دوم حملات به این بی پناهان و مستضعفان از سوی شهروندان بودایی بهمراه نیروهای نظامی کشور برمه آغاز شده است.


نمی دانم از کجا بگویم !

chekhabar.info/1391/08/08/post-224

zz:
نقل قول کردن
+1 #1442 عباس محمدی 1391-08-08 19:57
به نقل از بنده کوچک خدا:
هراسی که سخنان رهبری درباره «مهدویت و آخرالزمان» به جان غرب انداخت/سند

مطلب جالبی است(به نظر من) اگر دوست داشتید بخوانید @};-

www.mouood.org/.../%D8%B3%D9%86%D8%AF.html


سلام
متاسفانه این سایت مهدوی فریب دشمنان را خورده و عینا تبلیغات هدفدار آنها را باز نشر نموده .

1- : رهبر معظم انقلاب چنین سخنانی را به این صورت که دشمنان اسلام ادعا میکنند . در هیچکجا بیان نکرده اند .

2-: اینها با زیرکی برنامه صلح آمیز هسته ایران را درجهت تولید سلاح معرفی نموده اند .

3- : با سو استفاده از روایات موجود (که صحت همه انها هم به شدت مورد تردید است) اینجور القا کرده که یک سوم مردم جهان با برنامه های جنگ طلبانه ایران کشته میشوند وبلا فاصله به نابودی اسرائیل اشاره کرده .

4-: این مقاله به شدت به دنبال (ایران هراسی ) و (شیعه هراسی) بوده . و اینگونه القا کرده کهکشورهای غربی برای جلوگیری از هسته ای شدن ایران و پیشگیری از جنگ وکشتار به ایران فشار وارد میکند . که تحریمهای غرب علیه مردم ایران را برنامه ای منطقی معرفی میکند .
نقل قول کردن
+9 #1441 التماس دعا 1391-08-08 19:54
به نقل از العبد:

به نظرم دریادار سیاری هم مردی است از جنس احمدینژاد؛ متواضع، خاکی و با هوش!

__________________________________________________

به نقل از 123456:
فرمانده ی کل قوا تا ظهور منجی بشریت فقط امام خامنه ای خواهد بود.

با اینکه نظرات "جانباز از اصفهان" را افراطی و مصداق «بد دفاع کردن!» میدانم، ولی در اینمورد فکر میکنم سوءتفاهم ایجاد شده. وی از فرماندهی کل قوا صحبت نکرده، بلکه جانشینی فرماندهی کل قوا را مطرح کرد؛ همان سمتی که هاشمی رفسنجانی تا پایان جنگ بر عهده داشت. (هاشمی رفسنجانی در زمان جنگ جانشین فرمانده کل قوا بود.)

__________________________________________________

قرائتی: همه کسانی که در موضوع کنترل جمعیت دخیل بوده‌اند، باید توبه کنند
asriran.com/.../...

__________________________________________________

آنچه که «دونگی» دارد اما سریال‌های ایرانی آنرا ندارند/ این چنین قهرمانم آرزوست!
rajanews.com/detail.asp?id=141650


آنچه در وهله اول توجه بیننده را جلب می کند، پوشش کامل بازیگران سریال است. (با توجه به اینکه شخصیتهای این سریال طبق دین خود الزامی به رعایت پوشش کامل ندارند)

به نظرم {در مقایسه با سریالهای ایرانی} سریال خوبی بود.
نقل قول کردن
+6 #1440 علی جعفری 1391-08-08 19:27
کلیپ های تصویری الا یا اهل العالم - پخش مستقیم در وبلاگم

chekhabar.info/1391/08/03/post-137

zz:
نقل قول کردن
0 #1439 بنده کوچک خدا 1391-08-08 18:02
هراسی که سخنان رهبری درباره «مهدویت و آخرالزمان» به جان غرب انداخت/سند

مطلب جالبی است(به نظر من) اگر دوست داشتید بخوانید @};-

www.mouood.org/.../%D8%B3%D9%86%D8%AF.html
نقل قول کردن
+5 #1438 علی جعفری 1391-08-08 17:56
حمله توپخانه ای ترکیه به خاک سوریه

chekhabar.info/1391/08/08/post-220
نقل قول کردن
+4 #1437 رایحه ظهور 1391-08-08 17:37
توپ مذاکره با آمریکا در زمین دکتر ولایتی!



البته بازی مذاکره نه مذاکره!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد