رایحه ظهور

آیت الله ناصری : ظهور بسیار نزدیک است ، 99 درصد علائم ظهور محقق شده اند ....

سخن ما این است که بر اساس علائمی که برای ظهور مشخص شده است، می‌توان دریافت که واقعه انقلاب جهانی آن حضرت، از نظر زمانی به دوران ما بسیار نزدیک است، چه قسمت عمده این علائم متحقق شده و شماری از آن‌ها نیز در حال وقوع و جریان است.

» ابتدای نظرات (3451)

 

چه مقدار از علائم ظهور تحقق یافته است/خواب پیامبر(ص) درباره ایرانیان

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) گفت: بخش عمده‌ای از علائم ظهور به تحقق پیوسته است، من خود، زمانی پیش از این به بررسی این علامت‌ها پرداختم و به وضوح دریافتم که نزدیک به 99 درصد از این علامت‌ها، پیش از این به وقوع پیوسته است.

 

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، تعلق گرفتن اراده حضرت حق به ظهور ولی عصر(ع) از پی فراهم آمدن شرایط و زمینه‌های مناسب برای آن، صورت خواهد گرفت.

این شرایط، در دوره‌ نهایی پیش از ظهور فراهم می‌شود و بر اساس شماری از روایات صادره از خاندان عصمت(ع)، این ایرانیان هستند که دست در کار زمینه‌سازی و فراهم آوردن شرایط مناسب برای ظهور خواهند برد و آرایندگان مقدمه برای آن دوره فرخنده خواهند بود.

آنچه در ادامه می‌خوانید مجموعه سخنرانی مهدویت آیت‌الله محمدعلی ناصری استاد اخلاق و مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)  پیرامون «ایرانیان، زمینه‌سازان ظهور» تألیف مجید هادی‌زاده است:

*ایرانیان زمینه‌سازان ظهور

به چند نمونه از این روایات بنگرید:

الف: محدث اهل سنت احمد بن حنبل به نقل از پیامبر اکرم(ص) آورده است:

«نزدیک است که خداوند متعال اطراف شما را از عجم آکنده کند، آنان همچون شیرانی هستند که اهل فرار نیستند، آنان همچون شما می‌جنگند و غنایم شما را تصاحب می‌کنند».

بر اساس این حدیث، می‌توان دریافت که پیامبر اکرم(ص) ایرانیان را در زمان ظهور، مردمانی شجاع که از سر ایمان، سر در راه یاری آن حضرت می‌نهند، دانسته‌اند؛ چه اینان از صحنه‌های کارزار فرار نمی‌کنند و هر چند در غنائم با اعراب شراکت می‌کنند، اما شرکت‌ آنان در جنگ به طمع غنیمت و تحصیل منافع مادی نخواهد بود.

ب: در تفسیر آیه شریفه: «وَآخَرِینَ مِنْهُمْ لَمَّا یَلْحَقُوا بِهِمْ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ» احادیثی چند وارد شده است، بنابراین احادیث، ایرانیان هستند که ملحق به مسلمانان عرب می‌شوند و نشان افتخارآمیز ترویج اسلام را بر سینه خود می‌نهند.

به این سه روایت که در شمار این روایات است، بنگرید:

- «أَصْحَابُ الْقَائِمِ ثَلَاثُمِائَةٍ وَ ثَلَاثَةَ عَشَرَ رَجُلًا أَوْلَادُ الْعَجَمِ»، اصحاب حضرت قائم سیصد و سیزده مردند، اینان همگی از تباری غیر عرب هستند.

- باز پیامبر اکرم(ص) فرموده‌اند: «لو کانَ الإیمانُ مُعَلَّقا بالثُّرَیّا لَنالَهُ رِجالٌ مِنَ الفارِسُ»، اگر ایمان به ستاره ثریا آویخته باشد، گروهی از ایرانیان آن را به دست خواهند آورد.

- عفان بصری از یکی از مکالمات خود با حضرت صادق(ص) این چنین یاد می‌کند:

حضرت صادق(ع) از من پرسیدند: آیا می‌دانی از چه رو شهر «قم» را قم نامیدند؟ گفتم: خدا و پیامبرش و شما آگاهید!

فرمودند: ‌«قم» را از این رو قم نامیدند که اهالی این شهر در اطراف حضرت حجت گرد خواهند آمد و به همراه او قیام خواهند کرد و او را ترک نمی‌کنند و همواره یاریگر ایشان خواهند بود».

- امیرالمؤمنین(ع) فرموده‌اند: «آفرین بر طالقان! چرا که خداوند را در این شهر گنج‌هایی است که از جنس طلا و نقره نیست، این گنج‌ها مردان با ایمانی هستند که خدا را آن گونه که شان اوست شناختند؛ اینان یاران مهدی در آخر الزمان هستند».

بنا بر حدیث شریف دیگری، صبحگاه روزی پیامبر اکرم(ص) در حالی که در میان یارانشان نشسته بودند فرمودند:

«شب گذشته، خواب دیدم که در مسیر صاف و همواری حرکت می‌کنم. پشت سر من هم دو دسته گوسفند سیاه و سفید در حرکتند، در طول مسیر گوسفندان سیاه کم کم پراکنده و کم و کمتر شدند، اما گوسفندان سفید همچنان به حرکت خود پشت سر من ادامه می‌دادند تا آنجا که دیگر هیچ گوسفند سیاهی نماند و تنها گوسفندان سفید به همراه من باقی ماندند، گمان می‌کنید که تعبیر این خواب چیست؟»

یکی از حاضران مجلس نیز تعبیر کرد که: «یا رسول‌الله! گوسفندان سیاه اعراب هستند که اندک اندک از کنار شما متفرق می‌شوند و گوسفندان سفید اشاره به ایرانیان دارد که همراه شما خواهند ماند و یاران شما خواهند بود».

در این حال، جبرائیل نازل شد و خدمت پیامبر اکرم(ص) عرض کرد: «خداوند بر شما سلام می‌فرستد و می‌فرماید: تعبیر خواب شما همین است،‌ عرب‌ها از اطراف اسلام پراکنده می‌شوند و ایرانیان برای حفظ آن باقی می‌مانند».

بر اساس این چند روایت، دیدیم که ایرانیان نه تنها در پایان دوران غیبت کبری زمینه‌سازان ظهور آن حضرت خواهند بود که در صدر اسلام نیز به عنوان مؤمنانی حقیقی شناخته می‌شده‌اند؛ همانگونه که در دوران ظهور نیز پای در رکاب یاری آن حضرت دارند و از صمیم جان در خدمت به ایشان می‌کوشند.

*نزدیک بودن زمان ظهور

در فرهنگ شیعی کسانی که وقت خاصی را برای ظهور آن حضرت مشخص می‌کنند، «وقاتون» خوانده شده‌اند و مکرراً دستور به تکذیب آنان داده‌اند؛ اکنون می‌افزاییم که بدون آنکه بتوان زمانی را برای ظهور آن حضرت مشخص کرد، تنها می‌توان گفت که بر اساس قرائنی، زمان ظهور آن حضرت نزدیک است.

بلافاصله تکرار می‌کنیم که  سخن ما این است که بر اساس علائمی که برای ظهور مشخص شده است، می‌توان دریافت که واقعه انقلاب جهانی آن حضرت، از نظر زمانی به دوران ما بسیار نزدیک است، چه قسمت عمده این علائم متحقق شده و شماری از آن‌ها نیز در حال وقوع و جریان است.

گذشته از این اما، شماری از کسانی که به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) بار یافته‌اند نیز بر این مطلب تأکید می‌کنند.

مدت‌ها پیش از این، یکی از صالحان روزگار شرف حضور در محضر آن حضرت را دریافت، در آن مجلس، گویا آخرین ذخیره الهی خطاب به آن مرد صالح فرموده بودند: «فرج من نزدیک شده است؛ دعا کنید که بدائی در این زمینه حاصل نشود»!

بدیهی است که آنچه نقل شد، نص کلام آن حضرت نیست؛ اما آنچه ایشان بر زبان آورده بودند مضمونی این چنین داشته است.

حال بر ماست که به مقتضای امر آن حضرت، دعا کنیم که برای خداوند بدائی حاصل نشود، و به زودی شاهد قیام فراگیر آن حضرت باشیم؛ اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب‌الزمان بمحمد و اهل بیت الطاهرین.

*شماره علائم ظهور و تحقق بخش عمده‌ای از آن

سنت خداوند متعال بر آن بوده است، که پیش از وقوع هر یک از وقایعی که در سرنوشت انسان‌ها تاثیری شگرف دارد، علائمی را ظاهر سازد. این علائم نشان‌دهنده نزدیک شدن و یا به وقوع پیوستن این وقایع است. در این شمار است علائمی که پیش از ولادت پیامبر اکرم(ع) ظاهر شد؛ خاموش شدن بتکده فارس - که چندین هزار سال آتش را در خود افروخته داشت-، خشک شدن دریاچه ساوه - که از عبادتگاه‌های زردشتیان بود- ، فرو ریختن چهارده کنگره از کنگره‌های کاخ کسرای زمان و ... در شمار این علائم بود.

این علامت‌ها به گونه همسو، نشان از فرو ریختن بنای شرکت و ستم داشت؛ چه این نشانه‌ها در دو بعد شرک عبادی و نیز شرک اجتماعی، نشان از اضمحلال این دو داشت؛ و به خوبی دلالت بر ظهور توحید عبادی و توحید اجتماعی در قالب دین اسلام و حکومت عدالت‌گرایانه پیامبر اکرم می‌کرد، شکافته شدن دیوار خانه کعبه به هنگام ولادت امیرالمؤمنین(ع) و نیز فریاد جبرائیل در آسمان که خبر از ولادت آن حضرت می‌داد نیز در همین شمار است.

برای واقعه شکوهمند ظهور - که بدون تردید در شمار مهمترین وقایع عالم هستی است و از این جهت با واقعه مبعث پیامبر اکرم(ص) همسری می‌کند- نیز علائمی است. این علائم به گونه پراکنده در روایات اهل بیت(ع) بیان شده است و شماری از دانشمندان شیعی نیز به جمع‌آوری آن پرداخته‌اند.

در اینجا می‌خواهیم اشاره کنیم که شماره این علائم از 800 علامت فراتر است، اکنون با تفحص و دقت نظر در آن‌ها، می‌توان دریافت که بخش عمده‌ای از این علائم به تحقق پیوسته است. من خود، زمانی پیش از این به بررسی این علامت‌ها پرداختم و به وضوح دریافتم که نزدیک به 99 درصد از این علامت‌ها، پیش از این به وقوع پیوسته است، در آن میان، تنها حدود 10 علامت-  که از علائم حتمیه نیز هستند و یک سالی پیش از ظهور متحقق می‌شوند-، هنوز ظاهر نشده‌اند.

یکی از این علائم، ظهور 28 پرچم در حوزه ممالک اسلامی است، گویا منظور از «پرچم» در این روایات، تشکیل حکومت و یا شبه حکومت‌هایی است که در این حوزه صورت می‌پذیرد، به هر حال، بنا بر آنچه در این نصوص ذکر شده است، در زمان نزدیک و بلکه پیوسته به زمان ظهور، 28 پرچم در میان منطقه مسلمان‌نشین جهان پدید می‌آید که از آن میان، سه پرچم در ایران خواهد بود و دو پرچم در شام و در هر یک از ترکستان و روم نیز یک پرچم ظهور خواهد کرد.

این حکومت و یا شبه حکومت‌ها، هر کدام داعیه‌دار اصلاح هستند و به جز سه نهضت بسیار قوی سفیانی، سید یمانی و سید حسنی خراسانی گویا بقیه دولت‌ها از قدرت چندانی برخوردار نیستند و از این رو مضمحل می‌شوند.

سفیانی در شمار مخالفان حضرت است و در مقابل او، سید یمانی - که با پیوستن سید حسنی لشگری بسیار قوی به دست خواهد آورد - در شمار یاران و یاری‌کنندگان ولی عصر(عج) خواهد بود.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

+1 #3451 محمد 1397-02-19 17:33
به نقل از بصیرت.:
سلام

شما نامه ی ۴۲ صفحه ای اقای احمدی نژاد رو‌خوندید؟
در اون نامه با واکاوی مشکلات و دلایلش راه حلهایی هم پیشنهاد شده

سلام دوست عزیز .خدا شاهده دوباره الان اون 42 صفحه رو چک کردم . ببینید خلاصه راهکارها نشون میده که به مغز کار نرسیده هنوز. مثلا در بخش اقتصاد اون مسائلی که مطرح شده با منبعش ما سالهاست بحث داریم وراهکار عملی دادیم این موارد تو نامه رو رهبر بی خبر نیست که. ببینید راهکار ناب مثل اون کلیپهای ترفند عالی میمونه و اگرمسلط به اینها باشید همین الان بهترین فرصت زمینه سازی از طریق رهبری ومردم هست .دیگه ازین ساده تر چجور بگم. البته تصدیق میکنم که تمام کلیات مطالب ایشون عموما درسته ولی نیاز به موارد جزئیتری هست که درعین جزئی بودن باعث تحولات عظیمی میشن مثل اون ترفندها که گفتم. شرایطی فراهم کنن من اقای احمدی نژاد رو مستقیم ببینم
نقل قول کردن
+3 #3450 بصیرت. 1397-02-19 12:53
به نقل از محمد:
برادرسعاح. دلیلش واضحه ومتاسفانه گله مندم که مجموعه جریان آقای احمدی نژاد دارن بی توجهی میکنن. دلیلش اینه که اکثر مردم دارن ازضعفهای سیستمی کشور رنج میبرن وخودشون اسیرن لذا الان نگرش پوپولیستی جواب نمیده. مثلث اقدام عبارته از رهبری ، مسئولین و مردم. مردم مبانی نظام سازی وتصمیم سازی رو اشراف ندارن وقدرت اجرائی ندارن. لذا بنده اینهمه داد زدم گفتم اقای احمدی نژاد از ظرفیت فعلی اش استفاده کنه و مبانی و تدبیر مورد نیاز برای تحقق رو زمینه سازی کنه متاسفانه گوش شنوایی ندیدم. در همون نامه ای که به رهبری نوشتند تقریبا چیزهاییکه شاید رهبر خودش بهتر میدونست کپی پیست شداین که طرح اقدام نیست. اقای احمدی نژادبیاد بیاد طرح عملی رو زمینه سازی کنه و از یاری رهبری ومردم بهره بگیره . بارها برخیها گفتن که ظاهرا اقای احمدی نژاد دارای بسیار هوشمندانه عمل میکنهولی من مخالفم چون مسائل بسیار واضحی هست که باید با رهبری ومردمدر میون گذاشت که تا الان بنده از دهان اقای احمدِینژاد نشنیدم. لذااین رو قبول ندارم. بهر حال امیدوارم این فرصت واین ظرفیت از بین نره.


سلام

شما نامه ی ۴۲ صفحه ای اقای احمدی نژاد رو‌خوندید؟
در اون نامه با واکاوی مشکلات و دلایلش راه حلهایی هم پیشنهاد شده
نقل قول کردن
+2 #3449 رایحه ظهور 1397-02-19 09:43
با سلام به دوستان عزیز

مقاله جدید سایت منتشر شد
نقل قول کردن
0 #3448 محمد 1397-02-19 09:35
به نقل از سعاح:
کاربران محترم سایت - مدعیان انتظار و بشارت ظهور ببخشید اما چرا در مورد ظلم به بقایی سکوت پیشه کرده اید؟ اگر پیرو راستین مولا امیرالمومنین علیه السلام هستید باید حق و ناحق رو بشناسید و شخصیات رو ملاک حق یا باطل قرار ندهید۔ فردا دیر است از ما گفتن بود!

#غربال_آخرین

برادرسعاح. دلیلش واضحه ومتاسفانه گله مندم که مجموعه جریان آقای احمدی نژاد دارن بی توجهی میکنن. دلیلش اینه که اکثر مردم دارن ازضعفهای سیستمی کشور رنج میبرن وخودشون اسیرن لذا الان نگرش پوپولیستی جواب نمیده. مثلث اقدام عبارته از رهبری ، مسئولین و مردم. مردم مبانی نظام سازی وتصمیم سازی رو اشراف ندارن وقدرت اجرائی ندارن. لذا بنده اینهمه داد زدم گفتم اقای احمدی نژاد از ظرفیت فعلی اش استفاده کنه و مبانی و تدبیر مورد نیاز برای تحقق رو زمینه سازی کنه متاسفانه گوش شنوایی ندیدم. در همون نامه ای که به رهبری نوشتند تقریبا چیزهاییکه شاید رهبر خودش بهتر میدونست کپی پیست شداین که طرح اقدام نیست. اقای احمدی نژادبیاد بیاد طرح عملی رو زمینه سازی کنه و از یاری رهبری ومردم بهره بگیره . بارها برخیها گفتن که ظاهرا اقای احمدی نژاد دارای بسیار هوشمندانه عمل میکنهولی من مخالفم چون مسائل بسیار واضحی هست که باید با رهبری ومردمدر میون گذاشت که تا الان بنده از دهان اقای احمدِینژاد نشنیدم. لذااین رو قبول ندارم. بهر حال امیدوارم این فرصت واین ظرفیت از بین نره.
نقل قول کردن
-10 #3447 احمدرضا خشنودی 1397-02-19 09:24
از کافکا به فلیسه
سانسورچی ها به بهشت نمی روند
نقل قول کردن
-5 #3446 احمدرضا خشنودی 1397-02-19 09:02
به نقل از خیبر110:
ببند دهن کثیفت رو . شما و اون اصلاح طلب های آشغال در فشار آوردن به رهبری هیچ فرقی ندارید
رهبری همون سال 92 اوایل زمزمه های مذاکرات گفت من به امریکا خوشبین نیستم ولی عیب نداره برید مذاکره کنید . چقدر اون زمان توی سخنرانی های متعدد تذکر داد امریکا قابل اطمینان نیست . چقدر بعدش که مذاکرات رو بهش تحمیل کردن شرط گذاشت و بهش عمل نکردن و کمال پر رویی گفتن بعضی از خط قرمز ها رو زیر پا گذاشتیم . حتی بعد از نقض عهد ها هم رهبری هزینه میداد و برای امریکا خط و نشون میکشید که امروز امدنیوز به مسخره حرف رهبری رو تکرار میکنه که اگر برجام رو پاره کردن ما آتشش میزنیم
گرچه این دولت خائن و بیعرضه با حرکت دیشبش نشون داد هرچقدر بهش تجاوز بشه بازهم برجام رو یک طرفه ادامه خواهد داد.
اقای سیجانی این چه وضعی هستش الان از بالا تا پایین نظرات فقط نظرات های سعاح و خشنودی صفحه رو پر کرده حداقل محدودیت نظر در طول روز بگذارید
یک صفحه از نظرات از بالا تا پایین فقط نظرات این دو نفر هستش!!! خیلی ها رو این دو نفر از سایت زده کردن.

از توهینت که بگذریم از کذب آشکارا نمی توان گذشت همه می دانند من فقط هفته ای یک روز در این سایت نظر می ذارم
درباب رهبری هم البته احمدی نژاد انقلابی نما بود که مذاکرات با آمریکا را در عمان و راس الخیم با لابی گری ولایتی مشاورش و حجازی رییس دفترش در 91 شروع کرد و زمینه چینی روی کار آمدن دولت غربگرا با تاییده دم آخرین روحانی توسط جنتی فراهم کرد ماست هم سیاه است فیل هم نوعی پرنده است تو هم راست گویی :)
نقل قول کردن
-11 #3445 احمدرضا خشنودی 1397-02-19 08:57
اینم از برادر پوتین منتظر نرمش های قهرمانانه در زمینه موشک بازی و ... هم باشید این فضاحت چنان گندش در آمده که از نرمش به قر و فر مبدل شده است
⭕️ سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه (لاوروف) در اظهاراتی اعلام کرده است، مسکو برای بررسی توافق الحاقی در ساختار توافق هسته ای آمادگی دارد و باید طرح فرانسه برای توافق الحاقی بر برجام را مورد بررسی قرار دهیم و روسیه منتظر پیشنهاد مدون گفت گو درباره توافق الحاقی است.

این اظهارات از جانب روسیه در حالی مطرح می شود که قبل از آن مقامات مسکو اعلام کرده بودند که با ایجاد تغییر در ساختار و محتوای برجام مخالف می باشند. اما با توجه به این موضع جدید مسکو، می توان گفت روس ها از مواضع قبلی خود در رابطه با برجام فاصله گرفته اند.

روسیه این اقدام را قبل از اعلام موضع رسمی ترامپ در رابطه با برجام انجام داده است تا مانع از فروپاشی این توافق شود. مسکو به خوبی می داند فروپاشی برجام منطقه غرب آسیا را با بحران های امنیتی رو به رو می کند که این شرایط منافع اقتصادی، نظامی و سیاسی روس ها در عرصه بین المللی و به خصوص منطقه خاورمیانه را با مخاطرات زیادی مواجه می کند.

به همین منظور روسیه هم وارد همکاری با اروپا و آمریکا شده است تا با بهره گیری از قدرت دیپلماسی شرایطی را به وجود آورند تا جمهوری اسلامی ایران را در رابطه ما مسائل موشکی و منطقه ای به پای میز مذاکره بکشانند.

و این سرانجام تمام حکومت های مردم گریز است
نقل قول کردن
+9 #3444 خیبر110 1397-02-19 08:28
به نقل از احمدرضا خشنودی:
در این گیر و دار نقش مبارک حضرت امام خامنه ای در به ثمر نشستن این فتح الفتوح و نرمش قهرمانانه را به آستان حضرتش و سایر امام پرستان عالم تبریک می گویم

ببند دهن کثیفت رو . شما و اون اصلاح طلب های آشغال در فشار آوردن به رهبری هیچ فرقی ندارید
رهبری همون سال 92 اوایل زمزمه های مذاکرات گفت من به امریکا خوشبین نیستم ولی عیب نداره برید مذاکره کنید . چقدر اون زمان توی سخنرانی های متعدد تذکر داد امریکا قابل اطمینان نیست . چقدر بعدش که مذاکرات رو بهش تحمیل کردن شرط گذاشت و بهش عمل نکردن و کمال پر رویی گفتن بعضی از خط قرمز ها رو زیر پا گذاشتیم . حتی بعد از نقض عهد ها هم رهبری هزینه میداد و برای امریکا خط و نشون میکشید که امروز امدنیوز به مسخره حرف رهبری رو تکرار میکنه که اگر برجام رو پاره کردن ما آتشش میزنیم
گرچه این دولت خائن و بیعرضه با حرکت دیشبش نشون داد هرچقدر بهش تجاوز بشه بازهم برجام رو یک طرفه ادامه خواهد داد.
اقای سیجانی این چه وضعی هستش الان از بالا تا پایین نظرات فقط نظرات های سعاح و خشنودی صفحه رو پر کرده حداقل محدودیت نظر در طول روز بگذارید
یک صفحه از نظرات از بالا تا پایین فقط نظرات این دو نفر هستش!!! خیلی ها رو این دو نفر از سایت زده کردن.
نقل قول کردن
-11 #3443 احمدرضا خشنودی 1397-02-19 08:19
به نقل از جواد:
تو یه چیز با روحانی مشترک هستی

که به عمد خرابکاری می کنید و می خواهید خرابکاری هاتونو به نام رهبری و نظام به مردم نشان بدهید.

کور خوندید.

اگر رهبری موافق این برجام بود با 10 شرط در زیرش امضا نمی کرد.


امثال تو که چشمت با نژاد پرستی و پان ترکی کور شده انتظاری نیست که به نور حقیقت بینا شود
نقل قول کردن
-9 #3442 احمدرضا خشنودی 1397-02-19 08:13
در عین تجلیل از . انقلابی های فرزند نظام حمله به انقلابی نمایان
ایشان افزودند: این افراد بجای آنکه سیاست خود را «دینی» کنند، برای رسیدن به اهداف پَست و حقیر سیاسی، دین خود را با سیاسی کاری همراه کرده اند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: این افراد، بی ملاحظه و بدون در نظر گرفتن خدا و دین و انصاف، در جهت اهداف دشمن سخن می گویند و به قیمت ناامید کردن مردم و نسل جوان، دشمن را شاد می کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: کسانی که دیروز همه امکانات کشور در اختیار آنها بود و کسانی که امروز همه امکانات مدیریتی کشور را در اختیار دارند، حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند و علیه کشور سخن بگویند بلکه باید پاسخگو باشند، ضمن آنکه مردم آگاه هستند و اینگونه رفتارها در آنان تأثیرگذار نخواهد بود.ایشان خاطرنشان کردند: اینکه فردی مکرر، دستگاهها یا قوای مختلف را مورد حمله و تهمت قرار دهد، هنر نیست زیرا هر کودکی می تواند با یک سنگ، شیشه ای را بشکند، هنر آن است که انسان خدا را در نظر داشته باشد و منطقی حرف بزند و از سخن گفتن برای هوای نفس و جهات شخصی و دستیابی به قدرت پرهیز کند چرا که خداوند بابت هر سخنی از انسان سؤال و مؤاخذه خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه «انقلابی‌نمایی» غیر از «انقلابی‌گری» است، گفتند: انقلابی گری کار سختی است زیرا پایبندی و تدین لازم دارد و نمی شود که انسان در یک دهه همه‌کاره کشور باشد و در دهه بعد، تبدیل به مخالف‌خوان کشور شود.
آنچه انقلابی نمایان در خشت خام می دیدند
نقل قول کردن
+11 #3441 جواد 1397-02-19 08:10
به نقل از احمدرضا خشنودی:
در این گیر و دار نقش مبارک. تبریک می گویم

تو یه چیز با روحانی مشترک هستی

که به عمد خرابکاری می کنید و می خواهید خرابکاری هاتونو به نام رهبری و نظام به مردم نشان بدهید.

کور خوندید.

اگر رهبری موافق این برجام بود با 10 شرط در زیرش امضا نمی کرد.
نقل قول کردن
-13 #3440 احمدرضا خشنودی 1397-02-19 08:04
در سخنرانی در حرم مطهر رضوی (1394.1.1): «مسئولان و هیأت مذاکره‌کننده در مقابل تحمیل‌ها و زورگویی‌های آمریکا کوتاه نخواهد آمد و با ایستادگی در این آزمون بزرگ موفق خواهند شد». «نه مسئولان و نه هیأت مذاکره‌کننده و نه ملت ایران، مطلقاً زورگویی‌های آمریکا را قبول نخواهند کرد.»
در دیدار مسئولان نظام (1394.4.2): «بنده هیئت مذاکره‌کننده را - همین دوستانی که این مدّت این زحمات را بر دوش گرفته‌اند - هم امین میدانم، هم غیور میدانم، هم شجاع میدانم، هم متدیّن میدانم؛ این را همه بدانند. اکثر حضّاری که اینجا تشریف دارید، از محتوای مذاکرات خبر ندارید؛ اگر شما هم از محتوای مذاکرات و جزئیّات مذاکرات و آنچه در مجالس میگذرد مطّلع بودید، به بخشی از آنچه بنده گفتم، حتماً اذعان میکردید. من البتّه علاوه‌ی بر اینها، بعضی از این دوستان را از نزدیک می‌شناسم، بعضی را از دور با سوابقشان می‌شناسم؛ اینها مردمانی هستند متدیّن و امین؛ اینها امینند؛ قصدشان این است که کار کشور را پیش ببرند، گره را باز کنند و دارند تلاش میکنند برای این کار. انصافاً غیرت ملّی هم دارند، شجاعت هم دارند، در مقابل یک تعداد کثیری از کسانی قرار میگیرند - که حالا نمیخواهم تعبیرِ متناسب واقعی را بکنم، چون گاهی تعبیرهایی هست که واقعاً شایسته‌ی آن تعبیرند امّا خب، مناسب نیست که ما به زبان بیاوریم - و انصافاً در مقابل آنها با شجاعت کامل، با دقّت کامل مواضع خودشان را بیان میکنند، دنبال میکنند و تعقیب میکنند»
نقل قول کردن
-3 #3439 ......... 1397-02-19 08:01
به نقل از سعاح:
کسانی که با روی ناشسته شون به هر کامنت بنده خروار امتیاز منفی میدهند ولایت مداران قلابی اند چون ولی اصلی شان روح فقید غریق استخر فرح پهلوی می باشد نه آقا حفظه الله۔

به قول رهبرتون آب رو بریز همونجا که میسوزه
نقل قول کردن
-11 #3438 احمدرضا خشنودی 1397-02-19 07:59
البتّه ما به تیم مذاکره‌کننده‌ما ن اعتماد داریم. مطمئنّیم یقیناً آنها به دست‌اندازی به حقوق کشور و حقوق ملّت و کرامت ملّت راضی نخواهند شد و اجازه نخواهند داد که چنین کاری انجام بگیرد.

در دیدار اعضاى مجمع عالى بسیج مستضعفین (1393.9.6): «هیئت مذاکره کننده‌ى ما حقّاً و انصافاً پرتلاش و جدّى هستند؛ ایستادگى میکنند، با منطق حرف میزنند، زیر بار حرف زور نمیروند، دارند کار میکنند؛ این را هم همه توجّه داشته باشند. حالا جزئیّات و آنچه را در این گفتگوها میگذرد، غالباً مردم مطّلع نیستند؛ نه، با جدّیت، با منطق، با دلسوزى دارند کار میکنند و منطقى هم عمل میکنند». «یکى از افراد هیئت مذاکره‌کننده چندى پیش حرف خوبى زد، گفت اگر به توافق هم نرسیدیم، آسمان به زمین نمى‌آید، دنیا به آخر نمیرسد؛ خب، نشود. حرف درستى است. ما آن‌چنان که حالا آنها خیال کردند، ضرر نمیکنیم؛ تصوّر کردند که اگرچنانچه چنین بشود، چنان خواهد شد؛ نه، راه حل وجود دارد، راه حل همین اقتصاد مقاومتى است»
نقل قول کردن
-10 #3437 احمدرضا خشنودی 1397-02-19 07:53
رمان 1984 جزو آن دسته از رمان های است که هر انسانی باید قبل از مرگ بخواند اما قبل از مزرعه حیوانات را بخوانید تا در حین خواندن 1984 زمین را گاز نزنید
بخش های از این شاهکار
وینستون نوشت: اگر امیدی وجود داشته باشد، به طبقه کارگر است. اگر امیدی وجود داشت باید در طبقه کارگر جستجو می‌شد. زیرا فقط آن جا، در میان خیل عظیم توده‌هایی که مورد بی‌توجهی قرار گرفته بودند و هشتاد و پنج درصد جمعیت «اوشنیا» را تشکیل می‌دادند، امکان داشت نیرویی برای نابودی حزب ظهور کند. حزب از درون نمی‌توانست متلاشی شود، اگر دشمنی هم داشت، دشمنانش راهی برای گردآمدن یا حتی شناخت یکدیگر نداشتند
کارگران اگر به قدرت خود پی می بردند فقط کافی بود بلند شوند و مثل اسبی که مگس ها را از خود می راند تصمیم بگیرند و فردا صبح حزب را متلاشی کنند
نقل قول کردن
+1 #3436 عبدالرحمن 1397-02-19 07:28
به نقل از سعاح:
کسانی که با روی ناشسته شون به هر کامنت بنده خروار امتیاز منفی میدهند ولایت مداران قلابی اند چون ولی اصلی شان روح فقید غریق استخر فرح پهلوی می باشد نه آقا حفظه الله۔


اگر برای رضای خدا فعالیت میکنی به منفی و مثبت چکار داری؟

اربابت احمدی نژاد هم به محض اینکه دید دور دورش نیست اینطور به همه گذشته اش پشت پا زد

تو عمل مشخصه کی ولیش کیه
نقل قول کردن
-6 #3435 سعاح 1397-02-19 07:17
کسانی که با روی ناشسته شون به هر کامنت بنده خروار امتیاز منفی میدهند ولایت مداران قلابی اند چون ولی اصلی شان روح فقید غریق استخر فرح پهلوی می باشد نه آقا حفظه الله۔
نقل قول کردن
0 #3434 سعاح 1397-02-19 07:12
پایان #برجام ، دستاورد دولت بی عرضه #حسن_روحانی امشب توسط رییس جمهور #آمریکا اعلام شد

* به گزارش دولت بهار، پیشنهاد دهندگان شروع مذاکرات ( در سال 91) ، مذاکره کنندگان، حامیان مذاکرات، تصویب کنندگان بیست دقیقه ای برجام، توجیه کنندگان مذاکرات، منتقدان قلابی (که بعدها برجام را توافق متوازن نامیدند) ، مسولان مذاکرات، وزیر امور خارجه و رییس دولت - حسن روحانی - حتما باید بابت سرمایه های ملی که بر باد رفت و آبرو و عزت ایران که به بهانه برجام به بازی گرفته شد، به پیشگاه ملت و تاریخ پاسخگو باشند.

* باید پاسخ دهند که تاسیسات هسته ای که خون بهای شهدای والامقام بود، به چه بهایی نابود شد و در قلب آن ها بتن ریخته شد؟

* باید پاسخ دهند که پول هایی که بعد از امضای برجام آزاد شد، کجا خرج شد و چرا هیچ بهبودی در وضع اقتصادی مردم ایجاد نکرد؟

* باید پاسخگو باشند که چرا در آستانه مرگ برجام، قیمت دلار سه هزار تومانی به نزدیک هشت هزار تومان رسیده ، در حالی که مذاکرات با آمریکا با توجیه بهبود وضع اقتصادی و معیشتی مردم و رفع تحریم ها صورت گرفت.

* برجام تجربه تلخی در حافظه تاریخی ملت ایران است و این سوال همچنان باقی است که با وجود مخالفت رییس جمهور وقت با مذاکرات مستقیم با آمریکا (به گواه معاون حسن روحانی) این مذاکرات با کدام توجیه آغاز شد و چه کسی پاسخگوی خسارت محض وارد آمده به سرمایه و عزت و آبروی ملت بزرگ ایران خواهد بود؟
____________________________________________________________________

دولت بهار/ #حسن_روحانی: برای مردم #آمریکا متاسفم که گرفتار رئیس جمهوری شدندکه حیثیت آنها را زیر سوال برده است۔

* آقای روحانی! آیندگان نیز برای وضعیت امروز مردم #ایران، تاسف خواهند خورد۔
نقل قول کردن
+3 #3433 نهاندست 1397-02-19 06:56
از سال 92 تا به الان از هر کسی این سوال رو می پرسم جوابی بهم نمی ده
شورای نگهبان و شخص جنتی مگر شیخ حسن روحانی رو نمی شناختن؟
چرا تایید صلاحیتش کردن؟!!
چرا سال 96 دوباره تاییدش کردن؟
آدمی که نشون داده که یک ذره عقل نداره.
یعنی آدم عاقل این طور حرف نمی زنه.
این آقا تنها یک معیار داشته و داره برای حرکت.
مخالفت تمام و کمال با رهبر.
من غیر از این چیزی ازش ندیدم.
به نظرم رهبری مجبوره دوباره از خودش هزینه کنه.
جمهوری اسلامی یقین دارم وارد یک مسیر بی بازگشت شده.
یا نابودی
یا اتصال به ظهور.
دیگه نمی شه نظام رو در حالت معلق اداره کرد.
نقل قول کردن
+2 #3432 سعاح 1397-02-19 06:23


لینک دانلود:
uplod.ir/kfm8lf43yjl4/dkp.mp4.htm
نقل قول کردن
-6 #3431 سعاح 1397-02-19 06:18
نقل قول کردن
-4 #3430 سعاح 1397-02-19 06:14
نقل قول کردن
-7 #3429 سعاح 1397-02-19 06:13
نقل قول کردن
-4 #3428 سعاح 1397-02-19 06:11


#کدام_ولی؟!
نقل قول کردن
-4 #3427 سعاح 1397-02-19 06:09
نقل قول کردن
-8 #3426 سعاح 1397-02-19 06:08
نقل قول کردن
-1 #3425 سعاح 1397-02-19 06:07
نقل قول کردن
-2 #3424 سعاح 1397-02-19 06:04
نقل قول کردن
-2 #3423 سعاح 1397-02-19 06:00
نقل قول کردن
-6 #3422 سعاح 1397-02-19 05:58
رصد دشمن

هآرتض نوشت: سوریه اسرائیل رو مقصر حمله علیه پایگاه ایرانی در دمشق دانسته است که حاوی موشک علیه اسرائیل بوده۔ اسرائیل برای حمله جوابی ایران خودشو آماده کرده است۔

نقل قول کردن
0 #3421 سعاح 1397-02-19 05:50
قضیه خیلی ساده است: مقاومت هزینه بر است اما عزت می آفریند ولی عقب نشینی ذلت بار میباشد همراه با وعده های تو خالی۔
نقل قول کردن
-4 #3420 سعاح 1397-02-19 05:48
نقل قول کردن
-3 #3419 سعاح 1397-02-19 05:48
پ۔ن:
دولت فعلی هیچ وقت اجازه نخواهد داد که ایران از اسرائیل انتقام تیفور و حما رو بگیرد چون اگر چنین شد دیگران نیز از برجام کوفتی خارج خواهند شد۔

#یمن_جیبوتی
نقل قول کردن
-1 #3418 سعاح 1397-02-19 05:42
بازی دوسرباخت استکبار جهانی علیه ایران ادامه دارد

مواضع دولت روحانی بعد از خارج شدن ترامپ از برجام نشان میدهد که یا ایشون شمه ای از سیاست خارجه نبرده است یا یک معاند نظام تمام عیار و مدافع منافع دشمنان می باشد۔ چون از این به بعد قضیه از دو حالت خارج نیست:

1۔ برجام بدون آمریکا ادامه خواهد یافت و در نتیجه تحریمهای جدید بر قبلی اضافه میشود به علاوه همه تعهدات برجامی که آقایون مفت و مجانی پذیرفته اند اعم از نظارت طولانی مدت فوق العاده وغیره۔ این یعنی فلج کننده دوآتشه۔

2۔ دیگران یکی پس از دیگری {از انگلیس آغاز می شود} از برجام خارج خواهند شد تا ایران در افکار جهانی محکوم به همان مزخرفاتی بشه که ترامپ و نتانیاهو اذعان شو دارند۔

در هر دو صورت فوق برد برای دشمنان است و باخت برای ایران۔

در ضمن مواضع فعلی دولت نااهلان و نامحرمان یک خطر خیلی بزرگ دیگری نیز وجود دارد و آن اینست که در میان 'هیئت امنا' رهبری فقط از یک رای برخوردار هستند و نمی شود مطابق میل ایشان برجام آتش زده بشه۔ خلاصه پیامی که میگوید رهبری تنهاست!

حالا مدعیان ولایت مداری و خود خفن پندارها بفرمایند طوری شعار بدهند که صدایشان گوش فلک رو کر بکند: تکبیر! ... از شما به یک اشاره ... ما اهل کوفه نیستیم ...
نقل قول کردن
-1 #3417 سعاح 1397-02-19 05:29
نقل قول کردن
-4 #3415 سعاح 1397-02-19 05:22
نقل قول کردن
+4 #3414 ناظر سپیده 1397-02-19 03:12
چقدر رهبر گفت نقد ندید نسیه بگیرید!
الان بتن ریختن و تعطیل کردن و شناسایی کردن و رفتن! برگشتیم سرجای سال 92
این خسارات رو کی باید جبران کنه؟ اصلا اطلاعات درز کرده قابل جبران هست؟
قطعا این فرار داد هم مثل قرار دادهای دیگه در تاریخ ماندگار شد
و البته مردم هم در این اتفاق بی تاثیر نبودن

یه نکته نگران کننده دیگه هم اینه که داریم به جام جهانی نزدیک میشیم!
همزمانی این تصمیم با این رویداد اتفاقیه؟
نقل قول کردن
0 #3413 ناظر سپیده 1397-02-19 03:08
روحانی میگفت بعضی ها فکر میکنن یه منقل کنارشون هست برجامو میندازن توش
نمیدونست که با تف کردن هم میشه برجامو به اتش کشید
سردار ظریف کجاست ؟
کسانی که دلواپسهای این قرارداد بی در و پیکر رو به جهنم فرستادن برن درشون بیارن
الان دیگه همه دارن میلرزن
خخخ
جای تاسف داره که همه منافع ما به وجود امریکا در برجام ربط داره بقیه کشور ها مثل زالو فقط شدن صادر کننده کالا به ایران. حالا امریکا رفته و روحانی میگه به اجرای برجام ادامه میدیم !!!
داداش چی رو ادامه میدی؟
کاش تبلیغات انتخاباتی سال گذشته یک بار دیگه از تلویزیون برای مردم پخش بشه مردم یه بار دیگه ببینن نامزدها چی گفتن
مردم !!!! یادتان هست ؟!......
نقل قول کردن
+5 #3412 ناظر سپیده 1397-02-19 03:00
روحانی قبل از برجام:
یه عده اومدن میگن میوه برجام کو؟ حالا نرسیده که
روحانی بعد از خروج ترامپ از برچام:
امریکا هیچ یک از تعهداتش رو اجرا نکرده!!

روحانی قبل از برجام:
بریم با کدخدا ببندیم
بعد از برجم:
یک موجود مزاحم از برجام خارج شد
@-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد