رایحه ظهور

Switch to desktop عضویت Login

شهداء از ظهور امام زمان(عج) میگویند ...

شهداء از ظهور امام زمان (عج) مي گويند

مهمترين سفارش شهدا به مردم ، در پيش گرفتن رفتارها ، كسب خصوصيات و اتخاذ رويه هايي است كه زمينه ساز ظهور حضرت مهدي (عج) و سبب تعجيل در آن مي شود . اين موضوع نشان ميدهد كه مقوله ظهور يكي از اصلي ترين دغدغه ها و آرمانهاي شهداء بوده است. شهيدان از منتظرين ظهور بودند و حضور خود را در جنگ حق و باطل به مثابه زمينه سازي براي ظهور و اتصال به انقلاب حضرت مهدي(عج) قلمداد مي كردند به همين دليل براي تعجيل ظهور آقا امام زمان نه تنها از هيچ كوششي دريغ نمي ورزيدند بلكه ديگران را نيز براي تحقق اين امر خطير ترغيب و تشويق مي كردند و اين حقيقت به زيبايي در وصيت نامه ها و آثار اين ستاره هاي هدايت هويداست.

 


» ابتدای نظرات (1727)

 

وصيت نامه شهدا گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بيشتر مشتمل بر تاكيد ها و سفارش هايي است كه محور آنها معنويت ، خدامحوري ، تبعيت از قرآن و سنت و سيره معصومين عليهم السلام و اخلاق و رفتار اسلامي است و معنويت ، روحيات و اخلاق سازندگي ، كار و تلاش و تعهد را به انسان هديه مي دارد. سفارش هاي شهدا ابعاد مختلفي دارد. درزمينه ها وعرصه هاي مختلفي. رهنمودها و دلواپسي هاي خود را ابراز داشتند. يكي از تاكيدها و سفارشهاي شهدا، امام زمان(عج ) است .مهمترين سفارش شهدا به مردم ، در پيش گرفتن رفتارها ، كسب خصوصيات و اتخاذ رويه هايي است كه زمينه ساز ظهور حضرت مهدي (عج) و سبب تعجيل در آن مي شود . اين موضوع نشان ميدهدكه شهدا علاقمند به ظهور و از منتظرين ظهور حضرت مهدي(عج)بوده اند. يكي از بزرگترين آرمانها و آرزوهاي آنان ظهور حضرت بقية الله الاعظم مي باشد.شهيدان از منتظرين ظهور بودند وحضور خود را درجنگ حق و باطل به مثابه زمينه سازي براي ظهور و اتصال به انقلاب حضرت مهدي قلمداد مي كردند به همين دليل براي تعجيل ظهور آقا امام زمان نه تنها از هيچ كوششي دريغ نمي ورزيدند بلكه ديگران را نيز براي تحقق اين امر خطير ترغيب و تشويق مي كردند. شهدا والا مقام تاكيد داشتند.

 ظهور

شهید آوینی

نتیجه نهایی را باید در سرنوشت موعود جهان جستجو کرد .ما مرده و شما زنده.خواهیم دید که بلاخره چه کسی پیروز خواهد  شد و چه کسی زمین را به ارث خواهد برد؟حق یا باطل،امام حسین علیه السلام یایزید،حزب الله یا صدام،حضرت امام و یا غرب و شرق،امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف یا دجال.

بسیجی شهید عبدالله کاویان تلوری از بندرگز

روزی امام عصر(عج) با اراده خداوند از پس پرده غیب، ظاهر خواهد شد وبساط ظلم و استکبار را از جهان برخواهد کند

وصیتنامه شهید 12 ساله رضا پناهی


هدف من از رفتن به جبهه این است که اولاً به ندای «هل من ناصر ینصرنی» لبیک گفته باشم و امام عزیز و اسلام را یاری کنم و آن وظیفه‌ای را که امام عزیزمان بارها در پیام‌ها تکرار کرده، که هرکس که قدرت دارد واجب است که به جبهه برود، و من می‌روم که تا به پیام امام لبیک گفته باشم. آرزوی من پیروزی اسلام و ترویج آن در تمام جهان است و امیدوارم که روزی به یاری رزمندگان، تمام ملت‌های زیر سلطه آزاد شوند

شهيد علي‌اصغر رجائي


مجالس‌ دعا را بپا داريد چون‌ ما هر چه‌ داريم‌ از دعا داريم‌. از دعا كردن‌ به‌ جان‌ امام‌ و رزمندگان‌ خدداري‌ نكنيد. دعا براي‌ تعجيل‌ در ظهور آقا امام‌ زمان‌(عج‌) بكنيد. دعاي‌ فرج‌ يادتان‌ نرود. خدايا، خدايا تا انقلاب‌ مهدي‌ خميني‌ را نگهدار. رزمندگان‌ اسلام‌ نصرت‌ عطا بفرما . ياران‌ با وفاي‌ امام‌ ما نگهدار. صدام‌ و صداميان‌ نابودشان‌ بگردان‌. به‌ اميد فتح‌ كربلاي‌ معلاي‌ حسيني‌

شهید جواد کریمی

به شکر الهی انقلاب اسلامی ایران در پی گردش هر شبانه روز گامی فراتر بر روند تکاملی و جهانی شدن خود افزوده و بیش از پیش تکوین می یابد و نام پرافتخارش از این راه آوازه هر آزاد مرد مسلمان می شود و مستضعفین جهان در پی گسترش جبهه اسلام در دنیا هر روز بیش از پیش دلگرم و جذب دین مبین پیامبر خدا می شوند.

از سوی دیگر منافقین و کفّار هرلحظه که از عمر این انقلاب می گذرد مفتضحانه شکست خورده و رسوای خاص و عام می گردند و این جای بسی امیدواری است که هر لحظه در انتظار انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) باشیم به امید آن روز توصیه من به همه دوستان و برادرانم این است، هر روز امیدوارتر به انقلاب و جهانی شدن انقلاب اسلامی بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنید و در راه پاسداری از اسلام فعال و کوشا باشید که امروزه پاسداری از اسلام یک وظیفه شرعی و الهی است و در این زمان بیش از هر فرصت دیگر اسلام احتیاج به یاری و کمک شما امت قهرمان دارد و این در زمانی است که فریاد «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان بگوش می رسد که اسلام را یاری دهید.

شهید جعفر احمدی حمد گو :
... از برادران عزیز تقاضا دارم که به هر قیمتی که شده از اسلام و قرآن دفاع کنند و پرچم انقلاب اسلامی را حتی شده با خون های مقدس خود برافراشته نگه دارند تا این انقلاب به صاحب اصلی اش حضرت مهدی (عج) سپرده شود تا با ایجاد حکومت جهانی ایشان شاهد آزادی کربلا و قدس عزیز باشیم .

شهید محمد حسین سهرابی فر :


... توصیه ام به امت شهید پرور این است که الآن حسین زمان ندای هل من ناصرش همه جابلند است ، باید دل به خدا بست و به یاری اش شتافت تا انشاالله این انقلاب صحیح و سالم به صاحب اصلی اش تحویل داده شود .

شهید مجید جباری :


ای مادران شهدا صبور و بردبار باشید که صاحب خونهای شهدا خواهد آمد . آری مهدی (عج) خواهد آمد و انتقام خون جدش امام حسین (ع) و شهدای کربلای ایران را خواهد گرفت .

شهید جواد نهالی مقدم :
... در این شرایط سخت و حساس مبارزه با کفر باید آنقدر خون بدهیم و آنقدر کشته بدهیم تا اسلام عزیزمان با ظهور حضرت امام عصر (عج) به پیروزی نهائی برسد و قسط و عدل جهانی در سایة توحید برقرار گردد .

شهید منصور رحیم سبحانی :
... ما در زمانی زندگی می کنیم که ظلم و فساد سراسر جهان را فرا گرفته است و ما باید آنقدر خون بدهیم تا اسلام عزیز با حضور حضرت ولی عصر (عج) پیروز شود و عدل الهی در سایة توحید برقرار گردد .

 

نزدیکی ظهور

 

شهید آوینی


امروز بعد از یازده قرن که از تولد آخرین حجت خدا در کره زمین می گذرد ، نشانه صدق وعده های قرآن و احادیث ظهور بیشتری یافته است. عصر جاهلیت ثانی تاریک ترین روزهای خود را نیز سپری کرده و این خود نشانه ای دیگر است . مگر نه اینکه فجر صادق هنگامی فرا می رسد که شب کامل شده است؟

شهید جواد کریمی

برادران و خواهران عزیزم قدر خود را داشته باشید، باید افتخار کنید که در چنین عصر و زمانی زندگی می کنید، در عصری که اسلام جلوه ی جهانی پیدا کرده و دیری نخواهد پایید که انشاءالله حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد رسید که این پیروزیها را ما حاصل خون شهیدان عزیزمان می دانیم که آنها بودند که عاشقانه در راه اسلام جان باختند و پیروزی و احیای اسلام را برای ما به ارمغان آوردند. باشد ما نیز وارثان و ادامه دهندگان صادقی در به ثمر رسانیدن آرمانشان باشیم و همه شهیدان پیام و شعارشان این بود که «ان حزب الله هم الغالبون»

«اسلام پیروز است» و این آئین است که نجات بخش انسانها است. برشما باد تا راهشان را ادامه دهید تا ظهورو حضرت مهدی (عج).

وصیت نامه شهیدعلی یوسفی

از خدای بزرگ می‌خواهیم ظهور امام زمان (عج) و فرجش را هر چه زودتر نزدیک بگرداند، تا حکومت اسلامی در سرتاسر جهان برگزار شود، تا ملت مستضعف با آسایش تمام‌تر زندگی کنند..... دعا کنید که خداوند هر چه زودتر فرج امام زمان (عج) را نزدیک فرماید و انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی مهدی صاحب‌ زمان (عج) متصل نماید و رهبر عزیز ما را تا انقلاب مهدی صحیح و سالم بدارد

شهید امیر مارالباش

ای امت حزب الله فخر کنید که خداوند حق تعالی آقا امام زمان (عج) را آخرین ذخیره بر حق قرار داده است و بندگان خود را به رهبری آن حضرت فراخوانده است تا انسانها را از جهل و بدبختی بیرون بکند . مژده ای که رزمندگان اسلام برای شما دارند این است که انشاء الله بزودی زود راه کربلا را با یاری آقا امام زمان (عج) باز خواهیم کرد .

شهید حسین محمدی مبارک آبادی


دعا کنید خداوند فرج آقا امام زمان(ع)، را نزدیک کند. ای کاش خدا به من بیشتر جان می داد تا نثار راه انقلاب مهدی(ع) و نائبش کنم.

شهید سید رضا حسینی :
... خدایــا ! میدانـی که چگونه آخرین نور ولایت و چراغ تابناک هدایت را فریاد زدیم و از تو خواستیم که خمینی را تاظهورش نگه داری و ظهورش را تسریع فرمایی . زمانش فرا رسیده است و مخلصان درگاهت به خون تپیده اند او را به داد مسلمانان جهان بفرست که عرصه بر مسلمین جهان تنگ شده است

شهید حسین دلیر اکبری آذر :
... ظهور آقا امام زمان (عج) نزدیک است و موقع امتحان مهم الهی فرا رسیده است
... سخنان امام امت و رهبر عزیزمان را با جان و دل گوش کنید که ایشان نائب بر حق امام زمان (عج) می باشند ... دعای « خدایا ، خدایا ، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار » را زیاد بخوانید زیرا امام زمان (عج)نیز این دعا را بسیار دوست دارند .

 

شهید محمد حسن صادقی :
... درود و سلام خالصانه به محضر حضرت بقیه الله مهدی (عج) ... برادران از جهاد نهراسید و مردانه در راه خدا قیام کنید و کمکهای خود را به این نهضت که زمینه ساز انقلاب مهدی موعود است ادامه دهید .

شهید امیر پورادی :
... از همه برادران و عموم مردم شریف می خواهم که از گفته های رهبر کبیر انقلاب ، که ملهم شده از طرف حضرت صاحب الزمان (عج) می باشد اطاعت کنند تا انقلاب و ظهور آن حضرت (عج)هر چه زودتر تحقق یابد و این انقلاب عظیم الهی به تمامی جهانیان صادر شود

 

شرایط ظهور

 

شهید آوینی

 

تحولاتی که این روزها در کره زمین روی می دهد ، نوید عصر دیگری را می دهد که در آن ابولاهول( شیطانی که تحقق تاریخی یافته و حاکمیت خود را بر ترس و وحشت مردمان از قدرت خویش بنا کرده است) از اریکه قدرت به زیر خواهد افتاد و غرب از هم فروخواهد پاشیدو تمدنی دیگر نه از شرق و نه از غرب ، که از خاورمیانه برخواهد خواست.

وصیت نامه شهیدعلی یوسفی

بر ماست که به مقابله با دشمنان اسلام عزیز بپردازیم و به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفته و به یاری امام زمان (عج) که فرماندهی جبهه‌ها را به عهده دارد با تمام قوا و با آخرین قطره خونی که در بدن داریم تجهیز شویم. با این کفار بعثی، دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا بجنگیم و شر این اجانب را از سرزمین‌های اسلامی دور کنیم. با دادن خون خود به دشمنان اسلام بفهمانیم که هیچ‌وقت اسلام و امام را تنهانخواهیم گذاشت و تا به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام در سرتاسر جهان مبارزه هست.

محصل شهید علیشاهی از: تهران

 

دشمنان اسلام، ای ابرجنایتکاران! بدانید تا حزب الله زنده است، نخواهدگذاشت که شما نفس بکشید و لطمه ای به این انقلاب اسلامی بزنید. و بدانید بابه شهادت رساندن بچه ها و نوجوانان و پیرمردان و پیرزنان، این مردم حزب الله را نمی توانید از اسلام سرد کنید و بدانید صاحب این انقلاب حضرت مهدی(عج) است.

دانشجوی شهید جلال رستمی از: شهریار

برای اصلاح جامعه و رسیدن به هدف اصلی، یعنی بهتر زیستن و انسان شدن،یا باید این افراد را ارشاد کرد و ساخت و اصلاح کرد، یا با از بین بردن آن ها، ریشه فساد را کند. اصولا هدف انبیاء و ائمه هدی علیهم السلام هم این بوده است که ابتدا با ارشاد، سپس با قهر و جنگ، فاسدان را اصلاح کنند. و این وظیفه هر انسانی است که برای اقامه این معنا، قیام کند. ودر طول تاریخ همواره نبرد مردان حق و فاسدان و ظالمین ادامه داشته است.

حضرت هابیل، قابیل را با شهادت خودش رسوا کرد، و امام حسین(ع) با خون سرخ خویش دستگاه یزیدی را فرو ریخت، و هم اکنون حضرت امام خمینی، به نیابت حضرت مهدی(عج)، ابرجنایتکاران شرق و غرب را رسوا کرده است.

شهید عبدالعلی بهروزی ‍:
… از تمام برادران عزیز تقاضا دارم که سورة محّمد (ص) را زیاد بخوانند. هشدار که زمینه حکومت مهدی(عج) بر عهده شماست .

شهید امیر پورادی

از همه برادران و عموم مردم شریف می خواهم که از گفته های رهبر کبیر انقلاب ، که ملهم شده از طرف حضرت صاحب الزمان (عج) می باشد اطاعت کنند تا انقلاب و ظهور آن حضرت (عج)هر چه زودتر تحقق یابد و این انقلاب عظیم الهی به تمامی جهانیان صادر شود .

بسیجی شهید محمد گروسی از: تهران

برادران بسیجی عزیزم، من از شما خیلی انتظار دارم.

شما باید از هر نظر نمونه و الگو باشید چون سربازان امام زمان(عج)هستید. برادرانم، راه مرا ادامه دهید و به سوی جبهه ها بشتابید و جبهه هارا خالی نگذارید، و راه سعادت بخش حسین را ادامه دهید و زینب وار زندگی کنید.»

شهید نادر غفاری :
... رحمت خداوندی به ارواح مقدس عاشقان و عارفان و منادیان توحید و عاشورائیان حسین زمان و شیفتگان الله و واصلان به درگاه صدیقین و ایثارگران از خود گذشته و خدائی شده و امام بزرگوار که انقلاب اسلامی را با خواست و الطاف الهی بوجود آورد و زمینه ساز ظهر حضرت ولی عصر (عج) گردید .

وصيت نامه شهيد سيد جمال دربان فلك

اي امت حزب اللهي! اسلام مكتب انسان سازي است و انقلاب اسلامي با رهنمودها و رهبري صحيح امام امت (خميني بت شكن) مي رود تا جهاني شود و تمامي ابرقدرت ها را نابود كند و انقلاب را به صاحب اصلي اش امام زمان (عج) تحويل دهد پس بر همه شما وظيفه شرعي است كه در هركجا كه باشيد از اسلام و جمهوري اسلامي دفاع كنيد..... از ولايت فقيه و روحانيت مبارز اطاعت و پشتيباني كنيد كه هردو ضامن پيروزي و پشتوانه اسلام هستند"

وصيت نامه شهيد ناصر بختياري

آگاه باشيد كه در اين برهه از زمان مسئوليت سنگيني بر دوش داريد. شما پاسدار خون هاي ريخته شده براي اسلام عزيز هستيد و بايد شما عزيزان پيام خون شهيدان و شعار آنها را با كار و كوشش در راه خدا به جهانيان صادر نمائيد، و ثابت كنيد كه مي توانيم در پناه اسلام غير وابسته به ابرقدرت ها باشيم و به شعار بهشتي مظلوم و ديگر شهدا تحقق بخشيم و نداي مظلومانه امتمان را به گوش تمام مستضعفان جهان برسانيم تا اينكه لرزه بر اندام پوسيده مستكبران داخلي و خارجي بيندازيم...
و مستضعفين خود تصميم بگيرند و حاكم روي زمين باشند همانطوريكه كه خداوند به بندگانش وعده داده است:
"و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين..."
تا اينكه مقدمه اي براي ظهور مهدي (عج) و افراشته شدن پرچم لااله الاالله در جهان باشد.

شهید اسماعیل جباری :
... ای امت حزب الله و همیشه در صحنه ایران ، از فرمایشات امید امت نائب بر حق مهدی (عج) اطاعت کنید و نگزارید که این پیر جماران تنها بماند از این انقلاب به خوبی پیروی کنید که این انقلاب مقدمه ای است برای قیام حضرت حجت (عج) که آن وقت است که دیگر آمریکائی باقی نخواهد ماند و خون ناحق ریخته نخواهد شد .

شهید سعید شهری

به برادران عزیز و دانش آموز توصیه می کنم با سعی و تلاش خویش، سنگر مدرسه را حفظ کرده و درس بخوانید تا توانسته باشید از بند وابسته بودن به شرق و غرب نجات یابید، دین خدا را گسترش دهید و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی(ع)، آماده سازید.

 

فداکاری برای ظهور

 

(شهید رضا پناهی سال ۱۳۴۹ بود که در کرج به دنیا آمد. در خانواده‌ای مذهبی؛ اما بیشتر از ۱۲ سال نتوانست سنگینی تن کوچکش را بر روح بزرگش تحمل کند و به اصرار، پدر و مادر خود را راضی کرد تا سرانجام در دوازدهمین سال زندگی‌اش ابدی شود. وصیت نامه‌اش را قبل از اعزام مخفیانه در نواری ضبط کرد و در گوشه‌ای پنهان؛ که بعد از شهادتش به دست خانواده‌اش رسید.یک‌بار، بلکه چند بار باید این وصیت نامه‌ها را بخوانیم تا بفهمیم که چطور جبهه برای بعضی دانشگاهی بود که حتی بدون گذراندن تحصیلات مقدماتی، از آن فارغ التحصیل شدند و مدرک خود را از اباعبدالله علیه السّلام گرفتند. و به راستی چه تفاوتی بین نوجوانان آن زمان ونوجوانان این عصر وجود دارد؟!!)

 وصیتنامه شهید 12 ساله رضا پناهی

من عاشق خدا و امام زمان گشته‌ام و این عشق هرگز از قلب من بیرون نمی‌رود، تا اینکه به معشوق خود یعنی الله برسم و به حق که ما می‌رویم که این حسین زمان و خمینی بت‌شکن را یاری کنیم و به حق که خداوند به کسانی که در راه او پیکار می‌کنند، پاداش عظیم می‌بخشد. من برای خدا از مادیات گذشتم و به معنویات فکر کردم، از مال و اموال و پدر و مادر و برادر و خواهر چشم پوشیدم، فقط برای هدفم یعنی الله.

 

شهید رسول اصغر زادة سخاوت

تا آخرین قطرات خون و تا بر قراری پرچم لااله الا الله و پیروزی اسلام بر کفر و ادامه انقلاب تا ظهور امام عصر (عج) از پای ننشینید .

شهید محمد بروجردي


خدايا تمام اين خونها اينطور به ثمر برسد كه به اراده خودت اين انقلاب به انقلاب حضرت مهدي (عج) ملحق شود.

وصیت نامه ی شهید غلامعباس ارکیان فرزند محمد

امام زمان فرماندهی کل گروه ها است و می خواهد ببیند که یاران او چه می کنند گر چه امام زمان از داخل آنها بهترین گل را انتخاب می کند.

شهید 13 ساله کرجی - شهید محمودی

سعی کنید امام را یاری دهید و بیشتر به سوی جبهه ها روانه شوید و بدانید کمک به رزمندگان اسلام، کمک به لشکر امام زمان است.

شهید سید ابراهیم فرشباف :
... چه زیبا رهبر عزیز تر از جانم ، نائب بر حق حضرت مهدی (عج ) ، حضرت امام خمینی فرموده اند که تا زمانی که استکبار وجود دارد ، مستضعف باید خون بدهد و در این راه مقدس چه بکشد و چه کشته شود در نهایت پیروز است .
شهید علی فتاح زاده :
... من شهید شدم تا امت و ملت آماده تر شوند و راه ظهور هر چه زود تر امام عصر (عج) باز شود .

روحانی شهید غلام رضا علیزاده از: مشهد

من کاملا از روی آگاهی و بینش و درک صحیح و با اعتقاد کامل به این که به خاطر دفاع از آرمان همیشه جاوید تشیع و برای دفاع از مملکت امام زمان حجت ابن الحسن(ع) به جبهه می روم و شهادت در این مسیر را فوز عظیم می دانم بنابراین اگر افرادی درباره ماها که به جبهه می رویم سوءظن دارند بایددر عقیده خود تجدید نظر کنند.

محصل شهید محسن طحانی مزرعه نو از تهران

تمام مستکبران بدانند که ما تا جان در بدن داریم، دست ازاسلام و اماممان برنمی داریم و تا ظهور حضرت مهدی(عج) مبارزه می کنیم. شیعه نمی تواند ساکت باشد و ظلم را ببیند. مخالفان اسلام و آنهایی که با اسلام از سر ستیز وارد شده اند بدانند که ما تا زنده هستیم، نمی گذاریم که آن هابه خواب راحت بروند. کشته شدن در راه خدا افتخار ماست.

کفاش شهید محمد الهامی نژاد از سبزوار

من به خاطر اسلام و به فرمان مردی به جهاد رفته ام که نایب امام زمان(عج) است و جهادم برای حق و حقیقت و مبارزه با کفار است. شهادت،تولدی است برای زندگانی جاودانه و ای کاش، جان ها داشتم و بارها برای پیروزی اسلام بر کفر می جنگیدم. بدانید راه خیر و برکت و سعادت «شهادت »است.

محصل شهید محمد (کورش) مهاجر از تهران

ما گناهکاران درگاه خداوندی، ما سربازان خمینی، ما جانبازان حسینی،آگاهانه و با بصیرت کامل این راه را انتخاب کردیم و به ندای «هل من ناصر ینصرنی » خمینی لبیک گفته، و عاشقانه آغوش خود را برای استقبال ازشهادت گشودیم; چرا که عزت و شرف اسلام و آن امانت الهی که از شهدای بدر واحد و کربلا گرفته ایم تنها با جهاد و مجاهده در راه خداست که به مقصدنهایی خود که همان انقلاب حضرت بقیه الله الاعظم(عج) است می رسد.

پس، ای اهل دنیا و ای امت مسلمان، بدانید هجرت وسیله ما، جهاد سلاح ما، وشهادت سعادت ماست که حقیقتا رستگاری دو عالم در زیر شمشیرها و سنگرها به دست می آید.

شهید جعفر احمدی حمد گو

:از برادران عزیز تقاضا دارم که به هر قیمتی که شده از اسلام و قرآن دفاع کنند و پرچم انقلاب اسلامی را حتی شده با خون های مقدس خود برافراشته نگه دارند تا این انقلاب به صاحب اصلی اش حضرت مهدی (عج) سپرده شود تا با ایجاد حکومت جهانی ایشان شاهد آزادی کربلا و قدس عزیز باشیم .

شهید رضا مرتضی زاده :
... ای فرزند حسین (ع) و ای نائب بر حق مهدی موعود (عج) و ای امام عزیز ما آماده ایم . ما اهل کوفه نیستیم که شما تنها بمانید . مگر اینکه ما بمیریم تا شما تنها بمانید .

شهید محمد حسین سهرابی فر

توصیه ام به امت شهید پرور این است که الآن حسین زمان ندای هل من ناصرش همه جابلند است ، باید دل به خدا بست و به یاری اش شتافت تا انشاالله این انقلاب صحیح و سالم به صاحب اصلی اش تحویل داده شود .

شهید حسن اخلاقی

اگر ما خود را سرباز امام زمان (عج) می دانیم نباید در مقابل تجاوز دشمن ساکت بنشینیم . باید جهاد فی سبیل الله کرد و در راه خدا با مشرکان و متجاوزان ستیز کرد

 

انتظار فرج

 

شهید مهدی زین الدین


در زمان غیبت كبری به كسی «منتظر» گفته می‌شود و كسی می‌تواند زندگی كند كه منتظر باشد، منتظر شهادت، منتظر ظهور امام زمان(عج). خداوند امروز از ما همت، اراده و شهادت‌طلبی می‌خواهد.

خدايا شهداء در انتظارند ، مستضعفين در انتظارند ، مردم دنيا به تنگ آمده اند ....

 

طلبه شهید علی اکبر مازنی از نوکنده

«همه جا خدا و انسان تنهای تنها،همه جا خاموش و دهشتزا و «انسان تنها و بی همراه، کس نباشد تا بپرسدراه » اما انسان تنها نبود، با انتظار به سر می برد... انتظار حجت خدا...

آری حجت خدا راستی او کجا است؟...

کجاست آن که کژی ها و کاستی ها را به سامان آورد؟ آن که رسم ستم رابراندازد؟ .. . پرچم عدل را برافرازد؟ کجاست آن یادگار پیامبر و امامان؟

کجاست آن آرمان مطلوب حق پرستان؟ کجا است نابودکننده سرکشان و خودسران؟

کجاست ریشه کن کننده معاندان؟

کجاست انتقام گیرنده خون حسین سرور شهیدان؟ کجاست آن که پیشوایان فرمودند... شرار جرقه خون حسین از شرق زبانه کشد، رهبر این قیام وارث حسین «از قم » در جهان طلوع کند... زمینه ساز انقلاب جهانی او شود تا اوبیاید، او از خاندان ماست.. ..»

کارمند شهید سیدابوتراب میرشریفی از افجه

فرزندم مهدی، ای که انتخاب نام تو به خاطر عشق و علاقه ای بود که ازامام زمان(عج) در دل پدرت بود. ای که سعی کردم اولین کلمه ای که بر زبان تو جاری می شود کلمه «الله » باشد، در زمان من یعنی در زمانی که تو تنهاآهنگ کلمات را اجرا می کردی، و این کلمات را بیش تر از کلماتی که در بین کودکان مرسوم است آموخته بودی منظورم از این حرف ها این است که کلام وخط و حرکت تو با یاد خدا و ائمه اطهار آغاز شد از تو انتظار دارم ازمسیری که برایت تعیین کردم... منحرف نشوی.

دانشجوی شهید نجفعلی کلامی از تهران

شعله عشق به اهل بیت پیغمبر عزیز و عشق به ولایت و به امام زمان مهدی(عج) را همواره در وجودت فروزان دار و ملاک و معیار حیات و ممات خویش را جز این مپسند.

شهید غلام حسین جباری

 از خداوند متعال خواستارم که این انقلاب را به دست امام خمینی بدست امام زمان (عج) بسپارد . برای ملت ایران نیز پیروزی نهایی را خواستار می باشم .

شهید محمود دانشیار

برای فرج امام زمان(ع)، با گریه و اشک دعا کنید تا بیاید و به این ظلم ها پایان دهد و حکومت عدل الهی را به امید خدا در تمام جهان گسترده کند.
شهید اصغر وحیدی رضائی نیا

تعجیل ظهورحضرت مهدی (عج) و طول عمر رهبر انقلاب و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران را ازدرگاه خداوند متعال خواستاریم .

شهید عبد الرحمن هراتی

با سلام خالصانه به پیشگاه حضرت مهدی (عج)ناجی عالم هستی و یگانه عدالت گستر جهان امید دارم که در این عملیات ، خود آن حضرت فرماندهی لشکر اسلام را بر عهده گرفته و با تعجیل هر چه زودتر خود ، چشمان محرومان را به نور جمالش روشن نمایند .

شهید آوینی

چه روزگار شگفتی ! تاریخ آینده کره ارض ، بارور حوادثی بس شگفت است ، حوادثی که مجد و عظمت جهانگیر اسلام را در پی خواهد داشت و این همه را تنها کسی درمی یابد که منتظر است و بوی یار را از فاصله ای نه چندان دور می شنود و هر لحظه انتظار می کشد تا صدای «اناالمهدی» از جانب قبله بلند شود و او را به سوی خویش فرا خواند

شهید رسول اصغر زادة سخاوت :
... تا آخرین قطرات خون و تا بر قراری پرچم لااله الا الله و پیروزی اسلام بر کفر و ادامه انقلاب تا ظهور امام عصر (عج) از پای ننشینید .

شهید مقصود صدری انور :
... اگر جبهه بودید می دیدید که برادرانتان چگونه به سوی پیروزی و شهادت می شتابند و همگی شوق ملاقات قبر شش گوشه مولایشان را دارند تا با پیروزی های خویش قلب امام زمان (عج) را شاد کنند . فرمانده ما امام زمان (عج) است و لشکری که فرماندهش چنین شخصی باشد همیشه و در همه حال پیروز است .

شهید سید محمود برزگر :
… براران و خواهران حزب الله ، عزیزانم ، در عصر انتظار ، منتظران حضرت مهدی (عج) منتظران شهادت هستند و این شهادت است که خوبان امت محمد (ص) را انتخاب می کند . در عصر انتظار ، منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) سربازان امام زمانند که در جبهه های جنگ علیه استعمار جهانی می رزمند و زمینه ظهور مولای خویش را فراهم می سازند .



سفارش شهدا

 

وصیت نامه شهید رسول زینعلی


خداوندا تو را شکر می کنم که مرا به دین خود هدایت کردی و از نعمت جهاد بهره مندم ساختی تا بتوانم تو را بهتر بشناسم و از مشکلات و سختی ها راحتم ساختی تا به درگاهت نزدیک تر شوم.
خدایا اگر در این راه تقصیر و کوتاهی شده است که می دانم شده و وظیفه ام را به خوبی انجام نداده ام مرا ببخش و مورد فضل و کرم خود قرار بده...
وصیتم به امت شهیدپرور این است که همان طور که قبلاً در خط امام بودید سعی کنید که همیشه پشت سر او حرکت کنید و اوامر او را به گوش جان بشنوید زیرا اکنون رهبر ما نائب بر حق امام زمان (عج) هستند و لازم است که در این زمان که در غیبت کبری به سر می بریم از ایشان پیروی کنیم چنانکه ولایت او ولایت امام زمان (عج) و امیرالمؤمنین (ع) می باشد از خداوند متعال می خواهم که همیشه ما را از پیروان و شیعیان حضرت علی (ع) قرار بدهد.

 شهید حسین پور امینی

آخرین سفارشم به شما این است که مبادا توقع [زیادی] از جمهوری اسلامی ایران داشته باشید؛ بلکه باید توقع خود را پایین بیاورید. از کمبودها نهراسید و نگران نباشید. البته این یاری امام عصر(ع) است؛ چون صاحب اصلی این مملکت و این کشور، اوست. پس مبادا با توقعات خود، امام زمان(ع) را ناراحت کنید.

دومین وصیت نامه شهيد ابراهیم همت


 

ملت ما ملت معجزه گر قرن است و من سفارشم به ملت تداوم بخشيدن به راه شهيدان و استعانت به درگاه خداوند است تا اين انقلاب را به انقلاب حضرت مهدي(عجل الله تعالي فرجه الشريف) وصل نمايد و در اين تلاش پيگير مسلما نصر خدا شامل حال مومنين است.

امام مظهر صفا پاكي و خلوص و دريايي از معرفت است .فرامين او را مو به مو اجرا كنيد تا خداوند از شما راضي باشدزيرا او ولي فقيه است و در نزد خدا ارزش والايي دارد.


از طرف من به جوانان بگویید چشم شهیدان و تبلور خونشان به شما دوخته است، به پا خیزید و اسلام و خود را در یابید.

شهید جواد کریمی

در حق این حقیر دعا نمایید تا همراه با جهاد اصغری که در پیش گرفته و امید آنکه موردقبول حق تعالی واقع شود، در جهاد اکبر نیز که مبارزه با نفس اماره و مخالفت با هوی و هوسهای درونی است پیروز و موفق شوم. شاید هم در این راه توفیق شهادت یافتم. برادران عزیزم در حقم دعا کنید تا اگر انشاءالله این توفیق نصیبم شد شهادتم خالصانه و آگاهانه در راه الله باشد زیرا که زنده ماندن یا مردن مهم نیست بلکه مهم آن زنده مادن یا مردنی است که در جهت پیشبرد اسلام و فی سبیل الله باشد و مهم نیست که چه کاری می کنی، مهم آنست که در جهت پیروزی اسلام و در راه الله باشد.

شهید رضا فرجی :
... از همه برادران می خواهم که همواره از فرمان امام امت اطاعت و در اجرای آن کوشا باشند .زیرا فرامین ایشان زمینه ساز حکومت امام عصر (عج) می باشد .

شهید جواد کریمی

دوستان و برادرانم نماز شب را فراموش نکنید و در نیمه های شب از خدا بخواهید که درجهاد اکبر پیروز موفق بیرون آیید. از آن موقع که با خدای خود خلوت کرده اید. دعا برای طول عمر امام عزیزتان یادتان نرود. عاشقانه از خدا بخواهید تا خدا فرج امام زمانش را نزدیک گرداند.

شهيد جواد جليلي

از شما مردم مسلمان و دوستان و آشنايان تقاضا مي‌كنم كه با انقلاب به حالت سستي برخورد نكنيد انقلاب هدف بزرگي را دنبال كرده است

پاسدار شهید مجید داودآبادی از تهران

خطاب به برادران پاسدار: از دشمن هیچ باکی نداشته باشید و می دانم باکی ندارید و بدانید خدا پشت سر شما سربازان اسلام است و شما فقط سعی کنید که تمام کارهایتان در رابطه با خدا باشد و از خدا بخواهید هرچه زودتر ظهور ولی عصر(عج) را نزدیک کند و عمر این نایب ولی عصر(عج) راطولانی تر بگرداند; سعی کنید نیت ها پاک و خالصانه باشد و ان شاءالله تعالی پیروز هستید.

شهید محمد بروجردی

(ملت ایران )مقاومت را فراموش نكنند كه خداوند تبارك و تعالي بار سنگين انقلاب اسلامي را بر دوش ملت مسلمان ايران گذاشته است و ما را در آزمايش عظيم قرار داده است. اين را شهيدان بسياري بخصوص در اين چند سال اخير به در و ديوار ايران نوشته‌اند و اگر مقاومتهاي آنها نباشد همانطور كه امام فرمودند، بيم آن مي‌رود كه زحمات شهدا به هدر رود و اگر چه آنها به سعادت رسيدند و اين ما هستيم كه آزمايش مي‌شويم و ديگر اين كه با تجربه‌اي كه ما از صدر اسلام داريم، كه به خاطر عدم آگاهي مسلمين درس عبرت باشد، با دقت، كلمات اين روح خدا را كه خط او خط رسول خداست دقت كنند.

شهید باکری

عزیزانم اگر شبانه روز شکرگزار خدا باشیم که سرباز راستین و صادق این نعمت شویم خطر وسوسه درونی و دنیا فریبی را شناخته و حذر باشیم که صدق نیت و خلوص در عمل تنها چاره‌ساز ماست، ای عاشقان ابا عبدالله بایستی شهادت را در آغوش گرفت ، و گونه ها بایستی از حرارت و شوقش سرخ شود و ضربان قلب تندتر بزند . بایستی محتوای فرامین امام را درک و عمل نمائیم تا بلکه قدری از تکلیف خود را در شکرگزاری بجا آورده باشیم .

وصیت به مادر و خواهر و برادرانم و اهل فامیل ، بدانید اسلام تنها راه نجات و سعادت ماست ، همیشه بیاد خدا باشید و فرامین خدا را عمل کنید ، پشتیبان و از ته قلب مقلد امام باشید ، اهمیت زیادی به دعاها و مجالس یاد اباعبدالله و شهدا بدهید که راه سعادت و توشه آخرت است

شهید حاج صادق صدقی

تنها راه سعادت و حفظ شرافت و انسانیّت در پناه اسلام است و استمرار حرکت انبیاء دین التزام عملی به ولایت فقیه است از ولی امر اطاعت محض نمایید،مدافع انقلاب و اسلام و جمهوری اسلامی و روحانیت مبارز باشید و سرکوب کننده ظالمین و ملحدین و منافقین باشید .

 

شهید محمود دولتی

اکنون من به پیروی از خط سرخ آل محمد و علی(ع)این راه پر پیچ و خم را به رهبری امام خود می پیمایم و خوب می دانم که در این راه نقص عضو و اسارت و مردن(شهادت)وجود دارد ولی من این عوامل را جلو چشم خود دیده و با چشم باز این راه را ادامه می دهم باشد که با مرگ من اسلام زنده بماند و چون من در زندگیم هیچ خدمتی به اسلام نکرده ام شاید مرگم برای اسلام عزیز خدمتی بنماید و نیز هدف ما پیروزی اسلام است و من از خدا می خواهم در این راه برای من هر چه را مصلحت دانست عطا بفرماید.

«اللهم وفقنا لما تحب و تر ضاه»وهر چه را که خداوند برایم صلاح دانست و رضایت داشت به آن راضی می باشم.که:«الهی رضا به رضائک و تسلیماً لامرک»بالاخره این حرفها که ذکر شد خلاصه و بعضی از معتقدات من می باشد..اکنون پدر و مادر و خواهران و برادران من بدانید که تنها راه رهایی و پیوستن به انبیاء و اوصیاء همین راه می باشد پس پشتیبان ولایت فقیه باشید و نیز در این راه از هیچ چیز دریغ ننمائید.... همیشه پشتیبان روحانیّت در خط امام،قشری که رهبری جامعه انقلابی و اسلامی را تاکنون بعهده داشته و از عهدة همه گونه امتحانات الهی بر آمده اند باشید تا با این راه دشمن نتواند هچگونه ضربه ای به دامن اسلام و امام بزرگوارمان برساند.

سردار شهید علی یغمائی

برامت اسلامي بالاخص فرهنگيان است ؛ كه وارسته از اسارت فرهنگ انحرافي اعم از شرقي و غربي ، اسلام را در كلام ، حركت ، زندگي و شيوه اين ولي فقيه جستجو و با معرفت به خط امام كه عين حقيقت است درتربیت الهي فرزندان و دانش آموزان ، اين سرمايه عظيم و پر ارج كشور اسلاميمان مجّدانه فعاليت نمايند كه در اين صورت نصرت خداوند شامل حالشان و رحمتش عامل موفقيت و موفقيتشان عزت بخش خواهد بود

شهید اسلامی فر

ای کسانیکه به جبهه ها و این همه خونهای ریخته شده اهمیت نمی دهید دانا باشید که شهدا به این سادگی از شما نخواهند گذشت...

سردار شهید عباس کریمی


هميشه با توكل به خدا و توجه به ائمه معصومين(ع) و اطاعت از دستورات رهبر عزيز و عاليقدرمان بر دشمنان بتازيد تا آنها را از صفحه روزگار برداريد

شهید داوود قهاری مقدم :
... برادران و خواهران همیشه دعاگو و مطیع امام بزرگوار باشید و قدر این نعمت الهی را بدانید و همواره شکر گذار خداوند باشید که : خدایا از اینکه این نعمت بزرگ را بر ما ارزانی داشته ای از تو تشکر می کنیم که این نائب بر حق امام عصر (عج) را به ما داده ای .پس همواره باید دعا کنیم که : خدایا تا انقلاب و ظهور حضرت مهدی (عج) امام خمینی ، این بت شکن تاریخ را نگهدار . از همه شما عزیزان می خواهم که در نمازهایتان امام امت و رزمندگان اسلام و سربازان امام زمان را دعا کنید .

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #1727 عبدالرحمن 1396-12-22 13:00
به نقل از سعاح:


هر دو زیباکلام مشکل دارند ولی این برادر از اون برادر دیوانه بدتره چون داره گول میزنه مذهبی ها رو
نقل قول کردن
-5 #1726 کهنوش 1396-12-19 17:23
ای مروجان بی معرفتی اسلام دین درستیست شما بدعهدان خرابش می کنید شما قبل
حزب بازی باید الفبای اعتقادی یاد می گرفتید
متاسفم پیام امانت است چرا نمنتشریدی
لعنت به این مغالطان دین باز
ای دو صد لعنت بر این نامها باد
نقل قول کردن
+7 #1725 ع 1396-12-19 09:59
فقط ۹ روز دیگر به رجب باقی مانده [-O [-O [-O [-O [-O [-O
نقل قول کردن
+19 #1724 مهرداد/بچه مثبت 1396-12-19 00:55

مادر شهید حدادیان: پسرم میگفت میدانی آتش به اختیار یعنی چه؟ وقتی بین فرمانده و سرباز فاصله بیافتند ،فرمانده دستور آتش به اختیار میدهند!!




ان شاالله این مسیری که محمد حسین رفت پر رهرو باشه

خون شهید زاینده است ...

محمد حسین تو خونه دست میگذاشت رو سینه اش و برا حضرت آقا و میگفت جانم فدای آقا

بچم رو دیدید به چه صورت در آمده بود ، بچم صورتش سوراخ سوراخ شده بود ؛
من بعضی وقت ها که سر سجاده زیارت عاشورا میخواندم به امام حسین میگفتم من دوست داشتم کاش در عاشورا بودم و مانند آن کسی که جلو تیر ها می ایستاد باشم ، تا هر تیری می آمد با سر و صورت آنها را میگرفتم ، گفتم محمد حسین جان من ادعا کردم ولی تو اقدام کردی !
بچه من با صورتش تمام تیر ها رو گرفته بود ،
یه عمر من روضه اربا اربا رو شنیده بودم ولی امروز به چشم دیدم پسر من هم اربا اربا شده بود. اینها هر کدوم با هر چی که داشتند هر توانی داشتند محمد حسین رو زده بودند!

محمد حسین خودشو خرج کرد ؛ ما هم خودمونو خرج آقا مون میکنیم چه ارزشی داره جون ناقابلمون در مقابل آقامون ؛ محمد حسین های دیگه هم هستند خالصانه خودشونو خرج خواهند کرد برای آقا شون

وقتی دستم رو بردم بالا ، دستم آغشته به خون محمد حسین بود گفتم یا امام حسین هر وقت دستم را بالا بردم خالی بود ولی امروز با خون صورت پسرم که در دستمه میگم یا حسین ، من هیچ نبودم امروز پسرم به من عزت داد تا با خون پسرم بگویم یا حسین ، خیلی ازش ممنونم ، قربان قدم هایت که در این مسیر گام برداشتی ؛ الحمد الله که شهید ولایت شدی

پسر 22 ساله ام میگفت خدا کنه تا لحظه آخر این اعتقادامت مون رو تثبیت کنیم و حفظ کنیم بریم
امروز که جنازه اش را دیدم گفتم قربانت برم هر چی رو هم که نگفتی ثابت کردی.
با همه سوراخ سوراخ های صورتش من همان زیبایی و نور را در چهره اش میدیدم.

میگن با ماشین از روش رد شدن ؛ اگر نعل تازه زدن برای پسر فاطمه ، با ماشین از رو پسر من رد شدن ، رفتن و باز برگشتن از روش رد شدن!

این بی مروت ها نگفتن این پسر جوونه مادر داره ، مادرش میخواد ببینتش ، با چه رو و وضعیتی بینتش!

اقایان مسئول
پسر من تو سوریه سوراخ یوراخ نشده
پسر من تو شهرستان سوراخ یوراخ نشده
پسر من تو حاشیه تهران سوراخ سوراخ نشده
پسر من تو قلب تهران ، خیابان پاسدارن سوراخ سوراخ شده

چرا نیرو نداشتیم؟
چرا؟ وقتی رهبرش، آقاش گفته آتش به اختیار...
پسر من اومد بهم گفت میدونی چه وقت آتش به اختیار رو میگن؟
گفتم بگو عزیزم ، زمانی که بین فرمانده و سرباز فاصله بیافته ، فرمانده آتش به اختیار میده
سرباز هر جا احساس دفاع از ولایت کرد باید بره

بچه من با دست خالی رفته که اینطور سوراخ سوراخ شده!
چرا نیروی انتظامی اجازه دخالت با سلاح نداشته؟
میگن مقام بالا دستور داده که اینطور عمل کنند ، من میخوام بدونم این مسئولی که این شرایط رو میدیده چرا اینطور دستور داده ،
بحث یک روز دو روز نیست ، مدتهاست که وضع اینطوری هست ...
اقایان مسئول شما کجا بودید؟
این مملکت آتش به اختیار فراوان داره ؛ آقای مسئول اگر نمیتوانید اینها را جمع کنید به ما زنان میگفتید خودمان می آمدیم جمعش میکردیم ...

zz:
نقل قول کردن
+2 #1723 روزگرد 1396-12-18 15:50
یکی دیگر از طرح های ارائه شده برای مواجه با خطر شهاب سنگ ها که البته با مخالفان زیادی نیز رو به رو است، استفاده از بمب های اتمی برای نابودی این تهدیدات است. دانشمندان مرکز پژوهش سلاح های اتمی در لس آلاموس Los Alamos که یک مرکز مطالعاتی دولتی متعلق به آمریکا در نیومکزیکو محسوب می شود، در این زمینه اعلام کردند: خطر برخورد شهاب سنگ ها و تاثیرات مخرب آن بر روی شرایط زندگی در کره زمین بسیار جدی و واقعی است و به همین دلیل پژوهشگران باید در فکر چاره اندیشی برای مقابله با این تهدید بوده و امکان نابودی این شهاب سنگ ها یا امکان انحراف مسیر آن ها را پیش از برخورد با زمین فراهم کنند.

در همین راستا ، روبرت ویور Robert Weaver از پژوهشگران مرکز تحقیقاتی لس آلاموس در چکیده پژوهشی ارائه شده این تیم تحقیقاتی در جلسه سالانه اتحادیه ژئو فیزیک آمریکا که در سانفرانسیسکو برگزار شد، اعلام کرد: « هدف اصلی مطالعات ما ، بررسی تاثیر گذاری استفاده از انفجار اتمی جهت تغییر مسیر یا نابودی کامل اشیا آسمانی با خطر بالقو برای کره زمین است.» مخالفان طرح استفاده از سلاح های اتمی برای نابودی شهاب سنگ ها ادعا می کنند این مساله می تواند منجر به متلاشی شدن شهاب سنگ ها و ورود هزاران قطعه کوچک از بدنه آلوده به رادیو اکتیو آن به جو زمین است.

در هر حال موضوعی که مورد توافق همه دانشمندان این حوزه قرار دارد، بحث جدی بودن خطر برخورد شهاب سنگ ها با زمین است که برای مواجه با آن نیاز به همکاری همه جانبه کشورهای مختلف جهان وجود دارد زیرا در صورت بروز این فاجعه، کلیت حیات در کره زمین مورد تهدید قرار می گیرد. پیش بینی می شود بشر تا دهه آینده قادر به محافظت کامل از سیاره خود در برابر این تهدیدات باش.
نقل قول کردن
+2 #1722 روزگرد 1396-12-18 15:50
ثابت گارایف سرپرست تیم تحقیقاتی ومرکز طراحی موشک های ماکایو در سازمان فضائی روسیه در خصوص اهداف پروژه دفاع از کره زمین در برابر شهاب سنگ ها به وسیله موشک های بالستیک عنوان کرد: «این موشک های قاره پیما جهت ازبین بردن شهاب سنگ های نزدیک به زمین در ابعاد ۲۰ تا ۵۰ متری طراحی می شوند.» وی در ادامه ابزار امیدواری کرد در آینده با آزمایش این موشکها در مقابل شهاب سنگ آپوفیس که به عنوان خطری بالقوه در سال ۲۰۳۶ میلادی بر علیه کره زمین شناخته می شود ، کاربری و مفید بودن این سیستم اثبات شود.

این دانشمند روسی همچنین اظهار داشت که تامین سوخت این موشک ها از ۱۰ روز قبل از پرتاب موشک صورت خواهد گرفت و این موشکها با رسیدن به اوج نقطه فشار سوختی به حرکت در آمده و در این صورت مقابله با شهاب سنگ هایی که در فاصله چند ساعتی با برخورد به زمین قرار دارند مناسب نیستند.

او در ادامه توضیحاتش افزود: به دلیل وجود خطرات ناشی از شکسته شدن شهاب سنگ ها و برخورد قطعات آن با کره زمین استفاده از این موشک ها برای مقابله با شهاب سنگ های نزدیک به زمین همانند شهاب سنگ چلیا بینسک مناسب نخواهد بود، اما از این موشک های نسل جدید میتوان به عنوان قاتل شهاب سنگ های آپوفیس یاد کرد که طبق پیش بینی های انجام شده در سال ۲۰۳۶ میلادی به کره زمین برخورد خواهد کرد.

گفتنی است پیش از این اعلام شده بود موسسه ستاره شناسی آکادمی علوم روسیه با همکاری و مشارکت شرکت پژوهشی Kometa در حال اجرای پروژه ای به منظور شناسائی و مشاهده شهاب سنگ های آسمانی است . این مرکز رصدی و مشاهده کننده قادر است کلیه سنگ های سرگردان و شهاب سنگ هائی را که به سمت زمین حرکت می کنند و دارای ابعادی بیش از ۵۰ متر هستند شناسائی کند. قدرت دید این مرکز مطالعاتی و رصد خانه به اندازه فاصله میان سیاره زمین و خورشید است و از سوی دیگر این رصد خانه می تواند هر نوع شی دیگری را که دارای ابعاد بیش از ده متر باشد ، در نزدیکی مدار زمین شناسائی کرده و اخطار دهد. هدف از انجام این پروژه ، اجتناب از تکرار حادثه سقوط شهاب سنگ Chelyabinsk عنوان شده است و به همین دلیل ما از مراکز مهم تصمیم گیرنده روسیه در امور هوا و فضا از قبیل آژانس فضائی روسیه و مرکز مطالعات فضائی ملی انتظار داریم که از این پروژه حمایت کافی را انجام دهند تا ما بتوانیم این مرکز با اهمیت را جهت شناسائی شهاب سنگ هائی که برای زمین خطر ایجاد می کنند را راه اندازی کرده و به بهره برداری برسانیم.
نقل قول کردن
+2 #1721 روزگرد 1396-12-18 15:48
با مراجعه به وبسایت ناسا نیز شاهد این هستیم که تنها موردی که درباره شهاب سنگی با نام و مشخصات فوق منتشر شده است، متعلق به سپتامبر سال ۲۰۱۵ است که گویا شایعه ای مشابه در دنیای مجازی منتشر شده و ناسا در پاسخ به ان اعلام کرده است که روزهای اخیر بسیاری از وبسایت ها و وبلاگ ها خبری غلط را به نقل از ناسا عنوان کرده اند که بر اساس آن یک شهاب سنگ بزرگ قرار است کره زمین را نابود کند. در این بیانیه به روشنی این موضوع کذب محض خوانده شده و اعلام شد چنین داستانی حقیقت ندارد.

بر اساس گزارشی که ibtimes در این رابطه منتشر کرد نیز مشخص شد منشا این خبر از محاسبات اشتباه یکی از کارکنان ناسا، شروع شده است که بر اساس آن فردی به نام پاول چوداس (Paul Chodas) به طور غیر رسمی در این باره اظهار نظر کرده و گفته بود ممکن است این سیارک با زمین برخورد کند اما مرکز مطالعات و برنامه رصد اشیای نزدیک به زمین ناسا (NASA's Near-Earth Object Observations Program) به طور رسمی اعلام کرده است که هیچ گزارش و محاسباتی مبنی بر این که تهدیدی زمین را از جانب این سیارک یا هر شهاب سنگ دیگری تهدید کند وجود نداشته و احتمال تاثیرگزاری این سیارک در هنگام عبور از زمین طی بازه زمانی یکصد سال آینده بر سیاره ما کمتر از ۱ دهم درصد است.

از سوی دیگر سازمان های فضایی سایر کشورها نیز در این رابطه هیچ گزارشی منتشر نکرده و هیچ اخطاری درباره این موضوع از سوی هیچ مرکز فضایی منتشر نشده است. پاول چوداس در این رابطه گفت: «بدون شک اگر شی خطرناکی به سمت زمین درحال حرکت بوده و خطری از سوی آن زمین را تهدید کند، نه تنها ناسا بلکه تمامی آژانس های فضایی آن را ردیابی کرده و اطلاع رسانی درباره آن انجام خواهد شد.»


جای نگرانی نیست، دانشمندان از زمین محافظت می کنند
در مجموع باید اذعان داشت که هر دو گروه شهاب سنگ ها و خرده سیاره ها به طور بالقوه خطر بزرگی برای کره زمین محسوب شده و برخورد آن ها با سیاره زمین می تواند عواقب ناگواری در پی داشته باشد.

موضوع شناسائی و رصد سیارک ها و شهاب سنگ هایی که می توانند خطری بالقوه محسوب شوند بحثی مجزا از شایعات دنیای مجازی است و موضوع برخورد و مواجه با این تهدید مقوله دیگری است که ذهن دانشمندان را به خود مشغول کرده است. یکی از این طرح ها، استفاده از موشک های بالستیک قاره پیما است که قادر به از بین بردن شهاب سنگ های تهدید کننده زمین هستند.
نقل قول کردن
+2 #1720 روزگرد 1396-12-18 15:46
به نقل از پاسخ علمی:
احتمال برخورد شهاب سنگ یا دنباله داری به زمین:آژانس فضایی ناسا، شهاب سنگی را کشف نکرده است که طی 100 سال آینده از نظر حجم خود در تصادم با زمین بتواند عواقب فاجعه باری ببار آورد.

برخورد شهاب سنگ با زمین شایعه است؟

به تازگی شایعه ای جدید اما تکراری در دنیای مجازی منتشر شده است که بر اساس آن زمین در تاریخ ۱۲ بهمین بر اثر برخورد یک شهاب سنگ از بین خواهد رفت. در این یادداشت به بررسی این شایعه و داستان واقعی موجود در پشت آن می پردازیم.

سرپوش علمی - به گزارش سیناپرس،طی روزهای گذشته در فضای مجازی خبری منتشر شده است که بر اساس آن قرار است یک شهاب سنگ با نام NT7-2002 در اولین روز ماه فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی برابر با بهمن ماه سال جاری به زمین برخورد کرده و این موضوع منجر به نابودی حیات در کره زمین خواهد شد. این شایعه علاوه بر کانال های تلگرامی و صفحات مجازی حتی به دنیای نشریات و خبرگزاری ها نیز کشانده شده و اخباری به نقل از ناسا در خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه دیلی استار و ... نیز منتشر شد که با بازتاب هایی در رسانه های ایرانی نیز همراه بود. بر این اساس نوشته شده است که کارکنان ناسا تاکید کردند پایان جهان در این زمان آغاز می‌شود و جهان با نیرویی معادل انفجار ۳۰ میلیون بمب هسته‌ای نابود خواهد شد.

بدون شک اگر شی خطرناکی به سمت زمین درحال حرکت بوده و خطری از سوی آن زمین را تهدید کند، نه تنها ناسا بلکه تمامی آژانس های فضایی آن را ردیابی کرده و اطلاع رسانی درباره آن انجام خواهد شد.

در ادامه به این موضوع نیز اشاره شد که خبر مورد بحث تنها چهار روز در وبسایت ناسا بوده و سپس حذف شده است. باید در نظر داشت که این موضوع به طور کلی با منطق نسبتی نداشته و باید پذیرفت که سال ها است دنیای فضانوردی و مطالعات سیاره ای از انحصار آمریکا و شوروی سابق خارج شده و امروزه کشورهایی مانند چین، ژاپن، هندوستان، اعضای اتحادیه اروپا و .... هر کدام دارای تجهیزات بعضا پیشرفته تر از ناسا در حوزه مطالعات فضائی هستند که از ان میان تنها به دو نمونه تلسکوپ گالیله متعلق به اتحادیه اروپا و بزرگترین تلسکوپ رادیویی جهان که به چین تعلق دارد اشاره کرد. این مساله که موضوع به این مهمی تنها توسط ناسا کشف شده و سایر کشورها به کلی از آن بی خبر هستند، از هیچ منطقی پیروی نکرده و قابل پذیرش نیست. از سوی دیگر اخبار حتی در صورت برداشته شدن از روی سایت در حافظه سرور ها باقی مانده و قطعا بر فرض وجود چنین گزارشی از سوی ناسا، قطعا شواهدی از آن در سایر وبسایت ها و حافظه سرورهای اینترنتی باید باقی مانده باشد.
نقل قول کردن
+8 #1719 هعی 1396-12-18 15:29
حوادث غوطه شرقی و بازسازی مجدد تروریست ها و دخالت مستقیم ترکیه و سپس پیاده کردن ادوات نظامی آمریکا در اسرائیل و برگزاری رزمایش مشترک آیا همگی رمینه ای بر ورود ترکان در جزیره و رومیان در رمله نیست

صدای قرقیسیا بیش از هر زمانی به گوش می رسد !
نقل قول کردن
+4 #1718 سعاح 1396-12-18 14:53
به نقل از ناصر:
سلام
هر چه در تاریخ بررسی و کنکاش میکنیم ؛
جایی مشاهده نکردیم که به کسی به مالک اشتر ؛
یا سلمان فارسی ؛ یا ابوذر ؛ یا مقداد با آن همه مدارج بالای معنوی
دنبال القاب و عناوین باشند ، آن هم لقب خاص
امامت و پیش وند امام که هر لغت هر واژه ای دقیقآ مفهوم خاص خود رو دارد
و این بدعت آخرالزمان است
واقعا اگر کسی به مقامات عالیه برسد دنبال
این تملق دنیا خواهان نیست
خدا کمی فهم دهد

سلام

مصادیق که ذکر شد همه شون دوران امام معصوم زندگی میکردند و در حین امامت، حتی معصوم دیگری امام خوانده نمی شود چه برسد پیروانشان۔ غیر از معصوم لقب امام مترادف رهبر است ولاغیر۔
نقل قول کردن
+15 #1717 جدىد 1396-12-18 11:13
براى سلامتى و تعجىل و عدم تاخىر در ظهور امام زمان عليه السلام14صلوات -:as
نقل قول کردن
+5 #1716 رایحه ظهور 1396-12-18 09:50
توصیه مهدی محمدی به آشنا


در دنیایی که با یک سرچ ساده در سایت CTBT می توان فهمید ایستگاه های آن کجا هستند و چه می کنند، این بدترین شکل عملیات روانی است که یک دولت می تواند بکند.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:


صبر چند روزه برای اینکه که ببینیم دولت آقای روحانی "موضع درست" را درباره CTBT اتخاذ خواهد کرد یا نه، نتیجه نداد. امریکا ادعا کرده مجوزهای لازم برای ارسال تجهیزات جدید و قدرتمند ارسال اطلاعات را که قرار است در "ایستگاه های اندازه گیری" CTBT در ایران نصب شود، صادر کرده است.

دولت به جای اینکه این موضوع را تکذیب کند و تضمین بدهد که هرگز از چنین تجهیزاتی در ایستگاه های ایرانی CTBT استفاده نخواهد شد، از اساس این موضوع را که این ایستگاه ها در ایران کار می کنند، انکار کرده است!

در دنیایی که با یک سرچ ساده در سایت CTBT می توان فهمید ایستگاه های آن کجا هستند و چه می کنند، این بدترین شکل عملیات روانی است که یک دولت می تواند بکند.

آقای آشنا از من خواسته در این باره پرس و جوی بیشتر بکنم. من توصیه می کنم ایشان همین توصیه را به آقای قاسمی سخنگوی محترم وزارت خارجه بکند.

برخی دوستان پس از انتشار مطالب بالا نقل قولی از سرلشکر باقری رییس محترم ستاد کل نیروهای مسلح را برای من ارسال کرده اند که ایشان در آن نصب دو ایستگاه رصد CTBT در مراکز هسته ای کشورمان را تکذیب کرده اند. این تکذیب کاملا درست و دقیق است. ایستگاه های CTBT که در ایران نصب شده در هیچ تاسیسات هسته ای نیستند و هرگز نخواهند بود. این ایستگاه ها در کوه و بیایان نصب شده اند و مکان جغرافیایی آنها شناخته شده است.
نقل قول کردن
+3 #1715 حبیب 1396-12-18 09:45
به نقل از ناصر:
سلام
هر چه در تاریخ بررسی و کنکاش میکنیم ؛
جایی مشاهده نکردیم که به کسی به مالک اشتر ؛
یا سلمان فارسی ؛ یا ابوذر ؛ یا مقداد با آن همه مدارج بالای معنوی
دنبال القاب و عناوین باشند ، آن هم لقب خاص
امامت و پیش وند امام که هر لغت هر واژه ای دقیقآ مفهوم خاص خود رو دارد
و این بدعت آخرالزمان است
واقعا اگر کسی به مقامات عالیه برسد دنبال
این تملق دنیا خواهان نیست
خدا کمی فهم دهد

با سلام دوست عزیز منظورتون رو کامل بگید
اسامی که ذکر کردید در زمان حضور پیامبر و امام علی ع بودند و در زمان این بزرگواران درست هم نبود که لقب امام یا ولی فقیه داده بشه .کما اینکه مطالعه اتون رو بیشتر کنید و در مورد جناب زید فرزند امام سجاد بیشتر مطالعه کنید
نقل قول کردن
+17 #1714 عماد ۳۱۳ 1396-12-18 09:03
برای تعجیل در ظهور امام زمان پنج صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نقل قول کردن
-2 #1713 ناصر 1396-12-18 08:30
سلام
هر چه در تاریخ بررسی و کنکاش میکنیم ؛
جایی مشاهده نکردیم که به کسی به مالک اشتر ؛
یا سلمان فارسی ؛ یا ابوذر ؛ یا مقداد با آن همه مدارج بالای معنوی
دنبال القاب و عناوین باشند ، آن هم لقب خاص
امامت و پیش وند امام که هر لغت هر واژه ای دقیقآ مفهوم خاص خود رو دارد
و این بدعت آخرالزمان است
واقعا اگر کسی به مقامات عالیه برسد دنبال
این تملق دنیا خواهان نیست
خدا کمی فهم دهد
نقل قول کردن
+8 #1712 مهرداد/بچه مثبت 1396-12-18 02:23
امام خامنه ای: باید کاری بکنیم فرزندان حتما دست مادران را ببوسند ؛ زن باید در محیط خانواده محترم شمرده شود.



امام خامنه ای:13920221
زن اگر چنانچه در محیط خانواده، محترم و مکرّم شمرده بشود، بخش مهمّی از مشکلات جامعه حل خواهد شد. باید کاری بکنیم که بچّه‌ها دست مادر را حتماً ببوسند؛ اسلام دنبال این است. کما اینکه در خانواده‌های مذهبیتر و اخلاقیتر و نزدیکتر به مفاهیم مذهبی، اینها مشاهد میشود. فرزندان خانواده نسبت به مادر تکریم داشته باشند. هیچ منافاتی ندارد این تکریمِ نسبت به مادر، با آن حالت عاطفی و خودمانیگریای که بین فرزند و مادر وجود دارد؛ هیچ منافاتی ندارد؛ این احترام باید باشد؛ محترم باید باشد زن در درون خانواده.
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=22536
zz:
نقل قول کردن
+1 #1711 عبدالرحمن 1396-12-18 00:32
به نقل از رایحه ظهور:
بیانات روشنگرانه امروز امام خامنه ای در دیدار با مداحان :

اینکه ۴دختر فریب بخورند و روسری را بردارند، مسئله‌ی حقیری است
آن چیزی که من را حساس میکند این است که از دهان یک گروهی از خواص، مسئله‌ی «حجاب اجباری» مطرح می‌شود

رهبرانقلاب، امروز: پول‌های زیادی خرج می‌کنند، فعالیت زیادی می‌کنند، صدها رسانه را به کار می‌گیرند تابتوانند به طُرق مختلف روی هویت مستقل زن مسلمان اثرگذاری کنند.

این‌همه خرج و زحمت و فکر پشت سر این کار است اما #تلاششان_عقیم_است. نتیجه‌ی کارشان این است که چهار تا دختر در گوشه‌کنار فریب بخورند یا انگیزه‌های گوناگون پیدا کنند که روسری را بردارند که یعنی مثلاً ما چه شدیم.
همه‌ی آن تلاش نتیجه‌اش خلاصه می‌شود در این مسئله‌ی کوچکِ حقیر. تا اینجا مسئله‌ای نیست.

آن چیزی که من را حساس می‌کند این است که می‌بینید از دهان یک گروهی از خواص، مسئله‌ی «حجاب اجباری» مطرح می‌شود.

این معنایش این است که یک عده‌ای -ان‌شاءالله نادانسته- همان خطی را دنبال می‌کنند که دشمن نتوانسته با آن‌همه خرج آن را به نتیجه برساند. روزنامه‌نگار و روشنفکر و آخوند [هم] در آن‌ها هستند.

[می‌گویند] اینکه امام فرمودند «زن‌ها باحجاب باشند»، همه‌ی زن‌ها را نگفتند! حرف بیخود، ما آن‌وقت بودیم، ما خبر داریم.
امام در مقابل یک منکر واضحی که به‌وسیله‌ی پهلوی و دنباله‌های پهلوی [رایج شده بود] مثل کوه، محکم ایستادند.

حالا آقا می‌گوید این گناه که از غیبت بزرگ‌تر نیست، چرا شما برای غیبت کسی را تعقیب نمی‌کنید! انسان اینجا از عدم تشخیص رنج می‌برد.

ما...
این منطق که می‌گوید اجازه دهید مردم خودشان انتخاب کنند، خب برای شراب‌فروشی هم هست. این حرف را در مقابل همه‌ی گناهان بزرگ اجتماعی می‌توان گفت؛ این حرف شد؟

شارع مقدس بر حکومت اسلامی تکلیف کرده که مانع از رواج حرام الهی در جامعه بشود. حکومت اسلامی موظف است مقابل حرام و گناه بایستد. ۹۶/۱۲/۱۷

.......................
بیانات مبارک آقا رو مقایسه کنید با اقدام یه احمقی که برای دختری که در خیابان کشف حجاب کرده ، معاون خودش رو مامور پیگیری کرده!!




علاوه بر اعتدالیون منافق بدنیست موضع بهاریون رو در مورد فتنه میرزاخانی جست و جو کنید

www.dolatebahar.com/view-411442.html

با فیلترشکن وارد شوید B-)
نقل قول کردن
0 #1710 پاسخ علمی 1396-12-17 23:20
احتمال برخورد شهاب سنگ یا دنباله داری به زمین:آژانس فضایی ناسا، شهاب سنگی را کشف نکرده است که طی 100 سال آینده از نظر حجم خود در تصادم با زمین بتواند عواقب فاجعه باری ببار آورد.
نقل قول کردن
+2 #1709 هوشنگ 1396-12-17 22:30
جناب نتیاهو زیاد خودت را خسته نکن ما تازه داریم به انچه باید برسیم می رسیم شما هم بخوبی می دانید که ما تنها برای منطقه نیست که می جنگیم بلکه اینهمه شهید ندادیم که به چهار وجب جای دل خوش کنیم ما اصلا جایی را بنام خاک نمی شناسیم خاک ما تمامی دنیا است ماموریت ما فقط خاور میانه تنها نیست اینجا فقط سکوی پرش است داریم خودمان را گرم می کنیم تا بعدا بتوانیم انشالله تمامی کفر را سرنگون کنیم شما هم بی خود گلوی خود را پاره نکنید شما خود نیک می دانید که قدرت ایران تنها به خاور میانه ختم نمی شود وامریکا وهمه همپیمانان او را وحشت زده کرده است ودارند از خشم بخود می پیچند ما باید جهان را پر از عدل کنیم همانطور که امروز پر از ظلم شده است پر از فساد شده است پر از جنایت شده است پر از زورگویی شده امدند به ما می گویند نباید این موشک ها را داشته باشید نباید در منطقه دخالت کنید اما خودشان امدند در منطقه دخالت می کنند می گویند اگر می خواهید در منطقه دخالت کنید باید از ما اجازه بگیرید مگر منطقه مال شماست که این گو خوری را می کنید ما اگر خواستیم به امریکا بیاییم از شما اجازه می گیریم بقول رهبر انقلاب اما به نظر بنده حتی در مورد امریکا بهیچ وجه نبایداز او اجازه بگیریم وبصورت قوی وبدون اینکه از کسی اجازه بگیریم برویم وامریکا را تصاحب کنیم همین وهمچنین اروپا مگر کی هستند این ببو گلابی ها فکرهای باطله به سرشان زده خیال باطل می کنند حرکت بدی کردید سر جای خودتان شما را می نشانیم مگر دوره حسین فلی خانی است که برای ما خط ونشان می کشید ما که بنده گوش به فرمان شما نیستیم غلط زیادی کردید برای همیشه پرونده شما بسته می شود دیگر گذشت اون دوره که بچه پلو خور ها استا بودند
نقل قول کردن
+2 #1708 k 1396-12-17 22:06
در مورد رقص در شهرداری باید بگویم که اینها می خواهند هنجار شکنی کنند واین تازه اول کار است اینها رفتند برجام های مختلفی امضا کردند برجام صد وپنجاه صفحه است که فقط دو سه برگ را برای ما رو کردند بفیه دارد عملا اجرا می شود اما با اسم های مختلف همین رقص وان بی حجاب شدن دختران در خیابان انقلاب واین اشوب های دی وبهمن ولابد انطور که رهبر انقلاب می گویند اسفند این قصه سر دراز دارد بعضی می گویند اینها مثل بنی صدر هستند بنده می گویم اینها ملغمه ای از بنی صدر خاتمی بازرگان هاشمی وموسوی همه کسانی که در این دوران سی دو ساله بودند ونتوانستند غلطی بکنند امدند هم نقاط ضعف های خود را رفع کردند وامدند یک چیزی مثلا مردم پسند در ظاهر جلوه دادند وحالا دارند هر چه می خواهند می کنند وبصطلاع ترکتازی می کنند از هیچ کاری روی گردان نستند وهمه خلافی می کنند وکلا صدها روزنامه هم را اجیر کردند که از انها حمایت می کند در دوران بنی صدر فقط چند روز نامه بود که از بنی صدر حمایت می کرد الان چند صد روزنامه فضای مجازی وتلویزیون اینرنتی دارد اینها را حمایت می کند رفتند در پشت درب های بسته نشستند وهر چه توطئه بودند چیدند واسم انرا هم گذاشتند برجام
نقل قول کردن
+2 #1707 سعاح 1396-12-17 21:34
عبودیت: تنظیم نمودن امور تشریعی برمحور تکوین۔

[فهم بنده هست اگر دوستان نظر مخالفی دارند بفرمایند]
نقل قول کردن
+9 #1706 شاه بیکی 1396-12-17 21:00
سلام.
دوستانی که منتظر حضرت ولی عصر اروحنا فدای هستند خواهشمندم توجه فرمایند
در شرایط حاضر تاپیش از ظهور،
1- فقط و فقط اجراکننده دستورهای رهبری باشیم.
2-همه کسانی که باور به آقای احمدی نژاد دارند،در کمال ادب و صبر و با قدرت منتظر باشند.ودر این عشق و علاقه سستی نداشته باشند. هرکسی هم دچار گمان و دودلی شده و میشود با خلوص از درگاه الهی بخواهد که یاران حقیقی آقا را به او بشناساند.
3-رخدادهای پیش بینی نشده بزرگی در حال پدیدآمدن است که هرکسی را مضطرب و نگران و آشفته خواهد کرد.پس همواره به انجام به موقع نمازهای واجب و قرآن خواندن و دعای فرج و دیگر دعاها توجه ی کامل و انجام پیوسطه به آنها داشته باشیم.
4- بدون سختی کشیدن نمیشود به آسانی رسید و لازمه اینکار امتحان شدن ما است. اگر ما توان امتحان نداشتیم حق تعالی ما را در این زمان قرار نمیداد.
5- قدر زمانی را که درآن قرار داریم بدانیم.بی مورد حرف نزنیم.بیشتر سوت کنیم. کمتر بخوابیم و بخوریم وبیاشامیم.
به امید تعجیل فرج امام زمان جان.صلوات
نقل قول کردن
+4 #1705 سعاح 1396-12-17 20:04
بهروز شعیبی از چشمم افتاد با اون سریال م... گلشیفته اش۔
نقل قول کردن
+16 #1704 رایحه ظهور 1396-12-17 20:00


در سالروز میلاد مبارک ام ابیها ، حضرت زهرا(س)

و در صبح آدینه ای دیگر همنوا با ملائک و شهدا

برای ظهور مهدی فاطمه(عج) دعا می کنیم ....

ای دادخواه فاطمه(س) پا در رکاب کن...
نقل قول کردن
+4 #1703 بصیرت. 1396-12-17 19:22
به نقل از مجید:
سلام
با این مطالبی که آقای خشنودی از دکتر جباری گذاشتن دیگه صحبت‌از خنجر از پشت زدن به احمدی‌نژاد بی‌معنا به‌نظر می‌رسه. باید ترسید از این‌که جناب رئیس پیشین خودشون تبدیل به خنجری که از پشت فروخواهد شد نشده‌نباشند.


اقای احمدی نژاد هیچ صنمی با دکتر جباری ندارن
ایشون تاجایی که شنیدم دکتر جباری رو به دفترشون راه هم نمیدن
نقل قول کردن
-12 #1702 yay 1396-12-17 18:48
به نقل از رایحه ظهور:
روایتی از اقدامات مشکوک در قالب معاهده بین‌المللی؛
CTBT یا اسب تروا جاسوسی از برنامه موشکی ایران/ جانمایی تعجب‌آور سنسورهای خارجی در مناطق مرکزی تهران+عکس


کافی است محل در نظر گرفته شده برای سایت رصد امواج ناشی از آزمایشات هسته‌ای را که حوالی میدان انقلاب است، روی نقشه مشخص کرده و سپس فاصله آن را با نهاد ریاست جمهوری و سایر نهادهای حساس نظام بسنجیم

mashreghnews.ir/.../...

...............
واقعا عجیبه! اینها دیگه باید چیکار کنن تا ما بفهمیم که با دولتی جاسوس و طرفدار دشمن طرفیم!!! ؟؟

آقای سیجانی یعنی دولت جاسوسه وامام خامنه ای نمی دونه این توهین به رهبر نیست
ظریف برادر شهید باقری و....که مطمئنند رهبر چند بار ازشون تمجید کرده یا وزیر اطلاعات
که زیر نطر آقاست
شما قراره جناحی عمل نکنی چون منتظر جناح باز نیست همه را با یک چوب نمی راند
نقل قول کردن
+1 #1701 yay 1396-12-17 18:41
به نقل از نکته سنج:
ای کاش ایشون موضوع اون خانمی که گفته بود "چون دومیلیارد تومان پول ندادم اسمم از لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر تهران حذف شد" رو هم واضح و دقیق در مورد ایشون و خودشون اطلاع رسانی می کردند.

2میلیارد برا شورا عجب به خدا ون ریاست جمهوری را با100میلیون عوض می کنم
چه خبره در جمهوری اسلامی من این خانم را نمیشناسم خبری دیذم فکرکردم نیتش
خیره-این گند بریز بپاش بیت المال شروعش بیشتر از زیر عمامه رفسنجانی شروع شد
نقل قول کردن
+6 #1700 سعاح 1396-12-17 18:16
نقل قول کردن
+12 #1699 رایحه ظهور 1396-12-17 17:41
این هشدار را جدی بگیریم

بازگشت بندر بن سلطان، پدر تروریسیم دولتی-تکفیری عربستان، به هرم قدرت دربار آل سعود، دارای پیام مهمی در حوزه امنیتی برای ایران و کشورهای منطقه است.

«بندر بن سلطان» رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی آل سعود، طراح و مجری رسمی تروریسم دولتی عربستان در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، پاکستان، یمن، بحرین، مصر و ایران است که ید طولایی در رابطه بسیار نزدیک با مقامات اسرائیلی و آمریکایی دارد. وی از عاملان حمله آمریکا به عراق و از حامیان رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه علیه حزب الله بوده است. در این ارتباط روزنامه ایندیپندنت با استناد به سخنرانی «ریچارد دیرلاو» رئیس سابق سرویس جاسوسی انگلیس، در گزارشی نوشت : «بندر بن سلطان پیش از عملیات یازده سپتامبر سال 2001 میلادی در نیویورک به طور شفاهی به من گفت؛ «بلایی که نازی‌ها بر سر یهودیان آوردند بر سر شیعیان و علوی‌ها خواهد آمد.»

هم‌زمان با بازگشت «بندر بن سلطان» #اطلاعات نگران کننده‌ای از همکاری عربستان، اسرائیل و آمریکا برای نفوذ دادن تروریست‌ها به ایران و انجام اقدامات خرابکاری مشاهده می‌شود. ظاهرا این طراحی از #چهارشنبه_آخر_س ال شروع و در سال آینده، برای تغییر محاسبات ایران، باید به نقطه عطف خود برسد.

رضا سراج
نقل قول کردن
+13 #1698 رایحه ظهور 1396-12-17 17:24
بیانات روشنگرانه امروز امام خامنه ای در دیدار با مداحان :

اینکه ۴دختر فریب بخورند و روسری را بردارند، مسئله‌ی حقیری است
آن چیزی که من را حساس میکند این است که از دهان یک گروهی از خواص، مسئله‌ی «حجاب اجباری» مطرح می‌شود

رهبرانقلاب، امروز: پول‌های زیادی خرج می‌کنند، فعالیت زیادی می‌کنند، صدها رسانه را به کار می‌گیرند تابتوانند به طُرق مختلف روی هویت مستقل زن مسلمان اثرگذاری کنند.

این‌همه خرج و زحمت و فکر پشت سر این کار است اما #تلاششان_عقیم_ا ست. نتیجه‌ی کارشان این است که چهار تا دختر در گوشه‌کنار فریب بخورند یا انگیزه‌های گوناگون پیدا کنند که روسری را بردارند که یعنی مثلاً ما چه شدیم.
همه‌ی آن تلاش نتیجه‌اش خلاصه می‌شود در این مسئله‌ی کوچکِ حقیر. تا اینجا مسئله‌ای نیست.

آن چیزی که من را حساس می‌کند این است که می‌بینید از دهان یک گروهی از خواص، مسئله‌ی «حجاب اجباری» مطرح می‌شود.

این معنایش این است که یک عده‌ای -ان‌شاءالله نادانسته- همان خطی را دنبال می‌کنند که دشمن نتوانسته با آن‌همه خرج آن را به نتیجه برساند. روزنامه‌نگار و روشنفکر و آخوند [هم] در آن‌ها هستند.

[می‌گویند] اینکه امام فرمودند «زن‌ها باحجاب باشند»، همه‌ی زن‌ها را نگفتند! حرف بیخود، ما آن‌وقت بودیم، ما خبر داریم.
امام در مقابل یک منکر واضحی که به‌وسیله‌ی پهلوی و دنباله‌های پهلوی [رایج شده بود] مثل کوه، محکم ایستادند.

حالا آقا می‌گوید این گناه که از غیبت بزرگ‌تر نیست، چرا شما برای غیبت کسی را تعقیب نمی‌کنید! انسان اینجا از عدم تشخیص رنج می‌برد.

ما که نگفتیم اگر کسی در خانه روسری‌اش را مقابل نامحرم برداشت تعقیب می‌کنیم. آن کاری که در ملأ انجام می‌شود یک کار اجتماعی و تعلیم عمومی است و برای حکومتی که با نام اسلام آمده، تکلیف ایجاد می‌کند. حرام، کوچک و بزرگ ندارد.

حالا کسی در خلوت یک کار غلطی می‌کند، آن بین خود او و خداست؛ اما آنچه در مقابل چشم مردم است، حکومت اسلامی -مثل حکومت پیامبر و حکومت امیرالمؤمنین- وظیفه دارد در مقابل آن بایستد.

این منطق که می‌گوید اجازه دهید مردم خودشان انتخاب کنند، خب برای شراب‌فروشی هم هست. این حرف را در مقابل همه‌ی گناهان بزرگ اجتماعی می‌توان گفت؛ این حرف شد؟

شارع مقدس بر حکومت اسلامی تکلیف کرده که مانع از رواج حرام الهی در جامعه بشود. حکومت اسلامی موظف است مقابل حرام و گناه بایستد. ۹۶/۱۲/۱۷

.......................
بیانات مبارک آقا رو مقایسه کنید با اقدام یه احمقی که برای دختری که در خیابان کشف حجاب کرده ، معاون خودش رو مامور پیگیری کرده!!
نقل قول کردن
+9 #1697 روزگرد 1396-12-17 15:07
به نقل از صادق:

سرلشكر باقری: نصب دو ایستگاه رصد CTBT در دو نقطه از مراکز هسته‌ای کشورمان کذب است/کسی در خارج از كشور حق ورود به مراكز كشور ما را ندارد چه برسد به اينكه بخواهد ايستگاهی نصب كند.
@AkhbareFori

بهتر نیست به کانال های معتبر مراجعه کنی این خبرفوری ها همشون از معاندین هستند دروغ و مهملات زیاد میبافتد از جنس همون جیز نیوزنذ

مثل همون داستان ویلا و ترور جوانفکر که منتشر کردن

بعد یعنی مشرق الکی و روی هوا تیتر و اتهام زده ؟
نقل قول کردن
+9 #1696 هی روزگار 1396-12-17 15:02
به نقل از مرصاد:
سلام

تحلیل خوبی داشتید...کارنامه سیاه اصلاح طلبان پر از فتنه گری است سوابق این افراد نشان میدهد اعتقادی به ولایتمداری و تبعیت از ایشان ندارند.

کسانی که در فتنه 78و بار دیگر در فتنه 88 مقابل رهبر معظم ایستادند و اشک آقا را درآوردند چطور میتوانند بفهمند ولایتمداری یعنی چه؟ تعجبی ندارد عدم اعتقاد به ولایتمداری و تفکرات اباحه گری از این منافقان شنیده میشود و همصدا با رهبر فاسد و مریض العقل ری استارت از لغو حجاب و برداشتن روسری حمایت می کنند تا سد حجاب شکسته شود که اگر رخنه در آن بیفتد تا شکستن همه حریمها خواهد رفت...

یک روزی شعار میدادند انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است امروز هم شعار لغو حجاب اجباری پوششی برای این هدف است:حجاب بهانه است اصل نظام و اسلام نشانه است.

درباره اغتشاشات اخیر دراویش داعش مسلک که حمایت برخی چهره های اصلاح طلب را دارند اینجا را بخوانید
پرونده دراویش گنابادی از اشرافیگری وکشته سازی تا حمایت از کروبی/ وقتی بهترین فرد عالم نمی‌تواند قرآن بخواند! | پایگاه اطلاع رسانی رجا
rajanews.com/.../...

در مورد این نور علی مجذوب شاه و فتنه دروایش هم در جریانش قرار گرفتم در این مدت و قبلا هم سال 84 آن اتفاقات قم و شهرهایی مثل کدیور فارس و درگیری با مردم رهگذر و تمسخر روحانیت و مراجع و درنهایت خانقاهشان هم در قم تخریب شد اما فقط خواستم بیشتر راجع همین شعله ور شدن اغتشاشات اخیرشان و عللش بدانم و الا این ها از قماش همین بهایی ها هستند و سر در آخور انگلیس و غرب دارند در فرقه سازی و ارائه و عرضه دین جدید چه از زمان شاه که برخی ساواکی ها چون علم و بقیه از همین گنابادی ها بودند و نفوذی دربار و چه الان که این اقتضاحاتشان رو شد و مردم بیشتر این ها را شناختند که جه موجودات منجرف و ضد نظام و فاسدالاخلاقی هستند

مخصوصا من شیفته این قطبشان شدم با آن همه کرمات وصف ناپذیر و اعتماد به نفس والایش و اینکه حتی از او طلب ببخشش می کردند و او فی الواقع همان خدا و امام زمانشان هم هست و طرف آمد گفت آشیخ منو ببخش و اون هم گفت شتر دیدی ندیدی :))
نقل قول کردن
+10 #1695 هی روزگار 1396-12-17 14:51
به نقل از مرصاد:
سلام

تحلیل خوبی داشتید...کارنامه سیاه اصلاح طلبان پر از فتنه گری است سوابق این افراد نشان میدهد اعتقادی به ولایتمداری و تبعیت از ایشان ندارند.

%D9%86%D9%85%DB%8C

این رهبر ری استارتی ها و آمدنیوز همه از یه قماشند داعشی های فراری از طرفی مسیح علی نژاد اصلاحاتی که مامور کشیدن چادر از سر دختران ایرانی شده به بهانه آزادی و همون که واسه خاتمی آوزار بلبلی میخوند البته کانال تلگرامی همه این ها رو دارم کم و بیش و رصدشون میکنم مثلا همین علی نژاد که باز دیروز فراخوان بی حجابی داد و چند نفر در شهرهای محتلف روسری از سر برداشته و راحت توی حیابان و ملا عام قدم می زدند و کلیپ هایشان را هم با وقاحت کامل به او تقدیم می کردند تا همین روح .. زم و اراجیف و دروغ هایی که به نظام انتساب می کنند و جالب مضحکه دیگر اپوزیسون ها هم میشن و برای هم خط و نشون میکشن و اعلام جرم و شکایت می کنن

اراجیفشون بسیاره خودتون اهل کانال هاشون باشین پی میبرین از دروغ بافی های شاخ دار تا تلاش برای براندزی نظام و از همشون افراطی تر و قاطی تر این حسینی دلقک خودفروخته فراری که از روزی که فرار کرد و به دبی رفت و آن شوهای مبتذل و مسخره رو اجرا کرد تا وقتی که سر از آمریکا در اورد و مسئولان نظام رو به تمسخر و فحاشی گرفت کاملا در جریانش هستم تا به امروز که کلا هم موادی که میزنه قاط زیاد داره چون هر بار با یه جور شکل و قیافه و حزب و تحلیلی میاد اولش که خودشو سنی مذهب نشون میداد و از ابوبکر و بقیه به عنوان بزرگان اسلام یاد کرد تا بعد که حالش خراب تر شد و سر از شیطان پرستی و ری استارت در اورد و میگفت هر کی علیه شیطان با آن هم همه عبادت چیزی بگه ری استارتی ها میزنن دهنش تا نهایت که باز صوفی مذهب خودشو جلو داده و برخی فراخوان ها دادند در اغتشاشات ماه گذشته و اقدام به آتش زدن مساجد و حسینینه و مراکز بسیج کردند و همین دروایش هم توی اغتشاشات اخیر باز واسش کلیپ دادن که واست اتیش میزنیم و این خزعبلات تا در نهایت مصاحبش با شبکه های وهابی جون کلمه و اعلام همکاری با سازمان محاهدین و پادشاه عربسیتان جهت فلان احمق بازی ها در ایران و ... که پرداختن بهشون بیشتر شبیه جک و طنزخواهد بود

ولی ایشون هم مثل آقل نور علی اعتماد به نفس خاصی جدیدا پیدا کرده و همه اپوزیسون ها مثل رضا ربع پهلوی رو هم به چالش کشیده و مورد فحاشی و بی عرضگی حتی قرار داده و ادعای رهبری آینده ایران با وعده امپراطوری کورش کرده البته با چاشنی کروات و ری استارت و بقیه خزعبلاتی که خودوشو نشون داده تا حالا
نقل قول کردن
+6 #1694 روزگرد 1396-12-17 14:20
به نقل از رایحه ظهور:
روایتی از اقدامات مشکوک در قالب معاهده بین‌المللی؛
CTBT یا اسب تروا جاسوسی از برنامه موشکی ایران/ جانمایی تعجب‌آور سنسورهای خارجی در مناطق مرکزی تهران+عکس


کافی است محل در نظر گرفته شده برای سایت رصد امواج ناشی از آزمایشات هسته‌ای را که حوالی میدان انقلاب است، روی نقشه مشخص کرده و سپس فاصله آن را با نهاد ریاست جمهوری و سایر نهادهای حساس نظام بسنجیم

mashreghnews.ir/.../...

...............
واقعا عجیبه! اینها دیگه باید چیکار کنن تا ما بفهمیم که با دولتی جاسوس و طرفدار دشمن طرفیم!!! ؟؟

لذا کافی است محل در نظر گرفته شده برای این سایت را که حوالی میدان انقلاب است، روی نقشه تهران مشخص کرده و سپس فاصله آن را با نهاد ریاست جمهوری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، ساختمان مرکزی قوه قضائیه و البته دفتر رهبر انقلاب بسنجیم؛ نتیجه تعجب آور و صد البته تاسف آور است و به حدود 2 تا 3 کیلومتر بالغ می شود.

محل مشخص شده برای سایت IS29 در تهران با رنگ سبز و مناطق حساس نظام با رنگ آبی مشخص شده است
حالا به این مسائل عجیب و سوال برانگیز یک بحث دیگر را اضافه کنید که در ابتدا گزارش نیز به آن اشاره شد.

طبق قراردادی که با شرکت آمریکایی Hughes Network Systems مستقر در ایالت مریلند این کشور توسط سازمان CTBTO امضاء شده، بر مجموعه ای از تجهیزات مربوط به ارسال امواج، سیستم های بدون سیم و دیش های ماهواره ای برای رصد امواج لرزه ناشی از انفجار اتمی در ایران نصب می شود که این حرکت با موافقت دولت آمریکا نیز همراه شده است.

با این اوصاف، چگونه می توان باور کرد سیستم های حساس و خاص جمع آوری سیگنال های صوتی در قلب پایتخت کشورمان و نزدیک به اصلی ترین مراکز سیاسی و امنیتی نصب شود و کار آن کشف و رصد انفجارهای اتمی فرضی در صدها کیلومتر آنطرف تر و زیر زمین باشد؟ نهاد یا فرد متخصص معتمد داخلی امکان فنی و مجوز بررسی دقیق همه سنسورها، سامانه ها و تجهیزاتی که تاکنون در کشورمان نصب شده یا در این سایت های جدید مستقر می شود را خواهد داشت؟
نقل قول کردن
+5 #1693 نکته سنج 1396-12-17 14:09
به نقل از yay:
شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران: فردی فاکتوری به مبلغ دو میلیارد تومان را نزد شهردار یکی از مناطق می‌برد و می‌گوید؛ دو میلیارد تومان آش نذری پخته و توزیع کرده است. متاسفانه از اینگونه اقدامات در قالب کار فرهنگی و فاکتورهای این چنینی زیاد پیدا می‌شود. بر اساس این گفته‌ها، پیمانکار صورتحساب را بعد از تعویض مدیریت به شهردار جدید ارائه کرده است. ...


ای کاش ایشون موضوع اون خانمی که گفته بود "چون دومیلیارد تومان پول ندادم اسمم از لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر تهران حذف شد" رو هم واضح و دقیق در مورد ایشون و خودشون اطلاع رسانی می کردند.
نقل قول کردن
+7 #1692 مهران 1396-12-17 13:58
[quote name="رایحه ظهور"]افسوس‌که...!

گفت: شهرداری تهران به بهانه روز زن در برج میلاد و با حضور شهردار مراسم رقص و پایکوبی برپا کرده است!

اگر چند تا موضوع رو کنار هم بگذاریم خیلی جالب از آب در می آیند:
- حذف خدمات رسانی شهرداری تهران به زائران اربعین امام حسین علیه السلام بعد از آمدن مدیریت فعلی شهرداری تهران
- عدم شرکت شهردار تهران در این مراسم بر خلاف شهردار قبلی
- سیاه نمایی از مدیریت جهادی قالی باف و همکاران در طی 12 سال که اصلاح طلبان در مدت 120 هم نصف این خدمات را نمی توانند در تهران انجام دهند.
- شهردار شدن مخترع اصطلاح "املاک نجومی" برای به حاشیه بردن چپاول گران مفت خوار بیت المال با نام "حقوق بگیران نجومی".
- نداشتن هیچ سابقه اجرایی مهم عمرانی و شهری از جانب مدیریت فعلی و برکناری از سازمان میراث فرهنگی در دولت روحانی که نسبت به شهرداری تهران و حجم عظیم کارهای آن که مانند یک کشور کوچک است، قابل مقایسه نیست.
- برگزاری مراسم روز زن با رقص دختران کودک و نوجوان در حضور شهردار و سپس سخنرانی او بعد از این مراسم
و...
حالا جای یک سوال می ماند، آیا این مراسم با این اتفاقات ماههای اخیر در تبلیغات چی های غربزده و اصلاح طلب برای مخالفت با سنت الهی حجاب و عفاف به بهانه خائنانه "حجاب اجباری" مرتبط است؟ اصلا اینها جشن ولادت حضرت زهرا مرضیه سلام الله علیها را گرفتند که مظهر متعالی حجاب و عفاف و پاکدامنی تا قیامت است یا خدای نکرده روز 8 مارس غربی ها را جشن گرفتند!!!؟؟؟

u:313
نقل قول کردن
+7 #1691 سعاح 1396-12-17 13:52
در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛
جمعی ازمداحان و ذاکران اهل بیت(ع) با رهبر معظم اسلامی دیدار کردند

در آستانه سالروز ولادت ام‌الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها ، جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) از سراسر کشور صبح امروز (پنج‌شنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
leader.ir/.../...)
نقل قول کردن
+4 #1690 جواد 1396-12-17 13:32
به نقل از صادق:

سرلشكر باقری: نصب دو ایستگاه رصد CTBT در دو نقطه از مراکز هسته‌ای کشورمان کذب است/کسی در خارج از كشور حق ورود به مراكز كشور ما را ندارد چه برسد به اينكه بخواهد ايستگاهی نصب كند.
@AkhbareFori

وقتی تو تیم هسته ای جاسوس هست تو اونجا هم دوربین نصب می کنن. آقای باقری بهتره به جای تکذیب مستندات را نگاه کنه.
نقل قول کردن
+13 #1689 رایحه ظهور 1396-12-17 13:27
دو گروه هستند که در هرکاری به خطا می روند ، یا از این ور پشت بوم می افتند یا از اون ور ، یا کسی رو صددرصد قبول میکنند یا صددرصد رد ، یا سفید مطلقند یا سیاه مطلق ، یا می گن که کشور کلا فاسد شده و همه مسئولین دزد و رانت خوار هستند و به درد نخور ، یا می گن ، همه چیز گل و بلبله و همه چیز سرجاشه و فساد چندانی نداریم و .... راه درست اینه که درست و واقعی نگاه کنیم هرچیزی رو به اندازه خودش ببینیم نه بزرگنمایی کنیم نه کوچک نمایی ، کشور ما الحمدلله قدرت زیادی داره و به نسبت خودش پیشرفتهای بسیار خوبی بعد از انقلاب کرده ولی متاسفانه گرفتار برخی مسئولین دزد و مفت خور هم بوده که باز متاسفانه در این سالهای اخیر تعدادشون حسابی زیاده شده ، در هر سه قوه هم هستن ، در قوه مجریه که دارن به سمت جاسوسی و عامل دشمن شدن میرن! ولی در کنار این فسادها و ناهنجاریهای اگر درست نگاه کنیم نور مبارک ولایت نائب امام زمان عج امام خامنه ای و بسیجیان و پاسداران مخلص و مردم انقلابی هم هست که هنوز که هنوزه علی رغم این مشکلات کشور رو سرپا نگه داشته و برا همین هست که دشمنان ایران همه با هم متحد شدن برا نابودی انقلاب و البته کور خوندن ، اگه می خوایم به بیراهه نریم ، جهان و انقلاب رو از چشمان نائب امام زمان عج ببینیم و واقعا رهرو ولایت باشیم.

نقل قول کردن
+7 #1688 رایحه ظهور 1396-12-17 13:13
به نقل از صادق:

سرلشكر باقری: نصب دو ایستگاه رصد CTBT در دو نقطه از مراکز هسته‌ای کشورمان کذب است/کسی در خارج از كشور حق ورود به مراكز كشور ما را ندارد چه برسد به اينكه بخواهد ايستگاهی نصب كند.
@AkhbareFori


مراکز هسته ای که پلمپه و حتی بدون این دستگاهها 24 ساعته تحت رصد بارزسان آژانس

اونی که مهمه و مورد نظر مقاله مشرق هست این ایستگاه هست در قلب تهران و در جوار مراکز حساس نظام :



محل مشخص شده برای سایت IS29 در تهران با رنگ سبز و مناطق حساس نظام با رنگ آبی مشخص شده است

mashreghnews.ir/.../...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

» ابتدای نظرات (1727)