رایحه ظهور

مراحل سه گانه پیچ تاریخی و مختصات آن در بیان ولی امر مسلمین(مدظله)/اتحاد و یکپارچگی حول محور ولایت ، اصلی ترین قاعده و مقدمه ظهور

پیچ تاریخی عبارتی است که امام خامنه ای(مدظله)  شرایط حساس کنونی و تحولات فوق العاده و عظیم فعلی جهان را با آن توصیف نموده اند، هرچند این عبارت را در بیانات معظم له در دهه های گذشته به ندرت می توان دید اما در  شرایط بی نظیر کنونی و پس از آغاز بیداری اسلامی بطور مکرر می توان این عبارت را در کلام بشارت آمیز معظم له مشاهده نمود ، اما آنچه محل سئوال و تامل است این است که این پیچ تاریخی چه مختصاتی دارد ، از چه زمانی شروع شده و به کجا ختم خواهد شد و نسبت آن با ظهور و حاکمیت جهانی اسلام چیست؟

 

» ابتدای نظرات (490)

 

آب زنید راه را هین که نگار می رسد         مژده دهید باغ را بوی بهار می رسد

جهان لحظات حساس و بی نظیری را سپری می کند ، خاورمیانه اسلامی در حال تولد است و دوست و دشمن با چشمی نگران ، شکل گیری تمدن نوین اسلامی را به نظاره نشسته اند ، قدرت عظیم اسلامی که تنها می توان در صدر اسلام از گستردگی و خلوص آن نشانه ای دید.

به جرات می توان وقوع انقلاب اسلامی در ایران را تولد دگرباره اسلام خواند ، انقلابی که اینک در دهه چهارم عمر مبارک خود با گسترشی عجیب و با وقوع بیداری اسلامی ، سراسر خاورمیانه را درنوردیده و می رود تا با تشکیل مجموعه متحد اسلامی به رهبری حجت حق ، دنیای جدیدی را فراروی جهان بشریت قرار دهد.

ولی امرمسلمین(مدظله) از تحولات فوق العاده کنونی با عبارت پرمعنای " پیچ تاریخی" نام می برند و بشارت می دهند که با تداوم این پیچ تاریخی تسلط ظالمانه‌ى استكبار و صهيونيزم بر دنياى اسلام، كه سالهاى متمادى است ادامه دارد، قطع خواهد شد و  جهان بشریت از سيطره‌ى ديكتاتوریها رها شده و به آزادى ملتها و حاكميت ارزشهاى معنوى و الهى خواهد رسید.

مراحل سه گانه پیچ تاریخی در کلام امام خامنه ای(مدظله) :

1- مرحله اول : وقوع انقلاب اسلامی


آنچه از بیانات ولی امر مسلمین(مدظله) برداشت می شود این است که پیچ تاریخی کنونی حقیقتی مبارک است که از سه دهه قبل و با وقوع انقلاب اسلامی آغاز شده است، در واقع مرحله اول پیچ تاریخی عصر معاصر در ایران اسلامی واقع شده و به پیروزی حرکت مردمی و تغییر حکومت طاغوتی به حکومتی اسلامی منجر گردید:

كشور ما، نظام جمهورى اسلامى و ملت ايران كار بزرگى را انجام داد. آن حادثه‌اى كه در ايران اتفاق افتاد و مسير تاريخ را عوض كرد، واقعاً در قالب الفاظ نميگنجد. حالا سى سال از انقلاب گذشته؛ وقتى سيصد سال بگذرد، كسانى كه ناظرند و اين حادثه‌ى عظيم را مى‌بينند، آنها حس ميكنند كه چه اتفاقى افتاده؛ چه پيچ عظيمى در تاريخ امت اسلامى، و فراتر از آن، در تاريخ بشريت، اتفاق افتاده. كار بزرگى شده؛ ماها بخشهاى كوچكى از آن را حس كرديم و لمس كرديم و ديديم و مى‌بينيم...

عزيزان من! كشور شما و ملت شما در يك پيچ خطرناك تاريخى در حال حركت است. سى سال است ما داريم اين پيچ را طى ميكنيم. به نقاط خطرناك، خطرخيز رسيديم، از آن عبور كرديم؛ لكن تمام نشده. اين نقطه‌ى حساس تاريخى فقط مربوط به تاريخ ايران نيست، مربوط به تاريخ امت اسلامى است...

اگر به مقطع اخير تاريخى كشورتان - قبل از انقلاب - نگاهى بكنيد، مى‌بينيد ما در حول و حوش اين پيچ تاريخى كه انقلاب آن را براى ما به‌وجود آورد، در چه وضعى بوديم؛ در اين صورت مى‌توانيم موقعيت كنونى خود را درست تشخيص دهيم...

2- مرحله دوم : وقوع بیداری اسلامی و تشکیل خاورمیانه اسلامی


 

آنچه از کلام آقا برداشت می شود این است که مرحله دوم پیچ تاریخی با آغاز بیداری اسلامی و حرکت بزرگ امت اسلامی از دو سال قبل آغاز شده و به لطف حق می رود تا با نابود کردن سلطه مزدوران استکبار در سرزمینهای اسلامی زمینه را برای تشکیل امت متحد اسلامی در خاورمیانه فراهم کند :

يك نكته‌ى ديگر، كلمه‌ى ديگر، در مورد اصل مسئله‌ى بيدارى اسلامى است. اين حادثه‌ى بزرگى كه در دنياى اسلام به وجود آمده است كه از تونس شروع شد و در مصر عظمتى پيدا كرد و بعد به كشورهاى ديگر منتقل شد، اين يك حادثه‌ى عجيبى است، نظير ندارد؛ در تاريخ ما هرچه انسان نگاه ميكند، اين حادثه يك حادثه‌ى عظيمى است، حادثه‌ى معمولى نيست. اين حادثه ميتواند مسير دنيا را عوض كند، ميتواند تسلط ظالمانه‌ى استكبار و صهيونيزم را بر دنياى اسلام، كه سالهاى متمادى است ادامه دارد، قطع كند، ميتواند امت اسلامى را متشكل كند؛ به شرط اينكه تداوم پيدا كند....


اين نقطه‌ى حساس تاريخى فقط مربوط به تاريخ ايران نيست، مربوط به تاريخ امت اسلامى است.


البته مسائل دنياى اسلام در اين برهه‌ى از زمان، مسائل بى‌نظيرى است. اين تحولاتى كه در دنياى اسلام اتفاق افتاده است، تحولات عجيب و تكان‌دهنده و تعيين‌كننده‌ى مسير امت اسلامى در آينده است. اميدواريم ان‌شاءاللّه همچنان كه تاكنون ملتهاى اين منطقه توانسته‌اند كارهاى بزرگى را انجام بدهند و مسئولان كارهاى شايسته‌اى انجام داده‌اند، اين آهنگِ رفتار همچنان ادامه پيدا كند و دشمنان امت اسلامى كه روزبه‌روز ترفندهاى خود را پيچيده‌تر ميكنند و با همه‌ى قوا، با همه‌ى توان، از همه‌ى اطراف وارد اين ميدان ميشوند، نتوانند بر همت امت اسلامى غلبه كنند؛ و البته ان‌شاءاللّه نخواهند توانست غلبه كنند. روزگار تازه‌اى آغاز شده است، وضع جديدى در دنياى اسلام به وجود آمده است، و اين وضع بر روى زندگى همه‌ى ملتهاى جهان بتدريج اثر خواهد گذاشت؛ «باش تا صبح دولتت بدمد»؛ ان‌شاءاللّه.


حقیقت درخشانی که ولی امر مسلمین(مدظله) در سفر کرمانشاه در یک سال پیش به صراحت بشارت دادند که نسل کنونی برافراشته شدن پرچم اسلام در سرزمینهای اسلامی و تشکیل مجموعه متحد اسلامی را خواهند دید :

من تردیدی ندارم که آینده متعلق به اسلام است ، آینده در قلمرو اسلام است و شما جوانها ان شاالله آنروزی را که پرچم اسلام در تمام این مناطق به اهتزار دربیاید و یک مجموعه ی متحد اسلامی مقتدر و باعزت تشکیل بشود ، اون روز رو شما خواهید دید به توفیق الهی!

به لطف حق مرحله دوم پیچ تاریخی که بیشتر شامل  امت اسلامی می باشد با تشکیل خاورمیانه اسلامی ، تحقق تمدن نوین اسلامی و قدرت بین المللی اسلامی در سراسر کشورهای مسلمان به زودی به نتیجه خواهد رسید.

 

3- مرحله سوم : نابودی مستکبران جهان و حاکمیت جهانی اسلام (ظهور)


 

اما مرحله سوم پیچ تاریخی که در بیانات ولی امرمسلمین(مدظله) می توان به خوبی آن را ترسیم کرد ، جهان بشریت و سراسر کره زمین را در برمی گیرد و در ادامه این تحولات عظیم قرار دارد ، تحولاتی که بعد از اسلامی شدن خاورمیانه و تشکیل مجموعه متحد اسلامی با رهبری واحد در آن روی خواهد داد ، در این مرحله که مرحله سوم یا نهایی پیچ تاریخی می باشد با نابودی جهانی تسلط ظالمانه استکبار و صهیونیسم  و سیطره دیکتاتوریها همراه بوده و به حاکمیت ملتها و ارزشهای الهی اسلام در سراسر کره زمین منجر خواهد شد:

شرائط گيتى حساس و جهان در حال گذار از يك پيچ تاريخىِ بسيار مهم است. انتظار ميرود كه نظمى نوين در حال تولد يافتن باشد.


اين پيچ تاريخى‌اى كه گفتم، عبارت است از تحول از سيطره‌ى چنين ديكتاتورى‌اى به آزادى ملتها و حاكميت ارزشهاى معنوى و الهى؛ اين پيش خواهد آمد؛ استبعاد نكنيد.


بدانيد امروز تاريخ جهان، تاريخ بشريت، بر سر يك پيچ بزرگ تاريخى است. دوران جديدى در همه‌ى عالم دارد آغاز ميشود. نشانه‌ى بزرگ و واضح اين دوران عبارت است از توجه به خداى متعال و استمداد از قدرت لايزال الهى و تكيه‌ى به وحى. بشريت از مكاتب و ايدئولوژى‌هاى مادى عبور كرده است.


مراحل سه گانه پیچ تاریخی در آینه روایات


مرحله اول : تشکیل حکومت مقدمه ساز یا انقلاب اسلامی

تامل و تعمق در روایات عصر ظهور نشان می دهد که مراحل سه گانه پیچ تاریخی به خوبی در روایات عصر ظهور به چشم می خورد ، مرحله اول پیچ تاریخی ، تشکیل حکومت مقدمه ساز ظهور در مشرق زمین یا ایران می باشد که روایات متعددی پیرامون آن وجود دارد .

مرحله دوم : فرمانروایی امام عصر(عج) بر کشورهای اسلامی یا خاورمیانه اسلامی

حکومت مقدمه سازی که نیروهایش بعد از تشکیل و قدرت گیری به رهبری سیدخراسانی به سمت عراق حرکت می نماید و پس از شکست سفیانی و بیعت با امام عصر(عج) و جنگهای متعدد ، نهایتاً با سقوط حکومتهای جور توسط ملتها و فتح قدس منجر به تشکیل حکومتی واحد بر سراسر کشورهای اسلامی به رهبری امام عصر(عج) می گردد در این هنگام روم(آمریکا و اروپا) که عازم جنگ با مسلمانان به رهبری امام عصر(عج) هستند با نزول حضرت مسیح(ع) مواجهه شده و به ناچار با وساطت ایشان صلحی 7 یا 9 ساله میان مسلمانان و مسیحیان منعقد می گردد .

مرحله سوم : نابودی کامل مستکبران و حاکمیت جهانی اسلام به رهبری امام زمان(عج)

اما در نهایت رونق روزافزون تمدن نوین اسلامی و جذابیت آن برای مردم جهان و خسته شدن انسانها از حکومتهای جور موجب می شود ملتهای جهان فوج فوج به اسلام روی آورند و همین امر موجبات خشم دشمنان شده را فراهم آورده و پس از گذشت 2 سال به ناچار آنها را به نقض پیمان صلح و آغاز نبرد نهایی سوق می دهد که منجر به نابودی کامل آنها و حاکمیت جهانی اسلام به رهبری امام عصر(عج)می گردد.

 

اتحاد و یکپارچگی حول محور ولایت ، اصلی ترین قاعده و مقدمه ظهور

همانگونه که می دانیم لازمه تحقق ظهور امام عصر(عج) زمینه ها و مقدماتی هستند که از آنها به قواعد ظهور یاد می شود ، قواعدی مانند دعا ، فراگیری ظلم و ستم ، غربال ، اوج گیری محبت و احساسات ، قاعده یاس و ..... اما مهمترین این قواعد را باید در یکپارچگی شیعیان حول محور ولایت جستجو کرد ، قاعده ای که وجود مقدس امام زمان(عج) در نامه ی مبارکشان به شیخ مفید(ره) آن را ضرورت اصلی تحقق ظهور ذکر می فرمایند :

وَ لَوْ أَنَّ أَشْيَاعَنَا وَفَّقَهُمُ اللَّهُ لِطَاعَتِهِ عَلَى اجْتِمَاعٍ مِنَ الْقُلُوبِ فِي الْوَفَاءِ بِالْعَهْدِ عَلَيْهِمْ لَمَا تَأَخَّرَ عَنْهُمُ الْيُمْنُ بِلِقَائِنَا وَ لَتَعَجَّلَتْ لَهُمُ السَّعَادَةُ بِمُشَاهَدَتِنَا عَلَى حَقِّ الْمَعْرِفَةِ وَ صِدْقِهَا مِنْهُمْ بِنَا فَمَا يَحْبِسُنَا عَنْهُمْ إِلَّا مَا يَتَّصِلُ بِنَا مِمَّا نَكْرَهُهُ وَ لَا نُؤْثِرُهُ مِنْهُمْ وَ اللَّهُ الْمُسْتَعانُ وَ هُوَ حَسْبُنَا وَ نِعْمَ الْوَكِيل .

بحار الأنوار ، ج53 ، ص177 و الإحتجاج ، ج2 ،‌ ص 499 .

و چنانچه شيعيان ما - خدا به طاعت خود موفّقشان بدارد- قلباً در وفاى به عهدشان یکپارچه می‏شدند ، نه تنها سعادت لقاى ما از ايشان به تأخير نمی ‏افتاد ، كه سعادت مشاهده ما با شتاب بديشان می ‏رسيد و اين ها همه در پرتو شناخت كامل ما و صداقت محض نسبت بما می ‏باشد ، بنا بر اين هيچ چيز ما را از ايشان محبوس نمی ‏دارد جز اخبارى كه از ايشان بما می رسد و ما را مكروه و ناراحت می ‏سازد و از ايشان انتظار نداريم ، و تنها از خدا بايد يارى خواست و او براى ما كافى و نيكو كارگزار و پشتيبانى است .

(از فرازهای فوق برداشت می شود که یکی از عوامل اصلی تداوم غیبت شایع شدن گناهان در ابعاد فردی و اجتماعی می باشد که امیدواریم به فضل الهی توفیق استقرار تقوا در زندگی شخصی و اجتماعی را داشته باشیم تا در کنار یکپارچگی حول محور ولایت به لطف حق در زمره زمینه سازان ظهور حجت حق(عج) قرار گیریم)

آب زنید راه را هین که نگار می رسد



این روزها سراسر جهان شاهد استقبال چشمگیر و بی نظیر توده های مردمی از ولی امر مسلمین(مدظله) است ، فوران عشق و محبت و اطاعت و لبیک به نائب امام زمان(عج) صحنه های بدیع و مبارکی را فراروی جهان بشریت قرار داده است ، صحنه هایی که تاریخ آنها را کمتر به یاد دارد ، هرگز سخن آن خبرنگار ایتالیایی فراموش نخواهد شد زمانی  که استقبال مردم اصفهان از آقا در سفر اصفهان را دیده و با تعجب گفته بود :

مردم آنچنان به استقبال آمدند که گویی مسیح ظهور کرده است!

و ما اعتقاد داریم که این صحنه های عظیم که تجلی عشق و محبت و ولایت است ضمن اینکه از نشانه های نزدیکی ظهور است ، تحقق اصلی ترین و ضروری ترین قاعده ظهور یعنی یکپارچگی شیعیان حول محور ولایت را به خوبی به نمایش می گذارد و بشارت بخش فراهم بودن شرایط آن واقعه مبارک وعده داده شده می باشد.

این مانورهای سیاسی مذهبی نظامی مردمی را می توان از مهمترین قسمت های پیچ تاریخی جهان بشریت به حساب آورد ، پیچ تاریخی مبارکی که رهایی ملتها از تمام قیود شیطانی و تجلی زیباترین درجات عشق و محبت حول محور ولایت حجت حق را بشارت داده و در پی خواهد داشت.

 

نگاهی به بخشی از فرمایشات امام خامنه ای(مدظله) پیرامون پیچ تاریخی جهان

مرور بیانات روشنگر ولی امر مسلمین(مدظله) پیرامون پیچ تاریخی جهان بشریت  مختصاتی از  این واقعه مبارک به دست می دهد که برخی از آنها به شرح زیر می باشد :

1-    تغییرات پیچ تاریخی ، جهانی بوده و بر روی تمام ملتهای جهان اثر می گذارد

2-    گاهی پیچ های تاریخی همراه با ظهور انبیاء و اولیاء الهی بوده است

3-    نشانه‌ى بزرگ و واضح اين دوران عبارت است از توجه به خداى متعال و استمداد از قدرت لايزال الهى و تكيه‌ى         به وحى

4-    پیچ بزرگ تاریخی ، وعده خداوند مبنی بر حاکمیت اسلام است.

5-    پیچ تاریخی کنونی منجر به نظم نوین جهانی بر پایه ارزشهای معنوی خواهد شد

6-    پیچ تاریخی با وقوع انقلاب اسلامی آغاز شده و اکنون به نقطه خطرناک و حساس خود رسیده است

7-    پیچ تاریخی با تداوم ميتواند تسلط ظالمانه‌ى استكبار و صهيونيزم را بر دنياى اسلام، كه سالهاى متمادى است   ادامه دارد، قطع كند.

8-   پيچ تاريخى‌عبارت است از تحول از سيطره‌ى ديكتاتوریها به آزادى ملتها و حاكميت ارزشهاى معنوى و الهى

9-    اسلام ، امت اسلامی و ایران اسلامی نقش بسیار مهمی در پیچ تاریخی کنونی جهان دارند.

10-  از نشانه های پیچ تاریخی جهان ، شکست و بن بست تمدن غرب و بیداری اسلامی و اوج گیری تمدن اسلامی است.

گزیده ای از فرمایشات امام خامنه ای(مدظله) :

البته مسائل دنياى اسلام در اين برهه‌ى از زمان، مسائل بى‌نظيرى است. اين تحولاتى كه در دنياى اسلام اتفاق افتاده است، تحولات عجيب و تكان‌دهنده و تعيين‌كننده‌ى مسير امت اسلامى در آينده است. اميدواريم ان‌شاءاللّه همچنان كه تاكنون ملتهاى اين منطقه توانسته‌اند كارهاى بزرگى را انجام بدهند و مسئولان كارهاى شايسته‌اى انجام داده‌اند، اين آهنگِ رفتار همچنان ادامه پيدا كند و دشمنان امت اسلامى كه روزبه‌روز ترفندهاى خود را پيچيده‌تر ميكنند و با همه‌ى قوا، با همه‌ى توان، از همه‌ى اطراف وارد اين ميدان ميشوند، نتوانند بر همت امت اسلامى غلبه كنند؛ و البته ان‌شاءاللّه نخواهند توانست غلبه كنند. روزگار تازه‌اى آغاز شده است، وضع جديدى در دنياى اسلام به وجود آمده است، و اين وضع بر روى زندگى همه‌ى ملتهاى جهان بتدريج اثر خواهد گذاشت؛ «باش تا صبح دولتت بدمد»؛ ان‌شاءاللّه

خطبه‌هاى نماز عيد فطر

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=20801

شما ولادت پيامبر(ص) و ائمه(ع) را جشن مى‏گيريد. صدها سال است كه ولادت مسيح(ع) را جشن مى‏گيرند. چرا ولادتها اهميت و ارزش دارند؟ به خاطر اين‏كه يك مقطع حساس و تعيين‏كننده و يك نقطه‏ى عطف و يك پيچش در تاريخند. يعنى تاريخ در خطى مى‏رفت؛ اما در اين لحظه، به يك سمت ديگر پيچيد. اين، نقطه‏ى پيچ و نقطه‏ى عطف و نقطه‏ى انعطاف به يك سمت ديگر است. اگر ما با اين حساب نگاه كنيم، اهميت دهه‏ى فجر خيلى زياد است.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2401

بيانات در ديدار با اعضاى شوراى هماهنگى تبليغات اسلامى و مسؤولان ستاد برگزارى دهه‏ ى فجر

يك نكته‌ى ديگر، كلمه‌ى ديگر، در مورد اصل مسئله‌ى بيدارى اسلامى است. اين حادثه‌ى بزرگى كه در دنياى اسلام به وجود آمده است كه از تونس شروع شد و در مصر عظمتى پيدا كرد و بعد به كشورهاى ديگر منتقل شد، اين يك حادثه‌ى عجيبى است، نظير ندارد؛ در تاريخ ما هرچه انسان نگاه ميكند، اين حادثه يك حادثه‌ى عظيمى است، حادثه‌ى معمولى نيست. اين حادثه ميتواند مسير دنيا را عوض كند، ميتواند تسلط ظالمانه‌ى استكبار و صهيونيزم را بر دنياى اسلام، كه سالهاى متمادى است ادامه دارد، قطع كند، ميتواند امت اسلامى را متشكل كند؛ به شرط اينكه تداوم پيدا كند.... حركت، حركت عظيمى است و بحمداللَّه تا امروز حركت موفق بوده است؛ لكن توجه كنيد كه غرب و در رأس آنها آمريكا و صهيونيسم با همه‌ى وجود به ميدان آمده‌اند و بيشتر به ميدان خواهند آمد تا بتوانند اين حركت را مهار كنند و بر اين امواج سوار بشوند؛ ملتها بايد بيدار باشند. آنها غافلگير شدند، نميتوانستد و نتوانستند پيش‌بينى كنند. اين غافلگيرى مكر الهى است؛ «و مكروا و مكر اللَّه واللَّه خير الماكرين»

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=20388

بيانات در ديدار شركت‌كنندگان در اجلاس جهانی «زنان و بيدارى اسلامى»

آنچه كه من به شما جوانان عزيز و فرزندان خودم عرض ميكنم، اين است كه بدانيد امروز تاريخ جهان، تاريخ بشريت، بر سر يك پيچ بزرگ تاريخى است. دوران جديدى در همه‌ى عالم دارد آغاز ميشود. نشانه‌ى بزرگ و واضح اين دوران عبارت است از توجه به خداى متعال و استمداد از قدرت لايزال الهى و تكيه‌ى به وحى. بشريت از مكاتب و ايدئولوژى‌هاى مادى عبور كرده است. امروز نه ماركسيسم جاذبه دارد، نه ليبرال‌دموكراسى غرب جاذبه دارد - مى‌بينيد در مهد ليبرال‌دموكراسى غرب، در آمريكا، در اروپا چه خبر است؛ اعتراف ميكنند به شكست - نه ناسيوناليستهاى سكولار جاذبه‌اى دارند. امروز در ميان امت اسلامى، بيشترين جاذبه متعلق است به اسلام، به قرآن، به مكتب وحى؛ كه خداى متعال وعده داده است كه مكتب الهى و وحى الهى و اسلام عزيز ميتواند بشر را سعادتمند كند. اين يك پديده‌ى بسيار مبارك و بسيار مهم و پرمعنائى است.

اين پيچ تاريخى‌اى كه گفتم، عبارت است از تحول از سيطره‌ى چنين ديكتاتورى‌اى به آزادى ملتها و حاكميت ارزشهاى معنوى و الهى؛ اين پيش خواهد آمد؛ استبعاد نكنيد.

بيانات در ديدار شركت‌كنندگان در اجلاس جهانی «جوانان و بيدارى اسلامى» -10/11/90

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=18871

كشور ما، نظام جمهورى اسلامى و ملت ايران كار بزرگى را انجام داد. آن حادثه‌اى كه در ايران اتفاق افتاد و مسير تاريخ را عوض كرد، واقعاً در قالب الفاظ نميگنجد. حالا سى سال از انقلاب گذشته؛ وقتى سيصد سال بگذرد، كسانى كه ناظرند و اين حادثه‌ى عظيم را مى‌بينند، آنها حس ميكنند كه چه اتفاقى افتاده؛ چه پيچ عظيمى در تاريخ امت اسلامى، و فراتر از آن، در تاريخ بشريت، اتفاق افتاده. كار بزرگى شده؛ ماها بخشهاى كوچكى از آن را حس كرديم و لمس كرديم و ديديم و مى‌بينيم.


http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=17383

بيانات در ديدار جمعی از جانبازان قطع نخاعى‌- 6/7/90

اگر به مقطع اخير تاريخى كشورتان - قبل از انقلاب - نگاهى بكنيد، مى‌بينيد ما در حول و حوش اين پيچ تاريخى كه انقلاب آن را براى ما به‌وجود آورد، در چه وضعى بوديم؛ در اين صورت مى‌توانيم موقعيت كنونى خود را درست تشخيص دهيم. در آن مقطع، عصر استبداد و ديكتاتورى در اين كشور به عصر وابستگى تبديل شد. البته وابستگى كشور دفعتاً پيش نيامد، بلكه از اواخر دوران قاجار بتدريج وابستگى به اقتصاد و سياستهاى جهانى و دولتهاى بيگانه با دادن امتيازات پى‌درپى به خارجيها - كه به زيان ملت ايران بود - شروع شد. بعد وقتى دوران استبداد به‌خاطر نهضت مشروطيت و قضاياى ديگر ضعيف گرديد، ناگهان عَلَم شوم و ننگين وابستگى در حكومت پهلوى بلند شد؛ يعنى حاكميت سياستهاى وابسته و قراردادهاى تحت فرمان و حاكمان و شخصيتهاى سياسىِ دست‌نشانده و گوش به فرمان خارجى؛ البته ديكتاتورى هم در آن بود و روزبه‌روز خطرناكتر و مدرنتر و سخت‌تر هم مى‌شد. انقلاب در چنين شرايطى به پيروزى رسيد؛ يعنى ملت ايران در آنِ واحد حركت عظيمى را شروع كرد كه هم عليه ديكتاتورى و استبداد و حكومتهاى خودكامه‌اى بود كه قرنهاى متمادى بر اين كشور حاكم بودند، و هم اين حركت بر ضدّ وابستگى، دست‌نشاندگى، گوش‌به‌فرمان‌بودن و تابع قدرتهاى بيرونِ اين مرزها قرار داشتن بود. انقلاب در مقابل اين دو عارضه كه براى كشور ما بسيار عميق و ديرين و خطرناك بود، پنجه‌درپنجه انداخت. لذا كار انقلاب دشوار بود.

بیانات در ديدار جمعی از دانشجویان زنجان-22/7/82

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3199

دنيا در حال يك پيچ تاريخى است. ملت عزيز ما، ملتهاى مسلمان، امت عظيم اسلامى، ميتوانند نقش ايفاء كنند. اينجاست كه اسلام، تعاليم اسلام، روش اسلام به كار نياز مردم دنيا مى‌آيد؛ و اينجاست كه نظام جمهورى اسلامى ميتواند الگو بودن خودش را براى همه‌ى مردم دنيا اثبات كند.

بيانات در اجتماع بزرگ مردم كرمانشاه‌-20/7/90

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=17510

عزيزان من! كشور شما و ملت شما در يك پيچ خطرناك تاريخى در حال حركت است. سى سال است ما داريم اين پيچ را طى ميكنيم. به نقاط خطرناك، خطرخيز رسيديم، از آن عبور كرديم؛ لكن تمام نشده. اين نقطه‌ى حساس تاريخى فقط مربوط به تاريخ ايران نيست، مربوط به تاريخ امت اسلامى است. امت اسلامى كه قرنهاست دچار ركود است، مورد تحقير است، دچار عقب‌ماندگى از كاروان تمدن است، دچار برخى يا بسيارى حكام و زمامداران فاسد و ديكتاتور است، امروز نوبت اين فرا رسيده است كه امت اسلامى خود را از زير بار اين همه مشكلات، اين همه آلودگى‌ها، اين همه گرفتارى‌ها خلاص كند. ملت ايران قدم بزرگ اول را برداشته است.

بيانات در ديدار جهادگران بسيج سازندگى‌-31/6/89

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=10163

بدانيد امروز تاريخ جهان، تاريخ بشريت، بر سر يك پيچ بزرگ تاريخى است. دوران جديدى در همه‌ى عالم دارد آغاز ميشود. نشانه‌ى بزرگ و واضح اين دوران عبارت است از توجه به خداى متعال و استمداد از قدرت لايزال الهى و تكيه‌ى به وحى. بشريت از مكاتب و ايدئولوژى‌هاى مادى عبور كرده است. امروز نه ماركسيسم جاذبه دارد، نه ليبرال‌دموكراسى غرب جاذبه دارد - مى‌بينيد در مهد ليبرال‌دموكراسى غرب، در آمريكا، در اروپا چه خبر است؛ اعتراف ميكنند به شكست - نه ناسيوناليستهاى سكولار جاذبه‌اى دارند. امروز در ميان امت اسلامى، بيشترين جاذبه متعلق است به اسلام، به قرآن، به مكتب وحى؛ كه خداى متعال وعده داده است كه مكتب الهى و وحى الهى و اسلام عزيز ميتواند بشر را سعادتمند كند. اين يك پديده‌ى بسيار مبارك و بسيار مهم و پرمعنائى است.

اين پيچ تاريخى‌اى كه گفتم، عبارت است از تحول از سيطره‌ى چنين ديكتاتورى‌اى به آزادى ملتها و حاكميت ارزشهاى معنوى و الهى؛ اين پيش خواهد آمد؛ استبعاد نكنيد.

بيانات در ديدار شركت‌كنندگان در اجلاس جهانی «جوانان و بيدارى اسلامى»

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=18871

شرائط گيتى حساس و جهان در حال گذار از يك پيچ تاريخىِ بسيار مهم است. انتظار ميرود كه نظمى نوين در حال تولد يافتن باشد. مجموعه‌ى غيرمتعهدها حدود دو سوم اعضاء جامعه‌ى جهانى را در خود جاى داده است و ميتواند در شكل‌دهى آينده نقشى بزرگ ايفاء كند. تشكيل اين اجلاس بزرگ در تهران نيز خود حادثه‌اى پرمعنا است كه بايد در محاسبات به كار آيد. ما اعضاء اين جنبش با هم‌افزائى امكانات و ظرفيتهاى گسترده‌ى خود ميتوانيم براى نجات جهان از ناامنى و جنگ و سلطه‌گرى، نقشى تاريخى و ماندگار بيافرينيم.

بیانات در شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران-9/6/91

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=20840

مردم ما با تنِ خودشان جانها را كف دست گرفتند و در خيابانها وسط ميدان آمدند و توانستند تحولى ايجاد كنند كه مسير تاريخ منطقه را، بلكه به يك معنا مسير تاريخ جهان را تغيير داد. امروز بار ديگر مردم در صحنه هستند. حضور مردم در صحنه، گره‌هاى ناگشودنى را، قفلهاى بازنكردنى را باز كرد. كى فكر ميكرد عوامل آمريكا و صهيونيسم در منطقه، يكى پس از ديگرى سقوط كنند؟ كى فكر ميكرد دستى هست كه بتواند اين بتها را بشكند؟ اما اين دست، بود. اين دست، دست ملتها بود. همه بايد به امت اسلامى با اين چشم نگاه كنند. امت اسلامى چنين دست مقتدرى دارد؛ آن هم با اتكاء به ذكر الهى، با گفتن تكبير، با گفتن نام خدا و آوردن ياد خدا، اين نشاط و اقتدار را پيدا كردند و اين كار را كردند؛ كار عظيمى است.

امروز دنيا دارد يك بخش مهمى از تاريخ خود را ميگذراند. ما بايد در اين فصل، در اين بخش، در اين مقطع، خيلى بهوش باشيم، خيلى مراقب باشيم؛ بفهميم چه كار داريم ميكنيم. اگر در بين خودمان كدورتها و بددلى‌ها و بدجنسى‌ها و ناسازگارى‌ها وجود داشته باشد - چه بين آحاد مردم، چه بين مسئولين و مردم، چه بين مسئولين با يكديگر - نخواهيم توانست به اين وظائف بزرگى كه امروز متوجه به ماست، عمل كنيم. اين يك توصيه‌ى مهم است، يك ضرورت اصلى است.

خطبه های عید سعید فطر 90

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=17123

عرصه، عرصه‌‌‌ى حركت عمومى و ماندگارِ تاريخى ملت است. از لحاظ تاريخى، حركت امروز ما يك حركت ماندگار است. يعنى سرنوشت ايران را امروز ملت ما شايد براى قرنها دارند رقم ميزنند و معين ميكنند. هميشه چنين موقعيتى پيش نمى‌‌‌آيد؛ در همه‌‌‌ى مقاطع تاريخى، اين وضعيت پيش نمى‌‌‌آيد؛ در زمان ما خوشبختانه پيش آمده. اين انقلاب، كشور را و ملت را در معرض يك حركت مؤثرِ ماندگارِ طولانى و تاريخى قرار داده.

بيانات در دیدار جمعی از پژوهشگران و مسئولان شركت‌های دانش‌بنیان

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=20581

عرصه، عرصه‌‌‌ى حركت عمومى و ماندگارِ تاريخى ملت است. از لحاظ تاريخى، حركت امروز ما يك حركت ماندگار است. يعنى سرنوشت ايران را امروز ملت ما شايد براى قرنها دارند رقم ميزنند و معين ميكنند. هميشه چنين موقعيتى پيش نمى‌‌‌آيد؛ در همه‌‌‌ى مقاطع تاريخى، اين وضعيت پيش نمى‌‌‌آيد؛ در زمان ما خوشبختانه پيش آمده. اين انقلاب، كشور را و ملت را در معرض يك حركت مؤثرِ ماندگارِ طولانى و تاريخى قرار داده.

بيانات در دیدار جمعی از پژوهشگران و مسئولان شركت‌های دانش‌بنیان

.................

پ . ن :بی صبرانه در انتظار فرمایشات گهربار و بشارتهای بی نظیر و روح بخش نائب امام زمان(عج) در طی روزهای آتی هستیم

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #490 bidar 1391-09-12 19:45
☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼

yaghzan.ir

- سنگ تمام رئیس جمهور برای یک نفر
- مصاحبه اختصاصی «حسین قدیانی» با «دیگو آرماندو مارادونا»
- می گویند کشورهای اسلامی، عقب افتاده و فقیر و دارای بالاترین آمار جرم و جنایت اند!
- پیرو دستور اخیر رهبری به مجلس، برخی شبهه می‌کنند.
- و ...

☼ پایگاه بیداری (یقظان) ☼
نقل قول کردن
0 #489 مهسا 1391-09-07 23:51
ما نسل امروز فرزندان علی و فاطمه سلام الله آن پیچ تاریخی را با یاری نائب اماممان طی خواهیم کرد
www.aksooneh.ir
نقل قول کردن
+1 #488 یارا 1391-07-25 15:26
به آسانی عبور خواهیم کرد
mjavedan.blogfa.com/post/196
نقل قول کردن
-7 #487 123456 1391-07-23 14:52
به نقل از ..:
سلام

دوستان از امام زمان عج چه خبر؟؟ =((
کسی خبر داره از غم دل اربابمون؟! :((
کسی به یاد لحظه های غمگنانه مولامون هست در طول این هزار و صد سال ؟! :((
هیچ فکر کردید در این مدت به امام رئوف و مهربان ما چه گذشته؟ از غم از دست دادن تک تک یارانشون؟
هیچ میدونید هرکی به دیدار مولامون نایل شده نهایتا غم رو در چهزه ی زیبای یوسف فاطمه دیده و درخواست حضرت این بوده که براشون دعا کنند؟ [-O
او که وجود مقدسش این المضطر الذی یجاب اذا دعا ست؟!
چرا یاد و نام امام زمان عج رو اینجا بیشتر و بیشتر زنده نمیکنیم؟! =((
بیایید به اصل قضیه که زمینه سازی برای فرج مولامون هست اعم از خودسازی و تعمیم اون به جامعه و همینطور دعا برای فرج مولامون بپردازیم.

zz:




اینجا همه فقط برای احمدی نژاد جوش میزنن و نه آقا صاحب الزمان
نقل قول کردن
+1 #486 بشارت منجی 1391-07-23 10:20
هرگاه پادشاه مصر ( حسنی مبارک) از حکومت خارج شد بدانید مهدی (عج) به پشت درهای خانه هایتان رسیده است. پس قبل از اینکه دربزند بسوی او بشتابید هرچند بر روی برفها بخیزید.

برای دیدن جزییات بیشتر این روایت به این آدرس بروید:
payamekhoor.blogfa.com/post-1909.aspx
نقل قول کردن
+3 #485 منتظرالمهدی ایران 1391-07-23 08:30
سلام .ما که کوچیک بودیم ورود امام خمینی توی تقویما ساعت 9و27 دقیقه بود بعد یه مدتی گذشت و حالا چند سالی هست که شده 9و33 دقیقه.33 نماد فریماسونرهاست.م ا توی نظام ادمای نفوذی تحت امر ماسونها زیاد داریم.بنده خدا اقا خامنه ای
نقل قول کردن
+12 #484 1 1391-07-22 23:44
به نقل از التماس دعای فرج:
عکس/ هدیه لاریجانی به علی کریمی



www.rajanews.com/detail.asp?id=140243

_____________________________________________

کیف انگلیسی
نقل قول کردن
+15 #483 گل نرگس 1391-07-22 23:42
آيا هماني نيست كه با روزه خوري در ملا عام در ماه رمضان دل مذهبي ها رو به درد آوردبه نقل از التماس دعای فرج:
عکس/ هدیه لاریجانی به علی کریمی



www.rajanews.com/detail.asp?id=140243

_____________________________________________

علی کریمی همانی نیست که در بحرانی ترین روزهای عمر نظام، با دستبند سبز در زمین حاضر شد؟!
همانی نیست که پیراهنش را به یکی از کشته شدگان جنبش سبز هدیه کرد؟!
همانی نیست که اگر از دستش بر می آمد، بی علاقه به براندازی نظام نبود؟!
نقل قول کردن
+4 #482 مخمور جام عشق... 1391-07-22 23:32
[quote name="مخمور جام عشق..."]دوستان به نیت گسترش آموزه های اسلام یه وبلاگ جدید راه انداختم که به زبان انگلیسیه

دوستانی که تسلط دارند لطفا نقطه نظرات خودشونو مطرح کنن
اگه مبحثی یا مطلبی یا هر چیزی به ذهنتون میرسه لطفا در همین شروع کار بفرمایید که اعمال بشه

به امید اینکه با کمک شما بتونیم گامی در نفوذ اسلام در دلهای امروز بیدار جهانیان برداریم

returntohumanity.blogfa.com/
نقل قول کردن
+4 #481 مخمور جام عشق... 1391-07-22 23:28
دوستان به نیت گسترش آموزه های اسلام یه وبلاگ جدید راه انداختم که به زبان انگلیسیه

دوستانی که تسلط دارند لطفا نقطه نظرات خودشونو مطرح کنن
اگه مبحثی یا مطلبی یا هر چیزی به ذهنتون میرسه لطفا در همین شروع کار بفرمایید که اعمال بشه

به امید اینکه با کمک شما بتونیم گامی در نفوذ اسلام در دلهای امروز بیدار جهانیان برداریم
نقل قول کردن
+6 #480 آرش 1391-07-22 23:21
با سلام
يا مهدي ادركني
شنيدم يه پادشاهي در حال مرگه يا شايدم مرده
شنيدم يه كشوري بهم ريخته و دارن بهش حمله ميكنن
شنيدم از يك فرد ارجمندي خيلي پرشور استقبال كردن
شنيدم وضع اقتصادي همه دنيا از هم پاشيده
شنيدم يا شايدم چيزي نشنيدم ...

endtimeworld.blogsky.com
[-O *-msz [-O
نقل قول کردن
+6 #479 مخمور جام عشق... 1391-07-22 23:12
سلام به علی اصغر عزیز و همه مجاهدین سایبری
اجرکم عندالله انشاالله


به همه عزیزان که دارای وبسایت و وبلاگ هستند پیشنهاد میکنم با رفتن به لینک زیر و انجام گام به گام دستورالعملها از مترجم گوگل در سایت خود استفاده کنند تا به فضل الهی بازدید کنندگان این سایتها به هر زبانی که هستند بتوانند از آن استفاده کنند و مخاطبین سایتها انشالله چندین برابر بشن

translate.google.com/manager/?hl=en

powered by google translate

@};- zz:
نقل قول کردن
+5 #478 u313.ir 1391-07-22 23:05
سلام به همه ی بزرگواران

دوستان مقاله جدید منتشر شد!اسباب کشی کنید مقاله جدید

تاملی در شعر رازآلود امام خامنه ای(مدظله)،دلبست ه یاران خراسانی خویشم/وقتی راز دل طوفانی جهانی میشود!


u313.ir/.../
نقل قول کردن
+16 #477 بچه مثبت/مهرداد 1391-07-22 23:00


رهبر معظم:

باید به جایی برسیم که جویندگان علم، زبان فارسی را بیاموزند ...

همیشه از اینکه زبان انگلیسی را باید یاد بگیریم تا علمی بیاموزم چون اراده صهیونسم آن را خواسته متنفر بوده ام.
کاش همینگونه که رهبر معظم گفته شود روزی ...
زبان علم ؛ زبان فارسی شود روزی ...
نه به خاطر تنبلی ؛ بلکه به خاطر مهد علم بودن ایران ...

www.afsaran.ir/link/138046

www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=140228
نقل قول کردن
+5 #476 رصد 1391-07-22 22:56
سلام به همه ی عزیزان

به نظر میاد بحث ابجد و ... برای امشب کافی باشه!!
لطفا قدری هم به اخبار منطقه و تحلیل خبرها بپردازید L-)
تشکر-رصد @};-
zz:
نقل قول کردن
+2 #475 سید موسی 1391-07-22 22:54
به نقل از 1111:

سلام مجدد خدمت همه و سید موسی عزیز
اسرار ساعت 11:11 دقیقه زیاده . یکیش اینکه میگن ساعت 11:11 دقیقه روز 11/11/2012 سایه برج ساعت (همون برج شیطان ) میفته روی کعبه و این شروع دوران حکومت شیطانه
یه منبع توپ فارسی هم در مورد کسانی که 11:11 را زیاد می بینند پیداکردم

extict-truth.blogfa.com/post-98.aspx
اسرار كد 11:11
یه متن دیگه
cloob4u.com/.../


ظاهرا جبهه شیطان خیلی بیشتر به مفهوم این رموز آگاه هستن تا جبهه حق. اگه نبودن این همه ازش استفاده نمی کردن.
نقل قول کردن
+1 #474 صلاح الدین 1391-07-22 22:51
زمانی که لشکر سفیانی در مناطق شیعه نشین عراق دست به جنایت می زند سپاهیان سید خراسانی دیر وارد عمل میشن و علت ان اختلافات داخلی است و شاید ان اختلافات مانند سال 1388 بعد انتخابات رخ دهد !!!!
در حال حاضر قضیه خیلی پیچیده است
نقل قول کردن
+17 #473 التماس دعای فرج 1391-07-22 22:50
عکس/ هدیه لاریجانی به علی کریمی



www.rajanews.com/detail.asp?id=140243

_____________________________________________

علی کریمی همانی نیست که در بحرانی ترین روزهای عمر نظام، با دستبند سبز در زمین حاضر شد؟!
همانی نیست که پیراهنش را به یکی از کشته شدگان جنبش سبز هدیه کرد؟!
همانی نیست که اگر از دستش بر می آمد، بی علاقه به براندازی نظام نبود؟!
نقل قول کردن
-3 #472 سید موسی 1391-07-22 22:49
به نقل از r:


اتفاقا تاریخش از خیلی وقت قبل مشخص بود و براش تبلیغ میشد توی تقویم ها هم چاپ میشد
شما تاریخ شمسی و قمری و غیره رو به هم ربط میدید اصلا چطور یه پروزه به اون عظنت که شما میگید با کنار هم قرار گرفتن یه تعداد عدد اونم توی یه تقویم دیگه از بین میره ?
آخرش که چی از این بازی با اعداد و آسمون ریسمون بافتن ها به چی خواهید رسید
گذشته رو نشون میدید یا آینده رو پیشبینی میکنید
بیشتر از این بحث نمیکنم همه چیز مشخصه قضاوت با دوستان


آسمون ریسمون چیه... چی میگی؟!!!
بازی با اعداد کدومه... نص روایت صریح از اهل بیت رسیده که سال ظهور رو بر اساس حروف آبجد از قرآن گفتن که فقط أهل معرفت رو راه به درک و فهم اون هست.
خیلی زشته واقعا، بنده فقط بعنوان مصادیق اینا رو به شما گفتم اون وقت شما میگی بازی با اعداد... العیاذ بالله خداوند متعال هم این همه حساب ریاضی نهفته در کلمات رو به بازیچه قرار داده؟!!!

اتفاقا بر خلاف گفته شما نه تنها این قضیه روشن نیست بلکه از اسرار آمیزترین رموزیه که فقط از طرق باب الله میشه به کنه معانی اون دست پیدا کرد.

لجبازی نکن برادر.


نقل قول کردن
-3 #471 1111 1391-07-22 22:48
به نقل از سید موسی:


اصلا با حرف شما موافق نیستم... اینها عبارات صریح هستند بی کم و کاست. چیز من درآوردی بهشون اضافه نشده...
خامنه ای رو فقط دو جور می نویسند:
خامنئی و خامنه ای.
دستگاه ابجد اساسش عربی است و اعراب هم خامنه ای را به این شکل خامنئی می نویسند.
آیا بنظر شما قرار است برای تک تک کلمات منسب به یک موجودیت یک مقدار ابجدی خاص حاصل شود؟!!!!

اگر چنین چیزی بود که دیگر ابجد علم مستور نبود، مثلا شما انتظار دارید تمام ترکیبات اسم حضرت امام خامنه ای مقادیر ابجدی خاص تولید کنند. آیا چنین امری اگر محقق می شد دیگر چیزی بنام فرقان مفهوم پیدا می کرد؟!!

نه عزیز برادر، ابجد مثل نمک در طعام است... و فقط کسی که قوه چشایی اش کار می کند طعم آن را درک می کند.
اگر چه امثال ما این قوه را نداریم اما با تیغ محک و آزمایش می توانیم وجود آن را در زبان پیدا کنیم.

اما در مورد حرف جالبی که برادر سعاح و جناب 1111 عزیز نوشتن من بر حرف شما مهر تأیید می زنم، چون برای خود بنده هم بارها و بارها به کرات پیش آمده وقتی به ساعت نگاه کردم 11:11 یا 14:33 یا ... بوده است که واقعا خودم تعجب کرده ام.

نمی دانم چه حکایتی پشت این قضیه است.

خاطرات یکی مثل شما

ml4e.persianblog.ir/post/101
نقل قول کردن
+11 #470 گمنام 1391-07-22 22:45
به نقل از صلاح الدین:
از انجا که سال اینده از لحاظ تقویمی شرایط روایات رو نداره شاید روایات بر اساس یک تقویم غافلگیر کننده است شاید دسامبر 2012 همان رمضان سال ظهور است و یا شاید رجب سال ظهور است (هشتم اذر یا نیمه محرم ماه گرفتگی رخ می دهد شاید محرم رجب ان تقویم است


اینقدر بازی با ابجد کردید که دوباره سعدالدین با اسم جدیدش پیدا شد!!!!
نقل قول کردن
-2 #469 1111 1391-07-22 22:45
به نقل از سید موسی:



اما در مورد حرف جالبی که برادر سعاح و جناب 1111 عزیز نوشتن من بر حرف شما مهر تأیید می زنم، چون برای خود بنده هم بارها و بارها به کرات پیش آمده وقتی به ساعت نگاه کردم 11:11 یا 14:33 یا ... بوده است که واقعا خودم تعجب کرده ام.

نمی دانم چه حکایتی پشت این قضیه است.

سلام مجدد خدمت همه و سید موسی عزیز
اسرار ساعت 11:11 دقیقه زیاده . یکیش اینکه میگن ساعت 11:11 دقیقه روز 11/11/2012 سایه برج ساعت (همون برج شیطان ) میفته روی کعبه و این شروع دوران حکومت شیطانه
یه منبع توپ فارسی هم در مورد کسانی که 11:11 را زیاد می بینند پیداکردم

extict-truth.blogfa.com/post-98.aspx
اسرار كد 11:11
یه متن دیگه
cloob4u.com/.../
نقل قول کردن
+4 #468 جانباز از اصفهان 1391-07-22 22:44
به نقل از جانباز از اصفهان:
.
با مطلب مهم و بسیار قابل تأمل:

"پیشروی گام به گام عوامل هاشمی برای کشیدن ترمز فعالیت های رئیس جمهور"


به روز شده ام. دوستان حتما" بخوانند

noore14d.blogsky.com

..
نقل قول کردن
+5 #467 جانباز از اصفهان 1391-07-22 22:29
.
با مطلب مهم و بسیار قابل تأمل:

"پیشروی گام به گام عوامل هاشمی برای کشیدن ترمز فعالیت های رئیس جمهور"

به روز شده ام. دوستان حتما" بخوانند

http:noore14d.b logsky.com
نقل قول کردن
+8 #466 r 1391-07-22 22:26
به نقل از سید موسی:


این حرف شما هم غلطه چون شماره روزهای سال قمری دقیقا مشخص نیست و بخاطر همینه که در طول سال برای ابتدا و انتها ماهها مرتب استهلال صورت می گیره و بعضا تقویمها دچار تغییر می شن.

یه کم دقت کنید چرا تاریخ شمسی این معجزه عددی اتفاق افتاده در حالیکه ولادت و شهادت ائمه اطهار رو بر اساس تاریخ قمری محاسبه می کنند.

اینها تمام آیات الهی است برادر.


اتفاقا تاریخش از خیلی وقت قبل مشخص بود و براش تبلیغ میشد توی تقویم ها هم چاپ میشد
شما تاریخ شمسی و قمری و غیره رو به هم ربط میدید اصلا چطور یه پروزه به اون عظنت که شما میگید با کنار هم قرار گرفتن یه تعداد عدد اونم توی یه تقویم دیگه از بین میره ?
آخرش که چی از این بازی با اعداد و آسمون ریسمون بافتن ها به چی خواهید رسید
گذشته رو نشون میدید یا آینده رو پیشبینی میکنید
بیشتر از این بحث نمیکنم همه چیز مشخصه قضاوت با دوستان
نقل قول کردن
-6 #465 صلاح الدین 1391-07-22 22:22
از انجا که سال اینده از لحاظ تقویمی شرایط روایات رو نداره شاید روایات بر اساس یک تقویم غافلگیر کننده است شاید دسامبر 2012 همان رمضان سال ظهور است و یا شاید رجب سال ظهور است (هشتم اذر یا نیمه محرم ماه گرفتگی رخ می دهد شاید محرم رجب ان تقویم است
نقل قول کردن
-8 #464 صلاح الدین 1391-07-22 22:15
بین شهادت حضرت یحیی تا شهادت امام حسین 666 سال فاصله است و 666 سال بعد در سال 625 شمسی یا 648 قمری یک نفس زکیه سر بریده شده (اسم این فرد رو نمی دونم و 666 سال بعد ان به سال 1392منتهی می شود (شاید هم پایان 1391)و احتمالا این فرد همان کسی است که پانزده شب قبل قیام در بین رکن و مقام به قتل می رسد
نقل قول کردن
+4 #463 سید موسی 1391-07-22 22:11
به نقل از صلاح الدین:
همانطور که می دانید تا سال نهم هجری تقویم عبری در بین مسلمانان مرسوم بود و ان تقویم فصلها مثل تقویم شمسی با ماهها ثابتند پس از زمان هجرت تا الان 1391 سال و پیامبر اکرم 52 سال قبل از هجرت به دنیا امد (52 سال بر اساس تقویم ثابت است)روی هم میشه1443 سال و با استخراج از سوره مبارکه بنی اسراییل سال نابودی اسراییل 1444 است و عدد 2023 هم از زمان میلاد حضرت عیسی است که تقویم میلادی فعلی نه سال از میلاد حضرت مسیح کمتر است پس الا در سال 2022 هستیم و اما حضرت علی 23 سال قبل از هجرت به دنیا امد و تا الان میشه 1414 سال شمسی


جالب بود... اما توقیت نکن برادر.
نقل قول کردن
-6 #462 صلاح الدین 1391-07-22 22:06
همانطور که می دانید تا سال نهم هجری تقویم عبری در بین مسلمانان مرسوم بود و ان تقویم فصلها مثل تقویم شمسی با ماهها ثابتند پس از زمان هجرت تا الان 1391 سال و پیامبر اکرم 52 سال قبل از هجرت به دنیا امد (52 سال بر اساس تقویم ثابت است)روی هم میشه1443 سال و با استخراج از سوره مبارکه بنی اسراییل سال نابودی اسراییل 1444 است و عدد 2023 هم از زمان میلاد حضرت عیسی است که تقویم میلادی فعلی نه سال از میلاد حضرت مسیح کمتر است پس الا در سال 2022 هستیم و اما حضرت علی 23 سال قبل از هجرت به دنیا امد و تا الان میشه 1414 سال شمسی
نقل قول کردن
+5 #461 محمد یا مهدی 1391-07-22 22:02
[b]خلاصه کلیپهای وبلاگ entezar59

کلیپ صوتی استاد رائفی پور درباره تحولات دلار

www.entezar59.blogfa.com/post/328/


حرفهای دلنشین استاد پناهیان درباره موسیقی و شب عروسی

www.entezar59.blogfa.com/post/330/



کلیپ جالب از سخنرانی حجه السلام والمسلمین احدی

درباره ساعات و دقایق پایانی عمر آیت الله بهجت

www.entezar59.blogfa.com/post/331/


دانلود کلیپ سخنرانی استاد دانشمند درباره نگاه به نامحرم
www.entezar59.blogfa.com/post/332/
نقل قول کردن
+2 #460 سید موسی 1391-07-22 21:59
به نقل از علی:


من هم چند بار برام اتفاق افتاده!
دقیقاً وقتی ساعت نگاه کردم، 20:12 بود!
خودم هم تعجب کرده بودم!!!


ناراحت نشو علی جان، دوستان مثل ما تجربه نکردن... @};-
نقل قول کردن
+5 #459 سید موسی 1391-07-22 21:58
به نقل از ملا لغتي:
آيا ميدانستيد اسم اون مامان بزرگ با مزه توي قصه هاي مجيد هم بي بي هست؟؟؟ :-w :-B


درود بر ملا لغتی عزیز و تشکر بابت یادآوری. @};- @};- :-*

خدا رحمتش کنه خیلی مادر نازنینی بود، یاد اون کله جوشها و آش رشته های محلیش بخیر.
برای شادی روحش الفاتحه مع الصلوات [-O
نقل قول کردن
+8 #458 reza 1391-07-22 21:58
امام صادق(ع) می‌فرمایند: «چون سفیانی به دمشق نزدیک شود، حاکم دمشق پا به فرار می‌گذارد، و قبایل عرب بر گرد او می‌آیند؛ ربیعی، جرهمی، اصهب و دیگر شورشگران علیه او می‌شورند ولی سفیانی بر آنها غلبه می‌کند، و بر شام سیطره می‌یابد».5
نقل قول کردن
-3 #457 سید موسی 1391-07-22 21:55
به نقل از r:
ادامه نظر قبل


اینا برداشت شماست که این دوتا موضوع رو به هم ربط میدید. تاریخ تولد امام هشتم از قرن ها پیش مشخص بوده سربازان ابلیس هم ازش با خبر بودن چرا یه تاریخ دیگه رو تعیین نکردن؟
بله یهودیا و فراماسون ها نماد گرا هستن ولی قرار نیست که ما هم مثل اونا نماد گرا یا عدد گرا :D بشیم. خداوند متعال هم کمک هاش رو از طریق اسبابش میرسونه .

بهتره بیشتر توی عالم واقعیت ها باشیم غرق شدن افراطی توی اعداد در حالی که حتی علمش رو هم نداریم ما رو به نتیجه ای نمیرسونه.


این حرف شما هم غلطه چون شماره روزهای سال قمری دقیقا مشخص نیست و بخاطر همینه که در طول سال برای ابتدا و انتها ماهها مرتب استهلال صورت می گیره و بعضا تقویمها دچار تغییر می شن.

یه کم دقت کنید چرا تاریخ شمسی این معجزه عددی اتفاق افتاده در حالیکه ولادت و شهادت ائمه اطهار رو بر اساس تاریخ قمری محاسبه می کنند.

اینها تمام آیات الهی است برادر.
نقل قول کردن
+3 #456 علی جعفری 1391-07-22 21:55
تصاویر دلخراش از اصابت خمپاره به دست یک رزمنده

www.598.ir/.../تصاویر-دلخراش-از-اصابت-خمپاره-به-دست-یک-رزمنده
نقل قول کردن
-2 #455 سید موسی 1391-07-22 21:47
به نقل از r:

علیکم السلام @};-
چی رو توضیح بدم برادر من واضحه دیگه.
مثلا چرا خامنه ای ننوشتی یا امام خامنه ای یا امام سید علی خامنه ای یا الامام سید علی خامنه ای یا سید علی خامنئی یا علی خامنه ای یا...


اصلا با حرف شما موافق نیستم... اینها عبارات صریح هستند بی کم و کاست. چیز من درآوردی بهشون اضافه نشده...
خامنه ای رو فقط دو جور می نویسند:
خامنئی و خامنه ای.
دستگاه ابجد اساسش عربی است و اعراب هم خامنه ای را به این شکل خامنئی می نویسند.
آیا بنظر شما قرار است برای تک تک کلمات منسب به یک موجودیت یک مقدار ابجدی خاص حاصل شود؟!!!!

اگر چنین چیزی بود که دیگر ابجد علم مستور نبود، مثلا شما انتظار دارید تمام ترکیبات اسم حضرت امام خامنه ای مقادیر ابجدی خاص تولید کنند. آیا چنین امری اگر محقق می شد دیگر چیزی بنام فرقان مفهوم پیدا می کرد؟!!

نه عزیز برادر، ابجد مثل نمک در طعام است... و فقط کسی که قوه چشایی اش کار می کند طعم آن را درک می کند.
اگر چه امثال ما این قوه را نداریم اما با تیغ محک و آزمایش می توانیم وجود آن را در زبان پیدا کنیم.

اما در مورد حرف جالبی که برادر سعاح و جناب 1111 عزیز نوشتن من بر حرف شما مهر تأیید می زنم، چون برای خود بنده هم بارها و بارها به کرات پیش آمده وقتی به ساعت نگاه کردم 11:11 یا 14:33 یا ... بوده است که واقعا خودم تعجب کرده ام.

نمی دانم چه حکایتی پشت این قضیه است.
نقل قول کردن
+23 #454 .. 1391-07-22 21:43
سلام

دوستان از امام زمان عج چه خبر؟؟ =((
کسی خبر داره از غم دل اربابمون؟! :((
کسی به یاد لحظه های غمگنانه مولامون هست در طول این هزار و صد سال ؟! :((
هیچ فکر کردید در این مدت به امام رئوف و مهربان ما چه گذشته؟ از غم از دست دادن تک تک یارانشون؟
هیچ میدونید هرکی به دیدار مولامون نایل شده نهایتا غم رو در چهزه ی زیبای یوسف فاطمه دیده و درخواست حضرت این بوده که براشون دعا کنند؟ [-O
او که وجود مقدسش این المضطر الذی یجاب اذا دعا ست؟!
چرا یاد و نام امام زمان عج رو اینجا بیشتر و بیشتر زنده نمیکنیم؟! =((
بیایید به اصل قضیه که زمینه سازی برای فرج مولامون هست اعم از خودسازی و تعمیم اون به جامعه و همینطور دعا برای فرج مولامون بپردازیم.

zz:
نقل قول کردن
+1 #453 علی 1391-07-22 21:30
به نقل از علی:


من هم چند بار برام اتفاق افتاده!
دقیقاً وقتی ساعت نگاه کردم، 20:12 بود!
خودم هم تعجب کرده بودم!!!


حالا چرا همه دارن منفی میدن!
من این قضیه رو نه تأیید کردم نه رد!
من فقط اتفاقی که برام افتاده، توصیف کردم!
L-)
نقل قول کردن
+17 #452 v 1391-07-22 21:27
به نقل از جانباز از اصفهان:
.
کاریکاتور نشریه شریعتمداری، بهانه دست دشمن داد/ دستگاه دیپلماسی کشور بهوش باشد



قدام نشریه تحت مدیریت حسین شریعتمداری در انتشار کاریکاتوری موهن، در حال تبدیل شدن به یک تهدید علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزهاست. برخی رسانه های وهابی و ضد ایران دنیای عرب، در تلاشند انتشار این کاریکاتور را به کلیت نظام منتسب کنند تا از این طریق احساسات مسلمانان جهان را علیه ایران تهییج کنند.

inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=114157&Rate=0

ازین بایت خوشحال نیستم ولی رسم دنیا همینه وقتی با بی تقوایی دیگران رو متهم کنی خدا یک اشکالی از تو کاسه خودت در میاره تا خودت متهم بشی واین مصداق بارز ومکرو ومکرالله هست
نقل قول کردن
+1 #451 علی 1391-07-22 21:20
به نقل از 1111:

سلام
کار شما جالب و علمی است
ابجد یکی از علوم الهی است که همه قبولش دارند ولی آدمش رو میخواهد .من با یکی از کسانی که داره درس خارج میخونن و ماهی یک بار با آقای خامنه ای درس دارند میگفت حضرت آقا یکی از بزرگترین افراد در زمینه علوم ابجد هست

همین طور که میبینید اسم کاربری من 1111 است که ابجد کلمه ظهور است . حتی یک عده در سراسر دنیا هستند که بیشتر اوقات وقتی به ساعت نگاه میکنن ساعت 11:11 است و این به صورت غیر طبیعی تکرار میشه . اگر 11:11 را سرچ کنید متوجه میشید .

به نقل از سعاح:

من کسی رو میشناسم که تجربه شبیه این رو دارد و چندین بار 3:13 رو در ساعت دیده است۔ بقول خودش هر بار اینجور اعداد رو در ساعت خود ببیند، یک حس خاصی بهش دست میدهد۔ آیا این هم میتواند مفهوم خاص داشته باشد؟ بچه مذهبی هم هست۔


من هم چند بار برام اتفاق افتاده!
دقیقاً وقتی ساعت نگاه کردم، 20:12 بود!
خودم هم تعجب کرده بودم!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد