رایحه ظهور

پيام تهديد آميز هاشمي يا شمشير سبز شكسته ؟!

هاشمي با دعوت از موسوي براي حضور در جلسات هيئت مديره و مسئولين دانشگاه آزاد در نظر دارد چه پيامي براي نظام و مسئولين آن بفرستد؟ چند سالي است كه دولت عدالت محور براي كشيدن دانشگاه خودمختار آزاد به زير قوانين كشوري نبرد سنگيني را آغاز كرده است. منادي عدالت در اين نبرد سنگين نه با دانشگاه آزاد كه با تماميت مافياي بزرگ زر و زور و تزوير درافتاده است ، قبل از انتخابات 88 اين رويارويي ، يك بار به آتش بس كامل انجاميد و بفرموده دكتر احمدي نژاد علت آن اين بود : « در قضيه دانشگاه آزاد آقا فرمودند ، دست نگه داريد ،  (اگر جلوتر رويد) اينها در قضيه هسته اي براي ما مشكل درست مي كنند.

» ابتدای نظرات (236)

 

پيام تهديد آميز هاشمي يا شمشير سبز شكسته ؟!

هاشمي با دعوت از موسوي براي حضور در جلسات هيئت مديره و مسئولين دانشگاه آزاد در نظر دارد چه پيامي براي نظام و مسئولين آن بفرستد؟ چند سالي است كه دولت عدالت محور براي كشيدن دانشگاه خودمختار آزاد به زير قوانين كشوري نبرد سنگيني را آغاز كرده است. منادي عدالت در اين نبرد سنگين نه با دانشگاه آزاد كه با تماميت مافياي بزرگ زر و زور و تزوير درافتاده است ، قبل از انتخابات 88 اين رويارويي ، يك بار به آتش بس كامل انجاميد و بفرموده دكتر احمدي نژاد علت آن اين بود : « در قضيه دانشگاه آزاد آقا فرمودند ، دست نگه داريد ، (اگر جلوتر رويد) اينها در قضيه هسته اي براي ما مشكل درست مي كنند. اين آتش بس ادامه داشت تا اينكه انتخابات سرنوشت ساز 88 رقم خورد و مافياي قدرتمند زيادخواه در طي آن با شكستي سنگين روبرو شد و در آستانه اضمحلال تمام سرمايه هاي خود و به اميد وادار كردن نظام به تسليم و گردن نهادن به خوسته هاي زورگويانه اش ، فرمان اغتشاش و آشوب را صادر كرد.

شكست آشوبها ، ضعف مافيا و خيز دولت مكتبي براي آزادسازي دانشگاه آزاد!

هرچند پايتخت ايران اسلامي به آشوب و اغتشاش كشيده شد ، اما نظام ذره اي در برابر حرف زور جريان نفاق كوتاه نيامد و با طمانينه و اقتدار و با رهبري الهي امام خامنه اي اغتشاشات مهار شد و جريان نفاق قدم به قدم در سراشيبي نابودي قرار گرفت. جريان نفاق با دريافت ضرباتي خرد كننده در عاشوراي سياه 88 و يوم الله 9 دي و 22 بهمن 88 در ضعيف ترين وضعيت ممكن قرار گرفت ، تا جايي كه سران فتنه و نفاق دست به دامان وحدت شده و قرآنهاي فريب را بالا برده و با عجز و لابه به طور تلويحي خواستار كوتاه آمدن نظام و آتش بس شدند تا در خلال آن نفسي تازه كرده و تجديد قوا كنند ، اما سران جبهه حق كه بارها و بارها به سران نفاق فرصت بازگشت و توبه و جبران داده بودند با رد اين تاكتيك فريبكارانه براي بازسازي ، فشار قانوني نظام را بر جريان نفاق حفظ كردند و پنجه قانون را از گلوي زياده خواهان پس نكشيدند.

در اين فرصت طلايي مجري قانون براي فتح بزرگترين سرمايه جريان نفاق كه در طي انتخابات و اغتشاشات بعنوان پشتوانه مالي ، انساني و تبليغي آشوبگران مورد سوءاستفاده قرار گرفته بود ، به آتش بس نانوشته پايان داد و پرونده راكد دانشگاه آزاد را به جريان انداخت در حالي كه مافياي زر و زور و تزوير در وضعيتي بغرنج قرار گرفته و به سختي مي توانست با ايجاد فتنه اي ديگر و مشكل تراشي در فضاي داخلي و خارجي كشور مقابله به مثل كند. منتخب مردم و مجري قانون با دريافت حال و روز فتنه گران ، با قاطعيت براي آزادسازي اين قطعه اشغال شده كشور وارد ميدان شد. جريان نفاق با دستپاچگي به فكر چاره افتاد و براي مقابله ، در يك بازي آشكار و مضحك ، سرمايه چند هزار ميلياردي دانشگاه آزاد را وقف كرد.

بعد از سوختن بخش مهمي از سرمايه جريان نفاق در 14 خرداد و دريافت ضربه سهمگين ديگري از مردم ، زياده خواهان سعي كردند كه با به ميدان آوردن قدرت نهفته خود در مجلس راه را بر دولت ببندند اما خروش دانشجويان غيرتمند و عدالتخواه بسيجي ، اين اميد فتنه گران را هم مبدل به ياس كرد و تير لابي مجلس هم به سنگ خورد.

هرچند اژدهاي هفت سر زورگويان و زياده خواهان كه در طي فتنه 88 زخم هاي زيادي برداشته بود ، و با ادامه حماسه مردمي 88 يك سرش در 14 خرداد كوبيده شد و يك سرش در خروش چند هفته گذشته بر عليه مجلس ، اما براي ادامه شرارت سرهاي ديگري دارد. چند روز پيش فتنه گران براي تاكيد بر شرارت خود بار ديگر بازي وقف را در محضر هاشمي اجرا كردند و هاشمي با اجراي اين نمايش در محضر خود و دعوت از موسوي بعنوان رهبر اغتشاش و آشوب ، اين پيام را به نظام داد كه تا پايان كار ايستاده است به هر قيمت ممكن! زيرا قضيه دانشگاه آزاد علاون بر اهميت بسيار بالاي آن اينك براي هر دو طرف بعنوان مسئله اي حيثيتي مطرح شده است و نتيجه اين رويارويي نقطه ي عطف براي هر دو طرف مي باشد.

دعوت از موسوي! اهداف و پيام ها

جديداً هاشمي در تمام جلساتي مربوطه ، موسوي را هم در حركتي معنادار دعوت مي كند! هدف هاشمي از اين اقدام كاملا آشكار است ، اينك هاشمي نااميد از همه جا در نظر دارد شمشير شكسته موسوي را از رو بسته باشد شايد در دل حريف رعبي ايجاد گردد. هاشمي با دعوت از موسوي براي شركت در جلسات تصميم گيري مسئولان سابق دانشگاه آزاد در نظر دارد كه پيامي روشن را به نظام و رهبري عزيز بفرستد ، همان پيامي كه در سال 88 سه روز قبل از انتخابات طي نامه اي سرگشاده به محضر آقا فرستاد و طي آن تهديد كرد كه اگر خواسته غيرقانوني اش برآورده نشود. امكان دارد چنين و چنان بشود. يعني يا تسليم در برابر حرف زور يا آشوب و اغتشاش! نظام زير بار حرف زور نرفت و جريان فتنه نتوانست غلط زيادي بكند در حالي كه فتنه گران در آن زمان در بهترين وضعيت ممكن قرار داشتند. اين در حالي است كه امروز فتنه گران در پايين ترين درجه مقبوليت اجتماعي قرار داشته و اكثريت بدنه اجتماعي آنها ريزش كرده اند و اكثريت قريب به اتفاق طرفداران با پي بردن به ماهيت فرقه سبز خود را كنار كشيده و مابقي نيز مايوس و سرخورده اند.

به يقين تهديد نظام با مهره سوخته اي چون موسوي ، آن قدر خنده دار است كه رفتن به جنگ با شمشيري شكسته و زنگ زده! اما چرا فتنه گران اين بلاهت را مرتكب مي شوند ؟ چرا باز سيگنال تهديد مي فرستند و شاخ و شانه مي كشند و چنگ و دندان نشان مي دهند؟ آن هم با مهره اي سوخته! روشن است ! چون ديگر هيچ راهي برايشان باقي نمانده است ، اين كار را نكنند چه كنند ؟

تنها راه نجات توبه و بازگشت و رها كردن شرارت است!

هيچ راه فراري نيست و هيچ سرمايه اي براي ادامه نبرد و رويارويي باقي نمانده است. اما هاشمي خوب بداند كه شمشير شكسته اي كه از رو بسته است تنها موجبات خنده و تمسخر خواهد بود. ميرحسين و ياران خداجويش! سال گذشته كه داراي قدرت و آبرو و مقبوليت در نزد مردم بودند نتوانتستند هيچ غلطي بكنند ، اينك كه ذره اي انگيزه و آبرو و وجاهت نيستند. تنها راه نجات تسليم در برابر قانون و عقل و شرع و راي ملت است. بزودي نبرد نهايي مجري قانون با زورگويان بر سر دانشگاه آزاد شروع خواهد شد ، در حالي كه جريان فتنه عملاً هيچ برگ برنده اي براي رو كردن ندارد!

تشديد فشار خارجي ، تنها اميد فتنه گران!

هماهنگي در داخل و خارج براي فشار بر نظام اسلامي!

شايد تنها اميد او آن است كه تحريم ها و تهديد ها بر عليه ايران تشديد شود تا به زعم خود بتواند از فشار جريان عدالتخواه بر خود بكاهد بكاهد. فرستادن چراغ سبز به دشمن براي تشديد فشارها و تعهد به دشمن براي تشديد فشار در داخل ، به تدريج به عنوان تنها راه باقيمانده براي جريان نفاق خود را نشان مي دهد.

آيا استكبار جهاني نيز كه عملا در اين بازي قرار دارد قبل از فتح جريان نفاق توسط دولت مكتبي فشارها را تشديد خواهد كرد؟ هرچند خود آنها به شدت محتاج به ثمر نشستن فشارهايشان بر عليه ايران هستند اما از سويي از تشديد آن نيز مي هراسند ، شايد چراغ سبز جريان فتنه كه اينك گلويش در دستان مجري عدالت گير افتاده است ، آنها را براي اجراي نقشه هايشان گستاخ كند. اوضاع بسيار حساس است ، شايد تنها يك عمل نسنجيده شرايط را به نقطه غيرقابل بازگشت برساند ، و از اين روست كه طرف هاي درگير بسيار محتاطانه عمل مي كنند ، آنچه مشخص است جريان حق در اين رويارويي اصلاً عجله اي ندارد ، رويارويي هاي چند سال گذشته كاملاً به نفع او بوده ، حمايت افكار عمومي را در داخل و خارج كشور به دست آورده است و روحيه ضد استكباري را گسترش داده است و شرايط در حالت عادي لحظه به لحظه به نفع اينجببه در جريان است لذاست كه با اطمينان ، اقتدار، آرامش و قدرت به پيش مي رود. اما در جبهه مقابل وضع كاملاً متفاوت و معكوس است ، شكستهاي افتضاح آميز براي كفر و نفاق در داخل و خارج كشور ، از دست دادن افكار عمومي ، ضعف اراده و اضطراب شديد و شيوع ويروس ترديد ، جريان باطل را در نهايت ضعف و سستي قرار داده و جرات هرگونه اقدام و ابتكار عمل را از او گرفته است. فلذاست كه اين دشمنان داخلي و خارجي تلاش دارند تا براي بالا بردن ضريب موفقيت بصورت هماهنگ با هم عمل كنند هرچند جريان حق اين تحركات را كاملاً زير نظر دارد و با نهايت هوشمندي و ظرافت و طمانينه در حال برداشتن قدم هاي آخر تا پيروزي درخشان است.

لحظات آخر و آخرين تلاشهاي كفر و نفاق!

كفر و نفاق اينك به آخر خط رسيده اند و به سرعت به سمت پرتگاه حركت مي كنند ، در آينده نزديك اگر آنها از راههاي مسالمت آميز قانوني و غيرقانوني نااميد شوند ، يقيناً راههاي خشن و افراطي را در پيش خواهند گرفت هرچند خود نيز اميد چنداني به موفقيت آنها ندارند اما جوانان بصير ، پرشور و انقلابي بايد با رصد دقيق وقايع و جريانات و تشخيص فتنه هاي پيش رو در لحظه بزنگاه با حضور انقلابي خود نقشه دشمنان را نقش بر آب كنند و اين اژدهاي زخمي را تا سقوط در دره نابودي همراهي كنند.

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #236 بسیجی 1389-06-31 05:51
سلام شعیب جان چائی نخورده کوروش شدی نابغه هزاره سوم
نقل قول کردن
0 #235 بسیجی 1389-06-26 05:48
ایا خبر داشتین احمدی نزاد اصالتا جهود است به سایت مهدی خزئلی مراجعه کنید فیگور ضد هولوکاست اومدن برای معروف شدن است والا سیایت ارجی این مردک ضعیف تر از ان است که فکرشو میکنید
نقل قول کردن
+1 #234 بسیجی 1389-06-25 12:01
اقا روح ا... شما که ارزوی مر گ برای اقای هاشمی میکنی اصلا فکر میکنی که ایا از دیدگاه اسلا می ارزوی مرگ کردن برای کسی جایز است یا نه انهم شخصییتی مثل اقای هاشمی که عمری را در راه مبارزه گذرانده و رئیس مجلس حبرگان است اصلا بگو ببینم خبرگان رهبری تشخیص نمیدهند که ایشان نعوذ باا.. خیانت کردند یا فقط تو و امثال تو میفهمید اگر ایشان بزرگواری نکنند و گناه شمارا نبخشند روز قیامت چه جوابی میدهید روزی که یوم تبلی الاسرا است توبه کنید زبان خود را نگه دارید جهنم را کاه درونش نمیریزند اگه راه و روش ایشان را نمی پسندید خوب نپسند هرکه را دوست داری حمایت کن مطمنا کسانی که اکنون بر سر کارند نیز دارای اشتباه هستند اینده معلوم میکنه .
نقل قول کردن
+1 #233 بسیجی 1389-06-25 11:46
بابا بیغها چرا فکر میکنید که شما نباید توبه کنید فقط مخالفان شما باید توبه کنند لابد فکر میکنید که نعوذ باا... معصوم هستید یا فرزندان پیغمبر بی خیال بابا .
نقل قول کردن
+1 #232 بسیجی 1389-06-25 11:32
بابابیغها دلتون به چه چیز این به اصطلاح شعیب خوشه کدوم برنامه این شعیب موفق بوده طرح زود باز ده چی شد بازدهیش کو انتقال کارمندان شروع نشده کار به شکایت رسید مسکن مهر که الحمدا.. همه خانه دار شدند چفیه و گردو گلابی از خارج وارد میشه برنج های مسموم را به خورد این ملت بدبخت دادند کامیونهای هوو قاتل مردم ایران شده .هاله نور هم که خاموش شد . بحث صیغه که قانونی شد دیگه چی میخواهید پنچ قطعنامه هم که وبال گردن مردم شده بیغها دلتون به چی خوشه
نقل قول کردن
-1 #231 کارگر بدبخت 1389-06-13 15:21
سلام
خدا لعنت کنه رفسنجانی را که باعث شد طرح استخدام کارگران زحمت کش حذف بشه و طرح های پیمانکاری میلیاردی برای خوشون طبقات مثل خودشون ایجاد بشه تا بتوانند سرمایه های خدادادی این کشوررا به تاراج ببرند .امیدواریم تا با کمک سرباز امام زمان این قضیه اتفاق بیفته
نقل قول کردن
-1 #230 روح الله 1389-05-06 21:38
مرگ بر هاشمی وطن فروش که مال مردم را خورد و به تاراج برد هم خودش هم فرزندان کثیفش.درود بر دکتر عزیز که من الان با اینترنت کار میکنم مرهون زحمات ایشان است،ما در روستا اصلا نمیدانستیم اینترنت چیه؟درود بر تو ای شعیب بن صالح دوستار ولایت
نقل قول کردن
+1 #229 ققنوس 1389-04-29 11:34
لا فايده
شهيد مرتضي مطهري: حقيقت را هرقدر بخواهند لگدكوب كنند خود را بيشتر و روشنتر بروز ميدهد. كتاب جايگاه زن در انديشه اسلام اگر اشتباه نكنم ابتداي يكي از فصول حدود صفحه ي 51
هزاري هم خودشونو بكشند فايده نداره.
موفق و منصور باشيد
نقل قول کردن
-1 #228 تقی 1389-04-29 11:19
سلام و خسته نباشید البته همه می دانیم که آقا امام خامنه ای نائب بر حق امام زمان ، به هیچ عنوان از موضوع کارشکنی کشورهای غربی جهت رسیدن ملت ایران به بمب هسته ای نمی ترسند و اصلاً اینها عددی نیستند که بخواهند برای آقا مشکلی ایجاد کنند، کاش دستور پیگیری تصاحب دانشگاه آزاد را صادر می کردند تا دست صاحبان زر و زور و تزویر رو میشد.
ظهور نزدیک است.
نقل قول کردن
-2 #227 تقی 1389-04-29 11:18
سلام و خسته نباشید البته همه می دانیم که آقا امام خامنه ای نائب بر حق امام زمان ، به هیچ عنوان از موضوع کارشکنی کشورهای غربی جهت رسیدن ملت ایران به بمب هسته ای نمی ترسند و اصلاً اینها عددی نیستند که بخواهند برای آقا مشکلی ایجاد کنند، کاش دستور پیگیری تصاحب دانشگاه آزاد را صادر می کردند تا دست صاحبان زر و زور و تزویر رو میشد.
ظهور نزدیک است.
نقل قول کردن
-1 #226 زمان ظهور 1389-04-21 11:37
سلام و خسته نباشيد..
مطلب بسيار مفيد و خوبي بود .. قطعا وئظيفه همه ما منتظران و شيعيان امام زمان (عج) در اين زمان بسيار حساس اينه كه با قدرت تمام سعي و تلاشمون رو بكنيم تا با ايجاد اگاهي بيشتر در مردم، افزايش روحيه و اميد مردم و... راه رو براي ظهور هرچه زودتر اقامون هموار تر بكنيم..
ما در نقطه عطف زندگاني بشريت قرار داريم و هريك از ما بايستي سعي و تلاش خودمون رو انجام بديم . تشكر مي كنم از علي اصغر عزيز و همه دوستاني كه زحمت مي كشند.
ضمنا چند روزي رو قم رفته بوديم زيارت ..درست حسابي از گرما پختيم...

در پناه حق و موفق باشيد.
اللهم عجل لوليك الفرج.
نقل قول کردن
0 #225 رزمنده 1389-04-17 20:57 نقل قول کردن
0 #224 رزمنده 1389-04-17 20:57 نقل قول کردن
0 #222 رزمنده 1389-04-17 20:56
سلام حتما به این آذرس مراجعه کنید
نقل قول کردن
0 #221 blue 1389-04-16 21:59
گذران سه دهه و هم اکنون جنگ نور و ظلمات
www.antidajjal.blogfa.com/post-20.aspx
نقل قول کردن
-2 #220 منتظر چشم براه 1389-04-16 09:18
خدا کنه امثال هاشمی توبه کنند و برگردند و مصداق مسخ شدن به بوزینه در آخرالزمان نباشند !
نقل قول کردن
-1 #219 منتظر چشم براه 1389-04-16 09:14
نقل قول :

ايا خبر داشتين هاشمي اصالتا" تركمنستاني ميباشد .
ساخت افتتاح راهاهن بافق -تركمنستان با هزينه اي سنگين و بدون داشتن توجيه اقتصادي در حالي كه بسياري از شهرهاي بزرگ ما هنوز از داشتن راه اهن محروم است در زمان رياست جمهوري ايشان صورت گرفت.
ويا اينكه در ان زمستان سرد بايك تلفن مشكوك از داخل كشور به تركمنستان , گاز صادراتي تركمنستان به ايران قطع شد.

قيافه هاشمي هم تابلوئه و ريشه هايي از تبار تركمني هنوز در قيافه خودش وبچه هاش معلومه.

نقل قول دیگر:
ما یه چند سالی بم زندگی میکردیم
در همسایگی ما یه خانمی بود که با ما اشنا شده بود و اصالتا رفسنجانی بود میگفت که برادر هاشمی خواستگارش بوده
خود زنه هم دوست داشته که زنش بشه اما بابای زنه اجازه نداده
بعد زنه میگفت بابام گفت که من به مغول جماعت دختر نمیدم!!!!زنه میگفت که بابام میگه که از قدیم معروفه که خاندان اینها اصالتا مغولی هستن
دیگه راست و دروغش گردن راوی
الله اعلم


راستش را بخواهید من چند سال پیش در روایتی در رابطه با آخرالزمان خوانده بودم که ...وای از فتنه مغول ....
با خودم فکر کردم شاید منظور حمله مغول به ایران باشه اما حالا جناب مغول را شناختم و فتنه هایش را هم که دیده ام !
نقل قول کردن
0 #218 یک دوست 1389-04-15 22:32
میترسم مهلت بعضی ها در دنیا تموم بشه و تغییری در احوالشون صورت نگیرد.
در هر حال خدا به راه راست هدایتشون کنه
نقل قول کردن
-1 #217 عبد یک 1389-04-15 19:12
بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و خداقوت خدمت جناب علی اصغر و دوستان
از شما خواهش می کنم اگر امکانش وجود دارد و فرصت دارید یک مقاله مثل نوشته های جناب نراقی ((البته کامل تر و مستندتر)) در مورد خیانت های هاشمی خبیث و نوچه هایش از ابتدای انقلاب تاکنون در سایتتان قرار بدهید تا ما هم از مطالب آن استفاده کنیم و در فضای اینترنت منتشر کنیم و نیز در بحث ها از آن استفاده کنیم.
مطالب بسیاری از خیانت های او شنیده ایم ولی در ذهنمان پراکنده است و نیز سند هم نداریم.
از شما خواهش می کنم این موجود خائن را به مردم بشناسانید و مردم را از فیلتر خبری که از ابتدا تا کنون وجود داشته با خبر کنید.
التماس دعا
نقل قول کردن
0 #216 blue 1389-04-15 18:53
دومین نامه امام زمان به شیخ مفید
antidajjal.blogfa.com/post-19.aspx
نقل قول کردن
-1 #215 صادق 1389-04-15 18:00
به نقل از رضا:
سلام:مطمئنم همتون می دونید که در زمان شاه اشرف پهلوی مواد مخدر به داخل ایران قاچاق می کرد.... الان چگونه فکر می کنید وارد ایران می شه؟؟؟؟؟
در حالی که در قسمت مرز ایران با افغانستان خندقی(گودالی)به عمق چندین متر کشیده شده.فکر می کنید مواد مخدر چطوری وارد ایران می شه؟جندی پیش بود که ازقول یکی از کسایی که خودش تو کار قاچاق شنیدم که مواد مخدر به وسیله فائزه ی هاشمی وارد ایران می شه.........

اگر این طور بود احمدی نژاد خشتگش را رو سرش می کشید
این حرف ها را نزن خنده داره
نقل قول کردن
0 #214 عاشق امام 1389-04-15 17:41
به نقل از blue:
به نقل از Z:
به نقل از blue:
یک عامل موساد فاش کرد
توطئه مشترک ایران و آمریکا برای قربانی کردن اسراییل


www.jahannews.com/vdcawen6w49nu01.
k5k4.html


آقا آبی به نظر شما این سخن اندکی خنده دار نیست ؟ یعنی ایران با آمریکا دستش تو یه کاسه هستش ؟ البته تو اصل خبر هم این فرضیه رو خنده دار خوانده بود.

راستش این مطلب یک موضوع مهم رو بیان می کنه، که اسرائیل برای رفع نیاز استکبار ساخته شد و الان نه تنها نمی تونه این کار رو انجام بده بلکه موجودیت خودش هم برای غرب مخارج سنگینی رو ببار آورده پس طبیعی است که به مرور زمان فاز حمایت غرب به فازی جدید تبدیل بشه و این باعث بی اعتمادی بین واشنگتن و تلاویو شده و این بی اعتمادی رو شما می تونید در این جا به خوبی ببینید. البته تغییر فاز یه خورده پیچیده است ولی در یک کلام مردم عادی اسرائیل که اغلب مهاجر هستند غربانی این تغییر فاز خواهند شد و پولدارها کما کان سود خواهند برد.



میدونین قضیه ی نشت نفت در سواحل ایالات آمریکا کار همین صهیونیستها است نقل از اوباما است که (به همین مضمون) این مورد هم مثل 11 سپتامبر است ومن میدانم یعنی چه!!!
وقتی بوش در موردی با ساسیتهای اسرائیل مخالفت کرد حادثه 11 سپتامبر رخ داد که التبه آمریکاییها از اون خوب استفاده کردند برای حمله به کشورهای اسلامی!!!
حالا هم مشابه همون قضیه رخ داده اوباما با سیاست شهرک سازی در اراضی اشغالی مخالفت کرده نتیجش شده بحران نشت نفت در سواحل کشورش که فکر کنم نتیجه این بحران هم حمله به کشورهای اسلامی باشه
نقل قول کردن
0 #213 blue 1389-04-15 17:35
به نقل از Z:
به نقل از blue:
یک عامل موساد فاش کرد
توطئه مشترک ایران و آمریکا برای قربانی کردن اسراییل


www.jahannews.com/vdcawen6w49nu01.k5k4.html


آقا آبی به نظر شما این سخن اندکی خنده دار نیست ؟ یعنی ایران با آمریکا دستش تو یه کاسه هستش ؟ البته تو اصل خبر هم این فرضیه رو خنده دار خوانده بود.

راستش این مطلب یک موضوع مهم رو بیان می کنه، که اسرائیل برای رفع نیاز استکبار ساخته شد و الان نه تنها نمی تونه این کار رو انجام بده بلکه موجودیت خودش هم برای غرب مخارج سنگینی رو ببار آورده پس طبیعی است که به مرور زمان فاز حمایت غرب به فازی جدید تبدیل بشه و این باعث بی اعتمادی بین واشنگتن و تلاویو شده و این بی اعتمادی رو شما می تونید در این جا به خوبی ببینید. البته تغییر فاز یه خورده پیچیده است ولی در یک کلام مردم عادی اسرائیل که اغلب مهاجر هستند غربانی این تغییر فاز خواهند شد و پولدارها کما کان سود خواهند برد.
نقل قول کردن
0 #212 عاشق امام 1389-04-15 17:35
به نقل از Z:
به نقل از blue:
یک عامل موساد فاش کرد
توطئه مشترک ایران و آمریکا برای قربانی کردن اسراییل


www.jahannews.com/vdcawen6w49nu01.k5k4.html


آقا آبی به نظر شما این سخن اندکی خنده دار نیست ؟ یعنی ایران با آمریکا دستش تو یه کاسه هستش ؟ البته تو اصل خبر هم این فرضیه رو خنده دار خوانده بود.



نکنه واقعا او با ما است =)) :-O
نقل قول کردن
-1 #211 رضا 1389-04-15 15:53
سلام:مطمئنم همتون می دونید که در زمان شاه اشرف پهلوی مواد مخدر به داخل ایران قاچاق می کرد.... الان چگونه فکر می کنید وارد ایران می شه؟؟؟؟؟
در حالی که در قسمت مرز ایران با افغانستان خندقی(گودالی)به عمق چندین متر کشیده شده.فکر می کنید مواد مخدر چطوری وارد ایران می شه؟جندی پیش بود که ازقول یکی از کسایی که خودش تو کار قاچاق شنیدم که مواد مخدر به وسیله فائزه ی هاشمی وارد ایران می شه.........
نقل قول کردن
0 #210 Z 1389-04-15 15:29
به نقل از blue:
یک عامل موساد فاش کرد
توطئه مشترک ایران و آمریکا برای قربانی کردن اسراییل


www.jahannews.com/vdcawen6w49nu01.k5k4.html


آقا آبی به نظر شما این سخن اندکی خنده دار نیست ؟ یعنی ایران با آمریکا دستش تو یه کاسه هستش ؟ البته تو اصل خبر هم این فرضیه رو خنده دار خوانده بود.
نقل قول کردن
0 #209 امین 1389-04-15 15:15
به نقل از نراقی.:
به نقل از حسين ف:
ايا خبر داشتين هاشمي اصالتا" تركمنستاني ميباشد .
ساخت افتتاح راهاهن بافق -تركمنستان با هزينه اي سنگين و بدون داشتن توجيه اقتصادي در حالي كه بسياري از شهرهاي بزرگ ما هنوز از داشتن راه اهن محروم است در زمان رياست جمهوري ايشان صورت گرفت.
ويا اينكه در ان زمستان سرد بايك تلفن مشكوك از داخل كشور به تركمنستان , گاز صادراتي تركمنستان به ايران قطع شد.

قيافه هاشمي هم تابلوئه و ريشه هايي از تبار تركمني هنوز در قيافه خودش وبچه هاش معلومه.

ما یه چند سالی بم زندگی میکردیم
در همسایگی ما یه خانمی بود که با ما اشنا شده بود و اصالتا رفسنجانی بود میگفت که برادر هاشمی خواستگارش بوده
خود زنه هم دوست داشته که زنش بشه اما بابای زنه اجازه نداده
بعد زنه میگفت بابام گفت که من به مغول جماعت دختر نمیدم!!!!زنه میگفت که بابام میگه که از قدیم معروفه که خاندان اینها اصالتا مغولی هستن
دیگه راست و دروغش گردن راوی
الله اعلم

در حدیث شریفی از معصوم آمده است (نقل به مضمون):(با اشاره به فردی)در دروغ گویی این فرد همین بس که هرچه میشنود تکرار میکند
نقل قول کردن
0 #208 پوریا 1389-04-15 14:41
به نقل از امیری:
پوریای عزی داشتم یاهو مسنجر دانلود میکردم موضوع جالبی توجهم را جلب کرد دیدم اگر شما که تو کار ترجمه هستید بهتر است این مطلب را ببینید شایدهم برای دوستان نقل فرمودید
www.worldslastchance.com/wlc-videos/english/latest.html?gclid=CIif-Ljw0aICFRQ8lAodzEQn9A


سلام بر امیری عزیز لینک رو دیدم.
این سایت یکی از مجموعه سایت های پروژه "نظم نوین دنیوی (بی دینی)" است.
لطفا این لینک رو ببینید:
www.worldslastchance.com/tag/medo-persia/
نقل قول کردن
-1 #207 milad 1389-04-15 14:35
سلام
همه خوبین
با توجه به بحث های دوستان من فقط خواننده هستم
برقرار باشید
نقل قول کردن
-2 #206 سيد 1389-04-15 11:45


=)) =)) =)) =)) =)) =))
نقل قول کردن
0 #205 blue 1389-04-15 09:29
به نقل از سید رهگذر:


یک خبر دیگر :
نوشابه " بلو" ی اسرائیلی بازارهای اردنی را پر کرده است!!
نکته : آقای بلو برو اسمت را عوض کن . اسمت اسم نوشابه اسرائیلی از شرکت "أبناء فوزي شمشوم" هست X( :D
مشروب "بلو" الاسرائيلي يغزو الأسواق الأردنية

من اول این اسم رو انتخاب کردم و بخاطر اینکه این شرکت اسرائیلی از برند من استفاده کرده از دستش شکایت می کنم ;)
نقل قول کردن
0 #204 blue 1389-04-15 08:57
یک عامل موساد فاش کرد
توطئه مشترک ایران و آمریکا برای قربانی کردن اسراییل

دولت آمریکا با ایران ، اتحایه عرب و روسیه به یک توافق رسیده است و ماهیت اصلی این توافق این است که آمریکا در قبال دریافت نفت ارزان قیمت و نابودی القاعده اسراییل را قربانی کند.
www.jahannews.com/vdcawen6w49nu01.k5k4.html
نقل قول کردن
0 #203 عبدالرحمن 1389-04-15 06:03
به نقل از عاشق امام:
[quote name="عبدالرحمن"]در مورد صادقی تهرانی که وبلاگشو معرفی کردم.
واقعاً این شخص خطرناکیست و از صانعی و منتظری هم بدتر
......
آیا ایشون همسر خواهر آقا نیستند
اگه ایشون باشند ما زمان جنگ را باایشان به خاطر داریم اگه ایشون همسر خواهر آقاباشند زمان جنگ در عراق بودند


فکر نکنم.اگر بود حتماً در ویکی پدیا رو این قضیه تأکید میکرد.
[wiki]http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82%DB%8C_%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C[/wiki]

این شخص به طور غیر مستقیم عقاید وهابیت را دنبال میکند.نظراتشو ببینید.
به ولایت فقیه اعتقاد ندارد و معتقد است چون امام معصوم غائب است(حالا اعتقاد دارد یا نه نمیدونم) پس باید به قرآن و آحادیث مراجعه کرد آن هم احادیث کاملاً معتبر و با اینکار یک باب انحرافی رو باز کرده
با این عقیده در غیاب امام معصوم نمیشود از کسی تبعیت کرد و هر تفسیری هم میشود از قرآن کرد.احکامشو که دیدید.
نقل قول کردن
+1 #202 سید رهگذر 1389-04-15 02:17
نبود کسی؟
بریم؟

من امشب کلی نظر دادم و بحث کردمها ...

مدیر سایت اقای علی اصغر
حقوق و اضافه کاری من یادت نره؟ :D

حسابش را نداشتی از داروغه بپرس اون همه ساعتهای اضافی را حساب کرده =))

شب بخیر
التماس دعا
رهگذر @};- [-O
نقل قول کردن
+1 #201 سید رهگذر 1389-04-15 02:14
به نقل از حميدرضا الوندي:
به نقل از مهدی سامنی:
به نقل از حميدرضا الوندي:
سلام به همه
يه خبر بدم
مقاله ستاره طارق خانم مومني در ماهنامه موعود شماره 113 (تيرماه 89) چاپ شده است.
تشويق =D>

سلام
آقای الوندی عکس صفحه مورد نظر رو میشه ارسال کنید .

سلام بر مهدي سامني عزيز
مقاله ستاره طارق 6 صفحه از شماره 113 موعود را دربرگرفته است و من هم صفحه اول اين مقاله در ماهنامه موعود را اسكن كرده ام كه در لينك زير مي توانيد مشاهده كنيد
www.moshkan.com/u313/2.jpg

خوش به حال خانم مومنی . تبریک عرض میکنیم @};-
یعنی میشه یه روزی مقالات رهگذر هم بره تو ماهنامه موعود؟ :-/ [-O [-O
نقل قول کردن
+1 #200 سید رهگذر 1389-04-15 02:10
200
:D [-O @};-
نقل قول کردن
+1 #199 سید رهگذر 1389-04-15 02:09
باز هم حمله شدید به اسرائیل در روزنامه های اردنی :-O :-O
اگر باور کنیم که شورع هر جنگی ، جنگ روزنامه ها و جنگ کلامی است به زودی باید شاهد تحرکات اردن علیه منافع امریکا و اسرائیل در منطقه باشیم ...و خروج سفی [-O :D پسر عمو ایمان نیست جوک سفی بگه؟؟ :D :((
چند مقاله دیگر در ارتباط با برنامه هسته ای اردن و حمله به اسرائیل: !!!

هل أُجهِضتْ أحلام الأردنيين في الطاقة النووية؟
www.alghad.com/?article=17987

«النووي الأردني» لم تنفعه اتفاقية وادي عربة
assabeel.net/.../...

یک خبر دیگر :
نوشابه " بلو" ی اسرائیلی بازارهای اردنی را پر کرده است!!
نکته : آقای بلو برو اسمت را عوض کن . اسمت اسم نوشابه اسرائیلی از شرکت "أبناء فوزي شمشوم" هست X( :D
مشروب "بلو" الاسرائيلي يغزو الأسواق الأردنية
assabeel.net/.../...
نقل قول کردن
-1 #198 سید رهگذر 1389-04-15 01:51
روزنامه های دیگر اردنی نیز با همین موضوع مقصر دانستن اسرائیل در توقف برنامه هسته ای اردن و فشار امریکا مقالات متعددی نوشته اند که نشان می دهد موج حمله شدید علیه اسرائیل و اماده سازی زمینه برخورد دو کشور وجود دارد. خصوصا اینکه مردم می بینند که ایران بدون توجه به امریکا و در عین تحریمها توانسته به حقوق خود دست یابد در حالی که اردن علیرغم پادویی و جاسوسی امریکا در منطقه و غلام حبقه به گوش بودن ان در پیروی از اوامر امریکا و تامین امنیت مرزهای مشترک این کشور با اسرائیل مورد بی مهری و عقب ماندن از قافله پیشرفتهای تکنولوزیک شده است.
لذا می بینیم که اردن هم مانند ترکیه از وریقه غزه برای تحریک و فشار بر اسرائیل استفاده کرده و خواهان رفع حصار غزه شده است!!!

روزنامه دیگر اردن نیز دو مقاله زیر را در خصوص برنامه هسته ای اردن و فشار اسرائیل منتشرکرده :

نووي أردني * باسم سكجها
www.addustour.com/.../

******
سفراء اسرائيل.. واتصالات لم تعد سرية! * ماهر ابو طير

www.addustour.com/.../
نقل قول کردن
+1 #197 پوریا 1389-04-15 01:49
نکاتی در باب مردی که خود را آیت خدا می داند:
سایت رسمی وی دارای نکات جالبی است
hashemirafsanjani.ir/
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد