رایحه ظهور

"مسجدالاقصی در آستانه تخريب"

 
شیخ تیسیر تمیمی با اشاره به اینکه حفاریهای رژیم اشغالگر اسرائیل زیر پایه‌های مسجدالاقصی همچنان ادامه دارد، از خطر فروپاشی و ریزش مسجدالاقصی با کوچکترین ضربه خبر داد و گفت: اینک مسجدالاقصی معلق در هوا است.
» افزودن نظر جدید

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شیخ تیسیر تمیمی قاضی القضات فلسطین و رئیس شورای عالی قاضیان شرعی با اشاره به اینکه حفاریهای مستمر زیر مسجدالاقصی و همچنین گشایش زیرگذر زیر پایه های آن زمینه های تخریب و فروپاشی کامل مسجدالاقصی را به دنبال دارد، گفت: پس از مجروح شدن 17 دانش آموز فلسطینی در اثر فروپاشی کف کلاسی در نزدیکی مسچدالاقصی، خطر فروپاشی مسجدالاقصی بیش از پیش به چشم می خورد.

وی با اشاره به اینکه فروپاشی بخشهای مختلف در اطراف مسجدالاقصی ناشی از دامنه گسترده حفاریهایی است که صهیونیستها در زیر مسجدالاقصی به آن مشغول هستند، افزود: این مدرسه که تخریب شده کمتر از 100 متر از مسجدالاقصی فاصله دارد که نشانه گسترش بی امان فعالیت صهیونیستها است.

شیخ تمیمی افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل با استفاده از مواد شیمیایی بسیار قوی صخره های سخت و خاکهای زیر مسجدالاقصی را از بین می برند تا مسجدالاقصی را از بین برده و بتواند موهومات خود را جایگزین کنند، به طوری که اینک مسجدالاقصی معلق در هوا است و خطر فروپاشی آن با تلنگر و زمین لرزه ای وجود دارد.

وی با بیان اینکه یهودی سازی قدس به سرعت پیش می رود، تصریح کرد: فعالیتهای گسترده یهودیان افراطی در شهر قدس، همچنین ساخت بیش از 3 هزار و 500 واحد مسکونی و اخراج شهروندان قدس از این سرزمین نشانه یهودی سازی قدس به شمار می رود.

قاضی القضات فلسطین با تأکید بر اینکه مسجدالاقصی با همه دیوارها، قبه ها، درها، فضا و محیطش به مسلمانان چه در شرق و چه در غرب متعلق است، افزود: یهودیان در آن هیچ حقی ندارند .

تمیمی افزود: صهیونیستها مسئول کامل عواقب دردناکی هستند که در مسجدالاقصی و شهر قدس انجام می گیرد. از این رو از مسلمانان جهان خواست تا از سازمانها و نهادهای بین المللی بخواهند حفاریها و تعرض به مسجدالاقصی را که بخشی از عقیده آنها است، متوقف کنند

قابل ذكر است صهيونيستها اعتقاد دارند با تخريب بيت المقدس و بناي معبدي در جاي آن ، موعود و منجي آنها آشكار خواهد شد و نبرد نهايي(آرماگدون) آغاز مي شود.

رجانيوز ۱۵/۱۱ /۸۷

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد