رایحه ظهور

قطعات پازل - شماره 3 . . . مصر - قسمت اول

بسم الله الرحمن الرحیم

کشور مصر هم در عصر ظهور مولا شاهد تحولات ، درگیریها و اتفاقات کم سابقه ای است . چنانکه برخی از روایات ، دلالت بر فروپاشی نظام حکومتی و اقتصادی آن کشور ، در نزدیکی ظهور حضرت صاحب الامر (عجل الله) دارند .

» ابتدای نظرات (265)

 

مِصر کشوری ا‌ست در شمال شرقی قاره آفریقا و شبه جزیره سینا هم که در قاره آسیا قرار می‌گیرد نیز بخشی از قلمرو آن است. مصر در جنوب دریای مدیترانه و غرب دریای سرخ قرار داشته و از شرق با لیبی و از جنوب با سودان همسایه ‌است و از طریق شبه جزیره سینا مرز زمینی با اسرائیل و نوار غزه در فلسطین دارد. مصر در تقاطع سه قاره آسیا ، افریقا و اروپا قرار دارد. موقعیت منحصر به فرد آن نه تنها ناشی از این حقیقت است که سه قاره در اطراف مرزهای آن با هم تلاقی می‌کنند، بلکه سواحل طولانی این کشور با دو دریای مدیترانه و سرخ نیز به آن اهمیت ویژه‌ای می‌بخشد. در حقیقت این دریاها نقطه آغازین روابط بین‌المللی بوده‌اند و بدین ترتیب کشور مصر هم‌چنین به عنوان پلی برای انتقال تمدن‌‌ها و فرهنگ‌ها به نقاط دوردست عمل کرده است.

این کشور یکی از پرجمعیت‌ ترین کشورهای آفریقایی و خاورمیانه است و اکثریت قریب به اتفاق جمعیت حدود ۷۵ میلیون نفری آن در کنار رود نیل زندگی می‌کنند (شکل بالا). سواحل رود نیل منطقه‌ای است که ۴۰ هزار کیلومتر مربع یعنی حدود یک بیست و پنجم این سرزمین عمدتا بیابانی را تشکیل می‌دهد.
مصر از نظر سیاسی و فرهنگی یکی از مهمترین کشورها در جهان عرب و خاورمیانه ‌است، بسیاری از اتباع مصر به ریاست سازمان‌های بین المللی ملی و منطقه‌ای رسیده اند و
دانشگاه الازهر مهمترین مرکز مذهبی جهان اسلام در این کشور قرار دارد. تمدن در منطقه کنونی مصر که در حاشیه رود نیل شکل گرفته در زمره کهن‌ترین تمدن‌ها به شمار می‌آید که از حدود ۴ هزار سال قبل از میلاد موجود است. مصر باستان سرزمین فراعنه بود و آثار تاریخی برجسته‌ای چون اهرام سه‌گانه و نیایشگاه بزرگ را از آن دوران به یادگار دارد. در اسطوره‌های سامی محل ظهور پیامبرانی مانند یوسف (ع) و موسی (ع) را در همان دوران و در سرزمین مصر آورده‌اند.


دولت قدیم مصر در سال ۵۲۴ ق. م به دست ایرانیان سقوط کرد. این کشور در روزگار هخامنشی و همچنین در دوران ساسانی (در عهد خسرو پرویز و به مدت ده سال)
بخشی از شاهنشاهی ایران بود.
حضور هخامنشیان در مصر به دوران کمبوجیه پسر کوروش کبیر باز می‌گردد. او درسال ۵۲۵ پیش از میلاد، در لشکرکشی به مصر توانست مقابل فرعون پسامتیخ سوم از دودمان بیست و ششم فراعنه مصر پیروز شود و آن کشور را به یکی از ساتراپی‌های (استان یا ایالت) هخامنشی تبدیل کند.

پیشینه تاریخی مصر نمایانگر تمدنی بس عظیم است که در دیگر کشورهای موثر در ظهور (بجز ایران عزیز) کمتر یافت می شود . مصر از نخستین سرزمین هایی است که مسیحیت در قرن اول میلادی به آن راه یافت و تا قرن دوم به تدریج تمام این سرزمین را در برگرفت ، اما کاهنان بت پرست با این دیانت بر سر ستیز و عداوت شدند و مسیحیان را تحت سرکوب قرار دادند، تا اینکه امپراتور دقلدیانوس (305-214 م) بر تخت نشست و در دوران او، سرکوب مسیحیان به نهایت رسید. مصری ها هم با قدرت و پایداری به مقابله با این سرکوب ها پرداختند و کلیسای قبطی در نتیجه تاثیر این سرکوب ها بر روح و روان قبطی ها، تقویم خود را  که تقویم شهدا نامید از نخستین سال حکومت دقلدیانوس در سال 248 میلادی آغاز کرد .

پس از ظهور اسلام و با آغاز فتوحات اسلامی ، خلیفه دوم (عمر)، فرمانده خود عمروعاص را برای فتح مصر فرستاد و او در راس لشکری چهار هزار نفره در سال 18 هجری (639 میلادی) مصر را فتح کرد و با فتح مصر ، اسلام به تدریج در میان مردم مصر رواج یافت ، ولی شماری از مصری ها همچنان اعتقاد و دلبستگی خویش به دیانت مسیح را حفظ کردند و به عنوان اقلیتی دینی تمایز خود از بقیه مردم مصر و تمایز مذهبی خود از دیگر مسیحیان جهان را تداوم بخشیدند.

کلمه Egypt که نام لاتین کشور مصر است از کلمه القبط گرفته شده است . قبطی های مصر همچون ارامنه ایران یک نژاد هستند . نام مردمی از تیره آفریقایی- آسیایی است که بومی مصر‌اند و زبان و فرهنگ پرباری داشته‌اند . با حمله  عربها بیشتر آنها در میان عربها ، حل شدند. بازماندگانشان امروزه گروه کوچکی از قبطیها هستند که دیگر به زبان‌ قبطی تکلم نمی‌کنند. جمعیت آنها در مصر حدود 15 میلیون نفر می‌باشد . قبطیها مسیحی هستند. دین بیشتر آنها اُرتدکس قِبطی است . در قرن ۱۹ میلادی برخی از آنان مسیحی کاتولیک شدند.

توضیحات مختصری که عرض شد به ما کمک میکند تا بتوانیم آن دسته از روایات ائمه معصومین (ع) که در مورد این کشور به ما رسیده است را بهتر درک کنیم . شایان ذکر است که کماکان معتقدم ؛ تمامی تحلیلهای موجود در این وبلاگ کاملا شخصی بوده و نتیجه تحقیق و بررسی احوالات از دید نگارنده است .

**************

میدانیم چند ماهی است که اوضاع سیاسی مصر رو به وخامت گذاشته است ، تقریبا از اواخر دوره آخر ریاست محمد البرادعی بود که به سبب ملیت مصری اش و نفوذی که در دوران تصدی گری سمت مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بر بسیاری از کشورهای عرب پیدا کرده بود، از او به نام کاندیدای ریاست جمهوری جدید یاد میشد و همزمان که خبر اوضاع بد جسمانی حسنی مبارک ٨٢ ساله‌ (رئیس جمهور فعلی مصر ) در رسانه ها پخش میشد از البرادعی به عنوان برجسته ترین شخصیت سیاسی ای که توان مقابله با استبداد حاکم در کشور را دارد نام برده میشد .(١)

اکنون به نظر میرسد تقابل احزاب مصری در آستانه انتخابات سال آینده ریاست جمهوری مصر ابعاد جدید و پیچیده تری به خود گرفته و  طرفهای درگیر در مناقشات سیاسی به جبهه بندیهای جدیدی رسیده اند که همگی گویای زمینه سازی برای مقابله با حزب حاکم و مشخصا شخص رئیس جمهور است .

 

از احزاب مخالف دولت که نفوذ زیادی در میان سیاسیون و همچنین اسلامگیرایان این کشور دارد و البته از محبوبیت و مقبولیت هم در میان مردم مصر برخوردار است حزب اخوان المسلمین است که اتفاقا از نظر دولت این کشور حزبی غیر قانونی است.در حال حاضر احزاب و ائتلافهائی که در کشور مصر تاثیر بیشتری بر افکار عمومی دارند با عناوین زیر در حال فعالیت هستند .(٢)

1. حزب هوادار دولت «حزب دموکراتیک ملی» (حاکم)؛
2. احزاب اسلام‌گرا به رهبری حزب غیرقانونی اخوان‌المسلمین؛
3. احزاب و گروه‌های قبطی ،  اپوزیسیون ملی و سکولار مانند حزب «فردا» و «ناصری» و . . .

تعارض منافع و اعتقادات این احزاب به شدت بالا گرفته و مصر را به سمت آشوبها و درگیریهای خیابانی پیش میبرد . حدودا در دی ماه سال گذشته بود که در پی اتفاقاتی که در جنوب مصر افتاد واتیکان با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از مسیحیان مصری (قبطی ها) اعلام کرد ، در حالی که مسیحیان قبطی مقیم آمریکا خواستار تشکیل یک دولت مستقل مسیحی در جنوب مصر شده‌اند . از آنجائی که  عمده چرخه اقتصادی مصر در دست مسیحیان مصری است ، میتوان گفت در صورت بروز هرگونه نا آرامی در این کشور ؛ قبطی ها نقش بسیار تعیین کننده ای در سرنوشت آتی مصر خواهند داشت .

آمریکا در طرح خود موسوم به خاورمیانه بزرگ برای حفظ امنیت رژیم اسرائیل تجزیه 2 کشور مصر و سودان و ایجاد جنگ قومی و مذهبی در این 2 کشور را مورد توجه قرار داده است . در جنوب سودان اکنون ساکنان این منطقه به تحریک آمریکا و رژیم اسرائیل از تشکیل یک جبهه به اصطلاح رهایی بخش در صدد جدایی از سودان و تشکیل یک دولت مستقل هستند . به موازات آن از 3 سال گذشته تاکنون موج خشونت‌ها در مناطق جنوب مصر مانند استان‌های الصعید ، سوهاج و قنا تشدید شده به این دلیل که  عده‌ای با ظاهری اسلامی به کلیساهای مسیحیان قبطی مصرحمله می‌کنند تا زمینه تحریک قبطی‌ها را برای تشکیل یک دولت مستقل فراهم کنند . در مقابل ، مسیحیان تندروی مصری با حمله به نمازگزاران مصری درمساجد مختلف ، مسلمانان را به اقدام متقابل در برابر مسیحیان مجبور می‌کنند. تجزیه مصر به 2 بخش مسلمان نشین و مسیحی‌نشین در واقع به صورت نظری از سال 1952 و پس از کودتای افسران آزاد مصر به رهبری ژنرال محمد نجیب و جمال عبدالناصر ، مورد توجه غرب قرار گرفت .

از همان زمان دانشگاه آمریکایی قاهره اقدام به جذب جوانان مسیحی مصری کرد و روش‌های مدیریتی کلان را در حوزه‌های سیاسی ، امنیتی و اقتصادی به آنان آموزش داد . اکنون عمده نخبگان ، پزشکان ماهر ، اقتصاددانان و دانشمندان هسته‌ای مصر از مسیحیان قبطی هستند .  درگیری‌های خونین اخیر در استان قنا و تحصن احتمالی اسقف‌ها وکشیش‌های مسیحی مصر و فلج شدن اقتصاد شکننده این کشور، مصر را به سمت یک جنگ تمام عیار مذهبی سوق خواهد داد . پشتیبانی واتیکان و کلیساهای کاتولیک و ارتودوکس از مسیحیان قبطی مصر نشان می‌دهد که طرح بین‌المللی سازمان یافته‌ای برای ایجاد جنگ داخلی میان مسیحیان و مسلمانان وسپس تجزیه مصر به 2 بخش مسلمان‌نشین ومسیحی‌نشین در حال شکل‌گیری است .

در حال حاضر رژیم حسنی مبارک به دلیل درگیری‌های پراکنده میان مسیحیان و مسلمانان و ساخت دیوار فولادی در مرز غزه در بدترین شرایط سیاسی داخلی و بین‌المللی خود قرار دارد.

دو طیف قدرتمند اخوان ‌المسلمین و مسیحیان قبطی به دلیل همسویی رژیم حسنی مبارک با رژیم صهیونیستی و محاصره ملت فلسطین و نیز ناتوانی این رژیم در ایجاد همگرایی میان مسلمانان و مسیحیان بشدت از سیاست‌های داخلی وخارجی مصر ناراضی هستند . این نارضایتی سرانجام به دلیل اقدامات خشونت آمیز رژیم مصر درمقابل مردم این کشور به واگرایی ملی منجر شده که این واگرایی در نهایت به تجزیه این کشور کمک خواهد کرد . طبیعی است مرگ احتمالی حسنی مبارک رئیس ٨٢ ساله رژیم مصر و بروز خلأ قدرت در این کشور و اختلافات مذهبی گسترده و تبعیض در میان قشرهای مختلف می‌تواند به روند تجزیه مصر سرعت ببخشد و باعث ایجاد بستر مناسب برای حضور غیر مصریان در این سرزمین کهن شود (٣)

اتفاقاتی که در مصر در جریان است نشان از کشمکشهای عمیق سیاسی است که بی شک قابل مقایسه با آتش زیر خاکستر است ؛ در ماه گذشته و در جریان تظاهرات های پراکنده ای که در قاهره برگزار شد تظاهر کنندگان به سردادن شعارهائی پرداختند که حاکی از شروع مخالفتهای آشکار با حکومت مصر است [مرگ بر مبارک، حسنی مبارک سرنگون باد، احتکار قدرت نه، احتکار ثروت نه، ما آزادی می خواهیم، ما کاندیدای مورد نظر خود را می خواهیم، ای نمایندگان مصر آزاد، نهضت ادامه دارد، زندانی سیاسی - آزاد باید گردد، نان و آزادی، خواسته هر مصری نجیب است، اصلاحات، اصلاحات]

البرادعی علی رغم اعلام قبلی مبنی بر کاندیداتوری در انتخابات ؛ در یک ژست جدید سیاسی اعلام کرده است که در انتخابات آتی ریاست جمهوری شرکت نخواهد کرد ، او گفته است : مشارکت من در انتخابات به این انتخابات و نظام حاکم مشروعیت می‌دهد و به همین خاطر در انتخابات با توجه به شرایط کنونی شرکت نمی‌کنم. چنانچه در شرایط کنونی نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر شوم‌، در این انتخابات تقلب خواهد شد. 35 درصد آراء را به من خواهند داد و بقیه را به نامزد حزب ملی می‌دهند .(۴)

تحلیلگران معتقدند از زمان مطرح شدن نام "محمد البرادعی" به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر در سال 2011 و خواست وی در زمینه تغییر قانون اساسی ، جبهه ای فراگیر علیه وی از سوی حکومت مبارک شکل گرفته که گام نهادن به جلو را برای مدیرکل سابق آژانس در عرصه سیاسی مصر سخت کرده است .

این جبهه دولتی که از سوی مبارک هدایت می شود در آخرین اقدام خود برای تخریب چهره مردمی البرادعی (که خواهان جلوگیری از موروثی شدن حکومت در این کشور است)، وی را به همپیمانی با اخوان المسلمین متهم کرده است . با این حال جبهه تغییر نیز در مصر تحرکات بسیار موثری را جهت شکستن حصر موجود در قاهره ایجاد کرده است ، چنانچه اخیرا دیکتاتوری مبارک به طور کامل به چالش کشیده شده است. (۵)

همچنین به گزارش شبکه خبری فرنس ٢۴  ؛ مبارک در آخرین اظهار نظر خود خطاب به البرادعی اعلام کرده است که : او باید بداند که کشور مصر نیازی به یک قهرمان جدید ندارد !! ؛ اما او میتواند در قالب یک حزب و با احترام به قانون اساسی به اعلام کاندیداتوری خود بپردازد . (۶)

از جمله روایاتی که از معصومین (ع) در مورد اوضاع کشور مصر در آخرالزمان به ما رسیده است این حدیث ارزشمند است که امام محمد باقر (علیه السلام) ضمن روایتی طولانی میفرمایند : اهل مصر حاکم خود را میکشند و شام ویران میشود سه لشکر با پرچمهای مشخص در انجا بجان هم می افتند و پرچمهای قیس و عرب به مصر درایند  . . . (٧)

ابعاد و معانی این روایت بسیار گسترده است که ان شا الله با بهره گیری از نظرات اساتید و محققین محترم عرصه مهدویت ؛ آنرا در قسمتهای بعدی قطعه پازل مصر بررسی خواهیم کرد . اما دوستان عزیز در اینجا این سئوال مطرح است که آیا اوضاع کنونی مصر شِمائی از معنای بسیط این روایت گهر بار را به ما نشان میدهد ؟

 

منابع و مآخذ

١ - Will ElBaradei replace Mubarak when the time comes

- Egypt's Opposition Gives ElBaradei a Hero's Welcome

٢ - باشگاه اندیشه

٣ - نا آرامیهای قبطیان در مصر

روزهای سخت مبارک

پلیس مصر در برابر اخوان المسلمین

دستگیری چهارده عضو اخوان المسلمین مصر

هشدار البرادعی به مبارک

مصر در آستانه بحران سیاسی

۴ - ElBaradei sees vote rigging if he ran

۵ - http://www.islamtimes.org/vdcjhhe8.uqe8mz29fu.html

۶the country "does not need a new hero

٧ - بحارالانوار جلد 13 صفحه 997

با امید تعجیل در فرج و  رضایت حضرت حجت (عجل الله)

محمد صادق انصارپناهی

٣٠/٣/٨٩

 

 

آخرین ویرایش در

دیدگاه‌ها   

0 #265 یک دوست 1389-05-10 08:44
سلام
من از نزدیک ایشان را می شناسم
بی شک ایشان یکی از نوابغ عصر ماست
و خوب است بدانید اولین کسی است که جرات کرد به طور علنی به جبهه فراماسونها بتازد
در ایران کسی مانند ایشان در نماد شناسی بنی اسرائیل نداریم
نقل قول کردن
0 #264 متين 1389-04-25 16:00
دوستان يك نكته از سخنراني مقام معظم رهبري در 17 خرداد امسال در جمع برخي از نمايندگان مجلس را از ياد نبرند. ايشان در 5 دقيقه اول بحثشون فرمودند: يكي دو سال اينده حوادث عجيب و غريبي در سطح بين الملل اتفاق خواهد افتاد كه حول مساله فلسطين متمركز خواهد شد. لذا از شما نمايندگان ملت انتظار دارم كه تمام قواي برنامه ريزي خود را بر اساس اتفاقات اتي بين المللي قرار دهيد.( منبع سايت مذهبي رهوا)
نقل قول کردن
0 #263 ناشناس 1389-04-25 12:36
نقل قول:
شما اصلا" چه ایدولوژی و تفکر بهتر و جایگزینی داری که چنین مضحک بی خیال نمی شوی لاقل مثل نقطه فقط ابهام بی جهت ایجاد کن و روی هوا حرف بزن چون ما برای مسائل بسیار راحتتر از بهانه‌گیری شما جواب ارئه می کنیم
راه حل من بسيار ساده است : رفراندوم قانون اساسی (بازگشت به قانون اساسی قبل سال 1368) ;)
نقل قول کردن
-1 #262 محمد مهدی 1389-04-25 08:26
جناب ناشناس حرف شما از روی لجاجت است اما من طبق معمول پاسخ می دهم

اولا" قضیه احمدی نژاد بعنوان مثال رسوایی افکاری کج اندیش ارائه شد

دوما" من توی احتمالات خودم حتی در نظر گرفتم که دستی پشت پرده باشد به عبارتی احتمال فاسد بودن تمام اعضای شورای نگهبان بدون در نظر گرفتن دست پشت پرده می شود 0.0002 من قصد وارد شدن به علم آمار را ندارم ولی اعدادی که شما مطرح می کنید چیز خاصی ندارد (بدهید متخصص چون دیگه من نمی تونم آمار درس بدم)

سوما" ربط خبرگان اول به بعدی کاملا" مشخص است خبرگان اول ناظر بر رهبری => ناظر بر شورای نگهبان => ناظر بر انتخابات و اجرایی صحیح مراحل و رد صلاحیت ها در دور بعد خبرگان می باشد که با فرض صحیح بودن دور اول به همین روش تا دور آخر صحیح می ماند و بخاطر مراحل پشت سر هم و وابسته احتمال خطا به صفر میل می کند به عبارتی اگر یک زنجیره مشکل داشته باشد زنجیره قبلی متوجه می شود

چهارما" شما مطالب را درک نکردی که اسم لابی قدرت می آوری

در آخر حرف شما خنده دار است بلاخره تو بقیه کشورها چه می کنند در حالی که روش ما کاملا" آگاهانه تر و منطقی تر است شما حتی نتوانستید یکی از استدلال ها را رد کنید دوباره می خواهید شروع کنید به سوال پرسیدن واقعا" نمی دانم چه بگویم شما اصلا" چه ایدولوژی و تفکر بهتر و جایگزینی داری که چنین مضحک بی خیال نمی شوی لاقل مثل نقطه فقط ابهام بی جهت ایجاد کن و روی هوا حرف بزن چون ما برای مسائل بسیار راحتتر از بهانه‌گیری شما جواب ارئه می کنیم

نظر قبل منتظر کوچولو هم خیلی جالب هست
نقل قول کردن
0 #261 منتظر کوچولو 1389-04-25 00:10
به نام خدا
سلام!
یه پاسخ جالب به شبهه دور جناب ناشناس!
 mahdin.40sotoon.net
چون طولانی است اجازه درج کامل داده نشد! لطفاً به آدرس فوق مراجعه کنید.متشکرم

 نقد و بررسی شبهه
برای پاسخگویی به این شبهه ذکر چند نکته ضروری بنظر می رسد
دور در مسایل تکوینی قابل طرح است و نه در امور تشر یعی و اعتباری. بدلیل آنکه امور اعتباری به دست اعتبار کنند گان و جاعلان آن حقیقت می یابد بنابر این هر گز دوری مطرح نمی شود، چه آنکه از قبیل این مسايل اعتباری در قوانین سایر کشور ها همچون روسیه و آمریکا هم وجود دارد؛ بعنوان نمونه عزل و نصب قضات دادگاه فدرال آمریکا در اختیار رئیس جمهور بوده ولی اگر رئیس جمهور خود مرتکب جرم جزایی شود در همین دادگاه فدرال محاکمه و پس از محکومیت از مقام خود بر کنار می شود.
بر اساس هر دو قول در مشروعیت رهبري (انتصاب و انتخا ب) دو جواب متفاوت برای حل شبهه دور مي توان بيان نمود كه تفاوتی در بی اساس بودن شبهه دور ايجاد نمي شود.

* انتصاب: 

براساس نظر یه انتصاب، اساساً مشروعیت رهبری نظام به نصب او توسط خبر گان نیست بلکه دراین میان، خبر گان تنها تشخیص دهنده صلاحیت ولایت فقیه هستند، بعبارت دیگر بر اساس این نظریه، رهبری حق آمریت و ولایت خود را به جهت احراز شرایط لازم از سوی خدای تبارک و تعالی کسب نموده است و این حق امری نیست که توسط خبر گان به او داده شده یا از او پس گر فته شود.
بر این اساس مجلس خبرگان هرگز نقش مشر وعیت دادن به رهبر را بر عهده ندارد، بلکه آنان تنها کاشف شرایط رهبری در شخص ولی فقیه هستند.

 * انتخاب: 
....
بدلیل طولانی شدن، اجازه درج داده نشد... mahdin.40sotoon.net
نقل قول کردن
0 #260 . 1389-04-24 23:42
به نقل از منتظران صبح ظهور:
به نقل از .:
به نقل از منتظران صبح ظهور:
[

به به انگار بحث علمی هم بلدی خوب بگو ببینم کدام اصل قانون اساسی میگه رهبری می تواند شورایی باشد


تو ورژن قبلی که سال 68 بازنگری شد رهبر یا شورای رهبری داشتیم. یکی از شرایط رهبر هم مرجعیت بود. شما احتمالن متولد نشده بودین. منتها سال 68 اول آقای خامنه ای (که مرجع نبود) انتخاب شد بعد قانون اساسی عوض شد.



برو قصه انتخاب خامنه ای را بخوان و ببین که چه کسانی اون موقع از رهبریایشون حمایت کردند و چند نفر رای ندادند متاسفم که هاشمی هاشمی نماند روزگاره دیگه گذر روزگار ادما را تغییر میده


البته میشه این رو یه طور دیگه هم خوند: "متاسفانه خامنه ای هم خامنه ای نماند" مشکل اینه که آدمهای زمینی رو آسمانی می کنیم. همین "کوسه" یک زمانی شعیب بود. فقط مواظب باشین. آسمون فقط لاهوت و جبروت نیست هپروت هم هست.
نقل قول کردن
0 #259 امید منتظر ظهور 1389-04-24 23:03
به نقل از منتظران صبح ظهور:
به نقل از .:
به نقل از منتظران صبح ظهور:
[

به به انگار بحث علمی هم بلدی خوب بگو ببینم کدام اصل قانون اساسی میگه رهبری می تواند شورایی باشد


تو ورژن قبلی که سال 68 بازنگری شد رهبر یا شورای رهبری داشتیم. یکی از شرایط رهبر هم مرجعیت بود. شما احتمالن متولد نشده بودین. منتها سال 68 اول آقای خامنه ای (که مرجع نبود) انتخاب شد بعد قانون اساسی عوض شد.



برو قصه انتخاب خامنه ای را بخوان و ببین که چه کسانی اون موقع از رهبریایشون حمایت کردند و چند نفر رای ندادند متاسفم که هاشمی هاشمی نماند روزگاره دیگه گذر روزگار ادما را تغییر میده


منتظر صبح ظهور کاملا با تو موافقم
هاشمی نسخه جدیده زبیر هستش
آخه زبیر هم یه زمانی از علی دفاع می کرد بعد دشمنش شد
الانم هاشمی یه زمانی از سید علی حمایت می کرد اما حالا دشمنش شده

مرگ بر کوسه
البته من با فحش دادن مخالفم اما تو این یکسال اونقدر دلم پر شده که نگو دوست دارم داد بزنم
نقل قول کردن
0 #258 منتظران صبح ظهور 1389-04-24 22:53
به نقل از .:
به نقل از منتظران صبح ظهور:
[

به به انگار بحث علمی هم بلدی خوب بگو ببینم کدام اصل قانون اساسی میگه رهبری می تواند شورایی باشد


تو ورژن قبلی که سال 68 بازنگری شد رهبر یا شورای رهبری داشتیم. یکی از شرایط رهبر هم مرجعیت بود. شما احتمالن متولد نشده بودین. منتها سال 68 اول آقای خامنه ای (که مرجع نبود) انتخاب شد بعد قانون اساسی عوض شد.



برو قصه انتخاب خامنه ای را بخوان و ببین که چه کسانی اون موقع از رهبریایشون حمایت کردند و چند نفر رای ندادند متاسفم که هاشمی هاشمی نماند روزگاره دیگه گذر روزگار ادما را تغییر میده
نقل قول کردن
0 #257 . 1389-04-24 22:51
به نقل از منتظران صبح ظهور:
در ضمن حق ولایت فقیه طوری است که اگر کوچکترین اشتباهی کرده باشد این حق بر او حرام میشود و چه کسی داناتر از امام خامنه ای او که در علم سیاست اوله او که در علم اسلام شناسی اوله می خواهی او را


اگر کسی اشتباه کرده باشه چطور خودش متوجه اشتباه میشه؟ در این صورت اصلن چه احتیاجی به خبرگان هست؟

بعد معیار اول بودن و دوم بودن چیه؟ کی تعیین میکنه؟ اگر ایشان اعلم هستند و همه این موضوع رو قبول دارن همه مراجع مکلف هستند اعلام کنند و مقلیدن خودشون رو به ایشون حواله کنند.
نقل قول کردن
0 #256 منتظران صبح ظهور 1389-04-24 22:23
خوب بیایم سر مطلب می دانستم که از سبزی های لجنی هستی اما باهات راه اومدم تا بفهمانم که هنوز هم مثل اون عزیزتون میر فرماسونر توی توهم انتخاباتی بسش کن بابا انتخابات که همه ملت فهمیدند هدف شما از مطرح کردن بحث تقلب ریاست جمهوری نبود شما امده بودید برای تغییر نظام اما احمقید فکر کرده بودید که ایران گرجستانه هدف شما رهبری بود نه ریاست جمهوری لابد می خواستید کروبی را رهبر بکنید یا موسوی را به سولاتم که جواب ندادی
اینجا ایرانه قانون اساسی داره و اون قانون را 98درصد مردم تایید کردن
لازم نیست شما مفسر قانون باشید در ضمن حق ولایت فقیه طوری است که اگر کوچکترین اشتباهی کرده باشد این حق بر او حرام میشود و چه کسی داناتر از امام خامنه ای او که در علم سیاست اوله او که در علم اسلام شناسی اوله می خواهی او را
ناحق بگی بذار برات بگم همین بحث شورای رهبری را شیختون توی یه جلسه ای مطرح می کنه و بهش میگند فرض کن خامنه ای نیست چه کسی را می خواهید جای او بگذارید ایشون بعد از چند لحظه مکث می گویند الحق کسی غیر از او نمی تواند مملکت را پیش ببرد بابا یه کم گوگولی را راش بنداز نذار بگنده چقدر تعصب روی یه فرماسونر
حق اینکه یهک کلمه حرف غیر محکمه پسند بزنی نداری اگه می خواهی قانون اساسی عوض بشه باید بگم کور خونده ای می خواستم بفهمانمت که حرف حساب سرتون نمی شه و فقط یه مشت چرت و پرت از این ور اونور جمع نی کنید و پخش میکنید غیر از این چیزی بلد نیستید بدان فانا حزب الله هم الغالبون
دیدی ثابت کردم که نمی خواهی چیزی را بفهمی و فقط می خواهی شانتاژ تبلیغاتی راه بندازی شما در احتضار به سر می برید و هر حرفی از یه محتضر بعید نیست
@};- [-O
خدایا فرج امام زمانمان را برسان
نقل قول کردن
0 #255 . 1389-04-24 21:47
به نقل از محمد مهدی:
به نقل از .:

تو ورژن قبلی که سال 68 بازنگری شد رهبر یا شورای رهبری داشتیم. یکی از شرایط رهبر هم مرجعیت بود. شما احتمالن متولد نشده بودین. منتها سال 68 اول آقای خامنه ای (که مرجع نبود) انتخاب شد بعد قانون اساسی عوض شد.


اگر یک بار در سال گرد این اتفاق تلویزیون ایران را می دید جوابش را می دانستید قرار بود قانون اساسی اصلاح شود که اما فوت شد بلافاصله برای جلوگیر از جوسازی امریکایی ها با شور و مشورت آقای خامنه ای انتخاب شد سپس قانون اصلاح شد . و دوباره برای آقای خامنه ای رای گیری شد


من بجای اینکه در سالگرد این ماجرا تلویزیون نگاه کنیم همون سال به قانون اساسی رای دادیم. در نتیجه بهتر از شما میدونم که شرایط مملکت لابد اقتضا میکرده که بر خلاف قانون اون موقع و بر مبنای قانونی که هنوز اعتبار پیدا نکرده بوده عمل بشه. نکته اینه که نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی وحی منزل نیست. یه روش برای اداره کردن کشوره که خوبیها و نقایص خودشو داره. همچنان که مدتی شورای رهبری و شرط مرجعیت وجود داشت و حالا عوض شده. ممکنه یه موقع هم شرایط اقتضا کنه و چیزهای دیگه ای با رای مردم عوض بشه. این که همه چیز رو مقدس کنیم غلطه. 0.00001 درصد فرض کنید احمدی نژاد با رهبر مشکل پیدا کنه یا 2-3 سال دیگه رفتنی باشه. با شعیب شعیب کردن به کجا میرسیم؟ تیتر بزنیم اختلافات شعیب با سید خراسانی؟
نقل قول کردن
0 #254 ناشناس 1389-04-24 21:45
نقل قول:
در جواب ناشناس و قضیه‌ی استصوابی و دور باطل : استدلال 1) اگر بخواهیم حرف شما را بپذیریم باید حداقل بر سر این مطلب به توافق برسیم که رهبر اعضای شورای نگهبان و اعضای مجلس خبرگان همگی مفسد هستند یا متقلب که جمعا"
اولا من هیچ کاری به انتخابات محمودی :D ندارم و بهتر است پیش قضاوت نکنيد مگر من حرفی از تقلب در انتخابات رياست جمهوری زدم.
ثانیا استدلال شما توجیهی برای نظارت استصوابی نیست ، گوش کن من یه استدلال رياضی کنم در رد لزوم نظارت استصوابی شورای نگهبان بر انتخابات مجلس خبرگان:

فرض کن همه اون 100 نفری که تاييد شدن سالم هستند و اون یه نفر روحانی که رد صلاحیت شده فاسد... احتمال اين قضیه چقدر است ...هان؟؟؟ حالا فرض کن نظارت استصوابی نداشته باشیم و 1000 نفر ثبت نام کنند که 900 نفر فاسد و 100 نفر پاکند حال احتمال اينکه مردم 100 نفر از اون 900 نفر فاسد را انتخاب کنند چقدر است؟ یا 70 نفر از اون 900 نفر...
پس اگراحتمال پاکی ولایت و رآن وحانيون خاص بالاست احتمال پاکی مردم و دیگر روحانيون رد صلاحیت شده نيز بالاست پس چه لزومی به سازوکار اضافی نظارت استصوابی شورای نگهبان است؟ آيا اين از عدم انتقاد پذيری آنان یا فساد آنان ناشی نمی شود؟نقل قول:
اگر کمی فکر کنید متوجه می شوید که اگر خبرگان اول صحیح باشد ناچارا" آقای خامنه ای بی لغزش بوده تا جایگزینی خبرگان بعدی که ضامن آن همان خبرگان قبلی بوده و همینطور تا آخر و نمی توان لغزشی را برای ایشان ثابت کرد (منظور از عدم لغزش در اینجا معصومیت نیست مجال بحث بیشتر نمی باشد)
خب فرض بر اینکه خبرگان اول صحیح باشند . چه ربطی به خبرگان دوم که از نظارت استصوابی می گذرند دارد مگر خبرگان اول غیب گو هستند که از اعمال آینده شورای نگهبان یا ولی فقیه باخبر باشند!نقل قول:
در اینجا است که قسمتی از اصل مترقی ولایت فقیه معنی می شود دکتر طالب زاده می گفت خبرنگار آمریکایی گفته بود که ای کاش در امریکا یک نفر مانند ایران رهبری و نظارت بر مسائل داشت تا باند های قدرت درست نشود
آيا نمی توان يک عده روحانی را که اجازه ورود یک مخالف به احتمال کم بین خود را نمی دهند يک لابی قدرت دانست! آيا نمی توان سپاه پاسداران را يک لابی اقتصادی يا جامعه روحانیت مبارز را يک فراماسونری دانست!
نقل قول کردن
-1 #253 محمد مهدی 1389-04-24 20:50
به نقل از .:

تو ورژن قبلی که سال 68 بازنگری شد رهبر یا شورای رهبری داشتیم. یکی از شرایط رهبر هم مرجعیت بود. شما احتمالن متولد نشده بودین. منتها سال 68 اول آقای خامنه ای (که مرجع نبود) انتخاب شد بعد قانون اساسی عوض شد.


اگر یک بار در سال گرد این اتفاق تلویزیون ایران را می دید جوابش را می دانستید قرار بود قانون اساسی اصلاح شود که اما فوت شد بلافاصله برای جلوگیر از جوسازی امریکایی ها با شور و مشورت آقای خامنه ای انتخاب شد سپس قانون اصلاح شد . و دوباره برای آقای خامنه ای رای گیری شد

از "امید منتظر ظهور" معضرت می خوام که یک دفعه بحث را ادامه دادم :">

کسی اگر خواست استدلال من را جواب دهد چهار استدلال بالا را با هم نقض کند طوری که با عقل سازگار باشه
نقل قول کردن
-2 #252 محمد مهدی 1389-04-24 20:42
استدلال 2) در هیچ دوره‌ای حتی انتخابات اخیر اثبات نشد که تقلب گسترده رخ داده باشد مدرکی نیز ارائه نشد حتی در دوره های قبل اسم تقلب گسترده هم مطرح نشده بود

استدلال 3) در حرف ناشناس آمده که در زمان امام چنین نبود با این حساب انتخاب آقای خامنه ای درست بوده و پس از انتخاب ولایتش حتمی بوده طبق مباحث گفته شده (در صفحه قبل) و سخن امام علی ولایت از او برداشته نمی شود تا لغزش کند و اگر کمی فکر کنید متوجه می شوید که اگر خبرگان اول صحیح باشد ناچارا" آقای خامنه ای بی لغزش بوده تا جایگزینی خبرگان بعدی که ضامن آن همان خبرگان قبلی بوده و همینطور تا آخر و نمی توان لغزشی را برای ایشان ثابت کرد (منظور از عدم لغزش در اینجا معصومیت نیست مجال بحث بیشتر نمی باشد)
حتی اگر فرض بگیریم که این روند به اصطلاح دور باطل آن زمان نیز بوده و امام را ولی مردم عادل و عالم بدانیم باز انتخابات و به پشتوانه آن انتخاب آقای خامنه ای درست بوده

استدلال 4) استدلال اول برای اهل منطق و ریاضی بود دومی برای همه و سومی برای معتقدین به امام خمینی و اصل ولایت فقیه و چهارمی برای غرب زدگان
خوب ببینم توی کشورهای خارجی برای این که دور باطل ایجاد نشود چه عملی انجام می دهند ؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر هر فرد یا شورا یا ناظر بین المللی انتخاب شود از کجا مشخص است که این ناظر عادل و غیر وابسته است اصلا" مگر می شود بلاخره کسی گروهی باید این عده ناظر را انتخاب کنند و بر این انتخاب این عده ناظر چه کسی نظارت می کند
در اینجا است که قسمتی از اصل مترقی ولایت فقیه معنی می شود دکتر طالب زاده می گفت خبرنگار آمریکایی گفته بود که ای کاش در امریکا یک نفر مانند ایران رهبری و نظارت بر مسائل داشت تا باند های قدرت درست نشود (مثل لابی های صهیونیسم که این نقطه ضعف دموکراسی را سریع فهمیدند)
نقل قول کردن
0 #251 محمد مهدی 1389-04-24 20:41
بسم یکتا

توصیه :
جناب نقطه و ناشناس اگر قرار باشه توی زمین ما بازی کنید شکست می خورید آن حرفه‌ای تر از شما سروش نتوانست توی زمین ما بماند زد زیر همه چیز از قرآن و پیامبر تا ائمه برای این که بزند زیر اصل ولایت فقیه چون استدلال ما با وجود این عقاید فوق العاده قوی است

مقدمه :
یادمان نرفته انتخابات ریاست جمهوری که چطور همه دشمنان داخلی و خارجی بسیج شدند تا با هر روش ممکن صحت انتخابات را زیر سوال ببرند و با وجود فرصت اضافه برای طرح شکایت و مدارک و بازشماری مجدد آرا در جلو دوربین ها و در صورت اشکال بازشماری 10 درصدی و سپس کل آرا آنچه می خواستند ولی هوشمندانه نپذیرفتند چون می دانستند
بعد ها نظر سنجی های موسسات داخلی و خارجی منتشر شد همان ها که اسم موسسه نظر سنجی معتبر را قبول نداشتند قبل از انتخابات نظرسنجی موسسات ساختگی را قبول داشتند تا اینکه بلاخره نفر پنجم انتخابات کروبی هم پذیرفت که دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور قانونی است هرچند با اما او اگر برای ترفندی جدید :-B

در جواب ناشناس و قضیه‌ی استصوابی و دور باطل :

استدلال 1) اگر بخواهیم حرف شما را بپذیریم باید حداقل بر سر این مطلب به توافق برسیم که رهبر اعضای شورای نگهبان و اعضای مجلس خبرگان همگی مفسد هستند یا متقلب که جمعا" تقریبا" صد نفر هستند بماند وابسته های ان ها مطلعین از احوالات ان ها خوب با علم آمار اگر فرض را بر دو حالت داشتن هر فرد بگذاریم (یا متقلب یا نه) احتمالی که تمام صد نفر مفسد باشند فقط 0.00005 است احتمال آن که نصفشان متقلب باشند 0.0001 است اما باید در نظر داشت که در انتخابات ریاست جمهوری آمار تک تک صندوق ها بصورت فایل pdf ارئه شد و اکثر صندوقها هم ناظری از نامزدها داشتند و پس از پایان شمارش تقریب خوبی موجود بود و احتمال تغییر اعداد در شورای نگهبان و وزارت کشور صفر بود با این حساب باید افراد پای صندوق متقلب باشند که در این صورت اگر احتمال را سر انگشتی حساب کنید می شود 0.0000000000125 در مهندسی ما احتمال زیر 0.25 را صفر در نظر می گیریم حال احتمال آن که این صفر رخ دهد و هیچ کسی متوجه نشود را حساب کنید -0-
نقل قول کردن
0 #250 . 1389-04-24 18:50
به نقل از منتظران صبح ظهور:
[

به به انگار بحث علمی هم بلدی خوب بگو ببینم کدام اصل قانون اساسی میگه رهبری می تواند شورایی باشد


تو ورژن قبلی که سال 68 بازنگری شد رهبر یا شورای رهبری داشتیم. یکی از شرایط رهبر هم مرجعیت بود. شما احتمالن متولد نشده بودین. منتها سال 68 اول آقای خامنه ای (که مرجع نبود) انتخاب شد بعد قانون اساسی عوض شد.
نقل قول کردن
+1 #249 . 1389-04-24 18:42
به نقل از عاشق امام:
به نقل از .:
به نقل از الرحمن:
با سلام لطفا اشعار شاه ولي الله (صوفي اي كه 140سال قبل)شعرهايي در باره علائم ظهور است ارائه بدين من كتاب جهان در استانه ظهور را ندارم


بالاخره صوفیگری خوبه یا بد؟ از یه طرف یه سری شعر به شاه نعمت الله ولی نسبت میدیم از یه طرف لودر میندازیم حسینیه درویشهای نعمت اللهی گنابادی.



بالاخره حضرت علی خوبه یا بد
اخه ما فرقه علی اللهی هم داریم =)) :-SS


فرقه ای به اسم علی اللهی نداریم! هستند فرقه هایی که غلو کردند و او را تا مرتبه خدایی هم شاید بالا برده باشند. از روز اول شیعه هم بوده اند. اما هیچ کدام اسم خود را علی اللهی نگذاشته اند. این جماعت درویش هم ادعایی نداشته اند. اتفاقن جزو متشرع ترین فرقه ها هستند و اهل خانقاه و اینها نیستند. منتها برخلاف 700-800 سال پیش که شیعه اهل مدارا و بحث و گفتگو بوده حالا جماعتی تولید شده اند که چیزی را نپسندند کم ترین کارشان شیشه شکستن و سنگ قبر شکستن و لودر آوردن است. به کسی که تا همین دیروز حلوا حلوا میشده هم رحم نمی کنند. خودشان ابروی آقا را در خواب میبینند که کدام طرفی چرخیده حجت برایشان تمام است. یک میزان حال فعلی افراد است دست گرفته اند یادشان میرود در مورد همه از جمله آقا هم صادق است. معصوم که نسیتند نعوذ بالله؟

در صوفی بودن خود شاه نعمت الله هم شک دارید؟
نقل قول کردن
0 #248 مبشر گمنام 1389-04-24 18:30
به نقل از ناشناس:
مگر نظارت بر صلاحیت خامنه ای در طول دوران ولایتش بر عهده مجلس خبرگان نیست . با توجه به انتخاب 6 فقیه شورای نگهبان توسط خامنه ای و لزوم تاييد کانديداهای مجلس خبرگان توسط شورای نگهبان و نظارت شورای نگهبان بر عملکرد خامنه ای آيا شما هيچ دور باطلی نمی بینيد؟ :-/
توجه کن که نظارت شورای نگهبان در دوران خمینی بدين شکل مطرح نبوده است و در دوران خامنه ای به این شکل درآمده است :-

کسی که خوابیده را می توان بیدار کرد، اما کسی که خودش را به خواب زده است...
فکر کنم شما یکسال گذشته را خواب بودید و تا به حال این بحثها و حواشی آن را در هیچ جایی نخوانده اید.
پس همین طور بخواب...
نقل قول کردن
-1 #247 ناشناس 1389-04-24 18:00
مگر نظارت بر صلاحیت خامنه ای در طول دوران ولایتش بر عهده مجلس خبرگان نیست . با توجه به انتخاب 6 فقیه شورای نگهبان توسط خامنه ای و لزوم تاييد کانديداهای مجلس خبرگان توسط شورای نگهبان و نظارت شورای نگهبان بر عملکرد خامنه ای آيا شما هيچ دور باطلی نمی بینيد؟ :-/
توجه کن که نظارت شورای نگهبان در دوران خمینی بدين شکل مطرح نبوده است و در دوران خامنه ای به این شکل درآمده است :-
نقل قول کردن
0 #246 محمد مهدی 1389-04-24 17:34
ناشناس چرا چرت و پرت می گی دیگه کامل توضیح دادیم حالا شما بیا این حرفت را ثابت کن ما که هم حدیث آوردیم هم کمی توضیح دادیم مجلس خبرگان هم وظیفه اش مشخص است و ذکرش هم رفت و وقتی رهبری کارش بیست است که نمی شه الکی چیزی بگه

واقعا" استدلال شما صفر است و فکر کردی ما در دام سوالات و شبه های مسخره پی در پی شما می افتیم برو پی کار دیگری

شما ثابت کن که منافق نیستی شما ثابت کن که مثلا" فلان نظام بهتر است شما ثابت کن که فلان روش مطابق خواست امام زمان است برو حنات برای ما رنگ نداره
دیگه همه جور نقد نظریه ولایت فقیه دیده بودیم مثل نظر منتظری ولی دیگه این یکی که شما می گی نوبر است یک جایی از یکی شنیده که : ((نظارت خود خوانده استصوابی شورای نگهبان و مجلس خبرگان )) حالا برای ما شده پاییه استدلال بی اساسش همین که گفتی را می توانی توجیه کنی
نقل قول کردن
0 #245 امید منتظر ظهور 1389-04-24 16:54
به نقل از منتظران صبح ظهور:
به نقل از امید منتظر ظهور:
به نقل از منتظران صبح ظهور:
به نقل از امید منتظر ظهور:
كاروان "انصار1 " اردن عازم غزه شد

www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=108832


دوستان به خدا صدای پای قدم های مهدی فاطمه میاد
دوستان دعای عهد و نماز شب فقط و فقط برای ظهور و سلامتی سید خراسانی و شعیب فراموش نشه

سلام امید بچه مشهدی سلام ما را به اقا امام رضا برسان
هر چه داریم از ائمه داریم
رفقا به خدا مردی در راه است ....


حتما

امشب هیئت داریم به مناسبت میلاد امام حسین
منم بیکار نشستم یه برگه درست کردم زندگینامه امام خامنه ای
تازه عکس شناسنامه آقا رو هم گذاشتم تا همه بفهمند آقا در 24 تیر به دنیا آمده
البته اول یه جزوه در مورد شعیب بن صالح و سید خراسانی و مردی از قم درست کرده بودم که مسئول هیئت گفته اگر اینو پخش کنی می کشنت
منم گفتم باشه
البته مسئول هیئتمون خیلی خوشش آمد خودش اینا رو قبول داشت ولی گفت یه عده ارذل هستن شلوغ می کنن

تازه تو مشهد تا نیمه شعبان مراسمه پناهیان...صدیقی...ازغدی هم سخنرانن

جاتون حسابی خالی
انشالله بیان مشهد


ان شا الله شهریور که امدم هماهنگ می کنیم همه ببینیم بسیجی یعنی نترس بسیجی یعنی شجاع دلا بزن به دریا همونایی هم که با شنیدن نام اقا سر به هوا میشن همونا را هم بایبد با راه خوش رام کرد به خدا بعضی ها ته دلشون با ماست اما هنوز تعصب اون ملعون میر یزید را دارند سعی کن با انا رفیق باش و کاملا علمی و منطقی صحبت کن به خدا ته دلشون با ماست مگر اینکه خیلی لجنی شده باشد قدم اول بحث علمی ومنطقی و جا انداختن اینکه ولایت فقیه همان ادامه ولایت امام است منتها باید کاملا مسلط باشی و کم نیاری مطمئن باش حق با علی زمان است
دوستت دارم تو را خدا مشب ما را فراموش نکنید شما مشهدیا گل سر سبد مملکتید این نعمت خدا را قدر بدانید
راستی چقدر با مجتمع بقیه الله مشهد اشنایی داریی حسابی دهاقانی ها اونجا ...
@};- [-O :-h



شماره موبایلتو بفرست واسه ایمیلم تا بهت زنگ بزنم اگه خواستی شماره خودمو واسه ایمیلت بفرستم
ایمیل:
نقل قول کردن
0 #244 نراقی. 1389-04-24 16:46
هم فاطمه با حسین خود دلشاد است
هم رهبر انقلاب رامیلاد است
یعنی چو حسین رهبر نهضت ما
نابود گر یزید و استعمار است



هفت آسمون دنیا باید که غرق نور شه
یه جور دیگه خدا خواست چشم حسودا کور شه
دلای دشمنامون امسال چه بد میسوزه
تولد حسین و خامنه ای یه روزه

تقارن میلاد امام حسین و رهبر معظم انقلاب مبارکباد
نقل قول کردن
+1 #243 نراقی. 1389-04-24 16:17
به نقل از امید منتظر ظهور:
ماه رجب که تموم شد
پس با این حساب حدیث ظهور امام زمان پس از 72 ماه پس از خروج شعیب غلطه
چون در این صورت باید سفیانی در این سال یعنی سال قبل ظهور خروج کنه
یه سوالم داشتم آیا ممکنه سفیانی در ماه دیگری چون شعبان و رمضان ظهور کنه
اما من هیچ وقت نا امید نمی شوم
بالاخره ظهور در زمان رهبری سید علی (سید خراسانی )هستش

خواهش میکنم سریع یکی جواب بده
چند ساعت دیگه ماه رجب تموم میشه من میخوام گریه کنم؟؟؟؟؟؟؟

سلام بر همه دوستان
من سه روزی نبودم
چرا هنوز روی این مسئله واضح دارید بحث میکنید؟
آیت الله بهجت میفرماید:
برای ظهور نشانه های حتمیه و غیر حتمیه ذکر کرده اند اما اصلا بعید نیست که ظهور در همین هفته اتفاق بیفتد، لازمه این امر این است که در برخی نشانه های غیر حتمی بدا صورت گیرد و برخی از نشانه های حتمی نیز همزمان با ظهور حضرت باشد
معنی این جمله آیت الله بهجت اینه که ممکنه قیام امام زمان همزمان با خروج سفیانی باشه و ما نباید در بند ماه و سال باشیم
یه منتظر باید همیشه اماده باشه
اینکه ظهور ناگهانی دونسته شده هم ناظر به همین جاست
به نظر من آیت الله بهجت این روز ها را میدیدن که این جمله ناب را گفتن
در مورد نحوه بشارت دادن میخوام یه مقاله بذارم
دوستان بخونن برای نیمه شعبان ازش استفاده کنن
نقل قول کردن
0 #242 ناشناس 1389-04-24 16:14
خوشم می اید که خودت جواب خودتا داده ای تو حدیث امام علی خبرگان را ملت انتخاب می کند می دونی نه اینکه نامزد های ان مجلس اکثرا خدایی هستند و دل بسته امور دنیاییو زر وزیور نیستند زیاد به چشم نمی اید در حالی که یک رکن نظام است مردم بلدند چه کسانی را نتخاب کنند یادتونه در انتخابات خبرگان می خواستید ده نفر از نیرو های خودتون را جا بزنید و بعد رهبری را به چالش بکشونید دیدید مردم خیلی زرنگ تر از شمایند کو رخوانده اید در اینده ای نزدیک پرچم حق را به دست صاحب اصلی خواهیم داد درود بر حزب الله @};- [-O هر چه سوال داری از ولایت فقیه همه را هر چه را هم خودت نمی دونی از همدستیات بپرس بعد تو وبلاگ خودم برام ارسال کن تا جواب انرا بدهیم

بيام تو وبلاگ شما چکار کنم؟ من دارم حرف حساب و منطق می زنيم شما هی حرف صد من یه غاز تحویل می دين و حرف خودم را به خودم تحویل می دهید و حرف از ملت فهیم و راهپیمايي ساندیسی می زنيد . من می گویم که نظارت مداوم بر صلاحیت رهبری از وظایف مجلس خبرگان است که در قانون اساسی آمده است. حال با توجه به دور باطل رهبری و نظارت خود خوانده استصوابی شورای نگهبان و مجلس خبرگان دوام عدالت خامنه ای چگونه تضمين است؟

اين حکومتی که عده ای روحانی خود حق بین به نام جمهوری اسلامی به خورد ملت فهيم داده اند چيزی جز همان سلطنت مشروطه نیست ،همين بس که منطق برخی از طرفداران ولايت چيزی جز تکیه بر راهپيمایی ساندیسی نیست .
لااقل خامنه ای با مردم رو راست باشيد و بگوييد طبق اين مدرک و مقاله که در اين جورنال معتبر چاپ شده امام زمان(عج) خامنه ای را انتصاب مستقیم کرده است. =))
جمهوری اسلامی خامنه ای حکومتی نیست جز بر پایه نيروی قهريه و راهپيمایی ساندیسی.
نقل قول کردن
0 #241 عبدالعظیم 1389-04-24 15:43
به نقل از منتظران صبح ظهور:
به نقل از عبدالعظیم:
سلام بر همه عزیزان
بابا این ناشناس :-& رو ولش کنین
از طرف جرس(زنگوله بزغاله :-& ) و بالاترین اومده ببینه اینجا چه خبره
همین
ولش کنین :-&


اگه ولش کردیم میره میگه اینا بی سوادن چند تا دیگه را میاره و کلا ما را از بحث اصلی دور میکند قرار شده همه سوالاتشو در وبلاگ منتظران صبح ظهور بنویسه و همان جا هم جواب بگیره اگر این کار را نکرد بدانید که هدف او رفع شبهاتش نیست ما ابتدا خوشبینانه برخورد می کنیم


دست شما درد نکنه
ولی به اینها زیاد گفته شده
ولی بازم بگید
شاید سر عقل اومد
اجرتون با امام زمان @};-
نقل قول کردن
0 #240 منتظران صبح ظهور 1389-04-24 15:34
به نقل از عبدالعظیم:
سلام بر همه عزیزان
بابا این ناشناس :-& رو ولش کنین
از طرف جرس(زنگوله بزغاله :-& ) و بالاترین اومده ببینه اینجا چه خبره
همین
ولش کنین :-&


اگه ولش کردیم میره میگه اینا بی سوادن چند تا دیگه را میاره و کلا ما را از بحث اصلی دور میکند قرار شده همه سوالاتشو در وبلاگ منتظران صبح ظهور بنویسه و همان جا هم جواب بگیره اگر این کار را نکرد بدانید که هدف او رفع شبهاتش نیست ما ابتدا خوشبینانه برخورد می کنیم
نقل قول کردن
0 #239 منتظران صبح ظهور 1389-04-24 15:30
به نقل از محمد مهدی:
www.rasekhoon.net/article/Show-50436.aspx
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8802140450
mkms.mihanblog.com/post/421
www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100953635721

ما طبق احادیث زیر و دلایل عقلی اصل ولایت فقیه را قبول داریم
امام زمان (علیه السلام) : در حوادث و رخدادهایی که واقع می شود به روایت کنندگان حدیث ما رجوع کنید که آنان حجت من بر شمایند و من حجت خدا بر آنانم.
امام صادق(علیه السلام) :هر كس از شما كه راوى حدیث ما باشد و در حلال و حرام ما بنگرد و صاحب نظر باشد و احكام ما را بشناسد او را به عنوان داور بپذیرید. همانا من او را حاكم بر شما قرار دادم. پس هر گاه حكمى كرد و از او قبول نكردند، حكم خدا را سبك شمرده اند و ما را رد كرده اند و آن كس كه ما را رد كند خدا را رد كرده و رد كردن خدا در حدّ شرك به خداى متعال است.


[http://www.rajanews.com/detail.asp?id=44866=url]اما هرکس هم تمایل دارد می تواند پیرو سروش باشد =))



جان محمد مهدی قرار شده همه شبهات و سوالات خودشا یکجا برا من ارسال کنه در غیر اینصورت او از اینجا ترک منزل کند و به مکان دیگری رود شما وارد نشوید در ضمن بحثتون خوب بود
نقل قول کردن
0 #238 منتظران صبح ظهور 1389-04-24 15:27
بیا تو وبلاگ خودم تا بهت بگم حق با کیه هر مکان جای صحبتای خودش را دارد اینجا حرف ما بشارت ظهور است

خوشم می اید که خودت جواب خودتا داده ای تو حدیث امام علی خبرگان را ملت انتخاب می کند می دونی نه اینکه نامزد های ان مجلس اکثرا خدایی هستند و دل بسته امور دنیاییو زر وزیور نیستند زیاد به چشم نمی اید در حالی که یک رکن نظام است
مردم بلدند چه کسانی را نتخاب کنند یادتونه در انتخابات خبرگان می خواستید ده نفر از نیرو های خودتون را جا بزنید و بعد رهبری را به چالش بکشونید دیدید مردم خیلی زرنگ تر از شمایند کو رخوانده اید در اینده ای نزدیک پرچم حق را به دست صاحب اصلی خواهیم داد درود بر حزب الله @};- [-O هر چه سوال داری از ولایت فقیه همه را هر چه را هم خودت نمی دونی از همدستیات بپرس بعد تو وبلاگ خودم برام ارسال کن تا جواب انرا بدهیم @};-

امام علی می فرمایند: «به جانم سوگند اگر امامت منعقد نشود مگر آن که همه مردم حاضر باشند، چنین امری ناشدنی می‏نماید، لکن کسانی که ـ حاضرند و ـ اهل و خبره این کارند بر آنان که حاضر نباشند حکم رانند. در این صورت کسانی که حاضر بوده‏اند پس از آن، حق سرباز زدن و نپذیرفتن ندارند و غایب نیز نمی‏تواند دیگری را امام خود قرار دهد.» با ایت وصف در امر بیعت امام علی با فرض بیعت مسلمانان بنام فرض بر اطاعت ساير مسلمانان شده است
مگر امامت خامنه ای منعقد شده است که ایشان بر فرض رائ مجلس خبرگان ولایت مادام العمر يآفته اند. طبق قانون اساسی ما رهبری می تواند شورا نيز باشد.
در ضمن 30 ساله پیش که من در قيد حيات نبوده ام راء گيری شده است و حکومتی به نام جمهوری اسلامی تشکيل شده است و 20 سال پیش که خردسالی بوده ام خامنه ای ولایت سیاسی یافته است. هر 7 سال انتخاباتی به نام انتخابات مجلس خبرگان برگزار می شود که شرکت عموم مردم ايران در آن مورد ترديد جدی است.وظیفه مجلس خبرگان نظارت بر رهبری است حال اينان از وظایف خود سرباز می زنند بماند!.
O:)
نقل قول کردن
0 #237 محمد مهدی 1389-04-24 15:27
www.rasekhoon.net/article/Show-50436.aspx
www.farsnews.com/newstext.php?nn=8802140450
mkms.mihanblog.com/post/421
www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100953635721

ما طبق احادیث زیر و دلایل عقلی اصل ولایت فقیه را قبول داریم
امام زمان (علیه السلام) : در حوادث و رخدادهایی که واقع می شود به روایت کنندگان حدیث ما رجوع کنید که آنان حجت من بر شمایند و من حجت خدا بر آنانم.
امام صادق(علیه السلام) :هر كس از شما كه راوى حدیث ما باشد و در حلال و حرام ما بنگرد و صاحب نظر باشد و احكام ما را بشناسد او را به عنوان داور بپذیرید. همانا من او را حاكم بر شما قرار دادم. پس هر گاه حكمى كرد و از او قبول نكردند، حكم خدا را سبك شمرده اند و ما را رد كرده اند و آن كس كه ما را رد كند خدا را رد كرده و رد كردن خدا در حدّ شرك به خداى متعال است.


[http://www.rajanews.com/detail.asp?id=44866=url]اما هرکس هم تمایل دارد می تواند پیرو سروش باشد =))
نقل قول کردن
0 #236 محمد مهدی 1389-04-24 15:26
مجلس خبرگان ساز و کار مشخصی است که در قانون اساسی پیش بینی شده تا برای همه زمان ها قابل اجرا باشد و آن شیوه انتخاب غیرمستقیم است. یعنی فقهای منتخب مردم با مشورت و کارشناسی یک ولی فقیه را از میان ده ها ولی فقیه موجود، شناسایی و کشف کرده و او را برای رهبری جامعه دینی به مردم معرفی می کنند نه اینکه خبرگان، رهبر منتخب را به مقام ولایت نصب نمایند. زیرا ولی و رهبر انتخاب شده قبل از انتخاب خبرگان، از طرف خداوند به مقام ولایت نصب شده است. به عبارت دیگر مشروعیت رهبر الهی است نه مردمی

شخص ولی در انجام دادن امور و اعمال قدرت، لازم نیست از کسی یا کسانی اجازه بگیرد. زیرا او از طرف معصوم(ع) اجازه داشته و نصب گردیده است. البته واضح است که این مسئله به معنای نفی مشورت و کارشناسی نیست

ولایت محدود به زمان خاصی نیست بلکه مستمر و دایمی است و ولی فقیه تا وقتی که شرایط لازم را دارد در منصب خود باقی خواهد بود. امام خمینی(ره) در این زمینه می نویسند: «علمای اسلامی از طرف امام(ع) به مقام حکومت و قضاوت منصوب اند و این منصب همیشه برای آنها محفوظ است»

ز دیدگاه امام خمینی(ره) چنانچه فقیه یک خطا کند و یا یک دروغ بگوید و یا نگاه به نامحرم بیاندازد و یا یک مورد دیکتاتوری مرتکب شود این اعمال او را از مقام ولایت ساقط می کند
نقل قول کردن
0 #235 محمد مهدی 1389-04-24 15:24
به نقل از ناشناس:

بحث من امامت علی نیست، بحث من امامت خامنه ای است، مگر امامت خامنه ای به انتصاب خدا و پیغمبر و امام معصوم است که ولایت مادام العمر بيابد و اگر امامت خامنه ای بر اساس شرایط فقیه در دوران غیبت منعقد شده است، چگونه در دور باطل رهبری، شورای نگهبان و مجلس خبرگان، دوام عدالت که از شرایط ولی فقیه است تضمين است؟
ناشناس فقط رفراندوم می خواد یالا =))


ولایت به معنای سرپرستی و مدیریت جامعه اسلامی، مقامی است مخصوص خداوند و براساس آن هیچ انسانی بر دیگری ولایت و حاکمیت ندارد مگر از طرف خدا به عنوان صاحب اصلی موجودات به کسی مقام ولایت تفویض شودو تنها در این صورت، ولایت و حاکمیت او مشروع خواهد شد. حاکمیتی که ازسوی خدا نباشد «طاغوت» محسوب می شود. به عبارت دیگر رابطه حاکم با مردم (ولی و مولی علیهم) باید رابطه الهی باشد و غیر آن هر چه باشد طاغوتی است .
خداوند مقام ولایت و رهبری جامعه را ابتدا به انبیاء الهی و سپس به معصومین از ائمه(ع) و در زمان غیبت امام زمان (عج) به فقهای عادل اعطا نموده است برپا داشتن حکومت و تشکیل دولت اسلامی اگر برای یک نفر از فقهای عادل امکان داشته باشد، واجب عینی است وگرنه بر همه فقها واجب کفایی خواهد بود.

براساس مذهب شیعه همه مسلمانان باید از اوامر ولایی ولی فقیه اطاعت نموده و تسلیم امر و نهی او باشند و این حکم شامل فقهای عظام هم می شود چه رسد به مقلدین آنان. به نظر ما التزام به ولایت فقیه قابل تفکیک از التزام به اسلام و ولایت ائمه معصومین(ع) نیست

مجلس خبرگان رهبری در واقع نهادی برای روشمند ساختن دسترسی مردم به حاکم اسلامی و حافظ دین در عصر غیبت کبری است. به همین دلیل تخصص لازم جهت عضویت دراین مجلس فقاهت و اسلام شناسی عمیق است. این مجلس، صورت مدون شده و سامان یافته ای از روند تاریخی است که در طول چهارده قرن گذشته معمول بوده است.
نقل قول کردن
0 #234 عبدالعظیم 1389-04-24 15:16
سلام بر همه عزیزان
بابا این ناشناس :-& رو ولش کنین
از طرف جرس(زنگوله بزغاله :-& ) و بالاترین اومده ببینه اینجا چه خبره
همین
ولش کنین :-&
نقل قول کردن
0 #233 منتظران صبح ظهور 1389-04-24 15:10
به نقل از ناشناس:
نقل قول:
پس از این سخن امام علی عده‌ای از بیعت امام سرباز زندند، امام علی علیه‏السلام خطبه خواند و چنین فرمود: «ای مردم شما با من بیعت کردید بر آنچه با مردمان پیش از من بیعت نمودید و البتّه تا مردم با کسی بیعت نکرده‌‏اند اختیاردار و آزادند و چون بیعت کردند، اختیاری ندارند و همانا بر زمامدار مردم است که استقامت داشته باشد و بر مردم فرمانبردار است که به فرمانش گردن نهند و این بیعتی است عمومی که هر کس از آن سر باز زند از دین اسلام سرباز زده و راه دیگری جز راه مسلمانان پیموده است.» همین حرف امام کافی است برای نقض سخنان شما اما ما بیشتر از این در دست داریم برای دفاع که از حوصله شما خارج است لینک زیر توضیحات خیلی خوبی دارد که به شما توصیه به خواندن می شود تا شبه نماند. شاید کمی از آن را خلاصه کردم


بحث من امامت علی نیست، بحث من امامت خامنه ای است، مگر امامت خامنه ای به انتصاب خدا و پیغمبر و امام معصوم است که ولایت مادام العمر بيابد و اگر امامت خامنه ای بر اساس شرایط فقیه در دوران غیبت منعقد شده است، چگونه در دور باطل رهبری، شورای نگهبان و مجلس خبرگان، دوام عدالت که از شرایط ولی فقیه است تضمين است؟
ناشناس فقط رفراندوم می خواد یالا =))
غیر مستقیم اری
نقل قول کردن
0 #232 منتظران صبح ظهور 1389-04-24 15:07
[
در ضمن 30 ساله پیش که من در قيد حيات نبوده ام راء گيری شده است و حکومتی به نام جمهوری اسلامی تشکيل شده است و 20 سال پیش که خردسالی بوده ام خامنه ای ولایت سیاسی یافته است. هر 7 سال انتخاباتی به نام انتخابات مجلس خبرگان برگزار می شود که شرکت عموم مردم ايران در آن مورد ترديد جدی است.وظیفه مجلس خبرگان نظارت بر رهبری است حال اينان از وظایف خود سرباز می زنند بماند!.
O:)

به به انگار بحث علمی هم بلدی خوب بگو ببینم کدام اصل قانون اساسی میگه رهبری می تواند شورایی باشد
ثانیا مگه نمی دونی به لحاظ سیاسی هر راهپیمایی در دفاع از نظام که معمولا22 بهمن اوج اون است بعنی تایید رهبری شما سبزی ها چرا چشم دیدن این همه ملت را ندارید ما چکار کنیم چرا راهپیمایی 50 میلیونی 22 بهمن را نمیبینید چرا 9دی را نمی بینید که مردم خود جوش در دفاع از ولایت به خیابان ها ریختند
لازم است بدانی یک گروه 15 نفره از دانشمندان علم سیاست و مدیریت و اسلام شناس بر امر رهبری نظارت دارند و کلام به کلام سخنان رهبر معظم را تحلیل می کنند و صلاحیت انرا را بررسی می کنند و به مجلس خبرگان گزارش میدهند شما اگر اعتراضی دارید می توانید برید مجلس خبرگان و از رهبری شکایت کنید
کما اینکه این حق هر ایرانی است اما منطقی شمایی که اصل ولایت فقیه را قبول ندارید شمایی که اصل حکومت اسلامی را قبول ندارید می خواهید از چی شکایت کنید راستی شما امامت امامان معصوم را قبول دارید ؟ وجود نازنین امام زمان را چطور ایا قبول دارید که ایشان بر کار ها نظارت دارند و مملکت اسلامی را هدایت می کنند و حی وزنده هستند ؟ لطفا چون محیط این سایت کاملا بحث بشارت ظهور است برای بحث می توانید به وبلاگ خودم یا یه ایمیلم تمام شبهاتت را مطرح نمایید و مطرح کردن در اینجا را شایسته نمی دانم یک سوال دیگر ایا شما به نظام اسلامی و حکومت امام زمان و اینکه اینک انقلاب سر انجام به دست امام زمان می رسد و اینکه ایا شما دوست دارید حقایق را بدانید یا هدف چیز دیگری است هر چند کوتاه به سوالاتم پاسخ دهید تا بدانیم با چه کسی طرفیم در این محیط منتظر جواب نباشید
لازم است برای بحث علمی منطق حکم فرما باشد
نقل قول کردن
-1 #231 منتظران صبح ظهور 1389-04-24 14:49
به نقل از امید منتظر ظهور:
به نقل از منتظران صبح ظهور:
به نقل از امید منتظر ظهور:
كاروان "انصار1 " اردن عازم غزه شد

www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=108832


دوستان به خدا صدای پای قدم های مهدی فاطمه میاد
دوستان دعای عهد و نماز شب فقط و فقط برای ظهور و سلامتی سید خراسانی و شعیب فراموش نشه

سلام امید بچه مشهدی سلام ما را به اقا امام رضا برسان
هر چه داریم از ائمه داریم
رفقا به خدا مردی در راه است ....


حتما

امشب هیئت داریم به مناسبت میلاد امام حسین
منم بیکار نشستم یه برگه درست کردم زندگینامه امام خامنه ای
تازه عکس شناسنامه آقا رو هم گذاشتم تا همه بفهمند آقا در 24 تیر به دنیا آمده
البته اول یه جزوه در مورد شعیب بن صالح و سید خراسانی و مردی از قم درست کرده بودم که مسئول هیئت گفته اگر اینو پخش کنی می کشنت
منم گفتم باشه
البته مسئول هیئتمون خیلی خوشش آمد خودش اینا رو قبول داشت ولی گفت یه عده ارذل هستن شلوغ می کنن

تازه تو مشهد تا نیمه شعبان مراسمه پناهیان...صدیقی...ازغدی هم سخنرانن

جاتون حسابی خالی
انشالله بیان مشهد


ان شا الله شهریور که امدم هماهنگ می کنیم همه ببینیم بسیجی یعنی نترس بسیجی یعنی شجاع دلا بزن به دریا همونایی هم که با شنیدن نام اقا سر به هوا میشن همونا را هم بایبد با راه خوش رام کرد به خدا بعضی ها ته دلشون با ماست اما هنوز تعصب اون ملعون میر یزید را دارند سعی کن با انا رفیق باش و کاملا علمی و منطقی صحبت کن به خدا ته دلشون با ماست مگر اینکه خیلی لجنی شده باشد قدم اول بحث علمی ومنطقی و جا انداختن اینکه ولایت فقیه همان ادامه ولایت امام است منتها باید کاملا مسلط باشی و کم نیاری مطمئن باش حق با علی زمان است
دوستت دارم تو را خدا مشب ما را فراموش نکنید شما مشهدیا گل سر سبد مملکتید این نعمت خدا را قدر بدانید
راستی چقدر با مجتمع بقیه الله مشهد اشنایی داریی حسابی دهاقانی ها اونجا ...
@};- [-O :-h
نقل قول کردن
0 #230 منتظر کوچولو 1389-04-24 14:26
از حسین تا مهدی سلام الله علیهما ...

پس اگر روزگار [ولادت] مرا به تأخیر انداخته و مقدرات مرا از یاریت دور کرده و برای کسانی که با تو کارزار کردند، مبارزه نکردم و با کسانی که با تو دشمنی کردند ستیز ننمودم، پس صبح و شام برایت ناله می کنم و به جای اشک برایت خون می گریم برای حسرت بر تو و اندوه و تأسف بر آنچه تو را گرفتار کرد و شعله ور و در سوز و گداز تا اینکه [از] بیقراری سختی ها و مصیبت ها و غصه اندوهگینی [به خاطر از دست دادن فرصت ها] بمیرم.
نقل قول کردن
+3 #229 ۵۱۲۱۴ 1389-04-24 13:56
مرگ بر سبز لجن پوش
نقل قول کردن
-4 #228 ناشناس 1389-04-24 13:55
نقل قول:
پس از این سخن امام علی عده‌ای از بیعت امام سرباز زندند، امام علی علیه‏السلام خطبه خواند و چنین فرمود: «ای مردم شما با من بیعت کردید بر آنچه با مردمان پیش از من بیعت نمودید و البتّه تا مردم با کسی بیعت نکرده‌‏اند اختیاردار و آزادند و چون بیعت کردند، اختیاری ندارند و همانا بر زمامدار مردم است که استقامت داشته باشد و بر مردم فرمانبردار است که به فرمانش گردن نهند و این بیعتی است عمومی که هر کس از آن سر باز زند از دین اسلام سرباز زده و راه دیگری جز راه مسلمانان پیموده است.» همین حرف امام کافی است برای نقض سخنان شما اما ما بیشتر از این در دست داریم برای دفاع که از حوصله شما خارج است لینک زیر توضیحات خیلی خوبی دارد که به شما توصیه به خواندن می شود تا شبه نماند. شاید کمی از آن را خلاصه کردم
بحث من امامت علی نیست، بحث من امامت خامنه ای است، مگر امامت خامنه ای به انتصاب خدا و پیغمبر و امام معصوم است که ولایت مادام العمر بيابد و اگر امامت خامنه ای بر اساس شرایط فقیه در دوران غیبت منعقد شده است، چگونه در دور باطل رهبری، شورای نگهبان و مجلس خبرگان، دوام عدالت که از شرایط ولی فقیه است تضمين است؟
ناشناس فقط رفراندوم می خواد یالا =))
نقل قول کردن
-1 #227 محمد مهدی 1389-04-24 13:45
اما خارج از بحث نظری در بعد عملی نیز حرف شما نقض آشکار است چند وقت پیش سایت نظرسنجی در امریکا نظر سنجی کرده بود و محبوبیت و مقبولیت امام خامنه ای در ایران را حدود 70 درصد عنوان کرده بود لینکش را تا یک ساعت دیگر می گذارم

در کنار ان دموکراسی و رای گیری چندان برای شما دلنشین نخواهد بود چرا که احمدی نژاد رای آورده که مخالف خواست شما بود
نقل قول کردن
0 #226 عاشق امام 1389-04-24 13:43
به نقل از .:
به نقل از الرحمن:
با سلام لطفا اشعار شاه ولي الله (صوفي اي كه 140سال قبل)شعرهايي در باره علائم ظهور است ارائه بدين من كتاب جهان در استانه ظهور را ندارم


بالاخره صوفیگری خوبه یا بد؟ از یه طرف یه سری شعر به شاه نعمت الله ولی نسبت میدیم از یه طرف لودر میندازیم حسینیه درویشهای نعمت اللهی گنابادی.



بالاخره حضرت علی خوبه یا بد
اخه ما فرقه علی اللهی هم داریم =)) :-SS
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد