رایحه ظهور

تدارک مقدمات ظهور منجی و آمادگی صهیونسم برای فاجعه آفرینی

 

يهود معتقد است كه مسيحا  هنوز ظهور نكرده است و عيسى مسيح (ع)، پيامبرى دروغين بوده و مسيحا در پى احداث سومين معبد سليمان‏ظهور مى‏كند و احداث معبد سليمان از مقدمات ظهور اوست. سال هاست كه دولت اسراييل در حال آماده‏سازى مقدمات لازم جهت ساخت سومين معبد سليمان در اورشليم است و تمام مقدمات ساخت معبد توسط خاخام هاى يهودى مهيا شده است.

» افزودن نظر جدید

يهود معتقد است كه مسيحا  هنوز ظهور نكرده است و عيسى مسيح (ع)، پيامبرى دروغين بوده و مسيحا در پى احداث سومين معبد سليمان‏ظهور مى‏كند و احداث معبد سليمان از مقدمات ظهور اوست.

سال هاست كه دولت اسراييل در حال آماده‏سازى مقدمات لازم جهت ساخت سومين معبد سليمان در اورشليم است و تمام مقدمات ساخت معبد توسط خاخام هاى يهودى مهيا شده است. اما آن گونه كه در كتاب «سفر اعداد»  قسمت نوزدهم آمده است، قبل از شروع عمليات ساخت معبد، بايد مراسم تطهير انجام شود و براى انجام آن مى‏بايست گوساله ماده سرخ مويىقربانى گردد.

بر اساس تعليمات يهود، اين گوساله مى‏بايست سرخ موى و بدون هيچ عيب و نقصى باشد و هيچ گاه يوغى بر آن بسته نشده باشد و گوساله‏اى‏ نزاده باشد. گوساله در هنگام قربانى حتماً بايد 3 ساله باشد.

به همين دليل در طى پنجاه سال گذشته يهوديان و صهيونيستها به منظور آماده‏سازى مقدمات بناى معبد سليمان در پى پرورش گوساله سرخ‏موى هستند. اما هنوز مشكل ديگرى پا برجاست، و آن اين است كه محل قربانى و سوزاندن گوساله كه در نزديكى كوه زيتون قرار دارد به طور كامل‏تحت كنترل تشكيلات خودگردان فلسطين است. به همين دليل دولت اسراييل طى چند ماه اخير تلاش گسترده‏اى را به منظور تخليه اين منطقه از ساكنان غير يهودى شروع كرده است.

بر اساس عقايد يهود به دليل اين كه در اين منطقه غير يهوديان ساكن بوده‏اند، قبل از اجراى مراسم قربانى مى‏بايست تطهير شود

در طى چند دهه اخير يهوديان در نقاط مختلف جهان، با استفاده از دانش ژنتيك اقدام به اصلاح نژادى گاو براى توليد گوساله سرخ موى كرده‏اند و گزارش هاى متعددى در باره تولد گوساله مذکور از سوئد، سوئيس، تگزاس، مى.‏سى.‏سى.‏پى و اسراييل منتشر شده است.

از سوى ديگر جريان مسيحيان صهيونيست كه در آمريكا شكل گرفته است، عقيده دارند ويرانى مسجدالاقصى و ساخت معبد سوم سليمان به‏جاى اين مسجد، شرط ظهور حضرت مسيح (ع) است و بدون ساخت معبد سوم سليمان، مسيح هرگز ظهور نخواهد كرد. لذا از چند سال پیش حفریهای وسیعی در زیر بیت النقدس به بهانه یافتن اشیاء تاریخی یهود و در اصل برای تخریب آغاز کرده اند تا با اولین زلزله ضعیف طبیعی بیت المقدس خودبخود تخریب شده و معبد ساخته شده در زیر بیت المقدس که چند ماه پیش یکی از اعراب اسرائیلی حتی بطور مخفیانه از این معبد ساخته شده فیلمبرداری کرده بود  ، خودنمایی کرده و مقدمات اعمال بعدی برای ظهور مسیح فراهم شود.

لازم به ذکر است که یهودیان افراطی مدتهاست در ابتدای هر ماه خود را برای تخریب بیت المقدس آماده می کنند و بعید نیست که در آینده نزدیک توسط نفوذیهایی که در ارتش و نیروهایی امنیتی دارند بتوانند به این هدف دست یابند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد